All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik weet niet op welk platform je speelt, maar op de Xbox zit ik eigenlijk altijd in een party met de nodige andere mensen. Als er dan iemand van GOT bij is, gooien we die er bij als-ie een mic blijkt te hebben.schumi2004 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:21:
[...]
Gisteren wel even mic aangehad maar was even met andere dingen bezig dus had ook niet echt tijd om met mic aan de slag te gaan. heb overigens maar enkele keer iemand iets horen zeggen maar niemand een verzoek horen doen om iets te ondernemen. Wel op een bepaald moment dat ik bij iemand in auto moest gaan zitten denk ik Auto was alleen zo verrot dat mijn sandking een betere optie leek maar daar stapte hij ook niet in
Anoniem: 128165
Ik heb je invite geaccepteerd, maar staat ook een error bij.w4rguy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:45:
Ik heb een invite gevraagd voor crew1, ik zit nu nog in crew2, ik neem aan dat ik uit crew2 moet gaan?
Vaag, zou je kunnen controlleren of het gelukt is.
Edit; staat nu correct. Welkom
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 128165 op 29-10-2013 13:45 ]
Anoniem: 164667
Ik zat in diezelfde game. Zag inderdaad dat je bounty had en daarna weg ging. Ik heb je niet horen praten ? Heb zelf sinds 2 dagen een headset, wellicht dat je mij dus wel hoorde. Zal mijn instellingen vanavond eens goed controleren.Senaxx schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:48:
Rare avond gisteravond, in meerdere GoTP lobby's gekomen maar op een 1 of andere manier niemand een mic (of het fatsoen / zin om te reageren, ondanks dat ik wel anderen kon horen). Jammer..
Eens kijken of er vanavond wat late night gamende tweakers online zijn
Mijn nick: " lasteraar"
PS3XBL schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:00:
[...]
Ik weet niet op welk platform je speelt, maar op de Xbox zit ik eigenlijk altijd in een party met de nodige andere mensen. Als er dan iemand van GOT bij is, gooien we die er bij als-ie een mic blijkt te hebben.
Meestal hoor je het wel als iemand van GoT binnenkomt op server en roept er iemand wel iets.
We vinden me kaar wel zag maar echter was dat gisteravond anders als anders, alsof iedereen zijn eigen ding aan het doen was
Ook ik zit in crew2 PS3 maar ik kom regelmatig crewleden tegen helaas zijn het over het algemeen niet het helpende soort. Ikzelf ben altijd in voor een job maak me niet uit wat voor een. Helaas gebeurt het me vaak dat wanneer ik een job of missie host en crew leden invite vaak geen hulp krijg. Dit is niet wat ik gewent ben van GoTters helaas. Misschien moet ik maar proberen om bij crew1 binnen te komen.
laden van zon session duurt altijd erg lang, en is soms zonde van tijd om met anderen te spelen, iemand een trucje hiervoor?
XboX live : DaWauZ
niet echt een trucje maar de meeste namen uit de crew komen mij wel enigszins bekent voor dus 9 van de 10 keer als ik accepteer is wel wel van een crewlid.dawauz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:31:
wat ik meestal wel vind is dat je genoeg invites krijg, maar dat je niet direct kan zien of diegene ook een tweaker is (xbox)
laden van zon session duurt altijd erg lang, en is soms zonde van tijd om met anderen te spelen, iemand een trucje hiervoor?
PS4: DonSigario
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Heb wel zin om dan nog even met mede-tweakers samen te werken (jobs, races, noem maar op).
Alleen het vliegen kan ik nog niets van
PSN ID: Hanssuh
Serieus, spelen de meeste zonder auto-aim?Repelsteelke schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:33:
Ja, hoe vaker je speelt ... als je Auto Aim maar aan hebt staan, anders zijn er weinig tweakers te vinden
Ik ben een pc-gamer, en speel bijna nooit shooters op de xbox zonder auto-aim. Dat is wel jammer dan weer dat daardoor ook fragmentatie ontstaat.
Xbox: Gulpener88
Ik denk dat ik dan ook nog wel even online kom. Of de kroeg in, dat houd ik nog even in het midden. ;-)hanssuh schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:09:
Ik ben vanavond (rond uur of 23, met mic) waarschijnlijk pas online GOTP.
Heb wel zin om dan nog even met mede-tweakers samen te werken (jobs, races, noem maar op).
Alleen het vliegen kan ik nog niets van
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Stuur me even een DM met je gegevens zodat deze afgerond kunnen worden.
Weet nu niet welke wel of niet aanwezig zijn op tweakers
PSN: MojoR1
Ik ben 2 jaar terug voor een gamingheadset gegaan, heb de onderstaande nogsteeds, bevalt prima!tasjesdief schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:59:
Zijn er nog wat aan te raden mics?
pricewatch: Turtle Beach Ear Force PX21 (PS3/Xbox 360/PC)
Aangesloten via usb, dus nooit een lege accu en het snoer is zo lang dat de koelkast en toilet binnen bereik liggen
PSN: MojoR1
Ik ben Cyprien1337 van GOTP. Vanaf een uurtje of 8 dus mocht er ergens een GOT potje open zijn dan inv
edit: ik heb geen mic, maar die komt dit weekend schat ik zo.
[ Voor 15% gewijzigd door Cypr op 29-10-2013 19:39 ]
Life goes on!
PSN: djmurcielago
dat was een leuk avondje
xbl:jeffreykilzmw3
Dat geeft niet. Gebeurt iedereen wel eensHelaasPindakaas schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:48:
@Rubensaurus, ik schoot je net onbedoeld dood. Ik was wat aan het rotzooien met een andere speler. Sorry

Beetje schunnige bewegingen maken op mijn auto zal je bedoelenAnoniem: 164667 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:04:
[afbeelding]
Heerlijk met 3 man op het dak rondjes spinnen

Ging lekker idd. Zaterdag op die manier 5 ton binnen gehaaldAnoniem: 492738 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:14:
Net wat centen kunnen innen met Bambeakz en KKrisman.
Tnx voor de 100K!
Nooit in Groningen geweest, of wel?PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:37:
Haha wat is er op dinsdagavond in de kroeg te doen dan?
Maar goed, de kroeg is het geworden dus! Morgenavond weer online te vinden!
Ik ben 1 keer op Groningen CS geweest, omdat ik naar Roden moest voor een feestje, maar verder nog nooit nee. 200 km. om te gaan stappen (Nijmegen) vind ik een beetje téJeroen04 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 01:13:
[...]
Nooit in Groningen geweest, of wel?![]()
Maar goed, de kroeg is het geworden dus! Morgenavond weer online te vinden!
wel 2x survival afgerond en wat auto's gejat en verkocht. Gelijk bounty op mijn hoofd en ook direct gekilled na verlaten van een survival, zo irritant die bountys.
Maargoed mijn geld groeit zo langzaam, moet de 225k hebben koop ik in 1x groot appartement met 10car garage, maar gaat zo langzaam dat geld farmen....
races doen ook altijd leuk maar ik eindig altijd bijna laatste, komt meestal omdat je de laatste bocht wordt aangetikt en je gaat spinnen etc...of langzamere auto's die je dan opeens wel keihard inhalen, vind het soms echt te raar voor woorden
[ Voor 75% gewijzigd door dawauz op 30-10-2013 07:24 ]
Oh, en als ze je met tragere auto's voorbij schieten.. Dan hebben ze gewoon je slipstream gebruikt, je krijgt dan echt een katapult effect namelijk.
En dan voor de afwisseling natuurlijk wel weer een volle race doen..
[ Voor 14% gewijzigd door Baroshir op 30-10-2013 08:00 ]
Je weet dat er een "Slip stream" is als je achter iemand aan rijdt? Doe dat maar eens wat langer, dan krijgt degene die voor je rijdt een soort lijntjes achter 'm aan, (Slipstream) waardoor jij ineens een boost krijgtlangzamere auto's die je dan opeens wel keihard inhalen, vind het soms echt te raar voor woorden
Mensen ook al ervaring met impromptu races dus ergens een waypoint plakken, en zomaar mensen uitnodigen?
crossmotortjes zijn ideaal, ook voor veel motorraces trouwens, veel handelbaarder
Ik heb een leuke The A-Team van, alleen kun je daar geen races mee doen om upgrades lost te krijgen,
en verder zou ik met wat tweakers willen racen om zo om en om die dingen te unlocken
http://prod.cloud.rocksta...kjsI0i57k36K8Q0Zw/0_0.jpg
iFruit app gebruikt:

Aw yeah
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2013 13:21 ]
Same here. Als je join crew kiest vindt hij de laatste tijd steeds vaker niemand. (niet dat ik zo heel veel kan spelen, zit op level 17 ofzo)dawauz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 07:21:
hmm op xbox was gisteravond weinig te doen pas rond 22:00 zag ik een keer ergens een tweaker
Als jij of iemand anders me wil toevoegen
XBL: Kju
R* Social Club: Kjujay
PSN: Kjujay
Dat gebeurt bij mij ook regelmatig maar als ik dan zelf een Job host en ik laat de game naar crew members zoeken dan vindt ie er wel veel.Kju schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:33:
[...]
Same here. Als je join crew kiest vindt hij de laatste tijd steeds vaker niemand. (niet dat ik zo heel veel kan spelen, zit op level 17 ofzo)
Dus wil je free roamen met crew leden? Host een populaire 8 spelers missie of race. Probeer zoveel mogelijk crew leden uit te nodigen en selecteer na afloop en overleg de free roam optie.
Er zijn volgens mij genoeg spelers online alleen dat hele join crew members verhaal werkt niet zo goed lijkt het.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
En als er toevallig geen crew leden bij zitten dan joinen die vaak na een kwartier wel automatisch.
Ik heb je geaccepteerdKju schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:33:
[...]
Same here. Als je join crew kiest vindt hij de laatste tijd steeds vaker niemand. (niet dat ik zo heel veel kan spelen, zit op level 17 ofzo)
Gisteren 3 survivals gedaan alle 3 tot wave 10 gekomen, waarvan 2x met gotx members included....deurdouwer, jdegroot, en nog een paar. ging best goed. Eindelijk de 205k gehaald en gelijk een fatsoenlijk appartement met 10 car garage gekocht, ik zal dat vanavond eens gaan kijken, althans als ik tijd heb.
Daarna lekker rakketten gaan schieten met z'n 2 vanuit de chopper, ik met de infrarood cam... alleen wilde ik weer uit de infrarood cam, maar wist het knopje niet meer. druk ik op Y, springt mn poppetje er uit. Land op een dak, overal politie, en zie m'n maatje achternagezeten worden door cop choppers, haha Blijft leuk dat soort lompe sandbox acties.
Als je eenmaal weet waar de beste plekken zijn dan is survival ook echt een eitje. Gisteren geleerd van andere gotp crewleden dat je beter de downtown underground race kan doen. Dan gaat het ook hard met rp en geld.dawauz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 06:34:
[...]
Ik heb je geaccepteerdIk zat overigens net met een missie, kon eindelijk eens normaal een auto exporteren. Je kan dus beter een geparkeerde auto jatten dan een auto met een bestuurder erin.
Gisteren 3 survivals gedaan alle 3 tot wave 10 gekomen, waarvan 2x met gotx members included....deurdouwer, jdegroot, en nog een paar. ging best goed. Eindelijk de 205k gehaald en gelijk een fatsoenlijk appartement met 10 car garage gekocht, ik zal dat vanavond eens gaan kijken, althans als ik tijd heb.
Ook een auto geexporteerd, daarna snel naar het noorden gereden omdat ik verwachtte dat er dan een bounty op me zou worden gezet, maar die kwam dus niet...
PSN: Kjujay
Ik zag 'm er net weer bijstaan dus heb nu 2 stuks in m'n garage staan!
Heerlijk wagentje ja. Heb hem in de garage staan, niet helemaal geupgrade want heb daar even geen geld voor, doe ik wel als ik alles ook level 4 unlock. Wel met een mooie harbor blue colour (zoals al mijn auto's), á la crew color (lowrider) wielen met een witte rand op de banden zelf, en crew smoke. Vind het verreweg de fijnste supercar, ook mooi als je die achterklep er af weet te krijgen, zie je die motor zo mooi zitten.servival7 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:32:
Cheetahs zijn echt bruut. Ik wil er ook 1 maar heb maar 30k haha
Anoniem: 544433
Gisteren maar weer die politiewagen uit de gevangenis gehaald en weer op zoek geweest naar een Sandking XL. Sandkings zat , maar iemand een idee waar die XL rijdt ? Heb er nu een namelijk , maar wil hem achterin de garage hebben voor ik die ga upgraden. Hij staat nu bijna vooraan wat ik vrij vervelend vind.
Voor de motor heb ik een Akuma genomen , maar wat is aan te raden als compact ? Gewoon die mini ?
Ik vind zelf die prius de fijnste compact, ziet er nog best mooi uit ookBeakzz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:27:
Voor de motor heb ik een Akuma genomen , maar wat is aan te raden als compact ? Gewoon die mini ?
Alleen snap ik soms niet waarom bij een race compact soms de prairy en Asea wel staan, andere keren weer niet.
Vertel, waar kunnen we die vinden?0xrubennft schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:35:
dankzij iemand van GOTP zojuist een spot gevonden waar helikopters staan waaronder heel vaak 1 met wapens, ooh ooh wat vet haha =D
Dat heeft toch gewoon met je level te maken? Ik vind nu bijna alleen maar buzzards terwijl ik daarvoor nog wel eens een cargobob of een maverick kreeg0xrubennft schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:35:
dankzij iemand van GOTP zojuist een spot gevonden waar helikopters staan waaronder heel vaak 1 met wapens, ooh ooh wat vet haha =D
whaha dat was ik volgens mij, ik zag je vanaf het begin niet en dacht je naar de kapper was ofzoKju schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:53:
Gisteren ook drie keer survival gedaan, maar één keer wave 10 gehaald, maar bij elkaar toch wel leuk qua payout. Een mission (busje van de Lost stelen voor Trevor) gedaan met een andere tweaker, besefte pas bij aankomst bij de Lost dat hij niet in m'n auto was gestapt, hij kwam uiteindelijk wel zelf aanrijden, begreep daarom wel dat hij me achter liet toen hij met het busje weg reed naar het eindpunt
Ook een auto geexporteerd, daarna snel naar het noorden gereden omdat ik verwachtte dat er dan een bounty op me zou worden gezet, maar die kwam dus niet...
Die ik zo dom genoeg had gekochtservival7 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:03:
Annihilators zijn echt graf dingen. Aan die guns heb je helemaal niks en dat ding is ook niet voorruit te branden. Geef mij maar gewoon een buzzard

Ik zal straks eens een screenshot maken van de plek! Dus het verschilt in je level welke helicopter er staat?
[ Voor 26% gewijzigd door 0xrubennft op 31-10-2013 13:59 ]
Mensen zijn daar massaal elkaar aan het "commenden" om eerder uit de lobby te komen.
Hoe dit werkt is;
Players kunnen jou via de "playerlist" in tabblad "online" een aantal dingen aandoen.
Ze hebben de optie om je te "kicken", te "reporten" en je te "commenden".
Dit werkt hoogstwaarschijnlijk met een puntensysteem!
Wat ik gedaan heb;
Spam iedereen in de huidige lobby met een heel vriendelijk berichtje om mij te commenden, waarna ik het zelfde voor hen terug doe.
Dit word bevestigd door een popup waarin de resterende lobbytijd word weergegeven.
Mijn bevindingen zijn dat je een complete dag afgeschreven krijgt na 5-10 "commends"!
Zodra je berichten van mensen terug krijgt dat zei je "gecommend" hebben en je krijgt geen resterende tijd te zien, hebben zei NIET "gecommend", maar kan je beter van het ergste uitgaan.
In het ergste geval heeft die persoon een "report" gedaan, wat je weer een -1 opleverd.
Je zit uiteindelijk wel in een troll-lobby...
Mij is er op deze manier een dag extra opgelegd, 2 uur voordat ik "vrij" kwam!
Ik was zo gefrustreerd door de manier dat dit werkt, dat ik dit in mijn voordeel ging gebruiken, met succes!
Mijn tip is dan ook:
Accidents happen, hier en daar sneuvelt er wel eens een mede tweaker auto, dat is een -punt voor de aanstichter.
Commend je mede Crew genoten, neem er de tijd voor!
Ik ben bv al 2 keer in de "Bad sport" lobby gekomen door dit soort praktijken.
Dit kan natuurlijk ook tegen mensen gebruikt worden!
Dus zodra je merkt dat er een "scripter" oid een lobby het leven zuur maakt, kan je massaal als crew diegene "reporten" en een "bad sport" lobby in bonjouren. (niet bevestigd)
Communiceer dus als crew, wees niet verlegen en/of koop een headset!
Tot vanavond!
PSN: PIELE
Anoniem: 544433
Haha, dat is zuurSinergyX schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:04:
[...]
Die ik zo dom genoeg had gekochtHij zag er zo bruut uit, maar des te bruter, des te nuttelozer
Jep.0xrubennft schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:14:
* Ik zie dat het antwoord hierboven al is gegeven, dat verschilt dus idd! *
Ik zal straks eens een screenshot maken van de plek! Dus het verschilt in je level welke helicopter er staat?
Dus dan kun je elkaar eers Recommenden, credits opbouwen, en dan wat Personal Vehicles van onbekenden slopen zonder dat je naar de bad sport lobby gaat?
Opzettelijk beuken is niet officieel de bedoeling idd en met de meest crewleden valt er dan ook perfect te racen ,maar een beuk of achterkantje aantikken is soms niet te voorkomen. Ga er vanuit dat het om het eerste ging ?BounceCloud schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:25:
Ik dacht dat beuken tijdens races met enkel Tweakers erin als not-done werd beschouwd? Zo ja; dan wil ik Pine-Apple001 als crew-lul-van-de-maand nomineren
Toch lijkt het me wel tof om een keer allemaal met volledig geupgrade bakken rondjes te gaan scheuren. (wel met verkeer aan natuurlijkcreapYYY schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:46:
Ik race sowieso nooit wanneer custom verhicles aanstaan. Zelf haal ik meer voldoening uit het feit dat iedereen gelijk is of de mogelijkheid om gelijke auto's te kiezen.
[ Voor 31% gewijzigd door Beakzz op 31-10-2013 16:50 ]
Toen ik eenmaal host was heb ik hem er meteen uitgetrapt. Perongeluk een tikje uitdelen tijdens een race: gebeurd altijd. Opzettelijk tikken om een spin te veroorzaken: onsportief. Mensen opzettelijk tegen een viaduct-pijler forceren: gewoon kinderachtig.
Dan heb jij er nog niet lang genoeg gezeten...Anoniem: 544433 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:49:
Goed idee, ik ga voortaan alle spammer in de BS lobby gewoon reporten voor een -1 omdat ik moe wordt van hun commend gezeur. Zo erg is de bad sport lobby nou ook weer niet...
Als er 4 tanks rondrijden, waarvan 1 staat te wachten voor je deur, ben je er snel klaar mee. Dat is trouwens niet een enkele lobby of een sporadisch moment, dat is bijna altijd in elke lobby zo.
En dat hebben we het nog niet eens over dat 50% met godmode rondloopt.
Oja EN dat je zelf wel kan nagaan dat 90% een hufter is die daar vrijwillig zit en er nooit meer uitkomt en elke missie loopt te saboteren??
Kom op...
Geen flauw idee of het zo werk, maar lijkt me het proberen waard!Repelsteelke schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:42:
Kun je dat Recommenden ook gebruiken zonder dat je in de badsport lobby zit?
Dus dan kun je elkaar eers Recommenden, credits opbouwen, en dan wat Personal Vehicles van onbekenden slopen zonder dat je naar de bad sport lobby gaat?
We hebben gisteren wel een aantal races in party gedaan waar het gewoon hard tegen hard ging en er flink op los gebeukt werd, maar we hebben kostelijk zitten lachen en ons prima vermaakt... Ligt er puur aan hoe je het afspreekt lijkt me
Als je goed gebruik maakt van slipstream kun je ook super snel weer inhalen of als catch on aanstaat.. :-)
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Je bent toegevoegd, welkom.DarthDavy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:09:
Ik heb mij gisteren aangemeld voor TweakscrewPS3, maar mijn request is nog altijd pending. Moet ik nog iets speciaals doen om binnen te geraken?
Je kunt ook bepaalde mensen een DM geven uit lijstje hierDarthDavy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:09:
Ik heb mij gisteren aangemeld voor TweakscrewPS3, maar mijn request is nog altijd pending. Moet ik nog iets speciaals doen om binnen te geraken?
Ik bekijk het zo: als Traffic aan staat dan gaat het al niet meer om racen maar om geluk vanwege Traffic pop in etcetera. Dus dan is een (sportief) schouderduwtje richting een npc auto voor de fun en kan ik erom lachen.0xrubennft schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:25:
Ja precies hoe je het afspraakt met racen. Kijk dat je elkaar niet afschiet als crew is niet meer dan logisch, maar een beetje beuken bij race-games kan geen kwaad toch? Meestal zit je toch met andere spelers in een race en die andere beuken dan toch ook?![]()
Als je goed gebruik maakt van slipstream kun je ook super snel weer inhalen of als catch on aanstaat.. :-)
Gebeurt datzelfde schouderduwtje in een race met Traffic uit richting een lantaarnpaal dan vind het sneu.
Kortom: Traffic on is sportief beuken (waarom anders Traffic aan?) Traffic off is close racing waarbij een ongelukje ook in een klein hoekje zit.
E: al vind ik het wel vreselijk irritant als ik weer eens van de weg gebeukt wordt, maar wat mij betreft hoort het erbij.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 31-10-2013 21:36 ]
Ook met traffic aan trouwens , want dan is het nog steeds een eigen fout als het gebeurt. GTA mode is voor beuken en als iedereen lekker "afgesproken" aan het beuken is dan is het geen probleem natuurlijk.
Als je 1 rondje op een klein circuit rijdt is een duwtje op het rechte stuk om de ander een checkpoint te laten missen gewoon de race voor diegene verzieken. Maarja iedereen denkt daar weer zijn eigen ding van.
Van mensen buiten de crew verwacht ik natuurlijk helemaal niks
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 31-10-2013 23:15 ]
[ Voor 126% gewijzigd door YBH op 19-10-2014 13:55 ]
Eerste kickronde is net voorbij, daar is met name gekeken naar het land van afkomst.YBH schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:32:
Social CLub naam : John2277
PS3/X360: PS3
Gamenaam: John
Tweakersnaam: YBH
Heb al een crew request verzonden, is nog pending tho.
Ik zie bij jou UK ingevuld, zou je dit kunnen veranderen naar NL?
Als dit aangepast is, stuur mij even een DM dan accepteer ik je invite.
Ik heb 2 poor man's off-screen opnames die het aardig weergeven
Dit is onze eerste poging (de meteen het beste ging)
Dit was onze beste poging. (trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door Senaxx op 01-11-2013 02:06 ]
P.S; waar een Taksi-pak wel niet goed voor is, knutselsmurf
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 128165 op 01-11-2013 02:12 ]
Was er iemand dronken?Senaxx schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 02:03:
Nou het was weer een madness vananvondMet de GOTP crew proberen een auto in een C130 te parkeren en daarna op te stijgen en vervolgens er uit te springen en dan met parachutes naar beneden. Klinkt simpeler dan het is blijkbaar. We hebben zeker wel 5 a 6 x met het vliegtuig in de lucht gezeten maar slechts 1x is het gelukt er uit te springen, helaas was dat nog niet zo hoog.
Ik heb 2 poor man's off-screen opnames die het aardig weergeven![]()
[video]
Dit was onze beste poging. (trouwensfonsmeister op 00:19)
[video]
Together with my GOTP crew we tried to ride the C130 in a car

Ow was dat de bedoeling!?! Hahaha. Was wel even lachen.Senaxx schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 02:03:
Nou het was weer een madness vananvondMet de GOTP crew proberen een auto in een C130 te parkeren en daarna op te stijgen en vervolgens er uit te springen en dan met parachutes naar beneden. Klinkt simpeler dan het is blijkbaar. We hebben zeker wel 5 a 6 x met het vliegtuig in de lucht gezeten maar slechts 1x is het gelukt er uit te springen, helaas was dat nog niet zo hoog.
Ik heb 2 poor man's off-screen opnames die het aardig weergeven![]()
[video]
[video]
Maar de deur was wel open!Senaxx schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 02:03:
[video]
PSN: fonsmeister
Aangepast, bedankt!Anoniem: 128165 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 01:45:
[...]
Eerste kickronde is net voorbij, daar is met name gekeken naar het land van afkomst.
Ik zie bij jou UK ingevuld, zou je dit kunnen veranderen naar NL?
Als dit aangepast is, stuur mij even een DM dan accepteer ik je invite.
Anoniem: 551807
PS3/X360: X360
Gamenaam: barmannetje
Tweakersnaam: barmannetje
aangemeld en invite voor crew gestuurd na zeer leuke ervaringen in een sessie met Tweakers.
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com