PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Er is nog niet veel over te vinden.
PSN: proditaki specs
Verwijderd
Affijn ik vind beide wel wat hebben, ben zelf ook wel fan van de destruction derby type races
PSN: Kjujay
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2014 14:07 ]
Eigenlijk zou de maximale verloren tijd moeten betekenen dat je direct achter de laatste deelnemer terecht komt. Blijf je dicht bij elkaar en houdt iedereen kans om te winnen. Voorkomt ook direct wachttijd omdat iemand ver achter ligt.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Verwijderd
Haha ja een tikje moet wel kunnen, ik had het over de massagraven van 6-7 auto's in de eerste bocht van sommige racesKju schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:34:
Ach, een tikje moet wel kunnen, zo lang het niet opzettelijk is. Het komt zo vaak voor dat ik net in wil halen en mijn voorligger onverwacht opzij gaat en ik, deels door de slipstream en deels doordat hij dan net voor mij komt, een hoek aan de achterzijde tikt, het zijn momentopnames, andersom gebeurt het mij ook dat een ander mij van achteren tikt bij het inhalen. Op dat moment kan dat bij mij leiden tot een gefrustreerde uitspraak maar na de race ben ik het alweer vergeten..
Ja dat respawn principe is echt waardeloos. Dat duurt veel te lang. Als ik de berg af val hoop ik altijd maar op een ontploffing, dat gaat sneller dan zelf respawn kiezen. Daar zouden ze nog iets op moeten bedenken, dat dat beter/sneller gaat._Xenad_ schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:04:
Frustratie bij racen in GTA is natuurlijk ook dat een foutje of tikkie zo maar 10 tot 15 seconden kan kosten. Bergje af, water in, vast op een stoepje.....
Eigenlijk zou de maximale verloren tijd moeten betekenen dat je direct achter de laatste deelnemer terecht komt. Blijf je dicht bij elkaar en houdt iedereen kans om te winnen. Voorkomt ook direct wachttijd omdat iemand ver achter ligt.
Verwijderd
Dat is toch prachtig joh! HahaKju schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:08:
Bij sommige tracks kan je er met 16 man er al van uitgaan dat er bij de eerste bocht een crash is, dan kan je liever anticiperen en niet met je turbo starten
Verwijderd
Ik heb aangeleerd om respawn in te gaan drukken op het moment dat ik vermoed dat het niet meer te redden isPannekoek81 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:09:
[...]
Ja dat respawn principe is echt waardeloos. Dat duurt veel te lang. Als ik de berg af val hoop ik altijd maar op een ontploffing, dat gaat sneller dan zelf respawn kiezen. Daar zouden ze nog iets op moeten bedenken, dat dat beter/sneller gaat.

---
Gister zaten er trouwens een aantal mensen de race "MAX RP AND CASH AND JUMPS" te doen, waar ik halverwege uit werd geknikkerd. Is dat nog wat die race?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2014 14:43 ]
Ook ik werd eruit gegooid, dus ik heb eerlijk gezegd geen idee. Misschien vanavond maar eens spelen?Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:42:
[...]
Gister zaten er trouwens een aantal mensen de race "MAX RP AND CASH AND JUMPS" te doen, waar ik halverwege uit werd geknikkerd. Is dat nog wat die race?
Rare is wel dat ik visueel als 3de eindigde maar in het eind scherm stond 2nd. In de lijst stond ik wel weer als 3de maar wel met hetzelfde geld als de nummer 2.
Daar ben ik mee opgehouden, probeer nu gelijk de handrem in te drukken en te corrigeren of stil te staan. Alleen met de brommer gaat het weleens mis in de bergen, als het dan mis gaat dan blijft die brommer vaak doorgaan. Zelfs de handrem weigert dan weleens en dan mis ik wel elke boom om tot stilstand te komenVerwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:42:
[...]
Ik heb aangeleerd om respawn in te gaan drukken op het moment dat ik vermoed dat het niet meer te redden is
Klopt zeker helaas zijn er erg veel die dat niet kunnen.MrMistral schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:08:
[...]
Ja, precies. Rekening houden met anderen is in principe ook onderdeel van je skill en onderdeel van het racen:)
No contact race heb ik nog niet gedaan maar weet zeker dat ik veel meer kans maak op winst.
Alleen me irritante neefje Xenad en Ozzie man zijn 2 spelers waar ik bang voor zal worden. Bang tussen haakjes natuurlijk.
