Mss kun je dan meteen ff een invite only sessie met Attie startenproditaki schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:26:
[...]
Ik wil vanavond wel even criminal records met je doen.. na 20.000
[...]
Sparen voor de Elegy? Die is toch gratis? Voor het upgraden wel natuurlijk.[b]vuileharri3 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:58
Dan ff sparen voor een customized Zentorno (beste super) en Elegy (beste sport) door veel missies te spelen met andere crewmembers.
Ik ben nu begonnen met sparen voor een fully upgraded Zentorno. Nog 700k ofzo te gaan :-P
PSN: massis87
Invite only.. waarvoor ?Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:30:
[...]
Mss kun je dan meteen ff een invite only sessie met Attie starten
Nah laat dat maar ff voor wat het is.
PSN: proditaki specs
Ik heb een tweede karakter (level 4, lohol).
Als er mensen zijn die ook een laag karakter hebben én richting de 50 wins willen gaan én nog een leuke stuiver willen verdienen, wil ik best een avondje Criminal Records op 2 laps hosten. Keertje of tig rondjes rijden en steeds 10K wedden levert en je unlocks op en een leuke zakcent.
Ik kan echter niet op woensdagavond... Dus, als er mensen zijn, laat het ff weten. Spreken we wel iets af voor donderdag of zo.
edit: avond is bij mij ergens vanaf 19:00 tot uiterlijk 22:00...
Als er mensen zijn die ook een laag karakter hebben én richting de 50 wins willen gaan én nog een leuke stuiver willen verdienen, wil ik best een avondje Criminal Records op 2 laps hosten. Keertje of tig rondjes rijden en steeds 10K wedden levert en je unlocks op en een leuke zakcent.
Ik kan echter niet op woensdagavond... Dus, als er mensen zijn, laat het ff weten. Spreken we wel iets af voor donderdag of zo.
edit: avond is bij mij ergens vanaf 19:00 tot uiterlijk 22:00...
[ Voor 6% gewijzigd door NoGinryuGo op 27-10-2014 18:51 ]
Vanavond gaat mij niet lukken, morgen waarschijnlijk wel.proditaki schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:29:
[...]
Invite only.. waarvoor ?
Nah laat dat maar ff voor wat het is.
Mijn eerste 2
races gewonnen op Criminal records. Dat moeten er meer worden. Ik hoop nog steeds op,een helpende hand.
XBOX Live - Struukie
XBOX Live - Struukie
Stuur maar een vriendschapsverzoek op PSN, dan zie ik wanneer je online bentAttie schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:01:
[...]
Vanavond gaat mij niet lukken, morgen waarschijnlijk wel.
't Is een beetje rustig wat de x360 crew betreft! Zie veel overstappers naar de Xbox one in m'n vriendenlijst, verklaart een hoop natuurlijk. Maar hebben er nog mensen zin om bijv. vanavond even die San Andreas playlist te spelen (gewoon missies ook goed wat mij betreft).
Ben zelf de afgelopen weken (ook) niet veel online geweest maar ik wil nog graag even naar level 120 zodat ik die minigun kan kopen dus heb weer even een doel.
Ben zelf de afgelopen weken (ook) niet veel online geweest maar ik wil nog graag even naar level 120 zodat ik die minigun kan kopen dus heb weer even een doel.
Jonguh je weet toch dat ik altijd mee doe !SuBBaSS schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:22:
't Is een beetje rustig wat de x360 crew betreft! Zie veel overstappers naar de Xbox one in m'n vriendenlijst, verklaart een hoop natuurlijk. Maar hebben er nog mensen zin om bijv. vanavond even die San Andreas playlist te spelen (gewoon missies ook goed wat mij betreft).
Als je zou willen zou ik ook wel met je criminal records kunnen doen, ben er zelf namelijk ook mee bezigAttie schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:01:
[...]
Vanavond gaat mij niet lukken, morgen waarschijnlijk wel.
Wat is je PSN dan voeg ik je even toe.
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Ik speel nu veel Destiny en als ik dat niet speel heb ik nog een vrij grote backlog aan games with gold gamesSuBBaSS schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:22:
Wat zijn de plannen van mensen hier met de X1/PS4 versies? Ik las net dat nieuwsbericht op de frontpage en daarbij las ik dat je accounts _over_ kan zetten. Ik had in gedachten dat je je PSN gewoon aan oude en nieuwe console had hangen en inloggen op je toons via de console die je aan hebt staan, dat gaat dus niet. Nou vind ik vanaf level 0 opnieuw beginnen in online niet zo'n probleem maar het triggerde bij mij wel de vraag wat iedereen gaat doen.
