Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Stimuli schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 01:59:
[...]

Lekker nog even wat olie op het vuur gooien. Hatsaaa!
Ach, daar worden wij niet warm of koud van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroen04 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 02:00:
[...]

Ach, daar worden wij niet warm of koud van...
We hebben wel voor heter vuren gestaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

DigitalError schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 02:01:
[...]

We hebben wel voor heter vuren gestaan :P
We blijven er wel koel onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimuli
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-03 15:38
In tegenstelling tot de xbox crew, die durven zich er niet aan te branden.

PSN: stimuli45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

nickvanozzie schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:47:
[...]

Lol, Dat heb je altijd nog zelf in de hand! Daarom heb ik ook de harde grens van 1:00 getrokken.
Dat is ook de reden dat ik gisteren avond maar niet ben gaan gamen was niet goed gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Stimuli schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 02:07:
In tegenstelling tot de xbox crew, die durven zich er niet aan te branden.
Helemaal gelijk, is ook gewoon een walgelijke actie. Vooral van dat figuur met die cowboyhoed en die rode jester. Hebben jullie net een super leuke jester club opgericht, gaan die vervelende mannen van de xbox crew het een beetje bespottelijk maken. Ik vind het ook echt niet kunnen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zullen we het nu weer gezellig houden hier? We zijn 1 crew, dus laten we ons ook zo gedragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er grafisch toch een stuk minder uit hoor zo'n Xboks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

CaVeFiSh schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:30:
[...]

Helemaal gelijk, is ook gewoon een walgelijke actie. Vooral van dat figuur met die cowboyhoed en die rode jester. Hebben jullie net een super leuke jester club opgericht, gaan die vervelende mannen van de xbox crew het een beetje bespottelijk maken. Ik vind het ook echt niet kunnen.
Je kan het de mensen met een Xdoos niet kwalijk nemen ze zijn nu eenmaal zo gefrustreerd dat ze een Xdoosje hebben. :) Waren ze eindelijk blij met de ONE blijkt die nog slechter te zijn >:)
Lang leven de PS3 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ En uiteraard ook de PS4 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Assassins8913 op 17-05-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben geen tegenstander van een vriendelijk pesterijtje maar ga er even van uit dat ze niet doorhadden dat het een beetje smakeloos was t.o.v. de Jesterclub en eigen crewmembers. Gelukkig zijn de reacties redelijk diplomatiek gebleven tot een paar reacties hierboven. Laten we even niet uit het oog verliezen dat we één crew zijn en in het vervolg onze agressie op andere crews botvieren ;)
Wat mij betreft laten we het hierbij en gaan we over tot de orde van de dag:

Voor mezelf sprekend ben ik wel uitgekeken op het geld verdienen en het ranken. Door gebrek aan ervaring (tot GTA 5 speelde ik nooit online, af en toe Fifa ofzo) wil ik wat gaan oefenen met DM's. We willen andere crews benaderen om kleine toernooitjes te houden en dan wil ik wel zelf mee kunnen doen ;)
Ik heb alleen het idee, Jan is bezig geweest met het ronselen van crewmembers voor een TDM tegen een andere crew, dat er niet heel veel animo is voor DM's. Ligt dat aan mij of is dat echt zo?

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:10:
Voor mezelf sprekend ben ik wel uitgekeken op het geld verdienen en het ranken. Door gebrek aan ervaring (tot GTA 5 speelde ik nooit online, af en toe Fifa ofzo) wil ik wat gaan oefenen met DM's. We willen andere crews benaderen om kleine toernooitjes te houden en dan wil ik wel zelf mee kunnen doen ;)
Ik heb alleen het idee, Jan is bezig geweest met het ronselen van crewmembers voor een TDM tegen een andere crew, dat er niet heel veel animo is voor DM's. Ligt dat aan mij of is dat echt zo?
Persoonlijk vind ik TDMs en missies leuker dan het hele race-gebeuren, maar dat komt wss omdat ik bij het racen de andere crewleden alleen bij de start zie..... :)

Zal de komende tijd proberen te levelen zodat in ieder geval iedereeen gewoon zijn customs kan gebruiken. Tips om snel te levelen zijn uiteraard welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan ook in je eentje racen, is misschien wel saai en duurt misschien wel lang maar het is wel de moeite waard. Ze tellen ook mee voor de unlocks en je krijgt tegenwoordig ook cash en rp als je in je eentje races doet.
Daarnaast is het aan te raden om tenminste 20 survivals te doen om de skills van je character snel te levelen. Op gegeven moment zal je character automatisch headshots maken, de skills van je character staan los van de RP. Iedere NPC die je doodmaakt levert je RP op en maken je skills beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:02
Kju schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:10:
Ik onderschrijf dit. Geld en auto's zat, races win ik zelden tot nooit en levelen? Zolang R* niets doet voor de hogere leveles ben ik daar ook wel klaar mee. Er is simpelweg geen doel meer. Dat TDM niet in de smaakt lijkt te vallen is mij ook opgevallen. Ik ben er niet goed, maar amuseer mij er toch kostelijk mee. Dus wat mij betreft gaan we volgend week gewoon lekker TDM-en tegen een andere crew. Moeten we alleen deze week wat meer gaan oefenen met mensen die dit willen.

Lijst van mensen waarvan ik zeker weet dat die willen TDM-en (PSN id's)
Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan

Wie wil nog meer? Quote het lijstje en vul aan. Kunnen we vanaf maandag (of vanavond al) eens een paar keer gaan oefenen, zodat we op mijn minst enige mapkennis hebben :).

Desnoods oefenen we tegen random's en wijzigen de teams voor de match start (als ze meewerken heet dat dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Good Fella schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 01:54:
[...]

Nou nou, laten we er geen flame war van maken. PlayStation en de Jester zijn nog steeds de beste.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even een deathmatch gemaakt met jesters op de golfbaan http://socialclub.rocksta...-g7FTMndi6yw?platformId=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Persoonlijk race ik liever, maar een TDM op zijn tijd is ook niet gek. En met een beetje oefening (en geluk :P ) kan iedereen een race winnen. Zie bijvoorbeeld onderstaand resultaat van gisteravond.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/1z374o7.jpg

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
misschien handige race voor mensen die nog 40 wins moeten voor upgrades ;)

http://socialclub.rocksta...mv0RcJKzw?platformId=null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:20:
Je kan ook in je eentje racen, is misschien wel saai en duurt misschien wel lang maar het is wel de moeite waard. Ze tellen ook mee voor de unlocks en je krijgt tegenwoordig ook cash en rp als je in je eentje races doet.
Daarnaast is het aan te raden om tenminste 20 survivals te doen om de skills van je character snel te levelen. Op gegeven moment zal je character automatisch headshots maken, de skills van je character staan los van de RP. Iedere NPC die je doodmaakt levert je RP op en maken je skills beter.
Ik dacht dat in je eentje racen niet telt voor unlocks???
NoGinryuGo schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:23:
[...]

Ik onderschrijf dit. Geld en auto's zat, races win ik zelden tot nooit en levelen? Zolang R* niets doet voor de hogere leveles ben ik daar ook wel klaar mee. Er is simpelweg geen doel meer. Dat TDM niet in de smaakt lijkt te vallen is mij ook opgevallen. Ik ben er niet goed, maar amuseer mij er toch kostelijk mee. Dus wat mij betreft gaan we volgend week gewoon lekker TDM-en tegen een andere crew. Moeten we alleen deze week wat meer gaan oefenen met mensen die dit willen.

Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan
HopeIsDope

Wie wil nog meer? Quote het lijstje en vul aan. Kunnen we vanaf maandag (of vanavond al) eens een paar keer gaan oefenen, zodat we op mijn minst enige mapkennis hebben :).

Desnoods oefenen we tegen random's en wijzigen de teams voor de match start (als ze meewerken heet dat dan).
Ik vind (T)DM's wel leuk maar heb zo'n onregelmatig schema dat afspreken haast niet te doen is. Mocht ik online zijn dan doe ik graag mee :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

[...]

Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan

Indien de crew war volgende week zaterdag avond is, dan ben ik beschikbaar! Die zondag moet ik werken en weet ik niet of ik voor half 9 al thuis ben. Daarna zal ik wel geen zin hebben in een serieus potje schieten.

