Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:15
Ik heb me op momenten ook prima met jou vermaakt kortom. Bedankt voor je inzet.

Ik weet nu ff niet wat de huidige crew challenge is. Ben een beetje druk geweest de laatste tijd maar heb nu echt ff zin om me in een challenge vast te bijten. Wat is de challenge voor deze maand?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 15 april 2015 @ 02:00:
Ik weet nu ff niet wat de huidige crew challenge is. Ben een beetje druk geweest de laatste tijd maar heb nu echt ff zin om me in een challenge vast te bijten. Wat is de challenge voor deze maand?
Slipstream GP - 4 rondjes

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Bedankt. Zo te zien voor mij een compleet nieuwe baan. Welke klasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 15 april 2015 @ 02:08:
[...]

Bedankt. Zo te zien voor mij een compleet nieuwe baan. Welke klasse?
kan alleen gereden worden in een standaard jester :) have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 02:14:
[...]

kan alleen gereden worden in een standaard jester :) have fun :)
Aah een jester.. Ben zo verrekte gewend geraakt aan de massacro dat dit wel een fikse uitdaging zal zijn. Nu maar hopen dat het leven mij wat vrije game uurtjes geeft en dan ga ik er even voor zitten. Pinas, Xenad, NiQo pas maar op! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Kju, Risifran en Skillz voorzien van de website plus een handige installer. Zijn ze zeker met 5 minuten klaar. Alles in originele staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

rolandos582 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 01:41:
Wat zijn nu precies door voordelen van een crew dan? Krijg je daar extra punten oid voor? of is het puur samenspel
Je krijgt meer rp en geld , en de funfactor 😄.
En met crewmemers kan je makkelijker overleggen , en hebben 9 van de 10 x niet zo veel eigenbelang

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
Fe® schreef op woensdag 15 april 2015 @ 06:34:
[...]

Je krijgt meer rp en geld , en de funfactor 😄.
En met crewmemers kan je makkelijker overleggen , en hebben 9 van de 10 x niet zo veel eigenbelang
En crewmembers kappen niet opeens halverwege een heist. Of gaan alleen maar lopen kloten in missies (naja meestal niet :p)

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:39
HardHouse schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:37:
[...]
Precies zoals je zegt kan je dat zien en hoe kut dat werkt ben je ook al achter :)
Maar je kan het wel zien hoor en dat is stukken makkelijker dan het vinden van personen op sc, gewoon op je eigen sc pagina kijken en dan rechts zie je onze crew met de GOTP tag onder die tag staan 4 blokjes
4 gekleurd is crewleader 3 gekleurd commissioner 2 gekleurd lieutenant en 1 gekleurd blokje representative geen blokjes is muscle....
Dat is wel een stuk makkelijker ja, had al wel een blokje onder mijn naam gezien maar nu is me ook duidelijk waar die voor is, thx

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 01:41:
[...]
Graag plaats ik een statement rondom deze 'kwestie'. Omdat het de meeste leden hoogstwaarschijnlijk niet zoveel uitmaakt en er niet moddervet inzitten, houd ik het kort, maar eerlijk.
O ja, eerlijk :? ? mmm, daar zijn de meningen over verdeeld... Maar daar komen we in deze post nog op terug.
De PS4 crew bestaat eigenlijk uit 2 crews, de race & job crew en de freeroam crew. Tussen deze 2 groepen botert het niet zo. Ik en enkele andere crewleden hebben getracht de relatie te verbeteren en de crewleiding meer van beiden kampen te bezetten. Zodat je in feite beide kampen naar elkaar toe laat trekken en daarmee spanning wegneemt.
Er is natuurlijk maar één PS4 crew met één leiding zoals Rockstar dat bedoeld heeft. Dat er binnen deze crew vriendengroepjes zijn, is logisch met meer dan 400 members. Dat mensen verschillende dingen willen doen is ook helemaal niks mis mee; sterker, dat is nu net de sterke kant van GTA:O.

Er is geen sprake geweest van twee kampen; er is sprake (geweest) van een beperkt aantal personen die zichzelf in de slachtofferrol manoeuvreren, halve waarheden vertellen en dan zielig komen doen. Hoe en waarom doet niet meer ter zake, want het was allemaal uitgesproken en geregeld.

Wanneer dit vervolgens leidt tot zelfs op personen gerichte beledigingen en aanvallen moeten bepaalde personen zich misschien de vraag stellen of ze wel deel willen uitmaken van deze crew.
Ik heb destijds voorgesteld om een site op te zetten. Kju heeft de domeinnaam geregistreerd, Risifran heeft de hosting op zich genomen en ik heb de website gemaakt waarbij A. Manders hier en daar wat toegevoegd heeft.
En hier gaat de eerlijkheid helemaal overboord en lijkt het alsof het allemaal jouw idee is geweest. Wat een onzin :( ! Dit is gewoon een keiharde leugen!

Binnen de crew leiding waren er drie mensen die het idee hadden opgevat om een website voor de crew in te richten voor centraal overleg, lekker off-topic te eikelen zonder GoT te vervuilen, challenges, playlist avonden en crew vs crew te organiseren. Vond de rest van de crewleiding een leuk en goed idee.

