Auto aim uitschakelen op crew lijkt me sowieso een goede standaardinstelling maar politie voor players vind ik eerlijk gezegd niet zo'n heel groot probleem, daar hebben andere spelers immers net zoveel last van en je kunt niet zo maar ongestraft sprayen met politie in de buurt.fdisk schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:15:
Een optie om zelf de volgorde in te kunnen stellen voor politie, players, crew en friends zou ook reuze handig zijn, met daarbij eventueel zelfs dat een of meerdere daarvan niet beschoten kunnen worden, zoals in sommige missies ook het geval is.
Verder lijkt me een optie om een status [hostile] in te stellen t.o.v. een aantal andere crews wel grappig.
Als je daar nog een optie van join session with hostile crew in kunt stellen kun je vrij simpel met wat vrienden zo op jacht gaan.
Hostile crew zou dan wel gemarkeerd moeten zijn met een speciaal kleurtje.
Extra status op de crew pagina met het aantal kills van hostile crew en andersom natuurlijk.
Wellicht zou zo'n hostile-status automatisch van kracht moeten gaan als er een bepaalde hoeveelheid kills zijn gemaakt, al dan niet per ongeluk.
Je hebt in je eigen socialclub stats ook staan wie je "arch enemy" is en op die manier zou er ook een arch enemy crew moeten kunnen zijn. [of een top3 ofzo]
Uiteraard wat bonus xp per kill van een hostile crew memeber natuurlijk.
Only fools are enslaved by time and space.