Nog beter: een foto met bewijs en een uitleg mailen naar banhammer@rockstargames.com, je krijgt dan een ticket waar je zelf ook rechten in hebt.Assassins8913 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 10:33:
Voor iedereen hier de beste wensen en een goed game jaar 2014.
Ik hoop dat Rockstar het goeie voornemen heeft of alle cheaters aan te pakken die verpesten de lol in gta.
Al ben ik pas 1 keer een gozer tegen gekomen die godmodus gebruikte.
Blijft bizar dat je een schotgun leeg schiet op hem en hij gewoon blijft staan.
Even een vraag lees dat er meerdere zijn die cheaters hebben gemeld hoe en waar kan ik dat melden ?
Oh heel duidelijk bedankt voor de uitleg allemaal.
OzzieMann was weer gezellig he woensdag.
Vanavond weer?
OzzieMann was weer gezellig he woensdag.
Vanavond weer?
Was zeker weer leuk gisteren! Vanavond moet ik wat tijd aan mijn vrouw geven. Nieuw seizoen van Wie Is De Mol, wat we altijd samen kijken. Vrijdag avond, dan heeft mijn vrouw een Nieuwjaarsborrel, ben ik waarschijnlijk vanaf een uurtje of 8 weer online!
https://untappd.com/user/OzzBier
Nog allemaal de beste wensen voor 2014. Eindelijk de kans om het bovenstaande te testen en jawel, de problemen zijn verholpenfdisk schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:15:
[...]
Ik denk dat ik je heb toegevoegd, heb net twee aanvragen ingewilligd waarvan de profielen niet zichtbaar zijn. Zou je in ieder geval kunnen kijken of je voor vrienden en crew zichtbaar bent en liefst je Xbox gamertag koppeling ook zichtbaar maken?
Heb je de dns instellingen in je Xbox op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (Google dns servers) gezet? Dat is meestal de oplossing voor verbindingsproblemen.
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989
Een headset is wel erg handig. En het merendeel van de actieve spelers (in ieder geval op de Xbox) heeft er een.
[ Voor 56% gewijzigd door fdisk op 06-01-2014 06:52 ]
Gelukkig heb ik mijn headset ook gevonden, helaas moet deze wel verbonden worden met de controller... Achja, kan ik mezelf tenminste verstaanbaar maken 
Gister wat missies online gedaan en wat auto's naar LSC gebracht, al met al een avondje met 20K opbrengst
Gister wat missies online gedaan en wat auto's naar LSC gebracht, al met al een avondje met 20K opbrengst
Voor de verandering maar weer eens een berichtje van mijn kant uit, en om het nieuwe jaar maar goed te beginnen (iedereen de beste wensen, fijne paasdagen, gelukkig sinterkerstennieuw en zo
), bij deze kondig ik aan dat ik per direct stop als crew leader van GOTP, en mijn taken inmiddels heb overgedragen aan Pyrone89.
Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben ben ik niet alleen minder binnen GTA Online te vinden, maar is de laatste paar weken ook mijn activiteit op het forum - en dan voornamelijk het Online en Crew topic - sterk achteruit gegaan.
Hiervoor zijn verschillende redenen te bedenken, maar of we het nou linksom of rechtsom bekijken, GTA Online kan mij gewoonweg niet voldoende meer boeien. Om e.e.a. even in perspectief te zetten, volgens mij moet ik de update waarin de content creator wordt meegeleverd nog installeren.
Aangezien ik tijdens mijn tijd als crew leader heb benadrukt dat ik leader wilde zijn van een georganiseerde, actieve crew, waarin de "top" leden nét dat beetje meer tijd en moeite steken in het organiseren van evenementen om het voor de rest leuk te houden, en ik dat op dit moment zelf dus niet meer kan opbrengen, kan ik niet anders als afscheid nemen van mijn positie.
Ik heb nog geprobeerd om het tij te keren door een 2e opschoonronde door te voeren, en door een begin te maken aan de statistiekensite, maar dat heeft dus niet mogen baten.
Zoals gezegd is GTA al minimaal 6 of 7 weken niet meer in de PS3 geweest, en het feit dat ik nu nagenoeg ieder vrij minuutje in Battlefield 4 steek, en daarbij GTA niet eens overweeg, toont mijns inziens aan dat mijn beslissing - hoe zwaar ook - niet anders als de enige juiste genoemd kan worden.
Ik heb voor Pyrone gekozen omdat hij al vanaf het begin bij de crew zit, ondanks de keer op keer tegenvallende acties van R* én de dalende activiteit in de diverse topics nog steeds met plezier GTA in zijn PS mikt.
Mocht je van mening zijn dat jij een betere crew leader geweest was, bij dezen mijn excuses, je kunt je melden bij je nieuwe baas
Om de overgang mogelijk te maken - en er voor te zorgen dat Pyrone 100% zeker crew leader werd - heb ik helaas alle commissioners tijdelijk moeten demoten tot lieutenant en vervolgens zelf de crew moeten leaven.
Aangezien mijn invite nu als pending staat (uiteraard blijf ik wel lid van de crew), en ik dus verder vooralsnog ook geen "macht" heb binnen de crew kan ik dit voorlopig niet ongedaan maken. Ik heb Pyrone echter wel de lijst met commissioners doorgegeven, dus ik verwacht dat jullie binnen afzienbare tijd je positie weer terug hebben.
Zoals in de vorige alinea al kort aangehaald blijf ik - indien mijn invite geaccepteerd wordt uiteraard
- wel lid van de crew, en blijf ik bereid om zaken te regelen, echter wel op een beduidend minder actief niveau als dat jullie van mij gewend zijn.
Ik heb met veel plezier de eerste paar maanden GTA Online gespeeld, met nog meer plezier en enthousiasme deze functie zo goed mogelijk proberen te vervullen, en ben er trots op dat ik deze functie ook heb mogen vervullen voor de grootste ICT community van Nederland.
Een goede leider moet echter ook weten wanneer het tijd is om het stokje over te dragen, en bij dezen wil ik jullie dan ook bedanken voor de mooie tijd, de knotsgekke momenten die we beleeft hebben - en ongetwijfeld nog gaan beleven - en uiteraard Pyrone veel succes en plezier wensen in zijn nieuwe functie als crew leader van GOTP!
Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben ben ik niet alleen minder binnen GTA Online te vinden, maar is de laatste paar weken ook mijn activiteit op het forum - en dan voornamelijk het Online en Crew topic - sterk achteruit gegaan.
Hiervoor zijn verschillende redenen te bedenken, maar of we het nou linksom of rechtsom bekijken, GTA Online kan mij gewoonweg niet voldoende meer boeien. Om e.e.a. even in perspectief te zetten, volgens mij moet ik de update waarin de content creator wordt meegeleverd nog installeren.
Aangezien ik tijdens mijn tijd als crew leader heb benadrukt dat ik leader wilde zijn van een georganiseerde, actieve crew, waarin de "top" leden nét dat beetje meer tijd en moeite steken in het organiseren van evenementen om het voor de rest leuk te houden, en ik dat op dit moment zelf dus niet meer kan opbrengen, kan ik niet anders als afscheid nemen van mijn positie.