MiVa_NL

Mijn lijstje TDM, Captures en Races op dit moment:

TDM:
http://socialclub.rocksta...ysVuNqLzJD5w?platformId=2
http://socialclub.rocksta...mv3EIbfNvaTg?platformId=2
http://socialclub.rocksta...wgtH_OoUQ?platformId=null

Captures:
http://socialclub.rocksta...miP3gehBA?platformId=null

Races:
http://socialclub.rocksta...Mweqow0zQ?platformId=null
http://socialclub.rocksta...UR0uZazQw?platformId=null
http://socialclub.rocksta...8YxG-z6Ww?platformId=null
http://socialclub.rocksta...dG_JiMgLQ?platformId=null

[ Voor 25% gewijzigd door NLF op 17-05-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]
Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan
HopeIsDope
FalconnN-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Zit op mijn telefoon, maar ook ik doe graag mee met TDM. Na het weekend weer online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

[...]

Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan
HopeIsDope
FalconnN-
MiVa_NL (alleen zaterdag avond)

[ Voor 30% gewijzigd door NLF op 17-05-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 14:12

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Toch mooi die reacties! Zegt maar weer hoeveel niveau. ( en dan bedoel ik de reacties ) Onze crew is toppie ( ps en xbox )!

[ Voor 3% gewijzigd door Fe® op 17-05-2014 18:04 ]

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan
HopeIsDope
FalconnN-
Xenad
Kan alleen geen vaste afspraak maken, ben vaak online maar kan/wil me niet vastpinnen op een tijdstip.
Indien tijd/ datum bekend is zal ik uiteraard proberen van de partij te zijn.

Ozzie, Assassin en Speed, zet je naam is op die lijst.....

[ Voor 0% gewijzigd door _Xenad_ op 17-05-2014 19:08 . Reden: Typo ]

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Jeroen04 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:11:
@ Kju & HardHouse

Ik kon me dood ergeren aan mensen die soms een RPG of minigun of wat dan ook tegen me gebruiken. Daar valt soms gewoon niks tegen te doen. Ondertussen ben ik ook behoorlijk op level, maar zoals HardHouse weet was dit tot voor kort nog niet zo. Ik ben redelijk vaak online, maar tot voor kort speelde ik altijd alleen maar in FreeRoam. Daar mag iedereen wat mij betreft gebruiken wat 'ie wil, maar mijn mening blijft dat het gewoon leuker en eerlijker is om met dingen als DM geen customs te doen. En inderdaad naast de weapons ook voor de veel lagere health. Maar goed, dat is mijn mening.
Je kan prima afspraken maken over het gebruik van zwaar geschut, zo hebben wij van de week afgesproken geen miniguns rocket launchers en dat werkt prima :)

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Ben ik de enige die het apart vind dat ze uberhaupt zoveel jesters hadden? En dan ben ik nog wel meer fan van de carbonnizare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Kju schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:20:
Alleen racen telt niet mee voor je unlocks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
WFG schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:46:
Persoonlijk race ik liever, maar een TDM op zijn tijd is ook niet gek. En met een beetje oefening (en geluk :P ) kan iedereen een race winnen. Zie bijvoorbeeld onderstaand resultaat van gisteravond.

[afbeelding]
Goh aardig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Voortaan gewoon editten i.p.v. een triple quadruple post graag.

[ Voor 13% gewijzigd door Thomas op 18-05-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Thomasx4 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:35:
Voortaan gewoon editten i.p.v. een triple quadruple post graag.
Als ik dat probeer word t altijd een zootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Quotes onder elkaar zetten en daartussen reageren is toch niet zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Thomasx4 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:50:
Quotes onder elkaar zetten en daartussen reageren is toch niet zo moeilijk?
Niet als de berichten waar ik op reageer van 1 pagina komen maar dat was nu niet het geval....
Had het geprobeerd net maar toen ik verder las waar ik was gebleven en naar de volgende pagina ging was alles in het typ venster weer verdwenen.

[ Voor 20% gewijzigd door HardHouse op 18-05-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

HardHouse schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:06:
[...]

Niet als de berichten waar ik op reageer van 1 pagina komen maar dat was nu niet het geval....
Had het geprobeerd net maar toen ik verder las waar ik was gebleven en naar de volgende pagina ging was alles in het typ venster weer verdwenen.
Posts op meerdere pagina's openen en kopiëren en plakken lijken mij toch één van de basis skills van een Tweaker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Good Fella schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:48:
[...]

Posts op meerdere pagina's openen en kopiëren en plakken lijken mij toch één van de basis skills van een Tweaker ;)
Ja dat wel maar dan word t zo omslachtig :)
Ik zit hier alleen voor de pricewatch en hardware reviews en het nieuws meer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Eergister hebben we met een groepje een fotosessie gehouden voor de nieuwste snapmatic photochallenge. De mensen die deze foto's hebben gemaakt: Vergeet niet #highlife toe te voegen aan de foto, anders doen deze natuurlijk niet mee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even op verzoek, de Imponte Ruiner:

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5885/Izvt21eJg0SWH8_JCk1VSw/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4616/iEdo5W1dGUWGxsMfFD8drA/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3700/LnTkKlTDhEuEBhhQuAgOZg/0_0.jpg

Zonder mods is deze naar mijn mening de beste muscle car die er is, vooral voor degenen onder ons die nog niet alles hebben unlocked waarschijnlijk wel interessant. Volledig gemod vind ik het persoonlijk nog steeds de fijnste muscle car maar daar kan je over twisten (Dominator heeft iets betere traction). Handling is zoals bij een sportwagen, blijft goed op de weg plakken, vooral in bochten waar de meeste muscle cars uitbreken heb je met deze nergens last van. Je moet wel goed zoeken en een beetje geluk hebben om er één te vinden.
Het is verder uiteraard gewoon een spuuglelijke auto maar dat is niet van belang als je races wil winnen... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kju op 19-05-2014 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die rijdt toch best veel rond?
Mooie uitlaat :P

Voor de muscle klasse rij ik met de buccaneer. Niet snel, maar vind wel mooi hok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, je ziet ze altijd veel rijden, totdat je er één gaat zoeken... ;)

Ik ben nog steeds aan het uitkijken naar de Bravado Youga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:23:

idem :) en vooral naar de Romero Hoarse :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]
Die heb ik toevallig gisteren nog gevonden en ge-upgrade ala A-Team style 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Herkenbaar. Ik kwam heel vaak de auto van Michel tegen. Ander crewlid wilde deze hebben, maar zag hem nooit. Kwam ik hem weer tegen, vastgehouden. Nu zoek ik hem zie ik hem niet rijden :/

Maar goed, nieuwe garage bijna vol. Nog een sport classic en dan nog 1 plekje voor uh... geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeldzame auto's verzamelen is leuk! :3

Ik doe geregeld nog een rondje om de golfbaan om te zien of ik een obey tailgater (idd auto van micheal) kan vinden, tot nu toe geen geluk!

Phoenix (ook erg zeldzaam) heb ik in het begin gehad maar in een moment van verstandsverbijstering verkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die auto van michael spawnt ook wel eens bij de horse track ding :P en ik werd er zelfs een keer door aangereden voor mijn garage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:37:

Ik doe geregeld nog een rondje om de golfbaan om te zien of ik een obey tailgater (idd auto van micheal) kan vinden, tot nu toe geen geluk!

Phoenix (ook erg zeldzaam) heb ik in het begin gehad maar in een moment van verstandsverbijstering verkocht :(
Zodra je een berichtje krijgt dat Simon die auto zoekt dan staat hij er (en hoe dan ook al iemand in de server dat bericht heeft) Ik heb hem gevonden door 2 uur servers te wisselen tot hij er stond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Laatste update voor mensen die TDM ok vinden:

Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan
HopeIsDope
FalconnN-
Xenad (geen vaste momenten)

En ben even zo vrij geweest:
OzzieMan
Assassin
SpeedFight

Vanavond vanaf een uur op 20:00 ga ik (risifran) TDM hosten. Enkel Crew members worden uitgenodigd, dus ik hoop op veel mensen. Mocht iemand tips hebben voor goede TDM maps: ik sta open voor suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Voor mensen die zin hebben om geld te verdienen, join mij nu anders.

