Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:20
fonsmeister schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:19:
[...]

Ik ben voor! Had afgelopen week hetzelfde geopperd in het 'online' forum.
Het gekke is dat de crewkleur initieel ook dat limegroen was. Dit is toen veranderd naar de huidige kleur
Limegroen is echter volgensmij niet zomaar voor iedereen of alles beschikbaar. Bij sommige auto's moet je eerst 25 stunt jumps gedaan hebben om de echte limegreen te kunnen kiezen dacht ik. En eerlijk gezegd vindt ik een GoT logotje op een (witte) auto ook wel goed genoeg :o

[ Voor 7% gewijzigd door Senaxx op 18-11-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:02
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:19:
[...]

Hij was Lime Green, toen bleek de kleur voor vele te licht te zijn; vandaar dat hij nu wat donkerder is.
Ja, vind het ondertussen ook een vies kleurtje hoor, iets feller zou niet misstaan.

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Of rood? Lekker bounty jagen.. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:29

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik maak mijn auto's gewoon allemaal oranje.

Is het trouwens mogelijk om standaard je crewmembers en friends te highlighten? Nu doe ik dit elke keer handmatig zodat ik ze niet per ongeluk afknal. Ben een bietje kleurendoof en met highlight knipperen ze mooi.

[ Voor 71% gewijzigd door OzzieMann op 18-11-2013 15:37 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
nickvanozzie schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:02:
Ik maak mijn auto's gewoon allemaal oranje.

Is het trouwens mogelijk om standaard je crewmembers en friends te highlighten? Nu doe ik dit elke keer handmatig zodat ik ze niet per ongeluk afknal. Ben een bietje kleurendoof en met highlight knipperen ze mooi.
Blijven ze dan ook knipperen? (zolang je in de server zit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05:28
Even een notitie m.b.t. het feller maken van de crewkleur (GOTP). Dit is prima mogelijk (en is zoals Yssworks al aangaf) in het begin ook zo geweest (sowieso bij de originele "mixed" crew), maar dit is later teruggezet naar een iets minder felle kleur groen.

Ja de auto's worden qua kleur dan mooier, en nee je hebt geen 25 stunt jumps nodig omdat je kiest voor "Crew" als kleur, alleen kost deze wel 2 keer zo veel als de regulier "Lime Green".

Het enige probleem is dan dat het rondje wat om je mede crewleden staat ook feller groen wordt, waardoor deze tijdens het spelen op de minimap bijna niet meer te zien is. Vandaar dat destijds is gekozen voor een iets minder felle kleur groen.

Dus of je doet even snel die 25 stunt jumps (ik heb de locatie van alle 50 jumps hier liggen voor de geïnteresseerden), of je accepteert dat je elkaar niet meer herkend in een server. Dat zou dan inhouden dat ik volgende week iedereen moet kicken aangezien er dan zeker 4 keer per dag iets voorbij komt in de trend van: "Jantje zat ook in GOTP maar schoot mij neer en ik dacht dat dat we niet op elkaar zouden schieten" :+

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Dan deze kleur maar behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Lijkt me wel :9

Als iedereen dat "Lime green" toffer vind, hanteren we dat toch lekker als "crew kleur", ook al staat deze dan niet als dusdanig ingesteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: GTA V: All Stunt Jump Locations 50/50 (Full Guide)
alle stunt jumps (volgens mij in 1 filmpje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ghehe nice, maar ik doelde meer op de brady guide :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

PsychoMantis_NL schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:30:

Als iedereen dat "Lime green" toffer vind, hanteren we dat toch lekker als "crew kleur", ook al staat deze dan niet als dusdanig ingesteld :+
Prima, is wel handig als we zichtbaar zijn op de map ja, wist niet dat dat de achterliggende reden was..

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
offtopic:
Jij moet niet hier reageren, maar je DM checken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
PsychoMantis_NL schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:30:

Vind alles prima als het maar een opvallende kleur is en niet zwart zoals ik bij een andere crew had :P
Groen valt iig bijzonder goed op op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Mja gewoon lekker het huidige groen aanhouden i.v.m. zichtbaarheid op de kaart, en dan maar het dat lime green aanhouden als officieuze crewkleur (of je moet de "echte" crewkleur toffer vinden ofc., dan selecteer je lekker die kleur groen voor je auto's :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Morgen Demolition Derby met mini's op de golfbaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
fonsmeister schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 02:18:
!VOTE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas weer gameavond met iemand die GTA niet heeft ( ja ze bestaan ) Moet dus skippen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Gisteren maar weer eens mijzelf online vertoond, kon wederom opnieuw beginnen. Zeker gereset pas geleden. Gelijk weer stel randdebielen online waardoor ik in tutorial deel al werd afgeschoten, altijd lekker.

Zijn er eigenlijk wel echte missies online te doen behalve team vs team of deathmatch achtige dingen. Gisteren aan het zoeken geweest en uiteindelijk 1 echte missie kunnen doen. Rest waren die anderen waar ik totaal geen zin in heb.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
solique schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:55:
Gisteren maar weer eens mijzelf online vertoond, kon wederom opnieuw beginnen. Zeker gereset pas geleden. Gelijk weer stel randdebielen online waardoor ik in tutorial deel al werd afgeschoten, altijd lekker.

