Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
we wisten dat deze vraag na daverend s6 van gister avond ging komen.

ieder zat constant te f5-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:50
P33R schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:56:
we wisten dat deze vraag na daverend s6 van gister avond ging komen.

ieder zat constant te f5-en
Ik zat in bespreking en kreeg mail van Tweakscrew :P Maar misschien handig om even wat data te overleggen?

[ Voor 9% gewijzigd door patricks8 op 22-06-2015 09:57 ]

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
Christian schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:56:
[...]

Goed idee!

Heist 1 is het moeilijkste natuurlijk, die doen we gewoon zonder practice :D
hehe, prison break is nog wel ff lastig misschien met de velum...
humain lab heeft ook paar lastige setups..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
P33R schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:57:
[...]

Alles wordt kuruma style :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
patricks8 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:58:
[...]

Alles wordt kuruma style :D
Mooi joh, ziektewet.... :9
Net Kuruma gekocht, even garages anders inrichten en zometeen met randoms heisten >:)

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
goherjo schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:03:
[...]

Mooi joh, ziektewet.... :9
Net Kuruma gekocht, even garages anders inrichten en zometeen met randoms heisten >:)
Haha.. Niks ernstigs toch?
Ontopic.. Misschien even wat data vast leggen voor de CMC?

[ Voor 10% gewijzigd door patricks8 op 22-06-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
patricks8 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:07:
[...]

Haha.. Niks ernstigs toch?
Ontopic.. Misschien even wat data vast leggen voor de CMC?
Volgens mij mist Klussert een blinde darm....

Data vast leggen lijkt me prima, Ik kan vanavond niet en woensdag tot 23:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
Christian schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:22:
[...]

Zullen conversatie verplaatsen naat Tweakscrew.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Christian schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:22:
[...]

Ik kan woensdag pas na 22:30. Eerst sporten tot 22:00. Verder heb ik nog geen idee. Mijn vriendin studeert morgen af namelijk.
goherjo schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:24:
[...]

Zullen conversatie verplaatsen naat Tweakscrew.net?
Prima!

[ Voor 19% gewijzigd door patricks8 op 22-06-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

The Outlaw schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:04:
[...]

Nieuwe Heists komen er zeker aan *gelekte audio*, de vraag is nu nog wanneer. Kan nog dit jaar zijn. Wellicht voegen ze de nieuwe toe bij de eerste verjaardag van de Heists. Maar dat ze eraan werken is zeker.
Ik weet niet meer waar maar ik had een stukje gelezen op internet en daar zei iemand van R* dat we voorlopig geen nieuwe heists kregen omdat het ontzettend veel werk was (voice acting etc etc). HIj gaf aan dat ze wel veel nieuwe missies zouden brengen, ik was redelijk teleurgesteld maar nu ik dit zie krijg ik weer hoop :) Ik ben namelijk echt gek op heists, ik zou er wel eentje bij willen hebben voor grotere groepen dan 4 spelers :)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

P33R schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:57:
[...]

de velum lastig??? ik val altijd in slaap in dat vliegtuig. zodra de jet is opgestegen ga je zijn kant op en ga je achter hem vliegen, als hij te ver van het vliegveld weg vliegt draai je een rondje tot je weer achter hem zit zo kan je hem min of meer sturen. hij schiet op deze manier geen 1 missle op je af en de demolition kan bij wijze van spreken gewoon uit zijn neus vreten.

enigste irritante prep van humain vind ik de heli stelen, de heli die daar op af komt is echt triggerhappy met zn missles en die moet je snel uitschakelen voordat je de hangar in rijd met een homing rocket. gewoon langzaam rijden als je er bijna bent tot je hem ziet verschijnen op de radar, stap uit je kuruma en boem!! daarna is het een eitje om de heli te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:23:
Hij gaf aan dat ze wel veel nieuwe missies zouden brengen, ik was redelijk teleurgesteld maar nu ik dit zie krijg ik weer hoop :) Ik ben namelijk echt gek op heists, ik zou er wel eentje bij willen hebben voor grotere groepen dan 4 spelers :)
Denk niet dat ze met meer missies komen eerlijk gezegd. Wat Rockstar in hun Q&A probeerde aan te geven is dat de Heists meer werk vereisen dan missies en andere job modi in GTA Online. Gaat dus een hele tijd overeen wat betreft het testen:
For those asking for more Heists, please understand that Grand Theft Auto Online Heists were a tremendous undertaking so it’s not the sort of thing where we can easily create and publish additional Heists like other Job modes and missions. We are, however, working on other cool updates for GTA Online that you can expect over the coming months.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

The Outlaw schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:39:
[...]

