Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

Christian schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 23:22:
[...]

Dat zal de komende twee weken aan mijn kant niet gaan, of ze moeten op mijn vakantieadres ook een PS4 voor mij klaar hebben staan ;)
Fijne vakantie dan ;w

Iemand zin om vanvaond/ morgenavond Fleeca Job te doen of om dragraces te doen om zo snel extra wins te halen om upgrades te unlocken?

P.S. double RP weekend goed gebruik van gemaakt ondanks warme weer inmiddels lvl30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas hebben we de crew vs crew race tegen DMNL verloren. Eindelijk een tegenstander die goede tijden neerzette en goed had geoefend. Na de vakantieperiode een rematch. Dan gaan we weer racen en een keertje TDM'en. Dus vol aan de bak en oefenen tot die tijd :)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Kju schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:31:
Helaas hebben we de crew vs crew race tegen DMNL verloren. Eindelijk een tegenstander die goede tijden neerzette en goed had geoefend. Na de vakantieperiode een rematch. Dan gaan we weer racen en een keertje TDM'en. Dus vol aan de bak en oefenen tot die tijd :)
Ja... erg jammer dat zij een wannabe-Pinas uit hun hoed toverden terwijl Pinas er niet bij kon zijn. :9

Maar goed. Verder vrij weinig aan te merken op hun overwinning, behalve dat irritante kindje dat meespeelde.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Ik vroeg me af of iemand hier beschikt over de mission: Crystal Clear out 3.
Mocht dat zo zijn, dan zou ik deze graag willen joinen op de PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 14:39
Whoa. Das onverwachts.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Niqo was echt slecht!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Haha rageroker speaking :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:42
Doxiz schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:59:
Ik vroeg me af of iemand hier beschikt over de mission: Crystal Clear out 3.
Mocht dat zo zijn, dan zou ik deze graag willen joinen op de PC!
Als je in het pauze menu naar het Online tabblad gaat en dan naar jobs, dan moet je het verder wel vinden neem ik aan. Het is een rockstar created mission, staan gewoon in een lijst op alfabetische volgorde, alle missies.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
Dat is dus helaas niet zo, ik zal deze missie eerst met iemand anders moeten doen waarna hij pas in mijn lijst tevoorschijn komt.

Had namelijk gister al gekeken of hij er tussen stond, maar dat was helaas niet zo.
The Reeferman schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:03:
[...]

Als je in het pauze menu naar het Online tabblad gaat en dan naar jobs, dan moet je het verder wel vinden neem ik aan. Het is een rockstar created mission, staan gewoon in een lijst op alfabetische volgorde, alle missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:42
Hmm, ze staan er dus niet allemaal in. Weer wat geleerd.

Vond dit er over terug: "Crystal Clear Out III is a mission given to the player in Grand Theft Auto Online. Whilst heavily implied it is a mission given by Trevor Philips, it is not offered via a phone message but started by walking into the blue corona (marked by a star icon on the players radar) in the cul-de-sac Nowhere Road in GTA Online freemode. The mission is available from 07:00 am to 15:00 pm. "
nog een kleine aanvulling:" It can be accessed immediately upon reaching the required Rank by the Start Online Jobs menu or by walking into the job corona on the map (although the map coronas are limited by time of day).
If going by level unlocked, this mission is the last mission unlocked you can activate from free roam. "
bron: http://gta.wikia.com/Crystal_Clear_Out_III

[ Voor 24% gewijzigd door The Reeferman op 06-07-2015 14:17 ]

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
Topper! Hartelijk bedankt!
Ga ik vanmiddag gelijk proberen te vinden! :).
The Reeferman schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:15:

Vond dit er over terug: "Crystal Clear Out III is a mission given to the player in Grand Theft Auto Online. Whilst heavily implied it is a mission given by Trevor Philips, it is not offered via a phone message but started by walking into the blue corona (marked by a star icon on the players radar) in the cul-de-sac Nowhere Road in GTA Online freemode. The mission is available from 07:00 am to 15:00 pm. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:11:
[...]

Ja Niqo was echt slecht!!!!!!
Ik geloof er niets van haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 11:22
Ik heb een invite gerequest voor de PC crew van Tweakers. Moet ik verder nog iets doen, of is het afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

CrimpyRex schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:16:
Ik heb een invite gerequest voor de PC crew van Tweakers. Moet ik verder nog iets doen, of is het afwachten?
Afwachten tot een mod online is ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
adamvansanten schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:17:
[...]

Afwachten tot een mod online is ;)
Dat moet wel lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 20:26
Balen! Volgende keer banen uit de race competitie spelen, dan moeten we zeker kunnen winnen. De helft van de banen van deze crew match had ik zelf amper of nog nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
hoe gaat dat uitdagen van crew vs crew dan eigenlijk? via vrienden, op social club of in de freemode?

ps. garrow ik heb je toegevoegd dan mag je mij ook evt benaderen voor de fleeca job :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Pinas schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:02:
[...]

Balen! Volgende keer banen uit de race competitie spelen, dan moeten we zeker kunnen winnen. De helft van de banen van deze crew match had ik zelf amper of nog nooit gespeeld.
Ja, dat vergat ik eerder nog te zeggen ja. Toen er werd gevraagd om suggesties dacht ik nog dat ik niet mee kon doen, dus ik kon het niet eerder aangeven, maar de banen waren inderdaad niet de banen die we veel hebben gereden in bijvoorbeeld challenges of de race competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P33R schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:53:
hoe gaat dat uitdagen van crew vs crew dan eigenlijk? via vrienden, op social club of in de freemode?
Lol, het is niet zo ingewikkeld hoor ;) We worden benaderd door crews of we benaderen zelf crews en dan maken we een afspraak en komen details overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:39
The Reeferman schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:15:

nog een kleine aanvulling:" It can be accessed immediately upon reaching the required Rank by the Start Online Jobs menu or by walking into the job corona on the map (although the map coronas are limited by time of day).
If going by level unlocked, this mission is the last mission unlocked you can activate from free roam. "
Crystal Clear Out series waren zover ik weet uit het spel gehaald omdat ze niet meer goed werkte door de Heist update. :/

Via google kun je wel een playlist toevoegen met CCO series voor PC. Zal het vanavond eens testen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Hendro op 08-07-2015 12:08 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Oke, ik ben nu dus geaccepteerd in de crew. Maar hoe kan ik nu bijv. Heists met jullie gaan doen? Ik word een beetje moe van hosts die constant leaven. Ik heb het gisteren na 30 min maar opgegeven om überhaupt iets te ondernemen in teamverband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
CrimpyRex schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:26:
Oke, ik ben nu dus geaccepteerd in de crew. Maar hoe kan ik nu bijv. Heists met jullie gaan doen? Ik word een beetje moe van hosts die constant leaven. Ik heb het gisteren na 30 min maar opgegeven om überhaupt iets te ondernemen in teamverband.
als je zelf een heist start kun je mensen uitnodigen na het starten van de heist via - invite players --> crewmembers of friends/

wil je uitgenodigd worden moet je in game links onderin je pop-ups in de gaten houden en de namen van de crew members herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
P33R schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:29:
[...]

als je zelf een heist start kun je mensen uitnodigen na het starten van de heist via - invite players --> crewmembers of friends/

wil je uitgenodigd worden moet je in game links onderin je pop-ups in de gaten houden en de namen van de crew members herkennen.
Er staat bijvoorbeeld niet iets van een tag bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
CrimpyRex schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:30:
[...]

Er staat bijvoorbeeld niet iets van een tag bij?
links onderin bij de pop ups niet helaas bij het overige wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
iemand al bezig met de nieuwe update, zit net op utube live te kijken.

progen en brawler zien er echt wel vet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
P33R schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:44:
iemand al bezig met de nieuwe update, zit net op utube live te kijken.

progen en brawler zien er echt wel vet uit ;)
Wat is er nu eigenlijk nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
harmz schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:42:
[...]

Wat is er nu eigenlijk nieuw?
http://socialclub.rocksta...g-to-gta-online-next-week

meer dan dit zal het niet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Shiiiiiiiiiit. Heb ik net al mijn geld verbrast aan een Osiris en een Stirling, komen ze met wéér een super...
Dat wordt veel heisten de komende dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
!WARNING!

eenmailig 25% korting tussen 8 en 15 juli op je eerste aankoop bij legendary motorsport!

ik neem de duurste :+

let op de voorwaarden:

To help get you into one of their new vehicles, the esteemed salesmen at Legendary Motorsport are offering a one-time 25% REBATE on your next qualifying purchase this week (July 8th – 15th). All you need to do to qualify for this special limited-time offer is have your email address registered and verified with the Rockstar Games Social Club, be a member of the Rockstar Games Mailing List and join a Crew. The cash from the Legendary Motorsport rebate will be deposited in your in-game Maze Bank account by Sunday, July 19th. To fulfill these requirements, login to your Social Club profile. If your profile already meet these three requirements, just visit Legendary Motorsport in-game and purchase your new ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrimpyRex schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:26:
Als je net begonnen bent (gezien je vraagstelling) dan lijkt de kans me groot dat je een laag level hebt en dat hosts je kicken of gefrustreerd cancellen omdat ze geen goede crew bij elkaar krijgen. Als je de level 50 nog niet gepasseerd bent is het gewoon moeilijk om heists te joinen. Tot level 40-45 sowieso niet heel handig om heists te doen omdat je nog niet voldoende armor unlocked hebt.
Zelf kick ik randoms als hun level laag is, dat heeft bijna nooit nut, zelf op easy niet, en het is alleen maar frustrerend voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
P33R schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:21:
!WARNING!

eenmailig 25% korting tussen 8 en 15 juli op je eerste aankoop bij legendary motorsport!

ik neem de duurste :+

let op de voorwaarden:

To help get you into one of their new vehicles, the esteemed salesmen at Legendary Motorsport are offering a one-time 25% REBATE on your next qualifying purchase this week (July 8th – 15th). All you need to do to qualify for this special limited-time offer is have your email address registered and verified with the Rockstar Games Social Club, be a member of the Rockstar Games Mailing List and join a Crew. The cash from the Legendary Motorsport rebate will be deposited in your in-game Maze Bank account by Sunday, July 19th. To fulfill these requirements, login to your Social Club profile. If your profile already meet these three requirements, just visit Legendary Motorsport in-game and purchase your new ride.
Oké. Dus ik heb voor 15 juli 2,1 miljoen GT$ nodig... Any advice? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
Masegate schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:57:
[...]

Oké. Dus ik heb voor 15 juli 2,1 miljoen GT$ nodig... Any advice? :9
Ja deur op slot doen en gamen maar.... Lol

Ik ben vanavond en morgen heel de avond online. Laat maar weten als ik je kan helpen met een Job ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X73ImpalaCustom
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-11-2016
Progen T20 $2.200.000
Dinka Vindicator $630.000
Coquette $695.000
Brawler $715.000
Chino $225.000
nieuwe boot $1.750.000

Vergeleken met de vorige update valt het mee ;)

PSN: X73ImpalaCustom / Bonneville65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blingstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 13:01
Vreemde patch: een aantal auto's stonden in een andere garage, 2 zijn er helemaal verdwenen. Sadler en Asea, niet zo'n ramp, wel jammer.
Framerate is ook gezakt. Het liep altijd lekker op 60fps, maar nu heb ik de graphics al iets terug geschroefd en nog zie ik het zakken tot 50 (af en toe nog lager)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 16:10

Crew vs Crew TDM: aankomende zondag om 21:00

Beste crewleden van de PS4. Aankomende zondag gaan we weer eens los ten kosten van DMNL in een TDM.

Meer informatie en/of aanmelden

aankomende dagen zal ik dagelijks even spammen. Hiervoor alvast mijn excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Utoka schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:33:

Crew vs Crew TDM: aankomende zondag om 21:00

Beste crewleden van de PS4. Aankomende zondag gaan we weer eens los ten kosten van DMNL in een TDM.

Meer informatie en/of aanmelden

aankomende dagen zal ik dagelijks even spammen. Hiervoor alvast mijn excuses
Ah. Rematch!

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah spam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
Die modderbanden doen die het echt zoveel beter dan bv sport of high end? Of is net dat kleine beetje extra voor de pro racer. Qua grip voornamelijk. Stoeprand neuken doe ik niet...

Voor alle classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P33R schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:34:
Die modderbanden doen die het echt zoveel beter dan bv sport of high end? Of is net dat kleine beetje extra voor de pro racer. Qua grip voornamelijk. Stoeprand neuken doe ik niet...

Voor alle classes.
Het is dat extra beetje voor de pro racer. Hoewel Tuner banden hetzelfde effect hebben als offroad banden

Broughy1322 heeft er een video over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Kju schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:29:
[...]

Als je net begonnen bent (gezien je vraagstelling) dan lijkt de kans me groot dat je een laag level hebt en dat hosts je kicken of gefrustreerd cancellen omdat ze geen goede crew bij elkaar krijgen. Als je de level 50 nog niet gepasseerd bent is het gewoon moeilijk om heists te joinen. Tot level 40-45 sowieso niet heel handig om heists te doen omdat je nog niet voldoende armor unlocked hebt.
Zelf kick ik randoms als hun level laag is, dat heeft bijna nooit nut, zelf op easy niet, en het is alleen maar frustrerend voor iedereen.
Oke.. Ja ik ben inderdaad nog lang geen level 50. Wat raad je me aan om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
The Outlaw schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:08:
[...]

Het is dat extra beetje voor de pro racer. Hoewel Tuner banden hetzelfde effect hebben als offroad banden

Broughy1322 heeft er een video over

[video]
thx man dan ga ik toch voor de looks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 00:23
Omdat ik mijzelf dat vaak afvraag; wat doen jullie het meest als je online speelt? Ik doe vaak maar wat, maar heb het idee dat er nog meer in de game zit dan ik eruit haal. Dus, vooral races, heists, $$$ matches (snipers/stunters etc), missies, of trollen in freemode? Hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:33
CrimpyRex schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:18:
[...]

Oke.. Ja ik ben inderdaad nog lang geen level 50. Wat raad je me aan om te doen?
Belangrijkste is denk ik vlieglessen en goed schieten. Dus, ga je vliegbrevet halen en veel survival doen (Boneyard is goed te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
CrimpyRex schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:18:
[...]

missies verdient snel daar bij leer je alles vliegen rijden schieten ik had zelf vandaag ruim 300.000 verdient ;)

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Nadat ik eergisteren niet kon inlogen i.v.m. playstation netwerk issue's.
Gisteren eindelijk eerste 2 set-up missie's van Fleeca Job gedaan, hopelijk vanavond de rest zodat ik m'n armored car kan gaan kopen nu dat we een korting krijgen. (inmiddels 330K gespaard en lvl 31)

Nog steeds op zoek naar iemand die ook driving skill will increase en 50/50 win sessie met drag race wil houden?

[ Voor 40% gewijzigd door garrow op 09-07-2015 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:53

OzzieMann

PSN: OzzieMann

[PS4]Vrijdagavond raceplaylistjes

Morgenavond vanaf uurtje of 2100 wil ik FF wat playlistjes (normale races) hosten om zowel de T20 en de Brawler eens lekker uit te proberen. Heb je die niet? Geen probleem, speel je gewoon met een andere auto!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:22
garrow schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:26:
Gisteren eindelijk eerste 2 set-up missie's van Fleeca Job gedaan, hopelijk vanavond de rest zodat ik m'n armored car kan gaan kopen nu dat we een korting krijgen. (inmiddels 330K gespaard en lvl 31)

Nog steeds op zoek naar iemand die ook driving skill will increase en 50/50 win sessie met drag race wil houden?
Vanmiddag ben ik wel online en wil je wel helpen.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

patricks8 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:52:
[...]

Vanmiddag ben ik wel online en wil je wel helpen.
Helaas moet ik overdag echt geld verdienen....dus alleen in de avonden beschikbaar.
vanavond beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
garrow schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:06:
[...]

Helaas moet ik overdag echt geld verdienen....dus alleen in de avonden beschikbaar.
vanavond beschikbaar?
Dat weet ik nog niet. Ik voeg je vanmiddag wel even toe op PSN en kan je zien of ik er vanavond ben ;)

Edit: PSN verzoek verzonden.

[ Voor 4% gewijzigd door patricks8 op 09-07-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
nickvanozzie schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:46:

Morgenavond vanaf uurtje of 2100 wil ik FF wat playlistjes (normale races) hosten om zowel de T20 en de Brawler eens lekker uit te proberen. Heb je die niet? Geen probleem, speel je gewoon met een andere auto!
T20 check,

verplicht je me nu toch de brawler aan te schaffen... ach maakt het kiezen gemakkelijker ;)

zullen wij btw het goede voorbeeld geven en proberen een start te maken met de onderlinge crew TDM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG

Ik kan helaas nog geen T20 of Brawler kopen (heb nu 336k), maar ik ben er wel bij als het me lukt om om 21:00 uur online te zijn.

Gisteren hebben we eigenlijk hetzelfde gedaan. Flink wat Super races gedaan. Ik had het idee dat ik met mijn Osiris de T20's goed kon bijhouden. Ik denk dat ze erg aan elkaar gewaagd zijn. Wat dat betreft is het dus geen ramp dat ik de T20 nog niet kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 14:33
Is die Brawler wat? Ziet er wel cool uit. Wel belachelijk duur trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garrow schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:26:

Als je goed kan tdm'en dan kan je best snel stijgen met levellen, zelfs als je de potjes verliest. Als je goed kan racen en je weet je lobbies goed te vullen kan je (als je de customs uitzet) ook snel ranken. Is dat allemaal niks voor je, ga dan lekker op je dooie gemak (want hoe langer je er over doet, hoe meer geld en hoe meer punten, ongeacht welke missie) missies doen, het liefst met minimaal en maximaal 4 man, bij voorkeur crew. Je kan ook een oproepje plaatsen, hier of op ons forum. Er zijn genoeg die nog willen ranken en missies willen doen, kwestie van afspreken dus :)
En lukt dat allemaal niet, let dan op op invites van in ieder geval NiQo90, klussertt, haikodelange, vuileharrie, Kjujay, OzzieMann, en a_manders en USP33RK3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
haiko en ik spelen vanavond zeker weer missies...

dus let ook op invites van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 10:33
Moet zeggen dat de voertuigen deze ronde erg tegenvallen buiten de T20 is de performance van de meeste om te huilen. De brawler is leuk maar iemand is vergeten het ding remmen te geven lijkt het wel

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Kju schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:10:
[...]

Als je goed kan tdm'en dan kan je best snel stijgen met levellen, zelfs als je de potjes verliest. Als je goed kan racen en je weet je lobbies goed te vullen kan je (als je de customs uitzet) ook snel ranken. Is dat allemaal niks voor je, ga dan lekker op je dooie gemak (want hoe langer je er over doet, hoe meer geld en hoe meer punten, ongeacht welke missie) missies doen, het liefst met minimaal en maximaal 4 man, bij voorkeur crew. Je kan ook een oproepje plaatsen, hier of op ons forum. Er zijn genoeg die nog willen ranken en missies willen doen, kwestie van afspreken dus :)
En lukt dat allemaal niet, let dan op op invites van in ieder geval NiQo90, klussertt, haikodelange, vuileharrie, Kjujay, OzzieMann, en a_manders en USP33RK3
Dat is duidelijk, echter zonder een bepaalde hoeveelheid unlocks/skills is races winnen (zelfs met customs off...maar hiervoor krijg je geen full lobby valt me op) er lastig...kan uiteraard ook aan mij skills liggen.
TDM, maar vooral survival & Stunter vs RPG/Sniper speel ik regelmatig.

Zal vanavond weer proberen jullie (Haikodelange en USP33RK) te joinen tijdens de missie's. (was afgelopen Maandag wel lachen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 00:23
garrow schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:00:
[...]

Dat is duidelijk, echter zonder een bepaalde hoeveelheid unlocks/skills is races winnen (zelfs met customs off...maar hiervoor krijg je geen full lobby valt me op) er lastig...kan uiteraard ook aan mij skills liggen.
TDM, maar vooral survival & Stunter vs RPG/Sniper speel ik regelmatig.

Zal vanavond weer proberen jullie (Haikodelange en USP33RK) te joinen tijdens de missie's. (was afgelopen Maandag wel lachen)
Gewoon heist finales joinen, op standje hard. Ik ben iets van level 33 en als je de finales voor de eerste keer doet krijg je een ton bonus. Dan gaat het wel snel. Sommige zijn bovendien leuk en niet zo moeilijk, zoals Series A en Humane. Levert je ook zonder bonus al snel 120k per keer op (altijd min. 20 percent van de taart willen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

P33R schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:43:
[...]

T20 check,

verplicht je me nu toch de brawler aan te schaffen... ach maakt het kiezen gemakkelijker ;)

zullen wij btw het goede voorbeeld geven en proberen een start te maken met de onderlinge crew TDM?
Wat mij betreft wel. Maar kan wederom alleen deze vrijdag avond nog deze week. Als er ook nog anderen uit onze poule online zijn wil ik best een schotje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

lordgandalf schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:35:
Moet zeggen dat de voertuigen deze ronde erg tegenvallen buiten de T20 is de performance van de meeste om te huilen. De brawler is leuk maar iemand is vergeten het ding remmen te geven lijkt het wel
Brawler is gemaakt om overal overheen te gaan, heeft dus geen remmen nodig. :P

Maar ik ben het overigens met je eens, dat ding rijdt echt ruk. Maar hij is zooooo cool ;)

Verder ben ik behoorlijk tevreden over de patch, zowel de T20 als de Blackfin rijden echt fantastisch. De brawler is extreem cool (vind ik), het gebrek aan remmen neem ik dan maar voor lief. De motor is echt kansloos traag en lelijk. Pimpbakken heb ik niets mee en heb ik verder ook niet naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:08:
[...]

