Ik doe graag mee!NiQo schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:01:GOTP VS HAMC TDM
Beste crewmembers, we zijn wederom uitgedaagd voor een crew VS crew TDM.
Ditmaal tegen Hells Angels MC (HAMC).
We spelen 4 maps 6vs6 of 8vs8 afhankelijk van het aantal deelnemers.
Dit is aanstaande zondag om 20.00 uur
Ja ik weet dat ik laat ben
Wil je meedoen? Laat het hier dan weten!
Voorlopige deelnemers:
A-Manders
Vuile Harrie
Risifran
Nico
Misschien:
Haikodelange
Ozzieman
Ik ben ook net aangenomen in de crew en op zoek naar mensen om mee samen te spelen, met name de heists en opdrachten vindt ik leuk om te doen, racen heb ik nog niet opgepakt.... Mijn ign is Ni9htcrow en ben ca lvl 14 geloof ik.
Zijn er nog wel mensen die op de pc spelen en in teamspeak komen? Ik wil wel weer eens wat heists doen met mensen, alleen is er nooit iemand te vinden op teamspeak.
ik doe toch maar meeNiQo schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:01:GOTP VS HAMC TDM
Voorlopige deelnemers:
A-Manders
Vuile Harrie
Risifran
Nico
Misschien:
Haikodelange
Ozzieman
psn ps4 psvita = haikodelange
Nog 1 man erbij voor de volle bak!NiQo schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:01:GOTP VS HAMC TDM
Voorlopige deelnemers:
A-Manders
Vuile Harrie
Risifran
Nico
Haikodelange
Harmz
Misschien:
Ozzieman
Da's nog iets waar he niets aan kan doen.Recrush schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 20:36:
Ook leuk als je in een heist finale bent (Pacific Standard), bijna klaar, en dat je pc dan ineens een paniekmelding geeft "IK HEB BIJNA GEEN GEHEUGEN MEER SLUIT IETS AF" terwijl er nog 2GB vrij is. Waarna GTA V dus lekker bevriest en de heist gefaald is. Ondanks dat het randoms waren speelden ze erg fijn maargoed, niet meer af kunnen maken..
Zit sinds kort ook in de crew maar nog niet veel mensen gezien
Ik had het een aantal weken geleden bij de humane labs gehad en random klaagde dat hij tenminste 30% wilde. Na veel gemaar drukte hij op ready voor 20%.
Bij het terugvliegen naar het basin parkeerde hij de heli express tegen de berg met de opmerking: je krijgt waar je voor betaald......
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Zodra mensen beginnen te miepen over het percentage gelijk afbreken. Met dat soort lui valt niet te spelen. Ze zijn vaak slechter dan ze beweren, en sowieso vaak onbetrouwbaar. Helemaal als ze geen rekening willen houden met de investering van de teamleader en/of de anderen.
25% of meer eisen is voor mij einde verhaal en wegwezen.
30% eisen, hoe haal je het in je idiote herseloze kop zeg.
25% of meer eisen is voor mij einde verhaal en wegwezen.
30% eisen, hoe haal je het in je idiote herseloze kop zeg.
[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-08-2015 22:23 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wat een gestoorde idioot zeg. 30 procent vragen. Ik zou m er gelijk al hebben uitgetrapt.
Ikzelf speel voor percentages vanaf 15℅. Daaronder begin ik er niet aan. Krijg je sowieso al veel gezeik met t verdelen van de percentages.
Ikzelf speel voor percentages vanaf 15℅. Daaronder begin ik er niet aan. Krijg je sowieso al veel gezeik met t verdelen van de percentages.
Het kan echter ook andersom! Had bij een heist een leader die zichzelf 10% en mij en de andere crewleden 30% gaf, zonder dat iemand erom vroeg. En laatst ook nog iemand die zelf naar 40% ipv 55% ging en ons allemaal 20% uitdeelde. Vind ik wel erg tof en sportief. Ook omdat ik niet zo heel veel moneys had
Mensen die de hele set up bij mij zijn gebleven krijgen gewoon 25%. Kom je alleen de heist meedoen dan is het 15%. Worden ze nog woest dat ze maar zo 'weinig' krijgen. Voor hun 20 anderen.Recrush schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 00:25:
Het kan echter ook andersom! Had bij een heist een leader die zichzelf 10% en mij en de andere crewleden 30% gaf, zonder dat iemand erom vroeg. En laatst ook nog iemand die zelf naar 40% ipv 55% ging en ons allemaal 20% uitdeelde. Vind ik wel erg tof en sportief. Ook omdat ik niet zo heel veel moneys had
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik zoek wat leden van deze crew die op de PS4 met mij en een vriend in de komende weken af en toe in de avond een heist te doen. Niet te serieus allemaal, het gaat om de lol. Mocht iemand zin hebben stuur ajb een PB. We hebben zo goed als geen heist ervaren (slechts 1 gedaan) dus ik verwacht de nodige verwarring en hilariteit.
