Die spectate functie vind ik buggy. Dan heb je kans dat degene die je spectate eruit wordt gegooid, heb ik al eerder meegemaakt. Of ik moet iemand bij de tegenpartij specaten
PSN: Kjujay
Ik kan helaas niet, maar ik ben voor meer van dit soort matches.Kju schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:02:
Attentie GOTP
Er is nu definitief afgesproken met Devastating Dangerous. A.s. donderdag om 21.00 uur, drie playlists met steeds 1 TDM, inzet 1k per playlist (was meer symbolisch).
De maps:
Pit Stop
[video]
The Los Santos Riots
[video]
Pier Pressure II
[video]
(ff willekeurig video's van YT geplukt)
De aanmeldingen tot zover:
Kju
Speed
Assassins
Manders
vuileharrie
risifran
Reserve:
Stefandepefan
Frits Flits
Graag nog reactie van risifran, vuileharrie, Pinas, Kortom en Frits Flits. xenad, markies?
Wie nog meer mee wil doen, meld je aan. Ik heb al een keer meegedaan en wil best mijn plaats afstaan, risifran ook en we hebben reserves nodig voor het geval iemand uitvalt.
PSN: massis87
[ Voor 4% gewijzigd door MrMistral op 13-11-2014 10:46 ]
PSN: MrMistral
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:14:
Afspraken binnen de crew
De crews zijn opgericht om gezellig met elkaar te gamen. Om dit mogelijk te maken zijn er dan wel een aantal afspraken waar iedereen zich aan dient te houden.
Zo vinden wij het niet meer dan normaal dat je geen crewleden gaat killen of andermans auto's slopen aangezien dit niet echt bijdraagt aan een goede sfeer.
Mocht het nu voorkomen dat je merkt dat een crewlid zich niet aan bovenstaande afspraken houd, meld dit dan bij de lieutenants. Deze zullen het desbetreffende lid hierop aanspreken. Bij herhaling volgen er mogelijk sancties.
ach af en toe auto opblazen moet kunnenVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:04:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat te doen als de leiding zich niet aan deze regels houdt???
Aanmelden bij lieutenantsVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:04:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen weerJelmer93 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:08:
[...]
ach af en toe auto opblazen moet kunnen. Denk dat Bokito dat wel herkent met zijn Super Diamond
Dat mag ik toch hopen voor alle consoles ja.
PSN: proditaki specs
Ik heb er nu ook 1 hoor. Denk dat ik die morgen maar even in de garage laatPannekoek81 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:12:
[...]
Aanmelden bij lieutenants![]()
[...]
Morgen weer
Het komt niet volgende week al, er staat "get ready", het is maar de vraag wanneer het echt komt..proditaki schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:23:
[...]
Wel ongeveer 3/4 jaar te laat.
Namen willen we horen. De publieke schandpaal is hun strafVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:04:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeft niet hoor, gewoon lekker rijden en klachten kunnen bij de lieutenantsJelmer93 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:32:
[...]
Ik heb er nu ook 1 hoor. Denk dat ik die morgen maar even in de garage laat
409 dagen te laatproditaki schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:23:
[...]
Wel ongeveer 3/4 jaar te laat.
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:04:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal er maar eerlijk voor uitkomen, de schandpaal is mooi meegenomen, dat ik degene van de lijding ben die de verrekte lelijke auto van die verrekte lelijke vuile harrie een 3-tal keer heb opgeblazen. Dit geweldige tijdsverdrijf heeft mij een 3-tal explosieven en 3x $457,- gekost.Utoka schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:43:
[...]
Namen willen we horen. De publieke schandpaal is hun straf
[ Voor 17% gewijzigd door OzzieMann op 13-11-2014 12:23 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Verwijderd
Gisteren wilde ik ff toeren in mijn getunede Peyote, maar dit werd onmogelijk door:Utoka schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:43:
[...]