Ik heb nog geprobeerd om het tij te keren door een 2e opschoonronde door te voeren, en door een begin te maken aan de statistiekensite, maar dat heeft dus niet mogen baten.
Zoals gezegd is GTA al minimaal 6 of 7 weken niet meer in de PS3 geweest, en het feit dat ik nu nagenoeg ieder vrij minuutje in Battlefield 4 steek, en daarbij GTA niet eens overweeg, toont mijns inziens aan dat mijn beslissing - hoe zwaar ook - niet anders als de enige juiste genoemd kan worden.
Ik heb voor Pyrone gekozen omdat hij al vanaf het begin bij de crew zit, ondanks de keer op keer tegenvallende acties van R* én de dalende activiteit in de diverse topics nog steeds met plezier GTA in zijn PS mikt.
Mocht je van mening zijn dat jij een betere crew leader geweest was, bij dezen mijn excuses, je kunt je melden bij je nieuwe baas
Om de overgang mogelijk te maken - en er voor te zorgen dat Pyrone 100% zeker crew leader werd - heb ik helaas alle commissioners tijdelijk moeten demoten tot lieutenant en vervolgens zelf de crew moeten leaven.
Aangezien mijn invite nu als pending staat (uiteraard blijf ik wel lid van de crew), en ik dus verder vooralsnog ook geen "macht" heb binnen de crew kan ik dit voorlopig niet ongedaan maken. Ik heb Pyrone echter wel de lijst met commissioners doorgegeven, dus ik verwacht dat jullie binnen afzienbare tijd je positie weer terug hebben.
Zoals in de vorige alinea al kort aangehaald blijf ik - indien mijn invite geaccepteerd wordt uiteraard
Ik heb met veel plezier de eerste paar maanden GTA Online gespeeld, met nog meer plezier en enthousiasme deze functie zo goed mogelijk proberen te vervullen, en ben er trots op dat ik deze functie ook heb mogen vervullen voor de grootste ICT community van Nederland.
Een goede leider moet echter ook weten wanneer het tijd is om het stokje over te dragen, en bij dezen wil ik jullie dan ook bedanken voor de mooie tijd, de knotsgekke momenten die we beleeft hebben - en ongetwijfeld nog gaan beleven - en uiteraard Pyrone veel succes en plezier wensen in zijn nieuwe functie als crew leader van GOTP!
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Bedankt Psycho!
De commissioners zijn weer teruggezet. Mochten er mensen actiever willen worden in de crew dan kun je dat laten weten, er is namelijk altijd ruimte om de hiërarchie aan te passen.
Zelf zal ik proberen regelmatig in de weekenden jobs te hosten zoals jullie van mij gewend zijn. Ik zal hierbij vooral focussen op de nieuw geïntroduceerde races, deathmatches, freeroam overnemen als crew (muahaha) en eventueel de nieuwe speltypes. Mocht je zelf een level willen voorstellen dan kan dat natuurlijk!
Aangezien GTA Online al wat langer uit is zal het niet meer de omvang zijn qua speeltijd als toen het werd gelanceerd, maar vooral in de weekenden samen knallen is leuk. De laatste tijd moet ik zeggen dat het terroriseren van de free roam en de nieuwe deathmatches 'Bridge of Death' en 'Prison Thug Fight' me enorm bevallen.
Hoop jullie allemaal online tegen te mogen komen!
PS: de Social Club site lijkt qua invites en pending request nogal verrot te zijn. Zoals Psycho al aangeeft (en ook mijn notificaties) heeft hij gevraagd te joinen, echter staat pending requests op 0 en zie ik nergens zijn invite. Mocht jou dit ook overkomen: hier kan ik niks aan doen, dit is aan Rockstar om te fixen (zoals de rest
)
De commissioners zijn weer teruggezet. Mochten er mensen actiever willen worden in de crew dan kun je dat laten weten, er is namelijk altijd ruimte om de hiërarchie aan te passen.
Zelf zal ik proberen regelmatig in de weekenden jobs te hosten zoals jullie van mij gewend zijn. Ik zal hierbij vooral focussen op de nieuw geïntroduceerde races, deathmatches, freeroam overnemen als crew (muahaha) en eventueel de nieuwe speltypes. Mocht je zelf een level willen voorstellen dan kan dat natuurlijk!
Aangezien GTA Online al wat langer uit is zal het niet meer de omvang zijn qua speeltijd als toen het werd gelanceerd, maar vooral in de weekenden samen knallen is leuk. De laatste tijd moet ik zeggen dat het terroriseren van de free roam en de nieuwe deathmatches 'Bridge of Death' en 'Prison Thug Fight' me enorm bevallen.
PS: de Social Club site lijkt qua invites en pending request nogal verrot te zijn. Zoals Psycho al aangeeft (en ook mijn notificaties) heeft hij gevraagd te joinen, echter staat pending requests op 0 en zie ik nergens zijn invite. Mocht jou dit ook overkomen: hier kan ik niks aan doen, dit is aan Rockstar om te fixen (zoals de rest
[ Voor 16% gewijzigd door Pyrone89 op 06-01-2014 21:30 ]
Ik merk er jammergenoeg weinig van, ik kom ze zelden tegen.fdisk schreef op maandag 06 januari 2014 @ 06:50:
Een headset is wel erg handig. En het merendeel van de actieve spelers (in ieder geval op de Xbox) heeft er een.
XboxLive: Dave 130R
Ik kom ze ook zelden tegen helaas.Earzz schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:43:
[...]
Ik merk er jammergenoeg weinig van, ik kom ze zelden tegen.
Sinds gisteren zit ik ook bij de Crew trouwens. Niet dat ik heel veel online ben, maar toch
Thanks aan PsychoMantis_NL, congrats aan Pyrone89
Valt me wel op dat er veel meer kiddies online zijn en freeroam minder leuk wordt... Gisteren vonden ze het leuk om me te grazen te nemen maar kunnen er niet tegen als ik ze terugpak met een sniper rifle vanaf een dak... Kreeg de tip dat ze zelfs gingen voten om me te kicken
Enne, goh, ik ben ineens lieutenant?
Valt me wel op dat er veel meer kiddies online zijn en freeroam minder leuk wordt... Gisteren vonden ze het leuk om me te grazen te nemen maar kunnen er niet tegen als ik ze terugpak met een sniper rifle vanaf een dak... Kreeg de tip dat ze zelfs gingen voten om me te kicken

[ Voor 10% gewijzigd door Kju op 07-01-2014 11:09 ]
PSN: Kjujay
Gefeliciteerd Pyrone,Pyrone89 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:25:
Bedankt Psycho!
PS: de Social Club site lijkt qua invites en pending request nogal verrot te zijn. Zoals Psycho al aangeeft (en ook mijn notificaties) heeft hij gevraagd te joinen, echter staat pending requests op 0 en zie ik nergens zijn invite. Mocht jou dit ook overkomen: hier kan ik niks aan doen, dit is aan Rockstar om te fixen (zoals de rest)
Aangezien ik dezelfde activiteit heb als Psycho de afgelopen weken ben je natuurlijk vrij om mijn rol als luitenant aan een actiever lid te geven (als dat nog niet gedaan is). Mis het nog wel hoor die leuke avonden met racen en gezellig ouwehoeren, maar kan me er niet toe zetten en die miljarden die rondvlogen hielpen ook niet echt mee.