Precies dit. Bij eerdere heists gaf ik randoms die geen setups hadden gedaan 10-15%, maar deze heist betaalt toch goed genoeg.Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 10:09:
Standaard 40/20/20/20
Denk dat je juist nu wat heists moet gaan spelen. En je zal ook meer spelers vinden. Nu is het dubbel RP op de Standard Job. Des te meer reden om te spelen. Ben je zelf wel lid van de crew? Anders begrijp ik niet echt waarom je juist de Tweakers nodig hebt?AIXGOD schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 12:20:
Ik zoek wat leden van deze crew die op de PS4 met mij en een vriend in de komende weken af en toe in de avond een heist te doen. Niet te serieus allemaal, het gaat om de lol. Mocht iemand zin hebben stuur ajb een PB. We hebben zo goed als geen heist ervaren (slechts 1 gedaan) dus ik verwacht de nodige verwarring en hilariteit.
We zijn lid van de tweakers crew en dachten dat we hier wat gelijkgestemde konden vinden voor (oa) wat heists de komende tijd. Ik weet niet wat de normale gang van zaken is maar hoopte dat ik via een bericht hier wat mensen kon vinden.The Outlaw schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 12:59:
[...]
Denk dat je juist nu wat heists moet gaan spelen. En je zal ook meer spelers vinden. Nu is het dubbel RP op de Standard Job. Des te meer reden om te spelen. Ben je zelf wel lid van de crew? Anders begrijp ik niet echt waarom je juist de Tweakers nodig hebt?
Dat kan. Er is ook een tweakscrew-website http://tweakscrew.net/forums/forum/ps4/ wellicht daar dan ook een oproepje plaatsen?AIXGOD schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 13:18:
[...]
We zijn lid van de tweakers crew en dachten dat we hier wat gelijkgestemde konden vinden voor (oa) wat heists de komende tijd. Ik weet niet wat de normale gang van zaken is maar hoopte dat ik via een bericht hier wat mensen kon vinden.
Ik vindt de heists echt onwijs om te doen, alleen door met vreemden te spelen kom je al snel in een constante laadscherm avond terecht is mijn ervaring op dit moment, erg vervelend. Als er crewleden zijn die een avond alleen maar heists willen spelen op pc, laat het me even weten.
Hebben 'we' de crew vs crew gewonnen of verloren?
Ik val een beetje in een zwart gat na 4 weken heisten....... voor het eerst in tijden loopt mijn banksaldo terug
Ik val een beetje in een zwart gat na 4 weken heisten....... voor het eerst in tijden loopt mijn banksaldo terug
We kunnen wel weer een beetje aanvullenChristian schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:55:
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Ja tuurlijk maar alles is nu weer zo gewoon..... geen dubbele RP en cashpatricks8 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:50:
[...]
We kunnen wel weer een beetje aanvullenIk moet de 10 miljoen nog halen
Haha,Christian schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:56:
[...]
Ja tuurlijk maar alles is nu weer zo gewoon..... geen dubbele RP en cash
We hebben er in ieder geval goed gebruik van gemaakt
Inderdaad!patricks8 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:57:
[...]
Haha,
We hebben er in ieder geval goed gebruik van gemaakt
Oke zie ik hier nu 2 vrijwilligers voor een heist?. Net ff gespeeld maar..... idd zwart gat.
Maniac, skippy?
Maniac, skippy?
[ Voor 9% gewijzigd door P33R op 11-08-2015 16:14 ]
Ik wil wel, alleen vanavond eerst trainen. Denk tegen 2230 thuis te zijn. Anders morgenavondP33R schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:13:
Oke zie ik hier nu 2 vrijwilligers voor een heist?. Net ff gespeeld maar..... idd zwart gat.