Brawler is gemaakt om overal overheen te gaan, heeft dus geen remmen nodig. :P

Maar ik ben het overigens met je eens, dat ding rijdt echt ruk. Maar hij is zooooo cool ;)

Verder ben ik behoorlijk tevreden over de patch, zowel de T20 als de Blackfin rijden echt fantastisch. De brawler is extreem cool (vind ik), het gebrek aan remmen neem ik dan maar voor lief. De motor is echt kansloos traag en lelijk. Pimpbakken heb ik niets mee en heb ik verder ook niet naar gekeken.
Overal overheen valt zwaar tegen. De insurgent doet dat beter. Gisteren even in de Brawler van een andere tweaker gereden, leuk voor keer, maar niet iets in de garage waarvan ik zeg, nou die gaat daarvoor eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Masegate schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:58:
[...]

Ik kan helaas nog geen T20 of Brawler kopen (heb nu 336k), maar ik ben er wel bij als het me lukt om om 21:00 uur online te zijn.

Gisteren hebben we eigenlijk hetzelfde gedaan. Flink wat Super races gedaan. Ik had het idee dat ik met mijn Osiris de T20's goed kon bijhouden. Ik denk dat ze erg aan elkaar gewaagd zijn. Wat dat betreft is het dus geen ramp dat ik de T20 nog niet kan betalen.
Was leuk! En inderdaad het lijkt erop dat het gaat om de persoonlijke voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Pannekoek81 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:45:
[...]

Overal overheen valt zwaar tegen. De insurgent doet dat beter. Gisteren even in de Brawler van een andere tweaker gereden, leuk voor keer, maar niet iets in de garage waarvan ik zeg, nou die gaat daarvoor eruit.
Het was sarcastisch bedoeld, vandaar de :P. Ding rijdt inderdaad helemaal niet zo goed, het "MOET OVERAL OVERHEEN GAAN" was meer gericht op het uiterlijk van de auto ;) Toch houd ik hem in mijn garage, want hij ziet er gewoon te stoer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij de Brawler moet je ook gewoon niet remmen. Gas geven en kijken waar je uitkomt ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Wybo schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:09:
Bij de Brawler moet je ook gewoon niet remmen. Gas geven en kijken waar je uitkomt ;)
My point exactly! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Lekkere crewmates hebben we ook weer op PC. Rustig wat aan het rondrijden tot SKeijmel besluit met z'n maatje te gaan lopen schieten op me... Van je crew moet je het hebben? Als het even kan graag zsm uit de crew mikken, wat een onsportief gedrag zeg.

[ Voor 19% gewijzigd door BeefHazard op 09-07-2015 16:49 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
BeefHazard schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:48:
Lekkere crewmates hebben we ook weer op PC. Rustig wat aan het rondrijden tot SKeijmel besluit met z'n maatje te gaan lopen schieten op me... Van je crew moet je het hebben? Als het even kan graag zsm uit de crew mikken, wat een onsportief gedrag zeg.
Ik heb Combat-Falcon 2 maanden geleden ook al gemeld dat SKeijmel flink een nare ziekte zat te misbruiken als scheldwoord in-game tegen mij vanuit het niets. Totdat hij zag dat ik ook bij TweaksCrew zat, want daar schrok hij van.
Lijkt me inderdaad prima om nu wél een ban uit te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

kipusoep schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:54:
[...]

Ik heb Combat-Falcon 2 maanden geleden ook al gemeld dat SKeijmel flink een nare ziekte zat te misbruiken als scheldwoord in-game tegen mij vanuit het niets. Totdat hij zag dat ik ook bij TweaksCrew zat, want daar schrok hij van.
Lijkt mij ook een duidelijke situatie. Je moet daar sowieso niet mee schelden, al helemaal niet tegen clanmates. Misschien handig om een (beknopt) reglement op te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:12:
[...]

Lijkt mij ook een duidelijke situatie. Je moet daar sowieso niet mee schelden, al helemaal niet tegen clanmates. Misschien handig om een (beknopt) reglement op te stellen?
Lol, heb je de topicstart of de crewregels op de tweakscrewwebsite nooit gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

kipusoep schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:54:
[...]

Deze kerel is een grote fantast. en gebruikt hacks met zijn vriendjes en zet spawned allerlij onzin dingen op mijn hoofd. zodat ik niet meer kan lopen. perma ban hem maar trlolo waar hij zo lekker mij dreigt

En huilen over dingen die ik 2 maanden geleden nooit tegen hem gezegd heb. en ook nog doen alsof ik niet door had dat hij van GOT is lolol en daarna schrok, hoe naief is dit mannetje....
en ook nog huilen dat hij dood wordt geschoten online.
Jij ben wel een heel triest mannetje..........

[ Voor 80% gewijzigd door BruceLee op 09-07-2015 17:34 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BruceLee schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:28:
[...]

Deze kerel is een grote fantast. en gebruikt hacks met zijn vriendjes en zet spawned allerlij onzin dingen op mijn hoofd. zodat ik niet meer kan lopen. perma ban hem maar

en huilen over dingen die ik 2 maanden geleden nooit tegen hem gezegd heb.
Jij ben wel een heel triest mannetje
Over wie heb je het nu precies?