Lees dat er veel zijn die hekel hebben aan Non Contact die kunnen blijkbaar niet winnen zonder een beuk uit te delen in de bocht enz.
Ik stel voor om vaker GTA races te spelen uiteraard kan hier gebukt worden wat je wil
Verwijderd
Zodra ik mijn slaapkamer deur af en toe uit loop , kom ik opeens uit de lucht vallen buiten...
Heel fijn als je nog geen parachute heb
Nieuwe inrichting? Verkeerde deur en balkon ontbreekt dus?Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:44:
Ik heb nog een bug gevonden na de update...
Zodra ik mijn slaapkamer deur af en toe uit loop , kom ik opeens uit de lucht vallen buiten...
Heel fijn als je nog geen parachute heb
Verwijderd
Nieuwe inrichting ja ,Pannekoek81 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:45:
[...]
Nieuwe inrichting? Verkeerde deur en balkon ontbreekt dus?
Ik loop door mijn deur , dan val ik door het gebouw heen en dan ben ik opeens tussen de wolken

Ze moeten me wel hebben hoor haha
Andere deur nemen voortaan. Of op de bank gaan slapenVerwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:48:
[...]
Nieuwe inrichting ja ,
Ik loop door mijn deur , dan val ik door het gebouw heen en dan ben ik opeens tussen de wolken.
Ze moeten me wel hebben hoor haha
Heb je potverdikkie een appartement van GTA$ 500.000, moet je nog op de bank slapenPannekoek81 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:49:
[...]
Andere deur nemen voortaan. Of op de bank gaan slapen
Of in je auto, maar de slaapkamer is nog niet af gemaakt. Kost nog een ton denk ik. Krijg je een nieuwe nieuwe inrichtingproditaki schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:51:
[...]
Heb je potverdikkie een appartement van GTA$ 500.000, moet je nog op de bank slapen
Verwijderd
Verwijderd
Jup ,Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:20:
Ik had ook een leuke: trek een ander shirtje aan in mijn appartement en krijg een gratis knipbeurt (lees: karakter is ineens kaal). WTF!
Dat geld ook voor brillen en hoedjes en dergelijke
Daar is idd wat mis mee, gebeurde mij ook toen ik een van de nieuwe pakken kocht zo glad als een spiegel ineens...Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:21:
[...]
Jup ,
Dat geld ook voor brillen en hoedjes en dergelijke
Had ik ook toen mijn character een wijntje ging drinken. Toen ik na een paar uur opnieuw online ging spellen had hij zijn haar wel weer terug.Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:20:
Ik had ook een leuke: trek een ander shirtje aan in mijn appartement en krijg een gratis knipbeurt (lees: karakter is ineens kaal). WTF!
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Speel je via Wifi of kabel?Wobcat schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:20:
Ik heb veel last van disconnects, time out en meer van die ongein. Ben er wel even klaar mee is gewoon niet meer leuk spelen zo. Had bijv. net 'vieze harry' opgepikt met een heli, vlieg richting appartement van nog een crewlid, bijna geland en weg was ik, connection reset ofzo. Daarvoor al diverse keren dat tijdens het rijden door de stad alles ineens vaag & mistig wordt, beeld hapert een beetje en ik ram ineens tegen een gebouw op wat voor me opduikt, of andere auto's die spontaan materialiseren vlak voor je neus.
Kabel, PS3, en dns al op google servers gezet.
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Dan gaan we eens ff lekker cashen dit weekend!
Verwijderd
Als we straks die Battle hebben tegen die andere crew , wat meerdere potjes achter elkaar zijn dan kan je ook niet na 1 ronde zeggen van Ik kap er mee.....
Die Battle is overigens wel verzet naar volgende week vanwege dat speciale weekend , en omdat de servers echt aan het kutten zijn momenteel....
Oh dan kan ik misschien wel meedoen, denk er nog even over naVerwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:21:
Viel me wel een klein beetje tegen hoe weinig mensen joinde met TDM , en dat er een aantal heel snel weg gingen omdat het niet goed ging de eerste ronde...
Als we straks die Battle hebben tegen die andere crew , wat meerdere potjes achter elkaar zijn dan kan je ook niet na 1 ronde zeggen van Ik kap er mee.....
Die Battle is overigens wel verzet naar volgende week vanwege dat speciale weekend , en omdat de servers echt aan het kutten zijn momenteel....
Verwijderd
Ik word nu opeens heel PSN afgelazerd en krijg de melding Uw account is door SEN (tijdelijk) gebanned , neem contact op met het onderstaande nummer voor meer informatie
En nog wat informatie en dat ik mijn mail moet bekijken...
Ik weet niet wat er allemaal gebeurd bij mijn account, en/of iemand anders daar op aan het kutten is
Maar ik snap het eventjes niet meer
Maar eerst gezeik op mijn rockstar account , en nu op mijn SEN account.
Beetje TE toevallig allebei tegelijk
Kunnen jullie mij nog wel zien in jullie friend list ?
Ik zie je niet meer in mijn vriendelijst staan helaasVerwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:20:
Hey mensen ,
Ik word nu opeens heel PSN afgelazerd en krijg de melding Uw account is door SEN (tijdelijk) gebanned , neem contact op met het onderstaande nummer voor meer informatie
En nog wat informatie en dat ik mijn mail moet bekijken...
Ik weet niet wat er allemaal gebeurd bij mijn account, en/of iemand anders daar op aan het kutten is..
Maar ik snap het eventjes niet meer.....
Maar eerst gezeik op mijn rockstar account , en nu op mijn SEN account.
Beetje TE toevallig allebei tegelijk![]()
Kunnen jullie mij nog wel zien in jullie friend list ?
Verwijderd
Geen idee wat er allemaal gebeurdDigitalError schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:30:
[...]
Ik zie je niet meer in mijn vriendelijst staan helaas
Ik heb zo'n gevoel dat iemand mijn account of alleen account naam heeft gebruikt bij iets niet helemaal legaals......
Ik start wel eventjes mijn andere account op , kijken of ik daar wel op kom haha
ik dacht al... waar blijft ie nouJeroen04 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 23:05:
Probeer al een tijdje te joinen, maar lukt nog niet...

Het heeft ongeveer een uur proberen gekost, maar toen stond hij er wel mooi boven opJeroen04 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 02:33:
Het is GoodxFella, Stimuli en mij gelukt om Titan's op de Mazebank en omliggende gebouwen te gooien! Wohoe!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarvoor ook nog geland op en opgestegen vanaf de parkeergarage bij het vliegveld. Nu maar weer opzoek naar de volgende uitdaging.

PSN: stimuli45
Dat vraagt om een groot feest natuurlijk! Waar en wanneer?
Die Titans mooi, zou een mooi plaatje zijn als er op al die 3 hoge gebouwen 1 staat
[ Voor 12% gewijzigd door Svennie op 16-05-2014 07:41 ]
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Jeroen04 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 02:33:
Het is GoodxFella, Stimuli en mij gelukt om Titan's op de Mazebank en omliggende gebouwen te gooien! Wohoe!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanavond op alle torens een titan?
[ Voor 2% gewijzigd door proditaki op 16-05-2014 09:40 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
FirewalledJeroen04 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 02:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[ Voor 182% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 10:31 ]
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
| GTA Today (Simeon: Rank 12) Pay: Around 5K Rp: Around 3K Artificial Scarcity (Madrazo: Rank 19) Pay: $5250 Rp: 2160 Crime Scenester (Lester: Rank 20) Pay: $5250 Rp: 2180 Hit 'Em Up (Gerald: Rank 10) Pay: $2250 Rp: 2500 Master Data (Lester: Rank 16) Pay: $3750 Rp: 1500 Handle with Care (Madrazo: Rank 20) Pay: $5250 Rp: 2050 On the List (Madrazo: Rank 18) Pay: $3750 Rp: 1910 Denial of Service (Lester: Rank 14) Pay: $3750 Rp: 1730 |
Je moet deze missies eerst van je contactpersoon krijgen voordat je ze zelf kan starten.
Zoals te lezen aan de benodigde ranks zijn het low level missies, mogelijk om het spel voor de beginnende speler wat makkelijker/leuker te maken en vandaar ook de lage payout in $ en RP.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 11:03 ]
Verwijderd
Oh dacht al dat het aan mij lagWobcat schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:20:
Ik heb veel last van disconnects, time out en meer van die ongein. Ben er wel even klaar mee is gewoon niet meer leuk spelen zo. Had bijv. net 'vieze harry' opgepikt met een heli, vlieg richting appartement van nog een crewlid, bijna geland en weg was ik, connection reset ofzo. Daarvoor al diverse keren dat tijdens het rijden door de stad alles ineens vaag & mistig wordt, beeld hapert een beetje en ik ram ineens tegen een gebouw op wat voor me opduikt, of andere auto's die spontaan materialiseren vlak voor je neus.
