Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zelf ben ik voorstander van andere tijden, tussen 19:00 en 22:00 ofzo :) (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-09 16:19
Als er trouwens nog PS3 spelers hier op het forum kijken op zoek naar activiteiten. We hebben een PM-groep met daarin enkele actieve leden. Mocht je daarbij willen, stuur me ff een PM en ik voeg je toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
harmz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:07:
Wie heeft er zin om de criminal mastermind challenge te gaan doen? Ik zoek nog 3 man. En ik ben elke avond na 11en online. Soms wat eerder.

Edit. PS4
Met jou doe ik niet mee na gisteren..... 5 keer de Final Heist doen van de Prison Break en nog steeds geen succes :D :D

Oh ja: PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Christian schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:43:
[...]

Met jou doe ik niet mee na gisteren..... 5 keer de Final Heist doen van de Prison Break en nog steeds geen succes :D :D

Oh ja: PS4
5 keer? :o ;)
uiteindelijk wel gehaald?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
Ricloo86 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:09:
[...]

5 keer? :o ;)
uiteindelijk wel gehaald?
Ik ben om 23:00 maar naar bed gegaan :+
Was voor de mij de 1e keer dat ik de pilot was,
moet zeggen, weer een aantal dingen bijgeleerd:
- nooit meer doelloos achter de jager aanvliegrn, voor je het weet ben je buiten bereik
- uitkijken met vliegen over de gevangenis :(
- en zorg ervoor dat je goed communiceert als je gaat landen >:)

Ach, vanavond maares een spelen als demoliotion-man :9

ohh, en nee (nog) niet gehaald :O

[ Voor 3% gewijzigd door goherjo op 24-06-2015 10:10 . Reden: vraag beantwoord ]

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
goherjo schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:03:
[...]

- nooit meer doelloos achter de jager aanvliegrn, voor je het weet ben je buiten bereik

Demo-man is super saai...... maar ja dat is het vliegen ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:22
[...]

Ik wil wel vliegen in de final hoor :)

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
[...]

Wij dachten sneaky te doen in die Prison, maar dat heeft erg weinig effect hahaha

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
niet landen op het vliegveld maar direct buiten de gevangenis deuren op de weg, scheelt ook een boel cops en risico heb ik zo juist vernomen. om het voor de pilot toch nog wat uitdagender te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
P33R schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:42:
niet landen op het vliegveld maar direct buiten de gevangenis deuren op de weg, scheelt ook een boel cops en risico heb ik zo juist vernomen. om het voor de pilot toch nog wat uitdagender te maken.
Dat is met name om de ELite challenge te halen noodzakelijk en dat moet ik dan wel oefenen in een private sessie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

-Bas schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:27:
Ik snap dat jullie er het voordeel er misschien niet helemaal van inzien. Het is echter zo dat er totaal geen leiderschap is in de PC crew en er wordt niets georganiseerd.

Er lopen veel mensen in de free-roam andere eigen crewleden te hunten. Nu is er een groep Tweakers (van een man of 30) die daar een beetje klaar mee waren. Zodoende is er een nieuwe Crew opgericht voor alleen PC gamers die serieus, met een headset, willen gamen.
Onzin, net als je andere post.

Een nieuwe crew maken omdat in dit topic alles door elkaar loopt?
Ik heb vorige week 10 mensen gepromoot. Als ik of sato vraag: wie moeten we promoten, dan zegt niemand "ik". Tja, dan kan ik ook niet veel doen he. :)

Verder als ik vraag "wie lopen er dan te hunten", dan is het van: " jaa iemand waarvan z'n naam begint met een [letter]". Dan kan ik ook niet kicken he. :)

Volgens mij kunnen nu een hoop mensen events organiseren, dus daar ligt het ook niet aan.

Ofwel, ik vind jullie argumenten een beetje onzin, maar als je graag een andere crew wilt starten: prima. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patricks8 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:04:
[...]

Dat is met name om de ELite challenge te halen noodzakelijk en dat moet ik dan wel oefenen in een private sessie :P
Zet de heli naast de gevangenis. Kan op de parkeerplaats al van de gevangenis. Stap daarin. Het vliegtuig land je op een eiland (kan de politie auto moeilijk komen, er is geen pontje aanwezig). Heli ernaast en hop weer weg. De heli land en stijgt makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, demolition en pilot zijn de belangrijkste taken in die prison heist. Btw je kunt ook een kuruma voor de prison parkeren en de demoliton kan ook locken op mennekes in de prison :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:53:
lol, demolition en pilot zijn de belangrijkste taken in die prison heist. Btw je kunt ook een kuruma voor de prison parkeren en de demoliton kan ook locken op mennekes in de prison :)
Ho ho demolition was niet het probleem hè

Dat was ik namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannekoek81 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:50:
[...]

