https://untappd.com/user/OzzBier
tis niet je eigen geld. Maar geld wat R* inzet voor je.Kju schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:55:
Vandaag dubbel RP met TDM en dubbel cash bij races
[afbeelding]
En de betting staat standaard op 1000 dollar dus pas op dat je niet onnodig geld kwijt raakt.
Dit is het hele weekend volgens de Rockstar newswire.Kju schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:55:
Vandaag dubbel RP met TDM en dubbel cash bij races
[afbeelding]
En de betting staat standaard op 1000 dollar dus pas op dat je niet onnodig geld kwijt raakt.
En zoals hierboven werd gezegd. De betting is een cadeautje van Rockstar.
[ Voor 9% gewijzigd door AMD1800 op 11-07-2015 09:24 ]
Op dat moment stond nog niets op newswire..AMD1800 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 09:23:
[...]
Dit is het hele weekend volgens de Rockstar newswire.
En zoals hierboven werd gezegd. De betting is een cadeautje van Rockstar.

PSN: Kjujay
Klopt. Ze waren wel laat met het posten van de details op hun website.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Nee, iig niet volgens broughly1322AtlAntA schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:48:
Ik heb in een opwelling die nieuwe motor gekocht. Is dat wat?
Erg traag. Schijnt...AtlAntA schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:48:
AtlAntA schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:48:
Dit en heeft wat moeite met bochten. Meeste motoren gaan er vrij snel doorheen en reageren snel. Nieuwe ding dus niet.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Nieuwe motor heeft geen zijwieltjes, is dus niks voor jouAtlAntA schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:20:
Heren bedankt voor de reacties. Als ik het zo hoor een ideale motor voor mij!
Kan zijn dat je psn niet zichtbaar was. Je hebt dan meerdere pm's op social club gehad.Beakzz schreef op zondag 12 juli 2015 @ 01:39:
Dacht slinger GTA weer eens aan staat de GOTcrew er niet meer tussenZijn er kickwaves geweest ? ( kan het me niet voorstellen aangezien de crew nooit vol kan zitten)
GOTP vs DMNL: vanavond om 21:00
Vanavond is het zo ver dan gaan we de crew vs crew afwerken met DMNL. Het gaat om TDM en we spelen 4 maps.Wil je dit spektakel volgen?
Alles is te volgen via de volgende kanalen
http://www.twitch.tv/kjujay
http://www.twitch.tv/mrgorepig
Oefenen
Voor de mensen die meedoen (en andere ook natuurlijk) wij gaan om 19:00 ongeveer nog een beetje te oefenen. Je kan altijd mee doen
ik oefen ook even mee.Utoka schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:03:GOTP vs DMNL: vanavond om 21:00
Vanavond is het zo ver dan gaan we de crew vs crew afwerken met DMNL. Het gaat om TDM en we spelen 4 maps.
Wil je dit spektakel volgen?
Oefenen
Voor de mensen die meedoen (en andere ook natuurlijk) wij gaan om 19:00 ongeveer nog een beetje te oefenen. Je kan altijd mee doen
[ Voor 5% gewijzigd door P33R op 12-07-2015 18:01 ]
Streams zijn offlineUtoka schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:03:GOTP vs DMNL: vanavond om 21:00
Vanavond is het zo ver dan gaan we de crew vs crew afwerken met DMNL. Het gaat om TDM en we spelen 4 maps.
Wil je dit spektakel volgen?
Oefenen
Ik heb begrepen dat de beste/snelste manier is om missies te doen. Dat heb ik vandaag gedaan maar waar ik me mateloos aan irriteerde was mijn party. Het liefst doe ik dit dus solo, maar is dit mogelijk? En zoja, hoe?
Ik weet overigens dat ik op deze manier bonus xp misloop, maar ik kan missies sneller doen als ik solo speel.
Sneller is niet altijd beter. (vraag maar aan je vriendin). R* betaald meer uit als je langer over een missie doet. Soms loont het om één minuutje te wachtenCrimpyRex schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:19:
Vanaf morgen ben ik van plan om die-hard te gaan levelen om zsm level 50+ te worden zodat ik Heists kan joinen zonder direct gekicked te worden.
Ik heb begrepen dat de beste/snelste manier is om missies te doen. Dat heb ik vandaag gedaan maar waar ik me mateloos aan irriteerde was mijn party. Het liefst doe ik dit dus solo, maar is dit mogelijk? En zoja, hoe?
