Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:15:
[...]

Naam/account heb ik niet zelf ingesteld en kan deze ook niet meer veranderen.

Beetje jammer en scheef dat de naam een hekelpunt is in een game vol met racisme, geweld, moord, martelen en vrouwenhaat.

Maar met die 3x dat ik op socialclub heb gezeten was ik de naam al weer vergeten.
Dus het ziet er naar uit dat ik opzoek ga naar een andere crew
Tsja, je bent gewoon welkom, het was geen "je komt er absoluut niet in". Er is niemand die bezwaar had tegen jou persoonlijk, alleen tegen je RSC naam. Ik vraag dus alleen of je die nick aanpast. Ongeacht de game ga ik er van uit dat zowel jij als wij ons in het echte leven niet bezig houden met racisme, geweld, moord, martelen en vrouwenhaat en lijkt het me verder niet relevant.

Op RSC kan je (schijnbaar) wel je nickname wijzigen:
Question: How can I change my Social Club nickname and email address?

Answer: Here are the steps for changing your Social Club nickname or email:

1. Log into Social Club: http://socialclub.rockstargames.com/

2. Click on your profile name in the upper right and select Settings.

3. With the tab set to Profile, click Edit next to the Nickname or Email.

4. Enter the new information to replace the old text.

5. Click Save Changes to save.

Note: Nicknames can only be changed once per year. If you attempt to change your name again, the interface will say "Nickname is not editable."

Note: It is not possible to change your date of birth on a Social Club account.

Note: Social Club TV videos and Support accounts are permanently tied to your email address. If you change your email address, you will lose your Social Club TV videos and Support tickets. Changing nickname does not result in any loss.

[ Voor 14% gewijzigd door Kju op 31-03-2014 13:55 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

Smokey! schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:24:
[...]

*Tip*
Kijk eens op marktplaats als je de game wilt kopen. Meestal prima conditie voor een veel lagere prijs dan in de winkel.
Als ik iets koop dan wordt t nieuw, vooral bij elektronica.

Maar ik kijk er enorm naar uit om het spel te spelen! Jammer dat ik even moet afwachten wat mn budget doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:52:
[...]

Tsja, je bent gewoon welkom, het was geen "je komt er absoluut niet in". Er is niemand die bezwaar had tegen jou persoonlijk, alleen tegen je RSC naam. Ik vraag dus alleen of je die nick aanpast. Ongeacht de game ga ik er van uit dat zowel jij als wij ons in het echte leven niet bezig houden met racisme, geweld, moord, martelen en vrouwenhaat en lijkt het me verder niet relevant.

Op RSC kan je (schijnbaar) wel je nickname wijzigen:

[...]
helaas
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2z9fyie.jpg

Ik heb ook nog nooit eerder mn naam veranderd of een poging tot gedaan.. Dus geen idee waar dat over gaat. En RSC is voor mij ook niet het echte leven. Maargoed ik heb gewoon niet zo veel met nicknames vandaar dat ik er ook nooit iets aan heb gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe maar weer een request als je ons nog wil joinen ;), ik accept het dan wel. Als anderen er een probleem van maken moeten we wat anders verzinnen, maar dat zien we dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Ik heb me aangemeld voor de xbox crew,

RSC nick: Hexylizer
x360 GT: H3XYL

niet elke avond online, maar wel geregeld (moet wel gewoon om 06.00 op maandag <> vrijdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:34

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Hexyl schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:01:
Ik heb me aangemeld voor de xbox crew,

RSC nick: Hexylizer
x360 GT: H3XYL

niet elke avond online, maar wel geregeld (moet wel gewoon om 06.00 op maandag <> vrijdag)
Welkom,

Als het goed is heb je een invite gekregen!

[ Voor 17% gewijzigd door fdisk op 31-03-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Dat klopt, al geaccepteerd ook.
Zal zo even naar online modus switchen, al ben ik nog wel low-leveled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Hexyl schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:13:
Dat klopt, al geaccepteerd ook.
Zal zo even naar online modus switchen, al ben ik nog wel low-leveled.
Dat zijn we allemaal geweest, geen enkel probleem. Heb je ook de beschikking over een headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
uiteraard heb ik een headset, turtle on the beach.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom bij de Xbox crew. Levelen gaat hard zat. Belangrijkste is dat je plezier hebt.

