YO! fucknuts! It's Probing time!
Die wagen is dan ook één grote grap, een compact met dikke air intake boven de moterkap en dus die vlammen bij de wielkasten. Voor een compact rijd ie best goed hoor!lordgandalf schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:26:
Ik vind de rhapsody echt drie keer niks kan echt niks met die wagen. Vind hem er niet uitzien dan heb ik liever mijn Issi
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Yup PC.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 00:22:
Bij deze. PC neem ik aan?
Girls come and go, epics are soulbound!!!
PS: verzoek aan alle TWUD members te stemmen op je keuze voor het crew embleem hier!
[ Voor 26% gewijzigd door killbillfast op 25-06-2015 09:53 ]
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Daar kan iets aan gedaan wordenlordgandalf schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:37:
Moet binnekort eens wat heists of races doen want met de aanschaf van een rhapsody is mijn geld echt helemaal gedrained

Ik zou graag een invite voor de crew willen. Ik ben in het bezit van een headset en mijn ingame naam is: kamihond
Tevens zou ik graag alle heists in volgorde en met de dezelfde mensen willen doen. Voor de 2 miljoen bonus, ook zou ik de Criminal Mastermind Challenge willen proberen, maar als die niet lukt geeft dat niet.
Zijn er toevallig drie medetweakers die daar dit weekend zin in hebben?
Ik ben level 50 en heb een kumura.
YO! fucknuts! It's Probing time!
Donekami124 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:52:
Beste medetweaker,
Ik zou graag een invite voor de crew willen. Ik ben in het bezit van een headset en mijn ingame naam is: kamihond
Tevens zou ik graag alle heists in volgorde en met de dezelfde mensen willen doen. Voor de 2 miljoen bonus, ook zou ik de Criminal Mastermind Challenge willen proberen, maar als die niet lukt geeft dat niet.
Zijn er toevallig drie medetweakers die daar dit weekend zin in hebben?
Ik ben level 50 en heb een kumura.
[ Voor 7% gewijzigd door sanderrs op 26-06-2015 15:08 ]
Ik heb je invite geaccepteerd. Dan hebben we nog twee man nodig.Freakiebeakie schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:59:
@Kami, klinkt goed man, wil dit ook al een tijdje maar is er nog niet van gekomen. zal je zo even een friends req sturen
Dus als er nog iemand wilt meedoen. GRAAG!!
[ Voor 7% gewijzigd door kami124 op 26-06-2015 16:27 ]
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Ik denk dat dat met meer mensen zo zit. Zelf vind ik het op dit moment ook wat te warm of uitgebreid GTA te gaan spelen. Ben ook weer meer actief na zaterdagPiP0 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:06:
Volgende week weer een update! Dat wordt dus heisten en missies om weer wat geld bij elkaar te sprokkelen. Denk dat ik vanavond op het strand lig, morgn een BBQ (als het niet gaat onweren) maar vrijdag ben ik weer een paar uurtjes online.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Spelen met onbekende mensen die je nauwelijks ziet word minder leuk
Dus dan maar naar de Tweakers United. Ik hoop dat ik een invite zal mogen ontvangen.
Ik voldoe aan beide criteria's
Hoop snel met jullie te gamen!
Mijn Nick is: Indodraakje
^_^;;
Was leuk gisteren Indodraakje! Welkom in de crew!Indodraakje schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:06:
Hallo,
Spelen met onbekende mensen die je nauwelijks ziet word minder leuk
Dus dan maar naar de Tweakers United. Ik hoop dat ik een invite zal mogen ontvangen.
Ik voldoe aan beide criteria's
Hoop snel met jullie te gamen!
Mijn Nick is: Indodraakje
^_^;;
Vanavond ben ik er niet, maar morgenavond zeker van de partij (inclusief nieuwe vehicles kopen en testen)!
Ik was er net wat te laat bij, 10 minuten nadat solid vetrok. Aankomende week ben ik weer uit de bad sport lobby. Had teveel auto's opgeblazen dus moest 4 dagen afzien in die lobby.jorpesch schreef op zondag 01 november 2015 @ 23:10:
Vanavond toch weer een hoop lol gehad samen met Chocaholic1404 en SoSoLiD.Zou leuk zijn als er volgend weekend weer wat meer zijn.
