BeefHazard schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:34:
[...]
Aan je typstijl te zien ben jij inderdaad meneer Keijmel. Goed, laten we dan even wat dingen voorop stellen: Ik ben geen hacker, nooit gebruikt, nooit gewild. Er zat wel degelijk een hacker in die lobby te kutten, daarom ben ik er net ook uit

. Wil je dat wel geloven? Ga vooral je gang. Joh, dan heb ik heus wel alles bij elkaar gehackt hoor

. Het nodeloos killen en spawnrapen van crewmates is nogal onsportief en sneu. Daarom heb ik er idd melding van gemaakt omdat ik het een frustrerende ervaring vond. Ik nam er inderdaad aanstoot aan dat jij schijnbaar het soort persoon bent dat hele avonden volscheldt met ziektes. Ik heb zeker te maken gehad met kanker in mijn leven en ik vind het dan ook een erg trieste karaktertrek.
Edit: Ik zie dat je je reactie geëdit hebt. Daarom hierboven de uncut versie, waarin je onder andere een persoonlijke aanval maakt op mijn ervaring met kanker. Kap alsjeblieft met dit soort onzin.
Edit2: Omdat je het hebt over 'vriendjes', ik speelde alleen. Ik zou wel willen dat ik vriendjes had om mee te spelen!
ik vindt het schokkend dat je dingen moet verzinnen waarmee ik je vol gescheld zou hebben. wat helemaal niet zo is.
Nog even ter duidelijkheid. ( voor de andere gotters en mods zodat ze het hele verhaal hebben)
Het klopt wel dat ik 2 maanden geleden ofzo een keer
1x kanker heb geroepen de public chat niet eens tegen een persoon. maar dat jij je dat persoonlijk aan gaat trekken jongen daar kan ik niks aan doen. en dan een moderator ofzo van de crew Pmed prima ik heb die Mod toen ook precies het zelfde vertelt als wat hier nu staat. want hij had contact met mij opgenomen
Zie je zelf nu niet hoe belachelijk je bezig bent.
en ja ik schiet iedereen dood in public online multiplayer of je nou van got bent of niet.
of je moet toevallig af gaan spreken om met andere samen te spelen dan is het weer wat anders. dan roei je samen mensen uit.
Kom ik je 2 maanden later weer een keer tegen schiet ik je 5x dood en begin je weer daar over
(hier op het forum dan om voor elkaar te krijgen dat ik een ban uit de crew zou moetten krijgen want zon verhaaltje werkt wel).
en zeg je ingame: ik ga het zeggen en dan krijg je een perma ban....

lachwekkend ben je
[
Voor 26% gewijzigd door
BruceLee op 09-07-2015 18:12
]