Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Ben een weekje zowel hier als in GTA:O niet actief geweest maar niets gemist zo te zien :P.

Ik vind de site een mooie tool maar heb geen zin om op verschillende plaatsen te kijken of er nog wat nieuws te beleven is. Ik kijk liever eens in de zoveel tijd in dit draadje om eens te kijken wat er allemaal aan de happening is. Tot nu toe trouwens niet het idee hierdoor veel te missen aan activiteiten.

Vind het prettig dat er wel steeds is dit topic een soort newsflash wordt gedaan mbt nieuwe activiteiten. Blijf dat dus vooral doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:30:
[...]

Bedoel je op dit forum of op de tweakscrew.net?

Op dit forum zou ik t persoonlijk een goeie zaak vinden en waarom zou dat niet mogelijk kunnen als zelfs een apart ps4-groepje de ruimte krijgt voor een apart topic?
Niet hier, dit kan best 1 topic zijn voor alle crews we hebben tenslotte ook min of meer 1 beleid en regels al heeft de ps4 crew inmiddels niet meer een kleur en emblem die nog iets met tweakers te maken heeft, zonde :)
Maar dus wel op de website, 1 van de redenen waarom ik altijd al een aparte crewsite wou is juist omdat je daar per crew een subforum kan maken ipv de onoverzichtelijke boel hier soms...
Je zou dan dus 5 subforums krijgen en 1 extra algemeen subforum, ideaal....
Maar blijkbaar vinden de andere crewleaders dat niet en dus is het maar niet gebeurd....
Ik snap best dat het voor de ps4 tak weinig uitmaakt dat je soms wat xbox of ps3 gerelateerd ziet omdat dat maar heel weinig is, maar er lijkt niet over nagedacht te worden dat het misschien andersm precies het tegenovergestelde is, en daarom kom ik al tijden niet meer op die site want er zitten ook gewoon veel te weinig mensen daar...

Buiten dat als ik naar www.tweakscrew.net ga dan werkt de site niet suspended melding terwijl links die hier geplaatst worden naar specifieke artikelen wel een werkende site geven?

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
HardHouse schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:46:
[...]
Buiten dat als ik naar www.tweakscrew.net ga dan werkt de site niet suspended melding terwijl links die hier geplaatst worden naar specifieke artikelen wel een werkende site geven?
De site werkt maar half of is heel traag. Als je die melding krijgt, even een F5 ertegenaan en dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Persoonlijk zou ik idd ook graag aparte topics zien per groep (dus xbo, ps, en pc apart). Dat houdt het allemaal veel overzichtelijker. Weet echter niet of de mods daar op zitten te wachten, maar die DM ik wel even.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Mitchell-CWD schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:02:
[...]

Dat is dus al het 'probleem'. Tweakers wordt door vele hier dagelijks bezocht en iedereen heeft een account. Die mensen willen geen andere site met een ander account. Daarnaast is de activiteit hier 10x groter en dat gaat niet zomaar veranderen.
Precies dit..
Ik blijf gewoon op t.net kijken voor updates en dergelijke..Site werkt ook niet optimaal.

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Ik heb zojuist even per DM aan PsychoClown voorgelegd wat hun ideeën zijn over een mogelijke splitsing van dit topic, in topics per device (PS, XBox en PC) . Ik hoop zelf dat dat doorgang kan vinden aangezien het dan een stuk overzichtelijker wordt. Daarnaast hoop ik dat de PC crew dan geen last heeft van al het gebitch op de andere consoles.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:00

OzzieMann

PSN: OzzieMann

MHz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:21:
Ik heb zojuist even per DM aan PsychoClown voorgelegd wat hun ideeën zijn over een mogelijke splitsing van dit topic, in topics per device (PS, XBox en PC) . Ik hoop zelf dat dat doorgang kan vinden aangezien het dan een stuk overzichtelijker wordt. Daarnaast hoop ik dat de PC crew dan geen last heeft van al het gebitch op de andere consoles.
Dan kunnen ze dat zometeen voor elk groot multiplayer spel wel gaan doen. Ach laten we dan gewoon de hele structuur van Tweakers forum op de schop nemen en aparte subfora voor elk platform. Dat gaat hoe dan ook niet werken.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het loopt nu veel te veel door elkaar ja. Zeker voor online/crew moet gewoon duidelijker zijn waar het over gaat als je afspraken wilt maken met elkaar.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 00:07
nickvanozzie schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:26:
[...]

Dan kunnen ze dat zometeen voor elk groot multiplayer spel wel gaan doen. Ach laten we dan gewoon de hele structuur van Tweakers forum op de schop nemen en aparte subfora voor elk platform. Dat gaat hoe dan ook niet werken.
Er zijn maar weinig spellen met zulke grote crews/clans en voor zo een lange tijd als GTA V. Volgens mij hebben de PC, XB1, 360, PS3 en PS4 allemaal crews van een paar honderd man. Dan is splitsen naar mijn mening het beste. Ik denk niet dat er andere spellen zijn die zulke grote aantallen tweakers hebben. Hooguit voor een korte periode na de release van zo een game.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zal mijn pinpas vast klaar leggen haha, maar ff serieus mannen, het is vermakelijk als buitenstaander maar zelf een hele poos geleden ook in een grote clan gezeten en het blijft toch jammer als er wat onenigheid is binnen een groep.

Maar jullie hebben het prima opgelost volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:21:
Hoezo zou dat nu moeten? Groot gepraat over 400+ members, maar toch is het hele PS4 drama in dit topic puur door gok 20 man max weer aangeslingerd. Als hier ECHT 400+ actieve GOTP/X/PC members zouden zitten, was dit toch zoveel groter. Het gros van de members komt hier niet eens (hell, misschien niet eens op T.net), dus laat die cijfers lekker hangen en richt je gewoon op die 10+ man die maar steeds drama zoeken.

Ik heb weinig tot niets te zoeken op die crew site, leuk om te zien, grappig initiatief, maar ik heb genoeg aan de paar topics hier op het forum. (en stukje drama vermaak is altijd leuk).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:39:
Zal mijn pinpas vast klaar leggen haha, maar ff serieus mannen, het is vermakelijk als buitenstaander maar zelf een hele poos geleden ook in een grote clan gezeten en het blijft toch jammer als er wat onenigheid is binnen een groep.

Maar jullie hebben het prima opgelost volgens mij.
Dan mag je als "buitenstaander" het Premium pakket bestellen, heeft meer mogelijkheden 8)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Ik sluit me geheel aan bij subbass , ik snap echt niet waarom hier met modder gegooid wordt naar diverse personen binnen de crew die zich vanaf dag 1 van de introductie van deze game hebben ingezet en zich nog steeds inzetten , die losers crew heeft nog steeds diverse 1e tijden van de wereld op diverse jobs , een enorme lijst met custom jobs met meer dan 200 individuele likes , de hoogste rank race overall van alle crews. Dus losers kan je ze niet echt noemen en die geschiedenis is toppie als ik naar alle feiten kijk.
Dat hier een paar rotte ( met name ps4) appels de xbox crew weg jagen, is jullie gelukt deze personen lieten zich hier al niet meer zien , en zullen waarschijnlijk zich ook niet meer laten zien. Ik was nog een van de weinige maar mij zie je hier in dit topic ook niet meer verschijnen.

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ff weer naar de serieuzere zaken des levens:

Harrie's Freedom List ;)

http://socialclub.rocksta...st/sgRFDatE5kqn7hvN0Ib4-A

Aanvang rond 20.30 en iedereen is welkom, dus ook alle GOTF-ers!!! De meesten zitten in mijn friendslist dus zal iedereen uitnodigen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde!!

De playlist:

Coastline 4x4 van X3ImpalaCustom
Get ready 4 a bumpy road van MrGorePig
Harrie's Strip Race van vuileharrie
Hit the appendix van MrGorePig
Down the Drain Extended van Nachtmuis
GP of Spa Frank's Champ van Pyrone89
Kuruma Krush van Mofskie
Ship o' Death van NiQo90
Cougarrace van Pinasnl
Go Karts Paleto Bay(2) van peeeel
Los Santos county gp van MrGorePig
A bridge too far van MrGorePig
Mirror Park van MrMistral
LS International GP van MrMistral
Slammin' Slamvan van Mofskie
Oink oink come here piggy van MrGorePig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:39:

Harrie's Freedom List ;)

Aanvang rond 20.30 en iedereen is welkom, dus ook alle GOTF-ers!!! De meesten zitten in mijn friendslist dus zal iedereen uitnodigen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde!!

De playlist:

Kuruma Krush van Mofskie
Ship o' Death van NiQo90
Cougarrace van Pinasnl
Playlist ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Denk niet dat ik het haal. Misschien val ik halverwege binnen. Have fun!

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:39:

Harrie's Freedom List ;)

De playlist:

Kuruma Krush van Mofskie
Ship o' Death van NiQo90
Cougarrace van Pinasnl
Goed initiatief!

Maar ik zit verplicht te barbeknoeien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 20:15
NoGinryuGo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:47:
[...]

Goed initiatief!

Maar ik zit verplicht te barbeknoeien :(
Man daar is het nu toch te koud voor? Je hamburgers zijn koud voor je ze op hebt. Hup zet die bbq maar binnen en ga daar verder. ;)

Ik kom constant weer in lege sessies. Ik kan me herinneren dat daar een workaround voor was?

Ow ps4 BTW. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Kinderachtige posts van de laatste pagina's maar weer opgeruimd. Voor de 2'de keer in 2 dagen: houd de offtopic slowchat beperkt maar ga vooral niet op de man spelen/trollen!

Lijkt me duidelijk dat kinderachtig opmerkingen over de GoT crews over en weer ook niets toevoegen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
AtlAntA schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:21:
[...]

Man daar is het nu toch te koud voor? Je hamburgers zijn koud voor je ze op hebt. Hup zet die bbq maar binnen en ga daar verder. ;)

Ik kom constant weer in lege sessies. Ik kan me herinneren dat daar een workaround voor was?

Ow ps4 BTW. ;)
PS4 in rest mode gehad en gta in suspend? Zo ja, ff gta opnieuw opstarten.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Kan iemand me uitleggen wat de bedoeling is van gta online ?

Alles gaat zo traag, telkens wachten, laadschermen, wachten in lobbies,
Als het dat niet is wat rond suffen in de stad en per toeval omver geschoten/gereden worden door iemand anders.

Jey fun

Maar neen, serieus, je moet dus gewoon levelen en dan kan je meer dingen doen ofzo? Waarschijnlijk enkel leuk als je met real life vrieden speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
SinergyX schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:41:
[...]

Hoezo zou dat nu moeten? Groot gepraat over 400+ members, maar toch is het hele PS4 drama in dit topic puur door gok 20 man max weer aangeslingerd. Als hier ECHT 400+ actieve GOTP/X/PC members zouden zitten, was dit toch zoveel groter. Het gros van de members komt hier niet eens (hell, misschien niet eens op T.net), dus laat die cijfers lekker hangen en richt je gewoon op die 10+ man die maar steeds drama zoeken.

Ik heb weinig tot niets te zoeken op die crew site, leuk om te zien, grappig initiatief, maar ik heb genoeg aan de paar topics hier op het forum. (en stukje drama vermaak is altijd leuk).
Het feit dat mij gescheiden fora per platform fijner lijken heeft niks te maken met het 'drama', maar puur dat ik het nu te onoverzichtelijk vind. In principe is een groot deel van de reacties in de topic niet relevant als je op een ander platform speelt dan waar de desbetreffende reactie over gaat. Een gescheiden forum lijkt mij daarom veel overzichtelijker. Daarnaast zorgt dit er misschien voor dat er meer crew members actief zijn op deze fora, aangezien dit 'zooitje' veel mensen afschrikt. Ik vind het persoonlijk dus gewoon te druk en onoverzichtelijk om alle personen van alle platforms in dit ene topic te houden. Hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn, maar dat is mijn mening ;)

edit: simpel voorbeeld is bovenstaande posts over een playlist. Ik neem aan dat dit voor de PS4 is? Maar ik heb zelf geen idee. Laat staan als de PC crew dalijk ook dit soort evenementen gaat maken en hier plaats, dan wordt het naar mijn mening nog onoverzichterlijker 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Mitchell-CWD op 17-04-2015 21:21 ]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
SideShow schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:12:
Kan iemand me uitleggen wat de bedoeling is van gta online ?

Alles gaat zo traag, telkens wachten, laadschermen, wachten in lobbies,
Als het dat niet is wat rond suffen in de stad en per toeval omver geschoten/gereden worden door iemand anders.

Jey fun

Maar neen, serieus, je moet dus gewoon levelen en dan kan je meer dingen doen ofzo? Waarschijnlijk enkel leuk als je met real life vrieden speelt?
Ik speel voornamelijk in crew only sessies (bereikbaar via single player, invite only geeft hetzelfde effect) Meestal ben ik dara gewoon in mijn eentje. Dan doe ik missies alleen, of soms met anderen. Racen gewoon met anderen. Maar is de missie of de race voorbij wordt ik netjes terug gezet in mijn eigen sessie.

public sessions zijn niets voor mij. Wild west taferelen. Ik ben meer een sophisticated criminal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Wybo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:41:
[...]

Ik speel voornamelijk in crew only sessies (bereikbaar via single player, invite only geeft hetzelfde effect) Meestal ben ik dara gewoon in mijn eentje. Dan doe ik missies alleen, of soms met anderen. Racen gewoon met anderen. Maar is de missie of de race voorbij wordt ik netjes terug gezet in mijn eigen sessie.

public sessions zijn niets voor mij. Wild west taferelen. Ik ben meer een sophisticated criminal ;)
Maar (1e keer online) hoe kan ik de crew-only mappen openen? of moet ik een invite krijgen? :F

nvm... ik moet gewoon op enter drukken, dan zie je meer opties... :+

[ Voor 5% gewijzigd door Macchill op 17-04-2015 22:18 ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
Uhh waarom ben ik er uit de crew gekickt? Ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Kju schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:54:
Er is toch een eigen website. En als er eenmaal genoeg activiteit is zal daar ook op enig moment een splitsing op het forum komen in platformsecties. Maar nu domineert PS4 puur door meer members, lijkt het zeker alleen op een Ps4 website en zou de minder drukke platformen lege secties krijgen en vrijwel zeker niet gebruikt worden.
De website is bedoeld voor alle platformen van de tweakscrew. Gebruik het dan ook.
Liever bijna lege secties waar alles met de ps3 te maken heeft dan moeten zoeken naar een ps3 topic, misschien gaat het juist met die lege secties wat drukker worden daar
GiantLeap schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:21:
Een splitsing hier is juist niet handig, hier komt de nieuwe aanwas van alle 5 de crews vandaan door dit grote topic profiteren de "kleinere" crews ook van de activiteit van de grotere dat haal je dan allemaal weg, heb hier liever het gevoel dat we uiteindelijk 1 crew zijn.....
Wybo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:27:
Het loopt nu veel te veel door elkaar ja. Zeker voor online/crew moet gewoon duidelijker zijn waar het over gaat als je afspraken wilt maken met elkaar.
Precies ik had vanmiddag wat gepost en 2 uur later moest ik 2 paginas terug met alleen maar niet relevante berichten, niet dat ze niet leuk zijn om te lezen soms maar dan liever op de website van de crew in een Algemeen subforum
Fe® schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:36:
Ik sluit me geheel aan bij subbass , ik snap echt niet waarom hier met modder gegooid wordt naar diverse personen binnen de crew die zich vanaf dag 1 van de introductie van deze game hebben ingezet en zich nog steeds inzetten , die losers crew heeft nog steeds diverse 1e tijden van de wereld op diverse jobs , een enorme lijst met custom jobs met meer dan 200 individuele likes , de hoogste rank race overall van alle crews. Dus losers kan je ze niet echt noemen en die geschiedenis is toppie als ik naar alle feiten kijk.
Dat hier een paar rotte ( met name ps4) appels de xbox crew weg jagen, is jullie gelukt deze personen lieten zich hier al niet meer zien , en zullen waarschijnlijk zich ook niet meer laten zien. Ik was nog een van de weinige maar mij zie je hier in dit topic ook niet meer verschijnen.
En ik behoor niet tot die groep? Speel nota bene al vanaf de 1ste maand en zit er sinds dag 1 in.
En dan krijg ik de modder van jou, beetje hypocriet als je het mij vraagt...
harmz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 22:40:
Uhh waarom ben ik er uit de crew gekickt? Ps3?
Zie de berichten op je PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardHouse schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 00:28:
Een splitsing hier is juist niet handig, hier komt de nieuwe aanwas van alle 5 de crews vandaan door dit grote topic profiteren de "kleinere" crews ook van de activiteit van de grotere dat haal je dan allemaal weg, heb hier liever het gevoel dat we uiteindelijk 1 crew zijn.....
De enige splitsing die hier nog nodig is, is die hele PS4 meute lekker op die andere site laten zitten. Als je dit hele topic opsplits in PS4 en <overig>, hou je al bizar weinig over, precies genoeg om de overige mensen hier te laten posten en alles makkelijk te laten terugzoeken.

Want dit was al niet de eerste keer met die drama, en of dit er nu maar een paar zijn of niet, het is nu simpelweg die hele PS4 crew die het overgrote deel van dit topic al heeft ingenomen. Of dit nu komt omdat ze zo groot zijn of niet (zie mijn eerste post daarover), betrek dan niet de andere crews dat er maar een hele splitsing of aparte website moet komen.

En als tzt de PC ook zo bizar groot is dat dit topic ondersneeuwd, zelfde verhaal, al heb ik daar nog m'n twijfels over.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 18-04-2015 01:30 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks mannen!! Was een topavond gisteren!!! Ben heel blij met de terugkeer van onze drakenjager aka drakentrekker ;)

Oja PS4!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2015 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 11:52
SinergyX schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 01:28:
[...]

De enige splitsing die hier nog nodig is, is die hele PS4 meute lekker op die andere site laten zitten. Als je dit hele topic opsplits in PS4 en <overig>, hou je al bizar weinig over, precies genoeg om de overige mensen hier te laten posten en alles makkelijk te laten terugzoeken.

Want dit was al niet de eerste keer met die drama, en of dit er nu maar een paar zijn of niet, het is nu simpelweg die hele PS4 crew die het overgrote deel van dit topic al heeft ingenomen. Of dit nu komt omdat ze zo groot zijn of niet (zie mijn eerste post daarover), betrek dan niet de andere crews dat er maar een hele splitsing of aparte website moet komen.

En als tzt de PC ook zo bizar groot is dat dit topic ondersneeuwd, zelfde verhaal, al heb ik daar nog m'n twijfels over.
Vervang PS4 is voor Marokkanen? Wilders smult ervan.

punt wat ik probeer te maken is dat de negatieve ondertoon wel wat minder mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Voor het overzicht zou het wel handiger zijn als de verschillende crews aparte topics krijgen, 5 crews in 1 topic stoppen is niet slim. Als de overige PC leden klaar zijn met de storymode en ze beginnen met het online gedeelte krijg je opeens weer zoveel man erbij. Nu valt het nog mee aangezien er maar max 20 mensen online zijn elke keer als ik kijk (waarvan 7 op ts3), maar dat gaat meer worden (hopelijk) en die mensen komen hierheen om dingen af te spreken.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
Als jullie hier wat vaker/langer zijn dan weetje all waar ze op gamen.

als je de naam ziet.

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Als je alle berichten over de splitsing en over het gezever weg denkt, dan hou je een heel overzichtelijk en rustig topic over.

Just sayin'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Laatst online: 16-09 15:09
Hierbij maak ik even bekend dat ik grotendeels overstap naar de pc crew om mijn avonturen voort te zetten en ik af en toe nog wel op de ps4 te vinden zal zijn. SC = Adeadly voor ieder die mij toe wil voegen.

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 08:48:
Thanks mannen!! Was een topavond gisteren!!! Ben heel blij met de terugkeer van onze drakenjager aka drakentrekker ;)

Oja PS4!!
Niks mis met draken!
Afbeeldingslocatie: http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2013/037/9/2/sexy_bikini_dragon_from_shrek_by_terynn123-d5u1q02.jpg

Maar het was wel rete gezellig! Alle betrokkenen bedankt! Soms is een lach het beste medicijn. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door AtlAntA op 18-04-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
Alles leuk en aardig. En het is absoluut niet de bedoeling om crewmembers te killen. Gisteravond is dat 1 keer perongelijk gebeurt. Ik had 5 sterren politie.

in de OP staat dit

"Mocht het nu voorkomen dat je merkt dat een crewlid zich niet aan bovenstaande afspraken houd, meld dit dan bij de lieutenants. Deze zullen het desbetreffende lid hierop aanspreken. Bij herhaling volgen er mogelijk sancties."

Het is geen herhaling. En ik heb geen bericht gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
Masegate schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:17:
Als je alle berichten over de splitsing en over het gezever weg denkt, dan hou je een heel overzichtelijk en rustig topic over.

Just sayin'...
JUIST en als ze hier twee weken komen weten ze wie waar speelt. en naar vier weken word het weer rustiger net als toen met de hiest

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 11:06:
[...]

Niks mis met draken!
[afbeelding]

Maar het was wel rete gezellig! Alle betrokkenen bedankt! Soms is een lach het beste medicijn. ;)
Was zeker gezellig! That was another koek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adeadly schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:17:
Hierbij maak ik even bekend dat ik grotendeels overstap naar de pc crew om mijn avonturen voort te zetten en ik af en toe nog wel op de ps4 te vinden zal zijn. SC = Adeadly voor ieder die mij toe wil voegen.
Veel plezier! Vroeger ook gegamed op de pc en grafisch zit t er echt top uit. Zo kan ik echt geen fifa spelen op de PS4. Het ziet er gewoon niet uit en op de pc kun je echt alles modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 13:40:
[...]

Veel plezier! Vroeger ook gegamed op de pc en grafisch zit t er echt top uit. Zo kan ik echt geen fifa spelen op de PS4. Het ziet er gewoon niet uit en op de pc kun je echt alles modden.
Fifa is dan juist een spel wat op de huidige consoles er hetzelfde uitziet als op de pc. Vind wel jammer qua grafische pracht en het modden dat m'n pc niet sterk genoeg ja om het maximale uit gta te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
Jorca schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:28:
Voor het overzicht zou het wel handiger zijn als de verschillende crews aparte topics krijgen, 5 crews in 1 topic stoppen is niet slim. Als de overige PC leden klaar zijn met de storymode en ze beginnen met het online gedeelte krijg je opeens weer zoveel man erbij. Nu valt het nog mee aangezien er maar max 20 mensen online zijn elke keer als ik kijk (waarvan 7 op ts3), maar dat gaat meer worden (hopelijk) en die mensen komen hierheen om dingen af te spreken.
Wat is de TS3 server? Lijkt me leuk om die af en toe te joinen. Misschien wat beter vermelden in bv het rode vlak onder de reacties zodat meer mensen joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Mitchell-CWD schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:00:
[...]

Wat is de TS3 server? Lijkt me leuk om die af en toe te joinen. Misschien wat beter vermelden in bv het rode vlak onder de reacties zodat meer mensen joinen?
+1

Net een paar missies gedaan met andere Tweakers, maar die zaten wel op TS, dus is wel handig om mee te kunnen lullen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
kipusoep schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:32:
[...]

+1

Net een paar missies gedaan met andere Tweakers, maar die zaten wel op TS, dus is wel handig om mee te kunnen lullen 8)
Wat is het IP? Heb jou in mn friends staan (MitchellFR), maar verder wil de interactie met andere tweakers nog niet echt lukken xD en in je 1tje vind ik GTA:O niet gewelig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
TS: 37.187.17.214 en pass: Tweakers met een hoofdletter.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
harmz schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 11:30:
[...]

Alles leuk en aardig. En het is absoluut niet de bedoeling om crewmembers te killen. Gisteravond is dat 1 keer perongelijk gebeurt. Ik had 5 sterren politie.

in de OP staat dit

"Mocht het nu voorkomen dat je merkt dat een crewlid zich niet aan bovenstaande afspraken houd, meld dit dan bij de lieutenants. Deze zullen het desbetreffende lid hierop aanspreken. Bij herhaling volgen er mogelijk sancties."

Het is geen herhaling. En ik heb geen bericht gehad?
Op de PC doen we juist wel eens vanuit het niets na een heist een random deathmatch gewoon in de open wereld :+ >:)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:37
Ik zit er aan te denken deze crew te joinen, maar is het een probleem als ik de crew niet op active heb staan? Mijn andere crew is namelijk met vrienden

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patricks8 schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:43:
Ik zit er aan te denken deze crew te joinen, maar is het een probleem als ik de crew niet op active heb staan? Mijn andere crew is namelijk met vrienden
PC of PS4? btw is absoluut geen probleem. Voor de PS4 geldt wel dat je PSN zichtbaar moet zijn.

Voor de PS4!!!

Ik ga komende tijd wat meer playlistjes maken met stuff van onze eigen crewmembers (max 8 player en max 16 player). Merk dat er genoeg animo is om mee te doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
PS4 :) En dat heb ik standaard al ;)

Dan zal ik even een request sturen.

PSN Skippy0810
SC patricks8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patricks8 schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:55:
PS4 :) En dat heb ik standaard al ;)

Dan zal ik even een request sturen.

PSN Skippy0810
SC patricks8
Welkom Skippy :) heb je een invite gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:58:
[...]

Welkom Skippy :) heb je een invite gestuurd.
Thanks :). Heb geaccepteerd. Wat is eigenlijk het verschil tussen een active in een inactive crew tijdens het spelen? Behalve de crewtag achter je psn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
REMINDER!

TWEAKSCREW CUSTOM RACE PLAYLIST PS4

A.s. Zondag 19 april om 20:00u zal ik een playlist hosten met races gemaakt door onze eigen Tweakers! Dus ben je benieuwd naar wat er zoal gemaakt wordt in de crew? Zin om te racen? Feedback op je eigen race? Of gewoon een gezellige avond? Join dan om 20:00u! Let op invites van MrMistral.
Joinen kan op elk moment in de playlist, maar vanaf het begin is natuurlijk het leukst :) Tot zondag! _/-\o_

Met races van:
Niqo90
Pyrone89
Haikodelange
a_manders
XC_Whisky
X73ImpalaCustom
MrMistral (Tip!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patricks8 schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:05:
[...]

Thanks :). Heb geaccepteerd. Wat is eigenlijk het verschil tussen een active in een inactive crew tijdens het spelen? Behalve de crewtag achter je psn..
Active crew worden de RP punten die je krijgt bij het spelen van races, missies, captures/heists opgeteld bij de crew tota RPl. En die kan dus stijgen/dalen op rankingslijsten die R* gebruikt.

Speel je dus races, missies met je eigen crew, maar niet met de Tweakerscrew als active krijgt Tweakers die RP niet.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
patricks8 schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:05:
[...]

Op zich geen verschil hoor. Alleen op de mini map wordt je niet als friendly aangeduid en zal de auto aim van anderen (deze crew bijvoorbeeld) je wel locken. Ook krijg je geen invites binnen als men alleen crew leden uitnodigt voor races etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt belangrijkste denk ik is dat je geen invites krijgt voor al t leuks ;) dat andere crewmembers organiseert,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
AtlAntA schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:11:
[...]

Op zich geen verschil hoor. Alleen op de mini map wordt je niet als friendly aangeduid en zal de auto aim van anderen (deze crew bijvoorbeeld) je wel locken. Ook krijg je geen invites binnen als men alleen crew leden uitnodigt voor races etcetera.
Dan moet ik toch maar tijdelijk switchen als ik niet met mijn vrienden speel.. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
patricks8 schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:34:
[...]

Dan moet ik toch maar tijdelijk switchen als ik niet met mijn vrienden speel.. Thanks :)
Ja dat is inderdaad wel zo makkelijk en ook maar een kleine moeite. Voor ons zou je mits je onze crew op actief hebt staan als een gewone random overkomen en dat is in de free roam ook veel minder leuk. Voor jou.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hoe kan ik (op de PC) eigenlijk zien of een missie/race door iemand van de crew georganiseerd wordt. (Dus die berichtjes via de telefoon.)
Over het algemeen wil ik best mee doen met mensen van de crew, maar minder behoefte aan pure random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
siriouz schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:05:
[...]

Op de PC doen we juist wel eens vanuit het niets na een heist een random deathmatch gewoon in de open wereld :+ >:)
Beetje jammer dat ik nu al 2 dagen uit de crew ben. En ik geen reactie krijg van Hardhouse. Helemaal als je geen kans op weerwoord of uberhaupt een berichtje krijgt.

