Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
fdisk schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:15:
Een optie om zelf de volgorde in te kunnen stellen voor politie, players, crew en friends zou ook reuze handig zijn, met daarbij eventueel zelfs dat een of meerdere daarvan niet beschoten kunnen worden, zoals in sommige missies ook het geval is.
Auto aim uitschakelen op crew lijkt me sowieso een goede standaardinstelling maar politie voor players vind ik eerlijk gezegd niet zo'n heel groot probleem, daar hebben andere spelers immers net zoveel last van en je kunt niet zo maar ongestraft sprayen met politie in de buurt.

Verder lijkt me een optie om een status [hostile] in te stellen t.o.v. een aantal andere crews wel grappig.
Als je daar nog een optie van join session with hostile crew in kunt stellen kun je vrij simpel met wat vrienden zo op jacht gaan.
Hostile crew zou dan wel gemarkeerd moeten zijn met een speciaal kleurtje.
Extra status op de crew pagina met het aantal kills van hostile crew en andersom natuurlijk.
Wellicht zou zo'n hostile-status automatisch van kracht moeten gaan als er een bepaalde hoeveelheid kills zijn gemaakt, al dan niet per ongeluk.
Je hebt in je eigen socialclub stats ook staan wie je "arch enemy" is en op die manier zou er ook een arch enemy crew moeten kunnen zijn. [of een top3 ofzo]
Uiteraard wat bonus xp per kill van een hostile crew memeber natuurlijk.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorry dat ik ff niet zo veel online ben, heb drukke week hier qua werk en surprises maken.. je kent het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Een tijdje geleden gaf ik aan dat ik op zoek was naar een andere crewleader voor de xbox crew. Dit omdat ik vind dat een crewleader veel online moet zijn en dit was ik niet meer.

Sinds gisteren is die nieuwe crewleader er dus in de persoon van fdisk.

Voor vragen/problemen met betrekking tot de xbox crew kun je nu dus bij hem terecht.
Ik sta binnen de crew nog wel als commissioner dit om fdisk te helpen indien dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

servival7 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:01:
Een tijdje geleden gaf ik aan dat ik op zoek was naar een andere crewleader voor de xbox crew. Dit omdat ik vind dat een crewleader veel online moet zijn en dit was ik niet meer.

Sinds gisteren is die nieuwe crewleader er dus in de persoon van fdisk.

Voor vragen/problemen met betrekking tot de xbox crew kun je nu dus bij hem terecht.
Ik sta binnen de crew nog wel als commissioner dit om fdisk te helpen indien dat nodig is.
Na de eerste alinea dacht ik "fdisk zou crewleader moeten zijn", volgens mij speelt hij zelfs in zijn slaap :z

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:35

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Rickyboy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:03:
[...]

Na de eerste alinea dacht ik "fdisk zou crewleader moeten zijn", volgens mij speelt hij zelfs in zijn slaap :z
Je kan toch gewoon in-game slapen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Hadden er meer gisteren last van dat psn steeds weg viel?
Lekker online bezig krijg ik weer de melding dat ik opnieuw moet inloggen op psn.
Internet had ik eerst via wifi nu weer kabel maar toch weer weg gevallen.
Wel gisteren avond van 22uur tot 0:00 goed zonder problemen kunnen gamen.
Maar precies 12uur viel hij weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Dat heb ik de laatste tijd wel vaker, niet per se gisteren.
En ook tijdens survivals, dan wordt opeens iedereen eruit gekicked, dan staat er nog wel dat je wave 1 bereikt hebt :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 21:46
Hier nog een kleine compilatie van afgelopen vrijdagavond met de gotx crew (GeneSt3aler, NLPoederNL, Deurdouwer, fdisk, baloutje87 en LouNGeR83):
[YouTube: http://youtu.be/RJ7SEiCPGpg]
Met name dank aan poeder voor zijn oneindige hoeveelheid commentaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

DopdeDouwer schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:08:
Dat heb ik de laatste tijd wel vaker, niet per se gisteren.
En ook tijdens survivals, dan wordt opeens iedereen eruit gekicked, dan staat er nog wel dat je wave 1 bereikt hebt :s.
Het is meer dan irritant hoop snel dat psn weer goed stabiel word.
Moet zeggen dat ik er wel vaker last van heb.
Maar dan speel ik sp dus geen last van maar nu met gta bijna alleen maar online bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Kheldar schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:42:
Hier nog een kleine compilatie van afgelopen vrijdagavond met de gotx crew (GeneSt3aler, NLPoederNL, Deurdouwer, fdisk, baloutje87 en LouNGeR83):
[video]
Haha geweldig! Ben ik eens een weekend niet online, worden er meteen filmpjes gemaakt :| Leuk te zien dat er wat initiatief getoond word, vooral ook erg leuk voor de ps3 crew dat Psycho zo enorm veel tijd en energie in zijn posts stopt. Altijd aangenaam om te lezen en duidelijke verantwoording van je keuzes en enquetes! Petje af :)

En fdisk, had niet anders verwacht dan dat jij de strijdbijl over zou nemen! Gefeliciteerd!

Ik ben deze week (lees; vanaf dinsdag) weer online te vinden voor het nodige verderf in los santos, altijd leuk :) Eerst even twee tentamens rocken en dan mogen we weer los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:36
[video]
Leuk om terug te zien. Heb me kapot gelachen! Helaas zit ik nu in een oneindig bad sport sessie. Time remaining 00:00:00 en dit al sinds zaterdag ochtend. Gezocht op internet en Rockstar geeft aan van dit probleem te weten maar nog geen oplossing te hebben....

For the time being, wie mij wilt vrijgezellen kom naar bad sport!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Ik join de laatste tijd ook altijd mijn crew (tweakers360), ik vind het leuk , maar vind het lastig te begrijpen wat er van je verwacht wordt ,oftwel wat is de crew van plan, de een knalt alles wat maar rondloopt omver , en de ander sjeesd wat rond , wat heb ik dan hier te betekenen, en wat kan ik toevoegen ?Inmiddels heb ik wat races en missies ( als host en join ) met de crewmembers gedaan en dan zie ik dat ik duidelijk achter loop bij de rest , ik ben pas rank 30.
Is dat nou lastig voor de mede crewmembers dat ik nog niet zo ver ben als de rest ?
Ik heb een headset op , maar vernam meerdere malen dat mede crew members , waar ik mee speelde , geen feedback in de lobby gaven , zitten de crewmembers dan in een xbox liveparty ? Ik ben geheel nieuw in deze vorm van online gaming , ik vind het leuk , maar wel lastig wat de do en don't zijn . Mischien dat iemand tips voor me heeft . Alvast bedankt , Fer Lets rock.

