Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:15
Waarom zou je een bounty op elkaar zetten? Als je gewoon met z'n allen op 1 plek verzameld en daar wat volk afschiet wordt het vanzelf druk :p

[ Voor 7% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 12-11-2013 18:20 ]

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:07
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:42:
Klopt... Dat glitchen is misschien 10 seconden, zit je vervolgens nog 1,5 minuut te wachten tot je verder kan :r
Welke auto is dat die BMW die 80 000 oplevert? Hoeveel kost die of waar kun je die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
stane schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:58:
[...]

Welke auto is dat die BMW die 80 000 oplevert? Hoeveel kost die of waar kun je die vinden?
Ik gebruik de Ubermacht Oracle.(niet gekocht maar gestolen)
Bij een beetje tunen (ben zelf lvl 48 en heb nog niet het max. qua tune opties) levert deze bij verkoop minimaal 70k op.
Bij max. tuning zal dit nog meer zijn.

En je kunt deze ook eenvoudig dupliceren in je eigen garage. (Is 30 sec. werk)

[ Voor 13% gewijzigd door Hoyden op 12-11-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:07
Hoyden schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:01:
[...]

Ik gebruik de Ubermacht Oracle.(niet gekocht maar gestolen)
Bij een beetje tunen (ben zelf lvl 48) levert deze bij verkoop minimaal 70k op.
Bij max. tuning zal dit nog meer zijn.

En je kunt deze ook eenvoudig dupliceren in je eigen garage. (Is 30 sec. werk)
Ik heb een Lampadati Felon gekocht maar verder dan 40k kom ik niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
stane schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:07:
[...]

Ik heb een Lampadati Felon gekocht maar verder dan 40k kom ik niet :/
Ik heb ook een Buffalo op zelfde tune nivo en ook die is veel minder waard.
Die Oracle kom je random genoeg tegen volgens mij.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoyden op 12-11-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:30
Uuuuh sjoeks ging dat nog goed? Zat in je mooie auto met een granaat en toen liep me ps3 vast. Hoop dat die uiteindelijk niet is ontploft?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Als je een beetje tuned (ook kleur ed) dan kan je met die Oracle makkelijk 117k binnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:02
Een volledig getunede Oracle levert je ong. 110-120k op ;)

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Bullet Proof tires, heeft dat zin mbt verkoopwaarde? Ik meende van niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Leek me wel een goed plan om toch maar eens flink misbruik van die LSC-glitch. Nu kom ik er alleen niet meer in. Blijft maar staan op Loading Online...

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Als er nog iemand wil racen voor RP, graag. Psn = hopu_5

Met ze'n 2'en ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Hoyden schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:29:
Bullet Proof tires, heeft dat zin mbt verkoopwaarde? Ik meende van niet..
Verkoopwaarde weet ik niet, maar misschien is het wel handig ze er onder te leggen om naar LSC te komen :+

Die paar duizend heb je met 1 keer weer terug verdiend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Dubbel.

[ Voor 99% gewijzigd door AtlAntA op 12-11-2013 22:29 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Missies of races grinden wil niemand doen maar (imho illegaal) geld verdienen door glitches te grinden is dan wel Ok? Tuurlijk het glitches grinden duurt veel minder lang maar dan nog.

Ieder mag het voor zichzelf weten hoor maar ik vind dat glitchen een beetje spelbederf. Veel mensen praten het goed door te zeggen dat er anders niks te doen is of dat er te weinig (unieke) content is.

Dat die nieuwe content op zich laat wachten vind ik ook zonde maar rockstar wil gewoon eerst de problemen glad strijken wat begrijpelijk is en wat men van te voren ook heeft aangegeven.

Straks zijn de Heists er en dan halen jullie er geen voldoening uit omdat de pay out te laag is?

En dat de crew leider aanzet tot cheaten (zo mogen deze glitches wel genoemd worden) in een mmo is an sich erg jammer en treurig.

Vat dit bovenstaande verhaal niet op als een flame oid hoor. Ik heb de grootste lol met jullie gehad en ik hoop dat nog regelmatig te hebben maar zou rockstar beslissen om alle glitchers in 1 server te proppen (a la bad sport) dan juich ik dat toe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:25
Aanzet tot cheaten vind ik nogal ver gaan. Iedereen kan voor zichzelf wel bepalen of hij/zij wel of niet gaat glitchen toch?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Michaelg schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:20:
Aanzet tot cheaten vind ik nogal ver gaan. Iedereen kan voor zichzelf wel bepalen of hij/zij wel of niet gaat glitchen toch?
Daar heb je gelijk in maar de laatste paar pagina's gaan nauwelijks nog ergens anders over zo ook de posts van de crew leader. Aanzetten tot is misschien wat te veel maar het is op zijn minst reclame maken voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06
AtlAntA schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:27:
[...]

Daar heb je gelijk in maar de laatste paar pagina's gaan nauwelijks nog ergens anders over zo ook de posts van de crew leader. Aanzetten tot is misschien wat te veel maar het is op zijn minst reclame maken voor.
Tja GTA online had zoveel meer kunnen zijn (kijk naar de succesvolle sa-mp servers van vroeger).

De hele economie in de game werkt niet. De jobs leveren weinig op en de wapens, auto's en het tunen kosten dan simpelweg teveel. Daarnaast vind ik de unlocks per level ook nutteloos, maar er moet toch een stimulans zijn om mensen door te laten gamen.

Multiplayer is niet slecht, maar Rockstar had toch mooiere dingen beloofd dan dit.

[ Voor 8% gewijzigd door SL65 op 12-11-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ik ben al geruime tijd online, maar ik join maar niet bij crewmembers. Ook als ik smsjes krijg van crewleden voor een missie/race kan ik niet joinen :S.
Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He piele ik heb je nog ff een paar keer gecommend maar toen liep ook mijn ps3 vast. Succes in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
SL65 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:35:
[...]

Tja GTA online had zoveel meer kunnen zijn (kijk naar de succesvolle sa-mp servers van vroeger).

De hele economie in de game werkt niet. De jobs leveren weinig op en de wapens, auto's en het tunen kosten dan simpelweg teveel. Daarnaast vind ik de unlocks per level ook nutteloos, maar er moet toch een stimulans zijn om mensen door te laten gamen.

Multiplayer is niet slecht, maar Rockstar had toch mooiere dingen beloofd dan dit.
Als je puur alleen missies doet en racet, hoeveel hark je dan gemiddeld binnen 60.000 ofzo per uur? Dan moet je meer als 23 uur puur alleen missies doen er racen voor de duurste auto. Dat is zonder benodigde ammo en andere crap. Is gewoon te gek. Hoelang speel je een spel gemiddeld? 2 maanden ofzo? Dan haal ik liever met lol eruit wat erin zit in die paar maanden, rondklooien is het leukst de rest gaat vind ik vrij snel vervelen vooral als je zo weinig verdient.

Ik heb 1,4 miljoen verdient zonder te glitchen in ongeveer een maand, dat lukt nu niet meer met die gekorte bedragen die je krijgt.

Ik doe het omdat het nu nog kan, straks hebben ze een fix of voor geld halveren ze de beloningen nog een keer. Dan ga ik echt spijt hebben dat ik me aan de regels heb gehouden.

Ik was er eerst ook tegen maar spelen met veel geld vind ik toffer. Respect voor diegene die zich wel aan de regels houd.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42
AtlAntA schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:28:
Missies of races grinden wil niemand doen maar (imho illegaal) geld verdienen door glitches te grinden is dan wel Ok? Tuurlijk het glitches grinden duurt veel minder lang maar dan nog.

Ieder mag het voor zichzelf weten hoor maar ik vind dat glitchen een beetje spelbederf. Veel mensen praten het goed door te zeggen dat er anders niks te doen is of dat er te weinig (unieke) content is.

Dat die nieuwe content op zich laat wachten vind ik ook zonde maar rockstar wil gewoon eerst de problemen glad strijken wat begrijpelijk is en wat men van te voren ook heeft aangegeven.

Straks zijn de Heists er en dan halen jullie er geen voldoening uit omdat de pay out te laag is?

En dat de crew leider aanzet tot cheaten (zo mogen deze glitches wel genoemd worden) in een mmo is an sich erg jammer en treurig.

Vat dit bovenstaande verhaal niet op als een flame oid hoor. Ik heb de grootste lol met jullie gehad en ik hoop dat nog regelmatig te hebben maar zou rockstar beslissen om alle glitchers in 1 server te proppen (a la bad sport) dan juich ik dat toe. ;)
Agreed, het is inderdaad apart te noemen dat voor velen glitchen de standaard is. Het is nog aparter te noemen dat R* nog niet de moeite heeft genomen om hier iets tegen te doen, ze hebben het hierdoor zelf ook verpest.

Zo moeilijk is het trouwens ook niet om voldoende geld te verdienen imo, en een belangrijke incentive is voor mij toch juist het zelf bij elkaar sparen. Maar goed, als R* het toelaat who's to blame.

Daarnaast zou het leuk zijn als je de mogelijkheid zou krijgen om meerdere garages te kopen, nu mijne volstaat is er niet zo heel veel meer om voor door te spelen... (aangezien ik de missies allemaal al gedaan heb en freemode niet altijd boeiend is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-09 00:56

XBL

AtlAntA schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:28:

Eens. Treurig gebeuren allemaal. Ik speel zonder te glitchen en heb gewoon een 10-car garage (met bijbehorend appartement) en zat ammo om een server op z'n kop te zetten.

Wat dat glitchen vooral doet is de waarde verlagen van alles wat je kan kopen. Logisch dat je geen lol meer beleeft aan het doen van missies e.d. als het geld dat je verdient toch geen waarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind wel dat Atlanta een punt heeft. Als je leader van iets wilt zijn moet je ff nadenken voor je cheats (ja dat zijn het. ) gaat lopen uitleggen en verheerlijken. De helft van de crew zal nog tegen je opkijken omdat je alles hebt "gekocht" en de andere helft die "eerlijk" speelt zal je als 1 van de cheatende sukkels zien.

