Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Neefdave schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:32:
Gisteravond flink zitten ouwehoeren met PIELE, rubensaurus, Taenadar, GoodxFella, fonsmeister, Lrod01, Little_byte, bikeparksfa en beginnen01. We kwamen op het fantastische idee om met alle tweakers op het hoogste gebouw een crew foto te maken. Dmv een cargobob werden alle auto's op het dak gezet en dat ging niet altijd even soepel. Ik noem een auto's die op de kop er op komen en de cargobob die bijna meerdere keren bijna iedereen van het dak af duwt. Bij het parkeren wilde er ook wel eens een auto sneuvelen.

Om vervolgens destruction derby te doen en een auto als schans te gebruiken, moest je bij zijn haha.
Die paar andere niet-gotp werden vervolgens in stijl met een brandweer auto opgejaagt!

[afbeelding]
Wat een spel _/-\o_

Foto's zien er goed uit!
Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar met een nog grotere groep!

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Nog een ander idee voor vanavond:

Is er iemand bevriend met leden van een andere crew? We kunnen dan een invite only server starten met 8 tweakers en 8 leden van een andere crew uitnodigen voor een crewwar in die server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
fonsmeister schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:10:
Nog een ander idee voor vanavond:

Is er iemand bevriend met leden van een andere crew? We kunnen dan een invite only server starten met 8 tweakers en 8 leden van een andere crew uitnodigen voor een crewwar in die server
Ben voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:02
Helemaal voor!!!1!1

Denk dat we gisteren een hoogtepunt bereikt hebben in aktie!
Begon leuk met een beetje crew on crew terror, waarna de meisjes van het tegen team het leuk vonden om in de garage gestalde tanks naar buiten te slepen, waar je dus een badsport voor krijgt, mocht je deze wrecken en mensen gingen kicken.
Dat kon natuurlijk niet ongestraft blijven en werden de garages leeg getrokken om onze eigen claims op te eisen.... Met succes :)
Binnen no-time liepen er 2 met het welbekende mutsje.
Toen was het aan hun de beurt om weer irritant te wezen en (onschendbaar) door de stad te cruzen en alles en iedereen op hun pad neer te maaien.
Dit duurde ook niet lang, omdat het langzamerhand duidelijk werd dat er niet geschoten kon worden...

Win.

Nog even voor de duidelijkheid, dit begon als een fatsoenlijke crew war, jammer dat het zo moet bij sommigen.

Bij deze nog mijn excuses voor alle "collateral damages" en dank voor geweldig teamwork en mooie foto's van Neefdave :D

Nu eerst Mors bellen en weer ammo halen. :-)

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Het was weer geniaal gisteren :D

@Neefdave: toffe foto's!

Nog wat foto's:

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/0_0-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/0_0-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/0_0-4.jpg

[ Voor 82% gewijzigd door MoietyMe op 09-11-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:58
Even in navolging van mijn vorige bericht (klik):

Aangezien we ruim 15 uur verder zijn en ik van de betreffende mensen nog steeds niets gehoord heb, zijn de invites verwijderd.

Overigens geldt nog steeds, stond jouw naam tussen het eerder genoemde lijstje, stuur even een DM of laat het in dit topic even weten en ik stuur je graag een nieuwe invite :)

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 18:27
Eindelijk was de cloud weer up en kon ik mijn Rockstar profile updaten. Hierbij mijn inviterequest voor de TweaksCrewPS3. Nickname PSN & Rockstar social club: Tresor_NL

Helaas geen stimulus package omdat mijn huidige character van 2 november is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Invite is geaccepteerd, welkom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 18:27
Dank voor het toevoegen! Ik wilde net ingaan op de invite, maar liep weer tegen de cloud aan die down was. Kennelijk zijn de server problemen van de eerste weken nog niet helemaal afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Sorry fons, kan voorlopig nie racen nie :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pm6fJO9l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:48
Haha gerechtigheid. Wat had je gedaan?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Thnx :')

Maar eh zonder gein, was een beetje wazig... Heb in 3 dagen tijd genoeg personal vehicles opgeblazen, maar vandaag pas 1 (en die ging ook nog per ongeluk - hoewel dat voor 't systeem geen drol uitmaakt), en toen kreeg ik een hoedje :')

Toen begon de wazigheid.... Nielzz zat nog in mijn sessie (verder kon er niemand bij komen want ik was bad sport - waarom hij er nog wel in zat is me een raadsel maar á la). Enfin, hij geeft mij een paar commends, en ineens zitten er weer 7/8 man in die sessie :X

Toen heb ik geprobeerd om te kijken of ik terug kon naar een public session (voor zover ik daar nog niet in zat) wat zonder probleem ging (kreeg ook een berichtje toen ik daar in kwam met "You have been forgiven") had alleen nog wel met m'n hoedje op...

Kom ik dus in die public session bij Piele, alles werkt allemaal prima. Ook hij geeft me een paar commends, alles nog steeds prima, geen berichtjes over bad sport meer gehad of niks.