@ Psycho
Thanks voor wat je er van hebt gemaakt. Helaas werkte Rockstar niet echt mee , maar het heeft iig niet aan jou gelegen

Ja, ik heb je gepromoveerd aangezien je behoorlijk actief bent. Mocht je ook jobs gaan hosten voor andere leden dan staat de positie van Commissioner ook voor je open.Kju schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:09:
Thanks aan PsychoMantis_NL, congrats aan Pyrone89![]()
Valt me wel op dat er veel meer kiddies online zijn en freeroam minder leuk wordt... Gisteren vonden ze het leuk om me te grazen te nemen maar kunnen er niet tegen als ik ze terugpak met een sniper rifle vanaf een dak... Kreeg de tip dat ze zelfs gingen voten om me te kicken![]()
Psycho heb ik benoemd tot Ere-Commissioner als dank voor al zijn werk.
Dat is voor nu niet nodig, iedereen is een stuk minder actief, niet alleen jij. Pas als mensen extreem uit de toon vallen qua niet meer actief zijn (demotie) of juist erg actief (promotie) verander ik hun status.Beakzz schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:32:
[...]
Gefeliciteerd Pyrone,
Aangezien ik dezelfde activiteit heb als Psycho de afgelopen weken ben je natuurlijk vrij om mijn rol als luitenant aan een actiever lid te geven (als dat nog niet gedaan is). Mis het nog wel hoor die leuke avonden met racen en gezellig ouwehoeren, maar kan me er niet toe zetten en die miljarden die rondvlogen hielpen ook niet echt mee.
@ Psycho
Thanks voor wat je er van hebt gemaakt. Helaas werkte Rockstar niet echt mee , maar het heeft iig niet aan jou gelegenVoeg me vooral toe voor wat potjes BF4. Dan mag jij de squad leiden
Als Rockstar de komende tijd goed doorzet qua patches dan zie ik overigens nog wel een hoop mensen terugkomen, waarbij ik hopelijk dan eens veel mensen zie in deathmatches, want dat is toch echt voor GTA de meest logische modus samen met het als crew terroriseren van de free roams (GOTP sticks together and rules the roam
Voor nu gaan we focussen op het afmaken van kiddies in freeroam die vervelend zijn
[ Voor 47% gewijzigd door Pyrone89 op 07-01-2014 18:49 ]
@PsychoMantis_NL
Thanks voor alle goede zorgen en we komen elkaar vast nog wel ergens online tegen
@Pyrone89
Suc6 met je nieuwe functie.
Als R* zijn best doet kom ik denk ook wel weer wat vaker kijken, voor nu hou ik even de boot af aangezien ik geen zin heb in een paar miljoen in ontvangst te nemen van cheaters, dat en de tegenvallende acties van R* houden het even tegen.
Thanks voor alle goede zorgen en we komen elkaar vast nog wel ergens online tegen
@Pyrone89
Suc6 met je nieuwe functie.
Als R* zijn best doet kom ik denk ook wel weer wat vaker kijken, voor nu hou ik even de boot af aangezien ik geen zin heb in een paar miljoen in ontvangst te nemen van cheaters, dat en de tegenvallende acties van R* houden het even tegen.
Psych! Jammer jammer man, maar begrijpelijk. Ook bij mij is de activiteit een stuk minder dan eerst. Wel hulde voor al je tijd en moeite en wellicht tot ziens ergens anders?..
Congratz Pyrone! Je races altijd voorbij zien komen maar ik ben nooit echt een racefanaat geweest. Ga het wel allemaal nog in de gaten houden en kom sowieso nog wel ff buurten!
Congratz Pyrone! Je races altijd voorbij zien komen maar ik ben nooit echt een racefanaat geweest. Ga het wel allemaal nog in de gaten houden en kom sowieso nog wel ff buurten!
Ik ga het vanaf nu mengen met veel deathmatches (zijn uitstekende levels zoals Prison Fight en Bridge of Death bijgekomen die simpelweg pareltjes blijken te zijnKraziey schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:32:
Psych! Jammer jammer man, maar begrijpelijk. Ook bij mij is de activiteit een stuk minder dan eerst. Wel hulde voor al je tijd en moeite en wellicht tot ziens ergens anders?..![]()
k heb nog niet zo veel online gespeeld, en ben volgens mij net in niveau 5. Wat echter vervelend is, is dat er dus mensen met hogere niveau's dus ook zwaardere wapens etc hebben.
Iemand zo tips hoe ik wat sneller omhoog kom?
Iemand zo tips hoe ik wat sneller omhoog kom?
Met ons spelen, wij nodigen je uit voor jobs waar jij normaal nog niet bij mag (met bijbehorende XP awards) en doordat wij sterk genoeg zijn kan jij makkelijk met ons meeliften.
Houd vooral de zaterdagavonden in de gaten, dan plan ik GTA plezier
[ Voor 17% gewijzigd door Pyrone89 op 08-01-2014 12:06 ]
Zou fijn zijn, is het misschien mogelijk om je dan toe te voegen op XBOX Live? Ik heb al meerdere malen een poging gedaan missies te doen maar ben echt noodgedwongen om deze individueel te doen omdat niemand mee wilt...Pyrone89 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:05:
Met ons spelen, wij nodigen je uit voor jobs waar jij normaal nog niet bij mag (met bijbehorende XP awards) en doordat wij sterk genoeg zijn kan jij makkelijk met ons meeliften.
Daarbij is een beetje gezelligheid ook wel belangrijk
Ik ben van de PS3 CrewKevinr1989 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:18:
[...]
Zou fijn zijn, is het misschien mogelijk om je dan toe te voegen op XBOX Live? Ik heb al meerdere malen een poging gedaan missies te doen maar ben echt noodgedwongen om deze individueel te doen omdat niemand mee wilt...
Zaterdagavond vanaf hoe laat barst het feest los?
Ik heb me net aangemeld voor de PS3 Crew, heb GTA5 bij release uitgespeeld en ga hem zo weer kopen om online te kunnen spelen. lijkt me leuk om met wat tweakers te spelen.
Het plan staat nu om komende zaterdag vanaf 14:30 los te gaannickvanozzie schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:55:
[...]
Zaterdagavond vanaf hoe laat barst het feest los?
Oeh... jouw avonden beginnen vroeg!
Ik kan pas na 19:00 online zijn. Dan is er toch nog wel wat te feesten?!?!
Ik kan pas na 19:00 online zijn. Dan is er toch nog wel wat te feesten?!?!
Tuurlijk 
Kan ook zijn dat het zaterdag toch wat later wordt als er iets onvoorziens is. Daarom dus sowieso de avond en de middag is dan een extra
Kan ook zijn dat het zaterdag toch wat later wordt als er iets onvoorziens is. Daarom dus sowieso de avond en de middag is dan een extra
Zou sowieso wel leuk zijn om een avondje gewoon te levelen, maar dan wel afwisselend (geen zin om 100 keer Coveted te doen). Ben in 3 weken tijd van 73 naar maar 76 gegaan ofzo...