Denk niet dat ze met meer missies komen eerlijk gezegd. Wat Rockstar in hun Q&A probeerde aan te geven is dat de Heists meer werk vereisen dan missies en andere job modi in GTA Online. Gaat dus een hele tijd overeen wat betreft het testen:

[...]
laten we het hopen want er zijn inderdaad genoeg missies en ik vind ze boring as hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
Freakiebeakie schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:38:
[...]

de velum lastig??? ik val altijd in slaap in dat vliegtuig. zodra de jet is opgestegen ga je zijn kant op en ga je achter hem vliegen, als hij te ver van het vliegveld weg vliegt draai je een rondje tot je weer achter hem zit zo kan je hem min of meer sturen. hij schiet op deze manier geen 1 missle op je af en de demolition kan bij wijze van spreken gewoon uit zijn neus vreten.

enigste irritante prep van humain vind ik de heli stelen, de heli die daar op af komt is echt triggerhappy met zn missles en die moet je snel uitschakelen voordat je de hangar in rijd met een homing rocket. gewoon langzaam rijden als je er bijna bent tot je hem ziet verschijnen op de radar, stap uit je kuruma en boem!! daarna is het een eitje om de heli te pakken.
thx voor je input, heb het zo wel eens geprobeerd met randoms maar die faalde toen... daarom de misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
P33R schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:54:
[...]

thx voor je input, heb het zo wel eens geprobeerd met randoms maar die faalde toen... daarom de misschien.
mooi, kunnen we vanavond oefenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
goherjo schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:54:
[...]

mooi, kunnen we vanavond oefenen :+
Ik ga mijn best doen om online te komen... als t lukt dan kunnen we hem wel ff doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
P33R schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:34:
[...]

Ik ga mijn best doen om online te komen... als t lukt dan kunnen we hem wel ff doen
Ik ben vanavond ook nog wel online. Denk wel pas vanaf 22:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
patricks8 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:46:
[...]

Ik ben vanavond ook nog wel online. Denk wel pas vanaf 22:30
Okeej die tijd ben ik zkr online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog tenminste 3 man nodig... Niqo host vanaf 20.30 uur de oefenplaylist.
Kju schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:34:

28-06-2015 GOTP VS DMNL: RACEN

Beste crew members,

Voordat we de vakantieperiode ingaan doen we in ieder geval nog een crew vs crew. Op zondag 28 juni zullen wij om 21.00 uur racen tegen DMNL. Wij hebben 8 deelnemers nodig plus 2 reserve.

Meld je aan in dit topic. Deelname zal als volgt worden bepaald:
– Degenen die aan de Tweakscrew Race Competition hebben meegedaan krijgen voorrang. Competition deelnemers dienen zich wel uiterlijk op 21 juni aan te melden om voorrang te kunnen krijgen.
– Non-competitie aanmeldingen doen mee naar volgorde van aanmelding voor zo ver er nog plek is

Tracks & details:
– Meer info volgt

Deelnemers:
- Niqo
- LogWFG
- Markies1620
- X73ImpalaCustom

Misschien: Pinas

Reserve:
- Kjujay
- Arno

We hebben de mogelijkheid om op een maandagavond nog een crew vs crew TDM te spelen tegen 1 of meer crews. Lijkt het je leuk, laat het dan gelijk ook hier weten.
Peiling TDM deelname:
- Kjujay
- Niqo
- vuileharrie
- Arno
- Ozzieman

Nogmaals: aanmelden en overleg in dit topic

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Door alle activiteit van voornamelijk de PlayStation 4 gebruikers dregen de PC gamers een beetje ondergesneeuwd te raken. Om dit te voorkomen is er een nieuwe Crew opgezet. Nog steeds binnen Tweakers met op dit moment een man of 30 actieve gebruikers.

Wil je nu ook als PC gamer een keer meedoen met races kijk dan even in het andere topic: [PC] Grand Theft Auto V - Tweakers United Crew

Hieronder een filmpje van een race uit een playlist van vanavond:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qDmFNSreHP8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje lame om dan in het tweakscrew topic reclame te maken voor een andere crew. Maar succes :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 23-06-2015 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Een appart topic lijkt me wel fijn eerlijk gezegd. Maar een apparte crew snap ik niet helemaal. Er is een PC crew van ruim 600 leden. Die heeft verder niks met de PS4 te maken.... waarom niet gewoon daarmee verder?
Nu stap ik niet over, terwijl ik best met jullie mee wil doen, maar dan liever dus gewoon vanuit de grote GoT PC crew.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
@bas,om het nog onoverzichtelijker en onduidelijker te maken?

btw ik vraag me al langer of wrm er niet aparte topics zijn voor ieder platform, behalve dat we tweakers zijn hebben we verder niet veel gemeen met elkaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
-Bas schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 00:40:
Door alle activiteit van voornamelijk de PlayStation 4 gebruikers dregen de PC gamers een beetje ondergesneeuwd te raken. Om dit te voorkomen is er een nieuwe Crew opgezet. Nog steeds binnen Tweakers met op dit moment een man of 30 actieve gebruikers.

Wil je nu ook als PC gamer een keer meedoen met races kijk dan even in het andere topic: [PC] Grand Theft Auto V - Tweakers United Crew

Hieronder een filmpje van een race uit een playlist van vanavond:
[video]
Kunte gij geen wheelie ofzo? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:41
Wybo schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 07:34:
Een appart topic lijkt me wel fijn eerlijk gezegd. Maar een apparte crew snap ik niet helemaal. Er is een PC crew van ruim 600 leden. Die heeft verder niks met de PS4 te maken.... waarom niet gewoon daarmee verder?
Nu stap ik niet over, terwijl ik best met jullie mee wil doen, maar dan liever dus gewoon vanuit de grote GoT PC crew.
Tja er is al de Tweakscrew en daarnaast speel ik vooral met mensen uit de tweakers Freedom crew voor PC, maar met de Tweakscrew als active. Een extra crew er weer bij zorgt alleen maar weer voor nog meer verspreiding van de mensen die op pc spelen. Ik zie er het voordeel niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/3478pap.jpg

Gister in zoon rampage geweest online met me tank }) .. dat ik helaas de bad sport helm gekregen heb.
En achteraf toch wel een beetje spijt van... want ik moet nu 48 uur lang alleen in een lobby zitten.

Ik zet GTA online maar aan en zet het op TV kijken.
En dan maar 48 uur wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Ik snap dat jullie er het voordeel er misschien niet helemaal van inzien. Het is echter zo dat er totaal geen leiderschap is in de PC crew en er wordt niets georganiseerd.

Er lopen veel mensen in de free-roam andere eigen crewleden te hunten. Nu is er een groep Tweakers (van een man of 30) die daar een beetje klaar mee waren. Zodoende is er een nieuwe Crew opgericht voor alleen PC gamers die serieus, met een headset, willen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

-Bas schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:27:
Ik snap dat jullie er het voordeel er misschien niet helemaal van inzien. Het is echter zo dat er totaal geen leiderschap is in de PC crew en er wordt niets georganiseerd.

Er lopen veel mensen in de free-roam andere eigen crewleden te hunten. Nu is er een groep Tweakers (van een man of 30) die daar een beetje klaar mee waren. Zodoende is er een nieuwe Crew opgericht voor alleen PC gamers die serieus, met een headset, willen gamen.
Even hieraan toevoegen dat deze actieve leden dus ook jobs aanmaken in de game en daarvan playlists bouwen en die samen spelen, wat dus erg positief is wat mij betreft. Dus voordeel....

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerst krijgt de ps4 de schuld en nu is het ineens crewkillers en gebrek aan handhaving aangevuld met een "kom bij ons want wij maken playlists"?
Ik volg het niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 11:45
Kju schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:48:
Eerst krijgt de ps4 de schuld en nu is het ineens crewkillers en gebrek aan handhaving aangevuld met een "kom bij ons want wij maken playlists"?
Ik volg het niet meer...
Het is maar hoe je het wil opvatten natuurlijk, maar je moet natuurlijk niets. Je mag. Wij hebben er alleen zelf ervoor gekozen om een crew aan te maken voor actieve PC gamers die het leuk vinden om wat actiever met elkaar te gamen; playlists, racen en bijvoorbeeld heists. Dit alles in combinatie met TS, zodat we kunnen praten en je niet alles in je eentje doet. Beetje sociaal gedrag heet dat.