Zit in een versus missie waarbij je 75k krijgt, hij is wel redelijk pittig maar wel leuk opzich.

http://gtaforums.com/topic/710021-fos-v3-pays-625k/

PSN ingame: FalconnN-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schrijf mij er maar bij risifran :)
Hellieken is de ingame name

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
NoGinryuGo schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:09:

Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan
HopeIsDope
FalconnN-
Edzeau

OzzieMan
Assassin
SpeedFight

Vanavond vanaf een uur op 20:00 ga ik (risifran) TDM hosten. Enkel Crew members worden uitgenodigd, dus ik hoop op veel mensen. Mocht iemand tips hebben voor goede TDM maps: ik sta open voor suggesties.
Zoals van het weekend al aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:08:
[...]

Zodra je een berichtje krijgt dat Simon die auto zoekt dan staat hij er (en hoe dan ook al iemand in de server dat bericht heeft) Ik heb hem gevonden door 2 uur servers te wisselen tot hij er stond :+
Nou niet altijd, in ieder geval niet bij de golfbaan. Heb al tweemaal een bericht van Simeon gehad dat hij hem wilde hebben maar hij was in geen velden (golfbaan) of wegen (parkeerplaats bij volleybalvelden op het strand) te bekennen.
DigitalError schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:38:
Die auto van michael spawnt ook wel eens bij de horse track ding :P en ik werd er zelfs een keer door aangereden voor mijn garage!
Thanks voor de tip! Daar ga ik vanavond dan eens kijken :9

Vanavond ook maar eens op jacht naar een ruiner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Jeroen04 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:14:
[...]

Zoals van het weekend al aangegeven.
En ik had het nog genoteerd :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:37:

Na een bericht van Simon dat hij de tailgater zocht ben ik de hele stad, inclusief golf baan aantal keer af geweest, geen resultaat. Kan nog keer bij dat paarden ding kijken. Voor de zekerheid in de sedan klasse nu wel die Mercedes. Is ook stukkie sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Pannekoek81 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:46:
[...]

Na een bericht van Simon dat hij de tailgater zocht ben ik de hele stad, inclusief golf baan aantal keer af geweest, geen resultaat. Kan nog keer bij dat paarden ding kijken. Voor de zekerheid in de sedan klasse nu wel die Mercedes. Is ook stukkie sneller.
Ik heb de tailgater, ik ben na een bericht van Simeon naar de golfbaan gereden. Daar stond de auto de 1e keer niet, maar ik ben ((heel) vaak) heen en weer gereden naar de golfbaan tot dat de auto er wel stond. Gewoon net zover weg rijden tot dat je op het punt bent dat de auto's respawnen en dan terug rijden.

Eventueel wil ik jullie wel helpen, wellicht als ik rond rijd in mijn tailgater dat het wat makkelijker gaat.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WFG schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:59:
[...]

Ik heb de tailgater, ik ben na een bericht van Simeon naar de golfbaan gereden. Daar stond de auto de 1e keer niet, maar ik ben ((heel) vaak) heen en weer gereden naar de golfbaan tot dat de auto er wel stond. Gewoon net zover weg rijden tot dat je op het punt bent dat de auto's respawnen en dan terug rijden.

Eventueel wil ik jullie wel helpen, wellicht als ik rond rijd in mijn tailgater dat het wat makkelijker gaat.
Gisteren met ander crew lid geprobeerd. Voor hem had ik er keer 1 geregeld, nu wil ik hem zelf ook (2e garage). Nergens te vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan
HopeIsDope
FalconnN-

OzzieMan
Assassin
SpeedFight

Paintball is altijd wel een leuke map;)

A_manders had trouwens ook interesse om mee te doen .

Maar dan heb ik dus 13 man die mee willen doen , waarvan 3 het eraan ligt op welke dag.

Ik ga vanavond eventjes verder praten met die andere crew , en dan zal ik ook eventjes duidelijk krijgen hoeveel mensen er nou uiteindelijk gaan spelen..

Het lijkt me wel een goed idee als we met deze 13 (hopelijk nog 1 erbij voor de even aantal) een paar potjes gaan samen spelen zodat we toch tot een vaste samenstelling van 8 kunnen komen voor deze match.