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
F_hertgers schreef op maandag 09 december 2013 @ 07:34:
Ik join de laatste tijd ook altijd mijn crew (tweakers360), ik vind het leuk , maar vind het lastig te begrijpen wat er van je verwacht wordt ,oftwel wat is de crew van plan, de een knalt alles wat maar rondloopt omver , en de ander sjeesd wat rond , wat heb ik dan hier te betekenen, en wat kan ik toevoegen ?Inmiddels heb ik wat races en missies ( als host en join ) met de crewmembers gedaan en dan zie ik dat ik duidelijk achter loop bij de rest , ik ben pas rank 30.
Is dat nou lastig voor de mede crewmembers dat ik nog niet zo ver ben als de rest ?
Ik heb een headset op , maar vernam meerdere malen dat mede crew members , waar ik mee speelde , geen feedback in de lobby gaven , zitten de crewmembers dan in een xbox liveparty ? Ik ben geheel nieuw in deze vorm van online gaming , ik vind het leuk , maar wel lastig wat de do en don't zijn . Mischien dat iemand tips voor me heeft . Alvast bedankt , Fer Lets rock.
Het staat iedereen natuurlijk vrij om te doen en laten wat men wil. In de topicstart staan wat richtlijnen. Niet iedereen heeft een headset, of heeft die altijd op. Soms sturen we elkaar ook berichten toe via de infame telefoon. Over het algemeen is het in freemode een kwestie van elkaar opzoeken. Als er een xbox live party is wordt je vaak vanzelf uitgenodigd als je in de buurt bent, we gebruiken dat meer dan de in game chat omdat de party chat ook buiten de sessie werkt en tijdens de laadschermen.Je kan natuurlijk ook zelf anderen ervoor uitnodigen, maar ook dan zal niet altijd iedereen kunnen of zin hebben om de chat te joinen.
Wat betreft voor of achter lopen bij de rest: dat maakt allemaal niets uit, er zijn zelfs voordelen voor anderen in freemode als je een lagere ranking hebt, met name voor de momenten waar men iets met de cargobob wil gaan doen ;-)
Ik zou gewoon kijken wie er vaak online is tegelijk met jou en die mensen gewoon op gaan zoeken in freemode, dan zien waar ze mee bezig zijn. Vaak is dat gewoon wat aanklooien, maar over het algemeen kun je daar voorstellen om samen iets te gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
F_hertgers schreef op maandag 09 december 2013 @ 07:34:
Net wat fdisk zegt, als er mensen online zijn, gewoon ff kijken wie waar zin in heeft en voor een beetje afwisseling zorgen. Voor wat betreft je rank, dat maakt geen drol uit, ik probeer meestal lagere ranks mee te nemen in mijn hogere missies, dan verdienen ze wat extra geld!

Ik ben meestal in free roam aan het rondprutsen, tot er genoeg crewleden zijn om missies mee te gaan doen of andere dingen, zoals onderzeeboten zoeken, 5 straaljagers jatten etc.

Als je in de lobby zit en niks verneemt van crewleden, kijk ff in hun gamercard (oid) of ze in een party zitten, of invite ze gewoon ;)

Hier nog even een leuke screenshot van gisteravond op het vliegveld van Trevor:

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9213/UgekwIb0T0ely8JkQBLqHg/0_0.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door KiDoNL op 09-12-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Thx crewmembers , wij gaan genieten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

[video]
Lache man, zo ziet het er erg vermakelijk uit.
Maar goed, op een gegeven moment ben ik maar weggegaan aangezien er iemand bijzat die het (naar mijn mening) verziekte. Toch wel jammer dat ik net in de crew zit en nu al iemand moet gaan vermijden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Passive mode is onzin, ben al enkele keren doodgeschoten terwijl ik in die modus zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:43:
Passive mode is onzin, ben al enkele keren doodgeschoten terwijl ik in die modus zat.
Doodgeschoten worden in passive mode is mij nog niet gelukt, platgereden door een tank, dat is nu de nieuwste rage. Ook kan je passive players gewoon afschieten als ze in een auto stappen, en het kon (weet niet of dat nog steeds kan) ook vanuit een auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Je kan inderdaad vanuit een voertuig schieten en in een voertuig beschoten worden in passive mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KiDoNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:51:
[...]

Doodgeschoten worden in passive mode is mij nog niet gelukt, platgereden door een tank, dat is nu de nieuwste rage. Ook kan je passive players gewoon afschieten als ze in een auto stappen, en het kon (weet niet of dat nog steeds kan) ook vanuit een auto!
Dan zal dat het zijn, zat de hele tijd in een auto. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:23

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Passive mode moet gewoon maar gelijk afgeschaft worden. Gewoon knallen en als je bang bent ga je maar lekker in je huisje zitten. :p

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
nickvanozzie schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:45:
Passive mode moet gewoon maar gelijk afgeschaft worden. Gewoon knallen en als je bang bent ga je maar lekker in je huisje zitten. :p
Sinds de patch van vandaag is passive mode gratis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Kheldar schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:06:
[...]

Sinds de patch van vandaag is passive mode gratis :/
Leuke zet ja...Nutteloze functie gratis maken, i.p.v. het nuttig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:35
Ik zie dat ik een tijdje terug gekickt ben uit de ps3 crew, op zich wel begrijpelijk want ik was al een hele lange tijd niet meer online geweest .Had helaas wat minder tijd.