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldjanssen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-08 11:37
Craftop schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:56:
[...]

Het is maar hoe je het wil opvatten natuurlijk, maar je moet natuurlijk niets. Je mag. Wij hebben er alleen zelf ervoor gekozen om een crew aan te maken voor actieve PC gamers die het leuk vinden om wat actiever met elkaar te gamen; playlists, racen en bijvoorbeeld heists. Dit alles in combinatie met TS, zodat we kunnen praten en je niet alles in je eentje doet. Beetje sociaal gedrag heet dat.
wat weer enorm fijn is, omdat je dan niet met randdebielen een heist doet die je auto opblazen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo sociaal dat een slechthorende als ik die niet goed kan communiceren dmv een koptelfoon niet mee kan doen... ok dan.

Ik snap ook niet waarom die activiteit wel in een nieuwe, maar niet in de oude crew kan worden opgestart. Maar goed, als dove ben ik blijkbaar sowieso al geen doelgroep. Dus have fun, ik zal me er niet mee bemoeien :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldjanssen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-08 11:37
Heb ik me net een week geleden aangemeld voor de ps3 crew, moet ik nu al gaan switchen naar de ps4 crew :)

Als ik mijn character overneem van de ps3 naar ps4, neem ik dan mijn auto's, huizen en wapens mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Doxiz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:00:
[afbeelding]

Gister in zoon rampage geweest online met me tank }) .. dat ik helaas de bad sport helm gekregen heb.
En achteraf toch wel een beetje spijt van... want ik moet nu 48 uur lang alleen in een lobby zitten.

Ik zet GTA online maar aan en zet het op TV kijken.
En dan maar 48 uur wachten..
Zo vaak geprobeerd en nooit in bad sport gekomen. Verdomme ik wil die cap ook! ;)
Craftop schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:56:
[...]

Beetje sociaal gedrag heet dat.
Tja het is wat men onder sociaal verstaat. Ga verder maar sociaal doen in je eigen topic dan :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het in ieder geval zuur. Ik ga regelmatig even buurten op PC maar op de PC ben ik eigenlijk geen crewkillers tegengekomen en als pc commissioner nooit een klacht gehad, in dit topic nooit iemand zien klagen. Ja dan houd het inderdaad een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronaldjanssen schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:03:
Heb ik me net een week geleden aangemeld voor de ps3 crew, moet ik nu al gaan switchen naar de ps4 crew :)

Als ik mijn character overneem van de ps3 naar ps4, neem ik dan mijn auto's, huizen en wapens mee?
Je kan een character transfer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Kju schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:19:
Ik vind het in ieder geval zuur. Ik ga regelmatig even buurten op PC maar op de PC ben ik eigenlijk geen crewkillers tegengekomen en als pc commissioner nooit een klacht gehad, in dit topic nooit iemand zien klagen. Ja dan houd het inderdaad een beetje op.
Neemt niet weg dat er dus 30 man zo klaar met de huidige crew was, dat ze toch maar een andere crew hebben opgestart. Al dat niet door de crewkillers, of door de weinig activiteit van de leiding of door te weinig playlists. Iedereen is daar vrij in en ik zal dit topic er nu ook niet verder mee vervuilen.

Succes hier in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 17:33
Kju schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:48:
Ik volg het niet meer...
Zodra meerdere factoren een rol spelen volg je het al niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-ION- schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:27:
[...]

Zodra meerdere factoren een rol spelen volg je het al niet meer?
Ja dan word het te ingewikkeld voor me denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Bas schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:27:
[...]

Neemt niet weg dat er dus 30 man zo klaar met de huidige crew was, dat ze toch maar een andere crew hebben opgestart. Al dat niet door de crewkillers, of door de weinig activiteit van de leiding of door te weinig playlists. Iedereen is daar vrij in en ik zal dit topic er nu ook niet verder mee vervuilen.

Succes hier in ieder geval! :)
Maar het groepje van 30 had toch gewoon in de huidige crew eigen activiteiten kunnen starten? Daarvoor is geen andere crew nodig of bepaalde "leiding".

Ikzelf speel op de Xbox en speel vaak met dezelfde personen/groep. Iedereen mag me toevoegen en mee spelen uiteraard. En tja... gooi in de groep wat je keer zou willen doen, heist, missie's, etc en we kunnen dat gaan doen. Beetje eigen initiatief mag natuurlijk binnen een crew. Staat los van "leiding". Soms ben ik ook een hele avond in free roam omdat ik daar zin in heb. Er zijn binnen de xbox crew meerdere "groepjes" en dit zal bij de PS4 niet anders zijn. Ook al is vanuit de PS4 de freedom crew ontstaan :+ .

