Acties:
  • 0 Henk 'm!
inTIMidate schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:51:
Ik heb me vandaag aangemeld voor de crew, status is Request Pending.
Ik heb me ook op de website aangemeld.

PSN is iTmd85, vandaag ben ik vrijwel heel de dag beschikbaar voor allerlei activiteiten, ben pas rank 17 ;)
Welkom! We hebben een crewwebsite waar je je kan voorstellen, en kan meeten met andere Tweakers. Ik weet niet op welk platform je momenteel speelt? (PS3/PS4?)Iedereen is druk bezig met de heists momenteel. Dus de kans is aanwezig dat je zo kan meespringen met andere mensen )

Heel veel plezier in deze crew!

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:25
Thanks, ik zal daar ook een berichtje achterlaten ik heb me ook al op de crew website aangemeld :)

Ik speel trouwens op PS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Edit: ik ga vanaf 14:00 aan de slag, niet 13:00. Is wat tussen gekomen.

@ Graaf_Gerard, zou mooi zijn als jij dan kan aansluiten bij Heist 5. En als ik alle Heists heb gehost dan kan jij ze gaan hosten vanaf 1 (ivbm de All-in-Order en same team bonus) samen met Speed (via poppetje Katja) en Gatnyx

[ Voor 12% gewijzigd door Pyrone89 op 14-03-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 20:49
Vuvuzela schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:39:
Vanavond 2 keer een rare verbindingsfout gehad.. 1 keer op een onwijs *** moment.. aan het einde van een heist. En daarnet aan het begin van een andere missie. Vreemd ook zonder foutmelding, ik zat nog naar een laadscherm te kijken maar via de voice hoor ik iemand zeggen dat ik weg ben gevallen en vervolgens spawn ik gewoon in LS 8)7

maar me wel vermaakt
[afbeelding]
Hahaha, ja die auto heeft het zwaar te verduren gehad!

Inderdaad twee verbindingsfouten gehad... Maaar we hebben wel weer mooi die heist gehaald. Ik vind het tot nu toe ook echt erg makkelijk.

Om de challenge te halen van niet dood te gaan, mag je dan helemaal niet dood gaan? Of moet je dan gewoon freemode klikken ipv restart en dat je dan overnieuw de heist of setup kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Jelmer93 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 10:21:
[...]

Dat had je van mij wel even in spoilers mogen zetten!
Excuus dat je je gespoiled voelt! Maar in mijn ogen nemen deze screenshots niets weg van de spanning hoor. Waar het echt om gaat zie je hier niet.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even herhalen voor de nieuwe members en degenen die het hebben gemist. Centraal afspreken schijnt gelukkig heel goed te werken:
Kju schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:44:

ATTENTIE PS4

Met de heists DLC zijn er veel meer crew members online en ook zijn de topics op GOT een stuk actiever. Het kan ook zijn dat oproepen worden ondergesneeuwd door allerlei andere enthousiaste verhalen en anekdotes (en klachten over connectie issues).
Het is ons ook opgevallen dat iedereen reeksen met invites krijgt voor heel veel lobbies van heel veel heist leaders. Omdat iedereen tegelijk heist leader wil zijn ontstaan er meerdere incomplete lobbies. Ga er gewoon van uit dat iedereen heus wel een keer de kans krijgt om heists als leader uit te voeren maar dat het efficienter, lucratiever en leuker is om ook als handlanger mee te spelen, dan speel je gewoon meer en verlies je geen tijd met wachten tot je genoeg spelers hebt om te starten.
Wij hebben voor de PS4 het dagelijkse activiteitentopic om centraal aan te geven en op te roepen wat je wil of gaat doen. Gebruik dit topic dan ook, schrijf je er op in (dan krijg je updates in je e-mail) en stem af met andere members om heist (en andere) lobbies te hosten en/of te joinen.
Meld als je een lobby gaat hosten, vraag of iemand gaat hosten, join een lobby van een ander door te reageren of geef gewoon aan dat je vanaf een bepaald tijdstip beschikbaar bent.

Nogmaals: het [PS4] Dagelijkse Activiteitentopic
Nieuwe members: dat dagelijkse activiteitentopic is niet alleen bedoeld voor heists. Als je wil levellen en e.e.a. wil unlocken zal je ook missies en races moeten spelen. Roep op of zoek medespelers die dit ook gaan doen. Er zijn altijd wel anderen die missies of races willen doen.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:32
Ik erger me kapot aan de heists met random spelers. Hoe moeilijk kan het zijn om instructies op te volgen? Humane Raid heist, de finale. Gewoon uit de helikopter springen terwijl het nog niet moet, dood vallen, de piloot van de helikopter zet hem op het parkeerterrein neer en wordt binnen 2 seconden dood geschoten etc etc.

Redelijk kansloos. Hoop dat er snel wat mensen op de PS3 online komen en willen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 08:51

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik heb vanmiddag de Humane Raid met drie random Australiërs gedaan. Ondanks dat we een aantal keren dood gingen, hebben we het wel gehaald.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Frits Flits schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:43:
Ik heb vanmiddag de Humane Raid met drie random Australiërs gedaan. Ondanks dat we een aantal keren dood gingen, hebben we het wel gehaald.
Hadden ze een headset? Ik was net gunner in de helikopter, die gast had de neus alleen maar naar de bergen en zee toe. Kon niks doen. En maar roepen dat ie de heli moest draaien, maar gebeurde niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 08:51

Frits Flits

SOUND! Designer

Damocles.NL schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:46:
[...]

Hadden ze een headset? Ik was net gunner in de helikopter, die gast had de neus alleen maar naar de bergen en zee toe. Kon niks doen. En maar roepen dat ie de heli moest draaien, maar gebeurde niks.
Ja, iedereen had een headset. Anders werkt het ook niet.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Met wie deed ik een half uurtje terug humane raids?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vandaag met wat Englese het vliegdekschip overvallen enzo. Ging verassend goed, hadden een headset en leuk spel gehad :). Was ook random maar erg tof.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Ik wil niet te veel klagen, maar heb echt een slechte dag gehad met GTA heists. Geen enkel leuk potje. Jammer. Wellicht vanavond meer succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik wordt ook wel een beetje moe van al dat laden en fuck ups met die time out connecties, alleen als je met een aantal in een invite only zit dan lijkt het volgens mij goed te werken, alles voor de rest niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Het zit hem bij mij vandaag echt in de teamgenoten die er gewoon niks van bakken. Dood bij de eerste tegenstander, parachute niet eens uittrekken maar gewoon dood neervallen etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Damocles.NL schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:08:
Het zit hem bij mij vandaag echt in de teamgenoten die er gewoon niks van bakken. Dood bij de eerste tegenstander, parachute niet eens uittrekken maar gewoon dood neervallen etc etc
Zover kom ik vaak nog geen eens.... Ben eerst 80 jaar bezig om mensen te inviten en dan heb ik opeens weer een random time out of whatever....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 08:06
falcon123 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:10:
[...]

Zover kom ik vaak nog geen eens.... Ben eerst 80 jaar bezig om mensen te inviten en dan heb ik opeens weer een random time out of whatever....
Het lukt mij inderdaad niet om een game met je te starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Vighu schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:13:
[...]

Het lukt mij inderdaad niet om een game met je te starten...
Geen flauw idee wat er aan de hand is, dr net waren we met z'n 4en en konden starten... zitten we in game... krijg ik de melding dat er niet voldoende spelers zijn... like wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja heists met randoms....

Vanmiddag Jappie gejoind, dacht doe ff snel mee, maar was verder niemand online dus maar 2 randoms invite.

Jeetje nooit meer. Echt de simpelste setup verklooien ze. Eerst gaan ze niet op de lookout posities staan. En dan gaan ze ook nog eens dood. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:24:
Tja heists met randoms....

Vanmiddag Jappie gejoind, dacht doe ff snel mee, maar was verder niemand online dus maar 2 randoms invite.

