Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassins8913 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 11:01:
[...]

Ja Just_Jan was zeker een mooi Duel.
Sorry dat ik je ingemaakt heb 8)7
Je bent een zeer snelle schutter echt niet normaal meer hoeveel stond het nu 32-14 of zo in jou voordeel?
Zoiets ja ,
Heerlijk met die sniper haha , minpunt is alleen dat wanneer je eerste schot mis is dat je vaak de lul ben... Gelukkig waren ze vaak meteen raak^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Zoals de vorige leider Psychomantis zal ik nu ook de leiding overdragen aan de volgende en mijn plekje als 'ere-commissioner' innemen. Dit in verband met een nieuwe baan die alle aandacht opeist.

Sinds ik het stokje heb overgenomen van Psychomantis in het begin van dit jaar is het ledenaantal weer flink gegroeid en biedt dit dus een mooie opsteker voor een levendige en actieve crew. Ik hoop dat onder de volgende leider het ledenaantal nog verder kan oplopen.

Als ik tijd heb zul je mij nog eens online zien en zal ik jullie zoals altijd proberen gek te maken in de deatchmatches en races :D.

De nieuwe leider is Kjujay.

PS: het viel me op dat er mensen zitten in een alternatieve GOTP, namelijk http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakerscrewps3 en http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew_3

Alle mensen uit deze crews kunnen zich nu de ledenlimiet door Rockstar is verwijderd melden bij de enige echte PS3 crew van Tweakers, namelijk http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps3

[ Voor 25% gewijzigd door Pyrone89 op 09-02-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt Pyrone89!

De commissioners zijn inmiddels teruggezet. Promoties en demoties zijn op basis van aanwezigheid en activiteit, samen moeten we ervoor zorgen dat het leuk blijft. Als er anderen actiever willen worden in de crew laat het dan weten. Suggesties voor crewevenementen zijn uiteraard ook welkom.

Edit:
Speedfight-4 / HardHouse is gepromoveerd tot (hoofd) commissioner. Gezien de hoeveelheid tijd die hij aan GTA Online besteed en het aantal missies die hij host was de keus snel gemaakt. d:)b

Ik zoek nog een representative of lieutenant die vaak online is, graag races doet en de races ook wil hosten, zijn er gegadigden? Ik heb wel de indruk dat er meerderen zijn die graag racen. Ook al eindig ik meestal zelf standaard 2e of lager (ik win ze bijna nooit) vind ik het wel leuk. Ik heb inmiddels ook wat brouwsels van crewleden uitgeprobeerd, deze track van PA-055 is bijvoorbeeld leuk om te rijden, lekker qua RP en cash, vooral als je het met wat meer mensen speelt. Maak er een GTA-race van met SUV's, wanted levels aan, in het donker, traffic en regen aan, dan is het lachen geblazen :+

[ Voor 66% gewijzigd door Kju op 10-02-2014 09:00 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:27

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Bedankt Pyrone voor de afgelopen periode. Ik heb je niet veel tegen mogen komen maar dat mag de pret niet drukken!

Gefeliciteerd met de promotie Kju! Lets have fun!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Het lijkt me wel tof om onderstaande een keer te doen:

Eigenlijk gewoon een soort van cops & crooks wat volgens mij ook in GTA IV zat.
Misschien een keer als event plannen, want dit is het leukst als je met een redelijke grote groep mensen bent.

Ik weet alleen niet zo 1 2 3 hoe je aan zoveel politiewagens gemakkelijk kan komen.
Waarschijnlijk kan er wel gewoon een custom vehicle deathmatch race ofzo worden gemaakt hier voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Dat is een snelle wisseling van de wacht...
Succes met je nieuwe baan Pyrone89 en dank voor je leiderschap. Hoop je nog eens tegen te komen want dat is nog niet gebeurd :)
Kju jij ook succes met je nieuwe baan :) En dank voor de promotie :)
Nu kijken of we wat kunnen groeien en wat meer activiteit kunnen krijgen ook op wat meer verschilllende tijden.
Zal binnenkort mn kleine neefje en de zoon van mn vriendin zich laten aanmelden misschien helpt dat :)

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N.a.v. deze post
HardHouse schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:36:
[...]

Ik zit in 4 Tweakers crews dus tel daarbij de xbox crew en er zijn er zeker 5....
Zou het dan niet leuker zijn als er 3 of misschien zelfs 4 worden opgeheven (die 1000 man zie ik anders nooit gehaald worden dus zelfs xbox en ps3 zou eventueel samen kunnen) zodat er in de 1 of 2 die er dan overblijven meer activiteit komt.....
Die Crew Head To Head playlist kunnen we dan tegen andere crews doen, dat lijkt me nog leuker als tegen andere Tweakers Crews :)
Er zijn tal van redenen geweest om indertijd de crews op te splitsen, ik denk niet dat we opnieuw het wiel moeten uitvinden waar onze voorgangers al uitvoerig e.e.a. hebben uitgeprobeerd, gediscussieerd en ervaren. Uit administratief oogpunt lijkt 1 crew mij voorlopig ook niet wenselijk zo lang het aantal members beperkt blijft, ook al is 1000 best veel. De stats zijn nu wel gescheiden op ps3 en x360 maar in het hierarchy scherm niet. En dan moet je voor elk platform weer verschillende rangen aanstellen en bijhouden etc. Een opschoningsronde lijkt me dan pas echt een rotklus ;)

Qua Crew Head to Head zal ik een playlist maken en dan gaan we ermee klooien als er een avondje veel crewmembers online zijn, we inviten gewoon een random crew en dan zien we wel. Het kijk in ieder geval wel uit naar races en dm's tegen andere crews ;)

En wij hebben manders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:20
Kju schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:24:
N.a.v. deze post

[...]

