PSN: Kjujay
Verwijderd
http://powera.com/Product...s-Controller-for-PS3-Pink
Kan maar niet wennen aan de PS3-controller. Ook met de triggercaps vind ik t maar een onding tenzij je kleine kinderhandjes hebt......
Juiste poorten? Nog niet, maar wel bedraad aangesloten.Kju schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:19:
Heb je echt alle maatregelen genomen die moet nemen? De juiste poorten open (desnoods DMZ) en bedraad aangesloten op je netwerk?
Overigens heeft iemand een goede link voor die maatregelen? Als die al eerder zijn gepost mijn excuses dat ik het over het hoofd heb gezien.
[ Voor 19% gewijzigd door Stefandepefan op 03-11-2014 13:37 ]
Primary: 8.8.8.8
Secondary: 8.8.4.4
Ik heb een vergelijkbare controller (gebruik ik niet meer), op zich goed alleen de triggers zijn waardeloos.Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:55:
Gisteren nieuwe controller besteld, nu hopen dat ie snel geleverd wordt:
http://powera.com/Product...s-Controller-for-PS3-Pink
Kan maar niet wennen aan de PS3-controller. Ook met de triggercaps vind ik t maar een onding tenzij je kleine kinderhandjes hebt......
PSN: proditaki specs
Verwijderd
Ach voor 2 tientjes wil ik de gok wel wagen. Als t niks is mag de vrouw ermee spelen......proditaki schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:39:
[...]
Ik heb een vergelijkbare controller (gebruik ik niet meer), op zich goed alleen de triggers zijn waardeloos.
Verwijderd
Ik zal later vandaag het een en ander even uitproberen mbt die punten. Zat vanmorgen ook alweer even te spelen met wat andere emblems.MrMistral schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 22:31:
[...]
Vind 'm ook vet!
Wat misschien nog vetter zou zijn is als links en rechts boven van het schild de hoeken uitlopen in een punt zoals bij het tweakers logo. Dan krijgt ie ook gelijk een aggressievere lookIk heb 0 ervaring met photoshop dus kan het helaas niet laten zien, maar bedoel de punten die hieronder zijn aangegeven:
[afbeelding]
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

Wellicht beetje te klassiek.
Kan een gebruiker in de Rockstar Social Club trouwens maar 1 emblem per keer publiceren? Na het publiceren van een nieuw emblem lijken de eerdere emblems te zijn verdwenen. Vreemd.
Voor allen die mijn nieuwe nick niet herkennen, ik ben eind vorig jaar en begin dit jaar actief geweest onder de nick 'Tsessebe' in de X360 crew
Verwijderd
Dat was stiekem ook een beetje de inspiratieKju schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:26:
Ik heb het gekopieerd en zelf gepublished. Nieuwe emblem is leuk, maar denk ik toch niet onze stijl... een beetje te RDR
Anyway, emblem met of zonder tekst?

ik zeg zonder( zet ff een poll neer anders)Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:45:
[...]
Dat was stiekem ook een beetje de inspiratieHet verlangen naar iets nieuws uit de Red Dead saga is groot
Anyway, emblem met of zonder tekst?
[afbeelding]
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Nog bedankt NOW voor de Criminal Records sessies...... eindelijk de gewenste upgrade(s)!!Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:14:
[...]
Ah joh, nog een paar keer een Criminal Records sessie. Ik moet nog 10x winnen voor de laatste engine-upgrade.
Ook heb ik media toegevoegd, drie video's. Nu zitten er twee video's van mij bij, het is meer als opvulling, niet omdat ze heel spectaculair zijn. De video's waarin we glansrijk de crew vs crew steeds verliezen heb ik ook maar niet geplaatst
Na ruim een jaar GTA V niet meer aangeraakt te hebben vanwege de verkoop van de ps3, komt nu dan eindelijk de ps4 versie uit, ook als crewleader zijnde was het genieten.
Deze kwam ik nog tegen in de Snapmatic

Ok dat is jammer, zou wel mooi zijn 1 logo met bv de crew tags eronder om ze toch verschillend te maken....fdisk schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:34:
Volgens mij kan je inderdaad niet hergebruiken, ik moest voor de xbox one versie ook het logo opnieuw maken. Zelfs delen hergebruiken lukte me niet. Ik kon dan alleen het logo publiceren in de crew waar die uit kwam.
