Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Slipstream GP - 4 rondjesAtlAntA schreef op woensdag 15 april 2015 @ 02:00:
Ik weet nu ff niet wat de huidige crew challenge is. Ben een beetje druk geweest de laatste tijd maar heb nu echt ff zin om me in een challenge vast te bijten. Wat is de challenge voor deze maand?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 02:04 ]
Bedankt. Zo te zien voor mij een compleet nieuwe baan. Welke klasse?
Verwijderd
kan alleen gereden worden in een standaard jesterAtlAntA schreef op woensdag 15 april 2015 @ 02:08:
[...]
Bedankt. Zo te zien voor mij een compleet nieuwe baan. Welke klasse?
Aah een jester.. Ben zo verrekte gewend geraakt aan de massacro dat dit wel een fikse uitdaging zal zijn. Nu maar hopen dat het leven mij wat vrije game uurtjes geeft en dan ga ik er even voor zitten. Pinas, Xenad, NiQo pas maar op!Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 02:14:
[...]
kan alleen gereden worden in een standaard jesterhave fun
Verwijderd
Je krijgt meer rp en geld , en de funfactor 😄.rolandos582 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 01:41:
Wat zijn nu precies door voordelen van een crew dan? Krijg je daar extra punten oid voor? of is het puur samenspel
En met crewmemers kan je makkelijker overleggen , en hebben 9 van de 10 x niet zo veel eigenbelang
Walking on the bright side of life
En crewmembers kappen niet opeens halverwege een heist. Of gaan alleen maar lopen kloten in missies (naja meestal nietFe® schreef op woensdag 15 april 2015 @ 06:34:
[...]
Je krijgt meer rp en geld , en de funfactor 😄.
En met crewmemers kan je makkelijker overleggen , en hebben 9 van de 10 x niet zo veel eigenbelang
PSN: proditaki specs
Dat is wel een stuk makkelijker ja, had al wel een blokje onder mijn naam gezien maar nu is me ook duidelijk waar die voor is, thxHardHouse schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:37:
[...]
Precies zoals je zegt kan je dat zien en hoe kut dat werkt ben je ook al achter
Maar je kan het wel zien hoor en dat is stukken makkelijker dan het vinden van personen op sc, gewoon op je eigen sc pagina kijken en dan rechts zie je onze crew met de GOTP tag onder die tag staan 4 blokjes
4 gekleurd is crewleader 3 gekleurd commissioner 2 gekleurd lieutenant en 1 gekleurd blokje representative geen blokjes is muscle....
PSN ID: Svennie-NL
O ja, eerlijkVerwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 01:41:
[...]
Graag plaats ik een statement rondom deze 'kwestie'. Omdat het de meeste leden hoogstwaarschijnlijk niet zoveel uitmaakt en er niet moddervet inzitten, houd ik het kort, maar eerlijk.
Er is natuurlijk maar één PS4 crew met één leiding zoals Rockstar dat bedoeld heeft. Dat er binnen deze crew vriendengroepjes zijn, is logisch met meer dan 400 members. Dat mensen verschillende dingen willen doen is ook helemaal niks mis mee; sterker, dat is nu net de sterke kant van GTA:O.De PS4 crew bestaat eigenlijk uit 2 crews, de race & job crew en de freeroam crew. Tussen deze 2 groepen botert het niet zo. Ik en enkele andere crewleden hebben getracht de relatie te verbeteren en de crewleiding meer van beiden kampen te bezetten. Zodat je in feite beide kampen naar elkaar toe laat trekken en daarmee spanning wegneemt.
Er is geen sprake geweest van twee kampen; er is sprake (geweest) van een beperkt aantal personen die zichzelf in de slachtofferrol manoeuvreren, halve waarheden vertellen en dan zielig komen doen. Hoe en waarom doet niet meer ter zake, want het was allemaal uitgesproken en geregeld.
Wanneer dit vervolgens leidt tot zelfs op personen gerichte beledigingen en aanvallen moeten bepaalde personen zich misschien de vraag stellen of ze wel deel willen uitmaken van deze crew.
En hier gaat de eerlijkheid helemaal overboord en lijkt het alsof het allemaal jouw idee is geweest. Wat een onzinIk heb destijds voorgesteld om een site op te zetten. Kju heeft de domeinnaam geregistreerd, Risifran heeft de hosting op zich genomen en ik heb de website gemaakt waarbij A. Manders hier en daar wat toegevoegd heeft.
Binnen de crew leiding waren er drie mensen die het idee hadden opgevat om een website voor de crew in te richten voor centraal overleg, lekker off-topic te eikelen zonder GoT te vervuilen, challenges, playlist avonden en crew vs crew te organiseren. Vond de rest van de crewleiding een leuk en goed idee.
Daar zijn we dan ook mee begonnen: space was er al, de domeinnaam ook (ruim voordat we begonnen waren met de website) en we hadden er zin in. We zijn begonnen en jij bood zelf aan mee te helpen. Daar waren we erg blij mee, want je hebt vrijwillig een licentie ingezet, de nodige aanpassingen gedaan en een mooie site neergezet.
Dit modi konden en kunnen (als we weer live zijn) nog steeds belicht worden. Ruimte zat voor, maar dan moet men het wel gebruiken. Gaat men lekker alles in een eigen setting (FB, WA) doen, ook goed, maar klaag dan niet dat je geen platform hebt.Met de website wilde ik graag alle modi toelichten. Immers, de game bestaat uit zoveel facetten. Het mooie van GTA is dat er voor ieder wel wat wils tussen zit. Het spel bestaat niet alleen uit freeroam en racen, er is zoveel te doen en te beleven. Dat moet de ruimte krijgen.