Zou het weer mogelijk zijn om een invite te krijgen? Mijn psn name is peponline1986

• Fe®

Fe®

Ik heb inmiddels 4 race tracks in elkaar gesleuteld,( playlist : Fers custom race) , ik vind ze geslaagd en ga er meer maken .
Iemand interesse om deze vanavond te testen ? Of ze zelf te testen ? En zou het leuk vinden als ik feedback krijg , via dit forum of the socialclub . Groet en alvast bedankt Fer

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
peponline schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:16:
Ik zie dat ik een tijdje terug gekickt ben uit de ps3 crew, op zich wel begrijpelijk want ik was al een hele lange tijd niet meer online geweest .Had helaas wat minder tijd.

Zou het weer mogelijk zijn om een invite te krijgen? Mijn psn name is peponline1986
Neem aan dat je de laatste (op z'n minste 2) pagina's terug door gelezen hebt?
Zo niet, dan toch maar even doen ;)

• KiDoNL
Viel me vandaag in een keer op dat LTS op de kaart wordt aangegeven, is dat altijd al zo geweest? En wat betekenen de gele doodshoofden, zijn dat nieuwe survivals ofzo?

• fdisk

fdisk

Topicstarter
LTS jobs worden nu inderdaad apart aangegeven, met de laatste versie. survivals hebben een schildje geloof ik, en wat geel is is volgens mij wat je hebt gebookmarked. Blauw zijn de andere jobs en wit je eigen brouwsels.

• fdisk

fdisk

Topicstarter
F_hertgers schreef op donderdag 12 december 2013 @ 07:34:
Ik heb inmiddels 4 race tracks in elkaar gesleuteld,( playlist : Fers custom race) , ik vind ze geslaagd en ga er meer maken .
Iemand interesse om deze vanavond te testen ? Of ze zelf te testen ? En zou het leuk vinden als ik feedback krijg , via dit forum of the socialclub . Groet en alvast bedankt Fer
Ik zag ze staan inderdaad, er zijn al een paar mensen uit de crew bezig geweest met het maken van jobs dus het lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend om die met z'n allen te gaan uitproberen...

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Ik ga vanavond ook weer even twee uurtjes zitten denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Volgende keer als we weer met zo'n geniaal idee komen om op een dak te schuilen en daar elke speler een bounty te geven lijkt het me handig dat toch minimaal één persoon een tank in zijn bezit heeft :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
creapYYY schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:38:
Volgende keer als we weer met zo'n geniaal idee komen om op een dak te schuilen en daar elke speler een bounty te geven lijkt het me handig dat toch minimaal één persoon een tank in zijn bezit heeft :P.
En dan die tank ook op het dak en iedereen die aan komt vliegen met helikopter en terug schieten?

Ik zou denk ik ook een iets hoger dak doen, en genoeg mensen met heavy sniper om de tankbestuurder uit zijn tank te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
fdisk schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:03:
[...]

En dan die tank ook op het dak en iedereen die aan komt vliegen met helikopter en terug schieten?

Ik zou denk ik ook een iets hoger dak doen, en genoeg mensen met heavy sniper om de tankbestuurder uit zijn tank te schieten.
Haha, was in ieder geval weer leuk. Dit zijn wel van die avondjes dat ik GTA V met plezier speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FYI, het is niet meteen en niet voor iedereen duidelijk hoe je races (of andere jobs) die door -bijvoorbeeld- crewleden gemaakt zijn, kan opstarten. Er zijn misschien meerdere manieren, maar dit is er 1 van:

1. surf naar http://socialclub.rocksta...screwx360/games/gtav/jobs
2. Gebruik de filter om enkel de races/missies/deathmatches/ te tonen van crewleden/friends/SC-members
3. klik een race/missie/orwhatever open, scroll naar beneden en klik op de gele knop "Add to game"

4.a (her)start je GTAV online spel op je console, druk op start > online > jobs > [soort job] > bookmarked (hier zit nog ergens "host job" tussen) en kies de job die je wil spelen.
4.b Of rijd naar het punt waar de job in de wereld staat en start de job op die manier

Dit is snel even uit het hoofd neergepend dus er zitten wellicht enkele kleine discrepanties tussen, maar zo zou je het toch moeten vinden.

@Fer Lets Rock ivm feedback, ik heb ze nog niet allemaal gespeeld, maar degene die ik van je gespeeld heb (races) waren leuk en de checkpoints stonden goed. Het was nergens verwarrend of onduidelijk waar je heen moest rijden. Goed bezig dus!

In other news...
Had er gisteren nog iemand problemen met XBOX Live? Degene waar ik bij in de party en sessie zat werd er ineens uitgekegeld en even later ik zelf ook. XBOX Live disconnecte en ik kon niet meteen weer connecten en heb toen de boel. de boel gelaten.
De afgelopen dagen werd ik ook regelmatig naar de single player gestuurd wegens "unknown network error" (niet specifiek door XBOX Live dus), ik had begrepen dat KidoNL er ook last van had...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2013 18:36 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Ik heb daar de laatste dagen ook een paar keer last van gehad, en ik meen me te herinneren dat dat bij de vorige update ook zo was, het is mogelijk dat het toeval is of dat het ermee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dan ligt het niet (per se) aan mijn internetverbinding of router ofzo, die wil soms ook wel eens vervelend doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Ook daar heb ik last van, meestal als er iets uit valt dan kijk ik even of mijn telefoon nog wel een netwerkverbinding heeft, en soms ligt het aan de router die dan is aan het reebouten, komt steeds vaker voor, dus ik kijk met een schuin oog naar vervangers daarvoor. Moet wel ruim 100/100 aankunnen.

De afgelopen keren, en met name als de melding over netwerkconnectie komt dan was de router nog functioneel. De laadschermen zijn dan iets ervoor ook vaak een stuk langer dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100/100??? Nou nou, hier in BE zijn we helaas niet zo rijkelijk bedeeld met de internet snelheden :-)
Wat goed voor je!
Ik denk dat ik voortaan gewoon eens de router preventief ga rebooten wanneer ik de xbox aanzwengel. Zeker als ik net iets gedownload heb (torrents welteverstaan), want dan doen de meeste problemen zich voor. Met de originele router van m'n ISP was dat nog veel erger, die kon het relatief grote aantal verbindingen niet goed aan. Maar niet vanavond, want vanavond gaan we pokeren. Wish me luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Er is toch helemaal geen poker in GTA V? Je bent zeker verward met Red Dead Redemption! ;)

anyway... good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:28
Even een berichtje tussendoor voor de PS3 leden :Y

Voordat jullie denken dat ik jullie vergeten ben, ik ben wat aan met prutsen geweest met ASP.NET, en kan jullie nu een eerste kleine preview laten zien :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SrgJGYal.jpg
Klikbaar

Leden zullen o.a. hun statistieken kunnen volgen en het laatste GOTP nieuws in een oogopslag kunnen inzien.

