Als je met optie 1. begint dan kom je aan optie 2tm4 niet meer toePyrone89 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:25:
Ik ben vanaf 18:45 online, Hopelijk kunnen we nu eindelijk Heist 5 doen en zoniet moet even iemand anders Heist 5 hosten. Zorg aub er ook even voor dat je de filmpjes heb doorgenomen met trucs. We gaan de volgende trucs proberen in de Finale bij de Getaway (in deze volgorde, waarbij als de een te moeilijk is we de volgende pakken):
1. Armored Van en dan links de snelweg pakken (langs het gebied met de pier dus) rechtstreeks naar de pier.
2. De helikopter
3. Motoren via berm en treinrails en dan weggetje links ipv via de bergen.
4. Motoren via berm en treinrails en dan de normale route maar zonder van de berg af te springen: we gaan nemen voorzichtig de weg naar beneden voor de brug bij het 'springpunt'
Ik ben er, Graaf_Gerard is er en dus hopelijk nog 2 goede mensen. Bij voorkeur mensen die Heist 5 al kunnen hosten aangezien er dus flinke kans is dat ik niet kan hosten (zie waarom mijn eerdere rant).
Ohh en het gaat om PS3
Je wint geen tijd je verliest natuurlijk tijd maar je verliest geen geld en je hebt wel ruim voldoende tijd mits je de truck niet steeds vastrijd uiteraardSinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:24:
Win je nu echt veel tijd met die truck? Ding is zo mobiel als een baksteen, snelheid van een bejaarde en dan moet je er nog ook eens door de bergen heen.
Ik denk steeds andere methode te willen proberen, maar andere kant richt ik me dan weer liever op beter anticiperen van politie en de route, zodat je op de motor het steeds beter doet (rij nu ~75% van de tijd in 1 stuk door zonder te vallen).
Nu alleen nog uitvogelen wanneer je nu wel in de garage mag (dat lukte mij dus gisteren niet, zelfs toen er dus geen politie in de buurt was, maar je blijft 'in beeld'), dan gewoon mijn karuma eens proberen.
Echter vandaag geen hostage gedood en bij het 1e keer linksafslaan met de motor stond de armored truck er niet en later nog een keer wel hostage gedood ook geen truck bij die blokade, ze lijken wat aangepast te hebben....
We vonden uiteindelijk wel steeds een truck maar de 1e keer pas bij tinsel towers en de 2e keer pas op de snelweg dat is allemaal te laat tinsel kan net dan ben je nog niet zo veel kwijt....
Minders, ik moet tm maandag voor de 2e keer 7 dagen bonus dan nog 14 dagen te gaan voor ik weet wat de bonus is voor 28 dagenDidyoumeetmax? schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:20:
[...]
Nee, maar ik heb wel een keer gehad dat ie niet werd uitbetaald
Mits je een truck vind er lijkt iets aangepast te zijn.....Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 19:03:
[...]
Als je met optie 1. begint dan kom je aan optie 2tm4 niet meer toe
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Bonus voor 28 dagen is 500000 dollar en 50000 RP
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.
mooi moest wel de moeite waard zijn als je voor 7 dagen al een ton krijgt heb alleen niet gezien hoeveel rp daarbij zat maar 50000 is wel de moeite waard want die heists levelen wel heel slecht 
Zit net dat filmpje met die heli te kijken, slim die heli maar wrom dan langs al die gele checkpoints vliegen terwijl je met de heli vast ook rechtstreeks naar de dinghy kan lol
Zit net dat filmpje met die heli te kijken, slim die heli maar wrom dan langs al die gele checkpoints vliegen terwijl je met de heli vast ook rechtstreeks naar de dinghy kan lol
[ Voor 31% gewijzigd door HardHouse op 20-03-2015 19:22 ]
Iemand zin om nog even heists te doen nu? Playstation 4 en invite van ronr
Ga jij vanavond nog spelen?HardHouse schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 19:20:
mooi moest wel de moeite waard zijn als je voor 7 dagen al een ton krijgt heb alleen niet gezien hoeveel rp daarbij zat maar 50000 is wel de moeite waard want die heists levelen wel heel slecht
Wil graag Heist 5 doen maar niemand online die kan hosten
zet m net aan, katja komt straks ook nog waarschijnlijk..
moet nog wel even eten tussendoor zo, al teveel gespeeld vandaag
Verwijderd
Wie zoekt nog een crew member voor vanavond ps4?
Ik ben beschikbaar voeg me toe PSN Creepbehind
Ik ben beschikbaar voeg me toe PSN Creepbehind
Nog mensen aanwezig op de ps4 die heists willen doen? Mijn PSN is micmulder
15000rpHardHouse schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 19:20:
mooi moest wel de moeite waard zijn als je voor 7 dagen al een ton krijgt heb alleen niet gezien hoeveel rp daarbij zat [...]
