Geen idee, maar betaalt wel lekker als je een aantal tegelijk haalt..

[ Voor 31% gewijzigd door Kju op 18-03-2015 14:25 ]

PSN: Kjujay

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01 22:54
Kju schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:24:

[video]
Oeh la la! Binnenkort maar eens een paar crewmembers bij elkaar scharrelen om dat te doen :)

PSN: MrMistral

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:13:
[...]

Hoe moet je dat Fleeca job doen? Eis is hard mode, dezelfde 4 man, maar die eerste is 2 man. Of je moet dan 2 / 2 doen, anders heb je dus dat er 2 niet binnen de eis vallen?
Fleeca job moeten beide teams doen.
Kju schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:24:

[video]
Die eerste 2 zijn ook basis van die laatste, mocht je gaan voor criminal en je gaat toch fout in de laatste missie, heb je alsnog 2 miljoen als troostprijs :P

Ik heb veel heists nu al gedaan, maar het is nog heel erg random hoe snel of juist hoe traag we er doorheen gaan. Gisteren met 2 man van OBBE en dat was bijna 1x hele prison break doorhuppelen, andere keer ben je weer 8 bezig.

Blijft die progress btw wel 'over de dag' bewaard, dat je dus die 5 achter elkaar kan doen maar over verschillende dagen? (zolang je natuurlijk tussendoor geen setups of heists doet).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Ik heb het idee dat je ook niet in één ruk die heists achter elkaar hoeft te doen. In het artikel waar ik de video vond staat dat ze er minder dan een week over hebben gedaan..

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:16
MrMistral schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:41:
[...]

Oeh la la! Binnenkort maar eens een paar crewmembers bij elkaar scharrelen om dat te doen :)
Ik weet niet of je er direct aan wilt beginnen, maar ik was het ook nog van plan. Eerst nog wat tentamens maken en dan kan ik me daar echt op gaan focussen.

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat een team dat ervoor gaat de moeilijkste setups en Heists alvast speelt zodat er een zeer goede samenwerking ontstaat en iedereen precies weet wat er moet gebeuren.

Zoals Kju aangaf is het altijd lekker om die 2 miljoen te hebben als het toch niet helemaal lekker gaat. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Uffeltje op 18-03-2015 15:17 ]

YouTube

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
Kan je trouwens alles gewoon op hard doen?
Zodra er iemand dood gaat begin je de job opnieuw en zodra je hem haalt heb je hem dan gehaald zonder dood te gaan?
Ereaser schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:19:
Kan je trouwens alles gewoon op hard doen?
Zodra er iemand dood gaat begin je de job opnieuw en zodra je hem haalt heb je hem dan gehaald zonder dood te gaan?
De challenge van zoveel miljoen. Alles halen zonder dood te gaan is dus simpelweg niet dood gaan. Herstart setup/heist door dood gaan is dus niet halen van de challenge.

Maar stel zoals de laatste heist met de motoren, als er een motor stuk gaat en je gaat achterop dan slaag je alsnog. Dat soort voertuigen mogen wel stuk. Het blijkt zelfs dat als je de heli uit de andere heist stuk hebt gekregen, maar jij was op tijd met parachute en je land netjes. Dan faalt de setup/heist vanwege de heli, maar je kan de challenge nog wel halen. Dit las ik op een ander forum waarbij iemand ook de challenge heeft behaald.

http://gtaforums.com/topi...hallenge-we-completed-it/

[ Voor 4% gewijzigd door Pannekoek81 op 18-03-2015 15:46 ]

Kju schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:02:
Ik heb het idee dat je ook niet in één ruk die heists achter elkaar hoeft te doen. In het artikel waar ik de video vond staat dat ze er minder dan een week over hebben gedaan..
Zolang het maar in volgorde gebeurd en dezelfde mensen de heist doen is het geen probleem.

Nederlandse PS5 clan / 30+

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-02 14:57

OzzieMann

PSN: OzzieMann

The Outlaw schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:51:
[...]