Qua Crew Head to Head zal ik een playlist maken en dan gaan we ermee klooien als er een avondje veel crewmembers online zijn, we inviten gewoon een random crew en dan zien we wel. Het kijk in ieder geval wel uit naar races en dm's tegen andere crews ;)

Voorkeur qua random crew lijkt mij wel een NL crew (als die makkelijk te vinden is). Dat zou de fun wel wat verhogen.

Gister kreeg ik toch wat race les van je :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De meeste NL crews zullen hetzelfde probleem hebben als wij, veel members zijn afgehaakt en/of geswitched naar de grote crews. Ook zullen velen afhanken na level 120 omdat er gewoon niets te doen is. Als die heists ooit komen denk ik wel dat er een aantal wel weer zullen komen kijken maar dat is afwachten.

Mwaah, ik denk dat ik beide keren net het geluk had dat ik de tracks beter kende. In het echt kan ik het een stuk beter maar dat is al jaren een gevecht met m'n bankrekening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
HardHouse schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:36:
Dat is een snelle wisseling van de wacht...
Succes met je nieuwe baan Pyrone89 en dank voor je leiderschap. Hoop je nog eens tegen te komen want dat is nog niet gebeurd :)
Kju jij ook succes met je nieuwe baan :) En dank voor de promotie :)
Nu kijken of we wat kunnen groeien en wat meer activiteit kunnen krijgen ook op wat meer verschilllende tijden.
Zal binnenkort mn kleine neefje en de zoon van mn vriendin zich laten aanmelden misschien helpt dat :)
Thx!

Zal ongetwijfeld jullie nog eens joinen in een weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Kju schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:24:
N.a.v. deze post

[...]

Er zijn tal van redenen geweest om indertijd de crews op te splitsen, ik denk niet dat we opnieuw het wiel moeten uitvinden waar onze voorgangers al uitvoerig e.e.a. hebben uitgeprobeerd, gediscussieerd en ervaren. Uit administratief oogpunt lijkt 1 crew mij voorlopig ook niet wenselijk zo lang het aantal members beperkt blijft, ook al is 1000 best veel. De stats zijn nu wel gescheiden op ps3 en x360 maar in het hierarchy scherm niet. En dan moet je voor elk platform weer verschillende rangen aanstellen en bijhouden etc. Een opschoningsronde lijkt me dan pas echt een rotklus ;)

Beste is idd gewoon 1 crew voor PS3 en 1 crew voor Xbox. Die twee kunnen namelijk toch niet samen.

Maar dan wel met de nadruk op 1 crew voor beiden. Nu zijn er nog steeds wat extra crews omdat we destijds tegen de limiet van 300 leden aanliepen. Het is dus handig als alle mensen met een PS3 dan ook nu switchen naar de enige echte officiële PS3 crew (zie mijn eerdere post) en idem voor de Xbox mensen iedereen naar de officiële Xbox crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:11:
De meeste NL crews zullen hetzelfde probleem hebben als wij, veel members zijn afgehaakt en/of geswitched naar de grote crews. Ook zullen velen afhanken na level 120 omdat er gewoon niets te doen is. Als die heists ooit komen denk ik wel dat er een aantal wel weer zullen komen kijken maar dat is afwachten.

Mwaah, ik denk dat ik beide keren net het geluk had dat ik de tracks beter kende. In het echt kan ik het een stuk beter maar dat is al jaren een gevecht met m'n bankrekening ;)
Dat vooral inderdaad. Hoewel ik het spelen tegen kleine crews vaak nog leuker vind dan spelen tegen grote crew. Je merkt dat die kleine crews beter op elkaar ingespeeld zijn en dat maakt een crew vs crew match ook meteen een stuk beter. Je leert tactisch heel veel van elkaar.

Al is het 4 vs 4 of 8 vs 8. Het maakt de competitiviteit er niet minder om.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal woensdagavond ook wel weer even komen buurten;) , en crew VS. Crew klinkt zeer gaaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:03
Ik kom vanavond ook wel weer even online, was weer 1.5 week in de greep van AC IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik kom vanavond ook weer ff om de hoek kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Iemand moet die missies op "passed" zetten dus ik ben er vanavond ook. Als we met veel zijn is een Team deathmatch misschien ook weer een keer leuk om te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Utoka schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:10:
Iemand moet die missies op "passed" zetten dus ik ben er vanavond ook. Als we met veel zijn is een Team deathmatch misschien ook weer een keer leuk om te doen :p
Als ik dan maar wel bij jou in het team zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Ja alleen Just_jan zit in het andere team ;)

• Rhemme
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-02 12:02
Die paar missies waren weer lachen gisteren :-) Vooral die Lost My Mind missie van Trevor. "Zal wel doodsimpel zijn voor zo weinig geld..." Vervolgens iedereen dood en moest Speedfight het alleen doen :')

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik ben pas gisteren echt eens met het online deel aan de slag gegaan. Ik zit nu nog in de originele tweakscrew, ik heb in het verleden even in de tweakscrewps3 gezeten (maar ben daar uitgekicked, waarschijnlijk wegens inactiviteit, en terecht ;)).

Wat is nu de meest actieve tweakers crew voor PS3? Ik zocht gisteren vanuit socialclub maar de crew die ik vond had minder leden dan diegene waar ik al in zat. Wat is handig? De topicwarning noemt nog twee PS3 crews maar als de limiet van crewgrootte opgehoogd is is dat niet meer nodig toch?

• Pyrone89
Goed punt, de tweede crew moet uit de topicwarning.