Ook zitten er diverse koppelingen in naar GTA Online gerelateerde zaken zoals de R* Twitter feed en de laatste nieuwsitems van R*'s Newswire, welke beiden in bovenstaand screenshot al werkend te zien zijn.

Alle data wordt overigens live opgehaald en is dus altijd up to date :)

Momenteel ben ik aan het kijken of R* ergens een API aanbiedt welke het mogelijk maakt om functionaliteit van Social Club aan mijn site toe te voegen, maar dit staat nog in de kinderschoenen. Ook een link naar diverse GTA fora etc. zullen binnen deze site worden opgenomen, maar daar horen jullie later meer over.

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nice work, ziet er al een stuk overzichtelijker uit dan die social club site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Nice!!

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Ziet er erg gelikt uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Whow cool werk man ziet er strak uit ga zo door! en als het makkelijk is maak het ook voor de 360 crew .
PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:24:

Voordat jullie denken dat ik jullie vergeten ben, ik ben wat aan met prutsen geweest met ASP.NET, en kan jullie nu een eerste kleine preview laten zien :)

[afbeelding]
Klikbaar

Leden zullen o.a. hun statistieken kunnen volgen en het laatste GOTP nieuws in een oogopslag kunnen inzien.

Ook zitten er diverse koppelingen in naar GTA Online gerelateerde zaken zoals de R* Twitter feed en de laatste nieuwsitems van R*'s Newswire, welke beiden in bovenstaand screenshot al werkend te zien zijn.

Momenteel ben ik aan het kijken of R* ergens een API aanbiedt welke het mogelijk maakt om functionaliteit van Social Club aan mijn site toe te voegen, maar dit staat nog in de kinderschoenen. Ook een link naar diverse GTA fora etc. zullen binnen deze site worden opgenomen, maar daar horen jullie later meer over.
Thx mede crewmembers voor het testen van mijn tracks, ik wil echt arcade race maken ( ala pgr ) met snelle bochten , en niet te veel recht door en zonder verkeer ,ik ga er meer maken en hoop op een track in de game zelf , bridgetour en highroller vind ik zelf zeer geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Wat ik me afvraag kan je ook geld en xp's verdienen met de race's die gemaakt zijn door andere spelers?
Ik heb nu 3 race toe gevoegd aan mij online spel dus ga die zeker rijden maar wil wel graag XP en updates voor me autos winnen.
iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Assassins8913 schreef op zondag 15 december 2013 @ 10:57:
Wat ik me afvraag kan je ook geld en xp's verdienen met de race's die gemaakt zijn door andere spelers?
Ik heb nu 3 race toe gevoegd aan mij online spel dus ga die zeker rijden maar wil wel graag XP en updates voor me autos winnen.
iemand die dit weet?
Ja, dat kan zeker. En ook nog rp als anderen je creaties spelen en liken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Oke bedankt.

Maar wil ik gaan spelen is die server weer down word er toch wel beetje moe van nu hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:19
PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:24:

[afbeelding]
Klikbaar

Mooi, zie dat je hier gebruik van maakt? http://themes.tielabs.com/?theme=sahifa
Hoe is dat om te bouwen naar ASP.NET?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Vandaag moet er een nieuwe update uitkomen met de nieuwe Capture modus, ik ben benieuwd, misschien slinger ik de xbox vanavond wel weer even aan. Het is wel weer ff een weekje geleden, begon wat uitgeGTA'd te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Zojuist mijn playstation 3 verkocht, dus jullie kunnen me uit de crew zetten.. Ga het erg missen :( Hopelijk tot op de ps4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:28
lifeguard schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:51:
[...]

Mooi, zie dat je hier gebruik van maakt? http://themes.tielabs.com/?theme=sahifa
Hoe is dat om te bouwen naar ASP.NET?
Klopt, ik had geen zin om van alles en nog wat te designen en zelf te coden, dus even een kant en klare template gepakt :Y

En v.w.b. het ombouwen, dat valt op zich wel te doen. Ik heb wel minder ervaring met .NET als met PHP, maar aangezien ik zin had in wat nieuws dacht ik dat dit wel een mooi projectje was :+

In plaats van aparte include bestanden te maken voor een sidebar o.i.d. gebruik ik daar de partial views voor, en met de razor syntax werkt het includen vrijwel identiek.

Verder werkt het coden van de lay-out etc. natuurlijk gewoon hetzelfde. HTML = HTML. Ben alleen wel blij dat ik die wazige syntax van het klassieke asp niet hoef te gebruiken, dan was ik zeker voor een PHP based systeem gegaan :+

Extra voordeeltje is dat ik met .NET de mogelijkheid heb om standaard de .js en .css bestanden te compressen/minifien, zonder dat ik daar weer eerst plugins of extra classes voor moet zoeken/schrijven, en dat de beschikbare extensions (voor zover ik die tot nu toe opgezocht en gebruikt heb) van een beduidend hoger niveau zijn dan de meeste classes die je op het www vindt voor bijvoorbeeld PHP.

Wat dan wel weer een nadeel is dat de .NET gecompiled wordt, waardoor bij iedere wijziging die ik uitvoer de hele zooi weer opnieuw opgebouwd moet worden, waardoor ik dus soms 5 seconden moet wachten omdat ik ergens een nieuw plaatje heb toegevoegd en ik even wil kijken hoe het er uit ziet :p

Maar goed, een mens moet wat te janken hebben, dus wie ben ik dan om die traditie te verbreken :')

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
@PsychoMantis_NL
Ziet er top uit, zal hem straks weer eens aanslingeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Iemand enig idee wat je het beste kan doen als je geld van een hacker ontvangt?
Ik heb wel wat gegoogled en je kan het melden bij Rockstar maar ik lees ook dat er mensen gebanned worden juist nadat ze het gemeld hebben....
Zojuist namelijk 175M gekregen van zon idioot....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
175 miljoen is maar een relatief klein bedrag dus dat kun je in de cash wallet van een 2e character zetten.