Ik heb niks tegen Psycho en dit is geen muiterij :p Irriteer me er gewoon aan. Heb 3,5 miljoen bij elkaar geschraapt zonder cheaten en nooit het gevoel gehad dat ik te kort kwam. Heb genoeg leuke auto's en een huisje en mis het niet dat ik nu geen tank of boot kan kopen.

Het is heel anders dan offline cheaten , want dan heeft niemand er last van. "Unlimited" cash geeft je simpelweg een oneerlijke voorsprong op de rest. Je wint deatmatches door betere wapens en meer munitie. Je laat een tank of chopper komen die je nog niet had horen te hebben. In elk ander spel zal men een oneerlijk voordeel wel als een ongewenste cheat zien.

Het is natuurlijk Rockstar die had moeten ingrijpen, maar er komt echt nog wel een tegenreactie. Ze heben niet voor niets GTA dollars klaar staan om te verkopen en dat gaat met de huidige situatie geen nut hebben. Iedereen heeft toch immers zo goed als alles al. En bij een reroll zijn ze al die cheatende spelers kwijt. Of niet als de beste content nog moet komen en dit pas de beta bleek te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
Feit is natuurlijk wel dat hoewel je met glitchen met een lage rank veel geld kan hebben, je vervolgens niet de mogelijkheid hebt de goede wapens te kopen ivm de level cap. Glitchen heeft dus ook wel zo zijn tekortkoming (gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar heb je toch een RP glitch voor ?

Gamers zijn gewoon lichtelijk verziekt of ik ben oud aan het worden :) Bij een gemiddelde racegame (Kuch Forza) rij je ook gelijk in de tofste bakken terwijl ik liever een eerste seizoen in een roestbak rij en spaar voor een betere auto. Het moet allemaal zo snel mogelijk en uiteidelijk heb je 30 monsterbakken en met geen enkele een band (zover dat kan met een digitale auto).

Bij GTA is bekend dat ze van plan zijn nog veel content en editors toe te voegen. Het is vanaf het begin al duidelijk dat R* richt op een langere looptijd voor het online gedeelte. En toch vinden veel spelers het een probleem als je uren bezig bent om een leuke auto te kopen. Diezelfde mensen zie ik toch elke dag online dus blijkbaar is het allemaal leuk zat (op de extra content na die nu wel snel nodig is)

Het zal wel neerkomen op iets met een e-penis gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update: Maandag ben ik weer online en zal dan ook een aantal survivals gaan hosten.

[ Voor 195% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Beakzz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 01:32:
Daar heb je toch een RP glitch voor ?

Gamers zijn gewoon lichtelijk verziekt of ik ben oud aan het worden :) Bij een gemiddelde racegame (Kuch Forza) rij je ook gelijk in de tofste bakken terwijl ik liever een eerste seizoen in een roestbak rij en spaar voor een betere auto. Het moet allemaal zo snel mogelijk en uiteidelijk heb je 30 monsterbakken en met geen enkele een band (zover dat kan met een digitale auto).

Bij GTA is bekend dat ze van plan zijn nog veel content en editors toe te voegen. Het is vanaf het begin al duidelijk dat R* richt op een langere looptijd voor het online gedeelte. En toch vinden veel spelers het een probleem als je uren bezig bent om een leuke auto te kopen. Diezelfde mensen zie ik toch elke dag online dus blijkbaar is het allemaal leuk zat (op de extra content na die nu wel snel nodig is)

Het zal wel neerkomen op iets met een e-penis gok ik.
Inderdaad. Ik denk ook niet dat rockstar de bedoeling heeft om gta online na 2 of 3 maanden te laten vallen. Ik denk dat minimaal een jaar de bedoeling is. Dat mensen na slechts 6 weken alles al hebben is ook niet de bedoeling lijkt me. Ik verwacht zeker dat er straks huizen van vele miljoenen te koop komen etcetera.

Dus voor veel spelers is het online gedeelte nog lang niet afgelopen. Gelukkig maar! Helaas voor mij is het 29 november voor mij wel afgelopen want dan loopt mijn leen afspraak voor de ps3 ten einde want dan is de ps4 er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 01:35:
Update: Maandag ben ik weer online en zal dan ook een aantal survivals gaan hosten.
Edit : laat maar . Ik reageerde op wat er eerst stond.

[ Voor 22% gewijzigd door Beakzz op 13-11-2013 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
Ieder heeft wel een mening op de huidige stand van zaken.
Of dit nou domweg genegeerd word met de bedoeling "meningen" over anderen op te dringen?
Er zijn genoeg redenen waarom dingen gaan zoals ze gaan op het moment.
Misschien is het niet een goed idee om dit op het forum te bespreken, gezien de tegenstrijdigheid en onbegrip.
Nog niemand horen klagen over de fun die we wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
pielepower schreef op woensdag 13 november 2013 @ 01:59:
Ieder heeft wel een eigen standpunt op de huidige stand van zaken.
Of dit nou domweg genegeerd word met de bedoeling jou "mening" over anderen op te dringen?
Er zijn genoeg redenen waarom dingen gaan zoals ze gaan op het moment.
Misschien is het niet een goed idee om dit op het forum te bespreken, gezien de tegenstrijdigheid en onbegrip.
Zoals ik in mijn 1e post over dit onderwerp al aangeef heb ik erg van die fun genoten in free roam. En ik zit er ook meer over in dat de spelers waarmee we die fun hebben te vroeg uit zijn gekeken op online terwijl ik het gevoel heb dat online nog maar net uit de startblokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Even voor de goede orde, ik heb al meerdere keren gezegd dat het glitchen natuurlijk niet goed te praten is, en dat ik daar pas mee begonnen ben ver nadat R* de payouts verlaagd heeft, daarvoor is alles netjes en eerlijk verlopen. Ik heb een tiental pagina's terug ook duidelijk gemeld dat ik tot 3 keer toe m'n eigen appartement (ook die van 400k) en eerste auto's gekocht heb...

Daarnaast geef je aan dat het je opmerking geen muiterij/flame is, maar ik vind door te stellen dat ik "aanzet tot cheaten" i.c.m. "een crewleader zou moeten..." toch wel redelijk stekend overkomen. Als er op 1 pagina gemiddeld 5 keer een vraag voorbij komt in de trend van "hoe doe ik die glitch", dan leg ik dat uit. Klaar. Je kunt er als je dit leest voor kiezen om te gebruiken of niet.

Bovendien vergeet je volgens mij hoeveel werk ik dagelijks in de crew steek. Ik ben uren bezig geweest met die eerste opschoonronde, ben dagen aan het programmeren geweest om ervoor te zorgen dat de hogere leden in de crew inzicht hebben in gebruikersstatistieken, ik geef over het algemeen dusdanig uitgebreide en gespecificeerde antwoorden/uitleg waardoor ik vaak langer bezig ben om ze te typen als dat jij nodig hebt om te lezen en ben nagenoeg 24/7 op IRC en dit forum om alle vragen/opmerkingen af te handelen, dus je opmerking doet zeker zeer (ookal was dit misschien niet zo bedoeld).

Dan terug naar mijn uitleg over het "stappenplan om te glitchen". Ik kies er bewust voor om de vragen daarover in dit topic af te handelen, omdat ik anders DM's blijf versturen. Het lijstje hoe je bepaalde glitches precies moet doen heb ik denk ik nu al wel 10 keer in dit topic geplaatst en dit was telkens nadat er om gevraagd werd. Had ik dit in DM afgehandeld dan had ik dat lijstje al wel 30 keer kunnen typen.

Het feit dat ik het glitchen misschien iets te ver heb doorgevoerd door alles te kopen wat los en vast zit, daar zit wat in, maar zoals gezegd aanzetten tot glitchen/cheaten vind ik zeer overdreven. Bovendien biedt het hebben van een tank, een titan en 4 boten totaal geen voordelen boven iemand die al die zooi niet heeft.

Ter illustratie, van mijn lijstje wat ik een paar pagina's terug plaatste, gebruik ik alleen de titan en de tank. De rest heb ik, maar dat is puur voor "de leuk". Wat heeft het hebben van een boot voor meerwaarde? Wanneer ga je in een Dumptruck de kaart over rijden? En welke missie denk je dat ik makkelijker haal doordat ik een stadsbus heb?

Het enige voordeel wat het exploiten van deze glitches imo biedt is dat ik (persoonlijk) weer meer lol in online gekregen heb juist omdat ik me niet druk hoef te maken over het geld. Alle voor mij beschikbare wapens met uitbreidingen had ik allang gekocht voordat ik ermee begon. Ik hoef me nu alleen niet meer druk te maken om het feit dat ik 10 sticky's vernacheld heb in free roam. Omdat ik geld zat heb koop ik er gewoon een paar bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Laatst online: 20:29

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Gisteravond voor het eerst een survival kunnen doen doordat Xenad deze opstartte. Daarna gelijk nog een keer of 4 erachter aan!! Leuk man! Maar ik moet nodig wat aan m'n skillz doen. Haha. En ik moet een snellere auto hebben want ik bleef toch wel ver achter dat we met z'n 3-en door de straten kachelden.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
pielepower schreef op woensdag 13 november 2013 @ 01:59:

Nou ik heb er weinig fun in als je in de laatste bocht een berg op wordt gebeukt. >:)

Was weer gezellig heren. Blijf erbij dat races op dit moment het leukste zijn. En mag ook echt hopen dat de extra content snel Komt want op freeroamen ben ik wel redelijk uitgekeken.

Kan niet wachten om met 16 man capture the flag te doen. Lijkt me zeer tof.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:15:

Daarnaast geef je aan dat het je opmerking geen muiterij/flame is, maar ik vind door te stellen dat ik "aanzet tot cheaten" i.c.m. "een crewleader zou moeten..." toch wel redelijk stekend overkomen. Als er op 1 pagina gemiddeld 5 keer een vraag voorbij komt in de trend van "hoe doe ik die glitch", dan leg ik dat uit. Klaar. Je kunt er als je dit leest voor kiezen om te gebruiken of niet.