Ik verkoop een auto (en nee, voor de verandering wilde ik daarna geen character wisselen :')), kom ik in een bad sport lobby :')

Ik zit in die lobby, krijg ik eerst een popupje met je bent nog 1 dag en 23 uur in bad sport. 2 minuten later een nieuw popupje met je bent nog 15 minuten bad sport, en daarna weer een popupje met je bent nog 1 dag en 22 uur bad sport :')

Snap er niks meer van maar goed, heb inmiddels wel alles van Warstock maar gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begon allemaal bij Bandeleros!
Had net die chrome auto uit de garage gereden voor Nielsje.
Rij vol enthousiastme naar het vleigveld! Zie een tank achtervolgt door politie rond rijden en voordat ik kon knipperen met me ogen was ik dood!

Zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om elkaar af en toe even een commend te struren.
Gister nacht hebben we (piele fons goodfellah) handen vol persoonlijke autos opgeblazen!
Doordat we elkaar steune in de commend is ONS niks overkomen, zoals piele al beschreef ging het hun wat minder goed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Mja een ding is zeker. Als ik weer terug ben in de normale sessies heb ik minimaal 25 miljoen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Good Fella schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:08:
Het was weer geniaal gisteren :D

@Neefdave: toffe foto's!

Nog wat foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik een nachtje niet online, krijg je dit! :9 Morgen ben ik er weer, wat een game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vond de races van gisteren wel leuk, meteen na de start werden er 5 autos op geblazen waardoor ik redelijk vooraan reed. Met ern pistool kan je dan weinig uithalen. Had zelf een lekke band waardoor je dan niet feel meer betekend.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Ai, das minder!
Wat geeft de teller vandaag aan, hoelang nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:44:
Even weer een update m.b.t. de crew:

Er zijn momenteel 295 members, en er staan nog 5 requests open (zie hieronder). Dit houdt in dat de crew dus weer bijna vol is...

Ik wacht daarom even met het accepteren van deze invites totdat ik zeker weet dat we hier met bekenden te maken hebben, aangezien ik van deze gebruikers verder niets meer heb gehoord.

Staat je naam in onderstaand overzicht, meld dat dan even (hier of via een DM), dan kan ik je invite accepteren.

[afbeelding]
(Klikbaar)
Hallo ik ben Assassins8913 ben een neef van Xenad hij is al jaren lid van jullie forum.
Volgens mij zit ik nu ook al bij TweaksCrew :) Maar toch even hier melden wie ik ben en hoe ik bij jullie terecht kom.

Mvg Assassins8913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik zag je er net nog niet bij staan, maar zit nu even op m'n telefoon dus dat werkt niet echt lekker. Zal straks even goed kijken en mocht je er inderdaad nog niet bij zitten dan invite ik je even :)

Je zat inderdaad nog niet bij de crew. Ik heb je een nieuwe invite gestuurd. Dus als je die even accepteert dan zou alles goed moeten komen :)

N.b. Mocht je nu online zijn, dan moet je even GTA opnieuw opstarten. Op je PS3 zie je anders de invite niet en wanneer je accepteert via Social Club verschijnt de Crew niet in beeld op je PS3.

En @Fons, rond 01:30 zei dat ding 1 dag en (ik dacht) 15 uur. Dus dat zal ergens maandagavond zijn dat ik weer terug kan denk ik (zou wel kloppen aangezien ik 2 dagen kreeg op zaterdagmiddag/avond) :p

[ Voor 41% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 10-11-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
XBL schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 10:49:
Wtf was er gisteren op de Xbox aan de hand? Ik zat in een session waar op een gegeven moment crew members elkaar aan de lopende band afschoten. Ik snap nog wel dat je op me gaat schieten als ik met een niet-crewmember in een auto zit en hij schiet iedereen overhoop, maar als ik vervolgens in m'n eentje ergens rondloop dan geldt volgens mij nog steeds dat je andere crewmembers niet om zeep helpt (zeker als die jou nog niet gekilled heeft).
pm mij de namen even door als je wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-09 00:56

XBL

servival7 schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:28:
[...]

pm mij de namen even door als je wilt. :)
Pfoe, geen idee meer. Paar bekende namen (als in: ik heb ze vaker gezien). Vond het vooral raar dat het helemaal los ging, dus hoopte dat er iemand in dit topic mee leest die mss er iets over kon zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
XBL schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:30:
[...]

Pfoe, geen idee meer. Paar bekende namen (als in: ik heb ze vaker gezien). Vond het vooral raar dat het helemaal los ging, dus hoopte dat er iemand in dit topic mee leest die mss er iets over kon zeggen.
Had je niet toevallig een bounty op je hoofd staan, vziw ben je dan voor iedereen een rood stipje en niet direct herkenbaar als crew member.
Is mij laatst ook overkomen waar ik overigens netjes excuus voor kreeg.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-09 00:56

XBL

LoneRanger schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:46:
[...]

Had je niet toevallig een bounty op je hoofd staan, vziw ben je dan voor iedereen een rood stipje en niet direct herkenbaar als crew member.
Is mij laatst ook overkomen waar ik overigens netjes excuus voor kreeg.
Nee, en sowieso zie je dan nog steeds het groen van de crew om het rode stipje.