Misschien dat ik er dan ben, ligt er een beetje aan. Join anders de afk channel. Dan kunnen mensen je vervolgens wel poken.adamvansanten schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:24:
Ben zaterdagmiddag even online geweest, maar er was niemand anders online... Misschien vanavond/morgen beter?
Dat is wel een goede. Ik heb mijn headset namelijk toch op voor gamen, dus kan dat net zo goed doen. Ik zal vanavond inloggen op TS. Hopelijk kunnen we wat leuke events doen samen! Want public heb ik eigenlijk geen zin meer in, meer loading screens en time-outs dan werkelijk spelen, dan ga ik liever een ander spel spelen.-Bas schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:25:
[...]
Misschien dat ik er dan ben, ligt er een beetje aan. Join anders de afk channel. Dan kunnen mensen je vervolgens wel poken.
Prima, maar freeroam is ook leuk met mede tweakers. Zo lang je niet disconnect en andere mensen disconnecten door mijn toedoen is mijn avond compleet.adamvansanten schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:20:
[...]
Dat is wel een goede. Ik heb mijn headset namelijk toch op voor gamen, dus kan dat net zo goed doen. Ik zal vanavond inloggen op TS. Hopelijk kunnen we wat leuke events doen samen! Want public heb ik eigenlijk geen zin meer in, meer loading screens en time-outs dan werkelijk spelen, dan ga ik liever een ander spel spelen.
Freeroam is zeker ook leuk, doelde dan ook meer op random servers, waar elke drie seconden het hele scherm ontploft of je in je auto uit het niets doodgaat, etc.-Bas schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:23:
[...]
Prima, maar freeroam is ook leuk met mede tweakers. Zo lang je niet disconnect en andere mensen disconnecten door mijn toedoen is mijn avond compleet.

Trouwens, ik kan donderdag middag online komen tot laat. Vriendin is weg dus hoef nergens rekening mee te houden. Behalve werk op vrijdag.
[ Voor 19% gewijzigd door PiP0 op 04-11-2015 12:21 ]
de Tweakers United Crew is nog altijd actief en is op zoek naar nieuwe fun people om mee te GTA'en op de PC!
Er zijn dagelijks (meestal 's avonds) mensen op TS.
Kom gewoon eens langs op Teamspeak: tweakersunited.nl
of
Join ons via Social club: Tweakers United Social club
Ook kun je mij toevoegen op Socialclub via mijn nickname SoSoLiD
Groeten,
SoSoLiD
En toch was er dinsdagavond niemand online (zowel in-game als op TS)... Vond het best bijzonder, op patch day. Ben maar Just Cause 3 gaan spelen.sosol1d schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:33:
Mensen,
de Tweakers United Crew is nog altijd actief en is op zoek naar nieuwe fun people om mee te GTA'en op de PC!
Er zijn dagelijks (meestal 's avonds) mensen op TS.
Kom gewoon eens langs op Teamspeak: tweakersunited.nl
of
Join ons via Social club: Tweakers United Social club
Ook kun je mij toevoegen op Socialclub via mijn nickname SoSoLiD
Groeten,
SoSoLiD
Zal binnenkort wel weer even online komen, want er moet toch geld verdiend worden voor het superjacht he!
Ja, gezellig! Zie je snel!
Hier zie ik trouwens dat ook niet heel veel activiteit is of wel?
[ Voor 13% gewijzigd door miicker op 07-04-2016 21:46 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Vrijwel iedereen bij ons zijn actieve spelers vanaf PC release dag 1 en spelen GTA-O ook al jaren als main-game.
We zijn destijd uit de "gewone" tweakers crew gestapt omdat de complete leiding van die crew nooit online was (en is) en ik zie nu nog steeds exact dezelfde personen staan (van leader t/m representatives.. lol).
