Waarschijnlijk hebben de bugs met de laatste patch(es) te maken ;-)
Ben weer even actief geweest in de creator. Moeilijk om origineel te blijven in dit gedeelte maar volgens mij is het aardig gelukt!
RSC link: http://rsg.ms/47f3fd1
[YouTube: http://youtu.be/5jFEioln6r8]
Have fun!
[YouTube: http://youtu.be/5jFEioln6r8]
Have fun!
Heb je alle checkpoints gebruikt? Zie namelijk wel wat plekken waar het iets meer checkpoints wel wat beter is. Mooiste is als je van het ene checkpoint de volgende kan zien. Ook al is het niet waarschijnlijk dat je af moet (bijv. die op 0:49 vind ik wat raar staan en dan duurt het heel lang voordat de andere komt)
En wat ik zelf vooral vind helpen bij die flauwe bochten in de bergen is een checkpoint aan het begin en aan het eind van de bocht. Dit geeft mensen die de track nog niet hebben gereden een referentie hoe scherp de bocht ongeveer gaat zijn.
Voor de rest lijkt het mij een leuke track. Ben wel groot fan van de platte lands races.
En wat ik zelf vooral vind helpen bij die flauwe bochten in de bergen is een checkpoint aan het begin en aan het eind van de bocht. Dit geeft mensen die de track nog niet hebben gereden een referentie hoe scherp de bocht ongeveer gaat zijn.
Voor de rest lijkt het mij een leuke track. Ben wel groot fan van de platte lands races.
Die barrière bij het eerste zandweggetje moet je nog iets netter zetten, de finish is een beetje lame maar ik begrijp de referenceNiQo schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:25:
Ben weer even actief geweest in de creator. Moeilijk om origineel te blijven in dit gedeelte maar volgens mij is het aardig gelukt!
[video]
Have fun!
PSN: Kjujay
En nog een die al een tijdje had staan afgemaakt. Voor de gevorderde racer zou ik zeggen, moeilijke track.
RSC link: http://rsg.ms/e2b6f33
[YouTube: http://youtu.be/jvSIxsGoXlA]
(Nu met normaal kenteken
)
RSC link: http://rsg.ms/e2b6f33
[YouTube: http://youtu.be/jvSIxsGoXlA]
(Nu met normaal kenteken
[ Voor 10% gewijzigd door NiQo op 10-04-2015 17:30 ]
Bedankt voor jullie feedback!
Vwb de checkpoints heb ik eigenlijk bewust voor wat minder gekozen. Persoonlijk vind ik teveel (onnodige) checkpoints alleen maar afleiden.
Maar over het stukje na 0.49 heb je gelijk, ik zal er hier nog 1 of 2 tussen plaatsen.
Voor het beoordelen hoe scherp een bocht is denk ik echter niet dat een checkpoint het uitgangspunt moet zijn.....
En Kju, die barrières staan er niet voor de mooiegheid hoor
(is dat een woord?)
Vwb de checkpoints heb ik eigenlijk bewust voor wat minder gekozen. Persoonlijk vind ik teveel (onnodige) checkpoints alleen maar afleiden.
Maar over het stukje na 0.49 heb je gelijk, ik zal er hier nog 1 of 2 tussen plaatsen.
Voor het beoordelen hoe scherp een bocht is denk ik echter niet dat een checkpoint het uitgangspunt moet zijn.....
En Kju, die barrières staan er niet voor de mooiegheid hoor
Denk het ook, is al eerder gebeurd en die missies zijn later nadat het gefixed was gewoon teruggekomen...Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:55:
Waarschijnlijk hebben de bugs met de laatste patch(es) te maken ;-)
Had ze nog niet eens gemist lol
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Klopt het dat als je de pc versie in een winkel/key store hebt gekocht je dan niet de steam version hebt ?
Enkel een steam version indien je op steam koopt.
andere exemplaren zouden via de social club ofzo worden gedaan heb ik gehoord ?
klopt dit ?
klopt dit ?
Dit klopt inderdaad. De DVD versie en andere digitale versies zullen alleen te activeren zijn op social club van rockstar.razerBE schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 18:36:
Klopt het dat als je de pc versie in een winkel/key store hebt gekocht je dan niet de steam version hebt ?
klopt dit ?
[ Voor 3% gewijzigd door Hakulaku op 10-04-2015 19:07 ]
Zijn er mensen die vanavond de vierde heist willen spelen? Dat is de enige die ik niet heb gedaan en ik wordt helemaal gek van Lester die mij belt over die fucking Heists
Ik heb serieus wel eens tijdens races de vraag of ik nog wel goed ga omdat ik geen checkpoints meer tegen kom. En om nog een beetje kans te hebben op een like van noob random moet je wel die racen hem waarschijnlijk maar 1x.NiQo schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:12:
Verder was dat misschien niet het beste voorbeeld. Bij 1:17 - 1:19 kan ik een split second denken dat ik die zandweg op moet. Ik rij niet altijd op die mini map onderin wat hier wel vereist is. Maar misschien ligt dit ook aan mij. Ben lang niet de beste racer natuurlijk. Kan mij voorstellen dat je dit na 1x racen ook gewoon weet.
(dit is ook zeker niet om het af te kraken want het is gewoon een goeie race maar meer bedoeld als een voorbeeld hoe de middelmatige racer brein werkt)
Ik zie het ook niet als afkraken, gewoon jou input. En guess what? Je hebt gelijk. Gisteravond de race gereden en iedereen schoot rechtdoorUtoka schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:06:
[...]
Ik heb serieus wel eens tijdens races de vraag of ik nog wel goed ga omdat ik geen checkpoints meer tegen kom. En om nog een beetje kans te hebben op een like van noob random moet je wel die racen hem waarschijnlijk maar 1x.
Verder was dat misschien niet het beste voorbeeld. Bij 1:17 - 1:19 kan ik een split second denken dat ik die zandweg op moet. Ik rij niet altijd op die mini map onderin wat hier wel vereist is. Maar misschien ligt dit ook aan mij. Ben lang niet de beste racer natuurlijk. Kan mij voorstellen dat je dit na 1x racen ook gewoon weet.
