Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Hier een filmpje van de locatie om de dumptruck te stelen .
http://youtu.be/8OBTd218mdU

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

[quote]NoGinryuGo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:57:
Beste Crewleden,
Verhaal

Goed idee vind ik het al moet ik zeggen dat ik afgelopen zondag lekker aan het winnen was.
Maar bv tijdens de motorrace had ik bijna duidelijk de 1nige motor die ge mod is.
Want was een stuk sneller dan de rest oke kan best wel beetje spelen maar dit was te goed.

Wat ik veel gedaan heb met me neefje is gewoon race bij de gevangenis rijden steeds 1 ronde verschillende auto's en dan om en om winnen.

Dit werk niet met meerdere spelers maar om inderdaad alles uit te zeggen maak je het wel makkelijk.
Wees ook sportief naar elkaar en ram elkaar niet van de weg af.
Uiteraard kan het altijd een keer gebeurden maar doe het niet expres met gta race is dat een ander verhaal :)

Ik zal vanavond ook weer online zijn dus zie de uitnodiging wel weer verschijnen.
gisteren avond ook weer paar leuke missies gedaan merk wel dat er meer leden online komen nu echt wel leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Even nog een vraagje.

Weet iemand of je als je al een huis heb met garage 10 plekken of je er dan nog een losse garage bij kan kopen ?
Of ben je dan je appartement kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Assassins8913 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:15:
Even nog een vraagje.

Weet iemand of je als je al een huis heb met garage 10 plekken of je er dan nog een losse garage bij kan kopen ?
Of ben je dan je appartement kwijt?
Kan niet.
Het is of app of garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Mijn Engels is niet mega goed maar als ik dit goed lees is de server vanaf 9uur vanavond offline

Grand Theft Auto Online will be down for maintenance beginning tonight at 9PM Eastern Time through tomorrow, Thursday January 16th. We expect to be back up within 24 hours. Apologies for the inconvenience.

Bron socialclub Rockstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Assassins8913 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:21:
Mijn Engels is niet mega goed maar als ik dit goed lees is de server vanaf 9uur vanavond offline

Grand Theft Auto Online will be down for maintenance beginning tonight at 9PM Eastern Time through tomorrow, Thursday January 16th. We expect to be back up within 24 hours. Apologies for the inconvenience.

Bron socialclub Rockstar
Ja, maar dat is al ingegaan toch ?
Om 3 uur vannacht.

Niet om vervelend te doen maar dat staat al elders in dit topic :+

[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 16-01-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassins8913 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:14:
[quote]NoGinryuGo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:57:
Beste Crewleden,
Verhaal

Goed idee vind ik het al moet ik zeggen dat ik afgelopen zondag lekker aan het winnen was.
Maar bv tijdens de motorrace had ik bijna duidelijk de 1nige motor die ge mod is.
Want was een stuk sneller dan de rest oke kan best wel beetje spelen maar dit was te goed.

Wat ik veel gedaan heb met me neefje is gewoon race bij de gevangenis rijden steeds 1 ronde verschillende auto's en dan om en om winnen.

Dit werk niet met meerdere spelers maar om inderdaad alles uit te zeggen maak je het wel makkelijk.
Wees ook sportief naar elkaar en ram elkaar niet van de weg af.
Uiteraard kan het altijd een keer gebeurden maar doe het niet expres met gta race is dat een ander verhaal :)

Ik zal vanavond ook weer online zijn dus zie de uitnodiging wel weer verschijnen.
gisteren avond ook weer paar leuke missies gedaan merk wel dat er meer leden online komen nu echt wel leuk. :)
Soms ontkom je er niet aan dat je iemand raakt , vaak bij de eerste bocht van een race met meerdere man dan raak je toch vaak wel iemand..

Maar die races zijn inderdaad wel leuk , eindig 9 van de 10 keer in de lagere plaatsen maar dat kan de pret niet drukken.

Het verbaast mij wel dat ik veel beter met een motor kan rijden dan een auto , alleen niet zo handig tijdens missies..

Vooral als je door teammates onderuit geschept word :9 :D ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
Zag gisteren mijn huisgenoot die Jumps Jumps Jumps race doen in een lobby met 16 man. Wat een terror was dat zeg, iedereen tolde in het rond. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:45

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:50:
[...]

Soms ontkom je er niet aan dat je iemand raakt , vaak bij de eerste bocht van een race met meerdere man dan raak je toch vaak wel iemand..

Maar die races zijn inderdaad wel leuk , eindig 9 van de 10 keer in de lagere plaatsen maar dat kan de pret niet drukken.

Het verbaast mij wel dat ik veel beter met een motor kan rijden dan een auto , alleen niet zo handig tijdens missies..

Vooral als je door teammates onderuit geschept word :9 :D ..
En ook nog iemand achterop hebt! :)
Je moet er ff een turbo opgooien, als dat al kan natuurlijk. Kost maar iets van 4K.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was gisteravond idd wel heel gezellig. Het enige waar ik me aan irriteer is het extreem lage volume waarmee voice chat doorkomt.. output staat al op zn hoogst, maar ik moet nog steeds heel erg mijn best doen om te horen wat iedereen zegt. Tel daarbij de ruis op en je hoort me heel vaak "HE? WAT?' roepen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:53:
Was gisteravond idd wel heel gezellig. Het enige waar ik me aan irriteer is het extreem lage volume waarmee voice chat doorkomt.. output staat al op zn hoogst, maar ik moet nog steeds heel erg mijn best doen om te horen wat iedereen zegt. Tel daarbij de ruis op en je hoort me heel vaak "HE? WAT?' roepen :p
Heb ik ook last van er zijn er maar heel weinig die goed te verstaan zijn, heb ook geen idee hoe goed ik te verstaan ben??
Ik heb deze vorige week aangeschaft http://www.bol.com/nl/p/s...set-ps3/1004004006396068/

Iemand al afkick verschijnselen? :+

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Jij bent zeer goed te verstaan Speed. Die keren dat ik "He? Wat zeg je?" zeg ligt het meer aan mijn gehoor dan aan de verstaanbaarheid. :D

Ik heb de originele PS3 headset (nou ja, eigenlijk earset). Ben ik wel een beetje te verstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
nickvanozzie schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:30:
Jij bent zeer goed te verstaan Speed. Die keren dat ik "He? Wat zeg je?" zeg ligt het meer aan mijn gehoor dan aan de verstaanbaarheid. :D

Ik heb de originele PS3 headset (nou ja, eigenlijk earset). Ben ik wel een beetje te verstaan?
De mijne word ook aangeduid als origneel ps3, heb je dan dezelfde?
Jij bent in elk geval wel prima te verstaan samen met risifran denk ik het beste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Volgens R* SC is er bij mij niets gewijzigd :), maar ik heb dan ook niet met illegale activiteiten bezig gehouden ;). Ook geen illegaal geld/rp ontvangen.

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:46
HardHouse schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:35:
[...]

Jij bent in elk geval wel prima te verstaan samen met risifran denk ik het beste....
Ik onderschrijf de mening van Ozzie, je bent prima te verstaan. Die van mij is een simpele van Datel: een stuk voor op mijn oor en een microfoon die bij te stellen is. Instellingen PS3 staan standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
NoGinryuGo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:52:
[...]

Ik onderschrijf de mening van Ozzie, je bent prima te verstaan. Die van mij is een simpele van Datel: een stuk voor op mijn oor en een microfoon die bij te stellen is. Instellingen PS3 staan standaard.
Ok goed om te weten, ik kan niet veel veranderen in de instellingen dat schijnt bij deze headset normaal te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Bennog niet online maar heb even op SC gekeken. Mijn $2.5 miljard cash is verwijderd en heb $50k terug gekregen. Goed bezig Rockstar :-)

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

HardHouse schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:35:
[...]

Ik heb deze
Afbeeldingslocatie: http://static.gamespot.com/uploads/scale_medium/426/4263169/2316149-6227350418-original
hanssuh schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:40:
Volgens R* SC is er bij mij niets gewijzigd :), maar ik heb dan ook niet met illegale activiteiten bezig gehouden ;). Ook geen illegaal geld/rp ontvangen.
Aha, ik ben dus toch niet de enige! *O*
Rickyboy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:41:
Bennog niet online maar heb even op SC gekeken. Mijn $2.5 miljard cash is verwijderd en heb $50k terug gekregen. Goed bezig Rockstar :-)
En hoeveel had je voordat je die illegale GTA$ kreeg? En wat ben je daarna Online gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

[b][message=41608289,noline]nickvanozzie schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:43
En hoeveel had je voordat je die illegale GTA$ kreeg? En wat ben je daarna Online gaan doen?
Geen idee hoeveel ik daarvoor had, geen $50k volgens mij. Daarna ben ik gewoon normaal verder gegaan, wel zo'n $20 miljoen uitgegeven, want waarom ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@RockstarGames

GTA Online update - today’s scheduled maintenance has been completed and the game is now back up and running. Thx all for your patience.
3:52 PM - 16 Jan 2014

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik heb nu 230,000 dollar over. Klopt wel ongeveer.

Mooi, nu kan GTA Online weer vers starten na een mindere periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvanozzie schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:43:
[...]

Ik heb deze
[afbeelding]

[...]

Aha, ik ben dus toch niet de enige! *O*

[...]

Die heb ik ook ;) , goede headset;).....

En ik heb ook alles legaal gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch 322k op m'n 2e character en appartementen, auto's enzo gewoon intact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Kju schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:54:
Toch 322k op m'n 2e character en appartementen, auto's enzo gewoon intact.
En de tank en buzzard heb je die ook nog?
En van de auto's ben ik wel benieuwd of die nog gewoon te verkopen zijn....

[ Voor 14% gewijzigd door HardHouse op 16-01-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buzzard in ieder geval, tank niet gecheckt (was tijdens een missie) maar dat zal dan ook wel. Had gelijk een auto verkocht en dat kon ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Kju schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:58:
Buzzard in ieder geval, tank niet gecheckt (was tijdens een missie) maar dat zal dan ook wel. Had gelijk een auto verkocht en dat kon ook gewoon.
Alles dat ik gekocht had van het geld (Adder, Annihilator en Tank) heb ik nog en kan ik gebruiken tijdens freeroam/missies. Buzzard had ik van mijn eigen verdiende geld gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
NoGinryuGo schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:59:
[...]

Alles dat ik gekocht had van het geld (Adder, Annihilator en Tank) heb ik nog en kan ik gebruiken tijdens freeroam/missies. Buzzard had ik van mijn eigen verdiende geld gekocht.
Jammer dat dit nieuws: Rockstar gaat vervalst geld uit GTA Online verwijderen
artikel gezien de datum en tijd er pas was toen GTA Onlie alweer bijna terug in de lucht was, was dit een dag eerder geplaatst dan had ik natuurlijk gelijk een tank alle vliegtuigen en heli's en alle boten gekocht.
Dan had ik er net als 90% van de spelers die geld ontvangen hebben minstens 20 miljoen aan overgehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
HardHouse schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:03:
[...]
Jammer dat dit nieuws: Rockstar gaat vervalst geld uit GTA Online verwijderen
artikel gezien de datum en tijd er pas was toen GTA Onlie alweer bijna terug in de lucht was, was dit een dag eerder geplaatst dan had ik natuurlijk gelijk een tank alle vliegtuigen en heli's en alle boten gekocht.
Dan had ik er net als 90% van de spelers die geld ontvangen hebben minstens 20 miljoen aan overgehouden...
Ik ook, maar ja, ik heb het ook niet gedaan. Aan de andere kant: het geld vind ik op dit moment niet zo spannend, want ik kan er niet veel mee. De tank gebruik ik nooit en de annihilator kan misschien in freeroam nog wel eens leuk zijn.

Ik weet toch niet wat ik moet kopen: ik rijd altijd in een entity of een 9F. De rest kan mij op dit moment niet bekoren. Dus ik ga maar weer sparen totdat ik een paar miljoen heb en dan zie ik wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Ja die entity blijft een fijne bak :D en het feit dat ie gratis is maakt het alleen maar beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Muchachooo schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:53:
Ja die entity blijft een fijne bak :D en het feit dat ie gratis is maakt het alleen maar beter!
Ik heb hem toch echt van mijn eigen verdiende centjes moeten kopen en upgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

F_hertgers schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:04:
Hoi medemembers van de tweakerscrew ( xbox 360 !!).
Het lijkt me leuk , om eens wat te organiseren voor de crew .
Ik zie in de xbox tweaks crew veel freemroom experimenten , en lijkt me daarom leuk hier iets voor te organiseren.
Wij hebben inmiddels beina alles boven op de berg gekregen , maar nog niet de dump truck !
Het was ons biijna gelukt , alleen een klein stuur foutje bij de laatste steiging vielen we om , nu wil ik het liefst nog een keer over doen ,maar dan met veel mensen , en veel dump trucks de berg op. En dit gaat lukken !( zonder cargobob )

Wat hebben we nodig : de groote gele dump truck ( kost 1 miljoen ) ik ga nog ff googlen of deze ergerns gratis staat .
Het lijkt me leuk als er hiervan veel meedoen , dus als je weet waar die gratis staat , post dit hier svp.
Ook hebben we dikke 4x4 auto's nodig, hiermee duwen we de dump truck naar boven over de steile heuvels, maar dit moet met beleid en goed gevoel .
Het kan natuurlijk ook met een bus of een vrachtwagen ,als het maar lompt en groot is .
Het zou mooi zijn als we mooie fotos kunnen maken , mischien heeft iemand een chopper?

Lijkt je leuk dit te doen , en heb je zaterdag avond tijd omstreeks 20:30 en ben je lid van de xbox 360 crew , post dit hier , en post e.v.t. welke soort auto ( 4x4 , of dumptruck , bus ,truck , enzv) je mee naar boven wilt slepen.

Meer informatie volgt !!
Groet , Fer lets rock. ( tweakscrew xbox360 )
Gister avond dus , 2 van die maga jongens al naar boven gebracht dus missie voltooid , was een leuk evemnemt met 6 medetweakers !
http://rsg.ms/1cA6f0p ( als iemand weet hoe ik makkelijker hier fotos post ? )

Dus as zaterdag , tussen half 20:30 en 21:00 , gaan we voor rp en cash !, speciaal voor de tweakscrew xbox members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:11:
[...]

Ok goed om te weten, ik kan niet veel veranderen in de instellingen dat schijnt bij deze headset normaal te zijn....
Er is wel een instelling in je ps3 menu zelf bij geluidsinstellingen, daar kan je een input niveau van je mic aangeven bij het gekozen apparaat, staat standaard op nul maar je kan hem volgens mij tot 5 verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Kju schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:11:
denk dat hij elegy bedoelt...
Oh inderdaad, je hebt gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:49:
[...]

Er is wel een instelling in je ps3 menu zelf bij geluidsinstellingen, daar kan je een input niveau van je mic aangeven bij het gekozen apparaat, staat standaard op nul maar je kan hem volgens mij tot 5 verhogen.
Thanks, ik ken de instelling inderdaad maar bij deze headset staat dat standaard op 3 en je kan het niet veranderen. Staat ook in de handleiding dus het zal wel een reden hebben maar welke geen idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

F_hertgers schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:21:
[...]
als iemand weet hoe ik makkelijker hier fotos post ?
Klik op een foto in Snapmatic zodat de popup verschijnt.
Klik met de rechter muisknop op de foto, klik daarna op de optie om het adres (locatie, URL) van de foto te kopieeren, bij mij heet dit Copy Image Location in Firefox en Copy Image URL in Chrome.
Nu kun je hier op het forum klikken op Voeg een afbeelding toe (het foto knopje) en dan de URL erin plakken (CTRL+V).

Om ze iets kleiner en klikbaar te maken, kun je dit gebruiken, waarbij je dan url zelf invult:
code:
1
[img=288,162,1]url[/img]

Als je bent zoals ik en nog een titel (tooltip) wil toevoegen, dan doe je dat zo:
code:
1
[img=288,162,1,,Een Titel]url[/img]

Zo krijg je bijvoorbeeld dit
BURRRRRP

Ik had al uit een eerder gesprek begrepen dat je bewondering had voor mensen die dit kunnen, dus ik hoop dat het je nu ook lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

[quote]nickvanozzie schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:43:
[...]

Ik heb deze
[afbeelding]

[...]

Even vraagje wat kost deze en waar kan je deze kopen?
Ik speel nu best veel met mede leden die allemaal headset hebben ik voel me dan toch alleen :P
Vooral voor sommige missies is het erg handig een setje

Sorry ben er al achter volgende keer eerst even terug kijken op het forum :(

[ Voor 7% gewijzigd door Assassins8913 op 18-01-2014 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Hoyden schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:24:
[...]

Ja, maar dat is al ingegaan toch ?
Om 3 uur vannacht.

Niet om vervelend te doen maar dat staat al elders in dit topic :+
Oh haha sorry heb ik gemist maar hoe kan het zijn dat ik en nog een aantal andere leden toch erg leuk hebben gamen? Ach best allemaal toch zolang ze het beter maken hebben ze mijn zegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Wordt er vanavond nog wat georganiseerd? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Niet vergeten: vanaf 20:00 is vanavond de TweaksCrew Saturday Night Fever, georganiseerd door de Crewleader himself (ja, dat ben ik zelf dus :P )

We gaan vol op de nieuwe jobs in de categorie deathmatch (zoals Bridge of Death en Prison Thug Fight) en gekke races (zoals die over het water).

PS: het ledenaantal loopt weer goed op, verwacht dus flink wat nieuwe mensen te zien vanavond!

[ Voor 14% gewijzigd door Pyrone89 op 18-01-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrone89 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:56:
Niet vergeten: vanaf 20:00 is vanavond de TweaksCrew Saturday Night Fever, georganiseerd door de Crewleader himself (ja, dat ben ik zelf dus :P )

We gaan vol op de nieuwe jobs in de categorie deathmatch (zoals Bridge of Death en Prison Thug Fight) en gekke races (zoals die over het water).

PS: het ledenaantal loopt weer goed op, verwacht dus flink wat nieuwe mensen te zien vanavond!
Top , gezellig....
Ik ben erbij
Ook wat gewone Team deathmatch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik zal kijken of ik vanavond ook nog even kan joinen :)

Was gister ook wel weer fun en met Jan lekker wat races gedaan ^^
Nu nog 17 races om m'n entity xf/adder chrome te maken :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo

Als de Grote Leider _/-\o_ host, moet ik braaf komen opdraven :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het was gisteren inderdaad weer gezellig..

@NoGinryuGo..
Niet meer midden op de weg stil gaan staan he haha^^

Ik had trouwens net een bug bij coveted volgens mij , want die chopper wou niet landen :(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Ben er ook wel bij, maar wel laat. Eerst nog naar de bios :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Ik zal ook vanavond wel effe komen gluren maar zal niet om 20uur al zijn.
Vrouw lief moet ook af en toe tv kijken LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het mogelijk om 2 crews te joinen? Met paar vrienden een mini crew, maar die zijn er niet vaak. Ben zelf geregeld online en om dan met wat tweakers te spelen lijkt me gezellig. Xbox trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik hoor van meerdere mensen dat 20:00 net te vroeg is. Ik heb dan ook besloten om 21:00 te beginnen.
De vroege vogels kunnen alvast trainingen in freeroam een extra uurtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 21:46
Pannekoek81 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:55:
Is het mogelijk om 2 crews te joinen? Met paar vrienden een mini crew, maar die zijn er niet vaak. Ben zelf geregeld online en om dan met wat tweakers te spelen lijkt me gezellig. Xbox trouwens
Je kan meerdere crews joinen (max 5?), maar er slechts 1 actief hebben. Ook de RP telt alleen mee bij de actieve crew.

Edit: switchen kan via Start > Online > Crews > My Crews
Afbeeldingslocatie: http://www.abmaonline.nl/overig/crews.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Kheldar op 18-01-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik ben er vanavond ook, probeer zo dicht mogelijk na 9 als mogelijk. Lekker gezellig weer gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kheldar schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:04:
[...]

Je kan meerdere crews joinen (max 5?), maar er slechts 1 actief hebben. Ook de RP telt alleen mee bij de actieve crew.

Edit: switchen kan via Start > Online > Crews > My Crews
[afbeelding]
Thnx. Is er nog plek bij de Xbox crew?
Xbox: Pannekoek81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Pannekoek81 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:16:
[...]

Thnx. Is er nog plek bij de Xbox crew?
Xbox: Pannekoek81
Zeker wel, je kunt hier klikken om je aan te melden. Ik zal je dan zo snel mogelijk de invite sturen. Daarna kun je je actieve crew omzetten. Alvast hartelijk welkom ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Geld ook vvor de xbox 360 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Alle PS3 manschappen verzamelen!

Het feest gaat beginnen. Ik ga nu online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:51
Ik kan geen sessie joinen met crewmembers.. Is het een gesloten sessie?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fdisk schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:32:
[...]

Zeker wel, je kunt hier klikken om je aan te melden. Ik zal je dan zo snel mogelijk de invite sturen. Daarna kun je je actieve crew omzetten. Alvast hartelijk welkom ;-)
Invite had ik ontvangen. Via een PB al een bericht gekregen en zag het op social club.

Thnx voor de welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Pyrone89 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 21:08:
Alle PS3 manschappen verzamelen!

Het feest gaat beginnen. Ik ga nu online.
Probeer al een uur te joinen maar krijg telkens de melding: Player is no longer in session :(

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:13
fonsmeister schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:18:
[...]

Probeer al een uur te joinen maar krijg telkens de melding: Player is no longer in session :(
Er is nu een Death match gaande. Eindigt over 6 min ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
De servers hebben helaas weer roet in het eten gegooid. Maar het was weer een vermakelijke partij waarbij we flink wat deathmatches hebben gehad. Net toen we Prison Thug Fight wilden gaan doen ging het mis.

Ik ga nu maar slapen, moet morgen helaas vroeg op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:51
Ik wil nu wel wat survival jobs gaan doen, wat lui die mee willen doen? Ik wil hem wel hosten

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mede tweakers.

Het was zeer gezellig vanavond ;) , vooral het golfen daarna met Edzau , Ozzie en Fallcon..

Weer een geslaagde avond;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 02:32:
Mede tweakers.

Het was zeer gezellig vanavond ;) , vooral het golfen daarna met Edzau , Ozzie en Fallcon..

Weer een geslaagde avond;)
Ja, ik was duidelijk de ster in het golfen :P Wat was het ook alweer +16 ofzo :+ :P :P :D

Het was toch de bedoeling om zoveel mogelijk punten te behalen? :+ ;) :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er nog gespeeld in de crew? Ik ben vorige week voor het eerst begonnen met online play maar kon niemand van tweakers vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:49:
Wordt er nog gespeeld in de crew? Ik ben vorige week voor het eerst begonnen met online play maar kon niemand van tweakers vinden :(
Op de PS3 wordt er zeker nog behoorlijk actief gespeeld.

Dit is op het moment de meest actieve ps3 crew: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

falcon123 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 02:55:
[...]

Ja, ik was duidelijk de ster in het golfen :P Wat was het ook alweer +16 ofzo :+ :P :P :D

Het was toch de bedoeling om zoveel mogelijk punten te behalen? :+ ;) :P :9
Haha! Op elke hole een Bogey of Double Bogey, jij was zeker ANTIger Woods van ons gezelschap! :D

Deze week weinig tijd om te spelen, maar ben denk woensdag avond wel weer online. Weer ff wat GTA centjes verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon123 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:17:
[...]

Op de PS3 wordt er zeker nog behoorlijk actief gespeeld.

Dit is op het moment de meest actieve ps3 crew: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps3
Thanks, daar heb ik nu een invite voor gestuurd. Is er nog een bepaalde truc om ervoor te zorgen dat je met crewleden speelt?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat is je psn?

Rockstar plaatst je vanzelf zoveel mogelijk in sessies met crewmembers en/of vrienden.

[ Voor 76% gewijzigd door Kju op 20-01-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geaccepteerd, thx

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OK, is geaccepteerd. Voor regels check het begin van de topic en als aanvulling daarop: muscles mogen geen invites accepteren. We zien je wel online verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank :) Ik heb de regels doorgelezen. Wat bedoel je met muscles mogen geen invites accepteren? Dat je als muscle geen anderen kan toelaten in de crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, dus geen nieuwe leden toelaten.

[ Voor 66% gewijzigd door Kju op 20-01-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:55
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:14:
[...]

Thanks, daar heb ik nu een invite voor gestuurd. Is er nog een bepaalde truc om ervoor te zorgen dat je met crewleden speelt?
Mocht je standaard niet in een sessie met medetweakers komen (of naar jouw smaak te weinig :+), dan kun je altijd via "Start" -> "Online" -> "Join crewmembers" een nieuwe sessie zoeken met crewmembers :Y

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:19:
[...]

Mocht je standaard niet in een sessie met medetweakers komen (of naar jouw smaak te weinig :+), dan kun je altijd via "Start" -> "Online" -> "Join crewmembers" een nieuwe sessie zoeken met crewmembers :Y
En als dat nog niet werkt, wat soms het geval is:
Start > Online > Crews > My Crews > tweakscrew.... > View Members
Dan druk je op een member die GTA Online speelt (staat onderin) en dan druk je op Join Game. :>

Gewoon vrienden worden (xbl/psn) met mensen die vaak spelen vind ik persoonlijk nog handiger.

[ Voor 8% gewijzigd door Rickyboy op 21-01-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OK.. doorspelen tot 3 uur als je om 6.30 weer op moet.. niet verstandig.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Kju schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:57:
Tell me about it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Haha, die-hard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:03
Mijn god, hebben jullie nog aardig lang doorgetetterd! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Da's dan ook de reden waarom ik er tussen 2130 en 2200 mee kap :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

NoGinryuGo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:45:
[...]

Da's dan ook de reden waarom ik er tussen 2130 en 2200 mee kap :).
En daar kan ik dan weer een voorbeeld aan nemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben al een tijdje rust aan het nemen van GTA , maar na 22:00 werd het altijd pas gezellig :) Het is hoe dan ook wel mijn probleem dat ik mensen die laat opblijven het gezelligst vind en zeker toen GTA online er net was meerdere nachtjes van 3-4 uur slaap gehad. Durf het spel dan ook niet meer op te starten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Had dat dan gezegd haha
Maar was wel weer gezellie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

nickvanozzie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:20:
[...]

En daar kan ik dan weer een voorbeeld aan nemen. :+
Alvast voor degenen die ik vanavond tegen ga komen, ik speel tot uiterlijk 00:00 uur. :D

Tenminste dat is de bedoeling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Online deel blijft erg leuk. Helaas wat moeite om te joinen bij de xbox tweakers crew. Geregeld melding dat de joinen van de sessie mislukt.

Speel nog wel bijna iedere avond. Kleine van 3 maanden thuis die rond 23:30 de fles moet, dus meestal stop ik dan wel. Soms is het ook een pauze en ga ik erna nog "even" door. Dat even duurt dan wel weer lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Pannekoek81 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:38:
Online deel blijft erg leuk. Helaas wat moeite om te joinen bij de xbox tweakers crew. Geregeld melding dat de joinen van de sessie mislukt.

Speel nog wel bijna iedere avond. Kleine van 3 maanden thuis die rond 23:30 de fles moet, dus meestal stop ik dan wel. Soms is het ook een pauze en ga ik erna nog "even" door. Dat even duurt dan wel weer lang.
Vaak begin ik dan zo ongeveer pas... Soms wat eerder, maar meestal niet voor tienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Tussen 17:00 en 18:00 uur met 5 medetweakers zitten freeroamen , wat kan je daarmee geld spenderen ! 4 voertuigen verknald , halve minutie voorraad aan kogels , 25 granaten , 25 c4's . Maar wat een lol ! Maar dan zie ik dat ik nog veel moet oefenen , rijdend schieten is echt een vak !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vanaf 20:00 ga ik survivals, afgewisseld door enkele races, hosten. Zal sowieso tot 21:00 online zijn.

PSN: Yssworks.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Wie joint ons op XBL? High profit missies aan het doen met AbmaOnline :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 21:46
Muchachooo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:36:
Wie joint ons op XBL? High profit missies aan het doen met AbmaOnline :Y
Laatste paar missies gingen idd wel weer ok, eerder op de avond/gisteren erg veel last van netwerkproblemen oid. Tijdens missies en freeroam ging alles soepel, alles eromheen niet:
• het laden van het vote screen voor de volgende activiteit, duurde enorm lang (terwijl de rest al lang kon kiezen),
• na de eerste keer Refresh kon ik hem de tweede keer niet meer selecteren (en dus niet kiezen),
• was er uiteindelijk iets gekozen dan vloog ik de helft van de tijd weer terug naar freeroam of zelfs single player :?

DNS'en op de xbox naar Google zetten hielp niet echt, iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kheldar schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:12:
[...]

Laatste paar missies gingen idd wel weer ok, eerder op de avond/gisteren erg veel last van netwerkproblemen oid. Tijdens missies en freeroam ging alles soepel, alles eromheen niet:
• het laden van het vote screen voor de volgende activiteit, duurde enorm lang (terwijl de rest al lang kon kiezen),
• na de eerste keer Refresh kon ik hem de tweede keer niet meer selecteren (en dus niet kiezen),
• was er uiteindelijk iets gekozen dan vloog ik de helft van de tijd weer terug naar freeroam of zelfs single player :?

DNS'en op de xbox naar Google zetten hielp niet echt, iemand nog tips?
Dns van ips handmatig invoeren?

Zag de invite te laat anders wel even mee willen doen. Volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Pannekoek81 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:15:
[...]

Dns van ips handmatig invoeren?

