Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:28:
[...]

Nee dat lag daar niet aan bij jou. Jouw zicht werd geblockt door alle muurtjes en containertjes waarachter je je verstopt :+ :+
Hey hey mijn TDM skills heb ik het niet over ja..... die zijn er namelijk niet.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christian schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:29:
[...]

Hey hey mijn TDM skills heb ik het niet over ja..... die zijn er namelijk niet.

mss eens 1 on 1 oefenen samen? ;) Helpt echt hoor. En skills leer je door dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:31:
[...]

mss eens 1 on 1 oefenen samen? ;) Helpt echt hoor. En skills leer je door dood te gaan.
Ik heb al eens 1 on 1 met jou geoefend in Lester's Warehouse.... maar dat is een goeie, daar maak ik graag gebruik van.

In Free Roam kan ik me aardig weren maar bij TDM wordt het wel ietsje beter overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christian schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:11:
[...]

Ik heb al eens 1 on 1 met jou geoefend in Lester's Warehouse.... maar dat is een goeie, daar maak ik graag gebruik van.

In Free Roam kan ik me aardig weren maar bij TDM wordt het wel ietsje beter overigens
haha dat was geen oefenen :) Gewoon 1 op 1 in een mapje en via partychat geef ik je tips. En de key is lopen, rollen en timing.

btw dit aanbod geldt natuurlijk voor iedereen die wat tips kan gebruiken bij tdm's. Merk dat sommige mensen een hekel hebben aan deathmatches, maar als je de juiste handvaten hebt kom je een heel end.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:09

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:17:
[...]

haha dat was geen oefenen :) Gewoon 1 op 1 in een mapje en via partychat geef ik je tips. En de key is lopen, rollen en timing.

btw dit aanbod geldt natuurlijk voor iedereen die wat tips kan gebruiken bij tdm's. Merk dat sommige mensen een hekel hebben aan deathmatches, maar als je de juiste handvaten hebt kom je een heel end.
Hmm. Ga je nou iedereen de fijne kneepjes bijbrengen van GTA TDM? Zodat je nog meer KAK kan roepen als ze beter zijn dan jou? :P

Wie op PS4 les wil in Happy Camping mag bij mij komen. Ik ben namelijk een hoek-, dak-, containerneuker 1st class. En daarmee kan je makkelijk een K/D van >1,4 halen in TDM.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe wel met je mee ozzie :)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Eigenlijk wordt het wel eens tijd voor een crew vs crew o.i.d. TDM is al een tijdje niet meer gedaan dacht ik?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand anders problemen met de launcher?
ik start de launcher, krijg heel even dat loading icoontje, en daarna zie ik alleen de poster van gta 5 aan de rechterkant van de launcher, kan niet inloggen/starten of niks...

gisteravond zonder problemen kunnen spelen, maar vanmorgen niks meer.
iemand anders ook zulke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:26:
iemand anders problemen met de launcher?
ik start de launcher, krijg heel even dat loading icoontje, en daarna zie ik alleen de poster van gta 5 aan de rechterkant van de launcher, kan niet inloggen/starten of niks...

gisteravond zonder problemen kunnen spelen, maar vanmorgen niks meer.
iemand anders ook zulke ervaringen?
Anti-verslavingslot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Laatst online: 21:52
The Outlaw schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:25:
[...]

Eigenlijk wordt het wel eens tijd voor een crew vs crew o.i.d. TDM is al een tijdje niet meer gedaan dacht ik?
Dat komt door die Heists. GOTP vs GOTF een ideetje? Blijft het binnenshuis *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
[...]

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
nickvanozzie schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:22:
[...]
Wie op PS4 les wil in Happy Camping mag bij mij komen. Ik ben namelijk een hoek-, dak-, containerneuker 1st class. En daarmee kan je makkelijk een K/D van >1,4 halen in TDM.
Je kan beter lesgeven in "Hoe ram ik het effectiefst lantaarnpalen in a NON-contact race" :X

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

goherjo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:29:
[...]

Je kan beter lesgeven in "Hoe ram ik het effectiefst lantaarnpalen in a NON-contact race" :X
Daar ben ik inderdaad ook goed in. Harrie zou me Lantaarnneuker noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
goherjo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:29:
[...]

En als je wilt weten hoe je vrijwel altijd niet-als-eerst-tweede-derde-vierde-vijfde-zesde-zevende-achtste finished: Melde je bij mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoGinryuGo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:31:
[...]

En als je wilt weten hoe je vrijwel altijd niet-als-eerst-tweede-derde-vierde-vijfde-zesde-zevende-achtste finished: Melde je bij mij :+
Ik heb vuileharrie er gisteren op gewezen, maar er schijnt een controller te zijn speciaal voor 40+
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Laatst online: 31-07 08:10
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:39:
[...]

