Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar dan start je er een en join je er geen... En aangezien ik toch altijd een crew only sessie start is het makkelijker om mij te joinen (wat de meeste mensen goed lukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:32

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

DigitalError schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:09:
Ja maar dan start je er een en join je er geen... En aangezien ik toch altijd een crew only sessie start is het makkelijker om mij te joinen (wat de meeste mensen goed lukt)
Ik kwam in een sessie met daarin al crewmembers ,en je kan ook in een sessie met meerdere crews .

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Wie hosten er op de 360 meestal crew only sessies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:15:
Wie hosten er op de 360 meestal crew only sessies?
fdisk
pannekoek81
fer lets rock (?)
deurdouwer

[ Voor 65% gewijzigd door Pannekoek81 op 09-07-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

Ik heb een leuke 16 x playlist die ongeveer 15000 rp geeft per 16 minuten. Iemand zin om vanmiddag dat even te doen? Kan het beste met 2 personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Pannekoek81 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:20:
[...]

fdisk
pannekoek81
fer lets rock (?)
deurdouwer
Dan zien die mensen in de loop van de avond wel een friend request verschijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga me er eens in verdiepen. Ik heb nu ook wat poorten opengezet op de xdoos en probeer wat instellingen uit. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:30:
[...]

Dan zien die mensen in de loop van de avond wel een friend request verschijnen ;)
Zou best eens kunnen ;) Ik geloof alleen dat ik ook requests heb gestuurd naar PS3-leden. Mwah, ik wacht wel af wat er allemaal gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Ereaser schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:30:
[...]

Ik zit nu in een clossed crew session met pannenkoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste crewleden,

Ik heb besloten om het crewleaderschap over te dragen aan Speedfight-4 (Hardhouse). Mijn bedoeling was eigenlijk om het te blijven doen totdat ik naar de PS4 zou gaan maar omdat ik de komende tijd niet veel online kan zijn (komende 2 weken druk, daarna drie weken vakantie, daarna druk tot september) gun ik het liever nu al aan degene die ik als opvolger voor ogen had en blijft de crew in goede handen.
Ik heb sinds februari crewleader mogen zijn en ik heb het met veel plezier gedaan. Ik heb het aantal leden in de tussentijd aanzienlijk zien toenemen. Waar we in februari met vijf a zes man online waren zijn we tegenwoordig met tenminste het drievoudige daarvan online. Gezelligheid staat voorop en ik heb in die complete periode geen enkele keer op hoeven te treden omdat iemand het niet gezellig hield. Ik ga ervan uit dat dit dan ook zo blijft.
Het belangrijkste in mijn ogen om deze crew draaiend te houden is om nieuwe leden te verwelkomen met onze gezelligheid en vooral veel missies en races te hosten en actief te promoveren. Een crew die hier geen oog voor heeft zal langzaam doodbloeden omdat nieuwe leden snel afhaken omdat ze dan geen geld verdienen en niet kunnen levellen.

Zodra GTA 5 op de next-gen consoles uitkomt zal ik het crewleaderschap op de PS4 gaan vervullen. Tot die tijd blijf ik, met uitzondering van die drie weken vakantie, gewoon online komen en vervul ik de rol van hoofdcommissioner (en van Speed mag ik nadat ik overstap ere-commissioner blijven). Dit is dus geen afscheid ;)

John

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:02

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Top! Bedankt kju, succes speed. 😊

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Danku! En well done. Speed, succes!

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 11:35

Frits Flits

SOUND! Designer

Jammer, bedankt voor je inzet!!
Speed, succes!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju bedankt voor je jaren van goede service en gezelligheid. Je zal niet gemist hoeven worden omdat je gewoon online blijft komen gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:21

UTADDICT

NERF

Zo! Ik heb me net dan eindelijk ook aangemeld voor de Xbox 360 crew! Zin in, dus als er een plekje is houd ik me aanbevolen!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
F_hertgers schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:24:
[...]

Ik zit nu in een clossed crew session met pannenkoek
Ben gisteravond vroeger dan gepland naar de kroeg gegaan, dus heb mijn xbox nog geen 5 minuten aangeraakt :P Vanavond dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:46:
Zo! Ik heb me net dan eindelijk ook aangemeld voor de Xbox 360 crew! Zin in, dus als er een plekje is houd ik me aanbevolen!
Welkom bij de crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:00:
Beste crewleden,

Ik heb besloten om het crewleaderschap over te dragen aan Speedfight-4 (Hardhouse). Mijn bedoeling was eigenlijk om het te blijven doen totdat ik naar de PS4 zou gaan maar omdat ik de komende tijd niet veel online kan zijn (komende 2 weken druk, daarna drie weken vakantie, daarna druk tot september) gun ik het liever nu al aan degene die ik als opvolger voor ogen had en blijft de crew in goede handen.
Ik heb sinds februari crewleader mogen zijn en ik heb het met veel plezier gedaan. Ik heb het aantal leden in de tussentijd aanzienlijk zien toenemen. Waar we in februari met vijf a zes man online waren zijn we tegenwoordig met tenminste het drievoudige daarvan online. Gezelligheid staat voorop en ik heb in die complete periode geen enkele keer op hoeven te treden omdat iemand het niet gezellig hield. Ik ga ervan uit dat dit dan ook zo blijft.
Het belangrijkste in mijn ogen om deze crew draaiend te houden is om nieuwe leden te verwelkomen met onze gezelligheid en vooral veel missies en races te hosten en actief te promoveren. Een crew die hier geen oog voor heeft zal langzaam doodbloeden omdat nieuwe leden snel afhaken omdat ze dan geen geld verdienen en niet kunnen levellen.

Zodra GTA 5 op de next-gen consoles uitkomt zal ik het crewleaderschap op de PS4 gaan vervullen. Tot die tijd blijf ik, met uitzondering van die drie weken vakantie, gewoon online komen en vervul ik de rol van hoofdcommissioner (en van Speed mag ik nadat ik overstap ere-commissioner blijven). Dit is dus geen afscheid ;)

John
hé wat lees ik nu!
Bedankt voor je inzet Kju en veel succes Speedfight!!! d:)b het Wk is bijna voorbij dus zullen we weer vaker online zijn. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-09 14:51
Ben sinds kort weer actiever met GTA Online (PS3), nadat ik het spel heel lang had gelaten voor wat het was. Eerlijk gezegd was het me eerst niet duidelijk hoe het geheel werkte, maar nu begint het kwartje te vallen. In ieder geval heb ik me aangemeld voor de PS3 crew en zal binnenkort wat namen toevoegen om met de online sessies mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, hoe kan het zijn dat ik via de Social Club wat friends heb toegevoegd, en dat GTAV op de xbox keihard beweert dat ik 'no friends' heb? Zie ik iets over het hoofd?

Edit: oww wacht, ik zal het eens via xbox live proberen. Ik dacht dat toevoegen via de Social Club voldoende was...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2014 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Laatst online: 27-06 15:15
Nee PS3.

psn: Arco1981

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Vanavond wat missies/ races/ dm doen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

ik kom zo ook weer ff kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Ozzie is aan het hosten :D Join!

[ Voor 10% gewijzigd door MrMistral op 10-07-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Kju bedankt! Hoop je toch nog wel eens online te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 11:00
Het was leuk gisteravond, het was veel te snel al weer bedtijd

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Net m'n laatste hand gelegd aan mijn eerste missie.

http://socialclub.rocksta...yvOkpJYatA1w?platformId=2

Feedback is erg gewaardeerd

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
Gisteren dan een missie en een race mogen meemaken :) Excuses voor de stille behandeling, maar mijn bluetooth headsetje zat op te laden. Helaas moest ik ook niet lang erna er weer vandoor, maar leuk om mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:57
Hallo mensen ik had vraag neemt in jullie crew beelden op door middel van capture card? Ik zie regelmatig dit soort hilarische stunts voorbij komen YouTube: GTA 5: Online - Cargobob Stunts & Funny Moments | 3rd Apr. 2014

Nu vraag ik mij af of jullie dat ook wel eens doen of zin in hebben aangezien ik een capture card heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allen: bedankt voor de waardering :)
Amdwarrior schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:00:
Hallo mensen ik had vraag neemt in jullie crew beelden op door middel van capture card? Ik zie regelmatig dit soort hilarische stunts voorbij komen YouTube: GTA 5: Online - Cargobob Stunts & Funny Moments | 3rd Apr. 2014