Ik weet overigens dat ik op deze manier bonus xp misloop, maar ik kan missies sneller doen als ik solo speel.
http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online
Voor zover ik kan lezen heeft dat alleen invloed op het geld wat je ontvangt en niet op de xp.Utoka schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:38:
[...]
Sneller is niet altijd beter. (vraag maar aan je vriendin). R* betaald meer uit als je langer over een missie doet. Soms loont het om één minuutje te wachten
http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online
Maar kan ik missies ook solo doen? En zoja, hoe?
[ Voor 13% gewijzigd door jaihel op 12-07-2015 23:51 ]
AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti
Dat wist ik niet. Is wel fijn. Zal dat vanavond wel opzoekenKju schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:45:
Je kan in de options de matchmaking op closed zetten, dan staan je lobbies altijd standaard op closed ongeacht of je vanuit een public sessie start.
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
ps4
tijd en heist nader te bepalen, mijn voor keur gaat uit naar heist 3,4 of 5
(zal een voice party opzetten, join maar als je mee wil doen)
[ Voor 71% gewijzigd door P33R op 14-07-2015 12:32 ]
Welke heist wil je doen dan?P33R schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:30:
zijn er liefhebbers vanavond om met mij een heist te spelen incl. setups?
ps4
tijd nader te bepalen, maakt mij niet uit... wanneer iedereen aanwezig is
heb mijn post aangepast. liefst die het meest op brengt maar voor de afwisseling is humaine of series a ook goed.
Als ik online ben kun je me altijd uitnodigen, zal zeker meedoenP33R schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:30:
ps4
Vanaf 20:00 uur online, nodig me maar uit. (heb echter heist 3,4 of 5 nog niet eerder gedaan)P33R schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:30:
ps4
(zal een voice party opzetten, join maar als je mee wil doen)
PSN: Garrow1978
[ Voor 6% gewijzigd door garrow op 14-07-2015 12:39 ]
OK, hij staat snel stil, maar ik kan nauwelijks vloeiende bochten nemen met dat ding. Bijna altijd zenuwachtig uitbreken. Het was de 2,2 miljoen in ieder geval zeker niet waard.
PSN: ButsMG
Op Eight Figure Bonus en Taking Off is de Osiris wel de betere keus inderdaad.Masegate schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:43:
Sodeju, wat is die T20 een schijtbak zeg. Dat ik daar mijn Zentorno voor heb verkocht... Rij bij bijna alle races betere tijden met de Osiris.
OK, hij staat snel stil, maar ik kan nauwelijks vloeiende bochten nemen met dat ding. Bijna altijd zenuwachtig uitbreken. Het was de 2,2 miljoen in ieder geval zeker niet waard.
En op Downtown Underground en op On The GOH en op die track met die jumps waar ik even de naam van kwijt ben (Dipping In?) en ga zo maar door.The Outlaw schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 01:07:
[...]
Op Eight Figure Bonus en Taking Off is de Osiris wel de betere keus inderdaad.
Ik ga hem nog wel eens proberen op een track als Hit The Apex, misschien dat 'ie daar wel fijner voor is...
Denk dat het vooral aan je persoonlijke voorkeur/rijstijl ligt. Ik zelf rij er alleen maar in bijv. omdat hij niet zo snel uitbreekt als de zentorno en je later kan remmen als de Osiris. Denk dat het door het geluid komt maar die Osiris lijkt heel langzaam te rijden (op zijn top speed).Masegate schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:54:
[...]
En op Downtown Underground en op On The GOH en op die track met die jumps waar ik even de naam van kwijt ben (Dipping In?) en ga zo maar door.
Ik ga hem nog wel eens proberen op een track als Hit The Apex, misschien dat 'ie daar wel fijner voor is...
Denk inderdaad dat dat door het geluid komt, want ik heb nog niet echt meegemaakt dat een T20 wegreed bij mijn Osiris. Tenzij ik verkeerd uit een bocht kwam natuurlijk...Utoka schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:02:
[...]
Denk dat het door het geluid komt maar die Osiris lijkt heel langzaam te rijden (op zijn top speed).
Je vergeet de "afterparty" met champagne en sigaren....it was funpatricks8 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:27:
Gisteren de Humane Labs gespeeld met Harm, Peer en Garrow. Zonder grote problemen. Alleen de Deliver EMP die continu faalde doordat ze alerted waren. Deze leek wel een stuk lastiger dan de vorige keren dat ik hem speelde. Uiteindelijk door solo met een gedempte carbine iedereen stuk voor stuk af te maken wel gelukt. De finale liep zonder problemen
Vanavond vanaf 20:00 uur ga ik Prison break proberen te doen.....hierna kan ik de Zentorno kopen
Silenced sniper i.c.m. 2 personen killen met 1 schot doet wonderen :-)patricks8 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:27:
Gisteren de Humane Labs gespeeld met Harm, Peer en Garrow. Zonder grote problemen. Alleen de Deliver EMP die continu faalde doordat ze alerted waren. Deze leek wel een stuk lastiger dan de vorige keren dat ik hem speelde. Uiteindelijk door solo met een gedempte carbine iedereen stuk voor stuk af te maken wel gelukt. De finale liep zonder problemen
Dat ook, maar we gingen elke keer in koppels op pad en schijnbaar ging het daar mis. Met de carbine kon ik snel switchen met aimenkipusoep schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:58:
[...]
Silenced sniper i.c.m. 2 personen killen met 1 schot doet wonderen :-)
Ik heb wel gemerkt dat het fijner is bij de races in de 'heuvels' zoals bijv de mt Haan race die in de racecompetitie zat. Daar kan je harder doorheen dan met een Zentorno. Voor de stads races merk ik inderdaad dat de Osiris de beste keus lijkt te zijn. Denk wel dat het elkaar echt niet veel ontloopt, maar dat het aankomt op persoonlijke voorkeur. Gisteravond wat geracet met de racecrew en daar zie je echt een mengelmoes van Osirissen en T20's. Iig geen Zentorno meer te bekennenMasegate schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:54:
[...]
En op Downtown Underground en op On The GOH en op die track met die jumps waar ik even de naam van kwijt ben (Dipping In?) en ga zo maar door.
PSN: MrMistral
Oh heb ik je gemist gister denk ik, was er ook even. Blijft toch leuk om een rondje met hun mee te doen. Vooral omdat het zo verschrikkelijk hard gaat en de battles voor de achterste plekken ook spannend zijnMrMistral schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:52:
[...]
Ik heb wel gemerkt dat het fijner is bij de races in de 'heuvels' zoals bijv de mt Haan race die in de racecompetitie zat. Daar kan je harder doorheen dan met een Zentorno. Voor de stads races merk ik inderdaad dat de Osiris de beste keus lijkt te zijn. Denk wel dat het elkaar echt niet veel ontloopt, maar dat het aankomt op persoonlijke voorkeur. Gisteravond wat geracet met de racecrew en daar zie je echt een mengelmoes van Osirissen en T20's. Iig geen Zentorno meer te bekennen.
[YouTube: http://youtu.be/ZgvSouJ9FO0]
Merphos, goeie racer datNiQo schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:36:
[...]
Oh heb ik je gemist gister denk ik, was er ook even. Blijft toch leuk om een rondje met hun mee te doen. Vooral omdat het zo verschrikkelijk hard gaat en de battles voor de achterste plekken ook spannend zijn
[video]
Goeie? Ik zie mezelf graag als "goeie" racer. Die Merphos gast is meer een soort van elite untouchable stig achtig figuur
Dit idd haha! Ja net gemist wss ik was er denk ik rond 22:30u ong.NiQo schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:50:
[...]
Goeie? Ik zie mezelf graag als "goeie" racer. Die Merphos gast is meer een soort van elite untouchable stig achtig figuur
Inderdaad. Het is of meekunnen in hun tempo of hopeloos in je eentje seconden achter ze bungelen.NiQo schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:36:
[...]
Oh heb ik je gemist gister denk ik, was er ook even. Blijft toch leuk om een rondje met hun mee te doen. Vooral omdat het zo verschrikkelijk hard gaat en de battles voor de achterste plekken ook spannend zijn
[video]
PSN: MrMistral
Wtf man, dan ben ik op vakantie
[ Voor 5% gewijzigd door P33R op 16-07-2015 07:33 ]
Ik, op de PC.
Het is mijn eerste keer, heb alleen Fleeca nog maar gedaan en sta al 2 weken op punt deze te gaan doen. Nu wel het uitgelezen moment om het ook echt te gaan doen
(Wie mee wil doen, vanavond 20:00, stuur me maar een berichtje (Wybo76))
[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-07-2015 07:37 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Vanavond niet helaas....morgen?
Team Pink is present
Jij inmate, ik guard
[ Voor 7% gewijzigd door goherjo op 16-07-2015 09:34 . Reden: typo ]
PSN: Klussertt (GTA V)
Heb je geen annuleringsverzekering?
PSN: Maichel
Moet me maar joinen of toevoegen: Moormeister op pc natuurlijk 😉
[ Voor 18% gewijzigd door Modjosan op 16-07-2015 10:57 ]
Het is geen gedekte gebeurtenis... en ik weet niet of mijn vrouw het echt op prijs zou stellen.. Misschien kan ik vannacht nog spelen, ik moet toch pas morgenochtend om 8 uur uit huis
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
[ Voor 16% gewijzigd door patricks8 op 16-07-2015 13:33 ]
psn: ronald14mei
hoe laat start ladies night, klus?
@ skippy, ronald, wellicht kan ik met jullie later nog mee spelen mocht dat nodig zijn.
Ohh, Genoeg tijd dus Kju!Kju schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:16:
[...]
Het is geen gedekte gebeurtenis... en ik weet niet of mijn vrouw het echt op prijs zou stellen.. Misschien kan ik vannacht nog spelen, ik moet toch pas morgenochtend om 8 uur uit huis
kom tussen 20:00 en 20:30 onlineP33R schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:52:
[...]
hoe laat start ladies night, klus?
@ skippy, ronald, wellicht kan ik met jullie later nog mee spelen mocht dat nodig zijn.
PSN: Klussertt (GTA V)
Welkom! Wellicht handig om even te vermelden waarop je GTA Online speelt?BlackTian schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:08:
Ik wil ook wel mee doen. Zit nog niet in de Crew, wel net een request gestuurd
Bedankt, op de PC. Inderdaad wel handig ja haha.The Outlaw schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 18:07:
[...]
Welkom! Wellicht handig om even te vermelden waarop je GTA Online speelt?
Zover ik in mijn Social Club kon zien (werkt niet altijd bij mij) was ik nog niet in de crew toegelaten. Snap dat de leiders niet altijd online zijn, alle respect voor. Maar weten jullie of hij op vakantie is ofzo?
Edit Heb het maar in mijn Signature gezet
[ Voor 5% gewijzigd door BlackTian op 16-07-2015 21:25 ]
/edit: en weer online
[ Voor 25% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-07-2015 22:32 ]
En een keer zelf voor het vliegtuig omgelopen en in stukjes gehakt door de propeller. Who's the noob now huh!
Ja kan straks wel ff mee doen denkgarrow schreef op zondag 19 juli 2015 @ 16:32:
Vanavond na 20:00 uur nog mensen zin om de Heist: Prison Break te doen (Final sub missie's al completed)
Jazeker! En met vorig weekend dubbel GTA$ met racen en dit weekend met Prison Break zit ik alweer boven het saldo dat ik had voordat ik de T20 kocht.The Outlaw schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:58:
We eindigen bijna 19 Juli. Jullie al geld teruggekregen van Rockstar? (en wie niet?)
Paar dagen geleden al voor de Brawler. Die had ik gekocht op de dag dat de bekendmaking was van deze aktie, maar wel een paar uur ervoor... anders had ik doorgespaard voor de T20.The Outlaw schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:58:
We eindigen bijna 19 Juli. Jullie al geld teruggekregen van Rockstar? (en wie niet?)
Die gaat nu nog een poosje moeten wachten.
Ik gisteren op de PS3. Je krijgt echt een melding in je beeld die je moet wegklikken. Kan niet missen.The Outlaw schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:58:
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Sorry peer andere keer
impala had ook interesse zag ik op tweakscrew.
goed.patricks8 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:05:
IK heb wel intresse vanaf 22:30 of 23:00 ongeveer. Moet vanavond eerst belangrijker zaken regelen.
Als Klussert en Maniac er ook zijn, zou mooi zijn
ik probeer er ook bij te zijn vanavond.patricks8 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:18:
[...]
ikke! kunnen we mooi om 11 klaar zijn.nickvanozzie schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:35:
Ik wil Humane Labs ook hosten vanavond. Ben er vanaf 20:30, wie wil??
pcies de trein komt nu goed op gangpatricks8 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:18:
[...]
Moet er niet zo gekloot worden zoals met de Bensons of de Technical gisteravond
Hopen dat de Insurgents en de Hydra ergens deze dagen dan 50% off zijn net als de Kuruma afgelopen weekend
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com