Hier ga ik niet op in, dit is tot op het bot in het verleden besproken, geanalyseerd en op enig moment was het geregeld. Dat men zichzelf later weer slachtoffert is een keuze. Misschien is het tijd om contact te zoeken met: Stichting Korrelatie, telefonisch bereikbaar op: (0900-1450).Ik en nog een crewmember kregen het niet voor elkaar om freeroam de ruimte te geven die het verdiende. Integendeel. De spanning bleef bestaan en het is vaker geëscaleerd in het verleden. Zolang spanningen niet opgelost en uitgesproken worden, zal een oplossing nooit bestaan.
Rigoreus en onaardigNadat een paar bevriende crewleden wederom benadeeld werden had ik er genoeg van en heb ik mijn werk teruggetrokken. Toegegeven: ja, het was rigoureus en onaardig. Het had zeker anders gekund. Ik ben onderweg teveel tijd verloren en mijn geduld was op. Ik vond in GOTP niet meer wat ik zocht. Ik vind en vond het daarom tijd dat GOTP zijn eigen werk ging verzorgen zonder dat ik daar draagvlak aanbood (de website).
- Onprofessioneel, kinderachtig en asociaal is hier van toepassing.
- Jij hebt geen draagvlak geboden, dat hebben wij.
- Jij hebt bijna 200 leden een oor aangenaaid door de site (zonder overleg) down te brengen
- Jij hebt misbruik gemaakt van rechten die je van ons in vertrouwen hebt gekregen, door de site te bekladden als een ordinaire scriptkiddie.
Zullen we als crew ook zeker doen, maar dan zonder jouw hulp, die ons uiteindelijk dus niets gebracht heeft.Na wat onterechte en ongefundeerde uitspraken welke ik in het midden wil laten wil ik GOTP verzoeken de daad bij het woord te voegen en hun expertise in te zetten met een nieuwe site, waarbij ik GOTP ook zeker adviseer om de gebruikers en content opnieuw in te laden. Mijn boodschap: maak het zelf maar waar.
OK. Doei. Tot nooit meer ziens.Ik ben ook mijn eigen gang gegaan en heb de crew reeds verlaten. De afgelopen 10 maanden heb ik een fantastische tijd gehad bij GOTP en ontzettend leuke mensen leren kennen. Een crew is absoluut van meerwaarde in GTA V. Ik zoek alleen een echte, hechte crew. Geen Korea die uit noord en zuid bestaat. Eenheid.
Neem van mij aan het rank systeem is ruk nutteloos en stelt niets voor en is te kansloos voor woorden .levert alleen maar ellende op 😡, het enige voordeel van de gerankte personen is dat je ze als beginner als hulp kan gebruiken ,en dat ze de crew kunnen promoten , al is dat bij sommige crews het tegenover gestelde.Svennie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:13:
[...]
Dat is wel een stuk makkelijker ja, had al wel een blokje onder mijn naam gezien maar nu is me ook duidelijk waar die voor is, thx
Walking on the bright side of life
37.187.17.214siriouz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:55:
Inmiddels al een Teamspeak bekend waar momenteel meerdere mensen op zitten voor GTA?De 2 die ik hiervan weet, zijn beiden wat GTA betreft leeg...
Daar heb ik gisteren de meeste tweakers voor de pc zien zitten.
HOI.
Nope, heb geen XBL ;-)
Goede sfeer hier overigens
Verwijderd
400+ members op de PS4, er zijn altijd members die niet tevreden zijn. Laat je niet wegjagen door de klachten van een beperkte groep.Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:39:
Ben er net 1 dag bij en dan lees je dit allemaal haha. Hoe kan er spanning zijn tussen freeroam lui en racers? ik snap dit hele punt ff niet. wat boeit het nou wie wat wil spelen? toch allemaal zelfde crew..
PSN: Kjujay
Verwijderd
O nee dat doe ik ook niet heb zelf ook grote clans geleid weet hoe het isKju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:43:
[...]
400+ members op de PS4, er zijn altijd members die niet tevreden zijn. Laat je niet wegjagen door de klachten van een beperkte groep.
Snapte zijn argument alleen niet maar is typisch een reden voor iemand die gewoon wat anders wil.
Paar rotte appels, heb je overalkipusoep schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:37:
[...]
Nope, heb geen XBL ;-)
Goede sfeer hier overigens
Dit klinkt allemaal als een soort machtstrijd die nergens op slaat. Er is geen macht. Er zijn geen rechten. Hooguit iemand of een aantal iemanden die mensen toelaten of niet. Als het daarbij mis is gegaan (?) stel ik voor om deze kwesties in de groep te gooien om een mening te vormen over het toelatingsbeleid en daarbij strikte regels te handhaven.
Ik kan iets anders eigenlijk niet bedenken.
Ik vind het best om dingen zoals Race Challenges en dergelijke voortaan in dit forum te regelen, maar ik wil dat soort dingen er wel graag in houden, want daar haal ik erg veel GTA plezier uit. Ik vind het ook best om er een siteje voor in elkaar te flansen, maar dan moeten daarvoor wel de juiste mensen elkaar opzoeken.
Waarom allemaal zo moeilijk doen?
(Ik ben overigens wel heel benieuwd naar de aanleiding van dit gezeur. Mocht iemand het willen delen via PM...
PSN: ButsMG
En de Tweakerskroe is ook echt actief met veel leden op PC? Want dan heb ik wel interesseproditaki schreef op woensdag 15 april 2015 @ 06:40:
[...]
En crewmembers kappen niet opeens halverwege een heist. Of gaan alleen maar lopen kloten in missies (naja meestal niet)
AmenNoGinryuGo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:26:
[...]
O ja, eerlijk? mmm, daar zijn de meningen over verdeeld... Maar daar komen we in deze post nog op terug.
[...]
Er is natuurlijk maar één PS4 crew met één leiding zoals Rockstar dat bedoeld heeft. Dat er binnen deze crew vriendengroepjes zijn, is logisch met meer dan 400 members. Dat mensen verschillende dingen willen doen is ook helemaal niks mis mee; sterker, dat is nu net de sterke kant van GTA:O.
Er is geen sprake geweest van twee kampen; er is sprake (geweest) van een beperkt aantal personen die zichzelf in de slachtofferrol manoeuvreren, halve waarheden vertellen en dan zielig komen doen. Hoe en waarom doet niet meer ter zake, want het was allemaal uitgesproken en geregeld.
Wanneer dit vervolgens leidt tot zelfs op personen gerichte beledigingen en aanvallen moeten bepaalde personen zich misschien de vraag stellen of ze wel deel willen uitmaken van deze crew.
[...]
En hier gaat de eerlijkheid helemaal overboord en lijkt het alsof het allemaal jouw idee is geweest. Wat een onzin! Dit is gewoon een keiharde leugen!
Binnen de crew leiding waren er drie mensen die het idee hadden opgevat om een website voor de crew in te richten voor centraal overleg, lekker off-topic te eikelen zonder GoT te vervuilen, challenges, playlist avonden en crew vs crew te organiseren. Vond de rest van de crewleiding een leuk en goed idee.
Daar zijn we dan ook mee begonnen: space was er al, de domeinnaam ook (ruim voordat we begonnen waren met de website) en we hadden er zin in. We zijn begonnen en jij bood zelf aan mee te helpen. Daar waren we erg blij mee, want je hebt vrijwillig een licentie ingezet, de nodige aanpassingen gedaan en een mooie site neergezet.
[...]
Dit modi konden en kunnen (als we weer live zijn) nog steeds belicht worden. Ruimte zat voor, maar dan moet men het wel gebruiken. Gaat men lekker alles in een eigen setting (FB, WA) doen, ook goed, maar klaag dan niet dat je geen platform hebt.
[...]
Hier ga ik niet op in, dit is tot op het bot in het verleden besproken, geanalyseerd en op enig moment was het geregeld. Dat men zichzelf later weer slachtoffert is een keuze. Misschien is het tijd om contact te zoeken met: Stichting Korrelatie, telefonisch bereikbaar op: (0900-1450).
[...]
Rigoreus en onaardig?
Kom op zeg, de termen dictatuur en godcomplex lijken hier bijna van toepassing.
- Onprofessioneel, kinderachtig en asociaal is hier van toepassing.
- Jij hebt geen draagvlak geboden, dat hebben wij.
- Jij hebt bijna 200 leden een oor aangenaaid door de site (zonder overleg) down te brengen
- Jij hebt misbruik gemaakt van rechten die je van ons in vertrouwen hebt gekregen, door de site te bekladden als een ordinaire scriptkiddie.
[...]
Zullen we als crew ook zeker doen, maar dan zonder jouw hulp, die ons uiteindelijk dus niets gebracht heeft.
[...]
OK. Doei. Tot nooit meer ziens.
Een simpel verzoek om voor a.s. zondag je psn zichtbaar te maken voor crew+friends.Masegate schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:03:
(Ik ben overigens wel heel benieuwd naar de aanleiding van dit gezeur. Mocht iemand het willen delen via PM...)
PC crew zit op 170 members en ik wacht vol verwachting op screenshots van jullie geklier en ben enorm benieuwd naar de filmpjes die jullie met de video creator gaan maken.rolandos582 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:06:
[...]
En de Tweakerskroe is ook echt actief met veel leden op PC? Want dan heb ik wel interesse
De game is amper een dag uit op de pc dus daar is nog niks zinnigs over te zeggen. Persoonlijk verwacht ik dat het wel een volle en actieve crew word. Ikzelf zal niet bij de pc crew gaan horen want een triple dip gaat me net wat te ver.rolandos582 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:06:
[...]
En de Tweakerskroe is ook echt actief met veel leden op PC? Want dan heb ik wel interesse
Ook verwacht ik niet dat mijn gtx560 nog veel potten zal breken. Ben wel erg benieuwd naar de geweldige mods die men zal bedenken voor deze game.
In ieder geval welkom bij deze crew! Het is (bijna) altijd super gezellig in de ps4 crew en ik neem aan dat het op de andere platformen even gezellig is.
Wat ik wel jammer vind voor de pc crew is dat jullie helaas (nog?) niet mogen genieten van de zeer appetijtelijke verschijningen van vuileharrie en blondetruus.
Hmm prima. Zal hier eens naar gaan kijken, lijkt me wel lachen om samen heists etc te doen.Kju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:18:
PC crew zit op 170 members en ik wacht vol verwachting op screenshots van jullie geklier en ben enorm benieuwd naar de filmpjes die jullie met de video creator gaan maken.
