Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 12:20

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:26:
Ik vloog er inderdaad later nog een keertje (in freeroam) en er zijn daar best wat plekken om te kunnen laden. Nadeel werd als je in het zand ging landen en je hebt wat kogels op je vliegtuig gekregen, dat ding amper meer van de grond wil afkomen.

Alleen blijf je met het random zitten qua spawnen van de politie, ene keer land ik op landingsbaan zonder een auto in de buurt, maar moment dat de wagen aankomt, poppen ze overal om je heen tevoorschijn.
Kijk hier eens naar: YouTube: GTA Online Heist #2 - The Prison Break - Heist Finale (Elite Challenge & Criminal Mastermind) vanaf 10 minuten is de landing. Hiermee halen ze ook de vereiste tijd voor de extractie om de elite challenge te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wederom veel mazzel dat je geen politie krijgt op die weg, je ziet op de radar helemaal niets, laatste keer dat ik ging rijden was het meteen volle bak daar op die weg en de heli boven de gevangenis kwam vanaf de achterkant van die heli uit dat filmpje komen.

Geeft die elite nog 1 of andere bonus?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

elite bonus is alleen extra geld volgens mij

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
50k of zo. Maar ook een shirt unlock... Dus alsnog erg belangrijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
Ik moet nog steeds de laatste twee setups en de heist voor Humane Labs doen

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proditaki schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:37:
Ik moet nog steeds de laatste twee setups en de heist voor Humane Labs doen
zeg maar wanneer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:07
Je mag me altijd inviten.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fdisk schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:15:
Shirt is altijd leuk :D ik heb nu wel die andere, geen damage in een heist. Maar heb toch 2x mn armor moeten vervangen, unlock werkt enkel op HP dmg?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:19:
[...]

Shirt is altijd leuk :D ik heb nu wel die andere, geen damage in een heist. Maar heb toch 2x mn armor moeten vervangen, unlock werkt enkel op HP dmg?
Ik weet het niet, maar dat shirt had ik op beide karakters meteen na de Fleeca Job

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
Vanavond? :P

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
ik heb alleen de eerste heist gedaan, ga vanavond verder denk ik. Iemand zin om mee te doen? (ik kan alles hosten)

(PS4)

[ Voor 3% gewijzigd door miicker op 07-04-2015 16:07 . Reden: platform vergeten te melden ]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X73ImpalaCustom
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-11-2016
miicker schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:06:
ik heb alleen de eerste heist gedaan, ga vanavond verder denk ik. Iemand zin om mee te doen? (ik kan alles hosten)
Welk platform?

PSN: X73ImpalaCustom / Bonneville65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
vergeten te melden: PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 17:57

DjVe

Hatsaflats!

miicker schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:06:

(PS4)
Oeh, wellicht dat ik wel even mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
DjVe schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:15:
[...]

Oeh, wellicht dat ik wel even mee doe.
nice.

PSN nickname: "M1icker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 17:57

DjVe

Hatsaflats!

miicker schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:22:
[...]

nice.

PSN nickname: "M1icker"
Moet wel even kijken of ik vriendinlief voor de tv weg kan kicken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
fdisk schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:15:
Volgens het filmpje in je vorige post 100k....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Dat dupen wordt ook steeds makkelijker :P

[YouTube: http://youtu.be/acNZNn0Ztx4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
F*ck... Met nog slecht 4 dagen te gaan voor de 28 dagen bonus glitchen m'n daily objectives. Heb vandaag geen nieuwe gekregen, nog steeds de 3 van gisteren staan afgevinkt.

Iemand al eerder gehad? En opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
kassemans schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:58:
F*ck... Met nog slecht 4 dagen te gaan voor de 28 dagen bonus glitchen m'n daily objectives. Heb vandaag geen nieuwe gekregen, nog steeds de 3 van gisteren staan afgevinkt.

In mijn geval was het dan omdat ik op mijn tweede karakter heb gespeeld, de volgende dag weer als eerste ingelogd met de originele en toen kreeg ik nieuwe en telde alles gewoon netjes door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
kassemans schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:58:

Gister toevallig ook ingelogd met een 2e character?
fdisk schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:26:
[...]

In mijn geval was het dan omdat ik op mijn tweede karakter heb gespeeld, de volgende dag weer als eerste ingelogd met de originele en toen kreeg ik nieuwe en telde alles gewoon netjes door
Precies met 1 dag vertraging ging het hier ook door (had dus net 500k ipv gister), ik had wel voor de zekerheid uiteindelijk met mn eerste character op de dag dat mn 2e geen nieuwe had de objectives gedaan, ik weet het niet maar ik denk dat als ik dat niet had gedaan er ook niet was doorgeteld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
fdisk schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:26:
[...]

Hmm, speel eigenlijk nooit met mijn tweede character. Dus dat zal het niet zijn.
HardHouse schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:37:
[...]

Gister toevallig ook ingelogd met een 2e character?

[...]

Precies met 1 dag vertraging ging het hier ook door (had dus net 500k ipv gister), ik had wel voor de zekerheid uiteindelijk met mn eerste character op de dag dat mn 2e geen nieuwe had de objectives gedaan, ik weet het niet maar ik denk dat als ik dat niet had gedaan er ook niet was doorgeteld....
Heb wel even heen en weer geswitched tussen mijn beide characters om te kijken of dat het misschien zou triggeren maar helaas. Kan de dailies niet doen op mijn secundairy omdat die pas level 1 :P is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
dan was het bij mij misschien niet het switchen wat ik wel dacht, ik had in elk geval de volgende dag nieuwe en er was niks gereset...
Mja who needs the money???? zeker als je die 10M al binnen hebt :)
Heb de 10M nog niet en kom niet van het geld af er komt alleen maar steeds meer bij ondanks dat ik 11M heb uitgegeven aan de update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
HardHouse schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 20:25:
dan was het bij mij misschien niet het switchen wat ik wel dacht, ik had in elk geval de volgende dag nieuwe en er was niks gereset...
Mja who needs the money???? zeker als je die 10M al binnen hebt :)
Heb de 10M nog niet en kom niet van het geld af er komt alleen maar steeds meer bij ondanks dat ik 11M heb uitgegeven aan de update....
Ik ga het wel zien. Heb voor de zekerheid even een screenshot gemaakt van de progress, misschien doen ze er wat mee mocht de boel morgen onverhoopt toch resetten.

Voor het geld doe ik het ook zeker niet haha. Maar het bereiken van doelen zoals die awards zijn voor mij dingen die een spel leuk maken. Als zo'n doel dan bijna bereikt is en het spel werkt tegen dan is dat frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Ja dat is waar, heb de award sinds vandaag in bezit maar nog zat awards te halen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
Inmiddels een dag verder en nu wel nieuwe objectives gehad. De progress is bewaard gebleven dus ik sta nu met een dag vertraging op 25/28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kassemans schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:24:
Inmiddels een dag verder en nu wel nieuwe objectives gehad. De progress is bewaard gebleven dus ik sta nu met een dag vertraging op 25/28.
En wat krijg je dan? een stikker, een t-shirt en een beetje cash?
Dat is t me niet waard om 28 dagen lang de meest onzinnige objectives uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:34:
[...]

Dat is t me niet waard om 28 dagen lang de meest onzinnige objectives uit te voeren.
15000RP en 500.000 GTA$ + een award.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:39:
[...]

precies een beetje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:34:
[...]

Een award, een doel om het spel op te starten, een reden om gamemodi en activiteiten te spelen die anders te weinig gespeeld worden en inderdaad een beetje cash en rp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
The Outlaw schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:39:
[...]

0.5M is wel lekker. maar ik heb 2.4 dus in principe niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miicker schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:56:
[...]

als je de heistgoodies wilt hebben kom je niet ver met 2,4 miljoen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:05:
[...]

als je de heistgoodies wilt hebben kom je niet ver met 2,4 miljoen hoor.
dat is helaas waar :(

zijn er nog makkelijke money glitches, dus niet dat je alsnog 2 uur bezig bent voor 1M.

Ik heb op alles van heist na alles gekocht wat er te kopen viel, op de tank na, omdat ik nog geen rank hoog genoeg was.

Er was toen een glitch waarmee je 8M per uur ongeveer kon verdienen, toen ging het nog lekker snel, maar helaas werkt dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet helaas niet veel van glitches :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:28
miicker schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:12:
[...]

zijn er nog makkelijke money glitches, dus niet dat je alsnog 2 uur bezig bent voor 1M.
Wat is die manier dat je legaal 1M per 2 uur kan verdienen dan? Die manier ken ik nog niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Utoka schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:40:
[...]

Wat is die manier dat je legaal 1M per 2 uur kan verdienen dan? Die manier ken ik nog niet denk ik.
Nee dat was een voorbeeld, ik weet niet of er nu überhaupt een manier is om te kunnen glitchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
miicker schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:56:
[...]

Je krijgt iedere dag dat je de objectieve doet ook 25k en aan het einde van de week 100k. Dus als je 28 dagen die objectieve even tussendoor meepakt en elkaar helpt die te halen dan heb je aan het einde 24 x 25k + 3 x 100k + 500k = 1.4 miljoen ermee opgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
fdisk schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:41:
[...]

Je krijgt iedere dag dat je de objectieve doet ook 25k en aan het einde van de week 100k. Dus als je 28 dagen die objectieve even tussendoor meepakt en elkaar helpt die te halen dan heb je aan het einde 24 x 25k + 3 x 100k + 500k = 1.4 miljoen ermee opgehaald
dat is wel nice, maar is dat nu bijna afgelopen dan?
Daarbij moeten het 28 aaneengesloten dagen zijn? In het weekend speel ik namelijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
De teller gaat lopen wanneer je voor het eerst alle drie de objectives afrond. Daarna moeten het helaas wel aaneengesloten dagen zijn.

Ik speel ook niet iedere dag (al lijkt dat wel zo :P). Maar dan start ik hem alleen even op voor de objectives, meestal binnen 15 minuten gedaan.

[ Voor 35% gewijzigd door kassemans op 08-04-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:16
miicker schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:12:
[...]

dat is helaas waar :(

Ik heb op alles van heist na alles gekocht wat er te kopen viel, op de tank na, omdat ik nog geen rank hoog genoeg was.

Er was toen een glitch waarmee je 8M per uur ongeveer kon verdienen, toen ging het nog lekker snel, maar helaas werkt dat niet meer.
Je kunt natuurlijk met drie gelijkgestemden een poging doen voor de CMC? 12 Miljoen en spaarcentjes, paar avondjes. Crimineel zijn is soms best hard werken hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
NoGinryuGo schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:57:
[...]

Je kunt natuurlijk met drie gelijkgestemden een poging doen voor de CMC? 12 Miljoen en spaarcentjes, paar avondjes. Crimineel zijn is soms best hard werken hoor :+
wat is CMC precies? Ik heb alleen de eerste heist gedaan, dus misschien heb ik iets gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
miicker schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:05:
[...]

wat is CMC precies? Ik heb alleen de eerste heist gedaan, dus misschien heb ik iets gemist :P
Criminal Mastermind Challenge. Alle heists in volgorde, met dezelfde mensen, zonder doodgaan: 10 Miljoen. Staat genoeg over in dit en het GTA V Online topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Criminal Mastermind Challenge. Complete alle Heists en setups in volgorde, met een vast team, op HARD, zonder dood te gaan en dan krijg je 10M.
Wat NoGinryuGo zegt. Met aanvulling dat het op HARD moet.
Daarbij complete je ook meteen de Loyalty award 1M en de In Order award 1M. Dus een mooie 12M aan het eind, bonvenop de inkomsten van de heists zelf.

[ Voor 10% gewijzigd door OzzieMann op 08-04-2015 12:11 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
nickvanozzie schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:10:
Criminal Mastermind Challenge. Complete alle Heists en setups in volgorde, met een vast team, op HARD, zonder dood te gaan en dan krijg je 10M.
Wat NoGinryuGo zegt. Met aanvulling dat het op HARD moet.
Daarbij complete je ook meteen de Loyalty award 1M en de In Order award 1M. Dus een mooie 12M aan het eind, bonvenop de inkomsten van de heists zelf.
en dit kan zo vaak je wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:41
miicker schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:12:
[...]

en dit kan zo vaak je wil?
nee, 1 keer

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
miicker schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:43:
[...]

dat is wel nice, maar is dat nu bijna afgelopen dan?
Daarbij moeten het 28 aaneengesloten dagen zijn? In het weekend speel ik namelijk nooit.
Zelf niet geprobeerd, maar ik had begrepen dat dat niet hoeft, mits je niet inlog op de dagen dat je het niet doet. Dus wanneer je wèl speelt zul je de objectives moeten doen. Als je een dag helemaal niet speelt dan hoeft het niet en telt hij gewoon verder waar je was. Zelf heb ik wel een aantal keer gehad dat ik op mijn andere karakter begon en dus daar de objectives moest doen. Dat resulteerde in dat ze op mijn eerste karakter dan pas de volgende dag weer beschikbaar waren en ook dan pas gingen doortellen. Zelfde zou dus zijn als je helemaal niet online komt. Omdat ik dat niet zelf heb gezien kan ik het niet garanderen, maar als iemand hier dat ook zo ervaart dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
fdisk schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:19:
[...]

Zelf niet geprobeerd, maar ik had begrepen dat dat niet hoeft, mits je niet inlog op de dagen dat je het niet doet. Dus wanneer je wèl speelt zul je de objectives moeten doen. Als je een dag helemaal niet speelt dan hoeft het niet en telt hij gewoon verder waar je was. Zelf heb ik wel een aantal keer gehad dat ik op mijn andere karakter begon en dus daar de objectives moest doen. Dat resulteerde in dat ze op mijn eerste karakter dan pas de volgende dag weer beschikbaar waren en ook dan pas gingen doortellen. Zelfde zou dus zijn als je helemaal niet online komt. Omdat ik dat niet zelf heb gezien kan ik het niet garanderen, maar als iemand hier dat ook zo ervaart dan hoor ik dat graag.
Bedankt voor je antwoord, dan ga ik er vanavond eens mee beginnen :)

En hoe start je deze objectives? Is dat door op een knop te drukken bij het opstarten van de game [PS4]?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
wat is trouwens het doel van meerdere characters? Ik doe alles op één character, ik heb wel eens een ander character gehad, maar vond het zonde om er dan 2 te levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
miicker schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:23:
wat is trouwens het doel van meerdere characters? Ik doe alles op één character, ik heb wel eens een ander character gehad, maar vond het zonde om er dan 2 te levellen.
Andere karakter is van het andere geslacht, en als je al tegen de 500 zit dan is het na anderhalf jaar wel leuk om weer eens opnieuw te beginnen, weliswaar met een bankrekening van 30 miljoen, maar ja, sommige karakters hebben gewoon het geluk om met een dikke bankrekening te worden geboren.

Je kan ze bekijken in het interaction menu, starten doe je door ze gewoon te doen en dan worden ze gemarkeerd als gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door fdisk op 08-04-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stond ergens op reddit met een rockstar ticket.
Je moet gewoon aangesloten 'completed' objectives blijven doen, 1x een dag voorbij laten gaan als je niet alle 3 hebt gehaald reset dus die timer. Doe je bv op dinsdag de 3 objectives en je komt pas vrijdag weer online (met melding nieuwe objectives), loopt de teller door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
fdisk schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:24:
[...]

Andere karakter is van het andere geslacht, en als je al tegen de 500 zit dan is het na anderhalf jaar wel leuk om weer eens opnieuw te beginnen, weliswaar met een bankrekening van 30 miljoen, maar ja, sommige karakters hebben gewoon het geluk om met een dikke bankrekening te worden geboren.

Je kan ze bekijken in het interaction menu, starten doe je door ze gewoon te doen en dan worden ze gemarkeerd als gedaan.
Lol geboren met een dikke bankrekening?

Hoe kom je op rank 500? sowieso glitchen of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
miicker schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:29:
[...]

Ho ho niet vloeken he. :p Dit spel is al ongeveer 1,5 jaar uit (PS3/xbox360 meegerekend). 500 is legaal makkelijk te behalen als je redelijk wat vrije tijd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Utoka schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:32:
[...]

Ho ho niet vloeken he. :p Dit spel is al ongeveer 1,5 jaar uit (PS3/xbox360 meegerekend). 500 is legaal makkelijk te behalen als je redelijk wat vrije tijd hebt.
Of als je niet veel slaapt...

500 is makkelijk te halen, veel meer ook nog wel. Nou ben ik daar nog niet, pas 491 of 492 of zo, omdat ik de laatste weken eigenlijk meer met het tweede karakter speel, m.u.v. de daily objectives omdat ik daarmee was begonnen op mijn eerste karakter, zodra de 28 dagen rond zijn zal ik die denk ik op het tweede karakter gaan doen om daar ook de award vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
SinergyX schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:25:
Doe je bv op dinsdag de 3 objectives en je komt pas vrijdag weer online (met melding nieuwe objectives), loopt de teller door.
Ah, dat had ik eerder moeten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit gelukkig nog niet aan level 500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Er is op GTA Forums site nog wel een mooi topic met overzicht van de meeste daily objectives en info er over: http://gtaforums.com/topi...aily-objectives-thus-far/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:53:
zit gelukkig nog niet aan level 500 :)
Nog bedankt voor de tips Harri!
Ik heb ze gister avond even in een documentje gezet :9

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06 15:29
Alle ranks boven de 130 is alleen maar compensatiegedrag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Christian schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:18:
Alle ranks boven de 130 is alleen maar compensatiegedrag :+
Dus gewoon stoppen met spelen als je met twee karakters op de 130 bent gekomen en wachten tot de mogelijkheid er is om een derde karakter te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
[...]

301 volledig eerlijk gehaald. Tweede char op 17 en ook volledig eerlijk gehaald. Gewoon een kwestie van (je verwacht het niet): spelen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
NoGinryuGo schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:48:
[...]

301 volledig eerlijk gehaald. Tweede char op 17 en ook volledig eerlijk gehaald. Gewoon een kwestie van (je verwacht het niet): spelen... :+
Maar niet teveel free-roam, want dat levert geen drol op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wil levellen en geld verdienen is freeroam echt een nogo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Free-roam is het leukste! ik ben helaas maar rank 61 of zo, weet het niet precies, miss wel wat hoger, maar levellen duurt me te lang. geld gaat trouwens wel snel op in freeroam, ik geef meestal rond de 50K per uur uit, kogels en af en toe een bounty, of iets anders, mercenaries of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Er zijn al legit spelers die level 1000 hebben gehaald. Met TDM's alleen al verdien je 5000RP iedere keer dat je wint, dus kan snel gaan.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Uitslagen Tweakscrew Race Challenge Maart 2015
En de winnaars zijn:

XBONE

Snelste overall lap: job115
Snelste 5 laps: job115

PS4

Snelste overall lap: NiQo90
Snelste 5 laps: Xenad

PS3

Snelste overall lap: SpeedFight2X
Snelste 5 laps: SpeedFight2X

X360

Snelste overall lap: mannamars
Snelste 5 laps: -X-

Klik voor tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

TWEAKSCREW RACE CHALLENGE APRIL 2015

Voor wat er nog over is van April en voor degene die Heist moe zijn!
Klik om te weten welke track, hoeveel rondje en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
[...]