Mijn gamertag is Fer Lets Rock ( xbox) , ik ben pas level 45 ,kunnen we misschien samen xp verdienen. En tevens heb ik een headset .Groet FerKevinr1989 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:18:
[...]
Zou fijn zijn, is het misschien mogelijk om je dan toe te voegen op XBOX Live? Ik heb al meerdere malen een poging gedaan missies te doen maar ben echt noodgedwongen om deze individueel te doen omdat niemand mee wilt...
Walking on the bright side of life
Je mag mij ook wel toevoegen. Ik wil ook graag missies doen om een beetje te levelen. Ben pas lvl 25.Kevinr1989 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:18:
[...]
Volgens mij zat ik gisteravond ook bij jou in de game, of niet?
Lijkt me leuk, als ik morgenavond thuis kom zal ik je toevoegen. Of je voegt mij natuurlijk toe!F_hertgers schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:43:
[...]
Mijn gamertag is Fer Lets Rock ( xbox) , ik ben pas level 45 ,kunnen we misschien samen xp verdienen. En tevens heb ik een headset .Groet Fer
Ben slechts level 9 dus ik kan nog niet heel veel inbrengen hoor
Ja dat klopt Inzane! Ging niet zo goed met helicopter vliegen helaas... Nog nooit gedaanInZane schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:03:
[...]
Je mag mij ook wel toevoegen. Ik wil ook graag missies doen om een beetje te levelen. Ben pas lvl 25.
Volgens mij zat ik gisteravond ook bij jou in de game, of niet?

Voeg mij anders maar toe, ik ben morgenavond pas weer thuis...
Och, ik ben ook niet handig met helikoptersKevinr1989 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:04:
[...]
Ja dat klopt Inzane! Ging niet zo goed met helicopter vliegen helaas... Nog nooit gedaan![]()
Voeg mij anders maar toe, ik ben morgenavond pas weer thuis...
Ik heb net een invite gestuurd!
Ik heb ook een request voor de PS3 tweakscrew gestuurd! Ik ben nog helemaal niet ver (level 10), maar hoop de komende weekenden wat in te halen!
Hier nog een , ik kan ook niet vliegen , al loont oefenen , het spel heb ik ook niet voor de "kun" factor , maar meer voor de "gun en fun" factor ! Ik zie je die invites welverschijnen !
Hehehe, beter mijden we die missie danInZane schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:11:
[...]
Och, ik ben ook niet handig met helikopters
Ik heb net een invite gestuurd!

Ik zal morgen je invite accepteren
Morgenavond zal ik even een invite versturenF_hertgers schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:41:
Hier nog een , ik kan ook niet vliegen , al loont oefenen , het spel heb ik ook niet voor de "kun" factor , maar meer voor de "gun en fun" factor ! Ik zie je die invites welverschijnen !
De uitnodigingen zijn geaccepteerd. De GOTP crew begint weer langzaam te groeien door het verse bloed. Ziet er goed uit.
En zoals altijd: stick together online, no Tweaker left behind
En zoals altijd: stick together online, no Tweaker left behind
Het helpt om missies te starten die lekker wat opbrengen (minimaal 5k, dus iedereen even langs bellen voor een missie en dan kijken welke het meeste opbrengt). Vervolgens lang wachten in de lobby (paar minuten is geen uitzondering). Dat automatisch inviten werkt bij vlagen erg traag en ook het toebedeeld krijgen van mensen, die een random job willen doen, werkt de ene keer beter dan de andere. Als er dan nog steeds niks gebeurt, gewoon cancelen en opnieuw proberen.Kevinr1989 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:18:
[...]
Ik heb al meerdere malen een poging gedaan missies te doen maar ben echt noodgedwongen om deze individueel te doen omdat niemand mee wilt...
Als je dan eenmaal een groepje hebt, merk ik dat in het voting screen iedereen ook wel vrij snel weer voor de volgende missie gaat, dus dat maakt het initiële wachten weer goed.
ik join meestal gewoon missies via de telefoon. Het irritante is echter dat ik ook vaak een LTS join, wat mijn inziens niet zou moeten. Bijna nooit met crewleden, maar dat maakt zo heel veel uit vind ik. Het zou mooi zijn, maar dan is het vaak lang wachten.
Gefeliciteerd Pyrone!
Goed plan van die zaterdagen. Kom a.s. zaterdag ook wel weer eens online
PSN: fonsmeister
Graag gedaan.fonsmeister schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 23:34:
Gefeliciteerd Pyrone!
Ik heb het komende zaterdag op 20:00 gezet, zodat iedereen nog even rustig kan eten etc. (in de middag heb ik plannen gekregen
[ Voor 6% gewijzigd door Pyrone89 op 09-01-2014 23:51 ]
Zaterdag avond ben ik er niet 
Andere keer beter. Ik heb headset, dus gezellig
Ben al lid van "TweaksCrew 2", nu ook de invite voor de "
tweakscrewx360" verzonden
[ Voor 35% gewijzigd door PurpleBlue op 10-01-2014 10:17 ]
Ik heb je toegevoegd.PurpleBlue schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:15:
Zaterdag avond ben ik er niet
Ben inmiddels terug van een zakenreis en denk dat ik vanavond weer even kom kijken in Los Santos.
Ik zal ook proberen online te zijn, wil graag levelen om toch ooit nog eens minstens level 100 te halen (legaal, niks gecheat/geglitchtIk heb het komende zaterdag op 20:00 gezet, zodat iedereen nog even rustig kan eten etc. (in de middag heb ik plannen gekregen)

PSN ID: Hanssuh
Top! Zal eens kijken of vanavond een momentje heb, om ff te gamenfdisk schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:57:
[...]
Ik heb je toegevoegd.
Ben inmiddels terug van een zakenreis en denk dat ik vanavond weer even kom kijken in Los Santos.
Helaas is er voor vanavond iets belangrijks tussendoor gekomen. Ik ga dus 18 januari vanaf 19:00 een GTA avond hosten ipv vanavond.
Is er iemand die voor vanavond het hosten van mij kan overnemen, zodat de rest van de crew geen hinder ondervindt?
Is er iemand die voor vanavond het hosten van mij kan overnemen, zodat de rest van de crew geen hinder ondervindt?
Helaas kom ik nu pas thuis dus dat zal geen nut meer hebben.
Hier een tijdlijn van alle GOTX Snapmatic fotos tot nu toe.
LET OP: Zeer zware JavaScript pagina met 867 foto's
Gewoon even laten laden dus.
Have fun
LET OP: Zeer zware JavaScript pagina met 867 foto's
Gewoon even laten laden dus.
Have fun
Gisteren avond nog effe wezen knallen in Los Santos weer leuke missie gedaan met 3 leden van GOTP
Oke 1 van de 3 was ik en 1 was me neefje maar toch :-) Speelt er leuk weg met leden van de crew je weet ook zeker als je klaar bent je niet gekild word voor paar rot centen.
Trouwens wel mooi om te zien dat er toch wel veel speler zijn die niet tegen hun verlies kunnen,
Gisteren avond een gozer met snelle wagen achter mij aan met van die plakbommen effe de naam kwijt.