Als je nog geen 2e character hebt, ff eentje aanmaken in het Online Menu. Vervolgens op een ATM het geld cash
opnemen met je 2e character. Gebruik voor dat opnemen niet de webpagina want dat gaat veel langzamer, op een ATM kun je 10 miljoen per keer opnemen.

Vervolgens speel je verder met je 1e character. En het kan ook geen kwaad om een support ticket aan te maken met een foto van de transaction log zodat Rockstar de naam weet van de cheater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
[quote]HardHouse schreef op maandag 23 december 2013 @ 01:04:
Iemand enig idee wat je het beste kan doen als je geld van een hacker

Hey, dus je kan tegenwoordig cash aan elkaar geven? Hebben ze de optie nu eindelijk beschikbaar gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
KiDoNL schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:15:
[...]

Hey, dus je kan tegenwoordig cash aan elkaar geven? Hebben ze de optie nu eindelijk beschikbaar gemaakt?
Nee, daarom is het ook een hacker (naast het bedrag uiteraard) :+

[ Voor 23% gewijzigd door Kheldar op 23-12-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
@ Bobnofski

Thanks maar dat betekent dan wel dat je niet meer met 2 characters kan spelen en of Rockstar het ooit fixed is maar zeer de vraag gezien hun eigen reactie op iemand die het gemeld heeft.
Een foto had ik al gemaakt om bij een eventuele ban in elk geval iets te kunnen bewijzen en het geld raak ik verder niet aan.
http://www.gameranx.com/u...-gta-online-mega-exploit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
KiDoNL schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:15:
[quote]HardHouse schreef op maandag 23 december 2013 @ 01:04:
Iemand enig idee wat je het beste kan doen als je geld van een hacker

Cash geven doen ze door het delen van geld wat bij jobs is gekregen (bounties, winkelovervallen e.d.). Ze kunnen die bedragen zo hoog maken door een hack tool die alle bedragen ingame vermenigvuldigd. Dus tool aanzetten en dan winkel overvallen -> 2 miljard erbij -> delen met willekeurige persoon in sessie -> rinse and repeat.
Hiervoor was het eerst nodig om je xbox aan het internet te koppelen via internet connection sharing aan je pc en dan daar de tool draaien die hiervoor zorgt. Nu kan het echter ook zonder pc, door alleen in je xbox of playstation een andere DNS server in te stellen, waardoor de xbox ipv met rockstar servers voor bepaalde zaken met een server met die hack tool communiceert. Iemand heeft daar dan iets ingesteld aan multipliers voor zowel geld als rp. Alles wat je in het spel dan doet wordt vermenigvuldigd. Je ziet dan ook mensen een bounty claimen of uitzitten (god mode kan ook worden ingesteld, en wordt ook gedaan op mensen met bijvoorbeeld een bounty van 2 miljard) en dan in een keer vijf levels stijgen door alle rp die ze erbij krijgen.

Zelfs als je zelf dus niet via die andere dns instelling gaat, kun je in lobbies terechtkomen waar mensen zitten die dat wel doen. Zo ben ik gisteren een aantal keren gewisseld en in iedere lobby werden er bounties van miljarden gezet of geclaimd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
HardHouse schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:07:
maar dat betekent dan wel dat je niet meer met 2 characters kan spelen
Je kunt maximaal 5 characters aanmaken dacht ik dus dat moet geen probleem zijn. Het is alleen een beetje irrirant dat je met elk nieuw character de tutorial opnieuw moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntaer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-05-2022
Social Club naam : Huntaer
PS3
Gamenaam: Huntaer
Tweakersnaam: Huntaer
Muscle, ken beter schieten dan denken :P

Heb me al aangemeld voor de PS3 crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou wel een donatie willen, ben alleen nog niemand tegengekomen. Overigens vermaak ik me nog steeds met GTA Online. PS4 twee weken geleden opgehaald, aangesloten, een uurtje AC Black Flag gespeeld en sindsdien niet meer aangeraakt.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntaer
Kju schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:11:
Ik zou wel een donatie willen, ben alleen nog niemand tegengekomen. Overigens vermaak ik me nog steeds met GTA Online. PS4 twee weken geleden opgehaald, aangesloten, een uurtje AC Black Flag gespeeld en sindsdien niet meer aangeraakt.
Weet jij toevallig of je PS3 gta online character ook gebruikt kan worden als je gta onine op de PS4 speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zou GTA 5 wel eerst op de PS4 uit moeten komen om dat te kunnen weten :P

Ik speel dus nog op de PS3 en doe die voorlopig nog niet weg zo lang GTA leuk blijft

[ Voor 40% gewijzigd door Kju op 24-12-2013 11:16 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Bobnofski schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 08:38:
[...]

Je kunt maximaal 5 characters aanmaken dacht ik dus dat moet geen probleem zijn. Het is alleen een beetje irrirant dat je met elk nieuw character de tutorial opnieuw moet doen.
Dat klopt wel maar op 3 van die 5 characters zit nog een slotje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntaer
Kju schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:15:
Dan zou GTA 5 wel eerst op de PS4 uit moeten komen om dat te kunnen weten :P

Ik speel dus nog op de PS3 en doe die voorlopig nog niet weg zo lang GTA leuk blijft
oh LOL
wat een aap ben ik 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Huntaer schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:15:
[...]

oh LOL
wat een aap ben ik 8)7 8)7
Lol dan hebben ze bij de Masks shop wel wat voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoekievld
  • Laatst online: 16-11-2020
Ik heb mezelf aangemeld voor de PS3 crew

Username: hoekievld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Modbreak:Heeft niets met de TweakCrew te maken, links naar hack methode zijn ook ongewenst.

