Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14

-Bas

• sosol1d
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-01-2022

sosol1d

GTA V: Tweakers United

Afbeeldingslocatie: http://cloud.attackofthefanboy.com/wp-content/uploads/2015/12/GTA-Online-Executives-and-Other-Criminals.jpg?x28664

Op 14 april 2015 werd Grand Theft Auto V, na lang wachten, eindelijk beschikbaar voor de PC. Vanaf de release is er een groep Tweakers fanatiek aan het gamen geslagen. Samen werd op de teamspeak besloten om voor actieve Tweakers/gamers een crew aan te maken. Vandaag de dag (Juli 2017) zijn we nog steeds actief en misschien wel actiever dan ooit!

TWUD is ook een ideale crew om mee te beginnen als je nieuw bent en/of geld wilt verdienen. Er is altijd wel iemand te vinden voor een heist, missie o.i.d.
We houden ook van een stevig potje knallen en raggen tegen andere players en crews dus ook daarvoor kan je bij ons terecht :9

Aanmelden

Op dit moment is deze crew bedoeld voor PC gamers, aanmelden kan gemakkelijk door een invite te vragen aan één van de leden of door even onze Discord channel te joinen.

Teamspeak

De crew Maakt geen gebruik meer van Teamspeak maar is overgestapt op Discord: https://discord.gg/P4qFq5T

Rockstar Social Club

Klik hier om de social club pagina van onze crew te bekijken en aan te melden.

[ Voor 77% gewijzigd door sosol1d op 02-07-2017 13:05 . Reden: TS adres gewijzigd ]

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-09 11:10
first :P

Goed bezig :)

[ Voor 52% gewijzigd door sanderrs op 22-06-2015 21:25 ]

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 09:33
2nd Helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Vanavond weer lekker geracet met verschillende mensen uit de crew. Zie hieronder een filmpje van 1 van de racejes.Wil je ook meedoen? Join de teamspeak, op dit moment zijn er elke avond wel mensen die willen racen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qDmFNSreHP8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:06
Zal ook wel joinen, maar ik zit ook al in de tweakerscrew voor pc en de tweakers Freedom crew. Opzich leuk om weer meer actieve pc gamers er bij te hebben, maar waarom nog eens extra opsplitsing over meerdere crews dan er al was? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
flippiej schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:09:
Zal ook wel joinen, maar ik zit ook al in de tweakerscrew voor pc en de tweakers Freedom crew. Opzich leuk om weer meer actieve pc gamers er bij te hebben, maar waarom nog eens extra opsplitsing over meerdere crews dan er al was? :P
Leuk dat je wilt joinen! Wist niet dat er al 2 crews waren die binnen Tweakers zijn opgezet. Zie het verder niet echt als opsplitsing maar meer als verduidelijking. Er is in deze crew een grote groep mensen die graag serieus wil gamen, maar af en toe ook lol wil hebben. Doordat er geen leiding was binnen de pc-crew had het dus weinig zin om in de crew te blijven. Zeker aangezien de crew zo groot werd dat je elkaar niet kende en misschien daardoor elkaar niet respecteerde(?).

Binnen deze crew zijn de belangrijkste punten respect en lol hebben, dus elkaar niet zomaar gaan hunten in de free-roam. En er worden dus af en toe verschillende playlists gespeeld zodat iedereen aan zijn trekken komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:06
-Bas schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:41:
[...]

Leuk dat je wilt joinen! Wist niet dat er al 2 crews waren die binnen Tweakers zijn opgezet. Zie het verder niet echt als opsplitsing maar meer als verduidelijking. Er is in deze crew een grote groep mensen die graag serieus wil gamen, maar af en toe ook lol wil hebben. Doordat er geen leiding was binnen de pc-crew had het dus weinig zin om in de crew te blijven. Zeker aangezien de crew zo groot werd dat je elkaar niet kende en misschien daardoor elkaar niet respecteerde(?).

Binnen deze crew zijn de belangrijkste punten respect en lol hebben, dus elkaar niet zomaar gaan hunten in de free-roam. En er worden dus af en toe verschillende playlists gespeeld zodat iedereen aan zijn trekken komt. ;)
De belangrijkste punten komen vooral overeen met Freedom crew, maar ik ben het met je eens dat er wat onduidelijkheid is aangezien die 2 andere crews multiplatform zijn en er vooral mensen in het topic reageren die op de ps4 bezig zijn. Freedom crew zijn we iig met zn 6en ofzo actief in de teamspeak voor pc elke avond, maar wij zoeken ook wel wat gezellige extra mensen om wat meer heist teams te kunnen doen... of stunters vs rpg's ;) Ik zal de rest iig ook wel deze kant opwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:16
Ik zal vanavond eens kijken of ik de ts kan joinen heb wel zin om eens een keer mijn osiris of een van mijn andere autos een rondje te doen. We kunnen ook even een rondje doen met mijn golden plane :P moet mijn level echt nog veel omhoog zit net op de 60 :P

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Topicstarter
lordgandalf schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:20:
Ik zal vanavond eens kijken of ik de ts kan joinen heb wel zin om eens een keer mijn osiris of een van mijn andere autos een rondje te doen. We kunnen ook even een rondje doen met mijn golden plane :P moet mijn level echt nog veel omhoog zit net op de 60 :P
Altijd leuk om weer een actief lid erbij te mogen ontvangen, ongeacht je level! We hebben al een hoop custom races en eigen inbreng kan natuurlijk altijd! gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
Volgens mijn heb ik iedereen aangespoord om zelf tracks te maken.
Zie er steeds meer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Topicstarter
is toch mooi! eerst maken en daarna het kaf van het koren scheiden. Er zullen altijd wel tracks zijn die niet echt ok zijn.... neem nou die van chris... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik zal even een invite request sturen. Ben vanavond zoiezo wel op GTA te vinden zal kijken of ik de TS kan joinen zit namelijk in een game community dus moet even kijken of ik twee TS servers open kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 09:04
lordgandalf schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:58:
Ik zal even een invite request sturen. Ben vanavond zoiezo wel op GTA te vinden zal kijken of ik de TS kan joinen zit namelijk in een game community dus moet even kijken of ik twee TS servers open kan hebben.
Het is mogelijk om twee servers open te hebben. Het nadeel is dat je twee gespreken hoort.. haha

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Nah in de andere server hebben ze muted channels dus :) komt allemaal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Zeker gezellig in deze crew, altijd wel iemand online voor een heist, hulp bij je daily objectives, een playlist afwerken of gewoon wat online geklooi.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Lekker gezellig altijd. Helaas ben ik altijd de laatste met racen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
Mooie nieuwe crew auto's! :)
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3gUx4HnF-USfdV06pIkSxw_0_0.jpg

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
En wie staat er weer uit zijn neus te vreten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ik vind de rhapsody echt drie keer niks kan echt niks met die wagen. Vind hem er niet uitzien dan heb ik liever mijn Issi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Vlammen op de wielkast? Volgens mij moet ik eens goed gaan kijken wat er allemaal mogelijk is qua paint. Of is dit een unlock via races oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
PiP0 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:22:
Vlammen op de wielkast? Volgens mij moet ik eens goed gaan kijken wat er allemaal mogelijk is qua paint. Of is dit een unlock via races oid?
Dit is enkel mogelijk bij de rhapsody, is een toevoeging bij een van de skirts volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Ja de vlammen zijn een unlockable voor de rhapsody en alleen de rhapsody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-09 12:25

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Klinkt allemaal goed en heb me aangemeld, zit al met een aantal fanatiekelingen op een teamspeak server dus weet niet hoe vaak ik gebruik ga maken van jullie ts :)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 09:33
lordgandalf schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:26:
Ik vind de rhapsody echt drie keer niks kan echt niks met die wagen. Vind hem er niet uitzien dan heb ik liever mijn Issi
Die wagen is dan ook één grote grap, een compact met dikke air intake boven de moterkap en dus die vlammen bij de wielkasten. Voor een compact rijd ie best goed hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:27

Fanta

FordPerformance™️

Sterker nog, in de compacts klasse is er geen betere. De panto wint op acceleratie, maar krijg je niet soepel door een bocht.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze. PC neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
De rhapsody is inderdaad de beste compact maar de wagen vind ik er niet uit zien. Maar in een compacts race neem ik een rhapsody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
Yup PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Moet binnekort eens wat heists of races doen want met de aanschaf van een rhapsody is mijn geld echt helemaal gedrained

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Topicstarter
ik wil wel graag het verzoek doen aan degene die ons pas gejoined zijn om onze TS te gebruiken als je met ons samen wil spelen. Het is heel leuk dat je in de crew wil maar dan neem ik toch aan dat jullie ook samen willen gamen?

PS: verzoek aan alle TWUD members te stemmen op je keuze voor het crew embleem hier!

[ Voor 26% gewijzigd door killbillfast op 25-06-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
lordgandalf schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:37:
Moet binnekort eens wat heists of races doen want met de aanschaf van een rhapsody is mijn geld echt helemaal gedrained
Daar kan iets aan gedaan worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze aangemeld via de socialclub. Ingame naam: Ambrose82 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
Oh btw mijn ign is lordgandalf. Ben eergister ook heel even op de TS geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Beste medetweaker,

Ik zou graag een invite voor de crew willen. Ik ben in het bezit van een headset en mijn ingame naam is: kamihond

Tevens zou ik graag alle heists in volgorde en met de dezelfde mensen willen doen. Voor de 2 miljoen bonus, ook zou ik de Criminal Mastermind Challenge willen proberen, maar als die niet lukt geeft dat niet.

