Vanavond een prima avondje gta gehad. Met zn allen jagen op andere blijft toch wel grappig. En ik heb mn nieuwe lievelings voertuig gevonden. ..de brandweer auto
Niet kapot te krijgen, en kills maken met het waterkanon FTW
Haha. Deze is wel goed gelukt zeg
Zie net de_kok uit onze crew een bounty van ruim 2 miljoen op z'n hoofd krijgen. Had verwacht dat er wel wat gefixed zou zijn met 1.05 maar valt allemaal vies tegen.
2 miljoen!!!kassemans schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:03:
Zie net de_kok uit onze crew een bounty van ruim 2 miljoen op z'n hoofd krijgen. Had verwacht dat er wel wat gefixed zou zijn met 1.05 maar valt allemaal vies tegen.
Das een mooie om met je crew te delen
Verwijderd
2 mil /281 crew members = 7117.43 per Crew member...schumi2004 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:20:
[...]
2 miljoen!!!
Das een mooie om met je crew te delen

Feestje bij "Bandoleroo"

Foto's van de chopper + Titan zijn niet gelukt, te donker.

Ja Dop, je mag blij zijn dat je niet aangerand bent op het feestje , want die hoer van Bandoleroo was zo lelijk (en mannelijk ) dat ze allemaal blij waren met een vrouwelijk personage op het feestjeDopdeDouwer schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:24:
Feestje bij "Bandoleroo"
[afbeelding]
edit : waar blijft je headset nou ?

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 06-11-2013 11:36 ]
Ik ga altijd naar online > crew klik dan op je crew en doe view members en dan kies je gewoon een die op dat moment online is .. bijvoorbeeld Pyrone die aankondigd iets te gaan hosten (gister) !Hoyden schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:53:
[...]
Call me a noob, maar hoe kan ik joinen ?
Ik kan Jobs vinden, jobs joinen en bijv. Join Crew Members kiezen, maar hoe kom ik specifiek bij deze "Race Night" uit ?
(Ik zit in de TweakersCrewPS3)
Verwijderd
Heee Heee, beetje respect voor mijn hoer!!Beakzz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:32:
[...]
Ja Dop, je mag blij zijn dat je niet aangerand bent op het feestje , want die hoer van Bandoleroo was zo lelijk (en mannelijk ) dat ze allemaal blij waren met een vrouwelijk personage op het feestje![]()
edit : waar blijft je headset nou ?
[afbeelding]
Respect moet je verdienen en dat gaat niet lukken als je (gratis) bij iedereen op schoot gaat zitten schuren
Headset voor je speaker, muziek aan, hoppa full respectBeakzz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:12:
Respect moet je verdienen en dat gaat niet lukken als je (gratis) bij iedereen op schoot gaat zitten schuren
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zal vanavond weer races gaan hosten, iedereen is weer uitgenodigd!
Vanavond weer een race night heren, vanaf 19:00.
Je kunt gewoon joinen en het kan dan zijn dat je eerst 2 minuten moet spectaten aangezien we aan de lopende band aan het racen zijn. Dus dan gewoon even spectaten als de game je dat vraagt. Anders moeten we met zijn allen telkens wachten of er mensen in de lobby bijwillen ipv door te kunnen.
We sluiten vervolgens de avond af door met zijn alleen een gigantische terreur te veroorzaken in de server (mochten we uit elkaar worden gezet door de server dan allemaal mij joinen)
Je kunt gewoon joinen en het kan dan zijn dat je eerst 2 minuten moet spectaten aangezien we aan de lopende band aan het racen zijn. Dus dan gewoon even spectaten als de game je dat vraagt. Anders moeten we met zijn allen telkens wachten of er mensen in de lobby bijwillen ipv door te kunnen.
We sluiten vervolgens de avond af door met zijn alleen een gigantische terreur te veroorzaken in de server (mochten we uit elkaar worden gezet door de server dan allemaal mij joinen)
[ Voor 27% gewijzigd door Pyrone89 op 06-11-2013 16:30 ]
Als het lukt doe ik wel weer mee
Je gaf me trouwens wel een flinke beuk vlak voor de finish op Route 68 gisteren... dacht ik eindelijk een keer eerste te worden...
PSN: Kjujay
Verwijderd
Kweet nie als ik da na gisteren nog durf.... lolPyrone89 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:28:
Ik zal vanavond weer races gaan hosten, iedereen is weer uitgenodigd!

Ma van de andere kant oefening baart kunst hé
Ik heb ook wel zin voor wa Missies/survival te doen
Haha echt?Kju schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:43:
Als het lukt doe ik wel weer meeJe gaf me trouwens wel een flinke beuk vlak voor de finish op Route 68 gisteren... dacht ik eindelijk een keer eerste te worden...
Foutje van mijn kant dan, sorry!
Voor de mensen die zeggen niks te bakken van het racen: dat komt vanzelf.
Ik kom zelf vanuit spellen als Gran Turismo en doe al jaren hardcore race spellen, dus schaam je niet.