Gisteren was wel fun. Vrijwel de hele avond deathmatches en missies gespeeld met andere crewmembers (al loop ik vaak als een kip zonder kop rond). Vooral die vliegmissies zijn niet echt aan mij besteed (denk dat mijn character hoogtevrees heeft).
Op het einde vd avond nog een Coveted-playlist met Hansuh gedaan en er nog een aardig zakcentje aan over gehouden. thanks
Hopelijk arriveert mijn headset vandaag, want geen mic en geluid op 2 (ja de dames hier willen niet gestoord worden tijdens GTST) is niet echt top....
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 11:13 ]
Count me in als dit plaatsvindt
Wil hem nog wel een keer op de Maze bank zetten hoor
Ik vind juist dat je je eigen wapens moet kunnen gebruiken, die heb je tenslotte verdiend...Kjid schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:58:
Ik vind dat je bij deathmatches voor Forced + pickups moet kiezen hoor.. Het is echt niet eerlijk als mensen beginnen met miniguns rpgs en andere overpowered troep. Sta ik daar met mn AK 47... Misschien wordt het dan ietsje leuker, maar waarschijnlijk blijft het kut.
Dus iemand die weinig speelt, net begonnen is of geen missies speelt (en dus nog geen hoog level is) is altijd in het nadeel. Vind ik wat vreemd. Ook ik ben voor gelijke rechten in een DM.HardHouse schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:22:
[...]
Ik vind juist dat je je eigen wapens moet kunnen gebruiken, die heb je tenslotte verdiend...
Verwijderd
Ach maakt mij niet zoveel uit joh. Wat mij wel opviel is dat je als beginner minder health hebt (correct me if im wrong). Denk dat ik dus vaker naar de sportschool moet.....Kjid schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:58:
Ik vind dat je bij deathmatches voor Forced + pickups moet kiezen hoor.. Het is echt niet eerlijk als mensen beginnen met miniguns rpgs en andere overpowered troep. Sta ik daar met mn AK 47... Misschien wordt het dan ietsje leuker, maar waarschijnlijk blijft het kut.
Ik begrijp het verder wel, ik let meestal (in ieder geval bij races) er op of er meerdere crewmembers met lagere levels bijzitten en dan doe ik de customs uit, dan heeft iedereen evenveel kans. Als er maar één bij zit met een lage level dan laat ik de customs lekker aan. Waarschijnlijk zou ik het bij DM's ook zo doen. Geldt alleen als ik in crewverband speel. als ik met randoms speel dan bekijken ze het maar
Ik snap dit soms niet. Als ik zie hoeveel moeite deze mensen doen om te glitchen, dat is mij te veel moeite man. Ik ga liever de game spelen ofzo...
[videoverwijderddieoverglitchenging]
[ Voor 22% gewijzigd door Kju op 16-05-2014 13:35 ]
Verwijderd
Vanwege allee problemen en chaos met mijn andere account , ga ik verder met mijn oude psn account en ga ik daar weer beginnen van 0,0 (vanaf na het weekend)..
Als iedereen die mij in mijn vriendenlijst had mij weer zou willen toevoegen , mijn psn account is nu just_jan
Denk dat het makkelijker is dat jullie mij toevoegen dan dat ik iedereen 1 voor 1 moet toevoegen haha
Ik zie jullie weer na het weekend
Hoezo, je hebt vanaf level 1 al de Special Carbine en de Bullpup toch de meest gebruikte denk ik samen met een shotgun als ze dichtbij komen.Jeroen04 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:25:
[...]
Dus iemand die weinig speelt, net begonnen is of geen missies speelt (en dus nog geen hoog level is) is altijd in het nadeel. Vind ik wat vreemd. Ook ik ben voor gelijke rechten in een DM.
Je bent meer in het nadeel door je veel lagere health en daar verander je toch niks aan dat duurt gewoon tot ergens tussen level 100 en 120 voor die op max staat.
Los daarvan vind ik het eigenlijk vrij logisch dat als je weinig speelt je ook wat minder hebt.
En buiten dat ook al ben je level 1 als je kan freeaimen ben je altijd in het voordeel daar weegt de rest echt niet tegen op....
Met randoms zouden de meesten dat wel hebben denk ikKju schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:36:
Waarschijnlijk zou ik het bij DM's ook zo doen. Geldt alleen als ik in crewverband speel. als ik met randoms speel dan bekijken ze het maar
Ik snap dit soms niet. Als ik zie hoeveel moeite deze mensen doen om te glitchen, dat is mij te veel moeite man. Ik ga liever de game spelen ofzo...
