Acties:
  • 0 Henk 'm!
1080p 60fps ga je alleen in Mario Kart 8 op de Wii U vinden :P

Ja sorry, ik maal daar totaal niet om. We zitten aan het begin van een cyclus, we hebben het over een game die overkomt van de vorige generatie (die in mijn ogen alle current gen titels omver blaast), de potentie van de huidige hardware zal wel op een later moment optimaal worden benut.

Edit: en je kan nog altijd 4k op je pc spelen als het tzt uitkomt..

[ Voor 9% gewijzigd door Kju op 06-11-2014 15:57 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 13:03
Kju schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:56:
1080p 60fps ga je alleen in Mario Kart 8 op de Wii U vinden :P

Ja sorry, ik maal daar totaal niet om. We zitten aan het begin van een cyclus, we hebben het over een game die overkomt van de vorige generatie (die in mijn ogen alle current gen titels omver blaast), de potentie van de huidige hardware zal wel op een later moment optimaal worden benut.

Edit: en je kan nog altijd 4k op je pc spelen als het tzt uitkomt..
Als je framerate inkakt naar 15 FPS kan het er allemaal nog zo mooi uitzien, dat is gewoon slecht. Vooral op een nieuwe console.

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
proditaki schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:07:
[...]

Als je framerate inkakt naar 15 FPS kan het er allemaal nog zo mooi uitzien, dat is gewoon slecht. Vooral op een nieuwe console.
Ja eens. Maar het is niet alsof het op de ps3 zo hoogstaand was qua framerate. Om over pop in etc. nog maar te zwijgen. Dus waar hebben we het over? 1080p en 30fps is al een huuuge vooruitgang ten opzichte van nu.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
proditaki schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:07:
[...]

Was niet zo ruw bedoeld als dat het achteraf misschien overkwam. Ik zie de laatste tijd in meerdere GTA topics ge-emmer over 30 en 60fps, vandaar. Je hebt wel gelijk over het inkakken maar ik heb nu op de PS3 zo veel pop-insc(speel vanaf harde schijf), framedrops, geflikker (als er glitchers in de sessie zittten), ik denk niet dat ik me er heel erg aan zal storen als het gemiddeld 30 is en af en toe naar beneden zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:35:
Cool. Nog vijf spelers, twee reserve en een tegenstander zoeken :)

Ik vind contact races sowieso leuker, voornamelijk om dezelfde reden als jij aangeeft. Overigens heb ik opgemerkt dat ik/wij randoms aardig de baas zijn op non-contact. Zaterdag won ik op een paar na alle non-contactraces van randoms. Nou zaten daar wel wat tracks bij waar ik een beetje op geoefend heb maar toch.. ;)
Als er plek is wil ik ook wel meedoen, maar euh winnen dat zie ik niet 123 gebeuren dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hebben voor de zomer een lijstje gemaakt met crews die in zijn voor een crew vs crew, daar staat deze inderdaad ook op. Eerst kijken wie uit onze crew mee wil doen, dan kijken wanneer we kunnen en dan de crews benaderen. Er is ook nog een crew die we al drie keer af hebben gezegd, denk dat we die eerst moeten benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Proven The Best Dutch PSN Crew In Every Aspect Racing Shooting Jumping and Capturing >>WWW.DDNL.NL<<

dit klopt dus niet meer :P wij staan hoger in non-contact ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als we meer met contact zouden rijden zouden we met vuileharrie wel hoger staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren ook een PS4 + GTA V gepre-orderd en me zojuist aangemeld voor de PS4 crew van Kju.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:07:
Ik heb gisteren ook een PS4 + GTA V gepre-orderd en me zojuist aangemeld voor de PS4 crew van Kju.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Utoka schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:11:
Gisteren goed vermaakt met de TDM's. Na afgelopen weekend is iedereen wel wat beter geworden. Je ziet ook dat als je gewoon druk blijft zetten (dus niet campen) dit uiteindelijk ook meer kills oplevert.