Het mooie van mijn race nights is dat ook mensen die achteraan finishen 'winnen': ik kies namelijk banen die de zogenaamde RP bonus hebben (bij het passeren van de start/finish na ronde 1 krijg je een enorme hoeveelheid RP op 3 a 4 racebanen). Dus ook als je nog niet goed bent kun je meedoen: iedereen (ongeacht positie in de race) krijgt namelijk veel RP waardoor je snel een hoge rang hebt, je raceskills worden snel beter door tegen ons te oefenen en de geldbeloning voor de achterste is ook vaak nog beter dan de meeste missies.
[ Voor 51% gewijzigd door Pyrone89 op 06-11-2013 17:59 ]
Ik probeer te joinen, maar de sessie is vol volgens rockstar. Toen ie een keer niet vol zat, en ik een scherm verder kwam, kon hij de sessie niet benaderen. Ga het zo nog wel een keer proberen.
We zullen het samen moeten doen henk!HenkEisDS schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:20:
Ik probeer te joinen, maar de sessie is vol volgens rockstar. Toen ie een keer niet vol zat, en ik een scherm verder kwam, kon hij de sessie niet benaderen. Ga het zo nog wel een keer proberen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Zojuist ook even een request voor de crew van tweakers (GOTP1) gedaan.
Rstar social club name: Regnaru
PS3 id: Regnaru
Tweakers naam: Zane11
Zie jullie graag ingame!
Zie jullie graag ingame!
Verwijderd
Geaccepteerd, welkom.Zane11 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:29:
Zojuist ook even een request voor de crew van tweakers (GOTP1) gedaan.
Zie jullie graag ingame!
Yes ik heb de eerste 500.000 binnen!
Hoe ga ik deze verstandig uitgeven?
Hoe ga ik deze verstandig uitgeven?
[ Voor 35% gewijzigd door HenkEisDS op 06-11-2013 22:15 ]
Is er een teamspeak server gemaakt? Misschien met verschillende channels enzo. Ps3 chat werkt niet zo fijn met al die andere door elkaar heen...
Als ik na vanavond niet in een bad sports server zit weet ik het ook niet meer! Races verpesten, al mn geld opmaken aan stickies, personal vehicles opblazen
...
Maar wat een lol had ik eindelijk met GTA online
.
Maar wat een lol had ik eindelijk met GTA online
[ Voor 51% gewijzigd door Makkelijk op 06-11-2013 22:53 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Was weer een geweldige race, ongeveer 30 races gedaan en ook nog een paar uitstapjes naar LTS wat behoorlijk vermakelijk bleek.
Ook nog Vehicle Deathmatch met tanks gedaan en dat is echt ZO ENORM VET.
Net alsof GTA ineens een kindje heeft gekregen met een of ander Panzer spel.
Ook nog Vehicle Deathmatch met tanks gedaan en dat is echt ZO ENORM VET.
Net alsof GTA ineens een kindje heeft gekregen met een of ander Panzer spel.
500 k +1 ook binnen. Even opnieuw inloggen en het was daar.
Verwijderd
Als je select indrukt kan je de chatopties veranderen naar crew only. je hoort dan alleen nog maar je crewgenoten over de mic.Janusch schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:47:
Is er een teamspeak server gemaakt? Misschien met verschillende channels enzo. Ps3 chat werkt niet zo fijn met al die andere door elkaar heen...
Ah top, bedankt. Het was leuk om mijn duits even op te halen, maar na een tijdje had ik dat ook wel weer gezien namelijk.... 
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 05:48:
[...]
Als je select indrukt kan je de chatopties veranderen naar crew only. je hoort dan alleen nog maar je crewgenoten over de mic.
Even een berichtje tussendoor:
Ik heb de laatste paar dagen rustig aan mijn statsscript zitten werken, zodat deze automatisch nieuwe leden uit de crew ophaalt, terwijl het nu ook automatisch leden verwijderd als ze niet meer in de crew zitten.
Nu valt het me op dat bij ongeveer 1 op de 3 updaterondes die ik draai, er wel een nieuwe gebruiker is. Dit, terwijl ik deze gebruikers niet tot de crew heb toegelaten.
Uiteraard heb ik niet het alleenrecht op het inviten van crewmembers, maar ik zou graag hebben dat uitsluitend leden met een rank van Representative of hoger nieuwe gebruikers toelaten, en dat muscles dit niet op eigen kracht doen.
Op dit moment werkt het instellen van gebruikers permissies via Social Club niet, dus ik kan e.e.a. in het crew panel niet aanpassen, maar ik verzoek jullie geen gebruik/misbruik van dit manco te maken.
Aangezien we twee weken terug een eerste opschoonronde gehad hebben, en toen vrij duidelijk gemaakt hebben dat we alleen tweakers in de crew wilde hebben (en geen Amerikanen, Chinezen of Italianen) zou ik hier graag nog even de nadruk op leggen.
Broertjes/zusjes/neefjes/nichtjes zijn uiteraard geen probleem (mede omdat we nu nog genoeg vrije plekken hebben), maar voor je (als representative of hoger) over gaat tot het accepteren van een invite van een random gebruiker graag wel eerst even nalopen of we hier wel met een tweaker te maken hebben.
Als ik thuis ben heb ik continu Social Club open staan, dus ik zie de invites in dat geval sowieso voorbij komen. Bovendien hebben we genoeg leden die minimaal Representative zijn om invites te accepteren en even een korte check te doen op openstaande invites.
Mocht je nou als Muscle toch een openstaande invite zien die er al even staat, stuur dan even een DM naar een van de representatives of hoger om hem/haar hierop te attenderen. Houd echter als stelregel aan dat mensen deze openstaande invites al hebben zien staan, en dat zij al via Social Club benaderd zijn om zich even bekend te maken op het forum.
Kunnen ze dit niet dan wordt de openstaande invite verwijderd. Kunnen ze dit wel dan wordt de invite vooralsnog uiteraard gewoon geaccepteerd.
Bovenstaande is uiteraard niet bitchy bedoeld, maar zoals gezegd ben ik twee weken terug bezig geweest met een eerste opschoonronde (+/- 4 uur mee bezig geweest) en ik heb vrij weinig zin om vandaag of morgen weer 1,5 uur user voor user na te lopen op land van herkomst of gebruikersnaam hier op het forum.
Ik heb de laatste paar dagen rustig aan mijn statsscript zitten werken, zodat deze automatisch nieuwe leden uit de crew ophaalt, terwijl het nu ook automatisch leden verwijderd als ze niet meer in de crew zitten.
Nu valt het me op dat bij ongeveer 1 op de 3 updaterondes die ik draai, er wel een nieuwe gebruiker is. Dit, terwijl ik deze gebruikers niet tot de crew heb toegelaten.
Uiteraard heb ik niet het alleenrecht op het inviten van crewmembers, maar ik zou graag hebben dat uitsluitend leden met een rank van Representative of hoger nieuwe gebruikers toelaten, en dat muscles dit niet op eigen kracht doen.
Op dit moment werkt het instellen van gebruikers permissies via Social Club niet, dus ik kan e.e.a. in het crew panel niet aanpassen, maar ik verzoek jullie geen gebruik/misbruik van dit manco te maken.
Aangezien we twee weken terug een eerste opschoonronde gehad hebben, en toen vrij duidelijk gemaakt hebben dat we alleen tweakers in de crew wilde hebben (en geen Amerikanen, Chinezen of Italianen) zou ik hier graag nog even de nadruk op leggen.
Broertjes/zusjes/neefjes/nichtjes zijn uiteraard geen probleem (mede omdat we nu nog genoeg vrije plekken hebben), maar voor je (als representative of hoger) over gaat tot het accepteren van een invite van een random gebruiker graag wel eerst even nalopen of we hier wel met een tweaker te maken hebben.
Als ik thuis ben heb ik continu Social Club open staan, dus ik zie de invites in dat geval sowieso voorbij komen. Bovendien hebben we genoeg leden die minimaal Representative zijn om invites te accepteren en even een korte check te doen op openstaande invites.
Mocht je nou als Muscle toch een openstaande invite zien die er al even staat, stuur dan even een DM naar een van de representatives of hoger om hem/haar hierop te attenderen. Houd echter als stelregel aan dat mensen deze openstaande invites al hebben zien staan, en dat zij al via Social Club benaderd zijn om zich even bekend te maken op het forum.
Kunnen ze dit niet dan wordt de openstaande invite verwijderd. Kunnen ze dit wel dan wordt de invite vooralsnog uiteraard gewoon geaccepteerd.
Bovenstaande is uiteraard niet bitchy bedoeld, maar zoals gezegd ben ik twee weken terug bezig geweest met een eerste opschoonronde (+/- 4 uur mee bezig geweest) en ik heb vrij weinig zin om vandaag of morgen weer 1,5 uur user voor user na te lopen op land van herkomst of gebruikersnaam hier op het forum.
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ja deze mogelijkheid had ik het laatst ook met fonsmeister over. Dat wij het al raar vonden dat we gebruikers konden toelaten. Iedere invite die ik dan ook krijg wijs ik resoluut af. Als ze echt interesse hebben in GoT komen ze maar op het forumPsychoMantis_NL schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:13:
Even een berichtje tussendoor:
* knip *
Mja er staat op Social Club dat je user permissions in kunt stellen, alleen is R* vergeten om die link even ergens neer te zetten, dus dit kan (nog) niet
Heb nog geen enkel verzoek gehad om tot de crew toegelaten te worden so it wasn't me
Nog niet veel ervaring in online maar ik wil wel het crew gebeuren is gaan proberen.
Social CLub naam : Techno_Viking
PS3/X360: XBox 360
Gamenaam: Dave 130R
Tweakersnaam: Earzz
Social CLub naam : Techno_Viking
PS3/X360: XBox 360
Gamenaam: Dave 130R
Tweakersnaam: Earzz
XboxLive: Dave 130R
Als er openstaande invites zijn, dan kun je deze als Muscle ook accepteren, maar je kunt ook @ random gebruikers een invite sturen als Muscle zijnde.schumi2004 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:42:
Heb nog geen enkel verzoek gehad om tot de crew toegelaten te worden so it wasn't me
Nou weet ik dus niet wie onderstaande persoon is en wie hem/haar geaccepteerd heeft, maar dit bedoelde ik dus
1. Toegevoegde gebruikers:
De volgende gebruikers (1) zijn succesvol toegevoegd:
- Jertyrano (muscle)
offtopic:
Nou komt deze persoon uit Nederland, en zou zo maar een GoT'er kunnen zijn, maar om maar even aan te tonen hoe vaak er nieuwe gebruikers zijn
Nou komt deze persoon uit Nederland, en zou zo maar een GoT'er kunnen zijn, maar om maar even aan te tonen hoe vaak er nieuwe gebruikers zijn
En een totaal overzichtje van de laatste 3 dagen
- Bjorn033 -- Muscle - 07-11-2013
- Jertyrano -- Muscle - 07-11-2013
- kalua85 -- Muscle - 06-11-2013
- Suriboydtc -- Muscle - 06-11-2013
- Nightwish1986 - Muscle - 06-11-2013
- MrBuu666 - Muscle - 06-11-2013
- MichielBijl - Muscle - 05-11-2013
- Thommiie69 - Muscle - 05-11-2013
Volgens mij is het bij de GoTx crew niet mogelijk om als muscle nieuwe gebruikers toe te voegen.