Zoals ik aangaf zat ik in eerste instantie met een non-Tweaker in een auto (en later een heli) en hij was nogal trigger happy. Vind het ook niet erg als ik op dat moment word gekilled, maar wel suf als ik in m'n eentje rondloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was er laatst iemand opzoek van GOTP naar de auto van Micheal (online)..
Ik heb hem in me garage staan, als je deze aan je collectie wilt toevoegen hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 17:57
PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:47:
Mja een ding is zeker. Als ik weer terug ben in de normale sessies heb ik minimaal 25 miljoen :')
Hoe kom jij aan 25mil :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y1PevcPl.jpg

Durf je een gokje wagen hoe ik daar aan ga komen? :')

[ Voor 10% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 10-11-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:36:
Volgens mij was er laatst iemand opzoek van GOTP naar de auto van Micheal (online)..
Ik heb hem in me garage staan, als je deze aan je collectie wilt toevoegen hoor ik het graag.
Yup thats me , maar wil niet dupen :) Wil hem vinden ook al is het freakin onmogelijk zonder dat smsje van Simon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update;

TowTruck;
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5347/8H9NK8xX5UGIXzpSglT3zQ/0_0.jpg

Micheal;
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3243/3_28i7zHhE-u8LxNQQizSw/0_0.jpg

Sultan RS, Spacedocker en RatLoader
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5865/E2gfJNElckS_aJB3tEFHyw/0_0.jpg

Franklins Buffalo
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2963/CaDcQp3dFkW-fzzgvTnimw/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:02
Dips op de towtruck!!1!
Kom er aan.. :)

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die towtruck is kick :) met 2 kan je auto's in de lucht hangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvesterb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-07 15:17
PsychoMantis_NL schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:17:
[...]

Durf je een gokje wagen hoe ik daar aan ga komen? :')
Werkt dit nog steeds dan na de update? Dan moet ik volgende week nog effe aan de gang! >:)

Hetzelfde verhaal voor de garage glitch of werkt die niet meer?

[ Voor 10% gewijzigd door Sylvesterb op 10-11-2013 15:14 ]

PSN & R* Social: Sylvesterb001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me net aangemeld voor de
"TweakscrewPS3"
"TweaksCrew 3"
"TweaksCrew 2"

Ik had gelezen dat jullie moetten accepteren voor ik er in kan...
Maar blijkbaar zit ik er al in.
Mocht ik ergens dubbel in de lijst zitten en dit niet mat, mogen jullie me altijd eruit gooien.
Als ik maar ergens in zit.

Alvast bedankt ;-)

Groeten
M1chao
PSN= Tuningjg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJMurcielago - wat een kill met die F16 op t strand! Haha! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:35:
DJMurcielago - wat een kill met die F16 op t strand! Haha! :')
Ja, ik kon je niet vinden. Dus dan maar zo

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Sylvesterb schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:12:
[...]

Werkt dit nog steeds dan na de update? Dan moet ik volgende week nog effe aan de gang! >:)

Hetzelfde verhaal voor de garage glitch of werkt die niet meer?
Garage glitch weet ik niet, maar aangezien de rest allemaal nog wel werkt zal die het ook nog wel doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvesterb
PsychoMantis_NL schreef op zondag 10 november 2013 @ 17:24:
[...]

Garage glitch weet ik niet, maar aangezien de rest allemaal nog wel werkt zal die het ook nog wel doen :+
Dat is mooi! Dacht aan 4 miljoen voldoende te hebben. Helaas niet dus.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
[...]

Los Santos Customs glitch werkt nog gewoon met 1.05. Heb er inmiddels ook een paar miljoentjes mee binnengeharkt.

Ik had net nog een rare bug, kwam in mijn garage terecht en die was ineens helemaal leeg, kon ook niet meer naar buiten en niet naar m'n appartement. De lift was er wel en kon daar gewoon instappen maar die deed niks.
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3640/cDabwspEF0eZQGsvMF0LNg/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9469/i2OTXwnhnUOEepizKVOfIg/0_0.jpg

Ik heb nu een entity, riot van, adder, akuma, JB700, dominator en baller in m'n garage. ben van plan om m'n Dominator (muscle) te vervangen voor deze:

[ Voor 11% gewijzigd door gise op 10-11-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die TowTruck werkt helaas niet goed online.

Zodra ik online met de Towtruck een auto (willekeurig) "aanhaak", loopt bij iedereen die zich buiten mijn drawdistance (zoals ze dat mooi zeggen) bevind vast!!
Dit betekend dat er geen beweging meer in de playstation zit en deze met de powerknop op de ps3 uit/ aan gezet moet worden.

Erg vervelend voor de spelers die zich buiten mijn drawdistance bevinden. Mijn excuse dan ook aan alle spelers die hier de dupe van waren deze middag.