Ik ben er zelf geregeld. Avondjes duren soms wat lang met fdisk, balou, Fer en Bokito. Denk ik rond 24:00 zo stoppen. Plots half 2. Uh :X maar heb plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben op dit moment ook weer online @PS3. Wil graag wat vaker online komen, echter ben ik deze maand (en in April) erg druk bezig met het uitbreiden van mijn portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:21

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Er komt weer nieuwe content aan , nieuwe frisse muziek , die muziek is voor het eerst te beluisteren in gta. Over andere content wordt niet gesproken , al is het er wel tijd voor ,ik vind het sterk verouderd , de problemen worden nu echt steeds vreemder , waaronder het matchsysteem ! Dat is enorm buggy ,en de bugs worden steeds erger. Laten we hopen dat versie 1.12 veel goede vernieuwingen brengt.

Hier meer informatie over de nieuwe muziekhttp://socialclub.rocksta...he-Scenes-with-Electronic

[ Voor 17% gewijzigd door Fe® op 02-04-2014 19:07 ]

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:08

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

F_hertgers schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:55:
Er komt weer nieuwe content aan , nieuwe frisse muziek , die muziek is voor het eerst te beluisteren in gta. Over andere content wordt niet gesproken , al is het er wel tijd voor ,ik vind het sterk verouderd , de problemen worden nu echt steeds vreemder , waaronder het matchsysteem ! Dat is enorm buggy ,en de bugs worden steeds erger. Laten we hopen dat versie 1.12 veel goede vernieuwingen brengt.
Link? Wat is er buggy aan het matchsysteem?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

DerOllie schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:31:
[...]

Link? Wat is er buggy aan het matchsysteem?
Wat er mis is met het match systeem ?
bijna alles, waaronder :
De slimstream is veel te zwaar bij de sports race en superklasse race .Voor de bocht vlieg je er gewoon overheen !

veel freezes bij missies

Veel spelers ,waaronder ik !hebben veel problemen met de spectator modus, ik leef dan half in de wereld ,en dan ik kan niet lopen , maar wel draaien en schieten.

Bij het joinen van een al actieve job ,gebeurt dit ook ,.
Waardoor de gehele missielobby zit te wachten tot die speler uitlogd , want die speler houd de gehele lobby op !

Teambalancing werkt echt kansloos ,2x level 100 tegen 2x level 50, is bij voorbaad al verloren.

Wil je in de lobby met iemand anders een ubuntu race spelen , werkt de satnav niet, zijn er geen waypionts , maar wel krijg je deze melding als je bij een speler in de buurt bent .

In de job lobby gebeurt het geregeld dat de votescreen freezed , of er wordt iemand er in zijn geheel uitgeknikkkerd.

In de votescreen gebeurt het geregeld dat er na de eerste refresh er een vertraging is van een dikke minuut.In deze zelfde screen , gebeurt het geregeld dat er eentje naar de freeroam gaat, gevolg is dat de gehele lobby a 15 nette racers, in de freeroam wordt gezet.

Gaat er een bij de survivaljobs , bij de eerste kogel dood ,en je teammates doen er wat lang over ,dan krijg je de melding om die persoon te melden voor badsports ?
Dit is zeker niet alles !

Rockstar heeft dus nog genoeg op te lossen.

[ Voor 14% gewijzigd door Fe® op 02-04-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, het was vandaag druk en gezellig met jullie online en leuk gespeeld met de wat nieuwere crewmembers, zelfs zonder headset viel er nog te communiceren. d:)b
Ook nog 300k bij elkaar geharkt vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Heb me ook aangemeld voor de PS3 crew :D

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

[quote]F_hertgers schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:30:
[...]

bijna alles, waaronder :
De slimstream is veel te zwaar bij de sports race en superklasse race .Voor de bocht vlieg je er gewoon overheen !

