Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

HardHouse schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 01:30:
[...]

Dat is idd het grote probleem dat iedereen gelijk zn eigen heists vrij wil spelen begrijpelijk maar niet handig maar ook als je met je eigen heists serie bezig bent kan je gewoon andere heists joinen zonder je eigen heist te verliezen kwam ik vanavond achter weet alleen niet of het wel je bonussen beinvloed want ik deed vanavond heist 5 voor de 2e keer en zat dus niet in een progress voor een bonus verder...
wel kon ik nadat ik met anderen mee had gedaan gewoon verder met de heist van 5 zelf ....
En het grappige is dat je ze niet eens zelf hoeft te hosten om ze echt vrij te spelen :)

Je hoeft zelfs niet eens alle prep missies mee te doen. Als je gewoon alle eindheist jobs gedaan hebt, dan unlock je alles in je eigen heistroom :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Ben benieuwd naar heists, heb er nog geen gedaan, zijn zo te zien nog geen groepen gemaakt voor vanavond. Zijn er mensen met wie ik mee kan doen? speel op de PS3

ik kan vanaf 1900-1930

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die de aircraft carrier ook in de freeroom willen proberen:

http://www.reddit.com/r/g...r_and_yacht_in_free_mode/

Zou mooi zijn als iemand weet hoe je die carrier in de creator kunt tevoorschijn kunt toveren dan zou je er een machtig mooie TDM kunnen maken....

Bij Trevors Warehouse heb ik zelf een TDM gemaakt, voor de liefhebber :)

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5mission/5049/gXuAx1QPzkm_izlqnbBolg/2_0.jpg
http://socialclub.rocksta...ob/gXuAx1QPzkm_izlqnbBolg

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2015 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ik bedacht me trouwens waarom we gisteren in tijdnood kwamen toen we die route over het spoor namen.
We gingen toen namelijk eerst naar de kaart kijken en overleggen, terwijl de timer toen al liep. Toen we wegreden met die motoren stond de politie ook al bijna op de oprit :P Ik denk dat we daar zeker 1 misschien wel 2 minuten hebben verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er toevallig iemand die vanavond rond 21.00 uur op de PS4 start met series A waar ik aan kan sluiten? http://tweakscrew.net/for...topic/?view=all#post-3868

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Defend the Molly's :')
Gebookmarkt, lijkt me een leuke TDM locatie

[ Voor 25% gewijzigd door NiQo op 17-03-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond om 22.00 is Team Yellow weer van de partij en gaat easy 1,2 miljoen ophalen bij de Pacific Bank.

Team Yellow:
- Niqo90
- Rutger
- Kkrisman
- Vuileharrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:41
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:57:
Vanavond om 22.00 is Team Yellow weer van de partij en gaat easy 1,2 miljoen ophalen bij de Pacific Bank.

Team Yellow:
- Niqo90
- Rutger
- Kkrisman
- Vuileharrie
Leg eens uit hoe jullie dat zo easy doen dan? Gisteravond met fonsmeister en impala73 en nog 1(sorry ik ben wat langzaam met het onthouden van namen) hebben we het wel 10x geprobeerd maar we liepen steeds vast op dat stuk van de motoren. We hebben allerlei verschillende manieren geprobeerd om bij de kust te komen maar het lukte maar niet. Een paar keer kwamen we wel erg dichtbij maar er was wel erg veel politie. Is er een gouden tip?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:35:
[...]

Leg eens uit hoe jullie dat zo easy doen dan? Gisteravond met fonsmeister en impala73 en nog 1(sorry ik ben wat langzaam met het onthouden van namen) hebben we het wel 10x geprobeerd maar we liepen steeds vast op dat stuk van de motoren. We hebben allerlei verschillende manieren geprobeerd om bij de kust te komen maar het lukte maar niet. Een paar keer kwamen we wel erg dichtbij maar er was wel erg veel politie. Is er een gouden tip?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal vanavond wel een filmpje uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
[...]

Dat was ik :P Drippy-DH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Owja nu weet ik het weer. ;) Heb jij toevallig je console via WiFi met internet verbonden? En heb je misschien nat type 3? Aangezien je nogal wat connectie problemen had en je niet in de party kon komen. Dan zou een bekabelde console in een DMZ je problemen op kunnen lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
AtlAntA schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:49:
[...]