Bij deze zijn de ere commissioners volgens afspraak gedemote naar muscleKju schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:08:
De topicstart is aangepast: er is een crew history sectie toegevoegd. De ex-crew leaders zullen voortaan geen ere-commissioner zijn. Dat scheelt een hoop omdat het best verwarrend was.
Ook heb ik media toegevoegd, drie video's. Nu zitten er twee video's van mij bij, het is meer als opvulling, niet omdat ze heel spectaculair zijn. De video's waarin we glansrijk de crew vs crew steeds verliezen heb ik ook maar niet geplaatstIk zou het leuker vinden als er meer members zijn die video's hebben die we kunnen plaatsen. Het zou ook leuk zijn als we wat leuke foto's toe kunnen voegen. Ga er maar van uit dat ik alle foto's leuk vind en ik niet de tijd heb om zelf alle foto's te gaan zoeken, pm me of post hier als je een leuke foto hebt of kan herinneren, het liefst iets in crew verband. Explosies, selfies, car meetings, het maakt me niet uit.
[ Voor 69% gewijzigd door HardHouse op 04-11-2014 14:23 ]
Btw, gisteravond had ik eens een keer een hogere K/D ratio en meer kills dan mike1action2
http://youtu.be/uMJEqYYLLGg
Ik moet alleen echt meer rondrennen en minder dekking zoeken...blijft wennen..
[ Voor 14% gewijzigd door Kju op 04-11-2014 15:08 ]
Ik kreeg constant een melding dat jij of NWO een world record hebben gereden. vet irritantChristian schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:58:
[...]
Nog bedankt NOW voor de Criminal Records sessies...... eindelijk de gewenste upgrade(s)!!
Klopt, schijnt een bug te zijn...... als ik XpertThief mag gelovenIsane schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:25:
[...]
Ik kreeg constant een melding dat jij of NWO een world record hebben gereden. vet irritant
Verwijderd
Vind ik ook lastig. Ik probeer 't wel altijd in eerste instantie, maar als ik alweer in mijn derde loosing streak zit, verstop ik me liever achter een kratje om erger te voorkomen wat uiteraard helemaal niet helpt want meestal schiet men mij nog door mijn kanus omdat ik aan de muur blijf plakken...Kju schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:05:
Btw, gisteravond had ik eens een keer een hogere K/D ratio en meer kills dan mike1action2
http://youtu.be/uMJEqYYLLGg
Moet wel zeggen dat 't wel ietsjes beter ging na afgelopen TDM-weekend. Alleen jammer dat er bij de teambalancing geen rekening gehouden wordt met crewmembers, zodat je continue tegen elkaar speelt en niet met elkaar. Hier moet Rockstar echt wat aan doen.
Inderdaad, dat zuigt ontzettend.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:41:
[...]
Moet wel zeggen dat 't wel ietsjes beter ging na afgelopen TDM-weekend. Alleen jammer dat er bij de teambalancing geen rekening gehouden wordt met crewmembers, zodat je continue tegen elkaar speelt en niet met elkaar. Hier moet Rockstar echt wat aan doen.
Eerst was er altijd gekloot met team balancing dat iedereen in het sterkste team ging, maar nu met die halve oplossing is het eigenljk alleen maar kutter geworden.
Inderdaad ja. Ik zag echt constant de melding.Christian schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:41:
[...]
Klopt, schijnt een bug te zijn...... als ik XpertThief mag geloven
GraagKju schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:05:
Vanmiddag met cooleharry mike026 ik en toebesvlek uit mijn vriendelijst uit de crew van mike1action2 tegen 4 randoms en dit keer mochten we wel met zn 4en tegen de 4 randoms, er word wel naar gekeken en ik weet inmiddels dat er eerst gekeken word naar de host en zijn crew en friends dus hosten heeft een voordeel....Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:41:
[...]
Verwijderd
No problemChristian schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:58:
[...]
Nog bedankt NOW voor de Criminal Records sessies...... eindelijk de gewenste upgrade(s)!!
PS3 btw

[ Voor 42% gewijzigd door Amdwarrior op 04-11-2014 22:37 ]
Verwijderd
Als ik online ben wil ik je best helpen.goirke schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:16:
Iemand toevallig vrijdagavond as zin in ciminal records sessions? Gisteren er weer achtergekomen in een paar crew races dat ik echt de upgrades nodig heb om mee te kunnen komen in de races....