Kon me niet raken maar ik hem wel :-) Daarna had hij mij ook omdat ik stopte met rijden HAHA.
Maar goed hij mij daarna nog en paar keer neer gehaald best ben er niet eens mee bezig.
Denk bel Lamar even die gasten op hem afgestuurd en ineens weg was hij nadat die gasten van lamar hem gekild hebben :-)
Oke 1 van de 3 was ik en 1 was me neefje maar toch :-) Speelt er leuk weg met leden van de crew je weet ook zeker als je klaar bent je niet gekild word voor paar rot centen.
Trouwens wel mooi om te zien dat er toch wel veel speler zijn die niet tegen hun verlies kunnen,
Gisteren avond een gozer met snelle wagen achter mij aan met van die plakbommen effe de naam kwijt.
Kon me niet raken maar ik hem wel :-) Daarna had hij mij ook omdat ik stopte met rijden HAHA.
Maar goed hij mij daarna nog en paar keer neer gehaald best ben er niet eens mee bezig.
Denk bel Lamar even die gasten op hem afgestuurd en ineens weg was hij nadat die gasten van lamar hem gekild hebben :-)
Sticky bombs dusAssassins8913 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:44:
..met van die plakbommen effe de naam kwijt...
Verwijderd
Ik heb ook een Invite gestuurd ..
Onder de naam Just__JD.
Heb al wat uurtje in de single player zitten , maar ik zie het niet zo zitten om solo de on-line wereld te verkennen...
Dus lijkt me gezellig om lekker met een zooi mede-tweakers los te gaan
Onder de naam Just__JD.
Heb al wat uurtje in de single player zitten , maar ik zie het niet zo zitten om solo de on-line wereld te verkennen...
Dus lijkt me gezellig om lekker met een zooi mede-tweakers los te gaan
Verwijderd
Hallo, net nieuw hier en heb ook een request verstuurd: PSN / SocialClub ID is pppppppaaaaaaatt. Deze week gespeeld met GOTP members en dat beviel erg goed.
Was gister gezellig met o.a. Speedfight, Risifran, Hanssuh.
Lekker wat RP en centjes binnengehaald.
Lekker wat RP en centjes binnengehaald.
Verwijderd
Maybe een beetje een "noob" vraag , maar moet ik nog een aantal mensen toe voegen op mijn PSN als Friend?
Of kan je makkelijk crewmembers in-game joinen?
Of kan je makkelijk crewmembers in-game joinen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2014 12:36 ]
Je kan in je pauze menu bij online "Join Crewmembers" kiezen. Als er dan andere crewmembers online zijn kom je bij hen terecht, mits de sessie dan niet vol is.
Het aantal leden is idd weer flink aan het groeien, misschien werkt patch 1.09 ook mee waardoor mensen weer vertrouwen in het spel krijgen (exploits aangepakt)
Verwijderd
Pfff moet je eerst blijkbaar zo'n GTA-Online tutorial afmaken ..
Heb de race nu al met gemak gewonnen(tegen 4 andere) alleen kan nog niets doen.
Tot hoe ver duurt de Tutorial ?
Is heel kort. bent er hooguit een half uur mee bezigVerwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:30:
Pfff moet je eerst blijkbaar zo'n GTA-Online tutorial afmaken ..
[ Voor 5% gewijzigd door Pyrone89 op 12-01-2014 13:44 ]
Verwijderd
Even een uurtje gespeeld nu , en ik merk 1 ding
Ik kan er werkelijk nog geen klote van , word letterlijk door iedereen en alles afgemaakt.
Nog eventjes inkomen dus...
Ik kan er werkelijk nog geen klote van , word letterlijk door iedereen en alles afgemaakt.
Nog eventjes inkomen dus...
Meh.... Lekker potje was dat zeg...
3vs1 en nog steeds mij blijven afknallen met een tank........... seriously?
Loop gewoon en schiet me normaal neer ofzo.... Was weer lekker fair

Verwijderd
Ik kon niet eens mijn spawn afkomen , maarja .falcon123 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:32:
Hij is wel aardig goed die man in de tank...
Maar mijn voorkeur gaat nu toch nog even uit naar missies;)
In ieder geval tot ik wat normale wapens tot mijn beschikking heb.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2014 15:39 ]
Ja was niet veel aan zo.falcon123 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:32:
Verwijderd
Nu een middagje gespeeld , level 13 en zo'n 150.000 op de bank.
Gaat lekker zo
..
Nu nog kijken wat ik met het geld ga doen haha
Gaat lekker zo
Als je nog geen huis hebt ,Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:58:
Nu een middagje gespeeld , level 13 en zo'n 150.000 op de bank.
Gaat lekker zo..
Er is een huis met 10 garage plaatsen te koop , zelfde inrichting als die van 400000 .alleen uitzicht is minder
Verwijderd
Purchase Failed , purchasing properties will be unlucked after you get a call from Simeon.F_hertgers schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:21:
[...]
Als je nog geen huis hebt ,
Er is een huis met 10 garage plaatsen te koop , zelfde inrichting als die van 400000 .alleen uitzicht is minder
En op het moment van typen belt hij haha
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2014 18:31 ]
Er zijn heel veel huizen met een 10-car garage, het is maar net welke locatie je wilt. Ook heeft vrijwel alles dezelfde inrichting.F_hertgers schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:21:
[...]
Als je nog geen huis hebt ,
Ga voor een garage die op een (naar jouw mening) handige plek zit.
Ik heb een huis op 4 Integrity Way, is lekker centraal en naast een hoofdweg, ook zie ik daar echt nooit iemand.
Mijn tweede character zit in Tinsel Towers Apt 29, dat is eigenlijk twee straten voor het $400K a.k.a. douchebag appartement
Hier is het iets drukker maar nog valt het mee, de locatie is heel dicht bij de modshop, de voornaamste reden waarom ik het huis heb. (uitzicht)
Alsin dat je iemand hebt omgelegd of dat je hem zelf op je hoofd kreeg?
Verwijderd
Als in dat ik hem zelf op mijn hoofd kreeg , wel blijven leven dus toppieKheldar schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:47:
[...]
Alsin dat je iemand hebt omgelegd of dat je hem zelf op je hoofd kreeg?
Weet iemand een goede headset voor een niet al te dure prijs?
Wil hem alleen voor GTA Online gaan gebruiken om met andere te kunnen praten...
Ik weet niet of dit wat is:
http://www.gamingheadsets...tm_medium=pricecomparison
of zoiets: http://www.bol.com/nl/p/s...set-ps3/1004004006396068/
@fdisk @Deurdouwer
De housewarming party:

Hoe ik mijn "kloon" dus zag:

iewl..
En wat van de jumps:

De housewarming party:

iewl..
En wat van de jumps:

[ Voor 38% gewijzigd door Rickyboy op 13-01-2014 22:25 ]
Verwijderd
Die Turtle beach is zeer goed , die 2de heb ik zelf momenteel ook en die gebruik ik ook en die is ook goed.falcon123 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:07:
Weet iemand een goede headset voor een niet al te dure prijs?