Maniac, skippy?
Ik ben denk ik wel online, dan doe ik wel mee.
Ben er wel rond 8 als de internet verbinding goed is
Ben er wel rond 8 als de internet verbinding goed is
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Morgen is goed, maar ben er vanaaf ook btw.
Verwijderd
Die ging niet doorChristian schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:55:
Kreeg inderdaad heel veel invites van een deathmatch. van Haico geloof ik. Maar wij waren bezig met heisten
Te weinig man? Ik wist t niet had forum niet gelezen want ik was net trug van vakantie
Btw. Ik zoek nog iemand die rond half 11 een heist mee wil spelen
Wie wilt?
Tegenstander liet het afweten en helaas niks meer van zich horen. De gedachte van ingemaakt worden werd ze al te veel denk.P33R schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:16:
[...]
Te weinig man? Ik wist t niet had forum niet gelezen want ik was net trug van vakantie
Btw. Ik zoek nog iemand die rond half 11 een heist mee wil spelen
Wie wilt?
[ Voor 7% gewijzigd door OzzieMann op 12-08-2015 07:48 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Verwijderd
Klopt, ze wisten dat jij niet meedeed....nickvanozzie schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 07:47:
[...]
Tegenstander liet het afweten en helaas niks meer van zich horen. De gedachte van ingemaakt worden werd ze al te veel denk.
Heren en Dames,
voor vanavond (rond de klok van half negen) hebben we nog een vierde man of vrouw nodig voor onze heists. Wie is beschikbaar en wil?
Overige deelnemers zijn:
P33R
Skippy
ManiacScum
voor vanavond (rond de klok van half negen) hebben we nog een vierde man of vrouw nodig voor onze heists. Wie is beschikbaar en wil?
Overige deelnemers zijn:
P33R
Skippy
ManiacScum
Rodetruus dit keer of SchoneHarrie?Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:00:
wil wel meedoen. Zal wss met mijn 3e psn-account zijn.
Vuile Sloerie?Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:00:
Mooi, spreek je vanavond!
Ow geeft niks lvl 1 was gister ook welkom.... die andere 2 zijn verschrikkelijk goed.. 😊Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:00:
Verwijderd
Heb me ook aangemeld voor de PC crew. (MrMallo1). Kijk er naar uit met wat tweakers te spelen
Gisteravond lekker vloeken tijdens de Heists maar ook tussendoor, door de geweldige spawn-punten van R*.
Haha zeker geweldige spawnpunten..Christian schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:24:
Gisteravond lekker vloeken tijdens de Heists maar ook tussendoor, door de geweldige spawn-punten van R*.
Verwijderd
jajaja nu ligt t aan de spawnpunten!!??!?!Christian schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:24:
Haha spawn punten. 😅
Dacht dat Toni een dikke vieze cheater was. 😆
Dacht dat Toni een dikke vieze cheater was. 😆
[ Voor 4% gewijzigd door P33R op 13-08-2015 13:48 ]
Verwijderd
Dat was Harrie niet!!!!!P33R schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:46:
Haha spawn punten. 😅
Dacht dat harrie een dikke vieze cheater was. 😆
Verwijderd
Maarre t lag aan jullie stats. Zorg dat je shooting en stamina stat asap op max komt want daar heb je wel degelijk last van. Gaat t snelste door een avondje te survivallen.
Klopt want mijn ammo was op een gegeven moment ook op aangezien ik maar 600 kogels per categorie kon mee nemenVerwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:53:
Maarre t lag aan jullie stats. Zorg dat je shooting en stamina stat asap op max komt want daar heb je wel degelijk last van. Gaat t snelste door een avondje te survivallen.
Ik krijg wel zin om te TDM'en later...
en dan kijk ik naar buiten...
PSN: Kjujay
Verwijderd
En wat zie je dan?Kju schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:13:
Ik krijg wel zin om te TDM'en later...
Dat ik waarschijnlijk te laat terug zou zijn van Scheveningen om nog de PS4 aan te doen..
Zou..want ik lees net code geel..
Zou..want ik lees net code geel..
Verwijderd
PS4 - Playlist Monday! 17 augustus!
Ok, ik wil maandagavond weer eens wat gaan hosten voor de liefhebbers. Zal proberen een mix te maken van:max 4 contact races
max 4 non-contact races
max 4 deathmatches
max 4 epic zooi
Andere suggesties zijn welkom.
