https://untappd.com/user/OzzBier
Als je een auto wilt hebben is die nooit te vinden, als je je garage vol hebt met andere hokken en je bent tevreden dan zie je de auto overalDigitalError schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:55:
volgens heel veel mensen die hem graag willen hebben wel

Verwijderd
DigitalError schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:45:
wij zitten vandaag in de ik ben een zeldzame auto maar vandaag spawn ik overal sessie, youga's en ruiners in veelvoud aanwezig hier! SLA JE SLAG!
Ook al is hij niet zeldzaam, ik zou hem graag willen hebben! Net zoals de obey tailgater ontglipt hij me tot nu toe in elke sessie...Thomasx4 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:51:
Ruiner is toch niet zeldzaam?
Nu ben ik afgelopen twee avonden alleen maar bezig geweest met FOS dus heb ik ook niet echt gezocht, we moeten er maar van genieten zolang het kan!
Gisteren was het nog zo dat als je via je telefoon een "random versus mission" joined je 9 van de 10 keer in een FOS missie kwam. Ik weet alleen niet hoe het vandaag is.nickvanozzie schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 07:47:
Vanavond vanaf 7 uur iemand online die de veel betalende missies / races ff kan hosten? Ik krijg niks gebookmarked...
De tailgater kwam ik vaak tegen, maar had geen ruimte. Nu heb ik ruimte (2e garage) en sindsdien nergens te vindenVerwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:26:
Ook al is hij niet zeldzaam, ik zou hem graag willen hebben! Net zoals de obey tailgater ontglipt hij me tot nu toe in elke sessie...

PSN: proditaki specs
Het is een slowchattopic. Het overleg over DM's, afspreken voor weetikveelwat en klagen over de slechte servers van Rockstar zijn (vermoedelijk) daar wel welkom zo lang het over GTA gaat.
[ Voor 44% gewijzigd door Kju op 21-05-2014 12:29 ]
PSN: Kjujay
Haha, ben je weer tonnen mis gelopen. 😉 ook een hoop d\c gemiste andere time out en freeze problemen.nickvanozzie schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 07:47:
Vanavond vanaf 7 uur iemand online die de veel betalende missies / races ff kan hosten? Ik krijg niks gebookmarked...
Vanavond wel online maar heb de missie niet. Zijn er wel een aantal die ze konden starten en zag ook randoms voorbij komen. Vraag me af of ze alleen nog werken.
Kunnen we zelf niet zoiets maken of is er niet bekend hoe de maker het voor elkaar heeft gekregen?
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Vannacht kwam er inderdaad nog een invite voor v3 voorbij die het nog deed....Kju schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:15:
Zojuist nog berichten gezien dat zowel V3 als V4 het nog doen. Gewoon een paar keer random jobs joinen.
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Gisteren nog met Deurdouwer een Tailgater opgeblazen, hij stond als een groene Simeon HPV bij het strand. Dan moet er natuurlijk een bom ingebouwd gaan worden en voor iemand klaar worden gezet...Pannekoek81 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:32:
[...]
De tailgater kwam ik vaak tegen, maar had geen ruimte. Nu heb ik ruimte (2e garage) en sindsdien nergens te vinden
Had je anders ook wel uit je bed kunnen bellen, mar dan zou je nog meer moete hebben gehad vanmorgen.
Dit kan ik bevestigen. Zit een tijdje te v4en nu.Kju schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:15:
Zojuist nog berichten gezien dat zowel V3 als V4 het nog doen. Gewoon een paar keer random jobs joinen.
PSN: MrMistral

Effe bijpraten met Niko. Er is ook zo veel veranderd sinds GTA 4.
Edit: Waarom doet een plaatje (url dropbox) het niet?
Als link dan maar: https://www.dropbox.com/s...-05-14%2022%2051%2029.jpg
[ Voor 34% gewijzigd door _Xenad_ op 21-05-2014 20:09 ]
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Inderdaad, dat is het ook niet waard en stel iemand anders heeft er ook 1fdisk schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:12:
[...]