Zie helaas nu pas je bericht.HardHouse schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:30:
zet m net aan, katja komt straks ook nog waarschijnlijk..
Morgen aan het eind van de middag dan maar, als Graaf_Gerard (Shadow_Agent op dit forum) er ook is? Kan jij ons helpen om eindelijk door Heist 5 te loodsen
Zojuist de helikopter optie uitgeprobeerd, Harrie en hij is approved

PSN: MrMistral
Was een leuke sessie.MrMistral schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 23:21:
Verwijderd
Hebben hem zojuist geprobeerd en inderdaad werkt perfektMrMistral schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 23:21:
Maar is het ook de leukste /spannendste?Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 23:59:
[...]
Hebben hem zojuist geprobeerd en inderdaad werkt perfekt
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Zeker
Nee. Dat is toch de originele manier. Dat lijkt mij ook overigens de enige manier om de elite challenge te halen. Anders haal je het niet onder de 10 minuten denk ik. In de bank zelf kan het namelijk niet sneller.
Deze middag nog mensen online die een team willen vormen op de ps4 voor wat heists? PSN is micmulder
Nou dat was gisteren geen onverdeeld succes. Het ging de laatste dagen beter qua verbinding maar nadat tot tweemaal toe (met het laatste checkpoint in zicht) iemand uit de game werd gekinkeld was ik er wel even klaar mee.
Sorry guys! Vanavond sowieso weer proberen, wellicht vanmiddag ook wel even.
Wat een drama zeg, ene avond drama om bij elkaar in een sessie te komen, andere avond random kicks.. Servers staan in India denk ik ;pSuBBaSS schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:01:
Nou dat was gisteren geen onverdeeld succes. Het ging de laatste dagen beter qua verbinding maar nadat tot tweemaal toe (met het laatste checkpoint in zicht) iemand uit de game werd gekinkeld was ik er wel even klaar mee.
Ja man! 
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dit zo bij herhaling meegemaakt te hebben. Dacht hiervoor nog altijd:"als je de deur met je heist-crew uitloopt gaat het niet meer fout", maar GTA weet toch weer te verrassen.
Wat mij betreft mogen ze wel wat achievements toevoegen, zoals: "You succesfully completed a heist without disconnects".
Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dit zo bij herhaling meegemaakt te hebben. Dacht hiervoor nog altijd:"als je de deur met je heist-crew uitloopt gaat het niet meer fout", maar GTA weet toch weer te verrassen.
Wat mij betreft mogen ze wel wat achievements toevoegen, zoals: "You succesfully completed a heist without disconnects".
Dan mag de reward voor die achievement wel rond de 50 miljoen zijn.SuBBaSS schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:13:
Ja man!
Wil hier niet (teveel) klagen maar gister knalde ik er tijdens de laatste heist ook weer twee keer uit.
Nog net af kunnen maken maargoed...
Mensen die vandaag Pacific Heist op de PS3 gaan doen?
Gisteravond gezellig de heists gespeeld met Micmulder. Thanks nog voor de hulp 
Ben nu weer online, dus als mensen nog wat zoeken..
Ik heb een request gestuurd naar de PS3 crew. PSN is TheFDK.
PS3/4/5 PSN: FDK
Ik kom nu online. Ik kan je zo wel een invite sturenRonzz schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:24:
Gisteravond gezellig de heists gespeeld met Micmulder. Thanks nog voor de hulp
iemand een plekje over om heists te gaan doen? ik ben nu online op ps4. Gamertag is vosje1991
Ik wil wel een Heist startenservival7 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:51:
iemand een plekje over om heists te gaan doen? ik ben nu online op ps4. Gamertag is vosje1991
Ik ga zo weer verder met heisten op de PS3. Iedereen die wil joinen: kom maar.
We gaan denk ik vooral de leukste doen (Heist 3: Humane Labs en Heist 5: Pacific Standard Job).
Voor Heist 5 zijn we eruit dat het beste werkt om idd een SWAT armored van te jatten en daar met zijn alleen in te gaan en deuren gesloten te houden, vervolgens via de snelweg aan de westkust direct naar de Dingy rijden. De helikopter optie werkt helaas niet meer, lijkt erop dat Rockstar dat heeft verwijderd, en ook voor de Armored Van moet je nu wat meer moeite doen, namelijk een paar straten verderop, op de brede weg tussen de villa's en de dure winkelstraten.
Overigens kun je het stukje in de steeg op weg naar de motoren een stuk makkelijk maken door rechts over de muren heen te springen en je dan naar beneden te laten zakken in 2 stappen. Daarom ontwijk je de politie in de straten.
Het duurt overigens vandaag echt extreem lang om vanaf het opstarten online te komen. Zeker 5 minuten bezig ipv 1 a 2 minuten normaal.