Ik heb vuileharrie er gisteren op gewezen, maar er schijnt een controller te zijn speciaal voor 40+
Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/0/2/7/2/9200000021942720.jpg

Like this? :+

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:39:
[...]

Ik denk dat ik voor deze ga:

of deze mss?
Afbeeldingslocatie: http://www.rdgkompagne.nl/img/uploads/20140401125330-funkey.jpg
NoGinryuGo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:29:
[...]

Dat komt door die Heists. GOTP vs GOTF een ideetje? Blijft het binnenshuis *;
Hhaha nee dat gaat niet zo snel gebeuren denk ik. Zitten weinig tot geen echte racers of TDM-mensen bij GOTF. Ieder zijn eigen vrije meuk :D

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is hem! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Gelijk besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin van de week dus niet online kunnen komen. Probleem opgelost, het lag aan de controller:

Afbeeldingslocatie: http://www.fuksbau.de/wordpress/wp-content/uploads/2012/02/video-game-controller-tshirt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:42:
[...]

Ik denk dat ik voor deze ga:

[video]

of deze mss?
[afbeelding]

[...]

Hhaha nee dat gaat niet zo snel gebeuren denk ik. Zitten weinig tot geen echte racers of TDM-mensen bij GOTF. Ieder zijn eigen vrije meuk :D
Die lopende band is niks voor jou, teveel lichaamsbeweging voor je.
Ik vind jou meer een type om eerder 3 dagen op de bank naast je vrouw Boer zoekt vrouw en Holland got talent kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:25:
[...]

DDNL wil TDM'en en ik kreeg vannacht een friendrequest op PSN die het over 5 vs 5 clan war had

Door het heisten heb ik het inderdaad allemaal een beetje uitgesteld. Maar wie zich geroepen voelt om iets te regelen, ga je gang.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 00:07
Ik heb GTA al op mijn PS3 gespeeld, maar toen nooit GTA Online gedaan. Nu wil ik dat wel gaan spelen en heb dan ook de tweakers crew gejoind.

Ik snap alleen nog niet helemaal hoe alles werkt en het komt nog al chaotisch over / herken nog geen enkele structuur. Nu gaat dat vanzelf komen als ik wat meer speel, maar misschien dat iemand wat basis tips/uitleg heeft?

Daarnaast lijkt het leukste van GTA Online het spelen met vrienden of Tweakers. Ik snap alleen niks van het hele Crew/friend systeem. Hoe join ik een wereld/sessie met andere Tweakers? Kun je een party ofzo maken? Gebruiken jullie teamspeak? (lijkt mij lachen!).

Nu dwaal ik een beetje rond en accept ik af en toe een missie/race met een stel schreeuwende fransen en na 1 potje is het weer afgelopen. 8)7

Zou fijn zijn als iemand mij van wat info kan voorzien! :p

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Knip

[ Voor 99% gewijzigd door Fe® op 17-04-2015 11:43 ]

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Mitchell-CWD schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:29:
Ik heb GTA al op mijn PS3 gespeeld, maar toen nooit GTA Online gedaan. Nu wil ik dat wel gaan spelen en heb dan ook de tweakers crew gejoind.

Ik snap alleen nog niet helemaal hoe alles werkt en het komt nog al chaotisch over / herken nog geen enkele structuur. Nu gaat dat vanzelf komen als ik wat meer speel, maar misschien dat iemand wat basis tips/uitleg heeft?

Daarnaast lijkt het leukste van GTA Online het spelen met vrienden of Tweakers. Ik snap alleen niks van het hele Crew/friend systeem. Hoe join ik een wereld/sessie met andere Tweakers? Kun je een party ofzo maken? Gebruiken jullie teamspeak? (lijkt mij lachen!).

Nu dwaal ik een beetje rond en accept ik af en toe een missie/race met een stel schreeuwende fransen en na 1 potje is het weer afgelopen. 8)7

Wordt vrienden met de crewleider en lt,s op socialclub , dan start je de single player , en daarna probeer je een van deze personen te joinen , lukt dit niet join dan een crew sesie vanuit de single player .

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke is nu de echte ps4 tweakscrew? Waarom zijn er twee? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:23:
[...]

Speciaal voor jou heb ik het aangepast. <3
Ik hoop dat het nu wel duidelijk voor je is.
Als dat niet het geval is laat het me even weten, dan zal ik nog makkelijker context voor je gebruiken. :+
Dat is aardig van je maar ik begrijp precies wat ik zeg. :)
Het feit dat je Jeroen niet meer wilde horen klagen, kan naar mijn idee alleen verwijzen naar het eerdere geklaag van Jeroen over het feit dat hij moest werken en daarom geen GTA kon spelen. Anders dan dat heb ik namelijk op dat moment geen geklaag kunnen ontdekken.

Jouw opmerking was daarom taaltechnisch gezien onjuist. Het feit dat je daarop werd gewezen ontging je vervolgens ook. ;)

Begrijpend lezen wordt overigens behoorlijk lastig gemaakt wanneer er een dergelijke taalfout in het gerefereerde bericht te lezen valt.

Ik denk dat je makkelijkere context bedoeld?
Ik weet dat de Nederlandse taal soms moeilijk kan zijn. :+

Fijne dag nog, ik ga me verder concentreren op mijn werk.

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
nickvanozzie schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:30:
[...]

Mij noemt ie ook al een stoephoer :(
Zullen we em pakken? Met z'n koprollen...

Serieus; crew head 2 head goed idee. Alleen als het alleen tdms zijn tegen ddnl voorspel ik niet zo'n beste afloop.... Wel leuk though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:42:
Beide zijn tweakers crews. GOTP is historisch gezien de eerste tweakers crew, GOTF ("Freedom crew") is een recente afsplitsing van GOTP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
GOTP is de echte!!!

* ManiacScum rent hard weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christian schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:14:
[...]

GOTP is de echte!!!

* SinergyX rent hard weg
GOTX for teh winz, echte crew zonder drama
muv rondrijden in specifieke wagens in bijzijn van Balou of pannekoek

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:11:
[...]

Beide zijn tweakers crews. GOTP is historisch gezien de eerste tweakers crew, GOTF ("Freedom crew") is een recente afsplitsing van GOTP.
Klopt. Denk dat ieder voor zich moet bepalen waar hij of zij zich meer thuisvoelt of zal voelen.

Denk dat GOTP voor ieder wat wils heeft te bieden zowel voor races/deathmatches/missions/heists en ook freeroam.

Voor GOTF kan ik niet echt spreken, maar denk dat bovenstaande ook daar geldt, maar dat de nadruk toch iets meer ligt op de freeroam? (correct me if im wrong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

GOTP is de enige PS4 tweakscrew en daarmee ook de echte. De Tweakscrew bestaat uit diverse platformen. GOTP voor PS3 PS4 EN PC. GOTX voor XBOX360 EN XBOXONE.
GOTF is geen tweakscrew masr een andere crew actief vanuit GOT, zij zijn recent ontstaan en hebben ook toestemming voor een apart topic gekregen. Zij hebben geen regels, behalve dan dat er geen regels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
Fe® schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:42:
[...]

Wordt vrienden met de crewleider en lt,s op socialclub , dan start je de single player , en daarna probeer je een van deze personen te joinen , lukt dit niet join dan een crew sesie vanuit de single player .
Oke zal het eens proberen! Thanks

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 15:39
Mitchell-CWD schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:29:

Wat Fe zegt en je kan ook de uitnodigingen in de gaten houden voor Races/TDM/LTS/Heists, daar staat het GOT logo bij als ze van een GOT'er afkomen, die kan je joinen, liefst met headset en dan even melden dat het allemaal nieuw voor je is, dan houden ze er rekening mee en leggen ze je het uit.

Je kan ook hier vragen of iemand het je wil laten zien / uitleggen, dat kan dan in een invite only of crew only sessie bv, dan weet je zeker dat er geen mensen gaan lopen klooien.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NiQo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:09:
[...]

Mij noemt ie ook al een stoephoer :(
Zullen we em pakken? Met z'n koprollen...

Serieus; crew head 2 head goed idee. Alleen als het alleen tdms zijn tegen ddnl voorspel ik niet zo'n beste afloop.... Wel leuk though :)
DDNL is niet de enige NL crew die TDM's doet. Je hebt Dutch Machine en Deadmatch NL zijn ook wel in voor een potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:31:
[...]

DDNL is niet de enige NL crew die TDM's doet. Je hebt Dutch Machine en Deadmatch NL zijn ook wel in voor een potje
En hoe zit t met jouw crew dan mofskie? :)

Btw ik ga vanavond een playlistje hosten voor de liefhebbers van races en deathmatches. Zal een mix worden van tweakscrewcreaties en wat andere meuk.

Maximaal 16 man. Aanvang 20.30. Ik zal hosten onder vuileharrie.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:15
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:34:
[...]

En hoe zit t met jouw crew dan mofskie? :)
Ja wil front tegen dikke duitsers geen crew vs. Crew doen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:17:
[...]

GOTX for teh winz, echte crew zonder drama
muv rondrijden in specifieke wagens in bijzijn van Balou of pannekoek
oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 13:34

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ben zo groen als gras met GTA, en ik heb gisteren even geproefd van het online gebeuren. Het lijkt me dan ook heel leuk om me aan de Tweakers crew aan te sluiten. Ik kan nog een boel leren. :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:58:
Ik ben zo groen als gras met GTA, en ik heb gisteren even geproefd van het online gebeuren. Het lijkt me dan ook heel leuk om me aan de Tweakers crew aan te sluiten. Ik kan nog een boel leren. :)
Welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ow, de pc :) Net op de join knop geklikt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickvanozzie schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:21:
GOTP is de enige PS4 tweakscrew en daarmee ook de echte. De Tweakscrew bestaat uit diverse platformen. GOTP voor PS3 PS4 EN PC. GOTX voor XBOX360 EN XBOXONE.
GOTF is geen tweakscrew masr een andere crew actief vanuit GOT, zij zijn recent ontstaan en hebben ook toestemming voor een apart topic gekregen. Zij hebben geen regels, behalve dan dat er geen regels zijn.
Waar is dan GOT PC? Die had al 150+ members.

