Sato schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 02:52:Dat neemt niet weg dat ik mijn rol binnen GOTP niet serieus neem, Voor beide crews geld dat wanneer een crew lid problemen met één of meerdere individuen van de andere crew heeft en daar zelf niet uitkomt het bij mij gemeld kan worden waarna (indien noodzakelijk) verdere actie ondernomen zal worden in overleg met de rest van de crewleiding van de betreffende crew.
Dat is exact wat ik bedoelde richting sosol1d

Als er één GOTP leider is waarvan hij had kunnen weten die regelmatig online is...

In het kort:
Hoe het precies begonnen is staat mij niet bij, Wel werd het steeds onvriendelijker in de in-game chat.
Er is herhaaldelijk netjes door TWUD leden verzocht tot een staak het vuren maar dat werd genegeerd, Daarop heb ik die reactie geplaatst, Achteraf gezien was dat niet correct.
Ik was tijdens dit alles weg voor een parachute sprong, dus wat er plaats vond weet ik niet, dat probeerde ik duidelijk te krijgen toen ik terug was, met weinig succes, dus wat wel of niet correct was weet ik niet, misschien had de bewoording anders gekund, maar ook dat kan ik slecht beoordelen. Ik wilde alleen even illustreren dat TWUD en GOTP dusdanig verweven zijn, dat je eigenlijk niet kunt afbakenen waar de een ophoudt en de ander begint. Dat jij én in TWUD bezig bent en tegelijk als GOTP leiding ingrijpt is daar een goed voorbeeld van.
En ik kan me dus goed voorstellen dat ingrijpen vanuit jouw GOTP positie gerechtvaardigd kan zijn, ook al is GOTP op dat moment niet jouw actieve crew.
Feit blijft dat het voor TWUD leden vrij duidelijk is dat er een staak het vuren is tussen TWUD en GOTP. (Al zijn er helaas TWUD leden die het daar overduidelijk niet mee eens zijn, TWUD leden hebben over het algemeen nu eenmaal een shoot first ask questions later mentaliteit.)
Hier kan binnen TWUD geen misverstand over ontstaan omdat alle actieve TWUD leden op dezelfde teamspeak server zitten als zij GTA-O spelen, Iets dat bij GOTP helaas niet het geval is. (Is ook de reden geweest waarom TWUD is opgericht.)
Soms blijkt het dan nodig dat een GOTP lid even met zijn neus op de feiten wordt gedrukt wat betreft de omgangsregels binnen GOTP en de band met TWUD, Al zal ik dat de volgende keer wat tactischer aanpakken.
Heel goed, blijf dat zeker doen, ook de andere TWUD leden. En de meeste GOTP-ers zijn daar ook echt gewoon op aan te spreken. En andersom jullie ook trouwens, ik heb nog nooit een probleem gehad met jullie.
Aanvullend op het stuk hierboven dan ook maar meteen de volgende vraag: Worden die crewkillers tegenwoordig actief uit GOTP gezet? (Want ook dat speelde mee bij de oprichting van TWUD, Als lid van TWUD kom je over het algemeen niet bij GOTP'ers in de sessie en dus ook niet bij die lone wolf crew killers die niet wat mij betreft niet in GOTP thuishoren.
Ja, recentelijk hebben enkele leden een tijdelijk ban gehad, omdat ze de boel echt verziekt hadden. Daarnaast hebben vooral Saynod en ik de afgelopen maanden al heel wat waarschuwingen uit moeten delen. Een enkeling is daarop uit de crew gestapt, omdat ze zich niet wilden aanpassen aan onze crewregels (lees: het verbod op moedwillig crew-killen).
Via een GOTP Crewleiding DM hier op Gathering of Tweakers houden we elkaar als leiding op de hoogte, volgens mij krijg jij daar ook meldingen van?
(Ik kom trouwens regelmatig bij jullie in dezelfde sessie vanwege mijn vriendenlijst, volgens mij spelen crews waarin je zit een ondergeschikte rol voor het samenstellen van sessies.)
[
Voor 0% gewijzigd door
Elijan9 op 18-11-2016 15:57
. Reden: Typos ]
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic