Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het gaat niet om de controller maar om de aiming. Veel mensen spelen als volgt. lopen en schieten met het toetsenbord en muis, zodra er in een voertuig gestapt wordt stappen we over op de controller. Rijden en vliegen gaat veel beter met analoge besturing, maar rennen gaat makkelijker met shift + w dan rammen op een knopje. En richten met de muis is veel preciezer en sneller. Voor drive by shooting schakelen veel mensen ook over op toetesenbord + muis dus.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:13
Zo, ik heb alvast een prachtige Faggio gekocht. Tot morgen allemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Saynod schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:32:
Beste mede crewleden,

Het is bijna tijd geworden om de sandalen weer te vervangen voor dichte schoenen.
Om de zon nog één keer op de huid te voelen branden en de warme wind door m'n haren te voelen had ik gedacht om een rondje te gaan rijden door LS. Daar ik dit niet voor mezelf doe, maar voor mijn eenzaamheid, wil ik dit graag doen in gezelschap van m'n crewleden.

Wat is mijn bedoeling?
Een toertje door LS doen op mijn niet gemodde Faggio.

Waarom op een Faggio, niet gemod dan nog?
Om even tot rust te komen, van het uitzicht te genieten en het snelle leven even aan mij voorbij te laten gaan.

Wanneer?
Mij lijkt een zondagavond vanaf 19u30 tot... het beste geschikt.
Datum/dag nog te bepalen.

Wie?
Iedereen mag mee. Zolang alles maar op een beschaafde, ordelijke en niet gewelddadige manier verloopt ;-).

Geinteresseerd? Graag reactie, kunnen we datum vastpinnen!
Waar starten we. Dan kan iedereen rekening houden met de aanwandeltijd :D Restaurant aan het einde van de pier een idee?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als we naar Mount Gordo gaan is dat wel echt het andere uiterste van de map bijna... Is het Vinewoodbord niet leuker, is toch al sort of in de natuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Die Faggio haalt dat niet eens joh. Die stort halverwege al in :D

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
Einde vd pier lijkt me inderdaad wel een goede startplaats. Als er al iet wat berg in zicht komt begint m'n brommertje al tegen te stribbelen. Zullen wel zien waar we uitkomen. 8) We zullen eventueel ook wel een rondje doen om iedereen op te pikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jannickdeb
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06-09 09:47
Die faggio tocht was geniaal. Moeten we vaker doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ja, behalve de gastjes die niet in een faggio kwamen opdagen en vooral de crewkill losertjes.
Maar voor de rest: top! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:13
Eens met hierboven, was erg gezellig alleen jammer dat sommige gingen klieren.

Best een grote groep, enkele kwamen later en moesten nog een faggio regelen. (Die wisten niet van de meet af, dus dat koste wat tijd)

Thanks Saynod voor het organiseren en de rest (die normaal deed) voor de aanwezigheid.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:53
GTAjunk schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:38:
Ja, behalve de gastjes die niet in een faggio kwamen opdagen en vooral de crewkill losertjes.
Maar voor de rest: top! _/-\o_
Ik baal nog steeds dat ik vandaag echt niet kom, maar goed om te lezen dat het geslaagd was!

Zou wel graag de namen of kentekengegevens willen van de crewkillers, dan kunnen we bureau Halt inschakelen... :/

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik ben op een gegeven moment maar weggegaan. Die crewkill actie bij de dam was eigenlijk al de druppel. Dan maar een paar leuke combinaties vinden voor al het ongemak wat het opleverde. Na zoveelste incident waar 1 ambulance het niet afkon vond ik het wel gezegend. Volgende keer weer een kans. Vond het idee wel gaaf. En ook leuk om al die faggio's te zien. Ik ben benieuwd naar de foto's.

P.S. Aangezien ik geen faggio wilde kopen maar puur een gejatte wilde kwam ik niet snel aan een andere faggio. Altijd als je iets nodig hebt spawned het natuurlijk niet :+

[ Voor 18% gewijzigd door MR_VIPER op 05-09-2016 08:05 ]

*empty*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik vond het idee en de tocht leuk. Maar dat gekill... nee dank je. Geen probleem om een killsessie te doen waarin alles mag en we gewoon klieren. I like that, maar niet als we een brommertocht gaan doen.

Gewoon per keer een bepaald idee, en daar lekker aan vast houden.

Wat ik helemaal irritant vond was die gast die zelfs na opmerkingen een grote bek had dat hij wel lekker zelf bepaalde wat hij ging doen. Dat soort types mogen van mij echt oprotten uit de crew. Dan snap je het hele idee van een crew (of iig deze) niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjkv
Ik vond het een ontzettend leuke avond! :D
Het was inderdaad nogal jammer dat mensen gingen crewkillen. Wij halen expres je Buzzard niet neer, ga dan niet ons op onze Faggio's lopen schieten...

Maar verder was het konings. Mooie tocht, zeker de stukken langs de zee aan de westkust. En daarna met z'n allen in de bus... _O-

Tot de volgende! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
hjkv schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:21:
Maar verder was het konings. Mooie tocht, zeker de stukken langs de zee aan de westkust. En daarna met z'n allen in de bus... _O-
Toen was ik even andere dingen aan het doen. Lukte dat met een bus van de straat of een gekochte bus?

Mij lukt het nooit om als passagier in een bus te gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvB
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 00:20

NickvB

Web/App Developer

Was gezellig gisteren! Moest helaas vroeg gaan maar was wel dikke fun met die Faggio's!

Kan iemand alsjeblieft de groepsfoto posten? :P

Mijn in-game naam: SjaakSchnor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
Trevor schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:33:
[...]

Toen was ik even andere dingen aan het doen. Lukte dat met een bus van de straat of een gekochte bus?

Ik weet niet of het een gekochte bus was. Het was in ieder geval een "Dashound", zo'n touringcar. Als je een stadsbus pakt, zal hij altijd eerst de bestuurder eruit gooien. Als een player de bus al bestuurt, ga je er denk ik gewoon bij zitten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Trevor schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:33:
[...]

Volgens mij wat ik had vernomen, was dit een gekochte bus.

Ook met zijn alle in de ***** tent, toen die ineens leeg liep omdat er buiten/binnen wat ongeregeldheden waren. :+

Nog even in de hottub van Groninger en daarna thuis bij Saynod even de trip afgesloten. _/-\o_ d:)b

[ Voor 0% gewijzigd door Ithric op 05-09-2016 13:43 . Reden: Correctie in spelling. ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jannickdeb
  • Laatst online: 06-09 09:47
Ithric schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:55:
[...]

Volgens mij wat ik had vernomen, was dit een gekochte bus.

Ook met zijn alle in de ***** tent, toen die ineens leeg liep omdat er buiten/binnen wat ongeregeldheid waren. :+

Nog even in de hottub van Groninger en daarna thuis bij Saynod even de trip afgesloten. _/-\o_ d:)b
Jammer genoeg heb ik het maar tot de Zuipschuit meegemaakt. :'(
Misschien de volgende keer allemaal een grasmaaier zoeken ofzo? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
jannickdeb schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:38:
[...]

LOL, of die roestige oude tractors met ijzeren wielen en dan de snelweg op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
jannickdeb schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:38:
[...]

Of op de fiets? Is nog altijd de leukste manier om Pacific Standard mee te starten, op de fiets naar het werk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Elijan9 op 05-09-2016 14:48 ]

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Saynod
Bedankt voor de positieve reacties!

Spijtig echter voor de spelers die de sessie eerder verlieten omwille vd onruststokers :( . Ikzelf had mss wel strakker moeten reageren, wijze les geleerd althans.

Hulde aan mijn fijne crewleden _/-\o_

Voor diegenen op het eindfeestje in mijn appartement: wat gebeurd bij saynod, blijft bij saynod ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saynod
Iemand zin om vanavond de heist Series - a funding mee te doen? Heb niet veel zin om met randoms te zitten kl****. Wil er rond 20u aan beginnen. Ik zal een crew only sessie opstarten om de connectie wat vlotter te laten gaan.

• MR_VIPER

MR_VIPER

Saynod schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 09:03:
Iemand zin om vanavond de heist Series - a funding mee te doen? Heb niet veel zin om met randoms te zitten kl****. Wil er rond 20u aan beginnen. Ik zal een crew only sessie opstarten om de connectie wat vlotter te laten gaan.
Als je er tegenkunt om veel te verliezen. Ik zuig enorm met dat soort dingen. Reactie vermogen is niet 100% en voor heists is dat toch wel handig. Ook ben ik niet echt stealthy. Eerder flink onhandig :+

Ik denk dat ik sowieso vanavond wel even online ben.

*empty*

• Saynod
MR_VIPER schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 09:06:
[...]

Als je er tegenkunt om veel te verliezen. Ik zuig enorm met dat soort dingen. Reactie vermogen is niet 100% en voor heists is dat toch wel handig. Ook ben ik niet echt stealthy. Eerder flink onhandig :+

Ik denk dat ik sowieso vanavond wel even online ben.
Vind ik geen probleem. Maar als 'strenge 😉' heistleader sta ik er wel op dat je heavy heist gear aandoet waar mogelijk. Scheelt al een stuk in het opvangen van kogels 😀.

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 21:44

Davidson

Porsche fan

Had graag meegedaan, maar heb vanavond wat anders gepland staan. Volgende keer misschien weer! :)

Desktop config | YouTube kanaal

• Ithric
Ik ben er wel bij, wil toch geld gaan verdienen de boten zijn 50% korting en zit op 2.5 mil momenteel dus nog 1.5 te gaan.

[ Voor 58% gewijzigd door Ithric op 10-09-2016 13:07 ]

iRacing Profiel

• MR_VIPER

MR_VIPER

Saynod schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 10:43:
[...]

Vind ik geen probleem. Maar als 'strenge 😉' heistleader sta ik er wel op dat je heavy heist gear aandoet waar mogelijk. Scheelt al een stuk in het opvangen van kogels 😀.
Ik wilde in pyjama gaan met Faggio. Wel nog even onder voorbehoud. Hoor net dat er misschien iemand op visite komt vanavond. Is alleen nog niet zeker.

*empty*

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo, mijn tweede* bootje is ook binnen. Mooie roze verlichting op witte verf en de echte GTA naam, het vredespaleis.

*voor mijn tweede character dus.

Vanavond heisten gaat helaas niet lukken.

• Valar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:00
Ik probeer er bij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvB

NickvB

Web/App Developer

Wie vanmiddag of vanavond online?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Nou heb de duurste Yacht momenteel, nu nog wat extraatjes erop maar dat komt wel.
Van de week Squaler maar even helpen met het geld voor zijn Yacht.

Echt heel gaaf vind ik hem, prive heli/boten erbij.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ithric schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:47:
Nou heb de duurste Yacht momenteel, nu nog wat extraatjes erop maar dat komt wel.

Ik blijf het een nutteloze besteding vinden :X

Was gisteren leuk die heists. Helaas moest ik er vandoor. Misschien in de toekomst weer eens proberen. Zoals gezegd. Ik ben er geen kei in :D

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
tuurlijk is hij nutteloos.... maar het geld moet ergens heen :D En hoewel het niet zijn geld waard is, blijft het een leuk hebbeding. Ik zou hem zelfs voor de volle prijs gekocht hebben, maar nu voor slechts 4 miljoen :) (de op een na duurste met wat kleurextra's)

Ook aantal huizen en garages geoptimaliseerd naar 5, had eerst niet door dat die ook met 50% korting waren. Wel er voor gezorgd dat geen van allen hetzelfde interieur heeft, want dat ergerde me mateloos bij mijn eerste character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
MR_VIPER schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:36:
[...]

Was gisteren leuk die heists. Helaas moest ik er vandoor. Misschien in de toekomst weer eens proberen. Zoals gezegd. Ik ben er geen kei in :D
Klopt, maar is dat niet 75% van GTA? :+

Ik vind het wel lachen, kan je ook Yacht defense doen meen ik ook wel lachen op een volle server. :9

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Ithric schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:19:
[...]

Klopt, maar is dat niet 75% van GTA? :+

Ik vind het wel lachen, kan je ook Yacht defense doen meen ik ook wel lachen op een volle server. :9
Gaming is nutteloos :D

Maar ik vind het nog steeds jammer dat je bepaalde zaken niet kunt verkopen in GTA, net zo als auto's.

Ik zou zonder nadenken mijn Jacht weer verkopen, dat ding ligt er nu al tijden ongebruikt bij.
Net zoals enkele huizen/garages. 5 is voor mij gewoon te veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
MR_VIPER schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:36:
OK, het is duur maar ik vind het yacht wel gaaf.
Gewoon voor de lol vooral, zoals bijvoorbeeld gisteren met hjkv zoveel mogelijk bootjes (vooral Speeder en Dinghy) op het dek maar ook in het bubbelbad 'parkeren'. Met een hydra erop en desnoods daar weer een heli bovenop oOo
Volgende missie: een tank in het bubbelbad (met behulp van de Cargobob) _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjkv
GTAjunk schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:12:
[...]

OK, het is duur maar ik vind het yacht wel gaaf.
Gewoon voor de lol vooral, zoals bijvoorbeeld gisteren met hjkv zoveel mogelijk bootjes (vooral Speeder en Dinghy) op het dek maar ook in het bubbelbad 'parkeren'. Met een hydra erop en desnoods daar weer een heli bovenop oOo
Volgende missie: een tank in het bubbelbad (met behulp van de Cargobob) _O-
Ja, is altijd goud. Volgende keer idd ff cargobob fiksen. Dan wordt het me een stapel.... Es kijken hoeveel van die platte Durdreary stationwagens we kunnen stapelen :P
En weet je nog toen we een auto met een hoertje erin naar de Zuipschuit ge-airlift hadden? _O-

Nogmaals hartelijk dank voor de hulp bij het kopen van de boot. Binnenkort maar meer aanklooien :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
hjkv schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:21:
Ja, is altijd goud. Volgende keer idd ff cargobob fiksen. Dan wordt het me een stapel.... Es kijken hoeveel van die platte Durdreary stationwagens we kunnen stapelen :P
Nice idea :)
hjkv schreef:
En weet je nog toen we een auto met een hoertje erin naar de Zuipschuit ge-airlift hadden? _O-
Haha, ja. Ik zou het bijna vergeten.
Ze had er toen trouwens geen zin meer in (goh, hoe zou dat nou komen :X ), maar who cares?
Danssletjes zat ;)
hjkv schreef:
Nogmaals hartelijk dank voor de hulp bij het kopen van de boot. Binnenkort maar meer aanklooien :)
NP, graag gedaan. En doen we d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NickvB

NickvB

Web/App Developer

Nog even een shoutout naar de Faggio meeting afgelopen week:

GTA_Online_Meeting2

GTA_Online_Meeting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Iemand zin om vanavond te heisten? Heb nog de prisonbreak klaar staan!
Voor andere ben ik ook in. Kan de cash goed gebruiken. Zal rond 19:45/20:00u online komen en op de ts te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

HerrProx schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:31:
Iemand zin om vanavond te heisten? Heb nog de prisonbreak klaar staan!
Voor andere ben ik ook in. Kan de cash goed gebruiken. Zal rond 19:45/20:00u online komen en op de ts te vinden zijn.
Ik join wel vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Ik ben er ook vanavond, dus waarom niet.
Spreek je wel op TS dan, geen idee hoelaat ik online ben. (kan 5 min. na nu zijn of om 20.00 geen idee nog)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
yo, ik kom er ook bij :)

[ Voor 6% gewijzigd door hjkv op 12-09-2016 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

NickvB schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:32:
Nog even een shoutout naar de Faggio meeting afgelopen week:

[afbeelding]

[afbeelding]
Toch wel weer typerend dat op de eerste foto de politie op de achtergrond staat :+

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Ithric schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:47:

Als je Piracy Prevention zo leuk vindt, had je beter de middelste jacht kunnen kopen :+

Daar komt tevens een veel snellere speedboot bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HerrProx
Heren bedankt voor de hulp!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

kan iemand mij accepteren bij de pc crew? Ingame naam is Niellz

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

• Saynod
Niellz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:55:
kan iemand mij accepteren bij de pc crew? Ingame naam is Niellz
Bij deze gebeurd. Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-03 11:13
Ik zou ook graag bij de PC crew komen, mijn Ingame naam is -Tijko-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
Tijko schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:06:
Ik zou ook graag bij de PC crew komen, mijn Ingame naam is -Tijko-
Toegevoegd, welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Bikers - Je eigen chapter beginnen. Lijkt me cool.
http://www.rockstargames....ta-online-bikers-and-more

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ga even hard doorsparen komende week, geen warstockaankopen meer dus :)

• NickvB

NickvB

Web/App Developer

Nicee! Maar zou je dan missies kunnen doen om geld te verdienen zoals bij je company?

• ArthurMorgan
  • Niet online
waarschijnlijk wel, ik dacht een screen te zien van methproductie...

Afbeeldingslocatie: https://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1474295117.jpg

Ik hoop ook dat je solo er wat mee kunt, speel bijna altijd solo online (empty public)

[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-09-2016 11:20 ]

• MR_VIPER

MR_VIPER

Zoals ze eea omschreven zouden er missies komen. Maar ik gok niet dat je er solo wat mee kunt. Er zou dan een nieuwe contact moeten komen of het zou via Madrazo, Lamar of Gerald moeten gaan. Ik zie dit niet gebeuren. Gok dat we er niet aan ontkomen om die public te doen. Denk dat zelfs closed sessions uitgesloten zijn. Beetje zoals de CEO missions. Wel jammer want ik speel ook meestal solo ivm al die ***modders. En anders maar weer lijn knijpen. Dan heb je minimaal aantal mensen in je lobby. Op deze manier doe ik ook de CEO zaken.

*empty*

• NickvB

NickvB

Web/App Developer

MR_VIPER schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:27:
Zoals ze eea omschreven zouden er missies komen. Maar ik gok niet dat je er solo wat mee kunt. Er zou dan een nieuwe contact moeten komen of het zou via Madrazo, Lamar of Gerald moeten gaan. Ik zie dit niet gebeuren. Gok dat we er niet aan ontkomen om die public te doen. Denk dat zelfs closed sessions uitgesloten zijn. Beetje zoals de CEO missions. Wel jammer want ik speel ook meestal solo ivm al die ***modders. En anders maar weer lijn knijpen. Dan heb je minimaal aantal mensen in je lobby. Op deze manier doe ik ook de CEO zaken.
Dan hoop ik Mr. Madrazo. Ik heb wel 100x op z'n minst Rooftop Rumble gespeeld in het verleden toen er nog geen heists waren. Toen waren we nog blij met 20K per missie :*)

Verwijderd

Zou leuk zijn als je solo op een of andere manier makkelijk geld kunt verdienen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

NickvB schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:47:
[...]

Dan hoop ik Mr. Madrazo. Ik heb wel 100x op z'n minst Rooftop Rumble gespeeld in het verleden toen er nog geen heists waren. Toen waren we nog blij met 20K per missie :*)
Mijn dagkosten voor garages en kantoor haal ik uit het inleveren van de custom sentinel of als ik ze genoeg heb de dubsta 2. En dan nog maak ik winst. Hoef ik dus geen missie te doen daarvoor. De rest voor de quick wins inderdaad missies missies missies. Op den duur kun je ze dromen.

*empty*

• NickvB

NickvB

Web/App Developer

MR_VIPER schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:57:
[...]

Mijn dagkosten voor garages en kantoor haal ik uit het inleveren van de custom sentinel of als ik ze genoeg heb de dubsta 2. En dan nog maak ik winst. Hoef ik dus geen missie te doen daarvoor. De rest voor de quick wins inderdaad missies missies missies. Op den duur kun je ze dromen.
Pluk je die wagen van straat dan verkopen bij de spray and pay bedoel je? Slimme manier om wat geld binnen te halen! Voor dagkosten doe ik zelf dan gelijk maar een heist setup die je dan vervolgens 5x moet doen omdat iemand weer een foutje maakt |:(

Wat kost zo'n office dan per dag? Ik las net in PU dat je opslagloods kan worden aangevallen en crates kunnen worden gestolen. Zelf heb ik namelijk geen office, lijkt mij te duur

[ Voor 14% gewijzigd door NickvB op 21-09-2016 18:18 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
MR_VIPER schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:27:
Denk dat zelfs closed sessions uitgesloten zijn. Beetje zoals de CEO missions.
Die doe ik solo op public servers. Inloggen, upload beperken tot 2KB en iedereen verlaat de sessie en ik kan heerlijk rustig kratjes verzamelen en verkopen. Afgelopen 5 dagen 3 miljoen daarmee verdiend en niemand tegen gekomen :)

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik zet up en download op 20. Werkt voor mij ook prima. Kom je af en toe nog wat verdwaalde gotters tegen :D

@NickvB Die Sentines haal ik van straat en verkoop ze dan bij in een LSC. Staan op youtube genoeg filmpjes over. Modded sentinel GTA Online zal je genoeg videos geven. De Dubsta is een ander verhaal. Heeft me ook wat zoekwerk gekost maar is wel gelukt. Ik kan dus nu ook die spawnen. De office kosten weet ik niet meer precies wat die zijn. Voor de assistant sowieso 300 per dag.

*empty*

• NickvB

NickvB

Web/App Developer

De kosten voor de offices:
  1. [b]Dynasty 8 Executive[/b]
  2. $1,000,000 Maze Bank West (Base Price)
  3. $2,250,000 Arcadius Business Center (Base Price)
  4. $3,100,000 Lombank West (Base Price)
  5. $4,000,000 Maze Bank (Base Price)
Er zijn veel verschillende warehouses deze verschillen in prijs van $ 250.000 tot $3.500.000 afhankelijk van de opslag en locatie. Kleine warehouses kunnen tot 16 crates. Medium warehouses zijn er vanaf $880,000 en kunnen tot 42 crates opslaan. Large warehouses heb je vanaf $1,900,000 en kunnen tot 111 crates opslaan.

Dan nog natuurlijk je assistent voor € 300 per dag, heb je nog meer dagelijkse kosten voor je panden misschien ofzo?

Verder natuurlijk de crates kopen maar die bedragen weet ik niet. Ik geloof $2000 -$6000 afhankelijk van hoeveel je inkoopt?

Iemand die nog aanvullingen heeft op dit lijstje, ik hoor het graag :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

• Ithric
Was weer gezellig gisteren, wel behoorlijk wat chaos.

Het begon allemaal met een Yacht Defense en daarna is volgens mij alles van Pegasus wel langs gekomen van onze kant.

iRacing Profiel

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 12:42
Ithric schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:56:
Was weer gezellig gisteren, wel behoorlijk wat chaos.

Het begon allemaal met een Yacht Defense en daarna is volgens mij alles van Pegasus wel langs gekomen van onze kant.
Hahaha idd alles van Pegasus is wel voorbij gekomen maar daar vroeg die gozer dan ook wel zelf om.
Beetje onze Ceo mission om zeep helpen :P

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ithric
Platform: PC

Had het eerst in het verkeerde topic geplaatst, maar ik wil een tour houden met alleen (niet gemotoriseerde) fietsen/bikes.
Dit met het oog op de nieuwe patch.

Dit wil ik aanstaande vrijdag (30 September) doen, tenzij dan heel veel mensen niet kunnen.
Zaterdag kan normaal ook wel, maar dan wordt het een weekje later.

Laat maar even weten als je wel of niet aanwezig kan zijn.
Het idee is om van de Pier naar Mount Chilliad (heet die zo?) te rijden met hopelijk iets minder chaos als met de Faggio run.

Het doel van de tour is, fun op een beschaafde manier. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Ithric op 27-09-2016 16:02 . Reden: Datum toegevoegd ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Ithric schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:05:
Had het eerst in het verkeerde topic geplaatst, maar ik wil een tour houden met alleen (niet gemotoriseerde) fietsen/bikes.

Dit wil ik aanstaande vrijdag (30 September) doen, tenzij dan heel veel mensen niet kunnen.

Het idee is om van de Pier naar Mount Chilliad (heet die zo?) te rijden met hopelijk iets minder chaos als met de Faggio run.

Op welk platform is dit?

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
PC, zal het even vermelden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
I'll be there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvB

NickvB

Web/App Developer

...
Leuk idee lthric! Misschien dat ik ook van de partij ben, weet niet of het uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Count me in! Beetje crossen op de BMX zie ik wel zitten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de pier kan je echt mooie slides maken met een BMX. Vooral de trappen en het hek op de brug kunnen met het goede licht mooie plaatjes opleveren. Helaas heb ik de pc versie niet anders was ik even komen kijken ;)

• ManiacScum
Beakzz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:07:
Bij de pier kan je echt mooie slides maken met een BMX. Vooral de trappen en het hek op de brug kunnen met het goede licht mooie plaatjes opleveren. Helaas heb ik de pc versie niet anders was ik even komen kijken ;)
Ben je nog wel eens online dan?
Ik kom echt 0,0 GOTP'ers tegen de laatste tijd (op Impala gisteren na dan)
ManiacScum schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:33:
[...]

Ben je nog wel eens online dan?
Ik kom echt 0,0 GOTP'ers tegen de laatste tijd (op Impala gisteren na dan)
Zeldzaam, maar zo ben ik altijd met de game om gegaan. Af en toe heb ik een lange pauze nodig om het spel weer te waarderen en genoeg nieuwe content te kunnen ontdekken. Heb er 30 volledige dagen aan speeltijd in rondgehangen en dan wordt alles een grind op een gegeven moment. Er wordt ook erg weinig georganiseerd tegenwoordig dus ook weinig prikkels om het op te starten.

• ManiacScum
Beakzz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:19:
[...]

Zeldzaam, maar zo ben ik altijd met de game om gegaan. Af en toe heb ik een lange pauze nodig om het spel weer te waarderen en genoeg nieuwe content te kunnen ontdekken. Heb er 30 volledige dagen aan speeltijd in rondgehangen en dan wordt alles een grind op een gegeven moment. Er wordt ook erg weinig georganiseerd tegenwoordig dus ook weinig prikkels om het op te starten.
Eens met het laatste inderdaad..... als gevolg van het beperkte online zijn van PS4 crew leden....

Ik was even benieuwd wat mijn playtime was: PLAY TIME: 68D 21H 4M
Ben al lang blij als ik kan gamen...het is voor mij even niet te plannen waardoor organiseren er nu niet in zit. Maar als iemand een avondje racen wil organiseren wil ik heus wel meedoen mits de agenda schikt.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
PC:
Vanavond is het zover, de fietstocht.

Ik probeer voor 20.00 de Crew sessie opgestart te hebben en ben op TS dan.
Zodra de meeste er zijn vertrekken we, dat zal denk ik 20.00-20.15 zijn.

Zie jullie vanavond!

(enkele posts hierboven staat meer informatie.)

[ Voor 44% gewijzigd door Ithric op 30-09-2016 08:12 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben er, ga zo even een BMX kopen, lijkt me het leukst. Al gaan die geloof ik wel beduidend trager dan de race bikes. Maar ik geloof dat je er ook wel goed me bergop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:43

Mitchell

Ondertitel

Ik ga proberen om erbij te zijn, maar het kan zijn dat ik pas later op GTA kom. Ligt er een beetje aan hoe het gaat vanavond, heb nog redelijk wat shit te doen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
Ithric schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:11:
PC:
Vanavond is het zover, de fietstocht.

Ik probeer voor 20.00 de Crew sessie opgestart te hebben en ben op TS dan.
Zodra de meeste er zijn vertrekken we, dat zal denk ik 20.00-20.15 zijn.

Zie jullie vanavond!

(enkele posts hierboven staat meer informatie.)
Ik zal proberen ook nog ff te komen piepen. Zal wel laat op de avond zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Saynod schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:17:
[...]

Ik zal proberen ook nog ff te komen piepen. Zal wel laat op de avond zijn.
Ook geen probleem, ik ben denk ik wel tot laat online vanavond. (uurtje of 12 verwacht ik te stoppen)

Ben er nog niet uit of ik een racefiets (heb ik al) of een andere bike ga nemen. (maar bij het laatste moet ik die nog kopen)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 12:02
De TS die je gaat gebruiken is deze?
Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is tot nader orde aangewezen: 37.187.17.214 (GoT Dota 2)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
Ithric schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:12:
[...]

Ook geen probleem, ik ben denk ik wel tot laat online vanavond. (uurtje of 12 verwacht ik te stoppen)

Ben er nog niet uit of ik een racefiets (heb ik al) of een andere bike ga nemen. (maar bij het laatste moet ik die nog kopen)
Ik zou gaan voor de BMX. Rijdt goed en je kan er leuke trukjes mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
Ik ben er helaas niet bij, vanavond. Ik heb een lading feuten om te ontgroenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Sir_Hendro schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:00:
De TS die je gaat gebruiken is deze?
[...]
Zal even kijken voor de zekerheid vanavond, meen het wel ja.
Saynod schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:20:
[...]

Ik zou gaan voor de BMX. Rijdt goed en je kan er leuke trukjes mee doen.
Oke maar even een mooie uitzoeken dan.
hjkv schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:32:
Ik ben er helaas niet bij, vanavond. Ik heb een lading feuten om te ontgroenen :+
Jammer en success daarmee, misschien wel 1 van de laatste keren. :+

[ Voor 53% gewijzigd door Ithric op 30-09-2016 15:21 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben niet op TS te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ontgroening is dan toch het heel de nacht volhouden om met een fiets door los santos te rijden?

On Topic.

Ik probeer erbij te zijn vanavond. Straks nog even een bike zoeken. Leuker om deze dingen te doen op een gejatte bike dan een gekochte bike. Het is niet voor niets Grand Theft Au... Bike.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Het is daarom ook geen verplichting :+ , al hebben we vaak genoeg lol daar. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9

Ik kan helaas ook niet vanavond, kan eigenlijk nooit op vrijdag... Veel plezier voor wie wel gaat :D
Iets zegt me dat jij de meeste lol gaat hebben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Het was inderdaad die uit de TS, hierboven gemeld.

Ik merk nu op (gisteren was dat nog niet), er is geen GTA5 kanaal meer, dus ik zit in een ander kanaal.
(Heb misschien wel een andere als dat zo blijft, maar dat komt dan later wel)

EDIT: Klein groepje maar (5 man), maar wel erg leuk.
De bike is alleen niet echt geschikt, want als hij kapot gaat moet je hem uit de stad weer oppikken je kan hem niet bestellen verder meer.

Ach volgende keer weer een ander thema en dan op zaterdag avond. 8)

[ Voor 36% gewijzigd door Ithric op 01-10-2016 00:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ithric schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:46:
Het was inderdaad die uit de TS, hierboven gemeld.

Ik merk nu op (gisteren was dat nog niet), er is geen GTA5 kanaal meer, dus ik zit in een ander kanaal.
(Heb misschien wel een andere als dat zo blijft, maar dat komt dan later wel)

EDIT: Klein groepje maar (5 man), maar wel erg leuk.
De bike is alleen niet echt geschikt, want als hij kapot gaat moet je hem uit de stad weer oppikken je kan hem niet bestellen verder meer.

Ach volgende keer weer een ander thema en dan op zaterdag avond. 8)
Ik zeg busjes of vrachtauto's.

En Chiliad op de fiets naar boven is eens maar niet nog eens. Naar beneden daarentegen. _/-\o_

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het was best leuk, maar erg irritant dat die stomme mechanic geen fietsen brengt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
MR_VIPER schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 06:16:
[...]

Ik zeg busjes of vrachtauto's.
Misschien een keer met de boot dan? Genoeg leuke routes te verzinnen en op de meeste boten passen we met meerdere tegelijk. Een zeiljacht bijvoorbeeld (Marquis)? Of anders met Dinghy's?

Of zullen we een keer gaan racen of LTS of Deathmatches gaan doen? Of darten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 12:02
The tug life!

Afbeeldingslocatie: http://videosenoticias.net/wp-content/uploads/2016/06/gta-v-online-o-novo-barco-gigant-300x225.jpg

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Heb een invite request gedaan voor de PC crew :)

[ Voor 33% gewijzigd door The.Sticky op 01-10-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
Voor wie zin heeft ben ik nu online, wil m'n warehouse legen en kan wel wat hulp gebruiken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Vanmiddag wel even mooi stukje gespeeld samen met een paar mede-Tweakers, dat CEO gebeuren is best wel lache!

Ik heb nog wat setups en de finale van Pacific Standard klaarstaan, wil dat vanavond nog wel even doen! Als er mensen mee willen doen, add me dan vooral even op de Social Club, zelfde nickname :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Aangezien morgen de nieuwe patch uitkomt, leek het mij een leuk idee om dan iets te doen met de crew.
Dit kan gewoon freeroam of wat races (met nieuwe content) zijn, hebben andere hier ook intresse in.

Dit zal dan in de avond zijn, denk rond 20.00 maar later aansluiten is ook geen probleem.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik denk niet dat ik direct dingen ga aanschaffen, eerst wachten op een mooie korting.
Maar ik kom wel kijken/meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Trevor schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:09:
Ik denk niet dat ik direct dingen ga aanschaffen, eerst wachten op een mooie korting.
Maar ik kom wel kijken/meedoen.
Met races kan je toch non-customs nemen, dan kan je ze toch proberen.
We zullen wel zien, ik ga ook niet alles aanschaffen direct.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 161 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com