Ik laat hem voorlopig lekker in de garage staan, wacht wel tot dit gefixed is (truck verwijderen/ fixe maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Geen plekje meer in de Crew?
Moest helemaal opnieuw beginnen met een andere PSN omdat mijn huidige PSN account niet werkte met Social club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
melvin0907 schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:51:
Geen plekje meer in de Crew?
Moest helemaal opnieuw beginnen met een andere PSN omdat mijn huidige PSN account niet werkte met Social club.
Momenteel is de crew inderdaad weer vol, wat inhoudt dat ik ergens deze week ga proberen de mensen die wat te vertellen hebben aan de oren te trekken om met ideeën te komen over een tweede opschoonronde. Zodra hier iets over bekend is zal dit hier teruggekoppeld worden :)

offtopic:
Input uit andere hoeken is uiteraard ook welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Oke top hoor het dan wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 17:57
[...]

Kan je mij een PM doen met wat "de rest" is? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvesterb
Neefdave schreef op zondag 10 november 2013 @ 20:06:
[...]

Kan je mij een PM doen met wat "de rest" is? Alvast bedankt!
Deze zou ik ook graag ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
*snip* wut... misschien eerst lezen :+

RP Glitch werkt nog, het continu verkopen van auto's werkt nog, en god mode werkt ook nog... Meer info hierover heb ik al tig keer gegeven in dit topic (m.u.v. god mode want daar doe ik niet aan).

[ Voor 163% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 10-11-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Updatje: deze week niet online tot sowieso donderdagavond en heel misschien pas weer volgende week maandag online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Oké, ik ben klaar met de bad sport lobbies... Uit verveling maar Warstock, Dock Tease, Pedal and Metal én Elitas Travel leeg gekocht :+

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5779/tNqdzJMCXkmVznk1ovvMzg/0_0.jpg
oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leuk hoedje xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ja goed hè, straks had ik ook nog schmink op en een legerbroekje aan, maar toen ik m'n Titan kocht was dat allemaal ineens weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Wie heeft voor mij de link voor het juiste filmpje van zowel de RP als de money glitch?

Bedoel dan na de 1.05 update.

lukt me niet met die money glitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:14:
Oké, ik ben klaar met de bad sport lobbies... Uit verveling maar Warstock, Dock Tease, Pedal and Metal én Elitas Travel leeg gekocht :+
[/center]
Wanneer je weer je hoedje af mag doen, gaan we dit vieren op je jacht die je gekocht heb!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik dacht dat badsport voor auto's gold voor het opblazen van een auto.

Ik kreeg gister een badsport omdat ik de auto man iemand anders destroyde door er mee in het water te rijden(en van te voren eruit te springen). Dat mocht blijkbaar ook niet:P

Gelukkig alleen de warning gehad:P

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:48:
[...]

Wanneer je weer je hoedje af mag doen, gaan we dit vieren op je jacht die je gekocht heb!!!
Vanavond dus! :)

melvin0907 schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:44:
Wie heeft voor mij de link voor het juiste filmpje van zowel de RP als de money glitch?

Bedoel dan na de 1.05 update.

lukt me niet met die money glitch.
Nog 1 keer dan...
  1. Druk op Start -> Online -> Options en zet Spawn Location op last* ;
  2. Koop of jat een verkoopbare auto (geen supercar/te dure sportscar dus);
  3. Rijdt Los Santos Customs in en tune deze auto met alle updates die je hebt vrijgespeeld**;
  4. Rijdt Los Santos Customs weer uit en wacht tot de data is opgeslagen (oranje cirkel moet in beeld geweest zijn)
  5. Rijdt Los Santos Customs weer in en ga naar Sell***;
  6. Als de vraag komt of je zeker weet dat je de auto wilt verkopen, kies ja;
  7. Nu druk je, terwijl er aan de linkerkant SOLD staat, en je rechtsboven het geld bijgeschreven ziet worden op Start -> Online -> Swap Character;
  8. Er wordt gevraagd of je dit zeker weet, selecteer ja;
  9. Vervolgens kom je in het Character Selection scherm. Hierin is je laatste (= huidige) character al geselecteerd. Druk simpelweg op X (PS3) of A (X360) om te bevestigen dat je dit character wilt kiezen;
  10. Klaar. Je spwant nu in een (nieuwe) online sessie, met je zojuist verkochte auto en met het geld ****.
* Deze stap is niet verplicht, het zorgt er alleen voor dat je niet in je appartement spawnt en bespaart daarmee tijd. Dit wil je, want je bent aan het glitchen dus dat moet zo snel mogelijk.

** Tip: Koop zo'n belachelijke muzikale toeter (ik gebruik altijd de duurste). Deze (imo) onzin update voor je auto voegt direct +/- 20.000 aan de verkoopwaarde van je auto toe.

*** Als je de vraag krijgt of je je auto wilt repareren, doe dit niet. De schade is altijd zo groot als het verschil in maximale verkoopwaarde. Is je auto onbeschadigd 100.000 waard, en je kunt hem repareren voor 1.000, dan kun je hem met beschadiging verkopen voor 99.000. Je wint dus niets met het repareren.