Ik was wel van plan de PS4 versie te gaan halen (en een PS4...) maar wat doet de rest van de community hier
De crews zijn vast niet cross-generation...
Ik was wel van plan de PS4 versie te gaan halen (en een PS4...) maar wat doet de rest van de community hier
Ik ga wel over naar de ps4, zal alleen niet voor de kerst zijn (lees verjaardag)Jheroun schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:39:
Wat zijn de plannen van mensen hier met de X1/PS4 versies? Ik las net dat nieuwsbericht op de frontpage en daarbij las ik dat je accounts _over_ kan zetten. Ik had in gedachten dat je je PSN gewoon aan oude en nieuwe console had hangen en inloggen op je toons via de console die je aan hebt staan, dat gaat dus niet. Nou vind ik vanaf level 0 opnieuw beginnen in online niet zo'n probleem maar het triggerde bij mij wel de vraag wat iedereen gaat doen.
Ik was wel van plan de PS4 versie te gaan halen (en een PS4...) maar wat doet de rest van de community hierDe crews zijn vast niet cross-generation...
Ik heb van het weekend een PS4 gekocht dus waarschijnlijk zal ik daar GTA V ook wel voor aanschaffen. Eventueel misschien gebruik maken van een inruil actie van game mania als ze die hebben voor GTA V waar ik wel van uit ga. In ieder geval zo'n zelfde actie die ze nu ook voor CoD AW hebben.
Ik ga sowieso over. Wilde ook nog wel op de PS3 blijven spelen als daar veel mensen blijven maar lees nu ook dat je maar 1x je voortgang kan overhevelen. Dus weet nog niet of ik dan terugkom op de ps3.
PSN: MrMistral
MrMistral schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:19:
Ik ga sowieso over. Wilde ook nog wel op de PS3 blijven spelen als daar veel mensen blijven maar lees nu ook dat je maar 1x je voortgang kan overhevelen. Dus weet nog niet of ik dan terugkom op de ps3.
Ik had hier gelezen dat je nog steeds wel op de PS3 kan blijven spelen, alleen je stats en stuff wordt dan niet bijgewerkt, als je bent overgestapt naar PS4 en dat dan als actief account wordt gezien denk ik.Can you only make the GTA Online character progress transfer once?
If I transfer my GTA Online character to the new systems, will I still be able to play with him/her on my PS3 or Xbox 360?
Yes, you will only be able to transfer your character once. After transferring your character to PS4, Xbox One or PC, you can continue playing with him/her on your PS3 or Xbox 360 but the progress you make while playing is not shared to the character you transferred to your new version.
Wel irritant dat het eigenlijk maar 1 keer kan, aangezien ik waarschijnlijk GTA V ook wel voor de PC ga kopen....vanwege de mods die hopelijk er zullen komen
[ Voor 93% gewijzigd door falcon123 op 28-10-2014 19:27 ]
Ik weet niet of die 1x ook geldt als je naar verschillende platformen gaat. Je zou niet qua voortgang van de PS3>PS4>PC maar volgens mij moet PS3>PS4 en PS3>PC wel kunnen. Maar dan moet je uitgaan van je progress tot hoever je was op de PS3.
Dat zou wel prima zijn.MrMistral schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:27:
Ik weet niet of die 1x ook geldt als je naar verschillende platformen gaat. Je zou niet qua voortgang van de PS3>PS4>PC maar volgens mij moet PS3>PS4 en PS3>PC wel kunnen. Maar dan moet je uitgaan van je progress tot hoever je was op de PS3.
Ik wilde wel naar PS4 overgaan, tot ik hoorde wat Game mania als inruil gaf...
In te ruilen: PS3 slim 320gb, net 2 jaar oud. Daarbij 2 controllers, de bluray remote, 5 games waaronder GTA V special edition en uiteraard alle toebehoren.
Totale waarde volgens Game mania: €97! Waarvan de PS3 voor €89, en de 2de controller & remote zijn €0 waard...
Herverkoopwaarde voor alleen de PS3 volgens hun: €200!
Als ik bovendien zie hoe oververzadigd de 2dehandsmarkt voor PS3 is, raak ik hem nooit aan een mooi bedrag kwijt, en is er dus ook geen geld voor PS4 het eerste half jaar. En daarna is het de moeite vast weer niet meer om hem nog aan te schaffen voor GTA omdat iedereen alweer iets anders speelt.
