Die dingen op SC heb ik al meermaals aan R* gemeld, net als met het sorteren van data wat voor geen meter klopt.
Mijn laatste ticket was over het niet kunnen verwijderen van berichten op de crewfeed (was een spammer aanwezig

), en daarbij heb ik ook nog maar een keer melding gemaakt van die zooi...
Toen kreeg ik een reactie dat ik m'n cache maar leeg moest gooien of een andere browser moest gebruiken wat ik, getuige mijn melding, nog niet had gedaan:
Just to let you guys know, there seems to be a bug in the Social Club website affecting the removal of comments posted on crew feeds. I tried this in IE10, FF24 and Google Chrome, all with no special addons installed and cleared cache, browser history and cookies, so I'm quite sure the problem is there.
Net toen ik daarop wilde reageren met plaatjes, want daar vroeg meneer ook nog om, werkte het verwijderen ineens wel, waardoor ik de focus maar op het fout sorteren en het incorrect weergeven van stats gelegd heb, en daar kreeg ik vanmorgen de volgende reactie op:
Hey there,
Thank you for providing your issue information. We are going to investigate this issue and once the investigation is completed, we will contact you.
Best Regards,
Sloan D.
dus...