Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Mag je dan nergens op reageren?
Als je dat nu doet met een grote bek oid ala maar je mag hier toch wel gewoon normaal reageren op een post...

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:15:
[...]

Oei dat is afkicken of niet :P
ja stoppen met roken is makkelijker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Frits Flits schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:12:
Voor alle nieuwe leden; een andere crew dan GOTP active hebben staan is verboden. Je behoord dan tot de laagste rang.

Controles hiervoor gebeuren op regelmatige basis.
let op je woorden ! Dit geld alleen voor de ps crew !

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Fe® schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:09:
[...]

let op je woorden ! Dit geld alleen voor de ps crew !
Ook wel voor de PS3 crew tenminste niet voor iemand die een dagje of een weekje een andere crew actief heeft staan maar wel voor mensen die eigenlijk alleen maar een andere crew actief hebben staan, om de overzichtelijkheid te bewaren worden die ook gekicked tot nog toe met uitzondering van mensen die andere tweakscrews actief hebben staan wat het overzicht weer teniet doet want zeker 60% behoort tot die categorie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:52
Voor alle nieuwe leden; een andere crew dan GOTP active hebben staan is verboden. Je behoord dan tot de laagste rang.

Zo zwart-wit is het helemaal niet en dat weet je verdomd goed. Omdat de PS4 crew inmiddels meer dan 400 leden heeft, moet je soms een opschoonronde houden. De enige manier waarop dat kan is controleren of de crew active staat op enig moment (een moment dat van te voren aangekondigd is). Als op dat moment de crew niet active staat, wordt je administratief uit de crew gezet. Een berichtje en dat komt weer in orde.

Het heeft helemaal niks, maar dan ook niks met rank te maken.

Zelf ik als commisionair kreeg een waarschuwing, omdat mijn instellingen niet goed stonden (PSN settings). Aanpassen of exit. Oftewel, gelijke monikken, gelijke kappen.

Hou alsjeblieft eens op met die stemmingmakerij :( , voordat er weer gezeik is. Ik heb de afgelopen dagen voldoende inhoudelijke berichten geplaatst die door de stemmingmakers genegeerd worden. Best, dat is jullie goed recht, maar stop met die onzin en het negatief belichten van de PS4 crew.

Het wordt voor mij namelijk steeds moeilijker om beschaafd te reageren op de onzin die verkocht wordt door een beperkt (minder dan 20) aantal personen.

Voor de nieuwkomers: De PS4 Crew is simpelweg een gezellige crew, met een paar simpele regels, die we noodgedwongen gaan hanteren. Iedereen is welkom d:)b

Dat geldt natuurlijk ook voor de x360, xbone, ps3 en nu ook de PC crew.

[ Voor 2% gewijzigd door NoGinryuGo op 15-04-2015 21:22 . Reden: andere subcrew toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

HardHouse schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:14:
[...]

Ook wel voor de PS3 crew tenminste niet voor iemand die een dagje of een weekje een andere crew actief heeft staan maar wel voor mensen die eigenlijk alleen maar een andere crew actief hebben staan, om de overzichtelijkheid te bewaren worden die ook gekicked tot nog toe met uitzondering van mensen die andere tweakscrews actief hebben staan wat het overzicht weer teniet doet want zeker 60% behoort tot die categorie....
Overzicht waarover ? Of je niet stiekem met andere crews aan het spelen bent , of dat je het niet voorelkaar krijgt om je crew op acktief te krijgen ,het is een ordinair computer spelletje , geen politieke partij ! Het slaat een beetje enorm door . En daarkomt nog bij dat ruckstar de zaakjes niet op orde heeft en daar hoeven de 3 andere crews niet voor te boeten met dat spammen van die communistische praktijken . Zet dat gewoon op je voorblad van je crew ipv van deze crew forum topic kapot te spammen . Met dat spammen jaag je iedereen weg vanuit de crew met het jullie maffe communistische spam berichten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Fe® schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:33:
[...]

Overzicht waarover ? Of je niet stiekem met andere crews aan het spelen bent , of dat je het niet voorelkaar krijgt om je crew op acktief te krijgen ,het is een ordinair computer spelletje , geen politieke partij ! Het slaat een beetje enorm door . En daarkomt nog bij dat ruckstar de zaakjes niet op orde heeft en daar hoeven de 3 andere crews niet voor te boeten met dat spammen van die communistische praktijken . Zet dat gewoon op je voorblad van je crew ipv van deze crew forum topic kapot te spammen . Met dat spammen jaag je iedereen weg vanuit de crew met het jullie maffe communistische spam berichten !
Anders even tot 10 tellen :? (Dat werkt bij mij wel eens :+ )
Laten we nu stoppen met dit soort verwijten en gewoon lekker spelen, nieuwe mensen verwelkomen en lol hebben. Daar gaat het toch om? We zijn allemaal tweakers.net crews. Toch :?

Nu ga ik lekker serie kijken, morgen weer lekker spelen en lol hebben. Ik hoop dat alle anderen ook lol hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door NoGinryuGo op 15-04-2015 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoGinryuGo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:38:
[...]

Anders even tot 10 tellen :? (Dat werkt bij mij wel eens :+ )
Laten we nu stoppen met dit soort verwijten en gewoon lekker spelen, nieuwe mensen verwelkomen en lol hebben. Daar gaat het toch om? We zijn allemaal tweakers.net crews. Toch :?

Nu ga ik lekker serie kijken, morgen weer lekker spelen en lol hebben. Ik hoop dat alle anderen ook lol hebben.
Ik heb lol om jou d:)b

Edit: Als ik tot 10 moet tellen ben ik te laat en heb ik een nieuwe onderbroek nodig...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 20:15
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:45:
[...]

Ik heb lol om jou d:)b

Edit: Als ik tot 10 moet tellen ben ik te laat en heb ik een nieuwe onderbroek nodig...
Dat komt omdat jij bij 6 de tel meestal alweer kwijt bent. ;) :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 20:49
Even een vraagje naar de gehele PS3 crew:

Wie heeft er zin in een leuke playlist? Onze skills vergelijken! 8) Of gewoon voor fun :D

Laat het hier even weten:
http://tweakscrew.net/for...ff-voorstellen/#post-4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Net nog even met HopeIsDope, FritsFlits en Mistral een heist doorgespeeld.
Heb weer goed gelachen mannen! :)

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:01
Inmiddels mijn deelname aan de PS3 crew ingetrokken. Nooit echt iets bij kunnen dragen helaas maar dat lag meer aan connection problemen dan aan onwil. :P Vandaar mij maar meteen bij de PC crew aangesloten, hopende op beterschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Fe® schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:33:
[...]

Als je gelezen had had je gezien dat ik enkel inhoudelijk gereageerd heb en me niet heb bezig gehouden met spammen, dit hele gezeik binnen de PS4 crew en destijds ook binnen de PS3 komt mij al heel lang de strot uit en heeft GTA en de Tweakscrew voor mij allang verneukt, als het aan mij had gelegen was dit afgelopen week ook niet gebeurd dan was er een maand of 4 geleden al een punt achter gezet maar het lag niet aan mij...., beetje triest dat ik dan ineens een communist ben terwijl je me verder totaal niet kent.... Ik zal me ook deze keer maar niet verlagen tot dat soort FOK niveau.

[ Voor 5% gewijzigd door HardHouse op 16-04-2015 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2015 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Noctonix schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:35:
Zeker! Was genieten :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Voor de PC Crew is dit niet van toepassing, aangezien ik dit persoonlijk een beetje overdreven vind...
Het is een spelletje, mensen mogen zelf bepalen voor het instellen van andere crews op actief te zetten.
Iedereen heeft daar wel z'n eigen persoonlijke reden voor om eventueel een tijdelijk te wisselen met andere crews.

Verder houd ik mijzelf ook liever afzijdig van dit drama gebeuren wat soort van gaande is...
Ik ben hier om plezier te hebben en that's it... over de rest wat een negatieve impact veroorzaakt ga ik nog geen eens moeite in steken :)

Over plezier gesproken: Ergens daar in die chaos lag een koffertje die we moesten pakken om af te leveren, maar dat was niet zo makkelijk :P

Een versus missie met 16 spelers ofzo, wat erg vet en chaotisch was! :D
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/713034890069349382/4D35A3CDFE129E4D0C7A9B2865EF260091805552/

[ Voor 17% gewijzigd door falcon123 op 16-04-2015 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsmillo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 17:47
Heb mij lid gemaakt van de PC Crew.
Ben alles nog wat aan het uitzoeken, is mij allemaal nog niet zo heel duidelijk.

Maar we zien wel.
Komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
falcon123 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 01:59:
[...]