In te ruilen: PS3 slim 320gb, net 2 jaar oud. Daarbij 2 controllers, de bluray remote, 5 games waaronder GTA V special edition en uiteraard alle toebehoren.
Totale waarde volgens Game mania: €97! Waarvan de PS3 voor €89, en de 2de controller & remote zijn €0 waard...
Als ik bovendien zie hoe oververzadigd de 2dehandsmarkt voor PS3 is, raak ik hem nooit aan een mooi bedrag kwijt, en is er dus ook geen geld voor PS4 het eerste half jaar. En daarna is het de moeite vast weer niet meer om hem nog aan te schaffen voor GTA omdat iedereen alweer iets anders speelt.
Ik zag op marktplaats ook bepaalde acties dat je een PS3 slim versie kon inruilen voor een PS4 met dan een bijbetaling van 284,99 of 299(Zag iets van 2 verschillende partijen dit aanbieden)massis schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:48:
Mijn broertje heeft z'n PS3+games en stuff via mij verkocht voor 215€ totaal:
V&A aangeboden: Sony PlayStation 3 Slim 320GB Zwart + 10 Games & extra's
Dus ik denk dat een bedrag tussen 150 - 215€ wat realistischer lijkt
Nu het allemaal dichterbij komt.. De X1 en ps4 crews hebben logo's nodig.. Zijn er creatievelingen?
Man 18 november duurt nog zo lang. Ik kijk echt uit naar 30 man in 1 sessie en ik ben wel benieuwd hoe ver ik kan snipen vanaf Richard majestic
Time spent in GTA Online 25d 3h 54m 39s sinds 2 november vorig jaar. Daar komt wel wat bij...
Man 18 november duurt nog zo lang. Ik kijk echt uit naar 30 man in 1 sessie en ik ben wel benieuwd hoe ver ik kan snipen vanaf Richard majestic
Time spent in GTA Online 25d 3h 54m 39s sinds 2 november vorig jaar. Daar komt wel wat bij...
[ Voor 16% gewijzigd door Kju op 28-10-2014 20:29 ]
PSN: Kjujay
Markoooooooooo!MarkoAlmelo schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:28:[...]
Jonguh je weet toch dat ik altijd mee doe !
Haha, ja eigenlijk wel maar ik was zelf een tijdje niet online geweest dus om er maar zomaar vanuit te gaan...
Ik zou graag upgraden van PS3 naar PS4, maar geen zin om een PS4, PS plus en GTA V te gaan betalen.
Ik hou het wel bij PC, ondanks dat ik niet erg hoge verwachtingen heb van de support van Rockstar voor PC
Ik hou het wel bij PC, ondanks dat ik niet erg hoge verwachtingen heb van de support van Rockstar voor PC
Ik zit nog te twijfelen of ik een PS4 + GTAV koop. Het probleem is dat de dingen die ze nu aangeven voor mij niet de beleving zoveel beter maken. Dat het er beter uit ziet moet ik nog zien ik heb volgens mij nog nergens ingame beelden gezien en voor meer verkeer, wat hertjes en een geupdate weer model ga ik niet een hele nieuwe console kopen.
Verder heb ik dit al vaak gezegd en zal het vast nog een aantal keer herhalen maar het voelt als een 'kick in the nuts' voor mij van r* dat de nextgen versie nu eerder komt als heists. Volgens mij is de nextgen versie zelfs later aangekondigd dan dat heists er eigenlijk in had moeten zitten.
Verder heb ik dit al vaak gezegd en zal het vast nog een aantal keer herhalen maar het voelt als een 'kick in the nuts' voor mij van r* dat de nextgen versie nu eerder komt als heists. Volgens mij is de nextgen versie zelfs later aangekondigd dan dat heists er eigenlijk in had moeten zitten.
Joh uiteindelijk wil ik mijn xbox 360 vervangen voor een One en dan koop ik gewoon een bundel ofzo. Duurt ook niet lang meer voor er geen spellen worden gemaakt voor ps3 en x360. Vind het al heel wat dat je je progress mee kan nemen naar de andere platformen. Nu hopen dat je voertuigen enzovoorts ook mee gaan.Utoka schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:14:
Ik zit nog te twijfelen of ik een PS4 + GTAV koop. Het probleem is dat de dingen die ze nu aangeven voor mij niet de beleving zoveel beter maken. Dat het er beter uit ziet moet ik nog zien ik heb volgens mij nog nergens ingame beelden gezien en voor meer verkeer, wat hertjes en een geupdate weer model ga ik niet een hele nieuwe console kopen.