(dit is ook zeker niet om het af te kraken want het is gewoon een goeie race maar meer bedoeld als een voorbeeld hoe de middelmatige racer brein werkt)
Zal het straks even aanpassen en dan rijden we hem binnenkort wel een keer
Yep ook Mistral en ik reden vol die berg af. Tuurlijk doe je dat maar 1x maar als je wil dat randoms hem ook gaan raden moet je iets meer indicatie krijgen dat de weg gevolgd moet worden.NiQo schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:00:
[...]
Ik zie het ook niet als afkraken, gewoon jou input. En guess what? Je hebt gelijk. Gisteravond de race gereden en iedereen schoot rechtdoor
Zal het straks even aanpassen en dan rijden we hem binnenkort wel een keer
En..... H A A L D IE B O R D E N M E T D I E P I J L T J E S W E G!!
Die dingen zijn nog erger dan de bandjes. Werd twee keer overhoop geslingerd na een lichte touche.
Hier en daar zou je bij moeilijke 'downhill' bochten nog wat blokkades aan de buitenkant kunnen aanbrengen waar je op kan stuiteren. Scheelt voor een hoop een schuiver van de berg af. Maakt het toegankelijker voor iedereen.
Verder leuk baantje hoor.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Yes ik kan vanavond!Good Fella schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:17:
Zijn er mensen die vanavond de vierde heist willen spelen? Dat is de enige die ik niet heb gedaan en ik wordt helemaal gek van Lester die mij belt over die fucking Heists
PSN: Galatios
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Toegevoegd
Verwijderd
Wil ook wel meedoen.Good Fella schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:17:
Verwijderd
Ben de hele avond onlineGood Fella schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:56:
Hoe laat willen jullie spelen?
In dat geval stel ik voor tussen half 10-10 uur beginnen; kan ik mooi nog even boodschappen doen
So far:
• GoodxFella
• BlondeTruus
• Galatios
• A very special someone
Net een 4:20 met snelste ronde 1:03.2 neergezet, plek 5 ter wereld.nickvanozzie schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:53:TWEAKSCREW RACE CHALLENGE APRIL 2015
Voor wat er nog over is van April en voor degene die Heist moe zijn!
Klik om te weten welke track, hoeveel rondje en meer.
Benieuwd of iemand daar nog onder weet te komen op de PS3
Als ik niet uit de PS3 crew was geflikkerd ging ik de uitdaging aan.Pyrone89 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:27:
[...]
Net een 4:20 met snelste ronde 1:03.2 neergezet, plek 5 ter wereld.

Dus helaas is je concurrentie je ontnomen.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Stimuli doet meeGood Fella schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:26:
[...]
In dat geval stel ik voor tussen half 10-10 uur beginnen; kan ik mooi nog even boodschappen doenIk zal een party aanmaken en iedereen daar uitnodigen.
So far:
• GoodxFella
• BlondeTruus
• Galatios
• A very special someone
We zijn inmiddels bezig voor Trevor

[ Voor 11% gewijzigd door MoietyMe op 11-04-2015 22:01 ]
Niemand opgevallen dat Trevor 1 of 2 afleveringen terug in Better Call Saul zat, als een van de potentiele bodyguards (die vervolgens door Mike een lesje werd geleerd)Good Fella schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:33:
[...]
Stimuli doet mee
We zijn inmiddels bezig voor Trevor
[afbeelding]
YouTube: Better Call Saul 1x09 "Pimento" Steven Ogg Trevor Philips GTA V
[ Voor 14% gewijzigd door Pyrone89 op 11-04-2015 23:57 ]
Jazeker.Pyrone89 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 23:56:
[...]
Niemand opgevallen dat Trevor 1 of 2 afleveringen terug in Better Call Saul zat, als een van de potentiele bodyguards (die vervolgens door Mike een lesje werd geleerd)
YouTube: Better Call Saul 1x09 "Pimento" Steven Ogg Trevor Philips GTA V
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik heb me zojuist aangemeld voor de tweakscrew PC via de social club. Als ik echter naar www.tweakscrew.net ga om me daar ook aan te melden, dan moet ik perse een PS3/PS4/XBOX naam opgeven. Ik heb daar niet de keuze om me als PC user aan te melden...
Hoe werkt dat precies op de pc heb je dan een steam naam of kun je daar ook zonder? Het is even de vraag welke naam dan word neergegeven in GTA online.pirke schreef op zondag 12 april 2015 @ 01:37:
Ik heb me zojuist aangemeld voor de tweakscrew PC via de social club. Als ik echter naar www.tweakscrew.net ga om me daar ook aan te melden, dan moet ik perse een PS3/PS4/XBOX naam opgeven. Ik heb daar niet de keuze om me als PC user aan te melden...
Ik heb in elk geval toegevoegd dat je nu ook PC als platform kan kiezen en bij je online naam heb ik steam erbij gezet, maar ik weet niet wat de alternatieven zijn en of die er zijn.
Vermoedelijk gewoon R*SocialClub naam, aangezien op PSN ook gespeeld werd met je R*SocialClub naam, niet je PSN naam.Utoka schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:50:
[...]
Hoe werkt dat precies op de pc heb je dan een steam naam of kun je daar ook zonder? Het is even de vraag welke naam dan word neergegeven in GTA online.
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Vermoedelijk gewoon R*SocialClub naam, aangezien op PSN ook niet je PSN naam werd gebruikt.Utoka schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:50:
[...]
Hoe werkt dat precies op de pc heb je dan een steam naam of kun je daar ook zonder? Het is even de vraag welke naam dan word neergegeven in GTA online.
Oeps, dubbelpost.
[ Voor 3% gewijzigd door siriouz op 12-04-2015 09:56 ]
Ik ken diverse mensen die op sociale club een andere naam dan op psn hebben. In game zijn ze te zien met hun psn en niet met hun sociale club naam.siriouz schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:54:
[...]
Vermoedelijk gewoon R*SocialClub naam, aangezien op PSN ook gespeeld werd met je R*SocialClub naam, niet je PSN naam.
https://untappd.com/user/OzzBier
Dat is wel apart. Ik dacht dat enkel de SC namen zichtbaar waren...nickvanozzie schreef op zondag 12 april 2015 @ 11:29:
[...]
Ik ken diverse mensen die op sociale club een andere naam dan op psn hebben. In game zijn ze te zien met hun psn en niet met hun sociale club naam.
