Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

nickvanozzie schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:24:
[...]

Och och, Assasins reageert ook weer eens :P :+
Vanavond zal ik eens met een andere Ossie samenspannen. 2 Ossies, 2 keer zoveel plezier! :D haha.

Mijn broer dus, heb hem alvast uitgenodigd voor de GOTP crew ondanks dat hij geen tweakert is. Maar met ruimte voor 1000 man zal dat geen probleem zijn denk.
2X Ozzie neeeeeeee 8)7

Zeer welkom is je broer Ozziemann GOTP word langzaam een familie crew :)
Gisteren avond drukte ik de race weg toen ben ik meteen maar gestopt was gisteren niet bepaald mijn avond.
Zelf Rooftop Rumble lukte gisteren niet in 1 keer maar in 3 keer :'(
Vanavond hoop ik weer online te komen even de schade in halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb daar deze week ook een hoop last van. Veel van die 'job failed to load' errors, disconnects waarbij je terugkomt in gta v, niet startende jobs. Veel ellende. Wellicht heeft het ook de maken met de connectiviteit naar Rockstar vanuit het land waar je zit ofzo, of je nat configuratie. Het valt mij ook op dat ik, als ik een game host maar heel langzaam anderen binnen zie druppelen terwijl een of andere blèrsessie vol fransen en spanjaarden binnen no time van 6 naar 12 deelnemers loopt. Misschien moet ik mijn ps3 eens in de dmz van mijn modem zetten.

Ik krijg zo langzamerhand het idee dat het gratis is omdat het één grote beta is :) Al die wachttijden zijn ook rete irritant, stop je met een race of missie dan ga je op hetzelfde punt op de map verder waar de missie stopte, alleen moet hij dat dan wel nogmaals een keer laden. Als ze gta v uitbrengen voor nextgen en daarbij goed gebruik maken van de grotere hoeveelheid geheugen en daarmee ook de laadtijden minimaliseren koop ik gta v nog een keer, samen met een ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien ligt het aan je settings of je setup. Ik heb een doodnormale Ziggo lijn, wel de google dns settings op m''n router (maar dat was al lang voordat ik GTA online ging spelen) en de PS3 is via wifi verbonden.Ik zal niet ontkennen dat de servers van Rockstar ronduit slecht zijn maar ik heb niet de ervaring dat ik zo veel last heb van ellende. Ik speel vrijwel vanaf het begin, sinds november bijna elke dag, en de dagen dat ik noemenswaardige issues heb gehad kan ik op één hand tellen. De momenten dat ik tot 30 seconden moet wachten voordat ik kan refreshen of glitches die ik af en toe in missies tegenkom tel ik dan niet mee.
De ervaring is inderdaad niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld als je fifa online speelt, dan heb ik nog nooit ergens last van gehad.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-02 12:02
Paar fijne potjes geracet vannacht! Ook goed om te zien dat we tijdens normale races lekker clean racen en tijdens GTA races het helemaal losgaat.

In het bijzonder nog even een bedankje aan Markies, die mij vannacht eerst compleet overhoop reed maar direct keurig wachtte tot ik weer de baan op was en mij voor liet. Hulde! Was die race met alle sports classics, ik had een Z-type dacht ik.

Ik zal er voortaan op letten ook proberen wat minder te beuken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Ach vaak overkomt het je gewoon :) sommige mensen doen het erom, die hebben echt zitten oefenen op strategische tikjes uitdelen denk ik. An sich ook best knap maar ook rete fukkin irritant. Het wordt tijd dat ze het racetype 'clean' toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 20:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Was net aan het freemoden met een paar GoT-ters, toen mijn auto in het water viel.

Ik heb zeer zeker weten er een Mors Mutual Insurance/Tracker op zitten, maar GTA zegt dat de auto verloren is! WIe heeft dit ook?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
SalimRMAF schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 21:34:
Was net aan het freemoden met een paar GoT-ters, toen mijn auto in het water viel.

Ik heb zeer zeker weten er een Mors Mutual Insurance/Tracker op zitten, maar GTA zegt dat de auto verloren is! WIe heeft dit ook?
Staat die ook niet meer tussen je lijstje auto's bij je mechanic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

falcon123 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 22:07:
[...]

Staat die ook niet meer tussen je lijstje auto's bij je mechanic?
Jawel, maar als (destroyed). :(

Blijkbaar doet Rockstar dat expres?

https://support.rockstarg...86-Warning-about-car-loss 8)7 :X

[ Voor 24% gewijzigd door SalimRMAF op 09-03-2014 00:19 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
SalimRMAF schreef op zondag 09 maart 2014 @ 00:15:
[...]

Jawel, maar als (destroyed). :(

Blijkbaar doet Rockstar dat expres?

https://support.rockstarg...86-Warning-about-car-loss 8)7 :X
Ik had volgens mij ook een keer zoiets met m'n Adder.... maar er was wel een fix voor.... staat hier wel ergens in dit topic of in GTA online topic... Zal nog ff kijken voor je..

Welke auto ben jij nu soort van kwijt dan?

Volgens mij had ik dit toen gedaan wat in dit topic van GTAforums staat:

http://gtaforums.com/topi...anent-car-loss-read-here/

[ Voor 17% gewijzigd door falcon123 op 09-03-2014 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

falcon123 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 00:20:
[...]

Ik had volgens mij ook een keer zoiets met m'n Adder.... maar er was wel een fix voor.... staat hier wel ergens in dit topic of in GTA online topic... Zal nog ff kijken voor je..

Welke auto ben jij nu soort van kwijt dan?