Bovendien vergeet je volgens mij hoeveel werk ik dagelijks in de crew steek. Ik ben uren bezig geweest met die eerste opschoonronde, ben dagen aan het programmeren geweest om ervoor te zorgen dat de hogere leden in de crew inzicht hebben in gebruikersstatistieken, ik geef over het algemeen dusdanig uitgebreide en gespecificeerde antwoorden/uitleg waardoor ik vaak langer bezig ben om ze te typen als dat jij nodig hebt om te lezen en ben nagenoeg 24/7 op IRC en dit forum om alle vragen/opmerkingen af te handelen, dus je opmerking doet zeker zeer (ookal was dit misschien niet zo bedoeld).
Nou Psycho, je kan van me aannemen dat ik je werk juist heel erg waardeer en totaal niet je rol in deze crew onderuit wil halen. Het enige wat ik ter discussie wilde brengen was hoe je als crew tegenover glitchen wilt staan en dat het op sommige spelers (waaronder ik ) als zwaar vervelend wordt gezien hoe het glitchen als normaal wordt gezien.

Er is dus totaal geen twijfel bij mij of jij de juiste leider van deze crew bent , maar of het handig is hoe jij een glitch uitlegt en er (mede door je overzicht van gekocht materiaal) bewust of onbewust reclame voor maakt.

Had er misschien beter 1 on 1 met je over kunnen discussiëren achteraf gezien , maar ik reageerde weer op een ander bericht en het was laat. Verder vind ik nog steeds dat een discussie mogelijk moet zijn op een forum als deze en niet alles als een aanval gezien moet worden. Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind :+ en iedereen heeft zo zijn eigen mening.

Als je nog verder wilt discussiëren stuur je maar een PM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Nja wat mij betreft is het niet eens echt een discussie, maar meer een opeenstapeling van "ik vind A" en "jij vind B", dus dat wordt vrij zinloos :9

Maar goed, wellicht dat het niet handig was om dat laatste plaatje met alles wat ik gekocht had te posten, hoewel je al deze afbeeldingen natuurlijk ook gewoon los op internet kan vinden (net als de prijzen van al die dingen).

Ik had e.e.a. wellicht beter kunnen verwoorden met "hierbij een overzichtje van alle dingen die je kunt kopen" i.p.v. "kijk eens wat ik allemaal gekocht heb". Anyhoe, nu heb je in ieder geval een afbeelding waar wél alle dingen opstaan, althans in mijn ingame browser staan bij de helft van de dingen die je kunt kopen geen afbeelding :+

V.w.b. het "Hoe staat de crew t.o.v. glitchen", dat moet lekker ieder voor zich weten (mijn mening). Je weet waar je aan begint en wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn. Goedpraten gaat niet, maar ik ga het mensen ook niet verbieden (afgezien van het feit dat ik daar dus überhaupt niks over mag zeggen) en ik weiger om politieagentje te gaan spelen.

We zijn allemaal oud en wijs genoeg om eigen keuzes te maken, en ik ga dus ook geen mensen kicken of bannen of dat soort ongein omdat iemand een spelletje op zijn manier wilt spelen.

Overigens neemt dat niet weg dat echt hinderlijke glitches/exploits, zoals godmode uiteraard wel afgekeurd worden, maar dat lijkt me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:20
Om dan maar een beetje vuur op de discussie te gooien... gisteren werdt Piele door een bug (want volgensmij is een straaljager niet een personal vehicle) 8(!) dagen in de Bad Sport lobby gegooid.

Ik heb toen wat onderzoek gedaan en op een niet te nader omschreven manier hem uit de bad sport lobby kunnen halen. 8 dagen bad sport weg, en hij kon gewoon weer meedoen, tegelijkertijd ook +20miljoen kunnen doen.

Valt dit ook onder cheaten? Of is die omgaan met de mogelijkheden die je geboden wordt? Het kan mij persoonlijk niet zoveel schelen. Als iemand lekker veel geld wil hebben zodat hij lekker zjin dure auto's kan rijden en lekker missies kan doen met iemand zelf weten.

Tegen hacks als godmode of extra xp boost of weet ik het wat de game aanpast waar de ander hinder van ondervinden zouden ten alle tijden afgekeurd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:35:
Nja wat mij betreft is het niet eens echt een discussie, maar meer een opeenstapeling van "ik vind A" en "jij vind B", dus dat wordt vrij zinloos :9

Maar goed, wellicht dat het niet handig was om dat laatste plaatje met alles wat ik gekocht had te posten, hoewel je al deze afbeeldingen natuurlijk ook gewoon los op internet kan vinden (net als de prijzen van al die dingen).

Ik had e.e.a. wellicht beter kunnen verwoorden met "hierbij een overzichtje van alle dingen die je kunt kopen" i.p.v. "kijk eens wat ik allemaal gekocht heb". Anyhoe, nu heb je in ieder geval een afbeelding waar wél alle dingen opstaan, althans in mijn ingame browser staan bij de helft van de dingen die je kunt kopen geen afbeelding :+

V.w.b. het "Hoe staat de crew t.o.v. glitchen", dat moet lekker ieder voor zich weten (mijn mening). Je weet waar je aan begint en wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn. Goedpraten gaat niet, maar ik ga het mensen ook niet verbieden (afgezien van het feit dat ik daar dus überhaupt niks over mag zeggen) en ik weiger om politieagentje te gaan spelen.

We zijn allemaal oud en wijs genoeg om eigen keuzes te maken, en ik ga dus ook geen mensen kicken of bannen of dat soort ongein omdat iemand een spelletje op zijn manier wilt spelen.

Overigens neemt dat niet weg dat echt hinderlijke glitches/exploits, zoals godmode uiteraard wel afgekeurd worden, maar dat lijkt me logisch.
Je bent (en hopelijk blijft) crew leader en dus bepaal je samen met andere bestuurs leden het beleid. Dus ik zou graag willen weten wat het beleid tegen over glitchen wordt.

Dat je het niet kan verbieden begrijp ik. Maar toch zou ik graag een duidelijk crew standpunt zien.

En voor de mensen die steeds om de uitleg van glitches vragen : shame on you! Dat je al te lui bent om je geld binnen de game regels te verdienen is tot daar aan toe maar een simpele Google search..?

@psycho nogmaals : dat je al verscheidene malen je character of assets kwijt bent geraakt is natuurlijk zonde maar imho nog geen reden om online te gaan cheaten.

En ik vergeet echt niet dat je er veel werk en tijd insteekt en dat waardeer ik ook. Ik had het er zelf niet voor over gehad! ;)

Als je nu alleen het grijze gebied uit de beleidsregels haalt ben ik tevreden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Je moet nooit, maar dan ook nooit!! Piele uit bad sport halen. Hij kreeg die 8 dagen gewon terecht voor zijn race gedrag. Haha
Maar wellicht idee om je manier wel te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:35:
Ik vind het helemaal niet zo logisch dat je de ene cheat wel afkeurt, maar de andere niet. Waarom mag je wel (praktisch) onbeperkt geld hebben, maar mag je niet onsterfelijk zijn? Zoals iemand al terecht opmerkte: in elk andere spelletje zijn dit gewoon volledige cheats.

Verder moet je het lekker zelf weten. Persoonlijk hoop ik dat Rockstar alle poppetjes banned die overduidelijk hun geld oneerlijk verdient hebben (dat mag ik ook zelf weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ik vind het wel delijk een verschil of je nou mensen benadeeld of niet.
Door geld te glitchen heb ik tov andere spelers geen enkel voordeel in de strijd tijdens freeroamen. Met godmode heb je dit duidelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
@Senaxx:
Dit is voor mij dus ook weer dubbelop, aangezien dit is dus (imo) ook een glitch/exploit is. Het feit dat hij in eerste instantie überhaupt niet in bad sport had moeten komen omdat een jet geen personal vehicle is doet daar wat mij betreft niks aan af. Kortom, Piele had dus gewoon 8 dagen moeten blijven zitten. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je langer in die lobbies komt naarmate je er vaker komt, maar dat is speculatief.

Aan de andere kant, ik (en met mij volgens mij 95% van de overige spelers) vind dat bad sport systeem sowieso te achtelijk voor woorden en kan ik dit dus wel weer waarderen, maar dat komt omdat ik Piele een coole gozer vind :+

@AtlAntA
Even een rectificatie :p
Ik ben niet gaan glitchen omdat ik characters kwijt geraakt was (dat heb ik voor lief genomen) maar omdat er imo te weinig te doen was nadat de payouts gehalveerd zijn. Ik heb met mijn huidige character eerst alles eerlijk bij elkaar gespaard en ben daarna pas begonnen met glitchen.

@XBL
Daar is dus 1 hele simpele reden voor, en dat is dat niemand er last van heeft dat ik 100 miljoen op mijn bank heb. Ik ben en blijf nog steeds level 84 en heb nog steeds dezelfde wapens en unlocks als ieder ander personage van level 84.

Godmode is gewoon écht een spel verkrachten en zou geen uitleg nodig moeten hebben.

En dan m.b.t. je laatste regeltje, dat is uiteraard jouw mening, maar ik vind hem neigen naar flamen (dat is dan weer mijn mening) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Senaxx schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:58:
Om dan maar een beetje vuur op de discussie te gooien... gisteren werdt Piele door een bug (want volgensmij is een straaljager niet een personal vehicle) 8(!) dagen in de Bad Sport lobby gegooid.

Ik heb toen wat onderzoek gedaan en op een niet te nader omschreven manier hem uit de bad sport lobby kunnen halen. 8 dagen bad sport weg, en hij kon gewoon weer meedoen, tegelijkertijd ook +20miljoen kunnen doen.

Valt dit ook onder cheaten? Of is die omgaan met de mogelijkheden die je geboden wordt? Het kan mij persoonlijk niet zoveel schelen. Als iemand lekker veel geld wil hebben zodat hij lekker zjin dure auto's kan rijden en lekker missies kan doen met iemand zelf weten.