Maar goed, veel plezier en succes in ieder geval d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
Kju schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:29:
[...]

Ja dan word het te ingewikkeld voor me denk ik :(
Ben jij trouwens Kjujay? Die is namelijk commisioner en heb ik nog nooit online gezien, ook nergens in de top 300 te bekennen. Zelf ben ik nummer 1 in de crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Laatst online: 08:00
-ION- schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:35:
[...]

Ben jij trouwens Kjujay? Die is namelijk commisioner en heb ik nog nooit online gezien, ook nergens in de top 300 te bekennen. Zelf ben ik nummer 1 in de crew.
Kju speelt op de PS4, net zoals vele anderen in dit topic (en vele anderen op een ander platform spelen). En ik volg het ook niet meer.

Geen klachten gehoord omtrent PC spelers die elkaar het leven zuur maken binnen TweaksCrew, maar wel een eigen Crew? Ik vind het prima hoor, ik speel niet op de PC en er is niks mis met een crew(topic) per platform (daarom is destijds ook TweaksCrew.net in het leven geroepen), maar om er dan aparte crews van te maken volg ik ook niet.

Anyway: iedereen veel plezier met wat -ie doet, hebben wij ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
NoGinryuGo schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:38:
[...]

Kju speelt op de PS4, net zoals vele anderen in dit topic (en vele anderen op een ander platform spelen). En ik volg het ook niet meer.
Waarom wordt hij dan gepromote tot commissioner in de PC crew? Dat soort beslissingen worden gewoon niet goed ontvangen door de actieve leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:34
Kju, de afgelopen weken ben ik weer GTA online gaan spelen en heb ik al meerdere heists gedaan. Tot mijn verbazing zag ik dat ik de gedemote ben vanwege inactiviteit. 8)7

Dat ik jullie niet vaak tegenkom betekent niet dat ik niet actief ben. Beetje vreemde keuze om zo te gaan demoten.

Niet dat de demote mij iets uitmaakt, het gaat me meer km het principe.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:42:
Kju, de afgelopen weken ben ik weer GTA online gaan spelen en heb ik al meerdere heists gedaan. Tot mijn verbazing zag ik dat ik de gedemote ben vanwege inactiviteit. 8)7

Dat ik jullie niet vaak tegenkom betekent niet dat ik niet actief ben. Beetje vreemde keuze om zo te gaan demoten.

Deze discussie is paar maanden geleden ook geweest in de PS4 crew met sensatie reacties als gevolg en dat creëerde de freedom crew :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-ION- schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:35:
[...]

Klopt. Maar ik blijf op PC ook nooit heel lang online. Meestal alleen even freeroamen en een race.
Uffeltje schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:42:

Als je weer actief bent krijg je weer de promotie. Mijn excuses, bij het opruimen heb ik vast niet goed opgelet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
-ION- schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:42:
[...]

Waarom wordt hij dan gepromote tot commissioner in de PC crew? Dat soort beslissingen worden gewoon niet goed ontvangen door de actieve leden.
Omdat GTA V eerst op de xbox/ps3 kwam en toen xbone en ps4 en destijds alles onder één crew gegooid werd? Toen kwam PC en bleef alles onder één crew, totdat een afsplitisng plaatsvond van de tweakscrew naar freedomcrew (ook PC overigens). Etc. Kortom, historisch gegroeid heet dat geloof ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
Kju schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:48:
[...]

Klopt. Maar ik blijf op PC ook nooit heel lang online. Meestal alleen even freeroamen en een race.
Maar waarom ben je dan commissioner? Als je nauwelijks online bent en geen contact met de actieve leden hebt kun je toch ook geen overwogen beslissingen maken? Willekeurige mensen worden gepromote door de commissioners en de leader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-ION- schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:52:
[...]