Zolang het maar in volgorde gebeurd en dezelfde mensen de heist doen is het geen probleem.
Ohw dus gewoon de Order+Loyalty Challenge in 1 maar dan niet doodgaan. Eitje! :+

https://untappd.com/user/OzzBier

Ja precies, ik dacht eerst dat we een hele zondag in één keer uit moesten trekken hiervoor (geen idee waarom want R* zegt dat nergens) maar dit moet zo wel te doen zijn.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:28
Ik heb me ook aangemeld voor de Xbox one crew en ben vanavond online eventueel voor wat Heists. Ben level 50 inmiddels :)

• MrMistral
Uffeltje schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:14:
[...]

Ik weet niet of je er direct aan wilt beginnen, maar ik was het ook nog van plan. Eerst nog wat tentamens maken en dan kan ik me daar echt op gaan focussen.

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat een team dat ervoor gaat de moeilijkste setups en Heists alvast speelt zodat er een zeer goede samenwerking ontstaat en iedereen precies weet wat er moet gebeuren.

Zoals Kju aangaf is het altijd lekker om die 2 miljoen te hebben als het toch niet helemaal lekker gaat. :P
Same here. Vanaf de 25e knallen dan? Tegen die tijd heb ik ze ook wel een aantal keer gedaan allemaal. En inderdaad, naar ik meen hoeft het ook niet allemaal achter elkaar.
Dus de eerste twee leden van het dreamteam zijn bekend. Wie volgt? 8)

Wat ik me wel afvraag: stel er gaat iemand dood. Dan reset je de challenge door weer de Fleeca job te doen ofzo?

MrMistral schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:39:
Wat ik me wel afvraag: stel er gaat iemand dood. Dan reset je de challenge door weer de Fleeca job te doen ofzo?
Ja, moment dat je 'progress' (onder awards) balkje loopt en je begint Fleeca, krijg je ook de melding dat je progres voor (dacht ik) loyalty gereset wordt en je begint dan weer opnieuw.

Lullig is het wanneer het heist 4 is :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:09
SinergyX schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:57:
[...]

Ja, moment dat je 'progress' (onder awards) balkje loopt en je begint Fleeca, krijg je ook de melding dat je progres voor (dacht ik) loyalty gereset wordt en je begint dan weer opnieuw.

Lullig is het wanneer het heist 4 is :P
of nummer 5.. doordat iemand z'n parachute bij de laatse jump te laat open doet :+

Freedom for everyone..

Noctonix schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:04:
of nummer 5.. doordat iemand z'n parachute bij de laatse jump te laat open doet :+
Of de boot wil omdraaien, maar hem vervolgens op de oever parkeert en er niet meer vanaf kan krijgen...
*real story*

Verwijderd

Noctonix schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:04:
[...]

je moet niet jumpen!!!!!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-02 12:45

REMINDER: Stemmen op crew-auto PS4

Vandaag is de laatste dag dat je kan stemmen op jouw voorkeur voor crew-auto! Alle stemmen die ik voor vanavond 23:59 uur binnen heb, tellen mee. :)

Je kan kiezen tussen deze voertuigen:
  • Akuma
  • Dominator
  • Sabre Turbo
  • Romero Hearse
  • Exemplar
  • Sandking
  • Elegy
  • Tailgater
  • Jester
Laat je stem horen: Stuur mij eenmalig via Tweakers PM waar jouw voorkeur naar uitgaat!

• MrMistral
SinergyX schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:05:
[...]

Of de boot wil omdraaien, maar hem vervolgens op de oever parkeert en er niet meer vanaf kan krijgen...
*real story*
Haha! Gelukkig ga je dan niet dood en loopt de challenge nog ;) Lullig is het zeker :P

Verwijderd

Edzeau schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:41:

Vandaag is de laatste dag dat je kan stemmen op jouw voorkeur voor crew-auto! Alle stemmen die ik voor vanavond 23:59 uur binnen heb, tellen mee. :)

• Akuma
  • Dominator
  • Sabre Turbo
  • Romero Hearse
  • Exemplar
  • Sandking
  • Elegy
  • Tailgater
  • Jester
Laat je stem horen: Stuur mij eenmalig via Tweakers PM waar jouw voorkeur naar uitgaat!
Waarom niet de insurgent of de kuruma? Vind toch echt dat er een nieuwe stemronde moet komen!