Het was alleen wel jammer dat Mike026 en eerder een andere crewlid in een ander team terecht kwamen.

p.s. psn a_manders, 29 jaar
idd jammer mja je doet er niks aan want zoals gister had R* er 6 tegen 4 van moeten maken om ons bij elkaar te krijgen en hij gooide mike1action2 bij ons omdat die in mijn en denk ook jou lijst staat.....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:59

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik wil ook wel mee doen. Maar ligt er wel aan of ik de bepaalde avond vrij kan maken. (Lees: toestemming krijg van de baas thuis)

Morgen avond een avondje doen met wat meer contact races erbij? Om te oefenen en lol te hebben?

[ Voor 28% gewijzigd door OzzieMann op 06-11-2014 21:13 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelmer93 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:36:
[...]

Dan blijven er nog maar weinig xdoos 360 spelers die ook hier actief zijn. Sws Marko en ik en nog een paar. weet nog niet over bokito dewauz en belmanpoes.
Ik zal zeker op een gegeven moment wel overstappen, en dan waarschijnlijk ook nog eens naar een PS4. Ik weet alleen nog niet wanneer. Wacht eerst eens af hoe de nieuwe GTAV ontvangen wordt.

Hopelijk is de PS4-crew dan net zo leuk als de XB360-crew :)
Christian schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:18:
Ik ben stiekem trouwens wel benieuwd wat de gemiddelde leeftijd van de crew(s) is
Vier-en-veertig hier ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkiesV
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-07 11:25
nickvanozzie schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:23:
Ik wil ook wel mee doen. Maar ligt er wel aan of ik de bepaalde avond vrij kan maken. (Lees: toestemming krijg van de baas thuis)

Morgen avond een avondje doen met wat meer contact races erbij? Om te oefenen en lol te hebben?
Ik ben morgenavond, na een paar dagen afwezigheid, weer online! Ben zeker in voor wat contact races!

PSN : MaRkIeS1620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

MarkiesV schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:35:
[...]

Ik ben morgenavond, na een paar dagen afwezigheid, weer online! Ben zeker in voor wat contact races!
Lijkt mij ook een goed plan, contact races >:)

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Kju schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:56:
We hebben voor de zomer een lijstje gemaakt met crews die in zijn voor een crew vs crew, daar staat deze inderdaad ook op. Eerst kijken wie uit onze crew mee wil doen, dan kijken wanneer we kunnen en dan de crews benaderen. Er is ook nog een crew die we al drie keer af hebben gezegd, denk dat we die eerst moeten benaderen.
Ik doe zeker mee :)

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-03 10:35
Ik zie crew vs crew ook wel zitten, maar nu nog niet, eerst moet ik nog véél minder hard leren sucken in TDM :-D

Races wil ik nog wel meedoen.

Overigens, lees ik net dit in de IGN review van vandaag/gisteren:
And as for the long-awaited Online Heists? Of course they’re still coming (to all platforms), and “soon,” Rockstar insists.
Zou het dan toch nog komen , eindelijk, en op PS3? Ik ben benieuwd... It better be f*cking awesome!

PSN: massis87

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijstje op dit moment dus:

risifran
Kju
a_manders
ozziemann
Speedfight-4
vuileharrie

Nog vier aanmeldingen... als het moet zijn risifran en ik reserve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 07:17

Frits Flits

SOUND! Designer

Wanneer is de crew vs crew?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gaan we nog afstemmen, het liefst volgende week op een doordeweekse avond rond 21.00 als ik voor mezelf spreek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvanozzie schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:23:
Ben erbij :). Kan ik gelijk mijn Carbo en Zentorno testen. Heb wat aanpassingen gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:29:
[...]

Ben erbij :). Kan ik gelijk mijn Carbo en Zentorno testen. Heb wat aanpassingen gedaan :)
Weet niet tot hoe laat jullie bezig zijn, maar zal er zo rond 10-en zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:20

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

vanavond nog iemand aan de xdoos zeide , ik ben er zelf ongeveer om 22:30 ( werken tot 21:00 ) ?

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 21:33
Kju schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:14:
Het lijstje op dit moment dus:

risifran
Kju
a_manders
ozziemann
Speedfight-4
vuileharrie

Nog vier aanmeldingen... als het moet zijn risifran en ik reserve :)
Ik doe graag mee, mocht ik kunnen.

Meer afwisseling in contact en non-contact zie ik ook wel zitten, zeker bij races als Route 68 waar het bij non-contact echt nergens over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool!

risifran
Kju
a_manders
ozziemann
Speedfight-4
vuileharrie
Pinas
Assassins

Servers zijn nu een stuk stabieler, ik denk dat het in ieder geval geen problemen meer moet geven.