Volgens mij had ik dit toen gedaan wat in dit topic van GTAforums staat:

http://gtaforums.com/topi...anent-car-loss-read-here/
Een Oracle, maar die had ik wel upgetuned. :| Mijn favoriete auto! Bedankt voor je link ik zal ernaar kijken.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

SalimRMAF schreef op zondag 09 maart 2014 @ 01:21:
[...]

Een Oracle, maar die had ik wel upgetuned. :| Mijn favoriete auto! Bedankt voor je link ik zal ernaar kijken.
Ik weet dat Xenad dat ook gehad heb die auto van hem stond in zijn garage (400.000K appartement 10 plekken dus) De auto stond links achter in de hoek en door een BUG was die auto ineens niet meer verzekerd.
En hij was hem ook kwijt ik zelf heb dat ook gehad maar ik was door de waarschuwing van Xenad slim om deze auto die daar stond te pakken en moest hem dus ook op nieuw verzekeren.
Als je auto daar gestaan heeft is de kans dat je hem echt kwijt bent groot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jertyrano
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:35

Jertyrano

PSN: Jertyrano

Ik had ook afgelopen week dat mijn Dominator (stond id linksachter in de hoek) vernietigd werd en kon hem ook niet mer terugkrijgen maar stond wel in mn tel bij de mechanic. Heb net die stappen gevolgd van SNES, ging echt heel makkelijk en ben weer blij met mn auto :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maze bank survival was niet eens zo slecht...
Minimum aantal spelers voor een playlist is 6. Weten we dat ook weer ..

[ Voor 44% gewijzigd door Kju op 09-03-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:08

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik heb net een aanvraag gedaan om tot de crew te behoren. Moet ik nog iets naast het klikken op het request knop in de SocialClub?

PSN=DerOllie
Tweakers = DerOllie
RSG = OllieGTA4

[ Voor 16% gewijzigd door DerOllie op 09-03-2014 15:29 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Jammer genoeg krijg ik steeds mijn laatste auto terug, en niet drie van mijn vernietigde wagens.

Hoe kun je kiezen welk voertuig je krijgt?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:20
Kju schreef op zondag 09 maart 2014 @ 13:39:
Maze bank survival was niet eens zo slecht...
Minimum aantal spelers voor een playlist is 6. Weten we dat ook weer ..
Haha daarom konden we dus niet verder. Ik was net aan het stijgen op de ranglijst :p

Laatst kwam ik ook in een playlist terecht (laatste ronden) maar toen waren ze maar met zijn 2'en, misschien is het afhankelijk van welke jobs er in de playlist staan?

Ik vind het idee wel leuk. Als er een keer veel mensen online zijn 's avonds dan zouden we het nog een keer kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was mijn eerste experiment met de playlists. Jullie hadden de voicechat niet aan, ik heb het een paar keer herhaald, ook toen ik weg ging dat het geen zin had om te wachten en dat er zes man nodig waren, er waren op dat moment niet genoeg mensen online.

De playlist van gisteren duurde naar mijn mening iets te lang, vandaar dat de randoms ook ineens weggingen. Dit was de playlist van gisteren: klik
Ik heb daarna een andere playlist gemaakt met 5 onderdelen (4 races en een DM): klik
Ik wilde deze gisteravond uitproberen maar tegen de tijd dat er voldoende crewmembers online waren moest ik zelf alweer offline.
BTW, ik vond A Bridge To Far (by a_manders ;)) eigenlijk best leuk, en ik ben normaal niet eens zo dol op deathmatches.

Het is work in progress dus ze zullen qua inhoud heus wel veranderen. Anderen kunnen de playlists ook bookmarken door op Social Club op Add to game te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Ik hoorde niet wat je zei Kju. Ik had gewoon de ingame radio aan en dan komt je stem amper er boven uit (bij andere mensen minder last van). Misschien ligt het ook aan mijn instellingen.

Haha het lijkt alsof ik de ene dag dyslectischer ben dan de andere. De naam van de DM had natuurlijk "A bridge too far" moeten zijn. Hij is wel oke alleen ik had hem getest met het verkeer aan. Zonder verkeer is het wel een beetje een sniper map :p

De race "City tour 90210" hebben we al wel vaker gedaan en is in potentie wel een leuke race alleen als ik de bochten netjes van buiten naar binnen neem dan kom ik niet langs het checkpoint. Ik kan dus elke keer omkeren om hem alsnog te halen :( En ik snij niet eens af over de stoep ofzo ik blijf netjes op de straat. Zou iets aangepast moeten worden lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
[b][message=41906581,noline]
De race "City tour 90210" hebben we al wel vaker gedaan en is in potentie wel een leuke race alleen als ik de bochten netjes van buiten naar binnen neem dan kom ik niet langs het checkpoint. Ik kan dus elke keer omkeren om hem alsnog te halen :( En ik snij niet eens af over de stoep ofzo ik blijf netjes op de straat. Zou iets aangepast moeten worden lijkt mij.
Ik weet niet of het bij die race was maar ik heb gister ook zoiets gehad, checkpoints moeten natuurlijk wel op de ideale lijn liggen en niet midden op de weg in een haakse bocht 8)7

Audio instellingen voice chat op fade radio en dialogue boost hoog wil misschien wat helpen...
Fade radio kan irritant zijn als er mensen bij zijn waar de headset continue geluid produceerd tikjes etc of gewoon een zak chips..., ik weet niet of elke headset een mute knop heeft maar dat zal toch wel...