Wanneer? Aanstaande maandag 17 augustus
Tijd? We starten 20.00 - 20.15 BlondeTruus zal de invites om die tijd versturen!
Max 16 spelers. Dus meld je aan hier:
http://tweakscrew.net/for...-monday-17-augustus-2015/
Hopelijk kan het doorgaan. Let wel dat er onderhoud wordt gepleegd aan de servers aankomende maandag.Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:16:PS4 - Playlist Monday! 17 augustus!
Ok, ik wil maandagavond weer eens wat gaan hosten voor de liefhebbers. Zal proberen een mix te maken van:
max 4 contact races
max 4 non-contact races
max 4 deathmatches
max 4 epic zooi
Andere suggesties zijn welkom.
Wanneer? Aanstaande maandag 17 augustus
Tijd? We starten 20.00 - 20.15 BlondeTruus zal de invites om die tijd versturen!
Helaas. Veel zin in een ouderwets avondje, ben ik een weekje op vakantie. Verschuif het maar een weekje.
PSN: ButsMG
Verwijderd
REMINDER: PS4 - Playlist Monday! 17 augustus! Nog 5 Plekken over!!
Wanneer? Aanstaande maandag 17 augustusTijd? We starten 20.00 - 20.15 BlondeTruus zal de invites om die tijd versturen!
4 non contact
to cut or not to cut
over and under bridges
bekbergring
dockyard circuit
4 contact
impala rallycross
zancudo speedway
drag race
tunnel run
3 deathmatches
tunnel of treachery
airport pressure
mountain of death
5 fun\epic meuk
epic stunting v2 ls city
a lot of fun in vespucci
demo derby golf carts
hilbilly mountain mowing
doink swirl ramp
Teller staat al op 11 aanmeldingen (9 zeker en 2 onder voorbehoud):
- BlondeTruus
– Kju
– Risifran
– Ozzie
– Manders
- Niqo
- Haiko
- P33R
- Ricjuh
Misschien:
– Uffeltje
- Skippy
Nog 5 zekere plekken zijn vrij!!!
Who’s next?
beugelflesje: De crews zijn opgericht om gezellig met elkaar te gamen. Om dit mogelijk te maken zijn er dan wel een aantal afspraken waar iedereen zich aan dient te houden.
Zo vinden wij het niet meer dan normaal dat je geen crewleden gaat killen of andermans auto's slopen aangezien dit niet echt bijdraagt aan een goede sfeer.
Als er een bounty op een crewlid staat dan help je dat crewlid zich te verdedigen. Mocht het verdedigen niet lukken (teveel tegenstand) dan mag een mede-crewlid de bounty claimen indien dit voorkomt dat de bounty zou worden geclaimd door een niet-crewlid (we houden het geld het liefst in de crew namelijk). Ook mag je natuurlijk onderling afspreken dat een crewlid je mag killen voor de bounty, waarbij het wel de regel is dat je vervolgens de helft van het bedrag overmaakt naar het betreffende crewlid (de bounty dus delen met het slachtoffer).
Mocht het nu voorkomen dat je merkt dat een crewlid zich niet aan bovenstaande afspraken houd, meld dit dan bij de lieutenants. Deze zullen het desbetreffende lid hierop aanspreken. Bij herhaling volgen er mogelijk sancties.
Zo vinden wij het niet meer dan normaal dat je geen crewleden gaat killen of andermans auto's slopen aangezien dit niet echt bijdraagt aan een goede sfeer.
Als er een bounty op een crewlid staat dan help je dat crewlid zich te verdedigen. Mocht het verdedigen niet lukken (teveel tegenstand) dan mag een mede-crewlid de bounty claimen indien dit voorkomt dat de bounty zou worden geclaimd door een niet-crewlid (we houden het geld het liefst in de crew namelijk). Ook mag je natuurlijk onderling afspreken dat een crewlid je mag killen voor de bounty, waarbij het wel de regel is dat je vervolgens de helft van het bedrag overmaakt naar het betreffende crewlid (de bounty dus delen met het slachtoffer).
Mocht het nu voorkomen dat je merkt dat een crewlid zich niet aan bovenstaande afspraken houd, meld dit dan bij de lieutenants. Deze zullen het desbetreffende lid hierop aanspreken. Bij herhaling volgen er mogelijk sancties.
