Er zijn weer wat "personeelswijzigingen" geweest in GOTP:
Assassins8913, Kraziey-K, Xenad en Ozzieman zijn nu gepromoveerd tot lieutenant. Met Just_JaD, Risifran en A_Manders (Mr Gore Pig op Social Club) zijn er nu 7 lieutenants.
Markies1620, LOGWFG, rutger1024 en Ukelag zijn gepromoveerd tot representative.
Ter info voor degenen die gepromoveerd zijn:
Lieutenants moeten zeer actief zijn en ook regelmatig zelf hosten.
Representatives moet zeer actief zijn maar hoeven niet zelf te hosten.
Lieutenants en hoger hebben bevoegdheid om naar eigen inzicht crewmembers te promoveren of degraderen. Alle rangen mogen doen wat Rockstar mogelijk maakt. Als je er onderling niet uitkomt, verwijs maar door naar Speedfight-4 of naar mij
Het is de laatste tijd best druk online en het komt wel vaker voor dat er twee of drie aan het hosten zijn. Ik vermoed dat we met de laatste wijzigingen altijd wel een lieutenant online hebben die tijdens de "menselijke" uren aan het hosten is.
We blijven in de gaten te houden wie vaak online is en wie vaak meedoet met de crew. Er zijn bijvoorbeeld sommige crewmembers die wel vaak online zijn maar bijna nooit meespelen met de crew, die zijn dan niet gepromoveerd. Ben je overgeslagen en had je ook representative moeten zijn omdat je wel zeer actief bent en wel veel in crewverband speelt, laat het dan weten aan één van de lieutenants, de hoofdcommisioner (Speedfight-4) of aan mij en dan word het geregeld. Representatives die lieutenant willen worden omdat ze regelmatig willen (gaan) hosten, laat het weten aan Speedfight-4 of aan mij.
In de avonden is er inmiddels wel een redelijk vaste groep online. Veel missies, veel geklooi, altijd gezellig
Ter info voor de nieuwe crewmembers:
Let op job invites van crewmembers. Als je job invites ziet van Assassins8913, Kraziey-K, Xenad, Ozzieman, Just_JaD, Risifran, A_Manders, Speedfight-4 en Kjujay kan je er in ieder geval van uitgaan dat je veel cash en extra RP kan verdienen. Al lijken de missies op het eerste gezicht moeilijk, we vinden het nooit erg als crewmembers meedoen. Zo lang je gewoon meedoet en blijft proberen zullen in de tussentijd je stats omhoog gaan, verdien je cash en RP, kan je betere wapens kopen en zal je automatisch beter worden.