Ik heb waarschijnlijk iemand perongelijk gekild. Maar ik heb geen berichtje gehad zoals in de OP staat. Aangezien HardHouse onbereikbaar is, zou iemand mij weer kunnen accepteren?

[ Voor 18% gewijzigd door harmz op 19-04-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wybo schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:54:
Hoe kan ik (op de PC) eigenlijk zien of een missie/race door iemand van de crew georganiseerd wordt. (Dus die berichtjes via de telefoon.)
Over het algemeen wil ik best mee doen met mensen van de crew, maar minder behoefte aan pure random.
Meestal staat de GOTP tag achter de naam. Maar dan moet je wel in dezelfde crew zitten. Anders toevoegen als vriend zodat je altijd met die crewspeler en andere crewspelers in missies komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
The Outlaw schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:57:
[...]

Meestal staat de GOTP tag achter de naam. Maar dan moet je wel in dezelfde crew zitten. Anders toevoegen als vriend zodat je altijd met die crewspeler en andere crewspelers in missies komt.
Dus bij eigen crew staat wel de crewaanduiding erbij, en bij andere crews niet?

Ok, dan heb ik dat blijkbaar gewoon nog nooit gezien.
Andere vraag nog. Ik doe meestal vanuit SP, crew only sessies... en ik ben nog nooit bij iemand van de crew geweest. Ben ik werkelijk de enige die die optie gebruikt, of is er wat anders aan de hand? Ben best veel online namelijk.

Ik kan natuurlijk wel crewmembers joinen en dan zijn er een stuk of 2 a 3 van GOTP en de rest alsnog van die lui die niks liever doen dan dood en verderf zaaien, terwijl ik gewoon rustig mijn gang wil gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
The Outlaw schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:57:
[...]

Helaas werkt dit niet altijd even goed. Soms staat de tag erachter en soms niet. Een echt betere manier dan wat namen onthouden van de wat vastere hosters kan ik niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Willen twee mensen met mij en een vriend de prison break heist doen nog voor het eten (~18:00)? Wij zitten in comms, maar communiceren hoeft niet per sé VOIP, we kunnen ook gewoon in chat typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
lllustrious schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:05:
Willen twee mensen met mij en een vriend de prison break heist doen nog voor het eten (~18:00)? Wij zitten in comms, maar communiceren hoeft niet per sé VOIP, we kunnen ook gewoon in chat typen.
Platform?

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:04:
[...]

Helaas werkt dit niet altijd even goed. Soms staat de tag erachter en soms niet. Een echt betere manier dan wat namen onthouden van de wat vastere hosters kan ik niet bedenken.
Klopt inderdaad. Nja, hij zou nog de tweakers van het PC platform kunnen toevoegen. Zo weet je dan zeker dat je met Tweakers leden speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

MrMistral schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:06:
[...]

Das dus niet te controleren?

In dat geval heb ik laatst een 0:58 gereden :+
Forum effe links laten liggen dus had je post nog niet gezien;
Had een 1:02 staan voor deze challenge. Alleen als je de vorige tijd verbetert blijft deze staan.
Dus me best gedaan en gelukt met die 01:01. Maar als Niqo wil dat zijn jester tijd blijft staan moet hij heel ruim onder de 1:00.
Lijkt niet te doen. Dus die 01:01 is ieder geval de te kloppen tijd. Rijdt hem in je 4 lap met beste eindtijd dan is hij zichtbaar anders ben je hem helaas kwijt het dus je snelste ronde ooit is. Screenshot maken helpt natuurlijk wel.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
MrMistral schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:06:
REMINDER!

TWEAKSCREW CUSTOM RACE PLAYLIST PS4

A.s. Zondag 19 april om 20:00u zal ik een playlist hosten met races gemaakt door onze eigen Tweakers! Dus ben je benieuwd naar wat er zoal gemaakt wordt in de crew? Zin om te racen? Feedback op je eigen race? Of gewoon een gezellige avond? Join dan om 20:00u! Let op invites van MrMistral.
Joinen kan op elk moment in de playlist, maar vanaf het begin is natuurlijk het leukst :) Tot zondag! _/-\o_

Met races van:
Niqo90
Pyrone89
Haikodelange
a_manders
XC_Whisky
X73ImpalaCustom
MrMistral (Tip!)
Invites gaan er rond 20u uit. Races verschillen van 16-30 man. Dus zorg dat je erbij zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:21:
[...]

Invites gaan er rond 20u uit. Races verschillen van 16-30 man. Dus zorg dat je erbij zit!
Zal dus max 16 zijn Mistral. Ik weet niet 100% zeker of dat afhangt van de volgdorde in je playlist. Dus eerst alle 16 man races vooraan en de 30 man races achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:24:
[...]

Zal dus max 16 zijn Mistral. Ik weet niet 100% zeker of dat afhangt van de volgdorde in je playlist. Dus eerst alle 16 man races vooraan en de 30 man races achteraan.
Zal er weer bij... >:)

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:24:
[...]

Als je de 16 player races eerst zet is er daarna direct ruimte voor 30 man.

Wie maakt er nog <30 player races :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
NiQo schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:33:
[...]

Als je de 16 player races eerst zet is er daarna direct ruimte voor 30 man.

Wie maakt er nog <30 player races :P
Geen idee :p
Zal 't ff aanpassen idd :)
_Xenad_ schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:05:
[...]

Forum effe links laten liggen dus had je post nog niet gezien;
Had een 1:02 staan voor deze challenge. Alleen als je de vorige tijd verbetert blijft deze staan.
Dus me best gedaan en gelukt met die 01:01. Maar als Niqo wil dat zijn jester tijd blijft staan moet hij heel ruim onder de 1:00.
Lijkt niet te doen. Dus die 01:01 is ieder geval de te kloppen tijd. Rijdt hem in je 4 lap met beste eindtijd dan is hij zichtbaar anders ben je hem helaas kwijt het dus je snelste ronde ooit is. Screenshot maken helpt natuurlijk wel.
Helder!

[ Voor 54% gewijzigd door MrMistral op 19-04-2015 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:04:
[...]

Geen idee :p
Zal 't ff aanpassen idd :)

[...]

Helder!
Tot straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
SinergyX schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 01:28:
[...]

Jij hebt een echt tweakscrew hart.... En lezen doe je ook niet volgens mij want ik vind een splitsing hier juist onwenselijk dus ook niet enkel de PS4 tak naar de website....
haikodelange schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:57:
Als jullie hier wat vaker/langer zijn dan weetje all waar ze op gamen.

als je de naam ziet.
Onzin er zijn er zoveel die 3 verschillende namen hanteren hier op psn en op sc dat je dat vaak helemaal niet weet, zeker niet als ze niet op hetzelfde platform spelen....
harmz schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:55:
[...]

Beetje jammer dat ik nu al 2 dagen uit de crew ben. En ik geen reactie krijg van Hardhouse. Helemaal als je geen kans op weerwoord of uberhaupt een berichtje krijgt.

Ik heb waarschijnlijk iemand perongelijk gekild. Maar ik heb geen berichtje gehad zoals in de OP staat. Aangezien HardHouse onbereikbaar is, zou iemand mij weer kunnen accepteren?
Ik heb je zelf een bericht gestuurd en daarna heb ik zelf gezien dat je gewoon doorging met het killen van een crewlid blijkbaar lieg ik volgens jou dus dan houd het op denk ik

Enne ik zit ook weleens een weekend niet achter een pc gelukkig....
AtlAntA schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:04:
[...]

Ik vermoed dat het momenteel overal net zo is als op de ps3 namelijk je ziet alleen tags als diegene die je uitnodigt ook al bij je in de sessie zit anders geen tag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Probeer Mistral te joinen maar krijg errors. Ik start ff opnieuw op..

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostiphone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:52
Im in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

fonsmeister schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:11:
Probeer Mistral te joinen maar krijg errors. Ik start ff opnieuw op..
Wil ook graag een invite voor de playlist.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
_Xenad_ schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:48:
[...]

Wil ook graag een invite voor de playlist.
komt eraan

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
HardHouse schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:59:
Ik heb je zelf een bericht gestuurd en daarna heb ik zelf gezien dat je gewoon doorging met het killen van een crewlid blijkbaar lieg ik volgens jou dus dan houd het op denk ik

Enne ik zit ook weleens een weekend niet achter een pc gelukkig....
Laat maar een screenshot zien van dat berichtje. Die heb je namelijk gewoon niet gestuurd. :( Ik vind het zeer kinderachtig van je dat je op deze manier mensen uit de crew probeert te werken. Je heb het in je bericht over een toon. Lees even terug wat je doet.

Aan de rest. Misschien is het een idee om iemand anders als crewleader te nemen. Ik ben zo te zien niet de enige die wrijving heeft met HardHouse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Het was weer spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
HardHouse schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:28:
Sorry denk je echt dat ik hier nog verder op in ga? Ik kan zo een foto van dat bericht maken maar ik heb jou helemaal niks te bewijzen en zo te horen ben ik je nu al helemaal liever kwijt dan rijk.
Tevens lijkt het mij verstandiger dat jullie dit via dm oplossen. Als het echt gewoon op een misverstand is gebaseerd dan komen jullie er vast wel uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wederom heel gezellig!
Een ieder bedankt hiervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Nice kleurtje op je Zentorno Abid :+

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[PS4] Hi,

heb ff zitten stoeien (ja had weer tijd te veel) met 't crewlogo\emblem. (inspiratie opgedaan door t pc-crew logo ;))
Persoonlijk vind ik t namelijk tijd voor wat nieuws en wat agressievers ;)

Emblem 1:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/crews/sc/7193/12094893/publish/emblems/2829fa174f0089f60ece846851c4a08cd2a016b2_512.png

Emblem 2:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/crews/sc/7193/12094893/publish/emblems/a10ad1d2d2194c6978fc20ae50f82d216df89a97_512.png

Emblem 3:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/crews/sc/7193/12094893/publish/emblems/b8496f53cd93eb57a471c43d4fb4ffa53c21fee2_512.png

Zou natuurlijk top zijn als de creatievelingen onder ons er wat mooiers van kunnen maken.
Dus laat je mening of nog betere creatie achter op:

http://tweakscrew.net/for...s4-tweakscrew-emblemlogo/

ps de andere platforms mogen/kunnen de logo's ook gewoon gebruiken als dat mogelijk is. Ik sta open voor alle suggesties :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noctonix schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:32:
[...]

Ja nog bedankt Whisky :)!! :) Dat pearlescent op mat ziet er echt gaaf uit! 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2015 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Lekker geracet gisteren!

Na een dikke screw-up van Mistral denk ik even rustig de race uit te kunnen rijden. Komt ie toch weer voorbij he 8)7

[YouTube: http://youtu.be/ItE--Byu4CM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Voor de pc-mensen: de app iFruit is geupdate voor pc-ondersteuning (android i.e.g.).

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:57:
[...]

Ja nog bedankt Whisky :)!! :) Dat pearlescent op mat ziet er echt gaaf uit! 8)
No problem :D

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Noctonix schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:32:
[...]

Thnx daarvoor haha! Meteen verliefd :D
NiQo schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:10:
Lekker geracet gisteren!