[ Voor 127% gewijzigd door Chaoss op 30-12-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Ik kreeg afgelopen zaterdag ook ineens 50miljoen bij geschreven van een speler.
Heb eerst afgewacht of het een fout was in het spel. Maar nadat me visite weg was weer gekeken en stond er nog steeds.
Nu dat ik hier lees over hack begin ik het te snappen.
50miljoen zal niet heel snel op vallen tussen de miljarden die sommige al hebben.
Ik doe gewoon me ding heb 1 dure auto gekocht en de gevechtshelikopter. Verder geen gekke dingen ik speel veel missies waar ik geld mee verdien en xp dus ik zal nooit opvallen bij Rockstar. Heb wel een foto gemaakt van de transactie mocht er gezeur komen kan ik bewijzen dat ik het gekregen heb.

Gisteren avond voor het eerst gegamed met aantal leden van GOTP was keer leuk om te doen. Maar allemaal mensen met lvl 60 of meer ik lvl 52 dus loopt op sommige vlakken achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:12
Assassins8913 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:25:
Gisteren avond voor het eerst gegamed met aantal leden van GOTP was keer leuk om te doen. Maar allemaal mensen met lvl 60 of meer ik lvl 52 dus loopt op sommige vlakken achter.
Wat ik dan altijd doe is backup geven, zodat de missie eigenlijk uitgevoerd wordt door de lagere levels. Dus ik pak geen trailer(s), heli o.i.d. Hack weleens de safe of keypad, want heb al eens 10 minuten toegekeken voordat het gelukt was. Als niemand iets pakt: ach, dan doe ik het maar wel :)

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

NoGinryuGo schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:03:
[...]

Wat ik dan altijd doe is backup geven, zodat de missie eigenlijk uitgevoerd wordt door de lagere levels. Dus ik pak geen trailer(s), heli o.i.d. Hack weleens de safe of keypad, want heb al eens 10 minuten toegekeken voordat het gelukt was. Als niemand iets pakt: ach, dan doe ik het maar wel :)
Dat is wel een slimme tip.
En die keypad ik had hem vrij snel maakte 1 foutje en daarna leukte het gewoon echt niet meer.
De speler met wie ik deze missie deed kon het ook niet toen maar zelfmoord gepleegd :|
De kluiskraken is simpel gewoon goed opletten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Ik ben na de singleplayer nu eindelijk begonnen met GTA online.
Heb een request voor de crew gestuurd, hoop dat ik er nog bij kan. Mijn xbox live gamertag is: ZippingAnteater.

Wat is op dit moment, los van de gezelligheid, het voordeel van een crew?

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
jooncheez schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:46:
Ik ben na de singleplayer nu eindelijk begonnen met GTA online.
Heb een request voor de crew gestuurd, hoop dat ik er nog bij kan. Mijn xbox live gamertag is: ZippingAnteater.

Wat is op dit moment, los van de gezelligheid, het voordeel van een crew?
Ik heb je toegevoegd.
Je hebt het grootste voordeel al genoemd; daarnaast krijg je natuurlijk extra rp als je missies met crewleden doet en je bent samen sterker tegen de rest als je in benarde situaties terecht komt. Je kunt crewleden in het spel herkennen aan de groene markering op de kaart en radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Ander voordeel is een extra bron van invites voor activiteiten. Vooral als je nog een laag level hebt, is dat wel lekker, om zo mee te kunnen doen met bijv missies die alleen door hogere levels gestart kunnen worden, aangezien die vaak flink extra cash en xp opleveren (als dit tenminste nog zo werkt, na alle tune acties van R*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Wat mij gisteren weer op viel was een missie dat je de politie auto motor swat car en gevangenis bus moet slopen binnen een bepaalde tijd.
Ik deed deze missie samen met me neefje bijde lid van GOTP.
Het is een missie die op zijn minst niet makkelijk is en dan een beloning van 3 keer niks.
XP 1500 dat is wel lekker maar echt te weinig voor de moeite.
Wel gisteren avond een super gave missie gedaan met 4 leden waaronder Xnad en Ozzimann.
Dat was wel echt heel gaaf om te doen hoop op meer van zulke avonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Assassins8913 schreef op zondag 29 december 2013 @ 10:28:
Wat mij gisteren weer op viel was een missie dat je de politie auto motor swat car en gevangenis bus moet slopen binnen een bepaalde tijd.
Het is een missie die op zijn minst niet makkelijk is en dan een beloning van 3 keer niks.
Wel gisteren avond een super gave missie gedaan met 4 leden waaronder Xnad en Ozzimann.
Dat zijn inderdaad de leukere momenten, jammer genoeg lukt het niet om op die manier een avondje vol te spelen....
Dus Crew Leaders van de PS3 crews bundel onze krachten :)

[ Voor 5% gewijzigd door HardHouse op 29-12-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Die missie heb ik gisteren ook weer eens gedaan. Hij is een stuk makkelijker als je weet wat je na de politie auto's moet opblazen en nadat je de auto's hebt voorzien van stickies eerst naar die andere plaatsen toe gaat. De timer begint pas te lopen als je de politie auto's hebt gesloopt, daarvoor kun je al de riot van en de motoren doen bijvoorbeeld, dan heb je nog tijd zat voor de gevangenenbus.

Iets anders: Ik kan de laatste dagen op de social club crew pagina de door crewleden gemaakte content niet meer zien, in drie verschillende browsers. Het vlak waar ze in moeten verschijnen wordt helemaal grijs. Is dat bij jullie ook zo?

[ Voor 9% gewijzigd door fdisk op 29-12-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
fdisk schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:40:
[...]

Iets anders: Ik kan de laatste dagen op de social club crew pagina de door crewleden gemaakte content niet meer zien, in drie verschillende browsers. Het vlak waar ze in moeten verschijnen wordt helemaal grijs. Is dat bij jullie ook zo?
Ja hier ook in elk geval in FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
We kunnen binnenkort eens een avondje doen met de nieuwe speltypes (Raid, Hold, Capture).

