Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
solique schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:19:
Dat wordt even online kijken dit weekend :)
Als je er in komt, ik krijg weer launchday irritaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook, sinds die 1.06 is het alleen maar slechter geworden met verbindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05:28
Aangezien we hier weer een pagina of wat verder zijn hierbij weer even een herinnering:

rechtstreekse copy-paste van een paar pagina's terug

Herinnering crew bericht GOTP

Zoals gisteren toegezegd, hierbij weer even een herinnering voor de GOTP leden om je gegevens door te geven.

We zouden graag uiterlijk 1 december om 12:00 uur de volgende gegevens van je ontvangen:
  1. Je GoT naam;
  2. Je Social Club naam;
  3. Je PSN ID.
Je kunt deze gegevens doorgeven bij de volgende leden:
Gebruikersnaam GoTSocial Club naamFunctie
PsychoMantis_NLPsychoMantis_NLCrew Leader
NitroKillerBandelerosCommisioner
FonsmeisterFonsmeisterComissioner
Pielepower-Piele-Comissioner
RoshnakRoshgillComissioner
Pyrone89Pyrone89Comissioner

Klik hier voor het gehele nieuwsbericht inclusief alle wijzigingen.

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Rustig vandaag :-P. Voor de info, de playlist voor het weekend event is online, ik heb er veel nog niet gedaan (Lees: Alles) en wellicht zijn er mensen die het ook eens willen doen? Op de 360 bedoel ik dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 09:50:
Aangezien we hier weer een pagina of wat verder zijn hierbij weer even een herinnering:

Zoals gisteren toegezegd, hierbij weer even een herinnering voor de GOTP leden om je gegevens door te geven.

We zouden graag uiterlijk 1 december om 12:00 uur de volgende gegevens van je ontvangen:
  1. Je GoT naam;
  2. Je Social Club naam;
  3. Je PSN ID.

Gaat dit nu alleen over Crew 1 of ook Crew 2 ?
Ik zit in "TweakersCrewPS3" en deze heet ook GOTP en de crew leader daarvan (Meelobee) staat niet hierboven.

Snap het nog niet helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoyden schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:46:
[...]

Gaat dit nu alleen over Crew 1 of ook Crew 2 ?
Ik zit in "TweakersCrewPS3" en deze heet ook GOTP en de crew leader daarvan (Meelobee) staat niet hierboven.

Snap het nog niet helemaal :)
Dat bericht gaat over deze (http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps3) Ps3 Crew.
Op dit moment zit hij vol maar zoals het er nu naar uit ziet is er na 1 december plek zat;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Zooo die missie 'coveted' is wel heel relaxt! Veel RP en $12000!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0xrubennft schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:25:
Lol , zet het net in het andere topic. Heb het van de week ook ontdekt. Goed in je 1tje te doen.

http://gtaforums.com/topi...-reward-database-rp-cash/

Bovenstaande link is handig om in de gaten te houden wat een missie (voor de 2e run) opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 19:06
Ik heb net de ps3 terug gebracht naar zijn rechtmatige eigenaar. Ik mag dus uit de crew verwijdert worden. Of gewoon wachten tot de volgende ontslagronde natuurlijk ;)

Aan iedereen waarmee ik vele (nachtelijke) uurtjes heb gespeeld en geracet. Ik dank jullie allen voor de lol en het vele slappe lachen. Ik hoop jullie op de ps4 weer tegen te komen!

[ Voor 2% gewijzigd door AtlAntA op 24-11-2013 16:12 . Reden: Vernederlandisering ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D8 dat je de 29e pas de Ps3 vaarwel zou zeggen :/ Naja we hebben iig lol gehad. Tot de Ps4 dan maar idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Beakzz schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:16:
D8 dat je de 29e pas de Ps3 vaarwel zou zeggen :/ Naja we hebben iig lol gehad. Tot de Ps4 dan maar idd ;)
Ja dat zou eerst ook maar ik heb aankomende week toch geen tijd om te spelen dus dan vandaag maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
@Hoyden, gaat om de 1e PS3 crew. Die namen lijken imo inderdaad té erg op elkaar, maar goed daar is niks meer aan te doen :p

en @AtlAntA, done. Veel plezier met de PS4 volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
AtlAntA schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:56:
Ik heb net de ps3 terug gebracht naar zijn rechtmatige eigenaar. Ik mag dus uit de crew verwijdert worden. Of gewoon wachten tot de volgende ontslagronde natuurlijk ;)

Aan iedereen waarmee ik vele (nachtelijke) uurtjes heb gespeeld en geracet. Ik dank jullie allen voor de lol en het vele slappe lachen. Ik hoop jullie op de ps4 weer tegen te komen!
Dat komt goed. :+
Met een beetje mazzel over een halfjaar-jaar ook GTA V op next-gen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 01:11
0xrubennft schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:25:
Hoeveel RP? Was je er lang mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
eehmm volgens mij iets van 1700RP, je bent er 5 tot 10 min mee bezig, beetje sniperen en iets afdroppen met een helikopter. mooie is dat je als je de missie nog een keer speelt hetzelfde bedrag krijgt. vanmiddag keertje of >10 gedaan met een aantal GOTP mensen! 8)
HenkEisDS schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:33:
[...]

Hoeveel RP? Was je er lang mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Even een update m.b.t. de identificatie voor de 1e PS3 Crew (GOTP):

Momenteel zijn er slechts 77 leden waarvan ik alle gegevens heb mogen noteren, terwijl er nog 3 leden zijn waarvan het PSN ID nog ontbreekt (zij hebben via DM hierover al een bericht ontvangen).

Dit houdt dus in dat we vooralsnog van slechts 25% van de leden een berichtje gehad hebben, wat op haar beurt weer inhoudt dat er - indien de dalende trend zich voortzet - er na a.s. zondag 12:00 uur, weer ruim 200 plekken in de crew vrij komen.

Daarom nogmaals dringend het verzoek om, indien je dit nog niet gedaan hebt, je gegevens via DM of IRC aan te leveren.

Zit je momenteel in de 2e crew omdat de eerste crew vol zit? Houdt dan dit topic in de gaten over het verkrijgen van een invite na de opschoonronde van a.s. zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:42

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Even 1 december in mijn foontje zetten dus. :D Ben minstens 3 avonden in de week online en niet van plan een ps4 aan te schaffen dus blijf zeker nog een tijdje rondhangen.