Verwijderd

Utoka schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:16:
Ja alleen Just_jan zit in het andere team ;)
:o :P

• OzzieMann

OzzieMann

Rhemme schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:45:
Die paar missies waren weer lachen gisteren :-) Vooral die Lost My Mind missie van Trevor. "Zal wel doodsimpel zijn voor zo weinig geld..." Vervolgens iedereen dood en moest Speedfight het alleen doen :')
Jazeker! Dat was weer lachen. Kleine voetnoot bij de Lost My Mind missie, het was Xenad die het alleen moest doen >:)

Jheroun schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:20:
Ik ben pas gisteren echt eens met het online deel aan de slag gegaan. Ik zit nu nog in de originele tweakscrew, ik heb in het verleden even in de tweakscrewps3 gezeten (maar ben daar uitgekicked, waarschijnlijk wegens inactiviteit, en terecht ;)).

Wat is nu de meest actieve tweakers crew voor PS3? Ik zocht gisteren vanuit socialclub maar de crew die ik vond had minder leden dan diegene waar ik al in zat. Wat is handig? De topicwarning noemt nog twee PS3 crews maar als de limiet van crewgrootte opgehoogd is is dat niet meer nodig toch?
Dit is de enige actieve crew voor de PS3: Klik
Er heeft een tijd geleden een opschoningsronde plaatsgevonden omdat de crew vol zat, vandaar dat het aantal nu op 158 zit.

De topicwarning moet inderdaad aangepast worden. Misschien wil een moderator dat voor ons doen en " en voor de tweede crew kan hier" verwijderen?

Ben zo weer online btw, ziek zijn heeft ook voordelen ;)

Edit: 1.10 geïnstalleerd, volgens mij zijn alle missies nu te selecteren vanuit het job scherm. We hoeven dus niet meer rond te bellen!

[ Voor 8% gewijzigd door Kju op 13-02-2014 14:17 ]

Verwijderd

Kju schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:25:
[...]

Edit: 1.10 geïnstalleerd, volgens mij zijn alle missies nu te selecteren vanuit het job scherm. We hoeven dus niet meer rond te bellen!
NICE :o 8)

• OzzieMann

OzzieMann

ik zag ook ergens voorbij komen dat er een missie is waaar je 37.5K krijgt. Ff kijken waar ik dat las.

http://www.gamefaqs.com/b...to-online/68564076?page=1
I just completed Base Invaders solo on Hard, gave me the normal RP (around 1300) and $37500. So, 20 grand extra for those bad at numericals. Either a glitch or the new patch kicks ass

[ Voor 58% gewijzigd door OzzieMann op 13-02-2014 15:03 ]

• Jheroun
  • Niet online
Helder, ik heb me aangemeld voor de tweakscrew PS3.

Ik weet nog niet helemaal hoe enthousiast ik van het online deel ga worden, sommige van die missies zijn wel leuk maar een heel erg vloeiende ervaring is het nog niet met al die laadmomenten tussendoor.

Ik ben in ieder geval blij dat ik, na maanden naar de rug van die kerels te hebben gekeken, nu een tijdje over de schouder van een miep in bikini mee kan kijken.

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Is een hoop verander ben ik paar dagen niet online en krijgen we dit :-)
Maar bij een team dead match zit ik bij Just Jan :-)
Nou, de missies betalen allemaal meer uit. Base Invaders betaalde net inderdaad iedereen net 37500 uit, behalve assassins die 18.750 kreeg :P
Rp was niet de moeite waard hier.

Ik verwacht wel dat iedereen nu rooftop rumble gaat farmen.

• HardHouse
nickvanozzie schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:46:
[...]

Jazeker! Dat was weer lachen. Kleine voetnoot bij de Lost My Mind missie, het was Xenad die het alleen moest doen >:)
Ik kon het me al niet herinneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren ,

Dat was gezellig vanavond , een geweldige Tractor race gedaan met Pppaaaattt , Risi en Kraziej?

Dat was wel wat lachen haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Weet iemand of en hoe je kan zien dat je in een cheater poole zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 00:00:
Heren ,

Dat was gezellig vanavond , een geweldige Tractor race gedaan met Pppaaaattt , Risi en Kraziej?

Dat was wel wat lachen haha :)
Haha, was leuk ja. Ik bleef maar volhouden met die tractor maar dat duurde een eeuwigheid!! 7(8)7
Wie selecteert dan ook de langste GTA Race door heel LS! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:51
Kraziey schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:26:
[...]

Haha, was leuk ja. Ik bleef maar volhouden met die tractor maar dat duurde een eeuwigheid!! 7(8)7
Wie selecteert dan ook de langste GTA Race door heel LS! _O-
En dan ben ik de snuggere die een andere auto jat en nog als laatste eindigt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

[quote]Kju schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:07:
Nou, de missies betalen allemaal meer uit. Base Invaders betaalde net inderdaad iedereen net 37500 uit, behalve assassins die 18.750 kreeg :P

[/quote

Ja ja wrijf het er nog maar een keer in :(
Was wel heel lullig dat alleen ik geen 37500 kreeg :?

Maar wel gelachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:21

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Assassins8913 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:01:

[/quote

Dat viel mij ook op , maar je krijgt volgens mij minder als je dood gaat .

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Assassins8913 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:01:

[/quote

Het valt wel op dat je een beetje te vaak te weinig krijgt he :)

MojoR1

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

F_hertgers schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:57:
[...]

Dat viel mij ook op , maar je krijgt volgens mij minder als je dood gaat .
Die gaat niet op. Zaterdag nog met Assasins en Mojo deze missie gedaan, Mojo ging dood en kreeg als enige 37500.

Later op de avond, Stock to Dock II gedaan en daar kregen Assasins en ik weer 35000 en Mojo en nog een ander maar 15000.

Geen idee waar het wel aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels weer wat nieuwe crewmembers mogen verwelkomen en aardig wat nieuwe namen gezien die ook daadwerkelijk online komen. Het valt me ook op dat er de afgelopen week vaak meer dan 10 man online waren, soms zelfs ook 15 tot 20 online gezien. Nu moeten ze alleen nog maar joinen bij invites voor missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjell!
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-10-2024

Kjell!

