Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:47
Vanmiddag / vanavond begin ik met de setups van de laatste heist en als er tijd is wil ik hem ook voltooien, wie zin heeft kan joinen.

Als dat afgerond is wil ik voor de drie bonuschallenges gaan. (2x 1 miljoen + 1x 10 miljoen) Die eerste twee kunnen niet mis gaan als we gewoon met vier dezelfde personen spelen, maar de laatste vergt wat meer ervaring. Wie heeft zin om ook voor de challenge te gaan en met mij mee te doen? Vind het wel belangrijk dat je alle heists al een keer gespeeld hebt. Verder gaan we het gewoon gezellig maken en niet té serieus aan de slag.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 00:15
SinergyX schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:57:
[...]

Oooh dat wist ik helemaal niet, ik had 1x een auto gejat van een inwoner, maar dacht dat ik dan de melding bleef krijgen dat ik weer op die motor moest gaat zitten (kort erna had iemand een DC, dus was toch mission failed).
Je moet wel allemaal 1x op de bike gaan zitten maar daarna mag je alles rijden wat je wil. 8)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Die armored van's spawnen ook alleen als het alarm afgaat volgens mij.

Tevens als je deze methode gebruikt kan je het beste gewoon voor de brug linksaf het water volgen naar de dinghy en uiteraard als je achterin zit niet de deur opendoen :P

Wij hadden nogal problemen met de getaway.. total take: 658.00 ... :X

Komend weekend gaan wij iig voor de "alle heists op volgorde met hetzelfde team"
Ultimate challenge zonder dood te gaan doen we later wel, als de verbindingen wat stabieler zijn... hopelijk.... ooit... >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik dacht trouwens dat je een cash bonus zou krijgen als je een heist finale haalt zonder dood te gaan. Ik had met een team human labs raid gehaald zonder dat we iets fout deden en kregen geen bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:19:
Je moet wel allemaal 1x op de bike gaan zitten maar daarna mag je alles rijden wat je wil. 8)
Aah die gaan we dan nog eens proberen, ik heb nu toegang tot alle heists, dus blijkbaar hoef je ze niet allemaal als leader te spelen, maar gewoon hebben uitgespeeld. Alleen dat laatste stuk de bergen in naar dat jump point lijkt me stukje pittiger met een auto ipv bike :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
SinergyX schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:30:
[...]

Aah die gaan we dan nog eens proberen, ik heb nu toegang tot alle heists, dus blijkbaar hoef je ze niet allemaal als leader te spelen, maar gewoon hebben uitgespeeld. Alleen dat laatste stuk de bergen in naar dat jump point lijkt me stukje pittiger met een auto ipv bike :P
ik moet de humane labs (?) heist en de laatste nog.
Sowieso de humane labs heist wil ik vanavond of morgen nog wel spelen :)

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
[...]

Tot aan de tunnel in de berg is alles vrij simpel, ook met een auto. Daarna moet je iets rustiger door de bochten, anders heb je kans dat je de berg af vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Gewoon voor je de brug overgaat linksaf dat bergweggetje maar de oceaan volgen, kom je ook bij de dinghy uit

spoiler:
diezelfde brug waar je dat konvooi ambushed voor de thermal charges

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 16-03-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag je die tussencheckpoints dan gewoon overslaan? Dat geval pak ik wel gewoon de snelweg, bij die monding van die rivier afslaan en direct naar de dinghy.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jups dat is ook een optie, misschien zelfs de beste als je een armored van pakt :)

Checkpoints kan je gewoon overslaan, dinghy halen en naar marker varen is enige vereiste (tenzij ze dat hotfixen :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Niemand die het gewoon leuk vind om van die klif af te springen? :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 16:16
Vanavond liefhebbers voor heist 3 ? xbox one

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:41:
Zat in een random met een paar engelsen, met 2 motoren die kant op en maken die jump. Hoor je opeens 1 van die gasten 'omg my parachute aint working! wtf omg' *splat* 'Oh its A, not B'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Ik moet nog echt beginnen met Heists...... (de Bank heb ik gedaan). Dinsdag en donderdag wil ik starten.
Als er mededingers zijn, hoor ik dat wel. PS4 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:54:
[...]

Zat in een random met een paar engelsen, met 2 motoren die kant op en maken die jump. Hoor je opeens 1 van die gasten 'omg my parachute aint working! wtf omg' *splat* 'Oh its A, not B'.
Mja wij waren nogal beschonken vrijdagnacht dus veel geblaat over de headset, hoorde de helft van lester niet. Ik stapte dus van de bike af en dacht dat het een base jump was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:17:
Jups dat is ook een optie, misschien zelfs de beste als je een armored van pakt :)

Checkpoints kan je gewoon overslaan, dinghy halen en naar marker varen is enige vereiste (tenzij ze dat hotfixen :X )
Neem aan dat je dan wel met politie zit, normaal als je die basejump doet reset automatisch de politie, neem aan als je via de andere kant komt, politie doodleuk bij je blijft.

In ander nieuws, die 250k challenges liepen bij mij van het weekend zeer slecht af. 3 races gedaan, alle 3 gewonnen, krijg je bij die payout opeens -$250.000 te zien. Resultaat: $750.000 kwijt.. :/

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 16-03-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Is er een manier om sneller een telefoon van Lester te krijgen voor de volgende missie? Nadat je een heist voltooid hebt moet je soms best lang wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

SC4RF4C3 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:25:
Is er een manier om sneller een telefoon van Lester te krijgen voor de volgende missie? Nadat je een heist voltooid hebt moet je soms best lang wachten..
Eerder al gemeld door ons aller VuileHarrie. Speel 2x een adversery mission tussendoor en ga daarna terug naar Freemode. Dan zul je meteen een telefoontje krijgen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
proditaki schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:35:
[...]

ik moet de humane labs (?) heist en de laatste nog.
Sowieso de humane labs heist wil ik vanavond of morgen nog wel spelen :)
Ik wil wel meedoen maar ben 's avonds vaak pas rond 22:00u beschikbaar omdat de combi headset/vriendin niet zo goed werkt. :P

Gisteravond met jou, harrie en rutger aan de laatste heist begonnen natuurlijk, als hij hem vanavond nog niet heeft afgerond zou ik daar ook graag weer aan meedoen.
MrMistral schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:41:
Zeker wel! Heerlijk over de top filmisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Laatst online: 15:47
Uffeltje schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:12:
Vanmiddag / vanavond begin ik met de setups van de laatste heist en als er tijd is wil ik hem ook voltooien, wie zin heeft kan joinen.

Als dat afgerond is wil ik voor de drie bonuschallenges gaan. (2x 1 miljoen + 1x 10 miljoen) Die eerste twee kunnen niet mis gaan als we gewoon met vier dezelfde personen spelen, maar de laatste vergt wat meer ervaring. Wie heeft zin om ook voor de challenge te gaan en met mij mee te doen? Vind het wel belangrijk dat je alle heists al een keer gespeeld hebt. Verder gaan we het gewoon gezellig maken en niet té serieus aan de slag.
Update
1. Uffel
2. iSkillz
3. iScarlet
4.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:32
Ik speel ze nu in volgorde, maar ik kan dus nog steeds na voltooien daarvan het nog een keer proberen met eenzelfde team en eventueel de niet dood gaan challenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xenophoben schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:50:
al bij de crew aangemeld? Er zijn de laatste week meerdere members online die zowel hosten als joinen.

Vanavond hoop ik de laatste heist af te ronden. Na de 3e setup gisteravond/vannacht gestopt. Werd me wat laat ivm vroeg opstaan. Maar dan allemaal gehad :) .

Update al met al erg leuk. Heists zijn erg leuk om te doen. Voertuigen prima. En het wijzen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
nickvanozzie schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:28:
[...]

Eerder al gemeld door ons aller VuileHarrie. Speel 2x een adversery mission tussendoor en ga daarna terug naar Freemode. Dan zul je meteen een telefoontje krijgen.
Dit hadden we dus geprobeerd, alleen zaten we wel in een invite only lobby..misschien is dat het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 12:20

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
SinergyX schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:15:
[...]

Neem aan dat je dan wel met politie zit, normaal als je die basejump doet reset automatisch de politie, neem aan als je via de andere kant komt, politie doodleuk bij je blijft.

In ander nieuws, die 250k challenges liepen bij mij van het weekend zeer slecht af. 3 races gedaan, alle 3 gewonnen, krijg je bij die payout opeens -$250.000 te zien. Resultaat: $750.000 kwijt.. :/
Dat heb ik eigenlijk alleen nog maar gezien bij user created content. Wij blijven sindsdien eigenlijk bij CR met een veilige marge, dus als die staat op 2:15 of meer. Dan gaat het eigenlijk altijd goed, of heb je nu juist op die dat verlies geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
SC4RF4C3 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:32:
[...]

Dit hadden we dus geprobeerd, alleen zaten we wel in een invite only lobby..misschien is dat het..
Bij harrie was 'meteen' gisteravond ook pas na dik een uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

SC4RF4C3 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:32:
[...]

Ah, dan hadden wij toevallig mazzel zaterdag. :+

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:24:
[...]

ow dan ben ik binnen 20 minuten klaar
Ja moet kunnen :P

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kassemans schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:29:
[...]

Gisteravond met jou, harrie en rutger aan de laatste heist begonnen natuurlijk, als hij hem vanavond nog niet heeft afgerond zou ik daar ook graag weer aan meedoen.
Als 't goed is zit ons clubje vanavond al vol.

- Ozziemann
- LOGWF
- Rutger
- en ik

Maar mocht er iemand uitvallen vanwege een diaree-aanval, ruzie met de vrouw, het gezeik met harrie beu zijn of gewoon disconnects, dan zal ik je zeker inviten :)

Ik zal de heist restarten zodat we weer vanaf 't begin kunnen starten allemaal. Die 100k heb ik toch zo weer terug verdiend met 3 rebeltjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 09:52
fdisk schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:33:
[...]

Dat heb ik eigenlijk alleen nog maar gezien bij user created content. Wij blijven sindsdien eigenlijk bij CR met een veilige marge, dus als die staat op 2:15 of meer. Dan gaat het eigenlijk altijd goed, of heb je nu juist op die dat verlies geleden?
Ik heb gisteren dezelfde challenges als Syn gedaan (dragrace en CR) wat me 1 mln opleverde.
Ook Ronald had een -250 terwijl hij de challenges wel haalde.
Rvdzanden en mijn eigen persoontje hadden wel enkel +250k's.
Erg vreemd...

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:56:
[...]

Ik merk alweer waar ik sta.. Eerst me een beetje opjagen in een boerderij, daarna al mijn nieuwe spullen kapot maken om vervolgens ook nog eens een zakkenroller op me af te sturen...

Nu mag ik niet eens meer in je clubje :'(

Ik ga maar op zoek naar andere lelijke vrienden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:15:
[...]

correct, poltie blijft je chasen, kwestie van ff goed schieten met rpg en asap ervandoor gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kassemans schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:05:
[...]

Ik merk alweer waar ik sta.. Eerst me een beetje opjagen in een boerderij, daarna al mijn nieuwe spullen kapot maken om vervolgens ook nog eens een zakkenroller op me af te sturen...

Nu mag ik niet eens meer in je clubje :'(

Ik ga maar op zoek naar andere lelijke vrienden...
Hier een lijstje met nog meer lelijke mensen:
- risifran
- assassins8941334434593828
- a_manders
- antiSkillzz
- Ozziemann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:15:
[...]

- risifran
- a_manders
- antiSkillzz
- Ozziemann
Aldus het lelijkste karakter ooit in de geschiedenis van GTA gecreëerd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Als iemand nog een persoon voor heist zoekt : Quido-25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Quido schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:38:
Als iemand nog een persoon voor heist zoekt : Quido-25
Welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Ps4 sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

[...]

Ik zal vanavond ook de laatste heist gaan hosten, vanaf de eerste setup missie. Begin rond 20.00 uur op de PS4.

Aanmelden kan hieronder of via DM.

[ Voor 5% gewijzigd door fonsmeister op 16-03-2015 13:41 ]

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:14:

correct, poltie blijft je chasen, kwestie van ff goed schieten met rpg en asap ervandoor gaan :)
Ah die checkpoints zijn in dat opzicht dus wel scripted, dacht anders via de snelweg naar die houtzagerij te racen en direct de berg op, maar enkel door eerst terug die tunnel in te rijden om dat checkpoint te halen kan je dus later de politie in 1x resetten als je eenmaal boven bent.

Moet zeggen dat de normale route ook niet bijzonder moeilijk is ofzo, het is meer de randomness van bestuurders en politie die fataal lijken te worden, normale bestuurders gaan als een gek rijden als er maar een kogel langs vliegt of duiken opeens de hoek om en jij mag de motorkap weer van dichtbij bekijken.