Zijn er toevallig drie medetweakers die daar dit weekend zin in hebben?

Ik ben level 50 en heb een kumura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-09 12:25

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

@Kami, klinkt goed man, wil dit ook al een tijdje maar is er nog niet van gekomen. zal je zo even een friends req sturen

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
kami124 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:52:
Beste medetweaker,

Ik zou graag een invite voor de crew willen. Ik ben in het bezit van een headset en mijn ingame naam is: kamihond

Tevens zou ik graag alle heists in volgorde en met de dezelfde mensen willen doen. Voor de 2 miljoen bonus, ook zou ik de Criminal Mastermind Challenge willen proberen, maar als die niet lukt geeft dat niet.

Zijn er toevallig drie medetweakers die daar dit weekend zin in hebben?

Ik ben level 50 en heb een kumura.
Done

[ Voor 7% gewijzigd door sanderrs op 26-06-2015 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Freakiebeakie schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:59:
@Kami, klinkt goed man, wil dit ook al een tijdje maar is er nog niet van gekomen. zal je zo even een friends req sturen
Ik heb je invite geaccepteerd. Dan hebben we nog twee man nodig.

Dus als er nog iemand wilt meedoen. GRAAG!!

[ Voor 7% gewijzigd door kami124 op 26-06-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Topicstarter
voor degene die samen heists gaan doen (lees mastermind ofzo) zijn er op de TS ook aparte team lobbies! Zo kun je hendig met elkaar communiceren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Volgende week weer een update! Dat wordt dus heisten en missies om weer wat geld bij elkaar te sprokkelen. Denk dat ik vanavond op het strand lig, morgn een BBQ (als het niet gaat onweren) maar vrijdag ben ik weer een paar uurtjes online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
PiP0 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:06:
Volgende week weer een update! Dat wordt dus heisten en missies om weer wat geld bij elkaar te sprokkelen. Denk dat ik vanavond op het strand lig, morgn een BBQ (als het niet gaat onweren) maar vrijdag ben ik weer een paar uurtjes online.
Ik denk dat dat met meer mensen zo zit. Zelf vind ik het op dit moment ook wat te warm of uitgebreid GTA te gaan spelen. Ben ook weer meer actief na zaterdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Nadat ik al lid ben van de crew, dit topic ook gevonden en gebookmarkt. Sowieso woensdag weer online, tot dan!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 13:29
Hallo,

Spelen met onbekende mensen die je nauwelijks ziet word minder leuk :(

Dus dan maar naar de Tweakers United. Ik hoop dat ik een invite zal mogen ontvangen.

Ik voldoe aan beide criteria's :D

Hoop snel met jullie te gamen!

Mijn Nick is: Indodraakje

^_^;;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Indodraakje schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:06:
Hallo,

Spelen met onbekende mensen die je nauwelijks ziet word minder leuk :(

Dus dan maar naar de Tweakers United. Ik hoop dat ik een invite zal mogen ontvangen.

Ik voldoe aan beide criteria's :D

Hoop snel met jullie te gamen!

Mijn Nick is: Indodraakje

^_^;;
Was leuk gisteren Indodraakje! Welkom in de crew!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 13:29
Yes zeker! Kan niet wachten tot vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Indodraakje schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:33:
Yes zeker! Kan niet wachten tot vandaag :)
Vanavond ben ik er niet, maar morgenavond zeker van de partij (inclusief nieuwe vehicles kopen en testen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Topic is ondertussen een beetje dood. Toch is er ook nog wat leven en ben ik ook weer tot leven gekomen op de TS server. Komen er binnenkort weer meer mensen online? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik kom dit weekend nog even meespelen denk ik (ben druk met MGS5, maar de Lowrider update moet toch ook even gespeeld worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorpesch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-06-2023
Vanavond toch weer een hoop lol gehad samen met Chocaholic1404 en SoSoLiD.Zou leuk zijn als er volgend weekend weer wat meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
jorpesch schreef op zondag 01 november 2015 @ 23:10:
Vanavond toch weer een hoop lol gehad samen met Chocaholic1404 en SoSoLiD.Zou leuk zijn als er volgend weekend weer wat meer zijn.
Ik was er net wat te laat bij, 10 minuten nadat solid vetrok. Aankomende week ben ik weer uit de bad sport lobby. Had teveel auto's opgeblazen dus moest 4 dagen afzien in die lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ben zaterdagmiddag even online geweest, maar er was niemand anders online... Misschien vanavond/morgen beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
adamvansanten schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:24:
Ben zaterdagmiddag even online geweest, maar er was niemand anders online... Misschien vanavond/morgen beter?
Misschien dat ik er dan ben, ligt er een beetje aan. Join anders de afk channel. Dan kunnen mensen je vervolgens wel poken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

-Bas schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:25:
[...]

Misschien dat ik er dan ben, ligt er een beetje aan. Join anders de afk channel. Dan kunnen mensen je vervolgens wel poken.
Dat is wel een goede. Ik heb mijn headset namelijk toch op voor gamen, dus kan dat net zo goed doen. Ik zal vanavond inloggen op TS. Hopelijk kunnen we wat leuke events doen samen! Want public heb ik eigenlijk geen zin meer in, meer loading screens en time-outs dan werkelijk spelen, dan ga ik liever een ander spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
adamvansanten schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:20:
[...]

Dat is wel een goede. Ik heb mijn headset namelijk toch op voor gamen, dus kan dat net zo goed doen. Ik zal vanavond inloggen op TS. Hopelijk kunnen we wat leuke events doen samen! Want public heb ik eigenlijk geen zin meer in, meer loading screens en time-outs dan werkelijk spelen, dan ga ik liever een ander spel spelen.
Prima, maar freeroam is ook leuk met mede tweakers. Zo lang je niet disconnect en andere mensen disconnecten door mijn toedoen is mijn avond compleet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

-Bas schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:23:
[...]

Prima, maar freeroam is ook leuk met mede tweakers. Zo lang je niet disconnect en andere mensen disconnecten door mijn toedoen is mijn avond compleet. 8)
Freeroam is zeker ook leuk, doelde dan ook meer op random servers, waar elke drie seconden het hele scherm ontploft of je in je auto uit het niets doodgaat, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
toch wel leuke avond gehad gister. Insurgent vs tank vs hydra vs wat je ook maar te pakken kon krijgen. Mocht je online gaan, gewoon TS op de achtergrond aanzetten, vaak komt er toch weer iemand langs en wordt het nog gezelliger. en blij dat je weer uit de bad sport lobby bent Bas *O* *O* *O*

Trouwens, ik kan donderdag middag online komen tot laat. Vriendin is weg dus hoef nergens rekening mee te houden. Behalve werk op vrijdag. 8)

[ Voor 19% gewijzigd door PiP0 op 04-11-2015 12:21 ]

• sosol1d
Mensen,

de Tweakers United Crew is nog altijd actief en is op zoek naar nieuwe fun people om mee te GTA'en op de PC!
Er zijn dagelijks (meestal 's avonds) mensen op TS.

Kom gewoon eens langs op Teamspeak: tweakersunited.nl
of
Join ons via Social club: Tweakers United Social club

Ook kun je mij toevoegen op Socialclub via mijn nickname SoSoLiD

Groeten,

SoSoLiD ;)

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

sosol1d schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:33:
Mensen,

de Tweakers United Crew is nog altijd actief en is op zoek naar nieuwe fun people om mee te GTA'en op de PC!
Er zijn dagelijks (meestal 's avonds) mensen op TS.

Kom gewoon eens langs op Teamspeak: tweakersunited.nl
of
Join ons via Social club: Tweakers United Social club

Ook kun je mij toevoegen op Socialclub via mijn nickname SoSoLiD

Groeten,

SoSoLiD ;)
En toch was er dinsdagavond niemand online (zowel in-game als op TS)... Vond het best bijzonder, op patch day. Ben maar Just Cause 3 gaan spelen.

Zal binnenkort wel weer even online komen, want er moet toch geld verdiend worden voor het superjacht he! ;)

• sosol1d
Dan moet je ons net gemist hebben.. van 21:00 tot ± 24:00 waren we met z'n 5en online.
Ja, gezellig! Zie je snel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Leuk zo'n andere crew! Zelf ben ik lid van de GoT Freedom crew (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1632204). Helaas is die niet erg actief meer, alhoewel sommige PS4 (ik speel op de PS4) leden wel nog regelmatig online zijn :)

Hier zie ik trouwens dat ook niet heel veel activiteit is of wel?

[ Voor 13% gewijzigd door miicker op 07-04-2016 21:46 ]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sosol1d
Ja juist wel, bij ons zijn er elke dag mensen online in GTA-O en daarmee ook TS (online ingame = ook TS bij ons).