Klopt helemaal ook op de ps3 werkt dat zwaar klote.
Ik reedt achter SpeedFight in een race super klasse.
Rechtstuk in zijn slipstream echt recht in zijn lijn reedt ik dus waar hij ging kwam ik achter aan.
En ineens vlieg ik uit het niets de lucht in naast de baan jammer maar race is meteen over op dit niveau.
Of SpeedFight gooide een banaan uit zijn raam >:) Of er zitten gewoon domme maar vooral hele irritante fouten in gta.
Met race heb ik trouwens altijd pech hoor he MarkIes1620 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:08
De laatste tijd heb ik vaak dat mijn connectie wegvalt en ik terug wordt gestuurd naar GTA V (offline). Ook heb ik wel eens dat ineens iedereen uit de server gaat, lijkt me een bug (of ik stink heel erg ofzo). Daarnaast gebeurt het wel eens dat als ik een missie host en de missie begint ik ineens de enige speler ben (er zaten meer dan alleen ik in de room).

Maar ondanks de bugs toch een supertof spel =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:31
Hm heb t weer opgegeven na paar keer connection to session lost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Assassins8913 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 10:18:
[quote]F_hertgers schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:30:
[...]

bijna alles, waaronder :

Klopt helemaal ook op de ps3 werkt dat zwaar klote.
Ik reedt achter SpeedFight in een race super klasse.
Rechtstuk in zijn slipstream echt recht in zijn lijn reedt ik dus waar hij ging kwam ik achter aan.
En ineens vlieg ik uit het niets de lucht in naast de baan jammer maar race is meteen over op dit niveau.
Of SpeedFight gooide een banaan uit zijn raam >:) Of er zitten gewoon domme maar vooral hele irritante fouten in gta.
Met race heb ik trouwens altijd pech hoor he MarkIes1620 ;)
Ik zit slipstream en catchup standaard uit .Alleen bij long hull laat ik hem aan staan , de race is dan echt spannend als ze uit staan , alleen zijn het vaak wel dezelfde die hem dan winnen ,en bij een zware crash of het missen van een checkpoint is dan echt 100% verloren.
De rondetijden worden er ook sneller van :).
Ik zie wel dat de tweakscrew aan het stijgen is in het algemeen race klassement , we stonden vorige week 124 en nu 114 :).
Over 16700 wedstrijden , hebben we er 5878 gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Iets wat ik graag zou willen zien in gta is dat we meer tegen andere Crew's kunnen spelen bv 4 tegen 4 races of deadmatch.
Nu doen we races tegen elkaar is zeker leuk als OzzieMann niet mee doet tenminste :-)
Maar lijkt mij echt leuk als je als Crew tegen een andere Crew kan.
Elkaar helpen de race te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Assassins8913 schreef op zondag 06 april 2014 @ 10:49:
Iets wat ik graag zou willen zien in gta is dat we meer tegen andere Crew's kunnen spelen bv 4 tegen 4 races of deadmatch.
Nu doen we races tegen elkaar is zeker leuk als OzzieMann niet mee doet tenminste :-)
Maar lijkt mij echt leuk als je als Crew tegen een andere Crew kan.
Elkaar helpen de race te winnen.
Dat kan al wel , al werkt dat nog niet na behoren. Je kan een challenge starten in de playlist menu , met de bijhorende weddenschap, en dan evt een crew uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eindelijk PS3 terug. Aangemeld voor PS3 crew. Ik speel meestal in het weekend, friend invites welkom! (dezelfde username als hier)

[ Voor 12% gewijzigd door Dutchmega op 06-04-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 05:39
Aangemeld voor PS3, Wobcat- = online naam.
Ben onregelmatig online, beetje ervaring maar geen hardcore player.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:44
Yooooo heb een request verstuurd om lid te worden van de PS3 crew, ben best active heb een microfoontje dus hoop dat ik geaccepteerd word!

R* nickname: akZEROn
Tweakers: ak0nnmgn
PS3: ak0nnmgn

[ Voor 13% gewijzigd door ak0nnmgn op 08-04-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Get Double GTA$ & RP on Capture Jobs Now

dus slinger die xbox 360 / PS3 aan en ga dubbele RP verdienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wilde dus meer GTA V gaan spelen, totdat ik besloot een PS4 te kopen. Ben deze maand verder druk bezig met intakegesprekken voor grafische opleidingen, dus zal helaas niet veel online zijn. Hoop dat ik volgende maand wel goed actief kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zien je wel verschijnen. Ps4 laat ik nog steeds links liggen, daar is GTA 5, ondanks alle problemen nog te leuk voor.