Over plezier gesproken: Ergens daar in die chaos lag een koffertje die we moesten pakken om af te leveren, maar dat was niet zo makkelijk :P
[video]
Een versus missie met 16 spelers ofzo, wat erg vet en chaotisch was! :D
[afbeelding]
Volgende keer in zon situatie toch even een granaat neerleggen als t kan. Zou een leuke explosie geven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok vreemd ik had van vuileharrie begrepen dat het geen probleem was. Niet dat ik vaak met me oude crew speel misschien 1 x in de week mag dus niet? beetje eng "verboden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:55:
[...]

Ok vreemd ik had van vuileharrie begrepen dat het geen probleem was. Niet dat ik vaak met me oude crew speel misschien 1 x in de week mag dus niet? beetje eng "verboden"
Lees mijn eerdere post met de juiste info. Bovenstaande info is pertinent onjuist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

[...]

Negeer dat bericht aub. Bangmakerij en met sarcasme geschreven, absoluut niet zoals het gaat. Prima dat je af en toe switcht.
Niks mis mee. En stel je voor dat je een rang verliest........ wat maakt het nu uit.
Gewoon lekker blijven doen wat je doet.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:39
[...]

zoals ik het lees mag het wel maar wordt je als ze dan net controleren terug gezet naar muscle (mits van toepassing)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoGinryuGo schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:58:
[...]

Lees mijn eerdere post met de juiste info. Bovenstaande info is pertinent onjuist!
Haha ok sorry iets te snel nee rang zegt me niks. Speel voor de lol ga vanavond is kijken
of ik wat got spelers kan vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2015 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
HardHouse schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:30:
Graag :) En zou jij even willen checken of je psn op sc zichtbaar is voor crew en friends zo niet ff zo instellen aub, ik meen dat ik bij het opschonen de joue niet kon zien....
Blijkbaar stond het wel ingesteld dat het zichtbaar was voor crew en friends, maar moest ik weer een koppeling maken met mijn PSN. Ergo, dit probleem zou er niet meer moeten wezen anders hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 11:07

Frits Flits

SOUND! Designer

_Xenad_ schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:58:
[...]

Negeer dat bericht aub. Bangmakerij en met sarcasme geschreven, absoluut niet zoals het gaat. Prima dat je af en toe switcht.
Niks mis mee. En stel je voor dat je een rang verliest........ wat maakt het nu uit.
Gewoon lekker blijven doen wat je doet.
5 minuten na het veranderen van de Active crew zag ik een van de leiders de sessie inkomen waar ik ook was. Drie minuten later was mijn status veranderd in muscl. Zo snel is GOTP dus met het aanpassen.

Veel sterkte. Ik zit inmiddels in een gezellige crew die geen big brother speelt over hun leden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee joh niks verboden :) Je kunt lekkker switchen, maar de kans bestaat als we net t controleren zijn dat je gedemote wordt, maar dat wordt ook weer net zo snel gecorrigeerd als ie je weer active staat.
Frits Flits schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:08:
[...]

5 minuten na het veranderen van de Active crew zag ik een van de leiders de sessie inkomen waar ik ook was. Drie minuten later was mijn status veranderd in muscl. Zo snel is GOTP dus met het aanpassen.

Veel sterkte. Ik zit inmiddels in een gezellige crew die geen big brother speelt over hun leden.
Heel erg jammer dat je toch weer begint te stoken. Niet nodig dacht ik zo. ;(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:09:
[...]

Nee joh niks verboden :) Je kunt lekkker switchen, maar de kans bestaat als we net t controleren zijn dat je gedemote wordt, maar dat wordt ook weer net zo snel gecorrigeerd als ie je weer active staat.

[...]

Heel erg jammer dat je toch weer begint te stoken. Niet nodig dacht ik zo. ;(
Ok ok moet ik eerst gepromoveerd worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:03:
[...]

Haha ok sorry iets te snel nee rang zegt me niks. Speel voor de lol ga vanavond is kijken
of ik wat got spelers kan vinden.
Nergens voor nodig hoor :)

Iedereen speelt voor de lol. Binnenkort maar weer eens een playlist avondje houden. Gegarndeerd lachen, gieren, brullen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

.
Frits Flits schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:08:
[...]