PS3 btw
Ik startte gisterenavond op en na 9-10 minuten "loading online" heb ik het spel afgezet, heropgestart in singleplayer en van daaruit naar online gegaan. Die hele omweg duurde uberhaupt maar 3 minuten in totaal...Amdwarrior schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:59:
Man man wat is online traag weer. Is toch te triest voor worden dat ze werklijk niks aan die cheaters doen
Nice loading speed...
Ik heb ook vaak last dat iedereen al commentaar geeft op teamverdelingen etc terwijl ik nog steeds "loading session" ben. Heb thans normaal een best ok internetverbinding, en de PS3 hangt op kabel aan de router.
PSN: massis87
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/tutorials
Er staat wel
En nog steeds is het me niet duidelijk of mijn auto's, wapens, appartementen mee zullen gaan.All earned in-game money will transfer. Purchased in-game money that has not yet been spent will only transfer within a console family (e.g. PlayStation®3 to PlayStation®4).
Edit: Ik denk dat ik de eerste ervaringen op reddit afwacht voordat ik transfer. Als auto's en appartementen niet meegaan ga ik ze eerst verkopen en dan met de verkoopopbrengst transferren
[ Voor 22% gewijzigd door Kju op 05-11-2014 09:44 ]
Verwijderd
Ik denk dat auto's e.d, wel gewoon mee gaan, als ze moeite doen om geld en character progression mee te nemen zullen ze dat vast ook wel meenemen.
Sharkcards gaan dus blijkbaar alleen mee van ps3 naar ps4 en van xbox360 naar Xbox one.Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:31:
Wat is het verschil tussen "earned in-game money" en "purchased in-game money"? Bedoelen ze daarmee ongebruikte sharkcards? Maar die lijken me toch niet te vallen onder "in-game".
Ik denk dat auto's e.d, wel gewoon mee gaan, als ze moeite doen om geld en character progression mee te nemen zullen ze dat vast ook wel meenemen.
Gisteren bij Bart Smit de PS4 op de kop getikt voor 360 euro inclusief Driveclub. Die GTA komt er wel
Nederlandse PS5 clan / 30+
Da's nie duurThe Outlaw schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:38:
Zag ook dat de scopes nu ook echt een functie hebben. Vraag me wel af of dat alleen zo is als je in FP mode zit of ook in THP. Dat je dan ook van die functie gebruik kan maken?
Gisteren bij Bart Smit de PS4 op de kop getikt voor 360 euro inclusief Driveclub. Die GTA komt er wel
Ik heb die First person GTA trailer van PS4 gezien.. ik begin nu ook wel te twijfelen
edit: op de site van bart smit staat ie voor 399
[ Voor 4% gewijzigd door proditaki op 05-11-2014 11:11 ]
Ze hadden gisteren een storing ofzo, naast de normale actiekorting van 10 of 15% gaf het systeem in de winkelwagen 20% extra korting maar alleen specifiek op die bundel.proditaki schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:10:
[...]
Da's nie duur
Ik heb die First person GTA trailer van PS4 gezien.. ik begin nu ook wel te twijfelen
Die actie is afgelopen nu. Familie en vriendenkorting noemde ze die actie. Werd erop geattendeerd rond 21:30 dus moest er wel snel achteraanproditaki schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:10:
[...]
Da's nie duur
Nederlandse PS5 clan / 30+
Verwijderd
Ik ook. Maarre kun je ook in First person spelen online of alleen in SP?proditaki schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:10:
[...]
Als ik online in FP kan spelen dan verwacht ik dat de Sint toch nog iets uit zijn zak tovert......
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2014 12:39 ]
Ik nog niet allemaal maar dat gaat wel komen. Ik moet denk ik nog circa 15 races winnenVerwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:30:
[...]
No problemIk heb nu ook alle engine-upgrades te pakken.
[ Voor 8% gewijzigd door ManiacScum op 05-11-2014 12:43 ]
Ga de Sint dan maar vast een brief sturenVerwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:37:
[...]
Ik ook. Maarre kun je ook in First person spelen online of alleen in SP?
Als ik online in FP kan spelen dan verwacht ik dat de Sint toch nog iets uit zijn zak tovert......
Available in both GTAV and GTA Online |
http://www.rockstargames....s-first-person-experience
Nee doe maar niet. Jouw personage in hoge resolutieVerwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:37:
[...]
