Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 544433

pielepower schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:05:
[...]

Dan heb jij er nog niet lang genoeg gezeten...
Als er 4 tanks rondrijden, waarvan 1 staat te wachten voor je deur, ben je er snel klaar mee. Dat is trouwens niet een enkele lobby of een sporadisch moment, dat is bijna altijd in elke lobby zo.
En dat hebben we het nog niet eens over dat 50% met godmode rondloopt.
Oja EN dat je zelf wel kan nagaan dat 90% een hufter is die daar vrijwillig zit en er nooit meer uitkomt en elke missie loopt te saboteren??

Kom op...
Hier heb ik totaal geen probleem mee. Ik zie wel vaker campers voor mijn woning wachten. Dan rij ik lekker met mijn tank of riot van naar buiten. Winnen zij dan mogen ze iig 20k betalen. Persoonlijk heb ik veel lol gehad in dunce city en daar ook nieuwe vrienden gemaakt die ook gewoon normaal spelen. Bij waren er max 25% vervelend maar daar had ik meestal weinig moeite mee. Het waren opzich 4 leuke dagen. Het enige wat ik vervelend vond is dat je dan even niet met vrienden kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:20
Haha, gisteren wel dikke fun gehad met een clubje op de xbox. Wel jammer van die onsportieve racers zoals Assepoesje :+ . Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Huh, is die C130 hetzelfde als de Titan? Hoe krijg je die klep open dan, ik dacht dat dat onmogelijk zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:11
KiDoNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:27:
Huh, is die C130 hetzelfde als de Titan? Hoe krijg je die klep open dan, ik dacht dat dat onmogelijk zou zijn?
Paar x tegen de zijkant slaan en als de klep dan stukje op staat in het vliegtuig gaan en gassss geven, hierna gaat de klep dan open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 13-06 11:38
dawauz schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 06:53:
Sorry jdegroot martijn en nog 1, de stroom viel gister uit in huis tijdens de team deatchmatch...kon niet zo snel meer online komen erna. Kreeg ook nog een telefoontje die absoluut niet leuk was dus heb niet verder gespeeld. Hopelijk zijn jullie niet uit de deathmatch geknalt omdat ik de host was?
Martijn was sowieso niet gejoined. We werden er niet uitgegooid hoor. We waren alleen een beetje verbaasd dat je in eens weg was haha. Trouwens 40-37 verloren :(

Ik heb wel eindelijk mijn space buggy verzekerd.
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5202/ziKp9hGiaUe6U_QAmRMQyA/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

OK mooi, ik had ook trouwens de eerste kill, dat was jij die dood ging volgens mij :)
Best nog lastig, op een gegeven moment stonden er wat achter een pilaar, die ik wel deels raakte maar kreeg gelijk een headshot retour :(
En later pleurde ik nog naar beneden in die bouwplaats, 3 verdiepingen omhoog rennen om gelijk weer te worden neergeknald haha

XboX live : DaWauZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik ging ook iets vaker dood dan de bedoeling was. :(
Uiteindelijk ging het toch nog wel aardig maar net niet genoeg voor de overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
Vanavond ook maar TDM proberen met wat tweakers.. :P even op mn live acount wat mensen geinvite, want zo ingame kom ik echt niemand tegen

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:48

RnB

Kunnen we vanavond wat gaan doen op de ps3?
Ik probeer steeds te chatten met individuen uit de crew, maar dat is niet te doen. :p
Lekker met een grote groep survivallen of racen.

Oh, ik ben overigens RBenschop en zal vanavond rond een uur of 6 online zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door RnB op 01-11-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02 15:28

XBL

creapYYY schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:10:
Haha, gisteren wel dikke fun gehad met een clubje op de xbox. Wel jammer van die onsportieve racers zoals Assepoesje :+ . Hahaha
Ja, wat een enorme lul is dat :+ .

Maareuh, ja, was vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Bedankt. Als active crew zetten en hopelijk straks of vanavond wat tijd om te spelen. _/-\o_

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 18:15
Anoniem: 544433 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:46:
[...]

Het enige wat ik vervelend vond is dat je dan even niet met vrienden kan spelen.
Tru, dat is mijn hoofdreden.
Speel elke dag wel even en een missie of een aantal race-jes met vrienden en crew is waarvoor ik het doe.
Dat "forever alone'' gehalte in de "bad sports" hangt me gewoon de nek uit.
1 keer dood door een tank, is 10 keer dood door een tank.
Begrijp me niet verkeerd, ik hou ook wel van een tankbattle, maar sinds dat ik er een paar tegen ben gekomen die gewoonweg onsterfelijk zijn, vergaat je die fun ook wel.
Als mensen je niet aanstaan in een tank, rammen ze gewoon hun verzekerde voertuig tegen je aan en ben je ook de lul, die telt gewoon voor jou als bad sport.
Denk dat het systeem zoals het nu is, gewoonweg niet werkt.

PS3 of Xbox?

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan slecht tegen roze auto's. Op de een of andere manier gaat mijn bumper daar steeds tegenaan schuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
DigitalError schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:48:
Ik kan slecht tegen roze auto's. Op de een of andere manier gaat mijn bumper daar steeds tegenaan schuren :P
Heb weer stickys ingekocht vriend... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 23:33
pielepower schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:51:
[...]

Haha, not fair! Ik kán dus nog geen stickys kopen! Ik ben wel erg goed met de Voltic, btw! :D

Mooie races gister!

[ Voor 4% gewijzigd door Edzeau op 01-11-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kwam niet meer bij op sommige momenten, tranen van het lachen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
DigitalError schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:01:
Ik kwam niet meer bij op sommige momenten, tranen van het lachen hier
Zo rollen wij }:O

Vanavond die titan maar eens goed de lucht in krijgen!
Heb wat info verzameld.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 518060

Helaas heb ik dat met die Titan gemist, maar het freeroamen en racen was lachen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 18:39
pielepower schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:51:
[...]

Ik wil graag bij deze een ban aanvragen voor bovenstaande gebruiker...
Ik ging op zijn ijscokar staan.. En hij ging gewoon rijden. Waardoor ik er dus vanaf viel....(iemand heeft hier bewijs van) Echt schandalig.
Vervolgens rijd ie me ook nog eens aan. Nog erger!!

Haha Anyway. Heb me kapot gelachen. Was erg gezellig!!

Wie had er nou een foto gemaakt van mij terwijl ik aant jerken was op zijn auto?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik heb gisteren per ongeluk martijn (xbox) doodgereden. :'(
Maar in mijn verdediging: Ik kwam op volle snelheid de bocht uit en hij liep gewoon midden op de weg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:35
Status update omtrent GOTP leiding:

Geloof het of niet, maar ik heb mijn playsation 3, inclusief GTA V zo goed als verkocht...
Wordt vanavond al opgehaald. Iets sneller dan ik zelf had verwacht, aangezien ik deze nog maar een paar dagen had aangeboden. Naar aanloop van de PS4-releasedatum leek het me verstandig om dat te doen, en dat blijkt dus ook waar te zijn: er is nog vraag naar de PS3, ook tweedehands. Ik kreeg zogezegt een 'offer I couldn't refuse' en heb dat dan ook niet gedaan.
Dus, er gaat wat veranderen omtrent de leiding van GOTP.
Ik kan zelf geen GTA meer spelen, en stap dan ook uit vrijwillig uit de crew.
Er is al een vervangend crewleader gevonden door mij, maar het is niet zeker of hij ook de crewleader wordt, want er is zover bekend geen optie om een nieuwe leider aan te stellen.
Het oprichten van een nieuwe crew zou dan een optie zijn, maar lijkt me niet nodig.

Als ik de keus heb om een vervolger uit te kiezen als ik de crew uitstap, dan zal desbetreffende persoon daarvoor gekozen worden, die is al benaderd door mij.
Kan dit niet, dan vermoed ik dat 1 van de commisionairs deze taak vanaf dan op zich mag, en zal nemen, omdat hij dan automatisch gepromoveerd wordt tot crewleader. Er veranderd dus ook niet heel veel.
In-game maakt die functie verder niets uit, dus zal er dan ook niets veranderen voor de fanatieke GOTP gamer online. Alleen bij het managen, maar zover ik weet heeft de crew leader zo goed als dezelfde permissies als de commisionairs.

Toch ben ik blij dat ik het initatief(in tweede instantie) op me heb mogen nemen tot het oprichten van de GOTP crew. Het was erg leuk, en helaas, kan ik over 4 weken ook geen GTA spelen. Het is 1 van mijn favoriete franchises, en zeker met Online, was GTA V erg leuk. Maar blijven zitten met de PS3 en een PS4 in huis halen ging zoiezo al geen doorweg vinden, net als het verkopen tegen een bodemprijs 'om er vanaf te komen'.

Ik zal wellicht nog wel actief betrokken blijven door dit topic te volgen, maar in-game zullen je me niet meer vinden. Misschien op een PS4 versie van GTA ONLINE, als Rockstar eindelijk toe durft te geven met Next-Gen versies te komen.
Als het zover komt, wil ik me van harte voordragen om weer een tweakers crew te beheren!
GOTP4 ofzo.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm.. bij mij is het een soort van andersom. Mijn broertje wil games spelen die ik op m'n xbox heb dus ruil ik met z'n ps3, alleen blijf ik wel GTA spelen :D (moet dan wel opnieuw tijd investeren in online)

M'n eigen ps3 had ik overigens al een paar maanden geleden verkocht in aanloop naar de ps4. Ze geven voor een slim bijna net zo veel als de prijs van een nieuwe 12 GB versie.

(ik meld me binnenkort dus aan voor GOTP, of moet ik dat alvast doen voordat het weer "vol" is?)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Wat je ook kan doen is alle commissioners degraderen op de opvolger na. Deze zou dan automatisch crew leader moeten worden en deze kan de andere commissioners dan weer promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Niet online

YBH

Mijn request in nog pending, IGN M-Y-HU. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128165

YBH schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:09:
Mijn request in nog pending, IGN M-Y-HU. Dank!
John2277 op SocialClub right?
Zet even je profiel openbaar zodat wij jou ook kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164667

Vanavond maar weer eens spelen, nog mensen online rond 7 a 8 op PS3 ?

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 164667 op 01-11-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanQuan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-10-2021
RnB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:36:
Kunnen we vanavond wat gaan doen op de ps3?
Ik probeer steeds te chatten met individuen uit de crew, maar dat is niet te doen. :p
Lekker met een grote groep survivallen of racen.

Oh, ik ben overigens RBenschop en zal vanavond rond een uur of 6 online zijn.
Ik ben altijd in voor survival! Ik heb wel een mic. maar staat vaak hij uit :P
Kans is dus hij vanaond ook uit staat na 12 uurs werkdag ben ik moe en heb geen zin om te praten :+
Maar kan hem natuurlijk wel aandoen geen probleem. Ben alleen niet zoon prater.
Als je me toevoegd op Ps3 (PSN: SanQuan) doe ik me mic. wel voor je aan :P
Moet alleen werken tot 18 uur ben niet eerder dan 20 uur online denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:48

RnB

Haha, voor mij hoef je dat ding niet aan te zetten hoor, ik heb er zelf namelijk geen. :p
Vandaar dat ik ook krampachtig zat te chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Laatst online: 31-01 07:31
Euh,,,, PS3 verkocht? Heb je de PS4 gepreordered ofzo? Verwachting is dat hij ongeveer volgend jaar pas in de winkels ligt... dus mag je nog 4 maandjes wachten indien niet gepre-ordered eerste wave

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:43
Repelsteelke schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:14:
Euh,,,, PS3 verkocht? Heb je de PS4 gepreordered ofzo? Verwachting is dat hij ongeveer volgend jaar pas in de winkels ligt... dus mag je nog 4 maandjes wachten indien niet gepre-ordered eerste wave
Nee juh 2e en waarschijnlijk 3e batch komen nog dit jaar volgens uk Sony topbaas. ;)

Ot!

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:35
Repelsteelke schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:14:
Wachten tot die 2e levering in december duurt me al te lang dus: ja ;)

Survival, bedankt voor de tip!
Het is gelukt ;)

Zoals jullie nu kunnen zien is PsychoMantis_NL vanaf nu de nieuwe crewleader!
Om deze 'overgang' zo goed mogelijk te laten verlopen, was hij hier al eerder van op de hoogte gesteld, en kon ik hem vragen of hij het ook daadwerkelijk wilde.
Mijn inziens is hij een meer dan geschikte opvolger, en komt het dus wel goed met het vervolg van de crew, ook zonder mij, want zoveel heb ik uiteindelijk niet eens gedaan; het gaat erom dat je een userbase opbouwt in de crew, en dat ging zo goed als vanzelf ;)

[ Voor 42% gewijzigd door dutchgio op 01-11-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dutchgio schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:41:
[...]

Het is gelukt ;)

Om deze 'overgang' zo goed mogelijk te laten verlopen, was hij hier al eerder van op de hoogte gesteld, en kon ik hem vragen of hij het ook daadwerkelijk wilde.
Mijn inziens is hij een meer dan geschikte opvolger, en komt het dus wel goed met het vervolg van de crew, ook zonder mij, want zoveel heb ik uiteindelijk niet eens gedaan; het gaat erom dat je een userbase opbouwt in de crew, en dat ging zo goed als vanzelf ;)
Meer dan terecht!
Helaas is er op dit moment nog weinig functies of toegevoegde waarde voor leaders/ commissioners/ lieutenants.
Denk/hoop dat hier wel meer van verwacht wordt in de toekomst, denk aan het opstellen van Clanwars of Heists.
Nogmaals, ik denk/hoop dit en is nergens op gebaseerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om mijn PS3 (dan wel xbox) te verkopen terwijl ik toch "verzekerd" ben van de Killzone bundle met release.

Te vaak spijt gehad van consoles verkopen en nog minstens 100 games om uit te spelen :) Wat ik ooit betaald heb voel ik nu niet meer dus blijf lekker GTA spelen :)

Tor de PS4 dan maar Dutchgio ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Laatst online: 15:11
dutchgio schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:41:
[...]

Het is gelukt ;)

Graçias :)

Nu dat ik Crew Leader ben... Ranken klojo's :+

Maar zonder gein, bedankt voor de eer en wat dat betreft jammer dat je je PS3 zo snel al kwijt was, maar het is niet anders. Ik hoop dat je hier nog een beetje rond blijft hangen, en anders is het wachten tot Sony cross console online gaming toestaat :+

Nu over tot de orde van de dag. Zoals bij de meeste van jullie wel bekend is, ben ik de afgelopen week bezig geweest met diverse scriptjes die de voortgang van leden bijhouden, en ben ik daarom wat minder online geweest.

Vanaf dit weekend ben ik van plan om de scripts even te laten liggen, en deze alleen de stats te laten verzamelen, maar met het developpen even niet verder te gaan, zodat ik weer wat meer tijd heb voor het forum en het daadwerkelijk spelen van GTA :p

Ik zag dat dutchgio, met de tips van servival, alle Commissioners op mij na gedemote had tot Lieutenant om de overgang van Crew Leader mogelijk te maken. Dit heb ik, m.b.v. mijn script, inmiddels weer ongedaan gemaakt. D.w.z. dat de originele Commissioners weer zijn gepromoveerd.

Daarnaast heb ik via DM van diverse spelers verzoeken/aanbevelingen gehad over het promoten/demoten van leden, en welke eis(en) hieraan ten grondslag liggen. Om hier nu even op terug te komen, zoals ik een poosje terug via DM aan alle Commissioners heb laten weten zijn dit zaken die ik niet via DM c.q. dit topic wil laten lopen, maar via het door mij opgerichte IRC kanaal.

Op deze manier werkt het communiceren imo makkelijker en sneller, kunnen we met z'n allen tegelijk babbelen en kan iedereen z'n zegje doen.

Ik stel dan ook voor, mede uiteraard door de verschuiving van Crew Leader, om e.e.a. vanmiddag/vanavond op IRC te bespreken. Ik verwacht dat ik vanmiddag al op IRC zit, maar mochten jullie me in het betreffende kanaal niet aantreffen, dan ben ik er sowieso vanavond vanaf een uur of half 7 - 7 uur.

Zo, na dit gebazel op de vroege zaterdagochtend rest mij niets meer dan:
  1. Gio nogmaals te bedanken voor de eer en zijn inzet bij het opstarten van GOTP;
  2. Hem toch nog even een ongelofelijke apenkop te noemen omdat hij z'n PS3 nu al verpatst heeft, en
  3. Jullie te melden dat ik mijn best ga doen de crew nog mooier te maken dan hij op dit moment al is :)

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravit0n
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Afvalzak schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:00:
Ik heb me aangemeld, maar mijn GTA Online experience is nog een beetje brak omdat Tele2 Glasvezel geen DMZ isntelling heeft in de router waardoor ik altijd in een lege map start :')
DM je gegevens even, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Ook graag static ip van je ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164667

Hmm, zit net in missie met 3 andere GOTP. Ben netjes van de politie aan het ontsnappen en breng spul terug naar het huis...loopt de PS3 vast. Dat is voor het eerst :( Sorry heren, hoop niet dat die hele missie nu gefaald is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:03
Iemand met een wat hoger level (>60) zin om wat missies te spelen met 3 andere GOTP'ers? Wij willen graag RP'en en wat geld maken, maar hebben nog geen toegang tot de echt lucratieve missies.

Zitten nu online in GOTP (PS3) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328480

Ik heb gehoord dat je elkaar kunt boosten met betrekking tot de voertuigen upgrades. Namelijk door een race te starten samen met een bekende. De bekende raced niet, zodat jij eerste wordt en de upgrades haalt (na aantal herhalingen). Het gerucht gaat dat als je de racetype op 'Super' zit je voor meerdere type auto's de upgrades unlocked!

Klopt dit?

Zo ja wie kan me helpen qua boosten? Ik vind het moeilijk namelijk om de upgrades zelf te halen (af en toe win ik wat, maar vaak niet) Ik speel op de Playstation 3 onder de naam WhoosahHD (lvl 32), tevens zit ik de PS3 crew van Tweakers : TweakersCrewPS3 . Uiteraard help ik jou dan ook met boosten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:30
Anoniem: 328480 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:02:
Ik heb gehoord dat je elkaar kunt boosten met betrekking tot de voertuigen upgrades. Namelijk door een race te starten samen met een bekende. De bekende raced niet, zodat jij eerste wordt en de upgrades haalt (na aantal herhalingen). Het gerucht gaat dat als je de racetype op 'Super' zit je voor meerdere type auto's de upgrades unlocked!

Klopt dit?

Zo ja wie kan me helpen qua boosten? Ik vind het moeilijk namelijk om de upgrades zelf te halen (af en toe win ik wat, maar vaak niet) Ik speel op de Playstation 3 onder de naam WhoosahHD (lvl 32), tevens zit ik de PS3 crew van Tweakers : TweakersCrewPS3 . Uiteraard help ik jou dan ook met boosten! :)
Wil vanavond wel een poging doen zit namelijk met zelfde (geen of te weinig upgrades vrij) (GOTP/PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi2004 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:12:
[...]

Wil vanavond wel een poging doen zit namelijk met zelfde (geen of te weinig upgrades vrij) (GOTP/PS3)
Cool, wat is je PSN nickname?

Edit: heb je toegevoegd!

Ook gehoord dat er een race is die slechts 30 sec duurt.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 328480 op 02-11-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anoniem: 328480 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:12:
[...]

Cool, wat is je PSN nickname?

Edit: heb je toegevoegd!

Ook gehoord dat er een race is die slechts 30 sec duurt.
Boven mijn avatar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga nog even een midnight session samen met een vriend doen vanuit een crew only server. Beetje verschillende races/classes en wat leuk betaalde missies dus join als je zin hebt. (Ps3 : Bambeakz)

Geen beukers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
Zo ik ben er even uit geweest, maar zodra de 1.05 patch er is ben ik weer volop aanwezig om te hosten en zaken te regelen.

Dat is, als patch 1.05 me tenminste weer fatsoenlijk laat spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Laatst online: 15:11
Ghehe als je nou eens op IRC blijft hangen, dan kunnen we daar op reageren :')

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik heb dit gestuurd naar pr@rockstar.com als reactie op de doorverwijzing van ene 'Helder' van Rockstar

"Dear Rockstar,

As you can see in REQUEST #1266552 we have been forwarded to you by your co-worker Helder.
We from Tweakers.net (the biggest tech community in the Dutch speaking nations) would like to have the '300 members limit' removed from our GOTP and GOTX crews in GTA Online, like the IGN.com crews have. The reason for this is that with over 200,000 unique vistors each day a limit of 300 is not sufficient for the community connected to our site.

Greetings,

Tweakers.net"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Netjes Pyrone, erg benieuwd of je nu wel persoonlijk benaderd wordt en/of onze limiet verwijderd kan worden.
Alhoewel ik wel denk dat ze eerst maar eens met een knappe update moeten komen (meer uitdaging online) anders raken we de komende maanden niet vol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Zo vanavond weer aardig lopen knallen, heb in alle chaos 2 keer een tweaker per ongeluk gedood..excuses nog daarvoor, maar blijf het erg lastig vinden dat die auto-aim ook gewoon op je crewmembers springt.

Vanavond wel wat raars meegemaakt, ik was een beetje aan het rijden tussen mijn garage en de modstore om me auto's een beetje te pimpen en toen ik bij mijn garage aankwam werd ik doodgeschoten, vind het persoonlijk een beetje laf om mensen op te wachten bij hun garage maargoed..ik dus weer verder spelen en de 2e keer ging ik dus goed uitkijken of er niemand me op stond te wachten en de kust leek veilig dus ik rij richting mijn garage en zie ineens 2 stralen met kogels uit de muur komen en werd dus weer gedood door dezelfde kerel. Omdat ik mijn garage deur wel bereikt had kwam ik tot leven in de garage zelf en toen liepen er ineens 2 mensen mijn garage in zonder invite waaronder de kerel die me had gedood en zei toen door de microfoon dat ze mijn auto's gingen jatten. Gelukkig had ik aangezet dat alleen friends en crewleden mijn auto's mogen openen, anders hadden ze denk ik al mijn auto's de garage uit kunnen rijden. Wel een nare glitch, dus mocht je je instellingen nog niet goed hebben staan, dan bij deze de tip om het nog eventjes na te lopen. Waarschijnlijk zal je je auto's niet kwijtraken door die insurance, maar is zou wel heel irritant zijn om al je auto's opnieuw te claimen.

In ieder geval kon ik die gozers niet zien op de radar en ze konden zo mijn garage inlopen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien is deze vraag al eerder gesteld, in dat geval excuses!

Ik begrijp dat wegens memberscap er twee PS3 Tweakerscrews zijn! Ik ben lid van de tweede crew.
Toen ik in een sessie zat schoot een medetweaker mij dood, echter was hij van de eerste crew lid (bedankt beginnen01 :+ ;) :> ). Dit kwam omdat ik geen gekleurde stip was op de radar. Nu meen ik mij te herinneren dat je op socialclub een alliantie kon aangaan met andere crews! Is er al een dergelijk alliantie gesloten tussen de beide crews? En heeft het ook effect op de herkenning qua radar/minimap? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Volgens mij is er plek zat in crew 1...dus wellicht even overstappen?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anoniem: 328480 schreef op zondag 03 november 2013 @ 03:24:

Ik begrijp dat wegens memberscap er twee PS3 Tweakerscrews zijn! Ik ben lid van de tweede crew.
Toen ik in een sessie zat schoot een medetweaker mij dood, echter was hij van de eerste crew lid (bedankt beginnen01 :+ ;) :> ). Dit kwam omdat ik geen gekleurde stip was op de radar. Nu meen ik mij te herinneren dat je op socialclub een alliantie kon aangaan met andere crews! Is er al een dergelijk alliantie gesloten tussen de beide crews? En heeft het ook effect op de herkenning qua radar/minimap? :P
Nu we het toch over beginnen01 hebben, die mag zich wel eens netjes gedragen ingame wat betreft racen bv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
Oe, dat is wel een goede tip! Bij missies verzet ik meestal de instellingen als er iemand mee wilt rijden die niet crew/friends is en vergeet het vaak daarna weer terug te zetten. De auto's die je hebt gekocht en die je zelf op verzekerd hebt gezet zijn inderdaad verzekerd, maar volgens mij de auto's die je jat en je garage inrijdt zijn niet automatisch verzekerd toch? De Ps3 staat nu aan op netflix voor m'n zoontje dus kan het nu niet checken :+
CaVeFiSh schreef op zondag 03 november 2013 @ 02:30:
Zo vanavond weer aardig lopen knallen, heb in alle chaos 2 keer een tweaker per ongeluk gedood..excuses nog daarvoor, maar blijf het erg lastig vinden dat die auto-aim ook gewoon op je crewmembers springt.

Vanavond wel wat raars meegemaakt, ik was een beetje aan het rijden tussen mijn garage en de modstore om me auto's een beetje te pimpen en toen ik bij mijn garage aankwam werd ik doodgeschoten, vind het persoonlijk een beetje laf om mensen op te wachten bij hun garage maargoed..ik dus weer verder spelen en de 2e keer ging ik dus goed uitkijken of er niemand me op stond te wachten en de kust leek veilig dus ik rij richting mijn garage en zie ineens 2 stralen met kogels uit de muur komen en werd dus weer gedood door dezelfde kerel. Omdat ik mijn garage deur wel bereikt had kwam ik tot leven in de garage zelf en toen liepen er ineens 2 mensen mijn garage in zonder invite waaronder de kerel die me had gedood en zei toen door de microfoon dat ze mijn auto's gingen jatten. Gelukkig had ik aangezet dat alleen friends en crewleden mijn auto's mogen openen, anders hadden ze denk ik al mijn auto's de garage uit kunnen rijden. Wel een nare glitch, dus mocht je je instellingen nog niet goed hebben staan, dan bij deze de tip om het nog eventjes na te lopen. Waarschijnlijk zal je je auto's niet kwijtraken door die insurance, maar is zou wel heel irritant zijn om al je auto's opnieuw te claimen.

In ieder geval kon ik die gozers niet zien op de radar en ze konden zo mijn garage inlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan maar met 1 personal vehicle in de freeroom rijden.
Zodra je een 2de probeert te pakken, spawned die eerste weer netjes in je garage, dit kan je ook gebruiken om je auto weer in je garage te krijgen wanneer deze op een verre locatie staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CaVeFiSh schreef op zondag 03 november 2013 @ 02:30:

Vanavond wel wat raars meegemaakt, ik was een beetje aan het rijden tussen mijn garage .....
Om die reden ga ik altijd in een invite only of crewserver zitten als ik wil pimpen ( en auto's zoeken). Heb echt niet altijd zin om me opgejaagd te voelen en de uitnodigingen komen toch wel binnen. Als ik een server kan vinden met minstens 4 crewleden dan is er meestal onzin en daar ben ik wel voor te porren natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Volgens mij werkt het gelukkig niet zo.
Vrienden die ik meeneem naar garage kunnen volgens mij niet eens een auto jatten, pas als ik erin ga zitten kunnen zij ook instappen

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crimis
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-06 18:13
Geen idee wie zijn personal vehicle ik zojuist heb opgeblazen, dat was een gevalletje mis klikken. Sorry! :-(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 21:18

Gertjuhjan

Software Engineer

Mijn headset heeft het gisteren begeven helaas. Microfoon werkt nog wel, maar de speaker niet meer.

Hebben jullie aankoop tips? (niet al te duur)

[ Voor 6% gewijzigd door Gertjuhjan op 03-11-2013 13:42 ]

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Gertjuhjan schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:39:
Mijn headset heeft het gisteren begeven helaas. Microfoon werkt nog wel, maar de speaker niet meer.

Ach, ik gebruik gewoon de microsoft headset van twee tientjes, doet voor mij precies wat ie moet doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 551807

Gertjuhjan schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:39:

gewoon je preferences ;) zo zetten dat het geluid uit je tv komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 21:18

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik zwengelde de xbox straks aan en hij deed het weer:)

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 551512

Anoniem: 328480 schreef op zondag 03 november 2013 @ 03:24:

Speler:beginnen01

Excuses je had inderdaad geen groen rondje :'(
Maar je staat nu in me lijst met vrienden dus zal je nu altijd herkennen :*)

En wat betreft het racen.. Je gaat er niet dood aan toch en druk niemand extra van de baan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Handig WoutM om je crewleader vanuit het niks dood te schieten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09-2024
servival7 schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:03:
Dat doen er wel meer... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
servival7 schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:03:
Afrekening in het game milieu? ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wilde laatst ook met twee autos uit mijn garage spelen. Eentje aan een vriend lenen en zelf in de andere rijden. Echter toen ik de tweede nam werd hij uit de eerste geschopt maar de wagen bleef er wel staan. Ik kon er ook niet meer instappen. In mijn garage bleef zijn plekje leeg. Moest nieuwe sessie joinen om hem weer terug in de garage te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ik weet niet waar ik precies moet beginnen met deze post. Maar ik zal mijn best doen.

Vanavond zijn er verschrikkelijke dingen gebeurd in Gta online.
Even uit het hoofd heb ik 4 persoonlijke auto's gemold van crew members. Ik denk dat ik ook zeker 20 dooie members op het geweten heb.
Ik had duidelijk niet mijn avond. En stickys zijn dan ook nog eens niet mijn Specialiteit... Ook de granade launcher in combinatie met een slechte avond is dramatisch afgelopen.
Bij deze wil ik iedereen die schade heeft geleden door mijn wangedrag mijn Oprechte excuses aanbieden. Helaas is het lijstje te lang om individuele excuses aan te bieden.

Ghehe Anyway. Ik heb me weer kapot gelachen en hoop dat de crew members dat ook konden :-).
Dik 50k aan ammo erdoorheen gejaagd maar het was het waard.

Tot de volgende keer. En dan zonder mijn stickys :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06 21:14

Leedbek

Luuk Luchtloper

Ik vond het briljant :D

Met 8 man in en aan een FIB Cruiser, met 5 wanted-sterren rondscheuren in een brandweerwagen, ouwehoeren op de golfbaan en gegein met bulldozers. Kwam spontaan binnen in deze server toen de chaos al volop aan de gang was, vond het geniaal om mee te doen _O_

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Was zeker top. Ook met die brandweerwagens later.
Ik ging mn Cruizer fixen in de garage, en toen verdween opeens iedereen (allemaal, ook niet got-ers) uit de freeroam. Zodra ik mn garage weer uit wilde rijden liep de playstation ook vast... bleef maar laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek

Leedbek

Luuk Luchtloper

Dat had ik ook... ineens verdween iedereen uit de server, en toen ik vervolgens Online af wilde sluiten liep m'n PS3 vast. Nog niet eerder meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 513032

Topicstarter
Ben weer actieve :D

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 04-11-2013 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 551512 schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:25:
[...]

Speler:beginnen01

Excuses je had inderdaad geen groen rondje :'(
Maar je staat nu in me lijst met vrienden dus zal je nu altijd herkennen :*)

En wat betreft het racen.. Je gaat er niet dood aan toch en druk niemand extra van de baan!!!
Nogmaals het maakte me totaal niet uit! It is part of the game! :*)

En heren ja je kan medecrewmembers killen (bv perongeluk autoaim) ja je kan iemand van de baan drukken bij een race. Zie het niet als een persoonlijk aanval op je! Dit gebeurt nou eenmaal! Het is wat anders als iemand met INTENTIE medecrewmembers killed of van de weg rijdt! ;)

De korte tijd dat ik er was, was het tof deze avond! Bulldozer mayhem.... met 6 a 8 man jagen op één persoon die de hele aan het 'irriteren' was! Toffe leuke members! :*) Ik raad iedereen aan om PS3 crew 1 te joinen, er is nu namelijk nog plek!

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 328480 op 04-11-2013 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Leedbek schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:40:
Ik vond het briljant :D

Met 8 man in en aan een FIB Cruiser, met 5 wanted-sterren rondscheuren in een brandweerwagen, ouwehoeren op de golfbaan en gegein met bulldozers. Kwam spontaan binnen in deze server toen de chaos al volop aan de gang was, vond het geniaal om mee te doen _O_
Ghehe het mooie hiervan is dat het gewoon super rustig opbouwde. Ik zat met een maat van me te kloten met die cruiser. Vervolgens join de piele de game en gingen we aantal man achterna zitten. En steeds kwamen er meer members bij.
Alles wat spontaan gebeurd is het beste he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Was het iemand nog gelukt om die foto te maken toen we er met zn 8'en inzaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
DopdeDouwer schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:24:
Was het iemand nog gelukt om die foto te maken toen we er met zn 8'en inzaten?
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2u9gv7q.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu nog met zijn alle gaan schieten en je hebt een rijdende super minigun B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Anoniem: 544433 schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:37:
[...]

Nu nog met zijn alle gaan schieten en je hebt een rijdende super minigun B)
Iedere speler die niet tot de crew behoorde werd ook door 8 man tegelijk doorzeefd :o _/-\o_ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 548241

Ik heb een holleeder brommert jonguh! met turbo erop jonguh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 548241 schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:41:
Ik heb een holleeder brommert jonguh! met turbo erop jonguh!
Nu even de grote baas van PissWasser afpersen, dan is het helemaal compleet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 548241

zal hem wel knockout slaan met mijn neus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat de police versie? Zat later die stats eens te bekijken van de normale versie hiervan (ook met sidesteps), is die niet beter? 100% armor en alle upgrades lijkt die een stukje sneller te zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Nee dit is de normale versie. Met bijna alle upgrades (behalve 100% armor).
Verder is hij met upgrades niet heel veel sneller als een "kale" versie.
Jammer van de 100K die ik erin gestoken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Die we later hadden met het logo op de kap was van mij, hij klinkt wel sneller met die turbo enzo, maar toen wel later weer in een politieversie zaten merkte ik eigenlijk geen snelheidsverschil. Voordeel was wel dat de onze anti-lek banden hadden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
De politieversie kan je niet tunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Volgens mij niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-12-2024
Gisteren 2 pogingen gedaan om een missie te doen waarbij we 2 busjes moeten jatten.. 2x gefaalt.

1e keer veelste enthousiast dat ik de uitgang zag en knalde vol in een of ander platform waarop ik vast kwam te zitten en naar veel breken los kwam maar toen vloog m'n motor in de fik..

2e keer weet ik niet eens waarom maar er lande een paar kogels op het busje en het busje was wederom STUK..

stomme busjes.

Vanavond herkansing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek

Leedbek

Luuk Luchtloper

_O_

Die mafkees met cowboyhoed, roze jasje en hotpants ben ik dus :D

Mooie was inderdaad hoe spontaan dit ging. Ik hoorde geouwehoer op de crew-chat, keek eens op de kaart en zag daar een mooi 4-tje rijden. Dat werd dus uiteindelijk een 8-je :+

Binnenkort maar weer zoiets doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michaelg schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:20:
Nee dit is de normale versie. Met bijna alle upgrades (behalve 100% armor).
Verder is hij met upgrades niet heel veel sneller als een "kale" versie.
Jammer van de 100K die ik erin gestoken heb.
Toch eens kijken hoe hij dan tegen de Deejay XL is, cijfers op IGN zijn in voordeel van de rancher, maar heb toch het gevoel dan de upgrades bij de Deejay toch meer doen (dat is de enige andere auto met side-steps - buiten politie versie).

Die Riot van is trouwens bizar traag :P

Ging wel even mis met m'n clown car, helaas dus mijn T-van weer kwijt :(
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8286/TjAd7kjsI0i57k36K8Q0Zw/0_0.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2013 13:14 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
Weer een heerlijk avondje indeed!!
Begon als een bescheiden groepje van 4, maar waarschijnlijk was te chaos te ruiken vanuit de andere servers!
8 man aan de suv, later 5 man in de brandweerwagen, Mariootje op z'n roze piagio er achteraan (met vreemden achterop die heel graag mijn bounty willen innen...)!
Wat een fun kan je trouwens hebben met de brandweerspuit.. :D
Gelukkig was Sasha daar om ons hooft koel te houden en ons te verlossen van de popo... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
Michaelg schreef op maandag 04 november 2013 @ 07:12:
[...]

Vervolgens join de piele de game en gingen we aantal man achterna zitten. En steeds kwamen er meer members bij.
Voor instant chaos join ik Fonsmeister gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Oh dacht dat je er dit keer eerder in zat als fons?
(meestal join ik hem ook. Haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pielepower schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:45:
[...]

Ik join altijd piele, gegarandeerd pret :+
Smeert hij me weer een tank aan, badsport hangt op dit moment aan een dun draadje!

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 128165 op 04-11-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

LOL

Vond het al zo vreemd dat mensen klagen dat ze nooit GOTP-ers tegenkomen, nooit last van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 518060

Alleen deze vrijdag ff gespeeld, verder geen tijd gehad helaas. Jullie hebben de boel weer op stelten gezet dus.., nice haha.
Komende avonden ben ik ook weer van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
pielepower schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:45:
[...]

_/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fonsmeister schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:28:
LOL

Vond het al zo vreemd dat mensen klagen dat ze nooit GOTP-ers tegenkomen, nooit last van :D
Ik ben in twee avondjes, twee uurtjes steeds, meer tweakers op de ps3 tegengekomen dan in twee weken op de xbox.
Moet op de PS3 opnieuw beginnen met levelen vanwege de overstap, kwam koud uit de eerste intro-race met Lamar (en de eerste package daarna opgehaald), verkocht de eerste auto bij LS Customs, liep naar buiten en stond vanaf de stoep gelijk in een gang-war tussen heel wat GOTP'ers tegen "de rest". Aangezien ik alleen 1 pistooltje had en geen ammo maakte ik dat ik weg kwam. Gelukkig kon ik nog bij een GOTP'er instappen die aan het vluchten was :D

Ik reed gisteren onderweg naar LS Customs ook nog even langs het geklooi met de brandweerwagens...

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik ga vanavond ook maar eens even wat herrie trappen in los santos. Dus GoTx members die willen joinen voeg even Japstervos toe op XBL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Anoniem: 518060 schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:39:
Alleen deze vrijdag ff gespeeld, verder geen tijd gehad helaas. Jullie hebben de boel weer op stelten gezet dus.., nice haha.
Komende avonden ben ik ook weer van de partij :)
Mooi! We misten je al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50477

Heb n nummertje getrokken voor de PS3 crew... PSN: zwaardegekste

communiceert makkelijker :D (en ik word waarschijnlijk minder voor mn klep geschoten ook nog :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:31:
Ik ga vanavond ook maar eens even wat herrie trappen in los santos. Dus GoTx members die willen joinen voeg even Japstervos toe op XBL.
Denk wel van de partij te zijn, even kijken hoe D3 gaat (PS3 uit het stof gehaald :P).
En eerst nog even kijken of ik nog wat auto's kan regelen :D

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-12-2024
Stoort mijn mic? Iemand vroeg of ik hem wou uitzetten..

Heb nu de eyecam, headset is ff leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492738

Uberoon schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:49:
Stoort mijn mic? Iemand vroeg of ik hem wou uitzetten..

Heb nu de eyecam, headset is ff leeg..
Je zat vanmiddag samen met nog iemand met een Mic in mijn wagentje.
Elke keer als ik claxoneerde hoorde ik het geluid echo-en.
Kan zijn dat het jouw mic was, maar ik dacht eigenlijk dat het van die andere gast was.
Pagina: 1 ... 18 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com