We gaan denk ik vooral de leukste doen (Heist 3: Humane Labs en Heist 5: Pacific Standard Job).
Voor Heist 5 zijn we eruit dat het beste werkt om idd een SWAT armored van te jatten en daar met zijn alleen in te gaan en deuren gesloten te houden, vervolgens via de snelweg aan de westkust direct naar de Dingy rijden. De helikopter optie werkt helaas niet meer, lijkt erop dat Rockstar dat heeft verwijderd, en ook voor de Armored Van moet je nu wat meer moeite doen, namelijk een paar straten verderop, op de brede weg tussen de villa's en de dure winkelstraten.
Overigens kun je het stukje in de steeg op weg naar de motoren een stuk makkelijk maken door rechts over de muren heen te springen en je dan naar beneden te laten zakken in 2 stappen. Daarom ontwijk je de politie in de straten.
Het duurt overigens vandaag echt extreem lang om vanaf het opstarten online te komen. Zeker 5 minuten bezig ipv 1 a 2 minuten normaal.
[ Voor 7% gewijzigd door Pyrone89 op 21-03-2015 17:45 ]
Manders en ik in de 'dangerzone'
Helaas nog nooit dat muziekje van Topgun gehoord, terwijl ze het daar wel over hadden
[YouTube: http://youtu.be/58QOBqAWNzE]Pyrone89 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:37:
Helaas nog nooit dat muziekje van Topgun gehoord, terwijl ze het daar wel over hadden
Zeker weten?
Tijdens die setup ben ik twee keer in zee gestort en kon ik zwemmen.

Vreemd, hij hoort te starten nadat de jets uit de lucht zijn gehaald.
Hehe, aan te raden!Ophidian schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:36:
[...]
Toch ziet het er op de next-gen veel vloeiender uit. Misschien toch maar eens naar de Xbone versie wisselen.
Haha! Ja is behoorlijk tricky!Uffeltje schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:54:
[...]
Tijdens die setup ben ik twee keer in zee gestort en kon ik zwemmen.
Zo... Vanavond erg lang gedaan over de laatste setup voor humane labs heist (EMP plaatsen). Maar waren wel toffe missies zeg. De finale haalden We vervolgens wel weer in een keer.
Leuk dat Pinas tijdens missies ook als een dolle rijdt... Waardoor ie dus telkens op de rest moet wachten.
Niet bij te houden...
Daarna nog even de boel onveilig gemaakt in zijn aangeschafte Insurgent die niet kapot te krijgen is. Al met al een lekkere sessie. Op naar de volgende heist.
Leuk dat Pinas tijdens missies ook als een dolle rijdt... Waardoor ie dus telkens op de rest moet wachten.
Daarna nog even de boel onveilig gemaakt in zijn aangeschafte Insurgent die niet kapot te krijgen is. Al met al een lekkere sessie. Op naar de volgende heist.
PSN: ButsMG
Zojuist die Heavy Combat outfit aangeschaft en heb niet echt het idee dat ik langzamer ren. Ook lijkt het me sterk dat de effecten (te zien in de 3e Heist) in Free Roam zouden werken, aangezien je dan bijna onverslaanbaar bent.
Edit: http://gtaforums.com/topi...rk-in-freeroamother-jobs/
wordt inderdaad bevestigd dat het buiten de Heists alleen cosmetisch werkt.
Edit: http://gtaforums.com/topi...rk-in-freeroamother-jobs/
wordt inderdaad bevestigd dat het buiten de Heists alleen cosmetisch werkt.
[ Voor 28% gewijzigd door Pyrone89 op 22-03-2015 00:30 ]
En hier een goede exacte uitleg om de Pacific Standard Job het beste te doen van het GTA forums.
1. Have the heist leader set the clothing selection to saved outfits and make sure that EVERYONE is wearing a heavy combat outfit.
2. As soon as you go in the bank, crowd control starts killing hostages so that the alarm is sounded.
3. When exiting the bank, crowd control goes out first and clears a path for the 2 players that are holding the money.
4. Once you're at the bikes, drive 2 blocks east and you will see a road block with a riot van instead of a police car since you sounded the alarm.
5. Have the players holding the money ride in the back while crowd control drives/shoots. Make sure that the driver holds X to duck while driving.
6. Drive 1 block south and then head west until you reach the highway.
7. Take the first dirt road to your left as soon as you exit the Fort Zancudo tunnel before crossing the river bridge.
8. Turn left when the dirt road forks under the bridge.
9. Everyone jumps safely into the dinghy with minimal money lost.
1. Have the heist leader set the clothing selection to saved outfits and make sure that EVERYONE is wearing a heavy combat outfit.
2. As soon as you go in the bank, crowd control starts killing hostages so that the alarm is sounded.
3. When exiting the bank, crowd control goes out first and clears a path for the 2 players that are holding the money.
4. Once you're at the bikes, drive 2 blocks east and you will see a road block with a riot van instead of a police car since you sounded the alarm.