Alleen die moet je wel na elke 3 a 4 uur opladen
Zo zagen wij die kloon duidelijk niet (gelukkig)Rickyboy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:15:
@fdisk @Deurdouwer
De housewarming party:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
iewl..
En wat van de jumps:
[afbeelding][afbeelding]
Persoonliijk heb ik deze: http://www.bol.com/nl/p/w...headset/1004004006540256/.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 03:03:
[...]
Die Turtle beach is zeer goed , die 2de heb ik zelf momenteel ook en die gebruik ik ook en die is ook goed.
Alleen die moet je wel na elke 3 a 4 uur opladen
Is niet perfect of zo, maar gebruik hem alleen voor Chat. Wel een vraagje aan degene met wie ik gisteren gespeeld heb (wat een hoop lol was!): Stoort mijn headset of komt alles goed door?
Beste Crewleden,
Gisteren en maandagavond flink missions gedaan met SpeedFight (bedankt voor het overnemen van het hosten), Jan, Pat en anderen. Het was fun! Maar ook signalen ontvangen dat het winnen van races niet gemakkelijk is en dat hierdoor het unlocken van de broodnodige upgrades niet altijd mogelijk is.
Ik ben van plan vanavond en/of morgenavond (vanaf ongeveer 19:00 uur tot voor mij max 21:30 uur) een avondje races te hosten. Hierbij wil ik twee dingen vooropstellen: fun en afwisseling. Dit betekent dat ik het volgende in mijn hoofd heb zitten voor de afwisseling:
Standaard traffic off, wanted off, weather clear, custom off zodat het om racen gaat en niet om botte pech omdat een NPC ineens voor je zit of afslaat of dat de hogere levels (of rijke levels) een snellere bak hebben.
Elke track maximaal vijf keer rijden, zodat onbekendheid met de track niet automatisch leidt tot verlies
Is een track niet leuk, dan doen we hem maar één keer.
Maximaal 3 laps per race.
En voor de fun stel ik voor elke derde of vierde race (indien mogelijk) een GTA race te maken waarbij er verder natuurlijk geen regels zijn
. Zonder custom vehicles betekent dit ook geen bullet proof banden...
Klasses maken mij niet uit, maar ik denk dat sport/super het meest voor de hand liggend is.
Het idee is om op deze manier een aantal members te kunnen helpen aan overwinningen, zodat het in freeroam en missies makkelijker wordt, omdat je dan tenminste ietsbulletproof tires met je auto kan doen.
Gisteren en maandagavond flink missions gedaan met SpeedFight (bedankt voor het overnemen van het hosten), Jan, Pat en anderen. Het was fun! Maar ook signalen ontvangen dat het winnen van races niet gemakkelijk is en dat hierdoor het unlocken van de broodnodige upgrades niet altijd mogelijk is.
Ik ben van plan vanavond en/of morgenavond (vanaf ongeveer 19:00 uur tot voor mij max 21:30 uur) een avondje races te hosten. Hierbij wil ik twee dingen vooropstellen: fun en afwisseling. Dit betekent dat ik het volgende in mijn hoofd heb zitten voor de afwisseling:
Standaard traffic off, wanted off, weather clear, custom off zodat het om racen gaat en niet om botte pech omdat een NPC ineens voor je zit of afslaat of dat de hogere levels (of rijke levels) een snellere bak hebben.
Elke track maximaal vijf keer rijden, zodat onbekendheid met de track niet automatisch leidt tot verlies
En voor de fun stel ik voor elke derde of vierde race (indien mogelijk) een GTA race te maken waarbij er verder natuurlijk geen regels zijn
Klasses maken mij niet uit, maar ik denk dat sport/super het meest voor de hand liggend is.
Het idee is om op deze manier een aantal members te kunnen helpen aan overwinningen, zodat het in freeroam en missies makkelijker wordt, omdat je dan tenminste ietsbulletproof tires met je auto kan doen.
Klinkt goed, wil ik best wel aan mee doen. Ik kan namelijk zeker ook wel een aantal overwinningen gebruiken
Ik heb btw nu net even geprobeerd om een logitech usb headset in m'n PS3 te doen, die oorspronkelijk bedoeld is voor de PC. Deze doet het wel, maar volgens mij is die veel te gevoelig.
Ik hoorde namelijk tijdens testen geklik van m'n muis al
[ Voor 8% gewijzigd door falcon123 op 14-01-2014 11:26 ]
En niet te vergeten, al win je niet, je verdient wel cash en rp. Ik win ze bijna nooit (37 winst tegenover 123 verlies ofzo) en kom meestal tussen 2e en 4e plaats uit maar het verdient wel lekker.
Als het lukt ben ik online
en ik heb m'n headset eindelijk opgeladen
Als het lukt ben ik online
en ik heb m'n headset eindelijk opgeladen
[ Voor 12% gewijzigd door Kju op 14-01-2014 11:35 ]
Afgelopen zaterdag was je duidelijk te horen, niks van storing gehoord ofzo.NoGinryuGo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:32:
[...]
Persoonliijk heb ik deze: http://www.bol.com/nl/p/w...headset/1004004006540256/.
Is niet perfect of zo, maar gebruik hem alleen voor Chat. Wel een vraagje aan degene met wie ik gisteren gespeeld heb (wat een hoop lol was!): Stoort mijn headset of komt alles goed door?
Goed initiatief!NoGinryuGo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:57:
Beste Crewleden,
En voor de fun stel ik voor elke derde of vierde race (indien mogelijk) een GTA race te maken waarbij er verder natuurlijk geen regels zijn. Zonder custom vehicles betekent dit ook geen bullet proof banden...
![]()
Verwijderd
Het was inderdaad fun!!..NoGinryuGo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:57:
Beste Crewleden,
En voor de fun stel ik voor elke derde of vierde race (indien mogelijk) een GTA race te maken waarbij er verder natuurlijk geen regels zijn. Zonder custom vehicles betekent dit ook geen bullet proof banden...
![]()
En goed idee dat van die races , ik ben erbij
Als eerste beter laat dan nooit een bedankje van deze kant aan PsychoMantis_NL voor het oprichten van deze fijne crew en het werk dat hij erin gestoken heeft en welkom als erelid
En aan Pyrone89 heel erg veel succes met het voortzetten van dit alles, hopelijk gaat het deze zaterdag wel door...
Afgelopen weekend dus zelf maar wat gaan hosten gelukkig krijg ik nu ook de betere missies.
en het was druk, in 2 dagen 500K netto verdient dus dat ging wel lekker....
Wat betreft de races ik vind het een prima idee, klein maar er is een trofee voor 5 custom races winnen dus zo af en toe mag die wel aan van mij
Overigens bulletproof tires zijn niet aan de races gebonden maar aan je level want die heb ik gelukkig al lang....
19:00 ik zie dat ik al laat ben, ik kom er aan
En aan Pyrone89 heel erg veel succes met het voortzetten van dit alles, hopelijk gaat het deze zaterdag wel door...
Afgelopen weekend dus zelf maar wat gaan hosten gelukkig krijg ik nu ook de betere missies.
en het was druk, in 2 dagen 500K netto verdient dus dat ging wel lekker....