Nu vraag ik mij af of jullie dat ook wel eens doen of zin in hebben aangezien ik een capture card heb.
Er zijn een aantal die streamen en/of capturen. We hebben zelfs een Youtube channel: YouTube: Tweakscrew ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Kju op 11-07-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:03
Amdwarrior schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:00:

Ik heb ook een elgato game capture hd.
Ik heb een manier gevonden (hdmi splitter uit china) om de HDCP van het HDMI signaal af te strippen zodat ik gewoon 720p kan capturen. :)

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Lijkt jullie dat niet wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Het wordt al regelmatig gedaan maar meer is altijd leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
precies! Denk gelijk aan filmpjes van gebeurtenissen vanuit meerdere perspectieven ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Kju op 11-07-2014 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stimuli bedacht net dat het wel leuk en grappig zou zijn om bekende scenes na te spelen in gta van films :P
Daar zou het goed van pas komen als we van meerdere kanten konden filmen ;)
We wilden vanavond een beginnetje maken en dan worden alle eindresultaten ge-edit in een mooi filmpje door Stimuli.

Dus als jullie suggesties hebben: Laat je horen!

En als jullie ook deel willen nemen kun je mij (rubensaurus), Stimuli, goodfella en Proditaki gewoon joinen.
Ik zal zoals gebruikelijk een crew only sessie hosten.

[ Voor 96% gewijzigd door RubenSaurus op 11-07-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik ben er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Ik moet helaas werken elke avond/nacht werken de komende tijd..

Misschien die spectate functie gebruiken voor het filmen uit meerdere hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 04:01
Was net lekker online tot ik er uit werd gegooid. Lukt me niet meer om online te gaan. Meer mensen problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R* game services unavailable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 04:01
Crap, heb ik eens een keertje tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InZane schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:41:
Crap, heb ik eens een keertje tijd..
Hey pa waar blijf je nou? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

DigitalError schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 18:28:
Stimuli bedacht net dat het wel leuk en grappig zou zijn om bekende scenes na te spelen in gta van films :P
Daar zou het goed van pas komen als we van meerdere kanten konden filmen ;)
We wilden vanavond een beginnetje maken en dan worden alle eindresultaten ge-edit in een mooi filmpje door Stimuli.

Dus als jullie suggesties hebben: Laat je horen!

En als jullie ook deel willen nemen kun je mij (rubensaurus), Stimuli, goodfella en Proditaki gewoon joinen.
Ik zal zoals gebruikelijk een crew only sessie hosten.
Moet 'ie nog afgemixt worden voor de bioscoop? :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frits Flits schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:43:
[...]

Moet 'ie nog afgemixt worden voor de bioscoop? :P
haha we houden je op de hoogte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ik had ook ff last met jobs joinen, maar 2 minuten later kon het al weer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Zondag heb ik wel tijd, jullie ook? zou wel leuk zijn met grote groep beetje ouwehoeren enzovoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zondag zullen er vast wel een aantal zijn ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Kju schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:52:
En ouwehoeren doen ze ook..
Hoezo Ruben en consorten zijn altijd heel erg rustig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk hoor, al die psn'ers die gezellig met de crew in gtao op stap gaan. Maarre... waar zijn de xbox'ers? Komaan jongens, er zijn hier toch genoeg mensen die samen met de gotx crew willen gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:13:
Leuk hoor, al die psn'ers die gezellig met de crew in gtao op stap gaan. Maarre... waar zijn de xbox'ers? Komaan jongens, er zijn hier toch genoeg mensen die samen met de gotx crew willen gamen?
Moet je zien met hoeveel we gisteren waren :P
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5679/1q4sZIPenUir1uBUMiLolQ/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterR10
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 22:33
Ereaser schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:37:
[...]

[afbeelding]
Dit waren niet eens alle auto's.

XBOX Live Gamertag: WouterRi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Tweakscrew transport show!

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3656/7GeYa0R1u0SmfP98sRIOyA/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8919/U2aFOKnJgkWyCVzZTK9Lhw/0_0.jpgAfbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1354/zRGRVhSMAkWo3ofBA0BE-A/0_0.jpgAfbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7683/SunsKY5k6kO9KzGT-g1Gew/0_0.jpgAfbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7479/mKkK1f31ik6B1WhcQ_rQFQ/0_0.jpgAfbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3024/mqwc__S23kq5g4e0C8L-ag/0_0.jpgAfbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7804/MlwG6GOWpkqNSLIjpXep-g/0_0.jpgAfbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2962/xelwYatqykWBD2dzH8oiDA/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5517/sPe99f2jVky9PR4CflHbMw/0_0.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Fe® op 12-07-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:13:
Paar drukke dagen gehad. Zowel werk als prive. Morgenavond weer van de partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:37:
[...]