Edit, die heet ook GOTP, maar is dus niet dezelfde als PS4 versie.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 17-04-2015 13:03 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:01:
[...]

Ow, de pc :) Net op de join knop geklikt O-)
Wellicht heb je wat aan onderstaande info van falcon (crewleader van pc-crew)
falcon123 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:37:
[...]

In principe, zou je iedereen of een aantal mensen eventueel uit de crew zelf hier kunnen inviten:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewpc

Mijn social club username is combat-falcon
excuses voor dubbelpost

Beste iedereen die in de PC crew zit of wilt komen,

Binnenkort moet ik even kijken hoe we de promoties gaan uitvoeren op basis van ervaring(gespeeld op andere consoles) Daarnaast mensen die veel activiteiten hosten en effort tonen zal ik ook sneller promoten. Uit eindelijk heb ik ook meerdere mensen nodig, die mij hier mee kunnen helpen. In het begin zal ik dus even afwachten met het promoten om een beter beeld hier over te krijgen.

Mensen die interesse hebben in het hosten en organiseren van activeiten voor GTA Online op de PC hoor ik dat graag.

PC Crew
Stel je hier even voor als je wilt: http://tweakscrew.net/forums/topic/voorstellen/page/2/

GTA Online F.A.Q voor PC: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=424623703

Als je nog vragen of suggesties hebt, hoor ik die graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:02:
[...]

Edit, die heet ook GOTP, maar is dus niet dezelfde als PS4 versie.
klopt, is ook verder geen probleem. Gaat btw heel hard met de pc-crew!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:05:
[...]

Wellicht heb je wat aan onderstaande info van falcon (crewleader van pc-crew)

[...]
Ik kan niet heel actief spelen helaas. Het zal een uurtje hier en een uurtje daar zijn. En soms zelfs een week lang niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat geeft niet, gewoon joinen wanneer je kan en lol hebben! Aanwezigheid is niet verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
nickvanozzie schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:22:
[...]

Hmm. Ga je nou iedereen de fijne kneepjes bijbrengen van GTA TDM? Zodat je nog meer KAK kan roepen als ze beter zijn dan jou? :P

Ja blijft jammer dat 90% van de spelers alleen een goeie kd kan halen als ze campen :P
nickvanozzie schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:30:
[...]

Daar kan Harrie weinig van zeggen :)
Svennie schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:24:
[...]

Wat Fe zegt en je kan ook de uitnodigingen in de gaten houden voor Races/TDM/LTS/Heists, daar staat het GOT logo bij als ze van een GOT'er afkomen, die kan je joinen, liefst met headset en dan even melden dat het allemaal nieuw voor je is, dan houden ze er rekening mee en leggen ze je het uit.

Je kan ook hier vragen of iemand het je wil laten zien / uitleggen, dat kan dan in een invite only of crew only sessie bv, dan weet je zeker dat er geen mensen gaan lopen klooien.
Helaas zie je al een tijd de crew tags bij de invites enkel als degene die je invite ook al bij je in dezelfde sessie zit vanuit een andere sessie staat de tag er nooit meer bij helaas...

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:36:
[...]

Ja blijft jammer dat 90% van de spelers alleen een goeie kd kan halen als ze campen :P
[...]

Daar kan Harrie weinig van zeggen :)
Klopt en van kamperen leer je zo weinig van en t is ook veel minder leuk. Deed dat voorheen ook, maar ben toen tijdens dat TDM-weekend helemaal van genezen. Heb toen menig uurtje met jou gedeathmatchd weet ik nog :+

En tja Ozzie is eigenlijk de nieuwe Harrie. Soort Harrie 2.0 :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

[...]

Ohw maar ik haal een nog betere k/d als ik rond loop. Maar dat doe ik niet want dan, niet doorvertellen hoor, moet Harrie een beetje huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvanozzie schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:49:
[...]