Daar zijn we dan ook mee begonnen: space was er al, de domeinnaam ook (ruim voordat we begonnen waren met de website) en we hadden er zin in. We zijn begonnen en jij bood zelf aan mee te helpen. Daar waren we erg blij mee, want je hebt vrijwillig een licentie ingezet, de nodige aanpassingen gedaan en een mooie site neergezet.
Met de website wilde ik graag alle modi toelichten. Immers, de game bestaat uit zoveel facetten. Het mooie van GTA is dat er voor ieder wel wat wils tussen zit. Het spel bestaat niet alleen uit freeroam en racen, er is zoveel te doen en te beleven. Dat moet de ruimte krijgen.
Dit modi konden en kunnen (als we weer live zijn) nog steeds belicht worden. Ruimte zat voor, maar dan moet men het wel gebruiken. Gaat men lekker alles in een eigen setting (FB, WA) doen, ook goed, maar klaag dan niet dat je geen platform hebt.
Ik en nog een crewmember kregen het niet voor elkaar om freeroam de ruimte te geven die het verdiende. Integendeel. De spanning bleef bestaan en het is vaker geëscaleerd in het verleden. Zolang spanningen niet opgelost en uitgesproken worden, zal een oplossing nooit bestaan.
Hier ga ik niet op in, dit is tot op het bot in het verleden besproken, geanalyseerd en op enig moment was het geregeld. Dat men zichzelf later weer slachtoffert is een keuze. Misschien is het tijd om contact te zoeken met: Stichting Korrelatie, telefonisch bereikbaar op: (0900-1450).
Nadat een paar bevriende crewleden wederom benadeeld werden had ik er genoeg van en heb ik mijn werk teruggetrokken. Toegegeven: ja, het was rigoureus en onaardig. Het had zeker anders gekund. Ik ben onderweg teveel tijd verloren en mijn geduld was op. Ik vond in GOTP niet meer wat ik zocht. Ik vind en vond het daarom tijd dat GOTP zijn eigen werk ging verzorgen zonder dat ik daar draagvlak aanbood (de website).
Rigoreus en onaardig 8)7 ?
  • Onprofessioneel, kinderachtig en asociaal is hier van toepassing.
  • Jij hebt geen draagvlak geboden, dat hebben wij.
  • Jij hebt bijna 200 leden een oor aangenaaid door de site (zonder overleg) down te brengen
  • Jij hebt misbruik gemaakt van rechten die je van ons in vertrouwen hebt gekregen, door de site te bekladden als een ordinaire scriptkiddie.
Kom op zeg, de termen dictatuur en godcomplex lijken hier bijna van toepassing.
Na wat onterechte en ongefundeerde uitspraken welke ik in het midden wil laten wil ik GOTP verzoeken de daad bij het woord te voegen en hun expertise in te zetten met een nieuwe site, waarbij ik GOTP ook zeker adviseer om de gebruikers en content opnieuw in te laden. Mijn boodschap: maak het zelf maar waar.
Zullen we als crew ook zeker doen, maar dan zonder jouw hulp, die ons uiteindelijk dus niets gebracht heeft.
Ik ben ook mijn eigen gang gegaan en heb de crew reeds verlaten. De afgelopen 10 maanden heb ik een fantastische tijd gehad bij GOTP en ontzettend leuke mensen leren kennen. Een crew is absoluut van meerwaarde in GTA V. Ik zoek alleen een echte, hechte crew. Geen Korea die uit noord en zuid bestaat. Eenheid.
OK. Doei. Tot nooit meer ziens. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Svennie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:13:
[...]

Dat is wel een stuk makkelijker ja, had al wel een blokje onder mijn naam gezien maar nu is me ook duidelijk waar die voor is, thx
Neem van mij aan het rank systeem is ruk nutteloos en stelt niets voor en is te kansloos voor woorden .levert alleen maar ellende op 😡, het enige voordeel van de gerankte personen is dat je ze als beginner als hulp kan gebruiken ,en dat ze de crew kunnen promoten , al is dat bij sommige crews het tegenover gestelde.

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

siriouz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:55:
Inmiddels al een Teamspeak bekend waar momenteel meerdere mensen op zitten voor GTA? :P De 2 die ik hiervan weet, zijn beiden wat GTA betreft leeg...
37.187.17.214
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Daar heb ik gisteren de meeste tweakers voor de pc zien zitten.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Isane schreef op woensdag 15 april 2015 @ 01:23:
[...]

Zit je al bij de 360 crew?
Nope, heb geen XBL ;-)

Goede sfeer hier overigens -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er net 1 dag bij en dan lees je dit allemaal haha. Hoe kan er spanning zijn tussen freeroam lui en racers? ik snap dit hele punt ff niet. wat boeit het nou wie wat wil spelen? toch allemaal zelfde crew..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:39:
Ben er net 1 dag bij en dan lees je dit allemaal haha. Hoe kan er spanning zijn tussen freeroam lui en racers? ik snap dit hele punt ff niet. wat boeit het nou wie wat wil spelen? toch allemaal zelfde crew..
400+ members op de PS4, er zijn altijd members die niet tevreden zijn. Laat je niet wegjagen door de klachten van een beperkte groep.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:43:
[...]

400+ members op de PS4, er zijn altijd members die niet tevreden zijn. Laat je niet wegjagen door de klachten van een beperkte groep.
O nee dat doe ik ook niet heb zelf ook grote clans geleid weet hoe het is :).
Snapte zijn argument alleen niet maar is typisch een reden voor iemand die gewoon wat anders wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
kipusoep schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:37:
[...]

Nope, heb geen XBL ;-)

Goede sfeer hier overigens -O-
Paar rotte appels, heb je overal :+. Niks van aantrekken, verder is het hier echt wel gezellig *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Wat een gezeik allemaal zeg. Ik ken de ins en outs niet, maar ik heb als iemand de buiten de 'leiding' zit nooit last gehad van het ene of het andere kamp. Ik zoek de mensen op waarvan ik weet dat ze dezelfde interesse binnen GTA hebben en daarmee is het klaar. Lekker spelen.

Dit klinkt allemaal als een soort machtstrijd die nergens op slaat. Er is geen macht. Er zijn geen rechten. Hooguit iemand of een aantal iemanden die mensen toelaten of niet. Als het daarbij mis is gegaan (?) stel ik voor om deze kwesties in de groep te gooien om een mening te vormen over het toelatingsbeleid en daarbij strikte regels te handhaven.

Ik kan iets anders eigenlijk niet bedenken.

Ik vind het best om dingen zoals Race Challenges en dergelijke voortaan in dit forum te regelen, maar ik wil dat soort dingen er wel graag in houden, want daar haal ik erg veel GTA plezier uit. Ik vind het ook best om er een siteje voor in elkaar te flansen, maar dan moeten daarvoor wel de juiste mensen elkaar opzoeken.

Waarom allemaal zo moeilijk doen?

(Ik ben overigens wel heel benieuwd naar de aanleiding van dit gezeur. Mocht iemand het willen delen via PM... ;))

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
proditaki schreef op woensdag 15 april 2015 @ 06:40:
[...]

En crewmembers kappen niet opeens halverwege een heist. Of gaan alleen maar lopen kloten in missies (naja meestal niet :p)
En de Tweakerskroe is ook echt actief met veel leden op PC? Want dan heb ik wel interesse :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

NoGinryuGo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:26:
[...]

O ja, eerlijk :? ? mmm, daar zijn de meningen over verdeeld... Maar daar komen we in deze post nog op terug.

[...]

Er is natuurlijk maar één PS4 crew met één leiding zoals Rockstar dat bedoeld heeft. Dat er binnen deze crew vriendengroepjes zijn, is logisch met meer dan 400 members. Dat mensen verschillende dingen willen doen is ook helemaal niks mis mee; sterker, dat is nu net de sterke kant van GTA:O.

Er is geen sprake geweest van twee kampen; er is sprake (geweest) van een beperkt aantal personen die zichzelf in de slachtofferrol manoeuvreren, halve waarheden vertellen en dan zielig komen doen. Hoe en waarom doet niet meer ter zake, want het was allemaal uitgesproken en geregeld.

Wanneer dit vervolgens leidt tot zelfs op personen gerichte beledigingen en aanvallen moeten bepaalde personen zich misschien de vraag stellen of ze wel deel willen uitmaken van deze crew.

[...]

En hier gaat de eerlijkheid helemaal overboord en lijkt het alsof het allemaal jouw idee is geweest. Wat een onzin :( ! Dit is gewoon een keiharde leugen!

Binnen de crew leiding waren er drie mensen die het idee hadden opgevat om een website voor de crew in te richten voor centraal overleg, lekker off-topic te eikelen zonder GoT te vervuilen, challenges, playlist avonden en crew vs crew te organiseren. Vond de rest van de crewleiding een leuk en goed idee.

Daar zijn we dan ook mee begonnen: space was er al, de domeinnaam ook (ruim voordat we begonnen waren met de website) en we hadden er zin in. We zijn begonnen en jij bood zelf aan mee te helpen. Daar waren we erg blij mee, want je hebt vrijwillig een licentie ingezet, de nodige aanpassingen gedaan en een mooie site neergezet.

[...]

Dit modi konden en kunnen (als we weer live zijn) nog steeds belicht worden. Ruimte zat voor, maar dan moet men het wel gebruiken. Gaat men lekker alles in een eigen setting (FB, WA) doen, ook goed, maar klaag dan niet dat je geen platform hebt.

[...]

Hier ga ik niet op in, dit is tot op het bot in het verleden besproken, geanalyseerd en op enig moment was het geregeld. Dat men zichzelf later weer slachtoffert is een keuze. Misschien is het tijd om contact te zoeken met: Stichting Korrelatie, telefonisch bereikbaar op: (0900-1450).

[...]

Rigoreus en onaardig 8)7 ?
  • Onprofessioneel, kinderachtig en asociaal is hier van toepassing.
  • Jij hebt geen draagvlak geboden, dat hebben wij.
  • Jij hebt bijna 200 leden een oor aangenaaid door de site (zonder overleg) down te brengen
  • Jij hebt misbruik gemaakt van rechten die je van ons in vertrouwen hebt gekregen, door de site te bekladden als een ordinaire scriptkiddie.
Kom op zeg, de termen dictatuur en godcomplex lijken hier bijna van toepassing.

[...]

Zullen we als crew ook zeker doen, maar dan zonder jouw hulp, die ons uiteindelijk dus niets gebracht heeft.

[...]

OK. Doei. Tot nooit meer ziens. :w
Amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Masegate schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:03:

(Ik ben overigens wel heel benieuwd naar de aanleiding van dit gezeur. Mocht iemand het willen delen via PM... ;))
Een simpel verzoek om voor a.s. zondag je psn zichtbaar te maken voor crew+friends. :+
rolandos582 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:06:
[...]

En de Tweakerskroe is ook echt actief met veel leden op PC? Want dan heb ik wel interesse :D
PC crew zit op 170 members en ik wacht vol verwachting op screenshots van jullie geklier en ben enorm benieuwd naar de filmpjes die jullie met de video creator gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
rolandos582 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:06:
[...]

De game is amper een dag uit op de pc dus daar is nog niks zinnigs over te zeggen. Persoonlijk verwacht ik dat het wel een volle en actieve crew word. Ikzelf zal niet bij de pc crew gaan horen want een triple dip gaat me net wat te ver. ;)

Ook verwacht ik niet dat mijn gtx560 nog veel potten zal breken. Ben wel erg benieuwd naar de geweldige mods die men zal bedenken voor deze game.

In ieder geval welkom bij deze crew! Het is (bijna) altijd super gezellig in de ps4 crew en ik neem aan dat het op de andere platformen even gezellig is.

Wat ik wel jammer vind voor de pc crew is dat jullie helaas (nog?) niet mogen genieten van de zeer appetijtelijke verschijningen van vuileharrie en blondetruus. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Kju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:18:
PC crew zit op 170 members en ik wacht vol verwachting op screenshots van jullie geklier en ben enorm benieuwd naar de filmpjes die jullie met de video creator gaan maken.
Hmm prima. Zal hier eens naar gaan kijken, lijkt me wel lachen om samen heists etc te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:20:
[...]