Weet iemand of timmafca connectieproblemen heeft? Hij quit steeds maar probeert volgens mij wel te joinen, soms lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:20
Hmm gister avond wel een paar missies met hem gedaan wat goed ging, totdat ik bij het starten van een missie eruit werd gegooid (als host)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:27

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik ben er vanavond ook weer ff. Hoop de 3M te doorbreken vanavond!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:10:
Weet iemand of timmafca connectieproblemen heeft? Hij quit steeds maar probeert volgens mij wel te joinen, soms lukt het wel.
Timmafca is een reallife maatje van me. Hij had gister inderdaad wat probleempjes met joinen. Hij scheen in een missie te zitten en kreeg invites. Hij liep over de hele map rond, kon armored trucks aanvallen, op andere spelers schieten maar kon geen enkele missie joinen. Vanavond ben ik weer online (Bax93) om wat geld te verdienen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
Utoka schreef op woensdag 09 april 2014 @ 07:51:
Hmm gister avond wel een paar missies met hem gedaan wat goed ging, totdat ik bij het starten van een missie eruit werd gegooid (als host)
ja daar was ik bij volgens mij, ik werd er opeens uitgegooid en kwam in de free-roam world toen ben ik maar gestopt, was te hyped-up van een pre-workout booster kon niet stilzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of die car duplication glitch nog werkt na de laatste update (1.12)?

Ik ben nog altijd opzoek naar iemand die de Hot Knife heeft en wil em graag overnemen. Carbon RS is ook welkom :)

Ik ben vanavond weer online en hoop dat iemand me kan helpen! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:30:
Weet iemand of die car duplication glitch nog werkt na de laatste update (1.12)?

Ik ben nog altijd opzoek naar iemand die de Hot Knife heeft en wil em graag overnemen. Carbon RS is ook welkom :)

Ik ben vanavond weer online en hoop dat iemand me kan helpen! Thanks
kijk daarvoor even op het forum van se7ensins

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Steps:

1. Get friend to put 4 sticky bombs in front of garage door

2. Drive out of garage in your vehicle and tell your friend to blow you up

3. Once blown up, IMEDIETLY eject your disc

4. Have your friend invite you back to game

5. Duped car will be across the street and your car will be in garage

6. Your friend can get into the duped car and can drive it into his/her garage with full insurance

[ Voor 29% gewijzigd door Hexyl op 09-04-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is nu al druk op de ps3. Gisteravond ook al, zelfs nog 8 man in 1 lobby toen ik om 0.15 offline ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vind het wel gezellig hoor, kon alleen mijn headset vandaag niet gebruiken want er was visite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
Gister weer leuk gespeeld met paar man, iemand zin om vanavond een beetje te funnen? speel pas weer sinds paar weekjes GTA online dus weet niet hoe ik die funmaps kan spelen.

Je kan me ook adden op PSN, nickname is ak0nnmgn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

nickvanozzie schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:04:
Ik ben er vanavond ook weer ff. Hoop de 3M te doorbreken vanavond!
Nou dat is gelukt hoor gisteravond! Wilde nog even doorgaan tot 01:00 maar Telfort besloot om internet er in zijn geheel uit te gooien om 00:20. Ben toen maar gelijk gekapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Gister met 7-8 man capture gedaan wat een lekkere payout geeft. Jammer dat op het laatst de teams wat ongelijk waren naar mijn idee.

Die laatste met bussen die je naar je thuis basis moest brengen sloeg nergens op maar toch respect dat het jullie nog lukte om 2 bussen daar weg te krijgen zonder een sticky op te vangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
Utoka schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 07:49:
Gister met 7-8 man capture gedaan wat een lekkere payout geeft. Jammer dat op het laatst de teams wat ongelijk waren naar mijn idee.

Die laatste met bussen die je naar je thuis basis moest brengen sloeg nergens op maar toch respect dat het jullie nog lukte om 2 bussen daar weg te krijgen zonder een sticky op te vangen :p
hahah shit dat was echt moeilijk.

We hadden in het begin gewoon geluk dat we direct met 2 bussen wegkwamen maar ze kunnen beter gewoon minpunten geven aan het team wat een bus kapot maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Ja die spawn plaatsen waren ook niet helemaal goed. De helft van de keren spawnde je gewoon naast het bus station dus midden in de war zone. Een aantal keren spawnde ik gewoon in of vlak achter een tegenstander.