5. Have the players holding the money ride in the back while crowd control drives/shoots. Make sure that the driver holds X to duck while driving.
6. Drive 1 block south and then head west until you reach the highway.
7. Take the first dirt road to your left as soon as you exit the Fort Zancudo tunnel before crossing the river bridge.
8. Turn left when the dirt road forks under the bridge.
9. Everyone jumps safely into the dinghy with minimal money lost.
Ja was tof. Juist wel leuk dat niemand m nog had gespeeld, maakt het wat spannender. Op naar de volgende.Masegate schreef op zondag 22 maart 2015 @ 00:27:
Zo... Vanavond erg lang gedaan over de laatste setup voor humane labs heist (EMP plaatsen). Maar waren wel toffe missies zeg. De finale haalden We vervolgens wel weer in een keer.
Leuk dat Pinas tijdens missies ook als een dolle rijdt... Waardoor ie dus telkens op de rest moet wachten.Niet bij te houden...
Nadat we erachter kwamen dat ook op de x360 de helicopter niet meer spawnt in de laatste heist, hem toch met 1.050.000 weten af te maken op de brommers (waarbij ik zelfs iemand achterop had, aangezien hij de route nog niet kende).
Misschien de volgende keer de riot van maar eens proberen, dat klinkt ook wel relaxed
Misschien de volgende keer de riot van maar eens proberen, dat klinkt ook wel relaxed
Nvm
[ Voor 98% gewijzigd door AtlAntA op 22-03-2015 12:40 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik wil er wel één hostenSL65 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:08:
Nog mensen die vandaag nog een heist hosten op de PS3?
FF wat anders: zijn die awards (goud/plat/zilver en brons) altijd hetzelfde voor een bepaalde rol? Dus dat piloot altijd brons krijgt en de gevangene altijd goud (ik noem maar wat?) In hoeverre is dit gescript en in hoeverre is dit dynamisch?
Do { Ping } while ( LOL )
Het is 100% dynamisch maar in bepaalde rollen wel veel gemakkelijker platinum te halen.
Nadeel van die awards vind ik dat veel spelers gigantisch aan het rushen zijn in heists om maar zoveel mogelijk objectives zelf te doen, ze hadden het beter kunnen koppelen aan hoe goed ieder zijn eigen rol vervuld.
Nadeel van die awards vind ik dat veel spelers gigantisch aan het rushen zijn in heists om maar zoveel mogelijk objectives zelf te doen, ze hadden het beter kunnen koppelen aan hoe goed ieder zijn eigen rol vervuld.
[ Voor 58% gewijzigd door kassemans op 22-03-2015 13:35 ]
Iemand zin om Heists te doen op PS4? Ik en A_manders zijn er nu
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik kom er zo ook aan.Shadow_Agent schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:26:
[...]
Ik wil er wel één hostenHeb de twee trophies nog nodig dus deelnemers zijn verzekerd van 25% cash
![]()
FF wat anders: zijn die awards (goud/plat/zilver en brons) altijd hetzelfde voor een bepaalde rol? Dus dat piloot altijd brons krijgt en de gevangene altijd goud (ik noem maar wat?) In hoeverre is dit gescript en in hoeverre is dit dynamisch?
Kecin ik kan joinen op ps4 als je me nodig hebt.
Iemand zin om vanavond The Humane Raid vanaf begin te doen met mij? Ik zal denk ik rond 19:00 hosten
Vette sessie gehad met de bankheist met o.a. Manders, Assasin & Impala. Ik mocht zelfs 40% van de take hebben, thanks daarvoor. Het oppikken met de heli werkt erg goed in de laatste missie. Heel vet.
Vanmiddag met randoms proberen te spelen. Crew sessie was vol.
Damn wat een gedoe. Meer wachten dan spelen.
Sessies vol, spelers die leaven, deaths etc...
[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 22-03-2015 17:52 ]
Lastig om aan spelers te komen, ervaren meer mensen dit? Moeten zelfs randoms inviten om maar te kunnen spelen. Is er een manier om met alleen gotp clan leden te spelen?Adeadly schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:18:
Iemand zin om vanavond The Humane Raid vanaf begin te doen met mij? Ik zal denk ik rond 19:00 hosten
Nu lekker humane raid setups knallen met adeadly92 en phekke en 1 random
Verwijderd
nope nooit problemen.mr.DJ95 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:12:
[...]
Lastig om aan spelers te komen, ervaren meer mensen dit? Moeten zelfs randoms inviten om maar te kunnen spelen. Is er een manier om met alleen gotp clan leden te spelen?
Als ik invite naar GOTP members gooi dan lukt het mij om misschien maar 10 man te inviten.