Owja nu weet ik het weer. ;) Heb jij toevallig je console via WiFi met internet verbonden? En heb je misschien nat type 3? Aangezien je nogal wat connectie problemen had en je niet in de party kon komen. Dan zou een bekabelde console in een DMZ je problemen op kunnen lossen.
Ja dat klopt!
Het is niet mogelijk voor mij om nu een kabel te trekken naar de ps4. Dus zal het even met wifi moeten blijven doen.
Het enige probleem was om in de voice-party te komen, dat was nogal raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:15

SuBBaSS

-has Ryzen

FoxLenny schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:54:
Zijn er nog mensen actief op 360?
Hey, zekers!
Voeg me toe, ben elke avond wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 22:28
Misschien toch ook maar es aanmelden bij de PS3 crew. Ik heb nu 'n tweemans crew met m'n huisgenoot (twee PS3's in huis :P), maar wat meer mensen om Heists en dergelijke mee te doen is geen overbodige luxe. Gisteren de Prison Break Heist gedaan, dat ging best aardig met randoms en zonder headsets, maar ik kan me voorstellen dat dat met latere heists wat lastiger gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 00:15
SuBBaSS schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:21:
[...]

Hey, zekers!
Voeg me toe, ben elke avond wel online.
Ik zag jou laatst nog met een auto langs het riviertje naast Fort Zancudo. Ik had toen iemand in een lazer neergeschoten met mijn Hydra. Vervolgens ging hij samen met een andere random bij jou staan waardoor ik niet meer kon terugschieten want anders zou ik jou raken. :P

Wellicht waren het jou maatjes, dan mijn excuses O-)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Sir_Hendro schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:45:
[...]

Ik zag jou laatst nog met een auto langs het riviertje naast Fort Zancudo. Ik had toen iemand in een lazer neergeschoten met mijn Hydra. Vervolgens ging hij samen met een andere random bij jou staan waardoor ik niet meer kon terugschieten want anders zou ik jou raken. :P

Wellicht waren het jou maatjes, dan mijn excuses O-)
:D
Goed mogelijk! Ik speel al een aantal dagen met een vast clubje niet-crewmembers. Ben jijSonya?
Die zag ik iig. wel rondvliegen, ook eerder wel eens missies mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Laatst online: 22-07 08:08
[...]

Leg eens uit hoe jullie dat zo easy doen dan? Gisteravond met fonsmeister en impala73 en nog 1(sorry ik ben wat langzaam met het onthouden van namen) hebben we het wel 10x geprobeerd maar we liepen steeds vast op dat stuk van de motoren.
Same here, denk wel 7 a 8 keer opnieuw gedaan ofzo :9 Achteraf is het best simpel.. Gewoon goed kijken welke kant de politie opdraait en niet alleen maar vol gas blijven rijden.

Binnenkort maar eens proberen de order bonus en same group bonus in de wacht te slepen :)

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
SuBBaSS schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:52:
[...]

:D
Goed mogelijk! Ik speel al een aantal dagen met een vast clubje niet-crewmembers. Ben jijSonya?
Die zag ik iig. wel rondvliegen, ook eerder wel eens missies mee gespeeld.
Ja, mijn vriendin en ik spelen samen op 1 account die we Sonya Mirskii hebben genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Sir_Hendro schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:13:
[...]
Ja, mijn vriendin en ik spelen samen op 1 account die we Sonya Mirskii hebben genoemd.
Hehe, ok dan! Dat verklaart een hoop. :P
Kan me nog wel een Titan of a job herinneren waarin jij of je vriendin met die titan vloog en vette stunts uitvoerde. _/-\o_
Zodoende schatte ik de kans dat je wel raketten kon ontwijken redelijk hoog in. En terecht want geen enkele van de 10+ missiles troffen je. :+

Was gewoon ff mayhem daar, normaal gesproken schiet ik niet (zomaar) op crewleden! :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
SuBBaSS schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:21:
[...]