Wat betreft dat glitchen dat begrijp ik ook niet evenmin begrijp ik niet dat je de video hier post, volgens mij hoort dat hier niet thuis....
De quote ook even aangepast nu is ie helemaal wegKju schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:36:
Je hebt gelijk. Het is al weg.
Eigen forum heeft wel het voordeel dat het overzichtelijker is als je iets wil plannenKju schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:42:
Gelukkig hoeven wij hier niet zelf te moderaten. Sommige crews hebben een eigen site en een eigen forum, dan moeten ze daar ook nog zelf moderaten.
Ik kon me dood ergeren aan mensen die soms een RPG of minigun of wat dan ook tegen me gebruiken. Daar valt soms gewoon niks tegen te doen. Ondertussen ben ik ook behoorlijk op level, maar zoals HardHouse weet was dit tot voor kort nog niet zo. Ik ben redelijk vaak online, maar tot voor kort speelde ik altijd alleen maar in FreeRoam. Daar mag iedereen wat mij betreft gebruiken wat 'ie wil, maar mijn mening blijft dat het gewoon leuker en eerlijker is om met dingen als DM geen customs te doen. En inderdaad naast de weapons ook voor de veel lagere health. Maar goed, dat is mijn mening.
Verwijderd
Verwijderd
Mwoah ,Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:42:
Tsjaa zo gaat dat in de online wereld, lager level heb je altijd de mindere wapens (call of duty bijvoorbeeld)
Ik kon gisteren als level 21 toch aardig mee komen
Maar ik ben het wel met Jeroen04 mee eens dat als we als crew onderling spelen , dat het leuker is als je geen RPG'S en Miniguns gebruikt.
Een goed gemikte granaat is nog wel ok (hoe irritant ook
En die lagere health is wel waardeloos ja , in een straight gunfight met een level 100+ ben je gewoon vaak de sjaak..
Maar dan moet je juist een beetje tactisch nadenken en anders spelen , en daarom vind ik tdm juist zo leuk..
Maar het ligt ook maar wat je persoonlijk beter ligt...
De ene excelleert juist in races terwijl de andere weer in TDM een Master is..
https://untappd.com/user/OzzBier
Good Fella schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:40:
Trouwens Jeroen en Stimuli, ik wil jullie nog even hartelijk danken voor de mooie avond gisteren, dankzij jullie is het me eindelijk gelukt om pas om 4 over 9 wakker te worden en zo ongeveer een half uur te laat te komen! Daar ben ik erg blij mee

Lol, Dat heb je altijd nog zelf in de hand! Daarom heb ik ook de harde grens van 1:00 getrokken.Good Fella schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:40:
Trouwens Jeroen en Stimuli, ik wil jullie nog even hartelijk danken voor de mooie avond gisteren, dankzij jullie is het me eindelijk gelukt om pas om 4 over 9 wakker te worden en zo ongeveer een half uur te laat te komen! Daar ben ik erg blij mee
En ik de zachte grens van 23.45 die 99% van de tijd ruim wordt overschredennickvanozzie schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:47:
[...]
Lol, Dat heb je altijd nog zelf in de hand! Daarom heb ik ook de harde grens van 1:00 getrokken.
Dat regelen wij gewoon voor je. Zo zijn wijGood Fella schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:40:

gangster carwash

Walking on the bright side of life
Ik vind dit redelijk aanstootgevend! dit valt bijna onder godslastering!F_hertgers schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 01:37:
Dit doet de Tweakcrew360 met Jesters
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nogal respectloze actie tegenover jullie mede-tweakers.F_hertgers schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 01:37:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik meende dat we één crew waren, xbox of ps3, maar deze haat richting het andere platform is van een behoorlijk niveau!F_hertgers schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 01:37:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nou nou, laten we er geen flame war van maken. PlayStation en de Jester zijn nog steeds de beste.
Ik hou wel van een verhitte discussie.Good Fella schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 01:54:
[...]
Nou nou, laten we er geen flame war van maken. Playstation en de Jester zijn nog steeds de beste.
Alle coole mensen zitten toch ook bij de PlayStation crew? Al die heethoofden zitten op de XboX.
Lekker nog even wat olie op het vuur gooien. Hatsaaa!Good Fella schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 01:57:
[...]
Alle coole mensen zitten toch ook bij de PlayStation crew? Al die heethoofden zitten op de XboX.
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com