Multi-angle video's met vuileharrie..AtlAntA schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:20:
[...]
Wat ik wel jammer vind voor de pc crew is dat jullie helaas (nog?) niet mogen genieten van de zeer appetijtelijke verschijningen van vuileharrie en blondetruus.
Die tweedeling zoals die daar wordt geschetst is ook geen sprake van.Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:39:
Ben er net 1 dag bij en dan lees je dit allemaal haha. Hoe kan er spanning zijn tussen freeroam lui en racers? ik snap dit hele punt ff niet. wat boeit het nou wie wat wil spelen? toch allemaal zelfde crew..
PSN: MrMistral
Nee klopt is mij ook niet echt opgevallen. Groepjes krijg je toch en dat is ook niet erg zolang deze groepjes maar niet met de rug naar elkaar toe gaan staan.MrMistral schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:25:
[...]
Die tweedeling zoals die daar wordt geschetst is ook geen sprake van.
Rockstar zegt van wel. Maar merk zelf dat dit niet altijd het geval is. Je kan altijd kiezen voor de optie 'join crewmembers'.Basekid schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:45:
Wordt je automatisch met mede crewleden ingedeeld als je online joint? Of kom je met gewoon randoms terecht... ik vind de online interface niet echt duidelijk (eigenlijk is de hele interface redelijk muis onvriendelijk)
Daar liep ik ook tegen aan en de UI is inderdaad niet handig.Basekid schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:45:
Wordt je automatisch met mede crewleden ingedeeld als je online joint? Of kom je met gewoon randoms terecht... ik vind de online interface niet echt duidelijk (eigenlijk is de hele interface redelijk muis onvriendelijk)
Same! Kun je ook mooie recreaties van films maken.Kju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:18:
PC crew zit op 170 members en ik wacht vol verwachting op screenshots van jullie geklier en ben enorm benieuwd naar de filmpjes die jullie met de video creator gaan maken.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Kju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:18:
[...]
Een simpel verzoek om voor a.s. zondag je psn zichtbaar te maken voor crew+friends.
Ik heb het nog steeds naar mijn zin in GTOP!
Maar ik heb wel weer zin in wat goede race-playlists met een zooi mensen...
PS: tweakscrew.net doet het weer
PSN: ButsMG
Verwijderd
Interface design is inderdaad niet heel lekker. Vaak helpt van te voren even kijken wie wat host (in dit topic of op tweakscrew.net) en anders "join crew members" of één van de lieutenants/comissioners specifiek joinen via online > crews > tweakscrew > online playersBasekid schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:45:
tweakscrew.net is weer in de lucht. Wij hopen dat iedereen oud zeer kan laten rusten en dat we weer gewoon gezellig met zijn allen kunnen gamen en de site gebruiken waar die voor bedoeld is.
Het kan best zijn dat er ergens iets mis is gegaan, maar dat lossen we gaandeweg wel op (maar laat het dan wel ff weten, hier of op het forum daar).
Wat je kan doen is de modi 'Snipers vs Stunters' spelen (zie video) waarin iedereen dezelfde wapens heeft. En er dus geen voordeel bestaat omdat je een hoger level bent.rolandos582 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:22:
Haha nice. Ik zal me hier eens in verdiepen. Zit inmiddels wel in de PC kroe. Alleen ben ik nog level 3, en heb alle gta's gespeeld behalve GTA V. Iemand nog tips voor snel levelen/money te maken?
Doe dit met een volle lobby (crewmembers) en je verdient zo makkelijk 6900RP (levelen) en ruim 30K aan GTA$. Leuk om te doen én je leert omgaan met de sniper
PS: Ik bedenk me dat dit een console job is. Ik weet niet of de PC versie consolejobs kan toevoegen/spelen?
[ Voor 7% gewijzigd door The Outlaw op 15-04-2015 11:40 ]
Een aantal mensen zijn het niet eens met de wijze waarop beslissingen worden gemaakt, maar die mensen zijn uit de crew gekikkerd; dus daar heb je geen last meer vanMasegate schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:03:
(Ik ben overigens wel heel benieuwd naar de aanleiding van dit gezeur. Mocht iemand het willen delen via PM...)
Verwijderd
Deze mensen, waaronder jij, zijn zelf weggegaanGood Fella schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:39:
[...]
Een aantal mensen zijn het niet eens met de wijze waarop beslissingen worden gemaakt, maar die mensen zijn uit de crew gekikkerd; dus daar heb je geen last meer van
Laat het lekker rusten als het nu opgelost is.
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk met het kappen, maar ik denk persoonlijk dat er nog niks is opgelost.kipusoep schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:46:
Anders kappen jullie even met dat kinderachtige gedoe en vingerwijzen... Hoe denk je dat dit overkomt op nieuwkomers, zoals ik?
Laat het lekker rusten als het nu opgelost is.
Daar zijn wij mee bezig. Wil hier verder ook geen onrust stoken. Maar Kju die zegt dat het alleen door een regel komt is natuurlijk ook niet eerlijkVerwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:48:
[...]
Je hebt helemaal gelijk met het kappen, maar ik denk persoonlijk dat er nog niks is opgelost.
Sultana?
Verwijderd
Vind het jammer, kan online heel goed met je opschieten (zondag nog gelachen met je), eigenlijk met iedereen uit beide kampen, maar op één of andere manier gaat het hier op t forum altijd mis.Good Fella schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:51:
[...]
