Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2022
TopsNL schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:16:
[...]

Bedankt! Gisteravond nog geprobeerd om een potje te spelen maar geen idee hoe ik dan in een tweak crew sessie terecht kom. Uiteindelijk paar potjes random gespeeld en maar 1 Heist weten uit te spelen.. random spelers zijn echt slecht meeste van de tijd. Vanavond nog maar even via voice proberen.
Ik zag net dat je request nog 'pending' was. Ik denk dat je nog moet accepteren om tot de crew te komen.

Om met crewleden in een sessie te zitten kan je bij het online inloggen ook kiezen voor 'join crewmates' oid.
Makkelijk is idd ook om even op de TS te komen, dan weet je wie online is en kan je deze sessie joinen.

Als je nog crewleden zoekt om heisten mee te doen kan je mss hier op het forum of via TS afspreken.
Ik weet dat er in de crew wel wat 'dedicated" 8) spelers zitten waarmee je een heist in no-time en zonder al te veel problemen kunt afronden.

[ Voor 14% gewijzigd door Saynod op 18-12-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 11:12

Scorpio616

BOOM headshot!

Hey mensen,

Ik ben betreft GTA Online terug van weggeweest en ik zoek nog een groep mensen om de "Criminal Mastermind"challenge mee te halen. :) Iemand interesse?

Scorpio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 12:46
Scorpio616 schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:20:
Hey mensen,

Ik ben betreft GTA Online terug van weggeweest en ik zoek nog een groep mensen om de "Criminal Mastermind"challenge mee te halen. :) Iemand interesse?

Scorpio
Ik heb zelf de Criminal Mastermind al eens gedaan, maar ik kan dan nog steeds meedoen met jullie. Ik krijg dan alleen niet meer de 10 miljoen bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

RichardQG schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:20:
[...]

Ik heb zelf de Criminal Mastermind al eens gedaan, maar ik kan dan nog steeds meedoen met jullie. Ik krijg dan alleen niet meer de 10 miljoen bonus.
Dat is dus precies mijn probleem :p of naja, probleem. De meeste mensen met wie ik nu speel die hebben hem al en die zijn niet bereid om nogmaals alle heists te doen om mij daarmee te helpen :) Dus als je mee zou willen doen, tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 12:46
Scorpio616 schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:01:
[...]

Dat is dus precies mijn probleem :p of naja, probleem. De meeste mensen met wie ik nu speel die hebben hem al en die zijn niet bereid om nogmaals alle heists te doen om mij daarmee te helpen :) Dus als je mee zou willen doen, tof!
Ik wil zeker meedoen! Ik ben maar al te bereid Heists voor de verandering eens een keer met capabele spelers te doen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

RichardQG schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:12:
[...]

Ik wil zeker meedoen! Ik ben maar al te bereid Heists voor de verandering eens een keer met capabele spelers te doen :+
Haha mooi! Ik heb alle heists al meerdere malen gedaan zonder problemen, alleen nooit op volgorde met dezelfde groep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Zit er nog een beetje leven in GOTP of is iedereen naar een ander crew verhuisd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:08
Loev schreef op zondag 18 december 2016 @ 19:48:
Zit er nog een beetje leven in GOTP of is iedereen naar een ander crew verhuisd?
Voor de PC? Actief en midden in een transitie ;) Volgens onze laatste tellingen zijn er zo'n 50 man die met enige regelmaat spelen binnen de crew en we zijn bezig de crew zo in te richten dat dit beter te zien is. We willen mensen die een positieve bijdrage leveren met promoties belonen en gemakkelijker demoten wie langdurig inactief is. Ook treden we harder op tegen crewkillers, daardoor zijn er een aantal uit de crew gezet en naar een andere crew verhuisd... :+

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Elijan9 schreef op zondag 18 december 2016 @ 22:05:
[...]
We willen mensen die een positieve bijdrage leveren met promoties belonen en gemakkelijker demoten wie langdurig inactief is. Ook treden we harder op tegen crewkillers, daardoor zijn er een aantal uit de crew gezet en naar een andere crew verhuisd... :+
Prima zaak, en mooi dat de combinatie zeer actief en tegelijkertijd onderaan in de hierarchy ook mogelijk is
;) d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Elijan9

Namens de PC Crewleiding

Op 13 juni 2014 werd de GOTP PC crew opgericht door falcon123 en hij heeft deze crew altijd met veel plezier en succes geleid. In al die tijd is de crew inmiddels gegroeid tot ruim 850 man.

De laatste tijd werd het echter voor hem lastig om voldoende tijd vrij te maken voor de crew en in goed overleg zijn we als Crew leiding gaan zoeken naar een goede opvolger. Aangezien een aantal goede kandidaten inmiddels ook niet meer actief zijn, kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat ik voor nu de meest geschikte opvolger zou zijn. Vandaag heeft falcon123 dan ook het crew leiderschap overgedragen aan mij.

Samen met de andere Crew Commissioners zal ik er alles aan doen om de crew zo goed mogelijk te leiden! Daarnaast rekenen we ook op jullie en willen we mensen die een positieve bijdrage leveren met promoties belonen (voor zover gewenst) en gemakkelijker demoten wie langdurig inactief is. Daarom wil ik graag meteen ook iedereen oproepen om jouw Rockstar profiel zo in te stellen dat deze voor de crew inzichtelijk is, voor zover dit niet het geval is. Alleen op die manier kunnen wij goed bepalen wie wel en niet meer actief is. Binnenkort gaan we verder met het ordenen van de crew en zo goed mogelijk alle actieve leden met GOTP als actieve crew promoten tot Representatives. Ook zullen er o.a. nieuwe Lieutenants worden aangesteld. We houden jullie op de hoogte!

Have fun en zie jullie in Los Santos!