Anyway, ik stuur een PM naar Frozen, ik bemoei me niet met PC beleid tenzij niet anders kan. Als er niks gebeurt binnen een paar dagen, PM me en dan zal ik er iets aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
[...]

Deze kerel is een grote fantast. en gebruikt hacks met zijn vriendjes en zet spawned allerlij onzin dingen op mijn hoofd. zodat ik niet meer kan lopen. perma ban hem maar

en huilen over dingen die ik 2 maanden geleden nooit tegen hem gezegd heb.
Jij ben wel een heel triest mannetje

ik kan er ook niet aan doen dat je met kanker te maken hebt gehad.
beetje verstoppen achter een ziekte.....
Aan je typstijl te zien ben jij inderdaad meneer Keijmel. Goed, laten we dan even wat dingen voorop stellen: Ik ben geen hacker, nooit gebruikt, nooit gewild. Er zat wel degelijk een hacker in die lobby te kutten, daarom ben ik er net ook uit :). Wil je dat wel geloven? Ga vooral je gang. Joh, dan heb ik heus wel alles bij elkaar gehackt hoor :'). Het nodeloos killen en spawnrapen van crewmates is nogal onsportief en sneu. Daarom heb ik er idd melding van gemaakt omdat ik het een frustrerende ervaring vond. Ik nam er inderdaad aanstoot aan dat jij schijnbaar het soort persoon bent dat hele avonden volscheldt met ziektes. Ik heb zeker te maken gehad met kanker in mijn leven en ik vind het dan ook een erg trieste karaktertrek.

Edit: Ik zie dat je je reactie geëdit hebt. Daarom hierboven de uncut versie, waarin je onder andere een persoonlijke aanval maakt op mijn ervaring met kanker. Kap alsjeblieft met dit soort onzin.

Edit2: Omdat je het hebt over 'vriendjes', ik speelde alleen. Ik zou wel willen dat ik vriendjes had om mee te spelen!

[ Voor 10% gewijzigd door BeefHazard op 09-07-2015 17:37 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Ik had ff de verkeerde geqoute.
Mij boeit het helemaal niks ik hoef niemand te mailen of te PMen.
Deze user is gewoon heel zielig. ik kan er ook niks aan doen dat er bij hem iemand dood is aan kanker of wat dergelijks maar om dat nu te gaan gebruiken om iets voor elkaar te krijgen als het spelletje niet aankan.

[ Voor 72% gewijzigd door BruceLee op 09-07-2015 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:02
Hm dacht dat de cheaters weg waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Dat zal je toch verbazen. Heb vandaag in 4 sessies 2x een cheater gehad. Jammer, was eigenlijk waarom ik nu al meer dan een maand amper GTA heb gespeeld. Het verziekt echt elke sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

BeefHazard schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:48:
Nou als je dan toch zo onschuldig rondrijdt en niks doet, ga dan lekker in passive. als je het zo verschrikkelijk vind.

Het is wel dom om te gaan huilen dat erop je geschoten wordt in een game waarin iedereen rondloopt met uzis en miniguns. misschien is het toch je spelletje niet. misschien de sims ofzo?

[ Voor 16% gewijzigd door BruceLee op 09-07-2015 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
BruceLee schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:41:
[...]

Uou als je dan toch zo onschuldig rondrijdt en niks doet, ga dan lekker in passive. als je het zo verschrikkelijk vind.
Dat had ik inderdaad kunnen doen, maar daar had ik niet aan gedacht. In principe zou je crewmates toch moeten kunnen vertrouwen dat ze gewoon sportief doen en dat je lol met ze kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

BeefHazard schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:34:
[...]

Aan je typstijl te zien ben jij inderdaad meneer Keijmel. Goed, laten we dan even wat dingen voorop stellen: Ik ben geen hacker, nooit gebruikt, nooit gewild. Er zat wel degelijk een hacker in die lobby te kutten, daarom ben ik er net ook uit :). Wil je dat wel geloven? Ga vooral je gang. Joh, dan heb ik heus wel alles bij elkaar gehackt hoor :'). Het nodeloos killen en spawnrapen van crewmates is nogal onsportief en sneu. Daarom heb ik er idd melding van gemaakt omdat ik het een frustrerende ervaring vond. Ik nam er inderdaad aanstoot aan dat jij schijnbaar het soort persoon bent dat hele avonden volscheldt met ziektes. Ik heb zeker te maken gehad met kanker in mijn leven en ik vind het dan ook een erg trieste karaktertrek.

Edit: Ik zie dat je je reactie geëdit hebt. Daarom hierboven de uncut versie, waarin je onder andere een persoonlijke aanval maakt op mijn ervaring met kanker. Kap alsjeblieft met dit soort onzin.

Edit2: Omdat je het hebt over 'vriendjes', ik speelde alleen. Ik zou wel willen dat ik vriendjes had om mee te spelen!
ik vindt het schokkend dat je dingen moet verzinnen waarmee ik je vol gescheld zou hebben. wat helemaal niet zo is.