Daar zijn wij mee bezig. Wil hier verder ook geen onrust stoken. Maar Kju die zegt dat het alleen door een regel komt is natuurlijk ook niet eerlijkLaten we vanuit beide kampen elkaar met rust laten; dat is het beste voor iedereen lijkt mij zo.
Moet daar zelf ook t boetekleed aantrekken want ben deze week ook flink tekeer gegaan op t forum (excuses aan Zulake was niet netjes om persoonlijk te worden).
Denk dat t gewoon verstandig is als ieder kamp gewoon zijn eigen ding doet met zijn eigen beslissingen en regels. Dan voorkom je deze ellende.
Aangezien de sfeer nu voor de zoveelste maal verpest dreigt te worden, niet alleen voor PS4 maar in dit hele topic. Ik ben het nu zat en ik wil geen nieuwe members afschrikken van welk platform dan ook. Degenen die de discussie hier nog voortzetten zet ik direct uit de crew. Het is niet anders.
Edit:
De PC crew is er nu bij. Als ik kijk naar de enorme stortvloed aan berichten in het slowchattopic verwacht (en hoop) ik dat de activiteit minstens van dezelfde omvang zal zijn als op PS4. Daarom een dringend beroep op iedereen om specifiek PS4 aangelegenheden te bespreken op http://tweakscrew.net/forums/topic/ps4-crew-overleg/ . Wij zullen op GOT ook niet meer ingaan op discussies en commentaar op beleid.
[ Voor 26% gewijzigd door Kju op 15-04-2015 12:19 ]
Dank, een prima beslissing lijkt me.Kju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:03:
Voor de duidelijkheid: discussie is hier gesloten. Er is duidelijk aangegeven waar de ontevreden PS4 members hun klachten kenbaar kunnen maken en we gaan heus wel samen tot een oplossing komen als men ook constructief mee wil denken in plaats van alleen maar commentaar te leveren.
Aangezien de sfeer nu voor de zoveelste maal verpest dreigt te worden, niet alleen voor PS4 maar in dit hele topic. Ik ben het nu zat en ik wil geen nieuwe members afschrikken van welk platform dan ook. Degenen die de discussie hier nog voortzetten zet ik direct uit de crew. Het is niet anders.
@Kju: discussie is inderdaad gesloten. Laten we dan wel eerlijk zijn tegenover elkaar en de rest. De sfeer in het topic mag wel weer wat beter ja
En uiteraard ook mijn excuses voor mijn gedrag; soms lopen de emoties wat hoog op. Zoals Ruben zei: “Waar is de liefde?”
[ Voor 9% gewijzigd door MoietyMe op 15-04-2015 12:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik dacht dat je in de overgang wasVerwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:09:
btw een reden voor mijn kribbige reacties hier heeft ook duidelijk te maken met het feit dat ik al drie dagen niet kan inloggen op PSN. lol
In ieder geval, bedankt voor de opheldering.
Ook zoiets, ik kwam er na uren proberen achter dat je in de iFruit app van Rockstar je platform moet wijzigen. En ik mijzelf maar afvragen waarom die nummerplaten niet aankwamenVerwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:09:
btw een reden voor mijn kribbige reacties hier heeft ook duidelijk te maken met het feit dat ik al drie dagen niet kan inloggen op PSN. lol
Hoe werkt het friendsysteem eigenlijk op de PC? Bij PSN/XBL is het gewoon je friendlist, maar PC heeft niet echt zo'n systeem (en ik haat steam vriendjes..), of werkt daar de friendlist vanuit de friends op social?Mr. Jummy schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:53:
Zo juist ook de PC crew gejoined. add me maar als vriend :SmashingJummy
Als controller speler kom je trouwens ook gewoon in Muis/keyboard parties, helaas is mijn GTA PC erg crash gevoelig (win10 tech), maar kwam dus in een heist waar je netjes achter de naam ziet welke inputs zij gebruiken.
Wow.. gewoon echt wowKju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:03:
Degenen die de discussie hier nog voortzetten zet ik direct uit de crew. Het is niet anders.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Op de PC heb je een soort "Social Club"-overlay a la steam als je op [Home] drukt, waar je je vrienden kan vinden etc.SinergyX schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:13:
[...]
Hoe werkt het friendsysteem eigenlijk op de PC? Bij PSN/XBL is het gewoon je friendlist, maar PC heeft niet echt zo'n systeem (en ik haat steam vriendjes..), of werkt daar de friendlist vanuit de friends op social?
Als controller speler kom je trouwens ook gewoon in Muis/keyboard parties, helaas is mijn GTA PC erg crash gevoelig (win10 tech), maar kwam dus in een heist waar je netjes achter de naam ziet welke inputs zij gebruiken.
Zoiets maar dan met GTA:
[ Voor 5% gewijzigd door Sjaakmoes op 15-04-2015 12:20 ]
Nee alsjeblieft niet. Ze hebben gelijk, het ligt aan de leiding. Wij hebben toegestaan dat het hier op GOT gebeurt. Het zal voortaan in een eigen sectie op de eigen website gebeuren als er weer iets voorvalt.Tr!gger schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:18:
Misschien toch maar crewloos blijven voor een tijdje. Ruziemaken om een videogame met volwassen mensen? Ken de hele voorgeschiedenis niet maar mja..