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor die race moet je bij P-A-055 zijn ;)
De DM vond ik wel leuk zo maar het is zonder traffic inderdaad snipen. De straaljagers vond ik wel een leuke toevoeging zo.

Op RSC vind ik het een beetje moeilijk discussieren.

OK voorstel voor een playlist:

Race: downtown underground en 4 way madness
LTS: Movie Studio en Del Perro Pier
DM: Concrete en Fort Zancudo
Crewmade: A bridge to(o) far en City tour 90210

Ik wil als het kan vanavond wel een challenge uitproberen die al in het menu staat van anderen. Ik moet me er wel een beetje in verdiepen, zag er een paar waar je 250k kan verdienen en lees hier en daar dat je de buit deelt met crewmembers?

Nieuwe aanwinst met crew colors:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6167/cPv2CaWnf0OXGWVXt7kEiA/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2631/ChtEpEa7B02x94xdG4jpVA/0_0.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Kju op 11-03-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Ik zou het eerder los trekken. 4 tot 6 jobs lijkt mij voldoende voor een playlist omdat je dan in praktijk al snel 45 min tot 1 uur bezig bent.

Gisteren met wat crew leden gespeelt: SpeedFight-4 SC, rubensaurus en Kraziey-k. Kwam wel weer veel problemen tegen. SpeedFight-4 SC en rubensaurus waren zomaar weg toen we in de missie zaten terwijl ze in de lobby nog als joined stonden.

Al met al wel weer 2 ton verdient met 3 uurtjes knallen. Challenges ben ik ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond kon ik geen challenges vinden, playlists deden het ook niet, dus heb ik niets uit kunnen proberen. Kon zelf ook geen sessies vinden, uit ellende dus alleen maar geld uitgegeven aan m'n Alpha in plaats van geld verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hopen dat het vanavond beter gaat dan gisteren.. elke keer verbinding weg.. het word niet beter, het is al vanaf dag 1 kut met die connecties in gta online (en ja ik heb de dns al op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:27

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Benieuwd of het nog wat drukker wordt vandaag.

Hmm. Kju en Ruben uit de survival kwijt geraakt en nu heb ik ook connection lost omdat ie 'unable to determine host' geeft.

[ Voor 58% gewijzigd door OzzieMann op 11-03-2014 20:59 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik raakte daarna ook digitalerrors kwijt. Ben daarna maar weer offline gegaan. Ik loop zwaar achter op m'n series ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja het is maar een dooie boel zo.. zie iedereen online komen en meteen weer offline gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
DigitalError schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:21:
hopen dat het vanavond beter gaat dan gisteren.. elke keer verbinding weg.. het word niet beter, het is al vanaf dag 1 kut met die connecties in gta online (en ja ik heb de dns al op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 staan)
Ik speel bijna elke dag wel en heb nagenoeg geen last van zulke connection issues.. Gelukkig maar ;)
Toch wel gek eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorry van die tractor missie.. maar het was best grappig eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ach ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Was een leuke avond gister ^^

Boven op de Mazebank Tower :D :P 8)

Edzeau met z'n mooie actie pose :P 8)
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1538/dymylEIG3UKPMpjEpUIhsA/0_0.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door falcon123 op 13-03-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Haha, ja was leuk!
Oeh, mooie kleurtjes :9~ Vooral de Rood-wit-blauw van Edzeau
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1816/5v7Jh1Sy0Ua_huI__m8Exw/0_0.jpg

Ik was opeens weg, verbinding viel weg en werd meteen naar singelplayer gegooid. Maar het was toch alweer bijna 01:00 uur dus ben ik maar meteen gekapt.

[ Voor 33% gewijzigd door OzzieMann op 13-03-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Via deze manier kan je praktisch elke kleur gebruiken voor de crew kleur, simpel door de RGB waarde te veranderen bij "inspect element" HTML gedeelte..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GM5h3VGQn9Y]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
#d9ff26?

Afbeeldingslocatie: http://www.colorhexa.com/d9ff26.png

Of we kunnen iets anders proberen. Eigenlijk ben ik wel tevreden over de crew kleur nu
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0511/M1LOiXSQek2MrCNBJOP6rg/0_0.jpg

[ Voor 137% gewijzigd door Kju op 13-03-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

De crew kleur vind ik nu ook wel mooi hoor. Is toch lastig iedereen blij maken met een kleur.

Lees ik het nu goed dat er hoop problemen zijn geweest afgelopen dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:21

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Kju schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:07:
#d9ff26?

[afbeelding]

Of we kunnen iets anders proberen. Eigenlijk ben ik wel tevreden over de crew kleur nu
[afbeelding]
Deze kleur is het zelfde als bij de xbox360 crew ! Geweldig

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik heb vanmiddag ook mijn eerste job gemaakt :P

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5mission/3343/uVNJuWHzyE2ZLGfcux7NZg/1_1.jpg

Bevind zich op het vliegveld van Sandy Shore, waarbij ik diverse ramps heb geplaatst waar je met verschillende voertuigen over heen kan gaan. Main gedeelte is een jump waarbij je over ong. 10 bussen heen moet springen :P Daarnaast kan je elkaar nog steeds afschieten of overrijden of whatever ;) :P

http://rsg.ms/1gty9xm

Inspiratie kwam hier vandaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

falcon123 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:37:
Ik heb vanmiddag ook mijn eerste job gemaakt :P

[afbeelding]