• OzzieMann

OzzieMann

Oeh Insurgent in carbon zwart met crew vies groen. Sexxxxxxyyyy!

nickvanozzie schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 18:17:
Oeh Insurgent in carbon zwart met crew vies groen. Sexxxxxxyyyy!
Andersom is hij 10x leuker, valt aardig op :P

• OzzieMann

OzzieMann

Lol maar das zo... Ehm.... Groen!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-02 10:22
SinergyX schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:05:
[...]

*real story*
Dat lukte mij al zonder dat ik moest keren.. Komt door mijn vaarangst denk ik. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• MrMistral
Shit. Verkeerde Assassin gejoined :(
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/55qqgg.jpg

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01-2025

Geteisem

Bonnetje

Edzeau schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:41:

• Akuma
  • Dominator
  • Sabre Turbo
  • Romero Hearse
  • Exemplar
  • Sandking
  • Elegy
  • Tailgater
  • Jester
Sinds wanneer is de Akuma een auto? :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:21
Spot vanavond voor heists?

• MrMistral
Ah! Van jou heb ik dus een friendrequest. Heb er best een aaantal gehad vanwege de heists. Dus zet er ff bij dat je van de tweakscrew bent. Dan weet ik of ik 'm moet accepteren of niet :)

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Mocht er iemand op de PS4 nu Humane Raid willen spelen, dan ben je welkom, we starten binnen 15 min.

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:21
SC4RF4C3 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:14:
Mocht er iemand op de PS4 nu Humane Raid willen spelen, dan ben je welkom, we starten binnen 15 min.
Ik doe mee, add me maar (psn: Vighu) :) ik kan jou niet vinden

[ Voor 6% gewijzigd door Vighu op 18-03-2015 20:21 ]

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Vighu schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:20:
[...]

Ik doe mee, add me maar (psn: Vighu) :) ik kan jou niet vinden
Sorry zie je bericht nu pas ik voeg je toe

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-02 20:18
Nog mensen die de Humane Raid heist gaan doen?
Het is bijna onmogelijk om als je later komt nog ergens aan mee te doen :(

PSN: proditaki specs

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-02 14:39
Is de x360 crew nog actief tegenwoordig? Na een jaar niet naar m'n xbox omgekeken te hebben, vandaag maar eens live gekocht om online te spelen, maar geen idee waar ik moet starten :p

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09-2025
Hele avond moeite om een heist vol te krijgen... Jammer.

PSN: ButsMG

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01-2025

Geteisem

Bonnetje

proditaki schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:35:
Nog mensen die de Humane Raid heist gaan doen?
Het is bijna onmogelijk om als je later komt nog ergens aan mee te doen :(
Dat heb ik zelfs als ik optijd ben. Hosten probeer ik niet eens.
Maargoed als de heist gekte overgewaaid is, wordt dat vast wel weer beter. Vind het er nu eerder saaier op geworden. Een race gereden vanavond, verder niets. Net maar weer uit gezet. :/

www.gevoeligeplaten.nl

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09-2025
Kju schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:54:
[...]

Ben nu vrij als je een man tekort komt.
Helaas. Nu Fifa erin gegooid. :S

PSN: ButsMG

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12-2025

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik ben toch heel benieuwd of het online op de PC smoother gaat lopen dan op de consoles. Want daar haak ik toch eigenlijk elke keer af omdat het zo hapert en slecht loopt met joinen etc
Maar bij deze aangemelde voor de PC crew ook

[ Voor 11% gewijzigd door Mu.siQ op 18-03-2015 22:08 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-02 20:18
Mu.siQ schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:07:
Ik ben toch heel benieuwd of het online op de PC smoother gaat lopen dan op de consoles. Want daar haak ik toch eigenlijk elke keer af omdat het zo hapert en slecht loopt met joinen etc
Maar bij deze aangemelde voor de PC crew ook
KUnnen we proberen, ik heb de preorder staan :p

PSN: proditaki specs

• Exhar
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ardj schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:45:
Is de x360 crew nog actief tegenwoordig? Na een jaar niet naar m'n xbox omgekeken te hebben, vandaag maar eens live gekocht om online te spelen, maar geen idee waar ik moet starten :p
Ik ben relatief vaak online (want net begonnen met GTA V Online :))

Gamerstag "Exhar"

Zie wel wat andere crewmembers langskomen :)

• Noctonix
Hoe dan? :?