Ohw maar ik haal een nog betere k/d als ik rond loop. Maar dat doe ik niet want dan, niet doorvertellen hoor, moet Harrie een beetje huilen.
jij bent geen echt kamper Ozzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Nu we het toch over tdms hebben; heb er laatst 1 gemaakt. Op het schip in de haven. Heb er nog niet eerder 1 gezien.

http://rsg.ms/c152c64

Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/gta/Screenshot_2015-04-17-14-05-42_zpsaewkjfge.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:07:
Nu we het toch over tdms hebben; heb er laatst 1 gemaakt. Op het schip in de haven. Heb er nog niet eerder 1 gezien.

http://rsg.ms/c152c64

[afbeelding]
Vanavond proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Goed plan, als vrolijke vriend Harry em nou ff in dat playlistje gooit ;)

Is mijn eerste tdm creatie dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:47:
[...]

Klopt en van kamperen leer je zo weinig van en t is ook veel minder leuk. Deed dat voorheen ook, maar ben toen tijdens dat TDM-weekend helemaal van genezen. Heb toen menig uurtje met jou gedeathmatchd weet ik nog :+

En tja Ozzie is eigenlijk de nieuwe Harrie. Soort Harrie 2.0 :+
Ja dat was een leuk weekend zeker op die manier zoals met jou lekker rennen en knallen, helaas lukt dat met randoms bijna nooi en met die jongens waar we toen een aantal keer leuk mee gespeeld hebben speel ik ook niet mee,r deel zit op de ps4 zoals dorgie en de crew van die mike nja daar zijn weer s probs geweest lol...

Harrie 2.0, brrrrr ben ik ff blij dat ik op de ps3 speel :P
[...]

Ja daar moet je ook een beetje rekening mee houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 15:39
Helaas zie je al een tijd de crew tags bij de invites enkel als degene die je invite ook al bij je in dezelfde sessie zit vanuit een andere sessie staat de tag er nooit meer bij helaas...
Dan moet je de namen kennen en dat is lastig, zeker in het begin :'(

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Svennie schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:23:
[...]

Dan moet je de namen kennen en dat is lastig, zeker in het begin :'(
Klopt maar het heeft helaas geen prioriteit bij rockstar om het te fixen want het is al een tijd zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Iemand zin om vanavond missies te gaan doen op de PC.
Ik ben niet heel goed, maar doe wel mijn best :P

Koptelefoon en mic beschikbaar, maar liever via tekstberichten vanwege nogal slecht gehoor.

Voeg me maar toe, Wybo76

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Wybo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:51:
Iemand zin om vanavond missies te gaan doen op de PC.
Ik ben niet heel goed, maar doe wel mijn best :P

Koptelefoon en mic beschikbaar, maar liever via tekstberichten vanwege nogal slecht gehoor.

Voeg me maar toe, Wybo76
Same here :) nog amper online gespeeld, maar wel zin om te proberen :*)
Vanavond ben ik waarschijnlijk online te vinden...

GTA: McSaintMartin

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:15
De valkyrie is echt de beste aankoop die ik tot nu toe gedaan heb. Lekker met de crew rond vliegen door de stad en iedereen uitmoorden of gewoon met het hele team in een missie alles vermoorden wat ook maar beweegd. Ik heb echt veel lol met dat ding gehad en zo te zien alle passagiers ook ^^

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:05:
De valkyrie is echt de beste aankoop die ik tot nu toe gedaan heb. Lekker met de crew rond vliegen door de stad en iedereen uitmoorden of gewoon met het hele team in een missie alles vermoorden wat ook maar beweegd. Ik heb echt veel lol met dat ding gehad en zo te zien alle passagiers ook ^^
Geldt ook voor de insurgent met Gun in freeroam... drie van die dingen en niemand doet je meer wat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:05:
Hij is een bietje duur, maar is ie net zo sterk online als in de heist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:06:
[...]

Minder sterk. Hij begint net zo snel te roken als een buzzard. Met die heavy gun van de co-piloot heeft niemand de tijd om een raket te schieten op dat ding ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Sir_Hendro op 17-04-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
SuBBaSS schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:59:
Gewoon lekker doorgaan met die kinderachtige sneren en dat kleutergedrag.
Grow the f* up guys! :(
Relax. Het is voorbij. Er is nu een eigen topic voor GOTF en dit topic voor de langer bestaande (deel)crews.Iedereen tevreden. Dat er onder water steken uitgedeeld worden, nu en in de toekomst, zal vast en zeker blijven.

Ik vrees het ergste voor de eerste Crew vs Crew }) ... Dat wordt pas een feestje *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:54:
[...]

Daar was vroeger een verified map van, maar ken hem niet meer vinden.

Zal hem toevoegen aan Harries Freedom List!!!!
_O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe vanavond mee met je playlist oOo
Zal wel rond 22.45 uur online zijn.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Zo mijn sessie GTA Online over TeamViewer hier op 't werk heeft me toch 200k opgeleverd. Het speelt wel erg lastig met zo een lage frame rate. Heb nu iets van 15 rondes "Blow Out" gespeeld op een fiets + grenade launcher (3x schieten per ronde). Deze missie is de enige speelbare omdat je hier niemand hoeft neer te maaien want schieten is bijna niet te doen. Het is bijna kunst om het zo te spelen, maar het levert dus wel een leuk extra zakcentje op :P

Ik heb trouwens gisteren nog flight school "Ground Level" gedaan en schijnbaar de nummer 1 positie van de wereld te pakken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:33:
Ik doe vanavond mee met je playlist oOo
Zal wel rond 22.45 uur online zijn.
dan zijn we allang klaar joh!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Xenad, is die 1:01 nu jou snelste tijd of heb je die eerder gereden? Wanneer je kijkt naar 4 laps, staat hij er niet tussen namelijk. Supervaag dit 8)7
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/cic15.jpg

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
MrMistral schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:01:
Xenad, is die 1:01 nu jou snelste tijd of heb je die eerder gereden? Wanneer je kijkt naar 4 laps, staat hij er niet tussen namelijk. Supervaag dit 8)7
[afbeelding]
Snelste laptijd van de challenger word alleen weergegeven in je snelste 4 laps (helaas). Dit omdat de meesten al met customs gereden hebben.

Ik heb laatst een 1.01 gereden maar die zie je helaas niet meer terug.... :(

EDIT Ik zat laatst te denken. Is het een idee om een keer een leuke custom track als challenge te kiezen? Tijden kunnen dan worden bijgehouden in bijvoorbeeld een google doc, waarbij op verzoek natuurlijk video evidence aanwezig moet zijn.

Minpunt is het zelf handmatig bijhouden maar daar krijg je wel een hele hoop leuke, nieuwe tracks voor terug...

EDIT2 Ik besef me opeens dat de tracks dan wel op alle platforms beschikbaar moeten zijn.....

Iemand ideeën?

[ Voor 29% gewijzigd door NiQo op 17-04-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
NiQo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:03:
[...]

Snelste laptijd van de challenger word alleen weergegeven in je snelste 4 laps (helaas). Dit omdat de meesten al met customs gereden hebben.a

Das dus niet te controleren?

In dat geval heb ik laatst een 0:58 gereden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
MrMistral schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:06:
[...]

Das dus niet te controleren?

In dat geval heb ik laatst een 0:58 gereden :+
Ja inderdaad. Gewoon de schuld van ozzie, heeft hij niet goed gecheckt vtv :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:06:
[...]

Er zit in freeroam helemaal geen armor op net zoals met de pakken en een raket ontwijken gaat een stuk beter met de buzzard, valkyrie en ook de savage zijn stukken minder wendbaar....
NoGinryuGo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:37:
[...]

Humor is lachen met een traan: dus niet iedereen vindt elke grap even geslaagd.
Hoe jij Harrie's post weet op te schalen naar het niveau van een bitchfight vind ik persoonlijk dus erg grappig. Het is de naamgeving van een nieuwe playlist met een, vind ik, grappige ondertoon.

En, als je Harrie kent (wie niet op de PS4 _/-\o_ ) dan weet je dat dit zijn humor is.

Wat jij een kutsfeer noemt: dat is voorbij, een afsplitsing heeft plaatsgevonden. Soit, het zij zo. Hoe je bij wegjagen komt snap ik niet. Dat de PS4 de grootste was, leidt vanzelf tot overvloed aa PS4 berichten. Splitsing naar platform was misschien een idee geweest. Binnenkort is de PC wellicht de grootste, sneeuwen de anderen allemaal onder. Soit, het zij zo.
Splitsing naar platform op de website ja dat zou wat zijn mja blijkbaar ben ik de enige die dat vind....
[...]

Snelste laptijd van de challenger word alleen weergegeven in je snelste 4 laps (helaas). Dit omdat de meesten al met customs gereden hebben.

EDIT Ik zat laatst te denken. Is het een idee om een keer een leuke custom track als challenge te kiezen? Tijden kunnen dan worden bijgehouden in bijvoorbeeld een google doc, waarbij op verzoek natuurlijk video evidence aanwezig moet zijn.

Minpunt is het zelf handmatig bijhouden maar daar krijg je wel een hele hoop leuke, nieuwe tracks voor terug...

EDIT2 Ik besef me opeens dat de tracks dan wel op alle platforms beschikbaar moeten zijn.....

Iemand ideeën?
Ik snap uberhaupt niet hoe het kan dat een nieuwe track waar je niet met customs kan rijden bij jullie wel met customs gereden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
HardHouse schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:16:

Ik snap uberhaupt niet hoe het kan dat een nieuwe track waar je niet met customs kan rijden bij jullie wel met customs gereden is?
Er gaat een wereld voor je open op de PS4 Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
MrMistral schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:22:
[...]