Maar waarom ben je dan commissioner? Als je nauwelijks online bent en geen contact met de actieve leden hebt kun je toch ook geen overwogen beslissingen maken? Willekeurige mensen worden gepromote door de commissioners en de leader.
nieuwe crew? Niet iedereen gelijk beschikking geven tot de kickknop? Ik was er tijdelijk, voor het geval dat het nodig mocht zijn, ik speel al wat langer met de PC crew leader. Inmiddels zijn er toch meerdere commissioners benoemd? Ik snap alleen niet waarom nu pas de discussie. Had het dan eerder besproken voordat je eenzijdig allerlei conclusies trekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
Gaaf topic dit,
2 minuten bijlezen en je kan er de hele dag weer tegen 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goherjo schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:03:
Gaaf topic dit,
Ben online. Ben jij nog "ziek" thuis? Heist doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goherjo schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:03:
Gaaf topic dit,
Afbeeldingslocatie: http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_bbpJFeEfWbGWnE34gJcJ2yFNi0ORFjbA.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
Kju schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:04:
[...]

Ben online. Ben jij nog "ziek" thuis? Heist doen? :)
Ja, ben thuis en online.
Moet alleen over uur op controle in ZKH.

En btw, je was vanmorgen al als Redrox in een sessie bij me 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
Alweer een paar maanden oud.
Kju schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:58:
Niet iedereen gelijk beschikking geven tot de kickknop?
Heb ik gezegd dat dat moet?
Ik was er tijdelijk, voor het geval dat het nodig mocht zijn
Je bent nog steeds commissioner, en blijkbaar niet meer nodig.
ik speel al wat langer met de PC crew leader.
Die is helaas ook nauwelijks online.
Inmiddels zijn er toch meerdere commissioners benoemd?
Willekeurige mensen zijn inderdaad commissioner geworden.
Ik snap alleen niet waarom nu pas de discussie.
Omdat nu de maat vol is voor de actieve leden.
Had het dan eerder besproken
Met wie? nooit iemand van de leiding online gezien, en nogmaals ik was het meest actieve lid. Een DM op tweakers naar de leader die nooit online is? Nee dankje.
voordat je eenzijdig allerlei conclusies trekt..
Ik sta aan de zijde van de actieve leden lijkt mij toch de belangrijkste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-ION- schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:07:
[...]

Alweer een paar maanden oud.

[...]

Heb ik gezegd dat dat moet?

[...]

Je bent nog steeds commissioner, en blijkbaar net meer nodig.

[...]

Die is helaas ook nauwelijks online.

[...]

Willekeurige mensen zijn inderdaad commissioner geworden.

[...]

Omdat nu de maat vol is voor de actieve leden.

[...]

Met wie nooit iemand van de leiding online gezien, en nogmaals ik was het meest actieve lid. Een DM op tweakers naar de leader die nooit online is? Nee dankje.

[...]

Ik sta aan de zijde van de actieve leden lijkt mij toch de belangrijkste ;)
Dus er is nooit contact gezocht, Ok, duidelijk. Denk niet dat we het eens zullen worden. Hopelijk vind je je plezier terug in de nieuwe crew, daar gaat het uiteindelijk om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Beste Ion,

Fijn om te weten dat je niet openstaat voor discussie omtrent je "problemen".
Ik stel voor dat je met je crew verhuist naar je eigen topic en veel plezier hebt van je nieuwe digitale status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
Kju schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:10:
[...]

Dus er is nooit contact gezocht, Ok, duidelijk. Denk niet dat we het eens zullen worden. Hopelijk vind je je plezier terug in de nieuwe crew, daar gaat het uiteindelijk om :)
Ik zeg niet dat er geen contact is gezocht, dat hebben diverse leden gedaan. Maar verder dan een paar willekeurige promoties is er niet veel van terechtgekomen. Dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schuif die bak eens door :P Haal ik straks wel wat drinken *O*

PC kan ik niet langer dan ~30 minuten spelen, dus voor mij weinig nut de crew te joinen.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 23-06-2015 13:14 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Mooi om te zien dat de pc spelers nu een eigen crew met lijders krijgt :)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Jammer dat een crew VS crew er niet inzit :)

Do you even wheelie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
NiQo schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:11:
Beste Ion,

Fijn om te weten dat je niet openstaat voor discussie omtrent je "problemen".
Ik stel voor dat je met je crew verhuist naar je eigen topic en veel plezier hebt van je nieuwe digitale status.
Ik sta helemaal open voor discussie, jij blijkbaar niet (een fundamenteel probleem aan het licht stellen mag niet volgens jou?) Verder geef ik niks om mijn eigen digitale status. Ik ben echter van mening dat een actieve leiding een goede uitstraling heeft naar de rest van de community, en een inactieve leiding die alleen op "afstand" te benaderen het tegenovergestelde. Of ik zelf in de leiding zit maakt mij niet zo veel uit tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

request to join crew send

Ben een newbie basics onder controle dus vanavond starten met online gedeelte.

