Ja vervanging, helaas... zullen vast nog woningen komen met 10 auto garagefalcon123 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:16:
Ik ben benieuwd of je nu dan 3 huizen kan hebben of dat het gewoon een vervanging is voor één van de twee. Zal vast wel het laatste zijn...
Ik heb net een survival gedaan, je verdient nu 30.000 dollar.MrMistral schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:05:
[...]
Dit is fijn. Iemand een idee precies hoeveel? Oh en dat vuurwerk lijkt me geinig
XBOX Live Gamertag: WouterRi
even new properties have also been added to the Dynasty 8 rolls, including locations in Paleto Bay and Vinewood Hills that provide plenty of yard space to scorch the grass with your very own Fireworks show.
PSN: proditaki specs
Nog geen nieuwe aanmeldingen. Kom op 
Frits Flits schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:13:
De TDM tegen DevastatingDangerous voor aanstaande zondag 29 juni wordt afgelast en uitgesteld vanwege te weinig aanmeldingen.
Ik wil nu de animo checken voor zondag 6 juli om 21.00 uur 's avonds. Er zijn die dag geen WK-wedstrijden gepland! De beschikbaarheid van DevastatingDangerous moet ik nog controleren, maar er staat anders nog aantal andere crews op het lijstje.
Het bericht van Kju quote ik weer hier, zodat alles duidelijk blijft:
FritsFlits zal de coordinatie deze keer op zich nemen.
Van deelnemers wordt verwacht dat zij ca. 20.30 uur al online zijn en zich melden bij FritsFlits.
We zijn op zoek naar totaal 8 deelnemers plus minimaal 2 reserve. Schrijf je naam hieronder erbij als je mee wil doen. We willen zo veel mogelijk members mee laten doen die nog geen crew vs crew hebben meegemaakt dus meld je aan als je het ook leuk lijkt! Degenen die al een keer hebben meegedaan kunnen zich uiteraard aanmelden en zullen naar volgorde van aanmelding worden ingedeeld. Gezien de eerdere ervaringen met aanmeldingen zullen er naar verwachting aardig wat "ervaren" deelnemers mee kunnen doen.
Als je mee wil doen, meld je aan en zorg ervoor dat je aanwezig bent op het afgesproken tijdstip. Als je je niet hebt aangemeld doe je in principe niet mee tenzij we je expliciet een PM hebben gestuurd omdat we bijvoorbeeld spelers tekort komen.. Er zijn members die speciaal thuisblijven om mee te doen, members die voor hebben bereid, kortom, als er is afgesproken dat je speelt dan speel je ook tenzij er een connectieprobleem o.i.d. is. Een oproep aan de crewmembers is om bij het zien van de invites deze niet te accepteren tenzij nadrukkelijk met je is afgesproken dat je mee zou doen. Indien in de lobby crewmembers joinen die niet mee zouden doen zal worden gevraagd of zij de lobby willen verlaten. Als we mensen tekort komen zullen wij zelf eerst de reserves en daarna de resterende members benaderen om te joinen.
Deelnemers:
1e keer:
- FritsFlits
Reserve i.v.m. eerdere deelname:
-
De TDM tegen DevastatingDangerous voor aanstaande zondag 29 juni wordt afgelast en uitgesteld vanwege te weinig aanmeldingen.
Ik wil nu de animo checken voor zondag 6 juli om 21.00 uur 's avonds. Er zijn die dag geen WK-wedstrijden gepland! De beschikbaarheid van DevastatingDangerous moet ik nog controleren, maar er staat anders nog aantal andere crews op het lijstje.
Van deelnemers wordt verwacht dat zij ca. 20.30 uur al online zijn en zich melden bij FritsFlits.
We zijn op zoek naar totaal 8 deelnemers plus minimaal 2 reserve. Schrijf je naam hieronder erbij als je mee wil doen. We willen zo veel mogelijk members mee laten doen die nog geen crew vs crew hebben meegemaakt dus meld je aan als je het ook leuk lijkt! Degenen die al een keer hebben meegedaan kunnen zich uiteraard aanmelden en zullen naar volgorde van aanmelding worden ingedeeld. Gezien de eerdere ervaringen met aanmeldingen zullen er naar verwachting aardig wat "ervaren" deelnemers mee kunnen doen.
Als je mee wil doen, meld je aan en zorg ervoor dat je aanwezig bent op het afgesproken tijdstip. Als je je niet hebt aangemeld doe je in principe niet mee tenzij we je expliciet een PM hebben gestuurd omdat we bijvoorbeeld spelers tekort komen.. Er zijn members die speciaal thuisblijven om mee te doen, members die voor hebben bereid, kortom, als er is afgesproken dat je speelt dan speel je ook tenzij er een connectieprobleem o.i.d. is. Een oproep aan de crewmembers is om bij het zien van de invites deze niet te accepteren tenzij nadrukkelijk met je is afgesproken dat je mee zou doen. Indien in de lobby crewmembers joinen die niet mee zouden doen zal worden gevraagd of zij de lobby willen verlaten. Als we mensen tekort komen zullen wij zelf eerst de reserves en daarna de resterende members benaderen om te joinen.
Deelnemers:
1e keer:
- FritsFlits
- Kju
PSN: Kjujay
Deelnemers:
1e keer:
- FritsFlits
- stimuli45
- Kju
PSN: stimuli45
Zondagsavonds om 2100, dan zal ik er niet bij zijn...
Wie kiest die dagen en vooral tijden??
Wie kiest die dagen en vooral tijden??
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Dat vuurwerk is geniaal! Met 16 man allemaal tegelijk vuurwerk afsteken hehehe.
Je kunt ook een timer aan zetten tussen bepaalde vuurwerk zodat je een show krijgt.
Je kunt ook een timer aan zetten tussen bepaalde vuurwerk zodat je een show krijgt.
Heb m'n Dubsta weer eens in de verkeerde buurt geparkeerd 