Gisteren nog met Deurdouwer een Tailgater opgeblazen, hij stond als een groene Simeon HPV bij het strand. Dan moet er natuurlijk een bom ingebouwd gaan worden en voor iemand klaar worden gezet...
Had je anders ook wel uit je bed kunnen bellen, mar dan zou je nog meer moete hebben gehad vanmorgen.
@jeroen, helaas rijdt die dan weer niet rond in online
[ Voor 5% gewijzigd door Pannekoek81 op 22-05-2014 08:12 ]
Question: I gained a ton of RP in 2013 without hacking or modding, by taking advantage of certain mission bugs and exploits before they were fixed. Will my RP be adjusted?
Answer: Your RP should only be adjusted if you participated in mods, hacks, DNS redirects, manipulation of cloud files, or other similarly nefarious behavior. If you grinded short legitimate missions or otherwise gained a small amount of RP without modding, your RP should not be affected by this correction.
Nu gaat dit over 2013... Al zou het me niets verbazen als het levelen door onder andere FOS ook uiteindelijk wordt gecorrigeerd.
Nee, zullen ze nooit doen. Je hebt er voor gespeeld. Het is toch geen bug of exploits. Gewoon erg veel RP en geld in verhouding voor het werk dat je er voor doet. Kortom mission delete of nerf en de maker aanspreken al heeft hij mijn inziens alleen maar hun tool gebruikt dus zelfs dat lijkt kansloos.Frits Flits schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:39:
https://support.rockstarg.../en-us/articles/202598028
Question: I gained a ton of RP in 2013 without hacking or modding, by taking advantage of certain mission bugs and exploits before they were fixed. Will my RP be adjusted?
Answer: Your RP should only be adjusted if you participated in mods, hacks, DNS redirects, manipulation of cloud files, or other similarly nefarious behavior. If you grinded short legitimate missions or otherwise gained a small amount of RP without modding, your RP should not be affected by this correction.
Nu gaat dit over 2013... Al zou het me niets verbazen als het levelen door onder andere FOS ook uiteindelijk wordt gecorrigeerd.
Verwijderd
Mooie bak! Hoe heet die?Jeroen04 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 02:11:
Wat is die bat-mobiel ook een fantastische auto!
[afbeelding]
Dat is de auto van Franklin. Is ook een Buffalo, maar dan ander model dan die uit de online wereld (helaas)
Je kan er ook wel online mee karren, als je hem daar al hebtPannekoek81 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:09:
[...]
Dat is de auto van Franklin. Is ook een Buffalo, maar dan ander model dan die uit de online wereld (helaas)
[ Voor 17% gewijzigd door MoietyMe op 22-05-2014 11:55 ]
Ja ik had te laat gehoord/gelezen dat het wel mogelijk was. Zover weet nu niet meer.Good Fella schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:54:
[...]
Je kan er ook wel online mee karren, als je hem daar al hebtDe Franklin variant dan hé, maar dat is nog uit het begin. Volgens mij kun je hem tegenwoordig niet meer naar online halen.
Als ze het nu inmiddels gestopt hebben gaat er helemaal niks gebeuren, dat geld van FOS stelt niks voor bij de 100den miljoenen waar het in dat artikel over ging...Frits Flits schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:39:
https://support.rockstarg.../en-us/articles/202598028
Als ze toch zouden corrigeren dan enkel het geld dat is alles wat R belangrijk vind, RP zal ze een rotzorg zijn dat kost ze niks en ze hebben er nog nooit wat aan gedaan getuige de vele lvls 500+ die je tegenkomt.
En als ze corrigeren dan hoor je het wel want dan moet heel GTA Online plat net als toen....
Nog los van het feit dat de RP van FOS niet meer is dan de hele goeie RP missies die we altijd spelen....
[ Voor 4% gewijzigd door HardHouse op 22-05-2014 12:26 ]
Verwijderd
Ik ben benieuwd hoe hij dat heeft gedaan, ik dacht dat de sp2mp glitch niet meer werkte...DigitalError schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:58:
Proditaki heeft hem gisteren nog gehaald, dus het kan nog wel
Ik post wel Ff als ik thuis benVerwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:04:
De RP correctie gaat voornamelijk om de mensen die 100'en levels met DNS redirects hebben verkregen. Als je je met FOS bezig hebt gehouden hoef je je nergens zorgen om te maken.
[...]
Ik ben benieuwd hoe hij dat heeft gedaan, ik dacht dat de sp2mp glitch niet meer werkte...
+1Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:04:
De RP correctie gaat voornamelijk om de mensen die 100'en levels met DNS redirects hebben verkregen. Als je je met FOS bezig hebt gehouden hoef je je nergens zorgen om te maken.
[...]
Ik ben benieuwd hoe hij dat heeft gedaan, ik dacht dat de sp2mp glitch niet meer werkte...

http://gtaforums.com/topic/692603-ps3-vehicle-requestduping/
Daar staat het.. onder
SP/MP TUTORIAL BY Cvin16 and Soviet-bettle!
Thuis eens kijken of het ook op de xbox nog kan
Er is ook een Xbox request forum.. daar staat hetzelfde verhaal voor xboxPannekoek81 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:39:
PS3![]()
Thuis eens kijken of het ook op de xbox nog kan
proditaki schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:40:
[...]
Er is ook een Xbox request forum.. daar staat hetzelfde verhaal voor xbox
Bij Xbox staat ook dat je kunt dupen voor iemand andersPannekoek81 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:54:
[...]
misschien toch vandaag maar ergens tijd maken
http://snapmatic.at.brian.jp
Ik ken iemand die daar heel blij van gaat worden!fdisk schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:14:
Handige tool voor wie een volle snapmatic camera heeft en foto's liever niet definitief weggooit:
Hoi Ruben!
Edit: Ik neem aan dat dit wel gewoon veilig is? En helaas moet je nog wel gewoon je foto's handmatig, één voor één, verwijderen...

[ Voor 18% gewijzigd door Edzeau op 22-05-2014 16:22 ]
fdisk schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:14:
Handige tool voor wie een volle snapmatic camera heeft en foto's liever niet definitief weggooit:

Hoe verwijder je die dingen eigenlijk?Edzeau schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:22:
[...]
Edit: Ik neem aan dat dit wel gewoon veilig is? En helaas moet je nog wel gewoon je foto's handmatig, één voor één, verwijderen...
Ik kan daar nergens een button voor vinden... of kijk ik op de verkeerde plek?

PSN ID: Ancta
Dat kan alleen vanaf de console, en met veel tijd; je moet steeds de hele pagina met foto's laden.Ghostley schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:08:
[...]
Hoe verwijder je die dingen eigenlijk?
Ik kan daar nergens een button voor vinden... of kijk ik op de verkeerde plek?
PSN ID: Ancta
Ps3
Haha downtown underground is chill.
Hoop ook mijn TDM´s te zien vanavond
Ik heb laatst nog een Capture gemaakt bij de Alamo Sea: Smack My Beach Upnickvanozzie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 16:07:
Vanavond wil ik een Playlist starten met recente races en dm's gemaakt door crewmembers. Max aantal spelers zal 16 zijn. Let dus op een invite van OzzieMann!
Ps3
Kijk maar of je het wat vindt en of je hem in je Playlist zet. Heb hem zelf nog niet gespeeld trouwens.
Verwijderd
- Probeer je stealth te raisen naar 100. Erg handig om off the radar te zijn. Ik heb mijn stealth geraised door op de pier pedestrians the knifen. Zodra de cops komen kun je naar het einde vd pier rennen of je belt Lester op zodat je niet meer Wanted bent. Duurde ongeveer een uurtje totdat ik Stealth vol had.
- Zet op een aantal wapens dempers. Dat bevordert ook de stealth. Mensen zien je dan minder snel op de radar verschijnen.
- Probeer je Strenght ook op 100 te krijgen. Heb gelezen dat de bullett-impact hierdoor vermindert. Tip: Ga naar de Golfbaan en speel 1 hole (kortste holes zijn 3 of 6). Speel ze niet alle negen want je krijgt net zoveel strength punten als bij 1 hole. 5 tot 6 holes zijn 20 strength punten.
voor de stealth: als je gaat eten ofzo, blijf in je appartement of garage ga in de stealth houding en dan een elastiekje om je pookje zodat hij blijft lopen dan is hij ook zo vol en je kunt gewoon andere dingen doen ondertussenVerwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:20:
ff wat tips voor de tdm's
- Probeer je stealth te raisen naar 100. Erg handig om off the radar te zijn. Ik heb mijn stealth geraised door op de pier pedestrians the knifen. Zodra de cops komen kun je naar het einde vd pier rennen of je belt Lester op zodat je niet meer Wanted bent. Duurde ongeveer een uurtje totdat ik Stealth vol had.
- Zet op een aantal wapens dempers. Dat bevordert ook de stealth. Mensen zien je dan minder snel op de radar verschijnen.
- Probeer je Strenght ook op 100 te krijgen. Heb gelezen dat de bullett-impact hierdoor vermindert. Tip: Ga naar de Golfbaan en speel 1 hole (kortste holes zijn 3 of 6). Speel ze niet alle negen want je krijgt net zoveel strength punten als bij 1 hole. 5 tot 6 holes zijn 20 strength punten.
Verwijderd
ja kloptDigitalError schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:23:
[...]
voor de stealth: als je gaat eten ofzo, blijf in je appartement of garage ga in de stealth houding en dan een elastiekje om je pookje zodat hij blijft lopen dan is hij ook zo vol en je kunt gewoon andere dingen doen ondertussen
http://socialclub.rocksta...6TBPLTqtYH7g?platformId=2
PSN: stimuli45
Ik wel, maar weet niet of en wanneer ik vanavond online ben.Stimuli schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:49:
Ik heb een soort van heist gemaakt met de capture creator. Lijkt me leuk om vanavond uit te proberen met wat mensen. Iemand zin om mee te doen?
Ik zeg over acht poosjesEdzeau schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:55:
[...]
Ik wel, maar weet niet of en wanneer ik vanavond online ben.
21:00 dus.
Ik ben vanaf ongeveer 10 uur van de partijStimuli schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:49:
Ik heb een soort van heist gemaakt met de capture creator. Lijkt me leuk om vanavond uit te proberen met wat mensen. Iemand zin om mee te doen?
Een race met één f*king checkpoint boven op Mount Chiliad op motoren terwijl je startlocatie in de haven is?

Was weer wat anders dan grinden voor centjes. Vond die Cops en Robbers ook grappig btw!
Daarom heb ik maar niet me ps3 opgestart gisteren avond.DigitalError schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 10:08:
Heb ook gelachen, alleen jammer dat ik vanochtend om 5 uur op moest
Maar heb wel weer wat gemist helaas.
Ozzie vanavond weer?
Jan zou een TDM afspreken met twee crews. Hij is om bij mij niet bekende redenen onbereikbaar en voor zo ver ik op kon maken was er nog niets concreets afgesproken.
Dus mijn vragen zijn:
- Wie wil/kan dit regelen?
- Zijn er meer members die onze crew willen vertegenwoordigen?
Het is een kwestie van datum en tijd steeds op korte termijn afstemmen met de tegenstander en hier aankondigen. Ik help mee met in-game oproepen.
Edit: Ik ben inmiddels overeengekomen met de Fok! crew dat wij 2 TDM's, 2 captures en 2 races gaan doen, een playlist met een duur van ca. 1 uur, deze week nog. Ik communiceer de datum en tijd uiteraard nog door.
Bij wijze van test misschien vanavond of morgenavond al een crew vs crew, hou het in de gaten.
Met een andere crew wordt het uitsluitend TDM, info volgt.
De lijst met deelnemers op dit moment:
* zie andere topic*
Reacties hier: Kju in "Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic"
[ Voor 48% gewijzigd door Kju op 24-05-2014 16:11 ]
Wordt er vanavond nog een GOTP playlist gedaan?