Ik hoop trouwens dat Jaimy-M er ook bij wilt zijn want het viel mij op dat die er ook aardig goed in is en lekker tactisch speelt ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer een aantal leuke races gevonden die ik vanavond zal hosten. Dus voor gekke stunt races met jumps: join hopeisdope vanavond :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
ik wil vanavond wel weer missies doen die GTA$ opleveren. Ik zit beetje krap bij kas :$

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
proditaki schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:37:
ik wil vanavond wel weer missies doen die GTA$ opleveren. Ik zit beetje krap bij kas :$
Dan moet je nu Kjujay mij joinen :P 75k $ en 5000 RP per missie.

[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 19-05-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook wel in voor missies, maar dan voor RP. Keuzes keuzes! Hoewel ik nu ook 75+ ben en dus RR zelf kan hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 11:35

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik join de missie van Kju en de PS3 loopt weer vast.. arrgg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon123 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:45:
[...]

Dan moet je nu Kjujay mij joinen :P 75k $ en 5000 RP per missie.
mmmm zo'n missie ken ik ook goed gebruiken :) Ben echter pas na half 8 online. Eerst Lego Harry Pottter spelen met de zoon :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 15:19

Fixer

FP ProMod
Frits Flits schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:05:
Ik join de missie van Kju en de PS3 loopt weer vast.. arrgg
Iedereen crashte ineens, behalve ik en de host :p

Wel lekker trouwens, die 75k missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
75k missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 16:34

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Ja is alleen op PS3, en ik denk dat ze die snel moeten spelen voordat ie wordt weggehaald...

Hoewel... ik heb net geprobeerd deze toe te voegen, maar weet niet of het gaat werken als ik straks kan proberen.

Voor wie het ook wil proberen en eerder dan ik kan spelen:
http://socialclub.rocksta...eRmNv-lx6ZXg?platformId=1
Hier een idee hoe de missie loopt:
YouTube: GTA Field of Screams

[ Voor 49% gewijzigd door fdisk op 19-05-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand een leuke "Busted" missie gevonden voor de Xbox ? Heb wel eens zin om dat te spelen met de crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:46:
Heeft er al iemand een leuke "Busted" missie gevonden voor de Xbox ? Heb wel eens zin om dat te spelen met de crew.
http://socialclub.rocksta...game_mode/games/gtav/jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:46:
aub :) :

http://socialclub.rocksta...SwMSj2pHw5jQ?platformId=1

en

http://socialclub.rocksta...GQV67uHBa6jQ?platformId=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah bedankt.. vanavond even naar kijken want op het werk word alles geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fdisk schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:39:
[...]

Ja is alleen op PS3, en ik denk dat ze die snel moeten spelen voordat ie wordt weggehaald...

Hoewel... ik heb net geprobeerd deze toe te voegen, maar weet niet of het gaat werken als ik straks kan proberen.

Hmmm vanavond ook maar eens kijken

@Falcon, thnx... ga ik vanavond ook maar toevoegen. Ook eens proberen

Verslavend kl*te spel }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fdisk schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:39:
[...]

Link werkt niet :(

The mission is not found.

Browse more missions below, or use the search options above.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:57:
[...]

probeer eens http://socialclub.rocksta...eRmNv-lx6ZXg?platFormId=2 en dan platform op xbox zetten, voor PS3 hoef je niet te wisselen uiteraard...

[ Voor 5% gewijzigd door fdisk op 19-05-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:57:
[...]

Deze werkt nog bij mij gewoon: http://socialclub.rocksta...Nv-lx6ZXg?platformId=null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fdisk schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:04:
[...]

probeer eens http://socialclub.rocksta...eRmNv-lx6ZXg?platFormId=2 en dan platform op xbox zetten, voor PS3 hoef je niet te wisselen uiteraard...
Ik zit sowieso op ps3 dus die link werkt! d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:22
Vanavond Busted hosten iemand? op ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fdisk schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:04:
[...]

Dan werkt ie wel. Rechtstreeks kreeg ik dezelfde foutmelding dat de missie niet kon worden gevonden. Toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Het is nog maar de vraag of hij vanavond nog wel werkt, maar dat gaan we uitvinden.

