Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:25:
Laatste update voor mensen die TDM ok vinden:
Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan
HopeIsDope
FalconnN-
MiVa_NL (alleen zaterdag avond)
Xenad (geen vaste momenten)
Jeroen a.k.a. Edzeau a.k.a. SnoezePoes
Good Fella (GoodxFella) (niet op di & do avond)
OzzieMan
Assassin
SpeedFight
Jaimyyy-M
MrMistral (geen vaste momenten)
PSN: MrMistral
Ja weet ook niet wie dat er bij heeft gezetJeroen04 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:29:
SnoezePoes?
Voorstel:
Stel een playlist met 2 of 3 DM's samen. Als er op een avond genoeg van ons online zijn gewoon die playlist starten en een willekeurige crew uitdagen. Denk dat er vanavond wel 8 man zijn die DM's willen doen.
PSN: Kjujay
Het lijstje is/wordt niet goed overgenomen... Vandaar dat jij waarschijnlijk ontbreekt in het lijstje...Jeroen04 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:09:
Ik had al meerdere keren laten weten ook graag mee te doen aan de TDM, maar sta er nóg niet bij? Mag ik niet mee doen?
Ik heb je er idd gewoon in zien staan.
Er zou idd gewoon een PM naar Jan of Kjujay gestuurd moeten worden en dat die het lijstje bijhouden of iets dergelijks..
[ Voor 13% gewijzigd door falcon123 op 19-05-2014 20:22 ]
Verwijderd
Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan
HopeIsDope
FalconnN-
OzzieMan
Assassin
SpeedFight
Jaimyyy-M
A_manders (Ligt aan de dag)
@Jan, als je maps hebt, graag, ik ken ze namelijk niet. Probeerde alleen een beetje waar te nemen voor je
Verwijderd
ThanksNoGinryuGo schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:29:
Als ik de lijst zo bekijk dan hebben we meer dan voldoende mensen om 8 vs 8 te kunnen spelen. Ik had aangegeven vanaf 2000 tdm te hosten, maar we zitten met vrijwel iedereen fos v3 te spelen. Dat hosten zal ik een ander dag doen en eerst een playlist maken op basis van eerder genoemde maps.
@Jan, als je maps hebt, graag, ik ken ze namelijk niet. Probeerde alleen een beetje waar te nemen voor je
Vanaf morgen ben ik er weer bij , en dan zal ik elke avond eventjes een aantal potjes TDM gaan hosten (daarbij word niet verwacht dat iedereen die zich heeft opgegeven elke avond mee doet , maar wel 1 avond mee doet met een paar potjes)
Dan kunnen we een mooi team maken !!
Als jij vanavond dan nog een TDM kan hosten dan zou dat perfect zijn , toch meer oefening
Ik heb een aantal mappen in mijn gedachte die ik ook in een playlist heb gezet!
Het word zaterdag of zondag , daar zijn we nog niet helemaal over uit.
Maar morgenavond zal ik dat duidelijk hebben
[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 19-05-2014 21:33 ]
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Edit: laat maar, ook eruit
[ Voor 30% gewijzigd door NoGinryuGo op 19-05-2014 20:47 ]
Verwijderd
Je hoeft het niet te lezen als je niet wiltThomasx4 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:48:
Kan er even niet zo geslowchat worden? Gebruik dan de IRC of een headset.
Wou er lang op reageren maar dat is het niet waard
On-topic.
Maybe iedereen eerst eventjes in crew session gooien en daarvan uit een race ofzo starten...
Dat hielp de laatste keer bij mij wel een beetje...
Tja, wanneer is iets slowchat en wanneer niet? Verder is er (bijna) nooit iemand op mIRC dus op die manier bereik je veel minder mensen (tot niemand). Volgens mij is dit topic vooral bedoeld voor de berichten die jij onder slowchat labelt.Thomasx4 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:48:
[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 19-05-2014 21:24 ]
En wat is hier anders aan?Thomasx4 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:28:
FOS v3 werkt ook niet op x360...
Maar goed, verder geen discussie meer idd.
[ Voor 11% gewijzigd door Edzeau op 19-05-2014 20:57 ]
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Chaoss op 19-05-2014 21:22 ]
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Chaoss op 19-05-2014 21:21 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 19-05-2014 21:30 ]

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 19-05-2014 21:25 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 19-05-2014 21:32 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Over die headsets komt alleen onzin, kakelende kippen, koeien en slecht gezongen liedjes, dus ja, dan maar hierThomasx4 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:48:
Ontopic: gezellig online vanavond, het lijkt alleen maar drukker te worden.
en ik heb geen headset
[ Voor 5% gewijzigd door Jheroun op 19-05-2014 21:43 ]
Verwijderd
https://www.facebook.com/groups/1486901028208652/
Verwijderd
Fijne avond verder "gamers"
misschien helpt dit https://www.facebook.com/...1/?notif_t=group_activityVerwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 22:25:
Krijg geen verbinding meer met de PSN-server. Iemand dezelfde problemen?