Wat ik wel jammer vind voor de pc crew is dat jullie helaas (nog?) niet mogen genieten van de zeer appetijtelijke verschijningen van vuileharrie en blondetruus. :p
Multi-angle video's met vuileharrie.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 11:07

Frits Flits

SOUND! Designer

Pfff jongens, beetje lief doen voor elkaar. Je leeft maar een keer, het is maar een spelletje. Discussie hoort thuis op tweakscrew.net :>

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:39:
Die tweedeling zoals die daar wordt geschetst is ook geen sprake van.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
MrMistral schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:25:
[...]

Die tweedeling zoals die daar wordt geschetst is ook geen sprake van.
Nee klopt is mij ook niet echt opgevallen. Groepjes krijg je toch en dat is ook niet erg zolang deze groepjes maar niet met de rug naar elkaar toe gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Wordt je automatisch met mede crewleden ingedeeld als je online joint? Of kom je met gewoon randoms terecht... ik vind de online interface niet echt duidelijk (eigenlijk is de hele interface redelijk muis onvriendelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Basekid schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:45:
Wordt je automatisch met mede crewleden ingedeeld als je online joint? Of kom je met gewoon randoms terecht... ik vind de online interface niet echt duidelijk (eigenlijk is de hele interface redelijk muis onvriendelijk)
Rockstar zegt van wel. Maar merk zelf dat dit niet altijd het geval is. Je kan altijd kiezen voor de optie 'join crewmembers'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Daar liep ik ook tegen aan en de UI is inderdaad niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik zat gisteren mee te kijken op pc streams. Met een controller gaat dat menu veel sneller en intuïtiever dan met een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik hoop snel weer wat actiever online te zijn (PS3). Laatste weken heb ik alleen de fout gemaakt om Just Cause 2 onder het stof vandaan te halen en daar mee aan de slag te gaan. Dit weekend zal ik er niet wezen, maar het weekend er op hoop ik weer online te wezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same! Kun je ook mooie recreaties van films maken.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
[...]

Een simpel verzoek om voor a.s. zondag je psn zichtbaar te maken voor crew+friends. :+
8)7

Ik heb het nog steeds naar mijn zin in GTOP!
Maar ik heb wel weer zin in wat goede race-playlists met een zooi mensen...

PS: tweakscrew.net doet het weer :9 Fijn dat ik nu de challenge voor april weer kan terugzoeken.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interface design is inderdaad niet heel lekker. Vaak helpt van te voren even kijken wie wat host (in dit topic of op tweakscrew.net) en anders "join crew members" of één van de lieutenants/comissioners specifiek joinen via online > crews > tweakscrew > online players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Beste crewleden,

tweakscrew.net is weer in de lucht. Wij hopen dat iedereen oud zeer kan laten rusten en dat we weer gewoon gezellig met zijn allen kunnen gamen en de site gebruiken waar die voor bedoeld is.

Het kan best zijn dat er ergens iets mis is gegaan, maar dat lossen we gaandeweg wel op (maar laat het dan wel ff weten, hier of op het forum daar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Haha nice. Ik zal me hier eens in verdiepen. Zit inmiddels wel in de PC kroe. Alleen ben ik nog level 3, en heb alle gta's gespeeld behalve GTA V. Iemand nog tips voor snel levelen/money te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:22:
Haha nice. Ik zal me hier eens in verdiepen. Zit inmiddels wel in de PC kroe. Alleen ben ik nog level 3, en heb alle gta's gespeeld behalve GTA V. Iemand nog tips voor snel levelen/money te maken?
Wat je kan doen is de modi 'Snipers vs Stunters' spelen (zie video) waarin iedereen dezelfde wapens heeft. En er dus geen voordeel bestaat omdat je een hoger level bent.

Doe dit met een volle lobby (crewmembers) en je verdient zo makkelijk 6900RP (levelen) en ruim 30K aan GTA$. Leuk om te doen én je leert omgaan met de sniper :)

PS: Ik bedenk me dat dit een console job is. Ik weet niet of de PC versie consolejobs kan toevoegen/spelen?

[ Voor 7% gewijzigd door The Outlaw op 15-04-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Masegate schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:03:
Een aantal mensen zijn het niet eens met de wijze waarop beslissingen worden gemaakt, maar die mensen zijn uit de crew gekikkerd; dus daar heb je geen last meer van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Fella schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:39:
[...]

Een aantal mensen zijn het niet eens met de wijze waarop beslissingen worden gemaakt, maar die mensen zijn uit de crew gekikkerd; dus daar heb je geen last meer van ;)
Deze mensen, waaronder jij, zijn zelf weggegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Anders kappen jullie even met dat kinderachtige gedoe en vingerwijzen... Hoe denk je dat dit overkomt op nieuwkomers, zoals ik?
Laat het lekker rusten als het nu opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kipusoep schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:46:
Anders kappen jullie even met dat kinderachtige gedoe en vingerwijzen... Hoe denk je dat dit overkomt op nieuwkomers, zoals ik?
Laat het lekker rusten als het nu opgelost is.
Je hebt helemaal gelijk met het kappen, maar ik denk persoonlijk dat er nog niks is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:48:
[...]

Je hebt helemaal gelijk met het kappen, maar ik denk persoonlijk dat er nog niks is opgelost.
Daar zijn wij mee bezig. Wil hier verder ook geen onrust stoken. Maar Kju die zegt dat het alleen door een regel komt is natuurlijk ook niet eerlijk :) Laten we vanuit beide kampen elkaar met rust laten; dat is het beste voor iedereen lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Zo juist ook de PC crew gejoined. add me maar als vriend :SmashingJummy

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Fella schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:51:
[...]