Vervelend Frits als het zo is gegaan, kan er weinig over zeggen want ik was er niet bij.
Maar mag ik het dan afdoen als een incident en niet de standaard werkwijze. Want indien je 10 man demote om overzicht te houden kan er altijd net 1 tussen zitten die wel regelmatig binnen GOTP actief is.
Excuses als dat gebeurd en meldt je even ingame of via een pm om dit te herstellen.

In ieder geval veel plezier bij je nieuwe crew.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:15
Dringende vraag (PC):

Kan iemand mij a.u.b. uitleggen hoe ik die social club hotkey functie van de controller verwijderd? Als ik ga vliegen en daarmee LB en RB gebruik om te sturen gebeurd het vaak dat ik ook even de camera wil aanpassen om een bocht beter te kunnen inschatten. Nu is het echter zo dat Rockstar het slim vind om RB + BACK als hotkey te gebruiken om de social club home screen te openen. Hierdoor verlies je compleet de controle over je vliegtuig tot dit venster weer is gesloten. Hoe zet je dit uit want ik heb dit nu al zo extreem vaak per ongeluk geopend dat ik het echt spuugzat ben. Wat is er in hun hoofd gegaan toen ze dachten dat het verstandig is om bij het wijzigen van de camera in een bocht dat irritante menu te openen? 8)7

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Jullie van de PS crew hebben het wel super gezellig zie ik:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06 15:29
Is onze Amerikaanse kiddo gisterennacht nog verschenen?

"Niggah, bitch" was toch wel zijn favoriete uitspraak...... :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Jelmer93 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:41:
Ja eigenlijk wel...... gisterenavond met een man of tien mayhem in LS

6 man in een Insurgent, zelfs vrienden gemaakt met een Ier _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja kon eindelijk na 3 dagen weer online en maar goed ook want wat is er toch een hoop shit op de nederlandse tv.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:53:
Ja kon eindelijk na 3 dagen weer online en maar goed ook want wat is er toch een hoop shit op de nederlandse tv.......
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man zo lang ik maar allerlei excuses blijf verzinnen om zo veel mogelijk naar LS te gaan, wat mij betreft zeker gezellig.. ;)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Gisteravond eindelijk (na jaren wachten) mijn eerste stapjes in Los Santos gezet. Manmanman wat een game. Wat een grafische p*rn* voor het oog.. Heelijk! Strakke 60+fps continu (vanaf de grond/stad tot nog toe).

Binnenkort eens een kijkje nemen online, eens zien of dat wat is.. De crew is inmiddels enorm voor de pc, dus das fijn! :)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Macchill schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:40:
Gisteravond eindelijk (na jaren wachten) mijn eerste stapjes in Los Santos gezet. Manmanman wat een game. Wat een grafische p*rn* voor het oog.. Heelijk! Strakke 60+fps continu (vanaf de grond/stad tot nog toe).

Binnenkort eens een kijkje nemen online, eens zien of dat wat is.. De crew is inmiddels enorm voor de pc, dus das fijn! :)
De pc crew heeft lang moeten wachten maar GTA5 bewijst steeds weer dat het wachten het waard is.
Blijft een bizar goed spel! Zowel single player als online. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noctonix schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:35:
Ja was echt weer ouderwets gezellig gisteravond! Heb erg gelachen met zijn allen, vooral lekker dat tankstation opblazen terwijl mensen er naast staan en over lost motoren heenrijden waardoor je busje een backflip maakt 8)7 (we deden de Series A Funding heist dus). Zo hoort GTA te zijn, prachtig! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:21:
[...]

Ja was echt weer ouderwets gezellig gisteravond! Heb erg gelachen met zijn allen, vooral lekker dat tankstation opblazen terwijl mensen er naast staan en over lost motoren heenrijden waardoor je busje een backflip maakt 8)7 (we deden de Series A Funding heist dus). Zo hoort GTA te zijn, prachtig! d:)b
Dat waren zeker mooie backflips!
Weten we in het vervolg ook weer dat je eerst het tankstation moet opblazen voor je als een malloot gaat schieten :+

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Macchill schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:40:

Online = top mits in de crew, gaat nog veel leuker worden gta , jammerdat ik net een flaptop heb gekocht met een ruk videokaart had graag ook met de pc crew gespeeld maar met de xbone is het ook goed te spelen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 08:20
Ik heb gisteren ook GTA Gekocht voor de PC en even een tijdje laten downloaden, moet straks nog een half uurtje als ik uit werk kom en dan kan ik ook eens kijken hoe GTA5 is. Ik heb me al aangemeld voor de TweaksCrew (PC). Zal vanavond eens gaan kijken in het online free roam gedeelte, lijkt me toch wel heel vet! Als er mensen samen willen spelen kunnen jullie me gerust een friend request sturen, naam is het zelfde als mijn account op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noctonix schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:26:
[...]