Freedom for everyone..

Verwijderd

denk dat dit de manier is:

YouTube: The Pacific Standard Job: Escape Route (NO POLICE/SAFE)

Met zijn allen in een armored truck en dan via de linker snelweg direct naar de Dinghy gaan is ook een optie, probleem is echter dat je dan 2x zoveel politie achter je aan hebt als je bij de Dinghy aankomt.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2015 08:17 ]

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:15:

Met zijn allen in een armored truck en dan via de linker snelweg direct naar de Dinghy gaan is ook een optie, probleem is echter dat je dan 2x zoveel politie achter je aan hebt als je bij de Dinghy aankomt.
Belangrijk is bij elkaar blijven. Iemand die achterop raakt komt de staart van de achtervolgende politie tegen.
Dat is veel te lastig. Beter is om bij elkaar te blijven met 2 a 3 lengte auto's ertussen zodat je kan reageren op iets wat voor je gebeurd. Zoals een politieauto die dwars komt te staan.

Wij hebben de weg gevolgd die Lester adviseerde. Doen die gasten in het filmpje ook en dan af en toe de berm om de politie te ontwijken. Vanaf dat punt ging het eigenlijk wel aardig en kwamen we steeds verder tot we het haalde. Die jump is cool man en dat laatste stuk vanaf tunnel tot eind kan je bijna niet meer dood gaan.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:15:

Gisteren hebben we als afsluiting nog de laatste heist gedaan, fdisk en z'n 2 bodyguards (even de naam kwijt), buiten 1 domme fout bij de merrytruck van mij (reed de berg af en door de impact ging ik dood) en iemand bij de jump die te traag de jump maakte en niet meer de lucht in kon, was het een perfect finish, gewoon via de normale route.

Ook bij die merry truck missie gemerkt dat gewoon rustig rijden zoveel makkelijker is, steeds stukje rijden tot je rode stipjes ziet, insurgent vooraan (met de gun) maait die nier, 1 achter de truck die C4 spamt, appeltje eitje.

Mooie finish :)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/kXCntcOkJxRjgSO9DM5f7l7w/full.png

Edit, Fdisk, dit was waar ik het over had bij die vliegtuig jump:
http://xboxclips.com/Sine...5f-44dc-8c9e-b42bb5ecaddd
Wij springen, direct fail dat die knakker dood is gegaan.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 19-03-2015 11:13 ]

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-12-2025
Vanavond komt eindelijk mijn ps4 met GTA V binnen. Je kan je bestaande gta online account gewoon overzetten toch? Maakt het dan nog uit of je van een 360 naar ps4 gaat?

anyway ik heb maar alvast een request gedaan om de ps4 crew te joinen.

• Jknevel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:40
Beste crew leden,

Vanavond 19 maart zoek ik nog 2 crew leden voor heists (PS4)

Aanvang ca 18:30

PSN: Jkx_87

Ook gepost op Tweakscrew.net maar het is daar flink stiller 😋

Groetjes!

• themoofia
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-11-2021
Jknevel schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:04:
Beste crew leden,

Vanavond 19 maart zoek ik nog 2 crew leden voor heists (PS4)

Aanvang ca 18:30

PSN: Jkx_87

Ook gepost op Tweakscrew.net maar het is daar flink stiller 😋

Groetjes!
ik wil graag kunnen maar waarschijnlijk vanavond iets later:) dus voor de gene die half 8 ong beginnen...add me Themoofia

• Jknevel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:40
Iets later kan uiteraard ook, mensen die afhaken of weg moeten kunnen we dan altijd aanvullen :)

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-02 23:36

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

Ardj schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:45:
:w
Sowieso (bijna) elke avond wel online hier.