Je kan altijd een oproep plaatsen op de crewwebsite. Het is lastig voor mensen om in te schatten of een invite voor hen bedoeld is, of dat je al bezig bent met een heist. Laat daar een bericht achter dat je mensen zoekt, weet zeker dat het lukt om dan wel je groepje rond te krijgen.mr.DJ95 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:12:
[...]
Lastig om aan spelers te komen, ervaren meer mensen dit? Moeten zelfs randoms inviten om maar te kunnen spelen. Is er een manier om met alleen gotp clan leden te spelen?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Was weer een topavond op de PS3. We zijn alle Heists in volgorde aan het doorlopen, omdat we dat de eerste keer niet hebben gedaan. Met 'we' bedoel ik mezelf (host) en Graaf_Gerard, hier bekend als Shadow_Agent) met daarnaast 2 andere die wel wisselen (helaas dus niet de loyaliteitschallenge).
We zijn inmiddels aanbeland bij Heist 4 en gaan die morgenavond spelen (en hopelijk meteen ook Heist 5) om de all in order challenge te voltooien.
Overigens weer hilarische momenten met het 'uit de muur trekken' van Graaf_Gerard als een Febo kroket tijdens de 'stille' set-up van Humane Labs waarbij we uiteindelijk maar net de time-limit haalden om die reden. Uiteindelijk met 2 man uit de muur geduwd en vervolgens overreden met een Insurgent om hem weer controle te geven over zijn mannetje
Het gebruik van de Heavy Combat suite door middel van Player Saved Outfits (moet de host aanzetten) werkt echt ideaal. Ineens lijkt die 10 miljoen challenge een stuk makkelijker. Ik raad dan ook iedereen aan om asap een Heavy Combat suite + Bulletproof helmet op te slaan als Saved Outfit, en hosts om altijd wanneer mogelijk de Outfit in te stellen op Player Saved Outfits.
Je bent gewoon niet kapot te krijgen ermee. Met een beetje geluk werkt het ook in gewone missies en niet alleen Heists. Dat heb ik nog niet kunnen testen. Als het wel werkt zijn een hoop missies ineens een stuk gemakkelijker.
Ook het gebruik van de Karuma als pantserwagen van waaruit jij wel kan schieten maar jij niet beschoten kan worden door NPC's is ideaal. Dus de 2e tip aan iedereen is om een Armored Karuma te kopen deze volledig te tunen en deze consequent te gebruiken bij missies en heists. Je kan met dat ding bijvoorbeeld gewoon onbeschadigd rondrijden op de legerbasis met 5 sterren
.
In missies kun je namelijk geen Pegasus voertuigen gebruiken (Insurgent, tank etc.) maar een Karuma wel aangezien dat gewoon een Personal Vehicle is.
Tot morgenavond!
We zijn inmiddels aanbeland bij Heist 4 en gaan die morgenavond spelen (en hopelijk meteen ook Heist 5) om de all in order challenge te voltooien.
Overigens weer hilarische momenten met het 'uit de muur trekken' van Graaf_Gerard als een Febo kroket tijdens de 'stille' set-up van Humane Labs waarbij we uiteindelijk maar net de time-limit haalden om die reden. Uiteindelijk met 2 man uit de muur geduwd en vervolgens overreden met een Insurgent om hem weer controle te geven over zijn mannetje
Het gebruik van de Heavy Combat suite door middel van Player Saved Outfits (moet de host aanzetten) werkt echt ideaal. Ineens lijkt die 10 miljoen challenge een stuk makkelijker. Ik raad dan ook iedereen aan om asap een Heavy Combat suite + Bulletproof helmet op te slaan als Saved Outfit, en hosts om altijd wanneer mogelijk de Outfit in te stellen op Player Saved Outfits.
Je bent gewoon niet kapot te krijgen ermee. Met een beetje geluk werkt het ook in gewone missies en niet alleen Heists. Dat heb ik nog niet kunnen testen. Als het wel werkt zijn een hoop missies ineens een stuk gemakkelijker.
Ook het gebruik van de Karuma als pantserwagen van waaruit jij wel kan schieten maar jij niet beschoten kan worden door NPC's is ideaal. Dus de 2e tip aan iedereen is om een Armored Karuma te kopen deze volledig te tunen en deze consequent te gebruiken bij missies en heists. Je kan met dat ding bijvoorbeeld gewoon onbeschadigd rondrijden op de legerbasis met 5 sterren
In missies kun je namelijk geen Pegasus voertuigen gebruiken (Insurgent, tank etc.) maar een Karuma wel aangezien dat gewoon een Personal Vehicle is.
Tot morgenavond!
[ Voor 41% gewijzigd door Pyrone89 op 22-03-2015 22:49 ]
de Insurgent, is wel een personal vehicle alleen die met die gun er op niet.Pyrone89 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:42:
Tot morgenavond!
die andere wel
psn ps4 psvita = haikodelange
Verwijderd
Klopt is een must als je voor de criminal mastermind challenge wilt gaan.[b]Pyrone89 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:42:[/b
Sinds wanneer kun je tijdens missies geen Pegasus meer bellen? Toevallig vorige week nog die insurgent pickup via Pegajezus besteld bij die Crime Scene-missie. Je bedoelt wellicht de heist setups?In missies kun je namelijk geen Pegasus voertuigen gebruiken (Insurgent, tank etc.) maar een Karuma wel aangezien dat gewoon een Personal Vehicle is.
Vanavond om ongeveer 20.30 uur zal X73ImpalaCustom heist 5 hosten. We hebben nog 2 man nodig
PSN: Kjujay
Ik doe mee.Kju schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:05:
Vanavond om ongeveer 20.30 uur zal X73ImpalaCustom heist 5 hosten. We hebben nog 2 man nodig
https://untappd.com/user/OzzBier
Verwijderd
mag ik ook meedoen?Kju schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:05:
Ik heb nog geen heists gespeeld en wil graag bij de eerste beginnen, geen probleem om ze te hosten (ik neem dat ik dat kan), zijn er mensen die mee willen doen of waar ik mee mee kan spelen?
PS3, ik kan vanavond vanaf 19:00
PS3, ik kan vanavond vanaf 19:00
PSN ID: Svennie-NL
Het kan zijn dat er nieuwe vriendschapvezoeken binnen komen van Struukie..... dat ben ik dan.
Ik heb mijn account gelinkt aan een nieuwe PSN account.....
Ik heb mijn account gelinkt aan een nieuwe PSN account.....
kon je opnieuw de character transfer doen?
Nou dat was niet nodig..... ik heb mijn SC account ' gewoon' gelinkt aan een ander PSN account.Kju schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:02:
kon je opnieuw de character transfer doen?
Als het goed is zien mensen nu geen ManiacScum

Joh, en dan is gewoon je huidige PS4 voortgang gebleven?
Nee mijn PS4 voortgang ben ik kwijt maar van het weekend maar ik was gewoon level 100+ in GTA + miljarden aan GTA $ en dat is toch het enige dat ik speel.... PSN trophy's e.d. zal ik kwijt zijn.Kju schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:04:
Joh, en dan is gewoon je huidige PS4 voortgang gebleven?
Waarom ik dan toch weer terug ben gegaan naar het oude account, weet ik zelf ook niet
[ Voor 14% gewijzigd door ManiacScum op 23-03-2015 11:07 ]
Spelers die telkens te vroeg uit de helikopter springen, van daken springen en daardoor doodgaan en de missie laten failen, met random mensen is een Heist echt DRAMA!Hoyden schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:52:
Vanmiddag met randoms proberen te spelen. Crew sessie was vol.

Gisteren samen met wa Tweakers de Humane Labs: Valkyrie helicopter opgehaald door met de Kuruma Armored gewoon de baai in te rijden en op te stijgen, briljant
. Bijna niemand hoeven dood knallen whaha.
Zijn er nog mensen die vanavond (op PS4) de Humane Labs heist willen doen? Is de enige die ik nog moet
PSN: proditaki specs
Kan ook met de Zentorno. Gewoon doorrijden naar achter en dan precies voor de rand van de kade stoppen. Niemand kan je raken door de achterzijde van de Zentorno. Dit is eigenlijk ook de reden dat ik geen Kuruma wil omdat de Zentorno handiger is. Geef mij maar een insurgent, die zijn teminste leuk voor free roam. Ik ga nu maar sparen voor een Valkyre en SavageKecin schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:34:
Gisteren samen met wa Tweakers de Humane Labs: Valkyrie helicopter opgehaald door met de Kuruma Armored gewoon de baai in te rijden en op te stijgen, briljant. Bijna niemand hoeven dood knallen whaha.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Kuruma kun je met 4 man in en je bent van alle kanten beschermd, ook van voor- en zijkant.Sir_Hendro schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:09:
[...]
Kan ook met de Zentorno. Gewoon doorrijden naar achter en dan precies voor de rand van de kade stoppen. Niemand kan je raken door de achterzijde van de Zentorno. Dit is eigenlijk ook de reden dat ik geen Kuruma wil omdat de Zentorno handiger is.
Paar shotgun schoten door de vooruit van een Zentorno en je bent er geweest
PSN: fonsmeister
Ik wil wel meedoen op voorbehoud van tijd en beschikbaarheid (naar alle waarschijnlijkheid heb ik beide genoeg)proditaki schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:47:
Zijn er nog mensen die vanavond (op PS4) de Humane Labs heist willen doen? Is de enige die ik nog moet
Daarom zeg ik ook, als je een beetje strategisch rijdt kun je prima mee met een Zentorno. Dat betekend altijd achterkant naar je vijanden richten. Voordeel tevens is dat je meer bereik hebt om te schieten. Ik merk dat bij de Kuruma er maar een beperkt bereik is waar je heen kunt schieten omdat de raampjes zo dichtgetimmerd zijn.fonsmeister schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:27:
[...]
Kuruma kun je met 4 man in en je bent van alle kanten beschermd, ook van voor- en zijkant.
Paar shotgun schoten door de vooruit van een Zentorno en je bent er geweest
Klopt ook wel, maar als je wordt omringd door vijanden is dat lastig, je hebt maar 1 achterkantSir_Hendro schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:32:
[...]
Daarom zeg ik ook, als je een beetje strategisch rijdt kun je prima mee met een Zentorno. Dat betekend altijd achterkant naar je vijanden richten. Voordeel tevens is dat je meer bereik hebt om te schieten. Ik merk dat bij de Kuruma er maar een beperkt bereik is waar je heen kunt schieten omdat de raampjes zo dichtgetimmerd zijn.
Ook in freeroam wordt je weleens ingesloten waarbij er 1 van voor en 1 via de zijkant komt.
Maar heb zelf afgelopen weekend ook meer de Zentorno dan de Kuruma gebruikt in Freeroam, met name omdat je vanuit de Kuruma geen bommen kan gooien.
PSN: fonsmeister
Gisteren lag ik ook flink onder vuur. Het begon met een speler die mij zo maar dode zonder reden waardoor ik hem constant ging slopen als wraak. Kort daarna kwamen drie vrienden van hem erbij en was ik steeds omsingeld. Zo reden er twee van hun in een Kuruma en eentje in een heli. Iedere keer als je de 1 aan het slachten was kwam er van de andere kant alweer een vriendje mij neerschieten. Was echt lastig.
Uiteindelijk maar mijn Hydra gehaald en hun alle hoeken van Los Santos laten zien. Dat ging perfect!
Uiteindelijk maar mijn Hydra gehaald en hun alle hoeken van Los Santos laten zien. Dat ging perfect!
Ok ik wilde rond 20.00 beginnen.Christian schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:27:
[...]
Ik wil wel meedoen op voorbehoud van tijd en beschikbaarheid (naar alle waarschijnlijkheid heb ik beide genoeg)
Mijn psn staat hierbij
Sinds wanneer kan je pegasus niet bellen tijdens missies??Pyrone89 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:42:
Bij sommige missies wel, maar meestal kan het niet.HardHouse schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:45:
[...]
Sinds wanneer kan je pegasus niet bellen tijdens missies??
Je kan bij alle missies Pegasus gebruiken behalve versus jobs. Daarnaast kan het ook niet bij de overige speelmodes (TDM, LTS, Race, Heist ect...).
Tijdens alle reguliere missies kan je Pegasus gewoon bellen. Alleen tijdens Heists (setups+finales) kan je Pegasus niet bellen.
Wat mij trouwens erg irriteert is belachelijke aim van npc's. Als jij op een hele grote afstand bent van een groepje npc's en je begint ze te snipen dat zij ook met hun pistolen en uzi's een aim hebben van een sniper. Ik ben al regelmatig neergemaaid door een npc op een wijze die normaal nooit mogelijk zou moeten zijn. Ze mogen de parameter voor 'hit chance' op grote afstand echt wel wat lager zetten. Te vaak heb ik van die "wtf how?!!" momenten 
Trouwens, dit heb ik al vaker meegemaakt:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gHmGkNgVxXU]
Dat krijg je heel vaak als je de npc jet niet kapot maakt als je een jet steelt van Zancudo.
Tevens heeft de npc jet turboflaps want als je weg vliegt en de afstand wordt giganstisch tussen jou en de npc dan gaan zijn turboflaps actief. Je ziet hem dan eens 2x zo snel vliegen als normaal mogelijk is met een jet. Vieze cheater
Mogelijk is dit een nieuwe veilige methode om de final heist te voltooien. Gewoon met een motor onder de map naar de boot rijden (zie 1:15)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7nlaCRtWyJ0]
Trouwens, dit heb ik al vaker meegemaakt:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gHmGkNgVxXU]
Dat krijg je heel vaak als je de npc jet niet kapot maakt als je een jet steelt van Zancudo.
Tevens heeft de npc jet turboflaps want als je weg vliegt en de afstand wordt giganstisch tussen jou en de npc dan gaan zijn turboflaps actief. Je ziet hem dan eens 2x zo snel vliegen als normaal mogelijk is met een jet. Vieze cheater
Mogelijk is dit een nieuwe veilige methode om de final heist te voltooien. Gewoon met een motor onder de map naar de boot rijden (zie 1:15)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7nlaCRtWyJ0]
[ Voor 42% gewijzigd door Sir_Hendro op 23-03-2015 14:33 ]
Wat ik de laatste tijd mis bij ingame invites zijn de clan tags. Waardoor het lastig is om te zien of die person van de Tweakers clan is.