Verwijderd
Niet schromen lid te worden, ingame merk je niets van deze discussie en op de PC ben je onder leiding van Falcon en zal je niets van de discussie op PS4 gebied tegenkomen. De crew gaat om gezelligheid en die staat altijd voorop.Tr!gger schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:18:
Misschien toch maar crewloos blijven voor een tijdje. Ruziemaken om een videogame met volwassen mensen? Ken de hele voorgeschiedenis niet maar mja..
Hmm idk. Kan dat zo niet ergens vinden. Zal straks eens kijken, die nu maar een beetje random jobs.The Outlaw schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:36:
[...]
Wat je kan doen is de modi 'Snipers vs Stunters' spelen (zie video) waarin iedereen dezelfde wapens heeft. En er dus geen voordeel bestaat omdat je een hoger level bent.
Doe dit met een volle lobby (crewmembers) en je verdient zo makkelijk 6900RP (levelen) en ruim 30K aan GTA$. Leuk om te doen én je leert omgaan met de sniper
PS: Ik bedenk me dat dit een console job is. Ik weet niet of de PC versie consolejobs kan toevoegen/spelen?
Verwijderd
http://rsg.ms/1a1c00erolandos582 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:27:
[...]
Hmm idk. Kan dat zo niet ergens vinden. Zal straks eens kijken, die nu maar een beetje random jobs.
Als je ingame naar de marker rijd (ergens op een brug over de snelweg in het centrum) kan je "join" ipv "host" kiezen en wordt je in een (hopelijk) volle lobby gepropt.
Ah, die moet ik dan even op de controller zoekenSjaakmoes schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:18:
Op de PC heb je een soort "Social Club"-overlay a la steam als je op [Home] drukt, waar je je vrienden kan vinden etc.
Was er al een lijst met PC gamers? Anders maar wat mensen gaan inviten.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De website is nog niet helemaal hersteld en de functie is op dit moment niet beschikbaar maar bij registratie geven members hun id's op. Je kan dus lijsten opvragen met PC usernames, psn, tweakers, etc.SinergyX schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:30:
[...]
Ah, die moet ik dan even op de controller zoekenVind keyboard layout best wel dom, pijltje omhoog voor je Phone terwijl je met ASWD/muis aan het spelen bent. Gelukkig is controller input identiek aan console
[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 15-04-2015 12:33 ]
Verwijderd
moet nog ff een mic zien te regelen, want die heeft het een tijdje terug begeven.
damn wat is dat autorijden met muis lastig ipv controller..
gelukkig heb ik al mijn race unlocks al gehaald op de ps3, anders had ik ze nooit bij elkaar gekregen ^^
Als iemand nog heists wil doen vanavond, ik ben available (mocht ik een mic hebben).
Ik moet ook even wennen aan GTA met een toetsenbord, op de xbox gaat vliegen en rijden toch een flink stuk beter (vooral vliegen! wat een ramp is dat met een toetsenbord).SinergyX schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:30:
[...]
Ah, die moet ik dan even op de controller zoekenVind keyboard layout best wel dom, pijltje omhoog voor je Phone terwijl je met ASWD/muis aan het spelen bent. Gelukkig is controller input identiek aan console
OefenenSjaakmoes schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:35:
[...]
Ik moet ook even wennen aan GTA met een toetsenbord, op de xbox gaat vliegen en rijden toch een flink stuk beter (vooral vliegen! wat een ramp is dat met een toetsenbord).
Top! Ik zal vanavond eens even de highscore neerzettenKju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:36:
[...]
Oefenende PC crew doet ook mee met de crew challenge http://tweakscrew.net/for...ace-challenge-april-2015/
Heeft iemand tips?
Ik ook, zit er serieus over te denken om een X360 controller aan m'n PC te hangen (moet ik zo'n USB kabel voor halen).Sjaakmoes schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:35:
[...]
Ik moet ook even wennen aan GTA met een toetsenbord, op de xbox gaat vliegen en rijden toch een flink stuk beter (vooral vliegen! wat een ramp is dat met een toetsenbord).
Op welk platform speel je? Op PS4 kun je makkelijk een party aanmaken en via de party joinen.Junia schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:49:
Ik ben erg nieuw met het online spelen van GTA en ik vroeg me af hoe je makkelijk een soort van party maakt. Ik kan via friends een online game joinen, maar het is niet echt duidelijk waar je 'party' is en hoe je samen kan queuen voor missies.
Heeft iemand tips?
Overige consoles weet ik niet hoe dit in elkaar zit..
Was vergeten te melden dat het over de PC versie ging. Het lijkt hier niet mogelijk om een party te maken, hoewel je wel mensen kan inviten om je game te joinen.Noctonix schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:50:
[...]
Op welk platform speel je? Op PS4 kun je makkelijk een party aanmaken en via de party joinen.
Overige consoles weet ik niet hoe dit in elkaar zit..
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Kju op 15-04-2015 12:56 . Reden: Denk ik dan.. ]
Verwijderd
Maar GTA zou dan 'zelf' ondersteuning van parties moeten hebben, op console herkent GTA wel als jij in een party zit en je krijgt zelfs meldingen als er iemand uit je party iets begint (mits op XBO je dan ook in zijn game zit), ik heb in de settings van GTA zelf nog geen optie tot een party gezien.Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:59:
Ja dat bedoel ik, ik weet niet hoe het met GTAV zit maar bij IV moest je ook altijd eerst op social club inloggen voordat je kon starten dus misschien kan je daar vrienden toevoegen en een party beginnen?
Ik zit niet op die website, zoals meerdere hier. XBO komen ze gewoon vanuit de console-lijst, dus heb ik ook niet nodig gehad.Kju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:32:
[...]
De website is nog niet helemaal hersteld en de functie is op dit moment niet beschikbaar maar bij registratie geven members hun id's op. Je kan dus lijsten opvragen met PC usernames, psn, tweakers, etc.
[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 15-04-2015 13:21 ]
Ik heb nu ook m'n PS4 controller op m'n PC aangesloten via deze tool: https://inputmapper.com/d...put-mapper/20-inputmapper
Het besturen van voertuigen werkt wel ideaal hiermee.
[ Voor 27% gewijzigd door falcon123 op 15-04-2015 13:35 ]
In principe, zou je iedereen of een aantal mensen eventueel uit de crew zelf hier kunnen inviten:SinergyX schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:30:
[...]
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewpc
Mijn social club username is combat-falcon
excuses voor dubbelpost
Beste iedereen die in de PC crew zit of wilt komen,
Binnenkort moet ik even kijken hoe we de promoties gaan uitvoeren op basis van ervaring(gespeeld op andere consoles) Daarnaast mensen die veel activiteiten hosten en effort tonen zal ik ook sneller promoten. Uit eindelijk heb ik ook meerdere mensen nodig, die mij hier mee kunnen helpen. In het begin zal ik dus even afwachten met het promoten om een beter beeld hier over te krijgen.
Mensen die interesse hebben in het hosten en organiseren van activeiten voor GTA Online op de PC hoor ik dat graag.
PC Crew
Stel je hier even voor als je wilt: http://tweakscrew.net/forums/topic/voorstellen/page/2/
GTA Online F.A.Q voor PC: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=424623703
Als je nog vragen of suggesties hebt, hoor ik die graag!
[ Voor 54% gewijzigd door falcon123 op 15-04-2015 13:51 ]
Verwijderd
Dat jij niet op psn kan inloggen komt dat niet door een anti verslavings regel ofzo? Zoals ze bij het Holland casino ook hebben?Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:28:
Wow 189 pc-members gaat hard met de pc crewVeel succes Falcon!!! Maar dat komt vast goed!
Verwijderd
lol denk dat ik al mijn psn minuten voor deze maand al verbruikt hebAtlAntA schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:31:
[...]
Dat jij niet op psn kan inloggen komt dat niet door een anti verslavings regel ofzo? Zoals ze bij het Holland casino ook hebben?
Jammer want wilde gisteren een leuke playlist in elkaar flansen maar tja dat ging ook al niet. Vreemde is ook dat ik thuis ook helemaal niet meer kan inloggen op de playstationsite enzo en mijn playstation android app werkt ook niet.
Denk dat ik genoodzaakt ben om de GOTS(olo)-crew op te richten
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 15:36 ]
Heb ik je dan toch te vaak gereport voor Hatespeech??Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:33:
[...]
lol denk dat ik al mijn psn minuten voor deze maand al verbruikt hebik lach er wel om maar mijn vrouw wordt gek van me...
Jammer want wilde gisteren een leuke playlist in elkaar flansen maar tja dat ging ook al niet. Vreemde is ook dat ik thuis ook helemaal niet meer kan inloggen op de playstationsite enzo en mijn playstation android app werkt ook niet.
https://untappd.com/user/OzzBier
Verwijderd
lol maar jij komt toch wel nog onlinenickvanozzie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:40:
[...]
Heb ik je dan toch te vaak gereport voor Hatespeech??![]()
Als je eenmaal online bent, dan is de kans groot dat je na enkele minuten ineens weer in je eentje in een sessie zit.Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:09:
En dat tig keer op een avond.
Althans, dat heb ik de laatste week.
Op je werk kan je wel gewoon inloggen enzo? Misschien je router en modem eens resetten?Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:33:
[...]
lol denk dat ik al mijn psn minuten voor deze maand al verbruikt hebik lach er wel om maar mijn vrouw wordt gek van me...
Kijk eens naar buiten. Staat er een zwart busje in de straat met een Rockstar logo?Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:33:
[...]
Ik heb een 512 slots TS3 server tot mijn beschikking, dus mocht er vraag naar zijn dan hoor ik dat graag :-)falcon123 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:27:
Voor online op de PC, heb je niet echt parties idd behalve als je specifiek afspreekt op Teamspeak met elkaar uiteraard, maar daarnaast als je met elkaar in een lobby zit, is het al mogelijk om met elkaar te praten via voice chat of door de chat te gebruiken via T.
Ik heb nu ook m'n PS4 controller op m'n PC aangesloten via deze tool: https://inputmapper.com/d...put-mapper/20-inputmapper
Het besturen van voertuigen werkt wel ideaal hiermee.
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Verwijderd
lol als dat de oplossing was dan zat ik nu niet 3 dagen zonder psnAtlAntA schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:01:
[...]
Op je werk kan je wel gewoon inloggen enzo? Misschien je router en modem eens resetten?
Onderstaande maakt ook de overstap van PS3 naar de PC.falcon123 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:37:
[...]