Bevind zich op het vliegveld van Sandy Shore, waarbij ik diverse ramps heb geplaatst waar je met verschillende voertuigen over heen kan gaan. Main gedeelte is een jump waarbij je over ong. 10 bussen heen moet springen :P Daarnaast kan je elkaar nog steeds afschieten of overrijden of whatever ;) :P

http://rsg.ms/1gty9xm

Inspiratie kwam hier vandaan :P
[video]
Geweldig filmpje
Ook hebben we gisteren avond erg gelachten met jou job.
Lijkt me vooral leuk om jou job te doen met man of 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Assassins8913 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:41:
De crew kleur vind ik nu ook wel mooi hoor. Is toch lastig iedereen blij maken met een kleur.
Inderdaad, straks moeten we een commissie benoemen om de kleuren te bepalen :+

BTW, die kleurcombi van die ik van FranticDJ heb gepikt levert wel vet ogende auto's op:

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4636/7ECWQVDNYUWU-lX_Nb3Lxg/0_0.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Kju op 14-03-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Mooie boel weer, mn entity weg 1.2 miljoen naar de klote....
Wel het trucje gelezen om hem terug te krijgen maar ik zag eerst een armored truck terwijl ik in een gejatte auto reed, truck gepakt en om de sterren kwijt te raken garage ingereden waar ik dacht dat er nog 2 lege plekken waren nl die van de entity en een gewone lege plek (entity stond op 10)
Eenmaal in de garage bleek ik geen 2 lege plekken te hebben maar slechts 1 die van de entity die destroyed was en heeft de auto die ik naar binnen reed zichzelf op de plek van de entity geparkeerd zonder te vragen om te overschrijven?!?!?!!!!! Dat vraagt ie normaal wel ook al is een auto destroyed maar dit keer niet en dus weg mogelijkheid om met het trucje alsnog de entity terug te krijgen en dus weg 1.2M
Daarna in de garage gezien dat er 2 autos niet verzekerd waren die dat gister nog wel waren en dus waarschijnlijk 3 met de entity waardoor er ook niet gevraagd is om te overschrijven....
Ben zo onderhand echt helemaal klaar met Rockstar, alle grapppen bij elkaar heeft dit soort onzin me nu al 1.5M gekost zo is spelen echt niet leuk meer. Bedankt Rockstar!!!!

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

HardHouse schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:46:
Mooie boel weer, mn entity weg 1.2 miljoen naar de klote....
Wel het trucje gelezen om hem terug te krijgen maar ik zag eerst een armored truck terwijl ik in een gejatte auto reed, truck gepakt en om de sterren kwijt te raken garage ingereden waar ik dacht dat er nog 2 lege plekken waren nl die van de entity en een gewone lege plek (entity stond op 10)
Eenmaal in de garage bleek ik geen 2 lege plekken te hebben maar slechts 1 die van de entity die destroyed was en heeft de auto die ik naar binnen reed zichzelf op de plek van de entity geparkeerd zonder te vragen om te overschrijven?!?!?!!!!! Dat vraagt ie normaal wel ook al is een auto destroyed maar dit keer niet en dus weg mogelijkheid om met het trucje alsnog de entity terug te krijgen en dus weg 1.2M
Daarna in de garage gezien dat er 2 autos niet verzekerd waren die dat gister nog wel waren en dus waarschijnlijk 3 met de entity waardoor er ook niet gevraagd is om te overschrijven....
Ben zo onderhand echt helemaal klaar met Rockstar, alle grapppen bij elkaar heeft dit soort onzin me nu al 1.5M gekost zo is spelen echt niet leuk meer. Bedankt Rockstar!!!!
Echt waardeloos dit oke jij heb geld genoeg om de auto terug te kopen maar daar speel je niet voor.
Kan je geen mail sturen naar Rockstar ? auto's die ineens niet meer verzekerd zijn en zo belachelijk.
Vraag maar aan xenad die heeft zelfde geintje gehad alleen met minder dure auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Mijn Oracle heb ik eveneens niet terug, en ik weiger dan ook pertinent om met mijn huidige geld andere autos te kopen!

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:31
Kju schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:56:
[...]

Inderdaad, straks moeten we een commissie benoemen om de kleuren te bepalen :+

BTW, die kleurcombi van die ik van FranticDJ heb gepikt levert wel vet ogende auto's op:

[afbeelding]
Zal bijna patent aan gaan vragen 8-)

Maar matte black met de crew color als secondary is vet :Y

Zo ook weer eens online komen. Afgelopen dagen ff druk geweest met wat afstudeerspul :+

[ Voor 8% gewijzigd door Frantic op 15-03-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Hm, wordt steeds uit jobs gegooid, maar voor het eerst wel een stabiele verbinding met GTA Online

Btw vraagje: In single player heeft Franklin een motor die je heel uitgebreid kan modden. Is er een equivalent in Online?

[ Voor 39% gewijzigd door Frantic op 15-03-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

FranticDJ schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:17:
Hm, wordt steeds uit jobs gegooid, maar voor het eerst wel een stabiele verbinding met GTA Online

Btw vraagje: In single player heeft Franklin een motor die je heel uitgebreid kan modden. Is er een equivalent in Online?
Gisteren avond was het erg rustig met crewleden. Toen er eindelijk iemand joinde begon ik de missie Titan of job we zouden met zijn 4re zijn. Ik zeg nog nou moeten we weer even stukje horden loop doen begin van de missie.
En denk is wel heel erg stil was ik ineens weer alleen :(
Erg jammer dat deze foutjes er weer(nog steeds) in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Idd, naja vanmiddag nieuwe ronde nieuwe kansen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FranticDJ schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:17:

Die motor rijdt ook in online rond.