Nog meer gegadigden? Het is wel een manier om het spel op een heel andere manier te beleven en leuk, degenen die nog niet mee hebben gedaan gaan wat mij betreft voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F_hertgers schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:24:
vanavond nog iemand aan de xdoos zeide , ik ben er zelf ongeveer om 22:30 ( werken tot 21:00 ) ?
Bokito vast wel. Mogelijk kom ik ook weer keer kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:54:
Cool!

risifran
Kju
a_manders
ozziemann
Speedfight-4
vuileharrie
Pinas
Assassins

Servers zijn nu een stuk stabieler, ik denk dat het in ieder geval geen problemen meer moet geven.

Nog meer gegadigden? Het is wel een manier om het spel op een heel andere manier te beleven en leuk, degenen die nog niet mee hebben gedaan gaan wat mij betreft voor.
Ik ben ook voor. Volgende week in de avonduren nog niets bijzonders staan.
Vanavond ben ik ook online. Reken op een uurtje of 22:30 ongv. as always

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Pannekoek81 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:06:
[...]

Bokito vast wel. Mogelijk kom ik ook weer keer kijken.
Misschien ik ook wel maar niet tot laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Op een doordeweekse avond weet ik niet zeker of ik er ben, maar wil wel graag meedoen als ik er ben.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
F_hertgers schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:24:
Misschien, ben er wel rond 7/8 uur voor andere gegadigden.

Mogelijk dus ook nog na 23:00 nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
risifran
Kju
a_manders
ozziemann
Speedfight-4
vuileharrie
Pinas
Assassins
Kortom
Frits Flits

Het is geen afgesloten lijst. De praktijk leert dat op de dag zelf een hele andere samenstelling kan starten, meld je dus aan als je mee wil doen. Ik verwacht sowieso wel dat xenad en misschien jertyrano mee willen doen.

Ik ga alvast kijken of ik een tegenstander kan vinden. Als we meer aanmeldingen hebben dan plaatsen en we het luxeprobleem hebben dat iedereen op hetzelfde moment zou kunnen, dan gaan we misschien proberen om te rouleren tussen de TDM's door.

[ Voor 24% gewijzigd door Kju op 08-11-2014 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lachen die helmet en mask glitch:

http://rsg.ms/227024d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Laatst online: 27-09 09:04
Kju schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:38:
risifran
Kju
a_manders
ozziemann
Speedfight-4
vuileharrie
Pinas
Assassins
Kortom
Frits Flits

Het is geen afgesloten lijst. De praktijk leert dat op de dag zelf een hele andere samenstelling kan starten, meld je dus aan als je mee wil doen. Ik verwacht sowieso wel dat xenad en misschien jertyrano mee willen doen.

Ik ga alvast kijken of ik een tegenstander kan vinden. Als we meer aanmeldingen hebben dan plaatsen en we het luxeprobleem hebben dat iedereen op hetzelfde moment zou kunnen, dan gaan we misschien proberen om te rouleren tussen de TDM's door.
Iedereen die nog niet gespeeld heeft, mag in mijn plaats :) Heb ik geen problemen mee. Wel zo leuk als anderen ook een kans krijgen mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 19:39
Ik dacht gisteren kans te maken met contact race, met non contact kan ik het tempo niet bijbenen.
Ik kom nu toch tot de conclusie dat het voor mij niet uitmaakt non-contact of contact, contact heb ik altijd met muren of banden. :P

Ondanks het achteraan rijden vermaak ik me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 19:39
NoGinryuGo schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:11:
[...]

Iedereen die nog niet gespeeld heeft, mag in mijn plaats :) Heb ik geen problemen mee. Wel zo leuk als anderen ook een kans krijgen mee te spelen.
Ik wil op zich wel meedoen weet alleen pas op dezelfde dag of ik kan of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goirke
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-05 17:37
Ik heb me gisterenavond ook goed vermaakt ondanks de achterhoede gevechten waar ik me in bevond. Wel merk je duidelijk dat contact beter bij te houden is dan non contact als je geen beschikking hebt over upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond zijn sowieso Proditaki als ik online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

goirke schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:02:
Ik heb me gisterenavond ook goed vermaakt ondanks de achterhoede gevechten waar ik me in bevond. Wel merk je duidelijk dat contact beter bij te houden is dan non contact als je geen beschikking hebt over upgrades.
Je kan hier wel FF een sessie criminal records regelen met mensen. Ik wil je best 16x laten winnen.
Ik weet niet of je maandag avond kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goirke
nickvanozzie schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:15:
[...]