Geen dank voor het overnemen daarvoor zijn we een crewNoGinryuGo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:57:
Beste Crewleden,
![]()
Wat betreft de races ik vind het een prima idee, klein maar er is een trofee voor 5 custom races winnen dus zo af en toe mag die wel aan van mij
Overigens bulletproof tires zijn niet aan de races gebonden maar aan je level want die heb ik gelukkig al lang....
19:00 ik zie dat ik al laat ben, ik kom er aan
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Ah, dat heb ik gemist gister avond. Jammer. Had mezelf verplicht om naar de sportschool te gaan, proberen de ronde vorm wat te verminderen.
Wordt er vanavond nog wat gedaan?
Wat is jouw Rockstar Social Club eigenlijk?NoGinryuGo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:57:
Beste Crewleden,
![]()
Custom races winnen. Is dat winnen met een custom car of winnen van custom cars?HardHouse schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:10:
Verhaal -> Eensch![]()
Wat betreft de races ik vind het een prima idee, klein maar er is een trofee voor 5 custom races winnen dus zo af en toe mag die wel aan van mij![]()
Ik las het, vanaf level 20... Waarom controleer ik dat dan ook niet eerst?
Ik zal vanavond vast wel weer online komen, durf alleen niet te zeggen hoe laat. Zal wel tussen 19:00 en 19:30 worden. Wat ik dan host? Geen idee, gisteren zou om (auto) racen en unlocks gaan, en ineens zitten we in een Capture, Deatmatch, Missie en Jet races. Voorstel uitgevoerd? Nope. Is er veel unlocked? Denk ut nie. Wat dan wel?nickvanozzie schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:04:
Ah, dat heb ik gemist gister avond. Jammer. Had mezelf verplicht om naar de sportschool te gaan, proberen de ronde vorm wat te verminderen.
- Winnen met een Jet? Check!
- Plezier? Check!
Hetzelfde als mijn PSN: risifran.Pyrone89 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:51:
[...]
Wat is jouw Rockstar Social Club eigenlijk?
Even voor alle mensen in de crew met een rang hoger dan Muscle: jullie mogen alle rechten gebruiken die Rockstar standaard geeft. De enige rang waarvan ik wil dat ze niks doen (behalve natuurlijk keihard gamen
zijn de Muscles).
Ik heb vernomen dat er wat wijzigingen zijn qua activiteit van leden en er zullen dus op korte termijn promoties plaatsvinden. Hieronder bijvoorbeeld de hosters van de afgelopen tijd.
Overigens is het wel handig als je PSN / Social Club naam overeenkomt met je Tweakers naam (of op zijn minst zo dat duidelijk is wie je op de Social Club bent, kan ook door je Social Club te vermelden in je onderschrift op Tweakers)
Daarnaast heb ik besloten om Kju (Kjujay in-game) de hoogste promotie te geven, aangezien ik het idee heb dat hij goed door heeft wie vaak online is en wie niet. Hij kan nu iedereen promoveren tot en met de rang van luitenant. Als je vind dat iemand echt moet worden gepromoveerd tot Commissionair, laat het me dan weten, die promotie kan alleen de Crew Leader doorvoeren.
Hetzelfde geldt voor mensen die juist niet meer online zijn of anderziens een bijdrage leveren die hoort bij hun rang, die kunnen gedegradeerd worden.
Kicken en bannen gebeurt alleen door de Crew Leader of een Commissionair.
Ik heb vernomen dat er wat wijzigingen zijn qua activiteit van leden en er zullen dus op korte termijn promoties plaatsvinden. Hieronder bijvoorbeeld de hosters van de afgelopen tijd.
Overigens is het wel handig als je PSN / Social Club naam overeenkomt met je Tweakers naam (of op zijn minst zo dat duidelijk is wie je op de Social Club bent, kan ook door je Social Club te vermelden in je onderschrift op Tweakers)
Daarnaast heb ik besloten om Kju (Kjujay in-game) de hoogste promotie te geven, aangezien ik het idee heb dat hij goed door heeft wie vaak online is en wie niet. Hij kan nu iedereen promoveren tot en met de rang van luitenant. Als je vind dat iemand echt moet worden gepromoveerd tot Commissionair, laat het me dan weten, die promotie kan alleen de Crew Leader doorvoeren.
Hetzelfde geldt voor mensen die juist niet meer online zijn of anderziens een bijdrage leveren die hoort bij hun rang, die kunnen gedegradeerd worden.
Kicken en bannen gebeurt alleen door de Crew Leader of een Commissionair.
[ Voor 53% gewijzigd door Pyrone89 op 15-01-2014 14:18 ]
Ik ben vandaag na 19:00 waarschijnlijk wel weer online. Maak het alleen niet weer 1 uur snachts van net als afgelopen zaterdag.
Ik heb als nog maar een andere headset aangeschaft, aangezien ik gisteravond best vaak het idee kreeg dat ik niet te horen was en daarnaast vond ik het volume zelf ook te laag.
Die ik blijkbaar volgens mij ook niet kon wijzigen aangezien er niets gebeurde terwijl ik op volume up drukte.
De volgende headset is het geworden: Turtle Beach Ear Force Px22
Mooie aan deze is dat je de sensitivity kan aanpassen in laag en hoog, zodat je weinig tot geen ruis hoort op de achtergrond en overige achtergrond geluiden iig dat hoop ik dan maar
Daarnaast verhoogt die ook automatisch het chatvolume wanneer je gamesound opeens een stuk luider is met bijv. explosies ofzo...
In ieder geval heb ik het goed naar m'n zin had gisteravond, het meeste briljante vond ik nog wel de "down the drain race". Waarbij ik op het laatst 2 man bij de finish opblies met raketten en opeens 1e werd
Terwijl ik dacht dat ze al gefinished waren

Ik moet alleen vanavond en morgenavond werken dus dan ik er helaas niet bij zijn.
Mijn ingame naam is FalconnN- wat tevens mijn PSN is.
Die ik blijkbaar volgens mij ook niet kon wijzigen aangezien er niets gebeurde terwijl ik op volume up drukte.
De volgende headset is het geworden: Turtle Beach Ear Force Px22
Mooie aan deze is dat je de sensitivity kan aanpassen in laag en hoog, zodat je weinig tot geen ruis hoort op de achtergrond en overige achtergrond geluiden iig dat hoop ik dan maar
Daarnaast verhoogt die ook automatisch het chatvolume wanneer je gamesound opeens een stuk luider is met bijv. explosies ofzo...
In ieder geval heb ik het goed naar m'n zin had gisteravond, het meeste briljante vond ik nog wel de "down the drain race". Waarbij ik op het laatst 2 man bij de finish opblies met raketten en opeens 1e werd
Ik moet alleen vanavond en morgenavond werken dus dan ik er helaas niet bij zijn.
Mijn ingame naam is FalconnN- wat tevens mijn PSN is.
[ Voor 5% gewijzigd door falcon123 op 15-01-2014 14:52 ]
En ik heb gelijk maar ff risifran en speedfight-4 promotie gegevenPyrone89 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:59:
Daarnaast heb ik besloten om Kju (Kjujay in-game) de hoogste promotie te geven
Vanavond ben ik weer van de partij, als het lukt.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Kju op 15-01-2014 16:24 ]
Verwijderd
Hmm, ik lees net dat morgennacht om 03:00 GTA Online down gaat voor maintenance. Mogelijke downtime is 24 uur
Ben erg benieuwd wat ze gaan fixen / toevoegen.