Tegen hacks als godmode of extra xp boost of weet ik het wat de game aanpast waar de ander hinder van ondervinden zouden ten alle tijden afgekeurd moeten worden.
Was geen bug. We reden samen naar de millitary base, en op het vliegveld verdween iedereen op een vage manier uit de sessie (gebeurde meerdere keren gisteren) ik kwam opnieuw in de sessie. Ik spawnde voor de base en mijn auto ontplofte door een raket van Piele ik denk indirect via een politie auto. Toen werd hij Bad sport. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Michaelg schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:14:
Ik vind het wel delijk een verschil of je nou mensen benadeeld of niet.
Door geld te glitchen heb ik tov andere spelers geen enkel voordeel in de strijd tijdens freeroamen. Met godmode heb je dit duidelijk wel.
Ik heb geen tank, omdat ik niet super veel speel en m'n geld liever uitgeef aan ammo e.d. Ben nu aan het sparen voor zo'n sportautootje, een tank komt vanzelf wel een keer. "geen enkel voordeel"? Nou, daar heb je je enkele voordeel (en zo zijn er nog veel meer).
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:15:
En dan m.b.t. je laatste regeltje, dat is uiteraard jouw mening, maar ik vind hem neigen naar flamen (dat is dan weer mijn mening) :+
Ik keur het gewoon hartgrondig af. Ik kan je niet tegenhouden, maar daarom hoop ik wel dat Rockstar dat gaat doen. Heeft niets met jou persoonlijk te maken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Dan is het goed :9

Maar zonder gein, die tank had ik op een paar 1000 na ook al zonder te glitchen, en bovendien vind ik het hebben van een tank niet vergelijkbaar met het niet kunnen sterven waar dat duidelijk toch wel de bedoeling is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
De methode die gebruikt wordt zal ik hier niet delen omdat dit een manier is die exploiten (god mode) ook in de hand werkt. En je kan dit alleen doen als je een PS3 met ODE of CFW hebt. Mensen die dit wel willen weten, kom even langs op IRC of stuur even een DM.

Ik heb dit gedeelte alleen gebruikt om hem uit de bad sport te halen. (en het intressant voor mij was om te kijken of dit kon). Maar blijkbaar loop je op dun ijs als je dit doet, want ik kreeg vanmorgen een whatsapp van piele dat hij na het opblazen van 1 personal vehicle nu 16 dagen in de bad sport zit :+

[ Voor 7% gewijzigd door Senaxx op 13-11-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
16 dagen!!!! ?? Oh my..... Misschien moet ie zich toch een keer leren gedragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Michaelg schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:31:
16 dagen!!!! ?? Oh my..... Misschien moet ie zich toch een keer leren gedragen :D
Nou het is zo dat er een verdubbeling elke keer komt. Hij heeft 2 en 4 dagen netjes uitgezeten. Maar nu had hij 8 dagen, en die heb ik verwijderd, en de volgende stap is dan... 16 dagen. Staat niet in verhouding met wat je gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ja bad sport moet echt op de schop genomen worden. Bedoel. Je blaast een auto op van een ander, betaald netjes de verzekering. Nou dan is het toch daarmee klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Het interesseert mij totaal niet of GoTx leden glitchen of niet dat moet ieder lekker voor zich weten. Er zijn hier ook geen crew regels voor gemaakt en als het aan mij ligt komen die er ook niet.We zien vanzelf wel of en hoe Rockstar glitchers aan gaat pakken. En als we dan allemaal gezellig in een aparte server worden gegooid dan moet dat maar.

Ik vind het erger als een crewmember moedwillig andere GoTx members gaar afknallen dan dat hij 100mil op zijn bank heeft geglitcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
servival7 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:51:
Het interesseert mij totaal niet of GoTx leden glitchen of niet dat moet ieder lekker voor zich weten. Er zijn hier ook geen crew regels voor gemaakt en als het aan mij ligt komen die er ook niet.We zien vanzelf wel of en hoe Rockstar glitchers aan gaat pakken. En als we dan allemaal gezellig in een aparte server worden gegooid dan moet dat maar.

Ik vind het erger als een crewmember moedwillig andere GoTx members gaar afknallen dan dat hij 100mil op zijn bank heeft geglitcht.
Same here, als iemand lekker veel geld wil hebben om huisen, auto's en wapens te kopen zal mij een biet zijn. Maar inderdaad elkaar afknallen (tot het vervelende aan teo) heb ik ook meer een hekel aan dan iemand die wat voor zijn persoonlijke gewin wat doet.

Zolang andere spelers er geen last van ondervinden (godmode, en andere vervelende hacks) vindt ik het best.

En Piele... ik help je vanavond wel weer ff met je 16 dagen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Senaxx schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:32:
[...]

Nou het is zo dat er een verdubbeling elke keer komt. Hij heeft 2 en 4 dagen netjes uitgezeten. Maar nu had hij 8 dagen, en die heb ik verwijderd, en de volgende stap is dan... 16 dagen. Staat niet in verhouding met wat je gedaan hebt.
Pff dit gaat echt helemaal nergens meer over...16 dagen is echt bizar. Personal vehicles moeten gewoon gesloopt kunnen worden. Ga je hem er weer uithalen dan ? Kan niet meer spelen zonder "bye bye Bambi" in mijn oor af en toe :p
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:15:

@XBL
Daar is dus 1 hele simpele reden voor, en dat is dat niemand er last van heeft dat ik 100 miljoen op mijn bank heb. Ik ben en blijf nog steeds level 84 en heb nog steeds dezelfde wapens en unlocks als ieder ander personage van level 84.

Godmode is gewoon écht een spel verkrachten en zou geen uitleg nodig moeten hebben.
Godmode is een cheat die irritanter is dan de geld glitch , maar dat laatste blijft een oneerlijk voordeel. Jij kan heel de ammoshop leeg kopen terwijl ik 1 wapen vol kan houden en af en toe een sticky als ik niet tussendoor een missie of race doe (dus veel van de mensen die je opjaagt ook). Ik snap niet waarom je dat niet als oneerlijk voordeel ziet. Dat je het doet is je eigen keuze en veroordeel je ook niet op het feit dat je het doet , maar dat is nog heel wat anders dan als crew deze cheat te "ondersteunen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Beakzz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:05:
[...]

Pff dit gaat echt helemaal nergens meer over...16 dagen is echt bizar. Personal vehicles moeten gewoon gesloopt kunnen worden. Ga je hem er weer uithalen dan ? Kan niet meer spelen zonder "bye bye Bambi" in mijn oor af en toe :p
Ja, ik heb nog geen details van hem over hoe en wat. Maar ik blijf natuurlijk niet bezig :+ Hij appte me vanmorgen vroeg dat hij 1 auto had personal vehicle had vernietigd en nu weer in bad sport zit. Nu kan ik hem er zo weer uit halen, maar dat zou betekenen dat hij na weer 1 auto vernietigen vervolgens voor 32 dagen in de bad sport zou komen, en dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Misschien dat je dan nog wat goede positive comments moet hebben om echt helemaal van je bad sport af te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Senaxx op 13-11-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik ben bang dat er voor piele niks anders opzit dan te proberen veel good sport points te scoren zodat de game hem niet langer als labiel persoon beschouwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees al een tijdje mee over de discussie "Glitchen" en zie nu mijn kans hierop te reageren.

Wanneer ik GTAO voor het eerst opstarte was ik enorm gemotiveerd in het spel. Vond het leuk om missies te spelen en hiermee wapens te kopen. Voorzichtig aan te doen met de ammo en sparen voor een "droom appartement". Sportauto in de garage je kent het wel.

Ik heb maar 1 keer gebruik gemaakt van de "replay bug" die snel geld leverde. Vond dit saai en was er al snel mee gestopt.
Zelf en eerlijk 400k op me bank gespraard en trots dat ik was kocht ik mijn eerste huisje. Dit gelukkig vlak voor de update wat alles uit zijn verband trok.

Geld verdienen door missies leverde veel te weinig op om nog op een "leuke" manier te kunnen sparen voor dure auto's of andere toy's (ga echt niet 20x de zelfde missies spelen wat 10k opleverd per keer). De survivals heb ik ook veel gespeeld in het begin, helaas met een goede "spot" is deze te behalen met je ogen dicht (in het begin kreeg ik een soort zombie gevoel van COD alleen nu zonder uitdaging).
Races zijn erg leuk, maar om nu 500 keer om een gevangenis heen te rijden, nee sorry.

Al met al werdt de uitdaging je een beetje ontnomen op deze manier. Free-room is ook niet veel meer te beleven. Ik vind dat doodgaan te weinig consequenties heeft waardoor het de spanning weg neemt om met iemand een battle aan te gaan.

Met dit alles op een rijtje had ik al snel GTA willen weg leggen omdat de uitdaging ver te zoeken was en het geen "trigger" gehalte had om het weer eens aan te slingeren wanneer je thuis komt.

Gelukkig heb ik dan ook net optijd (uit verveling) de glitch gevonden waarmee je op een relatief simpele (standaard PS3) manier goed geld kon verdienen (verkoop trick). Al snel liep het op in de miljoenen en kon het kopen van dingen (die anders buiten bereik lagen) beginnen. Denk aan een tank, leuke sport auto's etc.
Helaas heeft het kopen van een tank 0,0 voordeel. Door de enorme brakke Bad-Sport systeem werkt dit alleen maar in je nadeel dan voordeel.
Ik heb dan ook regelmatig (met Piele en Fons) spelers in een tank de Bad-Sport in gejaard door met personal-vehicles de tank in te rammen.

Aangezien je nu een leuke garage heb en geld voor ammo om wat te kloten was de uitdaging ook al snel weg. Hierdoor ben ik exclusieve auto's gaan sparen/ zoeken die je zo snel niet ziet rondrijden.
Daarnaast bezit ik nu een 3-tal auto's die helemaal niet in de online wereld horen. Waarom? Omdat het kan!

Al met al vind het Glitche totaal geen belemmering voor andere spelers. Wat heb je nu aan 100 miljoen terwijl je er toch geen voordeel me kan kopen. Tuurlijk, je maakt je minder druk om een aantal C4 meer of minder. Maar of je het hier nu van moet hebben.
Een tank kopen als "luxe" heeft ook geen voordeel, z'n helicopter met guns heeft ook geen voordeel, die kan je gewoon altijd vinden (ziekenhuis/ aiport).