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 01:07:
Gelukkig hou ik mij altijd aan de regels!!!

psn ps4 psvita = haikodelange
Toni ook?Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 01:07:
Gelukkig hou ik mij altijd aan de regels!!!
Het was een zeer geslaagde playlist Harrie.
Dit soort playlists met wat gekke zooi tussendoor is erg leuk.
Via twitch gekeken, was leuk 
Hopelijk dat iemand nog een keer voor PC gaat organiseren. Zelf gaat me dat helaas niet lukken wegens bepaalde omstandigheden.
Hopelijk dat iemand nog een keer voor PC gaat organiseren. Zelf gaat me dat helaas niet lukken wegens bepaalde omstandigheden.
Verwijderd
was eigenlijk wat minder tevreden over de deathmatches, altijd lastig om er leuke nieuwe te vinden.
Wil zo'n playlistavondje eigenlijk vaker doen. Wekelijks\twee wekelijks of mss maandelijks maakt mij niet uit.
Wil zo'n playlistavondje eigenlijk vaker doen. Wekelijks\twee wekelijks of mss maandelijks maakt mij niet uit.
GOTP vs REBL Race
Aankomende crew vs crew is tegen REBL. Deze crew heeft ons uitgedaagd en hier zeggen we natuurlijk geen nee tegen. Volgende week zondag (23-08) om 22:00 gaan we onze krachten met hun meten.Wil je meedoen? Meld je dan hier aan
Misschien niet de plek, maar waar kan ik GTA v legaal downloaden? Had een key gekocht bij CJS, maar GTA 5 starte niet meer op dus heb hem verwijderd.
Helaas kan ik hem via rockstar warehouse niet downloaden (zonder hem nog een keer te kopen). Kan ook de legale torrent niet meer vinden.
Helaas kan ik hem via rockstar warehouse niet downloaden (zonder hem nog een keer te kopen). Kan ook de legale torrent niet meer vinden.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Legale torrent dat is nieuw voor mij.evilpin0 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:32:
Misschien niet de plek, maar waar kan ik GTA v legaal downloaden? Had een key gekocht bij CJS, maar GTA 5 starte niet meer op dus heb hem verwijderd.
Wat voor key was het ? Van Social club of van Steam?
Kwestie van hier en op RSC een oproep plaatsen en af en toe een reminder. Website zou evt. ook kunnen maar ik heb begrepen dat alleen PS4 er nog op komt. Volgens mij moet je vrij snel 16 man bij elkaar krijgen op PC. Een goede playlist in elkaar zetten kost wel tijd. Vooral als je nieuwe/onbekende custom jobs (zoals gisteren) gaat spelen moet je ze eerst allemaal testen. Ik wil het best een keer organiseren maar dan word het alleen racen (geen GTA races). Ik speel met een controller met auto-aim, dus dan sla ik de TDM's en LTS'en liever overTrevor schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 06:50:
Via twitch gekeken, was leuk
Effe animo peilen dan:
OPROEP PC Crew
Omdat er blijkbaar wel animo lijkt te zijn wil ik graag a.s. zondagavond om 21.00 uur een playlist hosten. De playlist zal geschikt zijn voor maximaal 16 man. Omdat ik geen (echte) PC gamer ben speel ik met controller en dus auto-aim. Om praktische redenen zullen we dus alleen racen. Meld je hieronder aan en doe evt. een suggestie voor een (custom) track. Het kunnen alleen geen tracks zijn die je als GTA Race moet spelen vanwege de boosts.Deelnemers kunnen mij zondagavond vanaf 20.45 uur joinen in een crew-sessie, invites starten om 21.00 uur. Om te voorkomen dat ik niet kan worden gejoined zal ik mijn settings zetten op free-aim (geen idee of dat op PC iets uitmaakt)
Aanmelden en suggesties voor tracks: http://tweakscrew.net/for...gustus-2015-om-21-00-uur/
Edit: normaal als ik iets ga hosten heb ik al 4 of 5 deelnemers voordat ik iets aankondig. Alleen ken ik bijna niemand op PC dus spread the word...
Deelnemers:
- Kjujay- TrevorP76
Playlist
Hipster happy hour, 3 Laps, sportsThe Coil, 3 Laps, supers.
Far out loop, 3 Laps, muscle.
Panic stations, 4 Laps, supers.