Misschien is het voor PC nu toch wel de Rockstar social club name omdat je voor consoles je PSN/Xbox Gamertag moet linken en dan de naam van je PSN of gamertag overneemt.
Voor PC hoef je namelijk niets te linken zover ik weet(zelfs niet voor steam)
Voor PC hoef je namelijk niets te linken zover ik weet(zelfs niet voor steam)
[ Voor 36% gewijzigd door falcon123 op 13-04-2015 15:51 ]
Ook ik kon niet achterblijven en heb me aangemeld voor de PC crew. In game naam: Wezzzaaaa, mogelijk ga ik die veranderen naar iets met Frozen. Zodat jullie weten dat ik het ben.
Ik heb zojuist een request gedaan voor de ps4 tweakers crew. Mijn PSN is Proqzor. Hoelang duurt dit normaal gesproken voordat me geaccepteerd wordt?
Niet langer dan een dag. De leden in de crew die de mogelijkheid hebben om mensen te accepteren houden dit topic én het topic op Tweakscrew goed in de gaten wat dat betreft. Welkom trouwens!Proqzor schreef op zondag 12 april 2015 @ 19:57:
Ik heb zojuist een request gedaan voor de ps4 tweakers crew. Mijn PSN is Proqzor. Hoelang duurt dit normaal gesproken voordat me geaccepteerd wordt?
Pyrone89 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:27:
[...]
Net een 4:20 met snelste ronde 1:03.2 neergezet, plek 5 ter wereld.
PSN ID: Svennie-NL
Geaccepteerd, welkom!Proqzor schreef op zondag 12 april 2015 @ 19:57:
Yo bedankt! Ik hoop dat we snel wat leuke heists en missies kunnen doen!
Wat was het zondag heerlijk om eindelijk eens met GOTX wat heists te spelen ipv met randoms. We vlogen overal echt zo doorheen. Dit zou standaard altijd zo moeten zijn! Echt lekker veel geld verdient. Thnx mannen!
GTA VI - All aboard the hype train!!
Voor de PC versie wil ik jullie/ons een teamspeak 3 server sponsoren. Graag hoor ik wie hier Server Admin op dienen te worden (Topic starters/mede auteurs?). Dit zodat we één grote GTA V community kunnen opzetten.
Prive bericht me maar! server draait al.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
ATTENTIE PS4
Zoals al eerder is gemeld en vorige week is toegelicht zal ik a.s. zondag starten met het uitvoeren van de administratieve kicks. De PS4 crew is te groot om uit het hoofd te weten welke PSN bij welke RSC username hoort en uit oogpunt van handhaving moeten we een PSN kunnen koppelen aan een RSC username. Ik vraag dus aan alle members, ook degenen die er al vanaf het begin zijn, om hier begrip voor te hebben en om het goede voorbeeld te geven. Maak dus vóór zondag je PSN zichtbaar op Rockstar Social Club voor crew en friends.Het is een administratieve kick, het is geen straf. Ik maak voor niemand een uitzondering en zal niet ingaan op discussie hierover.
Ik weet niet hoeveel members hierdoor getroffen worden, maar is dit niet een beetje rigoureus en eenzijdig?Kju schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:54:ATTENTIE PS4
Zoals al eerder is gemeld en vorige week is toegelicht zal ik a.s. zondag starten met het uitvoeren van de administratieve kicks. De PS4 crew is te groot om uit het hoofd te weten welke PSN bij welke RSC username hoort en uit oogpunt van handhaving moeten we een PSN kunnen koppelen aan een RSC username. Ik vraag dus aan alle members, ook degenen die er al vanaf het begin zijn, om hier begrip voor te hebben en om het goede voorbeeld te geven. Maak dus vóór zondag je PSN zichtbaar op Rockstar Social Club voor crew en friends.
Het is een administratieve kick, het is geen straf. Ik maak voor niemand een uitzondering en zal niet ingaan op discussie hierover.
PSN: MrMistral
Er wordt geen discussie verboden. Kjujay zegt er alleen niet op in te gaan.
En zoals zo vaak aangegeven. Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt. Bevalt het je niet? Loop je constant tegen, in jou ogen, een dictatuur aan? Niemand houdt je tegen om te gaan.
Persoonlijk ben ik de zeikerds en eenmalige jagers liever kwijt dan rijk. Maar das mijn mening, maar die mogen jullie ook best weten.
En zoals zo vaak aangegeven. Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt. Bevalt het je niet? Loop je constant tegen, in jou ogen, een dictatuur aan? Niemand houdt je tegen om te gaan.
Persoonlijk ben ik de zeikerds en eenmalige jagers liever kwijt dan rijk. Maar das mijn mening, maar die mogen jullie ook best weten.
https://untappd.com/user/OzzBier
Het zal er ook wel op neer komen dat ik gekicked wordt, maar dan heb ik bij deze in ieder geval mijn mening geventileerd. Wat kju en consorten doen heb ik verder geen last van. Vind de houding die wordt aangenomen gewoon vreemd. We zijn toch allemaal volwassen mensen? Lijkt mij dat dit normaal uitgesproken kan worden. Eerdere verzoeken is in ieder geval niet verder op in gegaan.nickvanozzie schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:49:
Zit verdomme al meer dan anderhalf jaar in de crew en heb een hoop mensen leren kennen—sommigen daarvan zijn een paar van mijn bete vrienden geworden—en het is gewoon zonde dat het zo moet eindigen. Uiteraard zal ik die mensen nog wel spreken, maar het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen via de crew.
Verwijderd
Mee eens. Hoe belangrijk is het?MrMistral schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:35:
[...]
Ik weet niet hoeveel members hierdoor getroffen worden, maar is dit niet een beetje rigoureus en eenzijdig?
Hoe wil je anders rotte appels eruit halen? Door middel van het koppelen van de PSN ID's aan de Social Club heb je eerder in de gaten wie wie is, dan uren te moeten lopen zoeken naar die ene verzieker in een crew van 428 man.
Kju vraagt niet om de pincode van je bankpas. Het enige wat hij wil is een beetje regulatie. Wil je dat niet, dat is prima. Maar doen dan ook niet moeilijk om een kick. Er zitten ruim 400 mensen in de Tweakscrew. Een beetje overzicht in de chaos mag toch wel? Snap ook niet waarom er moeilijk wordt gedaan om een koppeling van SC en PSN ID's. Als je niet wil dat je echte naam bekend wordt o.i.d verander hem dan in de SC settings.