**** Je spawnt meestal in de buurt van waar je spel het laatst is opgeslagen (bij stap 4 dus), maar af en toe kan het voorkomen dat je óf alsnog in je appartement spawnt, of een paar honderd meter van Los Santos Customs af. Over het algemeen zul je echter om de hoek, voor de deur of zelfs in Los Santos Customs spawnen. Wat ik altijd doe als ik onverhoopt toch in mijn appartement spawn, is even m'n nummerplaat veranderen (goedkoopste optie) er weer uit rijden zodat een nieuwe save getriggerd wordt, en dan verder met het lijstje vanaf punt 5.

Let op: Ik heb het zelf al een aantal keer meegemaakt dat de glitch na een aantal keer "mislukt" en de auto dus "echt" verkocht wordt (ondanks dat je niets anders doet als de vorige keer toen het wel goed ging). Geef dus niet al je geld uit maar houdt minimaal +/- 200.000 apart zodat je je auto kunt vervangen en weer kunt tunen mocht dit bij jou gebeuren.

Die 200.000 is uiteraard een richtlijn. Ik heb een BMW die ik standaard gebruik om te glitchen. Deze kost (aanschaf) 80.000, en daarna 175.000 om te tunen.

[ Voor 8% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 11-11-2013 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 23:53
Vanavond nog mensen online? Om te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 00:04
En dat van onze crewleader! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Ga het proberen, als ik nu ook badsport word weet jij ook direct de reden, ghehehe :P.

Bedankt voor de moeite, lijkt me duidelijke handleiding.
PsychoMantis_NL schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:06:
[...]

Vanavond dus! :)

[...]

Nog 1 keer dan...
  1. Druk op Start -> Online -> Options en zet Spawn Location op last* ;
  2. Koop of jat een verkoopbare auto (geen supercar/te dure sportscar dus);
  3. Rijdt Los Santos Customs in en tune deze auto met alle updates die je hebt vrijgespeeld**;
  4. Rijdt Los Santos Customs weer uit en wacht tot de data is opgeslagen (oranje cirkel moet in beeld geweest zijn)
  5. Rijdt Los Santos Customs weer in en ga naar Sell***;
  6. Als de vraag komt of je zeker weet dat je de auto wilt verkopen, kies ja;
  7. Nu druk je, terwijl er aan de linkerkant SOLD staat, en je rechtsboven het geld bijgeschreven ziet worden op Start -> Online -> Swap Character;
  8. Er wordt gevraagd of je dit zeker weet, selecteer ja;
  9. Vervolgens kom je in het Character Selection scherm. Hierin is je laatste (= huidige) character al geselecteerd. Druk simpelweg op X (PS3) of A (X360) om te bevestigen dat je dit character wilt kiezen;
  10. Klaar. Je spwant nu in een (nieuwe) online sessie, met je zojuist verkochte auto en met het geld ****.
* Deze stap is niet verplicht, het zorgt er alleen voor dat je niet in je appartement spawnt en bespaart daarmee tijd. Dit wil je, want je bent aan het glitchen dus dat moet zo snel mogelijk.

** Tip: Koop zo'n belachelijke muzikale toeter (ik gebruik altijd de duurste). Deze (imo) onzin update voor je auto voegt direct +/- 20.000 aan de verkoopwaarde van je auto toe.

*** Als je de vraag krijgt of je je auto wilt repareren, doe dit niet. De schade is altijd zo groot als het verschil in maximale verkoopwaarde. Is je auto onbeschadigd 100.000 waard, en je kunt hem repareren voor 1.000, dan kun je hem met beschadiging verkopen voor 99.000. Je wint dus niets met het repareren.

**** Je spawnt meestal in de buurt van waar je spel het laatst is opgeslagen (bij stap 4 dus), maar af en toe kan het voorkomen dat je óf alsnog in je appartement spawnt, of een paar honderd meter van Los Santos Customs af. Over het algemeen zul je echter om de hoek, voor de deur of zelfs in Los Santos Customs spawnen. Wat ik altijd doe als ik onverhoopt toch in mijn appartement spawn, is even m'n nummerplaat veranderen (goedkoopste optie) er weer uit rijden zodat een nieuwe save getriggerd wordt, en dan verder met het lijstje vanaf punt 5.

Let op: Ik heb het zelf al een aantal keer meegemaakt dat de glitch na een aantal keer "mislukt" en de auto dus "echt" verkocht wordt (ondanks dat je niets anders doet als de vorige keer toen het wel goed ging). Geef dus niet al je geld uit maar houdt minimaal +/- 200.000 apart zodat je je auto kunt vervangen en weer kunt tunen mocht dit bij jou gebeuren.

Die 200.000 is uiteraard een richtlijn. Ik heb een BMW die ik standaard gebruik om te glitchen. Deze kost (aanschaf) 80.000, en daarna 175.000 om te tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Als je nog niet zoveel geld hebt en je gebruikt je nieuw ge-glich-te geld om je te verkopen te upgraden, vergeet dan ook niet om even weer Los Santos Customs uit te rijden en je sessie te laten opslaan, anders ben je je upgrades en het geld kwijt daarna.

Ikzelf doe deze glitch met m'n geupgrade Vapid Dominator (muscle), deze kan ik verkopen voor 88.000 per keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Top handleiding,

Nog 1 vraagje moet je een trager kopen voor je auto of juist niet?

En alleen in invite only sessie of maakt dit niet uit?