Zijn er eigenlijk wel echte missies online te doen behalve team vs team of deathmatch achtige dingen. Gisteren aan het zoeken geweest en uiteindelijk 1 echte missie kunnen doen. Rest waren die anderen waar ik totaal geen zin in heb.
Je krijgt eerst een paar missies met auto's halen en drugs stelen, en wen er maar aan want zo zijn bijna alle missies die je in het begin krijgt aangeboden.

Ik zou proberen missies samen te doen met iemand met een hoger level. Alleen doen weinig mensen nog missies om dat ze te weinig opleveren. 's avonds racen met de crew, en aangeboden missies van andere spelers in de gaten houden.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afhankelijk van hoe laat doe ik wel mee, heb helaas geen hele avond om te spelen.
Maar waarschijnlijk wordt ik toch vrij snel weer in het water gebeukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
PsychoMantis_NL schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:54:
Mja gewoon lekker het huidige groen aanhouden i.v.m. zichtbaarheid op de kaart, en dan maar het dat lime green aanhouden als officieuze crewkleur (of je moet de "echte" crewkleur toffer vinden ofc., dan selecteer je lekker die kleur groen voor je auto's :+)
limegroen is prima te zien op de map hoor. Heb bij GoTx geen enkele moeite om te zien wie er nou bij de crew horen en wie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Gisteren weer laat geworden?? Hoeveel avonden in de week spelen jullie tot midden in de nacht? Ben maar gestopt rond 1.30u anders is het zo 2/3 uur.

[ Voor 3% gewijzigd door KaptKeefmenneke op 19-11-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch GTA vanaaf dus doe waarschijnlijk wel mee. Zit met Galvalas en een niet Gotter bij mij thuis dus ligt er aan of jullie die niet Gotter kicken of niet :+
KaptKeefmenneke schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:08:
Gisteren weer laat geworden?? Hoeveel avonden in de week spelen jullie tot midden in de nacht? Ben maar gestopt rond 1.30u anders is het zo 2/3 uur.
Meer dan goed voor me is iig ;) Het was vannacht weer eens 3 uur en dan heb ik echt een grondige hekel aan mijn wekker om 7:15. Ben ook vaak van plan om ff te spelen en op tijd te stoppen , maar hoe later hoe gezelliger lijkt het wel. Helaas vergeet ik elke avond weer hoe ik me de volgende dag ga voelen en knap ik tegen de avond weer genoeg op 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door Beakzz op 19-11-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

KaptKeefmenneke schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:36:
[...]

Je krijgt eerst een paar missies met auto's halen en drugs stelen, en wen er maar aan want zo zijn bijna alle missies die je in het begin krijgt aangeboden.

Ik zou proberen missies samen te doen met iemand met een hoger level. Alleen doen weinig mensen nog missies om dat ze te weinig opleveren. 's avonds racen met de crew, en aangeboden missies van andere spelers in de gaten houden.
Meh, minder dus.
Heb niemand in friendlist met hoger level die speelt, kwam gister wel een GoTer tegen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Als er nog iemand gezocht wordt om missies mee te spelen, voeg me maar toe. Ik probeer zoveel mogelijk missies te spelen ookal leveren ze weinig op. :)
PSN OzzieMann (zit in de 2e ps3 crew mocht dat nog wat uitmaken..)

[ Voor 13% gewijzigd door OzzieMann op 19-11-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Beakzz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:29:
[...]

Toch GTA vanaaf dus doe waarschijnlijk wel mee. Zit met Galvalas en een niet Gotter bij mij thuis dus ligt er aan of jullie die niet Gotter kicken of niet :+

[...]

Meer dan goed voor me is iig ;) Het was vannacht weer eens 3 uur en dan heb ik echt een grondige hekel aan mijn wekker om 7:15. Ben ook vaak van plan om ff te spelen en op tijd te stoppen , maar hoe later hoe gezelliger lijkt het wel. Helaas vergeet ik elke avond weer hoe ik me de volgende dag ga voelen en knap ik tegen de avond weer genoeg op 8)7
Same here... vele avonden is het zo "ineens" half 2, 2 uur, half 3... en ik moet echt stoppen want mijn wekker krijgt in de ochtend steeds meer klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 12:51
http://socialclub.rocksta...m-update-is-now-available
  • Corrected an exploit where players would retain their personal vehicle after selling it at Los Santos Customs mod shop by transitioning back and forth between Story Mode and Online.
  • Corrected an exploit where players could keep repeatedly selling a Bati 801 to Los Santos Customs.
  • Corrected an exploit where players were able to duplicate vehicles by accepting a Mission while leaving a high-end garage.
  • Corrected an exploit where a player could start a Team Deathmatch with all players on the same team.
Blijkbaar zijn de exploits aangepakt :P

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-09 00:56

XBL

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Daardoor had ik daarnet wel iets vreemds, een auto stond bij de politie een ander was totallos. Terwijl in mn garage stond kon ik de totallos auto terug krijgen in de garage via de verzekering. Maar toen ik naar buiten wilde gaan kreeg ik steeds een melding dat als ik met deze auto naar buiten zou gaan ik de auto die al buiten was zou vernietigen (ik was lopend).
Toen ik de deur van het appartement gebruikte kon ik wel naar buiten en stond mn auto gelukkig nog bij de impound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
SchieveZot schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:26:
http://socialclub.rocksta...m-update-is-now-available
  • Corrected an exploit where players would retain their personal vehicle after selling it at Los Santos Customs mod shop by transitioning back and forth between Story Mode and Online.
  • Corrected an exploit where players could keep repeatedly selling a Bati 801 to Los Santos Customs.
  • Corrected an exploit where players were able to duplicate vehicles by accepting a Mission while leaving a high-end garage.
  • Corrected an exploit where a player could start a Team Deathmatch with all players on the same team.
Blijkbaar zijn de exploits aangepakt :P
Werken nog steeds, alleen duurt het nu een paar seconden langer :')

Edit: de LSC glitches dan, de rest weet ik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Complete fixes en wijzigingen:
  • Het probleem is opgelost dat je persoonlijke voertuig verwijderd werd, wanneer er een andere speler in ging rijden terwijl er een tracker in zat en hij verzekerd is.
  • Het probleem is opgelost waarin spelers vast bleven hangen in de lucht (voordat je naar je personage gaat) voordat ze een mini-game startte.
  • Het probleem met de missie 'Damaged Goods' die startte ondanks dat hij al voltooid was is opgelost.
  • Het probleem is opgelost dat spelers in zeldzame omstandigheden hun persoonlijke voertuigen niet terug konden claimen.
  • Het probleem is opgelost dat spelers op bepaalde momenten de Declasse Sheriff SUV in Los Santos Customs kregen en hem vervolgens kon verven wat zorgde voor een storing.
  • Het probleem is opgelost waarin spelers gekickt werden en het niet mogelijk was om opnieuw te joinen en vervolgens al hun persoonlijke voertuigen kwijt waren.
  • De game zou niet meer vast kunnen lopen wanneer je een voetganger raakt met een golf bal.
  • Het is niet meer mogelijk om je persoonlijke voertuig terug te claimen nadat je hem verkocht had bij Los Santos Customs door eerst terug te gaan naar de Story Mode en vervolgens weer naar GTA Online.
  • Het is niet meer mogelijk om een Bati 801 continu achter elkaar te verkopen in Los Santos Customs.
  • Het is niet meer mogelijk om voertuigen te verdubbelen door een missie te accepteren terwijl je een 'high-end garage' verliet.
  • Het is niet meer mogelijk om een Team Deathmatch te starten terwijl alle spelers in hetzelfde team zitten.
  • Spelers kunnen niet langer hun GTA Online character verwijderen terwijl de Rockstar cloud servers niet beschikbaar zijn.
Naast dat deze fouten zijn opgelost, zijn er ook een aantal zaken aangepast:
  • De Bad Sport straf voor het vernietigen van persoonlijke voertuigen is aanzienlijk verminderd.
  • Spelers zullen niet langer een Bad Sport straf krijgen wanneer ze in een stilstaande tank zitten en andere spelers er tegen aan rammen.
  • De hoeveelheid GTA dollars en RP die je krijgt voor races, deathmatches en parachuting zijn nu gebaseerd op de gemiddelde tijd die nodig is om deze te voltooien.
  • Spelers krijgen nu GTA dollars en RP wanneer een coöperatieve missie niet lukt, of je een member van het verliezende team bent van een 'versus missie', ook weer afhankelijk van hoelang de job / missie duurde.
  • Spelers krijgen nu bonus GTA dollars wanneer ze een missie voltooien op een hogere moeilijkheidsgraad (normal = 1.25 en hard 1.5).
  • In Team Deathmatch krijgen nu alle spelers in hetzelfde team evenveel GTA dollars en RP, het winnende team krijgt ongeveer vier tot vijf keer zoveel als het verliezende team.
  • Er is wat puin verwijderd uit sommige races, waaronder het karton in de race 'Down the Drain'.
  • Bezorgingen van Pegasus zijn verlaagd van $1.000,- naar $200,-.
  • De kosten van het verwijderen van wanted levels sterren via lester is nu gebasseerd op het aantal sterren; $200,- per ster.
  • Verboden auto's en andere voertuigen die via een fout in een garage zijn gezet, zijn verwijderd. Dit zijn onder andere tanks, helikopters en politie voertuigen.
  • De volgende voertuigen zijn toegevoegd aan de southernsanandreassuperautos.com website in-game: BF Dune Buggy, Canis Bodhi, Karin Rebel, Maibatsu Sanchez 2, Vapid Sadler, Vapid Sandking SWB.
  • Om de voorkoming van voertuig verliezen te vergroten, is er een extra automatische cloud save wanneer je een voertuig of voertuig aanpassing koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:12:
Complete fixes en wijzigingen:

