PSN: Kjujay
Verwijderd
Ja maar waar is dan de uitdaging;)Kju schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:06:
te veel moeite.. ik kan ook gewoon een tank voor je spawnen
Kan niet, alleen de besteller kan erin. Kan ook liggen aan mijn car settings.Kju schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:06:
te veel moeite.. ik kan ook gewoon een tank voor je spawnen
Anyway, het mooie is om met een bataljon tanks heel Los Santos over te nemen.
In principe heb ik iedereen die volgens de stats een "last ranked up" van langer dan twee maanden geleden had gedegradeerd (klinkt negatiever dan het is) naar representative en als degenen die al heel lang niet ranked up waren naar muscle.Pyrone89 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:03:
Ik heb even wat aanpassingen gemaakt in de rangen. Nu zijn nog maar 3 mensen Commissioner (hoogste mogelijke rang buiten de Crewleader), namelijk Kjujay, Psychomantis (erelid) en Fonsmeister (erelid). De overige waren namelijk zover ik het zag niet meer actief en zeker niet op het niveau welke hoort bij die rang.
Ik heb daarnaast Kjujay gevraagd om te kijken welke personen er echt luitenant of representative als rang moeten hebben, de overige worden teruggezet . Zo is het voor de mensen in de crew veel duidelijker wie echt actief dingen regelen en dus ook op hun DM's en andere contactverzoeken reageren. Mochten er mensen het niet eens mee zijn dan kunnen ze bij mij (voormalig commissioners) of Kjujay (alle andere rangen) via DM.
Hierbij is dit de richtlijn:
lieutenants moeten zeer actief zijn en ook regelmatig zelf hosten
representatives moet zeer actief zijn maar hoeven niet perse zelf te hosten
Het lijkt me niet logisch dat iemand actief aan het hosten is of vaak online is maar dan langer dan twee maanden niet een level omhoog is gegaan. Degradaties zijn niet persoonlijk bedoeld, ik heb alleen de stats gecheckt of het kan zijn dat ik je niet tegen ben gekomen in sessies of dat je wel weer actief bent geworden of gaat worden, dat het de stats van je 2e character waren ofzo, laat het dan weten.
Andere wijzigingen uitgaande van de richtlijn van de huidige heerser:
Just_JaD naar lieutenant
Falconn, krazieyk, ozzieman en edzeau naar representative.
En ik had manders ook nog willen promoten maar ik weet nu ff niet welke username hij op social club heeft.
Er zijn vast wel anderen die vaak online zijn en nu overgeslagen zijn en hoger in de crew willen, laat het dan weten.
is geaccepteerddensoN schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:17:
Ik heb zojuist ook een join request verstuurd (snowden040), lijkt me leuk om eens met wat Nederlanders te spelen :-)
Als ik bij pegasus een tank of een heli bestel kunnen andere users er gewoon instappen.Pyrone89 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:54:
[...]
Kan niet, alleen de besteller kan erin. Kan ook liggen aan mijn car settings.
Anyway, het mooie is om met een bataljon tanks heel Los Santos over te nemen.
[ Voor 7% gewijzigd door Kju op 23-01-2014 16:36 ]
Verwijderd
Ben ik opeens Lieutenant !.
Thanks
Nog meer motivatie om meer dingen te hosten en te doen met de Crew!...
Ik wou er ook bij zeggen nog meer motivatie om nog meer on-line te komen , maar dat is volgens mij niet mogelijk
Verwijderd
Bedankt Kju! Vanavond weer lekker aan de slagAndere wijzigingen uitgaande van de richtlijn van de huidige heerser:
Just_JaD naar lieutenant
als deze ook nog werkt kan het nog leuker worden:
Verwijderd
Ik zeg doen!Kju schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:32:
cool.. gaan we eindelijk missies met tanks uitvoeren..
[video]
Open up your phone online.
Go to the Warstock website.