Hehe, ok dan! Dat verklaart een hoop. :P
Kan me nog wel een Titan of a job herinneren waarin jij of je vriendin met die titan vloog en vette stunts uitvoerde. _/-\o_
Zodoende schatte ik de kans dat je wel raketten kon ontwijken redelijk hoog in. En terecht want geen enkele van de 10+ missiles troffen je. :+

Was gewoon ff mayhem daar, normaal gesproken schiet ik niet (zomaar) op crewleden! :$
De super piloot ben ik. Mijn vriendin heeft veel moeite om al die knoppen tegelijk te bedienen om bepaalde manoeuvres te kunnen uitvoeren. Het vliegen met een Heli heeft ze pas sinds kort onder de knie maar vliegtuigen zijn nog niet haar ding :P

Qua raketten ontwijken valt mij op dat loopings en kurketrekkers weinig helpen en dat alleen rondjes vliegen op de horizontale as een hoog succes biedt tegen raketten, mits je een snel vliegtuig bestuurd zoals Lazer, Hydra, Besra of Vestra,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Nu de heists er zijn zo af en toe :p Voeg mij ook maar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:46:
Is er toevallig iemand die vanavond rond 21.00 uur op de PS4 start met series A waar ik aan kan sluiten? http://tweakscrew.net/for...topic/?view=all#post-3868
Inmiddels Markies en ik die heist 4 willen spelen om 21.00 uur. Nu nog een host en een 4e teamgenoot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
Ik zal proberen vanavond ook online te zijn

psn: whocarez- (ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ah ben jij dat.. :P

(liet die naam altijd toch maar staan bij opschoonrondes toen ik op PS3 zat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Zeker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Noctonix schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:10:
[...]

Same here, denk wel 7 a 8 keer opnieuw gedaan ofzo :9 Achteraf is het best simpel.. Gewoon goed kijken welke kant de politie opdraait en niet alleen maar vol gas blijven rijden.

Binnenkort maar eens proberen de order bonus en same group bonus in de wacht te slepen :)
De order en same group bonus wil ik wel meedoen. Na gisteren (na de laatste heist) voorlopig de hoop op 10 miljoen opgegeven. :P Toch eerst nog eens alles doorlopen voordat ik daaraan begin, een ideale gelegenheid om die twee bonussen alvast binnen te halen.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Kun je een heist joinen als je een eerder heist nog niet hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christian schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:43:
Kun je een heist joinen als je een eerder heist nog niet hebt gedaan?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Kju schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:58:
[...]

Inmiddels Markies en ik die heist 4 willen spelen om 21.00 uur. Nu nog een host en een 4e teamgenoot :)
Ik wil wel als teamgenoot meedoen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kju schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:58:
[...]

Ik wil opzich wel meedoen dan, heb die 4e heist afgelopen zondag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christian schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:51:
[...]

Ik wil wel als teamgenoot meedoen......
falcon123 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:03:
[...]

Ik wil opzich wel meedoen dan, heb die 4e heist afgelopen zondag gedaan.
Cool.
Het lijstje is dan
Kju
Markies
ManiacScum
Falcon (misschien lees ik het niet goed, maar ik ga er dan van uit dat jij host?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Kju schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:07:
[...]

[...]

Cool.
Het lijstje is dan
Kju
Markies
ManiacScum
Falcon (misschien lees ik het niet goed, maar ik ga er dan van uit dat jij host?)
Moet even kijken of ik die heist daadwerkelijk zelf kan hosten, ik deed namelijk mee als deelnemer, maar zal straks wel even kijken over hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:16

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

falcon123 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:02:
[...]

Moet even kijken of ik die heist daadwerkelijk zelf kan hosten, ik deed namelijk mee als deelnemer, maar zal straks wel even kijken over hoe en wat.
Dan kun je die heist ook niet hosten. Je moet met H1 beginnen te hosten voordat je 2 kunt hosten.

Het is mij althans niet gelukt een heist anders dan Fleeca te hosten. Had alle heists alleen als crew gespeeld

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je alle 5 al hebt gespeeld, ook al was je geen host, dan unlock je ze ook.

Maar goed, ik start wel iets voor 21.00 met een party en dan, als het nodig is, moeten we maar een host zoeken ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Kju op 17-03-2015 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Shadow_Agent schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:07:
[...]

Dan kun je die heist ook niet hosten. Je moet met H1 beginnen te hosten voordat je 2 kunt hosten.

Het is mij althans niet gelukt een heist anders dan Fleeca te hosten. Had alle heists alleen als crew gespeeld
Ik was nu bezig met hosten van die prisonbreak heist, moet alleen de final heist nog hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
Didyoumeetmax? schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:43:
[...]