Gisteravond bezig met een missie met 2 tweakers. Missie dat je eerst naar een drugs plek moet gaan, dan naar een andere locatie om te hacken en dan door naar het vliegveld om te rellen. Eerste deel prima, komen we bij het vliegveld, compleet uitgestorven :? . Ik stap nog uit de auto, wandel door de loods, trapje op waar normaal gesproken ook paar mannetjes zitten. Nu niks. Kom ik terug is Baloe (uh... een tweaker?) over m'n Turismo heen gereden met z'n Sandking. Na iedere keer dat ik bij hem in de buurt kwam ging m'n Turismo eronder door. Bleef weinig van over :+ . Jammer is op zich geinig missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

wordt er vanavnd nog gespeeld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
in ieder geval niet tussen 21.00 en 22.00 (Top Gear kijken)

maar wat is er mis met zometeen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

DigitalError schreef op zondag 16 maart 2014 @ 14:16:
[...]

in ieder geval niet tussen 21.00 en 22.00 (Top Gear kijken)

maar wat is er mis met zometeen? :P
Ik ben er dan ook niet , 2e deel kerst special Birma !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Jheroun schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:24:
Wat is nou een handige manier om meer met tweakers in contact te komen binnen een game? Heb wel een paar keer geswitched naar een game met crewmembers (via die optie in het online menu) maar dat leidt meestal niet tot sessies vol tweakers.

Moet ik de hele tweakerscrew op mijn friendslist zetten ofzo of krijgt iedere tweaker die online is uitnodigingen voor de hierboven genoemde races maar heb ik die gewoon toevallig nog niet langs zien komen?
Volgens mij hebben wij vanmiddag een heel aardig potje zitten racen. :P

Op een gegeven moment reden we op het vliegveld zij aan zij bijna een volle ronde, tot een of andere malloot er tussendoor kwam, en een van ons beide aan de kant tikte... Gave races waren dat wel!

Als ik je vraag bekijk (weet niet of er antwoord is gegeven) maar je kan aangeven bij het inviten dat je de hele crew wilt uitnodigen. Ik neem aan dat die dan iedereen van de GOTP crew een invite stuurt, ik heb vanmiddag meerdere crewleden in de races voorbij zien komen... Werkte goed 8)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Ben jij er ook vanavond ?
Dan kan ik denk ik niet 😃😃😃 :)

Ik zal rond half 10 online komen eerst Arrow 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!
abu-_jizn is een cheater... als je die vent tegenkomt doe hem dan ff reporten bij R* heb ik ook al 4x gedaan net.. word echt doodziek van die vent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
DerOllie schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:08:
[...]

Volgens mij hebben wij vanmiddag een heel aardig potje zitten racen. :P

Op een gegeven moment reden we op het vliegveld zij aan zij bijna een volle ronde, tot een of andere malloot er tussendoor kwam, en een van ons beide aan de kant tikte... Gave races waren dat wel!
Idd wel cool ja :) tot die malloot in die oranje auto begon te kloten. Hij had mij er in de eerste ronde ook al uitgetikt, toen heb ik hem een tik teruggeven. Daarna leek hij zich te gedragen maar toen hij weer begon te kloten ben ik hem ff op zijn huid gaan zitten. Hopelijk snapt hij nu dat het echt niet tof is om mensen tikjes tegen de achterkant te geven. Kijk ik ram ook regelmatig iedereen van de baan met duffe acties, dat hoort erbij maar als iemand keer of keer een heel klein stukje naast je komt en je dan een tik geeft zit je gewoon te etteren.

Ik werd in die race rondom die landingsbanen in de desert overigens fantastisch door iemand geplet op mijn motor tussen hem en een hek. Dat hoort er wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Assassins8913 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:26:
[...]

Ben jij er ook vanavond ?
Dan kan ik denk ik niet 😃😃😃 :)

Ik zal rond half 10 online komen eerst Arrow 👍
Lol, Arrow kan je ook op andere manieren kijken hoor! :P CU2NITE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Jheroun schreef op zondag 16 maart 2014 @ 18:16:
[...]

Idd wel cool ja :) tot die malloot in die oranje auto begon te kloten. Hij had mij er in de eerste ronde ook al uitgetikt, toen heb ik hem een tik teruggeven. Daarna leek hij zich te gedragen maar toen hij weer begon te kloten ben ik hem ff op zijn huid gaan zitten. Hopelijk snapt hij nu dat het echt niet tof is om mensen tikjes tegen de achterkant te geven. Kijk ik ram ook regelmatig iedereen van de baan met duffe acties, dat hoort erbij maar als iemand keer of keer een heel klein stukje naast je komt en je dan een tik geeft zit je gewoon te etteren.

Ik werd in die race rondom die landingsbanen in de desert overigens fantastisch door iemand geplet op mijn motor tussen hem en een hek. Dat hoort er wel bij :)
Ja dat pletten zag ik inderdaad, ik reed iets achter je en iedereen reed zich in de eerste ronde gigantisch daar op vast. Ik had eerder een foutje gemaakt, en niet zoveel snelheid, waardoor ik die bocht makkelijker kon nemen.
Doordat je lid bent van een crew (GOTP) zijn races hosten en opzetten een stuk sneller en leuker merk ik, mensen reageren sneller op invites, dus vaker ook echt mee, en zijn geen etteraars in races. Top!

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:26

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Redelijk verse GTA eigenaar hier en vanmiddag me aangemeld voor de ps3 tweakers crew onder de naam keeskees (haha don ask).

