Sir_Hendro schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:04:
Voor de mensen die moeite hebben met Heist 5 finale als je weg moet op die motors, je kan gewoon met zijn alle in zo een panzerbus van de politie en dan zonder dood gaan naar het doel rijden. Het gaat wat langzamer maar je komt gegarandeerd aan!

Oooh dat wist ik helemaal niet, ik had 1x een auto gejat van een inwoner, maar dacht dat ik dan de melding bleef krijgen dat ik weer op die motor moest gaat zitten (kort erna had iemand een DC, dus was toch mission failed).
Wij hadden al een complete route gevonden via het spoor (kom je bijna niemand tegen), alleen de eerste checkpoint bij de tunnel kan dan wat klote uitpakken, politie kan opeens wel in de tunnel spawnen.
HardHouse schreef op maandag 16 maart 2015 @ 01:14:
Die tip was uiteraard al bekend en kan je lopend ook gebruiken terwijl je schiet, je moet alleen wel ff aimen als je eet anders krijg je die animatie...
Maakt weinig uit met wie, als die laatste heist het moeilijkst is (dacht ik gister bij een 1ste poging nog) lach ik me suf en de 2 wat lagere levels die erbij waren en katja lachen zich ook suf want daarmee hebben we m vanavond gedaan, duurde nu nog ff voor we slim genoeg waren, volgende keer zijn we binnen 30 minuten klaar

De meeste heists zijn makkelijker kan de setups, echt moeilijk is het vaak ook niet, gewoon zwaar irritant en veel hangt af van stukje geluk (spawn, random auto's), in de setups zitten veel moeilijker stukjes (tot je natuurlijk de easy way ziet - zoals die 4 bikes jatten, die lost vans, heli jatten etc).