Ik bedacht me trouwens waarom we gisteren in tijdnood kwamen toen we die route over het spoor namen.
We gingen toen namelijk eerst naar de kaart kijken en overleggen, terwijl de timer toen al liep. Toen we wegreden met die motoren stond de politie ook al bijna op de oprit :P Ik denk dat we daar zeker 1 misschien wel 2 minuten hebben verloren.
Ja dat kostte wel wat tijd mja :)
Volgende keer eens kijken of je vanuit de bank een andere route mag nemen.....
En ik kon gister tijdens prison break mijn garage in mischien kan dat bij de pacific ook, is maar klein eindje met de motor dan en als het kan verder in een kuruma :)

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:52:
[...]

Ja dat kostte wel wat tijd mja :)
Volgende keer eens kijken of je vanuit de bank een andere route mag nemen.....
En ik kon gister tijdens prison break mijn garage in mischien kan dat bij de pacific ook, is maar klein eindje met de motor dan en als het kan verder in een kuruma :)
Dat kan >:) en checkpoints hoef je maar te volgen tot je bij de bikes bent. Dan één iemand (bij voorkeur iemand van de demolition) naar zijn garage laten rijden en dan die kuruma oppikken en daarna de rest van t team ophalen. De gelddragers zou ik achterin laten plaatsnemen want denk dat je als bijrijder de meeste hits nog opvangt in de kuruma.

Dan die hele GPS route van Lester negeren en een waypoint zetten naar de Dinghy en dan bijvoorkeur via de snelweg links.

@Atlanta: dat is dus de truuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
dat eerste ging het me om of je die niet mag omzeilen net zoals je doet bij de checkpoints naar de dinghy.
snelweg links deed ik idd al maar tot nu toe met de armored truck (2 met geld voorin pak je helemaal geen hits), ging de eerste keer perfect maar de 2e keer had de truck een lekke band lol
En als je die checkpoints in de steegjes wel moet pakken dan nog kunnen de 2 met het geld misschien wel een kortere en minder drukke route pakken naar de motoren...

[ Voor 5% gewijzigd door HardHouse op 17-03-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:18:
En als je die checkpoints in de steegjes wel moet pakken dan nog kunnen de 2 met het geld misschien wel een kortere en minder drukke route pakken naar de motoren...
Ja precies. Die gelddragers moet je zo veel mogelijk beschermen. Maarre loopt ook nog een timer, maar die red je makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:06:
[...]

Dat kan >:) en checkpoints hoef je maar te volgen tot je bij de bikes bent. Dan één iemand (bij voorkeur iemand van de demolition) naar zijn garage laten rijden en dan die kuruma oppikken en daarna de rest van t team ophalen. De gelddragers zou ik achterin laten plaatsnemen want denk dat je als bijrijder de meeste hits nog opvangt in de kuruma.

Dan die hele GPS route van Lester negeren en een waypoint zetten naar de Dinghy en dan bijvoorkeur via de snelweg links.

@Atlanta: dat is dus de truuk.
Ah top thanks. Afaik hebben fonsmeister ik en impala73 nog 1 persoon nodig voor de final heist. Wie o wie biedt zich aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:53:
[...]

Ah top thanks. Afaik hebben fonsmeister ik en impala73 nog 1 persoon nodig voor de final heist. Wie o wie biedt zich aan?
Hoe laat atlanta. Heb een gaatje tussen 20.00 en 22.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:26:
[...]

Ja precies. Die gelddragers moet je zo veel mogelijk beschermen. Maarre loopt ook nog een timer, maar die red je makkelijk
Ja timer is met de armored truck ook te halen dus met een kuruma helemaal al kost het ophalen wel wat extra tijd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:22:
[...]

Ja timer is met de armored truck ook te halen dus met een kuruma helemaal al kost het ophalen wel wat extra tijd.....
Die tijd haal je makkelijk speed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
ja zeker want die truck was niet zo snel lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:21:
[...]

Hoe laat atlanta. Heb een gaatje tussen 20.00 en 22.00
We zouden 8 uur beginnen maar fonsmeister is de heist leader dus die zal de uitnodigingen wel versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all ik kom straks online is er nog plek op de ps4 om als crew mee te doen?

PSN Creepbehind

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon op invites letten van de crew. Er staat dan GOTP in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Voor wie in heist 5 wel wil ontsnappen op de brommer, dit is de route zoals wij hem uiteindelijk gereden hebben en die is wel aardig bullet proof:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VLR2PMwM-qw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebigboss
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 18:53
8) Afbeeldingslocatie: http://stamboomwesterman.nl.eu.org/o9j8-qPiV0SUp7U_0IbHVA_0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Thatzebigrig

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Jeuj heist 5 gehaald dankzij Harrie fonsmeister en impala. Nu heist 1,3 en 4 nog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Een paar dagen geleden was ik ineens weg, dat lag aan de verbinding. Zullen meer mensen last van hebben, maar het was geen onwil. Vond het weer leuk om te spelen met de tweakers.

Add me op de ps3: KUTHENK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkEisDS schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:57:
Een paar dagen geleden was ik ineens weg, dat lag aan de verbinding. Zullen meer mensen last van hebben, maar het was geen onwil. Vond het weer leuk om te spelen met de tweakers.

Add me op de ps3: KUTHENK
ai das kut henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Voor mensen die minimaal 1 miljoen mee willen nemen van de vijfde heist een tip:
spoiler:
ga met de vier motors naar een vierdeurs auto ergens in de wijk waar je rijdt. Stap in de auto en rij gewoon naar de boot is sneller en je hoeft niet te springe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren twee keer de heist gespeeld van de pacific bank. En het volgende allemaal geprobeerd:
spoiler:
  • Kuruma-truuk werkt maar gedeeltelijk, want bij het ophalen bleek dat er geen passagiers mee konden rijden.
  • Daarna iedereen apart naar zijn garage gereden om zijn kuruma op te pikken, maar ging ook niet echt lekker want vanwege t wanted level konden sommige teamleden niet de garage in.
  • Rondgereden langs alle vliegvelden en helikopter landingsplaatsen, maar daar stond ook niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Tweakscrew xbone zit alweer op 80 leden ,en daar zijn we trots op ! ( thx mede crewmembers ) Dus vanavond bier ,wijn , veel crew members ,fifi , en de rest van de foute shit allemaal los in lossantos!
en we gaan op naar de 100 leden.

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Hoe is het eigenlijk daar op de XBOX One? Zijn daar veel spelers online (actief online)? Niet alleen crew maar in het algemeen. ^^

Ik wil denk ik de PC versie ga spelen maar ik hou wel van het chillen met de controller. Daarom lijkt een xbox one versie mij ook wel wat. Uiteraard kan je op de PC ook met een controller spelen en die heb ik ook al in huis. Alleen qua schieten zou je dan toch met tobo+muis moeten spelen anders heb je een sterk nadeel tegenover andere spelers. Ik twijvel nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:27:
Hoe is het eigenlijk daar op de XBOX One? Zijn daar veel spelers online? Niet alleen crew maar in het algemeen. ^^

Ik wil denk ik de PC versie ga spelen maar ik hou wel van het chillen met de controller. Daarom lijkt een xbox one versie mij ook wel wat. Uiteraard kan je op de PC ook met een controller spelen en die heb ik ook al in huis. Alleen qua schieten zou je dan toch met tobo+muis moeten spelen anders heb je een sterk nadeel tegenover andere spelers. Ik twijvel nog :P
Uh zie de reactie boven je.

Leden aantal stijgt en er zijn daadwerkelijk ook meer mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:09

R J

Ik denk dat ik de xbone crew ook maar ga joinen. :)
Ik heb nu een paar keer wat heists gedaan met wat random people. Dat is echt drama!

Zat zo bijvoorbeeld aan het einde van de prison break heist (ik was de prison guard) waar de demolition team gewoon zat te klooien en de pilot het vliegtuig na lang raar rond te vliegen gewoon crashte op de meest onnozele manier. En dat was toen al poging 7 ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

R J schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:38:
Ik denk dat ik de xbone crew ook maar ga joinen. :)
Ik heb nu een paar keer wat heists gedaan met wat random people. Dat is echt drama!

Zat zo bijvoorbeeld aan het einde van de prison break heist (ik was de prison guard) waar de demolition team gewoon zat te klooien en de pilot het vliegtuig na lang raar rond te vliegen gewoon crashte op de meest onnozele manier. En dat was toen al poging 7 ofzo |:(
Wat is je socialclub nick name ?? Stuur ik je een invite .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fe® schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:09:
Tweakscrew xbone zit alweer op 80 leden ,en daar zijn we trots op ! ( thx mede crewmembers ) Dus vanavond bier ,wijn , veel crew members ,fifi , en de rest van de foute shit allemaal los in lossantos!
en we gaan op naar de 100 leden.
Verdorie zal ik niet bij aanwezig zijn. Vanavond naar show van Bert Visscher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Weet iemand hoe ik op leden kan zoeken die in de xbox 360 crew zitten? Kan zo geen optie vinden in de socialclub