Dat waren zeker mooie backflips!
Weten we in het vervolg ook weer dat je eerst het tankstation moet opblazen voor je als een malloot gaat schieten :+
Vanavond final heist? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Ik kan vanavond helaas niet :-(

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Svennie schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:58:
[...]

zoals ik het lees mag het wel maar wordt je als ze dan net controleren terug gezet naar muscle (mits van toepassing)
Precies en net zo makkelijk ook vice versa als je weer actief word...
Stefandepefan schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:04:
[...]

Blijkbaar stond het wel ingesteld dat het zichtbaar was voor crew en friends, maar moest ik weer een koppeling maken met mijn PSN. Ergo, dit probleem zou er niet meer moeten wezen anders hoor ik het graag.
Ik heb je verward met een ander denk ik, zag gister al dat ie zichtbaar was..
Die koppeling met psn kan je elk uur overnieuw doen die raakt ie steeds kwijt maar heeft verder niks te maken met het kunnen zien van een psn...
Zekers!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Freeroam gekte van gisteren met een stuk of 8 tweakers

[YouTube: http://youtu.be/QmQLSP3wuTs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:43:
Freeroam gekte van gisteren met een stuk of 8 tweakers

[video]
Dit zijn nou mooie filmpjes om te zien :9~
Lekker freeroamen met crewleden, puur gezelligheid d:)b
Daar kan geen andere crew tegenop!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
Niet om te stoken of zo maar wat is het verschil eigenlijk tussen muscle en representive? Ik zag dat ik ook representive ben maar ik weet niet eens wat ik ermee kan? Of is het meer een status?

Nog een vraagje trouwens, als ik een andere crew op active zet en daarna weer terug switch, is mijn crewlevel dan weer 1? Of blijft die gewoon hetzelfde als daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

levik7 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:56:
Niet om te stoken of zo maar wat is het verschil eigenlijk tussen muscle en representive? Ik zag dat ik ook representive ben maar ik weet niet eens wat ik ermee kan? Of is het meer een status?
Het verschil is dat een representative andere personen tot de crew uit kan nodigen en een muscle kan dat niet.

Edit:
Als je nieuwe personen tot de crew geaccepteerd hebt, geef dan aan dat deze persoon een pm'tje hier naar Kju of via Social Club stuurt dat hij/zij de crew gejoined is. Uiteraard staat het jou ook vrij om een berichtje naar Kju te sturen wie je tot de crew hebt toegelaten.
Nog een vraagje trouwens, als ik een andere crew op active zet en daarna weer terug switch, is mijn crewlevel dan weer 1? Of blijft die gewoon hetzelfde als daarvoor?
Nee, je behoudt gewoon je crewlevel.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2015 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:09:
[...]

Het verschil is dat een representative andere personen tot de crew uit kan nodigen en een muscle kan dat niet.

[...]

Nee, je behoudt gewoon je crewlevel.
Thanks voor het snelle antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:01
Geleihoofd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:54:
Inmiddels mijn deelname aan de PS3 crew ingetrokken. Nooit echt iets bij kunnen dragen helaas maar dat lag meer aan connection problemen dan aan onwil. :P Vandaar mij maar meteen bij de PC crew aangesloten, hopende op beterschap.
Even ter aanvulling ende verduidelijking, ter ere van mijn overstap ook maar meteen mijn wat meer internationale nickname overgenomen. Ik ben vanaf heden te vinden onder de naam Sarcastrophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Nu iemand nodig voor heist op PC, iemand interesse? Wel aub in staat zijn om op TS te komen...