Nog even ter duidelijkheid. ( voor de andere gotters en mods zodat ze het hele verhaal hebben)

Het klopt wel dat ik 2 maanden geleden ofzo een keer 1x kanker heb geroepen de public chat niet eens tegen een persoon. maar dat jij je dat persoonlijk aan gaat trekken jongen daar kan ik niks aan doen. en dan een moderator ofzo van de crew Pmed prima ik heb die Mod toen ook precies het zelfde vertelt als wat hier nu staat. want hij had contact met mij opgenomen

Zie je zelf nu niet hoe belachelijk je bezig bent.
en ja ik schiet iedereen dood in public online multiplayer of je nou van got bent of niet.
of je moet toevallig af gaan spreken om met andere samen te spelen dan is het weer wat anders. dan roei je samen mensen uit.

Kom ik je 2 maanden later weer een keer tegen schiet ik je 5x dood en begin je weer daar over
(hier op het forum dan om voor elkaar te krijgen dat ik een ban uit de crew zou moetten krijgen want zon verhaaltje werkt wel).

en zeg je ingame: ik ga het zeggen en dan krijg je een perma ban.... :+ lachwekkend ben je

[ Voor 26% gewijzigd door BruceLee op 09-07-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:33
Wil iemand me nu op de PS3 helpen met de humane labs raid? Ik heb hier een gunner die ook gewoon uit de heli springt. :( PSN is TheFabianator

Edit: ondertussen ga ik gewoon verder met andere randoms.
Edti2: het is inmiddels gelukt.

[ Voor 32% gewijzigd door AMD1800 op 09-07-2015 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kju schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:24:
[...]

Lol, heb je de topicstart of de crewregels op de tweakscrewwebsite nooit gelezen?
Oeps, ik zat even niet op te letten en dacht dat ik in het topic van een andere crew zat... Excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BruceLee schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:58:
en ja ik schiet iedereen dood in public online multiplayer of je nou van got bent of niet.
eerste post van het topic
Afspraken binnen de crew

De crews zijn opgericht om gezellig met elkaar te gamen. Om dit mogelijk te maken zijn er dan wel een aantal afspraken waar iedereen zich aan dient te houden.

Zo vinden wij het niet meer dan normaal dat je geen crewleden gaat killen of andermans auto's slopen aangezien dit niet echt bijdraagt aan een goede sfeer.

[..]

Mocht het nu voorkomen dat je merkt dat een crewlid zich niet aan bovenstaande afspraken houd, meld dit dan bij de lieutenants. Deze zullen het desbetreffende lid hierop aanspreken. Bij herhaling volgen er mogelijk sancties.

[ Voor 101% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-07-2015 18:47 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka

[PS4] GOTP vs DMNL: TDM zondag 12 juli 21:00

update

De mappen die we gaan spelen zijn inmiddels bekend. Meedoen kan nog steeds als je durft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BruceLee schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:58:
[...]

ik vindt het schokkend dat je dingen moet verzinnen waarmee ik je vol gescheld zou hebben. wat helemaal niet zo is.

Nog even ter duidelijkheid. ( voor de andere gotters en mods zodat ze het hele verhaal hebben)

Het klopt wel dat ik 2 maanden geleden ofzo een keer 1x kanker heb geroepen de public chat niet eens tegen een persoon. maar dat jij je dat persoonlijk aan gaat trekken jongen daar kan ik niks aan doen. en dan een moderator ofzo van de crew Pmed prima ik heb die Mod toen ook precies het zelfde vertelt als wat hier nu staat. want hij had contact met mij opgenomen

Zie je zelf nu niet hoe belachelijk je bezig bent.
of je moet toevallig af gaan spreken om met andere samen te spelen dan is het weer wat anders. dan roei je samen mensen uit.

Kom ik je 2 maanden later weer een keer tegen schiet ik je 5x dood en begin je weer daar over
(hier op het forum dan om voor elkaar te krijgen dat ik een ban uit de crew zou moetten krijgen want zon verhaaltje werkt wel).

en zeg je ingame: ik ga het zeggen en dan krijg je een perma ban.... :+ lachwekkend ben je
Zoals Wybo terecht opmerkt is het niet de bedoeling om crew members in free roam te killen. Als je dat afgesproken hebt is dat wat anders.
Wat mij betreft is dit je enige waarschuwing. Bij een volgende klacht volgt een tijdelijke ban. Heb je daar moeite mee zoek een crew waar je wel die vrijheid hebt of let voortaan op wie je schiet.
Aan de rest die vraagt of ik gelijk kan bannen: ik weet niets van een eerdere waarschuwing en doe dat daarom nog niet.

Wie er nog behoefte aan heeft om hier over te discussiëren, open een topic op de website. Laat het hier verder rusten zodat je geen nieuwe en casual members afschrikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
[...]

Deze kerel is een grote fantast. en gebruikt hacks met zijn vriendjes en zet spawned allerlij onzin dingen op mijn hoofd. zodat ik niet meer kan lopen. perma ban hem maar trlolo waar hij zo lekker mij dreigt

En huilen over dingen die ik 2 maanden geleden nooit tegen hem gezegd heb. en ook nog doen alsof ik niet door had dat hij van GOT is lolol en daarna schrok, hoe naief is dit mannetje....
Jij ben wel een heel triest mannetje..........
Hier wil ik toch maar al te graag nog even op reageren, want ik word hier afgeschilderd als iemand die ik niet ben.