Verwijderd
Ik moet eigenlijk ook weer eens online gaan. Lang geleden.SuBBaSS schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:47:
[...]
Markoooooooooo!
Haha, ja eigenlijk wel maar ik was zelf een tijdje niet online geweest dus om er maar zomaar vanuit te gaan...
Nou moet ik zeggen dat races en veel missies me ook niet altijd zo meer boeien. Ik kan veel solo doen, en dan lijken missies met anderen opeens overkill en veel te simpel. Een beetje rommelen in freeroam met de crew is dan wel weer leuk, maar er zijn er weinig online de laatste tijd. Veel op de XBone.
Ik mis dan toch soms het op elkaar inbeuken met de PV's
Gisteren met Marko maar weer eens The Liberator van stal gehaald. Man man wat een lol:p
Hmmm... blijven genoeg mensen nog wel even hangen op de oude ps3 zo te zien.
Ikzelf zou wel een ps4 willen halen, maar incluis GTA V dik 400 euro neerleggen gaat het niet worden. Dus voorlopig blijf ik nog even op de oude vertrouwde ps3.
Ikzelf zou wel een ps4 willen halen, maar incluis GTA V dik 400 euro neerleggen gaat het niet worden. Dus voorlopig blijf ik nog even op de oude vertrouwde ps3.
https://untappd.com/user/OzzBier
Verwijderd
Idd, ik blijf voorlopig ook nog op de PS3 hangen totdat de fondsen er zijn om de PS4 aan te schaffen. Maar dat word niet dit jaar meer...
Idd! GeniaalJelmer93 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:49:
Gisteren met Marko maar weer eens The Liberator van stal gehaald. Man man wat een lol:p
ahum: bundel met GTA V kost €440, maar dan kan je nog niet online he, jaartje online = €60.nickvanozzie schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:24:
Hmmm... blijven genoeg mensen nog wel even hangen op de oude ps3 zo te zien.
Dus voor minder dan €500 ben je niet GTA online op PS4 aan het spelen...
Inruilen en €299 bijbetalen = €101 krijgen voor mijn PS3, niet zo veel meer dan bij GM dus...falcon123 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:02:
[...]
Ik zag op marktplaats ook bepaalde acties dat je een PS3 slim versie kon inruilen voor een PS4 met dan een bijbetaling van 284,99 of 299(Zag iets van 2 verschillende partijen dit aanbieden)
Mijn broertje heeft z'n PS3+games en stuff via mij verkocht voor 215€ totaal:
V&A aangeboden: Sony PlayStation 3 Slim 320GB Zwart + 10 Games & extra's
Dus ik denk dat een bedrag tussen 150 - 215€ wat realistischer lijkt
Zijn aanbod zijn 5 games , een move pakket & de eye camera extra, dus €200 lijkt me onhaalbaar. Boven de €150 zal ik niet komen. Dan moet ik nog €250 opleggen en dat gaat niet snel gebeuren...
[ Voor 47% gewijzigd door massis op 29-10-2014 09:51 ]
Ik kom later op de avond ook ff buurten. Wel jammer dat er al zoveel over zijn. Die zitten ook te wachten tot half november tot GTA uitkomt op X one.MarkoAlmelo schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:28:
[...]
Jonguh je weet toch dat ik altijd mee doe !
XboX: Bokito DVG
Game mania geeft weinig geld terug voor inruil en verkoopt door voor de hoofdprijs.massis schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:48:
Ik ga daar nooit heen, afzetters.
We kunnen wel een fund aanmaken voor iedereen die geen xbone heeft met gta
. Ik vermaak me nog prima op mn xdoos 360
Verwijderd
Ik wacht nog ff met overstappen naar de PS4, totdat Pinas en Ozzie overstappen anders heb ik geen uitdaging op de 4.
Centjes zijn geen probleem heb nog een paar miljoen op de rekening bij de MAZE-bank staan.....
Centjes zijn geen probleem heb nog een paar miljoen op de rekening bij de MAZE-bank staan.....
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 11:01 ]
Kon je daar maar een next gen console van kopenVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:59:
Ik zit heel erg te twijfelen om een PS4 te kopen. Denk dat ik wacht totdat er meer mensen zijn overgestaptVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:59:
Ik wacht nog ff met overstappen naar de PS4, totdat Pinas en Ozzie overstappen anders heb ik geen uitdaging op de 4.
