Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me ook aangemeld voor het ps3 tweakers crew

ik heb een headset
ben bijna elke avond online

kijk er naar uit om samen online te spelen

psn naam : osmgek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is je invite geaccepteerd? Volgens mij ben ik iets te enthousiast geweest.
Stuur anders even een nieuwe, accepteer ik je:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Ik zit er ook bij, thanks! Kan niet wachten om de echte online team experience mee te krijgen..! Tot nu toe steeds met 1-2 mensen groepjes gevormd, maar dat kan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom word ik elke keer geweigerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:17:
waarom word ik elke keer geweigerd?
heb je de tutorial al.compleet gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers,

Om meteen met de deur in huis te vallen! Ik heb een fout gemaakt.
Ik zat op de PS3 door het menu te scrollen, en kwam invites tegen. Ben der eigenlijk met het verstand op 0 (was er niet helemaal bij) alles weg gedrukt. Ik ging er vanuit dat dit andere Crews waren die mij invites hadden gestuurd.

Ik kom er net achter door ''osmgek'' dat dit geen Crews waren maar leden die zich graag bij GOTP1 willen voegen. Terecht, elke avond zitten we vol met leden, op het moment van schrijven meer dan 30 man online.

Excuses voor het ongemak, ik wil dan ook vragen of je wilt controleren of je al lid bent van GOTP1. Als dit niet het geval is stuur even opnieuw een invite en ik voeg je vanavond nog toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er nu bij :)

bamihapje ja tuurlijk ben lvl 50 hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:19:
ik zit er nu bij :)

bamihapje ja tuurlijk ben lvl 50 hahah
Zie mijn bericht boven je, excuses nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nitrokiller geen probleem thanks voor de invite

even een vraagje :

is er al een whatsapp groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
waarom blijft mijn cheetah niet gewoon achter in een titan liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:21:
nitrokiller geen probleem thanks voor de invite

even een vraagje :

is er al een whatsapp groep?
Zover ik weet is dit er niet. Kan me ook goed voorstellen dat niet iedereen zin heeft om zijn privenummer te delen.
Verder is dit denk ik ook niet echt nodig. Het is een vrij platform en je kan komen wanneer je wilt. Avondje/ week overslaan is dan ook geen enkel probleem.
Om wel iedereen te spreken is het forum een goed communicatie middel, wanneer je wat intensiever wil praten kan je altijd naar de mIRC chat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp je punt Ik heb zelf ook een crew en whatsapp groep is heel erg handig kan ik je vertellen denk er even over na de leden zijn niks verplicht maar het is wel heel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07
Racetijd? :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:29:
Ik begrijp je punt Ik heb zelf ook een crew en whatsapp groep is heel erg handig kan ik je vertellen denk er even over na de leden zijn niks verplicht maar het is wel heel handig :)
Handig is het zeker. Je bent zelf natuurlijk vrijblijvend om hier ondernemend in te zijn.
De tweakers kunnen dan zelf bepalen of ze hier aan mee doen of niet. Als het maar duidelijk blijft dat dit niet verplicht is voor de crew-leden vind ik het prima:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
kan ik mijn nummer ergens zetten waar alleen crew leden het kunnen zien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-09 00:56

XBL

Whatsapp-groep: één iemand kan em beginnen. Mensen die er in willen kunnen hun nummer ff DM'en naar die persoon.

Hier misschien ook weer Xbox en PS scheiden... dunno.

Overigens, er is ook een IRC kanaal! http://irc.tweakers.net/tweakscrew (ook gewoon toegankelijk met een echte IRC client, natuurlijk). Niet meteen weggaan als je niet direct een reactie krijgt, het is er bij vlagen namelijk gezellig druk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu een tweakers crew whatsapp groep maken mensen die er bij willen stuur je nummer even privé naar mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:28
Daar ga ik helaas niet aan beginnen. Ik vind het een mooi idee, maar dan pingelt m'n telefoon écht de hele dag :+

Als je mij nodig hebt voor 't een of ander en ik ben online, dan zit ik ook op IRC :p

offtopic:
Laat mijn mening je overigens vooral niet afhouden en zet het zeker door :)

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Laatst online: 01:11
Is het iemand hier gelukt om een jet te saven in je garage? En te verzekeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:57
PsychoMantis_NL schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:34:
Daar ga ik helaas niet aan beginnen. Ik vind het een mooi idee, maar dan pingelt m'n telefoon écht de hele dag :+

Als je mij nodig hebt voor 't een of ander en ik ben online, dan zit ik ook op IRC :p

offtopic:
Laat mijn mening je overigens vooral niet afhouden en zet het zeker door :)
Ik wilde eenzelfde reactie gaan schrijven dat ik heel blij was dat ik uit de crew was want voor zo'n whatsapp groep zou ik ook niet echt wat voelen.. >:)
En wat dacht je van de nacht? :+
Volgens mij is dat alleen maar hatelijk irritant als je of overdag op school/werk bent en appmes binnenkrijgt van mensen die in-game zitten. En 's avonds lekker languit op de bank 'hangt', wordt je gestalkt met gta-appjes :o

Leuk idee hoor, dus zet het vooral door voor iedereen die er wel wat in ziet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Och, ik zit in wat whatsapp groepen, maar zet ik gewoon per groep geluid + notificaties uit. Ik kijk dan wel als ik zin heb (half niet zo leuk, maar soit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:26:
waarom blijft mijn cheetah niet gewoon achter in een titan liggen :(
Poging 2 was een sandking :P
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5449/RtdSOmBI3U-HPuIi_ueLvQ/0_0.jpg

Die deed boem :P
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3344/AK4E5esskUmgDLnXG4O4Gw/0_0.jpg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
Ik heb zelf ook al vaak geprobeert auto´s te vervoeren op flatbeds, opleggers en de grote kiepwagen en dat lukte ook nooit. De auto bleef stilstaan terwijl je er zelf onderdoor rijdt. Alleen de standaard geladen trucks werken. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
XBL schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:26:
Och, ik zit in wat whatsapp groepen, maar zet ik gewoon per groep geluid + notificaties uit. Ik kijk dan wel als ik zin heb (half niet zo leuk, maar soit).
Dat doe ik nu ook bij groepen waar ik niet altijd op de hoogte wil blijven van wat er gebeurt, maar op de een of andere manier werkt dat geluid dempen maar max. 1 week waarna ik het weer opnieuw moet doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

SinergyX schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:44:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik snap het niet, hij paste toch prima? Ok, misschien gaf ik IETS teveel gas.. Dopeydo. Wel flink gelachen gisteren, waarvoor dank.. Uiteindelijk Japster nog wel de lucht in gekregen met zijn Cheetah gelukkig. Gewoon rustig aan met opstijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hey ,

Ik volg hier al een tijdje passief. Thx Trouwens voor de nuttige info die ik hier al gevonden heb. En ik zie net ook mijn invite voor de eerste PS crew :D :D thx mate. Vanavond kom ik zeker Online to "kick some ass"

Ik heb echter een vraagje. Tijdens missies bij het neerschieten van "bad" guys zie je dat er onmiddelijk RP punten bijkomen. Echter als je de missie verkl### en/of je verliest, blijven dan deze punten behouden ?

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:13:
Hey hey ,

Ik volg hier al een tijdje passief. Thx Trouwens voor de nuttige info die ik hier al gevonden heb. En ik zie net ook mijn invite voor de eerste PS crew :D :D thx mate. Vanavond kom ik zeker Online to "kick some ass"

Ik heb echter een vraagje. Tijdens missies bij het neerschieten van "bad" guys zie je dat er onmiddelijk RP punten bijkomen. Echter als je de missie verkl### en/of je verliest, blijven dan deze punten behouden ?

:p
Ja, anders zouden ze die weer in mindering moeten brengen. Als je een kill maakt krijg je direct xp, ongeacht of je de missie haalt of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Baroshir schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:13:
[...]