Die op de 2 bergen tegenover elkaar was wel cool ik had een koffer en kon toen alleen een prius pakken. Daarmee kwam ik niet de berg op :'(. Met de heavy sniper kun je trouwens in 3 schoten de hele rij motors van de tegenstanders kapot schieten op de andere berg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 05:39
Vraagje, welke aiming mode gebruikt men hier t meest (ps3), ik ben nu een paar dagen lid v/d crew maar kwam nooit iemand tegen. Gisteren kwam er een RR invite, ik meedoen, lekker makkelijk geld scoren maar moest dus overstappen op een andere aim mode en het bleek TheDote te zijn die host was. Zijn dus verschillende lobbys voor, ik zat op free-aim, nu omgezet naar assisted (sorry voor de kill TheDote, ff wennen ;) )

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met free-aim is de kans ontzettend klein dat je crewmembers tegen zal komen. Vrijwel iedereen gebruikt auto-aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Utoka schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:02:
Ja die spawn plaatsen waren ook niet helemaal goed. De helft van de keren spawnde je gewoon naast het bus station dus midden in de war zone. Een aantal keren spawnde ik gewoon in of vlak achter een tegenstander.
haha ja daar kan Assassins ook over meepraten, die werd helemaal gek dat ik elke keer naast hem spawnde :P lang leve de rpg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

DigitalError schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:51:
[...]

haha ja daar kan Assassins ook over meepraten, die werd helemaal gek dat ik elke keer naast hem spawnde :P lang leve de rpg!
Ik kreeg niet eens de kans om te reageren. Maar moet zeggen dat ik het wel 1 van de leukste vond capture missies vond.
Oke telt ook wel mee dat wij wonnen _/-\o_
Maar is wel lachen om dit met zijn alle te doen is weer eens wat anders dan missies en races die toch gewonnen worden door OzzieMann :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0546
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 20:34
Vaag, ik kan m'n Hot Knife niet meer opvragen bij mn mechanic.
Daarnaast kom ik continu terecht in bijna lege sessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9886/ruip0ZZSQE6_DTW7ZWhPGQ/0_0.jpg

Gisteren met OzzieMann wat rond gereden (Ozzie reed dat is duidelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Utoka schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:45:
[afbeelding]

Gisteren met OzzieMann wat rond gereden (Ozzie reed dat is duidelijk).
Haha, treintje wilde niet wijken in de tunnel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

nickvanozzie schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:01:
[...]

Haha, treintje wilde niet wijken in de tunnel. :D
Zo geintje had ik tijdens missie treintje kwam van recht en nam ook voorrang OEPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inderdaad mn aim op classic gta staan. Dat is met een auto lock die daarna bewogen kan worden.
Tip: tik je aim net wat omhoog na een lock on zodat je meer op het hoofd schiet.

Ik speel af en toe met free aim. Want daar zit veel meer lol en uitdaging in. Alleen ik kom heel weinig spelers tegen op de free aim servers. Het is nogal stil en daarmee snel saai.
Het zou super vet zijn als je de aim modus voor een missie starten zelf kan kiezen.

Vanavond ben ik weer online te vinden. En ik hoop op een grote crew aanwezigheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appieh4ck
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:27
Heb mezelf aangemeld voor de Xbox crew maar moet nog geaccepteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martidinho
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-07 18:52
Ik kom vanavond ook wel online. Ik had mij vorige maand aangemeld voor de crew. mijn naam is trouwens grove_killer. Ben je volgens mij pas bij rooftop rumble tegengekomen, TheDote;)

[ Voor 25% gewijzigd door martidinho op 19-04-2014 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Add me voor de PS3, The-Atlas-Lion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gezien ik de laatste weken regelmatig online actief ben, toch ook maar eens in de (360) crew kijken. fredkroket1983 is de gamertag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
appieh4ck schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:03:
Heb mezelf aangemeld voor de Xbox crew maar moet nog geaccepteerd worden.
fredkroket schreef op zondag 20 april 2014 @ 00:46:
Gezien ik de laatste weken regelmatig online actief ben, toch ook maar eens in de (360) crew kijken. fredkroket1983 is de gamertag.
Ik heb jullie beiden toegevoegd, welkom bij de crew!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 21-09 23:18