Bij permissions staat in ieder geval dat ze alleen op de wall kunnen schrijven.
Bij permissions staat in ieder geval dat ze alleen op de wall kunnen schrijven.
Verwijderd
Hey, Kalua85 en suriboy was ik dus geweestN.b.: Ook hier gaat het weer even om het aantal nieuwe users aan te tonen.
- Bjorn033 -- Muscle - 07-11-2013
- Jertyrano -- Muscle - 07-11-2013
- kalua85 -- Muscle - 06-11-2013
- Suriboydtc -- Muscle - 06-11-2013
- Nightwish1986 - Muscle - 06-11-2013
- MrBuu666 - Muscle - 06-11-2013
- MichielBijl - Muscle - 05-11-2013
- Thommiie69 - Muscle - 05-11-2013
Ik mag toch blijven hé
Sorry Martijnvc, ik was met een vriend aan het cruisen in onze wagens en helicopters maar ik zag dat hij jou had neergeschoten
Haha geen probleem, had ook al van fonsmeister e.e.a. gehoord, dus dat zit wel goed. Maar waar het mij om gaat is dat niet iedereen maar @ random invites gaat versturen/accepteren.Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:56:
[...]
Hey, Kalua85 en suriboy was ik dus geweest, had ik al laten weten. Ik wist wel niet dat ik ook door een muscle was toegevoegd.
![]()
Ik mag toch blijven hé![]()
. Heb me ondertussen al een paar uurkes kostelijk geamuseerd met de crew
Zoals ik zei, ik heb laatst een 4-tal uur werk gehad om de Italianen, Chinezen en zelfs Indiërs te verwijderen, omdat we als doel hebben om met GoT'ers een crew te starten, en het zou zonde zijn als er straks "echte" Tweakers (of broertjes/neefjes/nichtjes van Tweakers) zijn die niet meer kunnen joinen omdat iedereen maar openstaande invites accepteert, of zo maar mensen gaat inviten omdat ze dan makkelijker te vinden zijn bij het aanmaken/joinen van een sessie.
Hiervoor zijn friends uitgevonden, hoef je geen crew te joinen om toch bij je vrienden te komen.PsychoMantis_NL schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:33:
[...]
of zo maar mensen gaat inviten omdat ze dan makkelijker te vinden zijn bij het aanmaken/joinen van een sessie.
Daarom geef ik aan dat dat niet de bedoeling is, juist omdat GTA dus gewoon de optie heeft "Join friends"
Verwijderd
Alleez blij da't allemaal uitgeklaard is 
Wat ik me afvroeg, als je een invite krijgt op je cell, kan je dan direct zien als die van een Crew meber komt ? Misschien da'k over een of ander symbool over het hoofd zie
Wat ik me afvroeg, als je een invite krijgt op je cell, kan je dan direct zien als die van een Crew meber komt ? Misschien da'k over een of ander symbool over het hoofd zie

Volgens mij niet nee. Althans, ik heb het ook nog niet kunnen ontdekken 
Nog een verbeterpuntje voor R*
Nog een verbeterpuntje voor R*
[ Voor 11% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 07-11-2013 14:55 ]
ja, dat er inderdaad een (crew)kleurtje omheen komt of een bolletje met die kleur ofzo. Zo zie je bijvoorbeeld wel als een crewlid de freeroam joined maar als ik race invites krijg van namen die ik niet ken dan join ik vaak niet. Als ik een race invite krijg van iemand waarvan ik de naam herken van onze crew, dan join ik vaak wel
Japstervos altijd joinengise schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:00:
ja, dat er inderdaad een (crew)kleurtje omheen komt of een bolletje met die kleur ofzo. Zo zie je bijvoorbeeld wel als een crewlid de freeroam joined maar als ik race invites krijg van namen die ik niet ken dan join ik vaak niet. Als ik een race invite krijg van iemand waarvan ik de naam herken van onze crew, dan join ik vaak wel
Verwijderd
Ik probeer maar even mee te denken... Houd je zelf ook een lijst bij van users of haal je die enkel op? Ik vermoed dat je ze gewoon telkens ophaalt, maar je zou ze bij het ophalen mss ook in een eigen db'tje kunnen steken. Desnoods enkel een ID en/of username + datum toevoeging aan lijst? Of een boolean kolommetje "confirmed" erbij, die je dan voor heel de tabel op true zet wanneer je een controle hebt uitgevoerd.PsychoMantis_NL schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:13:
...ben ik twee weken terug bezig geweest met een eerste opschoonronde (+/- 4 uur mee bezig geweest) en ik heb vrij weinig zin om vandaag of morgen weer 1,5 uur user voor user na te lopen op land van herkomst of gebruikersnaam hier op het forum.