Zet de heli naast de gevangenis. Kan op de parkeerplaats al van de gevangenis. Stap daarin. Het vliegtuig land je op een eiland (kan de politie auto moeilijk komen, er is geen pontje aanwezig). Heli ernaast en hop weer weg. De heli land en stijgt makkelijker
das een goeie tip! Die wist ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:58:
[...]

das een goeie tip! Die wist ik nog niet.
De gevangenis kan je vrij snel doorheen. Vaak gaat het daarna mis.

De heli schiet de parkeerplaats leeg, land. Bewaker en de 2 gevangenen stappen uit het busje en stappen in de heli. Opstijgen en weg. De heli is vrij snel dus ook kom je makkelijk weg van de politie daardoor. Genoeg eilandjes die groot genoeg zijn om het vliegtuig op te droppen. Alle tijd dan om in te stappen. Enige wat er kan komen zijn politie heli's, maar als het goed is de afstand tussen jou en de politie heli vrij groot doordat de buzzard snel is.

Hoe dan ook, zo hebben wij de prison break heist mastermind challenge gedaan. Minste risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Pannekoek81 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:50:
[...]

Welk eiland dan? Ik weet zo niet welk eiland daar geschikt voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 12:20

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
patricks8 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:03:
[...]

Er is een eiland vlak voor de kust als je vanaf de steengroeve naar de zee vliegt. Het eiland is schuin en het handigste is om bergop te landen en bergaf op te stijgen, dan kom je vanaf de noordoostelijke kant aanvliegen (van zee dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patricks8 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:03:
[...]

Eiland bij de Palmer Power Station kan wel. Die naast Davis Quartz (steengroeve) zit is ook geschikt dacht ik.

Edit: Fdisk was me voor. Hij was ook onze piloot :+

[ Voor 25% gewijzigd door Pannekoek81 op 24-06-2015 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks, die info kan ik goed gebruiken! Alleen kijken wanneer de rest van team PRUTS het weer wil proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Laatst online: 22:53
Het lijkt me leuk om gta 5 online te gaan spelen, en wel op de xbox 360. Is dit nog enigszins een levende server, qua tweakscrew?

En heeft iemand nog tips voor leuke andere crews, in het geval er voor deze console weinig mensen meer online zijn?

status: utp kabel besteld, kijk nu naar een cheapo headsetje, en nog Xbox live gold bestellen straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:56
Pannekoek81 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:03:
[...]

De gevangenis kan je vrij snel doorheen. Vaak gaat het daarna mis.

De heli schiet de parkeerplaats leeg, land. Bewaker en de 2 gevangenen stappen uit het busje en stappen in de heli. Opstijgen en weg. De heli is vrij snel dus ook kom je makkelijk weg van de politie daardoor. Genoeg eilandjes die groot genoeg zijn om het vliegtuig op te droppen. Alle tijd dan om in te stappen. Enige wat er kan komen zijn politie heli's, maar als het goed is de afstand tussen jou en de politie heli vrij groot doordat de buzzard snel is.

Hoe dan ook, zo hebben wij de prison break heist mastermind challenge gedaan. Minste risico.
Nice! Deze kende ik ook nog niet :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prutser present ;)
Iemand nog een gouden tip voor trash truck.. dat is eigenlijk de enige missie waarvan ik denk (lees: weet :+ ) van "dat kan mis gaan". Als andere missies mis gaan komt het door pech..