[ Voor 25% gewijzigd door melvin0907 op 11-11-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvesterb
Senaxx schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:33:
[...]

En dat van onze crewleader! :o
Je kan niet zeggen dat hij niet behulpzaam is! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Als je de auto koopt krijg je automatisch een tracker & verzekering er gratis bij. Mocht je er een stelen dan krijg je de tracker als je voor de 1e keer je garage in rijdt voor niks. Ik durf alleen niet te zeggen of dit verplicht is voor de glitch. Ik zou het voor die paar centen echter wel maar even doen, omdat het dan pas écht je personal vehicle is (en je hem dus ook weer op kunt vragen mocht je hem (laten) slopen). Ik durf namelijk niet te zeggen of je, wanneer je de glitch uitvoert in een non-personal vehicle, je ook weer in deze auto terugspawnt.

M.b.t. invite only of niet: Ik glitch als ik daar zin in heb :9 Invite only maakt het makkelijker omdat mensen je dan niet af kunnen schieten of kunnen reporten, maar daar maak ik me niet zo druk om.

Het valt me bovendien op dat wanneer je de auto "verkocht" hebt, je vaak in een nieuwe sessie terecht komt. Nou weet ik niet of je als je de glitch in een invite only sessie doet je daarna in een open sessie komt, of toch weer in een invite only, maar dat kun je gewoon even proberen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 23:53
PsychoMantis_NL schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:02:
Als je de auto koopt krijg je automatisch een tracker & verzekering er gratis bij. Mocht je er een stelen dan krijg je de tracker als je voor de 1e keer je garage in rijdt voor niks. Ik durf alleen niet te zeggen of dit verplicht is voor de glitch. Ik zou het voor die paar centen echter wel maar even doen, omdat het dan pas écht je personal vehicle is (en je hem dus ook weer op kunt vragen mocht je hem (laten) slopen). Ik durf namelijk niet te zeggen of je, wanneer je de glitch uitvoert in een non-personal vehicle, je ook weer in deze auto terugspawnt.

M.b.t. invite only of niet: Ik glitch als ik daar zin in heb :9 Invite only maakt het makkelijker omdat mensen je dan niet af kunnen schieten of kunnen reporten, maar daar maak ik me niet zo druk om.

Het valt me bovendien op dat wanneer je de auto "verkocht" hebt, je vaak in een nieuwe sessie terecht komt. Nou weet ik niet of je als je de glitch in een invite only sessie doet je daarna in een open sessie komt, of toch weer in een invite only, maar dat kun je gewoon even proberen natuurlijk :)
Uit anonieme bron heb ik vernomen dat je vanuit een invite only sessie in een open sessie terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Thankx voor alle reacties.

Ook mij is het nu voor het eerst in me leven gelukt om te glitchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
melvin0907 schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:14:
Thankx voor alle reacties.

Ook mij is het nu voor het eerst in me leven gelukt om te glitchen.
*O* Geef die jongen een lintje *O* :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bighugelabs.com/img/nbcam/ribbon_50_bg.png
Astu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik dacht eigenlijk meer aan dit :+
Afbeeldingslocatie: http://lintjes.nl/img/temp/onderscheiding_small.png

* snip *

Laat maar, ik kom er niet meer uit :')

[ Voor 70% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 11-11-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Nope, roze lintje is beter.. ( want glitchen is vals en gay )

[ Voor 9% gewijzigd door Uberoon op 11-11-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Nee glitchen is niet gay.
Als je al vanaf dag 1 speelt en dus op 1 account de stimulus pack hebt gekregen maar deze om 1 of andere rede niet is te koppelen aan social club.

Nu dus maar 500.000 glitchen op een nieuw account die wel te koppelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
melvin0907 schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:28:
Nee glitchen is niet gay.
Als je al vanaf dag 1 speelt en dus op 1 account de stimulus pack hebt gekregen maar deze om 1 of andere rede niet is te koppelen aan social club.

Nu dus maar 500.000 glitchen op een nieuw account die wel te koppelen is.
durf te wedden dat jij meer dan 5 ton glitch't :P

ga het zelf ook nog wel proberen hoor, neemt niet weg dat het oneerlijk is, maar hey het is een spel waar je banken beroofd en talloze mensen van de stoep af rijdt, wie praat over wat eerlijk is of niet ?:P

Gisteren trouwens nog klein uurtje gespeeld, was wel lachen.
Maat van mij ( beginnen01 ) kwam op een moment met een onzichtbare auto aan scheuren, geen flauw idee hoe maar was komisch om te zien.. heb er filmpje van en iemand heeft ook foto's gemaakt dus ben benieuwd of die hier ook nog op komen haha.