Glitche heeft voor mij in iedergeval nog wat plezier kunnen terug halen. Dit is alleen niet de formule voor succes maar voor uitstel naar de €5,- bak!

Daarnaast zie ik geen problemen dat Psycho hier op het forum het 1 en ander uitlegd hoe het in zijn werk gaat. Het zegt natuurlijk al genoeg dat er zoveel mensen zijn die graag van deze functie gebruik willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
AtlAntA schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:13:
Ik ben bang dat er voor piele niks anders opzit dan te proberen veel good sport points te scoren zodat de game hem niet langer als labiel persoon beschouwd. ;)
Want voorkomen is natuurlijk beter dan je er uit glitchen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Dat is dus precies wat ik bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Senaxx schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:15:
[...]

Want voorkomen is natuurlijk beter dan je er uit glitchen :+
Tja hij is gewoon een hopeloos geval in GTA ben ik bang. Heb hem al zo vaak gecommend en toch scoort hij steeds weer een bad sport :) Ik heb nog nooit per ongeluk een bad sport gehad dus hij veroorzaakt het toch echt zelf. Het is dat ik toevallig extra lol heb als hij online rondloopt dat je hem mag redden anders zou ik deze glitch ook zwaar afkeuren ;) :+

Edit : wat betreft de glitch discussie : Laat maar zitten ! Er bestaat toch geen genezing zolang jullie niet toegeven dat het gewoon cheaten is ;) Welke excuus je dan ook verzint. Dit is een ja/nee spelletje waar ik geen zin in heb dus laten we het maar out in the open. Stelletje barbaren :+

[ Voor 21% gewijzigd door Beakzz op 13-11-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Beakzz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:21:
[...]

Tja hij is gewoon een hopeloos geval in GTA ben ik bang. Heb hem al zo vaak gecommend en toch scoort hij steeds weer een bad sport :) Ik heb nog nooit per ongeluk een bad sport gehad dus hij veroorzaakt het toch echt zelf. Het is dat ik toevallig extra lol heb als hij online rondloopt dat je hem mag redden anders zou ik deze glitch ook zwaar afkeuren ;) :+
Dat zelfde geldt voor mij ook :) Het is natuurlijk ook dat ik Piele in het ecchie ook een vriend van me is en dus sowiezo een streepje voor heeft. Want dat ik dit nu kan betekend niet dat ik het voor de hele GoT crew ga inzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Boehoe, wat je doet is gewoon het goedpraten van vals spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Is een debat zonder eind. Ik speelde met veel plezier zonder glitchen, nu met meer plezier met glitchen.
Wat een ander daar van denkt daar word mijn plezier niet minder om. Jammer als je jezelf ergert aan glitchers en je plezier laat vergallen want het zijn nogal wat mensen die dit doen.

Ik hoop dat rockstar er ook iets aan doet maar dan ook écht goed. Dan start ik met alle plezier opnieuw op een eerlijke manier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XBL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:44:
[...]

Boehoe, wat je doet is gewoon het goedpraten van vals spelen.
Mooie reactie. Je komt me meer over als gefrustreerde gamer die inziet dat het hele geldsysteem niet correct is ingesteld en de mensen die dit voor hun zelf oplossen afschilderen als "cheater".

EDIT;
Waar ik me ook aan irriteer!
Dat ik nu hier mensen zie reageren die het een slechte zaak vinden dat er geglitched wordt.
Maar dat ze savonds wel joinen in een server met tweakers waarvan ze weten dat ze "goed in de slappe was" zitten en keihard mee lachen in alles wat er gebeurd en gedaan wordt.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan me gewoon niet voorstellen dat die glitches moeilijk te verhelpen zijn dus R* zal inderdaad wel een plan hebben om de economie te fixen. Krijg echt het idee dat ze het een beetje aankijken en daarna pas maatregelen gaat nemen. Ben alleen heel benieuwd wat voor briljante content en ideeën ze gaan hebben , want die gaan ze wel nodig hebben als je nu nog mensen lekker wilt maken om ergens voor te gaan.

Zelfs zonder glitchen heb ik het gevoel bijna alles te hebben. Misschien nog een Vacca om af te sluiten en wat tunewerk aan de huidige auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:01:
[...]

Mooie reactie. Je komt me meer over als gefrustreerde gamer die inziet dat het hele geldsysteem niet correct is ingesteld en de mensen die dit voor hun zelf oplossen afschilderen als "cheater".
Alhoewel zijn reactie wat kort door de bocht is heeft hij wel gelijk. En je doet het zelf ook. ;)

Ik ben en blijf tegen cheaten in multiplayer games. Dat men dit hier allemaal voor zichzelf recht proberen te lullen is zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Beakzz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:05:
Kan me gewoon niet voorstellen dat die glitches moeilijk te verhelpen zijn dus R* zal inderdaad wel een plan hebben om de economie te fixen. Krijg echt het idee dat ze het een beetje aankijken en daarna pas maatregelen gaat nemen. Ben alleen heel benieuwd wat voor briljante content en ideeën ze gaan hebben , want die gaan ze wel nodig hebben als je nu nog mensen lekker wilt maken om ergens voor te gaan.

Zelfs zonder glitchen heb ik het gevoel bijna alles te hebben. Misschien nog een Vacca om af te sluiten en wat tunewerk aan de huidige auto's.
Ben benieuwd, als ik zie hoeveel glitches er na 3,5 jaar nog in de multiplayer van RDR zitten ben ik er bang voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:06:
[...]

Alhoewel zijn reactie wat kort door de bocht is heeft hij wel gelijk. En je doet het zelf ook. ;)

Ik ben en blijf tegen cheaten in multiplayer games. Dat men dit hier allemaal voor zichzelf recht proberen te lullen is zonde.
Laatste keer dat ik hierop inga,

Ik ben absoluut tegen cheaten in multiplayer.
Ik ben dan ook spelers tegen gekomen met de zogenaamde "godmode". Deze mensen zijn in elk opzicht niet te killen (wat ik versta onder cheaten). Daarin tegen kunnen ze jou wel omleggen waardoor de strijd oneerlijk is.
Ik zie dit dan ook als spel bederving en oneerlijk tenopzichte van iemand die deze functie niet beheerd (omgebouwde PS3's etc.)

Zoals je eerder heb kunnen lezen zie ik absoluut geen belemmering voor jullie t.o.v. de glitcher. Deze beheren alleen maar meer geld waarmee ze wat extra ammo kunnen kopen. Ben nog steeds van mening dat deze ammo geen succes is in de free-room wat jullie frustraties opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

EDIT;
Waar ik me ook aan irriteer!
Dat ik nu hier mensen zie reageren die het een slechte zaak vinden dat er geglitched wordt.
Maar dat ze savonds wel joinen in een server met tweakers waarvan ze weten dat ze "goed in de slappe was" zitten en keihard mee lachen in alles wat er gebeurd en gedaan wordt.
Haha ik heb je vrij hoog zitten , maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik communiceer de hele tijd heel duidelijk dat ik mensen die glitchen niet veroordeel, maar dat het gaat om wat je als crew wel of niet ondersteunt. Spelen doe je gewoon met mensen waar je lol mee hebt en spelers worden voor mij niet ineens klootzakken om het feit dat ze glitchen. Verder heb ik geen enkel voordeel om met iemand samen te spelen die in de 'slappe"was zit.....nouja weet je...denk zelf maar ff na hoe krom je opmerking is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En dat terwijl jij juist niet over komt als een gefrustreerde gamer die zijn zin niet krijgt van rockstar en dus maar gaat glitchen?
Das ook een manier om het te bekijken natuurlijk ;)

Feit is dat de service van Rockstar is en dat zij bepalen wat de regels zijn en niet, en ook wat de consequenties zijn bij overtreding.
Op dit moment lijken er weinig consequenties aan vast te zitten, en dat werkt het natuurlijk alleen maar in de hand.
Ik ben bang dat als dit zo blijft, dat GTA Online maar een kort leven zal hebben.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 12:19 . Reden: aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:12:
[...]

Ben benieuwd, als ik zie hoeveel glitches er na 3,5 jaar nog in de multiplayer van RDR zitten ben ik er bang voor :p
RDR :9
Helaas kocht ik m te laat om echt gebruik te kunnen maken van die multiplayer, want zat altijd mer hooguit 4 man in een huugeee wereld, en als je al iemand tegen kwam dan was het al gauw wie het eerst zijn revolver te voorschijn haalde. Of een buffalo rifle als je die al has unlocked ;)
Glitches zitten overigens in singleplayer ook, men heeft gewoon een onvolledig product afgeleverd.
Dat komt me bekend voor .. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Haha onvolledig product vind ik met RDR nog wel meevallen :o

Totdat GTA uitkwam speelde ik dat nog steeds dagelijks, en ik kwam toch altijd wel in volle sessies terecht. Inderdaad niet in free roam, maar in free roam is daar ook gewoon helemaal geen drol te doen, daar draait het imo 100% om de deathmatches/free for all etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:17:
[...]

Haha ik heb je vrij hoog zitten , maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik communiceer de hele tijd heel duidelijk dat ik mensen die glitchen niet veroordeel, maar dat het gaat om wat je als crew wel of niet ondersteunt. Spelen doe je gewoon met mensen waar je lol mee hebt en spelers worden voor mij niet ineens klootzakken om het feit dat ze glitchen. Verder heb ik geen enkel voordeel om met iemand samen te spelen die in de 'slappe"was zit.....nouja weet je...denk zelf maar ff na hoe krom je opmerking is ;)
Weet niet of ik dat positief of negatief moet zien dat je me hoog heb zitten :+
Een voorbeeld wat ik bedoelde met mijn reactie;

Wanneer we met ze alle zitten te jagen op een speler in de Free-room wil het wel eens zijn dat ik meer ammo kwijt ben dan een ander. Zoals gister was er een speler die het ons vrij lastig maakte in zijn chopper.
Ik hoorde Fons zijn minigun kompleet leeg draaien en schoot zelf een stuk of 15 RPG's de lucht in om hem neer te krijgen. Wanneer dit succes heeft hoor ik dan ook verschillende mensen zeggen "lekker", "netjes', etc.
Maar dit alles kan alleen maar mogelijk gemaakt worden (helaas) door de glitch.
Anders kosten deze dingen zo ontzetten veel geld dat je 20 missies verder bent om het nogmaals te proberen.

Zoals je in mijn eerste bericht kon lezen was ik een zeer tevreden GTAO player zonder al te veel geld, helaas is dit allemaal veranderd na de update. Als ik opnieuw zou mogen beginnen waar dit wel allemaal netjes in verhouding is, teken ik vandaag nog!
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:18:
[...]

En dat terwijl jij juist niet over komt als een gefrustreerde gamer die zijn zin niet krijgt van rockstar en dus maar gaat glitchen?
Das ook een manier om het te bekijken natuurlijk ;)
Klopt, was ook teleurgesteld in Rockstar dat ze met zoveel mooie verhalen z'n product neer zetten.
Vind het ook erg spijtig dat ik gebruik moet maken van een glitch om plezier te behalen in de multiplayer.
Zoals ik al eerder aangaf, glitche is absoluut geen sleutel voor plezier, alleen een uitstel naar de €5,- bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Speel vooral met mensen die ik IRL ken, maar als ik da hier zo allemaal lees wil ik wel is een keer met gekke nederlanders spelen. Ga me vanavond aanmelden voor de crew. (je kan er in meerdere tegelijk zitten als ik me niet vergis hé? Maar maar 1 actief, toch?)

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Klopt, momenteel zit crew 1 (PS3) echter vol, dus aanmelden heeft voorlopig geen nut (kun je wel doen, je staat er dan in ieder geval alvast bij voor na de volgende opschoonronde).

Ik ben nog aan het bekijken wat de volgende eis moet worden voor de opschoonronde, maar ik denk dat ik toch neig naar het verplicht stellen van "GOTP" als actief.

Zoals ik gisteravond al met een aantal leden besproken heb, heb ik liever een crew met 30 spelers die allemaal actief zijn, als een van 300 waarvan er 150 liever voor een andere crew spelen (anders zet je GOTP wel als actief), en er ook nog 50 zijn die zich wel aangemeld hebben, maar nooit online zijn.

E.e.a. is overigens nog verre van definitief beklonken, maar zodra er iets bekend is laat ik dat hier uiteraard even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:42:
Klopt, momenteel zit crew 1 (PS3) echter vol, dus aanmelden heeft voorlopig geen nut (kun je wel doen, je staat er dan in ieder geval alvast bij voor na de volgende opschoonronde).

Ik ben nog aan het bekijken wat de volgende eis moet worden voor de opschoonronde, maar ik denk dat ik toch neig naar het verplicht stellen van "GOTP" als actief.

Zoals ik gisteravond al met een aantal leden besproken heb, heb ik liever een crew met 30 spelers die allemaal actief zijn, als een van 300 waarvan er 150 liever voor een andere crew spelen (anders zet je GOTP wel als actief), en er ook nog 50 zijn die zich wel aangemeld hebben, maar nooit online zijn.

E.e.a. is overigens nog verre van definitief beklonken, maar zodra er iets bekend is laat ik dat hier uiteraard even weten :)
Wij hebben onder de irl vrienden een eigen crew (vlaamse leeuwen), ma zou toch graag in de tweakers crew zitten voor de momenten dat ik niet met hun speel. (Wat wel vaak kan voorkomen)

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:34:

[...]

Klopt, was ook teleurgesteld in Rockstar dat ze met zoveel mooie verhalen z'n product neer zetten.
Vind het ook erg spijtig dat ik gebruik moet maken van een glitch om plezier te behalen in de multiplayer.
Zoals ik al eerder aangaf, glitche is absoluut geen sleutel voor plezier, alleen een uitstel naar de €5,- bak.
Ik zou dan juist zeggen, leg het spel even weg en ga een ander spel doen waar je wel plezier aan beleeft.
GTA Online is echt geen project voor een jaartje, daar moet nog heel veel content bijkomen is de bedoeling, maar als Rockstar echt 0 inkomen heeft van de money cards in de store, hoe lang denk je dan dat Rockstar deze servers online gaat houden en nieuwe content blijft ontwikkelen?
En als iedereen ettelijke miljoenen op zijn bank heeft en gratis bij kan krijgen door te glitchen, wie koopt dan nog dat geld?
Misschien heeft een ander speler niet direct last van jou flinke hoeveelheid geld, op de lange termijn kan dat wel degelijk gevolgen hebben.

Ik veroordeel niemand persoonlijk om wat hij doet in GTAO, maar ik hoop dat Rockstar de problemen toch aan gaat pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Glitchen: prima ook al heb ik het zelf nog niet gedaan, ik vermaak me prima met jullie. 2e opschoonronde: goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
mathiasv91 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:45:
[...]

Wij hebben onder de irl vrienden een eigen crew (vlaamse leeuwen), ma zou toch graag in de tweakers crew zitten voor de momenten dat ik niet met hun speel. (Wat wel vaak kan voorkomen)
Tja waar ik een beetje mee zit is dat je op die manier natuurlijk de mensen die wél alleen in GOTP willen benadeeld. Zij kunnen er nu niet in omdat er mensen zijn die wisselen tussen (om maar eens wat te noemen) 4 verschillende crews.

Dit zou uiteraard gewoon moeten kunnen, maar aangezien R* niet echt hard werkt aan het verhogen van die limieten moet er natuurlijk wel ergens een grens getrokken worden.

Zoals gezegd is dat echter alleen mijn mening, en weet ik niet hoe de rest er tegenover staat, maar het valt me op dat er relatief veel mensen zijn die óf (bijna) niet spelen, of die 90% van de tijd een andere crew als actief hebben staan.

@jbk_23: No offence, maar volgens mij heeft R* heeft écht mijn cashcard niet nodig om die servers up te houden. Die jongens hebben genoeg geld verdient met de launch om de hele zaak een nieuwe auto te geven, dus ik denk dat die vlieger niet helemaal op gaat. Mijns inziens zijn die cashcards gewoon een manier om nóg meer geld binnen te harken... Voor RDR en eerdere GTA delen (waar de nadruk dus nog niet zo lag op die cards, of ze er zelfs niet waren) is ook genoeg DLC uitgekomen, waar je ook nog voor moest betalen. Iets wat bij GTA V zeker niet anders zal zijn.

Goed, die Beach bum, content creator en heists zullen gratis zijn, maar ik neem toch aan dat de eerste de beste échte DLC gewoon weer voor 24,99 in de PS/Xbox store te koop is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

[...]

Dat moet je d'r niet in lezen, want dat is niet zo.

Ik vind een valsspeler niet cool, maar iemand die schijnheilig is vind ik gewoonweg treurig. Wees een man en sta gewoon voor het feit dat je vals speelt en ga niet hypocriet doen dat er redenen zijn waarom het eerlijk oid zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Nou nou jongens. Ik zal het spits afbijten dan.

Mijn naam is Michael. Online bekend als sasha. En ik cheat om vette auto's te kopen.

Nu weer verder. Vanavond weer lekker racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry trouwens dat ik gisteren zoveel races achter elkaar kon doen zonder gekicked te worden :P zal wel een hele schok geweest zijn. Had even alles gereset en leek wat beter te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
DigitalError schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:12:
Sorry trouwens dat ik gisteren zoveel races achter elkaar kon doen zonder gekicked te worden :P zal wel een hele schok geweest zijn. Had even alles gereset en leek wat beter te gaan.
Behalve toen we het over je ging hebben, toen viel je ineens offline :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Ik praat niets goed ik cheat ook sinds maandag. Vind het veel leuker om te kloten als heel de avond te racen of missies te doen, en dat kost (te) veel geld. Dan is cheaten een goede noodgreep.

Maar in mijn ogen zijn cash cards ook een soort cheaten... Waarom moet voor mensen met echt geld nu juist weer meer mogelijk zijn. Dit is in het echte leven zo, zou mooi zijn als dit in een spelletje niet zou zijn.

Maar racen vanavond lijkt me tof, weet alleen niet of ik er bij ben. Mijn vriendin moet ook weer eens aandacht krijgen (bereden worden klinkt ook grof ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XBL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:04:
[...]

Dat moet je d'r niet in lezen, want dat is niet zo.

Ik vind een valsspeler niet cool, maar iemand die schijnheilig is vind ik gewoonweg treurig. Wees een man en sta gewoon voor het feit dat je vals speelt en ga niet hypocriet doen dat er redenen zijn waarom het eerlijk oid zou zijn.
Schijnheilig is het laatste wat ik ben, volgens mij geef ik in een stuk tekst hiervoor dan ook prima aan dat IK inderdaad gebruik maakt van de glitch. Snap dan ook niet dat dat je hier overheen gelezen heb.
Daarnaast probeer ik niks goed te praten, geef alleen aan hoe ik het zie.

Zoals jij niet kan begrijpen dat ik meer plezier haal uit een glitch wat de levensduur GTA voor mij verlengd in plezier. Kan ik van jou niet begrijpen dat je zo enorm moeilijk doet over het feit dat iemand op een simpele manier meer geld (maar dan ook alleen geld) verdient dan jou.

Je bent waarschijnlijk avonden aan het ploeteren om een fatsoenlijk bedrag op de rekenen te krijgen en dit schiet je met 5 rps de lucht in. Gefrustreerd kom je hier nu afgeven op de mensen die wel lekker kunnen schieten en kloten zoals het ook bedoeld is.