Vrijwel iedereen bij ons zijn actieve spelers vanaf PC release dag 1 en spelen GTA-O ook al jaren als main-game.
We zijn destijd uit de "gewone" tweakers crew gestapt omdat de complete leiding van die crew nooit online was (en is) en ik zie nu nog steeds exact dezelfde personen staan (van leader t/m representatives.. lol).

Kom gerust eens langs op TS:
- 5.200.23.149:10087

Of voeg me toe op Social club:
- https://socialclub.rockstargames.com/member/sosolid
- https://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakers_united

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

Binnenkort weer een Twud Island Tour houden zonder dat de gasten van GOTP ons lastig vallen met hun hydra! 8)7 8)7

Ik stel voor als datum 13 November :) >:)

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Dutch Thumper schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:04:
Binnenkort weer een Twud Island Tour houden zonder dat de gasten van GOTP ons lastig vallen met hun hydra! 8)7 8)7

Ik stel voor als datum 13 November :) >:)
Ik ben voor! Hoop idd dat we niet worden lastig gevallen. Gelukkig kunnen wij ons wel weren >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 18:03
sosol1d schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:28:
Ja juist wel, bij ons zijn er elke dag mensen online in GTA-O en daarmee ook TS (online ingame = ook TS bij ons).

Vrijwel iedereen bij ons zijn actieve spelers vanaf PC release dag 1 en spelen GTA-O ook al jaren als main-game.
We zijn destijd uit de "gewone" tweakers crew gestapt omdat de complete leiding van die crew nooit online was (en is) en ik zie nu nog steeds exact dezelfde personen staan (van leader t/m representatives.. lol).
Niet exact dezelfde personen hoor, en Crew Commissioners Saynod en ik zijn meerdere avonden online ;) En Crew Commissioner Sato is momenteel ook wel actief, maar niet met GOTP als actieve crew :D ;)
De rest van de leiding moet nodig opgeschoond en uitgebreid worden, dat wel...
Dutch Thumper schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:04:
Dat vind ik echt niet oké als dat gedaan is vanuit GOTP. Ik vind dat we toch min-of-meer gelieerd zijn aan elkaar, er is ook heel wat overlap tussen GOTP en TWUD qua leden en we zijn allemaal Tweakers. Lijkt mij dat er genoeg andere spelers te vinden zijn om lastig te vallen buiten GOTP en TWUD... Ik zit gelukkig regelmatig met TWUD leden in een sessie, zonder problemen. (Maar mocht je vinden dat ik te dicht in de buurt kom, je kunt me altijd aanspreken!)

Ik had trouwens de indruk dat TWUD er juist wat losser mee omgaat dat leden elkaar aanvallen in vergelijking tot GOTP? Zo zijn er een aantal crew-killers naar TWUD gegaan, juist omdat ze het maar onzin vonden dat ze hier op aangesproken waren bij GOTP...

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PiP0
Dat vind ik echt niet oké als dat gedaan is vanuit GOTP. Ik vind dat we toch min-of-meer gelieerd zijn aan elkaar, er is ook heel wat overlap tussen GOTP en TWUD qua leden en we zijn allemaal Tweakers. Lijkt mij dat er genoeg andere spelers te vinden zijn om lastig te vallen buiten GOTP en TWUD... Ik zit gelukkig regelmatig met TWUD leden in een sessie, zonder problemen. (Maar mocht je vinden dat ik te dicht in de buurt kom, je kunt me altijd aanspreken!)

Ik had trouwens de indruk dat TWUD er juist wat losser mee omgaat dat leden elkaar aanvallen in vergelijking tot GOTP? Zo zijn er een aantal crew-killers naar TWUD gegaan, juist omdat ze het maar onzin vonden dat ze hier op aangesproken waren bij GOTP...
Relax, wij hebben er echt geen problem mee als er af en toe wat slachtoffers vallen aan beide kanten. Dat is juist de lol van GTA vinden wij. Dus als je zin hebt om op een rampage te gaan en de aandelen van Ammunation wat te laten stijgen, ga vooral je gang. Maar ga niet klagen als een groepje mensen de rollen om gaat keren en terug gaat schieten >:)
Sowieso vallen wij geen supplies/deliveries aan van Crews die daar mee bezig zijn.

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:08
Ik kom geregeld TWUD tegen (zit zelf ook nog in de crew meen ik), nooit echt problemen.
Soms is het echter wel eens lastig als iemand zonder tag bij iemand van GOTP/TWUD is of deze helpt of tegen werkt.

Als ik dan ook wordt beschoten als ik gewoon langs rijdt (door de gene zonder tag), dan keer ik even en schiet die persoon neer voor de TWUD/GOTP persoon. (maar ja dat is soms ook een helper)

(Uiteraard kijk ik even of ze niet in de zelfde corp./MC zitten dan.
Ach ja. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Ithric op 17-11-2016 09:33 ]

iRacing Profiel

• Elijan9
PiP0 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:10:
[...]