Jeetje nooit meer. Echt de simpelste setup verklooien ze. Eerst gaan ze niet op de lookout posities staan. En dan gaan ze ook nog eens dood. lol
Zag ook nog een 2 invites van jou, maar die was ik toevallig weer ergens anders mee bezig, dus ging ook niet soepel :P

Persoonlijke zit ik qua hosten van heists nog maar bij de 2e heist, vanwege al dit gedoe... heb wel delen en de finale gedaan van de derde.
Ik weet niet of iemand zin heeft om zometeen of vanavond nog een keer de 2e heist te doen?
Bij mij staan de 1e drie geopend, zou je dan meteen bij de derde kunnen beginnen of moet je de hele heist in z'n geheel doen om door te gaan naar de derde heist?(zodat je gebeld wordt door Lester voor de 3e heist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Vandaag nog geen connectie issues gehad gelukkig. Bijna vijf(!) uur bezig geweest met de laatste heist. Paar lastige stukken maar wel gehaald. Leuke finale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Morgen vanaf half één host ik de Humane Lab Heist inclusief setups. Nog twee man nodig, wie heeft er zin?

1. Uffel
2. Kampover
3.
4.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suugie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:55
Is er iets waar je aan kan zien dat een invite van een crewmember is?
Ik krijg telkens als ik inlog allemaal invites maar weet niet welke ik moet hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Uffeltje schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:24:
Morgen vanaf half één host ik de Humane Lab Heist inclusief setups. Nog twee man nodig, wie heeft er zin?

1. Uffel
2. Kampover
3. Nico
4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suugie schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:29:
Is er iets waar je aan kan zien dat een invite van een crewmember is?
Ik krijg telkens als ik inlog allemaal invites maar weet niet welke ik moet hebben :/
Wat helpt is om een aantal crewleden toe te voegen als PSN vriend. Op die manier weet je zeker dat het crewleden zijn die invites verzenden. Snap dat het wat lastig te zien is soms.

Sommige invites komen van ;leden met de GOTP tag. Dat is de tag van de Tweakscrew. Dat zijn ook crewleden.

Add anders mensen als Niqo en Vuileharri (zie hun onderschrift voor hun psn namen).

[ Voor 7% gewijzigd door The Outlaw op 14-03-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Uffeltje schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:24:

1. Uffel
2. Kampover
3. Nico
4. Falcon
Wil opzich wel mee doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Ik ben degene met een hele lange gebruikersnaam op PSN, ongetwijfeld weleens een invite van mij ontvangen vandaag/gisteren. Wil vanavond nog wel de Humane Labs finale halen, dus als jullie een invite krijgen en willen joinen dan graag.

[ Voor 69% gewijzigd door Damocles.NL op 14-03-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Nu online
Nico & falcon, Top! Ik zal als het zover is een party maken. d:)b

[ Voor 12% gewijzigd door Uffeltje op 14-03-2015 20:11 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Het wedden bij races is ook weer ingeschakeld!

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
fonsmeister schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:34:
Het wedden bij races is ook weer ingeschakeld!
Yeah eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 20:49
Damocles.NL schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:55:
Ik ben degene met een hele lange gebruikersnaam op PSN, ongetwijfeld weleens een invite van mij ontvangen vandaag/gisteren. Wil vanavond nog wel de Humane Labs finale halen, dus als jullie een invite krijgen en willen joinen dan graag.
Aha, dus jij bent averylongusername! Ik kom rond tien uur online schat ik en ben dan zeker in voor wat heists!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Morgen gaat het weer verder voor de PS3-leden.

Ik ga vanaf de middag de laatste heist hosten. In de avond gaat Katja/SpeedFight die ook hosten heb ik begrepen dus je kan dubbel cashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Damocles.NL schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:55:
Verylongusername?

Die loop ik continue uit te nodigen maar joined nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:09

Vuvuzela

My spire is forming

levik7 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:47:
[...]

Aha, dus jij bent averylongusername! Ik kom rond tien uur online schat ik en ben dan zeker in voor wat heists!
Ik kom ook nog wel :w Maciejk8

Vanmiddag was niet echt een succes.. ben ff kwijt met wie ik de humane labs raid deed vanmiddag maar jammer dat we met 2 randoms moesten.

ahh dat was dus Verylongusername :>

[ Voor 4% gewijzigd door Vuvuzela op 14-03-2015 22:23 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wapenvelder
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:38
Ik ben er morgen middag ook.