Daar zijn wij mee bezig. Wil hier verder ook geen onrust stoken. Maar Kju die zegt dat het alleen door een regel komt is natuurlijk ook niet eerlijk :) Laten we vanuit beide kampen elkaar met rust laten; dat is het beste voor iedereen lijkt mij zo.
Vind het jammer, kan online heel goed met je opschieten (zondag nog gelachen met je), eigenlijk met iedereen uit beide kampen, maar op één of andere manier gaat het hier op t forum altijd mis.

Moet daar zelf ook t boetekleed aantrekken want ben deze week ook flink tekeer gegaan op t forum (excuses aan Zulake was niet netjes om persoonlijk te worden).

Denk dat t gewoon verstandig is als ieder kamp gewoon zijn eigen ding doet met zijn eigen beslissingen en regels. Dan voorkom je deze ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de duidelijkheid: discussie is hier gesloten. Er is duidelijk aangegeven waar de ontevreden PS4 members hun klachten kenbaar kunnen maken en we gaan heus wel samen tot een oplossing komen als men ook constructief mee wil denken in plaats van alleen maar commentaar te leveren.

Aangezien de sfeer nu voor de zoveelste maal verpest dreigt te worden, niet alleen voor PS4 maar in dit hele topic. Ik ben het nu zat en ik wil geen nieuwe members afschrikken van welk platform dan ook. Degenen die de discussie hier nog voortzetten zet ik direct uit de crew. Het is niet anders.

Edit:
De PC crew is er nu bij. Als ik kijk naar de enorme stortvloed aan berichten in het slowchattopic verwacht (en hoop) ik dat de activiteit minstens van dezelfde omvang zal zijn als op PS4. Daarom een dringend beroep op iedereen om specifiek PS4 aangelegenheden te bespreken op http://tweakscrew.net/forums/topic/ps4-crew-overleg/ . Wij zullen op GOT ook niet meer ingaan op discussies en commentaar op beleid.

[ Voor 26% gewijzigd door Kju op 15-04-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Kju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:03:
Voor de duidelijkheid: discussie is hier gesloten. Er is duidelijk aangegeven waar de ontevreden PS4 members hun klachten kenbaar kunnen maken en we gaan heus wel samen tot een oplossing komen als men ook constructief mee wil denken in plaats van alleen maar commentaar te leveren.

Aangezien de sfeer nu voor de zoveelste maal verpest dreigt te worden, niet alleen voor PS4 maar in dit hele topic. Ik ben het nu zat en ik wil geen nieuwe members afschrikken van welk platform dan ook. Degenen die de discussie hier nog voortzetten zet ik direct uit de crew. Het is niet anders.
Dank, een prima beslissing lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

@Harrie: dat is netjes van je; en kan het online inderdaad prima met je vinden :D Wij zijn inmiddels ook van alles aan het regelen voor iets anders; dus dat komt ook wel goed :)

@Kju: discussie is inderdaad gesloten. Laten we dan wel eerlijk zijn tegenover elkaar en de rest. De sfeer in het topic mag wel weer wat beter ja ;)

En uiteraard ook mijn excuses voor mijn gedrag; soms lopen de emoties wat hoog op. Zoals Ruben zei: “Waar is de liefde?” :p

[ Voor 9% gewijzigd door MoietyMe op 15-04-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt kju, maar de tweakscrew.net site is natuurlijk wel ff offline geweest dus kan begrijpen dat mensen hun ei hier even kwijt wilden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw een reden voor mijn kribbige reacties hier heeft ook duidelijk te maken met het feit dat ik al drie dagen niet kan inloggen op PSN. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:09:
btw een reden voor mijn kribbige reacties hier heeft ook duidelijk te maken met het feit dat ik al drie dagen niet kan inloggen op PSN. lol
Ik dacht dat je in de overgang was ;)
In ieder geval, bedankt voor de opheldering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ook zoiets, ik kwam er na uren proberen achter dat je in de iFruit app van Rockstar je platform moet wijzigen. En ik mijzelf maar afvragen waarom die nummerplaten niet aankwamen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr. Jummy schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:53:
Zo juist ook de PC crew gejoined. add me maar als vriend :SmashingJummy
Hoe werkt het friendsysteem eigenlijk op de PC? Bij PSN/XBL is het gewoon je friendlist, maar PC heeft niet echt zo'n systeem (en ik haat steam vriendjes..), of werkt daar de friendlist vanuit de friends op social?

Als controller speler kom je trouwens ook gewoon in Muis/keyboard parties, helaas is mijn GTA PC erg crash gevoelig (win10 tech), maar kwam dus in een heist waar je netjes achter de naam ziet welke inputs zij gebruiken.
Kju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:03:
Degenen die de discussie hier nog voortzetten zet ik direct uit de crew. Het is niet anders.
Wow.. gewoon echt wow :')

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:13
Misschien toch maar crewloos blijven voor een tijdje :P. Ruziemaken om een videogame met volwassen mensen? Ken de hele voorgeschiedenis niet maar mja..

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

SinergyX schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:13:
[...]

Hoe werkt het friendsysteem eigenlijk op de PC? Bij PSN/XBL is het gewoon je friendlist, maar PC heeft niet echt zo'n systeem (en ik haat steam vriendjes..), of werkt daar de friendlist vanuit de friends op social?

Als controller speler kom je trouwens ook gewoon in Muis/keyboard parties, helaas is mijn GTA PC erg crash gevoelig (win10 tech), maar kwam dus in een heist waar je netjes achter de naam ziet welke inputs zij gebruiken.
Op de PC heb je een soort "Social Club"-overlay a la steam als je op [Home] drukt, waar je je vrienden kan vinden etc.