Relax, wij hebben er echt geen problem mee als er af en toe wat slachtoffers vallen aan beide kanten
Ik heb gewoon zo'n vermoeden dat de GOTP-ers waar jullie last van hebben gehad, ook onze crew hebben bestookt, vandaar... Ik heb eigenlijk nooit last van TWUD en soms wel van GOTP-ers die crewleden gaan aanvallen voor een schamele 2k/delivery. 8)7 Dus als jullie crew-uitje wordt verpest, dan vind ik en vinden we als crew dat oprecht stom. (Ons laatste crew-uitje werd dus ook verpest door GOTP leden |:( )
Maar ga niet klagen als een groepje mensen de rollen om gaat keren en terug gaat schieten >:)
Sowieso vallen wij geen supplies/deliveries aan van Crews die daar mee bezig zijn.
Mij hoor je niet klagen hoor, maar ik zal niets starten of zomaar vergelden tegen TWUD (tenzij we een keer een Crew Deathmatch zouden organiseren, maar dan heb je aan mij geen sterke tegenstander ;) ).

ik vraag me wel af hoe het gisteren precies ging, een TWUD-er die een GOTP-er aanvalt, waarop hij weer terug vecht en dan een waarschuwing krijgt van sato dat hij uit GOTP gezet wordt als hij niet stopt (terwijl sato als TWUD speelde). Dat vind ik wel een rare situatie en om dat soort scenario's te voorkomen, zou ik het liefst gewoon zeggen dat we elkaar gewoon niet aanvallen, tenzij anders overeengekomen...
(Die NL-er van IGN was wel verschrikkelijk irritant aan het doen tegen iedereen)

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-09 23:55
Elijan9 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:57:

Niet exact dezelfde personen hoor, en Crew Commissioners Saynod en ik zijn meerdere avonden online ;) En Crew Commissioner Sato is momenteel ook wel actief, maar niet met GOTP als actieve crew :D ;)
De rest van de leiding moet nodig opgeschoond en uitgebreid worden, dat wel...
Als mede oprichter van TWUD blijf ik voorlopig actief bij TWUD, Daar zitten immers de meeste van mijn vrienden.
Dat neemt niet weg dat ik mijn rol binnen GOTP niet serieus neem, Voor beide crews geld dat wanneer een crew lid problemen met één of meerdere individuen van de andere crew heeft en daar zelf niet uitkomt het bij mij gemeld kan worden waarna (indien noodzakelijk) verdere actie ondernomen zal worden in overleg met de rest van de crewleiding van de betreffende crew.
Elijan9 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:58:
ik vraag me wel af hoe het gisteren precies ging, een TWUD-er die een GOTP-er aanvalt, waarop hij weer terug vecht en dan een waarschuwing krijgt van sato dat hij uit GOTP gezet wordt als hij niet stopt (terwijl sato als TWUD speelde). Dat vind ik wel een rare situatie en om dat soort scenario's te voorkomen, zou ik het liefst gewoon zeggen dat we elkaar gewoon niet aanvallen, tenzij anders overeengekomen...
In het kort:
Hoe het precies begonnen is staat mij niet bij, Wel werd het steeds onvriendelijker in de in-game chat.
Er is herhaaldelijk netjes door TWUD leden verzocht tot een staak het vuren maar dat werd genegeerd, Daarop heb ik die reactie geplaatst, Achteraf gezien was dat niet correct.

Feit blijft dat het voor TWUD leden vrij duidelijk is dat er een staak het vuren is tussen TWUD en GOTP. (Al zijn er helaas TWUD leden die het daar overduidelijk niet mee eens zijn, TWUD leden hebben over het algemeen nu eenmaal een shoot first ask questions later mentaliteit.)
Hier kan binnen TWUD geen misverstand over ontstaan omdat alle actieve TWUD leden op dezelfde teamspeak server zitten als zij GTA-O spelen, Iets dat bij GOTP helaas niet het geval is. (Is ook de reden geweest waarom TWUD is opgericht.)
Soms blijkt het dan nodig dat een GOTP lid even met zijn neus op de feiten wordt gedrukt wat betreft de omgangsregels binnen GOTP en de band met TWUD, Al zal ik dat de volgende keer wat tactischer aanpakken.
Elijan9 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:58:
Ik heb gewoon zo'n vermoeden dat de GOTP-ers waar jullie last van hebben gehad, ook onze crew hebben bestookt, vandaar... Ik heb eigenlijk nooit last van TWUD en soms wel van GOTP-ers die crewleden gaan aanvallen voor een schamele 2k/delivery
Aanvullend op het stuk hierboven dan ook maar meteen de volgende vraag: Worden die crewkillers tegenwoordig actief uit GOTP gezet? (Want ook dat speelde mee bij de oprichting van TWUD, Als lid van TWUD kom je over het algemeen niet bij GOTP'ers in de sessie en dus ook niet bij die lone wolf crew killers die niet wat mij betreft niet in GOTP thuishoren.