Ik heb vandaag een bounty van 2,1 miljard op me gekregen en die weten te ontlopen, dus ik heb inmiddels ook meer geld dan ik kan opmaken. Ik vind het echter prima. Als ik eindeloos wil grinden om het spel leuk te kunnen spelen ging ik wel World of Warcraft doen. Prima dus, nu kan iedereen zich focussen op het spelen van het spel zonder zich druk te maken of iets wel voldoende oplevert (zoals met de races destijds).

Eindelijk dus tijd om eens de deathmatches etc te doen met genoeg mensen, ipv dat iedereen aan het racen is (ondanks dat ik daar zeer goed in was).

[ Voor 76% gewijzigd door Pyrone89 op 29-12-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntaer
fdisk schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:40:
[...]
Bij mij werkt het op dit moment, misschien dat het gefixed is.
Pyrone89 schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:15:
We kunnen binnenkort eens een avondje doen met de nieuwe speltypes (Raid, Hold, Capture).

Ik heb vandaag een bounty van 2,1 miljard op me gekregen en die weten te ontlopen, dus ik heb inmiddels ook meer geld dan ik kan opmaken. Ik vind het echter prima. Als ik eindeloos wil grinden om het spel leuk te kunnen spelen ging ik wel World of Warcraft doen. Prima dus, nu kan iedereen zich focussen op het spelen van het spel zonder zich druk te maken of iets wel voldoende oplevert (zoals met de races destijds).

Eindelijk dus tijd om eens de deathmatches etc te doen met genoeg mensen, ipv dat iedereen aan het racen is (ondanks dat ik daar zeer goed in was).
Ja heb zelf ook iets van 3 miljard gekregen van zo'n cheater, die ik overigens gewoon report bij rockstar (wordt hij naar de cheaterspool gegooid)
Is wel leuk al dat geld, maar zal er niet om rouwen als het wordt weggehaald.

Ja wellicht leuk een avond in te plannen voor zoiets.
Racen was ik zelf aardig goed in, alleen jammer dat in 9/10 races mensen je van de baan duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

--
Ja dat was zeker leuk om te doen! Overkomt mij te weinig dat ik met een hele club GOTP'ers een missie kan doen. Hoop inderdaad dat dit wat vaker gaat gebeuren.

Valt me trouwens op hoe moeilijk het is om een joiners te krijgen voor de deathmatches en de capture onderdelen. Jammer, zou leuk zijn om die ook eens met een volle bak te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Gisteren heb ik ook weer even GTA gespeeld. Ik merk wel dat je weer meer geld krijgt voor missies. Ook nog even een bike race gedaan maar daar stelt het prijzengeld nog steeds niks voor.

Ook nog een niet te killen hacker tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Kevinr1989

I am the danger

Ook maar begonnen met online te spelen. Moet wel zeggen, heb vaak problemen om online te komen en als ik eenmaal online ben dat hij amper saved (xbox360). Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Tevens mezelf aangemeld voor de Xbox360 crew :)

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:21:
Ook nog een niet te killen hacker tegengekomen.
Die zijn, voor zover ik weet, enkel te killen door er met een tank bovenop te gaan staan. Zeer vervelend, dus report ik dit soort figuren ook meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Kevinr1989 schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:29:
Ook maar begonnen met online te spelen. Moet wel zeggen, heb vaak problemen om online te komen en als ik eenmaal online ben dat hij amper saved (xbox360). Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Tevens mezelf aangemeld voor de Xbox360 crew :)
Ik denk dat ik je heb toegevoegd, heb net twee aanvragen ingewilligd waarvan de profielen niet zichtbaar zijn. Zou je in ieder geval kunnen kijken of je voor vrienden en crew zichtbaar bent en liefst je Xbox gamertag koppeling ook zichtbaar maken?

Heb je de dns instellingen in je Xbox op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (Google dns servers) gezet? Dat is meestal de oplossing voor verbindingsproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
fdisk schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:15:
[...]

Heb je de dns instellingen in je Xbox op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (Google dns servers) gezet? Dat is meestal de oplossing voor verbindingsproblemen.
Geld dat ook voor de PS3? En ik neem aan indien ja dat je dat dan ook in je router moet instellen?
Heb de laatste 2 dagen ook last daarvoor helemaal niet....

[ Voor 7% gewijzigd door HardHouse op 30-12-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
HardHouse schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:29:
[...]

Geld dat ook voor de PS3? En ik neem aan indien ja dat je dat dan ook in je router moet instellen?
Heb de laatste 2 dagen ook last daarvoor helemaal niet....
Geldt voor beide consoles. Als je het hebt ingesteld in op je PS3, hoeft het niet meer op je router (de PS3 overruled dan wat hij door krijgt van je router).

Als je deze DNS'en instelt op je router, is het mogelijk dat je op andere plekken problemen krijgt. Bepaalde content providers connecten je namelijk naar specifieke servers op basis van de DNS-servers die je gebruikt. Aangezien die van Google (8888 en 8844) niet aan een specifieke regio te koppelen zijn, kan hij zijn dat zaken als Netflix ed dan niet lekker meer werken (geen verbinding of erg traag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Kheldar schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:37:
[...]

Geldt voor beide consoles. Als je het hebt ingesteld in op je PS3, hoeft het niet meer op je router (de PS3 overruled dan wat hij door krijgt van je router).

Als je deze DNS'en instelt op je router, is het mogelijk dat je op andere plekken problemen krijgt. Bepaalde content providers connecten je namelijk naar specifieke servers op basis van de DNS-servers die je gebruikt. Aangezien die van Google (8888 en 8844) niet aan een specifieke regio te koppelen zijn, kan hij zijn dat zaken als Netflix ed dan niet lekker meer werken (geen verbinding of erg traag).
Thanks, ik ga dat eens proberen dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Kheldar schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:37:
[...]

Ik heb het zelf wel op de router ingesteld en heb met deze dns servers geen regio problemen, de regio wordt juist ingesteld (op Nederland). Er zijn wel dns services die ervoor zorgen dat je een andere regio krijgt, zodat je bijvoorbeeld regiogebonden content buiten je eigen regio kan krijgen. Oh, en dan zijn er natuurlijk dns servers die ervoor zorgen dat je in zeer korte tijd GTA miljardair wordt, maar die raad ik persoonlijk niet aan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
fdisk schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:09:
[...]