Frits Flits

SOUND! Designer

rubensaurus, rot op met dat crewkillen van je. Irritante ventje

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Hela,

Ook even een request ingediend om de ps3 crew te joinen! Ben de laatste tijd weer een stuk actiever met gta online!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bij de 1e keer roep je al dat ik je 3x gekilled heb, en begin je met ROT OP ipv kan je me ff niet killen.
ik rij je notabene naar de haven zodat je die import auto kunt onderscheppen en heb daar ook geen cent van gezien. heb ondertussen al 1000 euro uitgegeven aan lester omdat je vanuit mijn auto zit te schieten en dan ga je hier ook nog boos lopen posten.
als je niet dood wilt is er ook nog de passive mode en anders moet je maar geen gta spelen.

als ik je 10x had gekilled snapte ik dat je boos werd maar na 1x? beetje sneu dit hele verhaal

[ Voor 9% gewijzigd door RubenSaurus op 20-04-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

DigitalError schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:43:
bij de 1e keer roep je al dat ik je 3x gekilled heb, en begin je met ROT OP ipv kan je me ff niet killen.
ik rij je notabene naar de haven zodat je die import auto kunt onderscheppen en heb daar ook geen cent van gezien. heb ondertussen al 1000 euro uitgegeven aan lester omdat je vanuit mijn auto zit te schieten en dan ga je hier ook nog boos lopen posten.
als je niet dood wilt is er ook nog de passive mode en anders moet je maar geen gta spelen.
Twee keer in m'n Verstra, 1 keer in m'n Buzzard. En hopeisdope zat je ook al te zieken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er stond toen jij mij kilde 2vs1 en dat was nog nadat je had lopen klagen... en die dingen hebben autolock + het was donker + er waren een stuk of 5 politie heli's aanwezig.. vind het vervelend voor je, en had misschien wat beter moeten kijken. maar ik vind je reactie erg sneu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Jij je zin:

Hier beukte je expres tegen m'n vliegtuig
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/iwjk2f.jpg

Hier schoot je me dood :')
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2nhepld.jpg

Hier zat je hopeisdope te zieken
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/316rgxw.jpg

Wie is hier sneu aan het crewkillen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niet per se crewkillen want ik kilde gewoon iedereen, ten tweede heb ik niet gezien dat ik tegen je aanvloog, ik heb wel gezien dat je expres met een aanloop tegen mij aanvloog nadat je me al een keer gemist had.

shit happens, zand erover en weer lekker verder spelen want wat schieten we hier verder mee op?

[ Voor 48% gewijzigd door RubenSaurus op 20-04-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 10:08
Gisteren aangemeld voor PS3 crew, dus misschien vanavond een potje meedoen met jullie.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Nog vanavond mensen online? :+ Dan weet ik of dit het wordt of Trials of Fifa :P

[ Voor 45% gewijzigd door MrMistral op 20-04-2014 22:01 ]

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

DigitalError schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:51:
niet per se crewkillen want ik kilde gewoon iedereen, ten tweede heb ik niet gezien dat ik tegen je aanvloog, ik heb wel gezien dat je expres met een aanloop tegen mij aanvloog nadat je me al een keer gemist had.

shit happens, zand erover en weer lekker verder spelen want wat schieten we hier verder mee op?
Het gebeurd wel vaker dat Crew leden onderling elkaar af maken. Dit is dan voor de fun en als iemand zegt het is klaar nu dan is het ook klaar.
Dit zeggen kan via headset als je die heb, En ander via een berichtje van joh is nu leuk geweest nu stoppen met killen.
Als iemand dat toch door gaat kan dat gemeld worden bij Kjujay en of Speedfight.Dan kunnen hun kijken wat er gedaan word met desbetreffend crew lid.

Iemand zwart maken op het forum is niet de bedoeling we spelen allemaal voor de lol. En dat moet ook zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Tsja crew killen.. ik maak me daar ook met regelmaat schuldig aan, en dit is ook niet opzettelijk. Maar als het echt een chaos is en je knalt ff een raket de menigte in dan wil het wel eens voorkomen dat er wat collateral damage voorkomt :P Zo zat ik gister lekker te sniperen en zag allerlei crew en niet crew stipjes op de rader door elkaar heen en schoot toen ook perongeluk een crewlid tot 2 keer toe neer omdat ik simpelweg in de veronderstelling was dat hij geen crewmember was (moeilijk te zien vaak op afstand).