Je kan hier wel FF een sessie criminal records regelen met mensen. Ik wil je best 16x laten winnen.
Oh dat zou wel relaxed zijn ja! Anders toevoegen op PSN? Mijn Nick is goirke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

En als goirke elke keer 10k inzet levert dat 64k winst op, laat nog een derde meedoen, dan wint iedereen wat met wedden.. :P

Offtopic: Gefeliciteerd Nick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Gefeliciteerd ozzie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

[...]

Van Ozzie winnen is niet moeilijk hoor zelfs met een tractor win je nog van hem. :)

Ook ik wil je wel helpen ben vanmiddag online en vanavond zeker online.
En net wat Kju zegt als we een 3de persoon kunnen charteren kunnen we nog wat winnen ook alle 3.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

@goirke: wil ook wel helpen. Ik had je al afgelopen vrijdag geinvite voor een Criminal Records playlist maar blijkbaar heb je de uitnodiging toen niet gezien.

@ozzie: gefeliciteerd. Je zult vanzelf merken dat de ouderdom je gamingskills zullen beinvloeden O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Haha. Tnx allen voor de felicitaties. Weer een jaartje erbij. Moet maar weer een nieuw chineesje kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die ook een helmet en mask tegelijktijd willen dragen, wil ik best ffkes helpen.

http://image1.frequency.c...t_198020617_thumbnail.jpg

Gisteren met Speed (ondanks zijn ouderdom) ook gelukt ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Brought1322 (maker o.a. Los Santos G.P.) heeft alle(!) auto's (volledig ge-upgrade) in GTA 5 getest. De top vijf toont hij in deze video:

Voor de geïnteresseerden: in deze playlist kun je alle auto's terug vinden/zien. Van 140 tot en met 1.

Binnenkort volgt de lijst van snelste ge-upgrade motoren.

spoiler:
1. Zentorno
2. Entity
3. Turismo R
4. Eleghy
5. Infernus

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goirke
[...]

Yes, vanavond ben ik online als het goed is. Ik zal je toevoegen.

@vuileharrie: ik had je invite inderdaad over het hoofd gezien wellicht omdat ik te druk in een missie was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog wat missies gedaan met Rutger, Kortom en Speed. Was weer top amusement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

goirke schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:58:
[...]

Yes, vanavond ben ik online als het goed is. Ik zal je toevoegen.

@vuileharrie: ik had je invite inderdaad over het hoofd gezien wellicht omdat ik te druk in een missie was ;)
Yep, gaan we zeker doen. Ik weet niet precies hoe laat ik online ben, maar zal ergens tussen half 8 en half 9 online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-01-2017
Jelmer93 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:36:
[...]

Dan blijven er nog maar weinig xdoos 360 spelers die ook hier actief zijn. Sws Marko en ik en nog een paar. weet nog niet over bokito dewauz en belmanpoes.
Bokito heeft inmiddels besloten wel naar de one over te gaan. Eind van deze maand staat ie er alleen GTA zal nog ff duren. VInd nog steeds veel geld om twee keer uit te moeten geven voor een spel.
Hoop dat ze daar nog iets voor verzinnen.

XboX: Bokito DVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enzodino schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:01:
[...]

Bokito heeft inmiddels besloten wel naar de one over te gaan. Eind van deze maand staat ie er alleen GTA zal nog ff duren. VInd nog steeds veel geld om twee keer uit te moeten geven voor een spel.
Nog weekje hoor :)

Maar goed, ja 2x geld uitgeven principe snap ik wel, andere kant er zitten wat verbeteringen in. GTA op de 360 iets van 30 dagen alleen al in de online wereld. Als dat op de One weer zo wordt dan valt de hoeveelheid geld wel mee. Dagen vermaak vs geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Enzodino schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:01:
[...]