Kom gerust eens langs op TS:
- 5.200.23.149:10087
Of voeg me toe op Social club:
- https://socialclub.rockstargames.com/member/sosolid
- https://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakers_united

Ik stel voor als datum 13 November
Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people
Ik ben voor! Hoop idd dat we niet worden lastig gevallen. Gelukkig kunnen wij ons wel werenDutch Thumper schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:04:
Binnenkort weer een Twud Island Tour houden zonder dat de gasten van GOTP ons lastig vallen met hun hydra!![]()
![]()
Ik stel voor als datum 13 November![]()
Niet exact dezelfde personen hoor, en Crew Commissioners Saynod en ik zijn meerdere avonden onlinesosol1d schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:28:
Ja juist wel, bij ons zijn er elke dag mensen online in GTA-O en daarmee ook TS (online ingame = ook TS bij ons).
Vrijwel iedereen bij ons zijn actieve spelers vanaf PC release dag 1 en spelen GTA-O ook al jaren als main-game.
We zijn destijd uit de "gewone" tweakers crew gestapt omdat de complete leiding van die crew nooit online was (en is) en ik zie nu nog steeds exact dezelfde personen staan (van leader t/m representatives.. lol).
De rest van de leiding moet nodig opgeschoond en uitgebreid worden, dat wel...
Dat vind ik echt niet oké als dat gedaan is vanuit GOTP. Ik vind dat we toch min-of-meer gelieerd zijn aan elkaar, er is ook heel wat overlap tussen GOTP en TWUD qua leden en we zijn allemaal Tweakers. Lijkt mij dat er genoeg andere spelers te vinden zijn om lastig te vallen buiten GOTP en TWUD... Ik zit gelukkig regelmatig met TWUD leden in een sessie, zonder problemen. (Maar mocht je vinden dat ik te dicht in de buurt kom, je kunt me altijd aanspreken!)Dutch Thumper schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:04:
Binnenkort weer een Twud Island Tour houden zonder dat de gasten van GOTP ons lastig vallen met hun hydra!![]()
Ik had trouwens de indruk dat TWUD er juist wat losser mee omgaat dat leden elkaar aanvallen in vergelijking tot GOTP? Zo zijn er een aantal crew-killers naar TWUD gegaan, juist omdat ze het maar onzin vonden dat ze hier op aangesproken waren bij GOTP...
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
Relax, wij hebben er echt geen problem mee als er af en toe wat slachtoffers vallen aan beide kanten. Dat is juist de lol van GTA vinden wij. Dus als je zin hebt om op een rampage te gaan en de aandelen van Ammunation wat te laten stijgen, ga vooral je gang. Maar ga niet klagen als een groepje mensen de rollen om gaat keren en terug gaat schietenDat vind ik echt niet oké als dat gedaan is vanuit GOTP. Ik vind dat we toch min-of-meer gelieerd zijn aan elkaar, er is ook heel wat overlap tussen GOTP en TWUD qua leden en we zijn allemaal Tweakers. Lijkt mij dat er genoeg andere spelers te vinden zijn om lastig te vallen buiten GOTP en TWUD... Ik zit gelukkig regelmatig met TWUD leden in een sessie, zonder problemen. (Maar mocht je vinden dat ik te dicht in de buurt kom, je kunt me altijd aanspreken!)
Ik had trouwens de indruk dat TWUD er juist wat losser mee omgaat dat leden elkaar aanvallen in vergelijking tot GOTP? Zo zijn er een aantal crew-killers naar TWUD gegaan, juist omdat ze het maar onzin vonden dat ze hier op aangesproken waren bij GOTP...
Sowieso vallen wij geen supplies/deliveries aan van Crews die daar mee bezig zijn.
Soms is het echter wel eens lastig als iemand zonder tag bij iemand van GOTP/TWUD is of deze helpt of tegen werkt.
Als ik dan ook wordt beschoten als ik gewoon langs rijdt (door de gene zonder tag), dan keer ik even en schiet die persoon neer voor de TWUD/GOTP persoon. (maar ja dat is soms ook een helper)
(Uiteraard kijk ik even of ze niet in de zelfde corp./MC zitten dan.
Ach ja.