Daarnaast zijn de mensen die zo meteen de hele dag Down the drain spelen ook cheaters, omdat op deze wijze meer RP te behalen is dan de missies nu aangeboden worden.
Deze spelers weten dan ook op een snellere manier een hogere rank te behalen, waardoor jou eerlijke manier van spelen ook belemmerd wordt (rps miniguns etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wanneer we met ze alle zitten te jagen op een speler in de Free-room wil het wel eens zijn dat ik meer ammo kwijt ben dan een ander. Zoals gister was er een speler die het ons vrij lastig maakte in zijn chopper.
Ik hoorde Fons zijn minigun kompleet leeg draaien en schoot zelf een stuk of 15 RPG's de lucht in om hem neer te krijgen. Wanneer dit succes heeft hoor ik dan ook verschillende mensen zeggen "lekker", "netjes', etc.
Anders kosten deze dingen zo ontzetten veel geld dat je 20 missies verder bent om het nogmaals te proberen.
Ja maar dat maakt je vorige opmerking niet minder krom. Aangezien jij en bv. Psycho glitchen zou ik volgens jou moeten weigeren om met jullie te spelen aangezien ik dan een zogenaamde medeplichtige ben. Dat jullie glitchen moet je jullie allemaal zelf weten en ook in het echte leven heb ik lol met mensen die niet altijd even eerlijk zijn /doen. Ik schiet gewoon met mijn pauper wapens en heb een constant tekort aan kogels. Mocht zelfs niet meer douchen en tv kijken van R* omdat ik geen gas en licht had betaald :+
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:00:
[...]

Tja waar ik een beetje mee zit is dat je op die manier natuurlijk de mensen die wél alleen in GOTP willen benadeeld. Zij kunnen er nu niet in omdat er mensen zijn die wisselen tussen (om maar eens wat te noemen) 4 verschillende crews.

Dit zou uiteraard gewoon moeten kunnen, maar aangezien R* niet echt hard werkt aan het verhogen van die limieten moet er natuurlijk wel ergens een grens getrokken worden.
Zolang het geen momentopname is kan dat een goed idee zijn. ik ben vrij actief in de crew , maar heb heel soms mijn eigen minicrew aan staan om wat sessies met vrienden te spelen die niet in de GOT crew kunnen dan wel mogen.
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:20:
[...]

Daarnaast zijn de mensen die zo meteen de hele dag Down the drain spelen ook cheaters, omdat op deze wijze meer RP te behalen is dan de missies nu aangeboden worden.
Deze spelers weten dan ook op een snellere manier een hogere rank te behalen, waardoor jou eerlijke manier van spelen ook belemmerd wordt (rps miniguns etc).
Nope dat zijn farmers. Duidelijk aangegeven door R* dat dit niet als cheat wordt gezien. Down the drain vind ik trouwens ook nog best lang leuk met de juiste groep. Noem dan Criminal records of Take off :p

[ Voor 32% gewijzigd door Beakzz op 13-11-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
Valt idd niets goed te praten!
Ik ben gewoon een hufter.
Hier en daar sneuvelen er wat vehicles van crewmates (collateral damages), maar ik geef geen f*ck, want ik misbruik toch wel het commend systeem... toch?

Ten eerste.
Ik sloop (op een zeldzame uitzondering na) NOOIT express vehicles van een ander, dit kunnen anderen beamen om al mijn geklaag dat ik niet weer een badsport in wil.

Ten tweede.
Dat ik om commends vraag is raar..?
Denk dat het systeem er niet voor niets in zit, waarom zou je anders iemand als HELPFULL of FRIENDLY commenden, lijkt me niets te veel gevraagd.
Ik sta altijd klaar voor mijn crewmates, of ik ze nou mag, ken of er niets mee heb, wat ik denk dat de bedoeling is van crews in the first place.

Ten derde.
Ik speel dit spel dusdanig veel dat ik best een geldige reden voor alles mag hebben, of dat nou tegenstrijdig is met een anders mening, maakt mij niet zoveel uit.
Moet je wat meer lobbies joinen waar bv Fons, Bando, Goodfella enz spelen, je mening word absoluut wat bijgedraaid.

Ik probeer me zelf niet in een goed daglicht te zetten, vind ik helemaal niet nodig.
Kan gelukkig alle sarcasme overal wel tussenuit vissen ;) (alsnog mijn excuses Sasha :P)

Edit.

Oja!!!
Rockstar zou te weinig verdiensten hebben?
Ik kan me nog een bericht herinneren 24 uur na release..
Nog niet eens te spreken over de eerste week!
Gelukkig stond er niet bekend dat ze van plan waren er een melkkoe van te maken??
Er staan ook nog betaalde dlc packs in de planning hea..?
(Dit staat trouwens compleet los van mijn meningen :P)

[ Voor 13% gewijzigd door pielepower op 13-11-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Is weer een plaatsje vrij, heb me net uitgeschreven bij tweakscrew 2 (ps3).
Haha is mooi klote kerel, dacht je er onder uit te kunnen ben je alsnog de sjaak x2... Nu ben ik mijn chauffeur kwijt.

Was verder weer wel tof gisteren trouwens, nog nooit zoveel jets bij elkaar gezien in de lucht. Wordt ook steeds drukker 's avonds lijkt wel, we hadden op 1 na een prive session met 15 man.

[ Voor 75% gewijzigd door KaptKeefmenneke op 13-11-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:00:

@jbk_23: No offence, maar volgens mij heeft R* heeft écht mijn cashcard niet nodig om die servers up te houden. Die jongens hebben genoeg geld verdient met de launch om de hele zaak een nieuwe auto te geven, dus ik denk dat die vlieger niet helemaal op gaat. Mijns inziens zijn die cashcards gewoon een manier om nóg meer geld binnen te harken... Voor RDR en eerdere GTA delen (waar de nadruk dus nog niet zo lag op die cards, of ze er zelfs niet waren) is ook genoeg DLC uitgekomen, waar je ook nog voor moest betalen. Iets wat bij GTA V zeker niet anders zal zijn.

Goed, die Beach bum, content creator en heists zullen gratis zijn, maar ik neem toch aan dat de eerste de beste échte DLC gewoon weer voor 24,99 in de PS/Xbox store te koop is...
Die vlieger gaat wel op, het is een bedrijf, die gaan voor winst, dus reken er maar niet op dat die een verliesgevende zaak laten staan.
Ik zeg niet dat ze die cash cards direct nodig hebben om break even te spelen oid, maar als die dingen niet verkopen dan reken er maar op dat de DLC duurder is, en als het echt tegenzit kan het zelfs reden zijn om de hele service op te heffen.
Het is en blijft een kapitalistisch bedrijf, en als iets op de lange termijn geen winst te boeken valt, dan kappen ze er mee, of ze gooien er een andere formule tegen aan.

EDIT:

Nog even voor de duidelijkheid he: jullie(wij) betalen voor GTA5.
GTA Online krijg je er gratis bij. (of andersom wat je wil, je krijgt iig al 1 product goedkoper/gratis)
Rockstar zou te weinig verdiensten hebben?
Ik kan me nog een bericht herinneren 24 uur na release..
Nog niet eens te spreken over de eerste week!
lekker kort door de bocht en niet naar de lange termijn kijken..
Omdat GTA 5 goed heeft verkocht moeten ze maar vanalles gratis weg gaan geven?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met je zelfkennis is iig niks mis ;)

Naja we kunnen er nog uren over ouwehoeren , maar dat badspot systeem is fucked. Als je spelers een beetje gek maakt in de free roam gaan ze standaard met een hoedje eindigen als wij daar zin in hebben.

Dat je bad sport kan krijgen met het vernietigen van PV's van je crewleden is natuurlijk helemaal te gek voor woorden. In een crew is namelijk heel makkelijk te reguleren wat er gebeurt met een persoon bannen. Als dat niet gebeurt moet gewoon alles binnen de crew mogelijk zijn imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
pielepower schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:25:

Ik probeer me zelf niet in een goed daglicht te zetten, vind ik helemaal niet nodig.
Kan gelukkig alle sarcasme overal wel tussenuit vissen ;) (alsnog mijn excuses Sasha :P)
Vooruit dan maar.... tis je ALWEER vergeven :) Maar denk maar niet dat ik ook nog maar 1 dollar op jouw ga wedden!!
Eerst 2 races winnen, vervolgens zet ik al mijn geld op je.... en verpruts je het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
@Beakzz: Mocht er voor zo iets gekozen worden, dan kondig ik dat zeker eerst aan, en dan zou het bijvoorbeeld iets kunnen worden in de trend van "Iedereen die op 1 december GOTP niet als actief heeft staan krijgt een kick. Dan hebben mensen (stel dat dat vandaag doorgevoerd zou worden) 2 weken kennisgeving gehad om er voor te zorgen dat op 1 december GOTP als actief staat. Dat zou dan betekenen dat je hem daarvoor, en daarna bijvoorbeeld best weer kunt wisselen, als hij op het betreffende meetmoment maar op GOTP staat.

Dit zal geen waterdichte methode zijn, maar aangezien R* geen manier heeft om zulke statistieken makkelijk bij te houden (je moet over iedere individuele member hoveren en dan een seconde of 2 wachten voordat er een popupje komt) is het niet te doen om bijvoorbeeld een week lang bij te houden wie wanneer welke crew als actief heeft staan.

Bovendien helpt het natuurlijk ook als je regelmatig online bent. Ik speel eigenlijk wel 3 tot 4 keer per week, dus zie genoeg mensen voorbij komen uit de crew. Mocht het dan zo zijn dat je GOTP op dat moment niet als actief hebt staan dan zou dat je nog kunnen helpen.

Wanneer er foutjes gemaakt worden (mensen die onterecht gekickt worden) dan kan dat uiteraard ook gewoon hersteld worden.

Maar, zoals gezegd, hier moet eerst nog maar over gesproken worden voordat er iets doorgevoerd wordt :)

@Piele:
Eens, jij bent gewoon een klojo, je verdient je 16 dagen bad sport en mag nooit meer om commends schooien! :+

@jbk_23:
R* is uiteraard kapitalistisch, maar je maakt mij niet wijs dat ze zonder die cashcards de boel op slot duwen omdat het niet genoeg opbrengt....

Zoals ik zei, bij RDR kon je (voor zover ik weet) uitsluitend met PS store tegoed dingen kopen, en die zooi draait al ruim 3,5 jaar. Idem met GTA 4.

Die cashcards zijn pas bij GTA V gekomen, en nu zouden ze ineens essentieel zijn om de boel draaiende te houden? Als R* straks ver genoeg is met de ontwikkeling van GTA 6, een nieuwe Max Payne, of welk spel dan ook, dan donderen ze ook de ontwikkeling van GTA Online gewoon dicht. Daar brengt mijn cashcard echt geen verandering in. Misschien dat er nog een keer een kleine patch of update komt, maar that's it.