Gewoon veel spelen misschien, ben zelf in de crew level 640 dat zijn 2 characters samen 1 van 300 en 1 van 481, geen enkele rp van geglitched of wat dan ook, glitchen is voor losers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
nickvanozzie schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:53:

TWEAKSCREW RACE CHALLENGE APRIL 2015

Voor wat er nog over is van April en voor degene die Heist moe zijn!
Klik om te weten welke track, hoeveel rondje en meer.
Was straal vergeten dat er nog een challenge liep xD. Maar leuk een nieuwe :D

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:17:
[...]

, geen enkele rp van geglitched of wat dan ook, glitchen is voor losers :P
Of voor mensen die moeten werken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Kan ook gewoon als je werkt hoor in een avondje 2 levels is zo gedaan x250 dagen is al 500 en dan reken ik 2 per dag wat ik nu doe, in het begin doe je er zo 20 op een dag dus makkelijk te doen ook als je werkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
HardHouse schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:17:
[...]

Gewoon veel spelen misschien, ben zelf in de crew level 640 dat zijn 2 characters samen 1 van 300 en 1 van 481, geen enkele rp van geglitched of wat dan ook, glitchen is voor losers :P
Sinds wanneer is 300+481=640 :+ ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Iemand zin om Prison Break te doen op de PS4?
Ik kan hem hosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
falcon123 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 19:08:
[...]

Sinds wanneer is 300+481=640 :+ ;) :P
300+482= inderdaad een crew level van 642

logisch ook toen ik stopte met mn eerste poppetje op 300 en begon met de 2e op 0 ging het levelen van dat poppetje snel maar het crew level telt door daarvoor is voor 1 level dus veel meer rp nodig dan voor het level van het character zelf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
HardHouse schreef op donderdag 09 april 2015 @ 04:26:
[...]

300+482= inderdaad een crew level van 642

logisch ook toen ik stopte met mn eerste poppetje op 300 en begon met de 2e op 0 ging het levelen van dat poppetje snel maar het crew level telt door daarvoor is voor 1 level dus veel meer rp nodig dan voor het level van het character zelf....
Oooh zoo :P Ik dacht al, ik had gewoon je twee character levels opgeteld en die samen opgeteld is geen 642 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Als het zo werkte zou ik al level 782 zijn inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkiesV
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-07 11:25
VANAVOND NIETS TE DOEN? Join MaRkIeS1620!!
Het is tijd voor een Playlist Thursday! Geef je auto of auto's een grote schoonmaak en kom om 20.00 uur vanavond naar Los Santos.
Ik zal dan een playlist starten met diverse races gemaakt door onze crewleden!
Ik zie jullie vanavond!

PSN : MaRkIeS1620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkiesV schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:18:
Het is tijd voor een Playlist Thursday! Geef je auto of auto's een grote schoonmaak en kom om 20.00 uur vanavond naar Los Santos.
Ik zie jullie vanavond!
Jammer :|
Moet vanavond werken, had er graag bij willen zijn. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:28:
[...]

Jammer :|
Moet vanavond werken, had er graag bij willen zijn. :-(
jij speelt teveel fifa!!!! :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 dagen dat ik fifa speel teveel noemen _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2015 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:52:
[...]

3 dagen dat ik fifa speel teveel noemen _O-
Elk potje fifa is teveel fifa :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Fella schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:06:
[...]

Elk potje fifa is teveel fifa :+
Goede beredenering d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Ik zie jullie vanavond!
Leuk! ik ben erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
Ik zie jullie vanavond!
Goed plan. Als goede verliezer van races zal ik zeker aanwezig zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik zie jullie vanavond!
welk platform?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkiesV
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-07 11:25
Ps4!!