[ Voor 9% gewijzigd door Ithric op 17-11-2016 09:33 ]
Ik heb gewoon zo'n vermoeden dat de GOTP-ers waar jullie last van hebben gehad, ook onze crew hebben bestookt, vandaar... Ik heb eigenlijk nooit last van TWUD en soms wel van GOTP-ers die crewleden gaan aanvallen voor een schamele 2k/delivery.PiP0 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:10:
[...]
Relax, wij hebben er echt geen problem mee als er af en toe wat slachtoffers vallen aan beide kanten

Mij hoor je niet klagen hoor, maar ik zal niets starten of zomaar vergelden tegen TWUD (tenzij we een keer een Crew Deathmatch zouden organiseren, maar dan heb je aan mij geen sterke tegenstanderMaar ga niet klagen als een groepje mensen de rollen om gaat keren en terug gaat schieten![]()
Sowieso vallen wij geen supplies/deliveries aan van Crews die daar mee bezig zijn.
ik vraag me wel af hoe het gisteren precies ging, een TWUD-er die een GOTP-er aanvalt, waarop hij weer terug vecht en dan een waarschuwing krijgt van sato dat hij uit GOTP gezet wordt als hij niet stopt (terwijl sato als TWUD speelde). Dat vind ik wel een rare situatie en om dat soort scenario's te voorkomen, zou ik het liefst gewoon zeggen dat we elkaar gewoon niet aanvallen, tenzij anders overeengekomen...
(Die NL-er van IGN was wel verschrikkelijk irritant aan het doen tegen iedereen)
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
Als mede oprichter van TWUD blijf ik voorlopig actief bij TWUD, Daar zitten immers de meeste van mijn vrienden.Elijan9 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:57:
Niet exact dezelfde personen hoor, en Crew Commissioners Saynod en ik zijn meerdere avonden onlineEn Crew Commissioner Sato is momenteel ook wel actief, maar niet met GOTP als actieve crew
![]()
![]()
De rest van de leiding moet nodig opgeschoond en uitgebreid worden, dat wel...
Dat neemt niet weg dat ik mijn rol binnen GOTP niet serieus neem, Voor beide crews geld dat wanneer een crew lid problemen met één of meerdere individuen van de andere crew heeft en daar zelf niet uitkomt het bij mij gemeld kan worden waarna (indien noodzakelijk) verdere actie ondernomen zal worden in overleg met de rest van de crewleiding van de betreffende crew.
In het kort:Elijan9 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:58:
ik vraag me wel af hoe het gisteren precies ging, een TWUD-er die een GOTP-er aanvalt, waarop hij weer terug vecht en dan een waarschuwing krijgt van sato dat hij uit GOTP gezet wordt als hij niet stopt (terwijl sato als TWUD speelde). Dat vind ik wel een rare situatie en om dat soort scenario's te voorkomen, zou ik het liefst gewoon zeggen dat we elkaar gewoon niet aanvallen, tenzij anders overeengekomen...
Hoe het precies begonnen is staat mij niet bij, Wel werd het steeds onvriendelijker in de in-game chat.
Er is herhaaldelijk netjes door TWUD leden verzocht tot een staak het vuren maar dat werd genegeerd, Daarop heb ik die reactie geplaatst, Achteraf gezien was dat niet correct.
Feit blijft dat het voor TWUD leden vrij duidelijk is dat er een staak het vuren is tussen TWUD en GOTP. (Al zijn er helaas TWUD leden die het daar overduidelijk niet mee eens zijn, TWUD leden hebben over het algemeen nu eenmaal een shoot first ask questions later mentaliteit.)
Hier kan binnen TWUD geen misverstand over ontstaan omdat alle actieve TWUD leden op dezelfde teamspeak server zitten als zij GTA-O spelen, Iets dat bij GOTP helaas niet het geval is. (Is ook de reden geweest waarom TWUD is opgericht.)
Soms blijkt het dan nodig dat een GOTP lid even met zijn neus op de feiten wordt gedrukt wat betreft de omgangsregels binnen GOTP en de band met TWUD, Al zal ik dat de volgende keer wat tactischer aanpakken.
Aanvullend op het stuk hierboven dan ook maar meteen de volgende vraag: Worden die crewkillers tegenwoordig actief uit GOTP gezet? (Want ook dat speelde mee bij de oprichting van TWUD, Als lid van TWUD kom je over het algemeen niet bij GOTP'ers in de sessie en dus ook niet bij die lone wolf crew killers die niet wat mij betreft niet in GOTP thuishoren.Elijan9 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:58:
Ik heb gewoon zo'n vermoeden dat de GOTP-ers waar jullie last van hebben gehad, ook onze crew hebben bestookt, vandaar... Ik heb eigenlijk nooit last van TWUD en soms wel van GOTP-ers die crewleden gaan aanvallen voor een schamele 2k/delivery
[ Voor 12% gewijzigd door Sato op 18-11-2016 02:58 ]
Dat is exact wat ik bedoelde richting sosol1dSato schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 02:52:Dat neemt niet weg dat ik mijn rol binnen GOTP niet serieus neem, Voor beide crews geld dat wanneer een crew lid problemen met één of meerdere individuen van de andere crew heeft en daar zelf niet uitkomt het bij mij gemeld kan worden waarna (indien noodzakelijk) verdere actie ondernomen zal worden in overleg met de rest van de crewleiding van de betreffende crew.
Ik was tijdens dit alles weg voor een parachute sprong, dus wat er plaats vond weet ik niet, dat probeerde ik duidelijk te krijgen toen ik terug was, met weinig succes, dus wat wel of niet correct was weet ik niet, misschien had de bewoording anders gekund, maar ook dat kan ik slecht beoordelen. Ik wilde alleen even illustreren dat TWUD en GOTP dusdanig verweven zijn, dat je eigenlijk niet kunt afbakenen waar de een ophoudt en de ander begint. Dat jij én in TWUD bezig bent en tegelijk als GOTP leiding ingrijpt is daar een goed voorbeeld van.In het kort:
Hoe het precies begonnen is staat mij niet bij, Wel werd het steeds onvriendelijker in de in-game chat.
Er is herhaaldelijk netjes door TWUD leden verzocht tot een staak het vuren maar dat werd genegeerd, Daarop heb ik die reactie geplaatst, Achteraf gezien was dat niet correct.
En ik kan me dus goed voorstellen dat ingrijpen vanuit jouw GOTP positie gerechtvaardigd kan zijn, ook al is GOTP op dat moment niet jouw actieve crew.
Heel goed, blijf dat zeker doen, ook de andere TWUD leden. En de meeste GOTP-ers zijn daar ook echt gewoon op aan te spreken. En andersom jullie ook trouwens, ik heb nog nooit een probleem gehad met jullie.Feit blijft dat het voor TWUD leden vrij duidelijk is dat er een staak het vuren is tussen TWUD en GOTP. (Al zijn er helaas TWUD leden die het daar overduidelijk niet mee eens zijn, TWUD leden hebben over het algemeen nu eenmaal een shoot first ask questions later mentaliteit.)
Hier kan binnen TWUD geen misverstand over ontstaan omdat alle actieve TWUD leden op dezelfde teamspeak server zitten als zij GTA-O spelen, Iets dat bij GOTP helaas niet het geval is. (Is ook de reden geweest waarom TWUD is opgericht.)
Soms blijkt het dan nodig dat een GOTP lid even met zijn neus op de feiten wordt gedrukt wat betreft de omgangsregels binnen GOTP en de band met TWUD, Al zal ik dat de volgende keer wat tactischer aanpakken.
Ja, recentelijk hebben enkele leden een tijdelijk ban gehad, omdat ze de boel echt verziekt hadden. Daarnaast hebben vooral Saynod en ik de afgelopen maanden al heel wat waarschuwingen uit moeten delen. Een enkeling is daarop uit de crew gestapt, omdat ze zich niet wilden aanpassen aan onze crewregels (lees: het verbod op moedwillig crew-killen).Aanvullend op het stuk hierboven dan ook maar meteen de volgende vraag: Worden die crewkillers tegenwoordig actief uit GOTP gezet? (Want ook dat speelde mee bij de oprichting van TWUD, Als lid van TWUD kom je over het algemeen niet bij GOTP'ers in de sessie en dus ook niet bij die lone wolf crew killers die niet wat mij betreft niet in GOTP thuishoren.
Via een GOTP Crewleiding DM hier op Gathering of Tweakers houden we elkaar als leiding op de hoogte, volgens mij krijg jij daar ook meldingen van?
(Ik kom trouwens regelmatig bij jullie in dezelfde sessie vanwege mijn vriendenlijst, volgens mij spelen crews waarin je zit een ondergeschikte rol voor het samenstellen van sessies.)
[ Voor 0% gewijzigd door Elijan9 op 18-11-2016 15:57 . Reden: Typos ]
Goed idee.. GOTP hunten!?PiP0 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:37:
Bam, bijna weekend! Vanavond maar weer geld verdienen en crew hunten?
Pffff, gewoon alles wat beweegt tot de server leeg is?
PiP0 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:21:
[...]
Pffff, gewoon alles wat beweegt tot de server leeg is?
Modder, modder!Dutch Thumper schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 17:40:
Jeeeejjj nog een kleine weekje en ik mag gta weer opstarten
Zojuist gedaan!Dutch Thumper schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:23:
wanneer gaan we weer crews hunten? xD
Phentem is mijn social club naam. Zit nu in een erg dode crew... Wil wat meer online gaan doen met anderen.
dit topic is van de TWUD. GOTP is meer een standaard crew zonder elkaar killen, en gericht op activiteiten. TWUD is meer vrijbuiters, en freeroam.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wat je eigenlijk wilde zeggen.. TWUD is de fun crew en GOTP is de crew.. ja waarvoor eigenlijk?Trevor schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:35:
GOTP is in dit draadje: [Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.
dit topic is van de TWUD. GOTP is meer een standaard crew zonder elkaar killen, en gericht op activiteiten. TWUD is meer vrijbuiters, en freeroam.
Als je uit een dode crew komt, waarom dan naar GOTP?ph4nt0m schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:23:
Ik heb een request verstuurd naar GOTP. Kan iemand mij approven?Alvast mijn dank!
Phentem is mijn social club naam. Zit nu in een erg dode crew... Wil wat meer online gaan doen met anderen.
Indien je gta speelt voor de lol en je zoekt juist plezier en je wilt lachen met een paar leuke gasten dan moet je juist TWUD joinen.ph4nt0m schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:23:
Ik heb een request verstuurd naar GOTP. Kan iemand mij approven?Alvast mijn dank!
Maar als je zegt, nee ik wil het liefst een crew joinen van een paar ongestelde saaie zuurpruimen dan moet je gotp joinen. Oh ja, gotp is het liefst passive in gta
Of ik stap weer terug naar mijn andere char, moet ik nog wel wat nieuwe wielen aanschaffen.
[ Voor 4% gewijzigd door sosol1d op 12-04-2017 16:36 ]
We zijn gestopt op TeamSpeak en hebben een Discord channel opgezet https://discord.gg/P4qFq5T
Sommigen zijn de laatste tijd veel meer bezig met PUBG ipv GTA, maar nog steeds zijn er mensen die wekelijks GTA spelen
Discord.. mehDutch Thumper schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:57:
[...]
We zijn gestopt op TeamSpeak en hebben een Discord channel opgezet https://discord.gg/vYfBFx
Sommigen zijn de laatste tijd veel meer bezig met PUBG ipv GTA, maar nog steeds zijn er mensen die wekelijks GTA spelen

Had juist begrepen van enkele "gotp'ers" dat er nauwelijks gebruik word gemaakt van een TS of een Discord waarbij onze crew weer daarin weer zeer actief is.Scorpio616 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:21:
[...]
Discord.. mehik ben een oudgediende van teamspeak en ik vind dat persoonlijk nog steeds het mooiste medium. Discord begin ik eerst nog niet aan
Ben ik nou gek? Ik post toch in een thread van TWUD? Wat heeft GOTP of hun manier van communicatie daarmee te maken? xDDutch Thumper schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:46:
[...]
Had juist begrepen van enkele "gotp'ers" dat er nauwelijks gebruik word gemaakt van een TS of een Discord waarbij onze crew weer daarin weer zeer actief is.
sorry je hebt gelijkScorpio616 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:16:
[...]
Ben ik nou gek? Ik post toch in een thread van TWUD? Wat heeft GOTP of hun manier van communicatie daarmee te maken? xD
linkje naar Discord:
https://discord.gg/P4qFq5T
[ Voor 1% gewijzigd door Dutch Thumper op 29-06-2017 18:14 . Reden: link aangepast ]
Ja.. lief zijn zullen jullie verdumme!! de wapens in GTA zijn puur bedoeld voor zelf-bescherming! vooral de APC is NIET bedoeld om dingen mee op te blazen! stelletje bandieten dat jullie zijn.. allemaal een gele kaart!PiP0 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 00:44:
Medeleden, het valt mij op de men niet erg meer serieus is online. Missies worden opzettelijk verknald, bij stealth is het niet de bedoeling om met vuurwerk te gaan schieten. Andermans auto's moet men respecteren en niet continue opblazen. Medespelers van andere clans zijn in freeroam bezig om geld te verdienen, dan is het niet aardig om deze lastig te vallen, zeker als deze spelers jullie met rust laten. Ik noem geen namen, ik ben niet boos, maar ik ben wel teleurgesteld. Ik ga dit met de leiding opnemen, als dit zo doorgaat zullen bepaalde spelers een waarschuwing krijgen. Jullie weten de regels, na 2 waarschuwingen volgt een gele kaart, bij 3 gele kaarten is het rood en dan worden jullie gebant voor een week tot jullie je excuses hebben aangeboden en beterschap hebben beloofd.

sosol1d schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:18:
[...]
9.905 keer om precies te zijn...
Total players killed: 15.3K
Total deaths by players: 9,905

8138 players killed in 25 dagen. Per dag in GTA Online 325 playerkills
325/24=13.5 kills per uur. Je bent toch niet af en toe aan het heisten of missies doen, SoSolid?-Bas schreef op zondag 30 juli 2017 @ 17:29:
[...]
8138 players killed in 25 dagen. Per dag in GTA Online 325 playerkills![]()
Wat, onze fearless leader die expres faalt? Dat kan niet, dan zit er een bug in het spel.Dutch Thumper schreef op maandag 31 juli 2017 @ 04:07:
Solid faalt alleen maar in Heists, volgens mij zelfs express 🤔
Graag. Zie topic: [Multi] Grand Theft Auto V OnlineDutch Thumper schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:20:
vanavond weer lekker stuntelen met heistjes?
Ik stuntel dan ook op een speciale manier tijdens t heistenbadabingbadaboo schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:50:
[...]
Graag. Zie topic: [Multi] Grand Theft Auto V Online
Je weet dat dat niet waar is he, er zijn 2 bonussen voor verkoophoeveelheden van je smugglers run stockPiP0 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:19:
Mannen, wie is er vanavond weer bij om de marktwaarde van mijn voorraad weer wat te verhogen dmv zendingen van vijandelijke CEO's neer te halen? Wel voorzichtig, er schijnen tere zieltjes te zijn die daar niet zo goed tegen kunnen. Maar die vluchten dan ook snel naar een afgeknepen sessie.
25 crates en op 50 crates
Bonus verschilt per product wat je gebruikt (narcotics en medicine geven de grootste bonus)
De andere bonus die je kan krijgen is de full lobby bonus, voor elke speler in de lobby die niet bij jouw MC/CEO hoort krijg je een bonus bedrag als je een sell missie uitvoert.
Slopen van andere mensen hun supplies heeft 0 invloed op je verkoopwaarde
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Niet waar. Het geeft voldoening.Bokkie schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:27:
[...]
Slopen van andere mensen hun supplies heeft 0 invloed op je verkoopwaarde
En daarnaast is het ook gewoon heerlijk om die arme stumperds te zien janken
Je hebt inmiddels wel ergere dingen in je nek gehad dan een klein helikoptertjePiP0 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:44:
Lang leve de vrijdagavond drunken heists. Sta je net op je boot mensen op een jacht af te knallen om hun coke te jatten,heb je ineens een helikopter in je nek.