Jeetje mensen.
Verwijderd
Gewoon benieuwd. Niks aan de hand.The Outlaw schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:17:
[...]
Hoe wil je anders rotte appels eruit halen? Door middel van het koppelen van de PSN ID's aan de Social Club heb je eerder in de gaten wie wie is, dan uren te moeten lopen zoeken naar die ene verzieker in een crew van 428 man.
Kju vraagt niet om de pincode van je bankpas. Het enige wat hij wil is een beetje regulatie. Wil je dat niet, dat is prima. Maar doen dan ook niet moeilijk om een kick. Er zitten ruim 400 mensen in de Tweakscrew. Een beetje overzicht in de chaos mag toch wel? Snap ook niet waarom er moeilijk wordt gedaan om een koppeling van SC en PSN ID's. Als je niet wil dat je echte naam bekend wordt o.i.d verander hem dan in de SC settings.
Jeetje mensen.
nickvanozzie schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:49:
Zonder koppeling zoek je geen uren maar eeuwig en je zal niks vinden, dat is nu juist het hele punt maar sommigen willen het gewoon niet snappen....The Outlaw schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:17:
[...]
Jeetje mensen.
Er is blijkbaar weerstand van iemand die al anderhalf jaar in de crew zit. Dat zijn toch meestal de mensen die je moet koesteren, de mensen die de ziel van de crew als geen ander belichamen? Bovendien schrikt dit nieuwe members af.The Outlaw schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:17:
[...]
Jeetje mensen.
Ik begrijp dat het overzicht verloren kan worden met 400 man, maar waarom stond de crew dan open aan het begin? Door vooraf de controle te doen, had je meer duidelijkheid. Ook voor mij, want ik zie absoluut de noodzaak er niet van in. Een administratieve kick komt bij mij nog harder over dan een strafkick. Je bent een nummer die niet aan de (naderhand) gestelde voorwaarden voldoet, dus dikke doei

Daarbovenop begrijp ik de voor mij plotselinge starre houding ('geen discussie over dit onderwerp') niet. Vind dat iets wat absoluut niet past bij onze crew.
Verwijderd
Ik meng me alsnog in deze discussie, gezien de geschiedenis zich herhaalt en zolang er zaken niet worden uitgesproken blijft dit zo.
Er zijn 2 kampen: de race crew en de freeroam crew. De besluitmakers zijn de racers. Met andere woorden: het beleid wordt gevoerd in één kliek. De andere kliek, freeroam, kan pas oordelen als er uitspraken worden gedaan. We zijn ontstaan uit wensen vanuit dit forum. De een verkiest nu eenmaal het racen boven de freeroam en andersom. Zo gaat dat.
We zijn allemaal GOTP, maar toch voelt dat niet zo. Het beste is als een crew alle speelwijzen omarmd en samenwerkt (samen praten, samen bedenken, samen uitvoeren). Dat is niet het geval en zolang dat blijft, gaat deze discussie nooit stoppen. Het beste lijkt mij dat de freeroam zich afsplitst en een nieuwe crew vormt. Vanuit beide kampen kan dan gewerkt worden aan een nieuwe toekomst waarbij iedere partij verantwoordelijk is voor zijn eigen daden en doen.
Er zijn 2 kampen: de race crew en de freeroam crew. De besluitmakers zijn de racers. Met andere woorden: het beleid wordt gevoerd in één kliek. De andere kliek, freeroam, kan pas oordelen als er uitspraken worden gedaan. We zijn ontstaan uit wensen vanuit dit forum. De een verkiest nu eenmaal het racen boven de freeroam en andersom. Zo gaat dat.
We zijn allemaal GOTP, maar toch voelt dat niet zo. Het beste is als een crew alle speelwijzen omarmd en samenwerkt (samen praten, samen bedenken, samen uitvoeren). Dat is niet het geval en zolang dat blijft, gaat deze discussie nooit stoppen. Het beste lijkt mij dat de freeroam zich afsplitst en een nieuwe crew vormt. Vanuit beide kampen kan dan gewerkt worden aan een nieuwe toekomst waarbij iedere partij verantwoordelijk is voor zijn eigen daden en doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2015 19:40 ]
Ik ga er toch even op reageren.Kju schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:54:ATTENTIE PS4
Zoals al eerder is gemeld en vorige week is toegelicht zal ik a.s. zondag starten met het uitvoeren van de administratieve kicks. De PS4 crew is te groot om uit het hoofd te weten welke PSN bij welke RSC username hoort en uit oogpunt van handhaving moeten we een PSN kunnen koppelen aan een RSC username. Ik vraag dus aan alle members, ook degenen die er al vanaf het begin zijn, om hier begrip voor te hebben en om het goede voorbeeld te geven. Maak dus vóór zondag je PSN zichtbaar op Rockstar Social Club voor crew en friends.
Het is een administratieve kick, het is geen straf. Ik maak voor niemand een uitzondering en zal niet ingaan op discussie hierover.
Ik begrijp best dat het lastig is om een club van 400 mensen te handhaven, maar ik kan me niet voorstellen dat je hiervoor elke dag iemand moet kicken.
Het is daarom naar mijn idee ook volstrekt onzinnig om maar iedereen te kicken die zijn PSN id niet visible heeft gemaakt binnen zijn social club account.
Ik denk dat een groot deel van de crew niet elke dag op het forum kijkt of op social club inlogt om te kijken of er wat nieuws staat. De club "actieve" leden die dit regelmatig doen is naar mijn idee veel kleiner. Het komt er dus op neer dat je straks waarschijnlijk tig mensen gaat kicken die geen gehoor hebben gegeven aan een maatregel die is bedacht om een enkeling makkelijk te kunnen berispen. De verhouding hierbij is, naar mijn idee volledig zoek.
Daarnaast vind ik de opmerking dat hierover niet in discussie gegaan wordt niet ok. Regelementen gelden voor de hele crew, maar worden door een select clubje bepaald. Ik kan me goed voorstellen dat binnen zon groep men soms de gevolgen van bepaalde beslissingen misschien niet direct overziet, waardoor het ook goed is om signalen vanuit je crew serieus te nemen. Signalen als "het maakt mij allemaal niets uit" bedoel ik hiermee overigens niet.