Heb trouwens nog een invite pending van de 1e PS3 Crew, maar daar kan ik niks mee.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Als die invite nog openstaat (hoewel ik hem niet zie op social club) dan kun je die nu gebruiken. Ik heb gisteren Atlanta gekickt omdat hij aangaf zijn PS3 al verkocht teruggebracht te hebben naar de rechtmatige eigenaar, en dus geen GTA meer kan spelen.

Mocht je er echt niet inkomen, dan stuur me maar even een DM (uiteraard meteen met de gevraagde gegevens), dan zal ik je even een nieuwe invite sturen (m.a.w., je hoeft dan niet te wachten tot 1 december :p).

[ Voor 5% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 25-11-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
PsychoMantis_NL schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:15:
Als die invite nog openstaat (hoewel ik hem niet zie op social club) dan kun je die nu gebruiken. Ik heb gisteren Atlanta gekickt omdat hij aangaf zijn PS3 al verkocht te hebben, en dus geen GTA meer kan spelen.

Mocht je er echt niet inkomen, dan stuur me maar even een DM (uiteraard meteen met de gevraagde gegevens), dan zal ik je even een nieuwe invite sturen (m.a.w., je hoeft dan niet te wachten tot 1 december :p).
Nee niet verkocht maar terug gebracht. ;) Heb er wel al spijt van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

PsychoMantis_NL schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:15:
Als die invite nog openstaat (hoewel ik hem niet zie op social club) dan kun je die nu gebruiken. Ik heb gisteren Atlanta gekickt omdat hij aangaf zijn PS3 al verkocht te hebben, en dus geen GTA meer kan spelen.

Lukt niet, staat nog op 300 members. Maar DM is gestuurd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
AtlAntA schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:45:
[...]

Nee niet verkocht maar terug gebracht. ;) Heb er wel al spijt van. ;)
Ghehe sorry, ik heb mijn berichtje aangepast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:20
Goh dit is denk ik het eerste weekend dat ik niet gespeeld heb :) Maar ik had even besloten om vrouwlief even iets meer aandacht te geven (zaten toch wel erg veel uurtjes in GTA V) Met aankomende PS4 release gaat dat ook al wat minder worden ;) maar ik zal er van de week ook wel weer ff zijn om jullie te irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enne , is die multieplayer event wat geweest van't weekend ? :D Druk bezig geweest de laatste week en't weekend. Niet meer echt de kans gehad eigenlijk om LS onveilig te maken. Vanavond nog es en poging wagen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PsychoMantis_NL, je hebt vanaf nu de mogelijkheid de TS te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:49:
Enne , is die multieplayer event wat geweest van't weekend ? :D Druk bezig geweest de laatste week en't weekend. Niet meer echt de kans gehad eigenlijk om LS onveilig te maken. Vanavond nog es en poging wagen :p
Werkte driekwart van de tijd niet. Als ik wél in event kwam was er eigenlijk niet veel te doen.
De vespucci beach party playlist ook niet echt kunnen spelen. Vond geen mensen die wilden joinen.
Dus gisteren (solo) en zaterdag met mede tweakers missie coveted gespeeld :)

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:14:
Even een update m.b.t. de identificatie voor de 1e PS3 Crew (GOTP):

Momenteel zijn er slechts 77 leden waarvan ik alle gegevens heb mogen noteren, terwijl er nog 3 leden zijn waarvan het PSN ID nog ontbreekt (zij hebben via DM hierover al een bericht ontvangen).

Dit houdt dus in dat we vooralsnog van slechts 25% van de leden een berichtje gehad hebben, wat op haar beurt weer inhoudt dat er - indien de dalende trend zich voortzet - er na a.s. zondag 12:00 uur, weer ruim 200 plekken in de crew vrij komen.

Daarom nogmaals dringend het verzoek om, indien je dit nog niet gedaan hebt, je gegevens via DM of IRC aan te leveren.

Zit je momenteel in de 2e crew omdat de eerste crew vol zit? Houdt dan dit topic in de gaten over het verkrijgen van een invite na de opschoonronde van a.s. zondag :)
Is het een idee om de lijst met ingame namen nog op het forum te zetten? Als we een foutje maken bij een lid is hij meteen al z'n crew points kwijt, of niet? :) zou een beetje lullig zijn..

Grt
Little_byte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Probeer van de week nog ff online te komen maar zal vermoed ik pas van het weekend worden. Lange dagen beginnen beetje z'n tol te eisen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik speel zelf ook een stuk minder momenteel. Ik merk gewoon dat ik eerder weer een andere game speel of even een serie ga kijken dan dat ik een beetje doelloos door Los Santos heen scheur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet zo raar. Alles is wel zo'n beetje gedaan en er zijn bijna geen spelers meer over die missies of races spelen. Eerst was het altijd lekker een uurtje of 1,5 -2 racen en daarna lol maken in de freeroam. Nu ze het verdienmodel van het racen ook al om zeep hebben geholpen is daar ook niks meer aan.

Het hoeft van mij echt geen 13K te zijn ,maar de 2K die je nu krijgt slaat nergens op. Dan overval ik wel 2 winkels of sla wat Npc's neer. En om nou heel de tijd de missie Coveted te gaan spelen :/

Gisteren heb ik uit verveling een reuze sinaasappel ? naar de stad gerold en dan ga je maar weer andere spelers killen. Kan ook niet meer auto's kwijt in mijn garage en wat ik heb wil ik niet kwijt dus daar valt voor mij ook niks meer te beleven. Nope ik trek weer steeds meer naar BF4 en als de Ps4 er is en er nog geen leuke vernieuwende content is met een gezond verdienmodel dan zal ik niet vaak meer in Los Santos te vinden zijn.

Als er nog iemand leuke ideeën heeft om uit te voeren in de freeroam dan ben ik natuurlijk altijd geïnteresseerd;)

Nog even voor wat inspiratie :

YouTube: GTA V - Bloopers, Glitches & Silly Stuff 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Beakzz schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:03:
Als er nog iemand leuke ideeën heeft om uit te voeren in de freeroam dan ben ik natuurlijk altijd geïnteresseerd;)
Ik houd me ook aanbevolen. Eveneens indien mensen stats/wins willen boosten!
Het word er sinds 1.06 update inderdaad wel een stuk minder op :/
Persoonlijk vind ik het nog niet saai, maar ik heb dan ook nog geen volle garage en niet alles vrijgespeeld.

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

servival7 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:08:
Ik speel zelf ook een stuk minder momenteel. Ik merk gewoon dat ik eerder weer een andere game speel of even een serie ga kijken dan dat ik een beetje doelloos door Los Santos heen scheur.
Same.. Ik dacht eerst na de update dat het voor mij niet zo'n vaart zou lopen met de races, maar de lol is er toch wel vanaf. 13k overhouden per race is ook wel veel van het goede, maar op een 2e plek eindigen en maar $750 krijgen.. Nuhuh. Misschien over een paar weekjes weer eens kijken.

Af en toe de stad rond toeren in 1 van mijn auto's is ook maar 5 minuten leuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Baroshir schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:06:
[...]

Same.. Ik dacht eerst na de update dat het voor mij niet zo'n vaart zou lopen met de races, maar de lol is er toch wel vanaf. 13k overhouden per race is ook wel veel van het goede, maar op een 2e plek eindigen en maar $750 krijgen.. Nuhuh. Misschien over een paar weekjes weer eens kijken.

Af en toe de stad rond toeren in 1 van mijn auto's is ook maar 5 minuten leuk. ;)
Is het zo erg geworden, damm.
Had nog wel zin om vanavond PS3 aan te slingeren maar moed zakt me al beetje in de schoenen en kan me tijd wel beter besteden als het zo moet.

[ Voor 0% gewijzigd door schumi2004 op 26-11-2013 21:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dit gevoel ook deel. Tenzij ze heel snel met iets daadwerkelijk boeiends komen is GTA Online dood. Dat ze alles lopen te nerfen met 1.06 was voor mij de laatste nagel aan de kist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Het is echt kansloos hoe ze alles zo minimaliseren. bijvoorbeeld bij criminal records, 2K als je wint en maar een beetje RP erbij... De missie coveted verdient nog wel tof maar om die nou steeds steeds te herhalen.. De fun gaat er op deze manier wel vanaf als je er allemaal niks meer mee verdient....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:15

Vuvuzela

My spire is forming

RP schijn je nog wel te kunnen verdienen door de wereld records te misbruiken bij de nieuwe races. Maar na level 50/60 voegt het levelen toch weinig meer toe.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

^ Heavy sniper bij rank 90

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Sorry hansuhh, geluid staat uit hier, iedereen in huis slaapt! En fonsmeister daar ben ik jaloers op, wil ook de heavy sniper :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Laatst online: 21-09 10:25
Ik heb ook al GTA een paar dagen niet meer aangeraakt... De lol is er wel een beetje vanaf (hoewel het natuurlijk altijd super gezellig was met de crew).
Als de heist/content creator niks moois gaan toevoegen. Dan zal ik het spel ook definitief links laten liggen. Vermaak me nu veel beter met BF4.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Er komen ook nog maar weinig nieuwe members bij in de xbox crew. Waar ik een paar weken terug elke dag nog wel rond de 5 requests kreeg hoef ik nu al een aantal dagen niemand meer toe te voegen.

Ik denk dat Rockstar gewoon de verwachtingen in het begin niet zo hoog had moeten scheppen door te zeggen dat er heists en een content creator in zouden zitten en vervolgens is deze na 2 maanden nog niet beschikbaar.

Vervolgens gaan ze wel de payout van ongeveer alles verlagen waardoor mensen er nu geen/minder zin in hebben waardoor gta momenteel aardig aan het doodbloeden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:39:
[...]

Is het een idee om de lijst met ingame namen nog op het forum te zetten? Als we een foutje maken bij een lid is hij meteen al z'n crew points kwijt, of niet? :) zou een beetje lullig zijn..

Grt
Little_byte
Die lijst ga ik ook nog even op internet zetten, maar aangezien er momenteel nog steeds leden zijn die de gegevens doorgeven (het worden er wel elke dag gestaag minder, maar dat terzijde), wacht ik daar nog even mee, aangezien ik anders die lijst aan het updaten blijf.

Ik was van plan om vrijdag of zaterdag de lijst online te zetten met mensen die de gegevens nog niet hebben aangeleverd zodat zij nog 1 laatste kans hebben dit te doen.

Uiteraard zal ik ook zondag nog wel een aantal keer een melden dat de opschoonronde er aan zit te komen, en worden er via het ingame systeem door mij nog een aantal crew berichten verstuurd (die je dan links boven je radar ziet verschijnen) om de gegevens aan te leveren.

Dit houdt echter niet in dat ik op leden blijf wachten. Er is een deadline gesteld van 1 december 12:00 uur en daar blijft het (vooralsnog) bij. 5 over 12 zal ook geen ramp zijn, maar het verliezen van "crew punten" omdat je te laat bent is wat dat betreft niet mijn probleem.

Ik ben al 2 weken lang iedere dag op iedere pagina in zowel het online topic als in het crew topic mijn eigen bericht over deze opschoonronde aan het quoten, dus als je het nu nog niet gezien hebt, of niet ergens 5 minuten vrij kan maken om even snel een berichtje te sturen, dan is dat - helaas - jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Lijkt mij ook niet meer dan terecht PsychoMantis_NL
Je mag van members van een GoT naar mijn mening wel verwachten dat die ook op het forum of desnoods de crewwall kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Had me eerst aangemeld om me na de opschoonronde ronde actief te houden maar net een gigantisch goed bod gehad op mn PS3 (300 euro) dus deze maar gelijk verkocht .
Ik join graag weer bij een PS4 crew.

• Sylvesterb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-07 15:17
ik weet niet wie het was vandaag met die tank. Toch sorry voor dat je bijna bad sport was doordat ik tegen je aanreed. Ik had niet gezien dat je een tweaker was :-)

Wat ik me nog afvroeg, is het mogelijk om op een bepaalde manier een auto van 50000+ te verkopen? Ik heb een aantal verkeerde keuzes gemaakt m.b.t mijn auto's en nu heb ik geen ruimte meer in mijn garage. Als ik een wat duurdere gekochte auto weer wil verkopen krijg ik een melding dat dit niet mogelijk is.

Ik merk trouwens de laatste week wel dat het online echt rustig is qua tweakers. Zijn er zoveel mensen die geen ps3 meer hebben of zijn jullie echt bijna allemaal gestopt.

[ Voor 15% gewijzigd door Sylvesterb op 28-11-2013 23:11 . Reden: toevoeging ]

PSN & R* Social: Sylvesterb001

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah gestopt is een groot woord. Ik ben level 119 en heb nu gewoon ff niks meer te ontdekken in het spel. Het racen en ondertussen ouwehoeren met elkaar vond ik het leukste , maar sinds de update is dat zo goed als over. Het ging niet alleen om geld en rp, maar de combinatie van verdienen en lol hebben maakte het gewoon.

