Of hopen dat ik vanavond een crewheb.patricks8 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:57:
[...]
Hopen dat de Insurgents en de Hydra ergens deze dagen dan 50% off zijn net als de Kuruma afgelopen weekend
half 9, ozzie, maniac, klussert en p33r dan?
PSN: Klussertt (GTA V)
Heb even de aanmeldingen bekeken en op chronologische volgorde heb ik Sparc, p33r en Impala. Half 9 sessie zit dus vol.
https://untappd.com/user/OzzBier
P33R?, jij sluit daar aan?nickvanozzie schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:27:
[...]
Heb even de aanmeldingen bekeken en op chronologische volgorde heb ik Sparc, p33r en Impala. Half 9 sessie zit dus vol.
Hij wilde 23:00 klaar zijn om dan met jou skippy en maniac te heisten
Ja idd speel nu ff met ozzie mee had daar ook al eerder toegezegd omdat skippy niet voor half 11 online is. Ga nu niet meer afhaken zou ik flauw vinden. Maar als we om half 9 beginnen zijn we om half 11 echt wel klaar hoor
Als je nou op je invite had gereageerd
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Nee had ozzie al een invite gestuurd, maar kennelijk heeft hij een andere setup
.. Ik ben sowieso wel online.
Gamesource
Gamesource
Verwijderd
Mocht er iemand mensen zoeken voor Humane labs PS4... Mijn PSN is theentitynl, ik ben de hele avond online dus stuur maar een request/invite. Ik ben ook in voor de elite challenges.
Nog lieden die vanavond wat geld willen grinden met Humain Labs?
Ik doe vanavond wel mee, ben na de klok van 7 wel online.Christian schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:44:
ja is goed maar wel op een christelijke tijd dit keer.Christian schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:44:

Je hoeft niet mee te spelen om 23:00 hoorP33R schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:02:
[...]
ja is goed maar wel op een christelijke tijd dit keer.![]()
![]()
[ Voor 7% gewijzigd door patricks8 op 21-07-2015 14:31 ]
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
nee bedoel ik niet, vanavond ff niet.Kkan ik bij slapen voor morgen want dan doe jij weer meepatricks8 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:30:
[...]
Je hoeft niet mee te spelen om 23:00 hoor, ik kon gewoon niet eerder helaas.
Vanavond ik ook zeker nietP33R schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:35:
[...]
nee bedoel ik niet, vanavond ff niet.Kkan ik bij slapen voor morgen want dan doe jij weer mee![]()
![]()
Ik doe vanavond ook weer mee op PS4 (PSN Maichel)
PSN: Maichel
Ik om 9 uur, P33R is er dus niet??Patrick89 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:48:
[...]
Ik doe vanavond wel mee, ben na de klok van 7 wel online.
Klussert??
P33R was er wel alleen niet om 23:00 meerChristian schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 20:24:
Ik gooi er wel een invite uit straks
Zijn al aan het heisten..... Echt vroeg joh
Ik ben er ook nog wel, anders ga ik wel met iemand anders wat doen..
HahaChristian schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:26:
[...]
Zijn al aan het heisten..... Echt vroeg joh
Team Pink....20:30?
Tussen de 20:30 en 21:00 moet wel lukken vanavond
Elite Challenge
Welke ervaren criminelen hebben zin om donderdagavond de Elite Challenge te halen van Humane Labs?PSN: MrMistral
Verwijderd
Ik doe mee! Psn: theentitynlMrMistral schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:37:Elite Challenge
Welke ervaren criminelen hebben zin om donderdagavond de Elite Challenge te halen van Humane Labs?
present
ik ben er al eerder, zal zorgen dat er een crew en ouwehoer party is bij aankomst en tevens zal ik die luie lester anruffen.
BAM
Dat wil ik wel proberen.MrMistral schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:37:Elite Challenge
Welke ervaren criminelen hebben zin om donderdagavond de Elite Challenge te halen van Humane Labs?
Als er nog ergens een spot vrij is vanavond/morgen avond hou me aanbevolen voor Humane Labs Heist.