Denk dat sommige mensen dit spel iets te serieus nemen, wat boeit het ook echt als je af en toe door een teamlid door je kop geknald wordt? Het is en blijft wel GTA dat je speelt. Ik snap dat continu crew killen vervelend kan zijn, maar geef dit dan gewoon aan de persoon door en die zal er dan ongetwijfeld rekening mee houden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Stomme vraag misschien, maar hoe lang gaat er gemiddeld over heen voor je te horen krijgt of je bij de crew kan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Unigo schreef op maandag 21 april 2014 @ 15:27:
Stomme vraag misschien, maar hoe lang gaat er gemiddeld over heen voor je te horen krijgt of je bij de crew kan of niet?
Stuur de crewleader effe een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Bij de xbox crew is dat meestal binnen enkele uren tot max een dag. Je krijgt na je aanvraag op een gegeven moment in de game een uitnodiging om de crew te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb als goed is je crew request accepted.

Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Thanks! Wanneer spelen er meestal mensen? en hoe werkt dat verder eigenlijk? gewoon 'join crew members' doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Unigo schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:42:
Thanks! Wanneer spelen er meestal mensen? en hoe werkt dat verder eigenlijk? gewoon 'join crew members' doen? :)
Ik ga eigenlijk altijd naar het online tab ->Crews> my crews>view members. Dan zie je wie er allemaal online zijn. Via daar zou je dan iemand kunnen joinen.

De mensen in de hiërarchie lijst van lieutenants en representatives zijn redelijk vaak online en de meeste hebben wel een headset, dus zou even naar die namen kijken zodat je weet wie wie is wanneer er een missie via je telefoon tevoor schijnt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/24whfgy.jpg

:D

[ Voor 14% gewijzigd door Frits Flits op 23-04-2014 21:34 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik kreeg hem met geen mogelijkheid meer van die heg af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan concluderen dat de crewkleur bevalt en kan ook concluderen dat er een soort uniforme kleurcombinatie is ontstaan :Y

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5795/Qrxd_q7MBEGrE2sCjgZwUw/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9071/PnjYTYBvZ0eNz4794IjQjg/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3076/L4Grl8NI9E-BKMMQBa67WA/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0511/M1LOiXSQek2MrCNBJOP6rg/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1687/LvSVJ5704kmke4Lm3PvJNw/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4636/7ECWQVDNYUWU-lX_Nb3Lxg/0_0.jpg

Deze vind ik ook mooi:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8410/wBVjzMEupkaQB_u-3LiB0A/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond wel gelachen zeg met Rubensaurus en Ozzie. "Heeeeeey Gerrit!" Geweldig! Toch maar een headset kopen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:04:
Ik kan concluderen dat de crewkleur bevalt en kan ook concluderen dat er een soort uniforme kleurcombinatie is ontstaan :Y

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Deze vind ik ook mooi:
[afbeelding]
dat groen steekt echt heerlijk af tegen dat mat zwarte!
alleen word je garage een beetje eentonig zo :P als die update komt ga ik toch wat auto's kopen met een ander kleurtje om het leuk te houden ;)

@gerrit: ja zeker doen die headset, dat verhoogt het plezier alleen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohh Mr Big en ik op de foto!! Hahah :p maar idd ziet er gaaf uit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:36:
Gisteravond wel gelachen zeg met Rubensaurus en Ozzie. "Heeeeeey Gerrit!" Geweldig! Toch maar een headset kopen binnenkort.
Is altijd lachen met ons! :D
Neem je de volgende keer ook de Berenburger mee? Wordt het nog meliger dan gisteren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
Ik wil ook een keer funnen, gewoon een closed session met paar man wat onzin uithalen.

vanavond ben ik weer online alleen ben ook de SP op 100% aan het proberen te halen maar kom denk ik wel even online spelen.

verder heb ik mezelf ook schuldig gemaakt aan het niet delen van geld aan een collega die me naar simeon escorteerde maar dat is omdat ik nu pas weet hoe ik moneys share via de inventory :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:00:
[...]

dat groen steekt echt heerlijk af tegen dat mat zwarte!
alleen word je garage een beetje eentonig zo :P als die update komt ga ik toch wat auto's kopen met een ander kleurtje om het leuk te houden ;)

@gerrit: ja zeker doen die headset, dat verhoogt het plezier alleen maar!
Ik ben TheBax93 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeie of je gekilled wordt door een crewlid. Gewoon terug pakken. En als het per ongeluk gaat doe je er niks mee. Ik heb ook al genoeg lompe acties en accidental kills gemaakt. De gta controls kunnen soms extreem tegenwerken.
Als iemand mij per ongeluk 2 keer sniped, dan onthoud ik die naam en pak hem/haar later terug :).