Hier zelfe issue , je krijg bij aankoop voor 20 euries aan shark cards ,en hebben we alle content gratis gekregen.
Erg leuk maar vind ik die 60 euro nog best geld, voor een spel wat nauwelijks online stabiel draait . gta online is gewoon ruk. Unable to load session , no connection to host ,telkens de zelde jobs in vote screen , leaderboards verdwenen ,diverse hacks en glitches die spelen onmogelijk maakte,autos uit garages verdwenen ,enzv enzv kortom veel ellende , maar wel 60 euries voor vervolg op het spel !
Ik ben ook zo gek, ik heb hem al gepreorderd , nu nog een xbox one maar ik snap bokito wel !
Ik ben benieuwd of ze nu wel draaiend krijgen !

[ Voor 12% gewijzigd door Fe® op 10-11-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de crews die ik benaderd heb kreeg ik als eerste een reactie van Devastating Dangerous. Ik ben nog aan het overleggen of we alleen TDM doen of ook racen erbij. Is ook een beetje afhankelijk van wie er mee doet.

De bedoeling is dat we ongeveer een half uur eerder online zijn in een invite-only sessie en van daaruit met de crew vs crew verder gaan.

Als er maps zijn die niet iedereen kent, we proberen om ze in ieder geval een paar keer te spelen zodra we weten welke het worden. De maps zijn nog niet afgesproken, suggesties welkom (16player maps).
Ik heb al afgelopen week geinventariseerd of er animo is, hopelijk is dat nog steeds zo.

Ik heb afgesproken voor a.s. donderdag om 21.00 uur.

Meld je even hier in het topic aan of je kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09 14:08

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Er is inmiddels een nieuwe crew leider opgestaan voor de Xbox 360 crew. De nieuwe leider is Enzodino, in GTA beter bekend onder de xbox live gt 'Bokito DVG' of Social Club naam 'Bokito-DVG' en natuurlijk te herkennen aan zijn Enus Super Diamond (of is die inmiddels al naar de sloop?)
Voor eenieder die (voorlopig) op de 360 blijft zal het onder de leiding van Bokito goed vertoeven zijn. Voor iedereen die de overstap maakt naar de Xbox One: er is nog voldoende plaats in de tweakers crew daar, aanmelden kan via de link onderaan iedere pagina van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

fdisk schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 05:57:
Er is inmiddels een nieuwe crew leider opgestaan voor de Xbox 360 crew. De nieuwe leider is Enzodino, in GTA beter bekend onder de xbox live gt 'Bokito DVG' of Social Club naam 'Bokito-DVG' en natuurlijk te herkennen aan zijn Enus Super Diamond (of is die inmiddels al naar de sloop?)
Voor eenieder die (voorlopig) op de 360 blijft zal het onder de leiding van Bokito goed vertoeven zijn. Voor iedereen die de overstap maakt naar de Xbox One: er is nog voldoende plaats in de tweakers crew daar, aanmelden kan via de link onderaan iedere pagina van dit topic.
Suc6 bokito !! , nu je rols maar ff voorzien van een crew logo , ik zag dat john zichzelf uit de crew had gekickt , invite accepted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Bokito succes. Ik zal nog een keer verschijnen op de 360 denk ik voordat de One versie er is. Vanaf volgende week daar te vinden.

@Fdisk, de Diamond van Bokito doet het nog. Verzekering regelt dat iedere keer :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goirke
Heren bedankt voor de Criminal Records sessie gisteren, ik heb me rot gelachen :o Vooral toen ik in de derde race die ik zou winnen het laatste bochtje strak binnendoor sneed en toen vol op (ik dacht Xenad) knalde die daar te wachten stond om mij te laten passeren met als gevolg dat ik naast de baan terechtkwam en iedereen zijn bets verloor :+ Jammer alleen dat de servers iets brak waren waardoor de meesten op een gegeven moment weg waren en ook bij mij liep ie vast bij race 13 ofzo.

Nog een aantal overwininngen te gaan voor de turbo!