Zoiets maar dan met GTA:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vu2kGML.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Sjaakmoes op 15-04-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De PC crew is er nu bij. Als ik kijk naar de enorme stortvloed aan berichten in het slowchattopic verwacht (en hoop) ik dat de activiteit minstens van dezelfde omvang zal zijn als op PS4. Daarom een dringend beroep op iedereen om specifiek PS4 aangelegenheden te bespreken op http://tweakscrew.net/forums/topic/ps4-crew-overleg/ . Wij zullen op GOT ook niet meer ingaan op discussies en commentaar op beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tr!gger schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:18:
Misschien toch maar crewloos blijven voor een tijdje :P. Ruziemaken om een videogame met volwassen mensen? Ken de hele voorgeschiedenis niet maar mja..
Nee alsjeblieft niet. Ze hebben gelijk, het ligt aan de leiding. Wij hebben toegestaan dat het hier op GOT gebeurt. Het zal voortaan in een eigen sectie op de eigen website gebeuren als er weer iets voorvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:18:
Niet schromen lid te worden, ingame merk je niets van deze discussie en op de PC ben je onder leiding van Falcon en zal je niets van de discussie op PS4 gebied tegenkomen. De crew gaat om gezelligheid en die staat altijd voorop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
The Outlaw schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:36:
[...]

Wat je kan doen is de modi 'Snipers vs Stunters' spelen (zie video) waarin iedereen dezelfde wapens heeft. En er dus geen voordeel bestaat omdat je een hoger level bent.

Doe dit met een volle lobby (crewmembers) en je verdient zo makkelijk 6900RP (levelen) en ruim 30K aan GTA$. Leuk om te doen én je leert omgaan met de sniper :)

PS: Ik bedenk me dat dit een console job is. Ik weet niet of de PC versie consolejobs kan toevoegen/spelen?
Hmm idk. Kan dat zo niet ergens vinden. Zal straks eens kijken, die nu maar een beetje random jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:27:
[...]

Hmm idk. Kan dat zo niet ergens vinden. Zal straks eens kijken, die nu maar een beetje random jobs.
http://rsg.ms/1a1c00e

Als je ingame naar de marker rijd (ergens op een brug over de snelweg in het centrum) kan je "join" ipv "host" kiezen en wordt je in een (hopelijk) volle lobby gepropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjaakmoes schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:18:

Op de PC heb je een soort "Social Club"-overlay a la steam als je op [Home] drukt, waar je je vrienden kan vinden etc.
Ah, die moet ik dan even op de controller zoeken :P Vind keyboard layout best wel dom, pijltje omhoog voor je Phone terwijl je met ASWD/muis aan het spelen bent. Gelukkig is controller input identiek aan console :)

Was er al een lijst met PC gamers? Anders maar wat mensen gaan inviten.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:30:
[...]

Ah, die moet ik dan even op de controller zoeken :P Vind keyboard layout best wel dom, pijltje omhoog voor je Phone terwijl je met ASWD/muis aan het spelen bent. Gelukkig is controller input identiek aan console :)

De website is nog niet helemaal hersteld en de functie is op dit moment niet beschikbaar maar bij registratie geven members hun id's op. Je kan dus lijsten opvragen met PC usernames, psn, tweakers, etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 15-04-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb me vanmorgen ook voor de pc crew aangemeld.
moet nog ff een mic zien te regelen, want die heeft het een tijdje terug begeven.

damn wat is dat autorijden met muis lastig ipv controller..
gelukkig heb ik al mijn race unlocks al gehaald op de ps3, anders had ik ze nooit bij elkaar gekregen ^^
Als iemand nog heists wil doen vanavond, ik ben available (mocht ik een mic hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

[...]

Ik moet ook even wennen aan GTA met een toetsenbord, op de xbox gaat vliegen en rijden toch een flink stuk beter (vooral vliegen! wat een ramp is dat met een toetsenbord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjaakmoes schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:35:
[...]

Ik moet ook even wennen aan GTA met een toetsenbord, op de xbox gaat vliegen en rijden toch een flink stuk beter (vooral vliegen! wat een ramp is dat met een toetsenbord).
Oefenen :+ de PC crew doet ook mee met de crew challenge http://tweakscrew.net/for...ace-challenge-april-2015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

Top! Ik zal vanavond eens even de highscore neerzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Ik ben erg nieuw met het online spelen van GTA en ik vroeg me af hoe je makkelijk een soort van party maakt. Ik kan via friends een online game joinen, maar het is niet echt duidelijk waar je 'party' is en hoe je samen kan queuen voor missies.

Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Sjaakmoes schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:35:
[...]

Ik ook, zit er serieus over te denken om een X360 controller aan m'n PC te hangen (moet ik zo'n USB kabel voor halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Junia schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:49:
Ik ben erg nieuw met het online spelen van GTA en ik vroeg me af hoe je makkelijk een soort van party maakt. Ik kan via friends een online game joinen, maar het is niet echt duidelijk waar je 'party' is en hoe je samen kan queuen voor missies.

Heeft iemand tips?
Op welk platform speel je? Op PS4 kun je makkelijk een party aanmaken en via de party joinen.
Overige consoles weet ik niet hoe dit in elkaar zit..

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Noctonix schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:50:
[...]

Op welk platform speel je? Op PS4 kun je makkelijk een party aanmaken en via de party joinen.
Overige consoles weet ik niet hoe dit in elkaar zit..
Was vergeten te melden dat het over de PC versie ging. Het lijkt hier niet mogelijk om een party te maken, hoewel je wel mensen kan inviten om je game te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het erin zit zou het via het social club niveau moeten, op de PS4 gebeurd het ook op PS4 niveau en niet specifiek op GTA niveau (does this make sense?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is er voor PC geen PC-niveau omdat hun RSC username ook hun online gamertag is. :?

[ Voor 1% gewijzigd door Kju op 15-04-2015 12:56 . Reden: Denk ik dan.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat bedoel ik, ik weet niet hoe het met GTAV zit maar bij IV moest je ook altijd eerst op social club inloggen voordat je kon starten dus misschien kan je daar vrienden toevoegen en een party beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:59:
Ja dat bedoel ik, ik weet niet hoe het met GTAV zit maar bij IV moest je ook altijd eerst op social club inloggen voordat je kon starten dus misschien kan je daar vrienden toevoegen en een party beginnen?
Maar GTA zou dan 'zelf' ondersteuning van parties moeten hebben, op console herkent GTA wel als jij in een party zit en je krijgt zelfs meldingen als er iemand uit je party iets begint (mits op XBO je dan ook in zijn game zit), ik heb in de settings van GTA zelf nog geen optie tot een party gezien.
Kju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:32:
[...]

De website is nog niet helemaal hersteld en de functie is op dit moment niet beschikbaar maar bij registratie geven members hun id's op. Je kan dus lijsten opvragen met PC usernames, psn, tweakers, etc.
Ik zit niet op die website, zoals meerdere hier. XBO komen ze gewoon vanuit de console-lijst, dus heb ik ook niet nodig gehad.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 15-04-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voor online op de PC, heb je niet echt parties idd behalve als je specifiek afspreekt op Teamspeak met elkaar uiteraard, maar daarnaast als je met elkaar in een lobby zit, is het al mogelijk om met elkaar te praten via voice chat of door de chat te gebruiken via T.

Ik heb nu ook m'n PS4 controller op m'n PC aangesloten via deze tool: https://inputmapper.com/d...put-mapper/20-inputmapper

Het besturen van voertuigen werkt wel ideaal hiermee.

[ Voor 27% gewijzigd door falcon123 op 15-04-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]
In principe, zou je iedereen of een aantal mensen eventueel uit de crew zelf hier kunnen inviten:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewpc

Mijn social club username is combat-falcon
excuses voor dubbelpost

Beste iedereen die in de PC crew zit of wilt komen,

Binnenkort moet ik even kijken hoe we de promoties gaan uitvoeren op basis van ervaring(gespeeld op andere consoles) Daarnaast mensen die veel activiteiten hosten en effort tonen zal ik ook sneller promoten. Uit eindelijk heb ik ook meerdere mensen nodig, die mij hier mee kunnen helpen. In het begin zal ik dus even afwachten met het promoten om een beter beeld hier over te krijgen.

Mensen die interesse hebben in het hosten en organiseren van activeiten voor GTA Online op de PC hoor ik dat graag.

PC Crew
Stel je hier even voor als je wilt: http://tweakscrew.net/forums/topic/voorstellen/page/2/

GTA Online F.A.Q voor PC: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=424623703

Als je nog vragen of suggesties hebt, hoor ik die graag!

[ Voor 54% gewijzigd door falcon123 op 15-04-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow 189 pc-members gaat hard met de pc crew :) Veel succes Falcon!!! Maar dat komt vast goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:28:
Wow 189 pc-members gaat hard met de pc crew :) Veel succes Falcon!!! Maar dat komt vast goed!
Dat jij niet op psn kan inloggen komt dat niet door een anti verslavings regel ofzo? Zoals ze bij het Holland casino ook hebben? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blondetruus was waarschijnlijk gewoon zo lelijk dat het in violation van de eula was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:31:
[...]

Dat jij niet op psn kan inloggen komt dat niet door een anti verslavings regel ofzo? Zoals ze bij het Holland casino ook hebben? :p
lol denk dat ik al mijn psn minuten voor deze maand al verbruikt heb ;) ik lach er wel om maar mijn vrouw wordt gek van me...

Jammer want wilde gisteren een leuke playlist in elkaar flansen maar tja dat ging ook al niet. Vreemde is ook dat ik thuis ook helemaal niet meer kan inloggen op de playstationsite enzo en mijn playstation android app werkt ook niet.

Denk dat ik genoodzaakt ben om de GOTS(olo)-crew op te richten :+

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:09

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:33:
[...]

lol denk dat ik al mijn psn minuten voor deze maand al verbruikt heb ;) ik lach er wel om maar mijn vrouw wordt gek van me...

Jammer want wilde gisteren een leuke playlist in elkaar flansen maar tja dat ging ook al niet. Vreemde is ook dat ik thuis ook helemaal niet meer kan inloggen op de playstationsite enzo en mijn playstation android app werkt ook niet.

Heb ik je dan toch te vaak gereport voor Hatespeech?? :+ :+

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvanozzie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:40:
[...]

Heb ik je dan toch te vaak gereport voor Hatespeech?? :+ :+
lol maar jij komt toch wel nog online :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06 15:29
Als je eenmaal online bent, dan is de kans groot dat je na enkele minuten ineens weer in je eentje in een sessie zit.

En dat tig keer op een avond.

Althans, dat heb ik de laatste week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
[...]

Op je werk kan je wel gewoon inloggen enzo? Misschien je router en modem eens resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Kijk eens naar buiten. Staat er een zwart busje in de straat met een Rockstar logo? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:55
falcon123 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:27:
Voor online op de PC, heb je niet echt parties idd behalve als je specifiek afspreekt op Teamspeak met elkaar uiteraard, maar daarnaast als je met elkaar in een lobby zit, is het al mogelijk om met elkaar te praten via voice chat of door de chat te gebruiken via T.

Ik heb nu ook m'n PS4 controller op m'n PC aangesloten via deze tool: https://inputmapper.com/d...put-mapper/20-inputmapper

Het besturen van voertuigen werkt wel ideaal hiermee.
Ik heb een 512 slots TS3 server tot mijn beschikking, dus mocht er vraag naar zijn dan hoor ik dat graag :-)

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:01:
[...]

Op je werk kan je wel gewoon inloggen enzo? Misschien je router en modem eens resetten?
lol als dat de oplossing was dan zat ik nu niet 3 dagen zonder psn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
falcon123 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:37:
[...]