Toch leuk dat het bevallen was die playlist. Maar jeetje wat heb ik me verkeken op de tijd die dat in beslag nam!
Dat dacht ik dus ook hahanickvanozzie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:13:
[...]
Toch leuk dat het bevallen was die playlist. Maar jeetje wat heb ik me verkeken op de tijd die dat in beslag nam!
Kju schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:58:
Voor de goede orde, het topic van de andere crew:
[GTA ONLINE] PS3 #80: Tweakers gaan eraan olé olé
Uiteraard goed voor de rivaliteit, we zullen het tijdens het toernooi zien wie er echt aan gaat
Crew Head to Head tegen FOK!:
Ik heb inmiddels een concreet voorstel gedaan voor vanavond, ze zijn nu aan het inventariseren hoeveel man ze kunnen regelen voor vanavond: http://forum.fok.nl/topic/2109767/2/50#140376941
Reacties in het andere topic aub!Kju schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:51:
Vanavond om 21.00 uur spelen we tegen de Fok! Crew, minimaal 4 tegen 4. Speedfight zal onze host zijn. Graag even aangeven wie vanavond kunnen.
[...]
Bedoelt als algemene reactie, ik zie steeds minder "dates" in dit topic en juist dat is wel toegestaan.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 15:41 ]
Ik neem aan dat er rond 20:00 nog wat geoefend wordt? en dat dan ook het lijst van spelers voor vanavond bekend gemaakt wordt?
Edit:Kju schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:47:
Zoals gemeld zal Speedfight-4 / HardHouse vanavond de crew vs crew tegen de Fok Crew hosten. Het worden 3 races en 2 TDM's. Let dus op een invite. Helaas kunnen maar 8 personen onze crew vertegenwoordigen, niet getreurd, we zijn in gesprek met meer crews en wellicht dat er een herkansing is als we een volgende keer tegen deze crew spelen.
Ik zal zelf spectaten en mijn stream op Twitch (Kjujay) open houden voor degenen die niet ingame kunnen komen. Hopelijk werkt het friend spectaten op een redelijke manier.
We hebben gisteren onze eerste crew vs crew gespeeld. Vooraf was al duidelijk dat het chaotisch kon zijn, deels omdat het bij wijze van proef zou zijn en deels omdat het op een heel korte termijn was afgestemd zodat wij geen duidelijk afspraken konden communiceren binnen onze eigen crew. De bedoeling was dat Speedfight-4 de sessie zou hosten en dat hij zelf members uit onze crew zou uitnodigen waarmee hij van te voren al had afgestemd. Er ging helaas van alles mis en wat extra zuur was is dat we ook nog verloren hebben. Onze crew had om onbekende redenen verbindingsproblemen. Uiteindelijk heeft de tegenpartij een playlist gestart en onze crew uitgenodigd. De tegenpartij had wel de mogelijkheid om zijn eigen crewmembers te selecteren maar bij onze crew alleen de optie om de hele crew uit te nodigen waardoor iedereen in onze crew een uitnodiging kreeg. Dit had als gevolg dat de invite door crewmembers werden geaccepteerd die niet op de lijst van Speedfight stonden. Degenen met wie was afgesproken dat zij zouden spelen stonden buiten spel, degenen die wel meededen hadden mogelijk niets van de afspraken meegekregen over eventuele afgesproken aanpak tijdens de TDM's en races, degenen met wie was afgesproken dat de spectating optie aan zou staan deden niet mee waardoor er niets te zien was van de crew vs crew tijdens het streamen.
We trekken hier lering uit en zullen de ervaring meenemen bij het organiseren van de volgende crew vs crew. Het is in ieder geval duidelijk dat crewmembers in het vervolg geen invites moeten accepteren voor een crew vs crew tenzij dit zo duidelijk met de persoon is afgesproken en/of hier alsnog om wordt verzocht per PM als iemand anders om wat voor reden dan ook is uitgevallen.
Het was zuur dat we verloren hebben maar we krijgen heus nog wel een kans om terug te slaan.