(Hoop text)
[/list]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Ik lees op de gtaforums dat ze de beloningen voor racen serieus verlaagd hebben, een avondje racen voor veel geld gaat ook veranderen. Criminaliteit records winnen is nu rond de 900 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
En terecht, waarom zou je voor 2 minuten racen met 4 man meer krijgen als voor - ik noem maar wat - een missie als Rooftop Rumble :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:01:
En terecht, waarom zou je voor 2 minuten racen met 4 man meer krijgen als voor - ik noem maar wat - een missie als Rooftop Rumble :X
Een lange race is nu rond de 9000,-. Enige legale manier om een appartement te kopen word echt lang sparen of cards kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
9.000 Voor een lange race vind ik een reëler bedrag, gezien je een half uur bezig bent met een survival en die (in dat opzicht) maar 20.000 oplevert (en als ik me niet vergis leveren die nog steeds het meeste op). Het slaat natuurlijk nergens op dat je voor 1 rondje Criminal Records met 4 man net zo veel krijgt als wave 7/8 met survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:12:
9.000 Voor een lange race vind ik een reëler bedrag, gezien je een half uur bezig bent met een survival en die (in dat opzicht) maar 20.000 oplevert (en als ik me niet vergis leveren die nog steeds het meeste op). Het slaat natuurlijk nergens op dat je voor 1 rondje Criminal Records met 4 man net zo veel krijgt als wave 7/8 met survival
Klopt maar ze hadden ook de beloning voor missies omhoog kunnen gooien en de races iets verlagen.
Nu nog de payouts bij lsc en Simeon verlagen en dan is alles onaantrekkelijk gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Haha dat e.e.a. maximaal verkracht wordt was al duidelijk toen ze die payouts halveerde. Ik vind dat ze nog lang werk gehad hebben met het halveren van die races eerlijk gezegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Dus m'n insured Riot Van en Sherrif SUV ben ik kwijt? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:29:
Haha dat e.e.a. maximaal verkracht wordt was al duidelijk toen ze die payouts halveerde. Ik vind dat ze nog lang werk gehad hebben met het halveren van die races eerlijk gezegd :+
Staan straks veel getunede auto's in de rij bij de lsc denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
mwah heb voorlopig wel geld zat, dus ik sla ff over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:46
Replayen van een race geeft ook nog maar de helft van RP zie ik net...

Edit: Maar alleen als je weer wint, wint er iemand anders dan is de payout wel weer normaal, lijkt het.

[ Voor 43% gewijzigd door Kheldar op 20-11-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

[CREW BERICHT] Wijzigingen GOTP

In dit bericht
  1. 2e Opschoonronde GOTP;
  2. Aanpassingen binnen de crew;
  3. Bijlagen.
1. 2e Opschoonronde GOTP

Zoals afgelopen week al aangekondigd is er gisteravond (dinsdag) overleg geweest over een 2e opschoonronde van de GOTP Crew, aangezien deze momenteel weer 300 leden heeft en dus weer vol is.

Waar er de vorige keer vrij radicaal gesneden is in de omvang van de crew door iedereen te kicken die niet uit Nederland of België kwam, zal er in deze opschoonronde naar verwachting iets minder rigoureus worden gesneden, en bovendien verwachten wij deze keer ook inzet (hetzij zeer weinig) van jullie kant. Er zal namelijk worden gekickt op basis van identificatie, of beter gezegd het uitblijven hiervan.

Nou betekend dit uiteraard niet dat wij van iedereen een kopietje van zijn/haar paspoort willen, maar wel dat we graag willen weten wie je bent. :+

Om hier achter te komen heb ik een documentje opgesteld met daarin alle Social Club namen van alle Crewmembers. Het enige wat we nu van jullie vragen is dat je via DM óf IRC even laat weten:
  1. Wat je naam is op Social Club;
  2. Wat je naam is op GoT, en
  3. Wat je PSN ID is
Op deze manier proberen we opnieuw om mensen die niet in de crew horen (= ze zitten niet op het forum) uit de crew te weren, en bovendien kunnen we deze lijst mogelijk later publiceren zodat je ook weet met welke Tweaker je zojuist hebt gespeeld :)

In tabel 1 vind je de GoT namen van de leden bij wie je bovenstaande gegevens kunt melden.

Let op: Maak jezelf niet in dit topic, via een ingame bericht of via Social Club bekend. Deze berichten worden niet in behandeling genomen. Ook is het niet de bedoeling dat je voor meerdere mensen (broertjes/zusjes/neefjes/nichtjes) deze gegevens doorgeeft, maar uitsluitend die van jezelf. Dit om alles zuiver te houden.

De deadline voor het doorgegeven van deze gegevens is door ons gesteld op zondag 1 december a.s. om 12:00 uur 's middags. Leden van wie de gevraagde informatie dan nog niet binnen is zullen direct worden gekicked.
2. Aanpassingen binnen de crew

Nu ik enige tijd crewleader ben, en de spelers die vaak online zijn inmiddels grotendeels in kaart zijn gebracht, hebben er ook een aantal positiewijzigingen plaatsgevonden. Dit houdt in dat er een aantal leden zijn gepromoveerd, maar er ook een aantal zijn gedegradeerd:

NaamOude positieGepromoveerd/Gedegradeerd
Beginnen001MuscleRepresentativeGepromoveerd
HENK_NLMuscleRepresentativeGepromoveerd
SaSha1103MuscleRepresentativeGepromoveerd
SchieveZotLieutenantRepresentativeGedegradeerd
JaimyyyMMuscleLieutenantGepromoveerd
SenaxxNLMuscleLieutenantGepromoveerd
KKrismanCommisionerRepresentativeGedegradeerd
NiellzMuscleRepresentativeGepromoveerd
PinasnlRepresentativeLieutenantGepromoveerd
h_budhiRepresentativeMuscleGedegradeerd
Zulake1990LieutenantRepresentativeGedegradeerd
YouriSSCommissionerRepresentativeGedegradeerd
BambeakzRepresentativeLieutenantGepromoveerd
-Piele-RepresentativeCommisionerGepromoveerd
MeelobeeCommissionerLieutenantGedegradeerd
RoshgillRepresentativeCommisionerGepromoveerd

Ik ga in dit bericht niet per lid afzonderlijk benoemen waarom hij/zij gepromoveerd/gedegradeerd is, maar omdat er toch wel een aantal "speciale gevallen" tussen zaten (met name de degradaties) zal ik die hier wel even benoemen:
  1. (O.a.) SchieveZot: We hebben als eis gesteld dat leden met de rang Lieutenant en hoger in het bezit moeten zijn van een headset, zodat zij leden kunnen aansturen waar nodig en eenvoudiger kunnen communiceren met de leden boven/onder hen;
  2. YouriSS: Je bent crew leader bij een andere GoT PS3 crew, en dus kunnen wij ons voorstellen dat je deze crew als actief hebt staan c.q. hier meer tijd in investeerd, vandaar dat we jou een stapje hebben teruggezet;
  3. Meelobee: Vanwege het feit dat je al ruim 2 weken niet online bent geweest moet ook jij even een stapje terug doen. Meld je gerust weer (ook als er een reden is waarom je niet online was), dan kijken we gewoon weer wat er mogelijk is :)
Zoals gezegd heb ik hierboven uitsluitend even de wat lastigere gevallen benoemd, omdat dit veelal wel mensen zijn die normaal gesproken veel online zijn en ook veel organiseren en wat ons betreft dus even wat extra uitleg verdienen. De overige leden die zijn gedegradeerd en hier graag uitleg over willen kunnen via DM contact met mij opnemen.

Ik neem aan dat er over promoties niet al te veel vragen zijn, maar ook daarvoor kun je uiteraard gewoon even een DM sturen :)
3. Bijlagen
In onderstaande tabel vindt je alle leden die bij het overleg betrokken waren en bij wie je dus de gevraagde gegevens achter kan laten. Zij zullen er dan voor zorgen dat e.e.a. correct verwerkt wordt. Overigens zijn al deze naam klikbaar, en brengen je rechtstreeks naar het "DM systeem" van GoT.

Aangezien de net geprommoveerde/gedegradeerde leden niet allemaal aanwezig waren bij dit overleg, en wellicht ook nog niet op de hoogte zijn van hun nieuwe functie, zou ik jullie willen verzoeken alleen mensen uit onderstaande tabel te benaderen. Mocht je echter net gepromoveerd zijn naar Lieutenant of hoger en je wilt toch meewerken aan het opstellen van deze lijst, stuur me dan even een DM zodat ik je aan deze tabel kan toevoegen.

Gebruikersnaam GoTSocial Club naamFunctie
PsychoMantis_NLPsychoMantis_NLCrew Leader
NitroKillerBandelerosCommisioner
FonsmeisterFonsmeisterComissioner
Pielepower-Piele-Comissioner
RoshnakRoshgillComissioner
Pyrone89Pyrone89Comissioner

Let op: Om er voor te zorgen dat mensen dit bericht lezen zal een verwijzing naar dit bericht, inclusief een bijgewerkte lijst met ontbrekende spelers, regelmatig (minimaal eens per pagina) in dit topic worden gepost.

Edit 1: Typo's in tabel 1 aangepast;
Edit 2: Pyrone89 op verzoek toegevoegd aan tabel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-09 09:07
Ik had zo'n politieauto in mijn garage staan, ineens is die weg.. Het was zo'n SUV van de politie die je krijgt bij 4 sterren. (enige politieauto die in garage kan staan) Zal wel foutje van rockstar zijn geweest, toch stom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Daimen schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:17:
Ik had zo'n politieauto in mijn garage staan, ineens is die weg.. Het was zo'n SUV van de politie die je krijgt bij 4 sterren. (enige politieauto die in garage kan staan) Zal wel foutje van rockstar zijn geweest, toch stom..
Niks foutje van R*, alle politiewagens kunnen niet meer in je garage sinds de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Nope dat was geen foutje van R* staat in de update notes. Vind het ook jammer want had er zelf ook 1 in mijn garage staan:)

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Wilde ook grrag bij de tweakers crew horen.
GoT naam mullie
Social club naam mullie74
PSN pruimtabak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:18:

YouriSS: Je bent crew leader bij een andere GoT PS3 crew, en dus kunnen wij ons voorstellen dat je deze crew als actief hebt staan c.q. hier meer tijd in investeerd, vandaar dat we jou een stapje hebben teruggezet;
Promoveer me maar weer, ik heb gewoon TweaksCrewPS3 als actief staan, en spendeer hier ook 99,9% van mijn tijd. Jammer dit dit soort dingen niet eerst besproken wordt met alle leden van de hogere rangen.

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:12:
[...]

Promoveer me maar weer, ik heb gewoon TweaksCrewPS3 als actief staan, en spendeer hier ook 99,9% van mijn tijd.
Lol ik denk niet dat je het echt kan eisen, er is een beslissing geweest omtrent je rang :P.
Hoe dan ook lijkt het mij beter, de leader ( of nu een van de ) een persoonlijk berichtje te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uberoon schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:23:
[...]

Lol ik denk niet dat je het echt kan eisen, er is een beslissing geweest omtrent je rang :P.
Hoe dan ook lijkt het mij beter, de leader ( of nu een van de ) een persoonlijk berichtje te sturen.
Ben rang 30, bijna 31, en heb al 2d 9h 24M en 10s in GTA Online zitten. Nogmaals, jammer dit dit niet eerst besproken wordt met iedereen in de hogere rangen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Details ingestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:25:
[...]

Ben rang 30, bijna 31, en heb al 2d 9h 24M en 10s in GTA Online zitten. Nogmaals, jammer dit dit niet eerst besproken wordt met iedereen in de hogere rangen.
Het is toch niet echt een democratie in de crew dacht ik?

Edit: @psycho 1 december is de perfecte datum ivm de release van de ps4. Dat is ook de datum dat mijn ps3 weer terug gaat naar zijn rechtmatige eigenaar.

[ Voor 18% gewijzigd door AtlAntA op 20-11-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Om dit soort discussies in dit topic te voorkomen had ik dus specifiek verzocht zulke zaken in DM af te handelen...

Bovendien heb ik gisterochtend geprobeerd van iedereen de GoT nicknames te achterhalen. Ik heb vervolgens de leden bij wie me dat was gelukt via DM een verzoek gedaan zich te melden op IRC om e.e.a. te bespreken.

Leden van wie ik niets gehoord heb zijn uiteraard gewoon genegeerd. Overigens heb ik jou (Yssworks) volgens mij over het hoofd gezien, waarvoor mij excuses.

Dit neemt overigens niet weg dat er 5 mensen overleg gehad hebben, en deze allemaal unaniem besloten hadden dat je niet én Leader hoeft te zijn van je eigen GoT crew, én daarnaast een hoge functie hoeft te bekleden in een andere GoT crew.

Hoe jij in die crew omgaat met de (in onze optiek) verantwoording die de functie "crew leader" met zich meebrengt is uiteraard niet onze zorg (no offence ofc.), maar als jij aangeeft dat je juist wél voor GOTP speelt dan is een promotie natuurlijk gewoon weer bespreekbaar, hoewel mijn standpunt blijft dat je niet in 2 crews een hoge functie hoeft te hebben. Ik verwacht (en nee, dat is wat anders als eisen) van leden die wat in de pap te brokkelen hebben (al is het nu nog maar fictief aangezien de functies nog niet echt een inhoud hebben) dat zij zich ook als zodanig inzetten voor de crew (en daarmee doel ik dus op het online zijn, een headset hebben, actief dingen organiseren etc.), en daar past imo geen dubbelfunctie bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Wil me graag aansluiten bij de eerste ps3 crew. FF wachten nog en hoop dat er genoeg ruimte vrij komt om me daar aan te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De hoeveelheid GTA dollars en RP die je krijgt voor races, deathmatches en parachuting zijn nu gebaseerd op de gemiddelde tijd die nodig is om deze te voltooien.
Dit betekent toch dat als ik een race met 99 laps doe, ik een stuk meer RP krijg dan wanneer ik er 3 doe?

Update: geen crewleader meer van de tweede crew, aangezien ik hier geen aandacht aan schonk. Vervangend crewleader is 'Meelobee' :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:02:
[...]

Update: geen crewleader meer van de tweede crew, aangezien ik hier geen aandacht aan schonk. Vervangend crewleader is 'Meelobee' :)
Ehh, maar wij hebben Meelobee juist gedegradeerd omdat hij al 2 weken niet online is geweest.Nu is hij ineens leider van de 2e crew, beetje vreemd niet?

Dat je geen aandacht schenkt aan een crew waar je notabene de leider van bent komt nou ook niet heel positief over, maar misschien ligt dit aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fonsmeister schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:51:
[...]

Ehh, maar wij hebben Meelobee juist gedegradeerd omdat hij al 2 weken niet online is geweest.Nu is hij ineens leider van de 2e crew, beetje vreemd niet?

Dat je geen aandacht schenkt aan een crew waar je notabene de leider van bent komt nou ook niet heel positief over, maar misschien ligt dit aan mij.
De leider wordt automatisch gekozen, hier kan ik dan ook niets aan doen. Verder ga ik hierover niet in discussie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:06:
[...]

De leider wordt automatisch gekozen, hier kan ik dan ook niets aan doen. Verder ga ik hierover niet in discussie.
Daar zijn omwegen voor, maar laten we daarover hier inderdaad niet verder op doorgaan. Vervolg via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 19:03
Naar welk IRC channel wordt hier gerefereerd? Ik zit namelijk in een nogal tamelijk lege #tweakscrew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
#tweakscrew inderdaad, maar aangezien ik over het algemeen de enige (van de GOTP top) ben die daar zit, en ik nu op mijn werk ben, zal het wel vrij leeg zijn daar ja :p

Stuur me anders even een DM met je gegevens, dan kan ik dat hier noteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 13:00

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik zit erin hoor, in m'n eentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Oh sorry boss :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook es geprobeerd op mijn "nieuwe" tablet (Nexus 7 gekocht van een collega voor 85 €), ik raakte er toch op via de wifi van't werk :D Thans zeer streng hier, tweakers is zowat de enige gaming site waar ik vrij op kan :p

Dus vanaf nu Gta met tablet ernaast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik kan hier prima op IRC en het forum inloggen, maar dan doe ik helemaal niks meer, dus vandaar dat ik het forum nu wel even voldoende vind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

PsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:37:
#tweakscrew inderdaad, maar aangezien ik over het algemeen de enige (van de GOTP top) ben die daar zit, en ik nu op mijn werk ben, zal het wel vrij leeg zijn daar ja :p

Stuur me anders even een DM met je gegevens, dan kan ik dat hier noteren :)
Hey, ik zit er ook standaard! (Onder de naam Blogem.) Reageren duurt soms wat langer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Mja jij bent altijd idle :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Valt wel mee. Ik kijk soms als ik activiteit heb gezien, maar als de mensen alweer weg zijn, heeft het niet zoveel zin om te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Ik zit er ook wel eens, als ik niet vergeet mijn client aan te knallen. Het is nogal een tijd geleden dat ik echt dagelijks op IRC zat, die goeie ouwe tijd :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
KiDoNL schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:51:
Ik zit er ook wel eens, als ik niet vergeet mijn client aan te knallen. Het is nogal een tijd geleden dat ik echt dagelijks op IRC zat, die goeie ouwe tijd :-P
Ja bij mij ook goeie ouwe counter strike tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Ik zit nog gewoon dagelijks op IRC... Maar mss ben ik gewoon stiekem een regelrechte nerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en dan besluit iedereen op dezelfde avond ff niet online te komen :P verveel me te pletter! waar zijn jullie mannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ze zijn allemaal schoentjes aan het zetten en liedjes aan het zingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij ook. Heb maar wat solo missies gedaan en wat autootjes gepimpt. Lekker rustig avondje en kan ik ook nog eens optijd mijn nest in :)

• PsychoMantis_NL
Ik werd verrast door de vrouw met een etentje buiten de deur en een filmpje, dus was pas half 2 thuis en toen was ik gaar :+

• PsychoMantis_NL

Herinnering crew bericht GOTP

Zoals gisteren toegezegd, hierbij weer even een herinnering voor de GOTP leden om je gegevens door te geven.

We zouden graag uiterlijk 1 december om 12:00 uur de volgende gegevens van je ontvangen:
  1. Je GoT naam;
  2. Je Social Club naam;
  3. Je PSN ID.
Je kunt deze gegevens doorgeven bij de volgende leden:
Gebruikersnaam GoTSocial Club naamFunctie
PsychoMantis_NLPsychoMantis_NLCrew Leader
NitroKillerBandelerosCommisioner
FonsmeisterFonsmeisterComissioner
Pielepower-Piele-Comissioner
RoshnakRoshgillComissioner
Pyrone89Pyrone89Comissioner

Klik hier voor het gehele nieuwsbericht inclusief alle wijzigingen.

N.B.: Ik zou jullie willen verzoeken om gebruik te maken van bovenstaande tabel om je gegevens door te geven, en niet uitsluitend de DM's aan mij te richten, aangezien ik de stroom met inkomende berichten met moeite bij kan houden :+

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 12:51
PsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:53:

N.B.: Ik zou jullie willen verzoeken om gebruik te maken van bovenstaande tabel om je gegevens door te geven, en niet uitsluitend de DM's aan mij te richten, aangezien ik de stroom met inkomende berichten met moeite bij kan houden :+
Bij deze heb ik mijn gegevens doorgegeven aan Nitrokiller :P

PSN: SchieveZot

• PsychoMantis_NL
Ghehe laat ik die van jou nou al ingevuld hebben :+

• mythia
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 00:19
[b][message=41267496,noline]
Done, verstuurd naar Fonsmeister. :)

• Uberoon
mythia schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:12:
[...]

Done, verstuurd naar Fonsmeister. :)
ALLE BALLEN OP FONS!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

:D

zal m'n baas blij mee zijn vandaag :)

Verwijderd

Zorgen dat u baas ook GTA gaat spelen hé, dan bergrijpt die dat wel :P

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Heb het geprobeerd, maar helaas

Verwijderd

SchieveZot schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:30:
[...]

Bij deze heb ik mijn gegevens doorgegeven aan Nitrokiller :P
Ontvangen ;)

Verwijderd

Weet niet of jullie mijn gegevens al hadden, maar fons ik heb jou hiermee lastig gevallen :p

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

check

Verwijderd

Ik heb ook mijn gegevens doorgestuurd aan fonsmeister.

• Nesto2000
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07-2022
handig hoor >:) eerst vragen of het in DM mag, dan vervolgens hier komen melden dat je een DM hebt verstuurd 8)7 :F

• PsychoMantis_NL
Ghehe het ging mij er om dat niet iedereen dat hier in het topic deed zodat het nog enigszins overzichtelijk blijft, en ik niet ieder uur een herinnering moet plaatsen omdat we weer op een nieuwe pagina zitten :+

Maar goed, zal de database hier weer eens aanvullen :+

Komen jullie vanavond wel buitenspelen?

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Aanwezig! Denk vanaf een uur of 8

Nog wel even aan het werk hier helaas :/

• PsychoMantis_NL
* PsychoMantis_NL gaat een avondje bankhangen met de grote baas, dus dat wordt morgen/overmorgen pas weer o/

Mijn headset fons? Die staat in de lader maar ben ook niet altijd in de gelegenheid hem te gebruiken ivm andere activiteiten hier in de huiskamer ;P

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 10:59
Check!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

DigitalError schreef op donderdag 21 november 2013 @ 20:52:
Mijn headset fons? Die staat in de lader maar ben ook niet altijd in de gelegenheid hem te gebruiken ivm andere activiteiten hier in de huiskamer ;P
Ah! Vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Hier ook maar even :) Zojuist onderstaande mail van R* ontvangen, multiplayer events dit weekend!

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/beachbum.jpg

The world of Grand Theft Auto Online gets even deeper with the Beach Bum update, now available on both PlayStation 3 and Xbox 360. This content comes via a free automatic update to GTA Online and Grand Theft Auto V's Story Mode, and includes:

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/beachbum1.gif
Hit the shore with four sand-and-surf-ready vehicles perfect to take on the all new Beach Bum Races and Vehicle Deathmatches: the BF Bifta dune buggy, the rugged Canis Kalahari off-road truck, the Bravado Paradise beach camper van and making a special return to the GTA series, the fast and stylish Speeder speedboat.

Expand your arsenal with two new free weapons - the compact yet deadly SNS Pistol and the brutal new Broken Bottle melee weapon. You'll also be able to deck out your GTA Online character with all new beach-ready customization options including stylish board shorts, neon surfer attire, wild tribal tattoos, shaggy hair and more...

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/beachbum2.gif

In conjunction with the Beach Bum update, we've also added 30 new Jobs to GTA Online. This includes new beach-themed Races, Deathmatches, Parachutes, Last Team Standings and Gang Attacks, plus the beachfront "Survival on Del Perro Pier" and more.

For full details on everything included in the Beach Bum update and the latest round of dynamic tuning to GTA Online, visit the Rockstar Newswire.

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/event.jpg

Friday November 22nd through Sunday November 24th, hit the beaches of Vespucci, Chumash and Paleto Bay for the inaugural Grand Theft Auto Online Social Club Event Weekend.

Look out for an influx of special Event Crate Drops all weekend long containing more than double the usual amount of RP plus high-powered weapons, bonus cash and clothing. This GTA Online Social Club Event also features exclusive sweepstakes giveaways of beach-ready GTAV collectibles, a very special live stream broadcast on Friday and more.

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/comingsoon0.gif

Look for lots of exciting new content updates to Grand Theft Auto Online in the weeks and months ahead including:

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/comingsoon1.gif

The Content Creator will launch with tools to tailor and publish your own Deathmatches & Races.

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/comingsoon2.gif

GTA Online’s take on the classic CTF mode including the ability to make your own using The Content Creator.

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/broadcast/20131122/images/comingsoon3.gif

Full-on cooperative Heist missions that will require careful planning, teamwork and sharp execution – along with the Heist Planning Board for your apartment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe , zo te lezen moeten we als crew weer even een server overnemen :p Leuk verzonnen , want dit geeft spelers een extra reden om in freeroam te knallen.

Aangezien heists als laatste vermeld staat op het lijstje moeten we daar nog wel op wachten gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Kan me inderdaad niet voorstellen dat die heists er voor het nieuwe jaar in zitten, maar goed, dat ze nu eindelijk komen met multiplayer weekends geeft toch wel aan dat ze er nog mee bezig zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Dat wordt even online kijken dit weekend :)

Pagina: 1 ... 24 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com