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 10:33
Wat ik deed met mijn crew is met de garbage truck een pad blokkeren en de chaffeur en passagier nemen die zijde voor hun rekening en de gene die de bags verzamelen die kijken naar de andere ingangen

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:47:
Als andere missies mis gaan komt het door pech..
Nee dan komt dat door gepruts! Andere setups mogen\kunnen niet misgaan. De Hydra-setup kan een beetje chaotisch zijn, maar mag eigenlijk ook geen probleem opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
Prutser present ;)
Iemand nog een gouden tip voor trash truck.. dat is eigenlijk de enige missie waarvan ik denk (lees: weet :+ ) van "dat kan mis gaan". Als andere missies mis gaan komt het door pech..
weet je toch? Gewoon die gekke engels man vragen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 07:56
Prutser present ;)
Dit idd:
lordgandalf schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:50:
Wat ik deed met mijn crew is met de garbage truck een pad blokkeren en de chaffeur en passagier nemen die zijde voor hun rekening en de gene die de bags verzamelen die kijken naar de andere ingangen
Bij de benzinepomp de boel eerst even opblazen en dan achteruit een stukje inrijden vanaf de uitrit van LSC gezien(zodat je daar tegenaan kijkt. Vervolgens staat één met z'n rug tegen de vuilniswagen en de pomp en kan daardoor niet van die kant geraakt worden, de andere is verantwoordelijk voor die kant waar de eerste met de rug naar toe staat :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou over dat stukje maak ik me niet zo druk. Het gaat meer om op een veilige(re) manier te rijden vanaf de bezinepomp naar het einde in de warehouse. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prutser present ;)
- Degene die rijdt geeft aan wanneer de rest eruit kan.
- De persoon naast de chauffeur geeft dekking
- De andere 2 gaan de zakken pakken
- Blokkeer een weg naar de zakken, geeft de tilmensen meer rust.

Bij de benzine pomp, als je voor de benzine pomp staat, gekeken vanaf de customs daar. Rij eens naar rechts en gelijk die weg links. Dan zit er na een paar meter een klein steegje. Zet daar de vrachtwagen in met de neus naar de weg, dan staat de achterkant dus bij de pomp. Zit nog een beton blok tussen. Laat 1 persoon alle zakken pakken en de rest schiet. Pas op voor de benzine pompen.

En gas op de lolli. Niet nadenken, gewoon blijven rijden en de achterste 2 open het menu voor koekies en vul op tijd bij. Dat menu kan gewoon open blijven als het nodig is.

Verder schieten maar vanaf die positie. De kerel naast de chauffeur schiet lekker naar voren als nodig is.

[ Voor 3% gewijzigd door Pannekoek81 op 24-06-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pannekoek81 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:02:
[...]

- Degene die rijdt geeft aan wanneer de rest eruit kan.
- De persoon naast de chauffeur geeft dekking
- De andere 2 gaan de zakken pakken
- Blokkeer een weg naar de zakken, geeft de tilmensen meer rust.

Bij de benzine pomp, als je voor de benzine pomp staat, gekeken vanaf de customs daar. Rij eens naar rechts en gelijk die weg links. Dan zit er na een paar meter een klein steegje. Zet daar de vrachtwagen in met de neus naar de weg, dan staat de achterkant dus bij de pomp. Zit nog een beton blok tussen. Laat 1 persoon alle zakken pakken en de rest schiet. Pas op voor de benzine pompen.

En gas op de lolli. Niet nadenken, gewoon blijven rijden en de achterste 2 open het menu voor koekies en vul op tijd bij. Dat menu kan gewoon open blijven als het nodig is.

Verder schieten maar vanaf die positie. De kerel naast de chauffeur schiet lekker naar voren als nodig is.
Dat van dat steegje kende ik nog niet. Die gaan we sowieso proberen.

Wat ik laatst aan voor mij opmerkelijks tegenkwam is in de setup van prison break waar je op het schip de casco moet "ophalen" 1 persoon vanaf het platform tegenover de boot naar de containers op de boot kan springen met een parachute. De andere persoon wacht gewoon op een "veilige" afstand. Een paar seconden later cutscene en je zit beiden in de auto op weg naar de drop. Het is niet de meest gevaarlijke missie maar het maakt de uitvoering wel een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Kju schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:38:
[...]

Wat ik laatst aan voor mij opmerkelijks tegenkwam is in de setup van prison break waar je op het schip de casco moet "ophalen" 1 persoon vanaf het platform tegenover de boot naar de containers op de boot kan springen met een parachute. De andere persoon wacht gewoon op een "veilige" afstand. Een paar seconden later cutscene en je zit beiden in de auto op weg naar de drop. Het is niet de meest gevaarlijke missie maar het maakt de uitvoering wel een stuk sneller.
Zo deed ik die casco altijd al :) Het is alleen wel een risico met de parachute op tijd open te krijgen. Bij mij

[ Voor 5% gewijzigd door patricks8 op 24-06-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patricks8 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:39:
[...]