Ik ook. Maarre kun je ook in First person spelen online of alleen in SP?

PSN: MrMistral

[ Voor 12% gewijzigd door Kju op 05-11-2014 13:17 ]
Op de ps3 alleen offline gespeeld, dus ben heel benieuwd!
Als er iemand is die zich geroepen voelt om het stokje over te nemen dan hoor ik dat graag. Ook als er ideeën zijn wie de schen eventueel goed zou passen. Dan kan ik zelf nog aan diegene vragen of hij/zij ook vindt dat die schoen past.
Er is ook kans dat ik de PC versie ga kopen. Mijn PC zou GTA V prima moeten draaien.
Ik ga overstappen, dus ik blijf gewoon in de nieuwe vorm jouw onderdaanfdisk schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:30:
Het is met pijn in het hart, maar met de aanstaande release in aantocht en het feit dat ik dan veel te veel tijd kwijt zal gaan zijn aan het spelen van GTA op de Xbox One lijkt het mij een goed moment om de leiding van de GOTX crew op x360 over te dragen aan iemand die voorlopig nog op dat platform zal blijven. De meesten die ik ken zullen overstappen of hebben de overstap al gemaakt.
Als er iemand is die zich geroepen voelt om het stokje over te nemen dan hoor ik dat graag. Ook als er ideeën zijn wie de schen eventueel goed zou passen. Dan kan ik zelf nog aan diegene vragen of hij/zij ook vindt dat die schoen past.
Ik zou als ik jou was een lijstje maken ofzo. Ik geloof dat er aardig veel nog in x360 blijven. Blijft Fer op 360?fdisk schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:30:
Het is met pijn in het hart, maar met de aanstaande release in aantocht en het feit dat ik dan veel te veel tijd kwijt zal gaan zijn aan het spelen van GTA op de Xbox One lijkt het mij een goed moment om de leiding van de GOTX crew op x360 over te dragen aan iemand die voorlopig nog op dat platform zal blijven. De meesten die ik ken zullen overstappen of hebben de overstap al gemaakt.
Ik ook tot ik een baan heb en een mooie Oled en Xbone kan betalenIsane schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:47:
Ik blijf in ieder geval op de 360!
Gisteren maar even Bravado Youga en de Enus Super Diamond gekocht (met een net pak ofcourse) moet wel een beetje klasse tonen. Denk dat ik hem maar in het goud laat spuiten haha!
[ Voor 21% gewijzigd door Jelmer93 op 05-11-2014 16:09 ]
Ik denk ergens tussen baloutje en mij..Christian schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:18:
Ik ben stiekem trouwens wel benieuwd wat de gemiddelde leeftijd van de crew(s) is
42 als bovengrens??
Dan hoor ik toch tot de ouderen.....

Ik weet niet of ik de bovengrens vertegenwoordig, maar ik denk dat het gemiddelde daar wel iets onder ligtChristian schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:32:
[...]
42 als bovengrens??
Dan hoor ik toch tot de ouderen.....
Zijn ze inmiddels al 12-13? Vorig jaar waren ze nog 11-12, toen zijn we maar overgeschakeld op party chat. Ook handig tussen missies en zo omdat je dan ook tijdens het laden kan praten.Jelmer93 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:35:
Weetje waar ik me tegenwoordig groen en geel aan erger? Kleine kinders van 12-13 jaar die in freeroam lopen te schreeuwen. Bah.
Straks met nog meer mensen op een server zal het mogelijk iets lastiger worden omdat een party maar 8 personen kan bevatten.
Eensch...... vandaar ook een klein beetje mijn vraag.Jelmer93 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:35:
Weetje waar ik me tegenwoordig groen en geel aan erger? Kleine kinders van 12-13 jaar die in freeroam lopen te schreeuwen. Bah.
Lui Calibre lost dat altijd wel aardig op
Ook op de One? Dat zou jammer zijn. Maarja als je altijd samen speelt kun je eventueel als je een pc in de buurt hebt Teamspeak aanzetten.fdisk schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:38:
[...]
Zijn ze inmiddels al 12-13? Vorig jaar waren ze nog 11-12, toen zijn we maar overgeschakeld op party chat. Ook handig tussen missies en zo omdat je dan ook tijdens het laden kan praten.
Straks met nog meer mensen op een server zal het mogelijk iets lastiger worden omdat een party maar 8 personen kan bevatten.