Wow! En ik maar zoeken naar crew games. Hoe kan ik joinen? Moet ik (meer) mensen als friends toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Vanavond na de wedstrijd weer ff knallen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:03:
[...]

Wow! En ik maar zoeken naar crew games. Hoe kan ik joinen? Moet ik (meer) mensen als friends toevoegen?
Haha, we waren met z'n zessen maar hebben al onze auto's daar neer gezet ;)

Deurdouwer had mij voor jobs geinvite en Fer hostte de crew sessie die we even later joinden.

Ik vond het wel lachen, kon alleen niet praten omdat er mensen thuis s'ochtends moesten werken, dus die lagen te slapen.

Zo zag het er trouwens uit nadat ik dacht leuk een jetski erbij te zetten O-)
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0470/M8aVMg7EWUCnc2XJmuj8lA/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond ben ik er ook ff bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Ik kijk eerst ff wk finale dan ga ik ook los in ls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
F_hertgers schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:24:
Vanavond na de wedstrijd weer ff knallen !
Jaaa ik doe mee even mijn Hauppauge hd pvr zoeken :P

Ik heb een PS3

Vannacht met een Heli op auto geland Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3947/jniAvClxBki9UDhRrKjuXQ/0_0.jpg :')

[ Voor 24% gewijzigd door Amdwarrior op 13-07-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Amdwarrior schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:15:
[...]

Jaaa ik doe mee even mijn Hauppauge hd pvr zoeken :P

Ik heb een PS3

Vannacht met een Heli op auto geland [afbeelding] :')
Houdt er rekening mee dat je met de HD PVR van Hauppauge geen HDCP protected streams kunt opnemen. Dus via HDMI capturen gaat niet lukken zonder de HDCP op een of andere manier van je signaal te strippen.

Edit: Er zijn overigens wel kaarten die het ondersteunen. De goedkoopste die ik heb gevonden is http://www.dx.com/285247

Ik heb deze splitter besteld http://www.dx.com/215766 en die stript hdcp. Het blijft wel gokken, DX kan maar zo, zonder aankondiging, een andere hw versie sturen die het opeens niet meer ondersteund.

[ Voor 23% gewijzigd door proditaki op 13-07-2014 16:42 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

HDCP Is toch alleen nodig voor or bijvoorbeeld BluRay of video's met DRM?

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Rickyboy schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:10:
HDCP Is toch alleen nodig voor or bijvoorbeeld BluRay of video's met DRM?
Dat is wel het idee van HDCP.
Bij de PS3 is echter te allen tijde de output gecodeerd met HDCP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat zelf te kijken naar die elgato capture card , maar dan voor de xdoos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:14:
Ik zat zelf te kijken naar die elgato capture card , maar dan voor de xdoos
Voor de xbox kan het prima. De output van de spellen is niet HDCP encoded

ik speelde trouwens net weer es Rooftop Rumble sinds een paar weken. Ik zie dat ze weer extra enemies hebben toegevoegd aan de missie. Nu komt er eerst een extra auto dan een busje en dan die twee auto's tegelijk met de auto met de package.

[ Voor 0% gewijzigd door proditaki op 13-07-2014 18:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
proditaki schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:38:
[...]

Houdt er rekening mee dat je met de HD PVR van Hauppauge geen HDCP protected streams kunt opnemen. Dus via HDMI capturen gaat niet lukken zonder de HDCP op een of andere manier van je signaal te strippen.

Edit: Er zijn overigens wel kaarten die het ondersteunen. De goedkoopste die ik heb gevonden is http://www.dx.com/285247

Ik heb deze splitter besteld http://www.dx.com/215766 en die stript hdcp. Het blijft wel gokken, DX kan maar zo, zonder aankondiging, een andere hw versie sturen die het opeens niet meer ondersteund.
Heb hem aangesloten via component kabel :P

Deze heeft geen HDMI

Zonet weer allemaal reuzenraden op de weg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Huh.. Via HDMI met de ps3 kun je toch met de Elgato gewoon opnemen in full hd zonder problemen?