Dipping inn, 3 laps, supers
Track and fields, 4 laps, offroad
Stock market, 4 laps, sport
Crossing paths, 4 laps, sport
[..]
(Onder voorbehoud)
[ Voor 12% gewijzigd door Kju op 18-08-2015 11:29 ]
Ik doe graag mee
weet niet of die site goed gebruikt wordt door PC-leden. Heb er ooit een oproep gedaan en dat leverde niet echt wat op
weet niet of die site goed gebruikt wordt door PC-leden. Heb er ooit een oproep gedaan en dat leverde niet echt wat op
Het gaat niet om of ze er komen. Op zulke momenten kunnen ze zich daar aanmelden en word dit topic niet verder gedomineerd met "ik doe mee" en "zullen we track x doen?"Trevor schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:21:
Ik doe graag mee![]()
Social club, en ja via CJS CD KEY een torrent gekregen met de legale versie als prepoad versie.rwbk schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:48:
[...]
Legale torrent dat is nieuw voor mij.
Wat voor key was het ? Van Social club of van Steam?
Dit is nieuw voor mij maar okay.evilpin0 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:02:
[...]
Social club, en ja via CJS CD KEY een torrent gekregen met de legale versie als prepoad versie.
Je hebt een Pre load versie gekregen van GTA. Die moest jij downloaden doormiddel van een Torrent. Heb je er ook een key bij gekregen ? Want als ik het zo lees heb jij een pre loaded versie gekocht. Dus na mijn weten is de key al gebruikt door een ander. Die zit nu lekker te spelen en die verkoopt dan zijn pre loaded versie die al geregistreerd is naar een ander account. Het lijkt mij erop dat je bent opgelicht. Correct me if I'm wrong.
lullig doen is niet nodig.
[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 25-08-2015 15:01 ]
PS4 Update
De vakantie is (voor mij) voorbij, er zijn wat wijzigingen geweest.Highlights
- Promoties en demoties
- Info voor nieuwe en terugkerende members
Klik hier voor de hele update en voor suggesties en opmerkingen.
Kju, Tof! als ik niet zondag op vakantie zou gaan had ik zeker mee gedaan.
*knip*
[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 25-08-2015 15:01 ]
lullig doen is niet nodig
[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 25-08-2015 15:01 ]
Het idee leeft bij velen dat torrents sowieso illegaal zijn. Terwijl het gewoon een distributiemethode is.
Met puur de data van GTA V kun je niet zoveel. Je hebt of een crack of de key nodig.
Omdat GTA bij het uitkomen ervan nogal traag was heb ik gewoon een torrent gebruikt van een winkel die die aanbood. Vervolgens heb ik na de installatie de key die ik gekocht had gebruikt om hem te activeren.
Niks mis of raars aan.
Met puur de data van GTA V kun je niet zoveel. Je hebt of een crack of de key nodig.
Omdat GTA bij het uitkomen ervan nogal traag was heb ik gewoon een torrent gebruikt van een winkel die die aanbood. Vervolgens heb ik na de installatie de key die ik gekocht had gebruikt om hem te activeren.
Niks mis of raars aan.
Waar slaat deze idiote reactie op.evilpin0 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:12:
[...]
Inmiddels de client al gevonden op rockstar.com. Als iemand niet begrijpt hier dat je ook je cd key bij een derde partij kan kopen, en ipv via socialclub het spel binnen te halen, je ook gewoon vrij bent een torrent van de legale versie (ja die zijn er) te gebruiken, voel ik mij niet geroepen uitleg te geven. Nouja bij deze dan
Natuurlijk snap ik dat je bij een 3de partij KEYS kan kopen dat doe ik zelf ook altijd al ruim 3 jaar. Maar had nog nooit gehoord van een preload torrent.
Succes in ieder geval en mijn sympathie zul je niet meer hebben.
9 van de 10 mensen zou hetzelfde hebben gezegd. Dat je was opgelicht of iets in die richting als jij dan zo bot gaat reageren is nergens voor nodig.
[ Voor 9% gewijzigd door rwbk op 18-08-2015 16:01 ]
zolang er maar een slot is waar ze op passen toch?
Knul, dan niet joh! Succes met deze instelling.evilpin0 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:12:
[...]