Click on the vehicle 'Barracks'
Once the Barracks loads up, hit the home button in the browser.
Next, HOVER over the address bar.
This part may be a little tricky.. but as you're hovering over the Address bar, hit B and then A somewhat quickly. This may take a few times.
If you do it right, you will have the keyboard up over the Barracks page.
In the keyboard, change the '3' at the end of the URL to '5'
A page to buy a Cargobob from Pegasus should come up for 185k.
Enjoy!
Hope you all enjoy this!
B=O A=X
Op die manier kun je ook een tank kopen...Kju schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:32:
cool.. gaan we eindelijk missies met tanks uitvoeren..
[video]
En valt gewoon onder glitchen.
Heb de opendns ip's ook nog even geprobeerd, maar dat leek ook niet echt te helpen...F_hertgers schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:54:
[...]
Dat probleem had ik ook tot ik open dns gebruiken ging.
Net de title updates enz verwijderd en de system cache geleegd, kijken of dat morgen nog uitmaakt.
Ja sorry, ik ben eenmaal een achievementhoer. Ik moet alleen nog die van level 100 en dan leg ik hem waarschijnlijk weg, tenzij de RPG en Minigun (110) zoveel plezier opleveren dat ik me avonden kan vermaken met anderen neermaaien.nickvanozzie schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:21:
[...]
80! En nog GTA spelen! Respect! Moet ik nog 49 jaar wachten voordat ik de Combat MG krijg als prijs.
LOL
Bedankt voor de tip trouwens van de Cargobob, dat was het enige voertuig waarvoor ik Pegasus nog niet kon bellen en dat stoorde me best wel.
[ Voor 13% gewijzigd door Anthirian op 24-01-2014 01:16 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ja het ging vanavond weer niet zo lekker af en toe in de lobbies en voting screens met jou..Kheldar schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:47:
[...]
Heb de opendns ip's ook nog even geprobeerd, maar dat leek ook niet echt te helpen...
Net de title updates enz verwijderd en de system cache geleegd, kijken of dat morgen nog uitmaakt.
Voor 185K ga ik dat vanmiddag zeker even proberen. En daarmee is het volgens mij heel simpel om tanks te halen, gewoon aanhaken en weer wegwezen!Kju schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:29:
En het werkt
This part may be a little tricky.. but as you're hovering over the Address bar, hit B and then A somewhat quickly. This may take a few times.
Enjoy!
Hope you all enjoy this!
B=O A=X
https://untappd.com/user/OzzBier

Mooi foto momentje. Gelukkig ligt mijne bovenop
Bij mij was het gister ook niet soepel,freeroam, na select missie, en dan soms spawnt ie op de meest vreemde plekken , zoals op de militaire basis, gelijk 4 sterren ,en meteen 2 lopen van een tanks op mijn neus , gehele lobby dood!Kheldar schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:47:
[...]
Heb de opendns ip's ook nog even geprobeerd, maar dat leek ook niet echt te helpen...
Walking on the bright side of life
Een tank kan je gewoon kopen zonder glitch, heb je alleen voldoende geld voor nodig.Rickyboy schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:11:
[...]
Op die manier kun je ook een tank kopen...
En valt gewoon onder glitchen.
Ik vind niet dat het een glitch is v.w.b. de cargobob, ik heb een verborgen pagina opgehaald zonder enige moeite. Het lijkt mij meer een easter egg
Verwijderd
Gelukt! En op bijna dezelfde manier kan je de Hotknife ook bestellen!Kju schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:29:
En het werkt
Enjoy!
Hope you all enjoy this!
B=O A=X
Verwijderd
Doe ik iets fout? Moet ik mensen als vrienden toevoegen voordat het werkt?
Verwijderd
Dan gaan we iets anders doen of dan maken we meerdere parties zodat iedereen van de crew met een groepje mensen kan spelen...
Dat hebben we de afgelopen dagen ook gedaan.
Je kan mij toevoegen als je wilt op psn..
Mijn accountnaam staat onderaan dit bericht.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2014 13:00 ]
Whoop Whoop!!!! Krijg ik nu ook meer cash per missie?Andere wijzigingen uitgaande van de richtlijn van de huidige heerser:
Just_JaD naar lieutenant
Moet toegeven dat ik GTAO sinds die cash fix weer stuk leuker vind! Zit alleen te twijfelen over het kopen van een tank.... Heeft het nu echt een meerwaarde of is een aanschaf van een Buzzard beter?
Tsja, je moet dan wel TweakscrewPS3 als je active crew instellen en niet TweakERScrewPS3Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:57:
Ik ben gister avond zo'n 30 min bezig geweest op de PS3 om met mensen van de crew terecht te komen, maar ik ben maar 1 keer met 1 iemand van de crew in een volle game terecht gekomen.
Doe ik iets fout? Moet ik mensen als vrienden toevoegen voordat het werkt?
Buzzard komt altijd van pas, tank bijna nooit.Kraziey schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:07:
[...]
Whoop Whoop!!!! Krijg ik nu ook meer cash per missie?![]()
Moet toegeven dat ik GTAO sinds die cash fix weer stuk leuker vind! Zit alleen te twijfelen over het kopen van een tank.... Heeft het nu echt een meerwaarde of is een aanschaf van een Buzzard beter?
[ Voor 31% gewijzigd door Kju op 24-01-2014 13:15 ]
Verwijderd
In free roam is een tank vele male leuker , vooral omdat je dan makkelijk random mensen kan vernietigen.Kraziey schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:07:
[...]
Whoop Whoop!!!! Krijg ik nu ook meer cash per missie?![]()
In missies is een Buzzard beter omdat je dan je teamgenoten makkelijk vanuit de lucht kan ondersteunen.
Dus voor beide is wat te zeggen
Verwijderd
Die had ik eerst ook ingesteld, maar omdat ik daarmee niemand kon vinden had ik geswitched naar dezeKju schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:13:
[...]
Tsja, je moet dan wel TweakscrewPS3 als je active crew instellen en niet TweakERScrewPS3
Verwijderd
Ik heb zojuist een request gestuurd voor tweakscrewps3 onder naam Hanniball0492.
Ik zou jullie graag willen joinen omdat het me leuk lijkt om met nederlanders te spelen.
MrGorePig ik zal nog kijken of ik dit weekend een headset kan regelen is wat makkelijker communiceren.Kju schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:15:
Wat is utoka / a_manders social clubnaam?
Ik dacht even dat de video specifiek ging over iets kopen terwijl je dat level nog niet bent (eigenlijk gaat het daar ook over want het is dezelfde exploit.)Kju schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:49:
[...]
Een tank kan je gewoon kopen zonder glitch, heb je alleen voldoende geld voor nodig.
Ik vind niet dat het een glitch is v.w.b. de cargobob, ik heb een verborgen pagina opgehaald zonder enige moeite. Het lijkt mij meer een easter egg
Met deze zelfde exploit, want dat is het (een bug of design fout misbruiken), kan iedereen onder level 70 een tank kopen. Ik kan dat niet echt een easter-egg noemen.
Iedereen een Cargobob in het bezit is overigens wel handig. Een tank voor < 70? Redelijk irritant.
Verwijderd
Ik weet niet of je de site warstock tegenwoordig heb gelezen , maar iedereen vanaf level 1 kan tegenwoordig een tank kopenRickyboy schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:37:
[...]
Ik dacht even dat de video specifiek ging over iets kopen terwijl je dat level nog niet bent (eigenlijk gaat het daar ook over want het is dezelfde exploit.)
Met deze zelfde exploit, want dat is het (een bug of design fout misbruiken), kan iedereen onder level 70 een tank kopen. Ik kan dat niet echt een easter-egg noemen.
Iedereen een Cargobob in het bezit is overigens wel handig. Een tank voor < 70? Redelijk irritant.
Op de ps3 althans.
PurportedSword5.
(hoofdletter gevoelig)
lijkt me leuk om dingen samen te doen
[ Voor 11% gewijzigd door Kjell! op 24-01-2014 19:32 ]
Invite is gestuurd!Kjell! schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:45:
ook maar even aangemeld voor de xboxcrew
PurportedSword5.
lijkt me leuk om dingen samen te doen
Ja dat is nieuw voor mij.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:51:
[...]
Ik weet niet of je de site warstock tegenwoordig heb gelezen , maar iedereen vanaf level 1 kan tegenwoordig een tank kopen.
Op de ps3 althans.
Neem aan dat het op Xbox niet anders is.
Na ook de dns weer teruggezet te hebben naar automatic, leek het alweer een stuk beter te gaan. Nog steeds mist de helft van alle plaatjes op het voting screen, maar het lange wachten was vrijwel over en ook het uit de sessie klappen, gebeurde maar 1 keer. Nog steeds niet zoals vroegah, maar hopelijk trekt dat nog bij...Muchachooo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 01:20:
[...]
Ja het ging vanavond weer niet zo lekker af en toe in de lobbies en voting screens met jou..
Wat betreft de cargobob bestellen via pegasus, dat werkt niet voor missies waar je als eerste actie een cargobob moet regelen (stocks to docks, american exports). Het lijkt erop dat je er toch echt een van de basis moet halen om het volgende checkpoint te triggeren

Klopt, in andere missies werkt ie wel. Toevallig gisteren in de missie Death from Above met de cargobob in de tuin geland.Kheldar schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:24:
[...]
Na ook de dns weer teruggezet te hebben naar automatic, leek het alweer een stuk beter te gaan. Nog steeds mist de helft van alle plaatjes op het voting screen, maar het lange wachten was vrijwel over en ook het uit de sessie klappen, gebeurde maar 1 keer. Nog steeds niet zoals vroegah, maar hopelijk trekt dat nog bij...
Wat betreft de cargobob bestellen via pegasus, dat werkt niet voor missies waar je als eerste actie een cargobob moet regelen (stocks to docks, american exports). Het lijkt erop dat je er toch echt een van de basis moet halen om het volgende checkpoint te triggeren
Verwijderd
Snel maar een headset kopen want dit is toch wel behelpen
Verwijderd
De missie waar ik maar even een Tank voor pakte?nickvanozzie schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:38:
[...]
Klopt, in andere missies werkt ie wel. Toevallig gisteren in de missie Death from Above met de cargobob in de tuin geland.
[ Voor 36% gewijzigd door Fe® op 25-01-2014 14:06 ]
Walking on the bright side of life
En dat pakte goed uit tank en chopper 1 man op de grond voor de foto 😃Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:26:
[...]
De missie waar ik maar even een Tank voor pakte?![]()
Verwijderd
Vanmiddag was die ook wel leuk.Assassins8913 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:27:
[...]
En dat pakte goed uit tank en chopper 1 man op de grond voor de foto 😃
Ik kwam nu in die missie "Death from above" op 107 kills uit haha
Maar komen er nog mensen on-line vanavond ?
Of weer iets van een crew TDM avondje?
Want het is heel erg rustig on-line
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2014 20:48 ]
Verwijderd
Ik kom er zo nog aan. Hoe kom ik het beste bij de party?Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:41:
[...]
Vanmiddag was die ook wel leuk.
Ik kwam nu in die missie "Death from above" op 107 kills uit haha
Maar komen er nog mensen on-line vanavond ?
Of weer iets van een crew TDM avondje?
Want het is heel erg rustig on-line
Verwijderd
Vanavond een tdm/race avondje ?, of vanmiddag als dat beter uit komt...
Vanavond is prima, misschien kom ik later in de middag ook nog wel ff online.Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:46:
Mede crew members...(voor de Ps3)..
Vanavond een tdm/race avondje ?, of vanmiddag als dat beter uit komt...
Kan namelijk nog wel wat races gebruiken
[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 26-01-2014 11:52 ]
Verwijderd
Ik nog wat TDM hahafalcon123 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:52:
[...]
Vanavond is prima, misschien kom ik later in de middag ook nog wel ff online.
Kan namelijk nog wel wat races gebruiken
Moet ook nog een zooi platinum awards halen , moet er 30 voor die trophy alleen heb er nog maar 17
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 14:23 ]
http://www.pu.nl/artikele...ndag-plat-voor-onderhoud/
PSN gaat down voor onderhoud, maar als je op tijd inlogged dan kan je gewoon spelen als goed is.
Dus voor 18:30 ofzo als ik het goed begrijp.
Verwijderd
Net even op Xbox gekeken, moet nog steeds level 70 zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:51:
[...]
Ik weet niet of je de site warstock tegenwoordig heb gelezen , maar iedereen vanaf level 1 kan tegenwoordig een tank kopen.
Op de ps3 althans.
(als die gehouden worden natuurlijk)
gister nog wel iemand gezien van de crew, maar die was vrij snel daarna ook hellaas weer weg.
en verder zie ik weinig mensen van de xboxcrew.
(kan namelijk wel wat afleiding gebruiken hellaas...mja, alle afleiding is momenteel waardevol voor me)
bedankt
Ikzelf heb me er ook op betrapt sinds de aanschaf van de PS4 en de PS3 naar boven verbannen is ik ook bijna GTA 5 niet meer aangeraakt heb. Zag dat ik inmiddel (5 dagen geleden pas) ben gedemote to muscle (totaal geen probleem, omdat ik ook niet actief was)
Nu ik inmiddels beetje door me PS4 spellen heen ben wil ik GTA 5 maar weer eens gaan oppakken. Ik hoop komende week jullie dan ook weer eens online te treffen
Thx!Senaxx schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:27:
@Pyrone89 nog congrats met je nieuwe positie.
Ikzelf heb me er ook op betrapt sinds de aanschaf van de PS4 en de PS3 naar boven verbannen is ik ook bijna GTA 5 niet meer aangeraakt heb. Zag dat ik inmiddel (5 dagen geleden pas) ben gedemote to muscle (totaal geen probleem, omdat ik ook niet actief was)
Nu ik inmiddels beetje door me PS4 spellen heen ben wil ik GTA 5 maar weer eens gaan oppakken. Ik hoop komende week jullie dan ook weer eens online te treffen
Zie je binnenkort weer online!
Gisteren was het toevallig wat rustiger, volgens mij heb ik je hier en daar wel gezien, eergisteren met een tweelingbroer bij de kapper misschien?Kjell! schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:02:
overgens hoe of waar kan ik zien of er activiteiten worden gehouden met de crew, of dat mensen dingen samen willen doen?
(als die gehouden worden natuurlijk)
gister nog wel iemand gezien van de crew, maar die was vrij snel daarna ook hellaas weer weg.
en verder zie ik weinig mensen van de xboxcrew.
(kan namelijk wel wat afleiding gebruiken hellaas...mja, alle afleiding is momenteel waardevol voor me)
Ik ben vrijwel dagelijks online, vaak iets later op de avond (na 21:30/22:00 tot veel te laat)
Heb je een headset?
hahahahafdisk schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:43:
[...]
Gisteren was het toevallig wat rustiger, volgens mij heb ik je hier en daar wel gezien, eergisteren met een tweelingbroer bij de kapper misschien?
Ik ben vrijwel dagelijks online, vaak iets later op de avond (na 21:30/22:00 tot veel te laat)
Heb je een headset?
en ik beschik zeker over een headset.
Verwijderd
Ik zit nu helemaal in de single player , ik had vooraf mijn bedenkingen over de single player.. Maar man o man wat ben ik positief verrast..
Ben nog niet zo ver (missie 19 volgens mij) , dus nog lang niet klaar
Bij mij was het andersom. Ik zag Online niet echt zitten en heb 3 weken non-stop Story Mode gedaan.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 01:57:
Ben de laatste 2 dagen niey veel online geweest , denk ook dat ik pas vanaf het weekend weer vol op mee doe.
Ik zit nu helemaal in de single player , ik had vooraf mijn bedenkingen over de single player.. Maar man o man wat ben ik positief verrast..
Ben nog niet zo ver (missie 19 volgens mij) , dus nog lang niet klaar
Sinds dat ik online ben gaan spelen vind ik Story Mode nog maar weinig aan. Naar mijn mening voelt het gewoon slap aan, er gebeurt echt niks.
Daar komt nog eens bij dat je een zwaar belabberde garage krijgt, zonder mechanic, en geld is oneindig nadat men een beetje met BAWSAQ speelt.
De taxi skip functie en alle wapens en auto's modden zonder unlocks is dan wel weer leuk.
Verwijderd
Njaah ik ben nog niet zo ver in het verhaal dat ik om kom in het geld , heb pas 1 heist gedaan dus ik zit nog midden in het verhaal..Rickyboy schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:04:
[...]
Bij mij was het andersom. Ik zag Online niet echt zitten en heb 3 weken non-stop Story Mode gedaan.
Sinds dat ik online ben gaan spelen vind ik Story Mode nog maar weinig aan. Naar mijn mening voelt het gewoon slap aan, er gebeurt echt niks.
Daar komt nog eens bij dat je een zwaar belabberde garage krijgt, zonder mechanic, en geld is oneindig nadat men een beetje met BAWSAQ speelt.
De taxi skip functie en alle wapens en auto's modden zonder unlocks is dan wel weer leuk.
Alhoewel ik nu even meer bezig ben om alle collectibles te vinden
:Ahum: Trophy whore :ahum:Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:27:
[...]
Njaah ik ben nog niet zo ver in het verhaal dat ik om kom in het geld , heb pas 1 heist gedaan dus ik zit nog midden in het verhaal..
Alhoewel ik nu even meer bezig ben om alle collectibles te vinden
Verwijderd
Hey daar hebben we mijn arch enemy haha
Trophy Whore ? , mwoah klein beetje
Ik vind wel dat er achterlijk veel collectibles zijn.
-Alien parts
-Letters
-Stunt jumps
-Under the bridge
-Knife flights
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 15:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik kwam gisteren ook nog even on-line maar er was inderdaad helemaal niemand.Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:25:
Gisteravond was het wel heel erg rustig met mensen van de crewEen aantal keer geprobeerd crewleden te joinen maar die waren weer snel weg. Speelt er nog iemand in crewverband?
Vanavond nog plannen om met de crew on line gek te doen mensen ?
Volgend weekend ben ik weer een mooie avond aan het hosten
Ik heb wel zin om met wat lui wat Survival missies te doen, die ik ook wel wil hostenVerwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:41:
[...]
Ik kwam gisteren ook nog even on-line maar er was inderdaad helemaal niemand.
Vanavond nog plannen om met de crew on line gek te doen mensen ?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Verwijderd
Dan wil ik vanavond wel even een gezellig tdm / race avondje hosten.Pyrone89 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:05:
Ik heb het op dit moment nogal druk qua verjaardagen (eind januari / begin feb is het de superstorm qua verjaardagen hier).
Volgend weekend ben ik weer een mooie avond aan het hosten
Mits daar belangstelling voor is off course
@Erulezzz.
Even kijken hoeveel mensen er on-line zijn , als er veel GOTP online zijn dan gaat dat hem niet worden voor mij
Ik check vanaaf wel of ik kom.Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:13:
[...]
Dan wil ik vanavond wel even een gezellig tdm / race avondje hosten.
Mits daar belangstelling voor is off course..
@Erulezzz.
Even kijken hoeveel mensen er on-line zijn , als er veel GOTP online zijn dan gaat dat hem niet worden voor mij..
Deze week nogal druk gehad met tentamens en dergelijke.... nu nog ééntje op maandag dus daar moet ik ook nog wel even voor leren.... meh
Wil weer ff gta online doen:p
Race of TDM vind ik ook prima.Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:13:
[...]
Dan wil ik vanavond wel even een gezellig tdm / race avondje hosten.
Mits daar belangstelling voor is off course..
@Erulezzz.
Even kijken hoeveel mensen er on-line zijn , als er veel GOTP online zijn dan gaat dat hem niet worden voor mij..
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Verwijderd
Hoop dat het straks weer lukt ,
Jammer dat het op het eind niet helemaal lekker meer ging waardoor ik niet in de missie kon komen.
Maar ik heb me uiterst vermaakt.
Was zekre leuk! Bij mij stopte de PS3 er mee na die missie, kon niet eens gedag zeggen.Assassins8913 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 09:39:
Zo dat was me het avondje/nacht gta spelen wel erg hard gelachen.
Jammer dat het op het eind niet helemaal lekker meer ging waardoor ik niet in de missie kon komen.
Maar ik heb me uiterst vermaakt.
Verwijderd
Je ps3 had er gewoon genoeg van , weg met ozzie dacht dienickvanozzie schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:31:
[...]
Was zekre leuk! Bij mij stopte de PS3 er mee na die missie, kon niet eens gedag zeggen.
Nee even serieus , het was zeker leuk gisteren
Bijna al mijn geld uitgegeven aan bounty's haha
Victory!Kheldar schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:24:
[...]
Na ook de dns weer teruggezet te hebben naar automatic, leek het alweer een stuk beter te gaan. Nog steeds mist de helft van alle plaatjes op het voting screen, maar het lange wachten was vrijwel over en ook het uit de sessie klappen, gebeurde maar 1 keer. Nog steeds niet zoals vroegah, maar hopelijk trekt dat nog bij...
[...]
Uiteindelijk hielp bovenstaande allemaal toch niet en werd het alleen maar erger, tot het eigenlijk niet speelbaar meer was (iedereen uit de party steeds alweer vertrokken, omdat ze zo lang op mij moesten wachten). Eerst gta een paar dagen links laten liggen, maar kon het toch niet hebben dat het ineens niet meer werkte, dus dit weekend toch geprobeerd om de oorzaak en hopelijk een oplossing te vinden.
Korte versie: na de nodige aanpassingen in het netwerk, zijn (vrijwel) alle vertragingen opgelost, maar wel met een vreemd voting screen als resultaat

Tweakers-versie: laptop tussen de xbox en de rest van het netwerk gehangen om zo met wireshark het verkeer te kunnen bekijken. Er wordt verbinding gemaakt met flink wat verschillende servers, maar het probleem bleek te zitten in de servers voor statische content (de laatste plaats die ik zou verwachten): http://prod.cloud.rockstargames.com/.
Voor het tonen van het voting screen wordt direct de content voor de eerste twee schermen (=12 opties) opgehaald, daarvoor wordt niks getoond. De plaatjes die je daarbij te zien krijgt, worden steeds weer van de statische contentservers gehaald en dat gebeurt ook direct voor de eerste 12. Op de een of andere manier is de verbinding tussen mij en die specifieke servers in de afgelopen twee weken flink slechter geworden, want tijdens het ophalen van deze plaatjes stroomt wireshark over qua tcp-problemen en de bijbehorende timeouts, met een heel traag voting screen als gevolg.
Aan die specifieke verbinding kon ik niet zoveel doen, dus uiteindelijk een simpele dns-server op mijn pc geïnstalleerd om verkeer van mijn xbox naar prod.cloud.rockstargames.com te kunnen onderscheppen en door te sturen naar een lokale webserver. Deze webserver bepaalt adhv de url of het om een plaatje op het voting screen gaat of andere content. In het eerste geval wordt direct bovenstaand dummy-plaatje teruggegeven en in het laatste geval wordt het request doorgestuurd naar de normale rockstar-server (ook de crew-logo's en json met missieinfo komt van deze servers). Resultaat: weer een snel voting screen, maar met rare plaatjes
PSN ID: Hanssuh
Doen we de races gewoon in het weekend tochhanssuh schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:38:
Even een huishoudelijke mededeling van mijn kant. Ik ga me naast het werk nu weer serieus bezig houden met studie s'avonds. Online activiteiten zullen waarschijnlijk beperkt worden tot de weekenden
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
In de topic start staan de links voor xbox en ps3, daar kun je je aanmelden, dan krijg je daarna een invite. Die kun je dan weer in het spel of op de website accepteren.loll schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:32:
Hoe meld ik mij precies aan ik zit nu op de rockstar site maar verder is het voormij ene beetje onduidelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door fdisk op 03-02-2014 16:33 ]
Heb nog overwogen om een soort vertraagde proxy te maken, die het dummyplaatje direct teruggeeft als het echte plaatje nog niet in de lokale cache zit en dan op de achtergrond alsnog het echte plaatje bij rockstar ophaalt en opslaat in de cache voor de volgende keer. Ik bekijk de plaatjes echter nooit op het voting screen, check altijd eerst het type van alle missies adhv het blauwe icoontje rechts onderin en daarna de naam van de activiteit. Dus dat was me de moeite nu nog niet waardfdisk schreef op maandag 03 februari 2014 @ 00:50:
Nu dus alleen nog de plaatjes bemachtigen zodat je die zelf kan proxy-en...
Bij deze zijn dus alle Nederlanders en Belgen welkom om zich aan te melden bij de Crew, inclusief hun directe kennissen en familie. We hoeven nu nooit meer bang te zijn dat er mensen buiten de boot vallen.
Mochten er nog mensen in een andere crew zitten (bijvoorbeeld GOTP2) om deze reden: jullie kunnen allemaal overstappen naar GOT.
Ook is het mogelijk om Crew tegen Crew te spelen, maar hoe dat precies werkt moet nog duidelijk worden (heb nog geen tijd gehad me daarin te verdiepen). Ik kijk er naar uit om andere crews af te gaan slachten
Dat zal toch echt wel heel gaaf zijn om deathmatch tegen een andere crew te kunnen doen.Pyrone89 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:40:
De limiet van crews is zojuist door Rockstar opgehoogd naar 1000 leden ipv 300 leden.
Bij deze zijn dus alle Nederlanders en Belgen welkom om zich aan te melden bij de Crew, inclusief hun directe kennissen en familie. We hoeven nu nooit meer bang te zijn dat er mensen buiten de boot vallen.
Mochten er nog mensen in een andere crew zitten (bijvoorbeeld GOTP2) om deze reden: jullie kunnen allemaal overstappen naar GOT.
Ook is het mogelijk om Crew tegen Crew te spelen, maar hoe dat precies werkt moet nog duidelijk worden (heb nog geen tijd gehad me daarin te verdiepen). Ik kijk er naar uit om andere crews af te gaan slachten
8 tegen 8
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 12:15 ]
Verwijderd
@Assassin..
Dat was een leuk Duel
Ja Just_Jan was zeker een mooi Duel.Verwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 02:14:
Waren paar leuke uurtjes mannen , volgend weekend weer;)..
@Assassin..
Dat was een leuk Duel
Sorry dat ik je ingemaakt heb

Je bent een zeer snelle schutter echt niet normaal meer hoeveel stond het nu 32-14 of zo in jou voordeel?
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com