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral

TWEAKSCREW CUSTOM RACE PLAYLIST

Vanavond om 20:30u zal ik een playlist hosten met races gemaakt door onze eigen Tweakers! Dus ben je benieuwd naar wat er zoal gemaakt wordt in de crew? Zin om te racen? Feedback op je eigen race? Of gewoon een gezellige avond? Join dan om 20:30u! Let op invites van MrMistral. Joinen kan op elk moment in de playlist, maar vanaf het begin is natuurlijk het leukst :) Tot vanavond! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:25
MrMistral schreef op donderdag 16 april 2015 @ 19:46:

Vanavond om 20:30u zal ik een playlist hosten met races gemaakt door onze eigen Tweakers! Dus ben je benieuwd naar wat er zoal gemaakt wordt in de crew? Zin om te racen? Feedback op je eigen race? Of gewoon een gezellige avond? Join dan om 20:30u! Let op invites van MrMistral. Joinen kan op elk moment in de playlist, maar vanaf het begin is natuurlijk het leukst :) Tot vanavond! _/-\o_
Leuk, maar eerst aan het werk helaas. Als je later op de avond nog bezig bent, join ik misschien wel even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edzeau schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:06:
[...]

Leuk, maar eerst aan het werk helaas. Als je later op de avond nog bezig bent, join ik misschien wel even. :)
Gezellig! Houdt er wel rekening mee dat de auto anders kan reageren in races ten opzichte van freeroam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:13:
[...]

Gezellig! Houdt er wel rekening mee dat de auto anders kan reageren in races ten opzichte van freeroam :+
Ik hoef niet perse de beste te zijn om ergens aan mee te willen doen, Chris. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edzeau schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:19:
[...]

Ik hoef niet perse de beste te zijn om ergens aan mee te willen doen, Chris. ;)
Niet? Dan wil ik je ook niet horen klagen, het moet wel gezellig blijven Jeroen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
siriouz schreef op donderdag 16 april 2015 @ 19:41:
Nu iemand nodig voor heist op PC, iemand interesse? Wel aub in staat zijn om op TS te komen...
Draait er iemand dedicated een TS server dan?

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Als ik uit kan vinden, hoe ik moet joinen, join ik nu :) TS kan ik wel regelen indien gewenst

[ Voor 24% gewijzigd door GiantLeap op 16-04-2015 20:30 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 06:44
Zijn de invites al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:27:
[...]

Niet? Dan wil ik je ook niet horen klagen, het moet wel gezellig blijven Jeroen ;)
Hij klaagt ook niet over GTA maar over het feit dat hij moet werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
MrMistral schreef op donderdag 16 april 2015 @ 19:46:

Invites gaan er nu uit!

Met races van:
Niqo90
Pyrone89
Haikodelange
a_manders
XC_Whisky
X73ImpalaCustom
MrMistral (Tip!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan helaas niet meedoen vanwege mastermind mistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ben ook aan het heisten, wil later nog wel even racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Hoe kan ik joinen?

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:34:
[...]

Hij klaagt ook niet over GTA maar over het feit dat hij moet werken ;)
Ik snap dat begrijpend lezen soms moeilijk voor je kan zijn :+

Aangezien je niet meer in deze crew zit stel ik voor dat je je eigen forum start, gezien je hier niks meer te zoeken hebt.

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:09:
[...]

Edit:
Als je nieuwe personen tot de crew geaccepteerd hebt, geef dan aan dat deze persoon een pm'tje hier naar Kju of via Social Club stuurt dat hij/zij de crew gejoined is. Uiteraard staat het jou ook vrij om een berichtje naar Kju te sturen wie je tot de crew hebt toegelaten.
Hij speelt op de PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
Dan geef ik het woord aan jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit je in de TweakerscrewPS4? Dan kun je of MrMistral adden als vriend of via de optie join friends crew via de online tab.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
Heb net een invite gedaan voor tweakscrewps3. Ik neem aan dat ik me hier even moet melden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

The Outlaw schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:15:
[...]

Zit je in de TweakerscrewPS4? Dan kun je of MrMistral adden als vriend of via de optie join friends crew via de online tab.
Oh, ging die race om de PS4? In dat geval gaat het over, ik zit in de PC crew :)

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:20:
[...]

Oh, ging die race om de PS4? In dat geval gaat het over, ik zit in de PC crew :)
Dat gaat dan lastig worden. Wellicht dat jullie daar wat kunnen organiseren?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:46:
[...]