XBL: PurportedSword5

vriend van mij wou zich aan de xbox clan toevoegen :)

Mr T BoM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:54

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Kjell! schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:38:
vriend van mij wou zich aan de xbox clan toevoegen :)

Mr T BoM
Is toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

nickvanozzie schreef op maandag 17 februari 2014 @ 08:01:
[...]

Die gaat niet op. Zaterdag nog met Assasins en Mojo deze missie gedaan, Mojo ging dood en kreeg als enige 37500.

Later op de avond, Stock to Dock II gedaan en daar kregen Assasins en ik weer 35000 en Mojo en nog een ander maar 15000.

Geen idee waar het wel aan kan liggen.
Inderdaad MojoR1 toen kreeg ik meer dan jij >:)
Maar het is inderdaad raar waarom soms mensen wel meer krijgen dan de andere.
En bijna altijd heb ik de pech dat ik minder krijg :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkiesV
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-07 11:25
Het was gisteren weer gezellig in de crew, excuses voor het ineens omschakelen van ''chaser'' naar ''runner''. Had niet verwacht dat 1 seconde daarna al de missie zou beginnen! ;)
Ik zie uit naar vanavond!

PSN : MaRkIeS1620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er vanavond ook bij!!!.

Althans ,

Als die het doet , krijg nu al een half uur dat Rockstar mij niet kan syncen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik ben na een week op wintersport geweest ook weer terug :D

Ik ben er vanavond ook weer bij :)

Zin in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

falcon123 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:38:
Ik ben na een week op wintersport geweest ook weer terug :D

Ik ben er vanavond ook weer bij :)

Zin in! :)
Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:22:
Ik ben er vanavond ook bij!!!.

Althans ,

Als die het doet , krijg nu al een half uur dat Rockstar mij niet kan syncen :(
We hebben de avond mooi afgesloten met golven :)
Mooie stand Falcon gewonnen met plus 1 Ik met -1 2de en jammer voor Just Jan met -4 laatste O-)
Ik kon geen gedag meer zeggen werd na het golven meteen in de single player gegooid.

En wat was de overwinning tijdens de motorrally mooi he Ozzimann _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nu ga ik weg naar de motorbeurs vanavond na half 10 kom ik denk ik nog wel even online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Assassins8913 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 08:56:
[...]

[...]

En wat was de overwinning tijdens de motorrally mooi he Ozzimann _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
En een hele dikke overwinning ook! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond met paar tweakers en een vriend van me op de xbox wat missies gedaan. Even een hoop geld bij elkaar gehaald en paar levels nog gestegen. Ging mooi snel. Was even gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn weer wat "personeelswijzigingen" geweest in GOTP:
Assassins8913, Kraziey-K, Xenad en Ozzieman zijn nu gepromoveerd tot lieutenant. Met Just_JaD, Risifran en A_Manders (Mr Gore Pig op Social Club) zijn er nu 7 lieutenants.
Markies1620, LOGWFG, rutger1024 en Ukelag zijn gepromoveerd tot representative.

Ter info voor degenen die gepromoveerd zijn:
Lieutenants moeten zeer actief zijn en ook regelmatig zelf hosten.
Representatives moet zeer actief zijn maar hoeven niet zelf te hosten.
Lieutenants en hoger hebben bevoegdheid om naar eigen inzicht crewmembers te promoveren of degraderen. Alle rangen mogen doen wat Rockstar mogelijk maakt. Als je er onderling niet uitkomt, verwijs maar door naar Speedfight-4 of naar mij :)

Het is de laatste tijd best druk online en het komt wel vaker voor dat er twee of drie aan het hosten zijn. Ik vermoed dat we met de laatste wijzigingen altijd wel een lieutenant online hebben die tijdens de "menselijke" uren aan het hosten is.
We blijven in de gaten te houden wie vaak online is en wie vaak meedoet met de crew. Er zijn bijvoorbeeld sommige crewmembers die wel vaak online zijn maar bijna nooit meespelen met de crew, die zijn dan niet gepromoveerd. Ben je overgeslagen en had je ook representative moeten zijn omdat je wel zeer actief bent en wel veel in crewverband speelt, laat het dan weten aan één van de lieutenants, de hoofdcommisioner (Speedfight-4) of aan mij en dan word het geregeld. Representatives die lieutenant willen worden omdat ze regelmatig willen (gaan) hosten, laat het weten aan Speedfight-4 of aan mij.

In de avonden is er inmiddels wel een redelijk vaste groep online. Veel missies, veel geklooi, altijd gezellig d:)b

Ter info voor de nieuwe crewmembers:
Let op job invites van crewmembers. Als je job invites ziet van Assassins8913, Kraziey-K, Xenad, Ozzieman, Just_JaD, Risifran, A_Manders, Speedfight-4 en Kjujay kan je er in ieder geval van uitgaan dat je veel cash en extra RP kan verdienen.
Al lijken de missies op het eerste gezicht moeilijk, we vinden het nooit erg als crewmembers meedoen. Zo lang je gewoon meedoet en blijft proberen zullen in de tussentijd je stats omhoog gaan, verdien je cash en RP, kan je betere wapens kopen en zal je automatisch beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 23:18

Frits Flits

SOUND! Designer

Invite gestuurd naar de TweakscrewPS3 crew (Rockstar: FritsFlits26 / PSN: fritsflits). Ik speel meestal een uurtje per avond en m'n oude crew is er bijna nooit meer, dus het is fijn om weer in een actieve crew te kunnen zitten.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Pannekoek81 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:29:
Gisteravond met paar tweakers en een vriend van me op de xbox wat missies gedaan. Even een hoop geld bij elkaar gehaald en paar levels nog gestegen. Ging mooi snel. Was even gezellig :)
Was top , en ook weer enorm veel poen rijker ! Xbox crew is lekker druk de laatste tijd , en veel lol , het spel bevalt me nog steeds
Het lijkt me leuk om de beste custom jobs een keer in een playlist te zetten en deze te proberen en hier een gezellige avond voor te plannen .als iemand hier ook trek in heeft stuur dan ff de naam van je beste custos jobs en dan plak ik m in een playlist , kunnen we e.v.t. binnenkort een avond plannen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond ga ik een paar races hosten op de PS3, steeds drie of vier laps of point to point. Altijd cash en RP en hoe hoger je eindigt hoe hoger de payout. 10.000+ cash en 5000+ RP voor de eerste plaats komt vaak voor. Je speelt ook mods voor je auto's vrij, ook al finish je niet als eerste en het is een makkelijke snelle manier om te ranken. Daarnaast is de crew inmiddels gezakt naar de 141e plaats in de crewranking voor races en een tijd geleden stonden we een stuk hoger.

Geen idee of het lukt om meer dan anderhalf of twee uur te hosten maar let in ieder geval op invites van Kjujay ;)

Edit: En het werd toch wel even leuk met o.a. Manders, Assassins, Ozzie en Markies. Lekker om weer wat anders te doen, voor de zoveelste keer Extradition en Mixed Up With Coke begon toch wel een beetje te vervelen... ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Kju op 26-02-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Kju schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:45:
Vanavond ga ik een paar races hosten op de PS3, steeds drie of vier laps of point to point. Altijd cash en RP en hoe hoger je eindigt hoe hoger de payout. 10.000+ cash en 5000+ RP voor de eerste plaats komt vaak voor. Je speelt ook mods voor je auto's vrij, ook al finish je niet als eerste en het is een makkelijke snelle manier om te ranken. Daarnaast is de crew inmiddels gezakt naar de 141e plaats in de crewranking voor races en een tijd geleden stonden we een stuk hoger.

Geen idee of het lukt om meer dan anderhalf of twee uur te hosten maar let in ieder geval op invites van Kjujay ;)

Edit: En het werd toch wel even leuk met o.a. Manders, Assassins, Ozzie en Markies. Lekker om weer wat anders te doen, voor de zoveelste keer Extradition en Mixed Up With Coke begon toch wel een beetje te vervelen... ;)
Ben het qua verveling helemaal met je eens, het nadeel van racen blijft dat de 1e 3 er leuk wat aan over houden en 4 tm laatste niet, dan heb je met misses in elk geval allemaal goed geld en rp

Ben voorlopig nog aan het sparen maar als er geld zat is ga ik zeker wel eens wat anders doen voor de afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
HardHouse schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:20:
[...]

Ben het qua verveling helemaal met je eens, het nadeel van racen blijft dat de 1e 3 er leuk wat aan over houden en 4 tm laatste niet, dan heb je met misses in elk geval allemaal goed geld en rp

Ben voorlopig nog aan het sparen maar als er geld zat is ga ik zeker wel eens wat anders doen voor de afwisseling :)
Yuuuup, ik ben ook nog aan het sparen. Zou wel iets van 5.000.000 op de bank willen hebben voor toekomstige zaken die ze misschien nog gaan toevoegen (meerdere garages / appartementen, volwaardig huis, nieuwe wapens, nieuwe voertuigen, meer mod-opties, andere property).

Uiteraard is bovenstaand lijstje op lucht gebaseerd en is het meer wat ik hoop, maar kan nooit kwaad om genoeg geld te hebben >:)

• HardHouse
Kraziey schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:54:
[...]

Yuuuup, ik ben ook nog aan het sparen. Zou wel iets van 5.000.000 op de bank willen hebben voor toekomstige zaken die ze misschien nog gaan toevoegen (meerdere garages / appartementen, volwaardig huis, nieuwe wapens, nieuwe voertuigen, meer mod-opties, andere property).

Uiteraard is bovenstaand lijstje op lucht gebaseerd en is het meer wat ik hoop, maar kan nooit kwaad om genoeg geld te hebben >:)
Helemaal top dat lijstje, ik denk dat velen dat ook allemaal graag zouden zien, ik in elk geval wel :)

Dat racen met 7 of 8 crewmembers werd eigenlijk wel leuk gisteren... Vanavond maar ook afwisselend deathmatch doen als we weer met meer dan 6 man in een lobby zitten.

• Kraziey
Kju schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:12:
Dat racen met 7 of 8 crewmembers werd eigenlijk wel leuk gisteren... Vanavond maar ook afwisselend deathmatch doen als we weer met meer dan 6 man in een lobby zitten.
Hehe, was inderdaad wel cool ja. Met die vliegtuigen race; Ik dacht mega slim die jet te pakken, die is toch het snelst.... :F . Moest wel ff eerder weg maar vanavond ben ik er wel weer met headset. Ajax moet toch al om 19.00uur en verliest waarschijnlijk toch. :')

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Kju schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:45:

Af en toe een race en een deadmatch is zeker leuk en goed voor de afwisseling.
Al was ik er gisteren avond wel even klaar mee dat ik steeds zonder een reden gebeukt werd. :(
Ben toen ook maar gestopt ook had ik een andere goeie reden om meteen te stoppen.
Maar toch even aan iedereen bij een gewone race.
Duw niet iemand expres van de weg haal gewoon in zoals het hoort.
Net als bv bij Ozziemann gisteren die werd gewoon frontaal geramd dit gaat nergens meer over.
Oke moet toegeven dat ik hier door kon winnen maar zo wil ik eigenlijk niet winnen :(
Als je niet kan winnen met zulke wedstrijden moet je misschien gewoon niet mee doen.
Een keer iemand per ongeluk een duwtje geven kan altijd gebeuren en dit hoort er bij.
Maar als ik op een rechte weg rij en ineens me kont weg word geduwd zo dat je in een spin komt vind ik erg triest.