Als je vrienden schreeuwen zeg je gewoon dat ze hun waffel moeten houden.fdisk schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:43:
Ja ook op de one, maar misschien werkt de game chat iets beter, je kan iig in GTA een filter instellen op crew/friends, dat scheelt al een hoop. Tenzij je vrienden schreeuwen natuurlijk..
Fer had het erover dat ie wachtte op een GTA bundel, geen idee of dat nog steeds zo is.Jelmer93 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:41:
[...]
Ik zou als ik jou was een lijstje maken ofzo. Ik geloof dat er aardig veel nog in x360 blijven. Blijft Fer op 360?
En ik ben helemaal niet de jongste met mijn 19 jaar. newlattice heette die geloof ik, was toch een jaar of 10?
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Verschrikkelijk haha. Ik ben 21 jaar, denk dat ik ook maar voor de bundel ga. Hoop dat die transfer ook geldt voor late overstappers naar Xbonejob115 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:24:
[...]
Fer had het erover dat ie wachtte op een GTA bundel, geen idee of dat nog steeds zo is.
En ik ben helemaal niet de jongste met mijn 19 jaar. newlattice heette die geloof ik, was toch een jaar of 10?
lolKju schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:33:
Ik heb in ieder geval iemand gezien met in de username 1966...
http://www.amazon.co.uk/g...Code=as2&tag=gamepur05-21
moet je wel nog een stekkeradapter hebben, dus kun je net zo goed hier gewoon bij een willekeurige winkel de bundel maken door ze samen in een tas te stoppen als je hebt afgerekend.
[ Voor 27% gewijzigd door fdisk op 05-11-2014 18:30 ]
Ik ben 35, volgens mij zijn, op de ps3 althans, veel regulars wel 30+.NoGinryuGo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:12:
Ach, ik haal het gemiddelde wel omhoog met mijn 43 (niet de scores.....)
Oh ik start meestal een party dan hoor ik gelukkig niemand schreeuwenJelmer93 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:35:
https://untappd.com/user/OzzBier
Verwijderd
jij bent echt oud manNoGinryuGo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:12:
Ach, ik haal het gemiddelde wel omhoog met mijn 43 (niet de scores.....)
Ikke ooknickvanozzie schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:57:
Ik ben, nu nog, 31. Ik zal aardig op het gemiddelde zitten denk ik.
Verwijderd
PS. 27 jaartjes jong (of oud)
Online weer verder gaan. Ik heb al zo'n 30 dagen in het online gedeelte zitten. Hier zullen er nog aardig wat bij komen. Laatste weken het spel niet meer gedaan wegens de One. Vanaf de 18e zal dit weer veranderen.Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:45:
Leeftijd maakt niks uit, zolang je qua reactiesnelheid nog mee kunt op de PS4 (of 3, whatever) dan ben je jong!Ik heb echt superveel zin in 18-11, wat doen jullie? Ik ga eerste de SP helemaal uitspelen en dan pas online denk ik. Ben op de X360 echt maar tot 30% gekomen ofzo en wil hem op de PS4 wel eventjes uitspelen!
PS. 27 jaartjes jong (of oud)
SP wil ik nog wel keer doen, maar goed dat zal wat worden uitgesteld wegens tijd en andere spellen.
Het was alleen wel jammer dat Mike026 en eerder een andere crewlid in een ander team terecht kwamen.
p.s. psn a_manders, 29 jaar
Verwijderd
Edit: 27 hier trouwens
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 11:54 ]
Zou mooi zijn. Ik voeg je wel toe op PSN. Mijn PSN nick is hetzelfde als de nick hier.Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 02:58:
[...]
Als ik online ben wil ik je best helpen.
PSN: MrMistral
Idem hier dan, nog 2 weken en dan weeral 27.
PSN: massis87

36 overigens!
Crew vs crew is voornamelijk team death match en/of racen. Bij het racen kan je ervan uitgaan dat het met contact zal zijn en dat de tegenstander niet fair speelt en dat er zal worden gebeukt.