Inmiddels de client al gevonden op rockstar.com. Als iemand niet begrijpt hier dat je ook je cd key bij een derde partij kan kopen, en ipv via socialclub het spel binnen te halen, je ook gewoon vrij bent een torrent van de legale versie (ja die zijn er) te gebruiken, voel ik mij niet geroepen uitleg te geven. Nouja bij deze dan
[ Voor 54% gewijzigd door ManiacScum op 19-08-2015 11:12 ]
Crewmembers,
Tweakscrew draait voor velen al lang niet meer alleen om GTA alleen, ook andere games spelen we met elkaar. Een aantal van ons hebben al dagelijks contact via diverse kanalen zoals whatsapp en facebook. Het kan reuze gezellig worden onderling. Een aantal van ons gaan voortaan via slack offtopic chatten. Het is multiplatform, er is ondersteuning voor notificaties/pushberichten en je chat realtime. Als je mee wil doen, request hier een invite en join ons op http://tweakscrew.slack.com
Aangezien het ging om anonimiteit: je mailadres is zichtbaar dus gebruik bij voorkeur een anonieme
John
Tweakscrew draait voor velen al lang niet meer alleen om GTA alleen, ook andere games spelen we met elkaar. Een aantal van ons hebben al dagelijks contact via diverse kanalen zoals whatsapp en facebook. Het kan reuze gezellig worden onderling. Een aantal van ons gaan voortaan via slack offtopic chatten. Het is multiplatform, er is ondersteuning voor notificaties/pushberichten en je chat realtime. Als je mee wil doen, request hier een invite en join ons op http://tweakscrew.slack.com
Aangezien het ging om anonimiteit: je mailadres is zichtbaar dus gebruik bij voorkeur een anonieme
John
[ Voor 8% gewijzigd door Kju op 19-08-2015 15:44 ]
Helaas voor sommige heeft iemand degamenderukker@gmail.com al in gebruik genomen.Kju schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:17:
https://untappd.com/user/OzzBier
Verwijderd
derukkendegamer@gmail.com ooknickvanozzie schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:24:
[...]
Helaas voor sommige heeft iemand degamenderukker@gmail.com al in gebruik genomen.
Ben al tijdje op zoek naar die lijkwagen, en nu lees ik overal dat de spawn kans erg toeneemt (tot 100%, haha!) als je met iemand in een sessie bent die er al eentje heeft.
Iemand zin om mij te helpen? Ik speel op PS4.
PSN: Maichel
Verwijderd
ik heb hem wel ergens nog staan geloof ik.Maichel schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:14:
Ben al tijdje op zoek naar die lijkwagen, en nu lees ik overal dat de spawn kans erg toeneemt (tot 100%, haha!) als je met iemand in een sessie bent die er al eentje heeft.
Lijkt me tof, ik doe graag meeKju schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:12:
[...]OPROEP PC Crew
Omdat er blijkbaar wel animo lijkt te zijn wil ik graag a.s. zondagavond om 21.00 uur een playlist hosten.
[...]
Kju schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:12:
[...]PC Crew: Race Event
Omdat er blijkbaar wel animo lijkt te zijn wil ik graag a.s. zondagavond om 21.00 uur een playlist hosten. De playlist zal geschikt zijn voor maximaal 16 man. Omdat ik geen (echte) PC gamer ben speel ik met controller en dus auto-aim. Om praktische redenen zullen we dus alleen racen. Meld je hieronder aan en doe evt. een suggestie voor een (custom) track. Het kunnen alleen geen tracks zijn die je als GTA Race moet spelen vanwege de boosts.
Deelnemers kunnen mij zondagavond vanaf 20.45 uur joinen in een crew-sessie, invites starten om 21.00 uur. Om te voorkomen dat ik niet kan worden gejoined zal ik mijn settings zetten op free-aim (geen idee of dat op PC iets uitmaakt)
Aanmelden en suggesties voor tracks: http://tweakscrew.net/for...gustus-2015-om-21-00-uur/
Edit: normaal als ik iets ga hosten heb ik al 4 of 5 deelnemers voordat ik iets aankondig. Alleen ken ik bijna niemand op PC dus spread the word...Deelnemers:
- Kjujay
- TrevorP76
- Dr. Doctrine
- Sasquatch0027Playlist
Hipster happy hour, 3 Laps, sports
The Coil, 3 Laps, supers.
[..]