[ Voor 59% gewijzigd door Kju op 27-05-2014 10:08 ]
Als ik dus wel had gehost dan hadden we hetzelfde probleem andersom gehad dus inderdaad niet ingeschreven personen moeten dan ook niet joinen maar zoals gezegd daar kan je weinig aan doen, iemand kan het gewoon niet weten en joinen...Kju schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:49:
[...]
Edit:
We hebben gisteren onze eerste crew vs crew gespeeld. Vooraf was al duidelijk dat het chaotisch kon zijn, deels omdat het bij wijze van proef zou zijn en deels omdat het op een heel korte termijn was afgestemd zodat wij geen duidelijk afspraken konden communiceren binnen onze eigen crew. De bedoeling was dat Speedfight-4 de sessie zou hosten en dat hij zelf members uit onze crew zou uitnodigen waarmee hij van te voren al had afgestemd. Er ging helaas van alles mis en wat extra zuur was is dat we ook nog verloren hebben. Onze crew had om onbekende redenen verbindingsproblemen. Uiteindelijk heeft de tegenpartij een playlist gestart en onze crew uitgenodigd. De tegenpartij had wel de mogelijkheid om zijn eigen crewmembers te selecteren maar bij onze crew alleen de optie om de hele crew uit te nodigen waardoor iedereen in onze crew een uitnodiging kreeg. Dit had als gevolg dat de invite door crewmembers werden geaccepteerd die niet op de lijst van Speedfight stonden. Degenen met wie was afgesproken dat zij zouden spelen stonden buiten spel, degenen die wel meededen hadden mogelijk niets van de afspraken meegekregen over eventuele afgesproken aanpak tijdens de TDM's en races, degenen met wie was afgesproken dat de spectating optie aan zou staan deden niet mee waardoor er niets te zien was van de crew vs crew tijdens het streamen.
We trekken hier lering uit en zullen de ervaring meenemen bij het organiseren van de volgende crew vs crew. Het is in ieder geval duidelijk dat crewmembers in het vervolg geen invites moeten accepteren voor een crew vs crew tenzij dit zo duidelijk met de persoon is afgesproken en/of hier alsnog om wordt verzocht per PM als iemand anders om wat voor reden dan ook is uitgevallen.
Het was zuur dat we verloren hebben maar we krijgen heus nog wel een kans om terug te slaan.
Voortaan moet de host het lijstje van beide partijen hebben en joinen er dan niet ingeschreven mensen dan zouden die even uitgelegd moeten worden hoe en wat zodat ze in het vervolg weten waar men zich kan melden en dan kicken zodat niet zoals nu een deel van de ingeschreven spelers buiten spel staat.
1 ding is duidelijk wij hebben veel meer animo als fok
Kicken kan helaas ook niet, wederom duidelijk dat het een beta is..HardHouse schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:49:
[...]
Als ik dus wel had gehost dan hadden we hetzelfde probleem andersom gehad dus inderdaad niet ingeschreven personen moeten dan ook niet joinen maar zoals gezegd daar kan je weinig aan doen, iemand kan het gewoon niet weten en joinen...
Voortaan moet de host het lijstje van beide partijen hebben en joinen er dan niet ingeschreven mensen dan zouden die even uitgelegd moeten worden hoe en wat zodat ze in het vervolg weten waar men zich kan melden en dan kicken zodat niet zoals nu een deel van de ingeschreven spelers buiten spel staat.
De wil is er, nu de kunde nogHardHouse schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:49:
[...]
--
674 forumreacties, dat is meer dan de gemiddelde tweaker in de crew. Jij bent gewoon een stiekum TweakerPainore schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:53:
[...]
Kicken kan helaas ook niet, wederom duidelijk dat het een beta is..
[ Voor 46% gewijzigd door Kju op 27-05-2014 13:56 ]
Team B gaat in CREW B zitten en krijgt invite van de huidige CREW. Op die manier kan je tegen elkaar spelen. Je oefent het Host principe en als speler leer je om te gaan met invite en gameplay.
We hebben de 'oude' GOTP crew nog toch?