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
profiel aangepast. Succes en veel plezier.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sosol1d
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-01-2022
Elijan9 schreef op zondag 18 december 2016 @ 23:33:

Namens de PC Crewleiding

Op 13 juni 2014 werd de GOTP PC crew opgericht door falcon123 en hij heeft deze crew altijd met veel plezier en succes geleid. In al die tijd is de crew inmiddels gegroeid tot ruim 850 man
800 inactieve leden.. PC crew opgesplitst.. Tis maar wat je succes noemt natuurlijk :P

Anyways.. good news.. more chickens to slaughter! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wat doe jij hier eigenlijk nog :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elijan9
sosol1d schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:12:
800 inactieve leden.. PC crew opgesplitst.. Tis maar wat je succes noemt natuurlijk :P

Anyways.. good news.. more chickens to slaughter! :D
Te sneu voor woorden, maar goed, daar staat de leiding van TWUD blijkbaar voor tegenwoordig... :z Er was een tijd dat we gewoon goed met elkaar om konden gaan als GOTP en TWUD. Inmiddels wordt er gejammerd dat GOTP zo weinig doet aan crewkillers en àls er dan een aantal aangesproken worden/tijdelijk uit de crew gezet worden, rennen deze crewkillers boos weg, krijgen een warm welkom bij TWUD en gaan jullie met een groepje "wraak nemen"... :+

Gelukkig bevat TWUD ook nog genoeg goede gasten... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 14:44
Gefeliciteerd, Elijan! Ik heb er het volste vertrouwen in dat je de boel goed kunt leiden. d:)b
Ik heb het nu gruwelijk druk, maar ik kan deze week denk ik nog wel even online komen. Anders volgende week, in de kerstvakantie.

Hopelijk komt er wat meer gezelligheid tussen GOTP en TWUD, maar we zullen zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 14:42
Gefeliciteerd Elijan, heb je een aantal keer gesproken en zal je vast lukken het stokje over te nemen.
Elijan9 schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:15:
[...]

Te sneu voor woorden, maar goed, daar staat de leiding van TWUD blijkbaar voor tegenwoordig... :z Er was een tijd dat we gewoon goed met elkaar om konden gaan als GOTP en TWUD. Inmiddels wordt er gejammerd dat GOTP zo weinig doet aan crewkillers en àls er dan een aantal aangesproken worden/tijdelijk uit de crew gezet worden, rennen deze crewkillers boos weg, krijgen een warm welkom bij TWUD en gaan jullie met een groepje "wraak nemen"... :+

Gelukkig bevat TWUD ook nog genoeg goede gasten... :)
Ik merk de laatste weken ook meer issues met TWUD inderdaad, voorheen nooit echt problemen maar steeds vaker merk ik wat dingetjes op of hoor ze op TS.

Best jammer, maar ja het is zo.
Ik zal de mensen waar ik goed mee op kan schieten niet erop aankijken ofsow, het is zoals het is.

Er waren ook mensen die over de leiding van GOT(P) crew begonnen, maar nu dat aangepakt is zie ik ze nog niet direct terugkomen ofsow. (ondanks dat dit volgens deze personen de oorzaak van issues was. :+ )

Laten we ons vooral focussen op GOTP en de crew wat meer 1 te maken wederom. _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Hallo iedereen, ik zou het leuk vinden om toe te treden tot de crew. :) speel op Xbox One, een probleempje alleen is dat is niet superveel speel. Max een uurtje of 5 per week denk ik, verdeeld over 2 dagen ofzo.

Heb dit fantastische spel voor de 2e keer gekocht (na op mijn X360 alleen de story gespeeld te hebben) en Online is echt de aankoop dubbel en dwars waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Het was (gezellig) druk gisteren, bijna de gehele avond met 7-8+ mensen in een sessie en op TS gezeten. 8)

Volgens mij was het merendeel van de tijd Nederland in de meerderheid gelukkig, want anders kan ik dat niet verkroppen natuurlijk. :+ (België ging af en toe aan de leiding, maar kon dit niet behouden gelukkig)
_O- Waar voor mijn excuses, sorry.... _O-

Door meerdere verkopen toch nog redelijk wat verdiend en wat een chaos bij de "Do as much damage as you can" Challenge.. (Die ik nipt pakte op het einde. :w )

LS was nooit meer hetzelfde, hierna. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
Ithric schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:23:
Het was (gezellig) druk gisteren, bijna de gehele avond met 7-8+ mensen in een sessie en op TS gezeten. 8)

Volgens mij was het merendeel van de tijd Nederland in de meerderheid gelukkig, want anders kan ik dat niet verkroppen natuurlijk. :+ (België ging af en toe aan de leiding, maar kon dit niet behouden gelukkig)

Door meerdere verkopen toch nog redelijk wat verdiend en wat een chaos bij de "Do as much damage as you can" Challenge.. (Die ik nipt pakte op het einde. :w )

Was idd gezellig. Tot na een heel lang loadingscreen mijn pceetje vast kwam te zitten en nog weigerde GTA op te starten... Strax maar es ff checken als het nog werkt :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9

Tja, dacht ik lekker rustig in een GOTP sessie te zitten, wordt ik er de hele tijd bij geroepen... ;) Die emails die volgen nog wel :P >:) ;)

O en sorry squaler, ik hoorde jou zeggen dat je óók de GOTP sessie weer ging joinen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:30

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
brick5492 schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:16:
Hallo iedereen, ik zou het leuk vinden om toe te treden tot de crew. :) speel op Xbox One, een probleempje alleen is dat is niet superveel speel. Max een uurtje of 5 per week denk ik, verdeeld over 2 dagen ofzo.

Heb dit fantastische spel voor de 2e keer gekocht (na op mijn X360 alleen de story gespeeld te hebben) en Online is echt de aankoop dubbel en dwars waard. :)
Er is geen minimum speeltijd per week vereist om mee te doen. Heb je je al aangemeld via de link onderaan deze pagina's? In ieder geval alvast van harte welkom!

[ Voor 27% gewijzigd door fdisk op 20-12-2016 11:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ithric
Elijan9 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:46:
[...]