Het enige waar ik echt pissig over kan worden zijn die prutsers die met tanks gaan rondrijden en spawn killen. Soms lijken ze wel onvernietigbaar. 20 rpgs en granaten zijn niet genoeg. En als ze je auto kapot schieten mag je er lekker zelf voor betalen... pure haat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Aha, ik verwacht binnenkort een stem aan de naam te kunnen linken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Als goed is heb ik een aanvraag gedaan om bij de ps3 crew te horen.

Sinds een aantal dagen in bezit van een ps3 en gta v.

PSN ID en GTA Online = MiVa_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnenkort een 2e ps3 hier zodat mijn vriendin en ik ook tegelijk kunnen gamen. Ze heeft al een jaar een account hier dus zal haar dit weekend ff aanmelden voor de crew :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeeej meer vrouwen online!!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

DigitalError schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:52:
Binnenkort een 2e ps3 hier zodat mijn vriendin en ik ook tegelijk kunnen gamen. Ze heeft al een jaar een account hier dus zal haar dit weekend ff aanmelden voor de crew :P
Vandaar die mooie roze minigun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvanozzie schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:00:
[...]

Jij houdt ook alles in de gaten. Vanavond kan ik helaas niet spelen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickvanozzie schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:00:
[...]

nee.. dat doe ik juist omdat het lekker tegenstrijdig is.. want het ziet er niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimuli
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-03 15:38
Heb me net aangemeld voor de crew!

PSN: stimuli45
R*SC: stimuli45

ik heb een headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimuli
Net een character aangemaakt en de crew gejoind gaat de blu ray laser naar de knoppen. Gelijk maar een nieuwe besteld. Hopelijk morgen meer succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Ben online de rest van de avond :)

MiVa_NL

[ Voor 13% gewijzigd door NLF op 24-04-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stimuli schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:20:
Net een character aangemaakt en de crew gejoind gaat de blu ray laser naar de knoppen. Gelijk maar een nieuwe besteld. Hopelijk morgen meer succes.
dit geldt dus ook voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Stimuli schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:20:
Zo dat is balen man! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:25:
[...]

[...]

Zo dat is balen man! :/
dat is een understatement.. er zijn hier nu 2 mensen die helemaal door het lint gaan! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
DigitalError schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:27:
[...]

dat is een understatement.. er zijn hier nu 2 mensen die helemaal door het lint gaan! 7(8)7
Je had toch wel al een nieuwe extra PS3 besteld voor je vriendin? Wanneer komt die binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee die ging ik bestellen over 3 weken als mijn vakantiegeld binnen was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimuli
Dat worden drie hele lange weken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
DigitalError schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:29:
nee die ging ik bestellen over 3 weken als mijn vakantiegeld binnen was :P
Haha ok dan. ik had laatst ook dat die m'n disc niet meer wou lezen(maakte dan een raar grinding/knarsend geluid...) maar kwam toen een tip tegen op internet en die hielp serieus terwijl het wel een beetje apart klonk, maar dacht what ever kan het ten minste proberen.

Je moest namelijk het schijfje erin doen terwijl je je PS3 verticaal naar boven hield. Met de voorkant dus naar boven waar de discs in moeten:) Ik had namelijk voornamelijk problemen met GTA V disc toen.. Wanneer je de schijf er dan in hebt gedaan, gewoon weer terug horizontaal plaatsen... en dan hopen dat die tevoor schijn komt in je PS3 menu.... :) O-)

Check deze guide anders eventueel...

http://www.gtplanet.net/f...s-how-to-fix-them.236375/

[ Voor 15% gewijzigd door falcon123 op 24-04-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ga het meteen ff proberen
Pagina: 1 ... 32 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com