En anders sowieso als de nieuwe Uncharted uitkomt
Dat is mooi, dan kan ik tenminste nog met Harrie en Ozzie online op de ps3.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:59:
Die ps4 komt er wel, maar of ik daar gta voor haal betwijfel ik. Op dit moment zie ik de toegevoegde waarde van GTA op de ps4 ten opzichte van de ps3 nog niet, zeker niet voor € 60,-.
Hmm... bij nader inzien moet ik misschien maar meteen overstappen. Kan ik weer wat races winnenPinas schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:59:
[...]
Dat is mooi, dan kan ik tenminste nog met Harrie en Ozzie online op de ps3.
Die ps4 komt er wel, maar of ik daar gta voor haal betwijfel ik. Op dit moment zie ik de toegevoegde waarde van GTA op de ps4 ten opzichte van de ps3 nog niet, zeker niet voor € 60,-.
Ik heb die ps4 al, alleen geen game die me langer dan een paar dagen uit los santos kan houden. Daarom haal ik los Santos naar de ps4. Maar ik kan me wel voorstellen dat je niet speciaal voor die game een ps4 in huis haalt.
Ik zou het trouwens wel heel vet vinden als ik veel crew members van de ps3 weer op de ps4 tegen zou komen.
Ik zou het trouwens wel heel vet vinden als ik veel crew members van de ps3 weer op de ps4 tegen zou komen.
Het is alleen waarschijnlijk dat wanneer je je character migreert naar de PS4, je het niet meer op de PS3 kunt blijven gebruiken.Kju schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:00:
Ik heb die ps4 al, alleen geen game die me langer dan een paar dagen uit los santos kan houden. Daarom haal ik los Santos naar de ps4. Maar ik kan me wel voorstellen dat je niet speciaal voor die game een ps4 in huis haalt.
Nee. Rockstar heeft ergens bevestigd dat je gewoon op de PS3 kan blijven spelen, alleen zie je de voortgang op het ene platform niet terug op het andere platform. Je character wordt gewoon gekopieerd naar PS4 of X1, je hebt dan in feite twee losse characters die los van elkaar verder gaan.
Het is dus geen migratie...
[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 29-10-2014 13:42 ]
Dat doet ook de indruk wekken dat ze het een en ander hebben aangepast aan R* Social club services.Kju schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:41:
Nee. Rockstar heeft ergens bevestigd dat je gewoon op de PS3 kan blijven spelen, alleen zie je de voortgang op het ene platform niet terug op het andere platform. Je character wordt gewoon gekopieerd naar PS4 of X1, je hebt dan in feite twee losse characters die los van elkaar verder gaan.
Ze hebben het wel steeds over de voortgang van je character die je mee zou nemen. Dat is dan ieder geval je stats en level. Waar ik nog steeds niet heel duidelijk iets over heb gezien is of m'n auto's, appartementen, cash en wapens ook meegaan...
Ik blijf lekker op de PS3 GTA is het enige wat ik speel en aangezien er na een jaar nog steeds van alles aan mankeert ga ik geen 400 uitgeven aan een PS4 en al helemaal geen 60 aan Rockstar, ik zie buiten iets beter beeld ook niet echt iets om voor over te stappen, meer verkeer bah
En dat die nieuwe wapens technisch gezien niet op de PS3 kunnen lijkt me echt complete onzin....
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Ik report eigenlijk ook nooit een bug bij rockstar. Als iedereen zo denk dan worden die problemen ook nooit gemeld.
Zoals laatst toen we met 9 mensen in een sessie zaten (mensen waren via spectating erbij gekomen) en jobs voor max 8 personen kregen. Gok dat ze dat met testen ook niet zo snel tegen komen.
Zoals laatst toen we met 9 mensen in een sessie zaten (mensen waren via spectating erbij gekomen) en jobs voor max 8 personen kregen. Gok dat ze dat met testen ook niet zo snel tegen komen.
Ik ben benieuwd wat Rockstar voor de last gen spelers dan nog in petto heeft. Dat de Stallion en Dukes niet naar last gen komen is verwijtbaar. Juist die wagens keken veel mensen naar uit, ook ik. Om een Playstation4 alleen voor GTA aan te schaffen gaat mij wat ver. Zoveel games zijn er nog niet die ik persoonlijk graag zou willen spelen. Voorlopig zal ik ook nog wel GTAV op de PS3 spelen, tenzij het de geest geeft.HardHouse schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:21:
Ik blijf lekker op de PS3 GTA is het enige wat ik speel en aangezien er na een jaar nog steeds van alles aan mankeert ga ik geen 400 uitgeven aan een PS4 en al helemaal geen 60 aan Rockstar, ik zie buiten iets beter beeld ook niet echt iets om voor over te stappen, meer verkeer bahEn dat die nieuwe wapens technisch gezien niet op de PS3 kunnen lijkt me echt complete onzin....