Hopelijk zie ik jullie snel online om wat te racen ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Voor de race liefhebbers , http://rsg.ms/PMBlhS .
Complete dag druk mee geweest, nu hopen op rs verified .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Iedere keer dat ik nu in de auto/vrachtauto zit, met het zonnetje in mn smoel hoor ik dit op de achtergrond:

YouTube: Los Tigres Del Norte - La Granja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ik heb ooit in Guatemala een hele CD van die ongein gekocht, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik heb de east los fm playlist op youtube gewoon als snelkoppeling op mijn telefoon staan. Heerlijk, zonnig gevoel als ik in de auto zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Lt. Marx schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:42:
Redelijk verse GTA eigenaar hier en vanmiddag me aangemeld voor de ps3 tweakers crew onder de naam keeskees (haha don ask).

Hopelijk zie ik jullie snel online om wat te racen ofzo!
Keeskees ? leg is uit :) :) :)

Welkom in de crew
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de PS3 is de crew in een maand tijd ca. 20% gegroeid, van de nieuwe members zie ik er best veel online, ook members van vroeger die na maanden ineens weer regelmatig online komen. Alleen heb ik, ondanks meerdere oproepen hier en op social club, het idee dat ze niet doorhebben dat ze invites krijgen van crewmembers.
Hoe moeilijk is het voor Rockstar om bij de invite te vermelden dat de uitnodiging van een crewmember is?

Ter info voor de nieuwe en terugkerende crewmembers:
Als je job invites ziet van Assassins8913, Kraziey-K, Xenad, Ozzieman, Falconn, Risifran, A_Manders, Speedfight-4 en Kjujay kan je er in ieder geval van uitgaan dat je veel cash en extra RP kan verdienen. Al lijken de missies op het eerste gezicht moeilijk als je pas bent begonnen, we vinden het nooit erg als crewmembers meedoen. Zo lang je gewoon meedoet en blijft proberen zullen in de tussentijd je stats omhoog gaan, verdien je cash en RP, kan je betere wapens kopen en zal je automatisch beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[quote]Kju schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:53:
Op de PS3 is de crew in een maand tijd ca. 20% gegroeid, van de nieuwe members zie ik er best veel online, ook members van vroeger die na maanden ineens weer regelmatig online komen. Alleen heb ik, ondanks meerdere oproepen hier en op social club, het idee dat ze niet doorhebben dat ze invites krijgen van crewmembers.
Hoe moeilijk is het voor Rockstar om bij de invite te vermelden dat de uitnodiging van een crewmember is?

hoe moeilijk kan het zijn om dat bericht ff een ander kleurtje te geven ofzo... ik irriteer me daar al vanaf dag 1 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Kju schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:53:

Als je job invites ziet van Assassins8913, Kraziey-K, Xenad, Ozzieman, Falconn, Risifran, A_Manders, Speedfight-4 en Kjujay kan je er in ieder geval van uitgaan dat je veel cash en extra RP kan verdienen. Al lijken de missies op het eerste gezicht moeilijk als je pas bent begonnen, we vinden het nooit erg als crewmembers meedoen. Zo lang je gewoon meedoet en blijft proberen zullen in de tussentijd je stats omhoog gaan, verdien je cash en RP, kan je betere wapens kopen en zal je automatisch beter worden.
Check, zal er omdenken :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:34

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Voor de nieuwe joiners: Wat op zich altijd wel een goed idee is, is om te kijken welke crew members er online zijn, zodat je de namen zou kunnen herkennen als er invites langs komen. Via het pauze menu -> online -> crews -> etc..
Vanaf daar kun je ook makkelijk een sessie van een crew lid joinen. Dat kan freeroam of een missie zijn (waar je dan aanvankelijk zal toeschouwen tot de missie klaar is).

[ Voor 3% gewijzigd door fdisk op 20-03-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is ook een manier. Alleen kan ik het wel begrijpen dat beginners daar nog niet direct aan denken. Ik kom nog spelers met level 100+ tegen die nog op start drukken, naar de map gaan en de bestemming kiezen, terwijl alles, ook drop-off etc. tijdens missies, sneller te bereiken is via select.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Kju schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:54:
Dat is ook een manier. Alleen kan ik het wel begrijpen dat beginners daar nog niet direct aan denken. Ik kom nog spelers met level 100+ tegen die nog op start drukken, naar de map gaan en de bestemming kiezen, terwijl alles, ook drop-off etc. tijdens missies, sneller te bereiken is via select.
Ja Kju OzzieMann moet nog veel leren komt wel goed met hem >:)
Kju schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:53:

En zelfs al zou je als beginnend speler alleen de missie joinen en dan bv koffie zetten of wat dan ook.
De punten en het geld krijg je dan toch ook zo kan je snel groeien en veel geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Bij xbox crew ook herintreders , vandaag en gister toch zeker 20 verschillende crewmembers online , teller van de crew staat nu op 257 members , 65 custom jobs , en 1850 fotos, .

Voor de nieuwe crewmembers , lees ff goed de eerste pagina van dit topic.
Wil je je custom racejob promoten en laten testen ,host gewoon naar je crewmembers of post je link hier op de pagina.

Ik kreeg gister van de crewleader fdisk , een link van een enorm goede custom race ,deze is van een gerenommeerde gamer ,hij is ook bekend op youtube ,deze kan je makkelijk toevoegen bij je socialclub account , door op add to game te klikken.
Om eventueel zelf te racen .