Ik doe ook wel mee als er nog ruimte is. Aangezien ik gister al met een heist bezig was.P33R schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:00:
[...]
present
ik ben er al eerder, zal zorgen dat er een crew en ouwehoer party is bij aankomst en tevens zal ik die luie lester anruffen.
BAM
wij zijn al met zijn 4en tenzij er iets tussen komt dan hoor je het wel.Patrick89 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:58:
[...]
Ik doe ook wel mee als er nog ruimte is. Aangezien ik gister al met een heist bezig was.
zie hierboven dat garrow ook gaat heisten... vraag hem het eens?
Vandaag maar weer de heist gedaan. Zit nu al op 3x voltooid sinds het dubbel xp en cash is ;D
Top! Voeg me toe!
Toppie!
PSN: MrMistral
Ik wil vanmiddag nog een keer de Humane Labs doorlopen op de ps4. Zijn er Tweakers die mee willen doen? Ik wil starten tussen 13:30 en 14:00
Nog een vierde man available?MrMistral schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:37:Elite Challenge
Hoe laat wil je beginnen? Ik moet vanavond tussendoor even weg, dus als ik er niet ben mag je altijd iemand anders inviten. Niet speciaal op mij gaan wachten in ieder geval.
Over een kwartiertje?Uffeltje schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:02:
[...]
Hoe laat wil je beginnen? Ik moet vanavond tussendoor even weg, dus als ik er niet ben mag je altijd iemand anders inviten. Niet speciaal op mij gaan wachten in ieder geval.
We zoeken nog 1 man voor Heist Humain Labs op PS4.
Tijd? Nu graag 22:30 op vrijdag 24-07-2015
Tijd? Nu graag 22:30 op vrijdag 24-07-2015
Series A Funding Heist vanavond vanaf 20:00 uur wie hebben er allemaal zin om deze te doen?
Voor mij de eerste keer, dus ben benieuwd....hopelijk is het ook dubbel XP & Cash
Voor mij de eerste keer, dus ben benieuwd....hopelijk is het ook dubbel XP & Cash
Jep. Voor overzicht van de pay-outs. Zie hiergarrow schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:34:
Series A Funding Heist vanavond vanaf 20:00 uur wie hebben er allemaal zin om deze te doen?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Klussert, Skippy en ik zoeken voor vanavond nog een vierde man om Series A Funding te doen. iemand interesse? We starten ergens tussen half negen en 9.
We zullen overigens vaker deze week gaan heisten.
(Let op Crosspost met tweakscrew)
Oh ja je moet wel tegen crewkilling kunnen, tussen de setups door.
Oh ja PS4
Oh ja PS4
[ Voor 14% gewijzigd door ManiacScum op 27-07-2015 14:35 ]
Ik heb mij aangemeld voor de PC crew onder de nick ShogunNL. Verwarrend, ik weet het.
@Christian
Voor de pc? Dan doe ik wel mee! Zo te zien voor de PS4.
Als iemand zin heeft in een heist voor de pc vanavond 20:00 ofzo, stuur dan een pm.
@Christian
Voor de pc? Dan doe ik wel mee! Zo te zien voor de PS4.
Als iemand zin heeft in een heist voor de pc vanavond 20:00 ofzo, stuur dan een pm.
[ Voor 49% gewijzigd door Aethex op 27-07-2015 14:35 ]
Nee PS4Ex Nihilo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:33:
Ik heb mij aangemeld voor de PC crew onder de nick ShogunNL. Verwarrend, ik weet het.
@Christian
Voor de pc? Dan doe ik wel mee!
Count me inChristian schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:25:
Klussert, Skippy en ik zoeken voor vanavond nog een vierde man om Series A Funding te doen. iemand interesse? We starten ergens tussen half negen en 9.
Oh ja PS4
Top!
We zullen je inviten voor een crew-sessie
Nice ben er wel pas om 21:00 uur.Christian schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:33:
[...]
Top!
We zullen je inviten voor een crew-sessie
Mocht dat een probleem zijn, invite dan gerust iemand anders.
Wat mij betreft geen probleem.garrow schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:25:
[...]
Nice ben er wel pas om 21:00 uur.
Mocht dat een probleem zijn, invite dan gerust iemand anders.
Heb bezoek gekregen zojuist.....gaat nog wel wat later worden voordat ik kan.
Sorry
OK. Nog een keer. Toch wel handig.
Wil iemand helpen met Pacific standard? Op ps4. Vereist is minimaal level 100, een mic en ervaring. En last but not least, gehoorzaamheid.
Reply op dit bericht als je nu kan.
Wil iemand helpen met Pacific standard? Op ps4. Vereist is minimaal level 100, een mic en ervaring. En last but not least, gehoorzaamheid.
Reply op dit bericht als je nu kan.
[ Voor 178% gewijzigd door AMD1800 op 28-07-2015 18:07 ]
Godsamme, is er iemand hier die kan helpen met de Prison Break - Station missie?
Ik kom alleen maar met noobs in de game die de auto nog niet eens met z'n tweeen uit het schip kunnen krijgen..
Ik kom alleen maar met noobs in de game die de auto nog niet eens met z'n tweeen uit het schip kunnen krijgen..
PC/PS4/PS3/One/360?CykkVii schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:58:
Godsamme, is er iemand hier die kan helpen met de Prison Break - Station missie?
PC masterrace... Het lijkt me stug dat ik niet kan lezenAMD1800 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:04:
[...]
Dat is je Nickname? Nogmaals de vraag op welk platform je speelt....
Ik zag nergens PC staan, tot nu. Maar goed, dan kan ik je niet helpen. Succes verder.CykkVii schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:04:
[...]
PC masterrace... Het lijkt me stug dat ik niet kan lezen
AMD1800 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:07:
[...]
Ik zag nergens PC staan, tot nu. Maar goed, dan kan ik je niet helpen. Succes verder.

Met zo'n instelling maak je vrienden hier. Succes met zoeken
Het is maar een grapje hoor.
Weet je wat ESEA is?
Weet ik, ik probeer je alleen te wijzen op je houding...CykkVii schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:01:
[...]
Het is maar een grapje hoor.
Weet je wat ESEA is?
Nee ik weet niet wat ESEA is, jij wel?
Compensatiedrang...kipusoep schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:08:
[...]
Weet ik, ik probeer je alleen te wijzen op je houding...
Nee ik weet niet wat ESEA is, jij wel?
Klussert, Maniac en ik zoeken voor vanavond nog een 4e crewlid voor de Pacific Standard. Iemand die mee wil doen?
Platform: PS4
Tijd: starten tussen 20:45 en 21:15
[ Voor 7% gewijzigd door patricks8 op 29-07-2015 11:29 ]
Ik heb mijzelf aangemeld voor de 360 crew, mijn request staat al een week op pending, duurt het altijd zo lang? of mag ik er gewoon niet bij?
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Volgens mij is die crew niet echt actief meer. Stuur anders de crew leader een pb bericht via Tweakers. Mogelijk zijn er nog wel tweakers actief, maar die kunnen misschien jou request niet behandelen.gielie schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:11:
Ik heb mijzelf aangemeld voor de 360 crew, mijn request staat al een week op pending, duurt het altijd zo lang? of mag ik er gewoon niet bij?
patricks8 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:18:
Klussert, Maniac en ik zoeken voor vanavond nog een 4e crewlid voor de Pacific Standard. Iemand die mee wil doen?
Ik wil wel meedoen.patricks8 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:18:
Heb mic, me psn is ak0nnmgn, add me maar zie je me rond 20:30.
EDIT\
me stem is wel naar de poep, ben nogal verkouden =D
[ Voor 7% gewijzigd door ak0nnmgn op 29-07-2015 17:11 ]
Maakt niet, kwêken wij wel een beetje harderak0nnmgn schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:07:
[...]
Ik wil wel meedoen.
Heb mic, me psn is ak0nnmgn, add me maar zie je me rond 20:30.
EDIT\
me stem is wel naar de poep, ben nogal verkouden =D
Heb je vriendschapverzoek gestuurd.
Ik zoek nog drie man voor series a. een setup dan all hiest start rond half 8 ps4
psn ps4 psvita = haikodelange
Vanavond rond 21:00 uur online om Serie A heist te spelen.