Benieuwd of er nog Halloween DLC aan zit te komen, zal wel niet
[ Voor 20% gewijzigd door The Outlaw op 29-10-2014 14:37 ]
Nederlandse PS5 clan / 30+
Halloween is overmorgen, dus dat zal wel niet.The Outlaw schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:36:
[...]
Ik ben benieuwd wat Rockstar voor de last gen spelers dan nog in petto heeft. Dat de Stallion en Dukes niet naar last gen komen is verwijtbaar. Juist die wagens keken veel mensen naar uit, ook ik. Om een Playstation4 alleen voor GTA aan te schaffen gaat mij wat ver. Zoveel games zijn er nog niet die ik persoonlijk graag zou willen spelen. Voorlopig zal ik ook nog wel GTAV op de PS3 spelen, tenzij het de geest geeft.
Ik denk dat er pas half november weer een update komt.
Ik ben ook benieuwd of de current-gen versies nog met dezelde frequentie updates gaan krijgen zodra de next-gen versie uitkomt. Ik zie R* er wel voor aan dat ze de updatefrequentie voor de current-gen versie halveren of nog minder, en nog meer content alleen naar de next-gen versie pushen.
Dat zou uit marketing oogpunt bijzonder slecht zijn. Het overgrote deel van de Online spelers zal nog op de PS3/XBOX360 zitten het komende jaar. Het zou de onderbuik gevoelens van velen alleen maar rechtdoen dat Rockstar geen zin heeft om op 2 generatie consoles DLC's uit te brengenproditaki schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:59:
[...]
Halloween is overmorgen, dus dat zal wel niet.
Ik denk dat er pas half november weer een update komt.
Ik ben ook benieuwd of de current-gen versies nog met dezelde frequentie updates gaan krijgen zodra de next-gen versie uitkomt. Ik zie R* er wel voor aan dat ze de updatefrequentie voor de current-gen versie halveren of nog minder, en nog meer content alleen naar de next-gen versie pushen.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Wij hebben VuileHarrieThe Outlaw schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:36:
[...]
Ik denk dat R* nog wel shark cards wil verkopen en zal dus gewoon dlc en updates voor lastgen uitbrengen.
Verwijderd
Klopt, ik heb mijn crimiclown-outfit al aangetrokken!!
http://rsg.ms/05faceb
btw zag net op socialclub dat sinds 1.17 een nieuwe optie toegevoegd is:
https://support.rockstarg...Vote-Screen-in-GTA-Online
Deze optie dus op ON zetten, zodat we niet weer samengevoegd worden bij een random host.A new setting, “Enable Matchmaking after Next Job Vote Screen”
This setting controls whether or not you’d like to remain the host of a lobby during matchmaking on the Next Job Vote Screen. When set to “Off”, host may migrate to another player if your lobbies are merged together. When set to “On”, you will remain host even during Next Job Vote Screen matchmaking; however, your lobby will merge with other players’ lobbies less frequently. This option is located on the same page as the option above.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 08:25 ]
Inderdaad op ON zetten, goeie. Had ik over het hoofd gezien.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:42:
[...]
Klopt, ik heb mijn crimiclown-outfit al aangetrokken!!![]()
![]()
[...]
Deze optie dus op ON zetten, zodat we niet weer samengevoegd worden bij een random host.
Mooi, ga ik vanavond meteen doen.
Voor de "liefhebbers" van mijn aanwezigheid, ik ben er vanavond ipv morgen.
GunstingKju schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:41:
ik zie trouwens op Bol en bij Mediamarkt de GTA V PS4 bundels al staan
Verwijderd
ff een GTA Online noob vraagje:
je kunt dus feitelijk heists spelen met randoms en niet alleen met crewleden/ PSN vrienden?
kortom: online = altijd fun? verwacht niet dat al te veel van mijn maten de ps4 versie van GTA 5 (nogmaals...) gaan halen, ik wel!
je kunt dus feitelijk heists spelen met randoms en niet alleen met crewleden/ PSN vrienden?
kortom: online = altijd fun? verwacht niet dat al te veel van mijn maten de ps4 versie van GTA 5 (nogmaals...) gaan halen, ik wel!