Zo deed ik die casco altijd al :)
Ik heb die kant van de setup maar 2 keer gedaan dus ik ben n00b :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat steegje (zoek voor de zekerheid even op in free roam), werkt super makkelijk. Enige risico dan nog als degene die de zakken pakt te dicht bij de pomp komt te staan als die per ongeluk kapot gaat. Daar even nog op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pannekoek81 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:41:
[...]

Dat steegje (zoek voor de zekerheid even op in free roam), werkt super makkelijk. Enige risico dan nog als degene die de zakken pakt te dicht bij de pomp komt te staan als die per ongeluk kapot gaat. Daar even nog op letten.
De benzinepomp blazen we daarom maar even vooraf op wanneer we aan komen rijden, dan is dat risico er niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Te gevaarlijk! Heb al eens gezien dat de parachute niet wilde openen en dan is t klaar....
Route over t schip is echt peanuts, als je daar doodgaat dan kun je beter gelijk stopppen met de CMC.

Wat wel handig is om direct t spoor op te gaan met de casco, geen last van de politie en npc's. Alleen af en toe opletten voor de treintjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:46:
[...]

Te gevaarlijk! Heb al eens gezien dat de parachute niet wilde openen en dan is t klaar....
Route over t schip is echt peanuts, als je daar doodgaat dan kun je beter gelijk stopppen met de CMC.

Wat wel handig is om direct t spoor op te gaan met de casco, geen last van de politie en npc's. Alleen af en toe opletten voor de treintjes :)
Zodra je de casco hebt, niet meer schieten, dan is er geen/amper politie. Gewoon gas erop en alles ontwijken. Scheelt best wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Gewoon met de wagen door de woestijn dan heb je haast geen politie meer zolang je van de weg af blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordgandalf schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:49:
Gewoon met de wagen door de woestijn dan heb je haast geen politie meer zolang je van de weg af blijft
Woestijn ligt niet echt in buurt bij de docks?. t spoor wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even herhalen. Voor een aantal is de vakantie nog veel eerder begonnen dan ik had ingeschat..
Kju schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:34:

28-06-2015 GOTP VS DMNL: RACEN

Beste crew members,

Voordat we de vakantieperiode ingaan doen we in ieder geval nog een crew vs crew. Op zondag 28 juni zullen wij om 21.00 uur racen tegen DMNL. Wij hebben 8 deelnemers nodig plus 2 reserve.

Meld je aan in dit topic. Deelname zal als volgt worden bepaald:
– Degenen die aan de Tweakscrew Race Competition hebben meegedaan krijgen voorrang. Competition deelnemers dienen zich wel uiterlijk op 21 juni aan te melden om voorrang te kunnen krijgen.
– Non-competitie aanmeldingen doen mee naar volgorde van aanmelding voor zo ver er nog plek is

Tracks & details:
– Meer info volgt

Deelnemers:
- Niqo
- LogWFG
- Markies1620
- X73ImpalaCustom
- ButsMG

Weet niet zeker:
- Pinas

Reserve:
- Kjujay
- Arno

We hebben de mogelijkheid om op een maandagavond nog een crew vs crew TDM te spelen tegen 1 of meer crews. Lijkt het je leuk, laat het dan gelijk ook hier weten.
Peiling TDM deelname:
- Kjujay
- Niqo
- vuileharrie
- Arno
- Ozzieman

Nogmaals: aanmelden en overleg in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Kju schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:08:
Even herhalen. Voor een aantal is de vakantie nog veel eerder begonnen dan ik had ingeschat..

[...]
Schrijf mij maar op Kju. Wij gaan zondag op tijd thuis zijn, zodat de Kids uiterlijk 8 uur op bed liggen. Dan kan ik dus om 21:00 aanwezig zijn.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Masegate schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:30:
[...]