Begin maar eens met je gamertag hier plaatsen zodat we je toe kunnen voegen. }) :+
Exhar schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:11:
[...]

Ik ben relatief vaak online (want net begonnen met GTA V Online :))

Gamerstag "Exhar"

Zie wel wat andere crewmembers langskomen :)
Heb je een friend request gestuurd.

Beiden in bezit van een werkende headset hoop ik? Is wel een essential bij de meeste heists.
/captainobvious

• Ardj
Gamertag is SpankHarder (vraag me niet waarom, is gewoon zo).
Heb exhar ook al invite gedaan.

Heb zo'n standaard headsetje voor de xbox, ga er vanuit dat dat voldoende is?

• Exhar
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Sinds gisteren heb ik 'n headset, dus dat komt goed hoop ik...

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Ardj schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:28:
Gamertag is SpankHarder (vraag me niet waarom, is gewoon zo).
Heb exhar ook al invite gedaan.

Heb zo'n standaard headsetje voor de xbox, ga er vanuit dat dat voldoende is?
Ok dan, requests sent.
Standaard headsetje heb ik zelf ook en zou goed genoeg moeten zijn.
Moet er zelf goed op letten de mic dicht bij m'n waffel te houden, anders valt er blijkbaar wel eens wat weg...

• Ardj
SuBBaSS schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:41:
[...]

Ok dan, requests sent.
Moet er zelf goed op letten de mic dicht bij m'n waffel te houden, anders valt er blijkbaar wel eens wat weg...
Hahaha, zal er op letten :)

• Ereaser
SuBBaSS schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:41:
[...]

Ok dan, requests sent.
Ik heb je trouwens ook toegevoegd :)

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-02 14:46
Ik wil vanavond voor het eerst de humane raid doen, rond een uurtje of 8 op ps4. Zijn er nog gegadigden?

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Ereaser schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:27:
[...]

Ik heb je trouwens ook toegevoegd :)
K dan!
Ik ben/kom vanavond tussen 7 en 8 online. Wil wel weer even actie maken, heb de afgelopen 2 dagen vooral met m'n nieuwe Savage-speeltje in freeroam gedold maar dat brengt (natuurlijk) geen geld op.

• Uffeltje
Pinas schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:36:
Ik wil vanavond voor het eerst de humane raid doen, rond een uurtje of 8 op ps4. Zijn er nog gegadigden?
Ik zou wel mee willen doen. :)

YouTube

Verwijderd

Wij zoeken nog twee crew mombers om nu een missie te doen aan mij PSN Creepbehind

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09-2025
Ik ga nu series A heist hosten op de ps3

[ Voor 14% gewijzigd door Damocles.NL op 19-03-2015 19:20 ]

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-02 15:13
Zo ziet de getaway er wel heel easy uit. Poging waard!

Edit: heb deze route in een job verwerkt, even paar keer oefenen zonder geld op je rug :p
http://rsg.ms/7720303

[ Voor 37% gewijzigd door kassemans op 19-03-2015 20:45 ]

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-02 14:46
Uffeltje schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:54:
[...]

Ik zou wel mee willen doen. :)
Helaas gaat t me niet lukken vanavond.

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-01 18:16
AtlAntA schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:27:
[...]

Er komt inderdaad meer politie maar als je eenmaal bij de motoren bent dan hoef je alleen maar links te gaan en dan staat daar een armored van. . Met zijn 4 en instappen en jerijdt zo naar de dinghy toe.
Wel uitkijken met schieten bij die truck, met een lekke band rijd die niet zo fijn :)

[ Voor 34% gewijzigd door HardHouse op 19-03-2015 20:49 ]

PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

• Ardj
Heists met random mensen, zonder headset.. Fleeca job: rotspelletje voor bankdeur eindelijk voltooid, disconnect mn teamleader *raaaarrrrgg*

[ Voor 5% gewijzigd door Ardj op 19-03-2015 21:10 ]

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:11
Ardj schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 21:09:
Heists met random mensen, zonder headset.. Fleeca job: rotspelletje voor bankdeur eindelijk voltooid, disconnect mn teamleader *raaaarrrrgg*
Ah die heb ik net vanavond voltooid als leader met random volk, bij gebrek aan crew members.

• Ardj
InZane schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:20:
[...]

Ah die heb ik net vanavond voltooid als leader met random volk, bij gebrek aan crew members.
Ik had hem al wel een keer voltooid daar voor, maar als level 10 vond ik het wat lullig om lastigere heists te gaan doen met randoms :)
Servers waren weer ruk. Ik weet zeker dat er minimaal 25 man online waren maar zag er maar 4 in de crew list. Ook friends list was niet beschikbaar.

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-02 14:03

WFG

kassemans schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:35:
Zo ziet de getaway er wel heel easy uit. Poging waard!
[video]

Edit: heb deze route in een job verwerkt, even paar keer oefenen zonder geld op je rug :p
http://rsg.ms/7720303
Deze route hebben we gister-avond ook gereden. De route werkte voor ons tot het punt dat we van het treinspoor af moesten. Vanaf dat punt moet je over een bergweggetje, in de clip zie je daar geen politie maar wij kwamen daar wel politie tegen. Dat maakte de zaken een _stuk_ lastiger. Let wel, we hadden tijdens de overval gezorgd voor minimale politie aandacht.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

• Ereaser
SuBBaSS schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:38:
[...]

K dan!
Ik ben/kom vanavond tussen 7 en 8 online. Wil wel weer even actie maken, heb de afgelopen 2 dagen vooral met m'n nieuwe Savage-speeltje in freeroam gedold maar dat brengt (natuurlijk) geen geld op.
Gisteren had ik beloofd met iemand RE:Revelations te spelen, dus hopelijk vandaag GTA weer aanslingeren :)

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:11
Kju schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:40:
Servers waren weer ruk. Ik weet zeker dat er minimaal 25 man online waren maar zag er maar 4 in de crew list. Ook friends list was niet beschikbaar.
Bij mij begen het ook ruk gisteravond. Kwam in een sessie zonder andere spelers, kon niks joinen of starten en even later begon het hele spel te hangen. Na een herstart heb ik verder wel gewoon kunnen spelen de hele avond.

Verwijderd

WFG schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 07:39:
[...]

Deze route hebben we gister-avond ook gereden. De route werkte voor ons tot het punt dat we van het treinspoor af moesten. Vanaf dat punt moet je over een bergweggetje, in de clip zie je daar geen politie maar wij kwamen daar wel politie tegen. Dat maakte de zaken een _stuk_ lastiger. Let wel, we hadden tijdens de overval gezorgd voor minimale politie aandacht.
klopt :(

Bij het begin van het bergweggetje staat één politieauto, is mss verstandig om die te pakken dan. Met de motor werd ik gewoonweg van de sokken gereden en op dat bergweggetje heb je gewoon geen ruimte om te ontwijken.
WFG schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 07:39:
[...]

Ik heb deze gistermiddag nog gedaan, al waren wij weer iets anders gerekend, maar wij hadden op die zandweg vlakbij de dhingy ook gewoon politie spawn. Nu ik hem aantal keer gedaan heb, blijf ik erbij zolang je geen hostage dood schiet, de normaal aangegeven route echt niet zo slecht is. Wij kregen na in de boot stappen ook nog eens een heli.

Voor die stationaire roadblocks moet je gewoon 1 van de crowd controls voor de hacker/demo laten rijden zodat die agenten op hem gaan schieten ipv op hacker/demo.

Ook op de weg is het gewoon kwestie van niet te snel willen. Rem rustig voor een politie voor je, moment dat ze stoppen ga jij weer vol gas (yeey voor KERS) en ze halen je nooit meer in. Enige wat soms klote uit komt zijn die random automobilisten die een brainfart bocht nemen en de haarspeld voor de tunnel. Eenmaal door de tunnel is het easy way home (daar kom je maar 2 roadblocks tegen, zie eerdere tactiek).

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-02 23:36
Kwam nog een Insurgent tegen op de snelweg

Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/IMG_20150320_110751_zpslybwaqdg.jpg

Verwijderd

The Outlaw schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:13:
[...]

Ik had wel gedacht dat je die Insurgent zou kapen NiQo : :+
Dat ken ie niet alleen!!! ;)

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Ereaser schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:12:
[...]

Gisteren had ik beloofd met iemand RE:Revelations te spelen, dus hopelijk vandaag GTA weer aanslingeren :)
Je hebt niet veel gemist hoor; we hebben vooral veel tijd verspeeld aan het proberen te pakken te krijgen van een police suit, maar we stonden alsnog met lege handen. -O-

Maatje van me heeft hem wel, met z'n dikke Cupido kop erop doet ie een "dry blow". :P
(Hij drinkt daar pisswasser waarbij z'n inventory niet afneemt maar hij donderde uiteindelijk wel om). >:)

Afbeeldingslocatie: http://rsg.ms/7343785

Wil vanavond eigenlijk wel weer even wat heist preps doen of in ieder geval voor de $'s spelen.

Verwijderd

https://youtu.be/ToBMokpUKX8

Escape met de helicopter bij de laatste heist (Pacific Bank). Moeite waard om eens te proberen....

• Noctonix
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:02:

Escape met de helicopter bij de laatste heist (Pacific Bank). Moeite waard om eens te proberen....
Geniaal!

Freedom for everyone..

• Ardj
SuBBaSS schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:47:
[...]

Je hebt niet veel gemist hoor; we hebben vooral veel tijd verspeeld aan het proberen te pakken te krijgen van een police suit, maar we stonden alsnog met lege handen. -O-

Maatje van me heeft hem wel, met z'n dikke Cupido kop erop doet ie een "dry blow". :P
(Hij drinkt daar pisswasser waarbij z'n inventory niet afneemt maar hij donderde uiteindelijk wel om). >:)

[afbeelding]

Wil vanavond eigenlijk wel weer even wat heist preps doen of in ieder geval voor de $'s spelen.
Als je nog een plekje over hebt: Ich bin dabei!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Ardj schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:09:

Als je nog een plekje over hebt: Ich bin dabei!
Supageilespitzenklasse!

Ik laat het je weten!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:02:

Ziet er zo wel verrekte makkelijk uit..... schijn bedriegt..... of "der Schein trügt" .

Verwijderd

Christian schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:59:
[...]

Ziet er zo wel verrekte makkelijk uit..... schijn bedriegt..... of "der Schein trügt" .
ja inderdaad. Ga 't vanavond uitproberen. Eerdere filmpjes leken ook makkelijk.....

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:04:
[...]

ja inderdaad. Ga 't vanavond uitproberen. Eerdere filmpjes leken ook makkelijk.....
Ik ga het ook maar eens proberen..... als ik er aan toe kom. Tot nu toe vind ik deze optie wel het meest interessant

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:05

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Vanavond op de PS3 ga ik Fleeca job hosten :D :D

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
HardHouse schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:22:
[...]

Ja timer is met de armored truck ook te halen dus met een kuruma helemaal al kost het ophalen wel wat extra tijd.....
Nu me frustratie weer wat bekoeld is, wil ik ook graag dit weekend (of vanavond) meedoen om eindelijk Heist 5 te halen. Zeker aangezien die truuk dus blijkbaar werkt. Graaf_Gerard en ik deden dat de 2e poging maar zeiden op het allerlaatste moment: "nee, zal wss niet werken, we doen het wel via de checkpoints door de bergen etc". Hadden we nou maar niet naar onszelf geluisterd dan hadden we veel frustratie bespaard.

Edit: met die helikopter ziet het er helemaal easy uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Pyrone89 op 20-03-2015 16:39 ]

Win je nu echt veel tijd met die truck? Ding is zo mobiel als een baksteen, snelheid van een bejaarde en dan moet je er nog ook eens door de bergen heen.