PSN: Garrow1978 (PS4)

[ Voor 3% gewijzigd door garrow op 23-06-2015 13:45 . Reden: platform added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:12:
[...]

Schuif die bak eens door :P Haal ik straks wel wat drinken *O*

PC kan ik niet langer dan ~30 minuten spelen, dus voor mij weinig nut de crew te joinen.
Hier heb je een eigen bak

Afbeeldingslocatie: https://cdn.content-network.net/Mun/popcorn/popcorn_out_of_bowl.gif

PC versie heb ik niet, dus join ik niet. Vind de xbox crew altijd nog gezellig. Veelal zelfde clubje. Soms is het wel erg rustig helaas, maar andere dagen zijn er veel leden online.

Komende dagen ik wat minder wegens Batman Arkham Knight *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garrow schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:22:

Welkom :)

Heb je invite inmiddels geaccepteerd!!! Dan zien we graag dat er toch nieuwe mensen joinen ondanks het hele gezever in t topic :+ Dat zijn de echte!!!!!!!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garrow schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:22:

Welkom! Mocht je iets willen ondernemen. Of heb je eventuele vragen over het online gedeelte kun je natuurlijk ook op de officiele Tweakscrew-website terecht.

Vuileharri heeft vast wel racetips voor je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronaldjanssen schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:03:

Weet niet of je vraag al beantwoord is, maar de wapens, wagens en huizen gaan inderdaad mee. Je zal een keuze scherm krijgen van welk account je wil overhevelen naar de PS4. Dus kies de juiste :P

Voor de rest veranderd er niet veel. Mocht je af en toe terug willen switchen naar de PS3 dan kan dat. Maar de voortgang die je daarop maakt wordt niet meegenomen op de 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:53:
[...]

Lol dan verwijs ik hem toch eerder door naar risifran, maar voor TDM-tips is ie welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:21

Patrick89

PSN : Gamesource

The Outlaw schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:53:
[...]

Welkom! Mocht je iets willen ondernemen. Of heb je eventuele vragen over het online gedeelte kun je natuurlijk ook op de officiele Tweakscrew-website terecht.

Jammer dat de website zo goed werkt :
404
Sorry, the page you asked for couldn't be found.
Please, try to use the search form below.

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patrick89 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:56:
[...]

404
kom er gewoon op hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrick89 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:56:
[...]

404
Hmm, ik kan gewoon op de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:21

Patrick89

PSN : Gamesource

Er zijn een aantal pagina's die die melding geven :
Events / Nieuws / Contact.

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Patrick89 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:59:
Er zijn een aantal pagina's die die melding geven :
Events / Nieuws / Contact.
Dat komt omdat je niet ingelogd bent: die pagina's zijn (blijkbaar) afgeschermd. Wordt opgenomen met de mannen die er écht verstand van hebben (ikke dus niet) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
NoGinryuGo schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:20:
[...]

Dat komt omdat je niet ingelogd bent: die pagina's zijn (blijkbaar) afgeschermd. Wordt opgenomen met de mannen die er écht verstand van hebben (ikke dus niet) :+
Ik ben wel ingelogd en heb hetzelfde probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeetje hoeveel patricks zijn er? Dacht al dat er zoveel Assassins waren..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
patricks8 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:24:
[...]

Ik ben wel ingelogd en heb hetzelfde probleem ;)
ik ben ingelogd en heb het probleem niet. Maar ik mag wel alles doen op de site, dus ik ben een slecht voorbeeld. Een testaccount van mij dat niet alle rechten heeft krijg ook de 404.

Houston: we've got a problem!

wordt opgepakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoGinryuGo schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:38:
[...]

ik ben ingelogd en heb het probleem niet. Maar ik mag wel alles doen op de site, dus ik ben een slecht voorbeeld. Een testaccount van mij dat niet alle rechten heeft krijg ook de 404.

Houston: we've got a problem!

wordt opgepakt...
hehe eindelijk maak je je eens nuttig!!!! btw waarom ben jij eigenlijk commissionar risi? Ik sta namelijk ook in de top 10 (2x zelfs) en jij niet!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:40:
[...]

hehe eindelijk maak je je eens nuttig!!!! btw waarom ben jij eigenlijk commissionar risi? Ik sta namelijk ook in de top 10 (2x zelfs) en jij niet!!!!
Staat die crew leader wel in de top 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:41:
[...]

