I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik gok dat er voor mij nog wel wat garages bij mogen. Ben een redelijke hoarder. Veel gejat speciaal spul staan. Daarnaast ook nog een berg aangeschaft materiaal. Wat ik aankoop doe ik eigenlijk nooit weg. 1 aankoop en een paar gemodde jatters heb ik weggedaan. Laatst wel alle losse garages vervangen door appartementen cq "mansions". Dit zodat het allemaal wat dichter bij elkaar staat.Trevor schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:10:
Oh het gaat mij vooral om clubhuis en dat soort dingen. qua aanschaf van motoren kijk ik alleen naar wat goed is voor de races. Dingen als low riders en dergelijke heb ik niet (meer). Staan vaak alleen maar in de garage te roesten
Ben benieuwd morgen. Ik gok dat als je bike races hebt je ook al bestaande en aangeschafte motor varianten kunt gebruiken.
*empty*
Als het gaat zoals bij de vorige grote DLC, dan mag je al blij zijn als je kunt inloggenIthric schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:34:
Aangezien morgen de nieuwe patch uitkomt, leek het mij een leuk idee om dan iets te doen met de crew.
Dit kan gewoon freeroam of wat races (met nieuwe content) zijn, hebben andere hier ook intresse in.
Dit zal dan in de avond zijn, denk rond 20.00 maar later aansluiten is ook geen probleem.

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
Oke, anders doen we het woensdag ook prima wat mij betreft.Elijan9 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:54:
[...]
Als het gaat zoals bij de vorige grote DLC, dan mag je al blij zijn als je kunt inloggenAl moet ik toegeven dat de servers de afgelopen week opvallend stabiel waren...
Tevens weet ik nog steeds niet precies wat er in de DLC zit, want er is nog geen video ofsow volgens mij. (kan hier de site ook niet lezen...)
Dan heb je minder kans dat je de hele avond alleen maar aan het inloggen/DC'en bent.
Ben denk ik wel online, tot ik echt 2-3 keer DC.
[ Voor 15% gewijzigd door Ithric op 04-10-2016 13:48 ]
Vanavond zal ik (weer) een crewsessie op gaan zetten, dus als je mee wil doen kan je mij prima joinen dan.
(ook als je geen geld ervoor hebt, dan nodig ik je wel uit in mijn club eventueel)
Weet nog niet precies wat ik ga doen vanavond, maar vermoedelijk iets van het volgende:
-Clubhuis doorspitten hoe alles werkt, vooral de modshop.
-Missies
-touren
Volgens mij heb ik vanavond ook wel tijd, ik voeg je wel toe en dan wil ik ook wel meedoen! Gisteravond met een aantal andere GOTP spelers al wat omgeklooid met missies, was wel leukIthric schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:35:
Gisteren al wat geprobeerd en ik vind het erg leuk.
Vanavond zal ik (weer) een crewsessie op gaan zetten, dus als je mee wil doen kan je mij prima joinen dan.
(ook als je geen geld ervoor hebt, dan nodig ik je wel uit in mijn club eventueel)
Weet nog niet precies wat ik ga doen vanavond, maar vermoedelijk iets van het volgende:
-Clubhuis doorspitten hoe alles werkt, vooral de modshop.
-Missies
-touren
Heb gta V al efjes, nooit veel vrienden gemaakt op GTA online. Zit wel in de crew, maar nog nooit iemand gevonden of tegengekomen.
Moet ik gewoon meeste leden individueel toevoegen als vriend ?
Je maakt een crew sessie aan vanuit single player, dan naar online en een sessie maken.lord polko schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:53:
Kan je mij even vertellen hoe het gemakkelijkst een crew sessie te vinden.
Heb gta V al efjes, nooit veel vrienden gemaakt op GTA online. Zit wel in de crew, maar nog nooit iemand gevonden of tegengekomen.
Moet ik gewoon meeste leden individueel toevoegen als vriend ?
Joinen deed ik altijd via een friend die al in de sessie zat.
Volgens mij kan je ook kiezen voor join crew session (in online en single player)
Anders kan je me toevoegen eventueel in Social Club (Ithric01) en dan stuur ik je desnoods een invite.
Trouwens ik zal ook op de TeamSpeak van de topic start te vinden zijn als je ook via voice chat wil praten, (ingame praat ik nooit, dan type ik alleen)
Zal me dan ook eens de teamspeak instaleren. Tzal niet direct voor deze avond zijn, maar ik voeg je alvast toe.Ithric schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:04:
[...]
Je maakt een crew sessie aan vanuit single player, dan naar online en een sessie maken.
Joinen deed ik altijd via een friend die al in de sessie zat.
Volgens mij kan je ook kiezen voor join crew session (in online en single player)
Anders kan je me toevoegen eventueel in Social Club (Ithric01) en dan stuur ik je desnoods een invite.
Trouwens ik zal ook op de TeamSpeak van de topic start te vinden zijn als je ook via voice chat wil praten, (ingame praat ik nooit, dan type ik alleen)
Merci voor de info !
Vooral mooi om een hele sliert op de minimap te zien met mensen allemaal op een motor.
De eerste defend missie werd ons wel erg lastig gemaakt door een rival gang, 1 van de 8 nog over op het einde.
Edit: Op een server van 12 mensen hadden we wel erg de overmacht in het begin.
[ Voor 11% gewijzigd door Ithric op 06-10-2016 08:12 ]
*empty*
[ Voor 24% gewijzigd door Frantic op 08-10-2016 00:13 ]
Pff, grotere SSD fiksenTrevor schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:20:
Ik heb wat weinig ruimte op mij SSD (en geen HD of zo) en begin morgen aan Mafia 3. Dus nu even GTA eraf gegooid... dus ook een poosje geen crewactiviteiten meer voor mij.
Ik heb evt nog wel een 960GB SSD liggen, stuur maar DM
Wel voor een nederlands prijsje natuurlijkhjkv schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 00:59:
[...]
Pff, grotere SSD fiksen
Ik heb evt nog wel een 960GB SSD liggen, stuur maar DM
Gisteren online nog wat Tweakers gezien. Zelf geen missies oid gedaan. Had ik geen zin in. Merendeel rondgereden met de nieuwe Zombie Bobber. Het is wel weer typisch DLC gedrag. De tanks zijn weer van stal gehaald.
*empty*
Namens de Crew leiding
We hechten veel aan een goede sfeer binnen de crew. En aangezien we als leiding deze week sinds de DLC al flink meer crewleden heeft moeten waarschuwen dan het hele afgelopen half jaar, wil ik nog even heel duidelijk benadrukken dat het opzettelijk killen van crewleden NIET is toegestaan in freeroam. (Tenzij natuurlijk in goed overleg met het beoogde slachtoffer.) Wraak op het overtreden van deze regel is óók niet de bedoeling!Zie ook onze topicstart voor crew-afspraken, neem deze nog even goed door, want ieder crewlid wordt geacht deze regels te kennen en hier mee akkoord te gaan.
Mocht het voorkomen dat een crewlid zich niet aan de crew-afspraken houdt, meld dit dan zo snel mogelijk bij de leiding. (Bijvoorbeeld mij, Saynod of Goosche voor de PC crew, Kju voor de PS4.) We zullen het desbetreffende lid aanspreken. Bij herhaling volgen er mogelijk sancties, zoals een tijdelijke ban of demotie, maar laat het alsjeblieft niet zo ver komen...
[ Voor 3% gewijzigd door Elijan9 op 11-10-2016 15:19 ]
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
Melding aan de PS4 crew
Beste crewmembers,Het is al een tijdje stil qua activiteiten rondom onze crew maar er zijn nog wel crewmembers actief. Om het overzicht te behouden voor actieve members zijn alle niet-actieve lieutenants en commissioners gedemote naar representative. Als je weer actief bent en weer een promotie wil, stuur mij dan een pm. Vergeet ook niet: een groot deel van de crew speelt nog regelmatig met elkaar, ook andere games, wij zijn te vinden op Slack: http://tweakscrew.net/slack/
Ben je nog wel actief en ben je ten onrechte gedemote: Mijn excuses! Stuur me een PM en dan gaan we het regelen.
Gr.
John
[ Voor 10% gewijzigd door Kju op 11-10-2016 12:35 ]
PSN: Kjujay
WAT BELACHELIJK!!! Is dit de manier waarop omgegaan wordt met crewmembers? Ik heb er minstens 40 dagen online tijd inzitten waarvan 99% in de crew gestopt is. Als het zo moet ga ik wel ergens anders mijn vrijheid zoeken!Kju schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:33:Melding aan de PS4 crew
Beste crewmembers,
-knip-
Gr.
John
https://untappd.com/user/OzzBier
OzzieMann schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:48:
[...]
WAT BELACHELIJK!!! Is dit de manier waarop omgegaan wordt met crewmembers? Ik heb er minstens 40 dagen online tijd inzitten waarvan 99% in de crew gestopt is. Als het zo moet ga ik wel ergens anders mijn vrijheid zoeken!
spoiler: LMFAOGeintje natuurlijk. Is allemaal weer in goed overleg gegaan en ik ben tot mijn grote vreugde eindelijk weer een mossel!
Goed idee, zou voor de PC crew ook geen slecht plan zijn...Kju schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:33:
...
Om het overzicht te behouden voor actieve members zijn alle niet-actieve lieutenants en commissioners gedemote naar representative. Als je weer actief bent en weer een promotie wil, stuur mij dan een pm.
Ben je nog wel actief en ben je ten onrechte gedemote: Mijn excuses! Stuur me een PM en dan gaan we het regelen.
[ Voor 55% gewijzigd door Elijan9 op 11-10-2016 15:20 ]
Moet ik hier nu voor de PC crew alvast een betoog afstekenElijan9 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:57:
[...]
spoiler: ROFLOLHahahaha, geniaal!
[...]
Goed idee, zou voor de PC crew ook geen slecht plan zijn...
*empty*
Gisteen had ik het er toevallig over, ik wil je in iedergeval wel helpen.Saynod schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:01:
Ik ga vanavond rond 20u00 de pacific doen (geld nodig!) - (wie niet...). Heb geen goesting in randoms/wachten/andere irritaties... Eindcut van 20%. Wie wil meehelpen en wat cashen laat maar weten. Greetz.
Ik kan nu niet direct voor de andere spreken, maar denk dat ik wel 1 of 2 extra kan regelen.
Hierna ga ik Funding afmaken en de setups van mijn Eigen Pacific starten denk ik, want ik zit nog maar op $1.800,-. (Dat lees je goed ja
Heb een half vol warehouse nog en een Coke lab wat weer supplies nodig heeft.

(deze DLC maakt me wel blut zeg)
Ik kan je wel joinen met 0% cutSaynod schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:01:
Ik ga vanavond rond 20u00 de pacific doen (geld nodig!) - (wie niet...). Heb geen goesting in randoms/wachten/andere irritaties... Eindcut van 20%. Wie wil meehelpen en wat cashen laat maar weten. Greetz.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ehmm ik niet..... (meer)Saynod schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:01:
(geld nodig!) - (wie niet...).
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Gebruik je wel quick join (in je phone)?Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:08:
GTA maar weer geinstalleerd na de ontzettende flop van Mafia 3. Maar die laadtijden.. dit is toch niet leuk zo? Voor ik eindelijk in GTA Online zit, eindelijk een goede Heist heb.. niet normaal meer
OK, dan krijg je ook vaak ongewenste setups/heists maar dan doe je het gewoon meteen opnieuw.
Nee, zal dat eens proberenGTAjunk schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:16:
[...]
Gebruik je wel quick join (in je phone)?
OK, dan krijg je ook vaak ongewenste setups/heists maar dan doe je het gewoon meteen opnieuw.
edit ingame nickname: XaeonBE
[ Voor 15% gewijzigd door XaeonBE op 16-10-2016 15:18 ]
@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594
Bij deze gebeurd. Veel plezier!XaeonBE schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 15:17:
Heb me net aangemeld hopelijk kan ik hier met wat van jullie samenspelen in de toekomst.
edit ingame nickname: XaeonBE
OB1 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:08:
Zijn er nog mensen die Gta Online op PS3 spelen? Ik ben er van de week mee begonnen en wil met mensen wat heists ed doen..
Biker Business Profit/Time Thread ► https://goo.gl/gb1hqV
Biker DLC Mega Thread ► https://goo.gl/mWFUZt
Biker Business Spreadsheet ► https://goo.gl/PuhxIL
Nee lekker is dat. Minstens 50 uur spelen om mijn investering er uit te halen. En aangezien ik 50%- 75% van mijn suplies gewoon koop zal het nog wel langer zijn. Alleen het ver weg uitleveren is dan nog positief.Kju schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:57:
Voor de crewmembers die graag het maximale uit de Biker DLC willen halen
Biker Business Profit/Time Thread ► https://goo.gl/gb1hqV
Biker DLC Mega Thread ► https://goo.gl/mWFUZt
Biker Business Spreadsheet ► https://goo.gl/PuhxIL
Nou ja het is bij mij nu toch meer een witwas praktijk geworden voor mijn "swap"geld van afgelopen weekend
En als je dacht dat Lester een stalker was dan moet je vooral 3 bedrijven kopen. Die Tbag blijft bellen

Edit: dit is ook wel handig: https://thrillhows.github.io/VIPApp/
[ Voor 27% gewijzigd door Kju op 19-10-2016 12:33 ]
Vanmorgen met het afsluiten van de bedrijven moest ik 4 motoren rijden, sowieso te weinig tijd. maar terwijl ik de tweede aflever, en even mijn bati bestel om naar de heli te gaan die ik besteld had wordt de delivery afgebroken terwijl ik nog bijna een kwartier te gaan had.
De deliveries zijn gewoon lastig solo, te weinig tijd als je wacht tot de vracht goed vol zit. Dan moet je dus de hele tijd bij ongeveer twee en een half vakje gaan bezorgen. Daar heb ik niet zo een zin in.
De bezorgmissies zijn inderdaad lastig en/of saai. De speedboot, choppers en watervliegtuigen zijn goed solo te doen, maar als je die busjes hebt waar de post op is en de motoren dan kan je beter de applicatie gelijk sluiten. Het verlies is dan een half blokje product, maar dat heb ik er graag voor over.Trevor schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:55:
Ik doe vooral cratesEn daar dan headhunter doorheen.
Vanmorgen met het afsluiten van de bedrijven moest ik 4 motoren rijden, sowieso te weinig tijd. maar terwijl ik de tweede aflever, en even mijn bati bestel om naar de heli te gaan die ik besteld had wordt de delivery afgebroken terwijl ik nog bijna een kwartier te gaan had.
De deliveries zijn gewoon lastig solo, te weinig tijd als je wacht tot de vracht goed vol zit. Dan moet je dus de hele tijd bij ongeveer twee en een half vakje gaan bezorgen. Daar heb ik niet zo een zin in.
Verder haal ik enkel suplies als ik verder niks te doen heb en anders koop ik het gewoon. De winst ligt bij alle suplies kopen rond de 200K per volle lading en dat vond ik wel een leuk idee aangezien de productie gewoon door gaat terwijl je kratjes voor je warehouse haalt.
Het beste is natuurlijk om te bezorgen met 2-3 man en als je iemand een actieve rol geeft in je motorclub (bv. Vice president) dan krijgt die ook 25K -35 K per bezorging.
Ja dat dacht ik ook, maar de laatste keer wilde ik de helft bezorgen en toen stonden er 4 motoren. Kan ook een foutje zijn geweest.Elijan9 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:22:
Vind het wel een groot voordeel dat het bij MC niet uitmaakt of je 1 bar of 5 bars verkoopt, in verhouding levert het je hetzelfde op, in tegenstelling tot CEO crates... (Tenminste, dat heb ik zo begrepen.) Dan verkoop ik liever met 1-3 bars (1 à 2 voertuigen) dan wachten tot het laatst zoals bij CEO.
[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 19-10-2016 13:50 ]
Ook terug vliegen met dezelfde heli past prima binnen de tijd, ik hield een minuut of 5 over.Kju schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:30:
lol zo ver ben ik nog niet eens.. maar ik zag wel een filmpje van iemand die de coke met drie heli's weg moest brengen en na elke heli met een hydra terug ging naar LSI om de de volgende heli op te pikken. Hij kwam solo prima uit met de tijd. Afhankelijk van de delivery method zal dat natuurlijk wel verschillen..
Het is solo allemaal prima te doen!
Ok laat me ff zien hoe jij die postbusjes en motors solo doet met ver bezorgen. Ben echt benieuwdManiacScum schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:07:
[...]
Ook terug vliegen met dezelfde heli past prima binnen de tijd, ik hield een minuut of 5 over.
Het is solo allemaal prima te doen!
Gewoon rijden en je snellere motor via het MC menu op vragen als je terug moet rijden..... 2 minuten overBeakzz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:14:
[...]
Ok laat me ff zien hoe jij die postbusjes en motors solo doet met ver bezorgen. Ben echt benieuwd(en nee de cargobob werkt niet
)
Maar wel 12 minuten over

[ Voor 15% gewijzigd door ManiacScum op 19-10-2016 14:31 ]
Geen ramp.. tenminste heb je eens een keer iets gepresteerd..ManiacScum schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:28:
Ik heb maar 1 bezorging niet gehaald omdat ik het presteerde de motor in de plomp te rijden en daardoor te vernietigen.
Bedankt geestelijk leider voor dit enorme sarcasmeKju schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:31:
[...]
Geen ramp.. tenminste heb je eens een keer iets gepresteerd..
Met enige trots kan ik laten weten dat ik gisteren de Criminal Mastermind Challenge heb gehaald
Het is maar een spelletje en onderstaande is misschien 'idioot' maar het moet toch ff van me af.
Ik had graag bedankt:
Ithric01, Virus_eSports en stephandam: om me te vragen de CMC mee te doen.
Bedankt jongens! Maar toch: '....Kinders toch!...'
Jaw001: hij heeft me in het begin van m'n 'carriere' het 'heisten" geleerd.
GroningerNL: tx voor het 'out of the box' leren denken
GotchaNL: absolute 'heist' grootmeester.
Haevic: mijn irlf, waarmee ik als enig irl over GTA kan babbelen
PiTfun: mijn Franse maatje, waarmee ik samen aan het serieus 'heisten' ben geslaan.
Bedankt allen
Raf (aka saynod)
Gefeliciteerd en welkom bij de club...Saynod schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:46:
Beste mede crewleden,
Met enige trots kan ik laten weten dat ik gisteren de Criminal Mastermind Challenge heb gehaald.
Het is maar een spelletje en onderstaande is misschien 'idioot' maar het moet toch ff van me af.
Ik had graag bedankt:
Ithric01, Virus_eSports en stephandam: om me te vragen de CMC mee te doen.
Bedankt jongens! Maar toch: '....Kinders toch!...'
Jaw001: hij heeft me in het begin van m'n 'carriere' het 'heisten" geleerd.
GroningerNL: tx voor het 'out of the box' leren denken.
GotchaNL: absolute 'heist' grootmeester.
Haevic: mijn irlf, waarmee ik als enig irl over GTA kan babbelen.
PiTfun: mijn Franse maatje, waarmee ik samen aan het serieus 'heisten' ben geslaan.
Bedankt allen![]()
Raf (aka saynod)
Was een leuke ervaring, ik had al een tijd het idee maar nooit echt een geschikte groep die regelmatig online was.
Toen dus twee bekende ook weer GTA oppakte, was dat een mooie kans.
Zoals ook gezegd in het andere topic, kost wat planning en voorbereiding.
Dat het in 3x gelukt was (2x ging iemand dood bij de Prison Heist, Vliegtuig en heli gedeelte), verder werkte we goed samen en hadden we hetzelfde doel.
Nu is het tijd om GTA in de wilgen te hangen....

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people
Daar het toch weer enige tijd geleden is dat we samen met de crew iets hebben gedaan zal ik komende vrijdag (02/12/16) rond 20u00 een jobplaylist starten
Deze list is nogal random, voor elk wat wils dus.
Ik heb erop gelet dat we per job met een maximum van 16 personen kunnen meedoen. Zou normaal toch genoeg moeten zijn.... Na deze playlist kunnen we verder kijken wat we eventueel nog gaan doen.
Totdat onze normale teamspeak weer op poten staat, kunnen leden die graag wat babbelen mij joinen op discord (nick:saynod#2006), ik zal een groep aanmaken.
Let wel: elkaar uitschelden zowel op de chat als op discord wordt absoluut niet getollereerd!!
We houden het gezellig onder elkaar
Tot vrijdag!
maar goed, ik doe graag mee (nickname tegenwoordig is TrevorsEmployee)
/zonder teamspeak overigens voor mij.
[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-11-2016 19:49 ]
*empty*
@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594
Edit: Sommigen zitten nog niet op slack hoorde ik net van iemand. Als je mee wil doen op Slack kan je je via de link op de crew website registreren http://tweakscrew.net/slack/
Edit 2: op Slack zit de PS4 crew. Voor PC hoorde ik van een vogeltje dat er misschien iets op discord of teamspeak zal worden geregeld.
[ Voor 45% gewijzigd door Kju op 30-11-2016 12:52 ]
Zucht daar gaat de rust op Slack.... Zal wel druk worden nu.Kju schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:19:
Aan de PS4 leden die niet op Slack zitten: Laat even op Slack weten op welke dag we een Stuntrace Event gaan houden.

https://untappd.com/user/OzzBier
In het weekend zullen alle niet actieve lieutenants en representatives gedemote worden naar muscle.
Actief en toch gedemote? Geef even een seintje.
[ Voor 6% gewijzigd door Saynod op 01-12-2016 21:08 ]
en daarboven? daar zit toch 95% van het probleemSaynod schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:07:
Voor de PC crew
In het weekend zullen alle niet actieve lieutenants en representatives gedemote worden naar muscle.
Actief en toch gedemote? Geef even een seintje.
Ik zag dat je een leuke playlist had samengesteld, wordt zeker geslaagd. Helaas kan ik ook niet, heel misschien lukt het nog om later aan te schuiven... (Druk weekend:Saynod schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:05:
Beste crewleden,
Daar het toch weer enige tijd geleden is dat we samen met de crew iets hebben gedaan zal ik komende vrijdag (02/12/16) rond 20u00 een jobplaylist starten.
Ik heb erop gelet dat we per job met een maximum van 16 personen kunnen meedoen. Zou normaal toch genoeg moeten zijn.... Na deze playlist kunnen we verder kijken wat we eventueel nog gaan doen.
Tot vrijdag!

Idd wel een aantal low-ranks aanpakken, maar een leider die nooit actief is wordt niks meegedaan. Beetje vreemde gang van zakensosol1d schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:07:
[...]
en daarboven? daar zit toch 95% van het probleem

sosol1d schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:07:
[...]
en daarboven? daar zit toch 95% van het probleem
Ik weet dat dit sentiment erg sterk is binnen de crew, maar sowieso geldt dat:jorpesch schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:23:
[...]
Idd wel een aantal low-ranks aanpakken, maar een leider die nooit actief is wordt niks meegedaan. Beetje vreemde gang van zaken.
- Van de 60 Representatives is er voor zover wij weten maar 1 actief.
- Van de 11 Lieutenants is er geen enkele actief.
Dat neemt niet weg dat wij gezamenlijk ook nadenken over de toekomstige inrichting van deze "toplaag". Maar daarvoor is het ook belangrijk om te zorgen dat er weer wat meer actieve Lieutenants en Representatives komen en het beter inzichtelijk wordt wie nog regelmatig actief is binnen de crew.
Naar mijn mening zit "95% van het probleem" er nu eerst in dat het niet zichtbaar is wie nog echt actief is.
Het zit er al weer op.Saynod schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:05:
Beste crewleden,
Daar het toch weer enige tijd geleden is dat we samen met de crew iets hebben gedaan zal ik komende vrijdag (02/12/16) rond 20u00 een jobplaylist starten.
Totdat onze normale teamspeak weer op poten staat, kunnen leden die graag wat babbelen mij joinen op discord (nick:saynod#2006), ik zal een groep aanmaken.
Let wel: elkaar uitschelden zowel op de chat als op discord wordt absoluut niet getollereerd!!
We houden het gezellig onder elkaar.
Tot vrijdag!
Dank aan alle crewleden die meededen en ook dank aan de TWUDleden die joinden.
Ik vond het een geslaagde sessie al had ik sommige jobs beter moeten configureren, maar dat komt de volgende keer weer goed
Voor mij persoonlijk: bijna overal laatste geworden (typisch....
Was leuk gisteren. In bepaalde missies had ik vooraf echt het idee dat ik volop zou zuigen. Maar viel me nog best mee. Racen als underdag is ook leuk. Achterhoede gevecht met SaynodSaynod schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 09:39:
[...]
Het zit er al weer op.
Dank aan alle crewleden die meededen en ook dank aan de TWUDleden die joinden.![]()
Ik vond het een geslaagde sessie al had ik sommige jobs beter moeten configureren, maar dat komt de volgende keer weer goed. Weeral uit geleerd. Als er genoeg animo voor is kunnen we dit voor mijn part om de 2 weken doen ofzo op een vaste avond/uur. We zien wel...
Voor mij persoonlijk: bijna overal laatste geworden (typisch....) maar dikke lol gehad
.
Top gedaan. Binnenkort nog een keer met andere missies. Eventueel kijken wat de RP en R$ 2x missies worden en die dan aan elkaar schakelen. Gok dat we veel geld nodig gaan hebben op niet al te lange termijn.
*empty*
Namens de PC Crewleiding
We hebben opnieuw een Teamspeak kanaal: ts.solidaritygaming.comVoor een gezellige babbel of communicatie tijdens heisten kan je hier terecht.
Attentie PS4-crew: We gaan weer racen!
Morgenavond, dinsdag 6 december, gaan we weer racen om 20.30 uur. Join Bambeakz (PSN: Bambeakz) vanaf ongeveer 20.15 uur zodat je zeker weet dat je erbij kan.Aanmeldingen tot zo ver:
- Bambeakz
- Kjujay
- risifran
- P33r
- ozzieman
- ManiacsCum
- Assassins8913
- Galvalas
- Skippy
- 73impalacustom
- butsMG
- vuileharrie (misschien)
Wil je ook meedoen? Meld je dan aan door hier in het topic te reageren zodat we de playlist af kunnen stemmen op het aantal deelnemers.
Vergeet ook niet: een groot deel van de crew speelt nog regelmatig met elkaar, ook andere games, wij zijn te vinden op Slack. Aanmelden via de crew website op http://tweakscrew.net/slack/
[ Voor 22% gewijzigd door Kju op 06-12-2016 18:51 . Reden: deelnemers toegevoegd ]
was zeker gezellig, jammer dat sommige crewleden niet kunnen schieten, helaas voor mij goed voor te tegenpartijSaynod schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 09:39:
[...]
Het zit er al weer op.
Dank aan alle crewleden die meededen en ook dank aan de TWUDleden die joinden.![]()
Ik vond het een geslaagde sessie al had ik sommige jobs beter moeten configureren, maar dat komt de volgende keer weer goed. Weeral uit geleerd. Als er genoeg animo voor is kunnen we dit voor mijn part om de 2 weken doen ofzo op een vaste avond/uur. We zien wel...
Voor mij persoonlijk: bijna overal laatste geworden (typisch....) maar dikke lol gehad
.
Naar mijn weten waren meer Twudleden actief als GTOP'ers
PSN: ButsMG
Ging je nou GOTP afslachten zonder mij?Dutch Thumper schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:15:
[...]
was zeker gezellig, jammer dat sommige crewleden niet kunnen schieten, helaas voor mij goed voor te tegenpartij
Naar mijn weten waren meer Twudleden actief als GTOP'ers
Ik heb echt geen idee wat ik hierboven bedoelde, waarschijnlijk teveel hoest siroop op.sosol1d schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:35:
[...]
Ging je nou GOTP afslachten zonder mij?of liet je je afslachten?
Denk dat de bedoeling was dat ik een teamlid had die niet kon schieten ofzo
Dat moet wel een GOTP'er geweest zijn!Dutch Thumper schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:44:
[...]
Denk dat de bedoeling was dat ik een teamlid had die niet kon schieten ofzo
Verwijderd
RSC-ThekingofPina
Welk platform ben je op actief?Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:48:
Ik speel al een tijdje GTA Online alleen. Dit is toch minder leuk dan een actieve crew, zijn er nog voorwaarden om de crew te joinen?
RSC-ThekingofPina
De gedragsregels en informatie over de crew(s) *verschillende platformen*.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1561323
Daar staat ook eventueel hoe je je kan aanmelden bij het specifieke platform.
Verwijderd
Zover ik weet niet, maar er moet wel iemand met de bevoegdheid online zijn in Social Club.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:08:
Heb me al aangemeld op de PC, dacht dat er misschien nog minimaal aantal uren aan hingen etc. Deze regels leken mij vrij standaard en vrij logisch om gewoon normaal tegen elkaar te doen
Dus denk dat vanavond misschien pas wordt dan, meestal is Saynod er wel en anders kan ik het mogelijk ook. (nog niet eerder gedaan)
Edit: Heb even gespiekt en zie niks via de app, dus voor mij wordt het pas thuis als ik al kan helaas.
[ Voor 9% gewijzigd door Ithric op 14-12-2016 14:16 ]
Kan alleen via de Social Club website.....Ithric schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:10:
[...]
Zover ik weet niet, maar er moet wel iemand met de bevoegdheid online zijn in Social Club.
Dus denk dat vanavond misschien pas wordt dan, meestal is Saynod er wel en anders kan ik het mogelijk ook. (nog niet eerder gedaan)
Edit: Heb even gespiekt en zie niks via de app, dus voor mij wordt het pas thuis als ik al kan helaas.
Ik heb je een invite gestuurd op Social Club. Gewoon accepteren en Tweakscrew op active zetten en dan kom je vanzelf wel anderen tegen online. Of je veel mensen tegenkomt of niet hangt misschien ook af of je met auto-aim of free-aim speelt.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:08:
Heb me al aangemeld op de PC, dacht dat er misschien nog minimaal aantal uren aan hingen etc. Deze regels leken mij vrij standaard en vrij logisch om gewoon normaal tegen elkaar te doen
Ik zie dat een deel van het werk al is overgenomen door m'n collega's, waarvoor dankVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:48:
Ik speel al een tijdje GTA Online alleen. Dit is toch minder leuk dan een actieve crew, zijn er nog voorwaarden om de crew te joinen?
RSC-ThekingofPina
Hoi Mr.Gamer,
Ons huishoudelijk reglement vindt je op: [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.
Voornaamste punten: crewleden 'killen' elkaar niet en behandel elkaar en elkaars eigendom met respect.
Onze teamspeak: ts.solidaritygaming.com.
Als je hulp nodig van hebt van of vragen aan crewleden kan je dit best doen via dit forum of eventueel via pm.
Ik ben 'normaal' dagelijks online en op teamspeak te vinden tss 20u00 en +-22u00.
Als er vragen/opmerkingen zijn, contacteer me gerust.
Tot in LS!
Had gisterenochtend één nieuw crewlid toegevoegd en een ander gemaild dat hij zijn profiel open moest zetten voor de crew, blijkbaar nèt voor jouw aanvraagVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:08:
Dat geldt trouwens voor alle aspirant leden, wil je zo snel mogelijk toegevoegd worden, stel dan jouw profiel in zodat het zichtbaar is voor minimaal "friends+crew" en PM mij of Saynod hier of plaats een reactie hier in het topic
[ Voor 17% gewijzigd door Elijan9 op 15-12-2016 19:31 ]
Denk geef een klein schopje, ongeveer dezelfde groep als voorheen is regelmatig (bijna elke avond) online.Saynod schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:17:Namens de PC Crewleiding
We hebben opnieuw een Teamspeak kanaal: ts.solidaritygaming.com![]()
Voor een gezellige babbel of communicatie tijdens heisten kan je hier terecht.
Mocht je je vervelen, bijna elke avond zijn er wel meerdere mensen online die veel freeroam/missies/heists doen en je bent gewoon welkom.
De spraakverwarringen die ontstaan uit Nederlands-Nederlands en Belgisch-Nederlands moet je er wel bijnemenIthric schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:52:
[...]
Denk geef een klein schopje, ongeveer dezelfde groep als voorheen is regelmatig (bijna elke avond) online.
Mocht je je vervelen, bijna elke avond zijn er wel meerdere mensen online die veel freeroam/missies/heists doen en je bent gewoon welkom.
Ooja en er wordt veel sorry gezegd uit Belgische hoek.Saynod schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:32:
[...]
De spraakverwarringen die ontstaan uit Nederlands-Nederlands en Belgisch-Nederlands moet je er wel bijnemen.
Sorry daarvoor....Ithric schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:26:
[...]
Ooja en er wordt veel sorry gezegd uit Belgische hoek.
Als Nederlander wil ik je wel gelijk geven, maar dan heb jij dus een overschot van gelijk, dat is toch ook niet eerlijk?Saynod schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:32:
De spraakverwarringen die ontstaan uit Nederlands-Nederlands en Belgisch-Nederlands moet je er wel bijnemen.
Zitten die Duitsers ook nog in onze TS? Want ik wil mijn Scorcher terug
[ Voor 21% gewijzigd door Elijan9 op 16-12-2016 13:31 ]
Nah da ist doch kein problem um mall auf deutsch uber zu gehen.Elijan9 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:24:
[...]
Als Nederlander wil ik je wel gelijk geven, maar dan heb jij dus een overschot van gelijk, dat is toch ook niet eerlijk?![]()
Zitten die Duitsers ook nog in onze TS? Want ik wil mijn Scorcher terugLaatst was ik de enige NL-er in het toen door Duitsers bezette GTA V kanaal
*empty*
Het ging voornamelijk over woorden die een totaal andere betekenis hebben, zodra je op TS bent met mij en Saynod in het kanaal wordt je gauw duidelijk welke woorden.Elijan9 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:24:
[...]
Als Nederlander wil ik je wel gelijk geven, maar dan heb jij dus een overschot van gelijk, dat is toch ook niet eerlijk?![]()
Ik ben de afgelopen week (sinds de aankondiging van Saynod) geen Duitser in het GTA kanaal tegengekomen, wij zitten soms in de Lobby of Team, echter bij team was de restrictie 4 personen en konden we niet met meer mensen gesprekken voeren tijdens hij heisten.Zitten die Duitsers ook nog in onze TS? Want ik wil mijn Scorcher terugLaatst was ik de enige NL-er in het toen door Duitsers bezette GTA V kanaal
Kortom, komt allen in de TeamSpeak en dan maken we er een gezellig avond van.
(Zelfs al doen we verschillende dingen (Heists/freeroam) dan nog praten we vaak met elkaar.)
Overschot van gelijk hebbenIthric schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:50:
[...]
Het ging voornamelijk over woorden die een totaal andere betekenis hebben ...
Bijvoorbeeld:Elijan9 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:58:
[...]
Overschot van gelijk hebbenMaar ben heel benieuwd De meest beruchte woorden ken ik waarschijnlijk wel...
Sorry, volgens mij betekend dit in het Belgisch:
Er gebeurd iets, waar ik niks aan kan doen maar toch sorry. (gezien de frequentie dat het langs komt.)
De rest zal ik het forum besparen.

Wat maakt dat laatste voor een verschil?Kju schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:49:
[...]
Ik heb je een invite gestuurd op Social Club. Gewoon accepteren en Tweakscrew op active zetten en dan kom je vanzelf wel anderen tegen online. Of je veel mensen tegenkomt of niet hangt misschien ook af of je met auto-aim of free-aim speelt.
En tevens melding dat ik een invite wil gaan requesten. (RSC: Varangian73)
Ben een paar avonden per week online.
Wegens een pc in een kamer naast slapenden geen teamspeak helaas. (Kan team'hear' dan wel?)
Ben vooral op zoek naar races en de nieuwe Import/Export-missies.
De gedragsregels voor leden zijn trouwens "Read, Understood and Acknowledged"
Bij deze Accepted.JWfx schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:11:
[...]
Wat maakt dat laatste voor een verschil?
En tevens melding dat ik een invite wil gaan requesten. (RSC: Varangian73)
Ben een paar avonden per week online.
Wegens een pc in een kamer naast slapenden geen teamspeak helaas. (Kan team'hear' dan wel?)
Ben vooral op zoek naar races en de nieuwe Import/Export-missies.
De gedragsregels voor leden zijn trouwens "Read, Understood and Acknowledged"
Hoi Loknarohgar,TopsNL schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 20:42:
Ook vanavond gejoined als LoknaRohgar, ben nieuw in Gta5 nog maar level 12 maar we gaan zien
Welkom bij de crew.
Voornaamste punten: crewleden 'killen' elkaar niet en behandel elkaar en elkaars eigendom met respect.
Als je hulp nodig hebt van of vragen aan crewleden kan je dit best doen via dit forum of eventueel via pm.
Ik ben 'normaal' dagelijks online en op teamspeak te vinden tss 20u00 en +-22u00.
Tot in LS!
Bedankt! Gisteravond nog geprobeerd om een potje te spelen maar geen idee hoe ik dan in een tweak crew sessie terecht kom. Uiteindelijk paar potjes random gespeeld en maar 1 Heist weten uit te spelen.. random spelers zijn echt slecht meeste van de tijd. Vanavond nog maar even via voice proberen.Saynod schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:49:
[...]
Hoi Loknarohgar,
Welkom bij de crew.
Als je hulp nodig hebt van of vragen aan crewleden kan je dit best doen via dit forum of eventueel via pm.
Tot in LS!
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com