In principe, zou je iedereen of een aantal mensen eventueel uit de crew zelf hier kunnen inviten:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewpc

Mijn social club username is combat-falcon
excuses voor dubbelpost

Beste iedereen die in de PC crew zit of wilt komen,

Binnenkort moet ik even kijken hoe we de promoties gaan uitvoeren op basis van ervaring(gespeeld op andere consoles) Daarnaast mensen die veel activiteiten hosten en effort tonen zal ik ook sneller promoten. Uit eindelijk heb ik ook meerdere mensen nodig, die mij hier mee kunnen helpen. In het begin zal ik dus even afwachten met het promoten om een beter beeld hier over te krijgen.

Mensen die interesse hebben in het hosten en organiseren van activeiten voor GTA Online op de PC hoor ik dat graag.

PC Crew
Stel je hier even voor als je wilt: http://tweakscrew.net/forums/topic/voorstellen/page/2/

GTA Online F.A.Q voor PC: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=424623703

Als je nog vragen of suggesties hebt, hoor ik die graag!
Onderstaande maakt ook de overstap van PS3 naar de PC.
Ik werd gek van de die lang wachttijden op PS3...

Game on!

Mister number 193

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
NoGinryuGo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:26:
[...]

[...]

[...]

Ik dacht al wat lees ik nou?? Zijn idee lol, ik heb al lang voordat kju eraan wou meerdere malen geprobeerd een website te regelen, toen zat kortom nog niet eens in de crew, uiteindelijk is er pas aan begonnen toen de ps4 versie uitkwam en niet door kortom maar door manders en risifran, kortom is daar bijgekomen nadat dit soort gezeik toen ook al speelde, heb toen mn mond maar gehouden maar wat een domme zet was dat, ik verbaas me niks over de uitslag..... nja dat ie er nu pas is :)
Stefandepefan schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:02:
Ik hoop snel weer wat actiever online te zijn (PS3). Laatste weken heb ik alleen de fout gemaakt om Just Cause 2 onder het stof vandaan te halen en daar mee aan de slag te gaan. Dit weekend zal ik er niet wezen, maar het weekend er op hoop ik weer online te wezen :)
Graag :) En zou jij even willen checken of je psn op sc zichtbaar is voor crew en friends zo niet ff zo instellen aub, ik meen dat ik bij het opschonen de joue niet kon zien....
Kju schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:21:
[...]

Nee alsjeblieft niet. Ze hebben gelijk, het ligt aan de leiding. Wij hebben toegestaan dat het hier op GOT gebeurt. Het zal voortaan in een eigen sectie op de eigen website gebeuren als er weer iets voorvalt.
Feitelijk hebben wij daar helemaal niks over te zeggen, de tweakers mods bepalen wat hier wel en niet kan en zo te zien is dat maar goed ook.....
Volgens mij lok je het alleen maar uit door het hier te willen verbieden....
Svennie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:13:
[...]

Zit alleen nog een foutje in wat ik zeg, het is overal 1 streepje meer en 1 streepje is dan muscle

[ Voor 7% gewijzigd door HardHouse op 15-04-2015 19:11 ]

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:33
Kan het zijn dat mijn tweakscrew forum post in de "even voorstellen" weggegooid is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:30:
[...]

Ik dacht al wat lees ik nou?? Zijn idee lol, ik heb al lang voordat kju eraan wou meerdere malen geprobeerd een website te regelen, toen zat kortom nog niet eens in de crew, uiteindelijk is er pas aan begonnen toen de ps4 versie uitkwam en niet door kortom maar door manders en risifran, kortom is daar bijgekomen nadat dit soort gezeik toen ook al speelde, heb toen mn mond maar gehouden maar wat een domme zet was dat, ik verbaas me niks over de uitslag..... nja dat ie er nu pas is :)

[...]

Graag :) En zou jij even willen checken of je psn op sc zichtbaar is voor crew en friends zo niet ff zo instellen aub, ik meen dat ik bij het opschonen de joue niet kon zien....

[...]

Feitelijk hebben wij daar helemaal niks over te zeggen, de tweakers mods bepalen wat hier wel en niet kan en zo te zien is dat maar goed ook.....
Volgens mij lok je het alleen maar uit door het hier te willen verbieden....

[...]

Zit alleen nog een foutje in wat ik zeg, het is overal 1 streepje meer en 1 streepje is dan muscle
Iedereen weet het altijd zo goed. De beste stuurlui staan aan wal. Veel plezier nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Dat weet ik idd vrij goed ja lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Volgens mij zou dit nu achterwege blijven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pirke schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:35:
Kan het zijn dat mijn tweakscrew forum post in de "even voorstellen" weggegooid is?
Afgelopen dagen waren er technische problemen met de site waardoor geposte berichten niet goed zijn opgeslagen. Daardoor kan het dus voorkomen dat geposte berichten er nu niet meer zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
MrMistral schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:48:
[...]

[...]

Volgens mij zou dit nu achterwege blijven toch?
Dan hoor ik dat wel van de Tweakers Mods als ik iets zeg wat niet mag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Playlist om 20.30 uur! PS4 join!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 11:07

Frits Flits

SOUND! Designer

Voor alle nieuwe leden; een andere crew dan GOTP active hebben staan is verboden. Je behoord dan tot de laagste rang.

Controles hiervoor gebeuren op regelmatige basis.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

HardHouse schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:00:
[...]

Dan hoor ik dat wel van de Tweakers Mods als ik iets zeg wat niet mag....
|:(
NiQo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:10:
*O* :)F

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:10:
had graag meegedaan, maar ga nu mijn 3e avond zonder psn in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:13:
[...]

had graag meegedaan, maar ga nu mijn 3e avond zonder psn in :(
Oei dat is afkicken of niet :P
Pagina: 1 ... 133 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com