:)
Dan geef ik het woord aan jou :P
Hij hoeft mij niet te berichten in elk geval, wat wel fijn is als men iemand invite om dan even te vragen het PSN zichtbaar te zetten, verder kijk ik zelf altijd wel even of er een NL vlaggetje bij staat als iemand een aanvraag voor de crew doet en als dat er niet staat stuur ik een berichtje, geen antwoord is dan waarschijnlijk niet NL en die krijgen dan ook geen invite....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
harmz schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:16:
Heb net een invite gedaan voor tweakscrewps3. Ik neem aan dat ik me hier even moet melden :P
is je PSN muvo23? Ik zie daar een request van binnen GTA -> crews -> requests, omdat ik representative ben mag ik die dan accepteren of doen de hogere levels dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 20:16
Zojuist me aangemeld voor de PC Crew 8)

Mijn nick = Boemeltreintje

Ben redelijk nieuw in online gamen en zal echt niet dagelijks aanwezig zijn, maar lijkt me wel is gaaf om met andere GTA te spelen.

Nu eerst een weekend weg en dan na het weekend zie ik jullie vast wel is online.

Tot GTA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
Svennie schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:51:
[...]

is je PSN muvo23? Ik zie daar een request van binnen GTA -> crews -> requests, omdat ik representative ben mag ik die dan accepteren of doen de hogere levels dat?
Ja klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Svennie schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:51:
[...]

Iedereen die dat kan mag dat :) Zolang het NL is zich volwassen gedraagt en zijn haar PSN zichtbaar zet voor crew en friends is alles best....
Dit keer was ik je al voor denk ik, ik had m al een invite gestuurd :)

[ Voor 7% gewijzigd door HardHouse op 16-04-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verplaatst ivm weinig animo vanavond :)

TWEAKSCREW CUSTOM RACE PLAYLIST PS4

A.s. Zondag 19 april om 20:00u zal ik een playlist hosten met races gemaakt door onze eigen Tweakers! Dus ben je benieuwd naar wat er zoal gemaakt wordt in de crew? Zin om te racen? Feedback op je eigen race? Of gewoon een gezellige avond? Join dan om 20:00u! Let op invites van MrMistral.
Joinen kan op elk moment in de playlist, maar vanaf het begin is natuurlijk het leukst :) Tot zondag! _/-\o_

Met races van:
Niqo90
Pyrone89
Haikodelange
a_manders
XC_Whisky
X73ImpalaCustom
MrMistral (Tip!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
MrMistral schreef op donderdag 16 april 2015 @ 23:04:

A.s. Zondag 19 april om 20:00u zal ik een playlist hosten met races gemaakt door onze eigen Tweakers! Dus ben je benieuwd naar wat er zoal gemaakt wordt in de crew? Zin om te racen? Feedback op je eigen race? Of gewoon een gezellige avond? Join dan om 20:00u! Let op invites van MrMistral.
Joinen kan op elk moment in de playlist, maar vanaf het begin is natuurlijk het leukst :) Tot zondag! _/-\o_

Met races van:
Niqo90
Pyrone89
Haikodelange
a_manders
XC_Whisky
X73ImpalaCustom
MrMistral (Tip!)
Misschien handig om platform te vermelden :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
miicker schreef op donderdag 16 april 2015 @ 23:07:
[...]

Ja goeie. Dat wilde ik ook aanpassen, maar vergeten, haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
HardHouse schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:53:
[...]

Iedereen die dat kan mag dat :) Zolang het NL is zich volwassen gedraagt en zijn haar PSN zichtbaar zet voor crew en friends is alles best....
Dit keer was ik je al voor denk ik, ik had m al een invite gestuurd :)
je was me voor ja, maar nu weet ik dat het kan voor een volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

miicker schreef op donderdag 16 april 2015 @ 23:07:
[...]

Platform zijn we niet meer gewend omdat de meeste wel weten wie waarop speelt.
Maar nu met pc erbij is dat wel weer handig idd. :)
Vandaag training maar zondag moet denk ik wel lukken.
Staat de playlist erbij dan ga ik nog wel wat oefenen want die achterlichten van Pinas en Niqo te vaak gezien deze week.
Al kan ik Pinas er niet op betrappen dat die remlichten het doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo

Met races van:
Niqo90
Pyrone89
Haikodelange
a_manders
XC_Whisky
X73ImpalaCustom
MrMistral (Tip!)
Aanwezig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023

Met races van:
Niqo90
Pyrone89
Haikodelange
a_manders
XC_Whisky
X73ImpalaCustom
MrMistral (Tip!)
had ik het gemist jammer
zondag ook nog een keertje

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met races van:
Niqo90
Pyrone89
Haikodelange
a_manders
XC_Whisky
X73ImpalaCustom
MrMistral (Tip!)
Helaas zondag staat nog steeds mastermind gepland....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 02:20:
[...]

Helaas zondag staat nog steeds mastermind gepland....
Gelukkig :+

Plan t wat eerder, plan ik t wat later?
_Xenad_ schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 00:00:
[...]

Platform zijn we niet meer gewend omdat de meeste wel weten wie waarop speelt.
Maar nu met pc erbij is dat wel weer handig idd. :)
Vandaag training maar zondag moet denk ik wel lukken.
Staat de playlist erbij dan ga ik nog wel wat oefenen want die achterlichten van Pinas en Niqo te vaak gezien deze week.
Al kan ik Pinas er niet op betrappen dat die remlichten het doen. :P
Inderdaad vreemd, zou hij toch eens moeten laten nakijken :+

Hierbij de playlist

[ Voor 71% gewijzigd door MrMistral op 17-04-2015 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:44:
[...]

Ik snap dat begrijpend lezen soms moeilijk kan zijn :+

[...]
Je weet dat je nu in feite zegt dat je zelf moeite hebt met begrijpend lezen?
(Ik kan de ironie wel waarderen overigens :+)

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Net aangemeld op PC crew.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Gister ook aangemeld voor de PC crew, nickname:Kapteyn (goh). Ben nieuw in de online GTA wereld dus ik zal eerst nog wat rondlopen om het e.e.a onder de knie te krijgen. Lijkt me in iedergeval gezellig om met mede tweakers te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 02:33:
[...]

Gelukkig :+

Plan t wat eerder, plan ik t wat later?
tja lastig en bovendien mis ik de legendarische fieldmaster saga in de playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:55
Ben zojuist aangemeld bij PC Crew, ik kijk er naar uit :)

PS: wat is bounty :?

[ Voor 17% gewijzigd door royalt123 op 17-04-2015 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
royalt123 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:40:

Als er een bounty op je hoofd staat, krijgen andere mensen geld om jouw te doden.. ;w

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum

Een bounty kun je krijgen door auto's van de inwoners van LS te jatten of doordat andere online spelers ze op je hoofd zetten omdat je ze constant afknalt })

Andere spelers vinden het dan interessanter om jou op te jagen omdat geld te 'winnen'.

Overleef je de bounty (door niet binnen een Los Santos dag = 48 minuten) gedood te worden door een andere speler, dan krijg jij het geld van de bounty bijgeschreven.

Als de politie jou doodt of als je overhoopt gedood wordt door een inwoner van LS, dan gaat dat niet ten koste van de bounty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:09

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Een chocolade candybar met kokos vulling :D

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
nickvanozzie schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:15:
[...]

Een chocolade candybar met kokos vulling :D
:D :D :D
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/19/Bounty-Wrapper-Small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als je het leuk vind om te trollen of om aan je K/D ratio te werken dan werken bounties als een magneet. Je kan dan bountyhunters opwachten om ze dood te schieten door een leuk plekje uit te zoeken, al dan niet met een sniper rifle (wel je depth of field uitzetten als je gaat snipen)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Kju schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:16:
En als je het leuk vind om te trollen of om aan je K/D ratio te werken dan werken bounties als een magneet. Je kan dan bountyhunters opwachten om ze dood te schieten door een leuk plekje uit te zoeken, al dan niet met een sniper rifle (wel je depth of field uitzetten als je gaat snipen)
Depth of wat???

Ah al gevonden:

YouTube: Depth of Field (DoF) GTA5 / XBOX ONE, PS4 - Blurry Screen Fix during Survival

[ Voor 16% gewijzigd door ManiacScum op 17-04-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol :)

Das een instelling die je online kunt aanpassen bij Settings en dan Display. Voordeel hiervan is dat je beter zicht heb met bijvoorbeeld snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:24:
[...]

lol :)

Das een instelling die je online kunt aanpassen bij Settings en dan Display. Voordeel hiervan is dat je beter zicht heb met bijvoorbeeld snipen.
Nu snap ik waarom ik in het begin zoveel moeite had met snipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christian schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:25:
[...]

Nu snap ik waarom ik in het begin zoveel moeite had met snipen
Nee dat lag daar niet aan bij jou. Jouw zicht werd geblockt door alle muurtjes en containertjes waarachter je je verstopt :+ :+
Pagina: 1 ... 134 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com