Tja, dacht ik lekker rustig in een GOTP sessie te zitten, wordt ik er de hele tijd bij geroepen...
Sorry... -O-

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 12:42

LS was inderdaad een beetje een chaos geworden geen idee hoe dat komt :+
Wat weer heerlijk gezellig.
Ik hoorde ook wel wat mensen roepen om Elijan :9
Elijan9 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:46:
[...]

Tja, dacht ik lekker rustig in een GOTP sessie te zitten, wordt ik er de hele tijd bij geroepen... ;) Die emails die volgen nog wel :P >:) ;)

O en sorry squaler, ik hoorde jou zeggen dat je óók de GOTP sessie weer ging joinen :D
Ik zie de mail wel tegemoet :P
Inderdaad met deze update en zoals het gisteravond verliep en heb ik tijd wil ik zeker weer vaker joinen :)

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Het gaat de geode kant op, gisteren wederom een grotere groep op TS en in dezelfde GTA O Server. _/-\o_ *O*

*Sorry daarvoor*

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saynod
TopsNL schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:16:
[...]

Bedankt! Gisteravond nog geprobeerd om een potje te spelen maar geen idee hoe ik dan in een tweak crew sessie terecht kom. Uiteindelijk paar potjes random gespeeld en maar 1 Heist weten uit te spelen.. random spelers zijn echt slecht meeste van de tijd. Vanavond nog maar even via voice proberen.
Mss ff op TS komen om te kijken wie online zit en die zijn sessie dan joinen. Meestal zitten er wel een aantal crewleden bij elkaar. Als je hulp nodig vanavond om heisten te doen stel ik me kandidaat, ik kan normaal van 20u00 tem 22u00, heb je al één slechte random minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Saynod schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:15:
[...]
Mss ff op TS komen om te kijken wie online zit en die zijn sessie dan joinen. Meestal zitten er wel een aantal crewleden bij elkaar. Als je hulp nodig vanavond om heisten te doen stel ik me kandidaat, ik kan normaal van 20u00 tem 22u00, heb je al één slechte random minder.
Ik doe ook eventueel wel mee, heisten voor de afwisseling.

Meestal join ik mensen die op TS zitten, deze moet je soms nog wel toevoegen maar is meestal redelijk vlot gedaan.

Gisteren was er overigens iemand (Loevie meen ik), die kwam na ongeveer 1 jaar weer online en zat ook op TS. d:)b

Hopelijk hebben de Belgen hem niet weggejaagd. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
Ithric schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:26:
[...]

Meestal join ik mensen die op TS zitten, deze moet je soms nog wel toevoegen maar is meestal redelijk vlot gedaan.

Gisteren was er overigens iemand (Loevie meen ik), die kwam na ongeveer 1 jaar weer online en zat ook op TS. d:)b

Nice, nog ééntje en we hebben een eventuele heistcrew compleet... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Misschien ben ik ook wel online icm TS. Ik ben geen goede schutter. Coureur ligt me iets beter.

(Moet ook nog steeds alle heists doen op Fleeca na :X )

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met dank aan de mod die het heeft geregeld, de topicwarning is aangepast. Er zijn ook wat kleine aanpassingen aan de topicstart.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
MR_VIPER schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:49:
Misschien ben ik ook wel online icm TS. Ik ben geen goede schutter. Coureur ligt me iets beter.

(Moet ook nog steeds alle heists doen op Fleeca na :X )
Dedicated driver appointed. :+

We shoot you drive! _O-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
nog pc spelers hier ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Gezien PS4 voornamelijk Slack gebruikt (zie topic warning) en Xbox af en toe langs komt lijkt het merendeel PC te zijn momenteel.

Bij twijvel melden we het altijd even.

[ Voor 7% gewijzigd door Ithric op 21-12-2016 14:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Ithric schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:03:
[...]

Gezien PS4 voornamelijk Slack gebruikt (zie topic warning) en Xbox af en toe langs komt lijkt het merendeel PC te zijn momenteel.

Bij twijvel melden we het altijd even.
Ik heb zo mijn twijfels :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We krijgen meerdere uitnodigingen voor crew vs crew maar jij wil nooit meedoen dus.. :+
Maar het is veel geregel, ik wil alleen afspreken als we ook serieus kunnen winnen. Als het voor de gezelligheid moet doe ik liever een event met de crew, zoals laatst, daar komen nog steeds veel members op af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
EDIT: Niet van toepassing, was voor PS4 niet PC.

Dat fijn mij ging over de verhoudingen tussen 2 tweakers crews op PC GOTP en TWUD, is dus niet van toepassing. O-)

[ Voor 99% gewijzigd door Ithric op 21-12-2016 16:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
Ik wil ook wel meedoen aan de CM challenge! Vanaf de kerst heb ik twee weken vakantie, dus dan moet het ergens wel lukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ithric schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:19:
[...]

Dat is je goed recht. :+
[...]

Waarom moet er een Crew vs Crew komen, het voegt niks toe wat mij betreft.

[...]

Dat vind ik veel leuker, zoals Saynod had gemaakt was prima.
Verschillende gamemodes en gewoon plezier, maar dan moet het meteen weer Crew vs Crew worden.
Waarom kunnen we niet gewoon 2 verschillende crew zijn die wel samen werken/spelen ipv direct weer tegenover elkaar te staan.

Dat er 2 verschillende crews zijn kan ik me enigsinds voorstellen, maar waarom dan direct tegen GOTP zijn of maar willen afmaken. (zoals in het andere crewtopic direct naar boven kwam.

Maar goed dat is mijn mening, ik doe niet mee aan een crew vs crew.

*maar je kan ook zelf iets organiseren verder toch, dat hoeft toch niet perse iemand anders te doen?*
Ik denk dat je iets niet goed begrijpt. Zowel op PS3 als later op PS4 hebben we regelmatig crew vs crew battles gehouden tegen andere crews zoals DDNL. Gewoon vriendschappelijk TDM en/of racen.

We hebben wel vaker tegen DDNL gespeeld, dit was de laatste keer dacht ik:
Kju in "[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew."

Aan het eind krijg je nog mooi een uitslag:
[YouTube: https://youtu.be/F6woP6YFDR4]

[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 21-12-2016 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
Waarom moet er een Crew vs Crew komen, het voegt niks toe wat mij betreft.
...

Maar goed dat is mijn mening, ik doe niet mee aan een crew vs crew.
Dit topic wordt zowel voor de PC crew gebruikt als andere TweaksCrews (met name PS4). De kans dat de PS4 crew ooit tegenover de PC crew komt te staan is nihil, voor de PS4 worden andere servers gebruikt :D Dit gaat dan ook niet over de PC crew.

Elke crew kan naast gewone events ook zogenaamde "crew vs crew" events organiseren. Dan speel je bijvoorbeeld een team deathmatch met één crew tegen de ander. Bij de PC doen we dat al een tijd niet, omdat je dat binnen de eigen crew moet organiseren én in samenspraak met een andere crew. Dat is erg veel gedoe en je krijgt er weinig voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het regelwerk valt wel reuze mee hoor. Kwestie van een datum afstemmen met de tegenstander en daarna hier in het topic oproepen om (zodat het topic hier ontzien word) op de crew website (toen hadden we nog geen Slack) overleggen zoals hier http://tweakscrew.net/for...vs-ddnl-racen-08-03-2015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
[...]

Dat is je goed recht. :+
[...]
Je snapt dat ik niet de inhoud bedoel? >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Kju schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:27:
[...]

Ik denk dat je iets niet goed begrijpt. Zowel op PS3 als later op PS4 hebben we regelmatig crew vs crew battles gehouden tegen andere crews zoals DDNL. Gewoon vriendschappelijk TDM en/of racen.

We hebben wel vaker tegen DDNL gespeeld, dit was de laatste keer dacht ik:
Kju in "[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew."

Aan het eind krijg je nog mooi een uitslag:
[video]
Sorry, misschien een beetje frustratie van mijn kant. :/
Elijan9 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:30:
[...]

Dit topic wordt zowel voor de PC crew gebruikt als andere TweaksCrews (met name PS4). De kans dat de PS4 crew ooit tegenover de PC crew komt te staan is nihil, voor de PS4 worden andere servers gebruikt :D Dit gaat dan ook niet over de PC crew.

Elke crew kan naast gewone events ook zogenaamde "crew vs crew" events organiseren. Dan speel je bijvoorbeeld een team deathmatch met één crew tegen de ander. Bij de PC doen we dat al een tijd niet, omdat je dat binnen de eigen crew moet organiseren én in samenspraak met een andere crew. Dat is erg veel gedoe en je krijgt er weinig voor terug.
Ik had niet door dat het over PS4 ging, dacht een GOTP vs Twud battle.

En nog een edit: :+
ManiacScum schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:53:
[...]
Je snapt dat ik niet de inhoud bedoel? >:) >:)
O-) |:(

[ Voor 45% gewijzigd door Ithric op 21-12-2016 16:13 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
Ithric schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:09:
Ik had niet door dat het over PS4 ging, dacht een GOTP vs Twud battle.
Dacht al zoiets ;) Ik denk niet dat een vriendschappelijke wedstrijd met TWUD er ooit nog in zit na al het ge-troll door hun binnen en buiten GTA hier in dit topic. Hun leiding heeft een hele duidelijke koers bepaald wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Elijan9 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:29:
[...]

Dacht al zoiets ;) Ik denk niet dat een vriendschappelijke wedstrijd met TWUD er ooit nog in zit na al het ge-troll door hun binnen en buiten GTA hier in dit topic. Hun leiding heeft een hele duidelijke koers bepaald wat dat betreft.
Zolang wij binnen GOTP maar plezier/lol hebben met elkaar, laatste paar dagen ik in iedergeval wel en de mensen op TS ook. (Die zaten dan ook veelal in dezelfde Online sessie.)

Alleen Elijan9 zal niet snel voor zijn rust komen vermoed ik. :o

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Heren ik ben er vanavond niet bij om eventueel wat heists te doen.

*empty*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Consilium
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-09 19:08
Hilarisch... Niet zo kinderachtig zitten trollen aub.

[ Voor 79% gewijzigd door Grotman op 22-12-2016 13:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:04
Grow up.... 8)7

YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ithric
Playlist organiseren:
Na gisteren gesproken te hebben met Saynod, wil ik kijken of we frequent een playlist binnen de crew kunnen doen.

Deze zal varieren van races tot deathmatches, zolang er maar een behoorlijk aantal mensen mee kunnen doen. (Heb het nu op 16 personen staan minimal)

In het kader hiervan leek het mij handig om een poll te maken welke avond we dit het beste kunnen doen.

In de avond lijkt mij het beste, rond 20.00 beginnen is een mooie tijd.

Poll: Welke avond kunnen we het beste een playlist houden?
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=398072&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

We kunnen ook de playlist elke keer een andere dag doen als het heel erg wisselt, ik denk zelf aan een frequentie elke maand om het op te starten en als er wens naar is vaker.

Mocht je een bijdrage hieraan wil geven stuur maar een PB of laat hieronder een berichtje achter, eventueel suggesties zijn altijd welkom natuurlijk.
*volgende week ben ik vrij dus dan wil ik wat meerdere gamemodes/maps testen.*
Dus verwacht begin volgend jaar daarmee te starten.

iRacing Profiel

• ArthurMorgan
  • Niet online
Meeste avonden zijn prima wat mij betreft, van 8 tot 10 wil ik best meedoen. Alleen op avonden dat er darten op TV is zal ik zelden meedoen.

Verwijderd

Ithric schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:26:
[...]

Ach, je hebt gewoon schrik van belgen jij.
Toch ook maar even komen kijken op het forum, had al een tijd een account op tweakers maar nooit intensief gebruikt haha :P

Betreffende de poll... Bij mij is het erg verschillend wanneer ik online ben ,soms wat meer als anders. Ik sluit me dus wel aan op de TS en kijk of we lekker aan het rellen zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2016 10:11 ]

• Ithric
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:10:
[...]

Ach, je hebt gewoon schrik van belgen jij.
Toch ook maar even komen kijken op het forum, had al een tijd een account op tweakers maar nooit intensief gebruikt haha :P

Betreffende de poll... Bij mij is het erg verschillend wanneer ik online ben ,soms wat meer als anders. Ik sluit me dus wel aan op de TS en kijk of we lekker aan het rellen zijn.
Als het bekent is zal het ook wel in de GTA GOTP crew geplaatst worden verwacht ik.
Maar zover zijn we nog niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sosol1d
Kan ik ook uitgenodigd worden? k wil graag wel ff met jullie race'jes en deathmatches meedoen :)

• Ithric
sosol1d schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:38:
Kan ik ook uitgenodigd worden? k wil graag wel ff met jullie race'jes en deathmatches meedoen :)
Als GOTP als Active staat zal je een invite krijgen (geen idee hoe dat zit als deze niet active staat), ik zal de invites uitsturen naar crewleden (met bij GOTP active) en eventual een GTA O Crew sessie opzetten (om vlot te kunnen laden).

Het kan per avond verschillen of mensen buiten de GOTP groep kunnen joinen of niet. (dat laat ik aan de avond/opkomst afhangen)

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Elijan9
sosol1d schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:38:
Jullie bij TWUD kunnen nog niet eens met respect met eigen crewleden omgaan, dus nee, laten we dat maar niet doen. :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Elijan9 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:29:
[...]

Jullie kunnen nog niet eens met respect met eigen crewleden omgaan, dus nee, laten we dat maar niet doen. :z
Ik reageer hier normaal niet snel op, maar als ik eenzijdige foute info opmerk, voel ik me verplicht het plaatje aan te vullen.

Gisteren heeft iemand, laten we hem S. noemen, de TWUD sessie in een rage verlaten. De directe reden was dat hij in gta in passive mode door een random cheater afgeknald was (over S. zijn dubbele standaard ivm cheaten ga ik hier niet uitweiden, dat is een apart verhaal...).
Gevolg: nog meer offensive language dan anders (!), rage & quit.

Dat hij voorheen op de avond eerlijke maar terechte kritiek kreeg op een paar punten, werd zoals in gezonde discussies open en vrij besproken. Punten, zoals
  • zich stiekem negatief uitlaten over een member net nadat die member de teamspeak verliet
  • en zich beperken tot cynische praat terwijl de crew aangevallen wordt door een andere crew. Dat S. niet wil helpen is 1 zaak, maar de vraag om het sarcasme weg te laten, werd op een constructieve manier aangebracht.
Trek zelf je conclusies wie er met wie al dan niet respectvol omgaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elijan9
Deef_ schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:42:
[...]

Ik reageer hier normaal niet snel op, maar als ik eenzijdige foute info opmerk, voel ik me verplicht het plaatje aan te vullen.

...

Trek zelf je conclusies wie er met wie al dan niet respectvol omgaat.
Dit baseer ik niet op het voorval waar jij op doelt en hoe dat wel of niet gegaan is. Toen EvilBilliam de sceptor droeg, was TWUD een compleet andere crew en was de sfeer intern compleet anders. De door de TWUD leiding gekozen houding ten opzichte van GOTP is compleet helder (respectloos). Samen racen of andere activiteiten, zitten er dan ook voorlopig niet in wat mij betreft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wat mij betreft ook niet. En dat is puur gebaseerd op dit topic plus wat ervaringen met afschieten terwijl ik gewoon vroeg om lekker de eigen gang te gaan. Maar nee dit was GTA dan moest ik dat maar accepteren. Prima dan ben ik weg. Maar dan nu ook geen behoefte om met die crew samen activiteiten te doen. De insteek van beide crews is gewoon teveel uiteen gegaan. Vind je elkaar afschieten leuk en een essentieel onderdeel join je hen, ga je liever vriendschappelijk om dan de onze. Helaas bijten deze opvattingen elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Trevor schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:07:
Wat mij betreft ook niet. En dat is puur gebaseerd op dit topic plus wat ervaringen met afschieten terwijl ik gewoon vroeg om lekker de eigen gang te gaan. Maar nee dit was GTA dan moest ik dat maar accepteren. Prima dan ben ik weg. Maar dan nu ook geen behoefte om met die crew samen activiteiten te doen. De insteek van beide crews is gewoon teveel uiteen gegaan. Vind je elkaar afschieten leuk en een essentieel onderdeel join je hen, ga je liever vriendschappelijk om dan de onze. Helaas bijten deze opvattingen elkaar.
Alle begrip hiervoor.

Ik speel zelf ook voetbal, en aanvaard niet dat anderen tijdens de voetbal plots beginnen te basketballen, of nog erger, korfballen.

Zoals je zegt een kwestie van verschillende opvattingen.

[ Voor 47% gewijzigd door Deef_ op 22-12-2016 15:01 ]

• jorpesch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-06-2023
Elijan9 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:53:
[...]

Dit baseer ik niet op het voorval waar jij op doelt en hoe dat wel of niet gegaan is. Toen EvilBilliam de sceptor droeg, was TWUD een compleet andere crew en was de sfeer intern compleet anders. De door de TWUD leiding gekozen houding ten opzichte van GOTP is compleet helder (respectloos). Samen racen of andere activiteiten, zitten er dan ook voorlopig niet in wat mij betreft.
Bij Twud is er eigenlijk op het gebied van leiding niks veranderd, Solid is papier de leider al meer dan een jaar.
maar we hebben niemand die zegt wat we wel of niet moeten doen.

Het Gene wat na mijn inzien veranderd is het gejammer van de Gotp leiding en in het bijzonder Elijan. Het is goed dat er eindelijk leiding is maar het blijft een schiet spel. Voor dat hij wat te zeggen had was er niks aan de hand als er is een paar gotper sneuvelde op het slagveld van Los Santos. Als je nu alleen maar terug schiet staat er weer een berichtje in je inbox. Dit was voor mij en veel Twud leden de reden om extra op jacht te gaan naar onze mede tweakers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• the squaler1
Ik begrijp überhaupt niet waar dit allemaal vandaan komt maar dit interesseert me verder ook niet.
Wat ik dan wel erg jammer vind dat je als buitenstaander van dit geheel bij toeval een sessie vol TWUD leden joint en je al GOT'er alleen maar afgeknald wordt.
Al dit gezeik betreurd mij ten zeerste terwijl we als 2 crews gewoon lol met elkaar zouden kunnen hebben maar dat zal er voorlopig wel niet in zitten.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
Laten we het gezellig proberen te houden lijkt me leuker voor iedereen.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elijan9
jorpesch schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:00:
[...]

Bij Twud is er eigenlijk op het gebied van leiding niks veranderd, Solid is papier de leider al meer dan een jaar.
maar we hebben niemand die zegt wat we wel of niet moeten doen.
En dat was voorheen wel anders...
Het Gene wat na mijn inzien veranderd is het gejammer van de Gotp leiding en in het bijzonder Elijan. Het is goed dat er eindelijk leiding is maar het blijft een schiet spel. Voor dat hij wat te zeggen had was er niks aan de hand als er is een paar gotper sneuvelde op het slagveld van Los Santos. Als je nu alleen maar terug schiet staat er weer een berichtje in je inbox. Dit was voor mij en veel Twud leden de reden om extra op jacht te gaan naar onze mede tweakers.
Over conclusies gesproken, dit is klinkklare onzin.

De crewregels zijn ook nooit veranderd. Voor GOTP gold altijd al dat we vriendschappelijk met elkaar omgaan. Alles wat je samen afspreekt is geen enkel probleem. (En alles wat per ongeluk gaat natuurlijk ook :+ )

Ik ga niet al onze keuzes verantwoorden, maar de drie personen tot vorige week die tijdelijk uit de crew zijn gezet, hadden héééél wat meer misdaan dan "alleen maar terug schieten" en wisten donders goed dat ze fout bezig waren. Het is een gezamenlijk besluit geweest. Pas als iets echt geëscaleerd is, komt het bij ons terecht, dan is er echt wel meer gebeurd dan wat terugschieten. In dat geval kijken we of er bemiddeld kan worden of dat iemand even aangesproken moet worden. Dat was altijd al zo.

TWUD doet dat anders, prima :)

• sosol1d
Elijan9 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:26:
[...]

En dat was voorheen wel anders...
Nope..
De drie personen tot vorige week die tijdelijk uit de crew zijn gezet, hadden héééél wat meer misdaan dan "alleen maar terug schieten" en wisten donders goed dat ze fout bezig waren. Het is een gezamenlijk besluit geweest. Pas als iets echt geëscaleerd is, komt het bij ons terecht, dan is er echt wel meer gebeurd dan wat terugschieten.
Dat is wel waar inderdaad.. maar.. really..? gaan jullie members dan bij jullie klagen over het feit dat ze gekilled worden? is toch gewoon part of the game lijkt mij he.. jullie kunnen ook gewoon terugknallen he.. jullie zijn ten slotte met maar liefst 800 leden meer ;)
TWUD doet dat anders, prima :)
Eens! :9

Verder vind ik dat je nogal wat meningen over ons hebt die totaal uit de lucht gegrepen zijn, en/of gebaseerd zijn op wat valse éénzijdige info van een ex-lid van ons.

TWUD is in tegenstelling tot het beeld wat jullie in je hoofd hebben juist heel relaxed en ook onze leden zijn -op een enkeling daargelaten- (TIGO :P ) allemaal volwassen lui die zelf bepalen wat ze doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the squaler1
Ookal hebben we 800 leden maar als je als enge got'er een sessie joint met 15 TWUD leden die allemaal op jouw zijn gefocust om je te killen is er weinig te beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Jullie hebben toch een eigen topic? Ga daar dat posten. Met alle respect jullie gingen weg vanwege de regels. Geen probleem, maar dan hoef je die nu niet steeds hier weer belachelijk te maken of ter discussie te stellen. De regels om elkaar niet te killen bestaan gewoon all vanaf het begin, wie zich daar niet aan wenst te houden heeft gewoon een verkeerde crew gekozen die niet bij hem past. Heel simpel, zoek lekker een crew waar ze die regel niet hebben. En gelukkig hebben jullie die gevonden, en ook een eigen plek hier op het forum. Iedereen bij, maar blijf daar dan gewoon.

Als ik zie dat ik in een twud sessie zit ga ik naar een andere sessie. Net iets te vaak dat ze gelijk op me af komen om "te laten zien dat het een schietspel is een dat ik toch terug kan schieten." Terwijl ik gewoon mijn eigen ding wil doen.

[ Voor 29% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-12-2016 23:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Zo dan gaan we even afwijken.

Zijn er mensen die ondanks dat het 1e kerstdag is online gaan komen op PC? Vehicle Deliveries zijn +50% R$ zo ook special crate deliveries en MC deliveries. Dat kan leuk scoren worden.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Afgezien van als je dat graag samen met de crew wil doen is dat meer voor het online topic :P (just kidding)
Maar dan ga ik vandaag inderdaad wel even twee warehouses vullen met crates, want dat levert echt veel op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Trevor schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 07:53:
Afgezien van als je dat graag samen met de crew wil doen is dat meer voor het online topic :P (just kidding)
Maar dan ga ik vandaag inderdaad wel even twee warehouses vullen met crates, want dat levert echt veel op zeg.
Dude! :+

Tuurlijk met crew... Weet ik zeker dat ik aan het einde wat overhoud :D

Sowieso heb ik begrepen dat ze weer iets nieuws bedacht hebben om mensen R$ afhandig te maken zonder dat je er iets aan kunt doen of iets doet. Kleine geknepen public sessies met crewleden is dan wel prettig.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
MR_VIPER schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:24:
[...]

Dude! :+

Tuurlijk met crew... Weet ik zeker dat ik aan het einde wat overhoud :D

Sowieso heb ik begrepen dat ze weer iets nieuws bedacht hebben om mensen R$ afhandig te maken zonder dat je er iets aan kunt doen of iets doet. Kleine geknepen public sessies met crewleden is dan wel prettig.
Ik doe wel mee, maar dan voornamelijk in de ochtend/middag denk ik.
Misschien ook s'avonds/s'nachts, zal ik vandaag en morgen ook alvast de warehouses vullen. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Blijft jammer al die hackers en dat het blijkbaar zo moeilijk is om die hard aan te pakken/te voorkomen.

Ik vind kleine GOTP sessies wel leuk, maar krijg er dan ook altijd anderen bij. Van de week mooie sessie 4 a 5 man. Dus ik denk ah gezellig, dan ga ik niet solo.... binnen 10 minuten waren er 15 anderen bij. Dat werd me te riskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Trevor schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:33:
Blijft jammer al die hackers en dat het blijkbaar zo moeilijk is om die hard aan te pakken/te voorkomen.

Ik vind kleine GOTP sessies wel leuk, maar krijg er dan ook altijd anderen bij. Van de week mooie sessie 4 a 5 man. Dus ik denk ah gezellig, dan ga ik niet solo.... binnen 10 minuten waren er 15 anderen bij. Dat werd me te riskant.
Ik heb denk ik 3 avonden achter elkaar bij alleen maar GOTP/en vrienden van GOTP'ers gezeten. (de gehele avond dus dan)
Dit varieerde van 5 tot 10 mensen in de sessie, reuze gezellig en altijd wel iemand die je wil assisteren.

TeamSpeak erbij en de gezelligheid is compleet. _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het verschil zal ook zijn dat ik voornamelijk overdag speel ja. En zonder teamspeak helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saynod
Sneeuwballengevecht vanavond! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel pics posten voor degenen die door de feestdagen juist geen gelegenheid hebben om naar LS te gaan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Saynod schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:00:
[...]

Sneeuwballengevecht vanavond! :o
Wie zet er een crewsessie op? Dit is niet iets voor een public sessie :D

Ik gok dat ik vanmiddag al online ben en kan dan alvast een crewsessie openen. Via via zie ik dan wel mensen joinen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
MR_VIPER schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:09:
[...]

Wie zet er een crewsessie op? Dit is niet iets voor een public sessie :D

Ik gok dat ik vanmiddag al online ben en kan dan alvast een crewsessie openen. Via via zie ik dan wel mensen joinen.
Ik wil best een sessie maken als deze er nog niet is, iedereen kan in prenciepe een Crewsessie opzetten. (Via Offline/single player mode)

Ik verwacht rond 19.00-19.30 online te zijn, dus kom gezellig langs op TS of join een crew member (of mij).

Lijkt me erg gaaf de sneeuw en sneeuwballen. 8)

EDIT:
Ik wil ook wel graag wat races in de sneeuw doen denk ik, dat lijkt me ook erg leuk.

[ Voor 7% gewijzigd door Ithric op 23-12-2016 12:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb ook wel zin in een crewsessie sneeuwballengevecht vanavond (half uurtje, dat wel :P)

Volgens mij zijn de sneeuwballen wel aangepast, herinner me uit het verleden dat ze dodelijk waren en je de politie achter je aan kon krijgen. Vandaag alleen maar wat boze npcs gezien :D

/edit: ik kom rond een uur of 8 naar LS

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-12-2016 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
Sjongejonge, denk ik weer eens ff lekker GTA te gaan doen, zijn zowel de steam servers als de GTA servers down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Ga proberen een sessie op te zetten nu.

EDIT: Helaas, ik zal het later op de avond nog eens proberen als de issues zijn opgelost.

[ Voor 54% gewijzigd door Ithric op 23-12-2016 19:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hmm jammer. Ik ga rond 8 uur eenmalig kijken. Anders misschien morgen overdag eens kijken of er animo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
Ik kan er weer in!

Let it snow, let it snow, let it snow... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
Aaahh, wat een heerlijke avond was dit! Met zijn allen rondjes driften in de sneeuw, vet foute kerst toeters op je auto zetten, een gigantisch sneeuwballen gevecht...

En natuurlijk met z'n allen in de partybus dan wel party vliegtuig en in de comments keihard kerstliedjes blèren.

Jongens, ik heb genoten. Met name dank aan Aragix en AeriousNLD.

Een gezegende kerst allemaal! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ithric
Fijne feestdagen allemaal, tot snel in LS.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ySoSrs
  • Laatst online: 20:14
Ik heb me net ook aangemeld voor de PC crew (). Ik ben nog maar net begonnen met GTA online (net level 5 nu) en het lijkt me veel leuker om met een groep te spelen dan zo alleen rond te dwalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
ySoSrs schreef op zondag 25 december 2016 @ 13:39:
Ik heb me net ook aangemeld voor de PC crew (ZeniSrs). Ik ben nog maar net begonnen met GTA online (net level 5 nu) en het lijkt me veel leuker om met een groep te spelen dan zo alleen rond te dwalen. :)
Volgens mij was je zojuist ook op Teamspeak toch?

Helaas had ik even niet gekeken in de invites list, anders had ik je wel toevoegt. (ben nu net uitgelogd)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
ySoSrs schreef op zondag 25 december 2016 @ 13:39:
Ik heb me net ook aangemeld voor de PC crew (ZeniSrs). Ik ben nog maar net begonnen met GTA online (net level 5 nu) en het lijkt me veel leuker om met een groep te spelen dan zo alleen rond te dwalen. :)
Hoi zenisrs,

Gelieve jou profiel op sc zichtbaar te maken, dan kan ik je toevoegen tot de crew. Voornaamste regels zijn dat je crewleden niet mag killen en dat je je crewleden en hun eigendom met respect behandeld. Voor meer info en TS check het begin van het topic.

Tot in LS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ySoSrs
  • Laatst online: 20:14
Ithric schreef op zondag 25 december 2016 @ 15:29:
[...]

Volgens mij was je zojuist ook op Teamspeak toch?

Helaas had ik even niet gekeken in de invites list, anders had ik je wel toevoegt. (ben nu net uitgelogd)
Yep inderdaad. :) Tot mijn connectie irritant ging doen. :/
Hoi zenisrs,

Gelieve jou profiel op sc zichtbaar te maken, dan kan ik je toevoegen tot de crew.
Ok, zal ik even in orde maken.

EDIT: Ik denk dat het nu in orde is.

[ Voor 3% gewijzigd door ySoSrs op 25-12-2016 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
ySoSrs schreef op zondag 25 december 2016 @ 17:25:
[...]

Yep inderdaad. :) Tot mijn connectie irritant ging doen. :/

[...]

Ok, zal ik even in orde maken.

EDIT: Ik denk dat het nu in orde is.
Done! Welkom 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
Hallo allemaal,
Ik heb een zojuist invite aangevraagd (ign: Lemnix).
Ik ben nu Rank 61. Zo'n drie jaar geleden op de Xbox 360 begonnen en vrij snel gestopt. Heb nu het herondekt, een nieuw char aangemaakt (achteraf niet slim) en tot Rank 55 op de Xbox 360 gespeeld, en toen het naar de PC overgezet.
In het bezit van een headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
iDaniel schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:49:
Hallo allemaal,
Ik heb een zojuist invite aangevraagd (ign: Lemnix).
Ik ben nu Rank 61. Zo'n drie jaar geleden op de Xbox 360 begonnen en vrij snel gestopt. Heb nu het herondekt, een nieuw char aangemaakt (achteraf niet slim) en tot Rank 55 op de Xbox 360 gespeeld, en toen het naar de PC overgezet.
In het bezit van een headset.
Hoi!

Ik heb je geaccepteerd, welkom!

Voornaamste regels van de GOTP: géén crewleden killen en respecteer de crewleden en hun eigendom.
We zijn ook te vinden op TS: ts.solidaritygaming.com.

Tot in LS!

• MGB-hero
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:44
Zojuist ook een invite aangevraagd. Altijd gespeeld op de xbox360 maar helaas is die recent overleden.
Dus speel het nu op de PC. Nooit online gespeeld dus ben benieuwd!

• Ithric
Hallo.

Ik heb je zojuist geaccepteerd in de Crew.

Welkom en zoals hierboven ook vermeld en in de Topic Start.
Voornaamste regels van de GOTP: géén crewleden killen en respecteer de crewleden en hun eigendom.
We zijn ook te vinden op TS: ts.solidaritygaming.com.
En natuurlijk plezier hebben met elkaar. _/-\o_

iRacing Profiel

• GMavak
  • Laatst online: 02-08 02:55
Heb een request gestuurd voor de pc crew ben zo goed als totaal nieuw met gta 5 paar dagen geleden aangekocht

• Saynod
GMavak schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:45:
Heb een request gestuurd voor de pc crew ben zo goed als totaal nieuw met gta 5 paar dagen geleden aangekocht
Hoi!

Kan je me je SCTag doorgegeven (naam ih spel) kan ik het in orde brengen.

Voornaamste regels binnen GOTP: medecrewleden 'killen' we niet en respecteer je crewleden en hun eigendom. TS: ts.solidaritygaming.com.

Voor meer vragen/hulp kan je terecht op dit forum of op TS.

Welkom id crew en amuseer je in LS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mbasjes
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-07 20:20
Hoi allen,

Zojuist toegetreden tot de PC crew! Heb er zin in.

Gamertag is: McBas. Dus met een punt aan het eind. (Moest minimaal 6 tekens zijn.)

Mochten er nog leden op zoek zijn naar een MC, die van mij heet Sons of Anarchy, en ik voeg je graag toe.

Fijne jaarwisseling.

Groet,Maarten

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Saynod
Beste wensen voor het nieuwe jaar!
Dat we ook weer in 2017 de straten van LS kunnen onveilig maken met een leuke groep. :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elijan9

Belangrijke mededeling voor de PC crewleden

De PC crew is weer een beetje opgeschoond! In principe zouden alleen mensen verwijderd moeten zijn die meer dan een jaar lang inactief zijn. Mocht je onterecht verwijderd zijn, laat het dan even weten!

Er zijn momenteel 289 leden die hun profiel verborgen hebben voor de crew. Hen zou ik willen vragen dit aan te passen, zodat we de crew verder kunnen opschonen. Deze instelling vind je als "Profile visibility" op https://socialclub.rockstargames.com/settings/privacy (als je ingelogd bent op RSC). We zullen de lijst van deze leden zorgvuldig nalopen op namen die we zelf wel herkennen als actief, maar je loopt het risico om onterecht uit de crew gezet te worden. (We kijken trouwens alleen naar "Last Ranked Up" en "Time Spent Online" via een geautomatiseerd script.) Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGB-hero
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:44
Zijn er vanavond (19:00) nog wat spelers online die zin hebben om wat heists ofzo te doen?
Ben nog een lage rank dus meestal sta ik snel weer buiten als ik een lobby join...

Speel het op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saynod
MGB-hero schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:21:
Zijn er vanavond (19:00) nog wat spelers online die zin hebben om wat heists ofzo te doen?
Ben nog een lage rank dus meestal sta ik snel weer buiten als ik een lobby join...

Speel het op de PC.
Hoi,

Ben normaal wel online vanavond vanaf 19u.
Als je een headset hebt is het nog makkelijker om iets af te spreken, even inloggen op de TS vd crew (hieronder vermeldt), ook makkelijk om mensen bij elkaar te sprokkelen...
Als je m'n vriendschapsverzoek accepteer kan ik zien als je online ben, zullen we dan ff kijken.
Pagina: 1 ... 163 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com