Zag de invite te laat anders wel even mee willen doen. Volgende keer beter.
Dat probleem had ik ook tot ik open dns gebruiken ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

nickvanozzie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:36:
[...]

Alvast voor degenen die ik vanavond tegen ga komen, ik speel tot uiterlijk 00:00 uur. :D

Tenminste dat is de bedoeling :+
Gisteren was je ook mooi optijd weg toch :)
1uur vond ik wel een mooie tijd om te stoppen maar die wekker om half 8 is dan toch wel vroeg.
Vanavond ben ik er ook weer maar dan niet tot zo heel laat. Morgen de wekker als ik niet gebeld word om 5:30 :(
Maar wat hebben we gelachen gisteren avond, En was voor 1 persoon een hele dure avond 3 dure auto's opblazen :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren eindelijk level 90 aangetikt, kon ik de heavy sniper rifle oppikken. Was ik het net aan het uitproberen reed Falconn er dwars doorheen en dacht hij dat ik hem te grazen wilde nemen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassins8913 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:46:
[...]

Gisteren was je ook mooi optijd weg toch :)
1uur vond ik wel een mooie tijd om te stoppen maar die wekker om half 8 is dan toch wel vroeg.
Vanavond ben ik er ook weer maar dan niet tot zo heel laat. Morgen de wekker als ik niet gebeld word om 5:30 :(
Maar wat hebben we gelachen gisteren avond, En was voor 1 persoon een hele dure avond 3 dure auto's opblazen :) :) :) :)
De bedoeling was 1 auto:( , maar jullie wouden net op het moment suprême een carorgy houden..

Tsjaah weg 22.000 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Net van de week 80 geworden, met een mooie Combat MG als prijs. Ik zag dat er inmiddels meer jobs verified zijn door Rockstar. Iemand die al gespeeld?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Anthirian schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:33:
Net van de week 80 geworden, met een mooie Combat MG als prijs. Ik zag dat er inmiddels meer jobs verified zijn door Rockstar. Iemand die al gespeeld?
:o 80! En nog GTA spelen! Respect! Moet ik nog 49 jaar wachten voordat ik de Combat MG krijg als prijs.

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik heb even wat aanpassingen gemaakt in de rangen. Nu zijn nog maar 3 mensen Commissioner (hoogste mogelijke rang buiten de Crewleader), namelijk Kjujay, Psychomantis (erelid) en Fonsmeister (erelid). De overige waren namelijk zover ik het zag niet meer actief en zeker niet op het niveau welke hoort bij die rang.

Ik heb daarnaast Kjujay gevraagd om te kijken welke personen er echt luitenant of representative als rang moeten hebben, de overige worden teruggezet . Zo is het voor de mensen in de crew veel duidelijker wie echt actief dingen regelen en dus ook op hun DM's en andere contactverzoeken reageren. Mochten er mensen het niet eens mee zijn dan kunnen ze bij mij (voormalig commissioners) of Kjujay (alle andere rangen) via DM.

Hierbij is dit de richtlijn:
lieutenants moeten zeer actief zijn en ook regelmatig zelf hosten
representatives moet zeer actief zijn maar hoeven niet perse zelf te hosten

[ Voor 12% gewijzigd door Pyrone89 op 23-01-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Zullen we vanavond weer een poging wagen om een (aantal) tanks te stelen vanaf de basis? :P

Hier onder een aantal opties van hoe dit kan:

De laatste ziet er wel makkelijker uit, maar ik vind de eerste ook wel tof om te doen :P

Ik weet niet of mensen nog andere (betere) manieren weten om dit te doen.

[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 23-01-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
falcon123 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:56:
Zullen we vanavond weer een poging wagen om een (aantal) tanks te stelen vanaf de basis? :P

Hier onder een aantal opties van hoe dit kan:

[video]

[video]

De laatste ziet er wel makkelijker uit, maar ik vind de eerste ook wel tof om te doen :P

Ik weet niet of mensen nog andere (betere) manieren weten om dit te doen.
Hilarisch lijkt me dat.

Ik ben er zelf vanavond helaas niet, maar ik kijk uit naar de foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrone89 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:57:
[...]

Hilarisch lijkt me dat.

Ik ben er zelf vanavond helaas niet, maar ik kijk uit naar de foto's!
Ik wil zeker wel meedoen , alleen ik ben er pas vanaf een uurtje of half 9..
Pagina: 1 ... 28 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com