Briljant. Heb mezelf zojuist aangemeldt_Xenad_ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:58:
Waarom spelen we niet tegen ons zelf? Je kan toch meerdere crews joinen?
Team B gaat in CREW B zitten en krijgt invite van de huidige CREW. Op die manier kan je tegen elkaar spelen. Je oefent het Host principe en als speler leer je om te gaan met invite en gameplay.
We hebben de 'oude' GOTP crew nog toch?
Verwijderd
Werkt zeker, wel heel jammer dat het niet anders kan....NoGinryuGo schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:05:
[...]
Briljant. Heb mezelf zojuist aangemeldtMisschien wel de tag / kleur van de oude crew aanpassen naar iets anders, want zo is het best wel verwarrend
Je kan er ook de 2e ps3 crew voor gebruiken die is verder toch dood...
Kleur maakt weinig uit in DM is de tegenpartij toch rood...
[ Voor 6% gewijzigd door HardHouse op 27-05-2014 14:19 ]
@Speed
Zie dit ook als alternatief. Crew tegen Crew blijft natuurlijk het leukst maar ja aangezien we toch een actieve groep hebben en er 10+ mee willen doen wil ik als alternatief wel enkele crew leden 'kontschoppen'.
[ Voor 55% gewijzigd door _Xenad_ op 27-05-2014 14:30 . Reden: 2 reacties onder elkaar voorkomen. ]
Ik ook, mocht het mogelijk worden om dit binnen de crew te doen dus door bv een optie om team balancing uit te zetten waardoor je zelf kan switchen kan de oefencrew worden opgeheven..._Xenad_ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:28:
Precies, die heb ik er nog tussen staan. Kan zo switchen. Ben vanavond wel online denk ik.
@Speed
Zie dit ook als alternatief. Crew tegen Crew blijft natuurlijk het leukst maar ja aangezien we toch een actieve groep hebben en er 10+ mee willen doen wil ik als alternatief wel enkele crew leden 'kontschoppen'.
De lieutenants, de commissioner en ik hebben de afgelopen weken gebrainstormd over crew events en crew head to head. In de tussentijd zijn er wat playlists uitgeprobeerd en hebben we gisteren tegen de Fok! Crew gespeeld.
De leukste crew events kwamen van a_manders:
1. Playlist Tuesday: Ruben heeft hier al over gepost. Elke dinsdagavond 1 keer een playlist met jobs van onze eigen crewmembers. Het voorstel is om 3 hosts, waaronder Ruben, te hebben die wekelijks gaan rouleren. Er zijn nog twee hosts nodig.
2. Los Santos World Championship darts/golf/tennis/fistfight/arm wrestling. Dit lijkt ons heel leuk. Het kan om meerdere activiteiten gaan of om 1 activiteit per week. Inschrijven bij een aangewezen persoon tot ca. 1 week voor de event. Het kan een toernooi zijn met knock-out of iets anders.
Nieuwe lieutenant:
Hoewel we het nog niet bekend hadden gemaakt zou Jan onze nieuwe lieutenant worden. Hij zou zich voornamelijk bezig houden met bovengenoemde events. Jan is om bij ons onbekende redenen niet bereikbaar. Wij zijn op zoek naar een nieuwe lieutenant die het volgende zal moeten doen:
- Het coordineren, plannen en helpen bij de Playlist Tuesdays
- Het coordineren, plannen en organiseren van de GOTP Los Santos World Championships
- Het hosten van voornamelijk races en DM's wanneer er hosts nodig zijn.
- Bereid zijn om op in een chatgroepje constructief mee te denken met de LT's, commissioner en crew leader
Kan je dit, wil je dit, meld je dan bij mij. Alle aanmeldingen zullen eerst worden besproken, er zal 1 nieuwe lieutenant worden gekozen.
De crew head to head:
We hebben inmiddels tegen de Fok! Crew gespeeld en zijn een ervaring rijker. Vanavond spelen wij weer tegen de Fok! Crew en de volgende uitdager staat morgen te wachten. Over wat er mis ging is er al in het topic geschreven.
Ik heb een oproep aan iedereen. In het vervolg, mocht je een invite krijgen voor een crew head to head playlist, join deze uitsluitend als dit binnen de crew zo is afgesproken. Als we mensen tekort komen in de lobby zullen wij zelf de members benaderen om te joinen. Op die manier komen uitsluitend de afgesproken members in de sessie. Het is niet zo dat steeds alleen dezelfde mensen zullen spelen. We hebben de luxe dat we meer spelers hebben dan dat er plekken beschikbaar zijn. Het is de bedoeling dat we ook hier gaan rouleren zodat iedereen een kans krijgt om mee te spelen.
Onze agenda:
A. Vanavond om 20.30 uur rematch tegen de Fok! Crew. Melden bij Speedfight-4 / HardHouse
B. Maandagavond 2 juni 2014 om 20.00 uur spelen wij tegen de crew "Made in Holland NL". Melden vanaf donderdag bij a_manders / Utoka
Afspraken met deze crew: ieder host om de beurt een TDM (totaal 3) waaronder 1 keer Getaway. Utoka zal de details tzt uitleggen aan de deelnemers van onze crew, er zijn wat afwijkende afspraken v.w.b. het hosten. De inzet per match per deelnemer is 30k, bij verlies van alle drie wedstrijden zal iedere deelnemer dus max. 90.000 dollar verliezen en/of winnen.
C.woensdag 4 juni, 20:00 (19:30 online), Benelux Bastards, playlist 3x TDM 2x Race, Melden bij a_manders / Utoka
Deelnemende crewmembers MOETEN 30 minuten van tevoren online zijn.
We zijn van plan om ook te oefenen voor deze events, het gaat om praktische zaken in de lobby. Ook om het kunnen oefenen in de beoogde samenstelling van de spelers. Hiervoor hebben wij een "oefencrew" aangemaakt: De TweakstestDummyCrew.Zo hebben wij geen last van het slechte matching systeem ingame.
Toeschouwers
Degenen die niet mee kunnen doen willen graag meekijken. Het verzoek is dan ook om de Spectator Beta aan te zetten.
Players will have to turn on the Spectator Beta feature from the 'Start Menu'. This means that players who don't want people watching their game play can simply leave it turned off. By default, the feature is turned off.
The feature can be turned on by navigating to Start Menu > Online > Allow Spectators.
[ Voor 21% gewijzigd door Kju op 29-05-2014 09:54 ]
Om het overzichtelijk te houden aanmelden bij mij hier door middel van een persoonlijk berichtje aan mij, ik zal dan het lijstje steeds aanpassen...
Ons lijstje so far:
SpeedFight-4
a_manders
risifran
vuileharrie
maxter_nl
[ Voor 50% gewijzigd door HardHouse op 27-05-2014 15:52 ]

Verliezen ook...
[ Voor 25% gewijzigd door Kju op 27-05-2014 15:54 ]
hihi ssttttKju schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:51:
[...]
674 forumreacties, dat is meer dan de gemiddelde tweaker in de crew. Jij bent gewoon een stiekum Tweaker

Heb je jobs in gedachten voor vanavond?
Ik ben nu aan het opstarten, zal even overleggen met de rest of ze iets leuks weten.
Gejoined! Uhm ik ben er vanavond wel indien t alleen TDM is!Kju schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:26:
Omdat het tussen die tekst niet leesbaar zou kunnen zijn: De TweakstestDummyCrew.
Er zullen vanavond ook races bij zitten net als gister....NLF schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:30:
[...]
Gejoined! Uhm ik ben er vanavond wel indien t alleen TDM is!
Heb wel een notificatie van jou denk ik (Miva?) maar zie m niet als ik erop klik net als bij manders, ff afwachten...
[ Voor 95% gewijzigd door HardHouse op 27-05-2014 16:35 ]
Verwijderd
Wat kju al zegt, dat lijkt me geen optie....Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:33:
In hetzelfde kader als de test TDM crew, is het een idee om een "fight" crew te maken zodat alleen mensen die echt die avond mee willen doen die crew joinen en uitgenodigd worden?
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com