Verwijderd
nope heb de deutsche glasfaser gmbh.....Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 22:27:
Nope, heb je KPN Internet of Online en shizzle? Is bekend probleem heb t ook redelijk 1x in de 2weken ofs, ben nu gewoon GTA V, als iemand me op de PS wil adden heb een headset, wil wel beetje fun hebben PSN: xDp___
Fijne avond verder "gamers"

Verwijderd
$150,000 + 5100 RP
Link: http://rsg.ms/TnIKGp
Ik heb hem zelf nog niet gespeeld dus weet niet 100% of ie werkt.
Ontopic: Gisteravond eens gekeken of die Fos V3 er was, helaas, die was al weg. Erna met een aantal crew leden busted gedaan, viel toch ff tegen. Meer van verwacht.
Ff mailadresje aan maken en dan een facebook accountje onder de naam Goede Gozer aanmaken. En dan gebruik je die voor de slowchat perikelen. En jesterclub etcetera.Good Fella schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:16:
Als ik het goed begrijp is het meeste verkeer van dit topic nu verhuist naar Facebook? Lekker dan voor die onder ons die geen Facebook hebben
https://untappd.com/user/OzzBier
Haha da's wel erg makkelijk hé, zeggen hoe iemand dat moet aanmaken.. Misschien ziet Good Fella er net als vele anderen niets in om een facebook account aan te maken als je hier al een forum hebt..nickvanozzie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:41:
[...]
Ff mailadresje aan maken en dan een facebook accountje onder de naam Goede Gozer aanmaken. En dan gebruik je die voor de slowchat perikelen. En jesterclub etcetera.
Persoonlijk zie ik het als verraad, hier een clubje vormen en vervolgens lekker naar FB overstappen.. In mijn ogen geen echte tweakers-actie!
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Wij doen dat liever ook niet maar we kregen klachten hier van de moderator.mr_zippey schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:18:
[...]
Persoonlijk zie ik het als verraad, hier een clubje vormen en vervolgens lekker naar FB overstappen.. In mijn ogen geen echte tweakers-actie!
Ik vind dat GTA5 café wel wat hebben
Daar wil ik dan ook wel een keer mee praten..DigitalError schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:38:
[...]
Wij doen dat liever ook niet maar we kregen klachten hier van de moderator.
Ik vind dat GTA5 café wel wat hebben
@Ozzie: ik heb heel bewust gekozen om geen Facebook aan te maken; was dat dan ook niet van plan. Vind het een beetje flauw dat hier dan de sfeer wordt verpest en vervolgens het hele zooitje gedwongen wordt over te stappen naar een ander platform. Volgens mij zitten we hier op een forum en is het juist de bedoeling dat we zaken met elkaar bespreken. Daar dit een topic is voor het organiseren van zaken en het bespreken van activiteiten lijkt een stuk slow-chat onvermijdelijk.
IRC is allemaal leuk en aardig, maar dat is wel weer een extra programma wat open moet staan. Daarnaast is het een source die niet zo makkelijk is terug te lezen als bijvoorbeeld een topic; al helemaal niet als je offline bent geweest.
[ Voor 55% gewijzigd door MoietyMe op 20-05-2014 10:17 ]
Eens.Good Fella schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:58:
[...]
Daar wil ik dan ook wel een keer mee praten..
@Ozzie: ik heb heel bewust gekozen om geen Facebook aan te maken; was dat dan ook niet van plan. Vind het een beetje flauw dat hier dan de sfeer wordt verpest en vervolgens het hele zooitje gedwongen wordt over te stappen naar een ander platform. Volgens mij zitten we hier op een forum en is het juist de bedoeling dat we zaken met elkaar bespreken. Daar dit een topic is voor het organiseren van zaken en het bespreken van activiteiten lijkt een stuk slow-chat onvermijdelijk.
IRC is allemaal leuk en aardig, maar dat is wel weer een extra programma wat open moet staan. Daarnaast is het een source die niet zo makkelijk is terug te lezen als bijvoorbeeld een topic; al helemaal niet als je offline bent geweest.
edit: voegt ook niets toe.
Ik ben wel voorstander van een slowchat topic.