Ik heb het zelf wel op de router ingesteld en heb met deze dns servers geen regio problemen, de regio wordt juist ingesteld (op Nederland). Er zijn wel dns services die ervoor zorgen dat je een andere regio krijgt, zodat je bijvoorbeeld regiogebonden content buiten je eigen regio kan krijgen. Oh, en dan zijn er natuurlijk dns servers die ervoor zorgen dat je in zeer korte tijd GTA miljardair wordt, maar die raad ik persoonlijk niet aan ;-)
Heb ze hier ingesteld als optie drie (voor als UPC eruit ligt) en ook nog nooit problemen mee gehad. Heb in het verleden wel zitten spelen met lokale dns proxies om verkeer te redirecten (plexconnect bijvoorbeeld) en daar werden vaak de Google DNS'en ook als default fallback gebruikt. Daar kwamen dan nog wel eens meldingen voorbij dat bepaalde andere diensten niet lekker werkten en dat het configureren van de DNS van je lokale provider dat dan weer oploste. Zie het als een tip voor het geval je wazig gedrag voorbij ziet komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Kevinr1989

I am the danger

fdisk schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:15:
[...]

Ik denk dat ik je heb toegevoegd, heb net twee aanvragen ingewilligd waarvan de profielen niet zichtbaar zijn. Zou je in ieder geval kunnen kijken of je voor vrienden en crew zichtbaar bent en liefst je Xbox gamertag koppeling ook zichtbaar maken?

Dit klopt, Xclusivvv is mijn Social Club tag. Xbox360 tag is Xclusive1989. Bedankt voor het toevoegen en uiteraard de handige tip! Zal aan het einde van de week eens kijken of ik het euvel kan verhelpen, ben op reis voor zaken :)

Heb mijn profiel zo ingesteld dat crewmembers en vrienden hem kunnen zien, dus probeer het nog eens?

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
Mochten er mensen zin hebben om te racen (nieuwe races) / Capture / Deathmatches (nieuwe) te doen: vanavond host ik!

Komt allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

fdisk schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:09:
[...]

Oh, en dan zijn er natuurlijk dns servers die ervoor zorgen dat je in zeer korte tijd GTA miljardair wordt, maar die raad ik persoonlijk niet aan ;-)
Dat is nu gefixed, en dat zonder console update.
Op een nog onbekende manier hebben ze de Xbox weten te forceren om de tunables.json van een andere server te downloaden (prod.ros.cloud.) Waarschijnlijk een feature die al in het spel zat.
Deze server wordt ook voor savegames gebruikt en is encrypted en gebruikt session tickets.
Geheid dat er wel weer iets anders komt, maar op dit moment zouden de godmodes en bounties over moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Rickyboy schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:00:
[...]

Dat is nu gefixed, en dat zonder console update.
Op een nog onbekende manier hebben ze de Xbox weten te forceren om de tunables.json van een andere server te downloaden (prod.ros.cloud.) Waarschijnlijk een feature die al in het spel zat.
Deze server wordt ook voor savegames gebruikt en is encrypted en gebruikt session tickets.
Geheid dat er wel weer iets anders komt, maar op dit moment zouden de godmodes en bounties over moeten zijn.
Interessant, ik ga straks nog wel even kijken denk ik, was vandaag en vanavond weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Rickyboy schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:00:
[...]

Dat is nu gefixed, en dat zonder console update. [...]
Lijkt toch nog niet helemaal ok:
The Outlaw schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:50:
Verdomme toch net een negatieve bounty op mijn hoofd gekregen van een miljard. Kan het missen daar niet van, maar was toch wel even schrikken. Is de eerste x dat ik dat meemaak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Kheldar schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:16:
[...]

Lijkt toch nog niet helemaal ok:

[...]
Er liepen blijkbaar nog mensen rond waarbij hun files niet zijn geupdate. Ook zijn er mensen die al een bypass hebben gevonden, maar zolang zij het niet publiek maken zullen de hacker-kids er niet meer zijn. SSL encryptie omzeilen is een stuk lastiger dan twee opties die men eerst had:
  • Webserver draaien en host file aanpassen
  • Kant-en-klare nginx/dnsmasq machine opzetten die gewoon op Github staat.
De huidige bypass om de encryptie te omzeilen zal geheid uitkomen, het is maar te hopen dat patch 1.09 een definitieve fix brengt, wat overigens erg onwaarschijnlijk klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Voor iedereen hier de beste wensen en een goed game jaar 2014.

Ik hoop dat Rockstar het goeie voornemen heeft of alle cheaters aan te pakken die verpesten de lol in gta.
Al ben ik pas 1 keer een gozer tegen gekomen die godmodus gebruikte.
Blijft bizar dat je een schotgun leeg schiet op hem en hij gewoon blijft staan.

Even een vraag lees dat er meerdere zijn die cheaters hebben gemeld hoe en waar kan ik dat melden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Assassins8913 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 10:33:
Voor iedereen hier de beste wensen en een goed game jaar 2014.

Ik hoop dat Rockstar het goeie voornemen heeft of alle cheaters aan te pakken die verpesten de lol in gta.
Al ben ik pas 1 keer een gozer tegen gekomen die godmodus gebruikte.
Blijft bizar dat je een schotgun leeg schiet op hem en hij gewoon blijft staan.

Even een vraag lees dat er meerdere zijn die cheaters hebben gemeld hoe en waar kan ik dat melden ?
Je kan in de game naar het online menu, dan players selecteren en de juiste zoeken, daar kun je dan report selecteren en een reden kiezen, zoals game bug exploit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Assassins8913 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 10:33:
[...]
Even een vraag lees dat er meerdere zijn die cheaters hebben gemeld hoe en waar kan ik dat melden?
In het laatste scherm Exploits kiezen:
[YouTube: http://youtu.be/6TWM2s2wD-4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik ga vanavond weer ff lekker online. Als er mensen zijn die missies e.d. willen spelen, voeg me maar toe! OzzieMann (PS3).
Uurtje of 9 zal ik er waarschijnlijk zijn.

Pagina: 1 ... 26 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com