Ik denk steeds andere methode te willen proberen, maar andere kant richt ik me dan weer liever op beter anticiperen van politie en de route, zodat je op de motor het steeds beter doet (rij nu ~75% van de tijd in 1 stuk door zonder te vallen).

Nu alleen nog uitvogelen wanneer je nu wel in de garage mag (dat lukte mij dus gisteren niet, zelfs toen er dus geen politie in de buurt was, maar je blijft 'in beeld'), dan gewoon mijn karuma eens proberen.

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02 14:20
Shadow_Agent schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:06:
Vanavond op de PS3 ga ik Fleeca job hosten :D :D
Hoe laat zou dat zijn? Lester blijft mij namelijk maar bellen mij dat ik Fleeca moet doen, terwijl ik hem al gedaan heb :z Misschien dat het werkt door hem nog een keer te doen...

[ Voor 4% gewijzigd door Neophyte_NL op 20-03-2015 16:30 ]

• Uffeltje
Heb je hem als host gespeeld? Als dat niet het geval is zal je dat moeten doen voordat je aan de tweede heist kan beginnen.

YouTube

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Neophyte_NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:30:
[...]

Hoe laat zou dat zijn? Lester blijft mij namelijk maar bellen mij dat ik Fleeca moet doen, terwijl ik hem al gedaan heb :z Misschien dat het werkt door hem nog een keer te doen...
7 uur?

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-02 08:12
Hmm ik heb vandaag geen nieuwe daily objectives gekregen? Iemand anders dit probleem ook?

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-02 14:03

WFG

SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:24:
Win je nu echt veel tijd met die truck? Ding is zo mobiel als een baksteen, snelheid van een bejaarde en dan moet je er nog ook eens door de bergen heen.
Nee, de armoured truck is niet snel of heel mobiel. Echter, je hoeft er amper mee de bergen door als je links via de snelweg rijd rechtstreeks naar de boot. Zo hebben we al een keer de heist succesvol afgerond.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Adeadly schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:39:
Hmm ik heb vandaag geen nieuwe daily objectives gekregen? Iemand anders dit probleem ook?
Gewoon gekregen (gelukkig); nog1 dag voor de eerste bonus. 8)

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01-2025
Adeadly schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:39:
Nee, maar ik heb wel een keer gehad dat ie niet werd uitbetaald ;(

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik ben vanaf 18:45 online, Hopelijk kunnen we nu eindelijk Heist 5 doen en zoniet moet even iemand anders Heist 5 hosten. Zorg aub er ook even voor dat je de filmpjes heb doorgenomen met trucs. We gaan de volgende trucs proberen in de Finale bij de Getaway (in deze volgorde, waarbij als de een te moeilijk is we de volgende pakken):

1. Armored Van en dan links de snelweg pakken (langs het gebied met de pier dus) rechtstreeks naar de pier.
2. De helikopter
3. Motoren via berm en treinrails en dan weggetje links ipv via de bergen.
4. Motoren via berm en treinrails en dan de normale route maar zonder van de berg af te springen: we gaan nemen voorzichtig de weg naar beneden voor de brug bij het 'springpunt'

Ik ben er, Graaf_Gerard is er en dus hopelijk nog 2 goede mensen. Bij voorkeur mensen die Heist 5 al kunnen hosten aangezien er dus flinke kans is dat ik niet kan hosten (zie waarom mijn eerdere rant).

Ohh en het gaat om PS3

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Excuus!! Ik ben vanavond niet aanwezig. Morgen eind van de middag en begin van de avond wel. Had nog een afspraak staan vanavond die mij even ontschoten was. Dacht eigenlij kdat dat volgende week was.

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02 14:20
Shadow_Agent schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:38:
Excuus!! Ik ben vanavond niet aanwezig. Morgen eind van de middag en begin van de avond wel. Had nog een afspraak staan vanavond die mij even ontschoten was. Dacht eigenlij kdat dat volgende week was.
Geen probleem, ik ging 19u ook niet redden. Hopelijk host iemand buiten Gotp de missie vanavond nog eens.
Pagina: 1 ... 122 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com