Schrijf mij maar op Kju. Wij gaan zondag op tijd thuis zijn, zodat de Kids uiterlijk 8 uur op bed liggen. Dan kan ik dus om 21:00 aanwezig zijn.
Lol. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

A1ex schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:35:
Zelf ben ik voorstander van andere tijden, tussen 19:00 en 22:00 ofzo :) (PS4)
En voor Fifa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jertyrano
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:35

Jertyrano

PSN: Jertyrano

Harmz24, Miuras-zijn-Cool en ik (Jertyrano) zoeken nog een 4e speler om de Criminal Mastermind challenge mee te gaan doen. We zijn van plan vooral vanaf een uur of 22.00 te gaan spelen. (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Prutser present ;)
de vuilnis wagen op de goede plek parkeren maakt het al een stuk makkelijker, iedereen uitstappen en niet lui in de truck blijven zitten. als je dat doet vind ik hem erg makkelijk

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

[...]

je kan de jet min of meer sturen door een rondje te vliegen tot je weer achter hem vliegt, als jij achter hem vliegt en een rondje maakt dan maakt die piloot ook een rondje. als je het goed doet kan je hem heel gemakkelijk bij het meer in de buurt houden.

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-03 10:35
Je kan de jet gewoon "sturen" door niet recht achter hem te vliegen maar links/rechts achterhem. Ga jij wat links achterhem vliegen, dan gaat hij rechtsom proberen achter je te komen, en omgekeerd.

PSN: massis87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
De jet sturen is easy peasy gewoon inderdaad links en rechts van de jet vliegen no problems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldjanssen
  • Laatst online: 05-08 11:37
Ben ook begonnen met het organiseren van heist. Dit weekend toch eens bekende optrommelen voor de prison break te doen. In een eerdere poging gingen ze elkaar van de weg af rijden en probeerden ze iedereen omver te rijden op het vliegveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Het vliegveld stukje is gewoon veel coordineren vertel de piloot dat hij moet gaan landen en omdraaien zodat deze klaar staat denoods laat het vertellen welke kant de deur zit van het vliegtuig zodat je daar niet over hoeft na te denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Voor de gene geïnteresseerd in de hoe de CMC ons is verlopen gisteravond. Hier een korte samenvatting:http://tweakscrew.net/for...py-peer/page/4/#post-5159

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
patricks8 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:20:
Voor de gene geïnteresseerd in de hoe de CMC ons is verlopen gisteravond. Hier een korte samenvatting:http://tweakscrew.net/for...py-peer/page/4/#post-5159
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:47
patricks8 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:20:
Leuk stukkie. Jammer dat dit op de PS4 is en ik nog met een PS3 zit. :P

Tip wat betreft het vliegtuig. Als je richting het vliegtuig gaat, gaat er een zichtbare timer lopen. Als je zorgt dat de timer pas weg gaat als je tijd bijna op is, dan heb je een stuk minder (of geen) straaljagers op je dak. Dit betekent dus dat je rond blijft cirkelen bij die grote mast die je tegenkomt op weg naar het vliegveld van Sandy Shores. Zorg er voor dat je als n idioot richting t gele puntje gaat als er ongeveer 30 seconden over zijn.

Overigens, heeft iemand anders dit ook wel eens geprobeerd? Ik zie zelf nooit dat anderen het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je aan de oostelijke kant (thv humane labs) blijft vliegen en dan om de alamo sea dan blijft de timer lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

AMD1800 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 20:00:
[...]

...

Overigens, heeft iemand anders dit ook wel eens geprobeerd? Ik zie zelf nooit dat anderen het doen.
Mijn tactiek als piloot is wachten op het vliegveld totdat de timer net genoeg ruimte laat om heen te vliegen. Je kunt rustig een paar minuten wachten met opstijgen, scheelt een hoop gedoe met straaljagers. Het rond vliegen om de paal die je tegenkomt is ook een goede tactiek, zelfde effect.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

Vanavond om 20.00 gaan we oefenen voor de crew vs crew van morgen. Ook meedoen? Let op invites van mij of Markies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
WFG schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 23:07:
[...]

Mijn tactiek als piloot is wachten op het vliegveld totdat de timer net genoeg ruimte laat om heen te vliegen. Je kunt rustig een paar minuten wachten met opstijgen, scheelt een hoop gedoe met straaljagers. Het rond vliegen om de paal die je tegenkomt is ook een goede tactiek, zelfde effect.
Die tactiek paste ik ook altijd toe. Alleen als er langzamer door de Prison heen gelopen wordt, heb je toch dat je de jets achter je aan krijgt. Maar gisteravond hebben we geen problemen gehad met deze heist. Nu nog 3 te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
The Outlaw schreef op zondag 28 juni 2015 @ 17:49:
Is de crew vs crew ergens te bekijken vanavond?
Vermoedelijk via ozzi zijn twitch account...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Volgens mij doet ozzie niet mee. Ik zal vanavond wel twitch aan zetten om een verslag te doen van de achterhoede :p

http://www.twitch.tv/mrgorepig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