Na een dikke screw-up van Mistral denk ik even rustig de race uit te kunnen rijden. Komt ie toch weer voorbij he 8)7

[video]
Zo'n lekker trackje dat NiQo. Hebben die racecrew gasten 'm al gereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Ik kom vanavond wel eens online om wat samen te spelen (PC). Speel het sinds dit weekend en heb mijn char overgezet van de xbox 360 :D!

Is er eigenlijk nog een teamspeak server ofzo? Zie niks in de TS staan.

[ Voor 21% gewijzigd door Michielodc op 20-04-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:35
Wow wat is het vet; zal op de PC ook een stuk fijner sturen en besturen dan op de console gok ik. Erg naar uitgekeken, alleen totaal geen tijd om te spelen. Werken de heists ook leuk op de pc?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosttweakers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 05:54
PC:

Van het weekend na het uitspelen van de SP eens wat online geprobeerd.
Die voicechat functie ging al binnen een paar minuten uit, na een hoop geschreeuw.

Verder mijzelf bezig gehouden met wat races en het overvallen van winkels. Na de flightschool een hoop geld binnen geharkt en een app gekocht en een auto.

Ik wil me wel gaan focussen op heists, maar tot nog toe gaat er steeds iemand weg, of wordt ik zelf gekickt en zit ik weer naar een laadscherm te staren. Ik denk dat ik eens ga proberen om het via de tweakers crew te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosttweakers schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:44:
PC:

Van het weekend na het uitspelen van de SP eens wat online geprobeerd.
Die voicechat functie ging al binnen een paar minuten uit, na een hoop geschreeuw.

Verder mijzelf bezig gehouden met wat races en het overvallen van winkels. Na de flightschool een hoop geld binnen geharkt en een app gekocht en een auto.

Ik wil me wel gaan focussen op heists, maar tot nog toe gaat er steeds iemand weg, of wordt ik zelf gekickt en zit ik weer naar een laadscherm te staren. Ik denk dat ik eens ga proberen om het via de tweakers crew te doen.
Tip: de ingame voicechat heb ik standaard op crew & friends only staan.

Als je heist wilt spelen is t echt verstandig om je bij een crew aan te sluiten. De meeste randoms zijn echt een ramp als je er missies of heists mee wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
MrMistral schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:22:
[...]

Thnx daarvoor haha! Meteen verliefd :D

[...]

Zo'n lekker trackje dat NiQo. Hebben die racecrew gasten 'm al gereden?
Nee ik (we) reed 'm zelf pas voor de 2e keer gisteren :P

@PS4 Commisioners, Luitenants & Leader check svp http://tweakscrew.net/for...-algemeen-overleg/page/8/

[ Voor 15% gewijzigd door NiQo op 20-04-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

NiQo schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:16:
[...]

Nee ik (we) reed 'm zelf pas voor de 2e keer gisteren :P

@PS4 Commisioners, Luitenants & Leader check svp http://tweakscrew.net/for...-algemeen-overleg/page/8/
Inderdaad een erg fijne track, lekker high speed.

Goed plan wat betreft de competitie!

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
AtlAntA schreef op maandag 20 april 2015 @ 01:21:
[...]

Tevens lijkt het mij verstandiger dat jullie dit via dm oplossen. Als het echt gewoon op een misverstand is gebaseerd dan komen jullie er vast wel uit. :)
Helaas, HardHouse blijft bij zijn standpunt. En ik heb bij mijn weten nooit een een berichtje ontvangen. :(

Nogmaals, sorry als ik crew gekild heb. Ik zal in het vervolg beter opletten!

[ Voor 9% gewijzigd door harmz op 20-04-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:40:
[PS4] Hi,

heb ff zitten stoeien (ja had weer tijd te veel) met 't crewlogo\emblem. (inspiratie opgedaan door t pc-crew logo ;))
Persoonlijk vind ik t namelijk tijd voor wat nieuws en wat agressievers ;)

Emblem 1:
[afbeelding]

Emblem 2:
[afbeelding]

Emblem 3:
[afbeelding]

Zou natuurlijk top zijn als de creatievelingen onder ons er wat mooiers van kunnen maken.
Dus laat je mening of nog betere creatie achter op:

http://tweakscrew.net/for...s4-tweakscrew-emblemlogo/

ps de andere platforms mogen/kunnen de logo's ook gewoon gebruiken als dat mogelijk is. Ik sta open voor alle suggesties :)
op zich niet verkeerd, maar vind het huidige logo i.m.o. toch mooier.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Ik ben wel voorstander van één van de logo's van Harri3. Ik zie vaak crews met toffe logo's en dan vind ik ons logo toch een beetje slapjes overkomen (no offence naar de maker ervan!).

Ik vind 1 het tofst, maar 3 komt het dichtst in de buurt van het Tweakers logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmz schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:17:
[...]

Helaas, HardHouse blijft bij zijn standpunt. En ik heb bij mijn weten nooit een een berichtje ontvangen. :(

Nogmaals, sorry als ik crew gekild heb. Ik zal in het vervolg beter opletten!
Ach als je Speed eenmaal kent is best een aardige gozer, maar Katja is leuker ;)
En als je nog wil levellen is Speed the place to be :)

Gewoon je instellingen aanpassen mbt crewkillen "target priority geloof ik" en je lockt vanzelf niet meer op crewmembers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:19
Heeft er iemand zin om vanavond wat auto upgrades te unlocken op de PC (turbo, motor, transmission, etc)? Het idee is dat we met z'n tweetjes Criminal Records in supercars rijden, die race duurt ongeveer 30 seconden, een minuutje met opstarten erbij, en om de beurt winnen. Als iemand het geduld heeft om dit 'n uurtje te doen, laat maar weten, voor zover ik weet is dit de snelste en makkelijkste manier om aan die unlocks te komen.

Edit: GTA5 naam is hetzelfde als forum naam.

[ Voor 5% gewijzigd door Skizzik0 op 20-04-2015 16:43 ]

Pagina: 1 ... 136 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com