Overigens vind ik het soms volledig onduidelijk hoe sommige dingen tot stand komen. Het zou veel transparanter zijn om zo nu en dan eens aan te geven wat er, naar het idee van de "leiding" speel binnen de crew, en waar men mee bezig is. Zo komen dergelijk non-discutabele onderwerpen in ieder geval niet uit de lucht vallen, waar ik merk dat het nu wél het geval is. Het feit dat overigens wordt aangegeven dat aan dergelijk signalen, van wie deze dan ook afkomstig zijn, geen gehoor wordt gegeven, is naar mijn mening geen voorbeeld van goed leiderschap.
Nu ik toch op het onderwerp ben. Ik had persoonlijk gedacht dat binnen een crew als die van GoT de crewleiding wat vaker zou rouleren. Waarbij er bijvoorbeeld op vaste intervallen, bijvoorbeeld 3-maandelijks (ik zeg maar even wat), de leiding wordt gewisseld. Omdat er toch veel verloop is binnen de actieve leden, maar de top posities blijven eigenlijk altijd ongewijzigd. Zo nu en dan een frisse wind lijkt me niet verkeerd, ervan uitgaande dat een en ander democratisch gebeurd.
PSN: proditaki specs
Zo zeg, hoort dat er nu ook bij, bij dat nextgen? Dan blijf ik voorlopig nog wel even met m'n oldskool 360 in de weer. 
Daarover gesproken; ben niet elke dag meer online geweest, maar vroeg me af of er nog x360 crewmembers zijn die de CMC nog willen doen voor de eer/het geld/bragging rights/whatever?
Daarover gesproken; ben niet elke dag meer online geweest, maar vroeg me af of er nog x360 crewmembers zijn die de CMC nog willen doen voor de eer/het geld/bragging rights/whatever?
Discussie had ik verwacht en gewild toen ik het een paar weken geleden al aankondigde. Nu er een duidelijke datum is ga ik nu niet ineens alles en iedereen tevreden houden. Ik vind niet dat goodfella specialer is dan whisky alleen maar omdat hij "oude crew" is. Ik vind niet dat het zo moeilijk is om het goede voorbeeld te geven.proditaki schreef op maandag 13 april 2015 @ 19:41:
[...]
Ik ga er toch even op reageren.
Ik begrijp best dat het lastig is om een club van 400 mensen te handhaven, maar ik kan me niet voorstellen dat je hiervoor elke dag iemand moet kicken.
Het is daarom naar mijn idee ook volstrekt onzinnig om maar iedereen te kicken die zijn PSN id niet visible heeft gemaakt binnen zijn social club account.
Ik denk dat een groot deel van de crew niet elke dag op het forum kijkt of op social club inlogt om te kijken of er wat nieuws staat. De club "actieve" leden die dit regelmatig doen is naar mijn idee veel kleiner. Het komt er dus op neer dat je straks waarschijnlijk tig mensen gaat kicken die geen gehoor hebben gegeven aan een maatregel die is bedacht om een enkeling makkelijk te kunnen berispen. De verhouding hierbij is, naar mijn idee volledig zoek.
Daarnaast vind ik de opmerking dat hierover niet in discussie gegaan wordt niet ok. Regelementen gelden voor de hele crew, maar worden door een select clubje bepaald. Ik kan me goed voorstellen dat binnen zon groep men soms de gevolgen van bepaalde beslissingen misschien niet direct overziet, waardoor het ook goed is om signalen vanuit je crew serieus te nemen. Signalen als "het maakt mij allemaal niets uit" bedoel ik hiermee overigens niet.
Jullie mogen nu wel discussiëren, ga je gang, heb nooit gezegd dat het niet mocht.
Dat bruggetje had ik al eerder verwachtOverigens vind ik het soms volledig onduidelijk hoe sommige dingen tot stand komen. Het zou veel transparanter zijn om zo nu en dan eens aan te geven wat er, naar het idee van de "leiding" speel binnen de crew, en waar men mee bezig is. Zo komen dergelijk non-discutabele onderwerpen in ieder geval niet uit de lucht vallen, waar ik merk dat het nu wél het geval is. Het feit dat overigens wordt aangegeven dat aan dergelijk signalen, van wie deze dan ook afkomstig zijn, geen gehoor wordt gegeven, is naar mijn mening geen voorbeeld van goed leiderschap.
Nu ik toch op het onderwerp ben. Ik had persoonlijk gedacht dat binnen een crew als die van GoT de crewleiding wat vaker zou rouleren. Waarbij er bijvoorbeeld op vaste intervallen, bijvoorbeeld 3-maandelijks (ik zeg maar even wat), de leiding wordt gewisseld. Omdat er toch veel verloop is binnen de actieve leden, maar de top posities blijven eigenlijk altijd ongewijzigd. Zo nu en dan een frisse wind lijkt me niet verkeerd, ervan uitgaande dat een en ander democratisch gebeurd.
Ik adviseer jullie om een topic te openen op de website en ga daar lekker met argumenten al je gal spugen en laat me weten wanneer jullie zo ver zijn. Daarna zal ik reageren.
Ik heb het een paar weken geleden niet mee gekregen en met mij kennelijke andere mensen. Ik snap dat je het een goed idee vind, anders had je het neem ik aan niet zo besloten. Ik heb aangegeven wat ik er van vind, wat jij er mee doet, moet je zelf weten.Kju schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:09:
[...]
Discussie had ik verwacht en gewild toen ik het een paar weken geleden al aankondigde. Nu er een duidelijke datum is ga ik nu niet ineens alles en iedereen tevreden houden. Ik vind niet dat goodfella specialer is dan whisky alleen maar omdat hij "oude crew" is. Ik vind niet dat het zo moeilijk is om het goede voorbeeld te geven.
Jullie mogen nu wel discussiëren, ga je gang, heb nooit gezegd dat het niet mocht.
Ik zeg niet dat het het een betere optie is, ik zeg wel dat het de manier is die ik had verwacht in een crew. Ik heb inhoudelijk niet veel over het beleid gezegd, behalve dat ik het eenzijdig en niet transparant vind. Naar mijn mening heb ik dit voldoende toegelicht.[...]
Dat bruggetje had ik al eerder verwachtOver welke transparantie wil je het hebben. Wil je nou echt dat ieder besluit eerst door een meerderheid uit 400 members word genomen? Verwacht je echt consistentie van een periodieke crew leader? Zijn de maatregelen echt zo ontzettend vervelend dat het huidige beleid word ervaren als een schrikbewind? Word iemand, behalve het crew killen, beperkt in zijn vrijheid om te gamen?
Ik adviseer jullie om een topic te openen op de website en ga daar lekker met argumenten al je gal spugen en laat me weten wanneer jullie zo ver zijn. Daarna zal ik reageren.
Het laatste deel van je reactie vind ik tamelijk denigrerend, ik weet niet of het zo bedoeld is, maar zo komt het wel op mij over. "Ga daar maar lekker je gal spuwen". Volgens mij gaat dit topic over onze crew. Of mag je alleen in dit topic reageren als je het het overal mee eens bent?
NiQo schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:37:
Zijn er ook nog mensen die gewoon gezellig GTA willen spelen?

Jazeker! Ga vanavond alleen even Game of Thrones verder bingenNiQo schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:37:
Het is wel serieus bedoeld. Alleen het aankaarten van iets, dan zijn we er nog niet. Er is een topic aangemaakt voor crew overleg met de hele crew. Kom daar dan gewoon met je input en laten we er dan gewoon op een normale manier over discussiëren maar kom dan wel in 1 keer met al je punten en dan kan ik in 1 keer reageren en kan de rest van de crew ook meediscussieren. Het is gewoon ontzettend onhandig dat dit alleen ter sprake komt wanneer het niet ter zake is, zoals nu en het ook nog eens overkomt alsof er niet met mij kan worden gepraat.proditaki schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:31:
[...]
Ik zeg niet dat het het een betere optie is, ik zeg wel dat het de manier is die ik had verwacht in een crew. Ik heb inhoudelijk niet veel over het beleid gezegd, behalve dat ik het eenzijdig en niet transparant vind. Naar mijn mening heb ik dit voldoende toegelicht.
Het laatste deel van je reactie vind ik tamelijk denigrerend, ik weet niet of het zo bedoeld is, maar zo komt het wel op mij over. "Ga daar maar lekker je gal spuwen". Volgens mij gaat dit topic over onze crew. Of mag je alleen in dit topic reageren als je het het overal mee eens bent?
Dat ben ik ook niet. Wat ik ook niet ben is iemand die mensen lastig valt in de GTA wereld. Als er al klachten zijn geweest—naar mijn heugen niet—dan zal dat altijd netjes zijn opgelost. Je weet wie ik ben op SC; dus ik zie het probleem niet.Kju schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:09:
[...]
Ik vind niet dat goodfella specialer is dan whisky alleen maar omdat hij "oude crew" is.
Maar goed, als dit de beslissing is dan zullen hier onze wegen verder scheiden. No harm done.
Je had natuurlijk ook gewoon je SC naam kunnen wijzigen in een fake naam ipv je echte en die dan zichtbaar maken....Good Fella schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:50:
[...]
Dat ben ik ook niet. Wat ik ook niet ben is iemand die mensen lastig valt in de GTA wereld. Als er al klachten zijn geweest—naar mijn heugen niet—dan zal dat altijd netjes zijn opgelost. Je weet wie ik ben op SC; dus ik zie het probleem niet.
Maar goed, als dit de beslissing is dan zullen hier onze wegen verder scheiden. No harm done.
Ik heb in de PS3 crew ook nooit klachten gehad over jou maar of er daarom een uitzondering moet worden gemaakt? Lijkt mij van niet dat zou pas zwak beleid zijn.....
*knip*
[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 13-04-2015 21:12 ]
De rest nog niet gelezen, maar dit is natuurlijk een behoorlijke naaistreek richting de crew in het geheel, enkel omdat je het niet eens bent met een beleidskeuze, die ruim van te voren aangekondigd is. Je mag van crewleden verwachten dat ze dit topic in de gaten houden. Dat hoeft niet dagelijks, maar één keer in de week is niet veel gevraagd.Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:12:
Je mag hier blijven Kju. Ik heb de licenties (thema + visual composer) zojuist ingetrokken. Ik wil niet bijdragen aan een bodemloze put. Terug bij af.
Als je dan blaat over overleg, dan had je dit ook kunnen overleggen. In de wereld die jij schetst was dat volwassen geweest en wel zo netjes. Nu naar je 400+ man een oor aan (nog niet te spreken over de mensen die de PC versie hebben/halen),
DIT is dus de reden waarom er een select aantal mensen de sturing op zich nemen: overleg en samen besluiten. Dat dit niet altijd door iedereen in dank afgenomen wordt... Tsja, dat hoort er bij als je met meer dan alleen jezelf bent.
Dicatuur zoals sommigen zeggen? Wat jij flikt is dictatuur....
Hij betaald ervoor dus als hij dat niet meer wil is het zijn goed recht om er mee te stoppenNoGinryuGo schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:03:
[...]
De rest nog niet gelezen, maar dit is natuurlijk een behoorlijke naaistreek richting de crew in het geheel, enkel omdat je het niet eens bent met een beleidskeuze, die ruim van te voren aangekondigd is. Je mag van crewleden verwachten dat ze dit topic in de gaten houden. Dat hoeft niet dagelijks, maar één keer in de week is niet veel gevraagd.
Als je dan blaat over overleg, dan had je dit ook kunnen overleggen. In de wereld die jij schetst was dat volwassen geweest en wel zo netjes. Nu naar je 400+ man een oor aan (nog niet te spreken over de mensen die de PC versie hebben/halen),
DIT is dus de reden waarom er een select aantal mensen de sturing op zich nemen: overleg en samen besluiten. Dat dit niet altijd door iedereen in dank afgenomen wordt... Tsja, dat hoort er bij als je met meer dan alleen jezelf bent.
Dicatuur zoals sommigen zeggen? Wat jij flikt is dictatuur....
tuurlijk, maar ben net terug van sporten. Morgen probeer ik er te zijn en dan maak ik je in met willekeurig welke raceNiQo schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:37:
Vind ik ook niet veel gevraagd maar toch doe ik dat ook al tijden niet meer simpelweg omdat je dan tegen de 40 paginas kan doorlezen met vnl slowchat en weinig echt relevants.NoGinryuGo schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:03:
[...]