In principe, zou je iedereen of een aantal mensen eventueel uit de crew zelf hier kunnen inviten:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewpc
Mijn social club username is combat-falcon
excuses voor dubbelpost
Beste iedereen die in de PC crew zit of wilt komen,
Binnenkort moet ik even kijken hoe we de promoties gaan uitvoeren op basis van ervaring(gespeeld op andere consoles) Daarnaast mensen die veel activiteiten hosten en effort tonen zal ik ook sneller promoten. Uit eindelijk heb ik ook meerdere mensen nodig, die mij hier mee kunnen helpen. In het begin zal ik dus even afwachten met het promoten om een beter beeld hier over te krijgen.
Mensen die interesse hebben in het hosten en organiseren van activeiten voor GTA Online op de PC hoor ik dat graag.
PC Crew
Stel je hier even voor als je wilt: http://tweakscrew.net/forums/topic/voorstellen/page/2/
GTA Online F.A.Q voor PC: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=424623703
Als je nog vragen of suggesties hebt, hoor ik die graag!
Ik werd gek van de die lang wachttijden op PS3...
Game on!
Mister number 193
Ik dacht al wat lees ik nou?? Zijn idee lol, ik heb al lang voordat kju eraan wou meerdere malen geprobeerd een website te regelen, toen zat kortom nog niet eens in de crew, uiteindelijk is er pas aan begonnen toen de ps4 versie uitkwam en niet door kortom maar door manders en risifran, kortom is daar bijgekomen nadat dit soort gezeik toen ook al speelde, heb toen mn mond maar gehouden maar wat een domme zet was dat, ik verbaas me niks over de uitslag..... nja dat ie er nu pas isNoGinryuGo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:26:
[...]
O ja, eerlijk? mmm, daar zijn de meningen over verdeeld... Maar daar komen we in deze post nog op terug.
[...]
[...]
En hier gaat de eerlijkheid helemaal overboord en lijkt het alsof het allemaal jouw idee is geweest. Wat een onzin! Dit is gewoon een keiharde leugen!
GraagStefandepefan schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:02:
Ik hoop snel weer wat actiever online te zijn (PS3). Laatste weken heb ik alleen de fout gemaakt om Just Cause 2 onder het stof vandaan te halen en daar mee aan de slag te gaan. Dit weekend zal ik er niet wezen, maar het weekend er op hoop ik weer online te wezen
Feitelijk hebben wij daar helemaal niks over te zeggen, de tweakers mods bepalen wat hier wel en niet kan en zo te zien is dat maar goed ook.....Kju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:21:
[...]
Nee alsjeblieft niet. Ze hebben gelijk, het ligt aan de leiding. Wij hebben toegestaan dat het hier op GOT gebeurt. Het zal voortaan in een eigen sectie op de eigen website gebeuren als er weer iets voorvalt.
Volgens mij lok je het alleen maar uit door het hier te willen verbieden....
Zit alleen nog een foutje in wat ik zeg, het is overal 1 streepje meer en 1 streepje is dan muscleSvennie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:13:
[...]
Dat is wel een stuk makkelijker ja, had al wel een blokje onder mijn naam gezien maar nu is me ook duidelijk waar die voor is, thx
[ Voor 7% gewijzigd door HardHouse op 15-04-2015 19:11 ]
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Verwijderd
Iedereen weet het altijd zo goed. De beste stuurlui staan aan wal. Veel plezier nog.HardHouse schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:30:
[...]
Ik dacht al wat lees ik nou?? Zijn idee lol, ik heb al lang voordat kju eraan wou meerdere malen geprobeerd een website te regelen, toen zat kortom nog niet eens in de crew, uiteindelijk is er pas aan begonnen toen de ps4 versie uitkwam en niet door kortom maar door manders en risifran, kortom is daar bijgekomen nadat dit soort gezeik toen ook al speelde, heb toen mn mond maar gehouden maar wat een domme zet was dat, ik verbaas me niks over de uitslag..... nja dat ie er nu pas is
[...]
GraagEn zou jij even willen checken of je psn op sc zichtbaar is voor crew en friends zo niet ff zo instellen aub, ik meen dat ik bij het opschonen de joue niet kon zien....
[...]
Feitelijk hebben wij daar helemaal niks over te zeggen, de tweakers mods bepalen wat hier wel en niet kan en zo te zien is dat maar goed ook.....
Volgens mij lok je het alleen maar uit door het hier te willen verbieden....
[...]
Zit alleen nog een foutje in wat ik zeg, het is overal 1 streepje meer en 1 streepje is dan muscle
Volgens mij zou dit nu achterwege blijven toch?
Verwijderd
Afgelopen dagen waren er technische problemen met de site waardoor geposte berichten niet goed zijn opgeslagen. Daardoor kan het dus voorkomen dat geposte berichten er nu niet meer zijn.pirke schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:35:
Kan het zijn dat mijn tweakscrew forum post in de "even voorstellen" weggegooid is?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 20:04 ]
Dan hoor ik dat wel van de Tweakers Mods als ik iets zeg wat niet mag....MrMistral schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:48:
[...]
[...]
Volgens mij zou dit nu achterwege blijven toch?
Controles hiervoor gebeuren op regelmatige basis.
HardHouse schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:00:
[...]
Dan hoor ik dat wel van de Tweakers Mods als ik iets zeg wat niet mag....
NiQo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:10:
Playlist om 20.30 uur! PS4 join!
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Verwijderd
had graag meegedaan, maar ga nu mijn 3e avond zonder psn inNiQo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:10:
Playlist om 20.30 uur! PS4 join!
Oei dat is afkicken of nietVerwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:13:
[...]
had graag meegedaan, maar ga nu mijn 3e avond zonder psn in
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com