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:03:
gisteren twee keer de heist gespeeld van de pacific bank. En het volgende allemaal geprobeerd:
spoiler:
  • Kuruma-truuk werkt maar gedeeltelijk, want bij het ophalen bleek dat er geen passagiers mee konden rijden.
  • Daarna iedereen apart naar zijn garage gereden om zijn kuruma op te pikken, maar ging ook niet echt lekker want vanwege t wanted level konden sommige teamleden niet de garage in.
  • Rondgereden langs alle vliegvelden en helikopter landingsplaatsen, maar daar stond ook niks
Wij hebben gisteren een redelijk succesvolle run gedaan en met ruim 1 miljoen weten weg te komen, veruit het hoogste wat ik tot nu heb gehaald. Per saldo gewoon weer motor op de aangewezen route, stukje gras hier, bergje daar, maar verder gewoon standaard route.

Het is wel volgens mij dat als je een hostage dood schiet, er veel zwaardere spawn komt, armored vans en FIB (met die 2 aanhangers) zie je opeens overal rond rijden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
SinergyX schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:29:
[...]

Wij hebben gisteren een redelijk succesvolle run gedaan en met ruim 1 miljoen weten weg te komen, veruit het hoogste wat ik tot nu heb gehaald. Per saldo gewoon weer motor op de aangewezen route, stukje gras hier, bergje daar, maar verder gewoon standaard route.

Het is wel volgens mij dat als je een hostage dood schiet, er veel zwaardere spawn komt, armored vans en FIB (met die 2 aanhangers) zie je opeens overal rond rijden.
Dat hadden wij dus fout gedaan, had per ongeluk een hostage dood geschoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goirke
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-05 17:37
Pannekoek81 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:21:
[...]

Verdorie zal ik niet bij aanwezig zijn. Vanavond naar show van Bert Visscher.
Hoop voor je dat die doorgaat. Gisteren werd de show afgeblazen helaas :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Zo Struukie heeft zijn naam gisteren als brokkenpiloot helemaal kunnen waar maken.

Op een gegeven moment heeft hij het voor elkaar gekregen om de Velum verticaal met de neus op de grond te krijgen, tussen twee containers, zodat ontsnappen niet meer mogelijk was......

Ik had ze nog zo gewaarschuwd dat Struukie een matige/slechte piloot is, als het om vliegtuigen aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goirke schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:50:
[...]

Hoop voor je dat die doorgaat. Gisteren werd de show afgeblazen helaas :|
Ik had het gelezen inderdaad. Zag dat ze net een update op de site van het theater hadden geplaatst dat nog steeds onbekend is en als niet doorgaat bellen ze iedereen (die een kaartje heeft).

Edit: Bericht nu: gaat door :)

[ Voor 4% gewijzigd door Pannekoek81 op 18-03-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christian schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:54:
Zo Struukie heeft zijn naam gisteren als brokkenpiloot helemaal kunnen waar maken.

Op een gegeven moment heeft hij het voor elkaar gekregen om de Velum verticaal met de neus op de grond te krijgen, tussen twee containers, zodat ontsnappen niet meer mogelijk was......

Ik had ze nog zo gewaarschuwd dat Struukie een matige/slechte piloot is, als het om vliegtuigen aan komt.
Lol, dat was al een kunstje op zichzelf maar eens moet je het leren :P Alleen toen je disconnected was vond ik het wel tijd om te stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
DaanDH schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:36:
[...]

Dat hadden wij dus fout gedaan, had per ongeluk een hostage dood geschoten...
Er komt inderdaad meer politie maar als je eenmaal bij de motoren bent dan hoef je alleen maar links te gaan en dan staat daar een armored van. . Met zijn 4 en instappen en jerijdt zo naar de dinghy toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
AtlAntA schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:27:
[...]

Er komt inderdaad meer politie maar als je eenmaal bij de motoren bent dan hoef je alleen maar links te gaan en dan staat daar een armored van. . Met zijn 4 en instappen en jerijdt zo naar de dinghy toe.
Moet je die heists van 1 af gedaan hebben of kun je zo meedoen bij 4 bv?
Heb er nog geen 1 gedaan spijtig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Pannekoek81 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:55:
[...]