[ Voor 58% gewijzigd door Uberoon op 12-11-2013 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Om mezelf even te crossposten, glitchen werkt verslavend, en dan ga je dit soort dingen doen :+
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 00:39:
Zo, na 2 dagen bad sport en een hele avond foto's schieten is het dan zo ver, en omdat het nationale show-je-laatste-aanwinst-dag is, hierbij mijn aankopen uit deze 2 dagen bad sport lobby, waarbij geldt dat deze afbeelding uiteraard © protected is en zo :')

M.a.w., doe er mee wat je wilt, wellicht is het een handige cheat sheet :+
....
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gyoO4r0l.jpg
Let op: Volledige afbeelding is 2615 x4500 en heeft een grootte van bijna 3 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
filmpje van gister : http://youtu.be/rDeTn3FkbZg

en de foto : Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0549/IP8lcA_Bl0ynJpCe8iWBXw/0_0.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Uberoon op 12-11-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha blijft leuk. Had het pas ook met mijn Exemplar toen ik hem ophaalde bij de impound :) Met 4 personen in een onzichtbare auto alleen zie je als bestuurder helaas alleen jezelf zitten.

Gisteren eindelijk de lange zoektocht kunnen afronden :+ :

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3736/Wdn4cd0fEEupSjPF1x6UrQ/0_0.jpg

Goede concurrent van mijn (snelste) favo 4-zitter tot nu toe :

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7144/-IImRpLBHEqGbnCNsVc_EQ/0_0.jpg

Ondanks dat ik de Entity heb en die heerlijk rijdt blijf ik onderstaande ook echt een pareltje vinden en pak die dan ook vaak mee :

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6552/O0uWyF8yU0KqX60mXnWPhw/0_0.jpg

Wat zijn jullie favo auto's als het ff niet perse om snelheid gaat ?

[ Voor 78% gewijzigd door Beakzz op 12-11-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Laatst online: 20-09 21:21
Baller! :) Dat is gewoon de mooie variant van een vierkant hok wat een SUV genoemd wordt.

Ik heb hem in het kanariegeel en heb regelmatig hordes spelers achter mij aan omdat zo'n groot geel hok simpelweg de aandacht trekt. Ben er helemaal fan van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BounceCloud schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:57:
Baller! :) Dat is gewoon de mooie variant van een vierkant hok wat een SUV genoemd wordt.

Ik heb hem in het kanariegeel en heb regelmatig hordes spelers achter mij aan omdat zo'n groot geel hok simpelweg de aandacht trekt. Ben er helemaal fan van :D
Daar heb je toch 2 versies van ? Die echte vierkante vind ik mwah , maar die met de ronde achterkant vind ik wel top. Breng ze eigenlijk alleen maar naar de modshop om te verkopen :)

edit : Baller versie 2 bedoel ik dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 12-11-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Gisteravond weer ook weer een geslaagd potje GOTP GTA V :) hoe later het werdt des te meer GoT'ers kwamen online :)

Met zijn alle stukje varen was trouwens niet zo'n heel succes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is het hele probleem met deze kl*te crew :p Aan het begin van de avond lijkt het een lamme boel en is er niet zoveel te beleven en uiteindelijk lig ik weer veel te laat in mijn nest. Ben nog blij dat mijn headset er om half 3 genoeg van had, want de wekker was alweer pijnlijk genoeg vanmorgen ;)

Als we nog eens gaan varen zet ik een detectieport neer en laat je de C4 maar lekker thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Lol iemand geprobeerd te vissen met C4 ?
Beakzz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:31:
Dat is het hele probleem met deze kl*te crew :p Aan het begin van de avond lijkt het een lamme boel en is er niet zoveel te beleven en uiteindelijk lig ik weer veel te laat in mijn nest. Ben nog blij dat mijn headset er om half 3 genoeg van had, want de wekker was alweer pijnlijk genoeg vanmorgen ;)

Als we nog eens gaan varen zet ik een detectieport neer en laat je de C4 maar lekker thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Uberoon schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:39:
Lol iemand geprobeerd te vissen met C4 ?

[...]
Nou nee... we zaten met zijn 6'en op een boot van een GoT'er. En voordat we de haven uit waren had ik perongeluk >:) 4 sterren politie meegenomen, dus we zijn nooit die haven uit gekomen. Toen was Psychomantis_NL zo leuk om ff met zijn rocket launcher een nieuwe zwarte schildering op de boot aan te brengen.

2e poging hadden we weer een nieuwe boot, alleen toen liet ik *perongeluk* :> een handgranaat vallen....

3e poging had ik alleen een boot samen met Psychomantis_NL en waren we mekaar lekker aan het rammen op het water alleen toen kwamen die 2 piraten van een Mario'tje en Piele er aan en toen moest de boot van Psycno het al weer ontgelden, en de mijne heb ik toen op strand geparkeerd met een sticky er op ;)

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5139/FKdMQeY6s0aVr4LSGPKxWw/0_0.jpg

Lang verhaal kort... uiteindelijk hebben we niet samen kunnen varen..... en daarna de Titan was ook al geen groot success, of de straaljagers... :+

[ Voor 5% gewijzigd door Senaxx op 12-11-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Kunnen het beter de midnight crew gaan noemen! Was wel tof, heb medelijden met diegene die gisteren gespawnraped en gehunt zijn door een hele zwerm tweakers.

Word tijd voor een andere headset, de rest van het gezin doet flauw over geluid van explosies e.d. over de versterker en luidsprekers midden in de nacht.