Vanavond rond 19:45 zal ik weer een oefensessie hosten voor de crew vs crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27
WFG schreef op zondag 28 juni 2015 @ 18:56:
Vanavond rond 19:45 zal ik weer een oefensessie hosten voor de crew vs crew.
Top, doe mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Utoka schreef op zondag 28 juni 2015 @ 18:19:
Volgens mij doet ozzie niet mee. Ik zal vanavond wel twitch aan zetten om een verslag te doen van de achterhoede :p

http://www.twitch.tv/mrgorepig
Leuk, zal gaan kijken :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:49
Rockstar game services are unavailable right now....

Had ik vanmiddag ook al last van, maar nu kom ik er helemaal niet meer op. Zijn er meer die dat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 12:49
Pinas schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:54:

Had ik vanmiddag ook al last van, maar nu kom ik er helemaal niet meer op. Zijn er meer die dat hebben?
is de laatsten uren echt een ramp heel het spel is glitchy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

Pinas schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:54:

Jup, hier ook veel problemen.

Edit: Wegens de problemen met Rockstar game servers hebben we besloten de crew v crew uit te stellen. Ondervoorbehoud naar volgende week.

[ Voor 19% gewijzigd door WFG op 28-06-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
WFG schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:08:
[...]

Jup, hier ook veel problemen.

Edit: Wegens de problemen met Rockstar game servers hebben we besloten de crew v crew uit te stellen. Ondervoorbehoud naar volgende week.
Godverdomme voor niks vroeg terug gekomen van vakantie! Klote R*! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

Masegate schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:59:
[...]

Godverdomme voor niks vroeg terug gekomen van vakantie! Klote R*! ;)
+1 voor toewijding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
DMNL heeft bevestigd dat ze zondag kunnen, zelfde tijd. Kan iedereen van ons dan ook?

http://tweakscrew.net/for...l-racen/page/3/#post-5189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

iemand vanavond na 20:00 uur op de PS4 zin om drag races te doen 50 / 50 win zodat we alles kunnen unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
garrow schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:20:
iemand vanavond na 20:00 uur op de PS4 zin om drag races te doen 50 / 50 win zodat we alles kunnen unlocken?

Ja hoor ik wel, add me maar op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
De 10 komt de update uit

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
We're pleased to announce that the Ill-Gotten Gains Update: Part Two will arrive for all platforms next week, on Wednesday July 8th. :) http://www.rockstargames....g-to-gta-online-next-week

[ Voor 17% gewijzigd door falcon123 op 30-06-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:52:
[...]

We're pleased to announce that the Ill-Gotten Gains Update: Part Two will arrive for all platforms next week, on Wednesday July 8th. :) http://www.rockstargames....g-to-gta-online-next-week
Ik mag toch hopen op een 4e garage?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
falcon123 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:52:
[...]

Klopt zag het weer eens verkeerd

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
The Outlaw schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:05:
[...]

Dat word wel eens tijd en een echt huis.
Maar laat ze eerst maar wat doen aan die idiote random optie in de votingscreens waar je standaard in onzin races terechtkomt en ook standaard host af bent ongeacht je instellingen, misschien zet ik m dan nog weer eens aan....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
[...]

Hopen mag ;) :P Maar ff afwachten of het ook een realiteit wordt :P But I really doubt it, aangezien ze er niets over zeggen.

Heeft de PS3 nu alle updates ontvangen bij de part 1 versie hiervan of niet?

[ Voor 12% gewijzigd door falcon123 op 30-06-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
[...]

Gewoon meteen oneindig garages je moet durven te dromen. Is ook positief voor de sharkcard verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Lijkt erop dat er geen 4de garage komt teminste niet in de huidige info die we hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Ik zou niet eens weten wat met een 4e garage te doen, krijg (en wil) de eerste drie niets eens vol.

Ik voel meer voor een huis alla Franklin of Michael met 6-10 auto's. Meer toegankelijke gebouwen en meer heists etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou blij zijn met een mission creator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
ik zou wel blij zijn met meer roze kleding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Hoe kun je de dragrace selecteren, kan hem niet vinden. Sorry Maniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
P33R schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:58:
ik zou wel blij zijn met meer roze kleding :+
PFTW!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
garrow schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:20:
Hoe kun je de dragrace selecteren, kan hem niet vinden. Sorry Maniac
Criminal records :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
falcon123 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:54:
[...]