Maar ik ben er zeker voor om meer races te rijden en als we willen beuken enz dan doen we gewoon af en toe GTA race geen regels wapens en heel veel zooi en lachen.

Misschien kom ik nu over als een zeur maar dit is zoals ik er wel over denk. :)

Verwijderd

Topicstarter
Assassins8913 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:43:
[...]

Al was ik er gisteren avond wel even klaar mee dat ik steeds zonder een reden gebeukt werd. :(
Ben toen ook maar gestopt ook had ik een andere goeie reden om meteen te stoppen.
Net als bv bij Ozziemann gisteren die werd gewoon frontaal geramd dit gaat nergens meer over.
Oke moet toegeven dat ik hier door kon winnen maar zo wil ik eigenlijk niet winnen :(
Als je niet kan winnen met zulke wedstrijden moet je misschien gewoon niet mee doen.
Een keer iemand per ongeluk een duwtje geven kan altijd gebeuren en dit hoort er bij.
Maar als ik op een rechte weg rij en ineens me kont weg word geduwd zo dat je in een spin komt vind ik erg triest.

Maar ik ben er zeker voor om meer races te rijden en als we willen beuken enz dan doen we gewoon af en toe GTA race geen regels wapens en heel veel zooi en lachen.

Nevermind, je zei hetzelfde in andere woorden. :p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 11:12 ]

• OzzieMann

OzzieMann

[...]

Eens! Bij gewone races niet expres duwen. Customs stonden al uit dus iedereen heeft evenveel kans om te winnen. Bij GTA races mag je als verliezer van de gewone races natuurlijk het hele arsenaal erbij pakken en je best doen om al je frustratie er uit te gooien :P
Persoonlijk probeer ik altijd uit de drukte in een gewone race te blijven, ergens in de race is er altijd wel een ongemeend opstootje waar je dan gebruik van kan maken en dan de race rustig uit kan rijden. Xenad kan daar over meepraten @Monaco GP GTA edition :+ haha. En wie ging er toen ook alweer met de winst vandoor? :o

We hebben binnen de crew de ongeschreven afspraak dat we "eerlijk en clean" rijden. Beuken hoort daar inderdaad niet bij. Ik ben gisteren in de laatste race dat ik er was (Morning-Perm-A-Wood) ook aardig wat beuken geincasseerd maar dat lag denk ik toch meer aan de auto's (compacts) dan aan de crewmembers. Als je vind dat je van iemand last hebt dan geef je die persoon een waarschuwing (je bent lieutenant) en als je het nog een keer merkt ban je hem voor een paar dagen.. :)
Bannen en kicken is niet iets wat ik leuk vind om te doen maar, juist omdat niet iedereen het leuk vind om te beuken hebben we de afspraak dat we clean racen en als sommigen dat vergallen hoeven ze (even) niet meer mee te doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Kju op 27-02-2014 12:30 ]

• Pyrone89
En als je ze echt wil straffen dan meldt je het aan mij en geef ik ze even een lesje racen samen met Pinas_NL (aka Vettel en Schumacher van TweaksCrew :P)
Ik zet de laatste tijd steeds vaker custom vehicles uit tijdens races met de crew (wat eigenlijk zonde is want ik heb ontzettend veel geraced om al die mods vrij te spelen) zodat iedereen een gelijke kans heeft. Je zag ook meteen dat ook echt iedereen een eerlijkere kans had omdat nu ook de lagere levels eerste plaats konden halen. En dan is het wel lekker als je 11.000 cash met 5500 RP verdient met maar drie laps.
Ik heb, in tegenstelling tot veel anderen, mijn garage ingericht op het racen en alle klasses die erbij horen en niet op basis van wat ik mooi vind. Custom vehicles blijven wel lachen als je met randoms speelt. Er zijn niet veel die een volledig gemodde sandking, stinger en issi in hun klasse hebben :+

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Kju schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:45:
Ik zet de laatste tijd steeds vaker custom vehicles uit tijdens races met de crew (wat eigenlijk zonde is want ik heb ontzettend veel geraced om al die mods vrij te spelen) zodat iedereen een gelijke kans heeft. Je zag ook meteen dat ook echt iedereen een eerlijkere kans had omdat nu ook de lagere levels eerste plaats konden halen. En dan is het wel lekker als je 11.000 cash met 5500 RP verdient met maar drie laps.
Ik heb, in tegenstelling tot veel anderen, mijn garage ingericht op het racen en alle klasses die erbij horen en niet op basis van wat ik mooi vind. Custom vehicles blijven wel lachen als je met randoms speelt. Er zijn niet veel die een volledig gemodde sandking, stinger en issi in hun klasse hebben :+
Ik ben het inderdaad met je eens dat het eigenlijk zonde is dat we niet met onze custom cars mogen racen.
Xenad en ik hebben heel wat rondjes om de gevangenis gereden voor alle upgrades.
Alleen op het moment dat er mensen rond rijden met custom en andere leden niet dan is de race eigenlijk onmogelijk te winnen.

Ik heb ook het idee om mijn garage meer geschikt te maken voor races.
Dus kom maar op Kju >:) >:)

Ik denk dat het slim is als we weer gaan racen dat we dan duidelijk vermelden dat we dit clean doen.
Niet bewust iemand tikje geven niet bewust tegen het verkeer in rijden enz.

Dan kunnen we beter af en toe wisselen tussen normale race en GTA race.