Ik snap het niet, hij paste toch prima? Ok, misschien gaf ik IETS teveel gas.. Dopeydo. Wel flink gelachen gisteren, waarvoor dank.. Uiteindelijk Japster nog wel de lucht in gekregen met zijn Cheetah gelukkig. Gewoon rustig aan met opstijgen ;)
Die cheetah bleef gewoon heel. :o

Bij nesto vloog ik gewoon recht omhoog die bleef nog aardig lang hangen met zijn entitity. Volgens mij was deze wel ontploft bij de landing. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mij holleeder brommert werkt het wel, 8)7
SinergyX schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:44:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

servival7 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:34:
[...]

Die cheetah bleef gewoon heel. :o

Bij nesto vloog ik gewoon recht omhoog die bleef nog aardig lang hangen met zijn entitity. Volgens mij was deze wel ontploft bij de landing. >:)
Toch jammer dat ik bij de poging met Nesto en jou tegen een elektriciteitsdoos aanreed.. Vooral die insurance premie erna, oeps xD Bovendien zat jij bij Nesto volgens mij ook een stuk hoger. Toch goed om te weten dat een Cheetah een drop van zo'n 300 meter gewoon overleeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Baroshir schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:43:
[...]

Toch jammer dat ik bij de poging met Nesto en jou tegen een elektriciteitsdoos aanreed.. Vooral die insurance premie erna, oeps xD Bovendien zat jij bij Nesto volgens mij ook een stuk hoger. Toch goed om te weten dat een Cheetah een drop van zo'n 300 meter gewoon overleeft :)
Ik was toch nooit binnen gebleven tijdens die poging samen met Nesto. Ik viel er al een keer of 3 bijna uit.

Ik snap alleen de reactie van barmannetje (Van je crewmembers moet je het hebben...) nog steeds niet.

Ik heb me wel prima vermaakt trouwens. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Weer gelachen gister, met 16 tweakers online racen, dolle pret!
Helaas knalde mijn internetverbinding eruit rond 23.15 :(

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

servival7 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:46:
[...]

Ik was toch nooit binnen gebleven tijdens die poging samen met Nesto. Ik viel er al een keer of 3 bijna uit.

Ik snap alleen de reactie van barmannetje (Van je crewmembers moet je het hebben...) nog steeds niet.

Ik heb me wel prima vermaakt trouwens. :9
Same, beetje rondklooien, je wordt er niet rijk van, maar zoals de rest ook beaamde: wat boeit dat nou als je zoveel lol hebt. M.n. als je dan met 5 man tegelijk dezelfde bocht uit schiet.. Nu maar wachten tot ze parachutes maken voor vehicles, dan wordt het pas leuk om andere players te hunten ;) Cargodroooop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fonsmeister schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:52:
Beter dat 1x dan elke 3 minuten gekicked te worden haha. Er word aan gewerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

DigitalError schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:57:
[...]

Beter dat 1x dan elke 3 minuten gekicked te worden haha. Er word aan gewerkt ;)
Dat sowieso!
Bezig met nieuwe router ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Baroshir schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:56:
[...]

Same, beetje rondklooien, je wordt er niet rijk van, maar zoals de rest ook beaamde: wat boeit dat nou als je zoveel lol hebt. M.n. als je dan met 5 man tegelijk dezelfde bocht uit schiet.. Nu maar wachten tot ze parachutes maken voor vehicles, dan wordt het pas leuk om andere players te hunten ;) Cargodroooop!
als ze er dan ook meteen voor zorgen dat een voertuig gewoon stil blijft staan in een titan ipv dat je elke keer gas moet geven.

Ik ben gister in totaal wel zo'n 150k kwijtgeraakt aan insurence, ammo, doodgaan en verzekeringen van andermans auto betalen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fonsmeister schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:59:
[...]

Dat sowieso!
Bezig met nieuwe router ja?
Had er nog 1 liggen maar nog niet aangesloten. Hoop dat vanavond alles werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Mooi, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
@servival7: thanks voor de tip voor het duppen van je spacedocker, helaas was het nog niet gelukt. had wel een missie gestart met je space docker maar er was iemand gejoined bij de missie waardoor het fout ging. Binnenkort nog een keer proberen te duppen met de stappen die hier in het forum beschreven staan

Voor m'n xbox crewleden: ik heb zelf geen mic maar luister wel actief mee tijdens missies enzo, voel je dan ook vrij om me uit te nodigen in party's en op missies. Lig echt vaak in een deuk tijdens het samenspelen, lang geleden dat ik dat heb gehad met een game :D

xbl: gise87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Was lachen gisteravond. Ik wordt na afloop van een race gespawned in mn huis, kom vrolijk naar buiten toen ik nog net hoorde:
"Dop ik zou hier niet gaan rondlopen er rijdt een tank rond."
BAM

Vervolgens een hoop lol beleefd om die gasten uit de tanks te krijgen, daarna lopen racen met 16man. Ging er nog best netjes aan toe moet ik zeggen haha. Wel vreemd dat ik opeens host werd, best onhandig als ik niet kan terugpraten tegen het kippenhok. (ben binnenkort jarig en verwacht een headset)

[ Voor 4% gewijzigd door DopdeDouwer op 05-11-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was best aardig jongens! Bedankt!
Als nieuwe member veel lol gehad met die 10+ lui in een race, is toch n stuk leuker dan met 3en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 00:04
fonsmeister schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:52:
Ah vandaar.. we zagen je al leaven en ik wist niet of je nou vrijwillig weg ging of het aan je verbinding lag.

Maar gisteren.... hi-la-risch... op een gegeven moment met me vervormde stem in een lachkik blijven hangen... ik pist echt letterlijk bijna in me broek van het lachen, en last van me buik en de tranen gingen over me wangen.

Maar dit was echt weer geslaagde avond... nu nog een x met zoveel in de server en bounty's hunten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Senaxx schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:20:
[...]

Ah vandaar.. we zagen je al leaven en ik wist niet of je nou vrijwillig weg ging of het aan je verbinding lag.

Maar gisteren.... hi-la-risch... op een gegeven moment met me vervormde stem in een lachkik blijven hangen... ik pist echt letterlijk bijna in me broek van het lachen, en last van me buik en de tranen gingen over me wangen.

Maar dit was echt weer geslaagde avond... nu nog een x met zoveel in de server en bounty's hunten :P
LOL, de Mystery Guest!
Toen kwam ik ook niet meer bij, hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag
elke keer als ik met mijn xbox360 online wil gaan bij gta 5 dan kom ik er niet in

maar maak ik een nieuwe confirm aan begin ik weer helemaal opnieuw en zit er wel in

als ik op mijn site bij rockstar soialclub zie ik mijn poppetje ook niet staan

heeft dat er mee te maken dat ik de statistieken niet kan laden ectra
hebben er nog meer mensen daar last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:57
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:31:
ik heb een vraag
elke keer als ik met mijn xbox360 online wil gaan bij gta 5 dan kom ik er niet in

maar maak ik een nieuwe confirm aan begin ik weer helemaal opnieuw en zit er wel in

Speciaal daarvoor een account gemaakt? :+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
ik heb een vraag

Probeer eens een nieuwe character te maken. In het begin was het nog wel eens zo dat sommige character corrupt konden raken, en niet wilden laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laminaatplaat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 08:08
ik heb een vraag

Ga naar de network settings van de xbox 360 en verander de DNS naar de Google DNS 8.8.8.8 en 8.8.4.4. Of die van OpenDNS 208.67.222.222 en 208.67.220.220. Mocht dit niet helpen zou je eventueel kunnen proberen je xbox een static IP te geven en de ports te forwarden.

http://support.xbox.com/n...work-ports-used-xbox-live

En is je Rockstar socialclub account gelinkt aan je xbox live account?

http://support.rockstarga...0-Gamertag-to-Social-Club

[ Voor 9% gewijzigd door laminaatplaat op 05-11-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik ga vanaf 13:00 weer de gehele dag (met uitzondering van een kleine break rond 18:00 tot 18:30 ivbm eten) races hosten. Hierbij gaat het om 2 lap races waarbij we regelmatig wisselen van track om het spannend te houden. Ook af en toe een GTA race erdoorheen gooien behoort tot de mogelijkheden gezien de fun die we daar gisteren mee hadden.

Hoop jullie weer allemaal te zien vandaag, net als gisteren!

GAME ON!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:28:
Ik ga vanaf 13:00 weer de gehele dag (met uitzondering van een kleine break rond 18:00 tot 18:30 ivbm eten) races hosten. Hierbij gaat het om 2 lap races waarbij we regelmatig wisselen van track om het spannend te houden. Ook af en toe een GTA race erdoorheen gooien behoort tot de mogelijkheden gezien de fun die we daar gisteren mee hadden.

GAME ON!
Als je ook een keer super custom doet kom ik zeker een keer langs :p Helaas is dinsdagavond gameavond en aangezien er één eigenwijs geen GTA heeft wordt het tot een uur of half 10 FarCry 3 co-op . Daarna kom ik wel even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Op één of andere manier zit er een fout tussen (mijn) GTA Online & Social Club. Gister kreeg ik de melding dat ik Crew lvl. 7 was (en ik geloof dat ik dit al meerdere keren heb bereikt, maar goed), terwijl op mijn SC nog gewoon 1 staat. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Jeroen04 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:40:
Op één of andere manier zit er een fout tussen (mijn) GTA Online & Social Club. Gister kreeg ik de melding dat ik Crew lvl. 7 was (en ik geloof dat ik dit al meerdere keren heb bereikt, maar goed), terwijl op mijn SC nog gewoon 1 staat. Iemand anders hier ook last van?
Bij mij staat hij ook continue op level 1 terwijl ik level 83 Crew rank ben. Is nog nooit goed geweest dat deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Social werkt af en toe gewoon vaag, zeker omdat ik 2 characters heb, gaat het nog vaker mis.

Position in Crew N/A
Maar in herachie sta ik weer onder lieutenants.

Sta nu wel positie 1 met score :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
SinergyX schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:46:
Social werkt af en toe gewoon vaag, zeker omdat ik 2 characters heb, gaat het nog vaker mis.

Position in Crew N/A
Maar in herachie sta ik weer onder lieutenants.

Sta nu wel positie 1 met score :D
Position in Crew en herachie zijn 2 verschillende dingen hè.
1 van die 2 bepaal ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Pyrone89 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:28:

GAME ON!
Had graag meegedaan maarja nog werken tot een uur of 17.00 en dan nog zu hause en essen. maar later vanavond ben ik wel weer in voor de mass GOTP races :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Die dingen op SC heb ik al meermaals aan R* gemeld, net als met het sorteren van data wat voor geen meter klopt.

Mijn laatste ticket was over het niet kunnen verwijderen van berichten op de crewfeed (was een spammer aanwezig :p), en daarbij heb ik ook nog maar een keer melding gemaakt van die zooi...

Toen kreeg ik een reactie dat ik m'n cache maar leeg moest gooien of een andere browser moest gebruiken wat ik, getuige mijn melding, nog niet had gedaan:
Just to let you guys know, there seems to be a bug in the Social Club website affecting the removal of comments posted on crew feeds. I tried this in IE10, FF24 and Google Chrome, all with no special addons installed and cleared cache, browser history and cookies, so I'm quite sure the problem is there.
Net toen ik daarop wilde reageren met plaatjes, want daar vroeg meneer ook nog om, werkte het verwijderen ineens wel, waardoor ik de focus maar op het fout sorteren en het incorrect weergeven van stats gelegd heb, en daar kreeg ik vanmorgen de volgende reactie op:
Hey there,

Thank you for providing your issue information. We are going to investigate this issue and once the investigation is completed, we will contact you.

Best Regards,
Sloan D.
dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben officieel aan het werk, maar ik heb mezelf een flinke pauze gegeven dus ik race de hele middag mee Pyrone! :P

(ID: Galvalas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Aaargh, niet goed voor me om dit forum te lezen terwijl ik aan het werk ben

Wil ook racen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Ik moest net iets updaten, is dit de nieuwe title update waar ze het over hadden? Ik zie nog niets officieels staan op newswire iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
KiDoNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:01:
Ik moest net iets updaten, is dit de nieuwe title update waar ze het over hadden? Ik zie nog niets officieels staan op newswire iig..
dat schijnt hem te zijn ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Ik zie nog niets nieuws in ieder geval :P Geen geld, geen beach bums en (voor zover ik weet) de glitches zijn ook nog niet allemaal weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:44:
Ik ben officieel aan het werk, maar ik heb mezelf een flinke pauze gegeven dus ik race de hele middag mee Pyrone! :P

(ID: Galvalas)
KloteJoost ! Vanavond maak ik je in :)
fonsmeister schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:57:
Aaargh, niet goed voor me om dit forum te lezen terwijl ik aan het werk ben

Wil ook racen!
Helaas ken ik dat gevoel :+ 8)7 |:(

[ Voor 30% gewijzigd door Beakzz op 05-11-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
KiDoNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:09:
[...]

Ik zie nog niets nieuws in ieder geval :P Geen geld, geen beach bums en (voor zover ik weet) de glitches zijn ook nog niet allemaal weg :P
schijnt alleen maar iets met cloud server error gefixed te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
servival7 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:11:
[...]

schijnt alleen maar iets met cloud server error gefixed te zijn
Ik lees net idd dat het geld en de dlc niets te maken hebben met de update, dlc is early november, geld eind van de week :P

Jammer dat je ook nog geen geld kan geven aan anderen :P

[ Voor 8% gewijzigd door KiDoNL op 05-11-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik zie dat ene CountBlack zich voor de GoTx crew wil aanmelden. Je profiel is niet zichtbaar waardoor ik niet kan controleren of je uit nederland komt of niet. Je wordt dus voorlopig ook niet toegevoegd tot dat dit is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik gisteren op mijn phone in de "google play store " aan het prullen was, zag ik opeens de Ifruit app voor android :D Thans niets van gelezen.

Ik weet dat er op begin enkel een fake app te vinden was voor android.
Ma aangezien deze in de playstore staat zal het wel de echte zijn dit keer zeker :p

Is't eigenlij de moeite ifruit te installeren op je smartphone ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:32
Nah, alleen om je custom plate te maken :)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KiDoNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:15:
[...]

Ik lees net idd dat het geld en de dlc niets te maken hebben met de update, dlc is early november, geld eind van de week :P

Jammer dat je ook nog geen geld kan geven aan anderen :P
Geld weggeven kan wel, door naar je inventaris te gaan, door select (ps3) een paar seconden ingedrukt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:02:
[...]

Geld weggeven kan wel, door naar je inventaris te gaan, door select (ps3) een paar seconden ingedrukt te houden.
Ja probeer maar uit bij Uberoon.. werkt alleen bij meer dan 4 nullen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Sorry voor het opblazen van je auto piele, ik was ff aan het glitchen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:02:
[...]

Je kan vooralsnog alleen geld sharen van de laatste job. Give cash is grijs, al tijden, wellicht niet op de pse3, maar ik spreek voor (iedereen) op de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
KiDoNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:45:
[...]

Je kan vooralsnog alleen geld sharen van de laatste job. Give cash is grijs, al tijden, wellicht niet op de pse3, maar ik spreek voor (iedereen) op de xbox
De laatste keer dat ik dat op de PS3 dat probeerde (een week of 2, 3 geleden) was dat hier ook zo. Share from last job gaat wel, maar Give Cash niet.

Ik dacht dat dat gekomen is met 1.04, nadat er hackers waren die miljarden tegelijk weg gaven aan random spelers in een sessie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:24:
[...]

De laatste keer dat ik dat op de PS3 dat probeerde (een week of 2, 3 geleden) was dat hier ook zo. Share from last job gaat wel, maar Give Cash niet.

Ik dacht dat dat gekomen is met 1.04, nadat er hackers waren die miljarden tegelijk weg gaven aan random spelers in een sessie :p
Geen idee, bij mij heeft het nooit gewerkt, ook niet voor 1.04 dacht ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

In het begin heb ik nog wel geld kunnen geven. Inmiddels idd alleen share from last job. (Xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Zo heren,

Vanaf 19:00 begin ik met de TweaksCrewPS3 Race Night.
Ik zal hosten en we zullen 4 a 5 races per baan doen en daarna naar een nieuwe baan gaan.
De banen waar we ons sowieso op zullen focussen zijn Down The Drain, Take Off, en Dockyard aangezien dit banen zijn waar je extreem veel RP en geld krijgt.

Daarnaast is er natuurlijk ook genoeg ruimte voor andere racebanen en af en toe gekkigheid :D

Zie jullie zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:02
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:38:
Sorry voor het opblazen van je auto piele, ik was ff aan het glitchen :')
Hahaha, ja het kwartje viel ;)

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik wilde ff checken of die RP glitch ook in je eentje werkte, maar niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Pyrone89 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:44:
Zo heren,

Vanaf 19:00 begin ik met de TweaksCrewPS3 Race Night.
Ik zal hosten en we zullen 4 a 5 races per baan doen en daarna naar een nieuwe baan gaan.
De banen waar we ons sowieso op zullen focussen zijn Down The Drain, Take Off, en Dockyard aangezien dit banen zijn waar je extreem veel RP en geld krijgt.

Daarnaast is er natuurlijk ook genoeg ruimte voor andere racebanen en af en toe gekkigheid :D

Zie jullie zo!
Call me a noob, maar hoe kan ik joinen ?

Ik kan Jobs vinden, jobs joinen en bijv. Join Crew Members kiezen, maar hoe kom ik specifiek bij deze "Race Night" uit ?

(Ik zit in de TweakersCrewPS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Beste wat je kunt doen is even pyrone toevoegen als friend. Daarna kun je zijn sessie joinen en kom je automatisch bij zijn race uit.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Michaelg schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:05:
Beste wat je kunt doen is even pyrone toevoegen als friend. Daarna kun je zijn sessie joinen en kom je automatisch bij zijn race uit.
Ok, thnx.
Done

Waarschijnlijk is de game vol ofzo: "Failed to find a compatible GTA Online session containing Friends."

[ Voor 17% gewijzigd door Hoyden op 05-11-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Join zo weer bij jou Pyrone, werd er idd uitgekicked, toen zelf maar even een paar races gedaan om transmissie upgrade te kunnen betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Hoyden schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:07:
[...]

Ok, thnx.
Done

Waarschijnlijk is de game vol ofzo: "Failed to find a compatible GTA Online session containing Friends."
Ga naar tabblad friends. Zoek in je lijstje pyrone en klik hem dan aan. Dan krijg je optie. Join player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
spelen jullie met custom vehicles aan of uit? ik ga zo even racen maar doe alleen zonder custom vehicles.. beetje oneerlijk met

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Dat racen is wel vervelend als je constant in de achterhoede aankomt bij de finish.. :|
An sich wel grappig zo dat racen, maar nu ff tijd voor wat anders.

[ Voor 28% gewijzigd door Hoyden op 05-11-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps mannen , ik heb denk ik een foutje gemaakt.. daarnet heb ik per vergissing 2 crew aanvragen geaccepteerd :s |:(
Ik meende vriendschap verzoeken te hebben geaccepteerd... pas daarna zag ik dat ik 2 crew invites heb gestuurd .... srry Beginnersfoutje ? :/

Ps pleitte ff in mijn voordeel, ik wist niet dat ik da als beginnend crewlid al kon O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Weet je nog wie dat waren?

Edit:Kalua85 en Suriboydtc dus... Iemand enig idee wie deze members zijn, anders kick ik ze meteen weer.

Beetje wazig dat muscles dat kunnen inderdaad :s

Edit 2: Ik heb ze weer gekicked, als het onterecht was stuur me maar een DM of kom even langs @ IRC

[ Voor 104% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 05-11-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 20:50
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:04:

Edit:Kalua85 en Suriboydtc dus... Iemand enig idee wie deze members zijn, anders kick ik ze meteen weer.

Edit 2: Ik heb ze weer gekicked, als het onterecht was stuur me maar een DM of kom even langs @ IRC
O jij bent de gemenerik die mij gekickt heeft dus :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:04:

Bedankt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
HenkEisDS schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:00:
Is het iemand hier gelukt om een jet te saven in je garage? En te verzekeren?
Kan dat?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Kalua schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:14:
[...]

O jij bent de gemenerik die mij gekickt heeft dus :>
Sorry, de invite is weer verstuurd. Als ik niet weet wie wat waar wanneer krijg je zonder pardon een kick, heb geen zin om straks weer 40 chinezen/amerikanen/duitsers in de crew te hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:15
Even excuses aan pyrone, ik weet niet wat ik aan het doen was, maar op de een of andere manier zat ik je steeds in het vaarwater. Als 40 plusser is het best wennen met die pookjes...

[ Voor 1% gewijzigd door NoGinryuGo op 05-11-2013 21:37 . Reden: Domme ipad taalfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 18:39
NoGinryuGo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:30:
Even excuses aan pyrone, ik weet niet wat ik aan het diens as, maar op de een of andere manier zat ik steeds in het vaarwater. Als 40 plusser is het best wennen met die pookjes...
Ha als 30 plusser ook hoor! ;)

Edit: ik ga ook even proberen te joinen maar ik laat de headset vooralsnog uit als het niet erg wordt gevonden.

[ Voor 14% gewijzigd door AtlAntA op 05-11-2013 21:36 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Suriboydtc is ook ok, die had ik uitgenodigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
fonsmeister schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:38:
Suriboydtc is ook ok, die had ik uitgenodigd
Ook hij heeft de invite weer gehad :)

Edit: V.w.b. je DM, geen probleem ofc. maar aangezien Thommie deze geaccepteerd had (wat ik als muscle sowieso al vreemd vind dat hij dat kan) had ik ze even gekicked. Alles is weer hersteld :)

[ Voor 32% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 05-11-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
NoGinryuGo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:30:
Even excuses aan pyrone, ik weet niet wat ik aan het doen was, maar op de een of andere manier zat ik je steeds in het vaarwater. Als 40 plusser is het best wennen met die pookjes...
Geeft niet hoor ;)

Binnenkort weer een Race Night. Was weer vet. Vooral Dockyard is een kei van een baan.

[ Voor 12% gewijzigd door Pyrone89 op 05-11-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 11:36
Ben ook net begonnen aan GTA online, heb al snel de TweaksCrewPS3 een request verstuurd

R* nickname: Nightwish1986
Tweakers: peponline
PS3: peponline1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik heb je invite geaccepteerd, welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Zojuist ook aangemeld bij TweakerscrewPS3 (V2 denk ik? : Ja 2e versie zie ik net)

Rstar social club name: armandarie
PS3 id: ariejanusch
Tweakers naam: Janusch

Zijn er ook mensen die voice chatten? Zo ja dan ga ik misschien wel even een bluetooth headsetje halen voor de ps3, of wordt er gebruik gemaakt van teamspeak e.d.?

[ Voor 4% gewijzigd door Janusch op 05-11-2013 23:22 . Reden: type crew bekeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:02
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9243/BeoXF6NgG0Cc5RKu-w5Khw/0_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1091/NrKSGN06yUioNrvxt_RmHw/0_0.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door pielepower op 05-11-2013 23:44 ]

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janusch schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:21:
Zojuist ook aangemeld bij TweakerscrewPS3 (V2 denk ik? : Ja 2e versie zie ik net)

Rstar social club name: armandarie
PS3 id: ariejanusch
Tweakers naam: Janusch

Zijn er ook mensen die voice chatten? Zo ja dan ga ik misschien wel even een bluetooth headsetje halen voor de ps3, of wordt er gebruik gemaakt van teamspeak e.d.?
GOTP1 is ook nog vrij;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Eerder vanavond/nacht met wat tweakers e.d. lopen racen op de legerbasis. Wanted level aangezet. Super mooie mayhem, echt een aanrader ;). Eindeloos veel legervoertuigen helicopters achter je aan omdat je direct 4 sterren hebt.
Pagina: 1 ... 19 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com