Heb het vandaag met randoms geprobeerd maar dat is vrijwel onmogelijk.

Ik heb geen mic maar ik luister netjes mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
Iemand zin om nu nog wat heists te doen? (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
Vighu schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 22:16:
Iemand zin om nu nog wat heists te doen? (PS4)
Wij zoeken nog een nummer 4. Join Jertyrano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
wapenvelder schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:42:
Ik ben er morgen middag ook.

Heb het vandaag met randoms geprobeerd maar dat is vrijwel onmogelijk.

Ik heb geen mic maar ik luister netjes mee :D
Mooi ik zet je op de lijst.

Ik zou als ik jou was wel overwegen een mic te kopen, helpt toch een stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vrijdag ook maar begonnen met GTA V en heb me aangemeld voor de PS4 crew. Ik ben nog wel flink met de SP bezig, maar zodra dat een beetje gevorderd is wil ik ook het online stuk eens gaan bekijken.
Mijn id is amy_moon (bij GTA en ook op PSN. Iedereen is welkom om vrienden te worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Pyrone89 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:11:
[...]

Verylongusername?

Die loop ik continue uit te nodigen maar joined nooit.
Probeert de Heists in volgorde te doen, vandaar dat ik wel uitnodig, maar nog niet join.

Ik vraag me af of je deze challenge ook kan halen bij een tweede ronde spelen. En uitgaande van geen connectie problemen hoe lang je bezig bent.

CRIMINAL MASTERMIND - $10,000,000

Complete every heist (including setup missions) in order, with the same team members on hard difficulty with no deaths.

[ Voor 34% gewijzigd door Damocles.NL op 15-03-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:47
Zijn er nog mensen op de ps4 vandaag die heists gaan doen en nog mensen zoeken? Voeg mij anders maar toe PSN: micmulder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:11
micmulder schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:25:
Zijn er nog mensen op de ps4 vandaag die heists gaan doen en nog mensen zoeken? Voeg mij anders maar toe PSN: micmulder
Ik wil ook wel mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
Crash schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:36:
[...]

Ik wil ook wel mee doen :)
Rond een uur of 11 ben ik online om even een goede sessie Heists te doen! (PSN: Vighu)

Met randoms en connectie problemen is er niets aan heb ik ontdekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
Hier nog een noob heist vraag maar waar in het menu kun je zelf de heists starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:11
Vighu schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:38:
[...]

Rond een uur of 11 ben ik online om even een goede sessie Heists te doen! (PSN: Vighu)

Met randoms en connectie problemen is er niets aan heb ik ontdekt...
Top, heb je toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micmulder schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:52:
Hier nog een noob heist vraag maar waar in het menu kun je zelf de heists starten?
je wordt gebeld door Lester, maar dan moet je wel minimaal een high end apartement hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 10:01:
[...]

je wordt gebeld door Lester, maar dan moet je wel minimaal een high end apartement hebben.
Aah oké, dacht dat het ook via het menu kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
micmulder schreef op zondag 15 maart 2015 @ 10:21:
[...]

Aah oké, dacht dat het ook via het menu kon
Je kunt snel een heist joinen via je telefoon, met quick job app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: mocht je echt lang wachten op telefoontje van Lester om de volgende Heist te starten als heistleader, speel dan snel 2 adversity mode games en direct daarna ontvang je een belletje van Lester

Acties:
  • 0 Henk 'm!
micmulder schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:52:
Heb je alle Heists al gedaan? Dan zou je Lester kunnen bellen en de optie 'Replay Heist' kunnen kiezen. Anders gewoon naar je groene huisje lopen, en de planning room inlopen en '>' indrukken op je controller om de Heist te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:01
Pyrone89 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:03:
Morgen gaat het weer verder voor de PS3-leden.

Ik ga vanaf de middag de laatste heist hosten. In de avond gaat Katja/SpeedFight die ook hosten heb ik begrepen dus je kan dubbel cashen!
Ik ben aanwezig! Hopelijk nu in één keer een vast team van 4 anders zitten we weer lang te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wapenvelder
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:38
Pyrone89 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 23:34:
[...]