Ook in de andere races later op de avond en de teamdeathmatch heb ik me weer goed vermaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

goirke schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:29:
Heren bedankt voor de Criminal Records sessie gisteren, ik heb me rot gelachen :o Vooral toen ik in de derde race die ik zou winnen het laatste bochtje strak binnendoor sneed en toen vol op (ik dacht Xenad) knalde die daar te wachten stond om mij te laten passeren met als gevolg dat ik naast de baan terechtkwam en iedereen zijn bets verloor :+ Jammer alleen dat de servers iets brak waren waardoor de meesten op een gegeven moment weg waren en ook bij mij liep ie vast bij race 13 ofzo.

Nog een aantal overwininngen te gaan voor de turbo!

Ook in de andere races later op de avond en de teamdeathmatch heb ik me weer goed vermaakt :)
Geen probleem! Schroom niet om iemand een keertje aan te tikken online om nog een x-maal Criminal records te doen.

Xenad nodigen we niet meer uit... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goirke schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:29:
Jammer alleen dat de servers iets brak waren waardoor de meesten op een gegeven moment weg waren en ook bij mij liep ie vast bij race 13 ofzo.
Ja op één of andere manier loopt de criminal records playlist telkens bij race 9 vast. Volgende keer gewoon een playlist voor 8 races maken....

btw ik heb gisteren meer verloren met betting dan dat ik gewonnen heb. Xenad verloren iedere keer maar net!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben aan het overleggen over de jobs. Het wordt in ieder geval geen race, uitsluitend TDM.

Voor zo ver ik in kan schatten doen al mee:

Kju
Speed
Assassins
Manders
vuileharrie

Ozzie gaf aan het niet te zullen redden. Graag nog reactie van risifran, vuileharrie, Pinas, Kortom en
Frits Flits. xenad, log, markies?

Wie nog meer mee wil doen, meld je aan. Ik heb al een keer meegedaan en wil best mijn plaats afstaan :)

Edit: Ik hoop dat ik vanavond al weet welke maps we gaan spelen, dan kunnen we ze nog even oefenen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Kju op 11-11-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kju. Als er plek is ben ik beschikbaar.

mapvoorkeur? Mappen met zo min mogelijk hoekjes en kiertjes waar men verstoppertje kan spelen.

Area 51 vind ik wel aardig.

@massis. Je kunt gerust mijn blazer gebruiken voor die helm/mask-glitch. Stuur me maar een bericht als ik online ben dan doen we dat samen ff in een invite only-sessie.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:35:
@kju. Als er plek is ben ik beschikbaar.

mapvoorkeur? Mappen met zo min mogelijk hoekjes en kiertjes waar men verstoppertje kan spelen.

@massis. Je kunt gerust mijn blazer gebruiken voor die helm/mask-glitch. Stuur me maar een bericht als ik online ben dan doen we dat samen ff in een invite only-sessie.
Op het strand vlakbij de pier staan ook altijd blazers, gewone en strandwacht blazers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
Dank je wel Fdisk.
Gaat goedkomen.
De Enus Super Diamond blijft gewoon in de garage staan. Hoevaak deze ook word opgeblazen door aantal personen hier op het forum. Ik noem geen namen O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Enzodino schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:34:
[...]

Dank je wel Fdisk.
Gaat goedkomen.
De Enus Super Diamond blijft gewoon in de garage staan. Hoevaak deze ook word opgeblazen door aantal personen hier op het forum. Ik noem geen name O-) .
De Super Diamond is gewoon vet :)
(Alleen jammer dat het voor geen meter rijdt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
proditaki schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:35:
[...]

De Super Diamond is gewoon vet :)
(Alleen jammer dat het voor geen meter rijdt :P)
Super vet en je moet er mee leren rijden. VInd het heerlijk rijden als alle updates erop zitten. Zonder niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

[...]

Dank je wel Fdisk.
Gaat goedkomen.
De Enus Super Diamond blijft gewoon in de garage staan. Hoevaak deze ook word opgeblazen door aantal personen hier op het forum. Ik noem geen name O-) .
Nu moeten we onze nieuwe xbox crew leader ontgroenen!
Ik vind dat we dit vanavond moeten vieren met drank ,lapdances , vuurwerk en de rest van de gta fun middellen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
F_hertgers schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:29:
[...]