Weet iemand of deze specifiek verwijderd zijn door Rockstar of dat dit nog een bug is?
Weet iemand of deze specifiek verwijderd zijn door Rockstar of dat dit nog een bug is?
Prima, moet te doen zijn. Mijn PSN naam is Struukie (als het allemaal werkt, anders is het ManiacScum)proditaki schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:28:
[...]
Ok ik wilde rond 20.00 beginnen.
Mijn psn staat hierbij
Ik heb er zelf geen last van maar dat verklaart wel een hoop waarom ik gisteren werd ge-team-killed een aantal keermicmulder schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:27:
Wat ik de laatste tijd mis bij ingame invites zijn de clan tags. Waardoor het lastig is om te zien of die person van de Tweakers clan is.
Komt ongetwijfeld wel goedChristian schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:38:
[...]
Prima, moet te doen zijn. Mijn PSN naam is Struukie (als het allemaal werkt, anders is het ManiacScum)
Kon altijd gewoon bij alle contact missies en ik denk nog steeds maar zal het eens proberen, sinds de update geen missie gespeeldproditaki schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:46:
[...]
Bij sommige missies wel, maar meestal kan het niet.
Lester kan je niet altijd bellen tijdens contact missies namelijk niet bij missies die van lester komen bij alle andere wel.....
Vanavond ben ik (Breznikov) met m'n huisgenoot (TheWayJay) waarschijnlijk ook weer online. We moeten de laatste heist (Pacific Standard geloof ik?) nog doen inclusief alle setups. Iemand op PS3 die mee wilt doen? Helaas geen headsets, maar de vorige keer ging dat met Katja19633 (of een nummer in die richting
) en nog iemand van GOTP best aardig. Onderlinge communicatie bij ons twee is dus super
Denk de verwarring van setups/heists en (contact) missies, die eerste kan je inderdaad niets bellen en bij die (contact) missies nog wel.HardHouse schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:05:
Kon altijd gewoon bij alle contact missies en ik denk nog steeds maar zal het eens proberen, sinds de update geen missie gespeeld
Lester kan je niet altijd bellen tijdens contact missies namelijk niet bij missies die van lester komen bij alle andere wel.....
Dat is bij diverse setups inmiddels bagger irritant, 90% van die setupmissies spelen zich af in het noorden waar natuurlijk geen heist-huis te vinden is, dus je begint de setup met eerst 2 tot 5 mile te moeten rijden.. (nee, skip kost je 4k en enkel als iedereen deze al gedaan heeft
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 23-03-2015 17:20 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
We gaan vanavond weer verder op de PS3 vanaf 19:00.
Heist 4 en Heist 5 (als we dat redden) staan op het programma.
Heist 4 en Heist 5 (als we dat redden) staan op het programma.
Katja en ik zijn vanavond ook wel ergens online, moet zelf de finale van 5 nog afmaken met het groepje waarmee we gister de setups hebben gedaan maar kunnen eventueel wel mee doen met jullie als die er niet zijn....Brasher schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:11:
Vanavond ben ik (Breznikov) met m'n huisgenoot (TheWayJay) waarschijnlijk ook weer online. We moeten de laatste heist (Pacific Standard geloof ik?) nog doen inclusief alle setups. Iemand op PS3 die mee wilt doen? Helaas geen headsets, maar de vorige keer ging dat met Katja19633 (of een nummer in die richting) en nog iemand van GOTP best aardig. Onderlinge communicatie bij ons twee is dus super
Huisgenoten? ik dacht meer tweelingbroers, of waren jullie dat niet met die nagenoeg indentieke characters?
Ik denk het ook, bij de heists en setups kan je inderdaad niemand bellen, waren anders ook wel heel makkelijk gewordenSinergyX schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:19:
[...]
Denk de verwarring van setups/heists en (contact) missies, die eerste kan je inderdaad niets bellen en bij die (contact) missies nog wel.
Dat is bij diverse setups inmiddels bagger irritant, 90% van die setupmissies spelen zich af in het noorden waar natuurlijk geen heist-huis te vinden is, dus je begint de setup met eerst 2 tot 5 mile te moeten rijden.. (nee, skip kost je 4k en enkel als iedereen deze al gedaan heeft).
Van die stukken in de auto moet je impromptu races maken dan is het al een stuk minder vervelend
Zat rubensaurus bij je in de serverChristian schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:39:
[...]
Ik heb er zelf geen last van maar dat verklaart wel een hoop waarom ik gisteren werd ge-team-killed een aantal keer
Nee want dat doe ik niet meer lullo
Heist staat klaar (Hopu_5 en ikzelf), nog 2 plek vrij. PS3
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com