Degenen die het dus leuk lijkt om op termijn mee te doen met crew vs crew, probeer dan ook zo veel mogelijk met racen tegen randoms (met beuken, wij beuken geen crew members tenzij vooraf afgesproken) en om zo veel mogelijk team death match te spelen
(Geldt overigens voor alle crews)
En dan gelijk het volgende:
Is er animo voor een crew vs crew op de PS3 binnen nu en twee weken? We hebben het afgelopen weekend ontzettend veel tdm's gespeeld en iedereen is een beetje beter geworden. We zijn nu ook meer gewend aan de speelstijl van anderen (soms klinkt en voelt het aan alsof je CoD of Battlefield speelt) en weten nu ook veel beter wat we moeten verwachten. Tijd om eens een keer wel de winnende partij te zijn...
Sign me up voor een crew-vs-crew!
Misschien is het weer eens tijd om een avondje non-non-contact (géén tikfout) races (al dan niet met GTA/verkeer/wanted/regen) te doen.
Ik ga zeker over naar de xbox one , request is al verstuurd ! Nu nog ff genieten op de xdoos 360 met gta , ik speel nog veel in de nachtelijke uren.ik vermoed dat er geen bundel komt met gta ,dus zal deze week of volgende week een gaan halen bij de saturn in koln, al twijfel ik over met kinect of zonder , ik ben nogal van de domotica , maar ik moet mijn gehele kabelboom uit de muur gaan halen voor de kinect ( ik heb alle apperatuur op een andere ruimte staan ) en heb daar weinig trek in.Jelmer93 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:41:
[...]
Ik zou als ik jou was een lijstje maken ofzo. Ik geloof dat er aardig veel nog in x360 blijven. Blijft Fer op 360?
Walking on the bright side of life
Random contact races zijn soms wel leuk maar mijn ervaring (gisteren nog meegemaakt) dat bij een start met 16 man er 3 bij de start blijven staan en er altijd 1 is die opgeeft en tegen de rijrichting in gaat rijden. Voor mij geeft het wel meer een kick dan non-contact races. Als je met wederzijds respect iemand inhaalt (clean) dan geeft dat een 100x beter gevoel dan dwars door een ghost rijden.
Ik vind contact races sowieso leuker, voornamelijk om dezelfde reden als jij aangeeft. Overigens heb ik opgemerkt dat ik/wij randoms aardig de baas zijn op non-contact. Zaterdag won ik op een paar na alle non-contactraces van randoms. Nou zaten daar wel wat tracks bij waar ik een beetje op geoefend heb maar toch..
Dan blijven er nog maar weinig xdoos 360 spelers die ook hier actief zijn. Sws Marko en ik en nog een paar. weet nog niet over bokito dewauz en belmanpoes.F_hertgers schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:03:
[...]
Ik ga zeker over naar de xbox one , request is al verstuurd ! Nu nog ff genieten op de xdoos 360 met gta , ik speel nog veel in de nachtelijke uren.ik vermoed dat er geen bundel komt met gta ,dus zal deze week of volgende week een gaan halen bij de saturn in koln, al twijfel ik over met kinect of zonder , ik ben nogal van de domotica , maar ik moet mijn gehele kabelboom uit de muur gaan halen voor de kinect ( ik heb alle apperatuur op een andere ruimte staan ) en heb daar weinig trek in.
F_hertgers schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:03:
[...]
Ik ga zeker over naar de xbox one , request is al verstuurd ! Nu nog ff genieten op de xdoos 360 met gta , ik speel nog veel in de nachtelijke uren.ik vermoed dat er geen bundel komt met gta ,dus zal deze week of volgende week een gaan halen bij de saturn in koln, al twijfel ik over met kinect of zonder , ik ben nogal van de domotica , maar ik moet mijn gehele kabelboom uit de muur gaan halen voor de kinect ( ik heb alle apperatuur op een andere ruimte staan ) en heb daar weinig trek in.

Kinect tja.. ik heb het niet. Hoor er leuke verhalen over, maar ik vond het het niet waard. Mocht ik ooit nog willen koop ik het dan wel. Maar voor de voice commando's alleen was het niet mijn ding. Controller werkt prima, net als op de 360. De spellen, ik heb zo'n kinect voor de 360 in de kast liggen. Is ooit aangesloten geweest, maar vrij weinig in gebruik geweest. Te weinig.
Ik zou besparen op de kinect, inloggen via de kinect is leuk maar niet meer dan een gimmick. Kan je meteen een 2e spel of controller of iets dergelijks erbij kopen.F_hertgers schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:03:
[...]
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
ik mag toch hopen 30fps Minimaal en niet gemiddeld.. anders weet ik niet of ik dat wel wil gaan kopen.
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com