Verwijderd
Nou zeg ..
Ik kan gewoon met niemand meer meespelen.
Of hij loopt vast tijdens het laad scherm , of ik word er gewoon uitgegooid terwijl de rest de missie kan spelen.
Weet iemand waar het aan ligt?
Ik kan gewoon met niemand meer meespelen.
Of hij loopt vast tijdens het laad scherm , of ik word er gewoon uitgegooid terwijl de rest de missie kan spelen.
Weet iemand waar het aan ligt?
Hartelijk dank. Ik probeer in elk geval 2 avonden per week online te zijn vanaf 18:00-19:00 uur tot (meestal) uiterlijk 21:30 (met uitloop). Straks sowieso ff, want ik wil even weten wat ik nu precies bezit. Als R* besluit geld/bezittingen af te nemen, wil ik wel een beetje weten of ik weer terugkrijg wat ik legaal verkregen heb.Kju schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:12:
[...]
En ik heb gelijk maar ff risifran en speedfight-4 promotie gegeven
Ja hoor vanavond weer, risifran zal er eerder zijn als ik denk ik en ik ben er wat later tot laaat wel weernickvanozzie schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:04:
Ik kreeg er al een pop-up van, thanksKju schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:12:
[...]
En ik heb gelijk maar ff risifran en speedfight-4 promotie gegeven
Dan denk ik dat daarna het geld weg zal zijn, zal ik nog een tank en buzzard kopen of niet voor het geval dat men die wel mag houden listig, in elk geval wel wat geld zeg 5 miljoen terugzetten op de bank voor de zekerheid....Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:24:
Hmm, ik lees net dat morgennacht om 03:00 GTA Online down gaat voor maintenance. Mogelijke downtime is 24 uurBen erg benieuwd wat ze gaan fixen / toevoegen.
Dat gaat nooit gebeuren , want dan staat 75% van de spelers van lossantos in het rood , en zal elke gedupeerde speler geld moeten kopen om het spel fatsoenlijk te spelen ! Dat doet beina niemand en zal het heel rustig worden rondom de game. Al hoop ik het wel want het zal de ingame ervaring weer een stuk sterker maken . Ik ben benieuwd wat rockstar ons gaat brengen met deze update , ik vermoed dat het meer een technisch verhaal zal zijn, 24 uur offline zal je niet doen voor een software update ,maar eerder doen voor het upgraden van je servers , of mischien wel verplaatsen .HardHouse schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:48:
[...]
Dan denk ik dat daarna het geld weg zal zijn, zal ik nog een tank en buzzard kopen of niet voor het geval dat men die wel mag houden listig, in elk geval wel wat geld zeg 5 miljoen terugzetten op de bank voor de zekerheid....
Ach voor alle kanten is wel wat te zeggen vind ik, als de hackers maar het hardst gepakt worden en tanks buzzards van illegaal geld weg dan ben ik al happyF_hertgers schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:57:
[...]
Dat gaat nooit gebeuren , want dan staat 75% van de spelers van lossantos in het rood , en zal elke gedupeerde speler geld moeten kopen om het spel fatsoenlijk te spelen ! Dat doet beina niemand en zal het heel rustig worden rondom de game. Al hoop ik het wel want het zal de ingame ervaring weer een stuk sterker maken . Ik ben benieuwd wat rockstar ons gaat brengen met deze update , ik vermoed dat het meer een technisch verhaal zal zijn, 24 uur offline zal je niet doen voor een software update ,maar eerder doen voor het upgraden van je servers , of mischien wel verplaatsen .
Was weer top Jan! Denk alleen dat je je ondertitel even moet wijzigen. TV Serie Verslaafd ->> GTA:Online Verslaafd !!!
Hoi medemembers van de tweakerscrew ( xbox 360 !!).
Het lijkt me leuk , om eens wat te organiseren voor de crew .
Ik zie in de xbox tweaks crew veel freemroom experimenten , en lijkt me daarom leuk hier iets voor te organiseren.
Wij hebben inmiddels beina alles boven op de berg gekregen , maar nog niet de dump truck !
Het was ons biijna gelukt , alleen een klein stuur foutje bij de laatste steiging vielen we om , nu wil ik het liefst nog een keer over doen ,maar dan met veel mensen , en veel dump trucks de berg op. En dit gaat lukken !( zonder cargobob )
Wat hebben we nodig : de groote gele dump truck ( kost 1 miljoen ) ik ga nog ff googlen of deze ergerns gratis staat .
Het lijkt me leuk als er hiervan veel meedoen , dus als je weet waar die gratis staat , post dit hier svp.
Ook hebben we dikke 4x4 auto's nodig, hiermee duwen we de dump truck naar boven over de steile heuvels, maar dit moet met beleid en goed gevoel .
Het kan natuurlijk ook met een bus of een vrachtwagen ,als het maar lompt en groot is .
Het zou mooi zijn als we mooie fotos kunnen maken , mischien heeft iemand een chopper?
Lijkt je leuk dit te doen , en heb je zaterdag avond tijd omstreeks 20:30 en ben je lid van de xbox 360 crew , post dit hier , en post e.v.t. welke soort auto ( 4x4 , of dumptruck , bus ,truck , enzv) je mee naar boven wilt slepen.
Meer informatie volgt !!
Groet , Fer lets rock. ( tweakscrew xbox360 )
Het lijkt me leuk , om eens wat te organiseren voor de crew .
Ik zie in de xbox tweaks crew veel freemroom experimenten , en lijkt me daarom leuk hier iets voor te organiseren.
Wij hebben inmiddels beina alles boven op de berg gekregen , maar nog niet de dump truck !
Het was ons biijna gelukt , alleen een klein stuur foutje bij de laatste steiging vielen we om , nu wil ik het liefst nog een keer over doen ,maar dan met veel mensen , en veel dump trucks de berg op. En dit gaat lukken !( zonder cargobob )
Wat hebben we nodig : de groote gele dump truck ( kost 1 miljoen ) ik ga nog ff googlen of deze ergerns gratis staat .
Het lijkt me leuk als er hiervan veel meedoen , dus als je weet waar die gratis staat , post dit hier svp.
Ook hebben we dikke 4x4 auto's nodig, hiermee duwen we de dump truck naar boven over de steile heuvels, maar dit moet met beleid en goed gevoel .
Het kan natuurlijk ook met een bus of een vrachtwagen ,als het maar lompt en groot is .
Het zou mooi zijn als we mooie fotos kunnen maken , mischien heeft iemand een chopper?
Lijkt je leuk dit te doen , en heb je zaterdag avond tijd omstreeks 20:30 en ben je lid van de xbox 360 crew , post dit hier , en post e.v.t. welke soort auto ( 4x4 , of dumptruck , bus ,truck , enzv) je mee naar boven wilt slepen.
Meer informatie volgt !!
Groet , Fer lets rock. ( tweakscrew xbox360 )
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com