Namen willen we horen. De publieke schandpaal is hun straf
[ Voor 12% gewijzigd door OzzieMann op 13-11-2014 12:28 ]
Verwijderd
Bedoel je die LTS?? Die heb ik samen met Kju fair en square gewonnennickvanozzie schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:27:
U heeft daarna in een TDM nog extra geld van mij gekregen nadat ik $10.000 gebet had en daarna de ronde zodanig gesaboteerd had dat uw team er met de winst vandoor ging. Deze actie heeft u, volgens mijn superieure geheugen, ongeveer $6500 aan bet-winst opgebracht.
[ Voor 38% gewijzigd door OzzieMann op 13-11-2014 12:41 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Kju op 13-11-2014 12:53 ]
Verwijderd
Nou precies manhunt. Over de hele map werd ik gevolgd/gejaagd met buzzards/jets etc etc door een drietal leidinggevenden.....Kju schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:49:
Over manhunt gesproken.. ik zag laatst iets leuks op youtube.. één prooi krijgt een kleine voorsprong in een auto (een minuutje ofzo) en de rest van de aanwezigen in de sessie mogen op hem jagen. Er mogen geen RPG's, minguns, stickies of andere explosieven gebruikt worden, alleen pistolen, shotguns etc.
Klinkt spannendVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:52:
[...]
Nou precies manhunt. Over de hele map werd ik gevolgd/gejaagd met buzzards/jets etc etc door een drietal leidinggevenden.....
Ik heb echt met je te doen dat je alleen in de stripclub veilig kon schuilenVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:52:
[...]
Nou precies manhunt. Over de hele map werd ik gevolgd/gejaagd met buzzards/jets etc etc door een drietal leidinggevenden.....
Bij de xbox hebben we een demolition crew leader , hij blaast alles op zelfs ballonnen , en ook water , gelukkig kunnen we er enorm om lachen !Jelmer93 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:08:
[...]
ach af en toe auto opblazen moet kunnen. Denk dat Bokito dat wel herkent met zijn Super Diamond
Walking on the bright side of life
Als ik het zo 1-2-3 zie, zie ik dat ik dus moet verschijnen met een Assault Shotgun (check!) en een MG (die moet ik nog aanschaffen)? Of vergis ik me?Kju schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:49:
Over manhunt gesproken.. ik zag laatst iets leuks op youtube.. één prooi krijgt een kleine voorsprong in een auto (een minuutje ofzo) en de rest van de aanwezigen in de sessie mogen op hem jagen. Er mogen geen RPG's, minguns, stickies of andere explosieven gebruikt worden, alleen pistolen, shotguns etc.
Trailer Park was wel lachen idd.. http://youtu.be/f_6qwosjVAo
Vanavond is het gewoon TDM. De tegenstander heeft gewoon RPG's en miniguns. Kom dus op volle sterkte. De bullpup rifle en special carbine zijn gratis volgens mij, de upgrades kosten geld..Stefandepefan schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:46:
[...]
Als ik het zo 1-2-3 zie, zie ik dat ik dus moet verschijnen met een Assault Shotgun (check!) en een MG (die moet ik nog aanschaffen)? Of vergis ik me?
Ja maar, een Peyote is toch ook gewoon foeilelijk?Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:21:
[...]
Gisteren wilde ik ff toeren in mijn getunede Peyote, maar dit werd onmogelijk door:
1. Ozziemann (hoofdschuldige en aanstichter van het hele gebeuren)!!!!
2. SpeedFight (was van mening dat mijn Peyote te lelijk was om ermee te rijden in de straten van LS ....)
3. Markies (medeplichtig en aangespoord door eerstgenoemde!!!)
Mijn speeddial knop van MorsMutual is inmiddels versleten.....
Voor nr1 was het bovendien niet de eerste keer!!!!
Ben ook al slachtoffer geweest van een ware manhunt onder leiding van eerstgenoemde!!! Kon nog maar net de striptent invluchten....
Gedragen herenF_hertgers schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:50:
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:21:
[...]