Ik heb nog nooit gehackt en er zijn genoeg crew leden die dat kunnen bevestigen. Dus dingen op je hoofd spawnen kan ik helaas niet bij je doen.
Je hebt dit wel degelijk tegen mij gezegd, waarom zou ik zoiets verzinnen?
Ik ben niet klein, dus noem me ook geen mannetje.
Huilen doe ik niet snel, vooral niet als ik online neergeknald zou worden.
Waarom zou ik triest zijn dan? Geloof mij; er zijn genoeg crew leden met wie ik heel veel leuke dingen op GTA:O heb gedaan, jij bent de enige die deze vreemde dingen over me zegt.
Wie is dan het trieste mannetje vraag ik je? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Nouja, ik ben er wel weer klaar mee. Besluit toch nog wat GTA te gaan doen maar bij m'n eerste tripje naar de ammunation is het wel weer raak. Dit keer wel in passive mode, maar dan besluit SKeijmel gewoon m'n auto aan gort te schieten zodra ik uitstap. Dit keer weer samen met z'n grote maatje Mr. nogiets-G. Passive mode omzeilt deze uiterst sportieve tweaker gewoon door een bounty op je hoofd te mikken zodat je niet meer passive kan zijn. Dan rolt hij met z'n Insurgent even over je heen om weer een killetje erbij te hebben. De hele chat staat overigens vol met geklaag over de praktijken van deze twee. Nouja, ik laat het er maar mooi bij. Ik pak een boek, een biertje en ik ga lekker op m'n nest liggen lezen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

BeefHazard schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:01:
Nouja, ik ben er wel weer klaar mee. Besluit toch nog wat GTA te gaan doen maar bij m'n eerste tripje naar de ammunation is het wel weer raak. Dit keer wel in passive mode, maar dan besluit SKeijmel gewoon m'n auto aan gort te schieten zodra ik uitstap. Dit keer weer samen met z'n grote maatje Mr. nogiets-G. Passive mode omzeilt deze uiterst sportieve tweaker gewoon door een bounty op je hoofd te mikken zodat je niet meer passive kan zijn. Dan rolt hij met z'n Insurgent even over je heen om weer een killetje erbij te hebben. De hele chat staat overigens vol met geklaag over de praktijken van deze twee. Nouja, ik laat het er maar mooi bij. Ik pak een boek, een biertje en ik ga lekker op m'n nest liggen lezen :Y)
Probleem is opgelost. Bij verdere klachten: DM

[ Voor 7% gewijzigd door Frozen op 09-07-2015 20:27 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb me opnieuw aangemeld voor de PS4-crew. Ik was vanaf het begin lid, maar had de berichtjes gemist dat ik m'n PSN op zichtbaar moest zetten. Ik ben al 3 maanden geleden gekickt! }:O
Dus meld ik me opnieuw aan. Ik zal m'n progress wel kwijt zijn, maar dat zij zo.

Als ik er weer bij zou mogen horen, zou dat top zijn! d:)b

Even een hint hoe ik m'n psn zichtbaar maak is ook welkom... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 21:45:
Ik heb me opnieuw aangemeld voor de PS4-crew. Ik was vanaf het begin lid, maar had de berichtjes gemist dat ik m'n PSN op zichtbaar moest zetten. Ik ben al 3 maanden geleden gekickt! }:O
Dus meld ik me opnieuw aan. Ik zal m'n progress wel kwijt zijn, maar dat zij zo.

Als ik er weer bij zou mogen horen, zou dat top zijn! d:)b

Even een hint hoe ik m'n psn zichtbaar maak is ook welkom... :)
Geaccepteerd. Welkom terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10

Ben erbij,
heb wel weer eens zin in een Crew-uitje :+

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Zal er vanavond ook bij zijn om de T20 verder te testen :9~ O+

[ Voor 7% gewijzigd door WFG op 10-07-2015 11:29 ]

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
ik join hem later mensen, is wat tussen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Ik ga een weekendje weg, kan er dus helaas niet bij zijn met mijn T20 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze is ook leuk om te rijden op Fort Zancudo http://rsg.ms/2018d47 van Evil Tuinhek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik heb minimaal 8 spelers nodig voor vanavond. Max 16 kunnen er meedoen. Ik hoop op een volle bak!

Tot vanavond 21:00 uur.

Osiris VS T20 tested by OzzieMann

[ Voor 7% gewijzigd door OzzieMann op 10-07-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
nickvanozzie schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:17:
[...]

Ik heb minimaal 8 spelers nodig voor vanavond. Max 16 kunnen er meedoen. Ik hoop op een volle bak!

[video]
Je rondje in de Osiris was sneller geweest als je die lantaarnpaal niet had gekust. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag dubbel RP met TDM en dubbel cash bij races

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3GcYVLX.jpg

En de betting staat standaard op 1000 dollar dus pas op dat je niet onnodig geld kwijt raakt.

[ Voor 11% gewijzigd door Kju op 10-07-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Kju schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:55:
Vandaag dubbel RP met TDM en dubbel cash bij races

[afbeelding]

En de betting staat standaard op 1000 dollar dus pas op dat je niet onnodig geld kwijt raakt.
Was wel even lekker cashen ja, na aankoop van mijn T20 eerder vandaag. En jeuh ik ben level 100 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik ben momenteel op vakantie dus ik zal niet online zijn op GTA pc, wel heb ik langzaam internet. Bij problemen/vragen kan je me gewoon een DM sturen, dat is geen enkel probleem. Of je stuurt me een mailtje.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka

GOTP vs DMNL tdm zondag 12 21:00

Er is weer een update geplaatst op het forum. Meedoen kan nog steeds als is het alleen om de dubbele rp mee te pakken

Aanmelden/uitlachen/informatie kan allemaal hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
nickvanozzie schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:17:
[...]

[video]
Je vergeet de belangrijkste auto, waardeloze test weer..... B) :Y)
Pagina: 1 ... 150 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com