Staat die crew leader wel in de top 10?
Staat 32e!!! Schandalig!!! Niqo90 FOR PRESIDENT!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:40:
[...]

Omdat ik, in tegenstelling tot jou >:) , wel beschik over kennis waar ik mij nuttig mee kan maken:

Hoe moet je niet TDM-en? check :)
Hoe moet je niet racen? check :)
Hoe moet je niet glitchen? check :)

Stanaard antwoord van Harrie op vragen: "Kak"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoGinryuGo schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:47:
[...]

Omdat ik, in tegenstelling tot jou >:) , wel beschik over kennis waar ik mij nuttig mee kan maken:

Hoe moet je niet TDM-en? check :)
Hoe moet je niet racen? check :)
Hoe moet je niet glitchen? check :)

Stanaard antwoord van Harrie op vragen: "Kak"
Je vergeet parachute springen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 10:33
Iemand een actieve crew die regelmatig custom races speelt ? Wil namelijk wat meer gta v spelen en dan vooral het race gedeelte. Wil ook wel eens een mission doen maar gaat me vooral om het racen.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordgandalf schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:55:
Iemand een actieve crew die regelmatig custom races speelt ? Wil namelijk wat meer gta v spelen en dan vooral het race gedeelte. Wil ook wel eens een mission doen maar gaat me vooral om het racen.
PC, PS4, PS3, Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
lordgandalf schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:55:
PS4 wordt hier veel geraced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 10:33
Ik speel alleen op PC heb geen console helaas

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06 15:29
Hey verdorie, zit je één dag in cursus, gelijk een hele bak met info die ik door moet...

Oh ja PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

lordgandalf schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:58:
Ik speel alleen op PC heb geen console helaas
Er is een pc only crew "Tweakers United", wij racen veel!
zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1640090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:21:
[...]

Maar vind je dit zelf niet lame?
Als je lame bent zul je t wss niet niet lame vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Kju schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:21:
[...]

Maar vind je dit zelf niet lame?
Nope. ieder z'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Social Club: EvilBilliam: echt evil kun je jezelf niet noemen met slechts 4 deathmatch kills en een kd van 0,5.......

ow kak, weer een lame reactie van me :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:29:
[...]

Social Club: EvilBilliam: echt evil kun je jezelf niet noemen met slechts 4 deathmatch kills en een kd van 0,5.......

ow kak, weer een lame reactie van me :+
tja als je geen dm speelt dan krijg je ook geen kills, maar ga lekker door met bashen joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
:O :O

[ Voor 91% gewijzigd door P33R op 23-06-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Kom op mannen en vrouwen. Niet weer die ellende van enkele weken terug.... Doe dat lekker per PM of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoGinryuGo schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:50:
Kom op mannen en vrouwen. Niet weer die ellende van enkele weken terug.... Doe dat lekker per PM of zo.
Los jij eerst eens dat website probleem op ja!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
Wie heeft er zin om de criminal mastermind challenge te gaan doen? Ik zoek nog 3 man. En ik ben elke avond na 11en online. Soms wat eerder.

Edit. PS4

[ Voor 4% gewijzigd door harmz op 23-06-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jertyrano
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:35

Jertyrano

PSN: Jertyrano

I'm in voor de criminal mastermand! Ik moet alleen wel 's woensdags en vrijdags werken tot ergens in de avond, het is telkens een verrassing hoe laat ik klaar ben maar ik gok wel dat ik dan om 23.00h kan komen nog eventueel.

PSN Jertyrano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:07:
Wie heeft er zin om de criminal mastermind challenge te gaan doen? Ik zoek nog 3 man. En ik ben elke avond na 11en online. Soms wat eerder.

Edit. PS4
Ik wil opzich wel meedoen :) zeg maar wanneer je wilt beginnen, ik heb al vakantie dus tijden zullen niet snel een probleem zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
harmz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:07:

Edit. PS4
Ik heb daar in principe wel zin in. Ben wel tot maandag op vakantie en ik kan het niet veel later maken dan 12 uur. Als dat niet werkt moet iemand anders het maar doen.

PSN: ButsMG

Pagina: 1 ... 148 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com