OzzieMann ik ging tijdens die race met de winst aan de haal wat ik net ook vermelde.
Ik wist niet precies wie er op dat moment achter mij zat anders was ik zeker gestopt en 2de geworden die race had jij moeten winnen..

Even voor iedereen die er gisteren avond aan het racen was ik ging heel abrupt weg.
Dit was niet omdat ik steeds aan de kant werd geduwd maar omdat mijn vrouw thuis kwam.
En haar oma gisteren avond onverwacht is overleden. Ik denk als jullie er om gevraagd hebben dat Xenad dit al vermeld had..

Vanavond ben ik er weer nu al zin in :)

• Jheroun
  • Niet online
Wat is nou een handige manier om meer met tweakers in contact te komen binnen een game? Heb wel een paar keer geswitched naar een game met crewmembers (via die optie in het online menu) maar dat leidt meestal niet tot sessies vol tweakers.

Moet ik de hele tweakerscrew op mijn friendslist zetten ofzo of krijgt iedere tweaker die online is uitnodigingen voor de hierboven genoemde races maar heb ik die gewoon toevallig nog niet langs zien komen?

• OzzieMann

OzzieMann

Jheroun schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:24:
Wat is nou een handige manier om meer met tweakers in contact te komen binnen een game? Heb wel een paar keer geswitched naar een game met crewmembers (via die optie in het online menu) maar dat leidt meestal niet tot sessies vol tweakers.

Moet ik de hele tweakerscrew op mijn friendslist zetten ofzo of krijgt iedere tweaker die online is uitnodigingen voor de hierboven genoemde races maar heb ik die gewoon toevallig nog niet langs zien komen?
Ik ga er even van uit dat jij dan ook in GTA Jheroun heet, aangezien ik jou naam wel voorbij heb zien komen. Tijdens het hosten, wat ik zelf ook regelmatig doe, sturen wij altijd een invite naar alle crewmembers online. Ik zie dan dus ook regelmatig jou naam daar tussen staan en staat dan ook netjes invited, echter moet ik bekennen dat ik je nog niet heb zien joinen. Misschien komt dat omdat je mijn naam en die van de anderen die hosten niet herkend, of je hebt ze inderdaad niet gezien.
Dus inderdaad goed je telefoon in de gaten houden om de invites niet te missen.

Je kan ook de personen die Kju eerder al vermelde op PSN toevoegen:
Ter info voor de nieuwe crewmembers:
Let op job invites van crewmembers. Als je job invites ziet van Assassins8913, Kraziey-K, Xenad, Ozzieman, Just_JaD, Risifran, A_Manders, Speedfight-4 en Kjujay kan je er in ieder geval van uitgaan dat je veel cash en extra RP kan verdienen.

Jheroun schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:24:

Je zal inderdaad op de namen moeten letten als je invites ziet, de invites maken helaas geen onderscheid tussen wel of geen crew invite. Wat ik zelf meestal doe is naar de memberlist van de crew gaan en gewoon iemand joinen die online is waarvan ik weet dat die vaak aan het hosten is.

Verwijderd

[...]

1x een geintje moet kunnen toch? Voor de rest rijd ik altijd clean, maar dit keer wou ik voor een verassing zorgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:24:
[...]

1x een geintje moet kunnen toch? Voor de rest rijd ik altijd clean, maar dit keer wou ik voor een verassing zorgen :P
GRRRRRR!!! :( Ik had zo mijn best gedaan om eerste te worden en te blijven die race! :o
Afijn ik kon er uiteindelijk wel om lachen, ik zag je te laat aankomen waardoor ik je niet meer kon ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Kju schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:46:
[...]

Je zal inderdaad op de namen moeten letten als je invites ziet, de invites maken helaas geen onderscheid tussen wel of geen crew invite. Wat ik zelf meestal doe is naar de memberlist van de crew gaan en gewoon iemand joinen die online is waarvan ik weet dat die vaak aan het hosten is.
Ah. Ik was al aan het zoeken. In die invites staat de crew tag en dan niet bij zeker? Das an sich niet zo handig van rockstar. Ik zal eens een lijstje van crewmembers bij gaan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om even op het racen terug te komen. Er is wat onderling crewleaderoverleg geweest. We willen niet de keiharde geschreven regel hanteren dat er alleen clean geraced word. Zelfregulering lijkt ons wenselijker. Omdat de meeste leden graag clean racen gaan we ervan uit dat alle races in crewverband of in sessies met crewleden in principe clean worden gereden, tenzij het een GTA Race is of tenzij het onderling is afgesproken in de lobby dat alles is toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Ik race in principe altijd clean, behalve in een gta race. Niet dat ik er heel goed in ben, vooral bij inhaalacties na slipstreamen wil ik de voorganger nogal eens raken :X maar dat is dan geen kwade wil ;)

Het is soms wel irritant, rij je een mooie rade, lig je op de eerste plek, gaat zo'n eikel achter je, terwijl hij je ook gewoon in kan halen, eerst effe lekker een tik tegen je achterkant geven. En dan wordt je laatste, ipv tweede -O- Mensen snappen ook nooit dat je, als je met zijn tweeen achteraan ligt, best snel op kan schieten als je haasje over slipstreamed, nee dan gaan ze in de achterhoede ook lekker lopen rammen. Meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Rustig online! Waar blijft iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
nickvanozzie schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:32:
Ik probeer te joinen, maar krijg hele tijd melding van rockstar failed to sync blablabla...

edit: ben inmiddels wel online...

[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 28-02-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvanozzie schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:32:
Heb het geprobeerd, kwam er niet in, ben gestopt en ga nu even het huis uit. Vanavond laat kom ik misschien wel even online om de boel onveilig te maken of auto's in elkaar te slaan met een golfclub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Heren, het was gezellig, heb geen headset dus kon niet even gedag zeggen ;) volgens mij heb ik er een stel levels bij dus ik zal weer eens wat weaponupgrades gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:24:
[...]