Nu moeten we onze nieuwe xbox crew leader ontgroenen!
Ik vind dat we dit vanavond moeten vieren met drank ,lapdances , vuurwerk en de rest van de gta fun middellen !
Present!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
Ik kom misschien laat op de avond nog even buurten. Heb redelijke drukke week en de avonden ook volgeboekt. Zoals nu naar uitziet ben ik er sowieso vrijdagavond. Afgelopen vrijdag was gezellig met veel crew leden. Deze vrijdag weer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Enzodino schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:05:
[...]

Ik kom misschien laat op de avond nog even buurten. Heb redelijke drukke week en de avonden ook volgeboekt. Zoals nu naar uitziet ben ik er sowieso vrijdagavond. Afgelopen vrijdag was gezellig met veel crew leden. Deze vrijdag weer doen?
Ik besef me ineens dat het 11-11 is, ik moet natuurlijk lampion lopen vanavond.... vrijdag ben ik sowieso online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Enzodino schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:05:
[...]

As vrijdag xbox crewleader ontgroening , kom allen naar lossantos ( crew only sessie ) let op geen party chat ( party chat is maar voor max 8 personen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
F_hertgers schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:14:
[...]

As vrijdag xbox crewleader ontgroening , kom allen naar lossantos ( crew only sessie ) let op geen party chat ( party chat is maar voor max 8 personen )
Party Party Party :)F :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09 14:08

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Hmm, donderdag en vrijdag zit ik geloof ik in Brussel. Eens kijken of ik daar op tijd weer weg kan, Brussel - Los Santos is zonder verkeer voor mij zo'n twee uur rijden, heb dan ook geen volledig getunede Enus Super Diamond tot mijn beschikking ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Enus Super Diamond blijft gewoon in de garage staan. Hoevaak deze ook word opgeblazen door aantal personen hier op het forum. Ik noem geen namen O-) .
>:)

Vrijdagavond kan ik volgens mij wel. Gelijk afscheid nemen van GTA op de 360 :+ . Ik zal wat dames laten komen en drank inslaan. Enus uit de garage en drank halen ermee dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
Pannekoek81 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:28:
[...]

>:)

Vrijdagavond kan ik volgens mij wel. Gelijk afscheid nemen van GTA op de 360 :+ . Ik zal wat dames laten komen en drank inslaan. Enus uit de garage en drank halen ermee dan maar.
Ik verwacht wel dat jullie dan allemaal een Enus Super Diamond aanschaffen vrijdagavond. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Enzodino schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:40:
[...]

Ik verwacht wel dat jullie dan allemaal een Enus Super Diamond aanschaffen vrijdagavond. O-)
Voor een ritueele verbranding?

@pannekoek. Mag je niet rijden van je baas, dat je zoveel op Tweakers zit?

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
[quote]job115 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:41:
[...]

Ja voor ritueele verbranding en demolition dirbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:41:
[...]

@pannekoek. Mag je niet rijden van je baas, dat je zoveel op Tweakers zit?
Op locatie al. Straks weer terug. 8)
[...]

Geen ruimte in de garage :(

[ Voor 31% gewijzigd door Pannekoek81 op 11-11-2014 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
[...]

Cash atm = 4k :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En op de bank? :+

Maar goed het is nog geen vrijdag, je kan nog genoeg missies doen om het geld bij elkaar te sprokelen. De Enus vrachtwagen Diamond kost maar 250K. Iets over hebben voor je crew lijer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Pannekoek81 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:27:
[...]

En op de bank? :+

Maar goed het is nog geen vrijdag, je kan nog genoeg missies doen om het geld bij elkaar te sprokelen. De Enus vrachtwagen Diamond kost maar 250K. Iets over hebben voor je crew lijer O-)
0 echt..... ik heb in totaal 4k.....

Free Roaming is leuk maar levert geen fuck op en kost alleen maar geld, zeker als je auto een miljoen keer ontploft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer missies gaan doen dan. Vrij snel veel geld bij elkaar.

Als je auto wordt opgeblazen kost je als goed is niks. Bokito heeft blijkbaar ervaring haal ik uit zijn post :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Pannekoek81 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:08:
Meer missies gaan doen dan. Vrij snel veel geld bij elkaar.

Als je auto wordt opgeblazen kost je als goed is niks. Bokito heeft blijkbaar ervaring haal ik uit zijn post :Y
Ja dat weet ik allemaal wel, heb niet voor niets een paar miljoen uit kunnen geven......

