Onderstaande betreft GOTP (PS3 Crew 1):
No offence uiteraard, maar ik dacht al duidelijk gemaakt te hebben dat ik de muscles liever niet op eigen houtje invites zie versturen, aangezien er dan helemaal geen pijl op te trekken valt wie in de crew komt.
Broertjes/neefjes/nichtjes zijn prima, maar stuur de hoger geplaatste leden daar even een berichtje over en laat hen de invites versturen.
Voor je het weet invite je broer iemand die hij weer van school kent, die persoon heeft nog een vriendje van vakantie uit griekenland, en die kent nog iemand uit India.
Uiteraard kunnen er wel bepaalde uitzonderingen gemaakt worden, maar meld dit s.v.p. even en ga niet op eigen houtje lopen inviten. Zoals een paar pagina's terug al gemeld ben ik laatst meer dan 4 uur bezig geweest om de Indiërs, Chinezen en Amerikanen te verwijderen, en ik zoek het niet dat volgende week weer te moeten doen...
Nu zit GOTP op dit moment vol, dus heeft de invite sowieso geen nut, maar bij dezen toch weer even een herinnering
Heb je invites gestuurd voor andere crews (PS3 crew 2, 3 of X360) dan kan je dit bericht uiteraard negeren, ik heb daar niks te vertellen (en dat wou ik zou houden
), dus hoe de policies daar zijn weet ik niet. In dat geval mag je dit bericht lezen als puur informatief