De verassing voor Ozzie was er zeker :) Maar het is best zuur zoals Ozzie in die race hij lag heel mooi voorop. Ik reed achter hem maar kon hem nooit meer voor de finish inhalen.

Ik denk dat we er goed aan doen om de races af te wisselen met GTA races dit is goed voor het fun gehalte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:31
Heb me ook aangemeld voor de tweakscrew. Sinds kort weer terug in het land en eindelijk mogelijkheid om GTA online te spelen.

psn: projectfrantic mn username in gta v: frantic rockstar social account: qvermue

[ Voor 8% gewijzigd door Frantic op 03-03-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

FranticDJ schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:39:
Heb me ook aangemeld voor de tweakscrew. Sinds kort weer terug in het land en eindelijk mogelijkheid om GTA online te spelen.

psn: projectfrantic mn username in gta v: frantic rockstar social account: qvermue
Welkom bij Tweakscrew,

Zo kan je snel groeien maar ook de fun factor licht heel hoog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic

Moet alleen nog ff m'n headset boven water zien te toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
:)

Krijg alleen nogal veel session lost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Had je de DNS servers al aangepast naar die van Google? 8.8.8.8 en 8.8.4.4
Bij mij hielp dat wel. Alhoewel ik soms nog steeds wel eens een time-out krijg, maar dat zal R* wel doen om ons te pesten. :o

[ Voor 46% gewijzigd door OzzieMann op 04-03-2014 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Hmm nee, aanpassen op ps3 neem ik aan? of in mn router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-02 12:02
In je PS3 inderdaad.

8.8.8.8 als primary en 8.8.4.4 als secondary toch? Als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De serververbindingen waren gisteren sowieso slecht, één keer werden we allemaal uit de lobby gegooid bij chemical extraction en daarvoor ook een keer een vastloper na een missie. Maar het kan geen kwaad om de dns aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Vanmiddag ff doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 20:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik ben lid van de crew op de 360, maar veel meer dan zo af en toe 'ook een andere tweaker' in mijn online game zie ik niets. :(

Hoe kan ik met jullie allen gamen?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Pff DNS aangepast, kwam gisteravond 1 of 2 keer in een job met jullie, daarna nog een half uur geprobeerd maar steeds connection to host lost >.< of session lost. Toen uit ellendigheid maar gaan pitten hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

SalimRMAF schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 01:12:
Ik ben lid van de crew op de 360, maar veel meer dan zo af en toe 'ook een andere tweaker' in mijn online game zie ik niets. :(

Hoe kan ik met jullie allen gamen?
Join crewmembers ?

Er is ook een menu bij gtaonline special voor je crews, menu - jobs - crews- my crews - tweakscrew360 , en daar zie je wie online is , en kan je hem joinnen, freeroamen doe ik niet ! Af en toe leuk ,maar het is duur en niet waarvoor ik de game gekocht heb .
Ik host zelf missies en races , die zie je dan in je telefoon, maar duidelijk is het systeem niet.
Wat is je gamertag ? Als ik je online ziet kan ik je een invite sturen via het xbox live dashboard.

[ Voor 2% gewijzigd door Fe® op 05-03-2014 12:17 . Reden: Schrijfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op verzoek van meerdere members heb ik de crew kleur op GOTP aangepast, het is nu vrijwel gelijk aan die van GOTX. Als voormalig GOTX member heb ik niet ervaren dat de kleur slecht uitpakte in de zin dat het niet goed op de map te zien zou zijn. Mocht het zijn dat er meer mensen last hebben van slecht zicht op de minimap dan zullen we weer voor een donkere kleur gaan.
Er schijnen meer members te zijn die de vorige kleur niet als crew colour op hun auto wilden omdat deze niet mooi zou zijn, die mening deel ik ook, ik verwacht nu wel meer auto's in crew kleuren te zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Eerst eens een garage kopen :+

En voor mijn part maak je t hoerig roze, ik rij er wel in rond :P

edit:

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1687/LvSVJ5704kmke4Lm3PvJNw/0_0.jpg

Zoiets?

[ Voor 39% gewijzigd door Frantic op 05-03-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik dacht laat ik ook weer eens GTA: Online spelen. Word meteen afgeknald door een crewmember o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

nickvanozzie schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:49:
Had je de DNS servers al aangepast naar die van Google? 8.8.8.8 en 8.8.4.4
Bij mij hielp dat wel. Alhoewel ik soms nog steeds wel eens een time-out krijg, maar dat zal R* wel doen om ons te pesten. :o
Nee daar hebben wij om gevraag OzzieMann en Rockstar luistert gewoon goed naar ons haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Assassins8913 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:26:
[...]

Nee daar hebben wij om gevraag OzzieMann en Rockstar luistert gewoon goed naar ons haha :)
Och och, Assasins reageert ook weer eens :P :+
Vanavond zal ik eens met een andere Ossie samenspannen. 2 Ossies, 2 keer zoveel plezier! :D haha.

Mijn broer dus, heb hem alvast uitgenodigd voor de GOTP crew ondanks dat hij geen tweakert is. Maar met ruimte voor 1000 man zal dat geen probleem zijn denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrienden en familie zijn ook welkom, voorlopig zie ik die 1000 man niet in zicht komen. (ook al hebben we er in een maandje bijna 25 man bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iemand online op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Pfff gaat weer lekker. Ben je weer eens een keer online, word je er voor einde van iedere race door R* uitgeknikkerd: network error :(

Edit: waarschijnlijk helpt reload van PS3

[ Voor 14% gewijzigd door hanssuh op 08-03-2014 01:21 ]

PSN ID: Hanssuh

Pagina: 1 ... 30 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com