Mooi ik zet je op de lijst.

Ik zou als ik jou was wel overwegen een mic te kopen, helpt toch een stuk.
Ik stap in april over naar de pc en dan gaat de ps3 de deur uit. Dus voor een maandje ga ik geen ps3 headset kopen. Ik kan even kijken of mijn pc headset op de ps3 aangesloten kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:51
Ik wil over pakweg een half uurtje starten met de heists. Is er iemand die ook nog moet beginnen en mee wil doen?

PS4

[ Voor 3% gewijzigd door Pinas op 15-03-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik zie net dat de inkoopkosten $100,000 zijn voor Heist 5, en aangezien ik gisteren de Insurgent net heb kunnen kopen ben ik nu blut. Ik ga dus eerst even die ton bij elkaar krijgen en jullie zien daarna (eind van de middag) mijn invite voorbij komen voor Heist 5, die overigens 1 miljoen oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
Zag op gtaforums de eerste video van iemand die de criminal mastermind challenge heeft voltooid. Bizar knap zonder dood te gaan alles halen. Een missie falen mag blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Pyrone89 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:32:
Ik zie net dat de inkoopkosten $100,000 zijn voor Heist 5, en aangezien ik gisteren de Insurgent net heb kunnen kopen ben ik nu blut. Ik ga dus eerst even die ton bij elkaar krijgen en jullie zien daarna (eind van de middag) mijn invite voorbij komen voor Heist 5, die overigens 1 miljoen oplevert.
Zonder al te veel te spoilen: de kans is groot dat je minder dan 1M overhoudt. Wij hielden uiteindelijk maar de helft over (lager dan dat gaat het niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 16:01
Pinas schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:27:
Ik wil over pakweg een half uurtje starten met de heists. Is er iemand die ook nog moet beginnen en mee wil doen?
Welk platform, ps3? Ik wil anders wel even de eerste heist meespelen. Ga 's middag dan Pyrone joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
SL65 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:39:
[...]

Welk platform, ps3? Ik wil anders wel even de eerste heist meespelen. Ga 's middag dan Pyrone joinen.
Sorry, vergeten te melden, PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Nu online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Uffeltje op 15-03-2015 13:09 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Laatst online: 10:27

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

handig om console erbij te vermelden:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinas schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:45:
[...]

Sorry, vergeten te melden, PS4.
kom zo ook online, maar dan moet je mij wel laten rijden he!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Wij, Markies en ik, beginnen zo met de 2e heist (Prison Break). We zoeken nog twee teamleden.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
WFG schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:26:
Wij, Markies en ik, beginnen zo met de 2e heist (Prison Break). We zoeken nog twee teamleden.
Als jullie nog zoeken, kan ik wel..(PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Laatst online: 10:27

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

wij met ze 2 ps3 zoeken ook nog 2 mensan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

SC4RF4C3 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:27:
[...]

Als jullie nog zoeken, kan ik wel..(PS4)
Wat is je PSN?

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3

[ Voor 93% gewijzigd door SC4RF4C3 op 15-03-2015 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Vanavond om 20.00 uur ga ik Series A Funding hosten.

Wie wil er meedoen?

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:10:
[...]

kom zo ook online, maar dan moet je mij wel laten rijden he!!!!
Haha, nou laat dan maar zitten!

Ik heb inmiddels afgesproken met een vriend om vanavond met de heists te starten, bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinas schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:52:
[...]

Haha, nou laat dan maar zitten!

Ik heb inmiddels afgesproken met een vriend om vanavond met de heists te starten, bedankt in ieder geval.
No problem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Voor de mensen die met mij willen meedoen: het lijkt me handig als we allemaal al verzamelen, en dat dan eerst 1 iemand anders een heist host (Prison Break bijvoorbeeld) zodat ik de benodigde ton heb en dat ik daarna het hosten overneem met Heist 5. Zoals iemand al aangaf: de laatste is een moeilijke, met name om de volledige miljoen te pakken.

Liefst dus mensen met minimaal ongeveer level 75 (ivbm de sterkere wapens en meer health)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:26
Pyrone89 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:57:
[...]