Ik had het gelezen inderdaad. Zag dat ze net een update op de site van het theater hadden geplaatst dat nog steeds onbekend is en als niet doorgaat bellen ze iedereen (die een kaartje heeft).
Edit: Bericht nu: gaat door :)
Have fun , feestjes komen er nog genoeg in lossantos

[ Voor 9% gewijzigd door Fe® op 18-03-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:28:
[...]

Moet je die heists van 1 af gedaan hebben of kun je zo meedoen bij 4 bv?
Heb er nog geen 1 gedaan spijtig genoeg.
Je kan zo bij een van de Heists inspringen. Je hoeft niet de setups allemaal gedaan te hebben om de finale heists van een bepaalde heists te kunnen spelen.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fe® schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:40:
[...]

Have fun , feestjes komen er nog genoeg in lossantos
Uiteraard. Morgen weer aanwezig :)

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Kju schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:20:
[...]

Lol, dat was al een kunstje op zichzelf maar eens moet je het leren :P Alleen toen je disconnected was vond ik het wel tijd om te stoppen ;)
Nou anders ik wel.... vanochtend om 5 uur ging mijn wekker weer :z

Ik was ineens in SP..... ik leek Markies wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Isane schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:25:
Weet iemand hoe ik op leden kan zoeken die in de xbox 360 crew zitten? Kan zo geen optie vinden in de socialclub
Ingame is dat makkelijk , op socialclub een ramp en practies onmogelijk.
Ingame : start - online - crew - members
En waar dan een getal ( rank ) achter staat is dan op dat moment online en als deze persoon geen job of in de single player zit kan je deze joinen of inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 12:20

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Voor diegenen die op Xbox One spelen:
Er is mogelijk nog altijd een aantal die de crew nog op de 360 crew heeft staan (we kwamen nu er meer mensen online zijn gekomen voor heists achter). Deze heeft dezelfde tag, maar is voor het spel toch een andere crew. Als dit zo is dan ben je in-game onvindbaar voor andere leden als je niet in de vriendelijkst staat, en worden uitnodigingen waarbij de crew wordt uitgenodigd niet naar je toegestuurd. Het kan ook zijn dat je niet de juiste crew als actief hebt ingesteld. Als je het niet weet, kun je dit in-game controleren bij Online->Crews->My Crews. Daar zie je welke crew actief is als er meer zijn. Tweakscrewxbone is de xbox One crew die je moet hebben. Als die er niet tussen staat dan kun je onderaan deze pagina aanmelden, als er geen vinkje achter staat dan kun je die als active instellen en wordt je in een nieuwe sessie gezet in de juiste crew, daarna gaat het helemaal goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Net eindelijk mijn kentekenplaten aan kunnen passen via de Los Santos Customs app, lukte mij eerst niet, hij bleef het oude kenteken weergeven.

Had de tip van Niqo (in settings van de app, platform naar PS4 veranderen) al gedaan, maar kon nog steeds geen 'private plates' erop zitten in LSC.

Heb me nu in de app eerst afgemeld van Social Club, daarna weer aangemeld en toen kon ik ineens wel de kentekenplaten veranderen. Kan nu zelfs tot 30 verschillende kentekenplaten maken zo te zien

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fonsmeister schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:58:
Net eindelijk mijn kentekenplaten aan kunnen passen via de Los Santos Customs app, lukte mij eerst niet, hij bleef het oude kenteken weergeven.

Had de tip van Niqo (in settings van de app, platform naar PS4 veranderen) al gedaan, maar kon nog steeds geen 'private plates' erop zitten in LSC.

Heb me nu in de app eerst afgemeld van Social Club, daarna weer aangemeld en toen kon ik ineens wel de kentekenplaten veranderen. Kan nu zelfs tot 30 verschillende kentekenplaten maken zo te zien
Kost je dan wel 30x $100.000 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Pannekoek81 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:07:
[...]

Kost je dan wel 30x $100.000 8)7 .
Haha oeps, gelukkig maar 1 nieuwe gemaakt net :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themoofia
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-11-2021
berichtje aan iedereen:),
ik wil graag met jullie heisten doen maar weet niet wie ik moet joinen! en kan nergens zien wie online zijn...willen jullie me toevoegen of mij berichten met je psn 4 naam;
ik ben Themoofia

heb namelijk het idee dat er vaak genoeg mensen zijn en dus missies...maar kan nooit joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Christian schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:54:

Haha! Ach, kan gebeuren :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
themoofia schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:17:
berichtje aan iedereen:),
ik wil graag met jullie heisten doen maar weet niet wie ik moet joinen! en kan nergens zien wie online zijn...willen jullie me toevoegen of mij berichten met je psn 4 naam;
ik ben Themoofia

heb namelijk het idee dat er vaak genoeg mensen zijn en dus missies...maar kan nooit joinen
Vervelend dat het niet zo goed lukt. In een normale situatie http://tweakscrew.net/for...-tweakscrewps4/#post-2282

Alleen zijn er nu heists en iedereen is in verschillende parties heists aan het spelen, vaak vooraf afgesproken. Als je gewoon missies wil doen, racen of gewoon iets anders, dan kan je dat hier op GOT melden of http://tweakscrew.net/for...lijkse-activiteitentopic/ (dan krijgt iedereen die op dat topic ingeschreven is een notificatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Kju schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:50:
[...]

Alleen zijn er nu heists en iedereen is in verschillende parties heists aan het spelen, vaak vooraf afgesproken. Als je gewoon missies wil doen, racen of gewoon iets anders, dan kan je dat hier op GOT melden of http://tweakscrew.net/for...lijkse-activiteitentopic/ (dan krijgt iedereen die op dat topic ingeschreven is een notificatie)
Ik wil ook weer racen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij moet eerst leren hoe je in een bootje moet klimmen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat het niet heel lang meer duurt voordat we weer lekker aan het racen en tdm'en zijn hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themoofia
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-11-2021
Kju schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:50:
[...]

Vervelend dat het niet zo goed lukt. In een normale situatie http://tweakscrew.net/for...-tweakscrewps4/#post-2282

ik wil juist niet racen:P ik wil lekker heiss missies doen:) maar dat lukt dus nooiy met jullie:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, het is gewoon een beetje moeilijk om, zelfs als je een enorme vriendenlijst hebt, 4 man bij elkaar te krijgen als je niet vooraf afspreekt. Plaats dus hier een oproep (kans dat het ondersneeuwt) of in het dagelijkse activiteitentopic. Je kan aangeven dat je een plekje zoekt of dat je gaat hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:12:
Lol, het is gewoon een beetje moeilijk om, zelfs als je een enorme vriendenlijst hebt, 4 man bij elkaar te krijgen als je niet vooraf afspreekt. Plaats dus hier een oproep (kans dat het ondersneeuwt) of in het dagelijkse activiteitentopic. Je kan aangeven dat je een plekje zoekt of dat je gaat hosten.
Nooit een probleem Kju :) 4 man lukt op dit moment vrijwel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:15:
[...]

Nooit een probleem Kju :) 4 man lukt op dit moment vrijwel altijd.
Ik praat hem een beetje moed in joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
themoofia schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:06:
[...]

ik wil juist niet racen:P ik wil lekker heiss missies doen:) maar dat lukt dus nooiy met jullie:P
Plaats gewoon een oproepje in dat topic. Zijn vast mensen die ook genoeg hebben van de Heists.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:04:
[...]

Wtf zeg JIJ dat?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kwam omdat jij me wegduwde!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Jaja vuileharrie aka criminal mastermind aka mrikschietflareszodatiedereeneenwantedlevelkrijgt.

Ga jij nou maar een beetje leren sturen dan kan je in het vervolg misschien meekomen!

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Och hier!!! Iets met aap mouw verhaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:31:
[...]

Och hier!!! Iets met aap mouw verhaal!!
lol, maar ging wel erg lekker met team yellow gisteren. Die 10 miljoen moet echt te doen zijn voor team yellow. En dan gewoon skip trip doen, dan ben je lekker snel door die setups heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:04:
[...]

Dat ging bij jou wel vlekkeloos wou je zeggen? :*)

laat maar, ben weer spuit 11 zie ik :z

[ Voor 11% gewijzigd door fonsmeister op 18-03-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:46:

lol, maar ging wel erg lekker met team yellow gisteren. Die 10 miljoen moet echt te doen zijn voor team yellow. En dan gewoon skip trip doen, dan ben je lekker snel door die setups heen.
Hoe moet je dat Fleeca job doen? Eis is hard mode, dezelfde 4 man, maar die eerste is 2 man. Of je moet dan 2 / 2 doen, anders heb je dus dat er 2 niet binnen de eis vallen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 121 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com