O ja, eerlijk

? mmm, daar zijn de meningen over verdeeld... Maar daar komen we in deze post nog op terug.
De PS4 crew bestaat eigenlijk uit 2 crews, de race & job crew en de freeroam crew. Tussen deze 2 groepen botert het niet zo. Ik en enkele andere crewleden hebben getracht de relatie te verbeteren en de crewleiding meer van beiden kampen te bezetten. Zodat je in feite beide kampen naar elkaar toe laat trekken en daarmee spanning wegneemt.
Er is natuurlijk maar één PS4 crew met één leiding zoals Rockstar dat bedoeld heeft. Dat er binnen deze crew vriendengroepjes zijn, is logisch met meer dan 400 members. Dat mensen verschillende dingen willen doen is ook helemaal niks mis mee; sterker, dat is nu net de sterke kant van GTA:O.
Er is geen sprake geweest van twee kampen; er is sprake (geweest) van een beperkt aantal personen die zichzelf in de slachtofferrol manoeuvreren, halve waarheden vertellen en dan zielig komen doen. Hoe en waarom doet niet meer ter zake, want het was allemaal uitgesproken en geregeld.
Wanneer dit vervolgens leidt tot zelfs op personen gerichte beledigingen en aanvallen moeten bepaalde personen zich misschien de vraag stellen of ze wel deel willen uitmaken van deze crew.
Ik heb destijds voorgesteld om een site op te zetten. Kju heeft de domeinnaam geregistreerd, Risifran heeft de hosting op zich genomen en ik heb de website gemaakt waarbij A. Manders hier en daar wat toegevoegd heeft.
En hier gaat de eerlijkheid helemaal overboord en lijkt het alsof het allemaal jouw idee is geweest. Wat een onzin

! Dit is gewoon een keiharde leugen!
Binnen de crew leiding waren er drie mensen die het idee hadden opgevat om een website voor de crew in te richten voor centraal overleg, lekker off-topic te eikelen zonder GoT te vervuilen, challenges, playlist avonden en crew vs crew te organiseren. Vond de rest van de crewleiding een leuk en goed idee.
Daar zijn we dan ook mee begonnen: space was er al, de domeinnaam ook (ruim voordat we begonnen waren met de website) en we hadden er zin in. We zijn begonnen en jij bood zelf aan mee te helpen. Daar waren we erg blij mee, want je hebt vrijwillig een licentie ingezet, de nodige aanpassingen gedaan en een mooie site neergezet.
Met de website wilde ik graag alle modi toelichten. Immers, de game bestaat uit zoveel facetten. Het mooie van GTA is dat er voor ieder wel wat wils tussen zit. Het spel bestaat niet alleen uit freeroam en racen, er is zoveel te doen en te beleven. Dat moet de ruimte krijgen.
Dit modi konden en kunnen (als we weer live zijn) nog steeds belicht worden. Ruimte zat voor, maar dan moet men het wel gebruiken. Gaat men lekker alles in een eigen setting (FB, WA) doen, ook goed, maar klaag dan niet dat je geen platform hebt.
Ik en nog een crewmember kregen het niet voor elkaar om freeroam de ruimte te geven die het verdiende. Integendeel. De spanning bleef bestaan en het is vaker geëscaleerd in het verleden. Zolang spanningen niet opgelost en uitgesproken worden, zal een oplossing nooit bestaan.
Hier ga ik niet op in, dit is tot op het bot in het verleden besproken, geanalyseerd en op enig moment was het geregeld. Dat men zichzelf later weer slachtoffert is een keuze. Misschien is het tijd om contact te zoeken met:
Stichting Korrelatie, telefonisch bereikbaar op: (0900-1450).
Nadat een paar bevriende crewleden wederom benadeeld werden had ik er genoeg van en heb ik mijn werk teruggetrokken. Toegegeven: ja, het was rigoureus en onaardig. Het had zeker anders gekund. Ik ben onderweg teveel tijd verloren en mijn geduld was op. Ik vond in GOTP niet meer wat ik zocht. Ik vind en vond het daarom tijd dat GOTP zijn eigen werk ging verzorgen zonder dat ik daar draagvlak aanbood (de website).
Rigoreus en onaardig

?
- Onprofessioneel, kinderachtig en asociaal is hier van toepassing.
- Jij hebt geen draagvlak geboden, dat hebben wij.
- Jij hebt bijna 200 leden een oor aangenaaid door de site (zonder overleg) down te brengen
- Jij hebt misbruik gemaakt van rechten die je van ons in vertrouwen hebt gekregen, door de site te bekladden als een ordinaire scriptkiddie.
Kom op zeg, de termen dictatuur en godcomplex lijken hier bijna van toepassing.
Na wat onterechte en ongefundeerde uitspraken welke ik in het midden wil laten wil ik GOTP verzoeken de daad bij het woord te voegen en hun expertise in te zetten met een nieuwe site, waarbij ik GOTP ook zeker adviseer om de gebruikers en content opnieuw in te laden. Mijn boodschap: maak het zelf maar waar.
Zullen we als crew ook zeker doen, maar dan zonder jouw hulp, die ons uiteindelijk dus niets gebracht heeft.
Ik ben ook mijn eigen gang gegaan en heb de crew reeds verlaten. De afgelopen 10 maanden heb ik een fantastische tijd gehad bij GOTP en ontzettend leuke mensen leren kennen. Een crew is absoluut van meerwaarde in GTA V. Ik zoek alleen een echte, hechte crew. Geen Korea die uit noord en zuid bestaat. Eenheid.
OK. Doei. Tot nooit meer ziens.