Liefst dus mensen met minimaal ongeveer level 75 (ivbm de sterkere wapens en meer health)
Schaf ook extra armor aan voor in je inventory. Kan het verschil soms echt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

Mochten jullie zin hebben in gta5 Heist online ps4 add me dan PSN:Creepbehind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jertyrano
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:35

Jertyrano

PSN: Jertyrano

Zijn er nog mensen op de PS4 die nog twee man nodig hebben of mee willen doen? Ik heb een vriend om mee te spelen, maar volgensmij is iedereen nu al wel bezig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik kan wel ff meedoen. Heb alleen geen mic. Luister daarentegen wel. O-)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jertyrano

Jertyrano

Geteisem schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:59:
Ik kan wel ff meedoen. Heb alleen geen mic. Luister daarentegen wel. O-)
Helemaal goed, dan lukt het ook wel :) Ik invite je wel even. Nog 1 iemand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Heist 5 op de PS3 staat klaar, join mij (Pyrone89). Nog 2 plekken vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Jertyrano schreef op zondag 15 maart 2015 @ 15:00:
[...]

Helemaal goed, dan lukt het ook wel :) Ik invite je wel even. Nog 1 iemand!
En ik knalde er weer eens uit. :(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jertyrano

Jertyrano

O daarom hahaha Wij dachten al he waar is ie, naja. We hadden nog best snel vervanging geregeld uiteindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:54
Ik heb wel zin in wat heists vanavond. Iemand die rond 19:00 uur een plekje open heeft of gewoon een heist wil starten?

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
Adeadly schreef op zondag 15 maart 2015 @ 18:14:
Ik heb wel zin in wat heists vanavond. Iemand die rond 19:00 uur een plekje open heeft of gewoon een heist wil starten?
Ik ga vanavond starten met heists met een vriend. Ik weet niet hoe lang die eerste heist duurt, maar als we bij een tweede geraken en je ziet een invite langskomen ben je welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Hier nog 1 plek vrij voor Heist 5 Finale op de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me voor de tweakerscrew opgegeven PSN Creepbehind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
Iemand nog een plek vrij op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 20:23:
Ik heb me voor de tweakerscrew opgegeven PSN Creepbehind
Welkom! We zitten middenin de Heist gekte, dus als je nog mensen zoekt om de Heists mee te doen kun je altijd een oproepje plaatsen op de crewwebsite van de Tweakscrew.

Let ook op de invites die in GTAOnline verschijnen van MrMistral, Vuileharri, Kjujay of NiQo (a_manders ook, of Ozzieman). Die doen altijd leuke jobs :)

Nogmaals, welkom! Vragen? Stel ze gerust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
kassemans schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:30:
Vandaag nog geen connectie issues gehad gelukkig. Bijna vijf(!) uur bezig geweest met de laatste heist. Paar lastige stukken maar wel gehaald. Leuke finale!
En hoeveel had je over? doe maar in spoiler denk niet dat iedereen het wil weten :)
Damocles.NL schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:14:
[...]

Probeert de Heists in volgorde te doen, vandaar dat ik wel uitnodig, maar nog niet join.

Ik vraag me af of je deze challenge ook kan halen bij een tweede ronde spelen. En uitgaande van geen connectie problemen hoe lang je bezig bent.

CRIMINAL MASTERMIND - $10,000,000

Complete every heist (including setup missions) in order, with the same team members on hard difficulty with no deaths.
Dat is dus ook de reden dat het lastig is 4 crewleden bij elkaar te krijgen want bijna iedereen is met die 1ste bonus bezig....
LOL
kassemans schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:37:
Zag op gtaforums de eerste video van iemand die de criminal mastermind challenge heeft voltooid. Bizar knap zonder dood te gaan alles halen. Een missie falen mag blijkbaar wel.
Als falen mag dan mag doodgaan en geen restart maar freemode en opnieuw starten waarschijnlijk ook zou je denken....

[ Voor 19% gewijzigd door HardHouse op 15-03-2015 21:25 ]

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik ben er helemaal klaar mee dankzij Rockstar

Net 12x geprobeerd de Finale van Heist 5 te doen, maar het lukt gewoon niet (samen met Hopu en SL65R). Tot overmaat van ramp is Heist 5 nu helemaal gewist: ik kreeg een belletje dat ik alle Heists heb gedaan, maar dat is dus niet zo en in het replay menu zijn er ook maar 4 te vinden. Ook is mijn heistboard gewist. Kortom, alsof Heist 5 niet bestaat.

Blijkbaar niet de enige: https://support.rockstarg...ons/202921508-Heist-5-BUG

Het is REQUEST #3405764

Totdat dit opgelost is ben ik er klaar mee, levert namelijk alleen maar frustratie op nu.

[ Voor 22% gewijzigd door Pyrone89 op 15-03-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

:/ Jahoor, knal er weer uit. Na 5 keer opnieuw dezelfde voorbereiding op een heist.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
HardHouse schreef op zondag 15 maart 2015 @ 21:16:
[...]

En hoeveel had je over? doe maar in spoiler denk niet dat iedereen het wil weten
Dan moet ik even jertyrano aankijken maar ik geloof dat wij rond de
spoiler:
980.000
zaten. Wel na de finale opnieuw te hebben gestart na eerder behoorlijk te hebben gefaald :p
Als falen mag dan mag doodgaan en geen restart maar freemode en opnieuw starten waarschijnlijk ook zou je denken....
Nope, als er een package gesloopt wordt of iemand wordt gedetecteerd bij een stealth dan mag je gewoon restarten, maar dood is game over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Nu online
Dat scheelt toch al wel een hoop, want nu ga ik ook al bijna niet dood. Zelf moet ik alleen de laatste heist nog en wil daarna sowieso voor de twee bonussen van 1 miljoen (alles in de juiste volgorde + alles met dezelfde crew) gaan. Dan ook maar meteen proberen om die 10 miljoen binnen te harken.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Pyrone89 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 21:17:

Net 12x geprobeerd de Finale van Heist 5 te doen, maar het lukt gewoon niet (samen met Hopu en SL65R). Tot overmaat van ramp is Heist 5 nu helemaal gewist: ik kreeg een belletje dat ik alle Heists heb gedaan, maar dat is dus niet zo en in het replay menu zijn er ook maar 4 te vinden. Ook is mijn heistboard gewist. Kortom, alsof Heist 5 niet bestaat.

Blijkbaar niet de enige: https://support.rockstarg...ons/202921508-Heist-5-BUG

Het is REQUEST #3405764

Totdat dit opgelost is ben ik er klaar mee, levert namelijk alleen maar frustratie op nu.
Over het algemeen ging het heel goed, behalve de echte finale zeg maar.
Toch vrij lastig, wat we ook probeerden..

Volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Hoyden schreef op zondag 15 maart 2015 @ 22:33:
[...]

Over het algemeen ging het heel goed, behalve de echte finale zeg maar.
Toch vrij lastig, wat we ook probeerden..

Volgende keer beter.
Helaas ben ik getroffen door de bug en is Heist 5 bij mij compleet verwijderd uit het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 21:17:

An sich is die niet zo bijzonder, het is gewoon dat elke persoon op een motor 1 kill game over is, en dat is pittig als je 3+ mile moet rijden. Maar als je gewoon stuk via de bergen gaat en goed uitwijkt bij het einde, is het zeker wel goed te doen.

Je verliest btw ook continue geld als de 2 gelddragers beschoten worden, dus eindigt bij ergens 625 en 550 (normal), ipv die 1,25 en 1 miljoen.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 15-03-2015 22:36 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi thanks!

Heb me op die site ingeschreven nu gezellig Heist online doen, tot snel
The Outlaw schreef op zondag 15 maart 2015 @ 21:08:
[...]

Welkom! We zitten middenin de Heist gekte, dus als je nog mensen zoekt om de Heists mee te doen kun je altijd een oproepje plaatsen op de crewwebsite van de Tweakscrew.

Let ook op de invites die in GTAOnline verschijnen van MrMistral, Vuileharri, Kjujay of NiQo (a_manders ook, of Ozzieman). Die doen altijd leuke jobs :)

Nogmaals, welkom! Vragen? Stel ze gerust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
kassemans schreef op zondag 15 maart 2015 @ 22:28:
[...]