Ik overweeg ook 1 te kopen maar zit ff met Hoe ik ga opnemen.. heb een vaste pc maar die zit op mijn tv aangesloten. Switchen tussen de 2 kan erg makkelijk via mijn reciever maar is beetje onhandig doordat je dan ff niet in je ps3 zit.

Laptop erbij aan vind ik ook weer jammer omdat ik dan weer de video moet kopiëren naar de pc.. Misschien kan t ook wel direct via de gedeeld netwerk overgegooid worden maar dat moet ik ff bekijken.

Kan iemand kijken of elgato de ondersteuning heeft voor share toegang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Amdwarrior schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:04:
[...]

Heb hem aangesloten via component kabel :P

Deze heeft geen HDMI

Zonet weer allemaal reuzenraden op de weg :')
Kan ook reuzenraderen!?! Toch Falconn?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
NLF schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:12:
Huh.. Via HDMI met de ps3 kun je toch met de Elgato gewoon opnemen in full hd zonder problemen?
Nope, HDCP encoding. Werkt, zoals gezegd, alleen als er een device nog tussenzit dat HDCP eraf stript (zoals sommige HDMI switches, maar die vind je niet in NL). Je kunt alleen via Component rechtstreeks opnemen.
Ik overweeg ook 1 te kopen maar zit ff met Hoe ik ga opnemen.. heb een vaste pc maar die zit op mijn tv aangesloten. Switchen tussen de 2 kan erg makkelijk via mijn reciever maar is beetje onhandig doordat je dan ff niet in je ps3 zit.

Laptop erbij aan vind ik ook weer jammer omdat ik dan weer de video moet kopiëren naar de pc.. Misschien kan t ook wel direct via de gedeeld netwerk overgegooid worden maar dat moet ik ff bekijken.

Kan iemand kijken of elgato de ondersteuning heeft voor share toegang?
De Elgato werkt via een USB aansluiting. Zonder de bijgeleverde software kun je niet capturen. Enige wat je kunt doen is streamen (Youtube - Twitch - RTMP) of vastleggen op HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
iedereen gaat naar de wedstrijd gta doen?

Ik heet online Metroidmark ik heb al invited gestuurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:01:
iedereen gaat naar de wedstrijd gta doen?

Ik heet online Metroidmark ik heb al invited gestuurd :P
Accepted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
nickvanozzie schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:13:
[...]

Kan ook reuzenraderen!?! Toch Falconn?? :D
Hahaha ja :P reuzeradden ;) :P

Wat ze hier doen is best wel tof:

Bijvoorbeeld die monstertruck op die titan :P Zullen we dat ook een keer proberen :P :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=d2UALBz9VRE]

[ Voor 35% gewijzigd door falcon123 op 13-07-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Nou, ik zie anders bijna niemand online op PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Ik ben er de komende 3 dagen weer bij! Daarna weer aantal dagen niet..
proditaki schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:47:
[...]

Nope, HDCP encoding. Werkt, zoals gezegd, alleen als er een device nog tussenzit dat HDCP eraf stript (zoals sommige HDMI switches, maar die vind je niet in NL). Je kunt alleen via Component rechtstreeks opnemen.
Op mijn tv blijft het dan gewoon 720p via Component?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
NLF schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:20:
Ik ben er de komende 3 dagen weer bij! Daarna weer aantal dagen niet..

[...]

Op mijn tv blijft het dan gewoon 720p via Component?
Yup. bij mij ook , maar de beeldkwaliteit is beduidend minder.
Is bij mij in ieder geval duidelijk, bij Kjujay ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
falcon123 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:01:
[...]

Hahaha ja :P reuzeradden ;) :P

Wat ze hier doen is best wel tof:

Bijvoorbeeld die monstertruck op die titan :P Zullen we dat ook een keer proberen :P :D

[video]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik heb een monstertruck >:)
Ideaal voor in de bergen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
proditaki schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:25:
[...]

Yup. bij mij ook , maar de beeldkwaliteit is beduidend minder.
Is bij mij in ieder geval duidelijk, bij Kjujay ook.
Ik ben ook met een componentkabel aangesloten. Er treedt, als je goed kijkt, wel een soort waas/schaduweffect/ghosting op, vooral als je naar de letters kijkt.

[YouTube: http://youtu.be/Abo3FG2_ZoI]
Was btw wel lachen die race van Assassins :+

Het valt wel minder op na nabewerking, die video hierboven is onbewerkt.

Ik heb die hdmi splitter wel overwogen maar het verschil lijkt me minimaal, zeker nadat youtube compressie heeft toegepast en ik vond het zonde omdat ik die Elgato eigenlijk heb gekocht voor m'n Wii U en m'n PS4 waar je geen last hebt van de HDCP. Wat wel zo is is dat de beeldkwaliteit op de tv wel beduidend beter is als je hdmi aangesloten bent maar na het aantal uren die ik in GTA heb gestoken heeft beeldkwaliteit op m'n tv niet echt prioriteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 23:22

BM

Moderator Spielerij
Zullen we het nu weer gewoon over Crew gerelateerde zaken gaan hebben en de HDMI/HDCP discussie achter ons laten? ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Ik ben voorstander om vanavond weer eens iets te ondernemen.
Bijvoorbeeld een Liberator op een Titan of movie scenes nadoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Apocalypse Now helicopterscene met Wagner :D

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
proditaki schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:02:
Ik ben voorstander om vanavond weer eens iets te ondernemen.
Bijvoorbeeld een Liberator op een Titan of movie scenes nadoen :)
Ik ben rond 9 online >:)

Heb afgelopen dagen met kennis al 200 min beeldmateriaal verzameld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Amdwarrior schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:36:
[...]

Ik ben rond 9 online >:)

Heb afgelopen dagen met kennis al 200 min beeldmateriaal verzameld :')
Het beeldmateriaal verzamelen is vaak het probleem niet, bij het verwerken ervan staakt het meestal :+

Ik denk dat ik er ook rond 21.00 wel ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
proditaki schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:41:
[...]

Het beeldmateriaal verzamelen is vaak het probleem niet, bij het verwerken ervan staakt het meestal :+

Ja dat bedoel ik 8) Ik heb al een Liberator echt zo vet ding _/-\o_

Of tanks bij de tunnel doen opstapelen via Cargobob en dan wachten op trein >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

proditaki schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:41:
[...]

Rapportjes bijhouden :) scheelt met terugzoeken van goede en slechte delen

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Voor de liefhebbers vanavond een ouderwets avondje missies, races, dm en wat er nog meer langs kan komen. Blijf opletten voor een invite van mij, OzzieMann!
Tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemist helaas :( Van het weekend met de gordijnen dicht binnen zitten GTA spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:57
Request gestuurd ;) ben level 187
xbox trouwens.

[ Voor 19% gewijzigd door Isane op 17-07-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:57:
Gemist helaas :( Van het weekend met de gordijnen dicht binnen zitten GTA spelen? :P
Ik zal zondag in de middag online verschijnen. Vriendin is dan naar een festival en ik sluit me op in huis (30 graden of niet)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

MarkoAlmelo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:08:
Request gestuurd ;) ben level 187
xbox trouwens.
Accepted !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Ik ben vandaag vrij dus ik zal er vanavond weer bij zijn, dan een tijdje zeer weinig tot niet. Zal wel na 9 augustus worden dat ik weer veel online ben ivm werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Kans is groot dat ik er vanavond ook wel weer ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik ben er vanavond ook wel weer ff. Maar niet voor 9 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een invite gestuur naar de crew.
mag ik joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:42:
ik heb een invite gestuur naar de crew.
mag ik joinen?
accepted, wel even je psn linken aan je SC account anders werkt het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ik heb een request gestuurd naar de PS3 crew, PSN X2shadow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Didyoumeetmax? schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:33:
Ik heb een request gestuurd naar de PS3 crew, PSN X2shadow.
accepted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een invite gestuur naar de crew hoop in deze crew geholpen te worden en plezier te hebben
dus alvast bedankt als ik erin kan

gr Mustang_headshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 23:17:
ik heb een invite gestuur naar de crew hoop in deze crew geholpen te worden en plezier te hebben
dus alvast bedankt als ik erin kan

gr Mustang_headshot
accepted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt
Pagina: 1 ... 52 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com