Heb ook mijn lesje oversteken zonder kijken hardleers geleerd van Senaxx. Een keer of 5.... ;)

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
KaptKeefmenneke schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:44:
Kunnen het beter de midnight crew gaan noemen! Was wel tof, heb medelijden met diegene die gisteren gespawnraped en gehunt zijn door een hele zwerm tweakers.

Word tijd voor een andere headset, de rest van het gezin doet flauw over geluid van explosies e.d. over de versterker en luidsprekers midden in de nacht.

Heb ook mijn lesje oversteken zonder kijken hardleers geleerd van Senaxx. Een keer of 5.... ;)
Tja als ik met mijn Entity over de straten heen vlieg (ja vlieg want dat ding gaat zo snel dat kan je geen rijden meer noemen) moet ik al bijna 1 km van te voren remmen wil ik voor jou stoppen als je oversteekt :>

Beter kijken... of instappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Zou je op zo'n boot kunnen blijven staan met een man of 10 onder een Cargo bob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
KaptKeefmenneke schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:03:
Zou je op zo'n boot kunnen blijven staan met een man of 10 onder een Cargo bob?
Nou er kunnen sowiezo volgensmij 4 "zitten" deze zullen tijden het vliegen er niet uit vallen, maar kan je uberhaupt een boot aan een Cargobob vastmaken? Ik zie een doel voor vanavond :+

[ Voor 4% gewijzigd door Senaxx op 12-11-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
speedboat wel dan zal een andere boot ook wel lukken, en dan met een man of vier granaten en sticky's naar beneden gooien.

[ Voor 91% gewijzigd door KaptKeefmenneke op 12-11-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
KaptKeefmenneke schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:12:
speedboat wel dan zal een andere boot ook wel lukken, en dan met een man of vier granaten en sticky's naar beneden gooien.
PsychoMantis_NL zei net nog wel terecht op IRC we hebben dan wel iemand nodig die level <30 is anders spawned the CargoBob niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Senaxx schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:20:
[...]

PsychoMantis_NL zei net nog wel terecht op IRC we hebben dan wel iemand nodig die level <30 is anders spawned the CargoBob niet meer.
Dacht dat hij alles had gekocht wat er te kopen valt?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
En anders ben ik nog geen lvl 30.. doe het rustig aan ^^
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Op de Merrywheater helipad schijnt hij te spawnen tot ongeveer level 50 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Snap niet dat ze dat level afhankelijk gemaakt hebben :X

Een vanaf level "x" á la, maar waarom boven level "Y" niet meer... Iedereen weet toch dat je met dat ding de meeste schik hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Volgens mij werken ze allemaal nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
berichtje is van gisteren... wat denk je zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

schumi2004 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:55:
[...]

Volgens mij werken ze allemaal nog ;)
Wat bedoel je met allemaal? Zijn er nog dan? Ben zelf pas zondag begonnen met GTA Online dus heb de stimulus pack gemist ook al had ik GTAV op release dag had gwn geen online ventje aangemaakt :/
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:57:
[...]

berichtje is van gisteren... wat denk je zelf :+
Kon zijn dat er vandaag een patch was ben pas laat thuis na het werk.

[ Voor 26% gewijzigd door mathiasv91 op 12-11-2013 16:06 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Snip double post.

[ Voor 91% gewijzigd door mathiasv91 op 12-11-2013 16:06 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wordt je niet gebanned als je teveel glitcht?

E: @PsychoMantis_NL, dan valt het waarschijnlijk (nog) niet onder hun belangrijke prioriteiten. :p

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Zit op +/- 30 miljoen en ben er nog steeds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:14:
Zit op +/- 30 miljoen en ben er nog steeds :+
Vindt jammer dat het niet sneller kan... elke x die trage loading van character wisselen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Klopt... Dat glitchen is misschien 10 seconden, zit je vervolgens nog 1,5 minuut te wachten tot je verder kan :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:42:
Klopt... Dat glitchen is misschien 10 seconden, zit je vervolgens nog 1,5 minuut te wachten tot je verder kan :r
Welke is er nog buiten die garage glitch?

Heb al je posts bekeken via http://gathering.tweakers...essages?data%5Bpage%5D=25 maar vindt enkel degene die je gistere ook postte.

[ Voor 24% gewijzigd door mathiasv91 op 12-11-2013 16:45 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:07
RP glitch, dan kan je michael of franklin oid spawnen in je multiplayer session. En als je dan job start krijg je wel rp. Lees maar iets verder terug of zoek maar op youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:42:
Oh leider , maak dan gewoon een ticket aan bij R* om te vragen of ze het proces wat kunnen versnellen :+ Het zal vast een bug zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Daimen schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:45:
RP glitch, dan kan je michael of franklin oid spawnen in je multiplayer session. En als je dan job start krijg je wel rp. Lees maar iets verder terug of zoek maar op youtube
No offence, maar blader even een paar pagina's terug, ik blijf niet in herhaling vallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Gisteren waren we iedereen aan het opjagen, maar als we elkaar bountys geven zo met een aantal man dan komt actie toch vanzelf? Of zit er een limiet aan bountys geven?

Pagina: 1 ... 21 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com