Ga nog weleens online en dan zie ik een paar verdwaalde spelers dezelfde missies doen om geld te schrapen en verkoop ik een autootje, doe een paar upgrades , speel een missie of 2 en dan heb ik het wel weer gezien. Het voelt gewoon een beetje nutteloos.

Mede omdat er zo goed als niks meer vrij te spelen is op hogere levels en er ook geen nieuwe missies meer komen vanaf level 83 geloof ik. Ik hoop gewoon dat R* echt leuke content gaat brengen en dan ben ik zeker weer van de partij. Ik heb echt dikke lol gehad in dit spel en baal er van dat het weer voorbij is , maar wie weet wat het spel nog gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
LOL is er voor mij ook af maar slnger hem toch nog even aan. Niet omdat ik nu echt zin heb maar even om te zien wat er zich online afspeelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal hem vanavond ook weer eens aanslingeren, deze week even wat meer tijd met de baas doorgebracht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Laatst online: 02-09 00:56

XBL

Ik ben zo goed als gestopt, evenals veel van m'n vrienden. Ga niet elke keer het spel starten om te ontdekken dat er nauwelijks iemand online is en ik na 5 minuten het alweer helemaal zat ben. Er zijn nog missies die ik nog niet heb gedaan, maar heb niet zoveel zin om die met vreemden te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Net maar even online geweest, beetje al mijn verhicles nieuwe kleurtjes gegeven en mijn nieuwe aanwinst, de Monroe verwelkomt :) Vind mijn garage wel prima zo :)

Rechts:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6373/8x7VxIcZYEKl5cLlZRMEaQ/0_0.jpg

Links:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9782/9AaPS3w6VU-AXS9ArMNPaw/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen heeft het er maar over dat de lol er van af is, maar kunnen we die lol niet terugkrijgen met wat meer afwisseling? Voorheen was het racen, freeroamen en klaar. Maar afwisselen met missies en team death matches kan ook leuk zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 17:33

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
KiDoNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:32:
Net maar even online geweest, beetje al mijn verhicles nieuwe kleurtjes gegeven en mijn nieuwe aanwinst, de Monroe verwelkomt :) Vind mijn garage wel prima zo :)

Rechts:
[afbeelding]

Links:
[afbeelding]
Toevallig... Ik heb gisteren ook een Monroe aangeschaft. Speel de laatste tijd met iemand vaak missies waarbij we als extra constraint hebben dat we beiden nog levend bij het eindpunt aanwezig zijn, daarmee wordt het soms wel iets moeilijker maar wel veel meer samenwerken, ja kan dan dus ook niet iemand achter laten bij het afleveren van spullen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
fdisk schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:53:
[...]

Toevallig... Ik heb gisteren ook een Monroe aangeschaft. Speel de laatste tijd met iemand vaak missies waarbij we als extra constraint hebben dat we beiden nog levend bij het eindpunt aanwezig zijn, daarmee wordt het soms wel iets moeilijker maar wel veel meer samenwerken, ja kan dan dus ook niet iemand achter laten bij het afleveren van spullen oid.
Ja ik twijfelde nog tussen de Ztype en Stinger, maar uiteindelijk toch maar voor de 'Miura' gegaan, omdat ik dat altijd al een vette wagen heb gevonden :)

Klinkt trouwens wel als een leuk extra objective, zorgen dat je ook samen eindigt dus. Interesting :*)

[ Voor 7% gewijzigd door KiDoNL op 29-11-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
KiDoNL schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:48:
[...]

Ja ik twijfelde nog tussen de Ztype en Stinger, maar uiteindelijk toch maar voor de 'Miura' gegaan, omdat ik dat altijd al een vette wagen heb gevonden :)

Klinkt trouwens wel als een leuk extra objective, zorgen dat je ook samen eindigt dus. Interesting :*)
Als alle levens op zijn en een van ons krijgt een spectator rol dan is het meestal met de fles proberen alsnog alle vijanden te killen of de plomp in springen of zo om snel te herstarten.

Pas nog een alternatief geprobeerd voor de missies waar je een cargobob moet stelen om daarmee spullenboel op te halen: wij waren met twee man, een blijft naast het hek wachten in snelle auto, ander haalt cargobob en krijgt vier sterren, zet cargobob neer naast auto en men wisselt van voertuig. Persoon met sterren kan dan met de auto weg en dat is makkelijker kwijtraken (en sneller) dan met de cargobob.

[ Voor 26% gewijzigd door fdisk op 29-11-2013 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

1. Je GoT naam;
  2. Je Social Club naam;
  3. Je PSN ID.

Let op: Morgen is het 1 december!
Let op: Je hebt nog een kleine 3 uur om je gegevens door te geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Het is weer erg gezellig met een paar GOTP mensen in oa de freeroam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:44
0xrubennft schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:58:
Volgens mij nog missies met jouw gedaan. Best wat GOTP mensen online, jammer dat ze verspreid zitten over verschillende sessies.

Nieuw crew bakkie
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1134/99eEf7C0_0SfBBvC9g7M-g/0_0.jpg

Inclusief die afgrijselijk toeter (dat clown ding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Wat mij heel erg opvalt is dat het heel moeilijk is om Crew members te joinen.
Krijg vaak melding dat het niet mogelijk is.
Ik speel ook veel samen met me neefje Xenad ook lid van Tweakscrew ook kan ik hem niet altijd joinen maar omdat zijn sessie vol zit.

Voor mij is de lol er zeker nog niet af al is het geld verdienen wel erg lastig en gaat ook uiterst langzaam.
Ik heb de verschillende money clinch niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

[Crew bericht] - 2e Opschoonronde GOTP

Check deze link voor een overzicht van spelers waarvan nog geen gegevens binnen zijn gekomen.

Staat je naam in bovenstaande spreadsheet? Je hebt dan nog 30 20 minuten om een kick te voorkomen door alsnog je gegevens door te geven.

Let op: Het is niet meer mogelijk om de eerder geplaatste lijst te gebruiken om je gegevens aan te leveren. Je kunt je gegevens tot 12 uur uitsluitend nog bij mij aanleveren.

Heb ik na 12 uur geen gegevens ontvangen, dan zul je direct een kick krijgen.

[ Voor 80% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-12-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Wanneer volgt de "inschrijving" voor de crew ?
Dan kan ik overstappen van de 2e naar de 1e wellicht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Zodra ik bericht heb gehad dat alle leden die in de eerder genoemde lijst staan zijn gekicked zal ik weer invites accepteren.

Het exacte hoe en wat laat ik hier dan even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
De opschoning is voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Dat gaat hard, van 299 naar 110 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Laatst online: 21-09 01:11
Oeps. :p Eerst een promotie, nu een kick. Terecht, maar wil er graag weer bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik zal zo even kijken of ik er een net crew bericht van kan maken, maar nu even in het kort:

Ben je gekicked maar wil je weer in de crew? Of zit je nu in de 2e crew maar wil je graag in de 1e? Stuur dan mij even een DM met de gegevens welke eigenlijk voor 12 uur aangeleverd hadden moeten zijn, dus:
  1. Je PSN ID
  2. Je Social Club naam
  3. Je GoT Accountnaam
Daarnaast zou ik jullie willen vragen om, indien je ergens even 5 minuten tijd hebt, deze enquête in te vullen.

Dit is een korte vragenlijst die ik zojuist heb opgesteld, over welke dingen je in GTA Online het leukste vindt om te doen Dit is gedaan om te inventariseren wanneer er het beste bepaalde speltypen kunnen worden georganiseerd.

Aangezien iedereen het doelloos free roamen nu wel gezien heeft, en de missies ook lang niet meer zo interessant zijn om te doen gezien de payouts, leek me dit een mooie manier om de crew weer actief te krijgen.

En @Henk hierboven: Ik zal je zo weer even een invite sturen. Done.

Let op: Ik zou je willen verzoeken de enquête alleen in te vullen indien je in de 1e PS3 crew zit. Dit kun je controleren door even op Social Club naar je accountpagina te gaan en je crew aan te klikken.

Ben ik geen crew leader, dan zit je niet in de juiste crew. Een handigere manier weet ik even niet, aangezien de crewnamen (en afkortingen) vervelend veel op elkaar lijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
request gestuurd.. 3x sergelwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psycho, wil ff zeggen dat ik weer onder de indruk ben van al je werk. Petje af ;)

Enquette ingevuld en al ben ik ff wat minder actief door een PS4 die mijn aandacht trekt ben ik zeker wel te porren voor wat crewactie. Ik hoop alleen dat R* ook een beetje meer zn best gaat doen om leven in de brouwerij terug te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Bij dezen geaccepteerd :)

Beakzz schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:22:
Psycho, wil ff zeggen dat ik weer onder de indruk ben van al je werk. Petje af ;)

Enquette ingevuld en al ben ik ff wat minder actief door een PS4 die mijn aandacht trekt ben ik zeker wel te porren voor wat crewactie. Ik hoop alleen dat R* ook een beetje meer zn best gaat doen om leven in de brouwerij terug te krijgen ;)
Graçias :)

Uiteraard hoop ik ook op een goede update van R*, alleen heb ik zo'n vermoeden dat het een aflopende zaak is (ongeacht hoeveel ik (of wie dan ook) probeert te organiseren voor crewleden).

Als R* niet met iets op de proppen komt wat er voor voor zorgt dat er weer meer verdiend wordt (geld of RP om het even), of dat er hele dikke opties worden toegevoegd, ben ik bang dat je de crew binnen een aantal maanden kunt opdoeken. Is het niet dat mensen andere games gaan spelen waarbij de multiplayer wél af is, dan is het wel dat ze de PS3 niet meer aanslingeren omdat ze inmiddels een PS4 hebben.

Maar goed, zo lang ik nog geen PS4 heb blijf ik me zo goed mogelijk inzetten voor de crew en hoop ik dat er wat leden zijn die of dezelfde gedachte hebben, of die - als ze inmiddels een PS4 hebben - wél bereid zijn de PS3 nog een keer aan te slingeren om wat leuks te organiseren :)

Edit: Ik zie zojuist dat er al 25 mensen (wat dus nu bijna 25% van de totale crew is :p) de enquête al hebben ingevuld. Top!

[ Voor 6% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 02-12-2013 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

0xrubennft schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:58:
Dat was inderdaad lachen in die helikopter met 5 sterren wanted! _/-\o_

Toen werd ik helaas weggetrokken door mijn broer die een playlist ingesteld had, ach ja dat was ook gezellig!

[ Voor 18% gewijzigd door OzzieMann op 02-12-2013 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
van het weekend zelfde actie gedaan alleen met helicopter toen naar de legerbasis gevlogen, uit de helicopter gesprongen, en met de straaljager verder gegaan, wat hou ik toch van die game _/-\o_
nickvanozzie schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:19:
[...]

Dat was inderdaad lachen in die helikopter met 5 sterren wanted! _/-\o_

Toen werd ik helaas weggetrokken door mijn broer die een playlist ingesteld had, ach ja dat was ook gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik moet toegeven dat ik zelf eigenlijk totaal niet meer speel aangezien het spel mij totaal niet meer trekt,
Ik kijk nog wel eens per dag of er crew invite requests zijn maar dat is het dan ook wel.

Mocht er iemand zijn die nog wel actief speelt en de leiding van de GoTx crew op zich wil nemen stuur mij dan even een berichtje dan kunnen we dit regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
servival7 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:45:
Ik moet toegeven dat ik zelf eigenlijk totaal niet meer speel aangezien het spel mij totaal niet meer trekt,
Ik kijk nog wel eens per dag of er crew invite requests zijn maar dat is het dan ook wel.

Mocht er iemand zijn die nog wel actief speelt en de leiding van de GoTx crew op zich wil nemen stuur mij dan even een berichtje dan kunnen we dit regelen.
Ik speel nog wel actief, maar dat kan snel minder worden door zowel mijn studie, als verveling in het spel zoals het nu is..

Ik heb het idee dat dit bij meer mensen van GOTX het geval is, maar wellicht zijn er nog echte diehards? Ik zou fd1sk aanbevelen. Hij is vaak online, actief op het forum en altijd bereid om een potje te spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Ik ben nog gek op GTA online, alleen ben er niet heel vaak ivm vriendin/kind/werk/studie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik ben gewoon totaal niet actief meer. Heb geloof ik al anderhalve week niet meer gespeeld. Dan moet je ook zo eerlijk zijn om te zeggen: laat iemand anders het maar doen die nog wel actief is.

@KiDoNL: mocht fd1sk de crew over willen nemen dan ontvang ik graag een berichtje van hem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt geen crewleader aanstellen, dus dan zou je de crew moeten opdoeken om een nieuwe te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:06:
Je kunt geen crewleader aanstellen, dus dan zou je de crew moeten opdoeken om een nieuwe te openen.
crewleader aanstellen gaat heel makkelijk als je maar 1 commissioner aanstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Wat ik net tegenkwam ! _/-\o_

http://www.computerandvid...t-creator-shown-in-video/

[ Voor 36% gewijzigd door 0xrubennft op 02-12-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
servival7 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:31:
[...]

crewleader aanstellen gaat heel makkelijk als je maar 1 commissioner aanstelt.
Zo is dat bij mij ook gegaan inderdaad. Iedereen op 1 persoon na demoten naar lieutenant of lager. De overgebleven commissioner wordt dan crew leader. Wel wazig trouwens dat je dit niet in kunt stellen en dat dat dus met zo'n omweg moet. Maar goed, daar zal R* zijn redenen wel weer voor gehad hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 23:20
Volgensmij wordt het nu wel iets rustiger :+ Afgelopen vrijdagavond + nacht + zaterdagavond, en zondag overdag online geweest (afwisselend met PS4) maar kon alleen onze crewleader online ontdekken en Piele :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Vanavond/vannacht wil ik het er wel weer op wagen, wie joint er dan? Ben er zelf vanaf 23.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
* PsychoMantis_NL zal deze week naar verwachting vrij weinig online zijn i.v.m. een finaal afgebroken/ontstoken/rotte verstandskies die er z.s.m. uit moet -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Ik zou graag aan de tweakers crew willen meedoen , mijn xbox live id is : Fer Lets rock , mijn social club account is :Fer_lets_rock , en mijn tweakers nickname is : f_hertgers , inmiddels heb ik via social club een request gedaan . Alvast bedankt , groet Fer

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Bij dezen wil ik ook een aanvraag doen.
Ik heb een request via Socialclub ingezonden met de nickname LouNGeR, Xbox gamertag is LouNGeR83.
Ben nog niet echt een hoog level (22 en 12 meen ik), maar speel wel veel :)

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Beiden zijn toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Senaxx schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:50:
Volgensmij wordt het nu wel iets rustiger :+ Afgelopen vrijdagavond + nacht + zaterdagavond, en zondag overdag online geweest (afwisselend met PS4) maar kon alleen onze crewleader online ontdekken en Piele :)
Het zou me niets verbazen als er iets mis is met de servers en er wel meer mensen online zijn. Ben sinds vrijdag aan het uitzieken geweest (uitzieken=gta spelen) maar ik zie ook bijna niemand online. Kan ook vaak geen sessies met crewmembers joinen.
Het was wel flink grinniken gisteren weer:
Iemand nam risifran (?) te grazen voor de bounty op z'n hoofd, kwam toen achter mij aan voor de bounty op mijn hoofd. Nam hem eerst een paar keer te grazen vanaf het dak voordat hij doorhad waar ik stond, alleen spawnde hij een keer wel goed om mijn bounty te kunnen claimen.
Jammer voor hem was dat ik even later met zijn armored truck vandoor ging terwijl hij nog met de politie bezig was, hij daarna nog achter me aan kwam. Alleen kreeg hij steeds weer politie die op hem afkwam (blijkbaar werd ik niet als overtreder gezien) als hij op de armored truck schoot en ik uiteindelijk toch mooi de inhoud van die truck heb mogen houden :D

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:44
Ik heb weer een invite gedaan, afgelopen 2 weken ben ik niet in staat geweest om te spelen en heb ik ook niet in dit topic gekeken, maar ik blijf wel gewoon GTA online spelen.

Makkelijk84 :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:12
Kju schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:34:
[...]

Het was wel flink grinniken gisteren weer:
Iemand nam risifran (?) te grazen voor de bounty op z'n hoofd, kwam toen achter mij aan voor de bounty op mijn hoofd. Nam hem eerst een paar keer te grazen vanaf het dak voordat hij doorhad waar ik stond, alleen spawnde hij een keer wel goed om mijn bounty te kunnen claimen.
Ja, dat was ik. Had geen zin om hem achterna te zitten: heb die dag al een stuk of 6 bountys op mijn kop gehad, was er even klaar mee. Ik had bezoek en die wilde iets meer zien dan alleen het betere afknalwerk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Hmm fijn, ben je even op vakantie en dan word je uit de crew gekicked....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Het is bekendgemaakt op 20 november , inderdaad erg vervelend als je in die tussentijd niks hebt gezien ivm vakantie :-(
Trent900 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:10:
Hmm fijn, ben je even op vakantie en dan word je uit de crew gekicked....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mythia
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 00:19
Zo, enquête ingevuld.

Vanavond misschien nog even een poging wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
0xrubennft schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:20:
Het is bekendgemaakt op 20 november , inderdaad erg vervelend als je in die tussentijd niks hebt gezien ivm vakantie :-(

[...]
Invite is inmiddels weer verstuurd, dus er is geen man overboord...

V.w.b. de datum, wij redeneerden dat 10 dagen wel voldoende was om ergens even een keertje in te loggen en te reageren, maar zoals al aangegeven, mocht je toch die deadline gemist hebben (bijv. omdat je op vakantie geweest bent), dan kun je gewoon een DM sturen en krijg je weer een nieuwe invite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
nvm

[ Voor 143% gewijzigd door SL65 op 04-12-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

GOTP Enquete (1) - GOTP Spelbehoeften

Nu zo'n kleine 40% van de crewleden gereageerd heeft op de opgestelde vragenlijst (klik), probeer ik middels dit bericht het "grotere doel" van deze enqûete aan bod laten komen, maar zal ik ook een aantal trends vermelden, waarna ik ik hoop dat jullie met eventuele op- en aanmerkingen komen zodat we met z'n allen de crew weer actiever en interessanter kunnen maken :)

Heb je behoefte aan meer crew-only sessies?
Hierop antwoord tot nu toe 67% bevestigend, terwijl de overige 33% hier geen heil in ziet.

Wat vind je de leukste spelvariant binnen GTA Online?
Zoals (in ieder geval door mij) verwacht blijken de meeste mensen - ondanks het geklaag over de payouts - toch te kiezen voor missies als hun favoriete speltype van GTA Online, op gepaste afstand gevolgd door races, en survivals die de top 3 completeren.