Gisteren wilde ik ff toeren in mijn getunede Peyote, maar dit werd onmogelijk
2. SpeedFight (was van mening dat mijn Peyote te lelijk was om ermee te rijden in de straten van LS ....)
[/quote
Bij de xbox is dat met Jesters , die overleven zelfs niet op de mazebank en al helemaal niet in de stripclub !![]()
Ow ik heb zon zin in vrijdag , domiltion of the anus
Meteen afschieten!proditaki schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:55:
[...]
Ja maar, een Peyote is toch ook gewoon foeilelijk?
Er staat toch duidelijk crewleden mogen dit niet. Crewleaders zijn een ander slag mensVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:04:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HuillieVerwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:52:
[...]
Ben ook al slachtoffer geweest van een ware manhunt onder leiding van eerstgenoemde!!! Kon nog maar net de striptent invluchten....
Fifi help !! HahahahahNoGinryuGo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:11:
[...]
Huillie![]()
Een beetje kerel zoekt dan de confrontatie op, maar nee, jij vlucht als een klein bang meisje de stripclub in, om je achter grote (in elk geval beter dan jou uitziende) meisjes te schuilen
Maar ik ben maar level 57Kju schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:55:
[...]
Vanavond is het gewoon TDM. De tegenstander heeft gewoon RPG's en miniguns. Kom dus op volle sterkte. De bullpup rifle en special carbine zijn gratis volgens mij, de upgrades kosten geld..
Zou leuker zijn om ze gewoon op jezelf te kunnen plakken en dan vervolgens de zelfmoord terrorist uit te hangen!Stefandepefan schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:21:
[...]
Maar ik ben maar level 57![]()
Zal wel met stickies boobytraps gaan maken...
Je kan ze wel op iemand anders plakkenJelmer93 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:26:
[...]
Zou leuker zijn om ze gewoon op jezelf te kunnen plakken en dan vervolgens de zelfmoord terrorist uit te hangen!
Vrijwilligers? met minimaal 100 bommen rennen!proditaki schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:26:
[...]
Je kan ze wel op iemand anders plakken
Ik nomineer Vuile Harrie (wel of niet in de stripclub.).Jelmer93 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:39:
[...]
Vrijwilligers? met minimaal 100 bommen rennen!
Sticky op iemand. Die persoon in passive mode. Naar iemand anders of naar een tank of naar een Enus Super Diamond laten lopen en hop af laten gaanJelmer93 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:39:
[...]
Vrijwilligers? met minimaal 100 bommen rennen!
+ infinitynickvanozzie schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:45:
[...]
Ik nomineer Vuile Harrie (wel of niet in de stripclub.).
Verwijderd
Dat doen ruben en ik op de PS3 geregeld, sticky op een auto (het liefst een brandweerwagen), naar iemand toe rijden en heel hard in je mic ALLUH SNACKBAR roepen voordat je de sticky laat ontploffen.Jelmer93 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:26:
[...]
Zou leuker zijn om ze gewoon op jezelf te kunnen plakken en dan vervolgens de zelfmoord terrorist uit te hangen!
[ Voor 70% gewijzigd door Kju op 13-11-2014 16:33 ]
Dus als je een auto hebt die de meeste mensen hebben heb je een goede smaak?DigitalError schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:45:
http://www.rockstargames....n=gtao_storysofar11132014
niet om het een of ander hoor, maar we kunnen wel weer zien wie er de beste smaak heeft![]()
Top 5 Sports cars:
1- Coquette
2- JESTER![]()
3- Carbonizarre![]()
![]()
4- Comet
5- Feltzer
hij valt bij meer mensen in de smaak dan de carbonizzarefdisk schreef op donderdag 13 november 2014 @ 18:01:
[...]
Dus als je een auto hebt die de meeste mensen hebben heb je een goede smaak?