Mijn xbox 360 heeft besloten geen game discs meer te lezen en de open tray error te geven.. dus geen idee wanneer ik er weer ben
Net ongeveer een uur met Mariellë in een Rapid GT rond gereden om de no claim van goud naar platinum te krijgen. Was ergens halverwege tegen een steentje aangereden. Op dat moment was ik dus ongeveer 30 seconden verwijderd van de award
Gelukkig zijn we daarna nog een keer een half uur doorgegaan en heb ik hem toen wel gehaald 

Nog wat foto's van de afgelopen tijd:
Exemplar bij de golfbaan

Gloednieuwe Rapid GT in het rood naast een blauwe Exemplar

Gezellig op de pier

Wellicht een ietwat ééntonige garage

Vorige week wouden we proberen om bij het hangende mannetje—bij de snelweg, vlak voor de tunnel—te komen door een aantal dumptrucks op te stapelen. Dat laatste is wel gelukt, alleen het eerste niet

Tijdens het Highlife event weekend hebben we deze foto gemaakt, volgens mij nog niet voorbij gekomen hier.

Kapriole met een Titan

Ruben en Mariellë op de camping

Van de week kwam er opeens een meteoriet uit de lucht vallen

Welke achterna werd gezeten door een UFO van de FIB

Waarom ook niet; een smiley van stickies

Nog wat foto's van de afgelopen tijd:
Exemplar bij de golfbaan

Gloednieuwe Rapid GT in het rood naast een blauwe Exemplar

Gezellig op de pier

Wellicht een ietwat ééntonige garage

Vorige week wouden we proberen om bij het hangende mannetje—bij de snelweg, vlak voor de tunnel—te komen door een aantal dumptrucks op te stapelen. Dat laatste is wel gelukt, alleen het eerste niet

Tijdens het Highlife event weekend hebben we deze foto gemaakt, volgens mij nog niet voorbij gekomen hier.

Kapriole met een Titan

Ruben en Mariellë op de camping

Van de week kwam er opeens een meteoriet uit de lucht vallen

Welke achterna werd gezeten door een UFO van de FIB

Waarom ook niet; een smiley van stickies

Deelnemers:
1e keer:
- FritsFlits
- stimuli45
- GoodxFella
- Kju
Wat een heerlijke reportage weer! Zal vanavond eens kijken want ik heb ook nog wel wat foto's
Dank jeDigitalError schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:01:
Wat een heerlijke reportage weer! Zal vanavond eens kijken want ik heb ook nog wel wat foto's
Gisteren samen met LogWFG met The Liberator op pad geweest.
Het bleek dat je nog best diep het water in kon voordat hij het begeeft..

Nog even gecheckt of het wrak zou blijven drijven..

En dat deed ie ook..
Het bleek dat je nog best diep het water in kon voordat hij het begeeft..

Nog even gecheckt of het wrak zou blijven drijven..

En dat deed ie ook..

Hoe is die monstertruck? Kan je gewoon over auto's heen rijden? Is het erg cool of is het maar leuk voor 30 minuten? Als je oneindig auto's kan kopen had ik hem sowieso gekocht maar nu twijfel ik toch nog een beetje
Ik zeg kopen. Je kan inderdaad over andere autos heen en over meerdere muurtjes etc. Kost geen plek in de garage aangezien de auto via pegasus gaat. Je kan hem dus niet tunen of wat dan ook.
Nou, als je het kan missen, zeker doen, het kost je geen plek in je garage. Je hebt er verder alleen niets aan, is gewoon een collectors item. Wel leuk om een kwartiertje effe overal overheen te gaan, van vangrails tot rotsen. Je kan door de meeste beekjes rijden zonder dat hij kapot gaat. Maar dan is het eigenlijk wel een beetje over. Ongeveer hetzelfde gevoel als ik had nadat ik m'n tank had gekocht, leuk om te hebben maar ik heb er niets aan.
Volgens mij niet kon hem gewoon kopen met mijn 2e karakter en die is net geen level 90
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Hier een kort filmpje van de monstertruck reddingsactie van gisteravond.
De opnames zijn van Proditaki.
http://youtu.be/jRfUMiVhPIg

[ Voor 6% gewijzigd door Stimuli op 02-07-2014 18:31 ]
PSN: stimuli45
Wat leuk gedaan zegStimuli schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:20:
Hier een kort filmpje van de monstertruck reddingsactie van gisteravond.De opnames zijn van Proditaki.
[ Voor 3% gewijzigd door MoietyMe op 02-07-2014 20:28 ]
Verwijderd
Nee hoor, de monstertruck zit in de klasse off-road. Er zijn voor zover ik weet op dit moment 2 Rockstar created races met de monstertruck.Utoka schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:25:
Ah oke dat wist ik niet. Geen monstertruck race dusdat is dan wel weer jammer
Ja gister ook gespeeld met een paar crew leden maar ik vind die zelf persoonlijk niet zo goed uitgewerkt. Je rijd met die monstertruck over smalle bergweggetjes en bruggetjes. Met non contact is dat nog te doen maar met contact is het onmogelijk om in te halen.
Verder vind ik die monstertruck een beetje onvoorspelbaar reageren. Soms rij je over een steen en merk je er niks van terwijl de andere keer je bijna word gelanceerd.
Verder vind ik die monstertruck een beetje onvoorspelbaar reageren. Soms rij je over een steen en merk je er niks van terwijl de andere keer je bijna word gelanceerd.
Klopt ja. Viel mij ook al paar keer op, maar goed de lol is er niet minder omUtoka schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 08:04:
Op het dakje op de berg, kwam alleen nog even iets over dat maatje groter is

Op de berg zelf

Op de grot bij de playboy woning

Op een ander dak dan maar

Verwijderd
Ik zou best wel mee willen doen. Heb de laatste tijd ff een break gehad van GTA. Maar dit klinkt wel leuk en kan ik mooi weer even skills bijwerken
Bedankt voor de goedverdienende missies gisteren gta wizzard
PSN: MrMistral
Wij hebben helemaal geen double $$ nodigMrMistral schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:13:
Bedankt voor de goedverdienende missies gisteren gta wizzard
Dat ging zeker lekker, en ook nog de special crate gehad
Zeker die special crate wil ik ook nog es hebben.DigitalError schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:02:
[...]
Dat ging zeker lekker, en ook nog de special crate gehad
Ik heb trouwens weer een leuke toevoeging, maar dat zie je vanavond ofzo wel
Precies. Het gaf een totaal andere dimensie aan bedolven worden onder $$.
Is er iemand online? Ik kom na lange tijd weer online omdat ik een tevergeefse poging deed om punten op te halen. Maar helaas wordt een jaartje overdoen voor mij
Krijgen we nu een meteorieten regen?proditaki schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:04:
[...]
Zeker die special crate wil ik ook nog es hebben.
Ik heb trouwens weer een leuke toevoeging, maar dat zie je vanavond ofzo wel
Ik zit mobiel en kan even niet quoten. Anyway, Ruben doet ook mee met de TDM van aanstaande zondag. Dus dan hebben we sowieso: GoodxFella, Ruben, Stimuli en mezelf.
We gaan voor de 8vs8, dus er zijn nog vier plaatsen over. Wat mij betreft kan Kju gewoon op plek vijd gezet worden, want het loopt niet storm.
Kunnen we zondagmiddag nog de maps checken?
Oorspronkelijke idee was 2 maps te spelen. Ik denk er aan om een derde te doen met Muskette only. Dat idee gooi ik morgen op bij de tegenpartij als ik weer thuis ben.
We gaan voor de 8vs8, dus er zijn nog vier plaatsen over. Wat mij betreft kan Kju gewoon op plek vijd gezet worden, want het loopt niet storm.
Kunnen we zondagmiddag nog de maps checken?
Oorspronkelijke idee was 2 maps te spelen. Ik denk er aan om een derde te doen met Muskette only. Dat idee gooi ik morgen op bij de tegenpartij als ik weer thuis ben.
Aankomende zondag middag ben ik redelijk druk, dus even kijken of ik dan mee kan doen aan een eventuele training.
Ik heb zondag helaas ook verplichtingen waardoor ik niet zeker weet of ik op tijd online kan zijn..
Van de week besloten we om onze vrienden uit Maaskantje eens op te trommelen voor een middagje met de GOTP crew 
Als eerst op de agenda stond een tripje naar de klere winkel om wat gepaste kledij aan te schaffen, waar Danny al vrij snel zijn kloffie bij elkaar had gesprokkeld.

Ook Michiel had het redelijk snel voor elkaar.

Next up: we hadden natuurlijk een Manta nodig! Als basis hebben we een Pizza genomen.

Welke na een linkje verf en nieuwe banden plaats bood aan drie mafketels uit Brabant.

En welke—eenmaal uit de customs—ook nog eens lekker rijd.

We besloten een trailerpark in Sandy Shores te bezoeken om het plaatje compleet te maken.

Bij Trevor—de enige echte trailer dude—voor de deur was het tijd voor een foto.

Ruben was ook mooi uitgedost.

Terug in de stad kwamen we nog een aantal mensen uit Maaskantje tegen

En nog wat random avonturen van deze week:
Ruben helemaal blij met z'n Bentley

Buzzards zijn er tegenwoordig ook in het goud

De garage van ruben was een beetje een zooitje geworden.

De FIB in actie!

We dachten, in plaats van dat de politie achter ons aan zit, gaan we een keer bij hun op bezoek.

Tenslote ben ik—mede dankzij Danny—heel erg blij met mijn Infernus
Als eerst op de agenda stond een tripje naar de klere winkel om wat gepaste kledij aan te schaffen, waar Danny al vrij snel zijn kloffie bij elkaar had gesprokkeld.

Ook Michiel had het redelijk snel voor elkaar.

Next up: we hadden natuurlijk een Manta nodig! Als basis hebben we een Pizza genomen.

Welke na een linkje verf en nieuwe banden plaats bood aan drie mafketels uit Brabant.

En welke—eenmaal uit de customs—ook nog eens lekker rijd.

We besloten een trailerpark in Sandy Shores te bezoeken om het plaatje compleet te maken.

Bij Trevor—de enige echte trailer dude—voor de deur was het tijd voor een foto.

Ruben was ook mooi uitgedost.

Terug in de stad kwamen we nog een aantal mensen uit Maaskantje tegen

En nog wat random avonturen van deze week:
Ruben helemaal blij met z'n Bentley

Buzzards zijn er tegenwoordig ook in het goud

De garage van ruben was een beetje een zooitje geworden.

De FIB in actie!

We dachten, in plaats van dat de politie achter ons aan zit, gaan we een keer bij hun op bezoek.

Tenslote ben ik—mede dankzij Danny—heel erg blij met mijn Infernus

Haha echt leuk zo! Beetje een weekoverzicht
eens kijken hoe we dit weer gaan overtreffen, maar ik denk dat dat wel weer goed komt!
Ik wil mij ook aanmelden voor vanavond!
wist niet zeker of ik aanwezig kon zijn door de vorige nacht diensten die ik heb gehad, heb daarom zo lang gewacht met reageren.
van de social club website..
As mentioned in the post, all of the new content will be available to purchase in-game until mid-July. Stay tuned for an exact expiration date, which we'll announce soon. For those who are asking, anything you purchase will remain in your inventory after the expiration date. You will be able to use any Fireworks or Firework Launcher ammo still in your inventory after the expiration date, but you will not be able to purchase any additional Fireworks or Firework Launcher ammo after that date. The Firework Launcher will remain in your inventory but you will not be able to select it once you have run out of ammo
wist niet zeker of ik aanwezig kon zijn door de vorige nacht diensten die ik heb gehad, heb daarom zo lang gewacht met reageren.
van de social club website..
As mentioned in the post, all of the new content will be available to purchase in-game until mid-July. Stay tuned for an exact expiration date, which we'll announce soon. For those who are asking, anything you purchase will remain in your inventory after the expiration date. You will be able to use any Fireworks or Firework Launcher ammo still in your inventory after the expiration date, but you will not be able to purchase any additional Fireworks or Firework Launcher ammo after that date. The Firework Launcher will remain in your inventory but you will not be able to select it once you have run out of ammo
[ Voor 66% gewijzigd door NLF op 06-07-2014 16:14 ]
Goed, dan hebben we sowieso 6 personen voor 21u vanavond. Minimaal 20.30u van te voor online:
FritsFlits
GoodxFella
Miva
Proditaki
Ruben
Stimuli
Zij gaan voor 'Concrete': YouTube: GTAO TDM Concrete
Wij voor 'The Getaway': YouTube: TDM in the GETAWAY with my bro #Gold RevolverS
Als idee had ik een Musket vs Musket TDM in gedachte, maar er bestaan blijkbaar geen 16 playermaps voor alleen dat wapen. Ik ben nog in overleg dat we bijvoorbeeld een 'normale' map nemen en dan alleen de Musket gebruiken.
De andere crew hebben wel 8 mensen geregeld. Dus er zijn nog steeds 3 plekken over.
FritsFlits
GoodxFella
Miva
Proditaki
Ruben
Stimuli
Zij gaan voor 'Concrete': YouTube: GTAO TDM Concrete
Wij voor 'The Getaway': YouTube: TDM in the GETAWAY with my bro #Gold RevolverS
Als idee had ik een Musket vs Musket TDM in gedachte, maar er bestaan blijkbaar geen 16 playermaps voor alleen dat wapen. Ik ben nog in overleg dat we bijvoorbeeld een 'normale' map nemen en dan alleen de Musket gebruiken.
De andere crew hebben wel 8 mensen geregeld. Dus er zijn nog steeds 3 plekken over.
[ Voor 12% gewijzigd door Frits Flits op 06-07-2014 16:32 ]
Ik wil ook wel mee doen meld me even aan voor de ps3 crew
heb je toegevoegd aan de crew, heb je wel je psn gelinkt aan je social club? anders werkt het niet online.EmilioFLR schreef op zondag 06 juli 2014 @ 18:51:
Ik wil ook wel mee doen meld me even aan voor de ps3 crew
Jup dat heb ik:DDigitalError schreef op zondag 06 juli 2014 @ 18:55:
[...]
heb je toegevoegd aan de crew, heb je wel je psn gelinkt aan je social club? anders werkt het niet online.
Aerora stuurt rond 21 uur vanavond de hele crew een invite voor de TDM, echter alleen de opgegeven mensen mogen hem accepteren! Anders klopt het niet meer:
FritsFlits
GoodxFella
Mike_Huberts
Miva
opt1fl3x
Proditaki
Ruben
Stimuli
Alle acht plekken zijn ingevuld!
We zitten met z'n allen in 1 private sessie. Mocht iemand problemen krijgen met het toegang krijgen van de TDM-lobby dan moet diegene een berichtje via PSN sturen.
FritsFlits
GoodxFella
Mike_Huberts
Miva
opt1fl3x
Proditaki
Ruben
Stimuli
Alle acht plekken zijn ingevuld!
We zitten met z'n allen in 1 private sessie. Mocht iemand problemen krijgen met het toegang krijgen van de TDM-lobby dan moet diegene een berichtje via PSN sturen.
[ Voor 72% gewijzigd door Frits Flits op 06-07-2014 21:01 ]
Ik zal ook op Youtube streamen
YouTube: GTA online
Goedeavond, kan iemand mij accepteren bij de crew
welke crew? zie bij de ps3 crew nog niets
Ik zit in een free roam lobby nu.. eens kijken of we een nieuwe invite krijgen
ik zit te kijken. gta5 ps4 mag wel snel komen! ;pproditaki schreef op zondag 06 juli 2014 @ 20:17:
Ik zal ook op Youtube streamen
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nou dat scheelde niet veel, als ik de laatste kill had gemaakt hé!
We waren er erg dichtbij!

OOh jullie zijn door gegaan 
Ha stond toch nog 2de met kils van onze team 1e potje
Opt1fl3x? Je was offline hierEmilioFLR schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:17:
OOh jullie zijn door gegaan
Ja dacht dat er gezegd werd dat bijna iedereen geleaved was. En het laden liep weer eens vast

Iedereen ging uit de lobby, ook de andere crew. Aerora ging nieuwe invites sturen en ik had je een summier berichtje gestuurd dat hij dat ging doen. Toen was je volgens mij al offline. JammerEmilioFLR schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:22:
[...]
Ja dacht dat er gezegd werd dat bijna iedereen geleaved was. En het laden liep weer eens vastDus die combinatie gaf me genoeg motivatie om me ps3 uit te doen
[ Voor 3% gewijzigd door Frits Flits op 06-07-2014 22:24 ]
Ziet er goed uit!Frits Flits schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:15:
We waren er erg dichtbij!
[afbeelding]
[afbeelding]
Fijn dat het door kon gaan. Ik had heel graag mee willen doen maar het kwam gewoon niet uit.
Als je zo kijkt naar die scores lijkt GOTP er wel beter in te komen in die tweede DM. Misschien was de derde dan nog beter gegaan.
Als je zo kijkt naar die scores lijkt GOTP er wel beter in te komen in die tweede DM. Misschien was de derde dan nog beter gegaan.
Ja hoe waren ze idd?
Vond het best leuk:D
Tis dat mijn headset kapot is waardoor ik dus output op speakers moet doen. Dus dat ik 9/10x mijn mic op mute moet doen anders kan iedereen meegenieten van de sounds..
In het begin ging iedereen een beetje slecht in de TDM maar dat kon de pret niet bederven
Tis dat mijn headset kapot is waardoor ik dus output op speakers moet doen. Dus dat ik 9/10x mijn mic op mute moet doen anders kan iedereen meegenieten van de sounds..
In het begin ging iedereen een beetje slecht in de TDM maar dat kon de pret niet bederven

[ Voor 21% gewijzigd door OptiBenz1 op 07-07-2014 10:36 ]
Het was heel gezellig en we hebben veel vuurwerk gezien
5 kills met die vuurwerk-launcher!
Mijn capture van de Crew vs Crew is compleet gedempt wegens auteursrechtenschending op 1 of ander muziekje?? Het begint een beetje zielig te worden.
Waarschijnlijk 1 nummers wat ergens op de radio in een auto heeft aangestaan.
[ Voor 21% gewijzigd door proditaki op 07-07-2014 11:29 ]
Ja normaal kun je de bewuste audiotrack muten, nu is gewoon de hele audio van de video gemute. Hoop dat ik de file nog kan downloaden MET audio track, dan haal ik alles voor en na de capture eraf.DigitalError schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:41:
Lekker bijdehand weer dan..
Een nieuwe race in elkaar geflanst! http://socialclub.rocksta...6jg8qCvKQG_g?platformId=2
Veel plezier en hoor graag wat jullie ervan vinden
Na maanden van stof happen heb ik GTA 5 weer aangeslingerd dit weekend en gelijk weer hooked :-).
Ik heb een request gestuurd voor deze crew, wor gek van die engelsen die me auto telkens slopen..
Ik heb een request gestuurd voor deze crew, wor gek van die engelsen die me auto telkens slopen..
psn: Arco1981
Voor de xbox ?Karpertjuh schreef op maandag 07 juli 2014 @ 17:55:
Na maanden van stof happen heb ik GTA 5 weer aangeslingerd dit weekend en gelijk weer hooked :-).
Walking on the bright side of life
Verwijderd
Hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar?
Zit er eigenlijk een maximum aan het aantal levels?
Ik heb hem toegevoegd via de website. Ik zal hem binnenkort wel even proberen. Wellicht vanavond al.MrMistral schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:18:
Een nieuwe race in elkaar geflanst! http://socialclub.rocksta...6jg8qCvKQG_g?platformId=2
Zijn er vanavond nog mensen online (PS3)? Waarschijnlijk kom ik even de boel onveilig maken.
Als ik in m'n glazen bol kijk dan zie ik dat er minstens 4 mensen online zijn vanavondVerwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:06:
[...]
Zijn er vanavond nog mensen online (PS3)? Waarschijnlijk kom ik even de boel onveilig maken.
CooolVerwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:06:
[...]
Ik heb hem toegevoegd via de website. Ik zal hem binnenkort wel even proberen. Wellicht vanavond al.
Good Fella schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:14:
[...]
Als ik in m'n glazen bol kijk dan zie ik dat er minstens 4 mensen online zijn vanavond

Jij, Mariellë, ik en die dude. En verder zal Danny er ook vast wel zijn
We zijn wel wat later he.. visite
Ging jij niet "op tijd naar bed" omdat je "om 4 uur op" moest?DigitalError schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:17:
We zijn wel wat later he.. visite
Haha ja dat is waarproditaki schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:40:
[...]
Ging jij niet "op tijd naar bed" omdat je "om 4 uur op" moest?
Vimeo gebruiken?proditaki schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:28:
Mijn capture van de Crew vs Crew is compleet gedempt wegens auteursrechtenschending op 1 of ander muziekje?? Het begint een beetje zielig te worden.
Ik bedoelde meer om het daar na het einde te uploadenfalcon123 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:59:
[...]
Sinds wanneer kan je streamen via Vimeo? Kan je beter Twitch.tv of hitbox gebruiken...
Verwijderd
Hele suffe vraag misschien, maar...
Ik ben al een tijdje lid van de TweaksCrew, alleen nog niet veel gedaan online. Nou lijkt het me wel heel leuk om mee te gaan doen met crew-sessies, alleen ehrrrr, hoe doe ik dat? Er zijn blijkbaar nooit (closed) crew sessions, of ik kijk op de verkeerde tijden.
Ik ben al een tijdje lid van de TweaksCrew, alleen nog niet veel gedaan online. Nou lijkt het me wel heel leuk om mee te gaan doen met crew-sessies, alleen ehrrrr, hoe doe ik dat? Er zijn blijkbaar nooit (closed) crew sessions, of ik kijk op de verkeerde tijden.
ps3 of xbox? ps3 is er s'avonds altijd een crew only sessie want die host ik meestal namelijk
ik kies altijd join crew members, je kan ook rechtstreeks iemand joinen of op een uitnodiging voor een missie/race/.... ingaanVerwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:23:
Hele suffe vraag misschien, maar...
waar zat die laatste juror nou precies? Op het dak, achter het huis?
[ Voor 6% gewijzigd door Svennie op 09-07-2014 07:29 ]
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Dat doe ik ook steeds, maar ik krijg dan altijd de melding dat er geen crew-sessie is en kom ik in een gewone multiplayer terecht. Zal wel aan de instellingen van mijn router liggen, want als ik de firewall uitzet kan ik wel een (andere; IGN) crew joinen.Svennie schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 07:25:
[...]
ik kies altijd join crew members, je kan ook rechtstreeks iemand joinen of op een uitnodiging voor een missie/race/.... ingaan
waar zat die laatste juror nou precies? Op het dak, achter het huis?
Verwijderd
Volgens mij kom je niet in closed crew sessions als je "join crew members" kiest (dat is in iedergeval mijn ervaring). Ik join altijd handmatig rubensaurus omdat die bijna elke avond een freeroam sessie host.
Je kan inderdaad het beste één van de Lieutenants—rubensaurus, stimuli45, GoodxFella, etc—toevoegen aan je vrienden. Dan kun je ze een stuk makkelijker joinen: friends -> [selecteer persoon] -> join session.
Verwijderd
Verkapte "kijk mij een lieutenant zijn" post 
Gaan er vanavond nog mensen voor/tijdens de wedstrijd?
Gaan er vanavond nog mensen voor/tijdens de wedstrijd?
Wat bij de xdoos goed werkt , vanuit de singleplayer naar online - closed crew session,
Walking on the bright side of life
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com