[ Voor 12% gewijzigd door Sato op 18-11-2016 02:58 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
Sato schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 02:52:Dat neemt niet weg dat ik mijn rol binnen GOTP niet serieus neem, Voor beide crews geld dat wanneer een crew lid problemen met één of meerdere individuen van de andere crew heeft en daar zelf niet uitkomt het bij mij gemeld kan worden waarna (indien noodzakelijk) verdere actie ondernomen zal worden in overleg met de rest van de crewleiding van de betreffende crew.
Dat is exact wat ik bedoelde richting sosol1d :) Als er één GOTP leider is waarvan hij had kunnen weten die regelmatig online is... ;)
In het kort:
Hoe het precies begonnen is staat mij niet bij, Wel werd het steeds onvriendelijker in de in-game chat.
Er is herhaaldelijk netjes door TWUD leden verzocht tot een staak het vuren maar dat werd genegeerd, Daarop heb ik die reactie geplaatst, Achteraf gezien was dat niet correct.
Ik was tijdens dit alles weg voor een parachute sprong, dus wat er plaats vond weet ik niet, dat probeerde ik duidelijk te krijgen toen ik terug was, met weinig succes, dus wat wel of niet correct was weet ik niet, misschien had de bewoording anders gekund, maar ook dat kan ik slecht beoordelen. Ik wilde alleen even illustreren dat TWUD en GOTP dusdanig verweven zijn, dat je eigenlijk niet kunt afbakenen waar de een ophoudt en de ander begint. Dat jij én in TWUD bezig bent en tegelijk als GOTP leiding ingrijpt is daar een goed voorbeeld van.

En ik kan me dus goed voorstellen dat ingrijpen vanuit jouw GOTP positie gerechtvaardigd kan zijn, ook al is GOTP op dat moment niet jouw actieve crew.
Feit blijft dat het voor TWUD leden vrij duidelijk is dat er een staak het vuren is tussen TWUD en GOTP. (Al zijn er helaas TWUD leden die het daar overduidelijk niet mee eens zijn, TWUD leden hebben over het algemeen nu eenmaal een shoot first ask questions later mentaliteit.)
Hier kan binnen TWUD geen misverstand over ontstaan omdat alle actieve TWUD leden op dezelfde teamspeak server zitten als zij GTA-O spelen, Iets dat bij GOTP helaas niet het geval is. (Is ook de reden geweest waarom TWUD is opgericht.)
Soms blijkt het dan nodig dat een GOTP lid even met zijn neus op de feiten wordt gedrukt wat betreft de omgangsregels binnen GOTP en de band met TWUD, Al zal ik dat de volgende keer wat tactischer aanpakken.
Heel goed, blijf dat zeker doen, ook de andere TWUD leden. En de meeste GOTP-ers zijn daar ook echt gewoon op aan te spreken. En andersom jullie ook trouwens, ik heb nog nooit een probleem gehad met jullie.
Aanvullend op het stuk hierboven dan ook maar meteen de volgende vraag: Worden die crewkillers tegenwoordig actief uit GOTP gezet? (Want ook dat speelde mee bij de oprichting van TWUD, Als lid van TWUD kom je over het algemeen niet bij GOTP'ers in de sessie en dus ook niet bij die lone wolf crew killers die niet wat mij betreft niet in GOTP thuishoren.
Ja, recentelijk hebben enkele leden een tijdelijk ban gehad, omdat ze de boel echt verziekt hadden. Daarnaast hebben vooral Saynod en ik de afgelopen maanden al heel wat waarschuwingen uit moeten delen. Een enkeling is daarop uit de crew gestapt, omdat ze zich niet wilden aanpassen aan onze crewregels (lees: het verbod op moedwillig crew-killen).
Via een GOTP Crewleiding DM hier op Gathering of Tweakers houden we elkaar als leiding op de hoogte, volgens mij krijg jij daar ook meldingen van?

(Ik kom trouwens regelmatig bij jullie in dezelfde sessie vanwege mijn vriendenlijst, volgens mij spelen crews waarin je zit een ondergeschikte rol voor het samenstellen van sessies.)