Dan moet ik even jertyrano aankijken maar ik geloof dat wij rond de
spoiler:
980.000
zaten. Wel na de finale opnieuw te hebben gestart na eerder behoorlijk te hebben gefaald :p

[...]

Nope, als er een package gesloopt wordt of iemand wordt gedetecteerd bij een stealth dan mag je gewoon restarten, maar dood is game over.
Ok ja das meer maar wij hebben gezien de tijd besloten niet overnieuw te beginnen, wel blijkt ie toch erg makkelijk te zijn :) volgende keer komen we zeker met bijna de max thuis :)

Ben toch benieuwd of de game dat ook zo ziet mja ik weet nu al dat die 10 miljoen ook een makkie is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op maandag 16 maart 2015 @ 00:34:
[...]

Ok ja das meer maar wij hebben gezien de tijd besloten niet overnieuw te beginnen, wel blijkt ie toch erg makkelijk te zijn :) volgende keer komen we zeker met bijna de max thuis :)

Ben toch benieuwd of de game dat ook zo ziet mja ik weet nu al dat die 10 miljoen ook een makkie is :)
Probleem is je je speelt niet alleen :)
Ben in ieder geval benieuwd ga morgen beginnen met de 2e setup van de laatste heist.

Wat ook helpt is gewoon je inventory menu open laten en dan snacks kiezen. Dan hoef je onder t rijden alleen op kruisje te duwen om jezelf te healen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Die tip was uiteraard al bekend en kan je lopend ook gebruiken terwijl je schiet, je moet alleen wel ff aimen als je eet anders krijg je die animatie...
Maakt weinig uit met wie, als die laatste heist het moeilijkst is (dacht ik gister bij een 1ste poging nog) lach ik me suf en de 2 wat lagere levels die erbij waren en katja lachen zich ook suf want daarmee hebben we m vanavond gedaan, duurde nu nog ff voor we slim genoeg waren, volgende keer zijn we binnen 30 minuten klaar :)

[ Voor 19% gewijzigd door HardHouse op 16-03-2015 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op maandag 16 maart 2015 @ 01:14:
Die tip was uiteraard al bekend en kan je lopend ook gebruiken terwijl je schiet, je moet alleen wel ff aimen als je eet anders krijg je die animatie...
Maakt weinig uit met wie, als die laatste heist het moeilijkst is (dacht ik gister bij een 1ste poging nog) lach ik me suf en de 2 wat lagere levels die erbij waren en katja lachen zich ook suf want daarmee hebben we m vanavond gedaan, duurde nu nog ff voor we slim genoeg waren, volgende keer zijn we binnen 30 minuten klaar :)
ow dan ben ik binnen 20 minuten klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 00:15
Voor de mensen die moeite hebben met Heist 5 finale als je weg moet op die motors, je kan gewoon met zijn alle in zo een panzerbus van de politie en dan zonder dood gaan naar het doel rijden. Het gaat wat langzamer maar je komt gegarandeerd aan! :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:04:
Voor de mensen die moeite hebben met Heist 5 finale als je weg moet op die motors, je kan gewoon met zijn alle in zo een panzerbus van de politie en dan zonder dood gaan naar het doel rijden. Het gaat wat langzamer maar je komt gegarandeerd aan! :)
Oooh dat wist ik helemaal niet, ik had 1x een auto gejat van een inwoner, maar dacht dat ik dan de melding bleef krijgen dat ik weer op die motor moest gaat zitten (kort erna had iemand een DC, dus was toch mission failed).

Wij hadden al een complete route gevonden via het spoor (kom je bijna niemand tegen), alleen de eerste checkpoint bij de tunnel kan dan wat klote uitpakken, politie kan opeens wel in de tunnel spawnen.
HardHouse schreef op maandag 16 maart 2015 @ 01:14:
De meeste heists zijn makkelijker kan de setups, echt moeilijk is het vaak ook niet, gewoon zwaar irritant en veel hangt af van stukje geluk (spawn, random auto's), in de setups zitten veel moeilijker stukjes (tot je natuurlijk de easy way ziet - zoals die 4 bikes jatten, die lost vans, heli jatten etc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 119 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com