I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zojuist zag ik nog niemand online, dus ik ga nog even wat anders doen. Ik denk dat ik vanaf een uurtje of 21:30 of 22:00 er wel kan zijn.Trevor schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 17:05:
hoe laat beginnen we?
Had even visite. ik ben met een 15-30 min wel online verwacht ik.Trevor schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 19:35:
beetje laat voor mij (ouwe lul aan het worden) maar zal het begin nog wel meepakken.
Weet niet of en hoe het werkt, maar maak wel een crew sessie aan. (volgens mij kan je dan ook via friendslist joinen toch?
Of zijn er alternatieven daarvoor? (geen ervaring mee)
Oke, Ga hem nu aanmaken.Uffeltje schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 20:17:
Crew sessie aanmaken (eventueel 2 crews voor diegenen die GOTP niet actief hebben) en iedereen kan dan gewoon joinen.
Edit:
Was even zoeken, heb hem nu aangemaakt en hij staat op 2 crews.
[ Voor 12% gewijzigd door Ithric op 22-07-2016 20:42 ]
Vanavond (23/07) ben ik ook zeker niet online wegens DORPSACTIVITEITEN XD
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Komt goed, heb me goed vermaakt gisteren.the squaler1 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 00:51:
Sorry wou graag online komen maar het bier won de overhand
Vanavond (23/07) ben ik ook zeker niet online wegens DORPSACTIVITEITEN XD
4/5 mensen meen ik totaal, wat rottigheid uithalen enzo.
En excuses voor het botsen zo nu en dan, ik ben gewoon niet altijd even goed in de manoeuvres. Ik probeer zo veel mogelijk clean te rijden. Zodra ik mijn supercar bij elkaar gegrind heb ga ik waarschijnlijk sowieso wel meer racen voor de ervaring.
Is goed hoor, racen vind ik ook wel leuk.Trevor schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:47:
Wat mij betreft volgende keer wat vroeger racen (of iets anders).
En excuses voor het botsen zo nu en dan, ik ben gewoon niet altijd even goed in de manoeuvres. Ik probeer zo veel mogelijk clean te rijden. Zodra ik mijn supercar bij elkaar gegrind heb ga ik waarschijnlijk sowieso wel meer racen voor de ervaring.
Beuken kan gebeuren, zolang je het niet bewust doet natuurlijk.
Helaas gebeurt het opzettelijk rammen in stunt races best veel. Behoorlijk irritant, dat.Ithric schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:12:
[...]
Is goed hoor, racen vind ik ook wel leuk.
Beuken kan gebeuren, zolang je het niet bewust doet natuurlijk.
Maar nu iets anders:
Hebben er wat mensen zin om ergens deze week alle heists achter elkaar te doen?
Dus Fleeca - Prison Break - Humane - Series A - Pacific Standard
Naast dat het gewoon leuk is om een keer gedaan te hebben, krijgen we volgens mij dan ook een $2M bonus per persoon.
Ik heb vakantie, dus voor mij kan het eigenlijk elk moment van de week (dinsdagavond uitgezonderd). Het lijkt me het handigst om het woensdagavond te doen. Who's in?
Het rammen is inderdaad erg vervelend maar goed dat neem ik voor lief.hjkv schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 01:15:
[...]
Helaas gebeurt het opzettelijk rammen in stunt races best veel. Behoorlijk irritant, dat.
Maar nu iets anders:
Naast dat het gewoon leuk is om een keer gedaan te hebben, krijgen we volgens mij dan ook een $2M bonus per persoon.
Ik heb vakantie, dus voor mij kan het eigenlijk elk moment van de week (dinsdagavond uitgezonderd). Het lijkt me het handigst om het woensdagavond te doen. Who's in?
Heb van de week een race gereden met een kuruma, dat krijgen ze moeilijker van de baan afgeramd.
Wil je alleen de heists spelen of ook de setups erbij?
Met de setups erbij ben je wel ff bezig.
Hoor graag waarneer het is en hoelaat dan kan ik ff kijken of ik kan
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
sorry, ben er vrij slecht in en heb ook te weinig energie om zo lang achter elkaar (intensief) te spelen.hjkv schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 01:15:
[...]
Helaas gebeurt het opzettelijk rammen in stunt races best veel. Behoorlijk irritant, dat.
Maar nu iets anders:
Nick aldaar is TheHazardOfLife
Lijkt me wel leuk, bijna zeker dat ik erbij kan zijn.hjkv schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 01:15:
[...]
Maar nu iets anders:
Lekker cashen.
*Moeten we niet te laat beginnen denk ik, maar tot uurtje of 23.00 moet ik wel kunnen.
Edit: Neem even aan dat het PC versie is.
Haha, ja dan duurd het even.hjkv schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:51:
Zekers, voor de pc versie. Het gaat dan om alle heists met alle setups. Dat gaat dus wel even duren. Als we om 23:00 klaar willen zijn, moeten we denk ik wel in de middag beginnen...
Ben helaas niet vrij dus ga niet veel later door dan 23.00, merk wel of andere wel langer door kunnen/willen. (dan Mogen die wel voor mij)
Anders misschien meerdere avonden doen, maar begrijp dat sommige mensen vakantie hebben dus dan kan lekker lang door.
Oke bonussen weet ik niks van verder, maar ik ben voor,hjkv schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:58:
Meerdere avonden is ook geen gek idee... Om de bonussen te krijgen moeten alle heists wel op volgorde gedaan worden met dezelfde groep spelers.
Wil best een paar avonden hierin mee helpen/meedoen, met een vaste groep moet dit best makkelijk te doen zijn denk ik. (zeker als sommige deze al eens gedaan hebben)
Het is het handigst om allemaal samen via skype ofzo te babbelen ondertussen.
Dus, who's in?
Werk meestal tot 4 en dan nog naar huis rijden douchen en eten
Oke dan zal ik mijn Headset maar eens gebruiken in GTA dan, geen probleem. (wel makkelijkste met tactics en dergelijke, anders duurd alles nog langer)hjkv schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:03:
Ok, ik stel voor dat we woensdag om 19:00 beginnen. We gaan dan door tot een uurtje of 11. We kunnen donderdagavond dan verder gaan, weer om een uurtje of 19:00.
Het is het handigst om allemaal samen via skype ofzo te babbelen ondertussen.
Dus, who's in?
Elke starttijd na ongeveer 19.00 is goed voor mij, heb geen idee wat voor tijd alles bij elkaar nodig is.
[ Voor 9% gewijzigd door Ithric op 26-07-2016 11:16 ]
mijn account: https://socialclub.rockstargames.com/member/spartanld
invite pending?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Pff, denk even aan degenen die gewoon werken hehjkv schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:51:
Zekers, voor de pc versie. Het gaat dan om alle heists met alle setups. Dat gaat dus wel even duren. Als we om 23:00 klaar willen zijn, moeten we denk ik wel in de middag beginnen...
Jaja, het plan was nu woensdagavond 19:00-23:00 en daarna donderdagavond ongeveer hetzelfdeShitHappens schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:03:
[...]
Pff, denk even aan degenen die gewoon werken heWil best een potje meedoen maar dat gaat 'm 's middags nog echt niet worden.
WelkomspartacusNLD schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:22:
Heb me aangemeld voor https://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewpc (PC)
hjkv schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:16:
Hm, ik zal GroningerNL (hier GTAjunk) en Elijan9 nog wel ff vragen. Die zijn toch bijna altijd online op GTA
Wil de All In Order/Loyalty awards graag een keer halen, maar ik heb wel kids waardoor 19:00 nog veel te vroeg is en ik denk niet dat je het over nog meer avonden wil spreiden

Trouwens, de laatste keer dat ik Prison Break deed was ik met een uitstekend team alsnog de hele avond bezig om alleen de heist zelf te halen...

[ Voor 5% gewijzigd door Elijan9 op 26-07-2016 22:00 ]
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
We zullen er dan alleen wat langer overdoen maar ik wil ook zeker die achievements halen.
De laatste keer dat ik prison break was ik met een zeer goed team en behaalde ik hem vrij snel.
De pacific heist is tevens ook zeer makkelijk te halen met het juiste huis, een kuruma en een beetje goed teamwork.
De servers laat inderdaad momenteel te wensen over maar dat is een bekend probleem vind het wel jammer dat rockstar daar niks aan doet.
Zoals gezegd geen idee hoelang alle heists duren, maar begrijp dat 2 avonden (3-4 uurtjes op een avond) niet voldoende is.the squaler1 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 19:19:
Ik haal 19.00 ook vaak niet dus misschien kunnen we een ander team bij elkaar krijgen.
We zullen er dan alleen wat langer overdoen maar ik wil ook zeker die achievements halen.
De laatste keer dat ik prison break was ik met een zeer goed team en behaalde ik hem vrij snel.
De pacific heist is tevens ook zeer makkelijk te halen met het juiste huis, een kuruma en een beetje goed teamwork.
De servers laat inderdaad momenteel te wensen over maar dat is een bekend probleem vind het wel jammer dat rockstar daar niks aan doet.
Ik heb er geen probleem mee om het over een langer tijdsbestek uit te rekken, maar wordt wel lastig organiseren dan. (enkele avonden iedereen online krijgen hiervoor)
Voor de Pacific Heist heb ik een huis dichtbij met Kuruma, dus dat komt dan wel goed.
Verder heb ik bijna alleen maar de Pacific en de gene voor de Kuruma gedaan op het moment meen ik.
We kunnen ook 20:00-24:00 doen, is toch niet heel gek? Of is dat echt te laat?
hjkv schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:16:
Hm, ik zal GroningerNL (hier GTAjunk) en Elijan9 nog wel ff vragen. Die zijn toch bijna altijd online op GTA

Senks voor de invite, maar een aantal setups vind ik nogal saai (or even hate some)... dus helaas, ik haak ff af. Speel het liefst alleen de heist finals, en setups die ik echt leuk vind om te doen
En ben altijd te porren voor chaossen en lol maken in freeroam, maar natuurlijk wel zonder irritante pubertjes die het stoer vinden om met opzet crewmates op te blazen.
Ach weet je laat maar!
Gelukkig heb ik nog andere gevonden, waar wel lol mee te beleven is ook al loopt het eens niet zoals je verwacht vooraf. (laat ik het zo zeggen)
[ Voor 108% gewijzigd door Ithric op 27-07-2016 11:09 . Reden: Geen zin hierin. ]
Dit is best te regelen. Ik doe mee, evt, lthric, thesqualer en jirisaft (niet heel actief op het forum)
Dan kunnen we mooi met zn vieren alles doen, toch?
Ik reageer er gewoon niet meer op, maar vond de sneer niet zo sjiek.hjkv schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:51:
Wowwowwow, rustiiig...
Mooi groepje dan toch, hoor/merk het vanavond wel dan zal vanaf 19.00 proberen online te zijn of via Social Club op de telefoon ingelogd zijn. (dus stuur maar een berichtje anders, dan kom ik zo snel mogelijk online.Dit is best te regelen. Ik doe mee, evt, lthric, thesqualer en jirisaft (niet heel actief op het forum)
Dan kunnen we mooi met zn vieren alles doen, toch?
Tuurlijk man, met opzet crewmates killen... da's pas sjiek.Ithric schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:10:
Ik reageer er gewoon niet meer op, maar vond de sneer niet zo sjiek.
En reageren deed je al hoor (blijkbaar voelde je je aangesproken, en terecht) en daarna ook nog 's voor 108% die reactie veranderd
En nu stop ik met reageren op jou, daag

Ik had het aangepast, omdat ik geen discussie erover wou hebben.GTAjunk schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:17:
[...]
Tuurlijk man, met opzet crewmates killen... da's pas sjiek.
En reageren deed je al hoor (blijkbaar voelde je je aangesproken, en terecht) en daarna ook nog 's voor 108% die reactie veranderd![]()
En nu stop ik met reageren op jou, daag
Gebeurd is gebeurd en ik ben erover heen, waar ik me eerst rot voelde. (inderdaad terecht, maar dat je zo aangebrand was/bent.

EDIT 13:53:
Ik had het vorige bericht aangepast omdat net als ik via PB en in chat toen wou uitleggen wat er gebeurde. Maar ja toen wou je al niks meer horen/weten dus ja dan houdt het op hé. (Na die pogingen ben ik gestopt er moeite in te stoppen, je wou/wil toch niet naar mijn kant luisteren blijkbaar, erg jammer.)
Ik vind het nog steeds jammer dat het zo gelopen is, daarom reageer/edit ik toch maar weer...
[ Voor 47% gewijzigd door Ithric op 27-07-2016 13:55 ]
Idd volgende keer beter
En later als 00.00 kan ik ook echt niet.
Wekker gaat 04.30
Maar ik ben vanavond sws nog online.
En wat is ts? Teamspeak?
[ Voor 19% gewijzigd door the squaler1 op 27-07-2016 20:48 ]
Vond het groen juist mooi nu is het net pisgeel
Heb net even gekeken en de crew kleur lijkt onveranderd?the squaler1 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:28:
Waarom is de crewcolor veranderd?
Teminste de Kuruma en Bike zien er nog hetzelfde uit. (Die gebruiken de crew kleur)
Klopt wat al gespoten is lijken onveranderd maar als iets nieuw in crewcolor wilt spuiten krijg je dus die ''pis''geel kleur.Ithric schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:56:
[...]
Heb net even gekeken en de crew kleur lijkt onveranderd?
Teminste de Kuruma en Bike zien er nog hetzelfde uit. (Die gebruiken de crew kleur)
Tevens is de crewsmoke van mijn kuruma wel gewijzigd van ''gifgroen'' naar ''pisgeel''
Ik weet ook van niets. Als ik het zou veranderen zou het oranje zijn, ook voor de zuiderlingenthe squaler1 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:28:
Waarom is de crewcolor veranderd?
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
Nee geen oranje.Elijan9 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 22:34:
[...]
Ik weet ook van niets. Als ik het zou veranderen zou het oranje zijn, ook voor de zuiderlingen
Maar ik heb dan waarschijnlijk een andere gta
Ik dacht dus toen ik het las dat de huidige auto's dan ook van kleur veranderen naar de "nieuwe" crew kleur.the squaler1 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:59:
[...]
Klopt wat al gespoten is lijken onveranderd maar als iets nieuw in crewcolor wilt spuiten krijg je dus die ''pis''geel kleur.
Tevens is de crewsmoke van mijn kuruma wel gewijzigd van ''gifgroen'' naar ''pisgeel''
Gelukkig niet dus, niet dat mij de kleur heel erg uitmaakt maar het kan wel een concept verpesten waar je wat tijd in had gestopt. (Ach ja, boeie
We found him!goosche schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 02:16:
Ik heb hem verandert. Maar ik plaats hem wel ff terug.
*wat een gedoe om een kleurtje trouwens, al moet ik zeggen dat ik schrok nee niet de Kuruma geel.
Gisteren een leuke race gehad *kuch*, vanaf start tot finish op P1 (met slipstream/catch up/no customs) en ongeveer 10s voorsprong.
Niemand gezien verder (oke twee AFK bij de start), ik had best een lekker ritme daar.
Maar je wordt er wel erg moe van als je van achteraan naar voren terug moet komen, dat je mensen ziet bewegen om je de baan af te rijden. (dan even remmen en ze gaan alleen de baan af, gaat steeds beter)
Ach ja daarom is het GTA racen hé.
Ahha de misdadigergoosche schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 02:16:
Ik heb hem verandert. Maar ik plaats hem wel ff terug.
Nou wou ik het ook weten omdat er natuurlijk wat gebeurd is met de servers, so you never know
En trouwens weet je wel wat ik moet doen om gifgroen vrij te spelen

Hoeveel FPS heb jij?Ithric schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:09:
Gisteren een leuke race gehad *kuch*, vanaf start tot finish op P1 (met slipstream/catch up/no customs) en ongeveer 10s voorsprong.
Ik ben gisteren eens bezig geweest met de fps glitch. Dus racen op 120-150 fps. Op the Commute van 122- naar 1.18
YouTube: GTA V: 30 vs 60 vs 120 vs 144 FPS DRAG Race
[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-08-2016 09:22 ]
Oke maakt dit echt uit, ik zit denk ik rond de 90-100 FPS gemiddeld.Trevor schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:20:
[...]
Hoeveel FPS heb jij?
Ik ben gisteren eens bezig geweest met de fps glitch. Dus racen op 120-150 fps. Op the Commute van 122- naar 1.18En je merkt tijdens het racen ook heel duidelijk dat de topspeed echt hoger ligt, al is de handling (zeker met de optimaal getunede RE 7B natuurlijk nog gelijk weer een tandje moeilijker.)
YouTube: GTA V: 30 vs 60 vs 120 vs 144 FPS DRAG Race
Maar ik reed wel erg nette ronden hoor
Zelfs door de tubes kon ik goed de boosts pakken. (omhoog buitenbocht en dan naar binnen snijden.)
Was inderdaad in de RE-7B (non-custom), deze is echt heerlijk rijden.
Wel gevoelig door de bochten, maar ik kan hem goed onder controle houden en merk inderdaad dat andere regelmatig foutjes maken in de snelle/S bochten waar ik veel tijd pak. (zelfs met Catchup-slipstream off)
Ik speel met Keyboard en je moet vooral niet te lang het stuurknopje ingedrukt houden, maar snelle tappen en net voor bochten even snel liften is vaak al genoeg om daarna volgas eruit te komen. (win je veel tijd mee)
Als mensen moeite hebben hiermee, laat maar even weten dan zal ik even kijken of ik een video kan maken hiervoor. (vind het echt een leuke auto en de stunt races vermaak ik me ook goed in)
Ik zie nu trouwens het beuken van andere als een uitdaging om te zorgen dat ze zichzelf eraf rijden ipv mij.
[ Voor 35% gewijzigd door Ithric op 05-08-2016 10:51 ]
Beuken vind ik irritant, egoïstisch rammen van achteren wat er voor je zit kan ik nog wel hebben. Maar vanaf de buitenkant naar binnen komen met als enige doel de ander rammen.... waarna je er samen afvliegt... pffff. Meestal rijden dat soort types ook altijd achteraan. Clean rijden levert gewoon meer winst op, ook al haalt soms iemand je in. Maar goed, het is inderdaad GTA, dus meestal lukt het me ook wel om me er niet aan te ergeren
(het grote voordeel van controller is dat je veel meer controle hebt over hoever je instuurt. Ik kan ook best redelijk met snel tappen en loslaten de bocht doorkomen, maar zeker de wijdere bochten zijn met een controller zoveel smoother omdat je gewoon de hele bocht dezelfde stuurrichting neemt.)
[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-08-2016 11:03 ]
Misschien dan maar ook eens proberen te racen met een DS4 controller.Trevor schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:02:
met 90 to 100 heb je inderdaad een duidelijk snellere auto dan de mensen die met 60 werken. Neemt niet weg dat je er natuurlijk pas echt voordeel van hebt als je ook een beetje fatsoenlijk rijdt.
Beuken vind ik irritant, egoïstisch rammen van achteren wat er voor je zit kan ik nog wel hebben. Maar vanaf de buitenkant naar binnen komen met als enige doel de ander rammen.... waarna je er samen afvliegt... pffff. Meestal rijden dat soort types ook altijd achteraan. Clean rijden levert gewoon meer winst op, ook al haalt soms iemand je in. Maar goed, het is inderdaad GTA, dus meestal lukt het me ook wel om me er niet aan te ergeren
(het grote voordeel van controller is dat je veel meer controle hebt over hoever je instuurt. Ik kan ook best redelijk met snel tappen en loslaten de bocht doorkomen, maar zeker de wijdere bochten zijn met een controller zoveel smoother omdat je gewoon de hele bocht dezelfde stuurrichting neemt.)
Misschien dat ik dan ook eens kan winnen
Wie weet komt dat ooit nog
- Sinds vandaag is Saynod ook tot Crew Commissioner benoemd!
- Dankzij diverse zomer-aanbiedingen hebben we er aardig wat nieuwe spelers bij. Voor iedereen die lid wil worden van GOTP, graag de zichtbaarheid van je profiel zo instellen dat we als crew deze kunnen inzien, requests zonder NL of BE vlaggetje worden anders niet (meteen) goedgekeurd. Het is natuurlijk nog beter om hier te melden dat je een verzoek hebt ingediend met jouw RSC nickname
Blokkie op de brommer.. strak planElijan9 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:29:
Even twee huishoudelijke mededelingen met betrekking tot de PC Crew (GOTP):Na de zomervakantie gaan we een keer afspreken om met z'n allen op de motor door LS te touren...
- Sinds vandaag is Saynod ook tot Crew Commissioner benoemd!
- Dankzij diverse zomer-aanbiedingen hebben we er aardig wat nieuwe spelers bij. Voor iedereen die lid wil worden van GOTP, graag de zichtbaarheid van je profiel zo instellen dat we als crew deze kunnen inzien, requests zonder NL of BE vlaggetje worden anders niet (meteen) goedgekeurd. Het is natuurlijk nog beter om hier te melden dat je een verzoek hebt ingediend met jouw RSC nickname
En dan het hele eiland rond. Ben je wel ff zoet
Begin alvast maar te sparen voor een niet gemodde piaggo 😜. Mogen we nog blij zijn als we op één avond het eiland rondkomen 😄.the squaler1 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:40:
[...]
En dan het hele eiland rond. Ben je wel ff zoet
Neuh ik moet eerst sparen voor een RE-7B.Saynod schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:02:
[...]
Begin alvast maar te sparen voor een niet gemodde piaggo 😜. Mogen we nog blij zijn als we op één avond het eiland rondkomen 😄.
Tevens vind ik de piaggo veel te duur
Damn zo snel gaat mijn Bati niet. Misschien kunnen we stuk voor stuk de faggio aanduwen om eea sneller te laten verlopenSaynod schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:02:
[...]
Begin alvast maar te sparen voor een niet gemodde piaggo 😜. Mogen we nog blij zijn als we op één avond het eiland rondkomen 😄.
PS jatten.the squaler1 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:05:
[...]
Neuh ik moet eerst sparen voor een RE-7B.
Tevens vind ik de piaggo veel te duur
[ Voor 22% gewijzigd door MR_VIPER op 18-08-2016 11:48 ]
*empty*
[ Voor 17% gewijzigd door Mitchell op 11-03-2020 21:14 ]
Signature

Zo, ff genieten van het uitzicht met m'n eigen favo muziek erbij
Iemand met de gouden tip dat de radio ook steeds op dat channel BLIJFT staan?
(volgens mij kan het niet, maar ben benieuwd)
Mooi plaatjeGTAjunk schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:11:
[afbeelding]
Zo, ff genieten van het uitzicht met m'n eigen favo muziek erbij![]()
Senks
Ja, maar wel de Strix (is een snelle 970 zeg maar).
Maar wat vooral natuurlijk veel uitmaakt: vrijwel alle settings op max (en 1920x1200).
Oeh, ik moet ook maar eens die custom radio hosselen dan. #deathmetalGTAjunk schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:11:
[afbeelding]
Zo, ff genieten van het uitzicht met m'n eigen favo muziek erbij![]()
Die radio switcht altijd, vet irritant. Als de mechanic je auto aflevert, heeft ie ook altijd met de radio geplooid. Als ie zo doorgaat, ontsla ik hem
En met die insurgents was inderdaad konings. Nu kopen, want ze zijn in de aanbieding. 330k ofzo voor de dichte en 670k oid voor de pick up met gun
[ Voor 32% gewijzigd door Dutch Thumper op 23-08-2016 17:51 . Reden: typo ]
Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people
Het is bijna tijd geworden om de sandalen weer te vervangen voor dichte schoenen.
Om de zon nog één keer op de huid te voelen branden en de warme wind door m'n haren te voelen had ik gedacht om een rondje te gaan rijden door LS. Daar ik dit niet voor mezelf doe, maar voor mijn eenzaamheid, wil ik dit graag doen in gezelschap van m'n crewleden.
Wat is mijn bedoeling?
Een toertje door LS doen op mijn niet gemodde Faggio.
Waarom op een Faggio, niet gemod dan nog?
Om even tot rust te komen, van het uitzicht te genieten en het snelle leven even aan mij voorbij te laten gaan.
Wanneer?
Mij lijkt een zondagavond vanaf 19u30 tot... het beste geschikt.
Datum/dag nog te bepalen.
Wie?
Iedereen mag mee. Zolang alles maar op een beschaafde, ordelijke en niet gewelddadige manier verloopt ;-).
Geinteresseerd? Graag reactie, kunnen we datum vastpinnen!
Had net een mooie motor gekocht, moet ik opeens een lelijke fagio halen, tss
Ik ga hem wel van de straat jatten.
[ Voor 84% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-08-2016 17:20 ]
Ik kan meestal wel, dus count me maar inSaynod schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:32:
Leuk! Ik kan waarschijnlijk pas vanaf ongeveer 20:30, maar met die Fagio kom je toch niet héél ver, ik haal jullie wel weer in, desnoods op de fiets of lopendSaynod schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:32:
[...]
Wanneer?
Oh, en deze (hele) week kan ik niet, de weken daarna moet wel lukken
Zoals al eerder gezegd leuk idee, voorbereidingen zijn ook al getroffen.
Nu alleen nog hopen dat mensen zich in kunnen houden, hij gaat wel erg langzaam trouwens. (Wheelie over snelweg kom je op 30 mph/h meen ik.
Ach afwisseling moet er ook wel eens wezen hé.
Teamspeak dan op de BuG server?
Hey David,Davidson schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:29:
Wil een zondag (4 sept?) ook wel eens aanschuiven
Teamspeak dan op de BuG server?
We zitten op de Dota Tweakers TS meestal, die staat in de openingspost:
Bijna elke avond zitten er wel mensen op nu. (Ik en Squaler meestal)Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is tot nader orde aangewezen: 37.187.17.214 (GoT Dota 2)
Edit:
Overigens wat ik begrijp heeft Saynod nog geen datum geprikt voor het scooter event.
[ Voor 23% gewijzigd door Ithric op 31-08-2016 10:00 ]
GTA 5 maar weer eens opgestart, heb online nog niet veel gedaan (alleen vlak na de release op X360), dus zelfs heists zijn nog nieuw voor mij. Die wou ik dus eens proberen, maar dat is echt niet te doen met met de meesten.
Ken dat probleem... Tegenwoordig zijn er 's avonds altijd wel crewleden online om te helpen. Anders hier ff een postje plaatsen, zoeken we wel wat mensen bij elkaar 😀.RIF schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:58:
Ik heb net een request gestuurd, SC naam is KamikazeKid.
GTA 5 maar weer eens opgestart, heb online nog niet veel gedaan (alleen vlak na de release op X360), dus zelfs heists zijn nog nieuw voor mij. Die wou ik dus eens proberen, maar dat is echt niet te doen met met de meesten.
Zondag ben ik misschien wel online. Ik denk echter niet met een faggio. Denk dat het een goed moment is om mijn Sovereign tevoorschijn te toveren. Ja ik ben tegendraads
*empty*
Welk platform? Zo te zien in elk geval geen PC...RIF schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:58:
Ik heb net een request gestuurd, SC naam is KamikazeKid.
Ik begrijp niet helemaal of je iemand speciaal nodig hebt die je kan helpen, maar ik ben wel weer vanaf 20.00 online en wil je best even helpen met een missie hoor. (Geldt ook voor andere hoor, stuur maar wel even een berichtje dan via SC of ingame chat.)MR_VIPER schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:29:
Ik moet vanavond eens proberen of ik iemand kan polsen die even een missie mee kan doen. 1 specifieke persoon die ik dan even moet hebben. Dan kan die misschien helpen om een personal achievement te halen. Gisteren niet van gekomen dat te vragen. Het was wel weer een puinhoop gister. Blij dat ik alleen passive online ben geweest.
Daarna ga ik even de Setups voor Pacific proberen af te maken en daarna de Final (eventueel met Got'ers doen),
@Saynod: nou de datum staat al vast begrijp ik, want iedereen denkt dat het komende zondag is.Zondag ben ik misschien wel online. Ik denk echter niet met een faggio. Denk dat het een goed moment is om mijn Sovereign tevoorschijn te toveren. Ja ik ben tegendraads
*misschien gewoon een rehearsal doen komende zondag*
[ Voor 4% gewijzigd door Ithric op 01-09-2016 10:03 ]
In deze is het inderdaad 1 specifiek persoon. Als geslaagd is wat ik voor ogen heb dan zal ik de sluier een stukje oplichtenIthric schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:49:
[...]
Ik begrijp niet helemaal of je iemand speciaal nodig hebt die je kan helpen, maar ik ben wel weer vanaf 20.00 online en wil je best even helpen met een missie hoor. (Geldt ook voor andere hoor, stuur maar wel even een berichtje dan via SC of ingame chat.)
*empty*
Omstreeks 19u30 vertrek ik op m'n brommertje de wijde wereld in.
Crew only server, join saynod.
BTW Doe je zondagse

Ideaal, misschien dat ik dan eens een keer een heist af kan ronden. Al ben ik zelf ook niet zo goed. Ben eigenlijk een console-gamer, en dan is PC met toetsenbord en muis toch wel even wat anders.Saynod schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:54:
[...]
Ken dat probleem... Tegenwoordig zijn er 's avonds altijd wel crewleden online om te helpen. Anders hier ff een postje plaatsen, zoeken we wel wat mensen bij elkaar 😀.
Wel PC. Staat niet echt duidelijk in m'n bericht, maar ik ben overgestapt op PC. Heb dus 'vroeger' op de Xbox 360 gespeeld, en nu eens op de PC proberen.Elijan9 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:43:
[...]
Welk platform? Zo te zien in elk geval geen PC...
Nou... ik denk eerder dat ik een 'mooie' Anitalook ga gebruiken als ik op zo een scooter moetSaynod schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:01:
BTW Doe je zondagsekleren aan voor de groepsfoto
O, blijkbaar had ik of iemand anders je al toegevoegd voordat ik het bericht lasRIF schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:29:
Wel PC. Staat niet echt duidelijk in m'n bericht, maar ik ben overgestapt op PC. Heb dus 'vroeger' op de Xbox 360 gespeeld, en nu eens op de PC proberen.
Helaas kan ik niet...Saynod schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:01:
Heb m'n agenda ook eens geraadpleegd. We zullen het laten doorgaan op zondag 4 september.
Gok niet dat je zondags casual bedoelt in je string.Saynod schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:01:
Heb m'n agenda ook eens geraadpleegd. We zullen het laten doorgaan op zondag 4 september.
Omstreeks 19u30 vertrek ik op m'n brommertje de wijde wereld in.
Crew only server, join saynod.
BTW Doe je zondagsekleren aan voor de groepsfoto
*empty*
Hiervoor speelde ik al op de ps3 en ben al lvl148, maar ik was toch wel erg benieuwd geraakt naar alle nieuwe toevoegingen voor nextgen. Voeg mij vooral toe: https://socialclub.rockstargames.com/member/levi_k7
Ik ben gewend GTA te spelen met een controller maar toen ik mijn controller aansloot op de pc gaf hij de melding dat ik in een speciale lobby kwam met anderen controller-spelers. Betekend dit dan dat ik niet samen kan spelen met spelers die geen controller hebben?
Stukje sluier. Dankzij een NL'se speler heb ik nu mijn gouden unicorn. Inclusief een unicorn met kist. My quest has been completedMR_VIPER schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:56:
[...]
In deze is het inderdaad 1 specifiek persoon. Als geslaagd is wat ik voor ogen heb dan zal ik de sluier een stukje oplichten
*empty*
Raar... Ikzelf speel zowel met controller als met muis en tobo. Instellingen?levik7 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:28:
Ik heb gisteren ook GTA V voor de PC aangeschaft!
Hiervoor speelde ik al op de ps3 en ben al lvl148, maar ik was toch wel erg benieuwd geraakt naar alle nieuwe toevoegingen voor nextgen. Voeg mij vooral toe: https://socialclub.rockstargames.com/member/levi_k7
Ik ben gewend GTA te spelen met een controller maar toen ik mijn controller aansloot op de pc gaf hij de melding dat ik in een speciale lobby kwam met anderen controller-spelers. Betekend dit dan dat ik niet samen kan spelen met spelers die geen controller hebben?
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com