Verwijderd
Heists niet, dat is een heikel puntje ;-)
Maar jobs, races, deathmatches, etc. kan je wel met anderen spelen. Standaard als je online gaat kom je in een game met randoms (willekeurige mensen).
Maar jobs, races, deathmatches, etc. kan je wel met anderen spelen. Standaard als je online gaat kom je in een game met randoms (willekeurige mensen).
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:27:
ff een GTA Online noob vraagje:
http://aretheheiststhereyet.com/Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:30:
Heists niet, dat is een heikel puntje ;-)
Verwijderd
voor de liefhebbers van mijn afwezigheid, helaas ben ik er ook....nickvanozzie schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:19:
Mooi, ga ik vanavond meteen doen.
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:48:
[...]
voor de liefhebbers van mijn afwezigheid, helaas ben ik er ook....

Target practice!!!!!Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:48:
[...]
voor de liefhebbers van mijn afwezigheid, helaas ben ik er ook....
*Maar wie is het doelwit??????
[ Voor 6% gewijzigd door NoGinryuGo op 30-10-2014 18:18 ]
Schoot the crimiclown.
Grappig die optie staat al on sinds de update....Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:42:
[...]
Klopt, ik heb mijn crimiclown-outfit al aangetrokken!!![]()
![]()
[...]
Deze optie dus op ON zetten, zodat we niet weer samengevoegd worden bij een random host.
Ik neem aan bij iedereen....
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Als ik met m'n andere crew speel (2 actieve leden) dan staat die optie gewoon off
Dat ging iets te snel haha
Maar ging er dus vandoor
Was weer gezellig
Verwijderd
Jep was gezellig, helaas had ik geen internetverbinding meer... vandaar mijn plotselinge verdwijnen.
Ging dr gister wat mis?Jelmer93 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:49:
ging inderdaad heel snel ja.MrMistral schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:59:
Dat ging iets te snel hahaMaar ging er dus vandoor
Was weer gezellig
Ineens was het heel rustig....Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 01:50:
Jep was gezellig, helaas had ik geen internetverbinding meer... vandaar mijn plotselinge verdwijnen.
Ja ik werd eruit gekickt had een netwerkstoring....
Jippie dubbele RP en GTA$ bonus met deathmatches!! >_________< geef mij nou gewoon content!
Dit weekend? Mooi, zondag ben ik weer aanwezig om als target practice te acterenJelmer93 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:42:
Jippie dubbele RP en GTA$ bonus met deathmatches!! >_________< geef mij nou gewoon content!
Ik kan er nergens wat van vinden... Niet opa newswire, niet op socialclub.
Bron ?
Bron ?
Sinds dagen zit ik opgesloten in een apart gedeelte van het spel. Mijn poppetje is ook een beetje vervormd lijkt het wel. Eigenlijk lijkt het hele spel in een soort low-graphic modus te draaien. Ik kan ook geen wapens meer selecteren. Het enige wat ik nog kan doen is graven om dieper de wereld in te gaan. Ik kan andere spelers nog wel zien, maar alleen aan hun naambalkjes. Instappen gaat met vierkantje in plaats van driehoekje en als ik R2 indruk dan gaat mijn auto niet vooruit.
Dit alles achtervolgt mij al een aantal dagen en heeft mij slapeloze nachten opgeleverd. Iemand anders hier ook ervaring mee? Iemand een oplossing om uit deze diepe put te komen?
Dit alles achtervolgt mij al een aantal dagen en heeft mij slapeloze nachten opgeleverd. Iemand anders hier ook ervaring mee? Iemand een oplossing om uit deze diepe put te komen?
Hoe werken andere spellen?Good Fella schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:46:
Sinds dagen zit ik opgesloten in een apart gedeelte van het spel. Mijn poppetje is ook een beetje vervormd lijkt het wel. Eigenlijk lijkt het hele spel in een soort low-graphic modus te draaien. Ik kan ook geen wapens meer selecteren. Het enige wat ik nog kan doen is graven om dieper de wereld in te gaan. Ik kan andere spelers nog wel zien, maar alleen aan hun naambalkjes. Instappen gaat met vierkantje in plaats van driehoekje en als ik R2 indruk dan gaat mijn auto niet vooruit.
Door te spelen dat is de beste bron!nickvanozzie schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:33:
Bron ?
Btw special crate drops met flash fm t shirts en firework launchers
Ik en stimuli hebben precies dezelfde problemen, mijn geld blijkt ook weg te zijnGood Fella schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:46:
Inderdaad! De rest was kansloosnickvanozzie schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 07:48:
[...]
ging inderdaad heel snel ja.Was weer erg leuk. Enne... wat een super team met LTS waren wij
Minecraft afsluiten?Good Fella schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:46:
Ja ik moet nu dingen ruilen om maar zo te zeggen. Gelukkig zijn de mensen in het spel redelijk vrijgevig.DigitalError schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:03:
[...]
Ik en stimuli hebben precies dezelfde problemen, mijn geld blijkt ook weg te zijn
Verwijderd
http://www.reddit.com/r/g...rp_and_2x_money_at_least/nickvanozzie schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:33:
Bron ?
Zoals een monster in de nacht
Verwijderd
Hehe eindelijk Halloweenweekend:
http://www.rockstargames.com/newswire
Jammer geen leuke extraatjes
Beetje teleurstellend.
http://www.rockstargames.com/newswire
Jammer geen leuke extraatjes
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2014 16:42 ]
nog 14 races winnen om ein-de-lijk de gewenste turbo upgrade te bemachtigen......
Verwijderd
Ah joh, nog een paar keer een Criminal Records sessie. Ik moet nog 10x winnen voor de laatste engine-upgrade.Christian schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:28:
nog 14 races winnen om ein-de-lijk de gewenste turbo upgrade te bemachtigen......
Verwijderd
jouw avatar werkt hypnotiserend, begon je post om 18:28 te lezen en het is nu al 20:17Christian schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:28:
Eerste voorstel voor de PS4 crewlogo van Fjallarevur:

Met als toelichting:
Minimalistisch nieuw emblem voor de PS4 crew. Banner, letter T en de kleurstelling in Tweakers stijl, zonder ster-cirkel kader.
Persoonlijk vind ik hem wel leuk. Nog meer voorstellen?
Kom op jongens, de 18e duurt niet lang meer...

Met als toelichting:
Minimalistisch nieuw emblem voor de PS4 crew. Banner, letter T en de kleurstelling in Tweakers stijl, zonder ster-cirkel kader.
[ Voor 6% gewijzigd door Kju op 03-11-2014 15:25 ]
Vind 'm ook vet!Kju schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:31:
[afbeelding]
Met als toelichting:
Wat misschien nog vetter zou zijn is als links en rechts boven van het schild de hoeken uitlopen in een punt zoals bij het tweakers logo. Dan krijgt ie ook gelijk een aggressievere look

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Komt goed!!! Als ik maar niet weer gestoord word door de kinderen.....papa has to play!!Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:14:
[...]
Ah joh, nog een paar keer een Criminal Records sessie. Ik moet nog 10x winnen voor de laatste engine-upgrade.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:17:
[...]
jouw avatar werkt hypnotiserend, begon je post om 18:28 te lezen en het is nu al 20:17
Gisteren avond een erg leuk avondje race tdm gedaan ging ook erg goed. Alleen had iets eerder moeten stoppen. Stoppen op je hoogte punt zeggen ze wel is nou dan had ik even iets eerder moeten stoppen
Maar erg gelachten met een klappertjes pistool een vrachtwagen proberen te slopen. :-)
Maar erg gelachten met een klappertjes pistool een vrachtwagen proberen te slopen. :-)
Dan moet ik maar helemaal niet meer spelen. Hoogtepunt is al een hele tijd voorbij.
Assassins heeft het over truck off. Dat is een versus missie met defenders die een truck af moeten leveren en attackers die de truck onschadelijk moeten maken. Tot nu toe speelden we de missie met eigen wapens en normaal is het een kwestie van sticky er op en dan is het afgelopen. Gisteren hebben we het met pistols only gedaan, dat was echt lachen geblazen, toen deden we het nog een keer en werden we nog creatiever. Blijft een geweldig spel
Verwijderd
Precies.......nickvanozzie schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:06:
Dan moet ik maar helemaal niet meer spelen. Hoogtepunt is al een hele tijd voorbij.
Vanavond nog FF lekker knallen voor de dubbele dollars!
Ik vind um geslaagd! Nog 2 weekjes!Kju schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:31:
[afbeelding]
Met als toelichting:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Het was gisteren huilen met de pet op toen ik online bezig was. Kon heel vaak niet in sessies terecht komen en flikkerde er vaak weer uit. Of de chat viel weg tijdens het spelen, maar alles ging wel gewoon door. Tijdens de laatste TDM ging het al helemaal mis en had ik het ook weer gehad met GTA online. Volgende week gaat het hopelijk beter...
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com