Auto opblazen kost zeker wel cash..... als je het zelf doet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christian schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:14:
[...]

Ja dat weet ik allemaal wel, heb niet voor niets een paar miljoen uit kunnen geven......

Auto opblazen kost zeker wel cash..... als je het zelf doet 8)7
:D dan wel ja. Ach zolang je maar plezier hebt. Aantal niet nader te noemen xbox gta tweakers zoeken een vervanger voor Enus opblaas acties, dat kost je niks (ja beetje ammo) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Pannekoek81 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:18:
[...]

:D dan wel ja. Ach zolang je maar plezier hebt. Aantal niet nader te noemen xbox gta tweakers zoeken een vervanger voor Enus opblaas acties, dat kost je niks (ja beetje ammo) :+
Pas maar op dat je niet in de bad sport pool komt met al dat auto opblazen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
proditaki schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:30:
[...]

Pas maar op dat je niet in de bad sport pool komt met al dat auto opblazen :+
Ho Ho niet nader te noemen personen he

En kuch zo snel gaat dat niet kuch. Komt denk doordat per ongeluk gaat

[ Voor 5% gewijzigd door Pannekoek81 op 11-11-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Kju schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:50:
En in bad sport schijnt het reuze gezellig te zijn...
Ik hoorde dat je wel een mooi hoedje krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Attentie GOTP
Er is nu definitief afgesproken met Devastating Dangerous. A.s. donderdag om 21.00 uur, drie playlists met steeds 1 TDM, inzet 1k per playlist (was meer symbolisch).

De maps:
Pit Stop
[YouTube: http://youtu.be/1BRPPzqvIFs]
The Los Santos Riots

Pier Pressure II

(ff willekeurig video's van YT geplukt)

De aanmeldingen tot zover:

Kju
Speed
Assassins
Manders
vuileharrie
risifran

Reserve:
Stefandepefan
Frits Flits

Graag nog reactie van risifran, vuileharrie, Pinas, Kortom en Frits Flits. xenad, markies?

Wie nog meer mee wil doen, meld je aan. Ik heb al een keer meegedaan en wil best mijn plaats afstaan, risifran ook en we hebben reserves nodig voor het geval iemand uitvalt.

[ Voor 15% gewijzigd door Kju op 12-11-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

[/quote]

Enus , alleen voor die naam al liet ik hem al staan, laat staan de funfactor hij rijdt nog lomper als een nijlpaard, en dan is het ook nog is de ultieme pooier mobiel! En dan zeker in het o zo mooie tweakers groen , dit wordt vrijdag toppie! Ps zorg ff voor ruimte op snapmatic kunnen we alles delen !

[ Voor 3% gewijzigd door Fe® op 11-11-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzodino
F_hertgers schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:48:
[/quote]

Enus , alleen voor die naam al liet ik hem al staan, laat staan de funfactor hij rijdt nog lomper als een nijlpaard, en dan is het ook nog is de ultieme pooier mobiel! En dan zeker in het o zo mooie tweakers groen , dit wordt vrijdag toppie! Ps zorg ff voor ruimte op snapmatic kunnen we alles delen !
Was jij niet de gene die hem ook in zijn garage had staan? btw de vorige opmerking was wel briljant hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:47
Ik hoop er donderdagavond bij te zijn, maar 21:00 zal ik denk ik niet redden. Mocht er onverwachts nog een plaatsje vrij zijn dan doe ik graag mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-09 21:30
10 mil :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Enzodino schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:10:
[...]

Was jij niet de gene die hem ook in zijn garage had staan? btw de vorige opmerking was wel briljant hoor _/-\o_
Ik heb hem ook in het zakelijk zwart met een bijpassend pak. Het is net een tank op wielen:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Donderdag weet ik niet zeker of ik achter de Ps3 zit. Wordt een lange dag, reserve-reserve

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar ging t de vorige keer niet zo lekker......

YouTube: GTA Online Crew fights DDNL VS GOTP 1/2

YouTube: GTA Online Crew fights DDNL VS GOTP 2/2

Ken ik ergens een stalen kooi bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Kju schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:43:
Als ik mee doe zal ik het streamen of misschien alleen capturen..
Je zou ook moeten kunnen spectaten en capturen toch?

Pagina: 1 ... 66 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com