Hopen mag ;) :P Maar ff afwachten of het ook een realiteit wordt :P But I really doubt it, aangezien ze er niets over zeggen.

Heeft de PS3 nu alle updates ontvangen bij de part 1 versie hiervan of niet?
Nee niet alles staat ook in de release notes :) We kunnen geen champagne drinken in ons gouden vliegtuig, lekker belangrijk lol :)

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Thanks Christian (ManiacScum) voor de races!
Nu lvl 15 inmiddels, wat kost een high end appartment? zodat ik Heist kan gaan doen/organiseren?

Weet ik hoelang ik moet gaan sparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garrow schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 23:14:
Nu lvl 15 inmiddels, wat kost een high end appartment? zodat ik Heist kan gaan doen/organiseren?

Goedkoopste beginnen bij 128K. Duurdere exemplaren gaan wel tot 450K

http://gta.wikia.com/Safehouses_in_GTA_Online

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
garrow schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 23:14:

Als je nog een keer wil, dan geef het maar aan, zorg wel dat je cash geld hebt, levert ook een aardig extra zalcentje op (circa 40% per race die je wint)

Als je een keer Fleeca wilt doen, zeg het maar.

En Criminal Records voor de afwisseling is ook leuk, is iets meer bocht werk dan die drag van gisteravond en duurt maar een paar seconden meer.

[ Voor 12% gewijzigd door ManiacScum op 01-07-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldjanssen
  • Laatst online: 05-08 11:37
Ondanks het weer ga ik straks de ps4 toch opstarten en proberen de prison break te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronaldjanssen schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:33:
Ondanks het weer ga ik straks de ps4 toch opstarten en proberen de prison break te doen.
Dat is ook Tweakscrew ;)

Maareh.. ik denk dat er genoeg online zullen zijn die mee willen doen, alleen kan je elkaar mislopen. Plaats hier een oproep http://tweakscrew.net/for...activiteitentopic/page/5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

NiQo schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:14:
DMNL heeft bevestigd dat ze zondag kunnen, zelfde tijd. Kan iedereen van ons dan ook?

http://tweakscrew.net/for...l-racen/page/3/#post-5189
Yep ben erbij! Wellicht kunnen we deze week nog een oefensessie inplannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
The Outlaw schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 00:13:
[...]

Goedkoopste beginnen bij 128K. Duurdere exemplaren gaan wel tot 450K

http://gta.wikia.com/Safehouses_in_GTA_Online
High end begint toch pas met 10 slots, rond de 200K geloof ik? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

High end begint idd bij +200K gisteren een gekocht van 233K ofzo iets met 10 slots garage....I'm happy (lvl21 nu)

Nu de Fleeca job in gaan plannen en dan sparen voor m'n Karuma.

Anytime Christian, moet nog genoeg unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Voor liefhebbers, ik ben ook weer even in leven geschoten.

Ik ga proberen prison break rond te doen vanavond. PSN: projectfrantic ;)

edit: op de ps4

[ Voor 6% gewijzigd door Frantic op 04-07-2015 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
garrow schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:21:
High end begint idd bij +200K gisteren een gekocht van 233K ofzo iets met 10 slots garage....I'm happy (lvl21 nu)

Nu de Fleeca job in gaan plannen en dan sparen voor m'n Karuma.

Anytime Christian, moet nog genoeg unlocken :)
Dat zal de komende twee weken aan mijn kant niet gaan, of ze moeten op mijn vakantieadres ook een PS4 voor mij klaar hebben staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Vanavond om 2000 uur host ik de PL nog een keer als warming up voor de crew VS crew ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
NiQo schreef op zondag 05 juli 2015 @ 12:49:
Vanavond om 2000 uur host ik de PL nog een keer als warming up voor de crew VS crew ;)
Daar moet ik eigenlijk wel bij zijn. Heb nog niet genoeg geoefend. Tot vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:53

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Vanavond zal de crew VS crew ook op mijn twitch te volgen zijn. Twitch.NL/ozziemann

https://untappd.com/user/OzzBier

Pagina: 1 ... 149 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com