Youtube link :http://youtu.be/m_P5IghrxLU

Voor de xbox deze link :http://socialclub.rocksta...eHH3oMHcxdhg?platformId=1

Voor de playstation deze link:http://socialclub.rocksta...KV7In5p8-EDA?platformId=2

Veel plezier met de parel van een track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Laatste tijd wat minder actief op het forum, maar weer actief @ GTO. Leuke club waar we iedere avond mee spelen! Mooie foto's overigens ook van de Mazebank! :D

Aan de minder actieve leden: Join weer eens 's avonds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Assassins8913 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 18:17:
[...]

Ja Kju OzzieMann moet nog veel leren komt wel goed met hem >:)

[...]
Hey! Wat heb ik nou weer gedaan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

nickvanozzie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 07:55:
[...]

Hey! Wat heb ik nou weer gedaan? :o
Jij niks hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Word er weer steeds uitgeschopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:08
Ik weet het ook niet (Smoko_NL hier), dus geen probleem wat mij betreft. Leuk initiatief dit op GoT, zit sinds gisteren bij de PS3 crew. Heerlijk om te racen met mensen die serieus zijn (niet bij de start iedereen al van de baan proberen te beuken).

Ben momenteel aan het proberen alle unlocks voor mijn wagenpark te halen, vandaar nogal wat race invites van mijn kant. (moet natuurlijk wel met een fatsoenlijke bak voor de dag komen bij de missies ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PS3 heeft helaas allerlei kwaaltjes opgelopen de afgelopen tijd, dus ik kan maar 10 minuten gamen voordat hij vast loopt.. Ik zal dus voorlopig geen auto's en mensen meer in elkaar kunnen slaan met mijn golfclub :'( .. Maar zo te horen hebben jullie genoeg plezier zonder mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik (TheBax93) kreeg gisteravond inderdaad een tikje tijdens de race. Een tikje in de bocht met inhalen moet kunnen. Gisteravond ook een vastloper gehad waarbij ik gelijk maar ben gestopt.

Het was gisteravond met de jets een "close call". Met de buik van het vliegtuig langs elkaar scheren, er kon geen auto tussen. Helaas parkeerde ik het vliegtuig 1 minuut later op een politie helikopter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3337/D2C3pqybp0Kenq_C1G2jFQ/0_0.jpg

Het einde van mijn avontuurtje gisteren.. Politiewagen deed boem :(

Bijna 15 minuten aan t rijden geweest :P

[ Voor 11% gewijzigd door Frantic op 24-03-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag allen,

ik heb in den begin veel gta online gespeeld, o.a. met Fonsmeister. Maar ben toen uit de crew gekicked vanwege mijn gebrek aan een tweakers account.
Dat account heb ik nu eens aangemaakt en wil weer wat vaker gaan spelen.

Gister eerste avond met wat crew leden gespeeld. En dat ga ik vanavond nog maar een keer doen. Meer mensen is altijd gezelliger

(PSN is ook TheDote)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik ben er vanavond ook weer. Weinig tijd gehad deze week tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 23:18

Frits Flits

SOUND! Designer

DigitalError schreef op zondag 16 maart 2014 @ 18:09:
abu-_jizn is een cheater... als je die vent tegenkomt doe hem dan ff reporten bij R* heb ik ook al 4x gedaan net.. word echt doodziek van die vent
Wow, die kerel wordt bekend. Vorige week ook al tegen gekomen. Heb geen video's kunnen maken, wel screenshots plus een uitgebreide mail naar het banhammer-adres. Hopelijk wordt er wat mee gedaan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Prima tijd met a manders en Speedfight gehad. Mijn psn is DrOinkberg

En een gast waar ik ff de naam van kwijt ben een goede tip gekregen.
Zo fijn om met mensen te gamen die door de micky mouse fase heen zijn

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:14:
Ik (TheBax93) kreeg gisteravond inderdaad een tikje tijdens de race. Een tikje in de bocht met inhalen moet kunnen. Gisteravond ook een vastloper gehad waarbij ik gelijk maar ben gestopt.

Het was gisteravond met de jets een "close call". Met de buik van het vliegtuig langs elkaar scheren, er kon geen auto tussen. Helaas parkeerde ik het vliegtuig 1 minuut later op een politie helikopter...
Kijk ook voortaan opzij tijdens het snipen tijdens paintball deathmatch.

Zeg ik die alleen maar gekild word :p

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin_33
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-08 15:31
Gisteren een leuke sessie gehad met Fer lets Rock, Fdisk en Deurdouwer. Even met de Kinect gechat. Helaas vond de vrouw het minder leuk. Iets te gehorig hier. Jammer chat maakt het een stuk leuker.

Als licht valt ligt licht, maar hoe kan iets zo licht als licht nu vallen? Verlicht mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

merlin_33 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:33:
Gisteren een leuke sessie gehad met Fer lets Rock, Fdisk en Deurdouwer. Even met de Kinect gechat. Helaas vond de vrouw het minder leuk. Iets te gehorig hier. Jammer chat maakt het een stuk leuker.
Ja was lachen , alleen geen langhol met ketchup uit. En voor mij geen plane meer in de crew!! Vanavond ff " ls grandprix " voorbij knallen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin_33
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-08 15:31
Waarom geen plane meer dan?
F_hertgers schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:27:
[...]

Ja was lachen , alleen geen langhol met ketchup uit. En voor mij geen plane meer in de crew!! Vanavond ff " ls grandprix " voorbij knallen .

Als licht valt ligt licht, maar hoe kan iets zo licht als licht nu vallen? Verlicht mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:10:
Goeiedag allen,

ik heb in den begin veel gta online gespeeld, o.a. met Fonsmeister. Maar ben toen uit de crew gekicked vanwege mijn gebrek aan een tweakers account.