Voor aantal van die setups en heists heb ik wel redelijke tactieken inmiddels, maar bv die koffer overdracht in Humane heb ik nog steeds niet door, je mag dus die binnenplaats niet verlaten om je auto te pakken, maar je hebt 0,0 cover daar in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
kassemans schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:29:
[...]

[...]

Zeker wel! Heerlijk over de top filmisch!
Precies! :D
SinergyX schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:54:
[...]

Haha! Ja das wel minder.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:15:
[...]

- risifran
- a_manders
- antiSkillzz
- Ozziemann
B)
[...]

- Ozziemann
- LOGWF
- Rutger
- en ik

Maar mocht er iemand uitvallen vanwege een diaree-aanval, ruzie met de vrouw, het gezeik met harrie beu zijn of gewoon disconnects, dan zal ik je zeker inviten :)

Ik zal de heist restarten zodat we weer vanaf 't begin kunnen starten allemaal. Die 100k heb ik toch zo weer terug verdiend met 3 rebeltjes :)
Zorg je dit keer wel dat je vrouw en kinderen eten hebben voordat je begint? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fdisk schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:33:
[...]

Het waren gewoon 'reguliere' races, 2.38 en 2.29 op CR (waar je 2.02 kan) plus een race die ook ronster had gedaan, dragrace van 54 sec waar je krap 22 sec over deed. Alle 3 waren dus voor mij een -$250.000.
Xenophoben schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:50:
Ik join altijd gewoon mensen die op dat moment een heist bezig zijn, ben soort van mercenary :P Heb nu ook denk ik alle setups en heists gedaan, dus kan altijd helpen qua tactics :)

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 16-03-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 16:16
Pannekoek81 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:31:
[...]

al bij de crew aangemeld? Er zijn de laatste week meerdere members online die zowel hosten als joinen.

Vanavond hoop ik de laatste heist af te ronden. Na de 3e setup gisteravond/vannacht gestopt. Werd me wat laat ivm vroeg opstaan. Maar dan allemaal gehad :) .

Update al met al erg leuk. Heists zijn erg leuk om te doen. Voertuigen prima. En het wijzen :+
Jazeker! Zal dat vanavond dan denk ik doen :) Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Mensen die vanavond de 2e heist willen doen?
Heb nog niet veel tijd gehad om te gamen dus heb alleen de aller eerste heist kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
fonsmeister schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:40:
[...]

Ik zal vanavond ook de laatste heist gaan hosten, vanaf de eerste setup missie. Begin rond 20.00 uur op de PS4.

Check ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Laatst online: 20-05 20:37
fonsmeister schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:40:
[...]

Ik doe mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Top!

- fonsmeister
- NiQo
- DaanDH
- Atlanta

Compleet!

[ Voor 19% gewijzigd door fonsmeister op 16-03-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 18-09 22:41
fonsmeister schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:48:
Top!

- fonsmeister
- NiQo
- DaanDH
- atlanta
Nog 1!
I'm in!

[ Voor 7% gewijzigd door AtlAntA op 16-03-2015 18:54 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Laatst online: 22-07 08:08
Vanavond ga ik verder met The pacific standard job, convoy (PS4)

We zoeken nog 2 man om mee te doen:

- Mike_Huberts
- XC_Whisky
-
-

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
Noctonix schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:41:

- Mike_Huberts
- XC_Whisky
-
-
Hoe laat starten jullie? Als het rond 22:00u is doe ik graag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Laatst online: 22-07 08:08
kassemans schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:48:
[...]

Hoe laat starten jullie? Als het rond 22:00u is doe ik graag mee.
Ik denk rond 19:30 - 20:00 te beginnen

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:47:
[...]
Voor aantal van die setups en heists heb ik wel redelijke tactieken inmiddels, maar bv die koffer overdracht in Humane heb ik nog steeds niet door, je mag dus die binnenplaats niet verlaten om je auto te pakken, maar je hebt 0,0 cover daar in het midden.
Ik verwacht van mijn team vanavond ook dat we tactisch en niet te overhaast te werk gaan.

Tip: heel veel dekking zoeken!!!!!!

Tip2: Tijdens die keycards setup kun je ook schuilen in die garage daar. lol

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Noctonix schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:41:

- Mike_Huberts
- XC_Whisky
-
-
Ik zou graag mee willen doen, mag dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:52:
[...]

Ik verwacht van mijn team vanavond ook dat we tactisch en niet te overhaast te werk gaan.

En je mag alleen schieten als harrie het zegt, military style! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

kassemans schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:02:
[...]

En je mag alleen schieten als harrie het zegt, military style! :+
Lol, was het net aan het typen.... :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fonsmeister schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:03:
[...]

Lol, was het net aan het typen.... :D _/-\o_
alweer te laat fons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:52:
[...]

Tip2: Tijdens die keycards setup kun je ook schuilen in die garage daar. lol
Ik heb die missie pas 1x gedaan, zat met ronster en dacht 2 random's, maar zoals ik er over nadenk, ligt 99% van het killen dus bij die lookouts, die zitten aardig beschut en hebben zicht op 3 kanten (achter/zij en voor bij het hek). Dan hoeven die 2 in het midden alleen beetje dekking te zoeken voor loslopend wild. Maar had het vermoeden dat die 2 randoms niet echt aan het maaien waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
Noctonix schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:51:
[...]

Ik denk rond 19:30 - 20:00 te beginnen
Ah jammer, op dat moment val ik nog onder het gezag van de bazin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:05:
[...]

Ik heb die missie pas 1x gedaan, zat met ronster en dacht 2 random's, maar zoals ik er over nadenk, ligt 99% van het killen dus bij die lookouts, die zitten aardig beschut en hebben zicht op 3 kanten (achter/zij en voor bij het hek). Dan hoeven die 2 in het midden alleen beetje dekking te zoeken voor loslopend wild. Maar had het vermoeden dat die 2 randoms niet echt aan het maaien waren :P
ik bel altijd Lester op.
kassemans schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:10:
[...]

Ah jammer, op dat moment val ik nog onder het gezag van de bazin...
Tijd voor revolutie!!!!!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb die missie ook maar 1 keer gedaan maar voor m'n gevoel had je die zelfs in je eentje kunnen doen. De gemiddelde survival is moeilijker. Je bent juist beschut met voldoende dekkking tussen die auto's op de parkeerplaats.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:11:
Ik heb die missie ook maar 1 keer gedaan maar voor m'n gevoel had je die zelfs in je eentje kunnen doen. De gemiddelde survival is moeilijker. Je bent juist beschut met voldoende dekkking tussen die auto's op de parkeerplaats.
Klopt! Ik was zelfs vergeten mijn wapen te selecteren, maar die flare-gun doet t ook goed!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:11:
Ik vind het ruk dat je auto's in de cutscene dus gewoon worden verwijderd, zet je die dingen tactisch neer *poef* weg zijn ze. Die eerste auto waarmee zij komt geeft dekking naar de straat/hekken, maar ging bij ons elke keer fout bij die gasten die uit dat steegje achter je kwamen, die blijven hangen achter die 2 geparkeerde auto's.
Tja.. Playstation volk he..

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 16-03-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:15

SuBBaSS

-has Ryzen

SinergyX schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:47:
[...]
Moet zeggen dat de normale route ook niet bijzonder moeilijk is ofzo, het is meer de randomness van bestuurders en politie die fataal lijken te worden, normale bestuurders gaan als een gek rijden als er maar een kogel langs vliegt of duiken opeens de hoek om en jij mag de motorkap weer van dichtbij bekijken.
spoiler:
Die motoren heb je alleen nodig om even op te stappen. Op het moment dat de route op de map verschijnt kun je "rustig" van de motor afstappen en met z'n allen in bijv. een cop car naar de dinghy rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:14:
[...]

Ik vind het ruk dat je auto's in de cutscene dus gewoon worden verwijderd, zet je die dingen tactisch neer *poef* weg zijn ze. Die eerste auto waarmee zij komt geeft dekking naar de straat/hekken, maar ging bij ons elke keer fout bij die gasten die uit dat steegje achter je kwamen, die blijven hangen achter die 2 geparkeerde auto's.

[...]

Tja.. Playstation volk he..
hahaha tja setup 1 he....... lol :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
Kju schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:19:
Je kan het altijd nog op normal zetten als het te moeilijk is :+
mss is easy beter denk ik >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien krijg je bij easy 3 team lives ipv 1, geen idee nog geen normal en easy geprobeerd.. Iemand die het weet?

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:23:
Misschien krijg je bij easy 3 team lives ipv 1, geen idee nog geen normal en easy geprobeerd.. Iemand die het weet?
easy is toch unlimited lifes :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuBBaSS schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:18:
spoiler:
Die motoren heb je alleen nodig om even op te stappen. Op het moment dat de route op de map verschijnt kun je "rustig" van de motor afstappen en met z'n allen in bijv. een cop car naar de dinghy rijden.
waren we het eerder al over eens ;) Ik ga daar wat mee testen, wil toch een keertje met de volle 1,25miljoen wegkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:23:
Je krijgt meerdere team lives op easy, klopt.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:15

SuBBaSS

-has Ryzen

SinergyX schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:30:
[...]

waren we het eerder al over eens ;) Ik ga daar wat mee testen, wil toch een keertje met de volle 1,25miljoen wegkomen.
Oh, my bad dan. Er sneeuwt nog wel eens wat onder in dit topic door de slowchat. :+

Die uitdaging wil ik ook nog eens aangaan. Ondertussen lukt het me zelfs nog om met jumps met de motor de bankbiljetten te laten dwarrelen (niet meer sinds die "vondst" natuurlijk), maar vind het sowieso nog knap lastig door de hoeveelheid blauwen.

spoiler:
Gelukkig komen ze elke keer weer op hetzelfde moment op dezelfde plek aan, da's te oefenen. :+
Zal vast ook wel al besproken zijn, zie eerste zin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
fonsmeister schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:48:
Top!

- fonsmeister
-
- DaanDH
- Atlanta

Compleet!
Sorry mannen, kan het niet meer met zekerheid zeggen... (Klein botsinkje met de auto) mijn plek is weer beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NiQo schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:38:
[...]

Sorry mannen, kan het niet meer met zekerheid zeggen... (Klein botsinkje met de auto) mijn plek is weer beschikbaar!
Toch geen wallride gedaan he NiQo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

Heb redelijk wat heists met randoms gedaan tot humanlabs.

Zoek je iemand om aan te haken add me: PSN Creepbehind ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 18-09 22:41
[...]

Klote man. Als je zelf maar niks hebt.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
[...]

Wat gaan jullie hoe laat doen? :p

@Niqo: k*t.. veel schade?

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al Lester geholpen door de politie af te leiden? Is volgens mij 4 minuten werk voor 10K en 1000RP iets in die richting?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_YwsP-Uf9MU]

Wel leuk om te doen. Vooral met meerdere personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Nee ik ben okay. Bumpertje en zijscherm ontzet + koplampje kapot. Valt allemaal reuze mee en snel en vriendelijk opgelost.

@Proditaki, neem mijn plekje maar in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:20

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Nog PS3 mensen vanavond voor Heist 4?

Pyrone is afgehaakt lees ik hierboven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

[...]

Klote! Goed om te horen dat alles verder ok is!

Plek is inmiddels opgevuld X73ImpalaCustom
(had al gereageerd via het dagelijkse activiteiten topic op tweakscrew.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:59
We hebben nog een spot over voor de laatste 2 setups en Heist van Heist 5. huidige team is:
- botbek
- xcwhisky
- Mike_huberts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Pyrone89 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 21:17:
Ik ben er helemaal klaar mee dankzij Rockstar

Net 12x geprobeerd de Finale van Heist 5 te doen, maar het lukt gewoon niet (samen met Hopu en SL65R). Tot overmaat van ramp is Heist 5 nu helemaal gewist: ik kreeg een belletje dat ik alle Heists heb gedaan, maar dat is dus niet zo en in het replay menu zijn er ook maar 4 te vinden. Ook is mijn heistboard gewist. Kortom, alsof Heist 5 niet bestaat.

Blijkbaar niet de enige: https://support.rockstarg...ons/202921508-Heist-5-BUG

Het is REQUEST #3405764

Totdat dit opgelost is ben ik er klaar mee, levert namelijk alleen maar frustratie op nu.
Ja het zat niet mee. Ik liep ook te kloten met dat inventory menu :F . Wel goed teamwork, zelfs met één random. Waarschijnlijk ben ik eind deze week weer beschikbaar ik kan ook hosten (maar dan beginnen we bij heist 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 08:06
Kan ik nog een groep joinen voor heists?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Vighu schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:33:
Nee ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:51
Vighu schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:33:
Half 9 kun je mij joinen (en andere gegadigden), ga de tweede heist doen. Ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
Shadow_Agent schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:14:

Wil best aanhaken maar heb nog geen enkele heist gedaan en of dat dan verstandig is is een tweede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29

Ik kan wel joinen.
Voeg me maar toe op PSN (ff bericht erbij dat het hier om gaat) PSN: X2shadow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goirke
  • Laatst online: 29-05 17:37

Present!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 08:06
Pinas schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:53:
[...]

Half 9 kun je mij joinen (en andere gegadigden), ga de tweede heist doen. Ps4
Prima, add je mij? Ik kan je namelijk niet vinden (psn: Vighu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ben ook weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Uffeltje schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:30:
[...]

Update
1. Uffel
2. iSkillz
3. iScarlet
4.
Het liefste doe ik ook met jullie mee, ik ga zo online komen. Ik zie het anders wel ff. ;)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:32
Wilde setup van 4e heist gaan doen. Eerder vanavond drie keer mislukt, onder andere omdat ik zelf 1 keer een fout maakte. Nu krijg ik het niet voor elkaar genoeg mensen in de lobby te krijgen. Ik heb hem weer uit gezet de PS3. Iedereen krijgt ook continue uitnodigingen, als ik in free mode zit dan heb ik continue heist uitnodigingen.

Werkt gewoon niet op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
delete

[ Voor 102% gewijzigd door Didyoumeetmax? op 17-03-2015 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Damocles.NL schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:27:
Wilde setup van 4e heist gaan doen. Eerder vanavond drie keer mislukt, onder andere omdat ik zelf 1 keer een fout maakte. Nu krijg ik het niet voor elkaar genoeg mensen in de lobby te krijgen. Ik heb hem weer uit gezet de PS3. Iedereen krijgt ook continue uitnodigingen, als ik in free mode zit dan heb ik continue heist uitnodigingen.

Werkt gewoon niet op deze manier.
Volgens mij was jij de persoon die zei dat hij alles in volgorde wilde doen en niet joined maar alleen host.....
Dat vergt dat wat planning natuurlijk en indien twee andere hetzelfde denken wens ik je succes met de lobby. ;w

Snap niet waarom iedereen zelf moet hosten. Speel het spel gewoon lekker samen en hosten komt wel een keer toch?

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Ik bedoel heist 5, heist vier heb ik al gedaan namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:46
Zijn er nog mensen actief op 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Nog een groep waar ik kan joinen op de ps4?

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strax
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-02 07:28
Ik heb een aanvraag gedaan om lid te worden van de ps4 crew, hoe lang duurt het ongeveer om geaccepteerd te worden? Psn naam corneo25

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Strax schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:40:
Ik heb een aanvraag gedaan om lid te worden van de ps4 crew, hoe lang duurt het ongeveer om geaccepteerd te worden? Psn naam corneo25
Wordt aan gewerkt.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Strax schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:40:
Welkom in de crew! Ook bevangen door het Heist virus? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
The Outlaw schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:04:
Iemand al Lester geholpen door de politie af te leiden? Is volgens mij 4 minuten werk voor 10K en 1000RP iets in die richting?

[video]

Wel leuk om te doen. Vooral met meerdere personen.
Ja die had ik de eerste dag toen leverde de daily challenge dus zelfs 35k op, de weekly is 100k en wat rp alleen niet gezien hoeveel t was...., benieuwd hoeveel die 28 dagen bonus is :)
_Xenad_ schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:41:
[...]

Volgens mij was jij de persoon die zei dat hij alles in volgorde wilde doen en niet joined maar alleen host.....
Dat vergt dat wat planning natuurlijk en indien twee andere hetzelfde denken wens ik je succes met de lobby. ;w

Snap niet waarom iedereen zelf moet hosten. Speel het spel gewoon lekker samen en hosten komt wel een keer toch?
Dat is idd het grote probleem dat iedereen gelijk zn eigen heists vrij wil spelen begrijpelijk maar niet handig maar ook als je met je eigen heists serie bezig bent kan je gewoon andere heists joinen zonder je eigen heist te verliezen kwam ik vanavond achter weet alleen niet of het wel je bonussen beinvloed want ik deed vanavond heist 5 voor de 2e keer en zat dus niet in een progress voor een bonus verder...
wel kon ik nadat ik met anderen mee had gedaan gewoon verder met de heist van 5 zelf ....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
FoxLenny schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:54:
Zijn er nog mensen actief op 360?
Jazeker er is in de avond meestal wel iemand online :) mijn gt is darksoldier933
Pagina: 1 ... 120 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com