[ Voor 13% gewijzigd door proditaki op 20-05-2014 10:46 . Reden: Nuancering ]
PSN: proditaki specs
Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan
HopeIsDope
FalconnN-
OzzieMan
Assassin
SpeedFight
Jaimyyy-M
a_manders
[ Voor 7% gewijzigd door Utoka op 20-05-2014 11:30 ]
Ik vind TDM ok. Af en toe een keer een een match tegen een andere crew oid lijkt me best grappig.Utoka schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:30:
Laatste update voor mensen die TDM ok vinden:
Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan
HopeIsDope
FalconnN-
OzzieMan
Assassin
SpeedFight
Jaimyyy-M
a_manders
proditaki (geen vaste momenten)
moet er wel bijzeggen dat ik er niet bijster goed in ben
Verwijderd
Zin? Ja! Tijd? Helaas nietVerwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:46:
Heeft er vanmiddag iemand tijd/zin om eventjes een paar keer die goed uitbetalende race te hosten (ook die nieuwe van 150.000)..
Er is toch al een slowchat topic? Ook voor levertijden, maar de meesten zullen het spel al wel hebben...proditaki schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:24:
[...]
Eens.
edit: voegt ook niets toe.
Ik ben wel voorstander van een slowchat topic.
Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic
Ik ga 'm nu hosten. Ben benieuwd!Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:24:
zie net een link naar Fos V4
$150,000 + 5100 RP
Link: http://rsg.ms/TnIKGp
Ik heb hem zelf nog niet gespeeld dus weet niet 100% of ie werkt.
Verwijderd
ik kan nu nog niet joinen omdat ik bezig ben met de proloog , maar over een kwartier ben ik van de partij
PSN: Kjujay
Verwijderd
Ik wil wel mee doenJeroen04 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:35:
Net FOS v4 gedaan. Precies dezelfde locatie en doel als v3, maar nu met véél zwaarder geschut. Ontiegelijk veel army, buzzards, etc. In mijn 1tje niet te doen dus later vandaag maar met een groepje proberen.
Verwijderd
Ik heb hem vanochtend ook ff gestart maar idd ook met mijn noobskills niet te doen.Jeroen04 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:35:
Net FOS v4 gedaan. Precies dezelfde locatie en doel als v3, maar nu met véél zwaarder geschut. Ontiegelijk veel army, buzzards, etc. In mijn 1tje niet te doen dus later vandaag maar met een groepje proberen.
Ik heb hem vanochtend gebookmarkt maar zit nu niet achter de PSproditaki schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:41:
Heeft iemand een link naar die goed betalende race.. zodat ik deze kan bookmarken?
Bij mij werkt deze link: http://socialclub.rocksta...OfCYbZ74-lGQ?platformId=2
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2014 13:09 ]
Ik heb 2 karakters level 100+ , nu merk ik dat ik na een karakter swap 1x een missie moet doen om terrug te keren na mijn andere karakterFrits Flits schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:26:
Ik wil een tweede karakter aanmaken, maar na de ervaringen van Jan ben ik toch huiverig geworden. Iemand positieve ervaringen met het maken en/of gebruiken van hun tweede karakter sinds 1.13? Nu met missies die veel RP opleveren is het fijn om snel te levelen. Mijn eerste karakter is rond de 134, dus daar heb ik alles wel mee gehaald zo wat. Overigens ben ik er vanavond laat, als ik er ben. Sommige mensen werken nog
Walking on the bright side of life
is die aan level gebonden of kan iedereen die starten?Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:22:
FoS V4 nog niet gebanned door R* ? Anders doe ik vanavond effe mee !
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Vanaf level 6Svennie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:46:
[...]
is die aan level gebonden of kan iedereen die starten?
Maar ik ben nog level 5
Zodra ik thuis ben ben ik van de partij
Verwijderd
http://socialclub.rocksta...-rYjI7LkhtjA?platformId=2
45.000 cash en 6500 RP voor een deathmatch...... Kan het haast niet geloven.
Ik bookmark alles wat ik voorbij zie komenVerwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:51:
Ken iemand deze eens uitproberen?
http://socialclub.rocksta...-rYjI7LkhtjA?platformId=2
45.000 cash en 6500 RP voor een deathmatch...... Kan het haast niet geloven.
Wil vanavond alles voor je testen
Die missie gisteren was wel lekker om te doen!
Ik had gisteravond ook geldKjid schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:02:
Het irc kanaal lijkt me zo'n beetje de juiste plek voor de conversaties die de volgende dag totaal geen waarde meer hebben. Jammer dat er nooit iemand is.