Dat hoeft niet dagelijks, maar één keer in de week is niet veel gevraagd.
Er gebeurt hier teveel en op de website te weinig terwijl die er juist geschikter voor is...
Iemand die nog wil meedoen met de Mastermind challenge?
Zoeken nog 1 iemand. Willen vanavond graag de Fleeca job doen en Prison Break.
Add Timeehz op ps4!
Zoeken nog 1 iemand. Willen vanavond graag de Fleeca job doen en Prison Break.
Add Timeehz op ps4!
[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 13-04-2015 22:13 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Waarom ben ik gekicked uit tweakscrewPS3? leuk als je midden in een Heist zit:(
Spelersnaam Bokkos
Spelersnaam Bokkos
Wanneer komt gta 5 precies uit voor pc? Ik zit nu te herladen maar krijg het maar niet en het is tcoh 14/4 dat het uitkomt?
Over een uurtjethibautb schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:07:
Wanneer komt gta 5 precies uit voor pc? Ik zit nu te herladen maar krijg het maar niet en het is tcoh 14/4 dat het uitkomt?
Zoals je kunt lezen word er opgeschoond, als ik bij je socialclub naam had vermoed dat jij het was had ik je even een berichtje gedaan om te vragen of je je psn zichtbaar wilde maken....Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:33:
Waarom ben ik gekicked uit tweakscrewPS3? leuk als je midden in een Heist zit:(
Spelersnaam Bokkos
Zorg dus even dat je psn zichtbaar word op socialclub en vraag even een invite voor de crew dan ben je gelijk terug
Sorry van die heist, zal je wel even helpen met de heists als je wil
Dit is super gaaf en lijkt me ook echt gezellig/leuk! Als de TS het in de FP zet, dan kunnen nog meer mensen meegenieten!NeHoX schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:51:
Voor de PC versie wil ik jullie/ons een teamspeak 3 server sponsoren. Graag hoor ik wie hier Server Admin op dienen te worden (Topic starters/mede auteurs?). Dit zodat we één grote GTA V community kunnen opzetten.
Mijn teamspeak3 server zet ik ook graag ter beschikking voor jullie 
ip adress: ts3.connect2play.be
private channels kunnen aangemaakt worden zonder dat anderen kunnen joinen indien gewenst
iedereen welkom.
ip adress: ts3.connect2play.be
private channels kunnen aangemaakt worden zonder dat anderen kunnen joinen indien gewenst
iedereen welkom.
Waarom ben ik ineens ben gedemote tot crew muscle? Heb mijn SC correct ingesteld volgens de GOTP-norm en speel met lage level spelers in de crew, o.a. ItsMe en GetWasted. Dit slaat echt nergens op.
Bij het nakijken van de demoties hadden jullie op dat moment een andere crew op active.
[ Voor 8% gewijzigd door Kju op 14-04-2015 08:02 ]
Verwijderd
Oh ik wist niet dat je daarvoor gedemote kon worden? Zie het ook niet in de regels staan? Beetje flauw zonder waarschuwing. Wilde gister even met wat andere mensen spelen en ben meteen voetveeg geworden.
Verwijderd
Wat een onzin. We hebben duidelijk gemaakt welke regels er gaan gelden, heeft niets met kliekjes te maken.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 07:51:
Haha ik ook Frits, we horen blijkbaar niet bij het juiste "kliekje" ofzo
Veel mensen hebben meerdere crews. Ik heb o.a. twee anderen waar ik met vrienden speel. Die mag ik dus (tijdelijk) niet op Active zetten voor een avondje zonder dat het gevolgen heeft voor GOTP?
Waar is het vrije GOTP gebleven waar iedereen juist lid van wilde worden?
Waar is het vrije GOTP gebleven waar iedereen juist lid van wilde worden?
Verwijderd
Dat is het enige wat ik kan verzinnen harrie, ik zie nergens staan dat je niet een andere crew op active mag hebben zonder meteen muscle te worden.
Regels? 't is toch een spelletje?Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:06:
[...]
Wat een onzin. We hebben duidelijk gemaakt welke regels er gaan gelden, heeft niets met kliekjes te maken.
Man ik was 3 dagen eerder ook in een andere crew, puur om even de kleur van m'n auto aan te passen naar een custom crew kleur. Ben gelijk weer terug GOTP in gegaan en nu heb ik hem even op non-active gezet om al die heisa en dan krijg je een demod..
Echt jammer.
Jammer inderdaad, maar wat maakt het uit welke rank je binnen de crew hebt? Het lijkt me dat gezelligheid boven alles gaat.
Die crew rank maakt me ook geen drol uit, ik wilde dit gewoon even kwijt. Vindt het echt jammer hoe het er nu aan toe gaat binnen GOTP.Uffeltje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:17:
Jammer inderdaad, maar wat maakt het uit welke rank je binnen de crew hebt? Het lijkt me dat gezelligheid boven alles gaat.
Verwijderd
Rank boeit me ook niet, maar het gaat om het principe. Het groepje freeroamers wordt in een hoekje gedreven en zodra ze een andere crew op active zetten gedemote. Ik zie nog een aantal andere representatives die ook een andere crew op active hebben staan maar niet gedemote zijn omdat ze niet bij het freeroam groepje horen.
Erg jammer dat dat gebeurt inderdaad, als dat ook daadwerkelijk om die reden is.
Rank is een blijk van waardering. Reprensentatives zijn er o.a. om de wat lagere levels te helpen in de crew. Heb ook een aantal mensen lid laten worden. Als ik zonder reden en toelichting tot muscle wordt gedemote, is dat gewoon een belediging.
@kju dit dus. Goed voorbeeld van niet transparante communicatie. Ik hoor graag de motivatie. Daarnaast een verwijzing naar deze "regel" (waar staat deze) en toelichting waarom deze selectief is toegepast en dan nog voor mensen waarvan je weet dat het actieve leden zijn. Ik dacht dat de regels voor iedereen gelden?Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:19:
Rank boeit me ook niet, maar het gaat om het principe. Het groepje freeroamers wordt in een hoekje gedreven en zodra ze een andere crew op active zetten gedemote. Ik zie nog een aantal andere representatives die ook een andere crew op active hebben staan maar niet gedemote zijn omdat ze niet bij het freeroam groepje horen.