Mijns inziens zeg jij hier namelijk dat wanneer wij met alle GOTP leden allemaal voor € 500,- cashcards zouden kopen ( = totaal € 150.000) dat R* dan wél nog (bijvoorbeeld) een jaar doorgaat met ontwikkelen, en zouden we dit niet doen dan ligt de server (kortgezegd) morgen plat.

Ik ben het met je eens dat er geld nodig is om DLC beschikbaar en rendabel te maken, maar om deze betaalbaar te houden vindt ik klinklare onzin. R* zet die dingen voor prijs X (wat gewoon een rendabele prijs is, niets meer en niets minder) in de markt. Goed dat kan een tientje meer of minder zijn, maar de cashcards hebben daar volgens mij geen invloed op (dat zou namelijk ook betekenen dat de DLC goedkoper wordt als er meer cashcards verkocht worden, maar dat is natuurlijk weer niet kapitalistisch).

Om het bovenstaande even in perspectief te zetten en nog maar een keer RDR aan te halen, daarbij waren cashcards niet mogelijk, maar toch komt er DLC uit. Waar is die van betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
[...]

Je geeft hiermee een voorbeeld waaruit juist wel blijkt dat je andere spelers benadeeld, namelijk degene in de chopper. Zonder al dat bij elkaar geglitchte geld was het je dus niet gelukt die speler te killen en nu is hij dus de sigaar van jullie glitchen. Oftewel, de crew wordt er misschien wel beter op, maar anderen niet.

Maar goed, deze glitches zijn nu al zo lang bekend en dat R* er nog steeds niets aan heeft gedaan is gewoon treurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb niets tegen glitchen. Als je daar de tijd voor hebt moet je dat vooral doen. Ik besteed die weinig tijd die ik heb om online te spelen liever om daadwerkelijk te spelen dan tijd kwijt te zijn met glitchen. Dus dan heb ik pas level 30 na een paar weken, net een eerste appartement van 215k gekocht en iets van 40k over ofzo.
So what? Ik vermaak me prima als ik crewleden tegenkom in freeroam. Freeroamen doe ik niet als er geen crewmembers online zijn, want ik vind het dan saai omdat er niks zinnigs te doen is of ik wordt gelijk doodgeschoten door onbekenden. Eigenlijk blijf ik alleen in freeroam om de bounty op mijn eigen hoofd te kunnen cashen.

Het valt me trouwens behoorlijk op dat ik zelfs op congressen aan mensen vraag of ze ook GTA Online spelen... :D

En iedereen die ik op zo'n congres of bijeenkomst spreek vindt het dan (heel schijnheilig) wel erg gewelddadig en het taalgebruik grof, terwijl ik zeker weet dat ze genieten want ze hebben het wel :+

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
Pinas schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:53:
[...]

Je geeft hiermee een voorbeeld waaruit juist wel blijkt dat je andere spelers benadeeld, namelijk degene in de chopper.
Je weet dat choppers onbeperkt voor iedereen spawnen hea..?
Ongeacht hoeveel centjes je hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door pielepower op 13-11-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
pielepower schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:57:
[...]

Je weet dat choppers onbeperkt voor iedereen spawnen hea..?
Je weet dat dat niet het punt is dat ik maak hea..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
Pinas schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:57:
[...]

Je weet dat dat niet het punt is dat ik maak hea..?
My bad ;)

Maar een chopper haal je het makkelijkste uit de lucht met een assault rifle..
Kost geen kl**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Vraagje. Kun je vanuit de bad sport lobby nog wel races joinen van ons ? (geen bad lobby mensen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
Michaelg schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:02:
Vraagje. Kun je vanuit de bad sport lobby nog wel races joinen van ons ? (geen bad lobby mensen)?
Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
pielepower schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:59:
[...]

My bad ;)

Maar een chopper haal je het makkelijkste uit de lucht met een assault rifle..
Kost geen kl**t.
True, maar je hebt natuurlijk met veel geld wel wat voordelen tegenover de eerlijk spelende paupers.

Misschien een idee voor R* om een gamemode te maken waarbij je gewoon de gehele wereld hebt en daarmee alles tot je beschikking (wat betreft wapens, tanks etc). Dat je voor elke kill nog wat geld verdiend voor de standaard modus oid. Kan wel leuke chaotische gameplay opleveren en heb je bovendien geen gezeik met bad sport.

[ Voor 3% gewijzigd door Pinas op 13-11-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:53:
@jbk_23:
R* is uiteraard kapitalistisch, maar je maakt mij niet wijs dat ze zonder die cashcards de boel op slot duwen omdat het niet genoeg opbrengt....

Zoals ik zei, bij RDR kon je (voor zover ik weet) uitsluitend met PS store tegoed dingen kopen, en die zooi draait al ruim 3,5 jaar. Idem met GTA 4.

Die cashcards zijn pas bij GTA V gekomen, en nu zouden ze ineens essentieel zijn om de boel draaiende te houden? Als R* straks ver genoeg is met de ontwikkeling van GTA 6, een nieuwe Max Payne, of welk spel dan ook, dan donderen ze ook de ontwikkeling van GTA Online gewoon dicht. Daar brengt mijn cashcard echt geen verandering in. Misschien dat er nog een keer een kleine patch of update komt, maar that's it.

Mijns inziens zeg jij hier namelijk dat wanneer wij met alle GOTP leden allemaal voor € 500,- cashcards zouden kopen ( = totaal € 150.000) dat R* dan wél nog (bijvoorbeeld) een jaar doorgaat met ontwikkelen, en zouden we dit niet doen dan ligt de server (kortgezegd) morgen plat.

Ik ben het met je eens dat er geld nodig is om DLC beschikbaar en rendabel te maken, maar om deze betaalbaar te houden vindt ik klinklare onzin. R* zet die dingen voor prijs X (wat gewoon een rendabele prijs is, niets meer en niets minder) in de markt. Goed dat kan een tientje meer of minder zijn, maar de cashcards hebben daar volgens mij geen invloed op (dat zou namelijk ook betekenen dat de DLC goedkoper wordt als er meer cashcards verkocht worden, maar dat is natuurlijk weer niet kapitalistisch).

Om het bovenstaande even in perspectief te zetten en nog maar een keer RDR aan te halen, daarbij waren cashcards niet mogelijk, maar toch komt er DLC uit. Waar is die van betaald?
RDR is zoveel kleiner als GTA Online (kwa serverpark) dus kosten zijn daar ook veel lager en ook de ontwikkelkosten van RDR lagen een heel stuk lager.

Dit heb ik al eerder geschreven (misschien heb je er overheen gelezen, ik zeg niet dat die cashcards direct bepalend zijn voor het online houden van de servers. Ik zeg dat als niemand (dus niet alleen die 600 van tweakers waar jij het over hebt) die dingen koopt, dat dat op de lange termijn best wel van invloed kan zijn.
Verder heb ik ook niet gezegd dat DLC goedkoper zou worden als er veel CC verkocht zouden worden, wel dat het duurder kan gaan worden bij te weinig verwachte inkomsten.

Dat jij dat allemaal afdoet als onzin moet je zelf weten, ik heb daar andere ervaringen mee.

En verder (aan iedereen): Veel plezier in GTAO wat je ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinas schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:53:
[...]

Je geeft hiermee een voorbeeld waaruit juist wel blijkt dat je andere spelers benadeeld, namelijk degene in de chopper. Zonder al dat bij elkaar geglitchte geld was het je dus niet gelukt die speler te killen en nu is hij dus de sigaar van jullie glitchen. Oftewel, de crew wordt er misschien wel beter op, maar anderen niet.

Maar goed, deze glitches zijn nu al zo lang bekend en dat R* er nog steeds niets aan heeft gedaan is gewoon treurig.
Als de chopper exclusief was en alleen te verkrijgen was voor 1,75 miljoen wel. Dan levert hem een voordeel op om in de chopper te zitten en vele tweakers (in dit geval) neer te knallen vanuit de lucht.
Aangezien deze vanaf een bepaald level onbeperkt spawnen is de hele uitdaging om juist hiervoor geld te sparen weg. Dit is jammer in mijn opzicht en daarom levert het ons ook geen voordeel op.
Afgezien van het feit dat ik nu meer rps kan schieten had ik ook gewoon kunnen kiezen voor een chopper die naast de zijne staat en hem daarmee neer te halen.

Ik snap absoluut je punt, moneyglitch kan een groot voordeel zijn wanneer je alleen met geld jezelf kan onderscheiden van de rest. Dit is op dit moment niet het geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:13:
[...]

Als de chopper exclusief was en alleen te verkrijgen was voor 1,75 miljoen wel. Dan levert hem een voordeel op om in de chopper te zitten en vele tweakers (in dit geval) neer te knallen vanuit de lucht.
Aangezien deze vanaf een bepaald level onbeperkt spawnen is de hele uitdaging om juist hiervoor geld te sparen weg. Dit is jammer in mijn opzicht en daarom levert het ons ook geen voordeel op.
Afgezien van het feit dat ik nu meer rps kan schieten had ik ook gewoon kunnen kiezen voor een chopper die naast de zijne staat en hem daarmee neer te halen.

Ik snap absoluut je punt, moneyglitch kan een groot voordeel zijn wanneer je alleen met geld jezelf kan onderscheiden van de rest. Dit is op dit moment niet het geval!
Ben ik niet helemaal met je eens, want ik vind wel dat je een voordeel hebt met veel geld. Geen enorm voordeel, maar wel een voordeel. Het had je namelijk meer moeite gekost om die chopper anders neer te halen (aangezien je eerst een buzzard zou moeten gaan ophalen en hij je onderweg wellicht al een keer of 10 zou hebben opgeblazen). De glitches bepalen dus de keuzes die je moet maken in het spel, even snel 10 raketten afvuren of op zoek naar een buzzard.

Ben het wel met je eens dat het leuker had geweest als die buzzards niet overal spawnen maar je er voor had moeten sparen. Nu heb je geen enkele reden om er 1 te kopen.
Pagina: 1 ... 22 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com