Die missie gisteren was wel lekker om te doen!Nu heb ik opeens geld!
Verwijderd
Ik ben als level 6 zijnde op HARD.
Tot 62 kills gekomen , inclusief 2 choppers maar ik was nog niet eens op de helft volgens mij kwa vijanden...
Niet gehaald uiteindelijk
Als we dat met 8 man doen vanavond is het waarschijnlijk prima te doenVerwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:08:
Tsjittttt die missie is echt pittig !!!
Tot 62 kills gekomen , inclusief 2 choppers maar ik was nog niet eens op de helft volgens mij kwa vijanden...
als het zo een slecht weer wordt als ze voorspellen ben ik ook van de partijproditaki schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:09:
[...]
Als we dat met 8 man doen vanavond is het waarschijnlijk prima te doen
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Volgens mij blijven de vijanden ook spawnen tot in de oneindigheid, zo leek het gisteren in ieder geval wel. Dus moet je zorgen dat je het rond de tractor een beetje cleared en dan dat ding ninja'd. (klinkt het erg alsof ik jarenlang WoW heb gespeeld?Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:08:
Tsjittttt die missie is echt pittig !!!
Ik zit op irc! Ik zie dat goodfella en proditaki er ook zijn, meer mensen zin om te idlen?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2014 14:48 ]
Verwijderd
Inderdaad ,Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:46:
[...]
Volgens mij blijven de vijanden ook spawnen tot in de oneindigheid, zo leek het gisteren in ieder geval wel. Dus moet je zorgen dat je het rond de tractor een beetje cleared en dan dat ding ninja'd. (klinkt het erg alsof ik jarenlang WoW heb gespeeld?)
Alleen solo gaat dat bij deze een beetje lastig omdat er zoveel enemy's zijn , tegen de tijd dat je ze solo heb afgeleid en je richting de chopper gaat via de flanken dan zijn ze alweer terug en schieten ze gewoon lekker een rpg op die tractor

Geld van gisteren al goed besteed, al is het alleen maar voor de looks
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Mission impossibru toch inmiddels al gemaakt?Jeroen04 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:35:
Haha inderdaad, alleen de tanks ontbreken nog.falcon123 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:56:
[...]
Mission impossibru toch inmiddels al gemaakt?![]()
Toevallig dat we het er gister over hadden
Ik ook inmiddels, daarnaast voor de mobiele gebruikers er zijn genoeg IRC apps waardoor je via daar als nog op IRC kunt komen pratenVerwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:46:
[...]
Ik zit op irc! Ik zie dat goodfella en proditaki er ook zijn, meer mensen zin om te idlen?
Gewoon een beetje van alles proevenDigitalError schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:29:
Er is ook gewoon een Slowchat topic hier op het forum
Liever 1 ding goed dan 3 dingen minder.
Maar goed, ik lees hier wel wat mee.
[ Voor 8% gewijzigd door Pannekoek81 op 20-05-2014 15:47 ]
Maar dat weet je pas, als je ze geproefd hebtPannekoek81 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:46:
[...]
Liever 1 ding goed dan 3 dingen minder.
Maar goed, ik lees hier wel wat mee.
Nee klopt het zou fijn zijn als we inderdaad gewoon 1 dedicated (slowchat) topic zouden kunnen krijgen/gebruiken.
[ Voor 18% gewijzigd door falcon123 op 20-05-2014 15:52 ]
Denk dat die gewoon hier moet zijn. Niet ieder tweakers crew lid heeft feestboek of behoefte aan een app waarbij ook weer een account komt.falcon123 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:50:
[...]
Maar dat weet je pas, als je ze geproefd hebt
Nee klopt het zou fijn zijn als we inderdaad gewoon 1 dedicated (slowchat) topic zouden kunnen krijgen/gebruiken.
Edit: En de missie is weggehaald door Rockstar.
[ Voor 14% gewijzigd door Edzeau op 20-05-2014 16:20 ]
Verwijderd
Wacht VOS V4 staat er weer opFrits Flits schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:39:
Is FOS3 er ook af?
Het is wel een andere , maar ik ga hem meteen proberen
http://socialclub.rocksta...7nrl447Hw?platformId=null
Is volgens mij iets heel anders , maar ik ga hem wel eventjes proberen
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2014 16:44 ]
Verwijderd
Het geld stroomt binnen !!!
En op het moment dat ik dit verstuur krijg ik een time out
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2014 19:03 ]
En ik ben nog steeds aan het werk
Verwijderd
Beetje vreemd allemaal
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2014 19:29 ]
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com