PSN : MaRkIeS1620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik kan. Je niet vinden op PSN, kun je mij miss toevoegen?
Op psn: M1icker
Op GTA V: miicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 22:55
Hi newb hier. Ben nog bezig met story mode aan 't finishen.. Zou graag online willen spelen tho! Be my first PSN-friend :P : BadaTim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
was leuk avondje racen :P ookal werd ik constant (voor)laatste.

Een paar gasten vertelde me over een PS4 headset (alleen voice), voor rond de €15,- weet iemand een goede headset (zo goedkoop mogelijk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goedkoper dan dat oortje die al gratis bij de PS4 zit kan denk ik niet :P

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Kju schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:27:
goedkoper dan dat oortje die al gratis bij de PS4 zit kan denk ik niet :P
nee maar hopelijk wel beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Slachtoffers voor een CMC?? Geld nood, mijn saldo is gehalveerd de afgelopen dagen door teveel Free Roam en molesteren van andermans voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Ben je nou nog geen bad sport? Zit daar nou ook al een bug in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Utoka schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:15:
Ben je nou nog geen bad sport? Zit daar nou ook al een bug in :p
Nope, mijn auto wordt overigens minimaal net zo vaak vernield...... (en nu en dan ook door eigen toedoen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Voordeel is dat als je geen geld meer hebt je ook niet meer hoeft te betalen voor andermans auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Utoka schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:34:
Voordeel is dat als je geen geld meer hebt je ook niet meer hoeft te betalen voor andermans auto's
3 miljoen is nog steeds dokken, maar meer geld went zo snel :D
Ik ga mijn geld in het vervolg op mijn 2e karakter zetten voordat ik ga free-roamen.

[ Voor 13% gewijzigd door ManiacScum op 10-04-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter niet gaan freeroamen.....

iets anders. Ik miste een aantal missies en blijkbaar heeft Rockstar er een aantal verwijderd :(

American Exports - Removed due to potential bug with the crate at the end of the mission attracting a wanted level when it should not do.
Chemical Extraction - Removed due to potential bug with the hacking panel for gaining access to the Vapid Speedo van.
Pickup Sticks - Removed due to potential bug with the timer not resetting correctly.
Crystal Clear Out II - Non Contact Mission - only accessible from the free roam map, see my guide Non Contact Missions in Guides & Strategies
Crystal Clear Out III - Non Contact Mission - only accessible from the free roam map, see my guide Non Contact Missions in Guides & Strategies
Docks to Stock - Still availalble in game.
Docks to Stock II - Removed due to potential bug with the grabber picking up the crate at the end of the mission exploding when no damage.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Vanavond host ik diverse races / tdm en war er nog maar meer voorbij komt. Heb je zin im mee te doen let dan op invités van OzzieMann.

Ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:22:
iets anders. Ik miste een aantal missies en blijkbaar heeft Rockstar er een aantal verwijderd :(
De meeste van die missies vond ik juist erg leuk. Dit is dan wel erg balen. Hopelijk krijgen we nieuwe missies in de toekomst want het aanbod is al niet erg groot :X

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:22:
beter niet gaan freeroamen.....

American Exports - Removed due to potential bug with the crate at the end of the mission attracting a wanted level when it should not do.
Chemical Extraction - Removed due to potential bug with the hacking panel for gaining access to the Vapid Speedo van.
Pickup Sticks - Removed due to potential bug with the timer not resetting correctly.
Crystal Clear Out II - Non Contact Mission - only accessible from the free roam map, see my guide Non Contact Missions in Guides & Strategies
Crystal Clear Out III - Non Contact Mission - only accessible from the free roam map, see my guide Non Contact Missions in Guides & Strategies
Docks to Stock - Still availalble in game.
Docks to Stock II - Removed due to potential bug with the grabber picking up the crate at the end of the mission exploding when no damage.
Wat? Als ze alles wat een potentiële bug kan veroorzaken verwijderen dan blijft er weinig over van GTA online. Verder al die missies minimaal 10x en sommige zelfs 100x en nog geen van die bugs tegen gekomen.
Pagina: 1 ... 130 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com