De regels zijn zoals ze altijd zijn geweest. We vragen alleen om de psn op social club open te zetten voor crew en friends. Het is een kleine moeite. Omdat het nu al meerdere malen is gevraagd maar het bij een aantal niet is gebeurd krijgen die personen een administratieve kick. Ze kunnen daarna meteen de crew weer joinen en dan hun psn open zetten.DaanDH schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:07:
Wat is hier aan de hand? Heb een paar dagen niet op het forum gekeken en ben ook niet online geweest op de PS4.
Zijn er andere regels gekomen ofzo? Ik zit nu op me werk dus kan het ook niet nakijken op de site.
Kan iemand me kort vertellen wat er aan de hand is?
Het word alleen nu compleet buiten proporties geblazen (dan moet je even teruglezen) en worden de pijlen gericht op het beleid.
Was een beetje een praktische reden, heeft niks te maken met twee maten. RSC was een beetje ongesteld vannacht waardoor ik rond de letter G ben gestopt? Overigens heb ik niet alle demoties gedaan (je ziet ook een tijdsverschil). Ik ga ervan uit dat degene die anderen gedemote heeft daar voldoende redenen voor had.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:10:
@Kju: als ik had geweten dat ik een demote zou krijgen omdat ik *tijdelijk* een andere crew active had gestaan dan had ik daarop kunnen anticiperen, maar ik kan het nergens lezen? Kan je aanwijzen waar het gemeld staat? Je praat zelf over transparantie maar een aantal members kunnen deze regel niet vinden.
Ook zijn er nogsteeds een aantal representatives met een andere crew op active, waarom wordt er met twee maten gemeten?
Nogmaals, er is (ik meen in januari) gecommuniceerd dat de crew te groot is geworden om handmatig eea na te kijken en bij het niet active hebben van de crew ben je muscle. Het was een momentopname. De volgende keer ga je weer naar representative als je de crew op active hebt staan.Frits Flits schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:15:
[...]
Er zit helemaal geen rechte lijn in het beleid. Ik heb mijn PSN-naam op SC goed ingesteld, ik help lagere level spelers, breng mensen naar de crew. En toch word ik zonder pardon en zonder toelichting terug gebracht tot muscle.
Daarbij wordt er met twee maten gemeten; sommige mensen met wel een andere crew wordt demoted, anderen weer niet. Daar is niets gelijkwaardigs aan.
Dit is het signaal dat je afgeeft naar nieuwe leden en dat beleid bepaal jij. Als je het positief wil benaderen dan voer je nu verkeerde koers.
Wie weet welke andere nieuwe en oude leden zonder pardon uit de crew worden gegooid of worden demoted.
Nou wil ik jullie allen dringend verzoeken om de discussie verder voort te zetten op http://tweakscrew.net/forums/topic/ps4-crew-overleg/
Als de discussie verder hier op GOT voort word gezet volgt gewoon een kick en dan gaan we PM'en. Het heeft niks te maken met doofpotten maar puur met het belang van de crew. Als jullie nu members (van welk platform dan ook) de verkeerde indruk geven terwijl jullie (volgens mij) altijd met plezier in de crew hebben gespeeld kan ik dat niet waarderen.
PSN: Kjujay