(Onder voorbehoud)
Zou mooi zijn! Laat maar weten als je keer zin en tijd hebt om er effe eentje voor me te laten spawnen.Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:15:
[...]
ik heb hem wel ergens nog staan geloof ik.
Thanks!
PSN: Maichel
Ik ben dit weekend helaas een weekendje weg dus ik kan niet joinen, anders had ik wel graag mee gedaan. Veel plezier iig
[PS4]GOTP vs REBL Race
Aankomende crew vs crew is tegen REBL. Deze crew heeft ons uitgedaagd en hier zeggen we natuurlijk geen nee tegen. Volgende week zondag (23-08) om 22:00 gaan we onze krachten met hun meten.Wil je meedoen? Meld je dan hier aan
Op mijn kalender is het aankomende zondag al de 23ste...Utoka schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:41:[PS4]GOTP vs REBL Race
Aankomende crew vs crew is tegen REBL. Deze crew heeft ons uitgedaagd en hier zeggen we natuurlijk geen nee tegen. Volgende week zondag (23-08) om 22:00 gaan we onze krachten met hun meten.
Wil je meedoen? Meld je dan hier aan
Bij sommigen begint de nieuwe week al op zondag, hence "volgende week"
Lol ohja ik had gewoon mijn vorige bericht over gekopieerd. Aankomende zondag dusPinas schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:32:
[...]
Op mijn kalender is het aankomende zondag al de 23ste...
Verwijderd
Lijkt me tof. Mijn join request voor de pc crew is al een weekje 'pending', maar mocht het voor zondag voor mekaar zijn dan ben ik wel te porren voor een playlist
Invite verzonden. Ik zet je op de lijst. Voeg me voor de zekerheid nog even toe op RSC: KjujayVerwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:18:
[...]
Lijkt me tof. Mijn join request voor de pc crew is al een weekje 'pending', maar mocht het voor zondag voor mekaar zijn dan ben ik wel te porren voor een playlist
Even een bumpje voor de mensen die niet zo vaak langs komen op GOT.
Vanavond PC race meeting:
Vanavond PC race meeting:
OPROEP PC Crew
Omdat er blijkbaar wel animo lijkt te zijn wil ik (Kjujay) graag a.s. zondagavond om 21.00 uur een playlist hosten. De playlist zal geschikt zijn voor maximaal 16 man. Omdat ik geen (echte) PC gamer ben speel ik met controller en dus auto-aim. Om praktische redenen zullen we dus alleen racen. Meld je hieronder aan en doe evt. een suggestie voor een (custom) track. Het kunnen alleen geen tracks zijn die je als GTA Race moet spelen vanwege de boosts.
Deelnemers kunnen mij zondagavond vanaf 20.45 uur joinen in een crew-sessie, invites starten om 21.00 uur. Om te voorkomen dat ik niet kan worden gejoined zal ik mijn settings zetten op free-aim (geen idee of dat op PC iets uitmaakt)
Edit: normaal als ik iets ga hosten heb ik al 4 of 5 deelnemers voordat ik iets aankondig. Alleen ken ik bijna niemand op PC dus spread the word...Deelnemers:
- Kjujay
- TrevorP76
- Dr. Doctrine
- Sasquatch0027Playlist
Hipster happy hour, 3 Laps, sports
The Coil, 3 Laps, supers.
[..]
(Onder voorbehoud)
Dacht dat de pc crew zo groot was.... toch niks leuker dan mee te doen aan een event?
700 leden, maar heel weinig activiteit.P33R schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 16:44:
Dacht dat de pc crew zo groot was.... toch niks leuker dan mee te doen aan een event?
Paar keer online geweest, maar geen enkele tweaker was online helaas. Op de PS4 was het aardig druk, maar die is verkocht inmiddels

Ik ben zo online. Wie wil joinen is welkom. De animo valt wel tegen maar we kijken wel hoe ver we komen 
De teamspeak is leeg, ik hou het op de in-game voicechat. Gezien mijn keelontsteking zal ik helaas ook niet veel te vertellen hebben
De teamspeak is leeg, ik hou het op de in-game voicechat. Gezien mijn keelontsteking zal ik helaas ook niet veel te vertellen hebben
Ik ben redelijk doof, dus ik ben vooral zwijgend en typend aanwezig
Ik probeer al een kwartier in game te komen, maar om de een of andere reden wil het niet lukken...
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com