Ook gelezen dat de eerst volgende update na de release van de next gen de heists zal bevatten? Ik gok op eind november.DigitalError schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:45:
http://www.rockstargames....n=gtao_storysofar11132014
niet om het een of ander hoor, maar we kunnen wel weer zien wie er de beste smaak heeft![]()
Top 5 Sports cars:
1- Coquette
2- JESTER![]()
3- Carbonizarre![]()
![]()
4- Comet
5- Feltzer
Of iedereen wil er 1 hebben om te slopen. Op de Maze bank te zetten enzo. Daar zijn ze ideaal voor. Ik snap het wel. Ook niet de duurste sports car, houdt je weer geld over voor een vakantie. Sjonge zeg... tijd niet gespeeld fdisk?fdisk schreef op donderdag 13 november 2014 @ 18:01:
[...]
Dus als je een auto hebt die de meeste mensen hebben heb je een goede smaak?
[ Voor 3% gewijzigd door Pannekoek81 op 13-11-2014 18:27 ]
Het is me gelukt om op tijd thuis te zijn, dus ben inzetbaar. Hopelijk kan ik meespelen als reserveKju schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:21:
Echt trollen doe je toch liever met een ignition bomb op een willekeurige auto waarmee je de ingang van LS Customs blokkeert?
De opstelling vanavond:
Kju
Speed
Assassins
Manders
vuileharrie
risifran
Kortom
massis
Reserve:
Stefandepefan
Frits Flits
Mr. Mistral
Markies
Ik ga ervan uit dat we rouleren, aan de andere kant wil je ook winnen en je beste opstelling laten spelen. Vanavond om 20.30 zijn we in ieder geval online en dan bespreken we even hoe we het aanpakken. Er zijn 3 TDM's, elk in een aparte playlist, wisselen moet dus geen probleem zijn. Ik laat het aan de crew leader en de rockstar servers over om definitief te kijken hoe het uitpakt.
Ik zal proberen om te streamen http://www.twitch.tv/kjujay
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Inderdaad maar ik heb geen WiFi hier dus maar kort kunnen kijken ivm databundel. Kreeg wel de indruk dat ze flink aan het verliezen zijn._Xenad_ schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:23:
stream werkt top kju. Goed te volgen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
[ Voor 4% gewijzigd door Frits Flits op 13-11-2014 21:39 ]
Thanks!_Xenad_ schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:23:
stream werkt top kju. Goed te volgen.
En daarom ga ik op de PS4 zo veel mogelijk deathmatchen. De tweede en derde TDM ging wel een stuk beter maar je merkt wel dat wij tekort komen tegen zulke gasten die gewoon veel meer TDM ervaring in GTA Online hebbenAtlAntA schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:31:
[...]
Inderdaad maar ik heb geen WiFi hier dus maar kort kunnen kijken ivm databundel. Kreeg wel de indruk dat ze flink aan het verliezen zijn.
Nou als je gegarandeerd wilt verliezen moet je mij in je team zetten.Kju schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:33:
Helaas, alle drie TDM's verloren..
[...]
Thanks!
[...]
En daarom ga ik op de PS4 zo veel mogelijk deathmatchen. De tweede en derde TDM ging wel een stuk beter maar je merkt wel dat wij tekort komen tegen zulke gasten die gewoon veel meer TDM ervaring in GTA Online hebben
Ik plaats later nog wel de filmpjes online
PSN: MrMistral
Verwijderd
Ja racen ging echt wel beter. Ik won zelfs een paar races
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 03:24 ]
Ach jee.. Was het weer zover?Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 03:23:
[...]
Haha ja hij zei alleen wel dat ze ook nog wat spelers voor races achter de hand hebben (die er nu du niet bij waren). Ze hebben nog maar 1x verloren van de nummer 1 gta racing crew.Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 03:23:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Kju op 14-11-2014 09:08 ]
Ik ga niet overanalyseren, daar heb ik mijn psychiater voorKju schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:05:
Als ik mezelf ga analyseren..
[ Voor 8% gewijzigd door Kju op 14-11-2014 12:59 ]
Dit komt als je snel het wapen keuze menu opent en sluit en geen ander wapen selecteert als het huidige wapen. Dan geeft hij je automatisch 'unarmed'. Ik zag je in de video al een paar keer lucht slaanKju schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:05:
Edit: en ik weet niet hoe het komt, je ziet het in het filmpje, het komt te vaak voor dat ik bij het wisselen van wapen ineens zonder wapen zit.. ook veel te vaak dat ik ineens een sprongetje maak in plaats van rollen... ook veel te vaak dat de tegenstander en ik om beurten rollen maar dat hij uiteindelijk de kill maakt... voorlopig geef ik de controller de schuld..
[ Voor 11% gewijzigd door falcon123 op 14-11-2014 11:08 ]
Dat is zeker waar.Utoka schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:36:
Ik vind zelf k/d wel ondergeschikt aan de speelstijl. Als je zoveel mogelijk probeert aan te vallen dan komt die k/d vanzelf wel. Je kan ook gaan sniperen dan is je k/d goed maar worden de mensen die aanvallen waarschijnlijk afgeslacht.
Enkel PS4?Kju schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:40:
Dan kan ik alvast de eerste crew challenge voor de PS4 aankondigen:
Zet op uiterlijk 30 november de beste tijd neer op Hit The Apex in 2 ronden in een willekeurige supercar, non-contact.
Ik zie de screenshots tegemoet
Verwijderd
Wacht... Spelen jullie normaal op auto-aim?Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:40:
Ging gisteren tijdens de TDM's gewoon k.....
Vooral tijdens de tweede map erger ik me groen en geel aan de auto-aim. Bovendien ben ik 't gewend om 8vs8 te spelen. Totaal anders dan wanneer je met de crew 4vs4 speelt.
Ik ga vanavond eens assisted aiming uitproberen want veel slechter zal 't er niet op worden...
[ Voor 19% gewijzigd door massis op 14-11-2014 12:15 ]
Komt goed !! Ook van de one zeide , deze is net besteld en morgen binnen , gta hopelijk dinsdag !Kju schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:40:
Zet op uiterlijk 30 november de beste tijd neer op Hit The Apex in 2 ronden in een willekeurige supercar, non-contact.
Rieleks, wilde eigenlijk eerst de SP weer spelen, maar dan tussendoor toch maar ff online gaanKju schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:40:
PSN: fonsmeister
[ Voor 18% gewijzigd door Kju op 15-11-2014 11:37 ]
Verwijderd
Volgens mij zijn alle beste tijden verneukt door de Akuma op die track........Kju schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:01:
Tweakscrew challenge:
Ik zal op 30 november om 21.00 uur de stats checken op de PS4 en zelf een screenshot maken. Wie checkt ze op PS3, x360 en xbone?
Xbox one: done , xbox 360 : ik zal kijken wat ik voor je kan doen 😄Kju schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:01:
Tweakscrew challenge:
Ik zal op 30 november om 21.00 uur de stats checken op de PS4 en zelf een screenshot maken. Wie checkt ze op PS3, x360 en xbone?
Dus niet met de motoren of andere voertuigen knallen op de one en de ps4 , op de 360 liggen alle tijden eruit , elke snelle ronde is een wereld recordVerwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:03:
[...]
Volgens mij zijn alle beste tijden verneukt door de Akuma op die track........
[ Voor 27% gewijzigd door Fe® op 14-11-2014 13:09 ]
Daar ging ik wel van uit, daarom duurt de challenge langer dan een week...fonsmeister schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:00:
[...]
Rieleks, wilde eigenlijk eerst de SP weer spelen, maar dan tussendoor toch maar ff online gaan
Daarom is de challenge ook strak afgebakend met type voertuig, aantal laps en non-contactVerwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:03:
[...]
Volgens mij zijn alle beste tijden verneukt door de Akuma op die track........
Verwijderd
Wat invluchten? Ik werk daar!!!Kju schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:19:
![]()
![]()
![]()
Dan kunnen we samen in Full HD de stripclub invluchten... het detailniveau is wel hoog heb ik begrepen..
Ik wil jou helemááááál niet zien paaldansen in Full HD
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq