Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik heb nog geen verstand van het bettingsysteem/payouts bij de online races, maar......ik heb een hele slechte racing-record, dus een hele hoge odd. Kunnen we niet afspreken dat jullie dan al je geld op mij inzetten en mij laten winnen? Ik weet niet wat de max-bet is? :D

Zo level ik lekker snel en verdienen jullie je geld! >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Trent900 op 13-11-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:15
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:12:
[...]

RDR is zoveel kleiner als GTA Online (kwa serverpark) dus kosten zijn daar ook veel lager en ook de ontwikkelkosten van RDR lagen een heel stuk lager.

Dit heb ik al eerder geschreven (misschien heb je er overheen gelezen, ik zeg niet dat die cashcards direct bepalend zijn voor het online houden van de servers. Ik zeg dat als niemand (dus niet alleen die 600 van tweakers waar jij het over hebt) die dingen koopt, dat dat op de lange termijn best wel van invloed kan zijn.
Verder heb ik ook niet gezegd dat DLC goedkoper zou worden als er veel CC verkocht zouden worden, wel dat het duurder kan gaan worden bij te weinig verwachte inkomsten.

Dat jij dat allemaal afdoet als onzin moet je zelf weten, ik heb daar andere ervaringen mee.

En verder (aan iedereen): Veel plezier in GTAO wat je ook doet.
Dan verschillen we daarin van mening, gelukkig mag dat :+

En m.b.t. de kosten van RDR t.o.v. GTA, daarin geloof ik je direct en inderdaad, dat berichtje heb ik niet gezien (en ik ga ook geen 100 pagina's terug om het te zoeken :9)

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Druk hier vandaag :)

Vind het persoonlijk niet wezenlijk verschillen van het hele cashcard gebeuren dat Rockstar in wil voeren.

V.w.b. Crewopschoning

Goed plan, iedereen die GOTP niet als actief heeft staan kan wat mij betreft opzouten :)
Leden die nog nooit hebben gespeeld idem

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:12:
[...]

RDR is zoveel kleiner als GTA Online (kwa serverpark) dus kosten zijn daar ook veel lager en ook de ontwikkelkosten van RDR lagen een heel stuk lager.

Dit heb ik al eerder geschreven (misschien heb je er overheen gelezen, ik zeg niet dat die cashcards direct bepalend zijn voor het online houden van de servers. Ik zeg dat als niemand (dus niet alleen die 600 van tweakers waar jij het over hebt) die dingen koopt, dat dat op de lange termijn best wel van invloed kan zijn.
Verder heb ik ook niet gezegd dat DLC goedkoper zou worden als er veel CC verkocht zouden worden, wel dat het duurder kan gaan worden bij te weinig verwachte inkomsten.

Dat jij dat allemaal afdoet als onzin moet je zelf weten, ik heb daar andere ervaringen mee.

En verder (aan iedereen): Veel plezier in GTAO wat je ook doet.
Klinkt reeël, maar toch een kritische noot. Als R* het gevoel had dat de glitches een enorme invloed zouden hebben op hun inkomsten, zouden zij dan niet nu al lang ingegrepen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
fonsmeister schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:30:
Druk hier vandaag :)

Vind het persoonlijk niet wezenlijk verschillen van het hele cashcard gebeuren dat Rockstar in wil voeren.

V.w.b. Crewopschoning

Goed plan, iedereen die GOTP niet als actief heeft staan kan wat mij betreft opzouten :)
Leden die nog nooit hebben gespeeld idem
Verschilt inderdaad niet heel veel met de cashcards, enkel ligt de drempel bij glitchen wel veel lager dan bij de cashcards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pinas schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:32:
[...]

Klinkt reeël, maar toch een kritische noot. Als R* het gevoel had dat de glitches een enorme invloed zouden hebben op hun inkomsten, zouden zij dan niet nu al lang ingegrepen hebben?
Als we het toch over noten hebben. Denk dat ze een harde noot te kraken hebben om met een goede oplossing te komen. De glitch stoppen haalt niet de problemen weg aangezien heel veel spelers nu al miljoenen hebben. Of een wapen kost straks al miljoenen en ben je zelfs met glitchen weer straatarm :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
@Pinas, Nja zoals ik net al aangaf, ik vraag me af in hoeverre ze hier wat tegen gaan doen. Ik geloof wel dat ze die mogelijkheden tot glitchen sterk terug zullen brengen, maar als ik zie hoeveel er nog in (wederom) RDR zitten na 3,5 jaar, dan reist bij mij toch de vraag hoeveel waarde R* hier aan hecht. Aan de andere kant, nu de cashcards in het spel zitten zou het wel een ideaal moment zijn van ze om alle glitchers terug te zetten naar 0, of zelfs te bannen.

Ik noem hier nadrukkelijk die cards, omdat glitchers die uiteraard niet kopen. R* zal het in zo'n geval uiteraard wel gooien op "kijk eens hoe actief wij zijn tegen glitchers" maar we weten natuurlijk al lang dat het om de centen draait (dan hoeven we alleen maar de payouts er weer bij te halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:00:
[...]

Tja waar ik een beetje mee zit is dat je op die manier natuurlijk de mensen die wél alleen in GOTP willen benadeeld. Zij kunnen er nu niet in omdat er mensen zijn die wisselen tussen (om maar eens wat te noemen) 4 verschillende crews.
Ik heb me gisteren aangemeld bij nog wat extra Nederlandstalige crews. GOT staat op nummer 1 natuurlijk.
Ik kom nauwelijks andere tweakers tegen en dan zit ik liever in een sessie met wat Nederlandstaligen dan Spanjaarden of Fransen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Het is een harde noot!

Rockstar Games gaan zoiezo een gigantisch probleem krijgen met de spelers.

Optie 1:
Resetten iedereen - alle spelerszullen hier niet blij van worden

Optie 2:
Resetten de glitchers - Glitchers worden niet blij want achterstand naar de rest is groot
Geen idee of Rockstar een manier heeft om glitchers te detecteren.

Optie 3:
Zo laten - Gewone spelers zijn niet blij, glitchers zijn straks bored omdat ze geen doel hebben in het spel.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
fonsmeister schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:30:
En hoe zit het met de mensen die actief wisselen tussen meerdere Crews?? De ene avond speel ik in (in mijn geval dan) GOTX en de andere keer in een eigen crew met wat vrienden.. Zou een beetje sneu zijn als ik net in de andere crew actief ben en ondertussen uit de GOT geknikkerd wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:37:
@Pinas, Nja zoals ik net al aangaf, ik vraag me af in hoeverre ze hier wat tegen gaan doen. Ik geloof wel dat ze die mogelijkheden tot glitchen sterk terug zullen brengen, maar als ik zie hoeveel er nog in (wederom) RDR zitten na 3,5 jaar, dan reist bij mij toch de vraag hoeveel waarde R* hier aan hecht. Aan de andere kant, nu de cashcards in het spel zitten zou het wel een ideaal moment zijn van ze om alle glitchers terug te zetten naar 0, of zelfs te bannen.

Ik noem hier nadrukkelijk die cards, omdat glitchers die uiteraard niet kopen. R* zal het in zo'n geval uiteraard wel gooien op "kijk eens hoe actief wij zijn tegen glitchers" maar we weten natuurlijk al lang dat het om de centen draait (dan hoeven we alleen maar de payouts er weer bij te halen).
Ik ben ook wel erg benieuwd wat ze gaan doen tegen de glitchers. Wat mij betreft gebeurt er verder niks met de glitchers (hoogstens hun geld afnemen), had R* maar niet zo laks moeten zijn en direct met een patch moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:20
Pinas schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:45:
[...]

Ik ben ook wel erg benieuwd wat ze gaan doen tegen de glitchers. Wat mij betreft gebeurt er verder niks met de glitchers (hoogstens hun geld afnemen), had R* maar niet zo laks moeten zijn en direct met een patch moeten komen.
Zo lang er wordt opgetreden tegen hackers (god mode en dat soort) vindt ik het allemaal wel best. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

leonvw schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:41:
[...]

En hoe zit het met de mensen die actief wisselen tussen meerdere Crews?? De ene avond speel ik in (in mijn geval dan) GOTX en de andere keer in een eigen crew met wat vrienden.. Zou een beetje sneu zijn als ik net in de andere crew actief ben en ondertussen uit de GOT geknikkerd wordt :+
Bedoelde ook meer de leden die nooit actief zijn, maar goed punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 23:20
fonsmeister schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:49:
[...]

Bedoelde ook meer de leden die nooit actief zijn, maar goed punt
@PsychoMantis_NL
Is er in dat script van jou te zien wanneer een player voor het laatst online is geweest? of tenminste actief is geweest voor GoTP?

Anders zou je dat kunnen aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
leonvw schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:41:
[...]

Zoals ik dus daarvoor al aangaf, daar zou je bijvoorbeeld van kunnen maken "op 1 december (voor mijn part om 12:00 uur) moet iedereen GOTX als actief hebben". Al is dat dan maar voor 1 dag, dan zou je de mensen die dat op die dag niet hebben al kunnen kicken.

Om 1 dag even te switchen naar GOTX zou prima te doen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 10:25
@psycho:

Kun je niet op een eenvoudige wijze controleren hoeveel uur mensen al in online hebben zitten en die langer dan 30 dagen zijn aangemeld bij de crew.
Ben je langer dan 30 dagen aangemeld. En heb je 5 uur of meer gespeeld. Dan ben je actief, zo niet dan kick ? Of iets in deze vorm?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:24:
[...]

Dan verschillen we daarin van mening, gelukkig mag dat :+

En m.b.t. de kosten van RDR t.o.v. GTA, daarin geloof ik je direct en inderdaad, dat berichtje heb ik niet gezien (en ik ga ook geen 100 pagina's terug om het te zoeken :9)
gelukkig wel :+
toch stond dat stukje in het gedeelte wat je zelf quote :P
Pinas schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:32:
[...]

Dat is dus iets wat me ook ontzettend verbaasd.
De enige (logische) reden die ik zo snel kan bedenken is dat ze de problemen die ze hebben/hadden (niet opslaan, geld/char/auto verdwenen) als eerste hebben willen wegwerken, en dat ze daarna pas aan de glitches werken.

Als ze een systeem hebben waarmee ze simpelweg kunnen zien of iemand geglitched heeft of niet zouden ze het evt nog kunnen oplossen door alleen deze mensen te bannen/resetten/laatste waarschuwing oid te geven. Zij hebben willens en wetens de risico's genomen.

Andere mogelijkheid is iedereen te resetten, maar dan hebben ze er ook degene mee die zich netjes aan de regels hebben gehouden, en ik denk dat R* daarmee zich zelf in de vingers snijd (nog dieper dan).

Al met al heeft R* zichzelf in de nesten gewerkt onder meer door geen fatsoenlijke beta uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
@Michael, dat heb ik al ingebouwd in mijn script. Ik heb van alle spelers de onlinetijd per meetmoment (nu zo'n 2 tot 2,5 week). Is die onlinetijd 4 keer hetzelfde, zijn ze dus 4 dagen niet online geweest.

Maar het viel me gister op dat er toch wel redelijk wat mensen zijn die een aantal dagen achtereen op hetzelfde blijven staan (en dus niet online zijn geweest). dus zo maar zeggen dat bij een aantal uren groter dan "x" je actief bent is ook niet echt een goede graadmeter.

Zo viel me bijvoorbeeld op dat Roshgill de eerste week, van mijn metingen gigantische stappen maakte qua onlinetijd en RP, en dus ruim 130 uur online geweest is, maar nu al weer (ik noem een dorp op) 1 week niet meer gespeeld heeft. Nu zou ik hem niet kicken aangezien hij vast wel weer terugkomt, maar om maar even aan te tonen dat puur op basis van historische data besluiten nemen ook niet helemaal waterdicht is.

en @jbk_23, ik dacht dat je dat berichtje al eerder geplaatst had, excuus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen probleem, zoveel posts, kan me voorstellen dat iemand wel eens ergens overheen leest :)

@ piele hieronder: aangezien farmen en glitchen verschillende dingen zijn lijkt me dat niet zo moeilijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:02
Ik denk dat ik als levensgevaarlijke, cheatende glitcher er best mee zou kunnen leven als mijn geld en garage gereset wordt als straf.
Als voorwaarde dat de game eens goed gebalanceerd wordt!

Zoals bovenstaand opgemerkt, de payouts.
Mensen die al wat langer spelen weten dat alle payouts gewoonweg gehalveerd zijn en dit niet meer motiveert om deze te spelen.
Ik heb me de t*ring lopen farmen met missies om m'n huisje bij elkaar te sparen en als klap op de vuurpijl halveren ze de payout??
Races konden mij niet genoeg boeien, mede om de RP GLITCH!!! (wat niemand er van weerhoud te racen..)
Nou kan je vrij weinig doen om die extra geglitchte RP uit de weg te gaan, maar niemand kan mij vertellen dat je niet moedwillig races gaat doen om wat extra RP te farmen en zet jezelf niet voor lu.. aap door dat tegen te spreken....
Hoe gaat rockstar dat rerollen dan?

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik zou het niet cool vinden als ze me zouden resetten maar zoals gezegd, iedereen (dus ook ik) die glitcht weet dat er een risico aan kleeft, dus dat moet men dan maar gewoon accepteren...

M.b.t. het rerollen van RP. Er is duidelijk te zien (ook door jezelf) hoeveel races je gewonnnen/verloren hebt en hoeveel geld je met welk onderdeel uit het spel verdiend hebt.

Dat houdt dus ook in dat je, wanneer je bij wijze van spreken maar 100.000 verdient hebt met jobs, auto's verkopen etc. maar toch level 100+ bent, je geglitched hebt. Anders zou er dus ergens een beloning tegenover moeten hangen. Hetzij in geld, hetzij in het aantal races wat je hebt gereden of vrijgespeelde mods o.i.d....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:23:
Ik zou het niet cool vinden als ze me zouden resetten maar zoals gezegd, iedereen (dus ook ik) die glitcht weet dat er een risico aan kleeft, dus dat moet men dan maar gewoon accepteren...

M.b.t. het rerollen van RP. Er is duidelijk te zien (ook door jezelf) hoeveel races je gewonnnen/verloren hebt en hoeveel geld je met welk onderdeel uit het spel verdiend hebt.
Doel nu meer op de RP, dit is bijna niet te peilen door alle RP winst die je krijgt, ook als je niet eerste staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pielepower schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:12:
Ik denk dat ik als levensgevaarlijke, cheatende glitcher er best mee zou kunnen leven als mijn geld en garage gereset wordt als straf.
Als voorwaarde dat de game eens goed gebalanceerd wordt!

Zoals bovenstaand opgemerkt, de payouts.
Mensen die al wat langer spelen weten dat alle payouts gewoonweg gehalveerd zijn en dit niet meer motiveert om deze te spelen.
Ik heb me de t*ring lopen farmen met missies om m'n huisje bij elkaar te sparen en als klap op de vuurpijl halveren ze de payout??
Races konden mij niet genoeg boeien, mede om de RP GLITCH!!! (wat niemand er van weerhoud te racen..)
Nou kan je vrij weinig doen om die extra geglitchte RP uit de weg te gaan, maar niemand kan mij vertellen dat je niet moedwillig races gaat doen om wat extra RP te farmen en zet jezelf niet voor lu.. aap door dat tegen te spreken....
Hoe gaat rockstar dat rerollen dan?
Farmen mag blijkbaar. Rockstar heeft duidelijk gemeld dat de glitchers aangepakt gaan worden en de famers niet.Ik race voor de lol , want ik vind het echt leuk. Dat het ook nog eens lekker Rp en redelijk geld oplevert is alleen maar mooi meegenomen. Als iemand suf genoeg is om een hele avond hetzelfde rondje te rijden dan moet hij dat toch zelf weten ? Je kan ook heel de avond rond rijden en elke store overvallen of 10000 npc's neer slaan tegen gemiddeld $25 :+

Het zou leuk zijn al R* de race na bv. 5 x (achter elkaar) spelen minder laat opleveren aan RP en geld, Dan gaan mensen vanzelf circuits wisselen denk ik.

Een volledige reroll van iedereen zie ik niet zitten , maar als ze iedereen resetten en een startkapitaal geven van 2 tot 3 miljoen dan heb ik er geen problemen mee. Zeker niet als ze leuke content toevoegen en de boel in balans brengen. De missie die 20 -25 K opleveren vind ik niks mis mee , maar als je 4 dingen moet doen en dan 2K krijgt dan voelt het wel nutteloos ja.

Zelf probeer ik nu alle 1-4 en 1-6 missie alleen te doen en dat is best een leuke uitdaging, maar met een paar crewleden een missie spelen die nog wat oplevert is natuurlijk een stuk interessanter. Als ik nu een missie wil hosten kan ik rustig gaan douchen en misschien zelfs nog ff slapen eer er iemand zich geroepen voelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
RP lijkt mij juist ook geweoon te peilen, aangezien je namelijk bij je statistieken kunt zien hoeveel races/jobs je gedaan hebt.

R* weet welke race en job hoeveel RP oplevert (en zal best wel uitgebreidere statistieken heben) en dus is een sommetje snel gemaakt:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
1    x    Race "A"    =    1.000 RP
1    x    Job "B"     =      500 RP

Totaal RP Speler "C" = 100.000

Verrichte jobs   = 10
Gereden Races    = 20

Maximaal RP is dus (10 x 500) + (20 x 1.000) = 25.000

De rest zou dan dus geglitched zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-09 00:56

XBL

Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:20:
[...]

Je bent waarschijnlijk avonden aan het ploeteren om een fatsoenlijk bedrag op de rekenen te krijgen en dit schiet je met 5 rps de lucht in. Gefrustreerd kom je hier nu afgeven op de mensen die wel lekker kunnen schieten en kloten zoals het ook bedoeld is.
Ik heb je al gezegd dat dit niet zo is en dat moet je er ook niet in gaan lezen. Sterker nog, ik vermaak me prima. Genoeg geld om de boel op stelten te zetten in free roam. Ik geef mss 100 a 150k op een avond in free roam uit, dat verdien je zo weer terug door een andere keer een tijdje wat missies of races e.d. te doen.

Iemand zei net ook dat-ie heeft lopen ploeteren om een huis te kunnen kopen. Vraag me dan echt af wat je onder ploeteren verstaat. Ik heb gewoon m'n ding gedaan, helemaal niet gek en heb ook zo'n 10-car appartement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klein detail, RP via solo race komt niet in de races gereden statistieken. Als je doelloos 1 race solo hebt gedaan á 850 RP per keer, heb je aardig gat, maar wel legitiem.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Die kun jij dan niet zien, maar dat wil niet zeggen dat R* deze niet bijhoudt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
XBL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:39:
[...]

Iemand zei net ook dat-ie heeft lopen ploeteren om een huis te kunnen kopen. Vraag me dan echt af wat je onder ploeteren verstaat. Ik heb gewoon m'n ding gedaan, helemaal niet gek en heb ook zo'n 10-car appartement.
Dat was ik.
En ja, lopen ploeteren.
Ik zat nog niet bij de crew en was meestal op mezelf aangewezen.
Je kan zelf ook wel een rekensommetje maken als je in freeroam bezig bent, het moet doen van een halve payout per missie en ook nog leuke auto's wil rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
SinergyX schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:44:
[...]

Klein detail, RP via solo race komt niet in de races gereden statistieken. Als je doelloos 1 race solo hebt gedaan á 850 RP per keer, heb je aardig gat, maar wel legitiem.
En daar vergeet je wat.
Races zijn geglitched, je krijgt in solo of multiplayer races achterlijke aantallen aan RP, omdat je elk checkpoint extra krijgt wat je niet verdient!
Ooit op de notification bar gelet bij elk checkpoint in een multiplayer race?
Die 850RP is alleen voor het uitrijden van een race, de rest krijg je in de race zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pielepower schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:10:
[...]

Dat was ik.
En ja, lopen ploeteren.
Ik zat nog niet bij de crew en was meestal op mezelf aangewezen.
Je kan zelf ook wel een rekensommetje maken als je in freeroam bezig bent, het moet doen van een halve payout per missie en ook nog leuke auto's wil rijden.
En dat is wat ik eerder aangaf, Het is wat jij wil, en dus niet wat rockstar wil (anders hadden ze de rewards wel laten staan), en aangezien het spel en de servers van rockstar zijn, zou jij je eigenlijk moeten aanpassen naar de regels van R*. Als je dat niet zou willen, dan hoef je er geen gebruik van te maken, en je kan altijd je feedback en verzoeken kwijt bij R* zelf. Maar R* hoeft niet te voldoen aan wat jij wil.

Zo zou het tenminste in mijn ogen moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:29:
[...]

En dat is wat ik eerder aangaf, Het is wat jij wil, en dus niet wat rockstar wil (anders hadden ze de rewards wel laten staan), en aangezien het spel en de servers van rockstar zijn, zou jij je eigenlijk moeten aanpassen naar de regels van R*. Als je dat niet zou willen, dan hoef je er geen gebruik van te maken, en je kan altijd je feedback en verzoeken kwijt bij R* zelf. Maar R* hoeft niet te voldoen aan wat jij wil.

Zo zou het tenminste in mijn ogen moeten gaan.
Ik uit alleen mijn ongenoegen over een kapot systeem...?
Eis helemaal niets, vind het alleen jammer als ze zichzelf voor de schenen schoppen en mensen dit spel vroegtijdig de tupperware box in donderen.
Dit is ook wat rockstar verwacht van mensen, feedback.

[ Voor 3% gewijzigd door pielepower op 13-11-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Om vrolijker nieuws te brengen/de glitch discussie af te sluiten, een berichtje van The Outlaw uit het online topic: Het Beach Bum pack komt volgende week:

[ Voor 4% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 13-11-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pielepower schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:47:
[...]

Ik uit alleen mijn ongenoegen over een kapot systeem...?
Eis helemaal niets, vind het alleen jammer als ze zichzelf voor de schenen schoppen en mensen dit spel vroegtijdig de tupperware box in donderen.
Dit is ook wat rockstar verwacht van mensen, feedback.
Nee, je uit niet alleen je ongenoegen, je gaat er ook van glitchen toch? ;)
Ik begreep uit je woorden dat je wil dat R* dat weer ging aanpassen, (over eisen heb ik het niet gehad) excusez als dat niet zo was.

idd, maar je moet het wel aan R* kenbaar maken, maar ik neem aan dat je dat ook doet :)

18 Nov LOTRO: Helms Deep
19 Nov Beach Bum Pack
22 Nov (dacht ik) AC: black flag voor pc
Ik vrees een chronisch tijd te kort, denk dat ik AC maar even links laat liggen voorlopig.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:25:
[...]

Nee, je uit niet alleen je ongenoegen, je gaat er ook van glitchen toch? ;)
Ik begreep uit je woorden dat je wil dat R* dat weer ging aanpassen, (over eisen heb ik het niet gehad) excusez als dat niet zo was.

idd, maar je moet het wel aan R* kenbaar maken, maar ik neem aan dat je dat ook doet :)
Tickets zijn al een tijdje geleden verstuurd ;)
De meesten krijg je gewoon een "automated reply" op, omdat er tags zijn waar ze mee doodgegooid worden denk ik.. (badsport, glitch, RP...)
Neu, glitchen is nooit goed te praten, maar sommigen kan je gewoon niet omheen.
Ik probeer alleen te zeggen dat in de ideale situatie het niet zo makkelijk moet gaan en zorgen dat niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja maar wie bepaalt of het nodig is of niet? Dat is op dit moment nog altijd de speler zelf. En al deze spelers hebben er weer een andere mening over (kijk maar naar deze discussie). Dat het glitchen sowieso niet zou moeten kunnen ben ik met je eens, dat is natuurlijk een fout van R* (wat een beta had kunnen voorkomen).
Je weet overigens dat er ook een email adres is voor directe feedback naar Rockstar? Ik heb al een paar ideetjes/suggesties naar ze toe gestuurd, maar je krijgt verder geen reactie oid.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 18:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
DopdeDouwer schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:43:
Ik ben al geruime tijd online, maar ik join maar niet bij crewmembers. Ook als ik smsjes krijg van crewleden voor een missie/race kan ik niet joinen :S.
Hebben anderen hier ook last van?
Volgens mij hebben we gisteren een paar leuke missies gedaan

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Uiteindelijk was t wel gelukt, eigenlijk kort na dat berichtje.
Vooral freeroam.

• SanQuan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-10-2021
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:05:
@Michael, dat heb ik al ingebouwd in mijn script. Ik heb van alle spelers de onlinetijd per meetmoment (nu zo'n 2 tot 2,5 week). Is die onlinetijd 4 keer hetzelfde, zijn ze dus 4 dagen niet online geweest.

Maar het viel me gister op dat er toch wel redelijk wat mensen zijn die een aantal dagen achtereen op hetzelfde blijven staan (en dus niet online zijn geweest). dus zo maar zeggen dat bij een aantal uren groter dan "x" je actief bent is ook niet echt een goede graadmeter.

Zo viel me bijvoorbeeld op dat Roshgill de eerste week, van mijn metingen gigantische stappen maakte qua onlinetijd en RP, en dus ruim 130 uur online geweest is, maar nu al weer (ik noem een dorp op) 1 week niet meer gespeeld heeft. Nu zou ik hem niet kicken aangezien hij vast wel weer terugkomt, maar om maar even aan te tonen dat puur op basis van historische data besluiten nemen ook niet helemaal waterdicht is.

en @jbk_23, ik dacht dat je dat berichtje al eerder geplaatst had, excuus :+
Dat mensen niet online zijn geweest kan een simpele verklaring hebben.
Er zijn genoeg mensen die nu bv. battlefield 4 of COD spelen omdat die games net uit zijn.
Zou hoe dan ook wel 3 weken tot een maand inactief aanhouden voor spelers. Anders ben je er al uit na een lange vakantie :)

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Wat is het verschil tussen TweaksCrew en TweaksCrewPS3 ?
Okaaaay ik zit dus in de inactieve TweaksCrew die niet meer gebruikt wordt :O

[ Voor 41% gewijzigd door ? ? op 14-11-2013 10:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Randmr schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:45:
Wat is het verschil tussen TweaksCrew en TweaksCrewPS3 ?
TweaksCrewPS3 is enkel voor de PS3, de Tweakscrew wordt niet meer bijgehouden.

• PsychoMantis_NL
Beakzz schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:27:
Zou hoe dan ook wel 3 weken tot een maand inactief aanhouden voor spelers. Anders ben je er al uit na een lange vakantie :)
Daarom lijkt het me ook handiger om voor nu iets te kiezen als "GOTP moet als actief staan op datum "X"". Al is het maar omdat mijn metingen nog geen 3 - 4 weken lopen, en die data dus nog niet allemaal beschikbaar is.

Daarnaast moet ik nog maar eens bedenken hoe we moeten handelen bij leden die de statistieken niet delen. Daarvan is dus niet te achterhalen of ze überhaupt wel spelen (tenzij je ze een keer tegenkomt in online ofc.).

Maar goed, zoals gezegd, daar wil ik het vandaag of morgen nog even met mensen over hebben buiten dit topic om :)

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Even voor de duidelijkheid. De mogelijke opschoning heeft alleen betrekking op de PS3 crew. De Xbox crew zit nog lang niet vol dus daar is een opschoning nog niet nodig.

Mocht deze wel vol raken dan gooi ik eerst alle mensen eruit die niet uit België of Nederland komen.

En mensen die hun hele profiel afgeschermd hebben waardoor ik niet kan zien uit welk land ze komen voeg ik niet toe.

Verwijderd

Ik heb me vorige week aangemeld bij de TweakersCrew en nog geen 1 keer met jullie gespeeld :X ... ik ben dus zo'n sleeper.

De grap wil dus dat ik 1 maat heb die ook een xbox heeft, en als hij online is speel ik dus met hem, maar alles daarbuiten zou ik graag bij de Tweakerscrew doen. Alleen in een week tijd heb ik maar 1 avond kunnen gamen tot nu toe :')

Maar wees niet bevreesd, ik ben van plan om vanavond eindelijk weer eens er voor te gaan zitten =)
Als jullie volgende week beginnen met mensen te kicken is het goed :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 13:11 ]

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Ik ben momenteel ook zo'n sleeper. Zit in het midden van een verbouwing / verhuizing en heb elke dag moeite om m'n ps3 uit te laten staan. Als alles binnenkort af is zal ik actief deelnemen aan de crew!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Heb mn boer markiemark invite gestuurd! Actieve speler.. Moet alleen nog geaccepteerd worden volgensmij
PsychoMantis_NL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:07:
[...]

Daarom lijkt het me ook handiger om voor nu iets te kiezen als "GOTP moet als actief staan op datum "X"". Al is het maar omdat mijn metingen nog geen 3 - 4 weken lopen, en die data dus nog niet allemaal beschikbaar is.

Daarnaast moet ik nog maar eens bedenken hoe we moeten handelen bij leden die de statistieken niet delen. Daarvan is dus niet te achterhalen of ze überhaupt wel spelen (tenzij je ze een keer tegenkomt in online ofc.).

Maar goed, zoals gezegd, daar wil ik het vandaag of morgen nog even met mensen over hebben buiten dit topic om :)

[ Voor 3% gewijzigd door Uberoon op 14-11-2013 18:38 ]

• PsychoMantis_NL
Uberoon schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:37:
Heb mn boer markiemark invite gestuurd! Actieve speler.. Moet alleen nog geaccepteerd worden volgensmij
[...]
Onderstaande betreft GOTP (PS3 Crew 1):
No offence uiteraard, maar ik dacht al duidelijk gemaakt te hebben dat ik de muscles liever niet op eigen houtje invites zie versturen, aangezien er dan helemaal geen pijl op te trekken valt wie in de crew komt.

Broertjes/neefjes/nichtjes zijn prima, maar stuur de hoger geplaatste leden daar even een berichtje over en laat hen de invites versturen.

Voor je het weet invite je broer iemand die hij weer van school kent, die persoon heeft nog een vriendje van vakantie uit griekenland, en die kent nog iemand uit India.

Uiteraard kunnen er wel bepaalde uitzonderingen gemaakt worden, maar meld dit s.v.p. even en ga niet op eigen houtje lopen inviten. Zoals een paar pagina's terug al gemeld ben ik laatst meer dan 4 uur bezig geweest om de Indiërs, Chinezen en Amerikanen te verwijderen, en ik zoek het niet dat volgende week weer te moeten doen...

Nu zit GOTP op dit moment vol, dus heeft de invite sowieso geen nut, maar bij dezen toch weer even een herinnering :)

Heb je invites gestuurd voor andere crews (PS3 crew 2, 3 of X360) dan kan je dit bericht uiteraard negeren, ik heb daar niks te vertellen (en dat wou ik zou houden :+), dus hoe de policies daar zijn weet ik niet. In dat geval mag je dit bericht lezen als puur informatief :9

• Uberoon
oké leek mij eigenlijk logisch dat ik het recht niet had en het bij een overste terecht zou komen. Het is dus zo dat ALS er plek was geweest dat hij had kunnen joinen via mijn invite? Las inderdaad laatst wel zoiets dat dat niet of niet helemaal ok was bij r*
PsychoMantis_NL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:57:
[...]

Onderstaande betreft GOTP (PS3 Crew 1):
No offence uiteraard, maar ik dacht al duidelijk gemaakt te hebben dat ik de muscles liever niet op eigen houtje invites zie versturen, aangezien er dan helemaal geen pijl op te trekken valt wie in de crew komt.

Broertjes/neefjes/nichtjes zijn prima, maar stuur de hoger geplaatste leden daar even een berichtje over en laat hen de invites versturen.

Voor je het weet invite je broer iemand die hij weer van school kent, die persoon heeft nog een vriendje van vakantie uit griekenland, en die kent nog iemand uit India.

Uiteraard kunnen er wel bepaalde uitzonderingen gemaakt worden, maar meld dit s.v.p. even en ga niet op eigen houtje lopen inviten. Zoals een paar pagina's terug al gemeld ben ik laatst meer dan 4 uur bezig geweest om de Indiërs, Chinezen en Amerikanen te verwijderen, en ik zoek het niet dat volgende week weer te moeten doen...

Nu zit GOTP op dit moment vol, dus heeft de invite sowieso geen nut, maar bij dezen toch weer even een herinnering :)

Heb je invites gestuurd voor andere crews (PS3 crew 2, 3 of X360) dan kan je dit bericht uiteraard negeren, ik heb daar niks te vertellen (en dat wou ik zou houden :+), dus hoe de policies daar zijn weet ik niet. In dat geval mag je dit bericht lezen als puur informatief :9

[ Voor 4% gewijzigd door Uberoon op 14-11-2013 19:49 ]

• PsychoMantis_NL
Ja dat klopt. Volgens R* zouden (in ieder geval crew leaders) in moeten kunnen stellen welke members wat kunnen, maar dat werkt niet.

Ik heb daar al diverse tickets over ingediend, maar tot nu toe heb ik op nog niet 1 reactie gehad -.-

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Ik heb twee van mijn klasgenoten geinvite, ze spelen regelmatig mee in de party en een van hen is sinds kort ook actief op tweakers als ik me niet vergis. Ze kennen de regels (via mij) en houden zich hier aan, en heb ze ook duidelijk gemaakt niet zomaar mensen uit te nodigen (als ze uberhaubt al weten hoe dat moet XD).

Neem aan dat dit geen probleem is, anders zal ik ze beiden zeggen toch even een account aan te maken op tweakers.net/GoT, ze zijn uiteraard beide gewoon woonachtig in NL als dat een vereiste is :)

• PsychoMantis_NL
KiDoNL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:51:
Ik heb twee van mijn klasgenoten geinvite, ze spelen regelmatig mee in de party en een van hen is sinds kort ook actief op tweakers als ik me niet vergis. Ze kennen de regels (via mij) en houden zich hier aan, en heb ze ook duidelijk gemaakt niet zomaar mensen uit te nodigen (als ze uberhaubt al weten hoe dat moet XD).

Neem aan dat dit geen probleem is, anders zal ik ze beiden zeggen toch even een account aan te maken op tweakers.net/GoT, ze zijn uiteraard beide gewoon woonachtig in NL als dat een vereiste is :)
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41230752

3 berichtjes boven die van jou :')

• KiDoNL
Vergeten te quoten wellicht, daar reageerd ik juist op, alleen dan meer gericht op de xbox crewleider(s) :)

• PsychoMantis_NL
Ah zo, dan heb ik niks gezegd :+

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Deed even mee met het racen met kuthenk maar na elke race kreeg ik een timeout bij het starten van de volgende

Burp

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
Wat is het toch saai als mensen een tank nemen. Daar kun je gewoon niets tegen doen, behalve de server te leaven. Zo zinloos.

• Michaelg
Zo. Weer een heerlijk avond geracet met de ps3 crew... En jaimy... Succes man met je vriendin... Haha Damn, ik heb nu nog pijn in me buik van het Lachen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Michaelg schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:16:
Zo. Weer een heerlijk avond geracet met de ps3 crew... En jaimy... Succes man met je vriendin... Haha Damn, ik heb nu nog pijn in me buik van het Lachen.
Hahaha ik heb in een knoop gelegen!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Didyoumeetmax? schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:13:
Wat is het toch saai als mensen een tank nemen. Daar kun je gewoon niets tegen doen, behalve de server te leaven. Zo zinloos.
Niks doen ? Gewoon meerdere keren met een personal vehicle er tegenaan rijden en bye bye to bad sport met ze :+
Haha , was freakin lastig racen met tranen in mijn ogen :) Wat een vent is dat zeg :D

[ Voor 33% gewijzigd door Beakzz op 15-11-2013 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb me weer prima vermaakt, en succes met je vriendin haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Didyoumeetmax? schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:13:
vanaf een veilige afstand op een hoger punt (dak van een gebouw ofzo) gaan staan en met een heavy sniper rifle op de klep schieten waar je de tank in stapt, paar keer proberen en je schiet hem zo in zijn hoofd de tank uit :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Jammer dat die heavy sniper pas vanaf level 90 komt Gewoon een zooi sticky's en granaten er op doet ook wonderen tot die tijd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 07:32:
Jammer dat die heavy sniper pas vanaf level 90 komt Gewoon een zooi sticky's en granaten er op doet ook wonderen tot die tijd :9
Of nog een tank, zag jouw laatst ook opeens met tank scheuren bij airport :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor als je me een keer in de party wil hebben zijn hier mijn gegevens ;) Of voeg me tot je vrienden altijd goed!

Social Club Naam : MyQuarcas
PS3/X360: X360
Gamertag: Quarcas
Tweakersnaam: Quarcas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
KiDoNL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:51:

Als ze op hun socialclub profiel staat dat ze uit Nederland of België komen dan voeg ik ze gewoon toe, mits hun profiel niet is afgeschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Bokkie schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 07:03:
[...]

vanaf een veilige afstand op een hoger punt (dak van een gebouw ofzo) gaan staan en met een heavy sniper rifle op de klep schieten waar je de tank in stapt, paar keer proberen en je schiet hem zo in zijn hoofd de tank uit :P
Ik was er laatst als een kamikaze voor gaan staan heel kort bij, blies hij zichzelf op. Ik ga meestal een jet halen alleen op het moment dat je die dan hebt zijn ze alweer weg |:(

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nou dat zit wel weer goed hoor, heb me er redelijk goed uit geluld. Even gezegd dat ik door dat getetter in mn headset afgeleid werd en dat ze een mooie lippenstift op had en ik zit weer gebeiteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet eens de "sterfgeval"smoes van Fons gebruikt ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Beakzz schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:40:
Whahahahah die was ik helemaal vergeten. Wat een figuren zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
servival7 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:40:
[...]

Als ze op hun socialclub profiel staat dat ze uit Nederland of België komen dan voeg ik ze gewoon toe, mits hun profiel niet is afgeschermd.
Ik weet eerlijk gezegd niet of hun profiel is afgeschermd, ik heb ze destijds zelf een invite gestuurd, en die kunnen ze dan zelf accepteren. Ze zitten er dus al in :$ Ik dacht niet dat het heel erg zou zijn, mede omdat er toen nog "maar" +-150 leden in de xbox crew zaten en er dus ruimte zat was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Die was wellicht toch iets overtrokken voor dit geval :+
Maar mocht je nou echt in de shit zitten.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha nee die ging me toch iets te ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
* PsychoMantis_NL is benieuwd naar de smoes van fons... vertel vertel vertel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Probeer het in het Kort uit te leggen... Maar was wel een gevalletje. Had je bij moeten zijn.

We waren aan et racen. En horen ineens jaimy zeggen; ik ben even druk aan het racen (oid) waarop wij vragen? Wie was dat?.. Bleek het zijn vriendin te zijn waar hij dus geen tijd voor had. Vervolgens de ene na de andere grap. "jaimy zal vanavond in ieder geval geen seks krijgen etc". Krijgt hij even later een berichtje van zijn vriendin. Leek wel alsof je niet blij was om me te zien. Nou wij weer in tranen uitgebarsten (van het lachen).
Waarop Fons zegt: je moet gewoon zeggen dat je een sterfgeval in de familie hebt, en dat je gewoon even met vrienden moest gamen om je hoofd leeg te krijgen.....

Edit: ondertussen had ik me controller tijdens de race naast me neer gelegd. Omdat ik zo'n pijn in me buik had van het Lachen.

[ Voor 8% gewijzigd door Michaelg op 15-11-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Whehe nice :')

Ga ik vanavond zeker ook proberen hier thuis, benieuwd hoe lang ik op de bank moet slapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Michaelg schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:54:
Probeer het in het Kort uit te leggen... Maar was wel een gevalletje. Had je bij moeten zijn.

We waren aan et racen. En horen ineens jaimy zeggen; ik ben even druk aan het racen (oid) waarop wij vragen? Wie was dat?.. Bleek het zijn vriendin te zijn waar hij dus geen tijd voor had. Vervolgens de ene na de andere grap. "jaimy zal vanavond in ieder geval geen seks krijgen etc". Krijgt hij even later een berichtje van zijn vriendin. Leek wel alsof je niet blij was om me te zien. Nou wij weer in tranen uitgebarsten (van het lachen).
Waarop Fons zegt: je moet gewoon zeggen dat je een sterfgeval in de familie hebt, en dat je gewoon even met vrienden moest gamen om je hoofd leeg te krijgen.....

Edit: ondertussen had ik me controller tijdens de race naast me neer gelegd. Omdat ik zo'n pijn in me buik had van het Lachen.
Hahahahaha, kan me er wel een voorstelling van maken :P
PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:16:
Whehe nice :')

Ga ik vanavond zeker ook proberen hier thuis, benieuwd hoe lang ik op de bank moet slapen :+
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:33
Ik mag wel uit de crew verwijderd worden. Heb net mijn PS3 inclusief GTA5 verkocht om plaats te maken voor de PS4 :)

Als GTA5 ooit voor de PS4 uit komt doe ik weer mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Chillco schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:26:
Ik mag wel uit de crew verwijderd worden. Heb net mijn PS3 inclusief GTA5 verkocht om plaats te maken voor de PS4 :)

Als GTA5 ooit voor de PS4 uit komt doe ik weer mee ;)
Done, thnx voor het melden en veel plezier alvast met de PS4 :+

offtopic:
Dit houdt dus in dat er in GOTP vooralsnog weer 1 vrije plek is. Vrijwilligers kunnen zich weer melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Heb een request ingediend om eventueel dat plekje in te vullen.

Probeer elke 2 dagen online te zijn een paar uurtjes dus zal genoeg activity hebben.

PSN: King-Race-XL
Social Club: King-Race-XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
En ook weer done, welkom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Dankje. Zit ook meermaals per dag of het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
Hallo allemaal,

Ik heb een request gevraagd voor de tweakscrewx360. Gamertag is Lemnix. Mijn rank is 27 en stijgende :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg een crew invite voor de "TweakscrewPS3"
Maar telkens ik confirm krijg ik de melding "comfirm failed"
Kan het misschien zijn dat ik te laat ben.
Want ik kan eigenlijk alleen in het weekend spelen.
Door de week werk ik in het buiteland. Dus dan gaat het wel wat moeilijker...

Alvast bedankt aan diegene die me uit de nood helpt!

BTW mijn PSN is Tuningjg
Als jullie willen toevoegen doe maar!
Ik speel zoveel mogelijk missies mee als ik kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 00:25:
Ik kreeg een crew invite voor de "TweakscrewPS3"
Maar telkens ik confirm krijg ik de melding "comfirm failed"
Kan het misschien zijn dat ik te laat ben.
Want ik kan eigenlijk alleen in het weekend spelen.
Door de week werk ik in het buiteland. Dus dan gaat het wel wat moeilijker...

Alvast bedankt aan diegene die me uit de nood helpt!

BTW mijn PSN is Tuningjg
Als jullie willen toevoegen doe maar!
Ik speel zoveel mogelijk missies mee als ik kan!
Ik denk dat je dan inderdaad te laat bent. Gisteravond was er 1 plek vrij, en voor ik hier op het forum meldde dat dit zo was heb ik eerst gekeken of er nog openstaande invites waren (dan had ik hieruit iemand toegelaten).

Die stonden er echter niet, dus of jouw invite was nog een oude invite (die ik dan dus om een of andere reden niet kon zien) of er is iemand die je een invite gestuurd heeft nadat de crew weer vol zat

Edit: Ik zag je invite zojuist op Social Club staan, welke ik voor nu heb verwijderd (beetje onnodig om tig invites open te hebben staan terwijl er niemand in kan). Ik ga kijken of het mogelijk is om dit weekend een ei te leggen over een tweede opschoonronde, dus als die geweest is kun je het opnieuw proberen :)

[ Voor 13% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 16-11-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvesterb
  • Laatst online: 24-07 15:17
Is er ook een eikel van de avond award? Zo ja, dan wil ik graag RonniezZ nomineren! Na me eerst 10 keer gekilled te hebben terwijl ik hem wilde helpen met een paar andere gasten heeft hij ook nog m'n motor gejat! Wat een eikel zeg!

PSN & R* Social: Sylvesterb001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:15

Vuvuzela

My spire is forming

Van de ps3 crew? :o klinkt alsof er een plekje vrijkomt dan..

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Ik probeer al een uur een fatsoenlijke race te hosten of te joinen. Het enigste wat gelukt is om die doodsaaie criminal records te doen met kuthenk.

Ik heb de afgelopen week ook nog geen enkele invite voor een missie gehad. Wat is er loos?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik had gister ook zoiets op de xbox, zag dat er een tweaker online was en hij stond voor m'n appartement, dus ik denk.. Pik 'm even op en laat m'n garage even zien, ik rijdt naar 'm toe, pakt hij z'n shotgun en knalt me van m'n motor af om er vervolgens mee vandoor te gaan. Heb toen maar even vehicle access op no-one gezet zodat hij eraf gekickt werd en 'm even terug gepakt met m'n Riot Van. Tsja, daarin schiet je me niet even neer door de voorruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Waarom zou je uberhaupt, zonder aanleiding, eigen crewleden killen? Weg ermee zou ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 08:20:
[...]

Ik denk dat je dan inderdaad te laat bent. Gisteravond was er 1 plek vrij, en voor ik hier op het forum meldde dat dit zo was heb ik eerst gekeken of er nog openstaande invites waren (dan had ik hieruit iemand toegelaten).

Die stonden er echter niet, dus of jouw invite was nog een oude invite (die ik dan dus om een of andere reden niet kon zien) of er is iemand die je een invite gestuurd heeft nadat de crew weer vol zat

Edit: Ik zag je invite zojuist op Social Club staan, welke ik voor nu heb verwijderd (beetje onnodig om tig invites open te hebben staan terwijl er niemand in kan). Ik ga kijken of het mogelijk is om dit weekend een ei te leggen over een tweede opschoonronde, dus als die geweest is kun je het opnieuw proberen :)
Laat dan maar iemand in mijn plaats komen...
Ik speel toch enkel in de weekends.
En dat zal nog wel duren tot Eind januari...
Als jullie hulp nodig hebben om missies te spelen.
Voeg me dan maar toe op PSN. "Tuningjg is mijn psn voor de niet wetende :p"
Vanaf vrijdag 20.00 tot zondag 19.30 zul je me wel eens zien online komen...
Zo een week zonder GTA is verdomd tanden bijten.
Al dat gekwijl op forum posts en Youtube filmpjes doet me afkick verschijnselen krijgen :p

Greets Michao/Tuningjg
PS: Tot vrijdag voor meer actie, door de week post ik als ik een gaatje vind in mijn agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
gise schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:58:
Ik had gister ook zoiets op de xbox, zag dat er een tweaker online was en hij stond voor m'n appartement, dus ik denk.. Pik 'm even op en laat m'n garage even zien, ik rijdt naar 'm toe, pakt hij z'n shotgun en knalt me van m'n motor af om er vervolgens mee vandoor te gaan. Heb toen maar even vehicle access op no-one gezet zodat hij eraf gekickt werd en 'm even terug gepakt met m'n Riot Van. Tsja, daarin schiet je me niet even neer door de voorruit
wie was dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvesterb
  • Laatst online: 24-07 15:17
Vuvuzela schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:31:
Van de ps3 crew? :o klinkt alsof er een plekje vrijkomt dan..
Het was inderdaad iemand van de ps3 crew.

PSN & R* Social: Sylvesterb001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Ok, AC4 is uitgespeeld. I'm back b**ches!! :+
Inmiddels ook een headset geroggeld. Vanavond waarschijnlijk nog niet maar vanaf morgen hoop ik weer aanwezig te zijn in San Andreas.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcusLeonidas
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:26
Ik heb gisteravond (nacht) ook iemand overhoop geschoten. Had een bounty op zijn hoofd en ik had niet door dat het een crewmember was. Mijn verontschuldigingen aangeboden en hopelijk is het nu weer oké!

Ook kreeg ik afgelopen nacht opeens 6,19 miljoen van een ander account, zonder reden. Gebeurt dit vaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat een klacht of een vraag MarcusLeonidas? Je mag ook best wel delen hoor ;)

Heb wel eens eerder hier op het forum gelezen dat er een hack was, waardoor mensen enorme bedragen aan het uitdelen waren in hun sessies aan random spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Iemand zin wat RP te verdienen met races? (PS3)

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 18-11-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 01:11
MarcusLeonidas schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:03:
Ik heb gisteravond (nacht) ook iemand overhoop geschoten. Had een bounty op zijn hoofd en ik had niet door dat het een crewmember was. Mijn verontschuldigingen aangeboden en hopelijk is het nu weer oké!

Ook kreeg ik afgelopen nacht opeens 6,19 miljoen van een ander account, zonder reden. Gebeurt dit vaker?
Nog niets ontvangen. Welke speler kreeg je dat van? Die ga ik maar eens opzoeken. Scheelt me toch 6.190.000 / 100.000 * 1,5 minuten glitchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Afgelopen week hadden we het er met verschillende spelers in een server over de kleur van de (eerste) PS3 Tweakerscrew. Verschillende spelers gebruikten deze kleuren liever niet op de auto of kleding omdat de kleur groen hun niet aansprak én omdat het niet de "Tweakers" kleur groen is.

Daarom een idee om de kleur groen van de crew aan te passen naar lime groen (bijvoorbeeld zoals de Xbox Tweakerscrew)?

Edit: Als ik dit bericht zo teruglees voel ik me net een vrouw, zo mierenneuken. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Edzeau op 18-11-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
Jeroen04 schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:08:
Afgelopen week hadden we het er met verschillende spelers in een server over de kleur van de (eerste) PS3 Tweakerscrew. Verschillende spelers gebruikten deze kleuren liever niet op de auto of kleding omdat de kleur groen hun niet aansprak én omdat het niet de "Tweakers" kleur groen is.

Daarom een idee om de kleur groen van de crew aan te passen naar lime groen (bijvoorbeeld zoals de Xbox Tweakerscrew)?

Edit: Als ik dit bericht zo teruglees voel ik me net een vrouw, zo mierenneuken. :+
En hiervoor was ik dus al bang he...
Waarom denk je dat mijn auto's roze zijn! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Jeroen04 schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:08:

Ik ben voor! Had afgelopen week hetzelfde geopperd in het 'online' forum.
Het gekke is dat de crewkleur initieel ook dat limegroen was. Dit is toen veranderd naar de huidige kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pielepower schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:17:
[...]

En hiervoor was ik dus al bang he...
Waarom denk je dat mijn auto's roze zijn! :+
Hij was Lime Green, toen bleek de kleur voor vele te licht te zijn; vandaar dat hij nu wat donkerder is.
Pagina: 1 ... 23 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com