Verwijderd
Lijkt mij niet de handigste plek om hier te bakelijen. Klachten en bezwaren kun je t beste kenbaar maken op tweakscrew.net
ik ben zelf niet gedegradeerd, maar ik vind het wel een belachelijke ontwikkelingen binnen de crew, waarom zouden we het daar bespreken als we hier er een forum voor hebben? Of vind je dat makkelijker zodat het de doofpot in kan omdat er veel minder mensen op die site kijken?Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:32:
Lijkt mij niet de handigste plek om hier te bakelijen. Klachten en bezwaren kun je t beste kenbaar maken op tweakscrew.net
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Verwijderd
Omdat dit topic hier niet voor bedoeld is en er straks weer een slotje op zit. Jammer dat je er zo over denkt.miicker schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:45:
[...]
ik ben zelf niet gedegradeerd, maar ik vind het wel een belachelijke ontwikkelingen binnen de crew, waarom zouden we het daar bespreken als we hier er een forum voor hebben? Of vind je dat makkelijker zodat het de doofpot in kan omdat er veel minder mensen op die site kijken?
Je kan niet met twee maten meten: hier de regels bepalen en als er mensen getroffen worden dan op een ander forum bespreken.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:32:
Graag zie ik jou ook inhoudelijk reageren met argumenten en niet op de man mensen afzeiken zoals gisteravond. Als jij en Kju je niet verschuilen achter een forum waar maar 5% van de leden komen dan pas kunnen we stappen vooruit maken.
We bespreken het dus hier en anders wordt het tijd voor een andere leiding binnen GOTP.
Jongens, ik neem de moeite om regelmatig een update te schrijven waarin e.e.a. is toegelicht, volgens mij transparant genoeg, ze worden zowel hier als op de website geplaatst. Iedereen kan dan commentaar leveren.
Ik kan er niet veel aan doen als jullie nu ineens van niets weten wat gewijzigd is in het promotie en demotiebeleid. Ik snap wel dat ik nu degene ben die de boeman is en ik heb er totaal geen probleem mee als je wat te zeggen hebt. Check dan wel eerst je feiten.
Jullie willen hier deze zinloze discussie voeren in plaats van op de website en dus duidelijk een signaal afgeven aan nieuwe members, vooral degenen die nu de pc crew willen joinen, dat het zo ontzettend slecht geregeld is in de crew. Moet ik dit nu echt op een positieve manier benaderen?
Ik kan er niet veel aan doen als jullie nu ineens van niets weten wat gewijzigd is in het promotie en demotiebeleid. Ik snap wel dat ik nu degene ben die de boeman is en ik heb er totaal geen probleem mee als je wat te zeggen hebt. Check dan wel eerst je feiten.
Jullie willen hier deze zinloze discussie voeren in plaats van op de website en dus duidelijk een signaal afgeven aan nieuwe members, vooral degenen die nu de pc crew willen joinen, dat het zo ontzettend slecht geregeld is in de crew. Moet ik dit nu echt op een positieve manier benaderen?
Wat is hier aan de hand? Heb een paar dagen niet op het forum gekeken en ben ook niet online geweest op de PS4.
Zijn er andere regels gekomen ofzo? Ik zit nu op me werk dus kan het ook niet nakijken op de site.
Kan iemand me kort vertellen wat er aan de hand is?
Zijn er andere regels gekomen ofzo? Ik zit nu op me werk dus kan het ook niet nakijken op de site.
Kan iemand me kort vertellen wat er aan de hand is?
Verwijderd
@Kju: als ik had geweten dat ik een demote zou krijgen omdat ik *tijdelijk* een andere crew active had gestaan dan had ik daarop kunnen anticiperen, maar ik kan het nergens lezen? Kan je aanwijzen waar het gemeld staat? Je praat zelf over transparantie maar een aantal members kunnen deze regel niet vinden.
Ook zijn er nogsteeds een aantal representatives met een andere crew op active, waarom wordt er met twee maten gemeten?
Ook zijn er nogsteeds een aantal representatives met een andere crew op active, waarom wordt er met twee maten gemeten?
Er zit helemaal geen rechte lijn in het beleid. Ik heb mijn PSN-naam op SC goed ingesteld, ik help lagere level spelers, breng mensen naar de crew. En toch word ik zonder pardon en zonder toelichting terug gebracht tot muscle.Kju schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:01:
Jongens, ik neem de moeite om regelmatig een update te schrijven waarin e.e.a. is toegelicht, volgens mij transparant genoeg, ze worden zowel hier als op de website geplaatst. Iedereen kan dan commentaar leveren.
Daarbij wordt er met twee maten gemeten; sommige mensen met wel een andere crew wordt demoted, anderen weer niet. Daar is niets gelijkwaardigs aan.
Dit is het signaal dat je afgeeft naar nieuwe leden en dat beleid bepaal jij. Als je het positief wil benaderen dan voer je nu verkeerde koers.
Wie weet welke andere nieuwe en oude leden zonder pardon uit de crew worden gegooid of worden demoted?
Heb me altijd netjes aan de regels gehouden en dus ook op SC mijn PSN zichtbaar gemaakt. Daarnaast speel ik regelmatig met collega's en dan heb ik een andere crew op active staan. Ik kan nergens teruglezen dat dit niet mag. Die crewrank interesseert me erg weinig, maar begrijp dat ik ben gedemote omdat ik een andere crew als active heb staan.
Als crewleader moet je een transparant en eerlijk beleid voeren. Ik begrijp dat een aantal mensen het niet relaxed vinden dat ze zijn gedemote, mij boeit het niet zo. Wat me wel boeit is dat dit nergens vermeld is en dat er dus "verborgen" regels zijn. Wellicht goed om deze openbaar te maken.
Als crewleader moet je een transparant en eerlijk beleid voeren. Ik begrijp dat een aantal mensen het niet relaxed vinden dat ze zijn gedemote, mij boeit het niet zo. Wat me wel boeit is dat dit nergens vermeld is en dat er dus "verborgen" regels zijn. Wellicht goed om deze openbaar te maken.
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com