Als ik dan zelf klAr dan sluit ik bij je aan maar dat zal welgarrow schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:34:
Vanavond rond 21:00 uur online om Serie A heist te spelen.
psn ps4 psvita = haikodelange
Sorry Heist team van daarnet, GTA crashte naar de desktop. Gebeurd een stuk vaker sinds ik AMD catalyst 15.7 driver gebruikt lijkt het. Maar hij loopt wel heel veel soepeler met die driver. Geen microstotters meer, maar wel radom crashes lijkt het. Al kan ik meestal uren achter elkaar spelen.
AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti
Ik zoek voor vanavond 19:30u nog 3 man voor series A Heist. PS4: joyindostries
ik heb een verzoek gestuurd voor de pc crew. mijn accountnaam is nouwnouw
Ok gisteravond was niet gelukt, vandaag nog mensen die vrij zijn en zin hebben om GTA Heists te doen? PS4: joyindostries
Ben vanaf nu online tot een uurtje 4
Ik ben vanmiddag wel online.j0ynT schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:07:
Ok gisteravond was niet gelukt, vandaag nog mensen die vrij zijn en zin hebben om GTA Heists te doen? PS4: joyindostries
Ik weet niet hoe laat ik er ben maar probeer er wel te zijn. Ik ga namelijk om 8 uur squashen met iemand en daarna even wat drinken
Ik zag alleen een aanvraag van iemand met "mark" in zijn accountnaam.nouwnouw schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 00:39:
ik heb een verzoek gestuurd voor de pc crew. mijn accountnaam is nouwnouw
Ik ben inmiddels gejoined en heb al kennis gemaakt met wat aardige crewledenFrozen schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 02:29:
[...]
Ik zag alleen een aanvraag van iemand met "mark" in zijn accountnaam.
iemand zin om vanavond pacific heist te doen? Stuur maar een berichtje via social naar; Octrin
[ Voor 35% gewijzigd door MR.Harok op 03-08-2015 20:25 ]
Platform: PC. Dat was je nog verten erbij te zettenMR.Harok schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 20:24:
iemand zin om vanavond pacific heist te doen? Stuur maar een berichtje via social naar; Octrin
Was wel leuk gisteravond toen we er achter kwamen dat we gewoon het maximum bedrag hadden binnen gehengeld. Waarschijnlijk heeft dat dus gewoon te maken met de dubbel RP en cash aangezien ik (geldloper) wel een aantal keer geraakt ben.
Zeker een aangename verrassing. Al ging het dit keer ook wel bijzonder goed. En Klussert kon ook weer op beide benen blijven staan......patricks8 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:12:
Was wel leuk gisteravond toen we er achter kwamen dat we gewoon het maximum bedrag hadden binnen gehengeld. Waarschijnlijk heeft dat dus gewoon te maken met de dubbel RP en cash aangezien ik (geldloper) wel een aantal keer geraakt ben.
Leuk extraatje in de tunnel onder het militaire vliegveld, waar de weg volledig geblokkeerd was door 2 armor truck en een stel politie wagens. Handig joh zo'n Insurgent
[ Voor 5% gewijzigd door ManiacScum op 04-08-2015 08:48 ]
OMFG. Ik ben straatarm en al die acties precies in m'n vakantie 
Misschien kan ik zaterdag weer online...
PSN: Kjujay
Deze week is het vooral flink cashen. De series a funding was wat minder. De humane lab raid was ook lekker cashen inderdaad.Kju schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:03:
OMFG. Ik ben straatarm en al die acties precies in m'n vakantie
Dat hebben we gisteravond gemerkt inderdaad. Lekker cashen ragen!rwbk schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:09:
[...]
Deze week is het vooral flink cashen. De series a funding was wat minder. De humane lab raid was ook lekker cashen inderdaad.

Inderdaad gisteren ging het perfect. Geen enkele fouten waren gemaakt. We hebben er dan ook geen 3 uur over gedaan maar 2 uur want toen gaven we het op. De signal is eeg leuk om te doen. De spawn location is dan ook ideaal!Uffeltje schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:25:
[...]
Dat hebben we gisteravond gemerkt inderdaad. Lekker cashen ragen!
Haha, wat waren we aan het prutsen zeg. Zojuist heb ik hem met een crewlid en twee randoms gedaan. Ik was het zo zat dat ik hem op easy heb gezet. De andere drie wisten niet dat er verderop ook seasharks liggen en zij zijn dus via de officiële weg gegaan. Voordat zij er waren had ik het eiland al gecleared en Avi opgepakt. Toen direct met Avi naar mijn Kuruma op het land gegaan en met nog 4 minuten over heb ik hem afgeleverd.rwbk schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:38:
[...]
Inderdaad gisteren ging het perfect. Geen enkele fouten waren gemaakt. We hebben er dan ook geen 3 uur over gedaan maar 2 uur want toen gaven we het op. De signal is eeg leuk om te doen. De spawn location is dan ook ideaal!
[ Voor 3% gewijzigd door Uffeltje op 05-08-2015 11:53 ]
Grappig is wel dat je gewoon de 2,5 miljoen krijgt bij de Final Heist.... ook al wordt je als geldloper geraakt.
Inmiddels heeft Team Pink +1 al zo vaak alle Heists gedaan, dat we inmiddels kritisch worden en verbeteringen gaan zoeken..... ook omdat we al enorm op elkaar ingespeeld zijn.
Inmiddels heeft Team Pink +1 al zo vaak alle Heists gedaan, dat we inmiddels kritisch worden en verbeteringen gaan zoeken..... ook omdat we al enorm op elkaar ingespeeld zijn.
Ingespeeld zeer zeker. Iedereen weet exact wat ie moet doen. Alleen de Series A kan misschien nog het meest verbeterd worden. Aangezien dat zo'n niet leuke heist is.Christian schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:47:
Grappig is wel dat je gewoon de 2,5 miljoen krijgt bij de Final Heist.... ook al wordt je als geldloper geraakt.
Dat is inderdaad de minste van allemaal....Trevah.... my Brothahpatricks8 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:53:
[...]
Ingespeeld zeer zeker. Iedereen weet exact wat ie moet doen. Alleen de Series A kan misschien nog het meest verbeterd worden. Aangezien dat zo'n niet leuke heist is.
Gisterenavond ging het best prima. Vanavond ook weer online?Christian schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:47:
Vanmiddag nog mensen zin om de Pacific Standard door te lopen op de PS4?
GOTP VS HAMC TDM
Beste crewmembers, we zijn wederom uitgedaagd voor een crew VS crew TDM.Ditmaal tegen Hells Angels MC (HAMC).
We spelen 4 maps 6vs6 of 8vs8 afhankelijk van het aantal deelnemers.
Dit is aanstaande zondag om 20.00 uur
Ja ik weet dat ik laat ben
Wil je meedoen? Laat het hier dan weten!
Voorlopige deelnemers:
A-Manders
Vuile Harrie
Risifran
Nico
Misschien:
Haikodelange
Ozzieman
Welllicht als vereiste om helmen uit te zetten/af te doen? Dan is het wel zo eerlijk voor iedereen.
PC of ander platform? Indien dat eerste wil ik wel mee doen.NiQo schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:01:GOTP VS HAMC TDM
Beste crewmembers, we zijn wederom uitgedaagd voor een crew VS crew TDM.
Ditmaal tegen Hells Angels MC (HAMC).
We spelen 4 maps 6vs6 of 8vs8 afhankelijk van het aantal deelnemers.
Dit is aanstaande zondag om 20.00 uur
Ja ik weet dat ik laat ben
Wil je meedoen? Laat het hier dan weten!
Voorlopige deelnemers:
A-Manders
Vuile Harrie
Risifran
Nico
Misschien:
Haikodelange
Ozzieman
PS4darkkingll schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:46:
[...]
PC of ander platform? Indien dat eerste wil ik wel mee doen.
Ook leuk als je in een heist finale bent (Pacific Standard), bijna klaar, en dat je pc dan ineens een paniekmelding geeft "IK HEB BIJNA GEEN GEHEUGEN MEER SLUIT IETS AF" terwijl er nog 2GB vrij is. Waarna GTA V dus lekker bevriest en de heist gefaald is. Ondanks dat het randoms waren speelden ze erg fijn maargoed, niet meer af kunnen maken..
Zit sinds kort ook in de crew maar nog niet veel mensen gezien
Zit sinds kort ook in de crew maar nog niet veel mensen gezien
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com