Als het dan nog eens nodig is in de toekomst (indien bijvoorbeeld de max capacity gevoelig vergroot wordt), kan je alleszins al uitfilteren op datum/confirmed. Of een knopje "confirm all" in je front-end en ze om de 10 a 20 nieuwe users eens checken?
Ik was je voor, er hangt namelijk al een database achterVerwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:21:
[...]
Ik probeer maar even mee te denken... Houd je zelf ook een lijst bij van users of haal je die enkel op? Ik vermoed dat je ze gewoon telkens ophaalt, maar je zou ze bij het ophalen mss ook in een eigen db'tje kunnen steken. Desnoods enkel een ID en/of username + datum toevoeging aan lijst? Of een boolean kolommetje "confirmed" erbij, die je dan voor heel de tabel op true zet wanneer je een controle hebt uitgevoerd.
Als het dan nog eens nodig is in de toekomst (indien bijvoorbeeld de max capacity gevoelig vergroot wordt), kan je alleszins al uitfilteren op datum/confirmed. Of een knopje "confirm all" in je front-end en ze om de 10 a 20 nieuwe users eens checken?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Database Tweakers: - Tabel crewmembers - user_id - user_nick - user_rank - date_joined - date_added - check_future - Tabel crewmembers_stats - user_id - user_rank - date_added - ... een zooi statistieken |
Een korte uitleg:
Ik haal de crewlijst op van pagina 1, daarbij worden alle users die nu in de crew zitten ingelezen, en gematched met de database. Nieuwe users worden toegevoegd, en oude users worden op non-actief gezet door "check_future" te veranderen naar bool = false. Dit gebeurd in de tabel "crewmembers".
Vervolgens worden, via een apart script, alle users uit de tabel crewmembers 1 voor 1 doorgelopen (mits ze dus nog in de crew zitten).
Voordat ik dadelijk daar weer vragen over krijg, de tabel crewmembers bevat een kolom "user_rank" en de tabel crewmember_stats ook. Dit is omdat de rank van een crewmember (muscle, representative etc) niet meegegeven wordt met user pagina's. M.a.w., in de tabel crewmembers wordt de huidige rank bijgehouden, terwijl de tabel crewmembers_stats alle historische data bevat.
Als je een aantal pagina's terug kijkt dan zie je dat ik e.e.a. al geruime tijd op orde had (no offence ofc.) en dat ik al complete pagina's met statistieken van de ontwikkeling van geld/rp/level/singleplayer stats en nog een aantal andere statistieken (incl. tabellen, grafieken, gemiddelden, minima en maxima) van alle members in de crew maar ook van de crew zelf bijhoudt
Edit: Even wat meer richting een antwoord op je opmerking
Ik heb toen gekozen om users 1 voor 1 met de hand door te lopen omdat die pagina niet direct extern via scripts te benaderen is, en de data die SC teruggeeft vervolgens geen gegevens over members teruggeeft.
Even ter illustratie, je ziet alleen het land van herkomst wanneer je op de crew pagina over een member "hovered", deze data is echter niet via de source terug te vinden, omdat hier alleen gare JSON data met ID's staat. Dit houdt dus in dat ik eerst die JSON data zou moeten ontcijferen, om vervolgens een script te schrijven dat de daadwerkelijke SC user pagina opent i.p.v. de "beschikbare API pagina" (tussen " omdat deze niet echt publiekelijk/gedocumenteerd/bekend is). bij de "API pagina" wordt die data namelijk allemaal niet teruggegeven
Edit 2: Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden, alle afbeeldingen zijn klikbaar:
offtopic:
Inmiddels zijn alle pagina's aangepast en wat mooier ogend gemaakt, en zijn diverse vergelijkingsmogelijkheden ingebouwd
Inmiddels zijn alle pagina's aangepast en wat mooier ogend gemaakt, en zijn diverse vergelijkingsmogelijkheden ingebouwd
[ Voor 22% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 07-11-2013 16:16 ]
Dat zijn nog ouwe stats... Ik wilde jou gebruiken maar jij moest zo nodig je ps3 verkopen
Grappig, dat ben ik dus. Ik weet verder ook niet wie me heeft toegevoegd of iets, ik wilde gewoon lid worden en had me dus aangemeld en was blij toen ik zag dat ik geaccepteerd wasPsychoMantis_NL schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:31:
[...]
Nou weet ik dus niet wie onderstaande persoon is en wie hem/haar geaccepteerd heeft, maar dit bedoelde ik dus
1. Toegevoegde gebruikers:
De volgende gebruikers (1) zijn succesvol toegevoegd:
Jertyrano (muscle)
offtopic:
hallo tweakers,
Ik heb mij gisteren hier aangemeld. Mijn psn naam is bjorneby en mijn social club naam is Björn033.
Ik ben geen Chinees, Amerikaan etc, maar gewoon Hollander
Ben een beginner met het GTA online gebeuren, maar ben vandaag van rank 12 naar rank 28 gegaan door races te doen met mede tweakers, wat erg leuk was.
De tweakers crew sprak mij aan doordat men hier duidelijk wil samenwerken en door lol te hebben met elkaar en niet om elkaar het leven zuur te maken. Hoop nog vele uren plezier te hebben met het spelen van
GTA en wie weet tot snel online
Björn
Ik heb mij gisteren hier aangemeld. Mijn psn naam is bjorneby en mijn social club naam is Björn033.
Ik ben geen Chinees, Amerikaan etc, maar gewoon Hollander
Ben een beginner met het GTA online gebeuren, maar ben vandaag van rank 12 naar rank 28 gegaan door races te doen met mede tweakers, wat erg leuk was.
De tweakers crew sprak mij aan doordat men hier duidelijk wil samenwerken en door lol te hebben met elkaar en niet om elkaar het leven zuur te maken. Hoop nog vele uren plezier te hebben met het spelen van
GTA en wie weet tot snel online
Björn
Welkom 
Even een kleine sidenote, je moet je niet aangesproken/benadeeld voelen omdat jouw naam in het lijstje staat hè
Even een kleine sidenote, je moet je niet aangesproken/benadeeld voelen omdat jouw naam in het lijstje staat hè
Nee hoor helemaal niet, ben blij dat ik bij de crew zit
dank nogmaals voor het accepteren.
Zo, dat geld van R* is well spend al zeg ik het zelf...

Was nog een beetje aan het rondkijken toen er een Tweaker aanbelde.. Zag hem net aankomen rijden via de CCTV
Daarna eff doelloos rondgereden (althans, ik was doelloos...) en een nieuw kapsel laten aanmeten

Was nog een beetje aan het rondkijken toen er een Tweaker aanbelde.. Zag hem net aankomen rijden via de CCTV
Daarna eff doelloos rondgereden (althans, ik was doelloos...) en een nieuw kapsel laten aanmeten

Ik heb me aangemeld bij GOTP 
R*Social: Lrod01
PSN: Lrod01
Tweakers: Lrod
Verwijderd
Geaccepteerd, welkom.Lrod schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:02:
Ik heb me aangemeld bij GOTP
Aangemeld voor GOTP
Rockstar Social = Vettigen_Dr33
PSN = Vettigen_Dr33
Tweakers = Vettigen_Dr33
wachtende met hoge anticipatie ;o)
PSN = Vettigen_Dr33
Tweakers = Vettigen_Dr33
[ Voor 3% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 07-11-2013 23:05 ]
Zitten nu te racen met 14 man. Nog plek voor twee. Join piele of fonsmeister
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Crap daar had ik wel zin in maar zit voor mijn werk in België. Veel plezier!Michaelg schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:20:
Gewoon meedoen :-)
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Fijn, zat ik eindelijk in een race vliegt de session/internet eruit.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 23:27 ]
wil meedoen maar moet nog als friend/ crewmember geaccept worden
)
Verwijderd
Accepteerd, welkom!Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:21:
Aangemeld voor GOTP
PSN = Vettigen_Dr33
Tweakers = Vettigen_Dr33
boooyah, thx
Waarom staat dit op Social Club: You have been demoted to Crew Lieutenant - 6 days ago? Terwijl ik gewoon als Commisionar sta?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 23:39 ]
hmmm, something went wrong...
ben geaccepteerd in GOTP maar GTA gaf eerst een invite die openstond, na accepteren kreeg ik melding dat het een gesloten crew is...
nu is er niks meer terug te vinden....
THE FUCK
(meermaals geswitched tussen offline en online ondertussen.. geen resultaat)
Iemand ervaring mee?
EDIT: Op social club ziet alles er wel goed uit...
PS3 aan het heropstarten nu
EDIT2: eindelijk gelukt
ben geaccepteerd in GOTP maar GTA gaf eerst een invite die openstond, na accepteren kreeg ik melding dat het een gesloten crew is...
nu is er niks meer terug te vinden....
THE FUCK
(meermaals geswitched tussen offline en online ondertussen.. geen resultaat)
Iemand ervaring mee?
EDIT: Op social club ziet alles er wel goed uit...
PS3 aan het heropstarten nu
EDIT2: eindelijk gelukt
[ Voor 16% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 07-11-2013 23:53 ]
Zo GOTP, jullie schieten ook echt op alles zonder GOTP tag he
. En in mn eentje is toch iets te veel van het goede haha!
PSN: MrMistral
Dat is de bedoeling tochMrMistral schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:57:
Zo GOTP, jullie schieten ook echt op alles zonder GOTP tag he. En in mn eentje is toch iets te veel van het goede haha!
Ow sh*t!MrMistral schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:57:
Zo GOTP, jullie schieten ook echt op alles zonder GOTP tag he. En in mn eentje is toch iets te veel van het goede haha!
Iemand had het er al over, had ff een berichtje gedaan!!
PSN: PIELE
Dat was ik dus

Na het stimuluspackage heb ik ook mijn eigen 10-auto garage!
Xbox: Gulpener88
Geen package voor mij. Mijn huidige character is van 2 november 
Heb wel een andere niet gelevelde character (andere account op de PS3) die het wel gehad heeft, overboeken gaat niet denk ik...
Heb wel een andere niet gelevelde character (andere account op de PS3) die het wel gehad heeft, overboeken gaat niet denk ik...
Als het goed is beschik je met je "main" character dan ook over dat geld. Volgens R* is dat namelijk gedeeld, en niet afhankelijk van je character.
Zo niet, dan zou ik even een topicje aanmaken op de support site, wellicht dat ze dit dan kunnen fixen
Zo niet, dan zou ik even een topicje aanmaken op de support site, wellicht dat ze dit dan kunnen fixen
Ik bedoel een character in een ander PSN account op dezelfde PS3
Ben op de Xbox begonnen bij de launch (daar zal er dus ook 500k gestort zijn), ben sinds 2 nov op de PS3 (console geruild met m'n broertje). In zijn PSN account is er een character die dus wel de 500k heeft ontvangen en in mijn PSN account kan dat niet omdat de character niet in oktober is aangemaakt.
Ben op de Xbox begonnen bij de launch (daar zal er dus ook 500k gestort zijn), ben sinds 2 nov op de PS3 (console geruild met m'n broertje). In zijn PSN account is er een character die dus wel de 500k heeft ontvangen en in mijn PSN account kan dat niet omdat de character niet in oktober is aangemaakt.
[ Voor 70% gewijzigd door Kju op 08-11-2013 08:38 ]
Ben begonnen met een bescheiden appartement van 113.000. Goed doel bedenken voor het overige geld.
Kan lastig crew members online vinden voor activiteiten. Zouden er toch 10 tallen moeten zijn in de avond?
Psn: Xenad
Vooral survival vind ik erg cool. Maar kan deze niet opstarten, Kom hem alleen tegen via quick job.
Kan lastig crew members online vinden voor activiteiten. Zouden er toch 10 tallen moeten zijn in de avond?
Vooral survival vind ik erg cool. Maar kan deze niet opstarten, Kom hem alleen tegen via quick job.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
@DuWauz: sorry dat ik gister ineens weg was. Maar moest even snel weg en heb daarna geen tijd gehad om nog online te komen
Gewoon join crewmembers kiezen en of joinen op spelersnamen die je vaak voorbij ziet komen en doen waar jij zin in hebt. Kan elke avond genoeg crewleden vinden (helaas tot midden in de nacht_Xenad_ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:15:
Ben begonnen met een bescheiden appartement van 113.000. Goed doel bedenken voor het overige geld.

Om een survival te starten moet je naar een blauw schildje zoeken op de map. Als je in beeld survival hebt staan dan kan je naar links en rechts drukken om andere survivals te kiezen. Dan waypoint zetten en er naartoe rijden.
Als het goed is kun je Survivals ook starten via Start>Online>Jobs>Host Jobs>Rockstar Created>Survival
PSN: fonsmeister
Ja dat zei ik ook alBeakzz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 04:07:
Haha iemand vroeg zich al af wat je in zijn friendlist deed

Dat moest even om Psychomatis Crewleader te kunnen makenVerwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:38:
Waarom staat dit op Social Club: You have been demoted to Crew Lieutenant - 6 days ago? Terwijl ik gewoon als Commisionar sta?
Senaxx schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:31:
[...]
Ja dat zei ik ook alIk heb je in mijn PSN friendslist en volgensmij was je ook lid van de GOTP crew (geweest). Maar het klopt ik heb je wel een paar x neer geschoten
Hahahapielepower schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 03:48:
[...]
Ow sh*t!
Iemand had het er al over, had ff een berichtje gedaan!!

PSN: MrMistral
Je kan van meerdere Crews lid zijn, echter kan er maar 1 actief zijn.MrMistral schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:24:
[...]
[...]
Hahahaja mijn headset was leeg. En als ik een smsje zou sturen zou ik ondertussen al 10x dood zijn geweest had ik het gevoel. Maar ik kwam dus de sessie binnen, en ik zie een hoopje psn vrienden op de map dus ik kijk waar ze zijn. Blijkt het eenn hele bende gotpers te zijn. Ik denk: leuk
Dus ik kom stoer aanrijden in mn Carbonizzare... Heb nog nooit zoveelnkogels tegelijk om mn oren gehad
maar ben geen lid geweest van GOTP hoor
. Kan je trouwens lid worden van twee crews? Of is dat niet mogelijk in het kader van belangenverstrengeling
Switchen gaat via Online > Crews dan vlieg je wel even terug naar character selection screen
Verwijderd
Ahha, kan me herinneren dat ik je regelmatig in het vizier had. Zal er in de toekomst toekomst om denken.MrMistral schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:24:
[...]
[...]
Hahahaja mijn headset was leeg. En als ik een smsje zou sturen zou ik ondertussen al 10x dood zijn geweest had ik het gevoel. Maar ik kwam dus de sessie binnen, en ik zie een hoopje psn vrienden op de map dus ik kijk waar ze zijn. Blijkt het eenn hele bende gotpers te zijn. Ik denk: leuk
Dus ik kom stoer aanrijden in mn Carbonizzare... Heb nog nooit zoveelnkogels tegelijk om mn oren gehad
maar ben geen lid geweest van GOTP hoor
. Kan je trouwens lid worden van twee crews? Of is dat niet mogelijk in het kader van belangenverstrengeling
In Freeroom is het altijd uitkijken met witte puntjes, wachten met schieten om te kijken of hij niks doet is vaak cruciaal.
Daarnaast hoop ik dat ze met een optie komen om "vrienden van vrienden" te tonen. Ben bijna altijd met GOTP's online en regelmatig komen hier vrienden van mij bij. Ik zie dus blauwe en groenen cirkeltjes terwijl een GOTP groen en wit ziet (logisch).
Ik zit dan telkens als tussen persoon iedereen te coachen om zo mijn vrienden en GOTP levend te houden.
Enorm irritant!
hahaha , gisteren was CHAOS en die gast met bad spot hoedje had ook een bad day ( wit hoetje of niet, wit puntje = dood )Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:52:
[...]
Ahha, kan me herinneren dat ik je regelmatig in het vizier had. Zal er in de toekomst toekomst om denken.
In Freeroom is het altijd uitkijken met witte puntjes, wachten met schieten om te kijken of hij niks doet is vaak cruciaal.
Daarnaast hoop ik dat ze met een optie komen om "vrienden van vrienden" te tonen. Ben bijna altijd met GOTP's online en regelmatig komen hier vrienden van mij bij. Ik zie dus blauwe en groenen cirkeltjes terwijl een GOTP groen en wit ziet (logisch).
Ik zit dan telkens als tussen persoon iedereen te coachen om zo mijn vrienden en GOTP levend te houden.
Enorm irritant!
Ik las laatst ergens dat vrienden/familie ook gewoon lid kan worden van tweakscrew ?
Kan hij dan gewoon via socialclub aanmelden of moet hij ook direct actief zijn op het forum ?
Verwijderd
Het ging er behoorlijk heftig aan toeMichaelg schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:20:
"gele" voiture
Ik haat geel...Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:32:
[...]
Het ging er behoorlijk heftig aan toeSorry aan de dude , die ik ff de pas heb afgesneden met mijn
"gele" voiture![]()
PSN: PIELE
Even weer een update m.b.t. de crew:
Er zijn momenteel 295 members, en er staan nog 5 requests open (zie hieronder). Dit houdt in dat de crew dus weer bijna vol is...
Ik wacht daarom even met het accepteren van deze invites totdat ik zeker weet dat we hier met bekenden te maken hebben, aangezien ik van deze gebruikers verder niets meer heb gehoord.
Staat je naam in onderstaand overzicht, meld dat dan even (hier of via een DM), dan kan ik je invite accepteren.
Er zijn momenteel 295 members, en er staan nog 5 requests open (zie hieronder). Dit houdt in dat de crew dus weer bijna vol is...
Ik wacht daarom even met het accepteren van deze invites totdat ik zeker weet dat we hier met bekenden te maken hebben, aangezien ik van deze gebruikers verder niets meer heb gehoord.
Staat je naam in onderstaand overzicht, meld dat dan even (hier of via een DM), dan kan ik je invite accepteren.
Het was weer gezellig
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Zo een weekje op vakantie geweest en dit weekend weer eens de ps3 aanslingeren
Wtf was er gisteren op de Xbox aan de hand? Ik zat in een session waar op een gegeven moment crew members elkaar aan de lopende band afschoten. Ik snap nog wel dat je op me gaat schieten als ik met een niet-crewmember in een auto zit en hij schiet iedereen overhoop, maar als ik vervolgens in m'n eentje ergens rondloop dan geldt volgens mij nog steeds dat je andere crewmembers niet om zeep helpt (zeker als die jou nog niet gekilled heeft).
Gisteravond flink zitten ouwehoeren met PIELE, rubensaurus, Taenadar, GoodxFella, fonsmeister, Lrod01, Little_byte, bikeparksfa en beginnen01. We kwamen op het fantastische idee om met alle tweakers op het hoogste gebouw een crew foto te maken. Dmv een cargobob werden alle auto's op het dak gezet en dat ging niet altijd even soepel. Ik noem een auto's die op de kop er op komen en de cargobob die bijna meerdere keren bijna iedereen van het dak af duwt. Bij het parkeren wilde er ook wel eens een auto sneuvelen.
Om vervolgens destruction derby te doen en een auto als schans te gebruiken, moest je bij zijn haha.
Die paar andere niet-gotp werden vervolgens in stijl met een brandweer auto opgejaagt!
Om vervolgens destruction derby te doen en een auto als schans te gebruiken, moest je bij zijn haha.
Die paar andere niet-gotp werden vervolgens in stijl met een brandweer auto opgejaagt!

Ik heb me weer helemaal suf gelachen gisteravond. Was weer bere gezellig!
Verwijderd
Ik schoot net een Tweaker dood (Terresta2013), als je dit leest sorry. Ik zag niet dat je een tweaker was... Ik dacht dat het weer een random iemand was die me wou aanrijden (Gebeurt erg vaak)
Verwijderd
Dat mag je zeggen ja, joinde om 10 uur en sloot de boel om half 4 af..DigitalError schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:55:
Ik heb me weer helemaal suf gelachen gisteravond. Was weer bere gezellig!
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com