Van alle gebruikers die tot nu toe hun stem hebben uitgebracht, kiest 43% voor missies, terwijl Races, Survivals, Deathmatches en Last Team Standing gecombineerd de overige 57% opvullen. Wanneer we hier de nr. 2 - de races - bij optellen, raken we bij liefst 67% van de gebruikers de juiste snaar, zo blijkt ook uit onderstaande lijst:
  1. Missies - 43% (Cumulatief: 43%)
  2. Races - 24% (Cumulatief: 67%)
  3. Survivals - 15% (Cumulatief: 82%)
  4. Deathmatches - 11% (Cumulatief: 93%)
  5. Last Team Standing - 7% (Cumulatief: 100%)
Hieruit mogen we - vooralsnog - concluderen dat we beter geen avondje 8 vs. 8 deathmatch kunnen organiseren, maar liever met z'n allen een rondje om de kerk rijden of Coke van A naar B brengen. Wanneer we echter (zie hieronder) de waarderingen van bepaalde onderwerpen tegen elkaar afzetten, blijkt dat de verschillen tussen de nr. 1 (missies) en bijvoorbeeld de nr. 3 (survivals), niet zo groot zijn als in eerste instantie uit bovenstaande lijst zou kunnen worden afgeleid.

Hoe leuk vind je Missies/Races/Survivals/Deathmatches/Last Team Standings?
Wat opvalt uit de reacties van mensen tot nu toe, is allereerst dat R* blijkbaar toch - in ieder geval gedeeltelijk - best een aardig product heeft afgeleverd. Van alle reacties zijn er slechts 15 nullen uitgerold (op een totaal van 230 antwoorden is dat slechts 6%).

Wat opvalt aan deze 15 uiterst negatieve reacties, is dat deze - op 1 uitzondering na - allemaal te vinden zijn in de vragen "Hoe leuk vind je deathmatches", en "Hoe leuk vind je Last Team Standings (LTS)", wat nogmaals bevestigd dat jullie deze 2 spelvormen - vooralsnog - het minst interessant vinden

Om een iets beter beeld te krijgen, heb ik hieronder de reactiescores bij elkaar geschoven, waarbij geldt dat een score van 0, 1 of 2 als niet interessant wordt bestempeld, 3 als nullijn wordt gehanteerd, en een beoordeling van 4 of 5 als positief wordt beschouwd:

Missies
  1. 11% van de leden ziet missies niet zitten;
  2. 28% van de leden stemt op de nullijn, als zijnde "wel oké";
  3. 61% van de leden is positief, en beoordeelt de missies met een 4 of 5.
Races
  1. 9% van de leden ziet races niet zitten;
  2. 28% van de leden stemt op de nullijn, als zijnde "wel oké";
  3. 63% van de leden is positief, en beoordeelt de races met een 4 of 5.
Survivals
  1. 11% van de leden ziet survivals niet zitten;
  2. 46% van de leden stemt op de nullijn, als zijnde "wel oké";
  3. 43% van de leden is positief, en beoordeelt survivals met een 4 of 5.
Deathmatches
  1. 54% van de leden ziet deathmatches niet zitten;
  2. 13% van de leden stemt op de nullijn, als zijnde "wel oké";
  3. 33% van de leden is positief, en beoordeelt deathmatches met een 4 of 5.
Last Team Standings (LTS)
  1. 50% van de leden ziet LTS niet zitten;
  2. 20% van de leden stemt op de nullijn, als zijnde "wel oké";
  3. 30% van de leden is positief, en beoordeelt LTS met een 4 of 5.
Zouden we een reactie met een score van 3 lezen als zijnde "ik vind het niet erg om te doen" en als positief beschouwen, dan kunnen we bovenstaande lijsten dus samenvoegen tot de volgende, waarbij achter het koppelteken (-) het nieuwe percentage positieve reacties staat:
  1. Races - 91%
  2. Survivals/Missies - 89%
  3. Last Team Standings - 50%
  4. Deathmatches - 45%
Hoewel ik dus in bovenstaand overzicht lekker aan het schuiven geweest ben met getallen en waarden heb lopen samenvoegen, ben ik van mening dat deze een representatiever beeld geeft van de verhoudingen als uitsluitend de waarden 4 en 5 hanteren. De score 3 geeft mijns inziens immers aan dat mensen het betreffende onderwerp niet per sé geweldig vinden om te spelen, maar het ook niet erg vinden om zo af en toe dit type spel een (gedeelte van een) avond te spelen. Aan de volgorde veranderd nagenoeg niets, maar over de hele linie worden wel de verschillen kleiner en blijken we - indien we deze lijst dus zouden hanteren - het een heel stuk minder vervelend te vinden om een deathmatch te spelen.

In de enquête heb ik als opmerking geplaatst dat men ook optie 3 moest kiezen wanneer een variant nog niet gespeeld was, maar ik schat (pure speculatie) dat de mensen die om deze reden voor een score van 3 gekozen hebben te verwaarlozen zijn. Hiervoor kan ik overigens in een verder stadium wel een nieuwe/aangepaste enquête opstellen, maar dat terzijde. Bovendien staat die vraag nou niet zo hoog op mijn agenda :9

Datum en tijd crew events
Zoals verwacht geeft het overgrote deel aan - vooral doordeweeks - voornamelijk in de avonduren te spelen. In het weekend liggen de verhoudingen een stuk dichter bij elkaar en is er - op basis van de uitslagen - nagenoeg op ieder moment van de dag wel iemand online te vinden om chaos mee te veroorzaken.

Leuk al die statistieken, maar nu?
Kortgezegd, er gebeurd (nog) niets.

Ik heb deze enquête opgesteld om in beginsel inzicht te krijgen in de favoriete spelvormen en speeldagen van de crewleden, om op basis daarvan te kunnen beslissen om bijvoorbeeld iedere maandag "Racedag" te houden, terwijl de dinsdag zou kunnen worden besteed aan het spelen van missies.

Uiteraard wil ik hiermee niet zeggen dat - indien maandag racedag zou zijn - je op die dag geen missies mag doen (wie ben ik om je te vertellen wat je wel en niet mag :+), maar is mijn uiteindelijke doel om spelers de mogelijkheid te bieden om op bepaalde dagen/tijden (nagenoeg) zeker te zijn van volle - Nederlandse - sessies voor bepaalde spelvarianten, en hier ook direct een nieuwe draai aan te geven.

Mijns inziens is er namelijk niets zo leuk als met allemaal GOTP'ers chaos veroorzaken in de aangeboden speltypen. Of dat nu een 8 vs. 8 deathmatch is, elkaar af en toe een goede beuk geven bij een race, of dom honderden agenten afknallen met je RPG in free roam, als je het met mensen doet die je (op z'n minst tot zekere hoogte) kent, is een avondje GTA zo voorbij (daarom zitten we bij deze crew niet waar :+).

Om maar eens wat op te noemen:
Aangezien ik een gigantische fan ben van Deathmatches (hoewel minder in GTA Online) zie ik hier bijvoorbeeld mogelijkheden door met 16 GOTP'ers 8 vs. 8 te spelen tot (ik noem een dorp op) 40 kills. Misschien ken jij mensen uit een andere crew? Nodig ze uit voor een grote gangwar in een GOTP vs (bijvoorbeeld) IGN 8 vs. 8 deathmatch.

Kies er in races eens voor om catchup uit te zetten en winnaars van de vorige race als laatste te laten starten. Misschien kun je afspreken hem/haar het recht te ontnemen op het gebruik van een custom car in de volgende race. Op die manier moet je laten zien dat je kunt racen, ook met mindere auto's of wanneer je eens niet start van pole position, en kan iedereen van iedereen winnen.

Probeer survivals niet voor geld het geld of de RP te spelen maar stel een doel - tot wave 4 mag je alleen een mes gebruiken, daarna alleen je klappertjespistool of sniper rifle en helikopters moeten met een kiezelsteentje uit de lucht gegooid worden.

Ook met missies geldt dit natuurlijk. Probeer bij Coveted eens niet de tegenstander van 100 meter te snipen, maar bepaal dat alleen stealth kills met een schoenlepel zijn toegestaan, of dat er juist minimaal 10 tegenstanders moeten worden gesniped.

Speel je Last Team Standing? Maak er een Last Man Standing van waarbij het geen 5 tegen 5, maar 9 tegen 1 of 8 tegen 2 wordt, en kijk hoe lang je het vol kunt houden tegen een overtal aan gestoorde Tweakers die niets liever willen als je nek omdraaien (en vervolgens zelf de pineut zijn uiteraard).

Ik hoop dat ik jullie met dit bericht een idee heb kunnen geven wat ik met de crew zou willen bereiken, en hoop dan ook dat jullie de enqûete invullen indien je dit nog niet gedaan hebt, en met zo veel mogelijk ideeën komen om een leuke draai te geven aan de aanwezige spelvarianten.

Ik zal uiteindelijk proberen om deze ideeën te bundelen, en opnieuw in een enquête te mikken, waarbij dan specifieker naar tijden/dagen/voorkeuren zal worden gevraagd als nu gedaan is. Dit om er voor te zorgen dat mensen nagenoeg met zekerheid kunnen zeggen "Hé het is maandag, GOTP organiseert vanavond tussen 9 en 11 weer ...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08-2022

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Ik kan dit alleen maar toejuichen en zie het wel zitten.

Gister voor het eerst met wat mensen van GOTX lol zitten maken. Hoewel bij mij eigenlijk alles fout ging, waardoor ik telkens de hoogtepunten misliep (onderzeeër in een zwembad o.i.d?)
In elk geval flink vermaakt.

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:05
Goed werk Psycho.

Wat mij nog interessanter lijkt is een invite only sessie met daarin 50% GOTP en 50% andere crew, en dat als een soort deathmatch. Moet je wel mensen binnen een andere crew kennen, helaas biedt de socialclub hier voor zover ik weet geen mogelijkheden toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Rickyboy schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:31:
Ik kan dit alleen maar toejuichen en zie het wel zitten.

Gister voor het eerst met wat mensen van GOTX lol zitten maken. Hoewel bij mij eigenlijk alles fout ging, waardoor ik telkens de hoogtepunten misliep (onderzeeër in een zwembad o.i.d?)
In elk geval flink vermaakt.
Die onderzeeër kunnen we nog wel een keer halen en in het zwembad gooien, of een aantal in het kleine stuwmeer en botsonderzeertjes spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Pinas schreef op donderdag 05 december 2013 @ 00:01:
Goed werk Psycho.

Wat mij nog interessanter lijkt is een invite only sessie met daarin 50% GOTP en 50% andere crew, en dat als een soort deathmatch. Moet je wel mensen binnen een andere crew kennen, helaas biedt de socialclub hier voor zover ik weet geen mogelijkheden toe.
Klopt voor zo ver ik weet inderdaad. De enige optie is voor zover ik ken óf een Crew sessie starten/joinen, maar dan zit je met 3 crews in een sessie, en na verloop van tijd stroomt dat volgens mij ook vol met een 4e,5e,6e, crew, net zo lang tot je weer met 16 random mensen in een sessie zit :p

Andere optie is, zoals jij al aangeeft, om een invite only sessie te starten. Nu ken ik verder niemand uit andere crews, maar een berichtje via Social Club er uit doen naar iemand van IGN ofzo is zo gedaan natuurlijk :)

Enige nadeel vind ik, maar dat geld niet alleen voor invite only sessions, is dat je die "aparte" sessions (a.k.a. niet @random free roam joinen) alleen via Single Player kunt starten :?

Bovendien heb je in free roam constant die agenten die vervelend beginnen te doen en die om de een of andere reden altijd voorrang krijgen van de autolock boven andere spelers. Maar inderdaad, een deathmatch in free roam is zeker een idee wat ook in mijn hoofd zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0546
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 20:34
Goed werk Psycho. Je steekt aardig wat tijd in je ‘crewleaderschap’, waarvoor hulde.
Persoonlijk hoop ik dat de mogelijkheden van GTAO snel uitgebreid zullen worden.

De missies en het freeroamen beginnen mij minder te interesseren en ik ben ook veel minder online dan enkele weken geleden.

Wellicht dat ik vanavond weer even online ben om wat aan te rommelen in de free roam.

Deathmatch, zonder politie, in freeroam tegen een andere crew lijkt mij idd. een leuke speltoevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Alleen jammer dat er op dit moment geen optie is op de politie op non-actief te stellen zodat je je kan focussen op andere spelers, i.p.v. consequent met 4/5 sterren rondloopt :N

V.w.b. het online zijn, vanmorgen om half 9 zat ik bij de kaakchirurg om 2 verstandskiezen te laten trekken, dus ik heb nu een tong als een natte speklap door die verdoving... Als die zo is uitgewerkt en ik niet door de bank zak van de pijn dan probeer ik de PS3 vandaag ook nog even aan te slingeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Een optie om zelf de volgorde in te kunnen stellen voor politie, players, crew en friends zou ook reuze handig zijn, met daarbij eventueel zelfs dat een of meerdere daarvan niet beschoten kunnen worden, zoals in sommige missies ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Misschien een idee om bovenstaande suggestie anders door te geven aan Rockstar :)

While we certainly appreciate your enthusiasm, we ask that everyone with suggestions on future content or changes of any sort you'd like to see in GTA Online direct their feedback to GTAOnline@rockstargames.com where we are actively collecting and reviewing it for consideration.
Pagina: 1 ... 25 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com