Er gaat een wereld voor je open op de PS4 Speed.
Dat zal vast maar dan snap ik het natuurlijk nog steeds niet :P

[ Voor 57% gewijzigd door HardHouse op 17-04-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 11:52
Volgens mij konden wij hem (PS4) in de eerste weken dat hij verified was hem in custom rijden. Was laatst dan ook verbaast dat het een stock car was toen ik hem opnieuw reed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Utoka schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:27:
Volgens mij konden wij hem (PS4) in de eerste weken dat hij verified was hem in custom rijden. Was laatst dan ook verbaast dat het een stock car was toen ik hem opnieuw reed.
Hier heeft ie vanaf het begin op een standaard jester gestaan, rare keus met die lange stukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand ideeën?
Die tracks moeten dan nagemaakt worden volgens mij. Pers. Tracks kun je niet cross platform spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:16:
[...]

Splitsing naar platform op de website ja dat zou wat zijn mja blijkbaar ben ik de enige die dat vind....
Bedoel je op dit forum of op de tweakscrew.net?

Op dit forum zou ik t persoonlijk een goeie zaak vinden en waarom zou dat niet mogelijk kunnen als zelfs een apart ps4-groepje de ruimte krijgt voor een apart topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:30:
[...]

Bedoel je op dit forum of op de tweakscrew.net?

Op dit forum zou ik t persoonlijk een goeie zaak vinden en waarom zou dat niet mogelijk kunnen als zelfs een apart ps4-groepje de ruimte krijgt voor een apart topic?
Dan krijg je veel te veel topics joh
Gotps3
Gotps4
Gotpc
Gotx360
GotxOne
Gotfps4
GotfOne
Gotfpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:39:
[...]

Gotps3
Gotps4
Gotpc
Gotx360
GotxOne
Gotfps4
GotfOne
Gotfpc

GOTF is net de 20 leden gepasseerd dus dat zou onzin zijn om voor 5 man een apart topic aan te maken, maar de "enige echte" GOT-crews bestaan vrijwel allemaal uit minimaal meer dan 100 leden. Nu zie je vaak alles door elkaar gepost worden en dat zal met de komst van de PC alleen maar erger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
MrMistral schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:39:
[...]

Gotps3
Gotps4
Gotpc
Gotx360
GotxOne
Gotfps4
GotfOne
Gotfpc

Dat is waar, maar toch vind ik het geen slecht idee. Door alle verschillende platforms is het soms erg onduidelijk. Daarnaast kun je het forum beter volgen in een apart topic. Als je bv alleen in de PC crew zit en daar worden 3 pagina's per dag op 'geschreven' kun je nog up-to-date blijven / alles lezen. Nu is het erg rommelig en is veel niet relevant aangezien het eigenlijk over hele andere crews gaat met hele andere crew-members. Daarnaast leer je de tweakers/crew members van jouw platform beter kennen op een gescheiden forum. Nu zijn het zo veel namen dat het niet bij te houden is.

[ Voor 14% gewijzigd door Mitchell-CWD op 17-04-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 06:44
Mitchell-CWD schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:44:
[...]

Dat is waar, maar toch vind ik het geen slecht idee. Door alle verschillende platforms is het soms erg onduidelijk. Daarnaast kun je het forum beter volgen in een apart topic. Als je bv alleen in de PC crew zit en daar worden 3 pagina's per dag op 'geschreven' kun je nog up-to-date blijven / alles lezen. Nu is het erg rommelig en is veel niet relevant aangezien het eigenlijk over hele andere crews gaat met hele andere crew-members. Daarnaast leer je de tweakers/crew members van jouw platform beter kennen op een gescheiden forum. Nu zijn het zo veel namen dat het niet bij te houden is.
Ben het hier helemaal mee eens. Je weet niet wie op wat voor platform speelt. Misschien een idee om een gratis forum/website te bouwen (zoals enjin) en dat we daar gewoon allemaal aparte crew forum groepen krijgen om zo te communiceren met de mensen die op jou platform spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jlena schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:50:
[...]

Ben het hier helemaal mee eens. Je weet niet wie op wat voor platform speelt. Misschien een idee om een gratis forum/website te bouwen (zoals enjin) en dat we daar gewoon allemaal aparte crew forum groepen krijgen om zo te communiceren met de mensen die op jou platform spelen.
Er bestaat al een crew website: Tweakscrew.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Dat is dan een betere plek dan het forum denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt maar het GOT-forum is veel makkelijker benaderbaar en "transparanter"!!!! lol
MrMistral schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:53:
[...]

Dat is dan een betere plek dan het forum denk ik :)
Dat denk ik dus niet

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is toch een eigen website. En als er eenmaal genoeg activiteit is zal daar ook op enig moment een splitsing op het forum komen in platformsecties. Maar nu domineert PS4 puur door meer members, lijkt het zeker alleen op een Ps4 website en zou de minder drukke platformen lege secties krijgen en vrijwel zeker niet gebruikt worden.
De website is bedoeld voor alle platformen van de tweakscrew. Gebruik het dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 06:44
Goed om te weten als daar nog een pc crew bij kan komen en misschien een verwijzing in het mooie roze gedeelte dat onderaan de posts staan kan er misschien weer een overzicht komen en dit topic voor meer algemeen gebruik gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:53:
[...]

klopt maar het GOT-forum is veel makkelijker benaderbaar en "transparanter"!!!! lol

[...]

Dat denk ik dus niet
Vind je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jlena schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:55:
[...]

Goed om te weten als daar nog een pc crew bij kan komen en misschien een verwijzing in het mooie roze gedeelte dat onderaan de posts staan kan er misschien weer een overzicht komen en dit topic voor meer algemeen gebruik gebruikt kan worden.
Dat is ook de bedoeling. Hier op GOT interactie met iedereen en overleg en drama lekker in je eigen topics op de eigen website. Maar dan moeten ook alle members meewerken.

Edit: en de pc crew is al vermeld :P

[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 17-04-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
Kju schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:56:
[...]

Dat is ook de bedoeling. Hier op GOT interactie met iedereen en overleg en drama lekker in je eigen topics op de eigen website. Maar dan moeten ook alle members meewerken.

Edit: en de pc crew is al vermeld :P
Dat is dus al het 'probleem'. Tweakers wordt door vele hier dagelijks bezocht en iedereen heeft een account. Die mensen willen geen andere site met een ander account. Daarnaast is de activiteit hier 10x groter en dat gaat niet zomaar veranderen. Nu is het grotendeels PS4 waardoor de andere platforms totaal geen structuur hebben in dit topic. Enige wat zou helpen is dit forum sluiten met een mededeling 'ga hier verder' en link naar tweakcrew site. Ik snap dat dit waarschijnlijk niet gaat gebeuren, maar de meeste mensen hier gaan echt niet vanzelf naar de website. Hooguit een keertje om te kijken, maar niet om actief te reageren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Mitchell-CWD schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:02:
[...]

Dat is dus al het 'probleem'. Tweakers wordt door vele hier dagelijks bezocht en iedereen heeft een account. Die mensen willen geen andere site met een ander account. Daarnaast is de activiteit hier 10x groter en dat gaat niet zomaar veranderen. Nu is het grotendeels PS4 waardoor de andere platforms totaal geen structuur hebben in dit topic. Enige wat zou helpen is dit forum sluiten met een mededeling 'ga hier verder' en link naar tweakcrew site. Ik snap dat dit waarschijnlijk niet gaat gebeuren, maar de meeste mensen hier gaan echt niet vanzelf naar de website. Hooguit een keertje om te kijken, maar niet om actief te reageren etc.
Dit ben ik helemaal met je eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mitchell-CWD schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:02:
[...]

helemaal mee eens dus aparte topics hier! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:43:
[...]

GOTF is net de 20 leden gepasseerd dus dat zou onzin zijn om voor 5 man een apart topic aan te maken, maar de "enige echte" GOT-crews bestaan vrijwel allemaal uit minimaal meer dan 100 leden. Nu zie je vaak alles door elkaar gepost worden en dat zal met de komst van de PC alleen maar erger worden.
Oplossing, iedereen begint zijn post met [PS4], of waar je op speelt. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
Frozen schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:07:
[...]

Oplossing, iedereen begint zijn post met [PS4], of waar je op speelt. :)
Vind ik geen oplossing. Wel een verbetering. Je hebt dan nog steeds het probleem dat je tussen alle PS3/PS4/360/X1 reacties door moet zoeken naar een PC reactie (als voorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Mitchell-CWD schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:09:
[...]

Vind ik geen oplossing. Wel een verbetering. Je hebt dan nog steeds het probleem dat je tussen alle PS3/PS4/360/X1 reacties door moet zoeken naar een PC reactie (als voorbeeld).
"Zoek in het Forum" -> "[PC]" ;)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat word spannend. 400+ ps4 en bijna 300 pc (over een paar dagen waarschijnlijk ook al 500)..
Naar mijn idee omarmen de regulars bijna allemaal de website wel, op PS4 in ieder geval als we events regelen en alleen daarvoor al de moeite waard. Hier sneeuwt alles wat je wil regelen in een paar minuten weer onder. Het dagelijkse activiteitentopic doet het ook wel redelijk.
Hou ook rekening dat je niet elke dag hoeft te kijken maar dat je ook mailnotificaties kan krijgen per topic of van het hele forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
Frozen schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:12:
[...]

"Zoek in het Forum" -> "[PC]" ;)
Niet aan gedacht, zou inderdaad al een flinke verbetering zijn! Toch zou ik aparte topics het best vinden :P

Volgens mij is dit verder geen slowchat topic, dus ik zal weer OT gaan: is er een TS3 server voor de PC crew tweakers? Zou graag met wat andere tweakers willen spelen, maar wil nog niet echt lukken. 8)7

Pagina: 1 ... 135 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com