[ Voor 0% gewijzigd door Elijan9 op 18-11-2016 15:57 . Reden: Typos ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PiP0
Bam, bijna weekend! Vanavond maar weer geld verdienen en crew hunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sosol1d
PiP0 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:37:
Bam, bijna weekend! Vanavond maar weer geld verdienen en crew hunten?
Goed idee.. GOTP hunten!? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Pffff, gewoon alles wat beweegt tot de server leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

PiP0 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:21:
[...]

Pffff, gewoon alles wat beweegt tot de server leeg is?
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consilium
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 24-09 17:38
kortomtom: at your service

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Afgelopen weekend heel wat sessies heel wat kogels verspild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Soldaten van TWUD, gaan we vanavond weer op missie? Nu we da afgelopen dagen hard hebben gewerkt om de financien weer op orde te krijgen, wordt het tijd om weer wat plezier te maken en het geld te laten rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sosol1d
Ben wel wat later, maar ik kom zeker ff.. heb inmiddels al 3 kerst auto's van +/- 1.5 mil p/stuk.. dus dat geld laten rollen dat gaat prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Jeeeejjj nog een kleine weekje en ik mag gta weer opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Dutch Thumper schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 17:40:
Jeeeejjj nog een kleine weekje en ik mag gta weer opstarten
Modder, modder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Opschieten Wax, ik heb niet voor niets een level 130 verwijderd om weer samen met jou opnieuw te beginnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PiP0
Mannen, wie komt er vanmidag/vroeg in de avond online om de eerste heists weer te herspelen? Of in ieder geval Humane Labs zodat ik een hydra kan kopen voor mijn nieuwe N00b character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

wanneer gaan we weer crews hunten? xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sosol1d
Dutch Thumper schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:23:
wanneer gaan we weer crews hunten? xD
Zojuist gedaan! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Awww, zonder mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:45
Ik heb een request verstuurd naar GOTP. Kan iemand mij approven? :) Alvast mijn dank!
Phentem is mijn social club naam. Zit nu in een erg dode crew... Wil wat meer online gaan doen met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
GOTP is in dit draadje: [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.

dit topic is van de TWUD. GOTP is meer een standaard crew zonder elkaar killen, en gericht op activiteiten. TWUD is meer vrijbuiters, en freeroam.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Oh helemaal niet opgelet... Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sosol1d
Trevor schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:35:
GOTP is in dit draadje: [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.

dit topic is van de TWUD. GOTP is meer een standaard crew zonder elkaar killen, en gericht op activiteiten. TWUD is meer vrijbuiters, en freeroam.
Wat je eigenlijk wilde zeggen.. TWUD is de fun crew en GOTP is de crew.. ja waarvoor eigenlijk? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Wat sosol1d zegt :Y

• PiP0
ph4nt0m schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:23:
Ik heb een request verstuurd naar GOTP. Kan iemand mij approven? :) Alvast mijn dank!
Phentem is mijn social club naam. Zit nu in een erg dode crew... Wil wat meer online gaan doen met anderen.
Als je uit een dode crew komt, waarom dan naar GOTP?

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

ph4nt0m schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:23:
Indien je gta speelt voor de lol en je zoekt juist plezier en je wilt lachen met een paar leuke gasten dan moet je juist TWUD joinen.

Maar als je zegt, nee ik wil het liefst een crew joinen van een paar ongestelde saaie zuurpruimen dan moet je gotp joinen. Oh ja, gotp is het liefst passive in gta :)

• ph4nt0m
Haha nou! Ik zal me dan maar bij jullie aanmelden! Jullie lijken me wel relaxte peren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Lekker hoor, dit weekend iets van 5 levels erbij en bijna een miljoen aangetikt. Ik kan weer wat kruit verschieten. Op naar de 90 voor de heavy sniper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Hier ook een die flink ge-leveld is en goed verdiend heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Vanavond dan maar wat nieuwe stuntraces doen? Tikt lekker aan met double RP+cash. En racen met TWUD heeft er wel voor gezorgd dat ik nu goed getraind de open races doorkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Bam! eindelijk 120, mijn platinum minigun gehaald en ik kan los gaan.
Of ik stap weer terug naar mijn andere char, moet ik nog wel wat nieuwe wielen aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sosol1d
You go get 'em PiP0! :D

[ Voor 4% gewijzigd door sosol1d op 12-04-2017 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 11:12

Scorpio616

BOOM headshot!

De thread en de ts zijn allebei dood? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Scorpio616 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:02:
De thread en de ts zijn allebei dood? :p
We zijn gestopt op TeamSpeak en hebben een Discord channel opgezet https://discord.gg/P4qFq5T

Sommigen zijn de laatste tijd veel meer bezig met PUBG ipv GTA, maar nog steeds zijn er mensen die wekelijks GTA spelen

Pagina: 1 2 Laatste