Gister eerste avond met wat crew leden gespeeld. En dat ga ik vanavond nog maar een keer doen. Meer mensen is altijd gezelliger

(PSN is ook TheDote)
Welkom terug :) Nu het maximum aantal crewmembers is verhoogd naar 1000 is het geen eis meer, vrienden en familie zijn dus ook welkom. Ik heb ook niets tegen niet-nederlands sprekende members, alles draagt bij aan een hogere crewranking, maar verwacht alleen niet dat we met 8 man over gaan schakelen naar engels omdat er één geen nederlands praat ;)

Ik ga btw nu wat vaker met m'n second character spelen, met m'n eerste character (level 150+) valt er niet zo heel veel eer meer te behalen. Het valt alleen wel vies tegen als je ineens geen minigun, rpg, stickies en full mods op je auto's meer hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:32
Hallo allemaal! Ik heb een request verzonden op social voor PS3. Mijn username daar is Carlos_Sultana.

Ik hou van cruisen en beetje lopen klooien, maar niet killen etc. Regelmatig doe ik met wat Amerikanen afspreken, maken we een thema avondje. Doen jullie dat ook?
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4329/3I2bq0bvqkGb33peulHg4w/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8426/SH-MPsXG3USEz0ldxWI23g/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7764/xnNjiFiSLUWJbkOfU7bVmQ/0_0.jpg

En een beetje klooien
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4538/5b_kcFYua0-JYT_-zlDCnQ/0_0.jpg

Groetjes en misschien tot vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Lol check dit, Pretty damn hilarious :P :D

Briljante planning, maar zal de executie ook net zo goed zijn.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

merlin_33 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 23:03:
Waarom geen plane meer dan?
[...]
Nou die laat ik meestal crashen , ben nu met mijn 2e karakter al beina level 50 , dan heb ik de granade launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

falcon123 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:52:
Lol check dit, Pretty damn hilarious :P :D

Briljante planning, maar zal de executie ook net zo goed zijn.... :P
Geniaaaal! Vooral op het laatst haha!

Ik overweeg om een playstation 3 te halen icm. met GTA V eind April.. Maar hoe actief is deze groep en hoe actief is GTA V nog? Want als ik het koop zal het voornamelijk gaan om het online gedeelte en het gezamelijk spelen van het spel.

Ik zal voornamelijk avonds een paar uurtjes spelen en in de weekenden indien ik niet hoef te werken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:32
NLF schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:08:
[...]

Ik overweeg om een playstation 3 te halen icm. met GTA V eind April.. Maar hoe actief is deze groep en hoe actief is GTA V nog? Want als ik het koop zal het voornamelijk gaan om het online gedeelte en het gezamelijk spelen van het spel.

Ik zal voornamelijk avonds een paar uurtjes spelen en in de weekenden indien ik niet hoef te werken :/
Ik denk dat je je daar de eerste 2/3 jaar geen zorgen over hoeft te maken. Ik moet soms in een closed session omdat ik niet eens even kan aankloten omdat die server weer vol met mensen zit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben sinds lange tijd afwezigheid ook weer online. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLF schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:08:
[...]

De PS3 crew blijft druk. 's Avonds meestal wel 10 tot 15 man online met uitschieters soms tot meer dan 20, waarvan ongeveer vijf man vrijwel vast elke avond online zijn en de rest afwisselt. We zijn dus regelmatig twee of drie lobby's aan het hosten om met crewmembers te spelen. Uiteraard zijn er ook momenten dat we in freeroam gaan klooien.
Als je eenmaal begint check even op social club wie de lieutenants op dat moment zijn zodat je de namen herkent als je invites ziet. Je kan aan de invite namelijk niet zien of het van een crewmember komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:10:
Goeiedag allen,

(PSN is ook TheDote)
De socialclub nickname die je voert is volgens mij niet gepast. Je bent uiteraard welkom als je het aanpast.

[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 28-03-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

Kju schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:19:
[...]

De PS3 crew blijft druk. 's Avonds meestal wel 10 tot 15 man online met uitschieters soms tot meer dan 20, waarvan ongeveer vijf man vrijwel vast elke avond online zijn en de rest afwisselt. We zijn dus regelmatig twee of drie lobby's aan het hosten om met crewmembers te spelen. Uiteraard zijn er ook momenten dat we in freeroam gaan klooien.
Als je eenmaal begint check even op social club wie de lieutenants op dat moment zijn zodat je de namen herkent als je invites ziet. Je kan aan de invite namelijk niet zien of het van een crewmember komt.
Top! zal eind april eens zien of ik GTA V ga kopen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:08
NLF schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 22:31:
[...]

Top! zal eind april eens zien of ik GTA V ga kopen. _/-\o_
*Tip*
Kijk eens op marktplaats als je de game wilt kopen. Meestal prima conditie voor een veel lagere prijs dan in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Heb me aangemeld voor de PS3 crew.
Headset is helaas eergisteren kapot gegaan ;(

Op PSN heet ik trouwens hetzelfde als hier.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:20:
[...]

De socialclub nickname die je voert is volgens mij niet gepast. Je bent uiteraard welkom als je het aanpast.
Naam/account heb ik niet zelf ingesteld en kan deze ook niet meer veranderen.

Beetje jammer en scheef dat de naam een hekelpunt is in een game vol met racisme, geweld, moord, martelen en vrouwenhaat.

Maar met die 3x dat ik op socialclub heb gezeten was ik de naam al weer vergeten.
Dus het ziet er naar uit dat ik opzoek ga naar een andere crew
Pagina: 1 ... 31 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com