[ Voor 4% gewijzigd door fdisk op 19-05-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Er is inmiddels ook alweer een nieuwe missie gemaakt door dezelfde persoon die de vorige 75K heeft gemaakt :P

http://socialclub.rocksta...6xg85ownff-A&platformId=2
Two Wrongs make a heist
DESCRIPTION
Same hit, different day. -Choose your friends carefully, and by that I mean choose friends who won't turn on you, give your plans to the police and help them foil your Heist. Guess you should have made breakfast that day.-

[ Voor 39% gewijzigd door falcon123 op 19-05-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Met die 75000 gaat ie wel lekker hard :p

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

450 euro verdiend, dat was echt fantastisch

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Frits Flits schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:16:
450 euro verdiend, dat was echt fantastisch
Kju schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:13:
OK, van 2.4 mln naar 3.7 mln. :)
_/-\o_ Ik zit pas op de 300k winst

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:21:
[...]

Paintball is altijd wel een leuke map;)

A_manders had trouwens ook interesse om mee te doen .

Maar dan heb ik dus 13 man die mee willen doen , waarvan 3 het eraan ligt op welke dag.

Ik ga vanavond eventjes verder praten met die andere crew , en dan zal ik ook eventjes duidelijk krijgen hoeveel mensen er nou uiteindelijk gaan spelen..

Het lijkt me wel een goed idee als we met deze 13 (hopelijk nog 1 erbij voor de even aantal) een paar potjes gaan samen spelen zodat we toch tot een vaste samenstelling van 8 kunnen komen voor deze match.

Ik hoop trouwens dat Jaimy-M er ook bij wilt zijn want het viel mij op dat die er ook aardig goed in is en lekker tactisch speelt ;)
Dankje Jan :)
Vanavond ben ik er sws bij. En tegen een andere crew lijkt me ook mooi om mee te doen! Maar bij mij ligt het er ook aan welke dag, doordeweeks in de avond kan ik bijna altijd wel, in het weekend kan ik niks beloven want dan drink ik liever ergens een biertje. Dus ik hoor het wel voor wanneer er gepland word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

75k holy shit, die wil ik vanavond ook wel een paar keer spelen voordat ie weg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:13:
OK, van 2.4 mln naar 3.7 mln. :)
Shitttt.

Ik hoop dat die er morgen ook nog is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Iedereen is ineens uit de sessie?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja iedereen zit apart, kan wel invites sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 15:19

Fixer

FP ProMod
Volgens mij wel. Zat ineens alleen in de sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Doe maar Ruben, kom er zo aan dan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
okay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse

Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan
HopeIsDope
FalconnN-

OzzieMan
Assassin
SpeedFight

Ik had me al opgegeven bij Jan :)
Wanneer is het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Ik wil graag ook binnenlopen met die 75k missies :9 Met wie mag ik mee?

[ Voor 2% gewijzigd door Kjid op 19-05-2014 18:49 . Reden: emoticon deed verkeerde expressie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoe heet je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Botbek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09 14:46
Is er ook zon 75.000 missie voor xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
marijn13 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 18:53:
Is er ook zon 75.000 missie voor xbox?
Nee, ik zag wel iets staan op gtaforums topic maar die werkte volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09 14:46
Ah jammer! Kan zon missie goed gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ik had al meerdere keren laten weten ook graag mee te doen aan de TDM, maar sta er nóg niet bij? Mag ik niet mee doen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Bovengenoemde missies zijn inmiddels verwijderd door Rockstar zo te zien.

Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan
HopeIsDope
FalconnN-
Jeroen a.k.a. Edzeau a.k.a. SnoezePoes
Good Fella (GoodxFella)

OzzieMan
Assassin
SpeedFight
Kan alleen niet op dinsdag en donderdag avond in verband met studie.

[ Voor 79% gewijzigd door MoietyMe op 19-05-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Pannekoek81 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:12:
[...]

Dan werkt ie wel. Rechtstreeks kreeg ik dezelfde foutmelding dat de missie niet kon worden gevonden. Toegevoegd :)
Waar vind je hem ingame dan?

E: Field of Screams is nog steeds op de x360 te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Thomas op 19-05-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kjujay
Vuileharrie
Risifran
Just_Jan
HopeIsDope
FalconnN-
Jeroen a.k.a. Edzeau a.k.a. SnoezePoes
Good Fella (GoodxFella) (niet op di & do avond)
OzzieMan
Assassin
SpeedFight
Jaimyyy-M
Pagina: 1 ... 42 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com